Jump to content
FAS Euroauto Goran

stex_pb

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About stex_pb

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Evo 1.,4 Multiair 16V
  1. Inače ovo je prvi auto koji sam kupio samo na osnovu utiska u vožnji, ništa o njemu nisam čitao Ovo sve što pokušavam da izvučem od podataka je da bi znao kako da se postavim prema autu. Prethodnu Astru G sam toliko prostudirao pre kupovine da mi se smrkla kupovina auta, nisam mogao mesecima da se odlučim šta da kupim jer slušajući savete, ne valja ni jedan i svaki ima neke potencijalne probleme malo skuplje. Car vertical cu da proverim samo sam nepoverljiv prema tim "svetskim" bazama podataka Valjda poučen činjenicom da kod nas može da se namesti sve što poželiš
  2. Nisam zapamtio ni kopirao saobraćajnu, a svi papiri su ostali u SUP pri registraciji.
  3. Auto je sa placa, naleteo sam na oglasu slučajno, niko meni poznat. Po tablicama znam da je bio u Lozani i svih 6 servisnih evidencija je u Lozani, ali su samo prve 4 u ovlašćenom servisu, a dva poslednja su u nekim drugim servisima, takođe u Lozani.... Proverio sam na Google, stvarno postoje Kontaktiracu gosn Gorana pa da vidimo šta i kako
  4. Ne bezim ja od velikog servisa ,nego je po servisnoj knjizi radjen pre 18 000km. Verovatno ću da pokušam da proverim servisnu istoriju kod ovlašćenog, pa ako bude uspešno da sačekam servisni interval, ako ne uspem, da krenem ponovo od nule.
  5. DA 105KS/77kw sa 130Nm obrtnog momenta, taj je kod mene.
  6. I dalje sam u dilemi da li da verujem u servisnu knjigu ili da sad odradim veliki servis, koji koliko vidim nije skupi. Još nisam odabrao servis ua FIAT, do sada sam opela popravljao bilo gde, prosta i stara mašina, svi ga znaju napamet.
  7. @Ivan Koliko vidim, ovo je poslednja revizija MA. Broj se moze videti bez ikakvog skidanja poklopca motora, samo baterijska lampa. Gumica je već bila podignuta tako da to očigleno već neko proveravao pre mene Nisam noćas mogao da zaspim zbog ovoga
  8. Hvala. Tražio sam neku bazu gde se može proveriti detaljno auto ali nisam naleteo na ePer. Za sada tražim service manuale i elektro šemu. Za Opel sam imao kompletnu, na 260 stranica. Verujem da ovde imate sve samo treba pronaći u ovoliko postova... I obavezno dijagnostika, predpostavljam da je Multiecuscan okej ?
  9. Šibni mi link te teme gde si pisao ako ti nije teško, malo da se zanimam. Predpostavljam da su te revizije radjene u garantnom roku? A nisam ja standardni Srbin, ne plašim se turbine ni plivajućeg, vozio sam dizela do prošlog meseca. Ja se plašim K Glave na Golfu 2 GTI, to mi je došlo glave
  10. Da atmosferski je. Razmatrao sam i o Turbaku ali se sa cenom nije uklapao, skuplji su i vise od 1000 evra i ima ih duplo manje u ponudi ( atmosferaca je bilo 4 a turbaka 2 ) Prijatelj ima turbaka a i ja sam jednog probao koji je bio u cenovnom rangu oko 4000 i performanse su strava, ludo ubrzava ali mu je i stanje takvo, vidi se da je ga je vozio u "paklenim ulicama". Takodje razočaravajuće je sto je petobrzinski menjac, dere se motor već na 120..... .U opticaju je bio i 8V ali nešto sam imao utisak da će biti slabašan. Ja se uzdam da sam izabrao dobar primerak i da neko vreme necu imati problema sa MA.
  11. Da to sam provalio slučajno Inače sam elektroničar po zanimanju i elektro probleme na autima rešavam samostalno tako da že za svaku intervenciju biti i dokumentovano za forum. za sada moram da kupim neku dijagnostiku namensku ali još nisam dovoljno upućen koju.
  12. 3550 evra, uz besplatan dovoz na šlepu na adresu. Na oglasima ni jedan sa 6 brzina nije bio ispod 4000. Tj ostala 3 komada. Pre njega sam probao jedan Multiair Turbo sa FULL opremom, onako budžen da bude kao Abart, ali videlo se da mu je duša izvađena. Ne treba mi to u životu Nisam pomenuo da ima Blue`n Me mada ne znam ni koje su mi privilegije toga osim muzike preko USB.
  13. Pozdrav, Od ovog meseca sam vlasnik Punta Eva 1.4 Multiair. i to mi je prvi italijanski auto. Švajcarac, kupljen na placu iako sam tako nešto hteo da izbegnem. Prva registracija 2011, kilometraža oko 126 000 sa servisnom knjigom. Izgledao je jako pristojno, enterijer gotovo da nema tragova korišćenja, u odnosu na druge EVO koje sam gledao izgleda kao NOV. Možda mi se posreći da je kilometraža stvarna Oprema mu je "tanka" ali ima 6 brzina što sam stavio kao "prioritet". Samo stanje auta mi je nekako bilo bitnije od nekih komada opreme..... Nisam ga pošteno ni provozao da bi mogao da kažem neke utiske ali lepo ide i utegnut je ko praćka. Jedina stvar koja mi nedostaje je tempomat, koji sam imao na prošlom autu i to sam rešio da ugradim kada budem imao viška vremena. Eksterijer je prosečan, deluje kao bilo koji drugi EVO, nema nikakvih specijalnih detalja koje bih pokazao. Vidim da su multiair motori i dalje retki u Srbiji, na oglasima ih ima tek par komada. za sada ovih par slika, dok ga ne operem pošteno za slikanje
  14. Pozdrav forumaši. Ja sam Stefan, od ovog meseca vlasnik Punto Evo 1.4 Multiair, pa sam odlučio da se tradicionalno priključim forumu iako je odavno postalo popularnije palamudjenje po facebook grupama. Na forumu je stručnija ekipa jer ipak otvoriti nalog je mnogo teže nego ući na FB preko telefona Šalu na stranu, ovo mi je četvrti auto i prvi koji nije nemački. Nadam se da će da služi dobro kao Buba, Golf 2 i Astra G koje sam u prošlosti imao. Bavim se elektronikom tako da elektro probleme na svim vozilima rešavam samostalno ili uz pomoć foruma.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...