Jump to content

igor0511

Moderator
  • Content count

    10788
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

igor0511 last won the day on May 27 2018

igor0511 had the most liked content!

About igor0511

  • Rank
    Abarth
  • Birthday 11/05/91

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Seat Leon FR 2.0 TDI, Lancia Delta 1.6 mjet tiptronic

Recent Profile Visitors

15866 profile views
  1. Chip Tuning (čipovanje)

    Izvukli 2.0mjet iz 1.4
  2. Lancia Nuova Delta - senzor za svetla?

    Italijani. Verovatno to nekom Toniju ima smisla Da stvar bude zanimljivija mogu da se upale maglenke u auto modu, ali dugo svetlo ne. A retrovizor nema podesavanja, ali je dosta precizan pa mu ni ne trebaju. Treba mozda 2 dana navikavanja i posle ti bude neprijatno da vozis kola sa retrovizorom koji se ne zatamnjuje. Inace, u vezi ove price. Uzeo ja pre 2 godine ganc nov 2008 u rent a caru. Dupla panorama, automatik, kozna sedista sa grejanjem i hladjenjem, kamere, heads up... Izlazim na autoput oko 11 uvece i ne vidim prst pred okom od toga koliko sijaju sine panorame, okvir cajgera i LED sijalica sa retrovizora koja bukvalno izbija oci. Trebalo mi je dobrih pola sata da pogasim sta se moglo pogasiti (panorama svetlo nije moglo) i opet je auto bio kao jelka. Italijani barem naprave haos sa ukusom
  3. Na nizim brzinama je 1.6mjet ubedljiviji. Barem je takav moj utisak. Ali od 160-170 navise kao da su razlicite kubikaze u pitanju.
  4. @Smireni 115ks i 6 brzina. Novi menjac koji je identican po prenosima onom u G7 2.0tdi restyling. Skratili su malo 6. brzinu, ali zato idu kola i do 4000rpm u najvisem stepenu prrenosa sto je kod mene nemogce. @voodoons onda ja uvek naletim u NS kada nije guzva Hteo sam da kazem da je gradksa voznja, ali sa mininalnim stajanjem, ako ga i ima.
  5. Evo kod mene raznih potrosji i vozila Sve je bila voznja gas u pod i koliko god auto moze. Distance 200-700km. Kuga 1.5 ecoboost 12l prosek. Lepo ide kada se zavrti, dok se u nizim obrtajima oseti nedostatak kubikaze. Nece preko 190km/h i na velikim brzinama postaje poprilicno neprijatan za voznju. Golf 7 GTD restyling 2.0 190ks. 7.7l prosek, ali se sklanjao Ferrari na Autobanu na 235km/h Tipo 1.6mjet hatch. Uzeh da probam kada ga toliko hvalite Ide bas lepo, zvuk me je odusevio, kao da je benzinac. 7l prosek i jedva je uhvatio 200km/h po cajgeru. Mana je bila uzasna buka. Tiguan R-Line 2.0tdi 4x4. 11l verovali ili ne 4x4 bas usporava auto. Sporiji je od Octavie 1.6tdi koju sam pre toga vozikao. Isto jedva hvata 200km/h okruglo po cajgeru. Toyota CHR 1.8 (ili kako se vec zove hybrid). Trosi kao upaljac ako se mazi po gasu. 3.9l je imala normalnom voznjom na magistrali i prosek svrga 6.7l. Jako lepo povuce, ali isto se brzo zadize na 160-170km/h. Zafira 2.0cdti 6.6l uz laksu voznju i po gradu dosta (ali grad sa guzvom ranga NS, a ne BG). Astra 1.6mjet sa dosta lakom nogom gasu i kratkim relacijama 5.7l kombinovano. Octavia 1.6tdi 7.5l. Jako lepo ide, prosto nisam verovao da je 1.6 motor. Isla je i po 220km/h po cajgeru
  6. Opet japanac

    S obzirom da rece covek da nece manji auto, nekako je CRV jedina opcija.
  7. Električni motori uz MotoGP od 2019.

