Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada

igor0511

Moderator
  • Content count

    10821
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

igor0511 last won the day on July 31

igor0511 had the most liked content!

About igor0511

  • Rank
    Abarth
  • Birthday 11/05/91

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Seat Leon FR 2.0 TDI, Lancia Delta 1.6 mjet tiptronic

Recent Profile Visitors

16010 profile views
  1. Uglavnom koliko moze da ide
  2. 400km i 11.5l dosuto Motor naravno.
  3. Da vozi covek motor pa da i istolerises..oh wait
  4. P: Moja trening oprema

    Posto treniram daleko manje kod kuce, a i zauzeo sam pola stana sa spravama za teretanu, odlucio sam da ih malo pocistim Sve sto nije stalo u jednu prostoriju ce da leti. Sprave su koriscene samo od strane mene. Skupljane ukupno 15 godina, dok ih nije postalo previse. Moze proba, nisu mnogo presle Prave slike kacim od 31og posto sam trenutno na putu. Generalno su ocuvane sprave. Gledao sam da stavim cene koje su daleko ispod KP ovde, posto mi nije cilj da zaradim, vec da pocistim visak stvari, a mozda nekom bude od koristi. Prodajem sledece: 1. Total gym - Mint stanje. Nije mnogo koriscen. Moze da se sklopi i stane ispod kreveta. Ima 9 nivoa otpora. Moze celo telo da se trenira Cena: 70e 2. Gladijator. Sa ukupno 60kg tegova na sebi. Sajla gornjeg kotura je pukla i nastavljena je. Ne otezava koriscenje ni najmanje, ali da kazem. Dodatno ide uz njega: Siroka sipka, traka za nogu, uska sipka, konopac. Cena: 120e 3. AB Ripper. Super sprava za trbusnjake, mozda i najzanimljivija sprava koju sam koristio. Eko koza na naslonu je blago ispucala, nigde nije pocepana. Cena: 50e 4. Boks vreca i rukavice. Vreca je crna, mint stanje, kao i rukavice za trening. Cena 70e 5. Sprava za aplsko hodanje. Ima podesavanje nivoa otpora. Zavarene su noge posto se klimala malo pa je ojacana. Cena: 100e 6. Mehanicka (magnetna) traka za hodanje. Da ne kazem trcanje jer ne moze da se trci na njoj. Cena: 30e Moze i sve djuture za 400e ako ima neki entuzijasta za treniranje
  5. P: Fiat Stilo 1.9 jtd 8V 2004.

    Pa videli ljudi sta je dobar auto
  6. Kad su Italijani bilo koji patern pratili u vezi opreme
  7. Juce postignut max speed od 134km/h po cajgeru. Uz bas ozbiljan vetar u ledja. Iskreno sam iznenadjen sto moze toliko.
  8. Funny photos

    Ja sam imao nesto slicno u autoskoli na motoru
  9. Bas steta sto je tako proslo. Nazalost budali je i 20kkm dosta da urnise auto. Imam i ja taj menjac u Delti. Manuelni mod ga ne muci kako god da klikces jer amortizuje sam medjugasom, ali pun gas kad mu vreme nije ga urnise, kao i na svakim kolima.
  10. Partikularni filter (DPF)

    Nije jer auto vise zagadjuje tokom DPF regeneracije, a ne manje Ideja je da skuplja garez, pa kada proceni da ce kvalitetno da je sagori, da pusti sve. Samo postoji jedan problem: sto su kola novija, uklanjanje DPF je teze. Jos ne videh da se neko od AdBlue vlasnika resio DPF, a i na mom sokocalu tesko ide ta procedura. Jednostavno ce morati da se menja na oko 150 000km i masno plati, nazalost.
  11. Fiat 500L - zamena volana i ugradnja originalne navigacije

    Sve je moguce, samo je pitanje koliko treba dodatnog posla Za ugradnju navigacije, iskustvo sa prethodnim modelima je pokazalo da obicno treba dodatno uraditi i: Dodavanje antene Otkljucavanje uredjaja Dodatni signal sa CAN linije Drugi kavez Proxy aligment Za volan je lista nesto kraca: Spulna (sa dodatnom CAN) Proxy Ovo je sa prethodnih modela prica i rekao bih da L tu nista ne odstupa. Nije neka drama da se poveze. Na mom bivsem Stilu je oboje, manje ili vise uspesno, uradjeno. Ako budes radio dokumentuj da ima i za buduce radove uputstvo.
  12. Ja sam taj motor i menjac probao 2014. na sluzbenom putu od 2500km u L pa onda 2018. na nekih 400-500km kroz Nemacku u Tipu. To sto vas muci meni nije trazilo navikavanje. Rekoh odavno da pri voznji po gradu moze da se koristi 1/3/5 brzina, a na otvorenom 2/4/6 jer su bas kratke brzine Ali nikad nije bilo stucanja. Probao saltanje na 1500rpm i maltretira se motor. Probao i na 6500 i opet mu ne prija Nekih 2500-2750rpm su bili ekvilibrijum za potrosnju i da se ne gasi. inace, vrlo je slican petobrzinski 1.6 e-torq koji se nije bas proslavio koliko vidim
  13. Slazem se, ne moze svakako mnogo da se dobije iz ovog, bolje uzivati par sezona.
  14. Evo i jedna slika motora spreda: A i zaboravih jos neke informacije: Ima 5 brzina (sto moze biti mana, jer su brzine bas kratke). Tako da je na oko 8500rpm na 100km/h. A na 3000rpm u 5.brzini je na oko 40km/h. U 2. brzini bas lepo povlaci, u visim stepenima nista posebno. Rezervoar ne znam tacno koliki je, nasao sam razne podatke i najrealnije mi deluje 17l posto bas dosta moze da stane. Juce dosuh 10l jedna sa 330km predjenih Sto se kvaliteta tice, ne ocekujem neko cudo, ali mojim nacinom voznje ne bi trebalo nesto posebno da mu nedostaje (bez cimanja, lagana voznja i bez naglih kocenja). Inace, motor je potpuno kompatibilan na preradu na 250ccm uz zamenu glave motora i jos par delova. Ostaje kao jedna od opcija, ali bez 6. brzine se ne bih time bavio.
×