Jump to content
FAS Goran

stex_pb

Members
  • Content Count

    823
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About stex_pb

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Grande Punto T-jet; Opel Corsa D 1.3

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Saga je završena, na tehničkom su konstatovali da auto nema ni zadnje pojaseve ni naslone za glavu ali su ipak pustili registraciju. Pojma nemamo kako je to prolazilo sve ove godine i kako je modifikovano a nisu ugrađeni... Pojasevi i nasloni poručeni sa otpada da se namontiraju.
  2. Ne to je ovako paušalno iz mojih usta, ali nije daleko.
  3. Konkretno gorivo u Srbiji je skupo zbog visokih nameta, ali generalno, cena goriva na svetskom tržištu raste jer se namerno smanjuje proizvodnja da bi se podigla cena. Prosto rečeno, manje proizvodiš a više zarađuješ. Mnoga poskupljenja su veštački izazvana jer je jedini cilj kapitalizma "neograničena zarada bez obzira na posledice".
  4. https://n1info.rs/biznis/nove-cene-goriva-poskupeo-benzin/ Idemo dalje
  5. Nisam mislio bukvalno, ali jeftiniji auto bez servisne dokumentacije teško da možeš da provališ. Možeš samo da veruješ. Ti auti se tako i kupuju, pregleda ga majstor, kaže ok/nije ok i to je to. Lično bih uveo kontrolu kilometraže kao obaveznu stavku na tehničkom pregledu. Kod uvoznih automobila kilometraža bi morala da bude dokazana pri kontroli u agenciji za bezbednost.. Situacija pre 10 godina, auto plac, ja dolazm na preporuku kuma, da me "ne zajebe". Nude mi Ford Fiestu, na satu 290 000, ali "realna" kilometraža je 150 000. Nego su taj sat prebacili u drugi auto pa prodali a na ovom još nisu "naštelovali" na pravu. Ja zagledam VW polo, kilometraža 180 000, tu je još kupaca, namiguje mi da ne gledam. Posle kaže 400 000 realna. Odlučujem se za Fokusa top stanje održavan, nov nov, prava kilometraža, stigao na točkovima i te priče. Neće da upali na placu, check engine. Nekako ga startovasmo, krči menjač u svim brzinama. Odustanem od svih auta. Ako je ovako na preporuku, šta da očekuju ovi mučenici što su došli na oglas. Mazdu smo na kraju tražili po EU da uvezemo, ali sa kilometražama ispod 200000. Sve su po oglasima bile skuplje tamo nego iste kod nas kojima je u cenu uračunat transport i carina. Šta to govori? Da su kupljene znatno jeftinije u lošijim stanjima pa ovde lickane i "nameštane"
  6. Mislim da u ovoj trećoj kategoriji spadaju i ljudi koji su svesni da su svi auti kod preprodavaca sa vraćenom kilometražom, i da tu ne mogu ništa promeniti. Nameštanje kilometara bukvalno postalo rutinska stvar, može da izvede svako ko se malo bolje razume i dijagnostike. Ja prvi uvek kupujem jeftinije aute i svestan sam da će me usvakom slučaju zajebati, i onda gledam stanje vozila. Nikad nisam uspeo da utvrdim pravu kilometražu svojih vozila jer su se potrudili da svugde promene..... E sad kada bi u igri bio veći novac za vozilo, itekako bi se potrudio da proverim i stanje kilometara. Pre par dana prijatelj razmatrao Mazde do 15 000 evra. Našli "kupljen nov u Srbiji" sa servisnom istorijom i 150 000km. Proverili u ovlašćenom servisu, lažna servisna knjiga, poslednji zabeleženi servis na 300 000km. Direktan pokušaj prevare, za pravnu službu. Auto je i dalje ostao u opticaju za kupovinu ali po drugoj ceni, što prodavac nije prihvatio. Cena je i dalje kao da je 150 000 i tako će otići nekom ko ne proveri u servisu.
  7. A ovde je muka što su istekle tablice pa smo na brzaka oterali na tehnički u ulici, da nas neko ne uhvati a oni nisu mogli da izvade ništa..... Moguće je da smo otišli na neki drugi pregled da nam to ne bi ni tražili, kao što je ranije i bio slučaj.
  8. Zvao sam jedan malo ozbiljniji klima servis. Oni odmah preko telefona sumnjaju da je klima prepunjena ili ubačen pogrešan gas. Ovako gledano, klima inače nije radila zbog izgorelog reostata, moguće da su pokušavali da je napune i tako ostavili kad nije uspela da proradi.
  9. Meni nije jasno kako to nije regulisano na tehničkom pregledu. Pre 20 godina se na istom upisivala kilometraža pri registraciji, znači da baza podataka postoji, ako ništabar na papiru. Nešto slično može da se uradi i pri uvozu jer se pogotovu u EU vodi računa o tome.
  10. Auto je kupljen bez dokumenta o prepravci. Taj koji ga je prepravljao je to prećutao i nije bilo problema par godina do sada.
  11. Mašinac izdao uverenje, auto je bio VAN, prepravljen 2008 i zaveden. Papir izgubljen, auto kupljen bez znanja o prepravci i niko ga nije tražio do sada.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...