    Ja sam vozio elektromotor pre neki dan, tj hibrid. Auuu koja dosada Em automatik, em elektro. Jedno 15 puta sam upalioni ugasio auto jer ne znam da li radi posto se motor ne cuje. Jos menjac salta bas necujno i nema obrtaljke, gore nego kada se u igrici vozi auto. Mogu da zamislim kakva ce zabava da bude sa tim motorima.
  8. VUKAJLIJA

    Prolazna moda kao i svaka druga slicna zezancija. Nije ni ni malo zao jer su dobrim delom sami krivi zbog "premium" naloga i omogucavanja da se svaka moguca glupost favorizuje ako se plati. Ne bi me cudilo da se i u potpunosti ugase kada nivo zarade dodje ispod nivoa odrzavanja hostinga.
  9. Audi Q9

    Ja videh neko cudo u Minhenu izlozeno. Mislim da je Q8. Jos veca grdosija od Q7. Ko ce to da parkira
  10. Ja bih voleo da krenu Renegade da proizvode. Sa dodatnih 3-4000e popusta bio bi vrh smekerski autic po pristupacnoj ceni. Mada ne verujem da bi nasao toliko "publike" kao L
  11. @Tijana Ako treba neki savet oko kola ili iskustvo iz prve ruke, uvek. Za gledanje kola i procenu stanja mislim da ima daleko sposobnijih od mene na forumu Sto se price o ceni tice, nije bas da Delta drzi preterano cenu. Najbolji pandan Delti je Citroenova DS serija koja daleko visu cenu drzi. Ipak je ovo "Italijanski Mercedes" i koliko god bila slicna konstukcijski i po pitanju platforme, ima razlike u odnosu na Brava.
  12. Ja bih voleo da kazem da je to Stilo, ali nazalost tesko. Ne zato sto je los model ili konkretni primerak, vec zato sto je kupljen 8 godina star i trebalo je ulagati, dok je Astra stigla prakticno nova. A najvise mi je zao Juga, em sto je prodat za cenu vecere, em sto je stvarno svasta prosao i nikada nije stao na putu.
  13. Ja sam narucio senzore sa Aliexpress-a i prvi slobodan vikend cu da se igram sa tim, tako da 9$ ukupno
  14. @Tijana probacu da odgovorim na stvari koje si pitala pa slobodno pitaj ako sam nesto propustio Ja se uopste ne bih slozio da je 1.6 mjet preslab motor. Pa taj motor ima na papiru identicne performanse kao JTD u koji smo se do pre par godina svi kleli. Naravno, napreduje tehnologija, pomeraju se granice i nije isto 120ks pre 15 godina i danas. Ali daleko od toga da je taj motor preslab. Ide bas fino zbog dosta obrtnog koji je nisko dostupan (320Nm ima). Ja stvarno nemam zamerki na snagu motora. Slabiji je od Leona 150ks, ali daleko od toga da ne moze da se vozi. Ni sa preticanjem nisam imao problema, iako uvek prebacim u manuelni mod cisto radi sigurnosti jer me je malo strah da ne krene da salta na pola preticanja. Potrosnja je vrh za ovu karoseriju, kombinovana na Delti je oko 5.5l mesovite voznje. Bila je i na moru ove godine i imala nesto nizu potrosnju od te na cistih 1300km autoputa. Ono sto je vrh na robotima su samaraljke za saltanje koje su bas zanimljive u voznji. Sto se samog menjaca tice, meni se bas dopada jer je zaista "ljudski". Odnosno, mogu da ga navedem kada da salta, da iniciram saltanje popustanjem gasa i tako dalje tako da daje dosta kontrole vozacu. Takodje, na + klik odmah izbacuje iz brzine sto nije slucaj sa DSG sto meni daje mnogo veci osecaj kontrole. Sam menjac je realno prost i ne bi trebao da ima problema. Iako je ozloglaseni M32, robot ga maksimalno cuva i nisu problematicni menjaci kao na jacim manuelcima. Isti taj robot se ugradjuje u Fiate dobrih 20 godina i ako ga sada nisu doveli do pouzdane faze, nikada nece. Ja uopste ne bih bezao od ove kombinacije motora i menjaca u Delti. To je smekerski autic za uzivanje, a ne trkacki auto.
  15. Više nije bitan motor, nego displej?

    Volim ja da sija u mraku ambijentalno osvetljenje i da ima lepa multimedija, uostalom sta ce mi opet enterijer Stila. Ali sto kolega kaze, ne volim klimu na mumtimediji nikako. Najjaci mi je bio Megane koji sam vozio pre nekog vremena sa tabletom. Kako ubacim u 3.brzinu, promenim smer ventilacije Inace, moze i kod mene da se podesava klima preko multimedije, ali mislim da to nijednom do sad nisam uradio. Tockic rules
×