Jump to content
FAS Euroauto Goran

ivica su

Members
  • Content Count

    153
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

ivica su last won the day on September 12 2019

ivica su had the most liked content!

About ivica su

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Subotica

Previous Fields

  • Garage
    Fiat 500L Pop Star 1.4 (ex GP 1.3 mjet)

Recent Profile Visitors

964 profile views
  1. Sad nešto razmišljam, da li vi u BG-u imate neku toleranciju za kašnjenje na posao? Tamo je dovoljno da se neki auto/tramvaj/trolejbus pokvari, zablokira jednu traku i ode sve u klinac. Ja u mojoj maloj varoši za 15 minuta stižem do 3km udaljenog posla. Nikad ne krećem ni minut ranije. Jedino kad krene da pada sneg, pa i kiša, moram bar 7-8 min. ranije krenuti zbog stvaranje gužvi.
  2. Opa, nisam znao da ima toliko kolega fotografa na forumu @Rasta odlične fotke!
  3. Kao što smo pisali na temi o tom motoru, ne vozi se on stalno u visokim obrtajima. To bi, pre svega, bilo vrlo neekonomično . U visokim obrtajima se ubrzava, pa se onda "krstari" na 2-2,5k obrtaja. Isto važi i za gradsku vožnju i za vožnju na otvorenom.
  4. Ma model je takav da je za opuštenu vožnju, visoko sedenje i visoka karoserija i brza vožnja ne idu Ko voli voli, ko ne voli, ne voli... meni je samo interesantno kako je sve više nas kojima jako leži ovaj ( i slični mu modeli), mora da to dolazi sa godinama , ali ima nešto i u tome što je Fiat u ovom slučaju sjajnim dizajnom uspeo da privuče i one koji nikad ne bi ni prišli nekom MPV modelu ...a 1.4 motor, što sam već rekao, radi posao, tj. taman dovoljno... al mnogi na prvu stiču utisak da on ne može da vuče tu karoseriju, ako ga ne voze kako bi trebalo. A što se tiče Fiata, meni se podvukao pod kožu, mislim da je to brend za nekoga ( poput mene ) ko ceni dobar dizajn, dobru ergonomiju, a traži jednostavnost i jeftino održavanje. Meni je samo žao što nema pravog naslednika 500L-a u nekoj krosover izvedbi. Nešto kao 500x, samo da je za broj veće, eto meni se nameće da posle 500L-a uzmem 500L cross, što baš i ne može da se računa kao neki upgrade ...ali trenutno se ništa drugo ne nudi... dobro ima Jeep, ali to nije ta cenovna kategorija.
  5. Zaboravih bitnu stvar, posle Škode pogledah Nissan... za tipa 2.000 evra više može da se uzme Qashqai sa svom tom opremom koja kod Škode mora baš dooooosta da se doplati. Nema logike. Nego kad smo kod Qashqai-a, početni paket ( koji uopšte nije siromašan), sa 1.3 motorom 20.775e Fiat 500L sport 1.3 20.700e Tipo Cross 1.3 22.300e Pa to nije ni ista klasa auta, a cena ista ( pa čak i veća) ... Mada, siguran sam da kod Fiata to nisu prave cene, već se pregovara u salonu. EDIT: Sad pogledah, 500 sport 1.4 koji je u cenovniku 16.900e, na PA oglasima autokuće 12.840e, toliko tome. Konkretan 1.3 nije oglašen, ali ako ovaj može 3.000 dole, može i onaj... Ali kod Tipa Cross nije isti slučaj, na PA je isto visoka cena.
  6. Ja iz zezancije pre koji dan probao kroz konfigurator da napravim neki minimum paket sa kojim bih bio zadovoljan za Škodu Skalu i ispalo je oko 20.000e Bazni motor + alu felne, park.senzori, komande na volanu, podizači na zadnjim vratima. Kao da su cene u celoj autoindustriji otišle do neba. Mislim da se ne lažemo, meni su ove cene za Tipo cross i npr. 500L cross i sport previsoke, ali rekao bih da ni drugi brendovi nisu povoljniji.
  7. Dobar primer kako ne treba da se vozi Znači voziti suprotno od ovoga i sve super
  8. @knezevic76 Ne znam koliko dugo si vozio auto, ali taj motor nikako i nikome ne može da legne na prvu. Jednostavno zahteva privikavanje. Da ne ponavljam priču zašto i kako, već smo jako puno pisali o tome. Evo meni je trebalo možda i 6-7 meseci na "naučim" kako taj motor diše i kako treba da se vozi, najviše su mi u tome odmogli ti indikatori za promenu prenosa i eco drive. Lepo sve to na IGNORE i pratiti šta motoru prija. Sada uživam i lepo mi radi posao. Ono što ostaje nerešiv problem je kratka prva brzina, tu nikakvo privikavanje ne pomaže Nervira, pa nervira. PS drago mi je da i nakon tolike kilometraže sve lepo radi, kako si opisao... Evo ja sam dogurao do 90k, još uvek imam osećaj da sve radi kao kad je bilo novo.
