Jump to content

igor0511

Moderator
  • Content count

    10170
  • Joined

  • Last visited

About igor0511

  • Rank
    Abarth
  • Birthday 11/05/91

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Seat Leon FR 2.0 TDI, Astra Classic 1.4 16v

Recent Profile Visitors

14824 profile views
  1. Ako cemo posteno Nemci imaju ubedljivo najintuitivnije komande (ovde Opel nikako ne racunam). Italijani su za mene zlatna sredina zajedno sa Japancima dok za Francuze samo sto ne treba uputstvo za koriscenje migavaca. Ko ne veruje neka promeni osvetljenje table ili ga iskljuci na Pug SUV serijama
  2. Slazem se u potpunosti. Sada je trenutak kada se automobilska industrija lomi izmedju komfora voznje i zaglupljivanja vozaca. U zadnje vreme na putovanjima retko dobijem rent a car vozilo koje ne prepoznaje saobracajne znake , nema lane assist i senzor mrtvog ugla. Najgori lane assist koji sam probao je u Opel Mokki. Bukvalno se bije sa vozacem pri promeni trake. Prvo blago zavibrira, a posle malo ukruti volan. Nema lepse stvari nego kad se presece neka krivina na Autobanu sa 200+, a to je uz lane assist tezak poduhvat. Prepoznavanje saobracajnih znaka obicno dolazi uz ne bas prijatno obavestenje o prekoracenju brzine i obicno je prilicno "zakopano" u meniju pa ako naidje auto sa nemackim settingom treba koji minut dok se ugasi. Senzor mrtvog ugla je u sustini dobra ideja, ali pri malo vecoj gustini saobracaja se ne gasi + vrlo cesto ni ne stigne da registruje vozilo koje se priblizava sa brzinom vecom od 50km/h. Takodje me posebno nervira park assistance koji za polovinu mesta gde se lagano parkira auto konstatuje da parkiranje nije moguce.
  3. Nije taj etorq nesto posebno. Ide daleko losije od 1.4t i trosi vise. Jedina prednost je sto bukvalno jednako povlaci sa 2500 i 4500rpm, ali to je meni vise prevara nego pogodnost posto ocekujem vise snage i na kraju nista Inace, taj motor ide u 500X i Renegade u Evropi.
  4. Postavio je i Seat, pogotovu Leon svoje rekorde u prodaji. Mislim da Leon 3 ima godisnju prodaju oko 150 000 primeraka sto je ludacka cifra u poredjenju sa Leonom 2. Mislim da ima prilicno realne izglede da dohvati milion prodatih primeraka sto dovoljno govori o uspehu "Golfa za sirotinju"
  5. Jeste offtopic, ali Skoda ima u zadnje vreme vecu prodaju nego sto je VW projektovao sto utice na deo kolaca koji ide VW-u. Bila je i neka prica da ce zbog toga podici cenu motora koje salju za Skodu.
  6. Ja sam tip vozaca koji ceni funkcionalnost i razumem zasto se ljudi ljute oko mumtimedije na Giuliji. Jednostavno ne sme da bude gresaka na automobilu koji gadja takav rang kupaca. Sto se multimedije tice to je sve Tesla uticaj koji je po meni krajnje pogresan. Treba ici na vecu funkcionalnost sto nije isto sto i veci display. Recimo ekstremnj primer nefunkcionalnosti je novi Megane koji ima preveliku multimediju i, iz ko zna kome poznatog razloga touchscreen komande klime. Touch ne moze da se podesava bez sklanjanja pogleda sa puta, trazi par sekundi paznje po jakom dnevnom svetlu i jos ako se ne obgrli rucica menjaca moze da se ispritiska pri saltanju u 3. i 5. brzinu. Ali bitno da je lepo
  7. Verovao ili ne bord im je ekstremno precizan. A sto se laganja sa izduvnim tice meni je jako zao sto nisam zakacio kola sa tim softwareom posto trose dosta manje od nezagadjivaca.
  8. Kod mene je otvoren put do posla i zimi skace potrosnja za oko 0.5l. Bord do posla pokaze 3.9-4.2 leti, a zimi 4.5-4.9l i bas retko vidim prosek preko 5l. Lepo je voziti u suprotnom smeru od svih ostalih
  9. Seat Leon FR 2.0 TDI

