Jump to content
FAS Euroauto Goran

moron

Members
  • Content Count

    707
  • Joined

  • Last visited

About moron

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    500L 1,6 MJ

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. "Bolja je od Golfa u svemu onom što je zaista bitno kupcima, a ne u nekim šminkerskim detaljima" ??? E, moj Alviroviću, a ko si ti da to "presudiš"? "Gospod Bog". E, vidiš, meni nije bolja, ali, ni pod razno. Bar ne ova "srpska". Jer, kada videh sinoć na Polovni automobili oglašeni Style 2,0 TDI 116, za 24.264, koji od opcionala na sebi ima samo metalik boju, ja nisam imao dilemu da to nije za mene, kao novo vozilo u 2020. godini, kao i da je to vozilo, u najvišem peketu opreme (za mene) gore i od baznog golfa. Jer, znam šta piše na sajtu "Auto Čačka" šta se u tom paketu opreme od elemenata aktivne bezbednosne opreme nalazi na spisku serijske opreme. Ni AEB-a (koga danas u Srbiji serijski nude i neka vozila "u pola cene" te oktavije), ni ACC-a (koga takodje dobijate "u pola cene"), ni još dosta toga ... Zato, gospodine Alviroviću, govorite u svoje ime, a ne u ime kupaca. Imaće ta oktavija, inače, sigurno odličnu prodaju u Srbiji, bez dileme, ali, samo zbog one prve rečenice koju je Alvirović rekao ( "... veoma poželjan službeni automobil, a još i ako je državni ..." ).
  2. Da, ako bi čovek baš hteo, svašta bi se moglo zameriti tim sistemima aktivne bezbednosti. Ali, i pored toga što nisu savršeni, po mom mišljenju čovek je sa njima bezbedniji. Jer, ipak povećavaju nivo bezbednosti.
  3. Da, kod hibridnog CRVa i RAVa je tako. Ali, smeštaj baterija ispod zadnjih sedišta kod Toyote ima i svoju negativnu posledicu kod nižih vozila (corolla), jer su sedišta postavljena na manju visinu, pa je pozadi tesno za trup i glave viših putnika. To je i "Marek" uzeo kao veliku primedbu na corollu, da pozadi ima slabo mesta za visoke ljude, i to bez razlike da li je corolla hibridna ili ne - u oba slučaja zadnja klupa joj je jednako povišena.
  4. Nisu te platforme baš samo "marketing". Gledam pre neki dan na "Alex od Autos", poredjenje hibridnog RAV-a i CRV-a. Pošto je Toyota platforma u startu za to bila predvidjena (za baterije-ako je hibrid), hibiridni RAV (kao i običan RAV) ima rezervni točak. CRV nema (ako je hibrid), jer su mu baterije stavili u gepek (RAV-u su ispod zadnjih sedišta). Šta više, čak i Plug-In hibridni RAV može da ima rezervni točak (doduše, on samo "ćopavac"), jer je platforma u startu predvidjena i za tu vrstu hibrida. Tako da mislim i da nova PSA eVMP platforma, pa i za budući 3008 (koja će moći da primi i baterije od 100 kwh), nije samo novo delo PSA marketinga, već je delo PSA inženjeringa.
  5. Ma, razumem te. I prihvatam. Mi živimo u Evropi i za nas je od potencijalnog značaja samo ono što je namenjeno i prilagodjeno tom tržištu. Činjenica je da su mnogi "globalni modeli", posebno što se motorizacije tiče, bitno različiti za pojedine kontinente (pa i zemlje)., jer svuda nisu ni iste eko norme, pa se negde još nude motori koji u Evropi odavno ne mogu da prodju (samo kao primer, Toyota LC za Rusiju, pošto je valjda Euro 5, imaš benzince 2,7 ili 2,8 (ne sećam se više), u kombinaciji sa 5MT). A takvih primera imaš koliko hoćeš. I šta meni u smislu spoznaje onda vredi takvo sabiranje "baba i žaba" po celome svetu. Corolla, kao naziv modela, u tom sabiranju "baba i žaba", statistički deluje kolosalno. I baš bih voleo znati strukturu njen prodaje, u smislu motorizacije.
  6. Ovo je ipak Evropa ... Verujem da si čitao danas tekst na B92 o Top10 u svetu. Ne samo da je Golf na 10. mestu globalno ( a corolla prva ), već u prvih 10 imaš više od dva "nenormalna vozila", tj. više nego u Evropi Imaš: -Ford F Series na 2. mestu, - RAV na 3. mestu, - Chevrolet Silverado na 5. mestu, - CRV je šesti, - RAM sedmi i - Tiguan je deveti.
  7. Bravo za Golf. Odličan plasman na polovini godine.
  8. Koliko god čovek da pazi, takve (limarsko-lakirerske) stvari uvek mogu da se dese.
  9. Nosivost je meni jako bitna tema kada je vozilo u pitanju. Već sam pominjao moj "problem" sa 500L, koji mi ima samo 392 kg nosivost (jer po COC-u ima 1.533, a najveća dozvoljena masa mu je 1925 kg). Sednemo nas četvoro u kola (porodica, sa dva tinejdžera), to je, recimo, 300 kg, stavimo na krov 4 bajsa ( neka su 60 kg), sa poprečnim šinama i 4 nosača ja bajs ( to je još bar 20 kg ako sam stavio one jeftinije nosače, Thule 532, a ne Thule 591) i već smo skoro "na granici". A da u gepek nismo stavili ni jednu kesu ... A, šta bi bilo da ja nemam težinu ispod proseka ... Ili, da stavimo 4 sportska ranca u gepek? Tako da - nosivost - veoma važna. Meni.
  10. Nemam pojma. Samo vidim da nisu isti ni baš svi podaci u prethodne dve tabele (pa ni za ubrzanje, 11,5/12,4 sec). Ko zna ko piše te podatke (pa i za WLTP potrošnju) i šta koristi kao izvor.
  11. Izvini, nisam ni ja mislio ništa loše.
  12. @Ivan Ovi WLTP podaci za Tipo 1,4 95 mi deluje "preveliko". Rekao si "za otvoreni put" 6,5 (a ja tada odmah rekoh da je možda greška i da je puno). Evo i zašto. CRV 1,5 AWD 6MT po NEDC ima 6,0 / 6,6 / 7,6 i 151 gr CO2, a po WLTP ima specifikaciju 6,9 / 7,9 / 9,4 i 178 gr CO2. Nemoguće je (meni je nelogično) da jedan "na otvorenom" po WLTP ima deklarisano 6,5, a drugi 6,9. Za Tipo 1,4 95 ta deklaracija "mora" da glasi na manje. A kako videh komentare, ljudi sa tim motorom i navode da im troši manje.
  13. Pa, kao i pre ( po NEDC), i sada je ( po WLTP) na auto putu ( pri 130 km/h) veća potrošnja goriva od one koja se deklariše za "otvoreni put". Bar je to neko moje iskustvo.
  14. Da li je moguće da je na otvorenom deklarisano 6,5 po WLTP? Da nije neka greška? Rekao bih da jeste.
  15. Opasno je (za kupce) što neki još uvek izražavaju po NEDC (i to ne samo kod nas,već i "napolju"). Mislim da tek od 01.01.2021. postoji obaveza da se iskaže samo po WLTP. Moje iskustvo je da je uglavnom dosta lako ostvariti WLTP potrošnju. Realnija je. Tj. za moje uslove/deonice je ostvariva.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...