Jump to content

igor0511

Moderator
  • Content count

    10797
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

igor0511 last won the day on May 27 2018

igor0511 had the most liked content!

About igor0511

  • Rank
    Abarth
  • Birthday 11/05/91

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Seat Leon FR 2.0 TDI, Lancia Delta 1.6 mjet tiptronic

Recent Profile Visitors

15917 profile views
  1. Varadero bas lepo izgleda, nisam ni znao za ovaj model. Mada je opet za istu cenu razlika u godinama 10ak (ovo moje sokocalo je 2018. godiste), ali ako mi se dopadne voznja motora, videcemo vec. Yamaha YZF-R125 deluje jako zanimljivo, ali je cena bas previsoka za bicikl - oko 4500e za nov motor.
  2. Vidim u ovoj temi su se samo automobili promenili
  3. Odjava

    Pa ne moras da napustas forum ako si promenio kola Stavise, vecina ove "starije" ekipe sa foruma je promenila proizvodjaca vozila, a ostala zbog lepe razmene informacija. Vidi samo sta ja vozim. Morao sam da uzmem Deltu da me ne bi @neshaoct banovao
  4. Za provlacenje je malo zeznuto, ali moguce je provuci se. Samo ono sto je sa skuterom lagano - stojis u redu na semaforu, smotas volan i ides izmedju kola, ne ide sa ovim. Nema sanse da se na tako malom prostoru smota i provuce. Sa druge strane, dobra stvar R izgleda je da se vecina vozaca sklanja. Cim vide ovu "grdosiju" u retrovizoru, naprave prostora da se prodje. Samo je problem sto taj prolazak dugo traje kada dodam gas A zasto ne cross ili enduro - pa samo izgled. Nema bas nista zanimljivo u kubikazi i ceni koju sam ja imao u planu. Ovaj motor nov kosta 1500e i za odnos para i muzike je best buy u tom rangu motora sa menjacem, posto za te pare ima samo Aprilia RS 10+ godina stara i sa par generalnih iza sebe. Ne napisah za motor. U pitanju je Hondin agregat sa dizajnom iz 70ih. Bas jednostavna masina, dosta trajna takodje. Ima ih koji su hvatali i 100 000km bez diranja. Od konkretnog primerka ne ocekujem bas toliko posto je menjac ultra kratak kako bi se iole dobilo na ubrzanju (3000rpm 40km/h u 5. brzini), pa je na 6-7000rpm i pri normalnoj voznji 60-70km/h.
  5. Hvala! Jedino je manevarbilnost malo zeznuta (mora sve naginjanjem motora da se radi, volan kao da se ne pomera), ostalo je prilicno isto na svim 125ccm Nit' su dovoljno brzi ni razliciti da bi bilo neke bitne razlike. A za wanna-be-R je izgled presudio. Bas sam se odusevio kako izgleda. Dolazi sa LED dnevnim svetlima fabricki, izmedju ostalog.
  6. Evo jos jednog prevoznog sredstva u mom vlasnistvu, ako se moze nazvati prevoznim sredstvom Ali da napisem koju kako sam uopste dosao na ideju da uzmem motor i kako bas ovaj: Bio sam zainteresovan dugo za neki lep kabriolet kojim bih se vozikao po gradu i za koji mi ne bi bilo zao da parkiram bilo gde niti da bude ogreban (posto mi je za Leona jos uvek frka). Prvi pik su bili Barchetta i Z4. Ali, onda sracunam nabavnu cenu (4000e i vise za sve sto nije les), pa cenu odrzavanja, registracije,.. za par meseci zeanja, mnogo je. Onda mi je palo na pamet zasto ne dvotockas. Parkira se gde god, malo trose, malo kostaju, odrzavanje smesno. OK, dvotockas. E onda izbor. Prvo sam gledao da ne polazem dodatno posto imam AM kategoriju ( stari sistem polaganja). Posle sam video da od toga nema bas nekog izbora. Hajde onda na 125ccm, da ne bih vozio 30 casova + 20 casova teorije za sta nemam vremena, znaci kategorija A1. Probam par maxi skutera i smesno izgledam na njima (190cm i 90+kg). Jednostavno nije mi prijatno, a ni zanimljivo. Hajde onda nesto zanimljivije i lepse. Krenem da gledam motore sa menjacem i slucajno videh ovog Kineza: 125ccm vazdusno hladjen stelujuce viljuske izgled koji kopira Kavasaki Ninju Potrosnja prosecna ~3l (moze i manje na mojim rutama) Max brzina do 120km/h Generalno je zanimljiv za voznju, lepo povlaci po gradu. Na semaforu sam prvi ako krenem sa punim gasom. Preko 80km/h je tuzno ubrzanje. Odrzavanje: mali servis 2000din registracija sa prenosom 9000din Ostalo: skoro da nema Nasao sam 6 meseci star primerak sa 900km predjenih, tako da lepa kupovina. Evo i jedna slika.
  7. P: Fiat Stilo 1.9 jtd 8V 2004.

