Jump to content
FAS Euroauto Goran

ivica su

Members
  • Content Count

    169
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

ivica su last won the day on September 12 2019

ivica su had the most liked content!

About ivica su

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Subotica

Previous Fields

  • Garage
    Fiat 500L Pop Star 1.4 (ex GP 1.3 mjet)

Recent Profile Visitors

1134 profile views
  1. To i mene zanima za klirens... navodno je veći, ili je bio veći kod Trekinga... 500L nema mali klirens, ali ima nizak prednji branik koji zna biti problematičan... Cross ima zasečen i uzdignut prednji branik, pa u teoriji lakše može da savlada veće neravnine van asfalta, prosto zbog boljeg uzlaznog ugla, dok je klirens verovatno tu negde.
  2. Zašto poredimo MPV i B/C-"SUV", evo zašto: - Ford B Max postao Ecosport - Opel Meriva postala Crossland - 3008 bio MPV postao SUV - 5008 isto - C3 Picasso postao C3 Aircross - itd... Šta su kupci dobili? Više šminke i manje prostora za više para. Mene iskreno čudi zašto 500L u cross varijanti nije popularniji, ipak je to najbolje iz "oba sveta"... ali eto, ne ide. Renegade je isto to, samo sa Jeep značkom i mnogo boljim izgledom.
  3. Nisam sarkastičan Jeste, praktičniji su i veći u odnosu na svoju braću iz kompakt klase, ali samo malo... za svoju veličinu/gabarite baš i ne nude nešto mnogo više prostora, veći gepek i sl. Sem ako ne pričamo o mnogo većim SUV-ovima, ali mislim da svi mislimo na ove manje ( B i C platforme) koji su sad hit. MPV verzije su bile daleko praktičnije, ali više nisu u modi.
  4. @vagenovac Netačno, meni se baš prijatelji sa Audijima starim 10 godina smejali Cena im je tu negde kad uporediš taj stari i ovaj nov ili noviji... Bilo je: "pa ti si luuuud, mogao si ovako nešto kupiti!"
  5. SUV-omanija bi trebala da prođe čim shvatiš da su to nepraktični auti, spolja veliki, unutra mali, sa lošijim voznim karakteristikama... ali eto, ne prolazi, ima već 10 godina Ja donekle podržavam kupovinu malo uzdignutijih vozila u Srbiji zbog loših puteva, rupa, visokih ivičnjaka i sl. Kod nas je to koliko toliko opravdano.
  6. Videh u gradu nekoliko redizajniranih Tipa. U suštini, slabo mi je to, mogli su mu malo više "zategnuti bore". Cross već malo više odskače i verujem da najviše nade polažu u tu varijantu. Inače meni je Tipo spolja, u jačoj opremi sa hrom detaljima i lepim alu felnama, još od izlaska bio jako simpatičan. Pogotovo SW varijanta ( a inače ne volim karavane ). Problem je enterijer. Neko pomenu 500L... Pa upravo tako, 500L je iznutra daleko moderniji ( bez obzira da li stari ili FL ) i atraktivniji, čak deluje kao premium... Kvalitet je možda i sličan, ali džaba, ono u Tipu kao da je dizajnirano 2002. Nije na nivou Dačije, naprotiv, ali dizajnom nije konkurentan za današnje standarde. Ne znam koliko pomažu ovaj novi tablet i digitalne kazaljke ( što je opet samo u višim paketima opreme ).
  7. Msilim da je najveći problem što ovde većina nas ima onaj stariji Uconnect, pa niko ne može da ti kaže iz prve ruke. Ja ovako na prvu, logički razmišljajući, rekao bih da ne može navigacija samostalono raditi već samo preko Android auta i telefona... Da bi mogla samostalno, morala bi imati svoju opciju NAV, ali opet, ima više verzija, ne zna se koji je tvoj model. Za rikverc kameru, verovatno da može.
  8. Još jedan glas za proveru petih vrata, gotovo da nema kome na forumu nisu lupkala zbog popustelih šarafa na bravi, kao da ih u fabrici nisu dovoljno dotegli
