Jump to content

igor0511

Moderator
  • Content count

    10100
  • Joined

  • Last visited

About igor0511

  • Rank
    Abarth
  • Birthday 11/05/91

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Seat Leon FR 2.0 TDI, Astra Classic 1.4 16v

Recent Profile Visitors

14746 profile views
  1. Treba da uzmete u obzir da specifikacija jako malo govori o onome sto dolazi do izrazaja u svakodnevnoj voznji. Po tehnickoj specifikaciji moj Stilo je isao 10.7s do 100, a Astra 13.x s sto izlazi mala razlika. Max brzina Astre 182km/h, a Stila 190. U svakodnevnoj voznji nebo i zemlja. Pricao sam i ja da 1.6mjet ide bolje kada sam uzimao u obzir subjektivni osecaj samo. Ali onda probam Giuliettu 1.6mjet i pun gas sa 80km/h i 4. brzine i ispada ogromna razlika u odnosu na jtd. Daleko od toga da ne moze da se vozi ispod 2.0 i da sada neko od nas svakodnevno jurca 180+ pa da mu treba brzi auto, ali nije realno reci da je bilo koji 1.6 motor u rangu 1.9/2.0 slicne konstrukcije (da na poredimo atmo/turbo i jednu i vise turbina) posto je to prilicno fizicki nemoguce. Ja sam svesno kupio 2.0 pored 1.6 kako bih manje maltretirao auto i smatram to odlicnim potezom posto za smesnu razliku u registraciji i potrosnji imam motor koji ce preci ko zna koliko vise.
  2. Neka je sa srecom Bravo i da te lepo sluzi! Da ne kvarimo coveku temu, ali nijedan 1.6 koji sam ja probao nije isao ni blizu 1.9/2.0 motora. Pri cimanju 0-80km/h moze da oda utisak da lepse povlaci zbog kracih prenosa i obrtnog, ali cim se izveze na magistralu / auto put ogromna razlika se primeti sto je i ocekivano. Takodje, sto manji motor, to je veca turbo rupa. Na Astri 1.6cdti 136ks koju vrlo cesto vozim moze opusteno da se skrece u 2. brzini pod uglom 90 stepeni pod punim gasom jer dok ne dohvati 2200rpm svejedno je bio gas do pola ili pun.
  3. Opel Astra J 2.0 165ks

    To sa gorivom i mene nervira (vrlo mi je drago sto nisam jedini koji to primecuje ) Kod mene se cuje samo nakon dosipanja goriva po prelasku lezecih. Cim ode 2-3l ne cuje se vise. Sto se senzora tice meni su trazili 30k za ugradnju senzora u ovlascenom sa garancijom 5 godina tako da tih 15 i zvuci ok donekle. A obelezena su mesta na braniku za senzore i ugradnja je dosta jednostavna. Reci ce ti @ivan.ik i @Kuvalja kako ja fiksiram parking senzore
  4. ~25% je ogromna razlika. Bio je auto onda debelo namucen. Sreca samo sto nista nije stradalo usled loseg zupcenja. Tebi sad i ne treba cip kad si vec dobio solidno povecanje snage
  5. Covece koja agonija gotovo ni zbog cega. Kako ste uopste dosli na ideju da gledate uzupcenje? Drago mi je da je reseno i, ponovicu, nadam se da je ovo poslednji problem sa Bravom!
  6. Ili odes na Siciliju i "like a boss" ostavis kljuceve na stolu pored lezaljke posto kod njih niko ne sme da krade
  7. 2012 Audi A3 / S3 / RS3

