Jump to content
Goran

stex_pb

Members
  • Content Count

    1248
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About stex_pb

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Grande Punto T-jet; Opel Corsa D 1.3

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Opet ja sa domaćom hronikom iz zavičaja. FAP 2026 koji je 1994/5 korišćen u ekspediciji Sibirjaki od Beograda do Pekinga i nazad. Sniman je putopis od 9 epizoda koji je emitovan svojevremeno na RTS pod imenom Putevima Sveta. Iako u dokumentarcu nije konkretno fokus na samom vozilu jasno se moglo videti kakve performanse ima ovaj kamion u ruskim bespućima, kako se startuje atmo dizel na -65 stepeni, kako voziti ako je u kabini -17 sa upaljenim grejanjem i šta raditi kada ti crkne kvačilo u Mongolskoj pustinji, prvo najbliže se nalazi u magacinu u Priboju a servis nikad nije video ništa sem Kamaza :D. Stariji vorumaši se verovatno sećaju premijernog prikazivanja i emisija SAT gde se pratilo njihovo napredovanje. Nažalost ovo vozilo verovatno nije sačuvano kao eksponat jer ne postoje podaci šta se desilo posle sajma 1995. kada je poslednji put viđeno. Posedujem kompletan serijal na CD ali nemam pravo nikome da podelim niti igde da objavim zbog autorskog prava. Sibirjaki je vožen 3 puta: 1. Sa dva Opel Kadeta 2. Sa Fapom 3. Sa dve Fiat Kampanjole Ista ekipa vozila je svuda po svetu, čini mi se Južnu ameriku sa TAS golfom. Oficijelni tekst: "Put na relaciji Beograd – Moskva – Ulan Bator – Peking – Dalijan – Beograd” imao je cilj da se “savlada” jedinstveno težak i riskantan put kroz Sibir i Mongoliju tokom zimskih meseci. Taj cilj je postignut za samo 139 dana. U Pekingu smo bili izuzetno srdačno dočekani i pozdravljeni, jer je vožnja mongolskom pustinjom Gobi jedinstveni podvig tokom kog nas je zadesilo jako pustinjsko nevreme, a temperatura je padala i na -45 stepeni Celzijusa. Tokom ove ekspedicije vožen je kamion FAP sa specijalnom dogradnjom u Ikarbus-u i pređeno je preko 38.000km. Ukupno je snimljeno 9 polučasovnih tv emisija."
  2. Ovo sam ja objavio sa nekih kataloga, kačio sam ovde pre nekoliko stranica
  3. Gsi koji nije slupan istrulio je sam od sebe Sećam se da je večito loženje bilo šta je bolje GSI ili Golf 2 Gti 16V. Opel bolje išao al golf nije istrulio
  4. Mazda 626 takođe ima dva akumulatora ali ne znam čemi drugi služi. Znam da smo kod druga stavljali samo jedan da bi auto radio.
  5. Pričao mi je jedan da su ih istraumirali sa pravilnikom i kaznama ako pogreše pa su odlučili da propuštaju samo "sigurno". Čas posla zatvore tehnički ili oduzmu licencu radniku, a pravilnik šturo objašnjen. Pun FAP zahteva za proveru kamiona koji od jednom više nisu fabrički pa je potrebno veštačenje i izjava o stanju..... Vrhunac je bio kada su čoveku stavili zabranu registracije jer su procenili da je sam budžio kabinu, a zapravo je sajamski prototip koji pre nisu videli. 3 meseca se jurio sa fabrikom i masinskim fakultetom da mu potvrde da je sve fabrika.
  6. Od gomile ljudi sam čuo super iskustva za Toplu. Kupio sam Astru 2015 sa nekim "no nejm" akumulatorom koji je već tada izgledao star i prodao sam je sa njim 2021. Već je bio pri kraju, jednom sam ga dopunio ali dosta je izdržao. Zato su mi na EVO uvalili Baner koji je crkao posle 4 dana Tačno su ga napunili samo da oteram auto
  7. poslednji akumulator koji sam kupio bio je FIAM, i prodavac mi je nagovestio da je to "prva ugradnja". Predpostavljam da je mislio da oni stoje iza brenda.
  8. Koji akumulatori idu u FIAT kao prva ugradnja ?
  9. Verovatno ima neku formulu da izračuna radne sate + kilometražu+gradska/vangradska vožnja. Kod dizelaša sa DPF on to proračunava nešto u odnosu na broj uspešnih regeneracija. Znam da mi je na Korsi izbacio posle 3000km da je ulje za menjanje. Prekinuta regeneracija nekoliko puta i ulje kaput. Tu je obavetno menjanje, sme se ignorisati.
  10. Zar štelovanje ventila nije ostalo u 70im? Na kojim motorima se to i dalje radi kao redovna procedura ?
  11. Svi ste rešili samo ja nisam
  12. Mediteran jako redak danas, mislim da ima jedan na oglasima. Znam za još jedan u Mirijevu, truo
  13. Nigde se nije pominjalo nego me lično zanima. Ako fabrički ima primetan zazor zbog manjeg otpora, kako se tu ne gubi kompresija? Šta zadihtuje taj prostor, ulje ?
  14. Taman prespojiš otpornik i pri sledećem sudaru nemaš problema.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...