Jump to content
FAS Euroauto Goran

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 08/11/17 in all areas

  1. 56 points
    neshaoct

    Giulia 2.0 Sprint Misano Blue - MY21

    Kupili smo! Krajem aprila konfigurisana i poručena, sa nadom da će stići pre nego što italijani odu na ferragosto (kolektivni godišnji u Avgustu), jer ako ne stigne do tada onda je eto najranije u Septembru. Međutim, proizvedena 25.05.2021. trebala da bude nama isporučena oko 20.07...kad ono zovu 21.06. da je auto u KG na carini i da je uskoro u BGD. Preuzeta od dilera 01.07. kasno popodne. 0-100 za 6.6, maksimum na 235 km/h, ZF automatik sa 8 brzina - 2.0T sa 200KS. Sprint paket sa dosta dodataka - između ostalog, auto ima 19-ce alufelne (225/40 napred, 255/35 pozadi), uvećane diskove (330 napred, 305 pozadi), alu paket (pragovi, pedale, središnja konzola, ispred suvozača, oko svih ručica), nero edizione (crni su Scudetto, oznaka Sprint, poklopci retrovizora, felne, okviri oko prozora, zatamnjena stakla, oznaka Giulia pozadi i dupli izduvi), svi ADAS-i (autonomni nivo 2), 8.8 inča infotainment sa 3d navigacijom, napredni audio sistem sa 11 zvučnika (uključujući vufer), ambijentalno osvetljenje, akustična stakla, keyless entry&Go, osvetljenje na ručicama vrata, sedišta kombinacija koža/tkanina u komplet crnoj boji...i naravno aluminijumske ručice menjača na volanu. Biće posle detaljnije još oko opreme i više slika.
  2. 34 points
    knezevic76

    Fiat Tipo HB CROSS

    E pa drugari da otvorim temu za moj NOV NOV NOV automobil. 1.0 T3 100ks 190Nm 3 cilindra benzinski agregat EURO 6 sa pet brzina +R. Da počnem sa opremom, ono što znam da ima iz glave : Automatska klima Full color display putni računar Senzori za pritisak u pneumaticima Start Stop Elektroservo volan sa podešavanje visine i dubine Sistem upozorenja prelaska u drugu traku Carplay android auto- smartphone mirroring Detekcija zamora vozača Elektro retrovizoru, prozori, podizači Led dnevna svetla, LED zadnja svetla, LED farovi Naslon za ruku napred i pozadi Automatska kontrola dugih svetala Senzor tame za darove i senzor za kišu Zatamljena stakla Elektrohromatski retrovizor Aluminijumski Cross DIAMOND felne 17" Adaptivni tepomat Autonomno kočenje City Brake assist Parking senzori Hromirani retrovizori Uconnect 7" sa navigacijom touchscreen Priključak 12v i USB napred i pozadi +............. Baš dosta opreme da ne navodim oplate neke ICE mat uzdužne krovne šine itd itd Kad ga malo izgustiram biće detaljniji opis. Na prvu loptu, pošto je vožen po kiši, tih do 120. S obzirom da je višeg klirens ne ljulja se na bočnom vetru i ne naginje u krivinama, vešanje je tvrdo, nije kao BMW, upija blage neravnine i rupe bez problema, ali nema nikakvih lupkanja kad su veće rupe u pitanju. Volan vodi svoju priču, barem dok se ne naviknem posle BMWa. Ne znam šta će mu city servo kad se ne oseća motanje u mestu i bez njega. Brzo sam našao položaj za volanom. Voleo bih da su pedale kočnice i gasa malo razmaknutije. Koža na volanu i menjaču vrhunska. Menjač ulazi kao u puter, ne vibrira ali kad se drži ruka na njemu osete se vibracije za puta i kad se motor napreže. To su detalji al sam primetio. Što se samog motora tiče, bukvalno nepoznanica, barem meni ali prva brzina nije kratka, drugom ga vozim na 3000 obrtaja I ne čujem motor tek kad sam video indikator brzine skapirao sam. Petom pri 90 kad se da gas, auto odmah krene u ubrzavanje. Naravno, nema obrtomera sa skazaljkom već sa crticama, pa ne mogu sve da povatam odmah. Inače na displeyu na instrument tabli ima sve informacije kao i na centralnom pa i navigaciju. Eto, to vam je na prvu loptu, stay tuned. Par sličica i kasnije ću kad padne mrak da opalim koju sa LED farovima.
  3. 32 points
    djomla

    C4 Picasso - bela tehnika -

    Ajd' i ja da se zapljunem, uzet na Badnji dan, kum @bane1321 mu nadenuo ime "bela tehnika" neka tako i ostane. Potraga je trajala par meseci, Bane i @totti su najviše stradali u tome, ovom prilikom im se javno zahvaljujem. Kao što naslov kaže, C4 Picasso, 2015 1.6 BlueHDI 88kw EAT6. Večeras doteran sa vel'kog servisa, to se čekalo pa da se otvara tema. Provozao par km, još se upoznajemo. Oprema Intensive, par slika sa oglasa, dok ne uhvatim vremena i uslikam. Uzet kod "Miška" uvezen iz Švice. Opširnije nakon malo više pređenih km.
  4. 31 points
    Dale

    Funny photos

    Mama je bolji izbor. Tacno se vidi na njoj da su na 40+ vec uradjeni svi skupi servisi, a na 19 te sve to tek ceka... Ako mi ne verujete, pitajte @Dule 021
  5. 31 points
  6. 28 points
    Par slika sa Zlatibora
  7. 27 points
    PremieRacing

    Hir - 4.8

    Jaaaaaaaako dugo tražim sebi neki najmanje V8 za vikend vožnje i povremena gušt putovanja... Gledao sam po oglasima sve i svašta, pretežno (da ne kažem isključivo) sam želeo kraj '90 i početak 2000 zbog šmeka koji ti automobili imaju i kvaliteta u poređenju sa kasnijim plastikanerima ali nije mi se dalo... Za sada. Desilo se da je drugar video oglas, drugar nazvao i dogovorio, drugar me vozio a moje je bilo samo da odlučim. I eno ga E70 4.8is u garaži. Treba mu ljubavi ali je odličan. Poznata istorija od 0km, prvi vlasnik iz NS, kupljen u Raduloviću, registrovan godinu dana, prava km, korektno održavan, sad samo malo detailinga i detalja. Više o tom, potom... Sad slike.
  8. 27 points
    Danilo1

    Alfa Romeo Giulia Rosso 2.2

    3 godine od kad sam je prvi put video na nasim ulicama i zacrtao sebi da cu je jednog dana kupiti, nisam ni slutio da ce se to tako brzo desiti. Kupljena pre 2 nedelje preko licitacije u Holandiji i tek je danas stigla kod nas (dok se zavrsila sva papirologija, transport itd..) pa sam naravno odmah pozvao Nesu Admira da obidjemo masinu Kada sam planirao kupovinu, bitno mi je bilo da pozadi pise Giulia, ostalo je nebitno (e bas to mi se malo obilo o glavu ) nema panoramu, led farove, lepe felne, zatamnjena stakla ali ima elektrosklopive retrovizore (+10ks ). Od opreme bih izdvojio line assist, tempomat (postoji mogucnost da se aktivira adaptivni), tpms, parking senzore itd itd.. Motor 2.2 ustrojen za holandsko trziste pa ima 136ks, naravno mora neki remap(200+) da padne da bi se opravdala kubikaza Sad se ceka carina, pa registracija i onda prva voznja, mozda bude spremna za sledeci skup.. A bice i boljih slika kada se opere i sredi Naravno u planu su prvo felne jer je ove stvarno tesko gledati
  9. 27 points
    stefank

    Fiat Tipo HB 2021

    Pozdrav svima, dosao je red i ja da predstavim svog novog "Turcina". U pitanju je Tipo sa 1.4 95ks motorom u Life +Full Led opremi. Za sada sam i vise nego zadovoljan. Led svetla su fenomenalna. Sam dizajn je odlican, dosta je prostoran. Jedina "mana" je taj motor koji i nema preterano snage ali to sam i ocekivao. Sto se tice kvaliteta mislim da za taj novac ne postoji bolji automobil na trzistu. Vreme ce pokazati svoje (videcemo koliko ce mu trebati da se rasklima i razdrnda :))
  10. 26 points
    cane

    BMW m340i xDrive G20

    Dosla benga neocekivano, dugo je merkam ali se nisam usudjivao da dam toliki novac, ali evo sad sam resio da se obradujem za ng 2020 godiste je, april mesec. Presla 11.000 km, lepo sacuvana, nema ni tackicu ni spolja ni unutra tako da sam super happy. Sto se tice auta, mislim da je to to, da sam nasao nesto sto mi savrseno odgovara i ni na trenutak nisam pomislio da bi mi neki drugi model vise odgovarao. Jednom reciju raketa, kapiram da ce novi m3 biti ludilo ali mislim da je ovo bolji fit za mene, da je bolji allrounder, u comfort modu se jako lako vozi i ne opterecuje ni najmanje a u sportu po meni ne zaostaje nista u odnosu na prethodni f30 m3, jos je i stabilniji zbog xDrive pogona Tema ce kapiram biti malo dosadna jer nece biti nekih radova. U planu je akrapovic cim se pojavi za ovaj model i razmisljam se da ga presvucem u providnu zastitnu foliju, to cu jos malo istraziti, deluje mi kao super prica. Evo par profi fotki:
  11. 26 points
    skile86

    AR Giulietta - Moje novo sokoćalo

    Sa zadovoljstvom se vracam u Zabarski tabor. Ne zato sto sam imao losa iskustva sa Opelom, vec zato sto je u moj posed konacno dosla Djulijeta. :-) Jedan od retkih automobila u klasi za kojim se uvek okrenem. Hteo sam benzinca, ali je na kraju iskocila prilika za ovu sa dizel motorom 2.0 150ks i nisam hteo vise da cekam. Alfa je 2016 god sa 162k na satu i u poprilicno je dobrom stanju. Oprema je osrednja. Od sminke ja dosta toga tu, ali mi fale recimo ksenoni, posto su joj farovi ocajni, mozda Bose ozvucenje i tako jos par sitnica. Ono sto me je odusevilo je nacin na koji se auto vozi, kako lezi u krivinama i naravno kako ide, narocito u D modu. Bas mi je trebao period privikavanje za kretanje iz mesta u D modu. Za pocetak sam odusevljen kolima, a videcemo kako ce se pokazati. Od ulaganja mi trebaju zimske gume, a mozda i uzmem univerzalne, videcu jos. Za sad imam ove slike sa placa iz Holandije, a bice ih vise kad je malo zaperem .
  12. 24 points
    moron

    ''Ne dao Ti Bog rata i Fiata''?

