Jump to content
FAS Euroauto Goran

moron

Members
  • Content Count

    2408
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

moron last won the day on May 13

moron had the most liked content!

About moron

  • Rank
    Prominente

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    500L 1,6 MJ

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ja video danas na salonskom 500 L najnoviji all sesaon Good Year.
  2. Šta je bio izvor smrada? Pa, deca, šta drugo Deca su godinama trenirala jedrenje i kola su često bila puna mokre jedriličarske opreme ( znali su nekada natopljeni neopreni, smrdljivi kao ukvarene lešine, da stoje i po 3 dana, koliko bi trajale regate ), a i enterijer se delom "natopio" prljavom vodom iz Save, Dunava, sa Palića, sa mora ... Mi smo vemenom osećali da u kolima postaje "sve teži vazduh" i ja sam najpre mislio da se "otrovala klimatizacija", a nije bilo do nje Dubinsko čišćenje je sve rešilo (posle čega sam bio izuzetno pažljiv, kao da sam u kolima pozadi prevozio kučiće, a ne decu), a "Bogu hvala", deca su uskoro to i batalila ...
  3. Za mirise sam "onako", nemam baš "precizan nos". Ali, imao sam jedna kola koja su se vremenom baš bila usmrdela, na crknutu ribu. Da se ispovraćaš. I imao sam dosta muke dok sam shvatio od čega je i dok sam se toga rešio. Sada pogledah sijalice u mom kompletu (došao uz kola, dao AK Kole), piše H-7, samo je moj stari, pre FL, a do danas ni jednu sijalicu nisam promenio. A kada sam imao 307, samo sam to radio, od prvoga dana ...
  4. Imamo isti ukus. Meni je Trekking spolja estetski bio "za desetku" (u odnosu na kasniji Cross). I sa ove vremenske distance mi jeste veoma žao što sam pri kupovini relativno nisko bio postavio cenovnu granicu, u koju Trekking nikako nije mogao da se uklopi. Kada sam 2019. uzimao poslovno Yarisa, bukvalno sam jedva uz njega dobio "obaveznu opremu", i bilo je kao da sam prodavcu zdrav zub vadio kada sam zakukao sa pitanjem "kako je moguće da u kolima nema obavezne opreme i da to još nisam doživeo". Danas sam u salonu Fiata seo u par modela (u dva komada 500L, dva komada 500X, 500, panda ) i ja nisam osetio bilo kakvu razliku mirisa enterijera. Probaj sesti u novi Hyundai Bayon, da vidiš šta je plastika tvrda kao granit i šta je "miris".
  5. Priznajem, za jedno si u pravu. Ne postoji u Srbiji „FCA salon“ ( ili „Ford salon“ ili „BMW salon“ ...“ ). Postoji „salon koji prodaje FCA vozila“ ( „salon koji prodaje Ford vozila“ i sl. ). I naravno da se za bilo koji brend poslom maloprodaje ne bavi uvoznik vozila, već diler vozila. I to si u pravu. Za sve ostalo što si ovde pisao – nisi u pravu. Ni najmanje. Ali, čak i onda kada se ne slažem sa onim sa kime komuniciram, ja mu ne napišem „da lupeta“, jer mislim da se neki nivo kulturne komunikacije uvek treba zadržati, pa i onda kada se ne slažemo. Probaj i ti tako – neće da te boli.
  6. Ja ostajem pri onom što u startu napisah – da FCA ima „fejk cene“ u zvaničnim cenovnicima. Cene po kojima ništa nikome ne nudi. Bar ja nigde u nekom FCA salonu, ili na nekom dilerskom oglasu, nisam video da se neki model nudi na prodaju po cenama iz cenovnika, već „po debelo“ nižim cenama. Recimo, pogledaš sada sajt Polovni Automobili, model Alfa Romeo Stelvio. Imaš ponudjena dva dilerska komada ( iz 2022 ) u „Veloce“ izdanju ( 2,0 T sa 280 ks ), po ceni od oko 56-56,5 hiljada evra To je jedina cena koju ćeš u tom oglasu videti za taj „Veloce“. No, ako odeš u FCA salon, videćeš da na tom vozilu stoji: - redovna cena 70.880 ( to je zvanična cena iz cenovnika ) - „popust“ 14.390 ( što je oko 20,3% od redovne cene ) i - cena 56.450 ( to je ona jedina iz oglasa ). I nije to samo Afla. Sa tih 20% (nazovi ) „popusta“. Koji „popust“ od 20% i nije „popust“, jer on nije rezultat bilo kakvog posebnog interesovanja ili truda bilo kog lica koje bi se teoretski mogli naći u poziciji kupca. Kao što niona „redovna cena“ i nije „cena“, jer se po njoj nikome ništa ne nudi ( kod FCA ). Za Jeep sam ti u prethodnim postovima već okačio „pisane materijale“ koji takodje jasno ukazuju na istu stvar. Na „popust“ koji je se „na dobar dan“ nudi svakome, pri čemu se nikome ne nudi vozilo po ceni iz cenovnika. A evo šta danas isto kao sve to, videh i u salonu fiata (za koji sam ti takodje gore dao i zvančan cenovnik i oglas sa PA sa razlikom cene od oko 20% ). Ima dosta izloženih modela i nigde da se nešto ponudi po ceni iz cenovnika, već je sve „sa popustom“ od 15-20%. Znaš zašto je to (takav način pisanja cena ) loš? Loš za FCA. Jer će, da kairkiram, čovek koji „ima u džepu“ do 20 hiljada evra, a pogleda cene Fiata na FCA sajtu, kao i cene sa sajtu Dačije, da sebi kaže: „Ha, pa za oko 19.000 mogu da kupim Jogger 1,0 T sa 5 sedišta u opremi Extreme ... A ni za 20.000 kod Fiata nema Fiat Cross SW sa 1,0T, jer je on kod Fiata 22.800“ I on će da ode u salon Dačije, gde će ako i upita za dodatni popust, da mu uz tužan izraz lica kažu „da nisu u prilici ...