Jump to content
FAS Goran

moron

Members
  • Content Count

    3824
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

moron last won the day on July 30

moron had the most liked content!

About moron

  • Rank
    Prominente

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Honda Jazz Crosstar, ex 500L 1,6 MJ ...

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Napuštaju one masivne i neaerodinamične uzdužne krovne šine.
  2. Evo, uzmi za primer današnji pežo 308 SW (mk3). Karavan je i to bi (nekada davno) značilo "bogatstvo prostora" za putnike i pritljag. Taj danas je dug 4.635 mm (mk1 je bio 4.500 mm). Taj danas je simbol nevidjene teskobe. On je unutra manji nego li Hyundai i30 u hečbek izvedbi. Taj današnji 308 SW je antiteza karavana. Kao što je to slučaj sa današnjim 508 SW (mk2) u odnosu na onaj prethodni (mk1). Proizvodjači se ciljano trude da obesmisle "klasična vozila", da bi kupce pogurali ka SUV modelima, koji danas nude mesta onoliko skoro koliko su juče nudila "obična kola". A sada su još izmislili "kupeolika SUV vozila", sa onim spljeskanim krovom pozadi. I svaki brend ih nudi. Totalno ludilo mozga. Npr. novi (sadašnji) Yaris je nevidjeno skučen u odnosu na prethodni. Kao španska čizma je. Zašto? Da bi verovatnog kupca (normalnog) Yarisa pogurao ka skupljem Yaris Cross-u. A rekao bih da se to desilo i sadašnjoj Corolli. Pa, da samo vidiš mene kada u nju sednem napred. A mislio sam 2019. godine da je kupim. A glava mi dotiče nebo na mestu vozača i to čak i od pozadi, jer ima neka poprečna greda sa unutrašnje strane krova. A u prethodnom Aurisu sam sedeo normalno, čak i u panoramskoj verziji karavana. Pre 10 ili 20 godina bih sigurno modifikovao i doradio tu "japansku perfekciju". Ali, danas ... Odavno me više nije briga za te ili slične stvari. Jesam svestan svih tih falinki, ali, zaista, nevažno. Uostalom, "testirajući" razna vozila, imao sam prilike na savremenim vozilima nabavne cene od 100 ili 150 hiljada evra videti i daleko veće gafove u tehničkim rešenjima "ovoga" ili "onoga". Nekada je to "da se krstiš i levom i desnom". Prosto, savršenstvo ne postoji. I svako vozilo, ma kog brenda da je, ima i neke "svoje promašaje". Pa tako i ova Honda. Nije ni ona savršena.
  3. Poznate su cene za naše tržište. Tri paketa, cene 43 / 45 i 47,8 hiljada. Dosta jake cene.
  4. Šta ćeš, svaka sledeća generacija istoimenih modela je uglavnom sve veća i veća. Pogledaj dimenzije prve generacije Golfa ili Corolle ili bilo kog drugog modela, RAV-a, Vitare ... Čega god hoćeš! Veoma su retki slučajevi da se nova generacija novog modela sa nekom svojom dimenzijom napravi manjom od prethodnika. A kada se to i uradi, uradi se zato da bi se odmah iznad njega ubacio neki potpuno novi model tog brenda. Pa je tako saglasno pravilu o rastu dimenzija i šesta generacija CRV-a od ovog „mog“ duža 10 cm (460 / 470 cm). A to su uradili zato da bi sada ispod tog CRV-a šeste generacije ubacili potpuno novi model (u Evropi pod nazivom ZR-V), koji je dugačak 457 cm i praktično je niži oko 5 cm od „mog“.
  5. Stavih zimske i sada još samo i da padne neki sneg ...
  6. Imao sam prilike da provozam osnovnu verziju motorizacije (326 ks), AWD, sa osnovnom baterijom (bruto 76,6 kWh, neto 71 kWh) i sa relativno svedenom opcionim opremom (tačnije, nije ona uopšte skromna, naprotiv, ali, može to kod BMW-a i da “kipi i preliva” od opreme, a što ovde ipak nije bio slučaj ). Za moje razumevanje automobila (pa i moje vidjenja onih ove forme, klase i vrste pogona), zaista fantastičan električni automobil. Po svim parametrima. Prava ladja, za istinsko porodično uživanje. Samo, uz ovu bateriju, fabrika deklariše domet potrošnju sa sa "327-425 km", a potrošnju kao "22.5-19.4 kWh/100 km" za mešoviti ciklus. Meni se čini da