Jump to content
FAS Euroauto Goran

moron

Members
  • Content Count

    2644
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

moron last won the day on May 13

moron had the most liked content!

About moron

  • Rank
    Prominente

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    500L 1,6 MJ

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. U martu će, bojim se, da bude skuplji. Na žalost. Nadam se da grešim. Svakako ti želim da ti se želja ispuni.
  2. @indzinir Pogledaj u Upustvu, opisano je 10-ak slučajeva kada i pored potpune ispravnosti "uključeni" S&S neće privremeno biti u funkciji. Svašta može da ga privremeno "izbaci iz takta". Od stanja napunjenosti akumulatora ( mora biti iznad 80% ), statusa DPF-a o svetlu očekivane predstojeće regeneracije, regeneracije u toku, tek okončane regeneracije, spoljne temperature, trenutne potrošnje struje ... I još svašta nešto" Moj je utisak i da ako duže vreme nisi vozio kola, da i tada "ispadne iz takta" i da mu treba stotinjak km da "počne da radi". A i kada su kola potpuno nova, čak ni tada neće odmah da proradi. Jako ćudljiv sistem - bar kod Fiata. Zajebaniji S&S nisam sreo
  3. @andreja.micovic Nemaš subvenciju na blage hibride, pa ni na taj 1,5 MHEV (samo na HEV, PHEV i EV), a inače negde od jula ove godine nije isplaćena ni jedna subvencija koja jeste prethodno odobrena (jer su za to namenjene pare potrošene ), ali je moguće da nakon formiranja nove Vlade dodje i do rebalansa budžeta za ovu godinu, pa da bude još nekih para ( ali svakako ne za bilo koji MHEV ). @knezevic76 Na onoj fotografiji se na gornjem delu naslona sedišta jasno vidi kakva u gornjem delu naslona poprečna "grba" postoji na spoju dve ravni ( dve boje presvlaka ) sedišta. Ko je one visine i dužine trupa za koju su sedišta projektovana ( a to su sve normalne osobe do one visine iz PR saopštenja Fiata ), taj tu grbu neće ni osetiti, jer će mu biti iznad ramena. Ali, "dugotrupni" će tu grbu da odmah osete gornjim (ramenim) delom ledja . A posle dužeg sedenja (vožnje ) bi im bilo jako neprijatno. No, da su sedišta vizuelno veoma lepa i da su materijali baš super u top varijantama, sve to stoji.
  4. Da, 500X ima mekane fotelje Meni, za moj suviše dug trup, smeta izražena profilisanost naslona sedišta Tipa, o gornjem delu, popreko, u zoni ramena. Za mene i moje naopako telo to nije. Sve je lako kada si normalan i u granicama proseka, za koji prosek se sve projektuje
  5. Da, ono što sam gore "citirao" iz FCA PR saopštenja ( "u modelu Tipo (prednja sedišta dizajnirana su za putnike visine do 1,88 metara, dok su zadnja za putnike visine do 1,80 metara).) je stvar same anatomija sedišta Tipa ( ne Headroom ), odnosno, sedišta su dimenzijama i oblikom prilagodjena osobama DO te visine. I kada sednem u Tipa na mesto vozača ja imam isti problem koji i ti kažeš ( "ali se mozda mislilo na sama sedista Tipa i ono "udubljenje" u gornjem delu, koje recimo bar meni ne prija (a skoro prosecno sam visok)?"), tj. naslon sedišta me pogrbi i baš mi je neprijatno. Jer, mada sam i ja 192 cm, trup mi je malo duži, a noge za toliko kraće ( no je zir svakako 192 cm ). Ali, zbog ta možda najviše 1-2-3 cm dužeg trupa, ne samo da su mi sedišta još neudobnija (jer mi trup kao da sam visok npr. 196 cm), već nemam prostor za glavu. Mali mi Headroom
  6. To je to. Znao sam da sam negde čitao ovo PR saopštenje kada se pojavio Tipo. ..