    Ja sam imao priliku da poprilicno izmaltretiram A3 limuzinu 1.4tfsi 150ks i manje-vise se potvrdilo ono sto sam ocekivao od ovih kola, nazalost i dobro i lose. Model koji sam ja vozio kosta nesto preko 30 000e i to je, po mom misljenju, nedostatak posto cak ni ovaj model nema najjacu opremu (bio je na 16" felnama i nije imao tempomat, a kamoli trozonsku klimu, kozu, panoramu,..!?). Tako da lepo opremljen A3 1.4tfsi kosta kao Giulia 2.0 u solidnoj opremi sto ga cini atraktivnim samo istinskim ljubiteljima. Sto se spoljasnosti tice na slikama mi je bio prelep, a uzivo deluje kao Rapid pored Octavie, odnosno A4 "za sirotinju" Farovi su bi-xenon i savsreni su sto bas dolazi do izrazaja kada se brze vozi na autoputu. Unutrasnjost je prelepa, mada mi se nikako ne dopadaju otvori ventilacije koji su prenaglaseni i nekako suvise agresivni u odnosu na ostale komande. Navigacija nije preterano funckionalna jer uredjaj nije touchscreen vec ima multi taster sa kojim treba vecnost dok se iskuca adresa. Tabla- savsrena. Verovatno najlepsi cajger koji sam do sad video. Evo kako izgleda: Ocekivao sam losiju vidljivost po jakom svetlu, ali ni najmanji problem nije bio ni kada Sunce direktno udara u tablu. Motor je jako zanimljiv. Nova verzija 1.4 turbo motora koja moze da radi na 2 cilindra kada je auto neopterecen. Prelazak na dvocilindricni mod nije bas neprimetan i izaziva blagi trzaj vozila. Ovako izgleda dvocilindricni mod: Uspeo sam par puta i da ubrzam par kilometara u dvocilindricnom modu, ali vrlo brzo se vraca koriscenju svih cilindara po pipkanju gasa. Menjac je savrsen i brzine su odlicno odmerene. Potrosnja je bas smesna za turbo benzin zahvaljujuci koriscenju 2 cilindra. Sto se poredjenja sa siromasnijom bracom (Golf i Leon) tice, bas se vidi razlika u kvalitetu materijala. Moj licni utisak je da mi vise odgovara sedenje u Leonu i polozaj multimedije i volana, ali definitivno se vidi koji od ta 3 najvise kosta. Sto se poredjenja 1.4tfsi i 2.0tdi tice, i dalje mi je drazi tdi iako me je turbo benzin zaista odusevio. Razlog za to je obrtni moment koji je ipak dosta veci na dizelu. Takodje, mnogo me zanima trajnost motora koji vrsi tako komplikovan zahtev kao sto je iskljucivanje cilindara vise puta u toku voznje.
  8. Dve ne-Fiat potrosnje od mene: Oba automobila su bila na istoj ruti: Autoput 140km (vecinom pun gas dokle auto moze) Magistrala 60km voznjom 110km/h Megane 1.6dci 130ks: 5.4l. Verovatno i najmanja potrosnja na pomenutoj ruti od 50ak vozila koja sam imao priliku tuda da provozam. Ide jako lepo i hvata 200km/h na nizbrdicama. A3 1.4tfsi 150ks: 7.9l Ovaj motor mi se jako dopao jer gasi 2 cilindra i moze da trosi oko 5l na ~120km/h. Pri malo jacem dodavanju gasa trenutna potrosnja se drzi na preko 20l dokle god auto ubrzava. Medjuubrzanja su losija od 2.0tdi, ali maksimalna brzina je dosta veca.. I hoce dosta preko 200km/h bez previse buke
  9. Imam ja poruku kada je telefon bio povezan sa kolima "Please don't forget your mobile phone". Samo urade isto ukoliko je isofix povezan i problem resen
  10. Cenim da ovo merenje nece moci dugo da se zadrzi. Neobavestavanje o prekoracenju je krajnje neozbiljno. I ne ostavlja mogucnost kaznjavanja stranaca cemu se svi toliko "raduju". Sa druge strane, nesto mislim da nece ovaj sistem naici na na podrsku organa reda jer pocinje da zadire u njihov posao i preti smanjenjem potrebne radne snage posto na deonici od, recimo 200km, zaista nema smisla imati presretace, radare i jos merenje prosecne brzine. Treci razlog je sto ce ovo krajnje nepovoljno da utice na koriscenje Srbije kao tranzitne zemlje. Skupo gorivo, losi putevi i jos naplata kazne za voznju mrvu preko ogranicenja.
  11. Ručni časovnici

