Jump to content
FAS Goran

moron

Members
  • Content Count

    3125
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

moron last won the day on May 13 2022

moron had the most liked content!

About moron

  • Rank
    Prominente

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    500L 1,6 MJ

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ne znam da li su ovi cenovnici sa sajta domaćeg uvoznika Nissan-a validni ( trebalo bi da jesu ), ali, ako bi se uporedile cene za novi X-Trail hibrid sa AWD ( 213 ks ), sa cenama za novi QQ hibrid sa 2 WD ( 190 ks ), odnosno, da prvi "dobacuje" do 50,840 evra, a drugi do 48,311 evra, meni deluje da je X-Trail realno jeftiniji. https://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/serbia/vehicles/Cenovnici/X-Trail_MY21.pdf https://www-europe.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/serbia/vehicles/Cenovnici/Nissan_Qashqai.pdf
  2. Vidim podatak za koliko je opala prodaja polovnjaka iz uvoza, ali, šta je sa onim polovnjacima koji su prometovani, a već bili registrovani u Srbiji ? Da li može da se kaže da "zahvaljujući mudroj politici smanjuje se uvoz iz inostranstva, a povećava unutrašnja trgovina, a što doprinosi smanjenju deficita" Ili je i za koliko opao i promet "unutrašnjih polovnjaka" ?
  3. Ja sam se u prošlu nedelju veče ( sticajem nesrećnih okolnosti ) našao maltene u sred ulične trke u ul. Vladimira Popovića oko 21 čas, u smeru ka blokovima ( trka je bila izmedju prva dva semafora ( računajući od tramvajskih šina ), a publika sa leve strane, na parkingu ). Očito ih kamere ( kod "Gazele" ) ne mogu "dohvatiti". A baš je bilo divlje. I nije ni čudo da se strada.
  4. Prelepo. Svaka čast za informacije i fotografije !
  5. Da, u medjuvremenu samo ga slabo vozio i od mog prethodnog posta prešao jedva oko 7.000 km ( mada planiram i da se malo "iskupim" prema njemu za Sretenje, a možda i pre toga ). Uglavnom ga koristim samo za porodične ture "u punom kapacitetu", a toga sve redje ima ... Ranije sam sa njim redovno vikendom išao i na Fruškać, ali, od letos često znam otići i vozom. Brže, lakše i bezbednije. Jer, ako tamo prošetam oko 20 km ( a znam nekada i više ), daleko mi je lakše da se tako umoran vratim vozom, nego kolima ( posebno ako tamo i ručam, jer onda skoro da šanse nema da posle ručka budan ostanem, a teško je tako voziti kola ). Za porodična putovanja (za moja shvatanja) CRV je zaista san snova. U njega i pet odraslih duša staje bez problema (bez stiskanja), za stvari u gepeku baš ima mesta, a ono u čemu stvarno mislim da briljira, jeste udobnost vešanja na ovim našim (često lošim) putevima. On prosto "pliva" tamo gde mi druga kola koja vozim "odvaljuju bubrege". Npr, u odnosu na njega, Jazz je na neravninama tvrd kao karting. Motor je dovoljno potentan da isprati (meni željenu) dinamiku. I često muku sa sobom mučim da se obuzdam, posebno da posle jednog preticanja sve završim sa tim jednim preticanjem. No, autosugestija na kraju pobedi ( doduše, nekada tek posle 10-og preticanja). Meni uopšte ne deluje da je ( "na otvorenom" ) veliki potrošač, posebno kada poredim koliko bi na tim istim deonicama, u tom istom ritmu, trošila ostala kola koja privatno ili poslovno vozim. Kako god da ja vozim, u istom ritmu i na istoj deonici, CRV će "na otvorenom" da bude 1,5-2,5 litra iznad 500L ili Jazz-a. U pravilu, oko 2 litra. A to je smešna razlika u svetlu razlike težina, dimenzija, nosivosti, snage i činjenice da je on AWD, a ostali 2WD. Naravno, "po gradu" su razlike nadrealne Ali, njega za grad nisam ni uzeo. Nekada mi je žao što nije AT (CVT), a nekada mi baš drago što je MT. Kako sam kada raspoložen. Ako bih mu nešto baš zamerao, zvuk zadnjih vrata pri zatvaranju mi je jeziv. Šupalj. Kao prazna konzerva EVA sardine. Isti kao na yarisu. Na Jazz-u i zadnja vrata imaju lep, "pun" zvuk, kao na 500L. Ili, LED farovi nemaju ono uobičajeno ručno podešavanje nivelacije (zavisno od opterećenja). Da ne poveruješ Originalne gumene patosnice kao dodatna oprema ( za tržište Evrope se rade u Poljskoj ) su mi neki čudan materijal i ona vozačka mi se povremeno nešto "gužva" ( i to "popreko" , ali, srećom, uz sedište ). I za Jazz-a namerno nisam hteo te, već sam uzeo "Gledring" ( "avion" su za one "hondine" ). Takodje, ne dopadaju mi se ni originalni poprečni krovni nosači (ne znam ko im je ono radio i samo bedž Honde stavio ). "Thule" to mnogo bolje radi. A i planirao sam ja da kupim "Thule", ali, oni "dušmani iz Delte" ( ) mi uz kola kao poklon isporučili i te nosače, a i letnje i zimske patosnice, prostirku gepeka i sigurnosne šrafove ( ma čak i zimski set ). A baš zato jer je "Thule" za to "car" ( tu dilema nema ), "Thule" sam kupio i ja Jazz i za 500L. Sve u svemu, CRV je veoma korektan "autić". Ali, kao što svi crvi veći deo vremena provode u tami ( i pod zemljom ), tako i ovaj CRV uglavnom boravi u mraku, u toploj garaži ... Takva mu zla kob ...
