Jump to content
FAS Goran

Bouz

Members
  • Content Count

    91
  • Joined

  • Last visited

About Bouz

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 09/28/1969

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Beograd
  • Interests
    Muzikant, fotograf, pecaros, jebivetar

Previous Fields

  • Garage
    Stilo 1.9jtd, Skoda felicia 1.3

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ja nedavno promenio menjac (i ulje), vidim majstor je porucio i sipao neko koje ja ne bih verovatno nikada kupio - ali je gradacija koja treba. a kad sam gledao, ima tu po bgd-u, a mislim da vecina prodavnica i salje kuririma.
  2. Kupim svojevremeno auto tzv povecane prohodnosti u prodavnici. I nista, vozikao ga tako lepog novog sjajnog par dana tu po gradu - cisto da vidim malo gde je volan, gde menjac i tako dalje. I onda posle tipa nedelju dana lepo odem na frusku goru, tamo gde turisti tu i tamo NE idu osim nogama, ponekad, upalim reduktor, provucem ga kroz trnjine, sipak, gloginje i tako to - i zavrsim razmisljanje o ogrebotinama i farbi na sledecih 7 godina koliko je bio kod mene #samokazem -da postoje razliciti pristupi percepcije pojma "farba/lak na automobilu"
  3. Bouz

    Biciklizam

    Ma nisam ni probavao od kad sam probavao. vozim tako dok ga ne rasklackam, a onda ce morati nesto da se upali, brusiliciciciiiica najverovatnoje. E sad, pitanje koje se namece je sledece - posto sam bajs uzeo od ortaka, a on ga je uzeo od prodavnice , pri tom znam da ne ume sraf da zavrne, to jest, to ume, al neki stegnutiji ne ume da odvrne - pitanje je dakle - ko/kako je blajznuo navoj u desnoj kurbli onaj u koji se uvrne pedal-radapciger. On nema sanse da je skidao, a ja kad sam prvi put probao sam skontao da je sheban navoj. Pri tom onaj chep je plasticni, tipa nema sanse da on zezne navoje. Uzgred, upravo ostavih jednog dugogodisnjeg rakijasa na krdiologiji u crnotravskoj , kuc kuc/pljuc pljuc...
  4. Mozda mogu da iskopam, ortak i ja smo radili u firmi koja je prva u ovom delu tada juge kupila cutter za foliju. On je ostao u tome, ja sam otisao tada na neku drugu stranu. I dan danas nije moguce proci beogradom a (nesvesno) videti nase otiske prstiju na ponecemu (ja konkretno skroz prestao sa tim 2008). *da li znas konkretno kakve folije hoces da lepis/ti se nalepe? (cisto da znam sta da pitam).
  5. Bouz

    Biciklizam

    ma jok. -smeta meni. -a ja sam kesurina jedna od bicikliste edit: odlucan, hrabar, i cvrst kao majonez iz frizidera!
  6. Pitaj ekipu ovu iz firme difol. Mislim, ako ces sam da lepis, i objasni tacno sta ti treba (ne znam da li imaju tacno to sto ti treba).
  7. Bouz

    Biciklizam

    Ja nesto bas grunfujem u zivotu vec duze vreme. Doduse slazem se sa ovim - grunfujem SAMO kada je grunf resenje bolje od "fabrickog". E sad, (miz' da se to tako kaze) tehnicki sam obrazovan tip - i onda vrlo lako i brzo kontam/skontam kako stvari u tom smislu funkcionisu, pa onda i vrlo lako skontam gde su se raznorazna resenja rukovodila formom (recimo ja to zovem "nemacki" pristup - vodovodne cevi po kucama - prvo mucis crnotravce zidare da ozidaju kucu, a onda dovedes segrta sa hiltijem da ostemuje zidove, da bi sakrio cevi i zazidao ih u zidove "da se ne vide" (i struju itd), onda opet ovog da okrpi zid, posto ovaj "cevka" to tako okrpe da se naravno vidi - a ideja je bila da se ne vidi i tako dalje. -uglavnom - forma - da soba bude kocka, strogo u vinkli sve, najbolje zidova poliranih k'o ogledalo ), i sustinom (recimo kad sam bio u china guangdongu - sve cevi su napolju, servisni pristup u slucaju kvara je momentalan bez rusenja po' kuce (i ostale instalacije)). *kad sam bio u nemackoj (velika minutaza), nisam susreo nemca koji bi se slozio sa konstatacijom - "pa ovi hong-ci kong-ci pametniji od vas, sto s' tice cevki, a?) *trebalo bi inace da zamenim pogon na jednom bajsu, i ne mogu da svalim pedalu ovu do zupcanika. a u tripu sam da su bas te kurble "the kurble" I onda vozim tako i nerviram se posto koliko vidim brusilica je jedina opcija. Doduse, mozda bi mogao i da profircam osovinu nekom debelom burgijom, onda bi je mozda radapciger onaj za pedalu ipak svalio. ne znam. al znam da cu malo uzjahati bajs danas ako ne krene kisha popodne
  8. Bouz