“. A da je otišao u salon Fiata, njemu bi „sa vrata“ ponudili onaj Tipo po 15-20% nižoj ceni ( na isti način kao što se na PA i u salonima Tipo HB Cross 1,0 T nudi za 17.190, iako mu je zvanična cena 21.550. I ako mene pitaš, način "pisanja cena" ( u cenovnicima ) FCA za Srbiju je dosta infantilan Naravno, ti si administrator FCLS ( sa svim "obavezama" koje iz toga slede ) i ne očekujem da se složiš sa mnom
  7. Jedan prijatelj je juče otišao da isproba jednu mazdu trojku iz 2021 "sa oglasa", sa svega par hiljada km na satu. I u test vožnji je primetio nešto što ga je malo zabrinulo. Kao da se nešto sitno zatrese pri promeni režima vožnje opterećen/neopterećen, kada dodaješ gas ili oduzimaš. I požali se na to prodavcu. A prodavac mu kaže da je to normalno, da su mu u servisu rekli da je to "potpuno normalno", da je to posledica rada sistema za deaktivaciju cilindara, jer ta mazda, zavisno od opterećenja motora, radi na 4 ili 2 cilindra i pri svakoj promeni režima rada, ima malih vibracija. To isto kao nešto što kvari osećaj i sreću, čuo sam od jednog vlasnika potpuno novog TSI-a, ta vibracija u smislu aktivacija i deaktivacija cilindara. Tako da postoji milion mogućih razloga koji vlasnika novog automobila mogu da totalno izbacuju iz takta, da načisto popizdiš, "da zapališ kola". Nova kola ...
  8. Osećaj zadovoljstva, prijatnog ili neprijatnog korisničkog iskustva, to je jako indivdualna stvar. Ako opet na tvojoj temi pohvalim fiata ili 500L, ti ćeš da pomisliš da sam neki plaćeni bot fiata. A nisam, već samo običan čovek koji je veoma zadovoljan sa 500L. I moja porodica. I kada sam im pre neki mesec izneo ideju da u smislu obnove voznog parka prodam taj 500L (iz 2015) i uzmem nešto drugo, novo, u kući je zavladala drama ( u stilu: „Da prodamo našeg Fiću? Nikako!“ ). Oni su do te mere vezani za 500L (i srećni dok se njime voze), da sam na kraju totalno iracionalno ponudio da 500L ostane u kući, a da kupimo nešto dodatno. Srećom, supruga je tu ideju uvećanja voznog parka ocenila kao čisto bahaćenje. I sada sam nekako zaglavljen sa 500L. Ako si tako nezadovoljan ... Na Dačija forumu sam tokom zime čitao niz vezanih postoja jednog svežeg vlasnka dačije, koji je bio veoma nezadovoljan nekim osobinama, koje on nije očekivao, a ni za njih znao. Neki su davali svoja mišljenja, savete. A on kritikovao je, kritikovao. Na kraju mu je jedan stari član otprilike napisao: „Ako nisi zadovoljan kolima takvim kakva jesu, prodaj ih. Drugog rešenja nema.“ Ne mislim to zlonamerno. Već prosto – ako ti je posedovanje tog 500L teška zlopatnja, pa što da se zlopatiš? Reši ga se. Izgubićeš deo para, sigurno, ali, na duge staze, mentalno ćeš samo da profitiraš, jer ćeš da se rešiš nečeg što te svaki dan žulja.
  9. Mislim da je u gepeku, na podu, levo, pozadi, pored rupe za rez. točak.
  10. Uh, vozio sam dosta ladu nivu. Kako ja to kažem "nivu prve generacije" ( sa 4MT) Privatno. Jednom sam je van grada terao "kao bez duše" i ostao bez goriva posle oko 270 km Ali je i imala neki problem sa "oduškom" rezervoara i nije moglo da joj se naspe više od 36-37 litara. Realno, van grada (magistralno) je trošila 10-12, po gradu 14-16, a samo jednom sam je uspeo spustiti na oko 8,5 ( kada sam se vozio dolinom Neretve, nizvodno ). One kasnije generacije ( sa 5MT ) su bile revolucionarno ekonomične (kao da nisu bile Niva), ugladjene (bez vibracija) i dosta tiše.
  11. Ja sam na 308 SW bio stavio te folije, samo pozadi, zbog dece i kada mi je čovek na tehničkom tražio reket, pa video koja je procedura i zajeb da se to legalizuje, skinuo sam ih sam iz inata. Terajte se svi u 3PM. A realno jesam se zajebao pri kupovini kola jer je to kao opcija koštalo mislim 90 evra.
  12. Koliko iznosi maksimalno merenje, 1.000 radnih časova ?
  13. Pre par dana na 500L sa 1,6 MJ odradjen redovan godišnji servis kod "Gorana" na Altini ( ulje motora + svi filteri ). Dodatno, promenjeno ulje menjača i antifriz. Ukupno 21.200 dinara ( 180 evra ).
  14. Naravno, maltene svaki dan čitamo istovremeno kako proizvodjačima pada obim proizvodnje, ali, raste im obim prihoda i visina profita
  15. Baš tako. Nekada šanse nije bilo da ga propustim i da ne odem "čoporativno". Sada šanse nema da odem.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...