    Nadam se da mi ljubitelji Fiata neće mnogo zameriti na naslovu teme koji sam izabrao i možda sam je mogao i nazvati "Zločin i kazna ...". Mada, ako je ovaj Fiat "kazna", onda mi je drago da sam prethodno počinio "zločin" kojim sam takvu "kaznu" zaslužio. Elem, da predstavim mog „prvog Fiata“, koji će uskoro na napuni šest godina, za koje vreme je prešao jedva 40.000 km (verovatno za to vreme nisam manje prešao ni bajsom po gradu). Nije bio plan da godišnje prelazi tako malo, ali, prosto, nekada se desi da naš plan bude jedno, a posle bude nešto sasvim drugo. U pitanju je tadašnji paket opreme Lounge. Na standardnu opremu sam dodao neke sitnice ( poput npr. elektropodesive lumbalne podrške za vozača i suvozača i/ili naslona za ruku napred (dok je taj naslon pozadi bio standard )). Nema tu nekog posebnog besnila ili eksluzive od opreme, ali, sve je tu što je meni trebalo i što sam u to vreme želeo (tada sam, naravno, bio manje proklet sa željama nego danas). Pogoni ga 1,6 MJ od 105 ks i 320 Nm. Mogao je i tada da se uzme i onaj sa 120 ks, ali, već tada je bilo najava da će za „mlade vozače“ da gornja granica dozvoljene snage bude 80 kw i zbog dece kao budućih vozača "jednoga dana" mi se nije uklapao onaj jači. A to se ograničenje kasnije i desilo. Kombinacija forme ( dug 417, visok 165 ), motora i opreme (pa i panorame), daje masu od 1.533 kg (po COC-u). Za gradske uslove, vozilo je relativno povoljnih dimenzija, a i veoma je pregledno. Poznavaoci Fiata znaju da je taj motor sa svojih 320 Nm relativno potentan, a u kombinaciji sa kratkim prvim stepenom prenosa, imam utisak da je pri kretanju nemoguće da se ugasi greškom vozača ( ono, ako vam spadne noga sa kvačila ). Van grada motor veoma lepo vuče, subjektivno - „brdo ne oseti“ i lepo poteže pri preticanjima, bez potrebe da se šalta prethodno na niže. Naravno, dizel je, pa mu je i radni opseg obrtaja relativno uzak u odnosu na bilo kog benzinca, pa kada pri preticanju dodje do oko 3.750 tu je „kraj balade“ (i daljeg ubrzanja), kao da ste „povukli ručnu“. A kod benzinca tu tek počinje "pesma" i uživancija Vozilo je odlično zvučno izolovano, ali, ako otvorite prozor dok motor radi (ili ne daj Bože podignete haubu), čovek bi pomislio da je u pitanju „drobilica za kamen“ i nije vam jasno kako se taj motor "ne razleti". Pri niskim obrtajima ( ako vas „uhvati“ ispod 1.500 rpm, a eventualno neoprezno potopite gas ) ima vibracija. Jbg, dizel. Znam da ima dosta povike na udobnost pr. sedišta kod 500L (pre redizajna) i „ne znam“. Meni je ok. Kome nije – „prihvatam“ da je tako. Od neke posebno sportske vožnje po krivanama nema ništa, ali, kako nisam sportista, ne smeta mi ni najmanje. Naravno, čim je iz salona prvi put ušao u garažu, dobio je svoje „sledovanje bitumena“. Cena redovnog održavanja je (meni) nekako razumna, jer sam tokom garancije prve tri godine redovne servise plaćao oko 100-110e, a četvrte godine 150e. Posle isteka garancije sam prešao u Fiat servis „Goran“, gde su cene takodje ok (a i još niže). Sada mi po prvi put sledi „veliki servis“ i on je oko 270e. Potrošnja goriva je normalna za dizel te snage, zapremine i veličinu i masu vozila. Ništa posebno ( oko 5,5 do sada ). Do sada nije bilo kvarova. Tek, mada narod kaže „koliko para, toliko muzike“, mislim da sam sa ovim vozilom dobio više muzike nego li sam platio. A do kada ćemo da se „družimo“, pojma nemam. Da i kćerka ne treba da krene da se obučava za vozački (a što ona stalno odlaže), verovatno bih ga već odavno zamenio za nešto drugo. Ovako, „bojim se“ da bi „Fiat epozida“ u mom životu mogla baš da potraje ... i da se pretvori u dugometražni horor film, sa Fiatom u glavnoj ulozi Ja sam zaista prezadovoljan ovim vozilom, po svim osnovima, ali, znam da je 500L kod nas uglavnom obožavan koliko i lepra ili slična bolest, pa se trudim da suviše često ne iznosim pozitivne emocije o njemu. Inače, od strane moga "druga Škodraga" sam bio pod terorom kada sam mu saopštio da ću uzeti Fiata, jer je njegovo (iskreno) vidjenje da gore na ovome svetu od Fiata i ne postoji (a ni bolje od Škode), posebno od 500L "kao poluproizvoda" i kada god bih ga kasnije sreo, maltene bi zlurado upitao: "A, kako je Fiat, nešto se pokvarilo ?". A kao za maler (za njega), Fiat uvek dobro Jedan od razloga što sam uzeo 500L je i malo „kvaran“ (a možda i nije). Uzet je u akciji „reciklaža“, a u reciklažu je data Zastava 101 stara 32-33 godine. To reciklirano vozilo koje je pripadalo mom tastu, koji je tada imao oko 85 godina, a i dalje je aktivno vozio. Za moje razumevanje, onako gluv i slep, i sa refleksima mrtvog konja, bio je opšta opasnost na drumu - za sve ostale, ali i za one u „kecu“ (a to su nekada znali biti i moja deca i supruga ). I godinama sam smišljao kako da mu „oduzmem dovolu“, da ga sprečim da i dalje vozi (pri čemu je čak i u to doba vozio i do mora). Onda, lutajući (uobičajeno) po raznim auto salonima, sedoh i u 500L, oduševih se što iznad glave imam slobodnih 10 cm (pomislih: „Vauuu ... Zar ovo postoji? ), a saznah za tadašnju akciju „reciklaža“, da može da se dobije popust od 2.500 ako daš na reciklažu bilo kakav krš. I predstavih tastu plemenitu ideju, da „sameljemo“ njegovog keca i tako ostvarimo taj reciklažni popust, a sve to „zahvaljujući samo njemu“, a da se nova kola registruju na njegovu kćerku ... Njemu se jako dopala ta ideja, da učini nešto za nas, a i bio je ubedjen da tako "keca", koji nije vredeo više od 150-20 evra, prodaje za 2.500 ... I tako je „kec“ završio u centru za reciklažu ( i on je zauvek prestao da vozi) , a pojavio se ovaj Miki Maus od kola ... Bez dileme, postoje mnoga lepša i bolja vozila (jeftinija i skuplja), ali, meni je ovaj baš ok, za naše potrebe. Jednom smo sa njim čak putovali na kratko i na more i skroz je on ok i za te namene (duža putovanja). Ali, uglavnom se vozi samo po gradu i malo "oko grada". Ispod je i fotografija keca kada je stao u red za svoje poslednje putovanje ... U Železniku, u Centru za reciklažu. Može sve to da deluje nehumano, ali, za sve je bilo najbolje da on napokon prestane da vozi. A drugačije kao da nije moglo. Na žalost.
  13. 24 points
    Martin

    2021 Dacia Logan 1.0 Tce ECO-G Comfort

    Nakon 4 meseci čekanja, došao je i taj dan - da se jedan Logan izveze iz salona. :to: U pitanju je Logan treće generacije. U comfort nivou opreme, sa dodatim paketom "Vozač" (keyless, električna ručna) i "Zima" (automatska klima, grejanje sedišta). Motor 1.0 sa fabričkim plinom je ono što me je oduševilo. Nisam primetio da oseti brdo, ali gubi dah preko 120 km/h, što mi nije toliko bitno jer 90% km napravim na magistrali. U suštini, nema nekakvo impresivno ubrzanje (oko 12 sec do 100km/h), ali su međuubrzanja odlična. Pre Logana, da ne kažem - Dačije, vozio sam Cromu sa 150 ks, očekivao sam daleko manje perfomanse, ali nije baš tako. Zvarte se iova tri cilindra baš baš ozbiljno. Oseti se manja snaga u ECO modu, ali nije strašno. Enterijer je odličan. Kvalitet je na vrlo-dobrom nivou. Sedišta su komforna. Oblik sedišta je odličan. Nedostatak je nepostojanje plastičnih pragova, nema osvetljanja kasete :bullshit:....i tako, vidi se štednja na nekim detaljima, za koje sam znao kada sam uplaćivao avans i koje mi ne smetaju, ali trebalo bi napomenuti. Naravno, oseti se razlika u ponašanju na putu između Crome i Logana - što je logično, jer su različita klasa. Potrošnja - sa Fruškom Gorom i malo oštrijom vožnjom - 6,9 litara plina na 100. Ili 5 litara benzina. Mislim da je to ipak sjajno. To je bilo prvo punjenje, videćemo u narednom periodu. Za sada sam oduševljen. Zaista, nisam očekivao toliko.
  14. 24 points
    horvat

    Opel 159

  15. 24 points
    horvat

    Opel 159

    Evo su konacno! Ne mogu da operem auto, zatvorio sam vodu u dvoristu da ne smrzne, a nemam tablice da bi ga oterao na puske. Uzasno je prljav
  16. 24 points
    Eto igrom slucaja na polici mi se vuce Garrett turbo sa mog Granda 1.9 mutlijeta, pa reko ajde da se malo poigram i da vidim sta je taj famozni turbo. Dakle motor je klasican 1.9 JTD, ali je multijet ubrizgavanjem i varijabilnom turbinom malo odskocio sa snagom u odnosu na starije unijet JTD. No to je sada manje bitno.. idemo redom. Pre svega osnova: Dakle izduvni gasovi kao i na svakom motoru izlaze iz glave motora i idu u izduvnu granu.. Ti gasovi prolaze kroz topli deo turbine gde pokrecu kompletnu osovinu sa impelerima (ili ti ga turbo propeler kako ga mi u narodu nazivamo). Kako se preko izduvnog impelera pokrece kompletna osovina i na drugoj strani impeler na hladnoj strani turba, odmah izbacite iz glave onu pricu "turbo mi se PALI na 2200 obrtaja". Znaci kako se motor upali tako se ceo sistem zavrti i tacka. Idemo dalje.. Po 5 srafova sa svake strane i eto ga turbo je vec prepolovljen. Srce svakog turba.. Naravno od modela do modela se razlikuju velicine impelera, ali osnova je ovakva: Kroz samo telo prolazi ulje, a na nekim drugim modelima turba i antifriz gde je naravno sistem povezan sa hladjenjem motora. Sad dolazimo do famoznog sistema varijabilne geometrije. To su u stvari lopatice u toplom delu turba koje kontrolisu protok gasova, a samim tim i brzinu okretanja impelera. Sad da se ne ponavaljam sa wikipediom mozete prouciti o kojim obrtajima se radi. Dolazimo do jednostavnog logicnog resenja da sto vise obrtaja - dobijemo vise boosta ili ti ga pritiska. Sistem lopatica pokrece mali pin pored toplog impelera (vidi se na poslednjoj slici gore), dok njega pomera aktuator koji je povezan vakumom. Dakle crevo krece gore sa vakum pumpe do razvodnika -> aktuator povlaci polugu -> krilca se zakrecu i to je to. Sad tu je taj problem sto kazu - glavi geometrija, turbo odlazi u overboost itd. Sasvim normalna stvar kod normalne voznje - vozite se do 3000 obrtaja, krilca tek jedva da se malo pomere, taman kad pocne da pravi boost vi ga opet saltate u sledecu brzinu i spustane obrtaja i naslage se vremenom samo skupljaju. Ako zaglavi u otvorenom položaju za cas moze da nastane haos jer sistem ne moze da se "zastiti" od overboosta, pa turbo moze da odleti u ogromne obrtaja i jednostavno sve da se razleti. U slucaju da glavi u zatvorenom polozu, jednostavno gasovi ne pokrecu dovoljno impeler da bi se ostvarila dovoljna brzina obrtanja za pravljenje pritiska i gasovi odlaze direktno u izduvnu granu. Aj da ne davim vise mozda ce bolju sliku u glavi stvari koja slika: Kod nekih turbo kompresoraa sistem zastite resen je wastagete-om. Posao koji se obavlja je isti, znaci aktuator povlaci polugu i otvara se dodatni kanal pored impelera gde izduvni gasovi odlaze direktno u auspuh i samim tim ne dolazi do teranja osovine turba u ne dozvoljene obrtaje. Ovde svaki drugi ima problem boost leak-a jer pregrada izmedju zna biti poprilicno tanka pa se naglim zagrevanjem i forsisanjem na hladno za cas naprave pukotine. No sad sve ovo vise nema veze sa turbom sa Grande Punta tako da ode spavati Nadam se da je nekom bilo zanimljivo ubiti 10 min zivota citajuci ovaj post. PS - Nemojte se uhvatiti nekog termina ako se nisam dobro izrazio, ja sam ekonomista nisam turbo majstor
  17. 23 points
    PremieRacing