    Kuda ide ovaj svet?

    pa dobro, mozda su ljudi u thailandiji, ju keju, hongu kongu... -sto je negde nastrano negde drugde je normalno
  9. Bouz

    Kuda ide ovaj svet?

    Mozda covek ima papovku ili kalash, pa je vezao onaj luft-balon za nju, i onda eto vazdusna puska koja ima caure. E sad, samo da resimo kako tehnicki kad se okine caura ne ostane tu negde oko puske, nego ona ode na cilj (i da vidimo sta se zbiva sa zrnom), odnosno, da nekim finim recima ubedimo autora clanka ili da ide malo u skolu, ili da ide malo u lazu
  10. Poslednji put kad sam bio kod ojstera, moj drugar, austrijanac-nemac mi je rekao da kod ojstera je stiegl (ono pivo sto navija za zvezdu ) bilo jedino iole vece u smislu produkcije, a koju nije kupio neki od tada dve velike pivo-holding ekipe (in brew i carlsberg). E sad, tamo po klagenfurtu smo to lokali, i ne znam na koju foru, ali imao sam utisak da je ono u kafani - iz tocilice bolje nego ono iz prodavnice iz flajke i iz limenke. A nisam jeo bunike A onamo u vieni kad sam bio, tu je vec moglo da se kupi/bira nemackih piva, pa se pilo to, posto su mi ojsteri prilicno isti k'o i mi. Inace upravo pijem ono plavo tuborg ice, nesto su me iznervirali pa da se malo smirim...
  11. Ajd' da napisem - cisto ako neko zapadne u slicnu situaciju. Dodjem s' treninga, hop da izvadim gitaru - nece gepek da se otvori. Reko' aha, garant je vrisnuo onaj prekidacic u rucki gepeka (karavan 1.9). Aj kljucem otkljucam/zakljucam na prednjim vratima - sva vrata ok, gepek - jok. Promenim u meniju boot na on, opet sve kombinacije kljuc/tasteri - jok, vratim sve - jok. Pitam tamo na stilo grupi na fb, da se mentalno pripremim na eventualno skidanje one plastike sa petih vrata da bi pristupio bravi itd - no dobri ljudi me bensendinirase informacijom da ima polugica da se otvori brava. E sad, kad zatvaram bilo koja vrata na autu, u principu ih zalupim za 10g. vise nego sto je potrebni minimum, 'oce reci - nikad ne zalupim vrata. I reko' ajd' odo da se zezam sa time, tipa da otvaram/skidam bravicu/proveravam mikroprekidac i td, i onda mi padne na pamet da sam mozda tek ovlas spustio vrata, pa da su se ona zabravila ali ne skroz. I iscimam vrata, - jok. Reko' aj' malo jace da ih stisnem - i navaim se - i hop - rade. Otprilike je parce futrole od gitare bilo preko one gume oko otvora gepeka - i pruzilo je dovoljno otpora da se ne zatvori skroz, a da instalaciji bude "sve okej".
  12. Bouz

