Jump to content

Dule 021

Members
  • Content count

    1650
  • Joined

  • Last visited

6 Followers

About Dule 021

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 06/23/73

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad
  • Interests
    automobili i prodaja

Previous Fields

  • Garage
    Honda Silver Wing 600
  1. P: Nokian Z line 185/55 R15

    Ajd posto sam zainteresovan ali na saru od 5,5-6mm. Za manje od toga cu da se iskezim za nove ili sacekam neke polovnjace bolje.
  2. P: Nokian Z line 185/55 R15

    Ma ja sam zainteresovan ali nekako mi na slikama deluje da do granicnika tu ima bas malo mesa. Pogledaj skroz desnu gumu na kojoj ja vidim da je granicnik maltene ravan sa gaznim slojem. Nekako mi to ne lici na tih 5,5-6mm ali voleo bih da mene kao i ostale razuveris sa meracem.
  3. Sad sam ja proverio po tim tablicama i definitivno nisu od tog Mercedesa nego od nekog Audi A4. Zasto ih lik stavlja na kola pravo je pitanje. A to sto neki imaju bolesno razmisljanje o tome nema mnogo da se govori.
  4. O VW dizelima...

    Generalno je ok ali.... niko nije savrsen. Nesto nisam bas ok sa njim a razlog je sto je hteo da kupi od mene jedan lep Polo R-Line i ja sam ga kaparisao i uvoznik me zavlaci pa zavlaci i na kraju nadjem oglas da ga prodaje jedan autoplac u NS. Pustim link AWT-u i ovaj prsne kao ja ga zeznuo. Ne moze covek da shvati da uopste nije do mene bilo nego do uvoznika koji je prodao kaparisan auto drugom verovatno za vece pare a meni samo vratio moju kaparu. To su mi ucinili i prosle nedelje a gde sam dao kaparu od 2000€ I isto lik koji je od mene vec kupio dva auta misli da ga levatim a jednostavno ne mogu da shvate da u ovom poslu ima veoma lazljivih likova i da se ne moze s njima izaci na kraj a opet s druge strane moras da saradjujes s njima.
  5. O VW dizelima...

    2011 i to je sa tim novim CR motorom. Inace info za Zunta da ima lik iz BG lep Pasat B8 2.0TDI 2015 karavan sa 150ks motor. Zvao me pre neki dan i hoce da ga proda i kupi jos noviji a vija BMW 5.
  6. O VW dizelima...

    Meni je stigao jedan A4 na kom je zakucao zamajac i trazio sam polovan bezuspesno jer kod tog motora polovan dobar ne postoji. Onda sam se isprsio sa 68200 dinara za Luk kompletan set i 10000 dinara za ruke majstora. I zato mi niko nije rekao hvala i niko to nije fermao sto je ulozeno. Tako da ta prica 1000€+ mozda vazi u ovlascenom servisu ali ima da se nadje opet dosta povoljnije iako je i ova cifra velika. E sad i to je auto od 9000€ pa je nekako i logicnije da ne moze deo da bude jeftin kao kod npr. Stila.
  7. Evo jednog koji mi je poslao drugar iz Bg. http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14472921/mercedes-benz-c-220-22-cdi-nooo-oov Zadnji tehnicki pregled je radjen 22.11.2016 na skromnih 401k km a ko zna koliko je presao jos od tada.
  8. O VW dizelima...

    Ja sam prosle godine prodao Pasat 2.0TDI 2015 B8 sa 189k km sto znaci da je prelazio 60k km godisnje. E sad kad se uzme u obzir da ima slucajeva gde prelaze i 150k km godisnje u sta se mozete uveriti na stranim oglasima lako moze da se desi da neki auto te klase ima i 400k km za 3 godine a ako pritom jos nije odrzavan kako treba sto se lako moze desiti s obzirom da se servisni interval treba raditi npr na 20k km sto je naporno vlasniku s obzirom da mora da ide na svakih 2 meseca... Ovo nije samo pretpostavka i ima i ovakvih slucajeva. Opet kazem, da su TDI motori tako losi kako onda prelaze 500k km i vise? Samo je stvar do odrzavanja. A sve i da pukne glava, nije pukao motor a stavi se druga glava i vozi se auto. Uljna pumpa se takodje zameni i motor traje dugo dugo. E sad sto je fiatov motor iz tih godina bolji u to ne ulazim ali ne cini samo motor auto ako me razumete. Evo vam slika osovine i pogledajte kako se ojela na kraju koji ulazi u pumpu. Ko je ne kontrolise i menja moze ocekivati da mu zariba motor na lezajevima radilice i da mu rikne turbina.
  9. O VW dizelima...