    Avantime

    Da pokrenem temu, prilično skromno zato što mi je mozak kaša posle 4000km u 4 dana a i zato što je jahta na carini... Nema puno novog da se kaže osim: Našao sam oglas sasvim slučajno neki dan prošle nedelje i to u lokalnim holandskim oglasima koje naši preprodavci gledaju sa nekom posebnom aplikacijom. Sedeo sa drugarom koji se bavi trgovinom, on mi je slao i ponudu za Avantime koji smo našli u mađarskoj pre mesec dana ali prodavac nije odgovorio... Kaže ovaj moj drugar da smo ga vrvtn uvredili i da ga ne vredi zvati uopšte. Uđe on onako nonšalantno uz kafu da pogleda ponudu u NL i imamo šta da vidimo! Novi oglas za Avantime 3.0 V6 kod trgovca koji se bavi samo čudnim autima. Glavni slogan na svakom oglasu mu je - Life is too short to drive boring cars. Na slikama odličan, ima godinu dana važeći APK (holandski tehnički), a cena korektna. Što se cena Avantime-a tiče, još pre par godina (pre korone) su dobri primerci počeli da divljaju a nepopravljive lomine su stale na 5h eur. Tako sada imamo nekoliko komada po 20-30-40h eur na mobile.de i autoscout24.com Boja nije meni omiljena, al' koga zabole za boju - stanje je bitno. Odmah nazovemo prodavca i čujem da je otkupio Avantime u zamenu za Ghibli i masnu doplatu. Odmah mi kaže da prethodni vlasnik ima još jednog u dvorištu kuće 'za delove'. Kaže preko telefona da je auto odličan (svi to kažu ) ali i garantuje da nema rđe na kritičnim mestima, da je motor dobar, menjač dobar, trap dobar, enterijer bez oštećenja - ma kaže "auto je odličan, prošao je APK baš skoro". Cena? "Dođi, dogovorićemo se." Baš tako mi kaže. Završio ja razgovor i dumam... Do tamo, 4 dana jahanja. Ali drugar ima rešenje. Njemu plac skoro prazan, našao je već 3kom koja ga čekaju gore, traži još par komada u međuvremenu i uzima nam karte za švercerski kombi prevoz u nedelju. Jbt, 1800km smrdljivim kombijem! Šta sve muškarci rade za gušt... Ova slika i nije baš dobra pošto smo za Alphen išli preko Emmen-a... Stigli i gledamo auto... Ali Ne znam da l' da gledam Avantime ili sve ostalo što čovek ima u ponudi!!! Nisam dugo gledao...Dogovorio cenu i pružio ruku. Završili papire za 10min., čovek sede u Miatu i ode. Ostadoh na njegovom parkingu sa mojim Avantime-om!!! To be continued...
  18. 23 points
    Vule

    Octavia TDI

    Pošto smo gradski ženomobil kupili (ne i završili), red je bio i sebe da počastim, pod izgovorom da stiže dete pa nam treba veliki gepek i mnogo prostora Škoda Octavia Mk3, 2014. godište, 2.0 TDI 150KS, 6 brzina manuelni, petoro vrata, od opreme ima sve što je potrebno (dvozonsku digitalnu klimu, senzore za parking/kišu/svetla, fabrički Xenon sa LED dnevnim, tempomat, alu felne sa dva seta bukvalno novih guma itd...). Auto je kupljen od dugogodišnjeg drugara, on je zapravo i prvi vlasnik, prešla samo 100.000km, kupljena ovde, održavana ovde, cela istorija je tu, nikakav kvar nikad nije imala, svi servisi su već urađeni (mali i veliki), stanje je bukvalno fabričko. Jedino mi je žao što nije DSG ali to već nisam mogao da biram, bitnije je svakako bilo uzeti ovakav primerak nego vijati ko zna šta po oglasima sa ko-zna-koliko kilometara. Pošto do sada nisam imao prilike da posedujem automobil (da kažemo) ove klase a posebno ovog brenda, utisci su izuzetni, zaista je kvalitetno napravljen auto, savršen položaj za volanom sam našao u roku od 8 sekundi, sve je nekako na mestu, na dohvat ruke, logično i smisleno, sedi se izuzetno lepo, nisko, komforno, mesta ima bože me sačuvaj, ovo je prvi auto gde sam svoje sedište namestio onako lepo komotno zavaljeno a da sam iza sebe mogao da sednem bez da kolenima dodirujem prednje sedište, bukvalno kao da je još jedna klasa iznad što se mesta tiče. O gepeku da ne pričam, slomih kičmu dok sam pokušavao da dohvatim kraj gepeka da ga usisam, zaista impresivno. Takođe, neka praktična rešenja su sjajna, razne pregrade i mrežice u gepeku, one čičak plastike koje mogu da se nameste da drže razne kutije/prtljag da ne šeta, kukice za kese, pa i u kabini, brdo mesta za odlaganje sitnica, pregrada za naočare gore, velika kaseta, podesivi naslon za ruke, sve pregrade u svim tapacirunzima obložene tepihom da ne zvecka ništa, pa oni sjajni skrol točkići na volanu za glasnoću i bord, itd. Što se same vožnje tiče, auto udoban, tih, brzinu bukvalno ne oseti, na 160 je kao da se ide 110, nema vetra, buke, šuma, krckanja, zveckanja, ništa. Motor/menjač/kvačilo/zamajac toliko zategnuti da se ne oseti da auto radi uopšte kad je u mestu, a kad se iz istog kreće, samo krene, nema milimetra podrhtavanja bilo kog tipa, jednostavno ide i to je to. Motor je zapravo poprilično moćan, ne znam da li sam se toliko odvikao od krštene snage i obrtnog momenta prethodnih par godina, dok sam vozio razne 1.5dci rentacarove, ali ovo je stvarno pesma, u bilo kojoj brzini je spreman da povuče i jednostavno "drži" snagu do šaltanja u sledeću. Pritom, jedna od meni najbitnijih stavki, prenos, 140km/h u šestoj je na 2250 rpm, smešno, nit se šta čuje nit se oseti u takvom režimu, a trenutna potrošnja u tim uslovima po bordu varira između 5.2 i 6.0, sa uključenom klimom. Što bi rekli, pravi porodični auto za duži put Obzirom na stanje, bukvalno nemam šta da radim osim da se igram, sledećim redosledom: 10" Android multimedija Remap Dubinsko pranje Komplet poliranje Sličica nemam mnogo ali kačim par nekih koje sam napravio u ova dva dana, ostatak ide kako se šta bude sređivalo/nadograđivalo.
  19. 23 points
    Mijailović P.

    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150

    Da mi je neko pricao... Ne zamerite sto nisam za sve ove godine nasao nacina i vremena da predstavim mog dobrog i pomalo jogunastog prijatelja na cetir' tocka. Ja volEm da slusam i da procitam a ako me neko nesto priupita, rado cu odgovoriti. Dugo se znamo i postali smo takoreci drugari, iako mnoge licno nikad nisam upoznao. Dobro, dobro ukazace se prilika i za to, valjda! Moj stari dobri cetvorotockas je i sada u blizini pa cu biti u prilici da posmatram i da priteknem u pomoc po potrebi. U mojoj familiji, pocevsi od strica koji je radio u Peugeot-u, uvek su se vozili ovi "Francuzi". Skoro svake godine u vreme letnjih praznika strikan,popularno CICA, je ostavljao po jednog lavica. Nismo bili te srece da ostavi novi auto ali su bili u pristojnom stanju. Najvise smo imali 204-ki. Simpaticni mali/veliki auto. Iako sam odrastao uz francuski dizajn i prakticnost, dok su se moji vrsnjaci kleli u ruske masenke, oci su mi se uvek zadrzavale na italijanskoj ergeli kod majstora u komsiluku. Kakvih je tu bilo rariteta, leleee. No, u medjuvremenu se odraslo i malo ostarElo pa su drugi prioriteti iskrsli. Jos kada sam Stila uzimao, sanjao sam bravca u dvoristu. Napokon i taj dan je dosao a koliko ja "cesto" menjam auta, druzicemo se mi ohohooo... Unazad par meseci intenzivno pratim oglase, sto strane-sto domace. Nije mi bila zurba i hteo sam korektan primerak. Naisao je i bolji od toga! Koristim priliku da pozdravim i da se zahvalim sjajnom liku i drugaru s foruma @Marko Topola i njegovom drugaru Nesi. Momci su izuzetni! Hvala vam ljudi! Posao smo zavrsili u kratkom roku. Sve sto sam ocekivao od auta starog nepunu deceniju, nasao sam i vise, mnogo vise od toga. Sad, mozda je to stvar percepcije ali ovaj primerak je meni isterao dah! Nadam se da ce biti prilike da se i licno uverite a posebno bih voleo cuti misljenje vrsnih poznavalaca. Takvima ovaj forum obiluje. Dakle, macchina je s pocetka 2010.g. a prva registracija je nakon par meseci. Ergela pod haubom vec dobro poznata i nebrojeno puta obradjena zahvaljujuci dezurnim "krivcima" od kojih moram posebno da izdvojim kolegu @Ivan-a. Slozicete se sigurno! Pored standardne opreme u Sport paketu tu su Bi-xenoni, prednji/zadnji parking senzori, koza, tempomat, zatamnjena stakla, aftermarket multimedija koja mi se sve vise svidja. Boja je vrhunska a pritom isto tako ocuvana. Da se razumemo, ja nisam strucan, ali ako je tu nesto radjeno uradjeno je profi. Tako. Toliko za sada. Valjda nisam nesto propustio. Na pitanja odgovaram koliko sam u mogucnosti. Sada foto sesen! Pozdrav i uzivajte samnom!
  20. 23 points
    totti