    Ja sam racunao da je ova ponuda za kasko toliko dobra da mi se ne isplati da izvoljevam i menjam mnogo. Pogotovo sto u ugovoru stoji smanjivanje godisnje vrednosti polise za 15-20% cini mi se. Svojevremeno sam gledao kasko za Stila i bio je 120-150e sa svim zezancijama koje sam ja hteo da pokrijem. Bio je plan da sredim sve ogrebotine i krenem da placam kasko, ali kako ogrebotine nikada nisu sredjene, nije bilo nista ni od kaska. Kada pogledam fakturne vrednosti Stila i Leona i odnos cena kaska, ovo je super ponuda.
  10. Seat Leon FR 2.0 TDI

    Za kasko se, koliko ja znam, uzima prosecna cena popravke i neki koeficijent nesreca sa odredjenim modelom vozila. Kako Leoni nisu bas cesti na ulicama + retko ko vozi jaci motor, ti koeficijenti su jako niski, a ne postoji poseban koeficijent za FR. Mogu da kazem da sam imao srece posto se nisam mnogo raspitivao oko cene radnog sata i kaska za Leona, a ispostsavilo se da je oboje daleko nize u odnosu na VW i Audi bracu.
  11. Seat Leon FR 2.0 TDI

    Ova godina je, cini mi se, sa svim popustima koji su mi dali (zanimljivo da mi svi obracunavaju sami popuste bez i da pomenem ), oko 350e sa 24/7 podrskom u slucaju kvara, pokrivanjem troskova smestaja do 50e/dan/po osobi, osiguranjem guma i jos gomilom pogodnosti.
  12. Seat Leon FR 2.0 TDI

    Rekoh ja da zaista ne zelim da pravim novo vs polovno Ima svako svoju racunicu i ne bih u to da ulazim. Moja racunica je imala veliki ponder na utrosenom vremenu posto ne mogu sebi da priustim neispravan auto zbog odlaska na posao, fakultet,..da ne pominjem da ne bih imao ni kada da cekam popravak kola. Takodje, tu je i merak. Ne merak o onoj smesnoj prici o prdezu u kolima vec merak da se vozi auto savremenog dizajna sa dosta resenja koja izlaze iz njegove klase (LED farovi), kao i dosta tehnologiskih gadzeta koji su uvedeni u poslednjih par godina (full link). Ono sto je neispravno po mom misljenju je poredjenje nejednakih stvari. Na primer poredi se trosak kaska za nov auto i neuplacivanje kaska. Nigde ne pise da mora za nova kola da se placa kasko ako je vlasnik fizicko lice. Takodje, nigde ne pise da za polovan auto sigurno ne mora kasko. Stavise, da sam nasao 159/A4/Insigniu po mojoj meri nekoliko godina stare, sigurno bih uplatio kasko za njih, a vrlo moguce da bi i kostao kasko vise nego za moj auto. Takodje poredjenje samostalnog servisiranja vozila i ostavljanja u ovlascenom su babe i zabe i mora da kosta ovlasceni daleko vise.
  13. Bmw f11 2012 135kw

    Ja ti rekoh vec za kola, ali moram i da dodam nesto: Gledam slike i razmisljam "Tek je covek kupio kola i vec uzeo da rastavlja"
  14. Seat Leon FR 2.0 TDI

    S obzirom da je Seat u pitanju i vise. Ja racunam da ce gubiti oko 2000e vrednosti godisnje u prvih 5 godina. I kasko racunica se slaze sa tim, tj kod njih je gubitak oko 1900e godisnje. Slazem se u potpunosti da nema finansijske isplativosti u odnosu na Stila niti je ocekujem. Samo sam ocekivao da ce me odrzavanje, kasko i registracija Leona bez kvarova kostati godisnje kao Stilo koji se kvario tako da sam prijatno iznenadjen.
  15. Seat Leon FR 2.0 TDI

    1) poredis ovlasceni i samostalni rad 2) nigde ne pise da se servis radi na 30 000km 3) nije mali servis za Leona 300e 4) takvim izborom parametara moze da dodje mehanicar i kaze da on zaradi 30e po malom servisu, a ja izgubim 300 To stoji Videcu za filter kabine ubuduce. Ufi filter i nove dizne mogu da teraju 30 000km. Generalno mi nije bila poenta da pravim "novo vs polovno" niti da nesto dokazujem. Cilj mi je bio da pokazem da odrzavanje novog nije nikakav bauk i da moze da kosta manje nego polovan automobil koji se odrzava tip-top kod majstora. Naravno da je jeftinije sam odrzavati auto i da nema trika da izadje ukupna racunica u korist novog, ali ovo je moja kalkulacija u koju ulazi i to koliko imam vremena da cackam oko kola, cekam popravke i koliko mi se (ne) isplati kvar na kolima i sa tom racunicom sam ja prezadovoljan u prvih godinu dana.
×