Jump to content
FAS Goran

moron

Members
  • Content Count

    4073
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

moron last won the day on July 30 2023

moron had the most liked content!

About moron

  • Rank
    Prominente

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Honda Jazz Crosstar, ex 500L 1,6 MJ ...

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kako čovek proverava visinu deklarisanog obrtnog momenta i onu oznaku 290T pozadi... ( negde na 7 : 25 )
  2. Očekivanja su ti potpuno na mestu, pa taman i da košta pola od toga Tim pre što uz potpuno isti hibridni sklop jeftiniji ZRV dolazi sa dva zadnja izduvna lonca i dve stvarne izduvne cevi, pa je malo nejasno zašto onda CRV ima samo jedan zadnji lonac i jednu stvarnu izduvnu cev, dok je ona druga "fejk" Čak i Civic sa tim istim sklopom ima samo jedan zadnji lonac i jednu cevku, ali, ništa od toga pozadi nije vidljivo, niti ima nekih "fejk" izduva. Na žalost, "fejk" je odavno IN i u svetu premijuma, pa se nisam začudio ni kada sam neki dan gledao MAREK-ovu recenziju za Mercedes-Benz E-Class 2024 W214, sa "fejk" auspuhom
  3. Ne ide mi u glavu da gotovo za svaki model Ferrarija ili Maseratija može da se kupi rezervni točak, a da kod Honde nije moguće za bilo koji aktuelni hibrid, pa ni za CR-V šeste generacije ... https://www.baroli-automobilia.com/product/ferrari-space-saver-spare-tire-emergency-tire-spare-wheel-240241-with-black-leather-cover/ https://masparts.net/product/maserati-spare-wheel-kit-complete/
  4. moron

    Biciklizam

    Hvala, hvala Veoma davno sam imao nameru da sebi kupim onaj set za zamenu ulja u kočnicama bicikla, ali lenjost je ipak preovladala ... Čak sam odlučio i da iduću zamenu ulja u kočnicama automobila poverim servisu. Biće mi to prvi put u mom "vozačkom životu" ( a imam poprilično tog staža ).
  5. Samo sam citirao šta piše u uslovima Relax garancije (u tabelarnom delu uslova). Nisam ih ja pisao. Žao mi je ako sam eventualno zvučao kao hejter Toyote. Nije mi bila namera.
  6. Dobar drug godinama vozi službeni 308 druge generacije sa 1,2 T od 130 ks. Ne voli pežo (kao i još mnoge brednove). Ali, na taj motor mi se nikada nije žalio, u smuslu eventualnog kvara. Mada, znam da su bili spalili kvačilo već na oko 90 hiljada km. Sad bacih oko „na oglase“, ima npr. 308 mk2 ( i to koliko hoćete komada ) sa oko 180-190 hiljada km. Ili, 2008-ica sadašnje generacije sa tim motorom oglašenih i sa preko 170 hiljada km.
  7. Kod Toyote broj dana za koje imaš pravo na zamensko vozilo (po osnovu garancije) bukvalno smešan ("U slučaju da korisnik želi da iskoristi opciju zamenskog vozila, Toyota Eurocare će obezbediti zamensko vozilo slične klase za vreme trajanja popravke - najduže tri dana." ). I kao uslov za zamenska kola treba da ti se kvar desio "tokom putovanja". Ali, po osnovu posebnog Toyota kasko osiguranja može da se dobije i "Do 5 dana zamensko vozilo" (ako "slupaš" kola).
  8. Pogrešna su ti očekivanja, bojim se. Pogledaj kod Toyote uslove garancije na koliko dana imaš pravo na zamensko vozilo.
  9. https://www.hondaclub.rs/forum/
  10. Nemam šta da pitam, ali, svakako bih da pohvalim kako si sve što je bitno i lepo rekao. Svaka čast ! I slažem se da je taj dizel motor nešto zaista fantastično. Nisam, na žalost, imao tu čast da se družim sa verzijom od 120, već samo od 105 ks.
  11. Ma, vidi, ako je mene nečeg strah na vozilu (ma kog brenda), to je korozija, jer je to kao tumor. Na ovoj temi na Honda forumu ima opisan jedan Jazz uvežen iz CH, iz 2008, a i inače ima dosta vlasničkih tema za Jazz-a. A ovo je jedna od slika posle uvoza i "rastavljanja". Koliko se sećam, bilo je dosta korozije na kočionim elementima. https://www.hondaclub.rs/forum/topic/14423-sakura-jazz-gd1-14/ Naravno, treba se prvo registrovati na forum radi čitanja, ali, banalno je.
  12. Što se tiče cene po kojoj je oglasio svog polovnjaka ( 22.500 za vozilo iz 2019. ), moja drugarica je te godine kupila istu pogonsku verziju (2,0 dizel sa AT9), ali sa panoramom, i znam da je popust bio lavovski i da je konačna cena bila samo oko 23-23,5.
  13. Pa, ovo više liči na preforsiranu reklamu za svoje vozilo koje prodaje, nego li na "supertest".
  14. To što se tiče pomena korozije, ja i inače nemam neke vere u japansku antikorozivnu zaštitu (od malih nogu), ali me "moj" farbar/limar često ubedjuje da to nije problem samo do Japanaca, pa kaže i da ti možeš vrlo lako naći i potpuno trulog poda golf 6 ili Audi A3 te generacije (dosta ih je on "krpio", pa i iz uvoza), koji su savremenici pomentuog Jazz-a. Da ne kažem koliki je meni bio šok kada sam saznao da je "moj" biviši 308 iz 2009. prošle godine dobio baš veliku rupu od korozije u desnoj sajtni (pa je to radjeno). Zna se nrp. da je civic 8 generacije kao sedan bio baš sklon koroziji (ali ne i HB), pa čak i accord iz tog doba ima neke delove karoserije koji su češće ugroženi potencijalnom korozijom (gledao sam ih i ja na placu sa jednim drugarom, na podu pozadi (blizu zadnjih točkova bukvalbo rupe). Za Jazz te generacije sam primetio da postoji neko potencijalno podozrenje u pitanje korozije, pa i u odnosu na neke primerke uvezene iz CH. Ali su neki koji su nedavno kupili postavljali na forumu i detaljne slike podvozja nakon kupovine i pranja podvozja i nije delovalo ništa očajno. Dakle, rizik korozije sigurno postoji pa i kod Jazz-a starog 15 godna i svaka kola treba dobro pregledati. Za ostalo zaista ne znam. Ako je volan i pocepan, nije to danas tako skupo da se presvuče.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...