    Sankt Peterburg & Moskva

    Nikad nisam bio u Rusiji, trebao sam prošle godine da odem, ali kovid zaebao stvar, pa prolongirano za ovu. Postove ću da postavljam sukcesivno, nema šanse da sve napišem odjednom. Za početak, par opštih utisaka... pre svega, mogu reći da se ovde osećam kao kad gaster Švajcarac dođe u Srbiju na odmor, pa mu sve jeftino [emoji3]. E, tako je i ovde. Skoro sve je prilično jeftinije nego u Srbiji, a nešto i bezobrazno jeftinije. Ceo utisak kvari samo nerealno visoka cena avio karata, ali može im se kad je stalno dobra popunjenost. Evo par primera: -karticu sa neograničenim netom na 15 dana sam platio 300 rubalja (400 din) -cene goriva ste videli u odgovarajućoj temi -hrana je toliko jeftina da bih za 6 meseci imao 120 kila [emoji3]. Big mek je 180 din, 24 krilca u KFC su 900 din. Imaju Stolovaje (fazon kafane, ekspres restorana, bifea) gde se jede za smešne pare - ručak sa boršom, kijevskim pilećim kotletom, pire krompirom, ruskom salatom, kolačem i sokom košta 400 din. Jutros odem na doručak na piške (fazon naše krofne, samo manja i sa rupom u sredini) i gledam cenu 11 din komad [emoji1] Alavi balkanac je uzeo 10 komada, iako je pojeo na silu samo 7 [emoji1] -karta za sve prevoze za 3 dana u SPB košta 630 din. Prevoz je sjajan, metro ide u intervalu od 1-4 minuta. Tu su i busevi, trole, tramvaji i maršrutke (minibusevi). U novijim vozilima imaju i punjače za telefone. Kondukteri su u svakom vozilu osim metroa, kontroliše validaciju karata, a može i njemu/njoj da se plati. Plaćanje može i telefonom preko app. Za Moskvu idem high-speed vozom Sapsan, to mi je davnašnja želja i prvi izbor u odnosu na avion. -Gužve u saobraćaju su nenormalne kao i kod nas, voze isto bezobrazno i bahato, seku, staju gde hoće, blokiraju raskrsnice, obilaze celu kolonu na semaforu da bi se ubacili ispred, ne puštaju pešake itd itd...već viđeno sve, vidi se zajedničko slovensko poreklo [emoji3] Za prvi post par slika iz Ermitaža (najveći muzej umetnosti na svetu). Fascinantan je u svakom smislu.
  21. 23 points
    bane1321

    Funny photos

  22. 23 points
    Ivan

    Giulia 2.0 Sprint Misano Blue - MY21

    Lepa vest se daleko cuje. Juce bas citam po italijanskim medijima pohvale za Irenu i Nesu. Kazu da su pogurali mesecnu prodaju Giulie za oko 2% .
  23. 23 points
    Woodoo

    Kajmakčalan

    Imao sam pre nekoliko dana sreću i čast da posetim mesto najslavnije bitke srpske vojske u Prvom svetskom ratu, vrh planine Nidže na granici Grčke i Makedonije. Proboj Solunskog fronta ne bi bio moguć bez osvajanja planinskog vrha Kajmakčalan a s obzirom da se bitka vodila na 2.500 metara nadmorske visine podvig naše vojske dobija još više na važnosti. Vrhu može da se priđe sa dve strane, makedonske i grčke. Grčka je mnogo lakša jer postoji asfaltni put otprilike 2 km daleko od vrha, u blizini se nalazi poznato skijalište čija žičara ide do samog vrha. Sa makedonske strane makadamskim i šumskim putevima mora da se vozi više od 30 km, put je zahtevan a poslednjih 7 kilometara zahteva ozbiljno terensko vozilo. Samim tim makedonska strana je mnogo zanimljivija. Na put ka vrhu smo krenuli iz lovačke kuće koju okružuje ograđeno i neograđeno lovište gde opušteno može da se vidi divljač pored puta. Veći deo puta vodi kroz šumu, 7 km do vrha se nalazi napuštena karaula JNA a 5 km do vrha prestaje šuma, pored puta su česti spomenici kao na slici. Na samom vrhu postoji mala crkva posvećena Svetom Iliji, čija je ograda sagrađena od ostataka granata i oružja, kao i kosturnica srpskih vojnika koji su izginuli u bitci. Crkva i kosturnica su obnovljene 2016. jer im je pretilo urušavanje. Srce velikog prijatelja srpskog naroda Arčibalda Rajsa koji je sa našom vojskom prešao Albaniju je po njegovoj želji posle smrti 1929. godine odneto u kapelu Svetog Ilije. Međutim, u Drugom svetskom ratu su srce na nepoznatu lokaciju odneli ili odmah uništili bugarski vojnici kao vid odmazde za poraz na Kajmakčalanu u Prvom svetskom ratu. Inače, bitka je bila rovovska, bajonetima, i danas, 100 godina kasnije oko samog vrha i na padinama se vide ostaci nekadašnjih rovova. Pored rovovske borbe pratilo ju je i teško granatiranje sa obe strane, po nekim podacima vrh Kajmakčalana je pre bitke bio 20 metara viši ali su ga skresale granate srpske vojske. S obzirom da je pri samom osvajanju vrha poginulo preko 4.000 naših vojnika, većinom iz Drinske divizije, na celoj planini su veoma česta groblja srpskih vojnika. Jedno od njih se nalazi u šumi, postoji preko 100 grobova od kojih samo manji deo ima spomenike, neki su podizani neposredno posle bitke dok su neke podizale porodice posle rata. Na jednom od spomenika se vidi da je mladić imao samo 20 godina kad je poginuo. Na kraju mogu samo da preporučim svakome da poseti ovo sveto mesto, odvede decu, prijatelje, upozna istoriju jer smo kao generacija i društvo postali nedostojni naših predaka. Slava herojima!
  24. 22 points
    Višak slobodnog vremena, ne radi se mnogo sad oko praznika, pa dodje vreme da predstavim novo vozilo. Dosta vas već zna da sam u septembru prodao Lybru, najbolji auto koji sam ikada vozio, i koji me je besprekorno služio, i uzeo Alfu 159. Da, kupio sam možda najjeftiniju 159ku koja je mogla trenutno da se nadje u državi. Ali pošto je uvezao dobar drugar, ispričao mi je šta sve fali na kolima i šta treba da se uradi, i bio je u fazonu - "auto me koštao toliko, da je dovezem, uvezem, carinim, itd... Dodji, pogledaj, ako ti se svidja teraj, ne treba moja zarada, ništa, samo plati koliko je mene izašla i to je to." Pa, ajd'.... Ovo su prve tri slike, sa lica mesta kad sam došao da pogledam auto. I iskreno, mislio sam da je u dosta lošijem stanju, s'obzirom na cenu. Od ulaganja u samom startu je bilo: zameniti ležaj prednjeg desnog točka, jer je baš brujao, izvaditi klapne iz usisa,eventualno uzeti dve gume, jer ide zima, a na njoj su bile sve četiri all season gume koje em što ja ne volim, em što su bile u prilično lošem stanju. I uraditi mali/veliki servis, jer mi je rečeno da je auto stajao minimum godinu - godinu ipo dana... Da, zaboravih da napišem malo podataka o vozilu: Alfa je 2007 godište, 1.9JTDm 110kw/150ks. Po meni, solidan paket opreme. Automatska svetla, automatski brisači, samozatamnjujući (elektrohromatski) retrovizor, hill-holder, zadnje parking senzore, komande na volanu, itd itd...
  25. 22 points
    Malo smo je snimali Hvala @ISV_01 za pomoć prilikom kadrova vožnje... ima Bravo dobar gepek za to.
  26. 22 points
    dekirs

    DS3 1.6 THP

    Pozdravite Princa Nakon sto je otisla Giu, trebalo mi je nesto malo i zanimljivo a opet da bude koliko toliko atraktivno. Izbor je pao na GP Evo, Mito i DS3, iskljucivo turbo benzinske varijante GP Evo je toliko redak da je lakse naci 100e na ulici nego njega, Mito svaki unakazen, prosto neverovatno da se vecina njih raspada doslovce, DS3 u mnogo boljem stanju, pogledao sam par komada i uzeo najepsi. Motor, cuveni 1.6 THP proglasen mozda za najgori motor a mislim da je cak i dobio nagradu za motor godine Raspitivao sam se, citao, motor je napljuvan, ali sam resio da ga kupim, posto nisam imao srece ni sa ovim "sigurica" motorima, takav mi horoskop. Auto ide kao raketa, bukvalno neverovatno koliko dobro ide, do sada nesto najbrze sto sam vozio, bar je takav neki utisak kad se sedne u njega. Od opreme ima SVE, bukvalno ne znam da li su mogli jos nesto da ubace, bas je nakrcan, verovatno auto sa najvise opreme koji cu voziti Jedino fale masazeri jaja i mozda grejanje sedista, al to mi i ne treba iskreno. Tvrd u odnosu na visi segment koji sam vozio, preko lezecih mora polako inace je jako neprijatno, materijali unutra dobri, izolacija dobra, generalno jako lepo i kvalitetno uradjen autic, opet auto je star skoro 10 godina, i mnogo manje krcka od vecine novih Clia 4, Oktavija itd, sa kojima sam se vozio ovih meseci koristeci CAR Go a koji imaju 50ak hiljada na satu. Bravo Francuzi. U odnosu na Italijane koje sam vozio, nema nikakvih zvukova pri saltanju, menjac je dobar i precizan, nema lupkanja, volan je genericki nista spec, na malim brzinama tezak posle lagan, ali tu dosta zavisi od guma a i mog subjektivnog utiska posle Djulijete. Izgled.. Auto upada u oci neverovatno, bukvalno nema ko ne gleda, totalno random ljudi na ulici, bas je specifican autic. Ono sto bih zeleo su sire gume, mozda distance neke, fali mi ta stabilnost Djulijete. Zvuk na auspuhu je fin, kulturica, mooozda bi malo jos to cacnuo al videcu, ne planiram nesto mnogo da ulazem u njega. Na zalost i ovaj ce morati na prolece verovatno na dobos da ide, ali do tada cu se nadam se navozati sa kezom na licu. Koga zanima nesto o motoru neka me cima, izucio sam ih prilicno, znam gde trebaju da se odrzavaju, krv sam propisao dok nisam sve pohvatao, ne morate i vi
  27. 22 points
    zunto

    Covid-19 aka Korona virus

    Kao bivsi pripadnik 63.-ce brigade i nacelnik padobranske ambulante, sada grudni hirurg K.C.Nis,ukupno nas je 28 u crloj drzavi, javno apelujem na sve ovde, slusajte sta predlazemo. Na mestim gde treba jos uvek ima strucnih ljudi. Batu Tiodorovica i niemu slicne necu komentarisati,medicinske analfabete bile i ostale.. Od pocetka ovog sranja 4-cu pozitivnih sam operisao, 11 mojih kolega je inficirano, koleginica ginekolog umrla,jos cetvoro kolega u Srbiji je na respiratoru. Ovde pojedinci palamude o svom licnom komforu. Da li je vam je dovoljnoa informacija da bi se pojedinci dozvali pameti, da su dva pacijenta,1979 i 1977 na respiratoru,ne desava se tamo megde,vec ovde kod nas. Da bi docarao kako je u ovom skafanderu, predvidjeno vreme nosenja max 4 h, odmor 6 do 8. Ja ga nosim u proseku 2 do 3 x nedeljno, zamislite kako je tehnicarima i sestrama, mojim kolegama koji moraju da nose vise od ovoga.Mi,koje ne vidite na televiziji, mi koji se ne eksponiramo, mi koji pre svega volimo a potom znamo svoju struku u prste, mi nosimo sistem. U 80 posto slucajeva mi se slusamo jer oni znaju da ako krenu da se prave pametni, da cemo okrenuti cunak i onda ode sve u q-ac. Shvatite, meni je ovo svaki dan, donosim odluke o kojima necu da pricam, dileme sa kojima ne zelimm da se iko od vas susretne, da li ce neko da zivi ili ne. Radimo a ne znamo ni sami koliko. Molim sve vas ovde ispostujte minimum, ne dovodite u pitanje odluke o sajmu ili slicnim kapacitetima. Nismo mi Srbi ove mere izmislili vec Kinezi. Ima ovo i politicki pozadinu koju ne podrzavam ali nju stavite sada u drugi plan.
  28. 21 points
    bane1321

