Jump to content
FAS Goran

ivica su

Members
  • Content Count

    173
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

ivica su last won the day on September 12 2019

ivica su had the most liked content!

About ivica su

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Subotica

Previous Fields

  • Garage
    Fiat 500L Pop Star 1.4 (ex GP 1.3 mjet)

Recent Profile Visitors

1210 profile views
  1. Da ne otvaram novu temu. Danas sam pokušao da pronađem "Blue & Me" jedinicu kako bih... ni sam ne znam, da vidim da li je tamo, možda da probam da je očistim, pojma nemam šta sam hteo U pitanju je suprugin Ford Ka 1.2 2012. Kao što sam već pisao usput na drugoj temi, simptomi su standardni, kilometraža blinka, USB ne radi, kontrole za hands-free na volanu ne daju znakove života, dok radio radi sasvim normalno. Pratio sam uputstvo sa youtube-a za Fiat 500, kao i ove slike sa e-learna. I sve je isto, u šaraf Evo slika mog postupka: Izvadio sedišta, doduše delimično, skinuo zadnji pojas, gornji deo vozačevog pojasa kako bih mogao da skinem gornju belu plastiku iza koje se krije još jedan šaraf, postoji još jedan šaraf ispod police gepeka i jedan dole odmah iza vozačevog sedišta. Potrebno je skinuti diht gumu sa vrata i odvojiti plastiku: I tu je, ispod zvučnika. E sad. Drago mi je da je tu, drago mi je da je prethodni vlasnik nije izvadio ili nešto čačkao, postavka kablova deluje kao da je fabrička. I to je to, dalje ne znam šta da radim jedinica je u nekom limenom kućištu koje ja nitnama pričvršćeno za karoseriju, isto i zvučnik. Da sam uzeo brusilicu i krenuo da ih sečem, ko zna šta bih na kraju još zeznuo. Pokušavam da napravim fotku ne bih li negde video tip jedinice i ne uspevam. Pakujem sve nazad, pada mrak, a ženi treba auto. Jedino mogu da potvrdim da ima Fiat, Lancia, Alfa logoe. Ne znam šta mi je činiti, razmišljao sam da, ako ništa drugo, proverim napon na konektoru, ali nisam ni njega uspeo da skinem. Osigurači provereni još ranije. Ostaje da čekam lepše vreme i probam ponovo. Jedino još treba da probam sa drugim akumulatorom, pošto ovaj što je u njemu nije S&S, već običan, ne znam da li to može da utiče na funkcionisanje elektronike. Samo moram da nađem žrtvu sa takvim akumulatorom
  2. @neshaoct Hvala za link na temu... nađoh nešto slično i na drugim forumima. Deluje jako komplikovano za rastavljanje, moraću to jednom da probam kad budem imao malo više vremena Inače, sada imam novu sumnju. Prethodni vlasnik je stavio potpuno nov akumulator, ali običan, ne S&S... tako da meni ni S&S ne radi, ali sam to zanemario ( ne treba mi ). Na jednom stranom forumu pročitah da i neadekvatan akumulator može da prouzrokuju prestanak rada B&M i blinkanje kilometraže... e sad, to ne mogu da testiram bez takvog akumulatora, a i deluje mi malo glupo
  3. Rešeno, zamenio osigurač za pumpu goriva, iako je dobar... od njega sam prvo krenuo... mada nisam siguran da li je zaista to problem, ili je samo slučajnost, a ne smem da testiram Ostaje problem sa Blue&Me i USB-om, ali ne znam da li ću nastaviti da čačkam, prvo moram malo da dođem sebi, nije mi svejedno posle ovoga
  4. Pozdrav svima, Ponovih nedavno suprugu sa Fordom KA 1.2 2012, brat blizanac Fiata 500. Motor, mehanika i elektronika, sve je Fiat 500 (Biće malo predstavljanje u zasebnoj temi, samo da ga prvo osposobim ) Ono što od starta nije radilo su Blue&Me i USB port. Dakle ima komande na volanu, ima usb, ali nit prepoznaje usb, nit puni telefon, nit reaguje na komande sa volana (za pozive, ostale komande rade), kilometraža blinka. Meni đavo nije dao mira pa sam prvo krenuo od osigurača, pojedinačno sam ih pregledao, poneki i izvadio da malo očistim ( našao sam šemu na netu, ali nigde nije tačno pisalo koji je za Blue&Me i USB) ... i tu počinju problemi. Dam kontakt, na trenutak se pojavi greška "Fuel Cut Off", zatim Start&Stop unavailable, ABS unavailable - see handbook... pumpa za gorivo se ne pali, ne mogu da upalim auto. Od elektronike sve radi normalno, migavci, farovi, radio, el. podizači. Probao sam instrukcije sa neta za isključivanje greške posle sudara (sa migavcima), ali to ne radi ništa, uopšte nemam povratne poruke kao na uputstvu. Probao sam da isključim akumulator na par sati, ali posle uključivanja, ista stvar. Da li neko ima predstavu šta sam mogao uraditi? Da li je moguće da sam nešto spržio običnim vađenjem i vraćanjem osigurača?
