Jump to content
Goran

ivica su

Members
  • Content Count

    253
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

ivica su last won the day on February 10

ivica su had the most liked content!

About ivica su

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Subotica

Previous Fields

  • Garage
    Dacia Stepway 1.0 TCE, ex Fiat 500L 1.4 (ex GP 1.3 mjet)

Recent Profile Visitors

2267 profile views
  1. Dobro je i izguralo, obično već na 60-70k mora da se menja.
  2. Ček malo, ona Fiat Grande Panda u mild hibrid verziji koja je u ponudi od BG sajma je sa automatskim menjačem? Ja sam bio ubeđen da je to manuelac Ako je automatik, to se stvarno dobra ponuda. C3 je trenutno u istom cenovnom rangu kao Dacia Sandero, videćemo da li će ga to pogurati. Ja sam do sada kod nas na ulici video samo jednog, a očekujem veliki uspeh.
  3. Ako je za utehu, ima i gorih rešenja za stakla. Jedan moj drugar kupio nov auto ( Pro Ceed, ako je bitno ) i posle par dana mu obuo ovakve čarape na stakla. Ja nisam mogao da verujem šta vidim Ali eto, nekome je i to ok
  4. Na nagovor nekoga ovde sa foruma, u taj motor sam sipao isključivo Castrol ( oznaka C3 ako se dobro sećam ). Za 6 godina nikad nikakvih problema, zamena na 9-11k, dolivao sam 7-8 meseci nakon zamene možda 2-3dl i to je to. Uvek su me u prodavnici autodelova čudno gledali, kao zašto tražim baš to ulje za Fiata, ali eto, dobro se pokazalo
  5. Iskreno, muka mi je od tih priča "imao sam slučajeve da je onaj sa više kilometara bolji...". Ima i slučajeva da je auto od deset godina u boljem stanju nego auto od 6 meseci, jer je ovaj noviji neko slupao, čemu ove rasprave? Valjda se gleda, i sve ulazi u cenu.
  6. @ortakov U pravu si, sigurno ima i naivnih i glupih, ali ja eto pričam o ljudima u mom okruženju koji svesno ulaze u to. Oni znaju da to nije NOV NOV NOV auto sa pravih 180k, ali svesno ulaze u to jer nisu spremni da izdvoje 20% više za isti takav model koji nije od trgovca, sa kojim nije muljano. A li da, ima ko će poverovati i reći: uzeću onu zastavu za 1000e, a ne ovu za 1500e, pošto su auti IDENTIČNI... e tu je već problem. Ali iskreno ja ne znam takve ljude, možda eventualno neki naivni penzosi.
  7. Samo da ponovim ono što sam napisao pre koji dan. Bez namere da branim Duleta, ali ljudi kod nas u većini slučajeva VOLE i ŽELE da kupe auto sa vraćenom kilometražom. Ne zato što vole da budu prevareni, već zato što za auto sa originalnom kilometražom nemaju novca, a NE ŽELE da znaju koliko je zaista auto prešao, već vole da žive u neznanju i da se teše da su dobro prošli. Ljudi ovde na forumu nisu ciljna grupa jer malo zrelije razmišljaju, odnosno razumeju se u ono što kupuju. Ali evo samo u mom društvu koliko imam takvih primera. Drugar nije hteo da kupi moj lični auto, kaže skup je, ima na placu 1000e jeftiniji, zna on da to nije originalna kilometraža, ali možda ubode dobar primerak ( rasplet priče je da nije ubo dobar primerak ). Drugi kaže da dok je živ neće kupovati klotare kupljene nove u Srbiji, samo uvoz, samo što jeftinije, hoće da uživa u premium autima za toliko novca koliko ima. Ne zanima ga kilometraža i stanje... a ako mu auto isprazni ceo crni fond, šta da se radi, zalomilo se, svesno je ušao u to. Da li je vraćanje kilometraže prevara, jeste, ali je opšteprihvaćena prevara. Zapravo ljudi i očekuju da vraćaš, tako se ovde u Srbiji trguje. Ako ti se to ne sviđa, nemoj kupovati od trgovaca i to je to. Jedno vreme sam bio besan na trgovce, smatrajući da je to nelojalna konkurencija, da oni ubijaju cene autima sa originalnom kilometražom, ali sam vremenom shvatio da su kupci ipak malo pametniji od toga i znaju šta je razlika. Dokle god nam je kupovna moć ovakva kakva je, živeće i prodaja našminkanih polovnjaka sa vraćenim kilometražama Inače ona matematika što je Dule postavio za Zastavu od 1000e i 1500e mi baš nije najjasnija. Tom logikom onda onaj za 1500e nikad neće biti prodat. Nije kilometraža jedini parametar.
  8. Kako nema, pa Dacia Stepway je direktan konkurent Potpuno su ista klasa, jednaka je ponuda prostora. Nije zbog moje odluke ali navodno je Dačija po svemu bolja, C3 je samo lepši. Mada kada se C3 napakuje dodatnom opremom, onda već ni Reno Captur nije daleko. Nego, kakve to sad probleme ima Puretech? Ja sam mislio da je samo kaiš u ulju problem i da je to lanac rešio. Kako su Fiat i Jeep samo pristali da to ubace pod svoju haubu, stvarno mi nije jasno.
  9. @shuxx Nisam hteo da spominjem njihove akcije jer je to tek posebna tema Cene koje sam naveo su "akcijske". Oni su čak imali i foru za finansiranje, cena auta 23k, cena uz džoker bonus 21k, a džoker bonus važi samo za keš isplatu Čekaj, znači beskamatni kredit, ali ti je auto 2k skuplji?