    Funny photos

  29. 21 points
    totti

    Funny photos

    Sent from my SM-G770F using Tapatalk
  30. 21 points
    horvat

    Opel 159

    Onda imam sanse da se usrecim sa 159 -------------------- Ovako, da napisem malo price. Jos pre nego sto sam kupio Giuliettu, merkao sam 159, uvek mi je bila prelepa, medjutim odbilo me to sto su mahom svi primerci stari i dizeli sa dosta predjenih km, a ni internet bas nije blagonaklonjen tom autu. Kad uzme da se cita, deluje kao da se auto samo kvari i nista drugo. Te servo, te M32, te klapne, te trista gumica u trapu, itd. Tu je dosla Giulietta kao odgovor na sve to i ona je savrseno ispunila tu svoju ulogu. Mislim da svi znaju koliko ja volim taj auto. U nekom momentu sam poceo dosta da se vozim u Breri i 159 kod raznih drugara, veoma cesto i za volanom i primetio sam koliko je to ozbiljnije konstruisan auto od moje Giuliette. Tu je poceo da mi radi crv u glavi, medjutim, nisam mogao da napravim nikakvu racionalnu racunicu. Ne mogu sa sigurnoscu da tvrdim, ali mislim da sam oko 2 godine svakodnevno gledao devetke na oglasima. I najzad je iskocila. 2.2 JTS benzinac, 185 ks, 2011. godiste, iz flote vozila banke Inteze. Otkupio ih je jedan plac od banke, pa oni sredjuju i prodaju dalje. Da odmah predjem na stvar - ova moja je presla samo 35.000 km! Kad sam video to u oglasu i kad sam video kako izgleda enterijer na slikama, odmah sam se 'uzbudio' Otisao sam 3 dana kasnije da je vidim, onako bez nekih ocekivanja, bez mnogo pripreme, bez dijagnostike, majstora itd, samo da vidim, opipam, provozam. Nisam ocekivao da ce me oduseviti, ali ipak jeste. Trenutni auto sam kupio sa 28.000 km, prethodni sa 55.000 km, ali ovaj ih je nadmasio sve svojim stanjem. Ni trenutka nisam posumnjao u podatak. Spolja je malko losija prica, jer je auto 3 godine stajao napolju, ali nista sto jedno poliranje ne moze da dovede u red. I eto, na kraju sam prelomio i kupio. Naravno ceka se da prodje nova godina, svakako i zbog novog popusta na registraciju, pa cemo dalje polako u sredjivanje Sad vidim da nisam napisao. U pitanju je 159 sedan Oprema je neka sport. Ima "Ti" volan, crno nebo, tamnije trimove ali nema sportska sedista, nego polu-kozna. Spolja su felne 17' multispoke, prednji zadnji parking senzori, tempomat, automatska klima i obican radio (nema B&M). To meni sve odgovara u potpunosti, jedino mi fale xenoni, ali ajd, sta da se radi. Ugradicu verovatno neki aftermarket.
  31. 21 points
    Vule

    Alfa MiTo Multijet

    Evo posle milion godina neki post i od mene, bio sam na stand by neko vreme Načelno kupljen kao gradski ženomobil ali posle par vožnjica mislim da će više vremena da provede bez žene... 2009. 1.3 MultiJet 90KS, 6 brzina, 17", digitalna dvozonska klima, tempomat, komande na volanu, parking senzori, maglenke, "sport" paket (krovni spojler i plastični "difuzor" sa saćem)... Stanje poprilično dobro, pravih 163.000km. Počeli smo da se igramo pre koji dan, nove UHP2 gume, komplet nove Galfer kočnice napred i nazad, komplet veliki servis, mali servis, čišćenje EGR, dopuna klime, oriđi Valeo metlice i tako ta šminkica... Sledeće nedelje ide multimedija sa svim mogućim kompatibilnostima, vraćam se kroz vreme i uzimam polirku i paste da se to dovede iznad salon stanja, biće malo igranja i sa farovima ako me ne bude mrzelo, a kad uhvatim vremena ide i na valjke da se malo doradi, potencijalno samo u D modu ukoliko postoji mogućnost, videćemo... Što bi rekli, stay tuned. Poyy!
  32. 21 points
    dekirs

    Mitro's on fire 1.4 t-jet 155

    Nakon sto je prodat DS3, bacio sam se u potragu za nekim "normalnim" automobilom. Gledao sam dizele, Golfa, Megana, Brava, Deltu.. Sve je to ulazilo u neki uzi krug. Na zalost budzet je bio bas ogranicen zbog kupovine stana. Mislim da sam pogledao jedno 15ak automobila i nista normalno nisam mogao naci za te pare koje sam imao, obicno je ili DPF bio na samrti, na 90% njih se zamajac cuo, dizna je neka cukala, itd.. Da ne pricam kako su svi izakani i u jako losem stanju, pritom birani su samo oni automobili koji su licili na nesto preko slika. Skontah da je jako tesko naci dizela starog 10ak godina u dobrom stanju i sa nekom okej opremom, a da ne mora da se pljune 500e za neki kvar. Jedno jutro mi je @horvat poslao Mitra, 1.4 t-jet 155, oglas sa nekih 30 slika, detaljno slikan i bas dobar u odnosu na ostale. Nisam bas nikakvo misljenje imao o Mitru, tjst vise je bilo negativno nego pozitivno. Otisao rano ujutru, pogledao ga i kupio ispred decka koji je dosao minut posle mene na plac. Upalio, probao, video da je tacan, ne deluje da je lupan, maksimalno ocuvan unutra sa minimalnim znacima habanja, perfektno radi, kvacilo mekano, nema zvukove nikakve na paljenju/gasenju - kupljeno. Oprema je Distinctive: - Brembo celjusti sa 4 klipa i napred diskovi 305mm ( ide samo u 155ks verziju i QV ) - Tamna stakla - Metalne papucice - Kozni volan i rucica menjaca - Kozna sedista - TomTom navigacija ( nije dosla sa autom :S ) - Parking senzori pozadi sa grafickim prikazom Nesto sam sigurno preskocio, al u principu to je najbitnije. Nakon kupovine kod Brane je uradjen veliki i mali servis, prednje plocice ATE i obradjeni diskovi, svecice NGK, termostat, reostat, ulje u menjacu, ispran je motor, sipan Liqui Moly 10w60 neki Race Tech po Braninoj preporuci, uglavnom sve sto je trebalo je zamenjeno. Brana ga je provozao i potvrdio da je odlican primerak, kilometraza je prava, neko je cak menjao b&m modul u Svici. Poslednji servis uradjen 2019te u knjizici, cak je i veliki bio radjen na 95kkm davne 2015te. Uglavnom primerak kakav se retko nalazi. Kupljene su nove Save UHP2 215/45/17, zimske gume koje su dosle na njemu su odlicne i mogu sigurno jos 2, 3 sezone, mislim da je Fulda u pitanju. E sad, o samom autu sam imao vise negativno misljenje nego pozitivno, delovao je jako jeftino, gore od GP, ali posle voznje i sedenja u ovom primerku mogu slobodno da kazem da je auto uradjen biiip, naravno mnogo znaci gde je vozen, koliko je presao, kako je cuvan itd. Za ovih par dana voznje nisam cuo nikakvo krckanje osim kada se prelaze sine npr, jbg, jednostavno tu sam primetio da i skuplji automobili imaju zvuk u kabini. Jako, jako udoban i to ne mislim na B segment samo nego generalno cak i u poredjenju i sa C segmentom. Da l' je to do amortizera ili utegnutog trapa, ali zaprepastio sam se koliko je to sve dobro uradjeno i kako trpi lezece, rupe i neravnine, kao da je u pitanju veci auto. Ne znam na koju foru ali auto je bas udoban i uopste ne zamara sa voznjom kao npr DS3 koji sam vozio. Naravno svoje mane pokaze kada je neki talasast put pa krene da skakuce, ali to je sve razumljivo. Dolazimo do najvaznije stvari - kako se vozi ovaj auto. Motor je sigurno najzabavniji i nesto najbolje sto sam vozio, dosta sam citao i slusao misljenja ljudi o t-jetu ali nisam verovao da je ovoliko dobro. Auto se lako vozi, u krivinama mi deluje kao karting, lagan je u nosu i skoro nikada ne bezi preko kao sto je Djulijeta radila npr, volan ima vestacki osecaj u odnosu na Djulijetu ali je i dalje jako precizan. Prosto ko hoce da se igra moze svasta sa ovim autom da uradi, posebno u D modu gde je bas ozbiljno agresivan. Mnogo je dobro uradjena osetljivost pedale nije kao u Djulijeti gde u D modu nisi mogao da vozis po gradu jer je auto cimao kao nenormalan. Kocnice su odlicne, iako je mali auto i nemam neku veliku kilometrazu sa njim, neverovatno sam siguran da ce stati uvek, ovaj Brembo treba da se ugradjuje u svaki auto Zvuk je super, nije naporan, na vecim brzinama ali na 160+ hoce malo da umara, sto zbog zvuka motora sto zbog vetra. Mada komotno bih otisao sa njim na put od 1000km u cugu, takav osecaj imam kada sednem u njega. Odmah da kazem ovo nije prehajpovan post, niti mi je deda ostavio AR kompaniju pa ja moram da hvalim. Vozio sam svasta nesto, mogu slobodno reci da mi je ovo najbolji auto koji sam imao kada pogledam sta sam dobio i koliko sam platio Davno sam citao postove na ARCS i stranim forumima gde se misljenje ljudi maltene poklopilo sa mojim sada, isto tako tada sam mislio da baronisu i da nisu objektivni kao sto ce neko verovatno misliti za ovaj post Uglavnom, sledece u planu je poliranje i dubinsko, ako ima neko predlog gde da odradim neka napise. Koliko vidim u Titanijumu je 200e, sto je generalno okej cifra, pa se razmisljam da l' oterati kod njih.
  33. 21 points
    milkobgd