    Biciklizam

    Pa skoro svi apgrejdi u modernom dizajnu su zato sto je prethodna - losa verzija predugo trajala - a to je u smislu industrijske filozofije lose. Tako da se stvari svode na to da obrazujes (sto je jos uvek dobro) decu/mlade kako neke stvari funkcionisu, i kako se to projektuje, i kako se eventualno pravi/napravi dakle da bude dobro projektovano - pristupacno za proizvodnju, pouzdano, bezbedno, kvalitetno/dugotrajno. I onda ti takav mladjahni inzenjer ode u realnu proizvodnju gde imaju recimo i odelenje "istrazivanje i razvoj" - i onda ga tu nauce da zaboravi sve sto je naucio, i da nekako mora, ako zeli da zadrzi posao, da izmisli "turpiju u zupcanike" (najbolje plasticnu - tokom livenja, je l' ). Edit: evo na primer sinoc dodjem sa svirackog mi treninga mojim prelepim predobrim velikim stilachem, - hop - nece da se otvori gepack. Klik/klak tamo/vamo - jok. Jbg, dobri ljudi su me postedeli bede povlacenja neke sajle (kao recimo napred za haubu), a i imanja brave nazad, lepo su mi stavili mikroprekidac, senzoric, motoric i tako dalje - i sad - jebi se jarane... -jer, ko bi jos povlacio sajlu polugom (ako je za utehu, na nivi koju sam ister'o iz radnje ta poluga je krcnula posle par meseci - pa sam onda mor'o da povucem celu tu polugu, tj da vucem sajlu (duplo veca snaga treba jel ). I sad ja idem tamo da kukam na forum stilo kako sad iz gepeka to otvoriti, cisto da vidim gde je problem u tom novom, genijalnom elektro-mehanickom resenju. (pretpostavljate: ovaj drugi auto iz ispod lepe mi glave na avataru levo - ne pada mu na pamet jos jedno 25 godina da ta sajla pravi problem , jer je to zastarelo i primitivno resenje, nije ni fensi ni luksuz ni nista od onoga sto modernom coveku treba - a to je gledanje u predmet dok ga neko u servisu drka - umesto kao nekad, u primitivna vremena - kad su ljudi koristili predmet od trenutka pravljenja - pa do smrti. Pre jedan vek, najcesce do smrti coveka, posto predmeti nekako nisu umirali
  13. Imas temu zasebnu ovde posvecenu tom pitanju. bas sam je chit'o pre par dana. -posto sam od relativno nedavno poceo da vozim stilo, pa sam otvorio deo foruma "stilo, nuova...", i citam sve od unatraske - da vidim sta su ljudi pisali i napisali. ko kaze da nema vremena za takvu akciju, a ima televizor u kuci i povremeno ga pali - laze
  14. Evo recimo u ovom gradicu sam ziveo godinu i sitno. Ima tricavih 14ak milki dusha (s ovog brda gde sam snimio, pa iza mene - u jednom pogledu obuhvatis celu srbiju, ili hrvatsku i sloveniju ) - ovo je teritorija drzavice hong kong, sunce NE zalazi za oblak, a ni u more. To jest, zalazi za oblak, samo sto oblak nije od vodene pare je l'. - vidi se lepo linija more/gadan vazduh. Grad ima hiljadu i nesto linija gradskog saobracajnog, i te godine su bili iz fazona "do kraja godine, sav gsp ce da nam ide na struju, nista dizeli vise.." . naravno nisu ga sproveli, al' do kraja sledece moguce i da jesu. Termoelektrane koje to sve pogone su mislim minimum sedamdeset kilometara na sever - iza guangdzhou-a -inace u tom zalivu, tu po kraju zivi 70ak milki ljudi... E sad, kako je bilo kad je sav zemaljski gsp cepa na dizel - ne znam, nisam bio. Ali tada, kada je gotovo sav bio na struju vec - sa ovog brda kad krenem dole (1km je visoko, gajba mi je bila na tipa ni 20m nmv), i stavim na celo onu baterijicu pecinarsku k'o pera detlic u tunelu - bukvalno se vidi zagadjenje. One kn95 sam najnormalnije cepao, narocito kad vozim bajs (na 34-5, i vlaga 70-80+). Sad, ovo 'vamo po eu - verovatno navlaci francuska, posto oni vrlo izvoze struju, a cini mi se da su okosnica sistema nuklearke, a ne termoelektrane kao kod kineza. NO, ono sto je apsolutno sigurno je - nema to veze sa emisijom icega, nego sa pljackom raje. -ono, sto da ti uzmem sto kinti a da za uzvrat moram da ti dam malo benzina/nafte, kad mogu da te nateram da ti uzmem sto kinti "onako". i jos sto kinti za akumulator. -koji cemo doduse da napravimo negde drugde - pa nek' pocrkaju robichi tim drugima - a ne nama. mislim da je taj neki fazon, posto inace u svemu gde je i lova faktor, bez izuzetka vidim zaveru
  15. Bouz

    Biciklizam

    Pa dobro, ne mora odma djon. -kao su te na fin nacin informisali da nije pozeljno/u skladu sa nekim tamo pravilima koriscenja garaze. Mozda im je trip -ako raja krene da vezuje lancima recimo za okgradu, ondak ce farba sigurno da se izgrebe, pa ce ondak sigurno da krene da rdja, pa ondak moramo opet da farbamo, plus ce raja da nas psuje jer je sve zardjalo i tako dalje. uzgred, NE postoji opcija da cu da ostavim ovako bajs - kao na prvoj slici ako ga nemam sve vreme na oku. u kini da. u evropi ne

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...