  9. Konkretno na 500L ne vidim neki preterani benefit digitalne u odnosu na manuelnu klimu. Za odmagljivanje vetrobrana sam i kod manulene sam pali klimu, a za hlađenje leti podešavam da mi duva na noge ( zbog zadnje klupe i duvaljki ispod sedišta) i gore, temperatura na pola između toplog i hladnog... Ne vidim šta bi digitalna drugačije odradila, sem što bih imao lepši pogled na mali displej sa temperaturom Upravljanje na točkić, pa i sam izlged (sem displeja) je identičan. Na kraju ispada da je to više stvar estetike nego funkcionalnosti. Kod nekih drugih modela je ta razlika veća i neretko manuelna klima bude jako loše izvedena, što ovde nije slučaj. Ali ima nešto i do toga što kažu neki ovde, svako od nas kad već plaća, voli da dobije što više, pa i tu digitalnu klimu, čak i ako nema realne potrebe za njom.
  10. Definitivno najgori moguć momenat za kupovinu polovnjaka ( ali i novih ). Treba sačekati da se malo smiri ova situacija. Bilo je par onih clickbait naslova sa najavom poskupljenja zbog korone i svega što je @Ivan naveo, ali ja to nisam ozbiljno shvatao. Očigledno je balon lakše naduvati nego što sam mislio, a oko dizanja cena se ljudi najlakše slože. Čak i ako je poskupljenje opravdano ( mada po meni u ovoj meri nije ), ne može se zanemariti i da je izbor sada mnogo mnogo lošiji. U svemu ovome jedino kupci novih auta ( ko je kupio auto pre godinu-dve) mogu da budu zadovoljni jer im auto više ne gubi 50% svoje vrednosti za prvih 4-5 godina kao ranije.
  11. Baš nešto gledam... još malo pa 3 god. kako vozim debelog fićka, a plan mi je bio da ga nakon 4 godine menjam za nešto mlađe ( puni 7 godina i bliži se 100.000 na satu ). Iz znatiželje ukucam na PA šta se nudi da je 4 godine staro, benzin, do 10k eur i da nema više od 100.000. Izađe mi čak 2,5 stranice, a u ponudi corsa, clio, twingo, i20, par Tipa 1.4, možda dva 500l FL 1.4 i po jedan Megan i Focus u klot opremi, WTF? Ispada da moram da doplatim za manji auto, sa slabijom opremom ( a možda čak i slabijim motorom)... šta se to dešava sa cenama i tržištem? Logika mi je bila, ako sam pre tri god. mogao da uzmem 4 god. star 500l sa 60-70k, u skoro najvišem paketu opreme za 7k, sad bih za koju hiljadu više mogao samo još bolje... a imam jako veliku želju uzmem 500L cross, pa još ako može sa malo boljom motorizacijom, simpatični su mi i C4 picasso, pa i Scenic IV, ali neće da može ( sem ako nije dizel sa 200k na satu ). Po ovome treba da ćutim i budem zadovoljan, bolje i mlađe, teeeeško.... Da stvar bude gora, po trenutnim oglasima, ispada da za 3 godine mom autu vrednost nije pala ni 1 evro ( mada sumnjam da to iko kupuje po tim cenama ).
  12. Ček, ali zar ne bi svejedno klirens trebao biti veći? Točkovi su isti, ali je rastojanje od točka veće. Kao kod crossa. Sent from my Redmi 5 using Tapatalk
  13. @Salee Više sam mislio na to kakav je subjektivan osećaj, da li je nešto poboljšano/pogoršano, ili je osećaj u vožnji potpuno isti. Znači na prvu ne primetiš neke razlike. Pregledao sam masu yt klipova, pročitao dosta članaka, ali apsolutno niko se nije bavio poređenjem, svi se uhvatili nove kontrolne table i infotejmenta i to je to Fiat tvrdi da je 40% delova novo u odnosu na stari, a ne kaže šta je novo... Rekao bih da je ipak u pitanju marketinška varka. Mislim da sam isto ovo pitao na još jednoj temi, ali isto nisu znali odgovor. Sent from my Redmi 5 using Tapatalk
  14. @Salee Čestitke na kupovini... Meni 500l u Sport paketu izgleda baš baš dobro Kakvi su utisci, ima li mehaničkih razlika između ovog i starog 500L-a ili se sve svodi na kozmetiku? Mada, istina ja bih i samo zbog sedišta i nove table rado menjao, ali me ipak malo zanima i ovo drugo.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...