Jump to content

igor0511

Moderator
  • Content count

    10413
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

igor0511 last won the day on December 30 2017

igor0511 had the most liked content!

About igor0511

  • Rank
    Abarth
  • Birthday 11/05/91

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Seat Leon FR 2.0 TDI, Astra Classic 1.4 16v

Recent Profile Visitors

15188 profile views
  1. Drago mi je da ova Insignis nema onu manuelno-digitalnu klimu. Jako naporan uredjaj.
  2. Odlican izbor. Da te u zdravlju sluzi! Inace, mislim da ne postoji vise siber kao pojam, sad je sve panorama koliki god bio otvor
  3. Imala je i Astra G ABS i 2 vazdusna u osnovnoj opremi za 9900e pred kraj proizvodnje. O izgledu da ne pricamo, ali bila je ozbiljan best buy u odnosnu ulozeno/dobijeno. Sto se jastuka tice ja nisam ni obracao paznju na to. Imam neka cuda za kolena, zavese, dodatne jastuke za pozadi,...ali pojma nemam koliko i kako rasporedjene. Za oko 300 000km vozackog staza, hvala Bogu, nisam video na svojim kolima vazdusne da izlaze tako da se nadam da necu nikad ni imati priliku da vidim. Nesto mi mnogo suicidno deluje gledati prvo crash test i broj jastuka just my 2 cents
  4. Ja sam vozio Monroe Original preko 2 godine i prodao auto sa njima i bili su u savrsenom stanju. Jeste auto malo izdignutiji, ali obavljaju posao. Presli su preko 30 000km bez problema. Nadam se da je i dalje tako kod novog vlasnika.
  5. Pogledaj vremena sa racuna i podeli sa kilometrazom. Ali nema sanse da si ni blizu 120km/h.
  6. Hvala sto si me se setio, ali ne planiram da menjam Leona u skorije vreme iako ima onu nesrecnu polukrutu Mada bi 1.4t 180ks bio vrlo lep potez Fiata. 2.0 mjet me ne bi nesto previse impresionirao.
  7. Meni deluju kao sedista koja idu iz X. Stavise rekao bih da je ceo enterijer iz X.
  8. L je milina za visoke. Ja nisam nesto visok (oko 190cm), a kad sam poslednji put vozio rent a car L jedva sam dohvatio papucice jer je verovatno neki Axic vozio pre mene Ne volim taj tip sedenja, ali ko ima problema sa ledjima ili nece da lezi za volanom L je vrh izbor. Takodje, istim vozacima ce dosta automobila iz C klase biti uzasno neudobna osim francuza. Sirina sedalnog dela dosta naglasi sporstku notu kod kola. Pogotovu ako je sediste profilisano pa lepo "uhvati".
  9. @dekirs ovde je prica bila o najjacem paketu opreme koji Tipo ima i doplati za navi
  10. Ja sam se iznenadio koliko elektricnih automobila se vozi u inostranstvu. U Amsterdamu je 90% taxi vozila Tesla. Verovatno stizu i kod nas za koju godinu kao polovnjaci. Takodje, nemam pojma kako je to izvedeno, ali video sam gomilu "starijih" vozila koja sigurno fabricki nisu izasla sa elektromotorima kako se pune na struju. Tu prednjace A3 i Auris. Inace, prijatno iznenadjenje je bio prostor u gepeku i haubi koji Tesla sa 7 sedista ima posto motor i baterija zauzimaju smesan peostor. Evo i par slika:
  11. 550e za parking kameru i navi je vrh cena. Cesto samo parking kamera kosta toliko. A sto se boje tice meni je to pogresno. Nategnes se da kupis novo, cinculiras opreme mesecima, gledas kola, motore, racunas i posle uzmes najgoru boju koju namerno daju bez doplate jer je niko nece pa da uzmu jos 500e Ko uzme ili je uzeo baznu boju Astre J svaka mu cast. U kombinaciji sa ratkapnama provereno izaziva stomacne probleme
  12. Meni se vise dopada stocic koji je @Stilisa dizajnirao
  13. Nisu svuda iste opreme tako da neki entry model C klase moze da ima vise od najjace opreme drugog proizvodjaca. Posto ne znam za ostale, ajd' da uporedim sa ovima koje znam: Leon Style je kada sam ja gledao kola imao grejace sedista, LED dnevna svetla i 17" felne. Znaci tu negde kao Lounge + grejaci. Focus je svojevremeno imao senzor mrtvog ugla i upozorenje na promenu trake na poklon u, cini mi se, sport opremi. Sa druge strane entry model Golfa ima (tj nema) kriminalno malo opreme i dolazi sa celicarama. Ja se nadam pocetku proizvodnje Tipa kod nas. Uz neku subvenciju od 1000-1500e bi bila brutalna ponuda i lepo spustila cene konkurenciji.
  14. Random primeri cena iz Tipovog ranga Audi A3 1.4 tfsi 24 429e 1.6 tdi 24 829e 308 Active 1.2 pure tech eat6 18 590e 1.6 hdi 18 290e Giulietta super 1.4 multiair 18 890e 1.6 jtdm 19 090e Focus 1.5 gtdi 16280e 1.5 tdci 15380e Tipo 1.6 mjet 16 740e 1.4 multiair ? Nesto mi govori da 2000e fore nece biti dovoljno. Leona i Golf preskacem da ne bih hvalio opet svoja kola navodeci cinjenice
  15. Ali ima tu i jedna sitnica. Moderniji motor u Tipu ce za sobom da povuce dosta visu cenu i odvesce ga u cenovni rang ostatka C klase sto ce sigurno uticati na prodaju.
×