  10. Kia&Hyu su malo preterali sa cenama, do nedavno su bili ok, sad su ih baš naduvali. Banalan primer, Kia Stonic je pre 3 godine startovala od 15k, sada 18k, a sa dodatkom malo boljeg motora ( 1.4 99 ks umesto 1.2 84ks ) i malo dodatne opreme, jako lako se dođe do 21k. Za tako smešan auto, previše je. XCeed 25k, Sportage startuje od navodnih 26-27 ( a kolega mi reče da modela po toj ceni, u toj opremi, nema ni na lageru ni za poručivanje, navlakuša ). Razmartao sam ih, gotivan mi je brend, poznajem dosta zadovoljnih vlasnika... ali puno je.
  11. Donekle razumem šta Dule hoće da kaže, ljudi žele da kupe auto koji je prešao 300-400k, ali ne žele da na satu bude 300k, već 180. Lepše izgleda, lakše ga je posle prodati, a valjda daje ljudima i neku lažnu nadu u fazonu: "ma svi vraćaju, ali vidi kako je ovaj lepo očuvan, garant mu nisu vratili više od 70k" ( a zapravo su vratili 170 ). Ljudi kod nas jesu takvi, i to je činjenica. Lakše im je ako ne znaju. E sad, to onda stavlja one izuzetke u nepovoljan položaj. Možda neko ima proveren auto iz prve ruke, sa pravih 200k, i njegov auto bi morao vredeti više od onog vraćanog, a neće, vredeće isto, a ti se onda ubeđuj sa kupcima čija će reakcija biti "ma svi vraćaju, sve je to isto". Posle me neko pita zašto sam uvek gledao isključivo vozila kupljena nova u Srbiji, pa upravo zbog toga. U redu mi je i varijanta da neko sam ide po auto u inostranstvo, samo mislim da se za mlađi auto sa malom kilometražom, ne isplati. Ako kupuješ od trgovaca, nemoj se ni raspravljati, to je njihov posao, treba da zarade na tome. Da li je tanka granica između te zarade i prevare? To je već diskutabilno. Ja bih pod prevaru uvrstio maskiranje i prikrivanje kvarova, odnosno neprijavljivanje istih, a ostalo možda i ne. Mada sam se ja pre desetak godina osećao prevarenim i zbog kilometraže. Nisam odmah odradio veliki servis ( lanac ) pri kupovini, misleći da još imam vremena i da to mogu dogodine kad se malo finansijski oporavim. Auto je imao 115.000 i mesec dana nakon kupovine je prezupčio lanac. Sa druge strane, prodavac je naglasio pri primopredaji da velik servis mora da se uradi, da on ne garantuje bez toga... Da li je onda prevara? U suštini nije, ali sam se tada osećao prilično prevarenim
  12. Netačno. Sigurno mnogo zavisi i od autoškole, pa i mesta gde se polaže. U moje vreme se vozilo 20h ako si imao PSP dozvolu pre toga. Mi smo za tih 20 sati prešli SVE, od parkiranja do poligona. Supruga je skoro polagala, ona je eto tek u svojim 30tim prelomila da joj treba dozvola. Vozila je svojih 40 časova, doplatila još 10. Po njenoj priči, bar 30 sati je vozila na otvorenom putu ( ja ne znam da li sam ukupno 2h ), nije naučila da parkira, poligon je naučila napamet. Nakon polaganja, ja sam je sve ponovo učio, nije znala ništa. Papir je jedno, praksa je nešto drugo. Deluje da su daleko strožiji propisi za polaganje, a zapravo nisu, samo je dokumentacija obimnijai naravno daleko je skuplje nego pre. Da stvar bude gora, čuli smo da je po manjim mestima i daleko gora situacija, tamo često ni ne voze sve časove, već samo potpišu. Naravno sve se to vidi, novi vozači su daleko lošiji i nesigurniji u poređenju sa nama pre 20 godina. Mada verujem da smo mi i više glupost pravili, baš zbog tog samopouzdanja, ali to je druga tema Pa dobro, istina, kad idem poslom, verovatno mi uvek zapadnu špicevi i smena uoči praznika pa nemam realnu sliku Retko kad se vozimo čak i preko 80, zaista mi deluje da su kapaciteti tih puteva davno prevaziđeni i da je potrebno širenje.
  13. A gde to u Evropi realno uopšte može da se vozi brže od 100-120? Oni imaju toliku gustinu saobraćaja, da je brzo moguće voziti eventualno u sred noći kada se malo smire špicevi. Italija, Nemačka i ostali sa uglavnom sve tri pune trake, sve vreme, 150 km/h, ma kako da ne Tih 150 zvuči kao čista politika i dobijanje nekih poena kod glasača. Kod nas na polupraznim autoputevima već može fino da se vozi, ali ne sme.
  14. Čestitke! Jako simpatičan auto i motorić. Prvi Yaris koji mi se dopada. Ovo bi ušlo u moj uži izbor za kupovinu, ali ih nažalost nema više. Koliko sam shvatio, sada su u ponudi samo preskupi hibridi, a ovaj motor jedino još uvek nude u koroli ( ali pitanje dokle ). Prava šteta. Tako da bi moglo da se kaže da si ugrabio poslednju priliku Nego nije ovo premalo za tvoje gabarite?
  15. Ma lepa je Mazda, jedino mi deluje sad već malo je outdated. Sem malo drugačije predjnje maske usisa, ne vidim šta je osveženo za ovih 10 godina od kako je izašla. Nego da se vratimo na temu Yarisa, šta se to dešava sa Toyotom? Sad tek shvatih da su oni povukli kompletnu ponudu klasičnih SUS motora, sem eto Corolle, ali deluje kao da ni to neće dugo. Par modela hibrida i to je to Najjeftiniji Yaris Cross HEV tipa 26k. Nema ništa više za obične narodne mase. Kao da pakuju kofere ili šta?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...