Jump to content
FAS Euroauto Goran

stex_pb

Members
  • Content Count

    94
  • Joined

  • Last visited

About stex_pb

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Evo 1.4 Multiair 16V

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tom logikom mogu i sa copavcem da te obore, jer nije "odgovarajuci".
  2. Ja bih radije normalan tocak ubacio, pod uslovom da nece da odize patos gepeka. Predpostavljam da je i on u ravni sa dnom kao i ovaj set za reparaciju Sent from my Redmi 6 using Tapatalk
  3. Da li su Grande/ EVO fabrički dolazili u verzijama i sa ćopavcem i sa "normalnim" točkom? Hoću da izbacim moj set za reparaciju.
  4. @StereoMoj svajcarac je zamenio, srećom. Ja sam multiair kupio bez ikakve konsultacije, samo sam gledao karakteristike
  5. Skoro sam gledao nov tempomat za 14 000 dinara, negde na KP je bilo. A MES i nije više neka nauka, ima ga svaki drugi forumaš Svako bi ti besplatno odobrio tempomat. To je par minuta. Ja bih ti to odradio nego m zeza laptop, pa ne bih da nekome napravim vec problem A ja sam gledao da bude nešto bar 100KS. Prethodno sam vozio turbodizel pa ne bih voleo da imam mrtviji auto od prethodnog. Odustao sam od Tjet zato sto ili su ispadali iz budžeta, ili su bili toliko istrošeni da se na oko videlo "da im je duša izvađena". A nij mi se svideo ni kratak menjač Tjeta, iako auto ide kao mećava. Tako mi je verzija 105ks/6brzina izgledala kao nesto sto bi mi odgovaralo. Donekle sam zadovoljan izborom.
  6. Estetski isti kao moj osim crvenog detalja, a cini mi se da je i paket opreme slican. ja sam jurio jedan sa tim crvenim enterijerom ali mi pobegao. Čii mi se da je malo jača cena. Ja sam uzeo u Februaru verziju 105 ks/6brzina, 2010 sa enterijerom SAVRŠENIM bez tragova korišćenja za 3500. Doduše na placu pa sam imao i troskove registracije. Javi koliko je ispala ugradnja tempomata. Ja se kanim sam sebi to da odradim, ali vidim da ću uraditi nikad
  7. Razglednica sa Tasosa. Oko 2000 km u oba pravca, potrosnja 7.3.
  8. Logično, kao i obrada diskova. Majstor tvrdi da je ovo originalno kvačilo sa prve ugradnje tako da verujem da ima još "mesa" na zamajcu. A i preziva se isto kao ti
  9. SACHS Set oko 11000 Ulje oko 780 po litru Zamajac na strugu 1300 Ruke 6000 Kalibraciju je uracunao u sve to. Servis ne znam smem li da reklamiram
  10. Moje prevozno sredstvo je danas počašćeno novim setom kvačila i uljem u menjaču. Iako je lamela bila dobra, kvačilo je bilo tvrdo ko kamen. Moj majstor uvek preferira zamenu ulja u menjaču pri zameni kvačila iako se i dalje mogu čuti teorije "da se ulje ne menja". Radio je i ravnjanje zamajca na strugu da bi lamela lepše nalegla. To do sada nisam nikad čuo da je iko radio. Ovako logički ima smisa. Da li je još neko radio ravnjanje? Takođe čišćena je i kalibrisana klapna gasa. Simptomi pri šaltanju brzina su bili kao kad ode nosač motora ali još gore. Auto je imao brutalno motorno kočenje kada obrtaji padnu ispod 2000 , bukvalno cimne i uspori kao da si stisnuo kočnicu. Nisam imao pojma da mogu tavki simptomi da budu zbog klapne gasa. Eto ako neko ima sličan problem može da pokuša. Gas je posle čišćenja precizan u milimetar i nema ni trunke neprijatnih usporenja.
  11. Neki španer možda, ležaj alternatora.... teško da će neko po zvuku skontati.
  12. Moram priznati da je sav smrad nestao posle 2 dana..... A do kad će tako videćemo.
  13. Tako sam kupio auto, ja to inače ne bih zapustio do te mere.....
  14. Odradio sam ciscenje sa Sonax sprejem. Klasika, zaglavi se da prsti, ostavis auto 15ak minuta sa recirkulacijom i kao dobro. Umesto mirisa prljavih čarapa dobio sam miris limuna sa mirisom prljavih čarapa

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...