Jump to content
FAS Euroauto Goran

stex_pb

Members
  • Content Count

    264
  • Joined

  • Last visited

About stex_pb

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Evo 1.4 Multiair 16V; Opel Corsa D 1.3 CDTI

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Једва чекам да купим фелне овако намонтиране
  2. To se zove retarder kočnica, koja radi tako što upumpava ulje pod pritiskom direktno na izlazno vratilo sa menjača ka diferencijalu, ne troši se i može da koči beskonačno dugo. Može biti i TELMA. Ona koči elektromagnetom. Ja pričam o praistorijskom Ikarus autobusu koji u tom trenutku možda nije imao ni nožnu kočnicu, a ne retarder Ta "velika " vozila imaju razne sisteme kočenja ali to nije tema današnje emisije
  3. Ja sam još mlađi pa se sećam. Mi smo imali bubu koja nije imala ni servo kočenje pa nije bilo problema sa leranjem A rezervoar se prespoji na flašu, da bi video tačno koliko može da se pređe sa litar ipo. Moje najstrašnije iskustvo sa leranjem je kada sam prijateljevog citroena hteo da spustim nekih 20metara nizbrdo a da ga ne palim. Citroen ( ne znam ni koji je) bez motora uopste nema kocnicu, pedala skroz propadne ( ni to ne znam zasto) a kada sam shvatio da sam bez kontrole, posegnuo sam za ručnom. Ali na Citroenu ručna nije bila tamo gde inače treba da bude (već ispod volana sa leve strane strane). U zadnjem trenutku sam uspeo da upalim auto i da povratim kočnicu, na 2 metra od pozide ♥ bem ti naopak auto
  4. Moj 1.4 MA mora do vrha da izađe šestom. Ako me slučajno neko uguši pa da moram u nižu, ja se vratim pa ponovo. Bord promenim na nešto drugo da ne gledam potrošnju. Kad pominjete tu vožnju na leru, ja sam za vreme obuke vožnje u jednom trenutku lerao kamion nekih par metara kroz raskrsnicu (polagao sam za C), i instruktor mi je rekao da se za to pada vozački automatski i da slučajno više to ne ponovim A to sa leranjem sam naučio od "predaka" za vreme sankcija, kada se niz Zlatibor vozilo čak i sa ugašenim motorom, jer karburatorski motori troše i pri motornom kočenju, za razliku od CR motora. Štednja je bila tolika da se i Raketin harmonika autobus lerao na nizbrdicama bez motora.... jezivo.
  5. Corsa D, 1.3 Beograd - Neos marmaros - Beograd, sa vožnjom po poluostrvu 5.2litra po računaru.
  6. Nemam ništa protiv. Da vidite kako amosferac ide šestom uz Bubanj potok
  7. Evo stigao sa korekcije klapne gasa i čišćenja. Ponaša se kao drugi auto. Uspot so zamenili i iberlauv crevo koje je privremeno zalepljeno izolir trakom koja je privremeno prešla 25 000 km
  8. @Ivan ovo sam hteo u moji garaznu temu. Al telefon pa sitno
  9. Stiglo vreme za jos jedan mali servis. Opet selenia, ulje, filter i majstor 5500 dinara. Majstor je odbio da uradi ispiranje motora sa sredstvima koje se dodaju u ulje. Obrazlozenje, sve sto se ispere ostane na situ pumpe. Ne zeli time da se bavi
  10. A na šta se povezuju ti fabrički ? Da li imaju posebnu centralu ili idu na neku jedinicu auta ? Daj neki link za tu traku? Nisam to nikad pre video, sad si me zainteresovao
  11. Nema problema. Stari sam forumas a i profesionalno se bavim pisanjem tehnickih uputstava
  12. Daleko mi Pančevo jebga, ne želim da rizikujem da se Pančevac sruši Elem sad sam malo parkiravao levo desno izmedju auta da vidim kakav je efekat. Nisu baš savršeni, kad pokažu 0 metara može još 10 cm unazad. Sasvim pristojno za ove pare. Ako neko želi još preciznije, imaju senzori i za 5000, verujem da su bolji.
  13. Bukvalno ukucao parking senzori na KP. I uzeo prve isti set koji sam gledao na YT kako ugradjuju. https://www.kupujemprodajem.com/automobili-oprema/senzori-i-kamere/parking-senzori/oglas/99156570

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...