  6. @ortakov Oko jedne stvari možemo potpuno da se složimo. Za svoje pare svako ima pravo da bude "budala" ili "pametan", a sve na način kako on to želi ili smatra da mu to prija ili da mu je to najcelishodnije. Pa i po pitanju "prevoza" Ali, oko te ekologije. Molim Te, ne shvati me pogrešno, ali, nemoj da pričamo o ekologiji, pa ni o ekologiji po pitanju održavanja automobila i koliko je ko od nas svojim sveukupnim delovanjem i načinom života više ili manje "zelen". To može da otvara razne Pandorine kutije A to ne želimo ... Da ne ispadne na kraju da je veći ekolog onaj ko po gradu više vozi bicikl umesto kola ili onaj ko na kolima "tera" kočione pločice "do kraja" ( dok ne dodje do metala ) ili onaj koji možda čak i udvostručni servisni interval za razne servisne radnje ... Prosto, priča o "zelenilu" je višedimenzionalna. I toga treba biti svestan kada se to poteže kao eventualni argument. Inače, možda je u startu trebalo da napišem da je 308 1,6 HDI iz 2009, ako je bio namenjen za tržište Srbije, u Ecu imao setovan servisni interval od 10.000 km ...
  7. A 2018. godine su prodali 1,253,700 vozila ili čak 42,7% više nego prošle ( 2022. ) godine ... Ogroman je to pad prodaje.
  8. Škoda Scala nije uspela da zavede Evropljane Navršavaju se četiri godine od predstavljanja Škode Scale. Kompakt češkog brenda je predstavljen u decembru 2018. godine, a njegovo lansiranje na tržište i isporuka prvih jedinica počeli su sredinom proleća 2019. godine. Ovaj model je od svog početka već bio mnogo više cenjen od svog predhodnika Rapida, za koji je Tomasović tvrdio da je Golf „dvojka“ 21. veka. Rapida su Česi zamislili kao automobil koji će da „udari“ na Daciju Logan a glavni argument pro Rapid bila je praktičnija karoserija, bilo da je obični Rapid ili Rapid Spaceback. Ali kada su se oba modela približavala penziji, Škoda se odlučilla za zamenu u vidu jedne karoserijske izvedbe, u stilu modela Spaceback. Tako je rođena Škoda Scala, ali sa još jednom svrhom, a to je da bude kompaktni predstavnik brenda, koristeći platformu Fabije umesto Octavije. Niži troškovi razvoja, niža cena i privlačnija za kupce. Ovo poslednje nije ispunjeno za tri i po godine koliko je u prodaji. Ni u prvoj godini prodaje nije premašla brojke svog prethodnika. Rapid se prodao u 38.442 primeraka, a Scala 38.062, što je brojka koju dostiže Octavia za par meseci. Za Rapid se u drugoj godini prodaje odlučilo 77.000 kupaca, dok je Scala privukla njih 53.156. Analiza koja je sprovedena u Češkoj takođe naglašava brojke Scale tokom prošle 2021. godine u poređenju sa trećom godinom prodaje Rapida: 68.000 u poređenju sa 43.924 jedinica. U prvih osam meseci ove godine, Scala je osvojila samo 21.933 kupca. Superb, čiji naslednik se sprema, restilizovani Kodiaq i električni Enyaq imaju više kupaca. Brend iz Mlade Boleslave radi na fejsliftu koji će biti predstavljen u prvoj polovini 2023. godine, u kojem će biti urađena poboljšanja estetike, opreme i motora. Niz novina će dodatno povećati cenu ionako skupog modela, ali za koji se čini da Škodi nije ni najmanje stalo. AutoRepublika https://autorepublika.com/2022/11/28/skoda-scala-nije-uspela-da-zavede-evropljane/
  9. Upitah ga sinoć, "pomogao" mu je "Vozzi", platio je prošlog aprila godišnji paket 4.500 dinara, a kako u medjuvremenu nije koristio njiihove usluge, bilo mu je žao da mu "propadne". I ispade maler.
  10. Izvedoh ga danas prvi put na sneg. Ali, samo ma kratko. Da se ne prehladi baterija ...
  11. Pošto sam kola počeo da vozim ilegalno "pre roka", bilo me blam ideje da bih možda mogao pasti na polaganju za B ( jer su me mnogi iz moje okoline vidjali da vozim ), pa sam sa odmah sa 18 polagao samo za C ... I sve položio iz prve. Januara 1988. Na kamionu Zastava 640 AD
  12. Ne gledam te stvari kao ti, pa ni po pitanju te "ekologije". Bez dileme, svako ima slobodu da "štedi" gde on misli da je to najcelishodnije i/ili da "rasipa" gde on to želi. I sve je to OK.
  13. I meni je cela serija 500 dizajnerski veoma uspela, Svaki model na svoj način. A onako "dečački", iz cele te "zle familije", najviše bih voleo .. Recimo, "neki" Fiat 595

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...