    Juce gledam oglas i razmisljam "Steta sto nemam potrebu za jos jednim kolima" Bilo bi lepo da ostane na forumu, ima vec podugacak staz. Evo i cela tema ako hoce neko da vidi istoriju kola, bas je odrzavan po PS:
  8. P: Fiat Stilo 1.9 jtd 8V 2004.

    Bas sam se pitao gde je Stilo i sto ga nema u oglasima Sad da ne slazem u tacnu godinu i kilometar, ali cini mi se da Stilo ima poznatu servisnu istoriju od 2008. godine u Srbiji i 120 000km Od mene svaka preporuka za kola. Bila su u mom vlasnistvu skoro 5 godina i teska srca sam se odrekao Stila. P.S. Zamajac, kvacilo i drug lager zamenjeni na oko 220 000km originalima. Mozemo sad taman da pregovaramo za Leona
  9. Chip Tuning (čipovanje)

    Izvukli 2.0mjet iz 1.4
  10. Lancia Nuova Delta - senzor za svetla?

    Italijani. Verovatno to nekom Toniju ima smisla Da stvar bude zanimljivija mogu da se upale maglenke u auto modu, ali dugo svetlo ne. A retrovizor nema podesavanja, ali je dosta precizan pa mu ni ne trebaju. Treba mozda 2 dana navikavanja i posle ti bude neprijatno da vozis kola sa retrovizorom koji se ne zatamnjuje. Inace, u vezi ove price. Uzeo ja pre 2 godine ganc nov 2008 u rent a caru. Dupla panorama, automatik, kozna sedista sa grejanjem i hladjenjem, kamere, heads up... Izlazim na autoput oko 11 uvece i ne vidim prst pred okom od toga koliko sijaju sine panorame, okvir cajgera i LED sijalica sa retrovizora koja bukvalno izbija oci. Trebalo mi je dobrih pola sata da pogasim sta se moglo pogasiti (panorama svetlo nije moglo) i opet je auto bio kao jelka. Italijani barem naprave haos sa ukusom
  11. Na nizim brzinama je 1.6mjet ubedljiviji. Barem je takav moj utisak. Ali od 160-170 navise kao da su razlicite kubikaze u pitanju.
  12. @Smireni 115ks i 6 brzina. Novi menjac koji je identican po prenosima onom u G7 2.0tdi restyling. Skratili su malo 6. brzinu, ali zato idu kola i do 4000rpm u najvisem stepenu prrenosa sto je kod mene nemogce. @voodoons onda ja uvek naletim u NS kada nije guzva Hteo sam da kazem da je gradksa voznja, ali sa mininalnim stajanjem, ako ga i ima.
  13. Evo kod mene raznih potrosji i vozila Sve je bila voznja gas u pod i koliko god auto moze. Distance 200-700km. Kuga 1.5 ecoboost 12l prosek. Lepo ide kada se zavrti, dok se u nizim obrtajima oseti nedostatak kubikaze. Nece preko 190km/h i na velikim brzinama postaje poprilicno neprijatan za voznju. Golf 7 GTD restyling 2.0 190ks. 7.7l prosek, ali se sklanjao Ferrari na Autobanu na 235km/h Tipo 1.6mjet hatch. Uzeh da probam kada ga toliko hvalite Ide bas lepo, zvuk me je odusevio, kao da je benzinac. 7l prosek i jedva je uhvatio 200km/h po cajgeru. Mana je bila uzasna buka. Tiguan R-Line 2.0tdi 4x4. 11l verovali ili ne 4x4 bas usporava auto. Sporiji je od Octavie 1.6tdi koju sam pre toga vozikao. Isto jedva hvata 200km/h okruglo po cajgeru. Toyota CHR 1.8 (ili kako se vec zove hybrid). Trosi kao upaljac ako se mazi po gasu. 3.9l je imala normalnom voznjom na magistrali i prosek svrga 6.7l. Jako lepo povuce, ali isto se brzo zadize na 160-170km/h. Zafira 2.0cdti 6.6l uz laksu voznju i po gradu dosta (ali grad sa guzvom ranga NS, a ne BG). Astra 1.6mjet sa dosta lakom nogom gasu i kratkim relacijama 5.7l kombinovano. Octavia 1.6tdi 7.5l. Jako lepo ide, prosto nisam verovao da je 1.6 motor. Isla je i po 220km/h po cajgeru
  14. Opet japanac

    S obzirom da rece covek da nece manji auto, nekako je CRV jedina opcija.
  15. Električni motori uz MotoGP od 2019.

    Ja sam vozio elektromotor pre neki dan, tj hibrid. Auuu koja dosada Em automatik, em elektro. Jedno 15 puta sam upalioni ugasio auto jer ne znam da li radi posto se motor ne cuje. Jos menjac salta bas necujno i nema obrtaljke, gore nego kada se u igrici vozi auto. Mogu da zamislim kakva ce zabava da bude sa tim motorima.
×