realan domet (od 100% do 0% napunjenosti baterije) iznosi oko 360-370 km (onako kako sam ga ja vozio: magistralno možda oko 50%, auto put oko 35% i grad oko 15%), tako da ga najkasnije posle oko 300 km treba napuniti. A ostvario sam prosečnu potrošnju od oko 20,4 kWh/100 km na oko 500 km mešovite vožnje. Trenutna potrošnja na auto putu je dosta oscilovala, jer je bilo dosta vetrovito, pa pri 130 km/h pokazuje uglavnom 25-26 (uz ekscese i na gore i na dole). Mislim da će nekome daleko bolje rešenje biti verzija sa većom baterijom ( 111,5 kWh / 105,2 kWh ), ali to podrazumeva jaču verziju ( sa 523 ks, tj. iX xDrive 50, a ne iX xDrive40 ), koja i košta više. Taj bi svakako imao veću autonomiju, otprilike za 1/3 više od onog koga sam ja vozio. Jedan drugar (koji je zaista veliki fan BMW-a) se složio da se iX vozi fantastično, da je u tehničkom smislu očito prava perfekcija, što svaki BMW i treba da bude, kao i da u unutrašnjosti nudi ogroman prostor, ali, otprilike, da njemu iX liči na neku savremenu “Multiplu” i da on ne razume kako su na nešto takvo mogli da stave značku BMW-a. Na to sam se samo nasmajao. Sa jedne strane ga razumem, jer se forma ovog modela ne uklapa u tradiciju BMW-a, ali, ne vidim ništa loše u formi koju ima iX, a što se tiče ponude prostora, u iX svakako ima više mesta nego li u BMX X5. Što i ne treba da čudi, jer je iX uradjen na platformi za električni automobile, pa uz Wb od 3.000 mm ima ogroman kabinski prostor. Koju SUS vozila mogu samo da sanjaju, posebno kada imaju uzdužno smešten motor.
  7. Pa, neki bi bili PRESREĆNI kada bi imali baš taj indirektni TPMS koji ti imaš (ja ga imam i na Hondi, ali, ne i na Yarisu, on je direktni, sa ventilima i senzorima). Baš na jednom drugom forumu pročitah veoma blagu kuknjavu vlasnika jednog Stelvia zbog tih sezora i potrebe da posle uparuje senzore, a što je, naravno, bio povod za opštu pljuvačinu ostalih po tom sistemu za kojim ti čezneš.
  8. Pa, kakav TPMS ti trenutno funkcioniše na vozilu ?
  9. Mislim da je taj "senzor" ispod suvozačkog sedišta i da se "ne diže" platno radi njegove zamene.
  10. Objavljen je cenovnik za Srbiju za novi hibridni CRV u AWD varijanti (ne postoji kao 2WD). Ovaj put ima skoro 470 cm (stari je bio 460 cm). Samo dva paketa oprema, a već donji paket je dosta (pa ima i kožni enterijer). Prelaskom na gornji paket (za dodatnih 3.500 evra) se dobija: BOSE ozvučenje, grejanje zadnjih sedišta, hladjenje prednjih sedišta, adaptivni LED, HUD i kamere sa prikazom 360 stepeni. A cene su 52.490 i 55.990. Dosta jake cene. Mada, recimo, novi Nissan X-Trail (koji je kraći 1-2 cm), ako je hybrid, AWD i ako ima kožni enterijer (Tekna Premium), kod nas košta oko 54.000 (ali ako želite BOSE, mora da se doplati).
  11. Mene je u smislu praktičnosti i ponude prostora raspametio novi BMW 2 Active Tourer. Dug samo 4.386 mm, visok 1.576 mm, širok (bez retrovizora) 1.824 mm, sa medjuosovinskim rastojanjem od 2.670 mm. Gepek minimalno 415 ili 470 litara (zavisno da li je MHEV motor ili nije). Ide jako lepo ( vozio sam benzinca sa 136 ks), a DCT menjač radi fantastično. A košta barem oko 10.000 evra manje od pandan motorizovanog X1. A u kolima ništa manje mesta za putnike.
  12. moron

    Biciklizam

    Imam jedan MTB na kome sam malo pognutiji (jer mu je ram 57 cm, a neobične geometrije) i na njemu mi trnu šake. I odavno ga izbegevam.
  13. moron

    Biciklizam

    Čestitke !!!
  14. U pravu si. Stvar ukusa. Meni se te forme ne dopadaju. Pa koji god da je brend.
  15. Malo pre u salonu videh pored Stelvia jedno vozilo koje kod mene izaziva mnogo jače emocije, ali, u kontra smeru Citroen C5X. Ono samo majka rodjena može voleti ... Barem košta nešto manje. Doduše, više nego Tonale

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...