  5. To i mene zanima za klirens... navodno je veći, ili je bio veći kod Trekinga... 500L nema mali klirens, ali ima nizak prednji branik koji zna biti problematičan... Cross ima zasečen i uzdignut prednji branik, pa u teoriji lakše može da savlada veće neravnine van asfalta, prosto zbog boljeg uzlaznog ugla, dok je klirens verovatno tu negde.
  6. Zašto poredimo MPV i B/C-"SUV", evo zašto: - Ford B Max postao Ecosport - Opel Meriva postala Crossland - 3008 bio MPV postao SUV - 5008 isto - C3 Picasso postao C3 Aircross - itd... Šta su kupci dobili? Više šminke i manje prostora za više para. Mene iskreno čudi zašto 500L u cross varijanti nije popularniji, ipak je to najbolje iz "oba sveta"... ali eto, ne ide. Renegade je isto to, samo sa Jeep značkom i mnogo boljim izgledom.
  7. Nisam sarkastičan Jeste, praktičniji su i veći u odnosu na svoju braću iz kompakt klase, ali samo malo... za svoju veličinu/gabarite baš i ne nude nešto mnogo više prostora, veći gepek i sl. Sem ako ne pričamo o mnogo većim SUV-ovima, ali mislim da svi mislimo na ove manje ( B i C platforme) koji su sad hit. MPV verzije su bile daleko praktičnije, ali više nisu u modi.
  8. @vagenovac Netačno, meni se baš prijatelji sa Audijima starim 10 godina smejali Cena im je tu negde kad uporediš taj stari i ovaj nov ili noviji... Bilo je: "pa ti si luuuud, mogao si ovako nešto kupiti!"
  9. SUV-omanija bi trebala da prođe čim shvatiš da su to nepraktični auti, spolja veliki, unutra mali, sa lošijim voznim karakteristikama... ali eto, ne prolazi, ima već 10 godina Ja donekle podržavam kupovinu malo uzdignutijih vozila u Srbiji zbog loših puteva, rupa, visokih ivičnjaka i sl. Kod nas je to koliko toliko opravdano.
  10. Videh u gradu nekoliko redizajniranih Tipa. U suštini, slabo mi je to, mogli su mu malo više "zategnuti bore". Cross već malo više odskače i verujem da najviše nade polažu u tu varijantu. Inače meni je Tipo spolja, u jačoj opremi sa hrom detaljima i lepim alu felnama, još od izlaska bio jako simpatičan. Pogotovo SW varijanta ( a inače ne volim karavane ). Problem je enterijer. Neko pomenu 500L... Pa upravo tako, 500L je iznutra daleko moderniji ( bez obzira da li stari ili FL ) i atraktivniji, čak deluje kao premium... Kvalitet je možda i sličan, ali džaba, ono u Tipu kao da je dizajnirano 2002. Nije na nivou Dačije, naprotiv, ali dizajnom nije konkurentan za današnje standarde. Ne znam koliko pomažu ovaj novi tablet i digitalne kazaljke ( što je opet samo u višim paketima opreme ).
  11. Msilim da je najveći problem što ovde većina nas ima onaj stariji Uconnect, pa niko ne može da ti kaže iz prve ruke. Ja ovako na prvu, logički razmišljajući, rekao bih da ne može navigacija samostalono raditi već samo preko Android auta i telefona... Da bi mogla samostalno, morala bi imati svoju opciju NAV, ali opet, ima više verzija, ne zna se koji je tvoj model. Za rikverc kameru, verovatno da može.
  12. Još jedan glas za proveru petih vrata, gotovo da nema kome na forumu nisu lupkala zbog popustelih šarafa na bravi, kao da ih u fabrici nisu dovoljno dotegli
  13. Konkretno na 500L ne vidim neki preterani benefit digitalne u odnosu na manuelnu klimu. Za odmagljivanje vetrobrana sam i kod manulene sam pali klimu, a za hlađenje leti podešavam da mi duva na noge ( zbog zadnje klupe i duvaljki ispod sedišta) i gore, temperatura na pola između toplog i hladnog... Ne vidim šta bi digitalna drugačije odradila, sem što bih imao lepši pogled na mali displej sa temperaturom Upravljanje na točkić, pa i sam izlged (sem displeja) je identičan. Na kraju ispada da je to više stvar estetike nego funkcionalnosti. Kod nekih drugih modela je ta razlika veća i neretko manuelna klima bude jako loše izvedena, što ovde nije slučaj. Ali ima nešto i do toga što kažu neki ovde, svako od nas kad već plaća, voli da dobije što više, pa i tu digitalnu klimu, čak i ako nema realne potrebe za njom.
  14. Definitivno najgori moguć momenat za kupovinu polovnjaka ( ali i novih ). Treba sačekati da se malo smiri ova situacija. Bilo je par onih clickbait naslova sa najavom poskupljenja zbog korone i svega što je @Ivan naveo, ali ja to nisam ozbiljno shvatao. Očigledno je balon lakše naduvati nego što sam mislio, a oko dizanja cena se ljudi najlakše slože. Čak i ako je poskupljenje opravdano ( mada po meni u ovoj meri nije ), ne može se zanemariti i da je izbor sada mnogo mnogo lošiji. U svemu ovome jedino kupci novih auta ( ko je kupio auto pre godinu-dve) mogu da budu zadovoljni jer im auto više ne gubi 50% svoje vrednosti za prvih 4-5 godina kao ranije.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...