  9. Što se tiče potrošnje ovog motora, ja sam u gradu smanjio potrošnju sigurno za 1-1.5l kako više ne gledam indikatore za šaltanje. Poenta, ubrzati što pre, menjati brzine na na min. 3000 (i više ako nije po ravnici) obrtaja, a čim se postigne 50 km/h, onda "krstarenje" u 4. brzini. I lepši ugođaj u vožnji i štedljiviji Ne voli on gušenje niskum obrtajima u tim niskim brzinama, E sad, baš 70 km/h u 3. brzini mislim da je ipak malo previše
  10. @debelizmaj Nije pod garancijom, 2014. godište.
  11. Pozdrav svima... isčitao sam temu i nisam siguran da li imam razloga da se nerviram. Ukratko, lepljenje, lupkanje i kao malo cimanje i preskakanje nemam... kolega je imao te simptome, probao sam, vozio, znam kako to izgleda. Ja to na mom autu nemam, ali imam ponekad čudan zvuk i to isljučivo kad je napolju minus ili oko nule. Kada motam volan na desnu stranu čujem neko šuštanje. Znači volan ide glatko, ne prenosi se nikakva vibracija, samo se čuje zvuk. Već kad ode temperatura malo u plus, ne čuje se ništa. Da li bi to mogao biti početak nekog kvara oko letve?
  12. Čestitke na kupovini Znači nisam jedini. Sve više gledam cross-a i razmišljam kako bih mog "običnog" da menjam za koju godinu. Pošto mi auto jako leži, ne bih da menjam šta (meni) valja. Kod krosa mi deluje da su ispeglali sve nedostatke. Kad stigneš, napiši malo utiske, vozne karakteristike, uporedi sa prethodnim. Kažu da je 40% delova novo, a niko nigde ne kaže šta ( sem kontrolne table i prednje maske ). Meni su kod stare generacije mane sedišta ( zapravo nisu loša, ali može bolje) i ponekad vešanje. Par puta sam išao sa njim offroad i ono je strašno, od tako udobnog i nešto mekše trimovanog auta sam očekivao da lakše guta rupe i neravnine, a ono je katastrofa koliko jako i kruto odskače, prilično neprijatan osećaj. Nadam se da noviji, a pogotovo cross, to malo bolje rade.
  13. Čestitke na kupovini, da te lepo i dugo služi! Ako se ne varam, prvi T-jet 500L na forumu Ne čudi što nema informacija i utisaka o njemu jer je veoma veoma redak kod nas. Čekam da ga još malo provozaš i podeliš utiske. Što se tiče službenih vozila, već nekoliko puta dokazano da to "uredno održavan u ovlašćenom servisu" kod njih ne daje nikakvu garanciju da je auto u top stanju. Drago mi je da su bar većinu problema sredili. Inače kolega i ja upoređivali svoje 500L-ove, ja uzeo od fizičkog lica ( prvog i jedinog vlasnika), on od firme ( bio je i dosta povoljniji ). Na izgled nije ni njegov uništen, ali mehanički, to nisu isti automobili. Očigledno komercijalisti nisu birali teren, zaobilazili rupe na asfaltu, izbegavali penjanje po ivičnjacima i sl. Ne voze ih kako bisu vozili spostveni auto... To je razlog zašto ja lično ne bih uzimao službeni. Čekamo slike i utiske
  14. Ja sam imao potpuno suprotan utisak... Istina, @Decak Iz Vode je poredio sa Sport verzijom Brava, sa sport sedištima, nakrcanog opremom... Kod obične verzije, ta razlika je daleko daleko manja. Eto meni na običnom Bravo-u sedišta nisu gotovo ništa bolja nego u GP-u, prostor napred, za noge meni subjetivno isti, malo je u kabini šire, bolje mesto pozadi i naravno veći gepek. Često u šali kažem da je meni Bravo u stvari GP sa većim gepekom. Naravno da veća platforma, veće međuosovinsko rastojanje itd. donose bolji komfor i bolje upravljanje, ali kada pričamo o prostoru za putnike i kvalitetu enterijera, stava sam su tu razlike baš minimalne.
  15. Imam identično iskustvo kao @italiano . Podrhtavao je u leru kad je hladno, spuštali se obrtaji, malo je falilo da se ugasi... Otišao na pumpu, sipao 100 oktansko ( na Eurpetrolu, Expert 100, to mi je najbliža pumpa, nisam sipao na drugoj već neko vreme ) i rešen problem Evo već dva meseca sipam to gorivo i ni jednom mi se više nije to dešavalo. Sad da li su nešto zeznuli sa 95-com, pojma nemam. Kad otopli, ponovo ću se vratiti na njega, ipak je ovo 100 oktansko dosta skuplje.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...