    2020. Fiat 500L CROSS

    Ponovio sam se, iskoristio akciju staro za novo. Ovog puta CROSS u odnosu na raniji Nationale. Kratak opis i razlike. Auto je definitivno "osavremenjen" vizuelno. Motor je na žalost ostao isti. Neke stvari, za ne verovati su siromašnije u odnosu na model iz 2013. U odnosu na Nationale, CROSS nema: diskove pozadi, srednji naslon za glavu na zadnjoj klupi (iako je u ponudi bio naveden kao dodatak), naslon za ruke na zadnjoj klupi, gornju ventilaciju na komandnoj tabli hlađenje u gornjoj fioci, svetlo u donjoj, policu i pregradu u gepeku, mehaničke kukice (za kesu npr) u gepeku, ostavu za naočare na krovu kod vozačevih vrata... Razlika u ceni je 1.000 evra u odnosu na nov Nationale kada sam ga uzimao. CROSS za te pare donosi, po meni, dosta stvarčica: alu felne, tonirana stakla, maglenke, senzor za brisače, elektro štelujuće retrovizore (ne videh na komandi poziciju za grejanje), naslon za ruku, automatsku dvozonsku klimu, 7" multimediju sa Android Auto podrškom (verovatno i Car Play ali nemam iPhone da proverim), nisam uspeo da ga poteram u bezicnom modu već samo kablom, detekciju pada pritiska u gumama, rekao bih da je indirektna (na ABS, a ne na senzore na ventilima, što je dobro), CROSS optiku (niko se više ne loži na monovolumen, svi bi crossover) sa 2.5cm većom visinom... Auto, vizuelno ostavlja utisak modernog vozila. Tabla i instrumenti su prelepi, tu im skidam kapu kako su je uradili. Šteta što nije neki moderniji motor ali za 12.000 verovatno je to maximum koji može da se dobije...
  34. 21 points
    Jedan veliki pozdrav svim forumašima FLCS-a. Zovem se Mladen i iz Leskovca sam. Alfista sam duži niz godina, ali sam igrom slučaja postao i vlasnike prelepe Lancie. Od raznih foruma (vezanih za marku Alfa Romeo) sam digao ruke još pre par godina kad su grupe po Fejsu doživele uspon, a forumi postali nekako zapostavljeni. U svom posedu do sad sam imao Alfu 147 1.6 TS, Alfu 159 1.9 JTDm 150 KS limo, Lanciu Deltu 1.9 TT, Alfa Romeo 159 2.0 Mjet SW. Inače u mom posedu i dalje jedna Lancia Delta 1.8 Turbo-jet Sportronic Bicolore, Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150 KS SW i na kraju kao šlag na torti Fiat 124 1.2 Berlina 60 KS iz 1968. godine (u porodičnom vlasništvu od izlaska iz fabrike). Inače, Lancia Delta 1.8 T-jet je u mom vlasništvu skoro godinu dana. Uvezao sam je oktobra prošle godine iz Švajcarske samo iz jednog razloga. Imao sam želju da isprobam Alfin 1750 TBI motor, ali su mi Alfa 159, Brera i Giulietta sa ovim agregatom bile cenovno nedostižne. Kako je ova Delta iskrsla na oglasima u momentu dok sam razmatrao kupovinu po izuzetno povoljnoj ceni, rešio sam se da je pazarim. I verujte, nisam se pokajao ni jednog momenta. Auto je čisto zlo! Kombinacija ovog motora sa Aisin-Warner automatikom radi prosto savršeno. Na stranu to što je auto prepun opreme. Ima čak i opciju automatskog paralelnog parkiranja, ali joj recimo nedostaju multimedija i fabrički ksenoni. Evo za početak nekih slikica pa ću kasnije pisati još o njoj.
  35. 20 points
    moron

    Moja prva Honda...

    Eto, da i ja posle par godina članstva na ovom Forumu predstavim jednom moje vozilo i pri tome napravim "zločin", jer neću ovom prilikom predstaviti meni i porodici jako dragog Fiata 500L, već nešto drugo, a po formi i mnogim osobinama dosta slično vozilo - Hondu CR-V 1,5 T AWD 6MT, koju sam uzeo pre oko godinu dana i sa kojom sam u medjuvremenu prešao oko 16 hiljada kilometara. Vozilo je 2020. godište ( "sklepan" je 21.02.20. ), a tokom putovanja iz dalekog Japana ga je bila "uhvatila korona" i vanredno stanje, pa je do mene stigao tek polovinom maja. U pitanju je paket Lifestyle, treći od ukupno četiri paketa opreme (najpre sam bio poručio drugi paket, ali, sam se uskoro predomslio i promenio porudžbinu za treći). Može da se kaže da ima dosta solidnu opremu (navodno i kožni enterijer ), a ono što mu svakako nedostaje da bi "stao na crtu" mom Fiatu 500L, jeste - panorama. A "nedostaje" mu i motor Benzinac je 1,5 turbo sa 173 ks ( i 220 Nm u rasponu od 1.900 do 5.000 rpm ). Ali, dok sam panoramu i mogao da odaberem (da sam uzeo top paket), oko motora i nije bilo neke velike mogućnosti izbora. Pa ni oko pogona ( 2WD ili 4WD ). Jer, u Srbiji, samo je baznjak bio dostupan i kao 2WD, a kod ostalih je mogao da se uz 4WD sa motorom 1,5T bira ili 6MT ( sa 173 ks ) ili CVT ( uz 193 ks, koji ima 243 Nm ). Jesam provozao i CVT ( oko 30 km ) i to ide jako lepo ( ima 7 virtuelnih stepeni prenosa i pojma nemaš da je CVT ), čak je i doplata za CVT u tom trenutku bila smešna (500 evra), a CVT u gradskim uslovima ide kao san. Ono je bajka. Ali, osnovna planirana namena ovog vozila su bila putovanja van grada, a oduševilo me je kako je onaj ručni menjač precizan i kratkih hodova, tako da sam se ipak odlučio sa 6MT. Probao sam i 2,0 hibrid sa (mislim ) 184 ks i nemam zamerke ni za njega ( mada je kod njega e-CVT "bezstepen" ). Ide to. Kreće potpuno bešumno ... Dok eventualno ne potopiš gas do poda, a tada uz veoma dobro ubrzanje (ubrzanje mu je oko 8 sekundi, tj. bolje nego kod 1,5T, koji je oko 9,4-9,8, zavisno od menjača i da li je 2WD ili 4WD) se dere kao i svaki skuter. Kada postigne krstareću brzinu, može da ide opet samo na struju ( ja sam uspevao 1-2 km "da jedrim" samo na struju pri brzinama 100-110 km/h ). Inače, princip rada Hondinog hibrida je specifičan, jer SUS motor zapravo funkconiše samo kao generator struje sve do brzina od oko 80-90 km/h (tj, do tih brzina kretanja točkove pogone samo elektromtori), a kada dodje do te brzine specijalno kvačilo "uključi" ("direktno") i SUS motor kao pogonski, tako da pri tim i većim brzinama SUS i pogoni točkove, a i istovremeno služi kao generator za elektromotor. Da sam imao ideju da tu Hondu koristim dosta i u gradskim uslovima, verovatno bih i bio u dilemi da li doplatiti "par stotina" za 1,5 sa CVT ili "par hiljada" za 2,0 hibrid sa e-CVT. Ovako, ostadoh na "isposničkoj varijanti" - na 6MT Motor se veoma rado i slatko vrti. Bez ikakve "zadrške" on dodje do oko 6.500 rpm. Ali, i bez ikakvih problema (neopterećen) može da vuče već od oko 1.500 rpm. Ako želite, po ravnom ide u šestoj na 60 km/h bez ikakvog ružnog zvuka ili vibracije. Pa mu nije nikakva muka da magistralnim putem sa njim krstarite u šestoj na 80-90. Dakako, ako želite perfomanse i ubedljivija ubrzanja, treba mu "početnih" oko 2.500-3.000 rpm. I ja ga pre preticanja na magistralnim putevima često vratim stepen-dva niže, a nekada i potpuno nepotrebno tri stepena niže, i "zavrtim" u trećoj "koliko treba", pa i do onih 6.500 rpm (do oko 130 km/h). Tada ide "baš bolesno" (lepo potegne, za moj ukus) i jedino ga onda zna malo biti problem blagovremeno usporiti ( ima masu od 1.644 kg). A još veći (mentalni) problem bude vratiti se opet u ritam lagane (i legalne) vožnje. Zato se maksimalno trudim da magistralno samo krstarim, jer je tada sa njim uživancija. Troši kao i svaki benzinski SUV ove čeone površine sa AWD-om, sve zavisno od uslova vožnje. Dakle, može i jako malo, a i više. Na 130 km/h na auto putu troši oko 8. Ali, magistralno, može i samo 6 ako nisu usponi. Nedavno sam sa njim otišao do mora ( CG ) i ukupan prosek do tamo i nazad je bio ispod 6,5, a kakav mu je i "životni prosek", jer se ne vozi mnogo po auto putu (a ne vozi se ni po gradu). Prvi redovan godišnji servis sam platio oko 145e. Servisni interval mu odredjuje računar. Ne znam tačno kako on "boduje" koje uslove vožnje. Ja sam prvi servis odradio na 235 "radnih časova", na 13.890 km (do tog trena životni prosek brzine mu je bio 59 km/h ), a moglo je po računaru još 1.030 km. Ako je verovati "Deltinom" zvaničnom cenovniku održavanja za 120 kkm, koji su mi dali uz ponudu, redovno održavanje je jako povoljno za tu klasu i uopšte ( još na svaki treći redovan servis daju popust od 50%). Kažem "povoljno", jer imam takve cenovnike za veliki broj modela, raznh klasa i cene znaju biti da ti bukvalno "mozak stane". Nisam kola birao po tim troškovima, ali, mislim da čovek unapred treba da zna šta je kupio, pa i koliko ga, primera radi, koštaju komplet OEM diskovi i pločice, sa zamenom. A ne da se posle isčudjava. Da li je ova Honda "za preporuku"? Pojma nemam Čovek treba da jasno zna kakvo vozilo želi, kakvih osobina. Ovo vozilo ima neke dobre osobine. Ima i neverovatno dobru ponudu prostora. Hajde što to ima napred (to imaju mnoga vozila), već pozadi je baš impozantan i to se u SUV C segmentu "retko sreće" u ovom "obimu". Nekome taj "obim" uopšte nije potreban i neće da ga ni ceni. Potpuno mu nevažan. I tada je najbolje da ova kola u širokom zaobidje Jer, tada, ako ipak želi SUV, i za daleko manje pare može da nadje manji SUV C ili SUV B segmenta koji će da mu zadovolji sve potrebe. Ovo vozilo, dakeko, imamo i neke loše osobine. Recimo, kao i kod svakog Japanca, zadnja vrata pri zatvaranju zveče kao prazna konzerva EVA sardine. Neverovatni su Ali, jbg, to je ta "japanska filozofija". Da li je bolja ova Honda od Fiata 500L sa 1,6 MJ ? Da li vredi kao dva takva Fiata? Pa, zavisi kako čovek gleda. Ima tu dosta sličnosti, slična je visina vozila ( 165/168 cm), ali, u Fiatu su prednja sedišta na većoj visini u odnosu na pod vozila. U Hondi se sedi niže. Nekome je prjatnije jedno, nekome drugo. A u medjuubrzanjima (ako je bez šaltanja) 500L sa 1,6 Mj sa samo 105 ks "razbije kao beba zvečka" ovu Hondu sa 173 ks. Zbog dizelskog obrtnog momenta. Ali, medjuubrzanja sa šaltanjem, pa, Honda ode "kao F1" Uslovno rečeno ... Nadam se samo da me "okoreli" Hondisti neće linčovati zbog ove moje izjave i poredjenja ... Tek, ovo je moja "prva Honda". Da li će biti i "poslednja", vreme će pokazati. Djavo će ga znati ... Inače, sa ovim SUS motorom mislim da će i kod nas uskoro nestati iz ponude i da će iduće godine biti dostupna samo kao hibrid.
  36. 20 points
    horvat

    Avantime

    Konacno sam dobio priliku, necu nista pisati, nek slike kazu same
  37. 20 points
    majkicbane