    Ja vec duze od godinu dana koristim pametne satove. Prvi sat koji sam koristio je bio Acer One Touch: Svesno sam kupio proizvod koji je po testovima bio jako los zarad lepog izgleda (naravno u kategoriji pametnih satova posto smesno izgleda u odnosu na bilo koji ozbiljniji sat). Nije nesto dugo potrajao i narukvica u kojoj je USB kabl za punjenje je pocela da gubi kontakt posle 4-5 meseci. Posto se ne pravi zamenska narukvica, a to spada u fiziko ostecenje, kao pravi vlasnik Stila JTD sam nasao bolje resenje od prozivodjaca i resio se nepotrebnih delova Dve rupe na kucistu, dve zice, stari USB kabl i nije bilo problema sa punjenjem. Kada mi je dosadilo da sa zicama punim sat presao sam na Fossil Q Founder: Ponovo je izgled presudio, ali uz izgled dosao je i Android Wear koji radi savrseno. Punjenje je bezicno tako da nema bojazni od ostecenja portova, baterija drzi do 2 dana kada je sat povezan sa telefonom i do 5 dana u airplane modu i poprilicno olaskava zivot nekome ko dobije gomilu notifikacija na telefonu u toku dana. Izmedju ostalog, meni zanimljive funkcionalnosti su: Merenje predjene kilometraze Prikaz temperature Izmena izgleda sata (skidaju se skin-ovi sa Play store-a) Kalendar Mogucnost odgovaranja na mail emotikonom ili preko template-a Pregled notifikacija BPM casovnicar je uspeo prilikom zamene baterije da izgrebe kuciste i da rasteluje stopericu Barem da je bio komplikovan mehanizam u pitanju pa da razumem. Zbog toga sam rekao da cu ubuduce sam da se igram sa zamenama baterije.
  12. 1.8 HGT vs 1.8 Torq

    Ja sam imao priliku da provozam 1.6 e-torq u 500X-u sa sve nekim all season/sport i normal modovima. Cudno je ponasanje posto iznenadjujuce nabija obrtaje od starta u sport modu, gotovo kao dizel. Dodje do 4000 obrtaja i ocekujem dodatak snage i jos jacu vucu, ali to se nije desilo. Gotovo linearlno je vukao od 1500 do 6500 obrtaja tako da teranje u previsoke obrtaje sa ovim motorom nema preteranih dobitaka. Za grad je milina jer bukvalno nema potrebe da se zavrti preko 3000 obrtaja i uvek ima snage. Na autoputu je nedorecen i preko 130 vrlo slabo ubrzava. Najvise sto sam uspeo da nateram na blagoj nizbrdici je 180km/h. Potrosnja na otvorenom sa laganom nogom je oko 6.5l, dok je na autoputu sa dosta teskom nogom trosio oko 10l/100km. Takodje, ono sto me je iznenadilo je koliko oseca uzbrdice bez obzira na tork. Na ruti koju sam ko zna koliko puta prosao sa 2.0 TDI nisam ni primetio jace uzbrdice dok je 1.6 e-torq trazio brzinu nize da bi drzao 100km/h, a cesto i u 4. brzini ostao na 90 km/h bez obzira na pun gas. Sve u svemu zanimljiv motorcic, ne nesto brzi od atmosferca, ali svakako laksi za voznju po mom iskustvu. Na stranim forumima se cesto i zale na taj dodatak torka koji navodno smeta po gradu jer je auto "prebrz". Ja tih problema nisam imao I moram da dodam. Toliko ruzno se cuje da sam u startu mislio da nesto nije ok sa motorom
  13. Seat Leon FR 2.0 TDI

    Nece da vozi Seata posle Jelte
  14. 1991. BMW 850i V12

    Bas odlican izbor automobila. Kada ti dosadi BMW lepo isprobaj i druge Nemacke rakete
×