    Generalno ono sto se zna je da su TDI motori sa 8 ventila imali daleko manje problema. Uljna pumpa je zadala najvece glavobolje a glave jesu al uglavnom one do 2006 jer posle toga je to vec bilo zastupljeno u daleko manjem broju. Sve u svemu 2.0TDI je dosta zivahniji i tisi od 1,9TDI motora koji nije tako sjajan kao prethodni 1,9TDI motori u Golfu 4 i Pasatu B5.5
  10. O VW dizelima...

    E pa uljna pumpa je kod svih 2.0TDI problematicna i ne zavaravaj se da je kod BKD to reseno. Jednostavno moras proveriti tu osovinicu a najbolje je da izbacis tu pumpu i ubacis od 1,9 jer tako si trajno resio problem.
  11. O VW dizelima...

    Kako su losi a presli uveliko po 500k km? Postoji vise modela PD motora i sa drugacijim kodnim oznakama. Prvobitno 2004-te godine se pojavio BKP motor sa Siemens diznama koje su pravile problem ali je kod tog motora koji ima 16 ventila znala da pukne i glava pa je nas narod brze bolje obelezio sve 2.0TDI motore kao lose ne znajuci da postoje i drugi isti ti motori ali koji nisu imali izrazene probleme. Pa tako u Pasatu je bio i BMP motor sa 8 ventila koji se odlicno pokazao kao sto se i u Audi modelima odlicno pokazao BPW koji takodje ima 8 ventila. Kod tog motora nije bilo problema sa diznama i pucanjem glave i jedina stavka je bila uljna pumpa koja je mnogima zadala glavobolju ali usled neodrzavanja. Naime, svaki vozac VW brenda je kupovinom tog auta mislio da je kupio nesto poput Golfa 2 i da tu treba samo da se sipa gorivo i da nema tu sta da se pokvari. Uljna pumpa ima sestougaonu osovinicu koja se vremenom ojede na kraju i pocne da preskace i samim tim podmazivanje postaje sve slabije i slabije i onda prvo strada turbina a na kraju i sam motor. Ta osovina kosta nekih 15-20€ i treba da se menja na 50-60k km da bi bio miran a najbolje resenje je izbacivanje te pumpe i ubacivanje druge iz 1,9TDI motora koja je vecita i nema problema. BKD motor je sa 16 ventila ali se generalno dobro pokazao s tim sto je sklon pucanju glave i tad pocinje da trosi antifriz. Isto tako ovi sa 8 ventila znaju da na bregastoj pojedu hidropodizace usled neodrzavanja tj neredovnog menjanja ulja ili sipanja nekvalitetnog ulja kao i voznjom od 20k km do sledeceg servisnog intervala. Zato se mora sipati vrhunsko ulje i menjati ga redovno na 10k km i problem se nece pojaviti. U Skodi je npr BMM motor sa 8 ventila i po meni je to najbolji 2.0TDI motor. Ima jos nekoliko kodnih oznaka tog motora ali ovih nekoliko su najzastupljeniji i vazno je odrzavanje pa sam tako gledao licno Pasat sa omrazenim BKP motorom koji je na satu imao jos pre nekoliko godina skromnih 560k km i lepo palio i radio tako da nije tu nista lose nego je do vozaca i odrzavanja na koje nisu naucili jer prethodni Pasat sa cuvenim 1,9TDI motorima od 100 i 130 ks je bio drasticno manje zahtevan.
  12. Kupovina automobila do xxxxx eura

    Samo lud covek moze da uzme 308 sa tim motorom. To je BMW-ov motor sklon velikim problemima i skupim popravkama. Uostalom imate internet pa proverite.
  13. Kupovina automobila do xxxxx eura

    Ima. 1,9Mjet 2007/2006 (pala na homologaciji jer je proizvedena 20.12.2006) a motor sa 150ks i 6 brzina. Kilometraza za neverovati ispod 200k km tacnije 168k. Ko hoce da proverava dobije targu.
  14. Kupio tata B6 Passata

    Atila iz Budisave je meni licno odlican majstor. Imao sam nekoliko puta priliku da nesto ofarbam kod njega i on se pokazao kao prilicno dobar majstor sa korektnom cenom. Pomenuti Italijan na Telepu je ok ali je njemu cena od 80 do 150€ po delu sto je za jeftinija kola pa i skuplja bas mnogo. Atila je samo farbar i ne radi limariju a limariju mu radi Rajko koji je takodje u Budisavi i veoma je dobar majstor koji izvlaci lim samo tako a ima Panter i zna posao. Ako bude trebao broj telefona dacu ga.
  15. P: Nokian Z line 185/55 R15

    Jel ti ovo GM znaci da si iz Gornjeg Milanovca ili volis Opel? Zainteresovan sam ako je cena bas forumaska.
×