    BMW F30 320d 135kw

    Evo posle par meseci druženja sa "novim" autom, da napišem koju i predstavim ga 2014. godište, automatik, 184ks, imperial blue, uvoz iz Nemačke, sport paket ali dosta toga customizovano. Generalno je u dosta dobroj opremi, ima tu još nekih stvari koje bih voleo da ima, ali šta je tu je. - Adaptivni tempomat - Adaptivna svetla - Šiber - Asistencija praćenja trake - Upozoravanje na pešake i vozila ispred - M volan sa šiftericama - M ručica menjača - Sportska sedišta sa full elektro komandama - Grejači prednjih sedišta - Automatska klima - Parking senzori napred i pozadi + rikverc kamera - Nepušački paket itd... Generalno sam tražio auto sa što manjom kilometražom, što novije godište, što bolje stanje, obavezno automatik i crna boja. I naravno, u okviru nekog budžeta. Posle dugo vremena se ukazala ova prilika (pre toga propušteno nekoliko, činilo se dobrih, prilika kod nas, ali ne žalim), nije bila crna boja, dugo sam se kolebao, ali nakon ubedjivanja sa svih strana, i od kolege koji ga je išao uživo pogledati i od nekih drugih ljudi, kako je to odlična boja uživo, da ne brinem za to... Prelomim i kažem ajde Iskren da budem, boja mi se sve više i više sviđa. Uživo je totalno druga dimenzija. Naročito nakon poliranja. Imao sam peh odmah na startu, dok sam još čekao uverenje iz agencije za bezbednost, dan pre registracije, neviđeno nevreme u Nišu. Grad veličine jajeta (bukvalno). Na autu preko 60 tačkica, 10ak većih i ostalo sitnije Mesec dana kasnije, neko me dobro ogrebao na parkingu ispred zgrade, zakačio felnu, zadnji rub i pola zadnjih vrata. Oštra linija, u felni najdublje pa na dalje sve manje i manje. Oštećenja od grada su sanirana, ovo sa parkinga 80% sanirano poliranjem, ispoliran ceo auto i to je to za sad. E da, stavljene su i folije u BlackGlass-u, 80% nazad i 23% napred. Odrađeno ispitivanje u ABS, čeka se naredna registracija da se završi i atest. Evo par slika, što sa oglasa iz Nemačke, što moje. Biće ih još, ima vremena
  38. 20 points
  39. 20 points
    Dzimbo

    Fiat 500L Cross 1.6 MultiJet 120

    Pre 3 meseca sam pazario FIat 500L Cross 1.6 88kw 2018. godiste sa 32kkm na satu, posle upoznavanja u toku predjenih 3kkm(jedva) red je i da ga predstavim. Navodno su ga vozili direktori FCA u Beogradu, pretpostavljam da je vozila zena posto je patosnica bila pokidana kao da ju je pas izjeo. Zamenili su je naravno na moj zahtev. Ima svasta nesto od opreme, tempomat, senzori za kisu, senzori za svetla, automatska dvozonska klima, navigacija, zadnji parking senzori, parking kamera, samozatamnjivanje srednjeg retrovizora (ovim sam odusevljen), elektrosklopivi i podesivi retrovizori, ne znam ni da nabrojim sve. Nedostaje lumbalna podrska i naslon za ruku, naslon cu ubaciti sledece godine, nedostaje stvarno posto se mnogo vise saltaju brzine nego sto sam navikao. Ono sto me smara od starta je S&S sistem koji gasim iste sekunde cim krenem negde, a kad zaboravim i auto se ugasi, vrati me u vreme dok sam vozio ocevu Golf dvojku koja se gasila na svakoj raskrsnici cim izbacim u ler. Mucio me je dobrocudni zvucni signal (3 puta beep) neko vreme dok nisam izvalio da me navigacija (iako nije selektovana) upozorava na kamere u saobracaju, bilo je potrebno malo vremena da se naviknem na auto posto je jaz ipak 15 godina u odnosu na prethodni, mada nije mi bilo potrebno dugo, auto ide kao blesav tako da necu mnogo plakati za Alficom. Moram da kazem da sam odusevljen autom, i jako mi je zao sto trenutno prelazim jedva 1kkm mesecno i da jedva cekam da se malo vise druzim sa njim. Prostora koliko volis, i za putnike i za stvari, a auto je uzak i nema problema sa parkiranjem, a isto tako je i jako kratak za takav unutrasnji gabarit. Preglednost je odlicna, ali po toj ceni dolazi buka na vecim brzinama, ali dobro, nije zato ni pravljen a ni kupljen. Posto sam malu kilometrazu presao, nisam imao prilike za cep metodu, ali po bordu mogu da kazem da na otvorenom trosi oko 5,5-6l dok u gradu varira od 6,7-8,l. Cak je i supruga, koja je bacala veliki hejt za ovaj auto, odusevljena i cak je priznala da joj se svidja sada. Auto je zaista i lep u Cross verziji u braon boji a i unutrasnjost je lepa sa braon detaljima na tabli. Moram da se osvrnem na grejanje, kojem treba malo vremena, ali kada pocne da greje to je skoro pa nepodnoslijvo koliko je jako, cak i na najnizoj temperaturi (16,5) i skroz iskljucenim duvanjem. Snimio sam danas interesantnu kombinaciju boja a to je crn sa narandzastim krovom, deluje lepo a i odskace od ostalih. Imao sam peh dve nedelje po kupovini gde mi je crkao senzor DPFa na auspuhu koji me je kostao 20k dinara, imao sam ponudu od AutoGaranta da mi oni zamene ali nisam mogao da cekam, dogovor je da ispeglamo to kroz mali servis koji je u sledecem mesecu, videcemo da l ce da ispostuju dogovor. Bio sam na besplatnoj proveri u AK Kompresor u okviru akcije, navodno nema potrebe za dodatnim radovima osim malog servisa. Pored zamenjenog senzora, kupio sam i dve nove gume jer su prednje bile istrosene, takodjem sam kupio i gumene patosnice posto je auto dosao sa letnjim. Evo par slika, ostacu duzan za slike gepeka i sklopljenih zadnjih sedista, jer kada se sklope zadnja sedista dobije se tovarni prostor kao u kombiju.
  40. 20 points
    djole81ar

    Fiat Tipo HB Street 1.4 95ks

    Pozdrav svima, da iskoristim priliku na letovanju da napisem neki red svog iskustva, kako bih pomogao drugima kojima je opcija kupovina Tipa benzinca, a i kako ne bih gusio opstu temu o Tipu. Tipo je kupljen pre dva meseca tj. 3.000km, u Street plus paketu kako su ga zvali - tempomat, LED dnevna, crne alu felne, zatamnjena stakla pozadi, kozni volan i menjac, hill holder, multimedia il kako se vec zove sa 5" ekranom, ostalo sve osnovno. Kredit realizovan za par dana preko CA banke. Svakako da je budzet preovladao pri izboru, da se sa ne tako velikim ucescem i ratom od oko 100eur se kupi auto. Ali posto Sam vozio deset godina pre toga Fiat Stilo 1.9 74kw JTD, izbor je pao na Tipa. Svideo mi se primarno izgled, velicina, zatim cena, e onda je ostala dilema sta sa benzincem 1.4 koga svi kude da nije upotrebljiv. I pre Tipa sam bio blizu odluke da trazim benzinca zbog nepouzdanosti polovnjaka narocito dizela, a i ne prelazim puno km, pa sam i kod Brava sretao komentare da je neupotrebljiv benzinac, a mnogi su ga vozili... Tesko je bilo testirati benzinca u salonima, svi imaju neka testna vozila koja su data nekom na zameni, ceka se, zavlace ali nekako ga isprobah... Da sad ponovo testiram slusao bih savet sa foruma da uzmem Rent a car na dan-dva i probam na auto putu, jer i pored toliko cimanja da zakazem probu opet ona nije mogla ne znam sta da docara... Bio mi je OK utisak ali opet ne kompletan jer nisam npr isao na auto put... Tako da sam se posle oslonio na preporuke, pitao na forumu i van njega ko vozi 500l i prelomio. Opsti utisak sto se tice voznje Tipa je bolji nego sto sam ocekivao koliko su ga kudili, nije naravno to nikakva masina koja ce da povuce ne znam kako, ima slabosti dosta, ali upotrebljiv svakako. Dobre strane Tipa su svakako spoljasnji izgled i dizajn, velicina i unutrasnjosti i gepeka, dok su losije svakako ustede na enterijeru koje su primetne npr na plasticnim tapacirima, slabost motora u odredjenim situacijama, npr. jaki usponi na auto putu, medju ubrzanja na vecim brzinama i sl. Gepek je zaista komforan i to mi je bio jedan od kriterijuma posto sam vozio Stila sa troja vrata. Npr sad za more sam se dosta lakse spakovao, gepek je siri a plici, tako da mogu da stanu na dno dva velika kofera i na njih nesto ostalo npr kolica manje torbe i sl. Unutra je takodje komforan da ja sa 190cm mogu da odmaknem sediste a da dete u sedistu podignutom na spavanje moze da stane, sto pre nije bio slucaj vec sam ja morao napred... Malo produzena karoserija je svakako doprinela komforu. Mana unutrasnjeg komfora su uska sedista meni taman ali sam uze gradje. Neko korpulentniji ne znam kako bi se smestio, ne znam zasto su tako napravljena a onda dosta mesta od njih do vrata... Ustede na unutrasnjosti su primetne, iako je unutrasnjost da kazem moderna sa svetlima, displejom i sl. Opet se na plastici oseca, na nekom mestima je onako hrapava, tapaciri su skroz plasticni, ovo se odnosi na osnovni paket, u Lounge su mislim kombinacija sa platnom i ima vise hrom detalja tako da je svakako lepsa sa drugim sedistima naslonom za ruke i sl. Takodje unutrasnjost je pretezno crna pa brzo padne prasina. Primetio sam da nema kroz sredinu tunel za ventilaciju, pojasevi napred se ne podesavaju po visini, nema nesto puno mesta u polici za odlaganje, plitka je. I sigurno ima jos puno toga sto nema u odnosu na skuplje automobile. Satovi jesu prostiji nema nekog sportskog niti talijanskog smeka ali kad se upali bela svetla daju solidan efekat modernih satova. Generalno nema nekih detalja i sitnica koje znace npr na Stilu je bilo kad drzis zakljucavanje zatvore se prozori, prednja hauba je imala amortizere i tako nesto... Menjac je po meni dobar. Bas pri ruci i precizan. Kad sam posle njega seo u Stila cini mi se morao sam da se protegnem da dohvatim rucicu, a ovde je odmah tu. Jedini problemcic koji sam primetio, u prvoj pri usponu a kad motor nije zaleteo prisnise kvacilo cuje se neki zvuk kad ga raskvaci, tak-tak, zvao sam servis kazu tako se cuje, tako se cuje i na 500L... Nem pojma da li to znaci nesto. Po ravnom ili kad se uzbrdo zaleti, znaci kad se skine opterecenje nema zvuka... Inace menjac je sa 6 brzina ali ne primecujem razliku u saltanju da je potrebno neko prilagodjavanje. Sa sest brzina su se resile one situacije kad je not mnogo za drugu a malo za trecu tu je onda treca kod sest brzina, isto i treca i cetvrta. Motor i voznja. Ovo se prevashodno odnosu na 1.4 benzinac. Da mu fali malo snage fali, verujem da bi 1.6 bio dovoljan za prosecnog korisnika, Ali da moze i sa ovim da se vozi normalno, i pozuri i stisne moze. Usponi svaki moraju niza brzina na vreme i gas preko 3-3.500 obrtaja pa sad ako ste na magistrali to je verovatno vracanje u trecu ili cetvrtu na auto putu u petu vecinom ponegde bas moze sestom da prevali. Clj je samo ne spustati obrtaje na uzbrdici jer ako se udavi onda ne ide... I da se uzbrdo ne misli o potrosnji jer ko se plasi potrosnje on ce se vuci uz brdo, Ali takvi onda treba plin da ugrade. Ostalo sve vozi se normalno malo vise saltanja em benzinac em sest brzina, na magistrali mirna voznja 5 brz najcesce. Preticanja kao i usponi obavezno niza i obrtaji. Koga to smara nikad nije vozio juga npr nego se rodio u turbo dizelu onda neka ne uzima tj. neka razmisli o dizel veziji, ali cena je mnogo veca. Malo smo se svi razmazili pa sve hocemo full i kuce i stanove i auta i letovanja.... A nekad su nasi imali sve prosecno, tako da ovaj motor je verovatno kao Yugo EFI u neka vremena stara, a neko je i tad vozio BMW.... 65ks na tu karsoeriju i 95 ks na ovu... S tim naravno da je ovo 16v motor tako da kada se pritisne ne guta, vuce.... Put do Grcke je prosao super, auto put tempomat 120, 130 po potrebi, prosecna brzina 86 km/h, sa sat vremena do ukljucenja na auto put, u brdima Makedonije jednom se udavio ostalo sve prosli super, usponi u Grckoj u brzoj traci vecina u guzvi samo sa ostrom voznjom. Prosecna potrosnja do sada se drzala po bordu na 7.1 sa 50:50 grad i otvoreni put. Realna je negde na 7.7-7.8 pa kako ko poredi, ja vise prema bordu jer sam i prethodni tako i ispada mi apsolutna razlika litar na dizela. Do Grcke po bordu 6.5 klima non stop, ne neka preterano stedljiva voznja auto putem. Grad trosi dosta, izlazi na 9 ako ne i vise u nekim trenucima, ali ga na otvorenom uproseci lepo, al ko vozi samo grad... Generalno zadovoljan potrosnjom, a svakako moze da se razmatra i plin ako se vise prelazi. Za sad toliko, sta se setim pisacu utiske. Generalno zadovoljan autom.
  41. 20 points
    horvat

