Jump to content
FAS Goran

igor0511

Moderator
  • Content Count

    12665
  • Joined

  • Days Won

    10

igor0511 last won the day on February 7

igor0511 had the most liked content!

1 Follower

About igor0511

  • Rank
    Abarth
  • Birthday 11/05/1991

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Scott Scale 10, Xiaomi Essential S tuned, Mini Cooper 1.6

Recent Profile Visitors

19645 profile views
  1. Mozda neko bas zeli dobrog domaceg crva Ja kad pogledam meni je Leon otisao u nedelju dana za solidnu sumu u odnosu na oglase, blizu 60% originalne cene kada je bio tacno 7 godina star sa malo manjom kilometrazom. I to nije bio na polovnim automobilima i ispade da je covek uzeo posle 5min gledanja i jos 2 se javila da hoce da kupe. A pre toga mi kaze drugar da okacim za 8000e jer za toliko svi idu.
  2. Malo smo mi trziste. Mislim da je 5000 prodatih SUV primeraka uzdrmavanje vec Mada voleo bih da vidim neki tacan broj da ne lupam. Ovo je za Coolray. Oni imaju kracu garanciju. Za Atlas stvarno ne deluje iskljucivo osim multimedije Valjda necu saznati zasto. Ne mislim da su ostali gori,ali Toyota i Mazda su za te klase dosta skuplja vozila. Kia i Hyundai kidaju i mislim da takodje imaju vrhunsku ponudu. Razumemo se svakako, ne misilm ja sad da je sad Cherry ili Geely presao igricu i da su apsolutno bolji nego svi drugi proizvodjaci. Samo mislmi da ce ih poterati malo na kompromise ili makar malo bolje cene.
  3. Ja se bas radujem sto ce dovesti potrebno uzdramavanje trzista po svakom pitanju. Totalno mi je kul sto vise nemas kola sa auspuhom normalnim i dolaze onda Kinezi sa 15god starim pristupom koji je ustvari bolji Ista prica za rezervni tocak. Ne znam kako funkcionise onaj lak za kosu za reparaciju tockova i nadam se da nikada necu morati ni da naucim iako je mozda bolje. A pride moraju da se dokazu pa idu sa 7 godina garancije u situaciji gde dobar deo vozila ima standard 2 ili 3 godine i evenutalno doplatis masno za delimicnu garanciju na dalje. I onda dodjes u situaciju da ti je kineski "poluprozivod" ustvari blizi onome sta ocekujes od kola od nekog Pezoa ili Citroena.
  4. Ja sam stava da mi je opet plan da vozim kola 5-7 godina, mozda i manje i prebacim kod roditelja. Za to vreme cu realno preci 50-60kkm. Uz ovoliko evropskih komponenti bi zaista bilo cudo da nesto krene naopako toliko lose. A i ne vidim kako isto to ne moze da krene sa nekim evropljaninom. A i da krene sta sad, moze uvek da se zameni za Stila JTD opet Imam primer odlicnog drugara koji je agoniju doziveo sa C4 1.2 trocilindrasem. Voleo bih da slikam tu servisnu knjigu i podelim, mislili bi ljudi da se sali neko. 2 seta diskova da bi priznali nakon toga problem sa klestima ?!, zaradjala vrata, crkao ECU, zamenjen katalizator, menjana turbina, nekoliko sitnih reklamacija i verovatno jos nesto sto sam zaboravio za manje od 4 godine i 50kkm. Mozda bi i presao vise, ali ta kola su vise provela u servisima nego kod njega. On sad pljuje PSA i hvali Korejance jer se jos nije opekao sa njima Tako da racunam da je i novo lutrija, manja nego polovno, ali opet moze svasta da se desi. Verovatno su neke marke manje rizicne, ali mislim da su to vec statisticke greske i sitnice. Ali saznacemo vec za koju godinu da li ova prica ima smisla. Ja za sad smatram da nisam pogresio. Inace isto su mi pricali i za Leona - pa LED svetla niko nema, sta ce ti panorama, to pusta, TDI od 150ks se lose pokazao, 140ks je zakon i tako
  5. Bice da je do tezine noge na gasu A i menjac mu pomaze dosta. 7. brzina je dovoljno dugacka da nije u obrtajima ni na autoputu
  6. Geely recimo ima pocetna slova, ali je font premali tako da ja lagano promasim slovo ili dva tokom voznje od onog sto sam gadjao. A za start stop zanimlijvo, meni na benzincu ni najmanje ne smeta. Stavise vrlo cesto kada vidim kolonu koja ce lagano usporiti i idem 60km/h, prebacim u eco mode, auto se ugasi i tako lagano tera dok ne pritisnem gas na hibridnoj bateriji sto bas dosta utice na potrosnju.