    P: Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb

    Kao sto svi znate, usled neplanirane kupovine Alfe 159, Giulietta na moju ogromnu zalost, mora na prodaju. Napisacu samo osnovne stvari o autu, a svi ostali detalji su u mojoj temi. Godiste: 2013. Kilometraza: 68206 km Motor: 1.4 T-Jet 120 ks Oprema: obicna klima, tempomat, zadnji parking senzori, crno nebo, crven konac, alu pedale, tamnije rozetne farova, gunmetal retrovizori i felne. Cena je : 8000e Kontakt moze i ovde, moze i na telefon: 066/091-081 Link ka temi: Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb 120 ks Veloce - Predstavljanje automobila članova foruma - Fiat-Lancia Club Serbia Forum Par slicica sa oglasa:
  42. 20 points
    horvat

    Opel 159

    Iiii konacno, ko zeli da cestita nek cestita:
  43. 20 points
    dach@

    Funny photos

  44. 20 points
    stefankmn

    Volkswagen Passat B8 1.6 TDI

    Danas hteo da napisem nesto o passatu na forumu ,sta sam novo ubacio i skontam da i nemam temu na forumu hahaha Tako da eto predstavljanja: Kada sam trazio auto morao je biti crni,dsg i da ima ACC ostalo sta bude bude PASSAT je 2016 godiste 1600 kubika 120hp , DSG 7 speed automatski menjac , Oprema je Carat. od opreme u autu se nalazi : Kozna sedista sa grejacima Led farovi / Led stopovi Adaptivni tempomat Automatsko parkiranje Emergency brake Rikverc kamera Keyless Access Easy Open Trunk Elektro zatvaranje gepeka pomocu dugmeta na gepek vratima( moguce otvaranje/zatvaranje i pomocu kljuca) Multimedia sa touch display i mapama koje rade i u Srbiji, bluetooth ,usb,aux,SD card Kod mene je vec pune 2 godine , pre neki dan registrovan treci put Pokusacu hronoloski da poredjam sve , ovo je iz aplikacije fuelio gde upisujem sve vezano za auto,od potrosnje do svake intervencije/servisa. Ja sam prezadovoljan kako me sluzi auto ( da ne ureknemo ... ) Za vikend sam update mape 2022 i aktivirao Android Auto
  45. 20 points
    Danilo1

    Alfa Romeo Giulietta 2017

    Stara otisla, nova dosla Kupljena preko licitacije, uvezena iz Italije sa kompletnom servisnom istorijom, nije nesto bogata opremom ali cemo to nadoknaditi Oko 2 nedelje je trajala procedura od licitacije do registracije (odjava u It, prevoz, amss, potvrda iz agencije za bezbednost saobracaja...) U odnosu na proslu ogromna razlika, ova je bas utegnuta, svi prekidaci su cvrsti, nisu labavi kao na prosloj, nista ne krcka, rupe bas lepo upija i bolje drzi u odnosu na staru. Sto se ulaganja tice, treba da se zameni prednje levo potkrilo jer je jedan deo polomljen, veliki servis, mali je odradjen pre 100-200km, i jos jednom da se detaljno pregleda ali mislim da je to to.. Nije bas ono sto sam jurio (puno opreme, 2.0 175 tct) ali sam zadovoljan godistem i stanjem Jos mirise na novo da li je teze naci igracku u boji auta ili auto u boji autića?
  46. 20 points
    Woodoo

    Funny photos

  47. 20 points
    dekirs

    Drska ženo plava - AR Giulietta 2.0 150

    Da se otvori polako nova tema nakon sto je Bravo otisao. Plavusa restyle 2.0 150ks rodjena 2014te, sa valjda "pravih" 167k na satu. Tako kaze i ona aplikacija. Uvezena iz Italije. Dugo sam listao oglase, bukvalno godinu dana gledam Alfe i razmisljam dal da prodajem Brava i uzmem jednu sebi. Realno nisam imao potrebe da prodam Bravo jer me je auto sluzio dobro i generalno mi nije trebao drugi auto.. ALI.. Hteo sam Djulijetu i jbg. Gledao sam ja i druge marke, od C5, Insignije, 508 od limuzina i manjih kao sto su G6, Astra J itd.. Ali sam skontao da me to toliko i ne zanima i da nemam potrebu da prodam Brava zbog takvih automobila. Kada vec menjam neka bude AR. Pocela je potraga za benzinjarom 1.4 MultiAir, nasao onu crnu na BG autoplacu i dobro je sto je nisam uzeo, jer je dosla plava. Ukratko, ponuda benzinaca kod nas je katrastrofa, taj motor je odlican osim tog problema sa MA jedinicom koji moze biti i ne mora, nema nista drugo. Jako se lepo vozi bar kod kolege @Ivan u Bravu bio sam odusevljen motorom. Nazalost, nasi placevi ne zele da uvoze to jer jbg i dalje se ovde jure dizeli.. steta. Nisam mogao vise da cekam kada je prodat Bravo, bukvalno sam u istom danu sve resio oko oba auta i drago mi je da je tako. Plavusu sam gledao u ponedeljak i vec u petak sve dogovorio i zavrsio. Od opreme ima: Multimediju 6.5" sa navigacijom, PANORAMU ( ), crno nebo iiiiiii to je to. Ne racunam hill holder i te gluposti.. Hteo sam da uzmem auto sa xenon farovima ali to je jako tesko bilo naci da se poklopi. Posle mi je kolega Horvat skrenuo paznju da je bila doplata oko 1100e za xenon svetla sto i nije mala cifra otud i mali broj takvih modela.. Utisak u voznji u odnosu na Brava... Nebo i zemlja, da se ne uvrede kolege. Mozda sam i pod utiskom, nisam ni probao auto kako treba dok se ne zavrse servisi i ostalo ali... Lezanje, odziv na volanu, nisko sedenje, drzanje sedista, ponasanje u krivinama itd.. Stvarno neverovatno nesto. Mislio sam da ljudi pricaju gluposti kada sam citao utiske po netu ali stvarno je tako. Ovo je stvarno vozacki auto. Izolacija u odnosu na Brava je nesto bolja, kvari samo utisak izolacija poda, klasika kod svih Italijana, doduse vrlo moguce da su i moje gume za zamenu i da one prenose dosta toga. Kvalitet materijala u restyle je dobar, ne skripe rukohvati na vratima kao kod prethodnika, vrlo malo cvrcaka ima ali generalno meni to ne smeta, navikao sam da to Italijanska kola imaju a verujem i mnoga druga samo eto.. Ne prica se o tome Volan je lep tj lepsi nego pre-restyle, sedista su bolja i jaako dobro drze, tabla deluje da je malo kvalitetnija, npr komande za klimu su po meni bolje uradjene nego u Bravu itd.. Najveci utisak pored same voznje je ovaj novi 2.0 jtdm-2 motor. Neverovatno je da su konacno ispeglali rad motora, mnogo mirnije radi i tise i to pricam kada se stoji napolju sa sve otvorenom haubom. Bas sam se iznenadio kako kulturno radi motor, to sam kod dizela vidjao jedino u HDI varijantama, samo sto je ovo jos bolje. Auto lepo ide prima gas fino, medju-ubrzanja su odlicna, cak i lep zvuk ima kada se stisne... Al pisacu vec utiske posle par nedelja jer je jos uvek sve novo. Ne znam vise ni sta ta napisem to bi bilo to U moru Golfova na forumu ovo mu dodje kao penicilin Slike su nikakve, bice bolje kada stane ova kisa i kada se auto posteno opere.. I dalje ima onu prasinu od stajanja. Hteo bih samo da se zahvalim Ivanu, Milutinu, Horvatu, Nesi, Skiletu i svima ostalima na pomoci
  48. 20 points
    knezevic76

    Funny photos

    Praktično objašnjenje auzomehaničara o amortizerima. Levo novi, u sredini polovni i desni za zamenu. Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
  49. 20 points
    neshtry

    Covid-19 aka Korona virus

    6 porodica 65+ snabdevam svaki dan, pa ne moraju u cik zore u kupovinu. Meni nije problem jer mi je i inače putanja ista, a kad im donesem i kad im vidim ozarene face, srce mu puno!
  50. 19 points
    knezevic76

    Fiat Tipo HB CROSS

    Оnо štо sam danas prоveriо a i mnоge verovatno zanima, drugоm ide dо 80 i tu mu je skоrо crvenо za оbrtaje, ima baš zanimljiv zvuk, akо stignem оkačiću i videо. Аli realnо nema pоtrebe takо da se vоzi jer pоvlači iz malih оbrtaja pa takо da ni jednоm nisam imaо pоtrebu da šaltam prekо 4000оbrtaja, štо mi je za benzinca оdličnо, turbо je turbо. Čak ni na autо putu pri preticanju i ubrzavanju. Na autоputu autо, mоtоr, je nečujan, barem dо 130 kоlikо sam vоziо i dоbrо drži put. Penjanje na Begaljičkо brdо ka BGu, оd pоdnоžja dо vrha 130 km/h držaо je na оkо 3000 оbrtaja. Sa druge strane penjanje оd BGa ubrzava оd 80 uzbrdо u četvrtоj dо 130 i tu sam prebaciо u petu. Biо sam sam u kоlima. Baš sam zadоvоljan kakо se taj mali trоcilindraš pоnaša. Za razliku оd bavarca, оvaj ne tera na nekо jurcanje, lepо se krstari u njemu, elastičan je baš. Verujem da kad se оptereti malčice sve tо bude slabije, al stvarnо nemam zamerki. I da, StartStоp mоra da se gasi nakоn svakоg vađenja ključa iz brave. Sistem za čitanje znakоva pоred puta radi bez greške, kakо se prоđe neki znak nakоn sekund оčitavanje bude na displeju. Sistem za držanje trake istо radi оdličnо, par puta sam bez migavca hteо da se prestrоjim i gоspоdin mi je lepо prоdrmaо ruke. Tempоmt nisam kоristiо za sad, ni klasičan ni adaptivni a pоsebnо ne оnaj za оdržavanje rastоjanja, između vоzila, mоram prvо da prоučim uputstvо. I naravnо, оd juče sam tražiо kоmande na vоlanu za muziku i kad sam pоmisliо da nema, malо se razоčaraо, napipaо slučajnо [emоji41][emоji849]. I jedna fоtka kakо se parkira nоv autо na parkingu
This leaderboard is set to Belgrade/GMT+02:00

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...