  7. Evo cisto da zapljunem 5000km. Nema nista posebno Ne trosi ulje ni ostale tecnosti (gluopst teska sto je servis sipao ulje na pola incijalno pa sad brojim crtice kad proveravam), zadovoljan sam kako ide, lepo sam se navikao i nema zamerki. Utisak je da bez obzira na dimenzije sa 4 kamere je ultra upravljiv i pregledan. Cini mi se da lakse parkiram kola nego Leona. Potrosnja za celo posedovanje cep-cep metodom je mrvu ispod 6.9l.
  8. Meni su ovo super cene kada uporedim sa Leonom. Nadam se da ce i za Geely biti slicne A to za volan je bas glupost. VW to ima od 2012-13 godine cini mi se. Sad mi bas smeta da nisanim prstom na multimediji koga cu da zovem
  9. Koliko ja vidim ovde ima sve na tabli tako da i nema zasto da menjas Ne znam da li je takav Cherry, nisam dovoljno uspeo da ispratim, ali generalno Geely-ju ako nesto "fali" to je opcije u menijima. Onaj ekran od 12" ili koliko vec sluzi prakticno za radio, kameru, klimu, grejace sedista i volana, gledanjse slika sa USB (sto cu koristiti verovatno nikad) i repliciranje ekrana sa telefona. Nema podataka o kolima kao sto je npr Leon imao, G sila i ostalih zezancija. Nekako sam utiska da su mogli tu vise da nakindjure. Nije da mi fali, samo uz 0 dodatnih ulaganja je mogao auto kompletnije da deluje. Ista prica za telefon: Ima slucalica na volanu, ali listanje prethodnih poziva ne moze da se uradi sa volana. Uz to uvezivanje bi mogao sistem mnogo kompletnije da deluje. Inace moj utisak sa kolima je da nezavnisno vesanje ne cini toliko cudo po krivinama, mada znam da se vecina nece sloziti Leon nije imao nezavisno vesanje, ali je bio pegla. Geely ima i ok je, nista posebno u poredjenju sa Minijem i Leonom, ali daleko bolji od QQ koji nema nezavisno vesanje. Cak ima i neko podesavanje tvrdoce amortizera za koje ne mogu da skontam da li zaista radi nesto, ali pokazuje nesto po modovima voznje. Tako da mi deluje da je oblik karoserije i visina ipak presudan faktor, a sve ostalo samo peglanje onoga sa cim vec imaju da rade. Inace 200e za mali servis u ovlascenom je brutalna cena!
  10. Ja sam dosao kolima na polaganje jer je padala kisa Ali bio lepo parking sa druge strane poligona da ne provociras policajca
  11. Korektan argument Sto kaze moron bezveze da odustanes od automobila koji ti se zaista dopada jer je neko slepac. Mada opet ostavlja pitanje kakvi ce biti kada kupis auto za reklamacije. A sto se foruma tice pitanje je da li su ti ljudi zaista i videli Cherry Uvek to treba uzeti sa dozom rezerve. Geely su pljuvali kod nas pre nego sto je izasao i posle nista. Ali generalno vole nasi ljudi da se prave da se razumeju u kola.
  12. To sam i ja cuo, ali nikad nisam video Atlas sa panoramom uzivo Kao bila visoka cena, pitas koja cena - e pa ne znamo
  13. Nazalost ili na srecu Kinezima nece biti tolerisane decije bolesti koje svaki proizvodjac ima. Ja to gledam kao prednost - morace da budu savrseni da bi izgradili kakvu-takvu reputaciju. Ja ne mislim da je Cherry u svom prvom mandatu u Srbiji bio toliko los, stavise ta kola i dalje teraju. Bio je u rangu Logana i Chevroleta tada, ali jednostavno se njima vise tolerisalo. @bane1321 ne bih sad da te nagovaram jer sam ja uzeo pa da mora da bude najbojli Ali razlika u dimenzijama FX-a i Atlasa nije toliko velika, samo Atlas ostavlja utisak X5 klase calc Posto nema slicica za FX kopiram ovako: Its dimensions are 4424 mm in length, 1830 mm in width, and 1588 mm in heigh Znaci 12cm u duzini, ista sirina i lepa razlika u visini i da dodam od ovih mera da samo u visinu od 1.7m ne verujem i subjektivno deluje blizi 180cm. Mozda ne racunaju krovne nosace. Meni se to bas svidja i ostavlja utisak daleko vecih kola

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...