  7. Pa, znaš i sam, rezultat uvek zavisi od metoda i da bi bilo uporedivo, metod mora biti isti. I npr. oko merenja „Headroom“-a jako ti je bitno u kom položaju je sam sedalni deo sedišta ( koliko napred-nazad ), iz koje tačno tačke na sedištu sedišta meriš i pod kojim tačno uglom meriš ( npr. promeniš ugao za samo par stepeni i ode rezultat tamo ili ovamo dosta ). Zato sam rekao da je bitno sa istog sajta skinuti izmerene dimenzije ( zbog istog metoda ) i to je razlog zašto ćeš ti na različitim sajtovima ( zbog primene različitih metoda, uglova i onih tačaka ) za „Headroom“ da nadješ za dva slična vozila medjusobno totalno drogirane podatke. Neupoerdive maltene.
  8. Da bi u smislu samih deklaracija poredio to što želiš, bile bi ti nužne ovakve "slike", ali, istog autora, odnosno, mereno istim metodom. https://www.netcarshow.com/peugeot/2012-308/1024x768/wallpaper_0d.htm Ali, subjektivno, za mene ( sa 192 cm i nešto dužim trupom, pa recimo da sam "nenormalan" ) , sadašnji Tipo je jedan od najteskobnijih automobila C segmenta, pri čemu postoje i neka druga aktuelna vozila C segmenta u koja makar na oba prednja sedišta sednem neverovatno komotno ( npr. Focus je meni sušta suprotnost, a ima ih još dosta ). A da ne kažem da imaš i aktuelnih kola čak i u B segmentu koja na prednjoj klupi nude veći "Headroom" nego sadašnji Tipo. Ja kada sednem na mesto vozača ( ili suvozača) u novu Fabiju (ili u onu prethodnu ), iznad glave mogu da stavim moju stisnutu pesnicu. Kod Tipa na mesto vozača jedva da tesno uvučem i dlan. No, siguran sam da je za ljude prosečne visine ( i normalnih proporcija) Tipo sasvim OK.
  9. Ja se sećam da je u to vreme jedan moj klijent imao paralelno taj nov Stilo JTD i nov Avensis 2,0 dizel, valjda su oba bila 115-116 ks. I on je uvek govorio da su bili neuporedivi temperamentom. Da je Stilo išao kao nenormalan Ali, kad god bih seo u taj Stilo i stanemo na nekom semaforu, pa motor za to vreme radi na leru, imao sam utisak da su sedišta sa masažom koja je upravo uključena Bilo mi je nepojmljivo da to može onako da trese
  10. Kada sam kao već realizovani vlasnik 307 HDI 90 prvi put provozao Stila 1,9 JTD 115 imao sam osećaj da Fiatov dizel trese kao da motor radi na 3 cilindra, ali i da ide tako dobro kao da ima 6 cilindara
  11. Da, kod 307 je uz 1,6 benzinac od 109 ks je dolazio AT4. Pisao u upustvu da je to neki sistem "Tiprotnic Porsche" A AT6 (ili poluatomatski) je dolazio uz dizele. Aisin AT ( sa 6 i 8 ) je mislim došao tek uz 308 mk1. Ne sećam se Aisina u 307.
  12. Za mene je velika razlika izmedju Stila i Tipa. Stilo je bio pojam bogate ponude prostora u unutrašnjosti, a Tipo je meni pojam teskobe (za moju visinu i proporcije tela i moju porodicu, sa tri osobe visinom iznad proseka). Kada se tek pojavio Tipo SW, odmah sam otrčao u AK Kole, da ga uživo vidim i u njega sednem. Kao da sada gledam. Ispred mene je bio prelepi Lounue ... I kada sam pokušao da sednem na mesto suvozača, dodirnuo sam glavom nebo. Jedino mesto u kolima na koje sam mogao sesti je bilo vozačka pozicija, jer se to sedište podešavalo po visini, ali je i ono sedište suvozača, a bilo je fiksirano „na pola visine“ u odnosu na vozačko. Tada sam iz glave trajno izbacio ideju kupovine sadašnjeg Tipa SW. Džaba mu bio i motor sa kojim sam ga gadjao (tada je 1,6 bio sa 120 ks) i dobra cena za tu klasu karavana (Lounge je bio oko 18,5k). A Stilo ... Stilo je bio neka druga pesma. Sećam se, jer sam i njega merkao, davne 2004. godine. Bio mi je komforniji od tadašnjeg pežoa 307 ( koji je bio visok 151, a na mestu vozača je imao „Headroom“ od čak 103,5 cm ). Ali, te davne 2004. mi je Stilo (mada poželjniji) bio preskup (bar u odnosu na tadašnji 307). Čak i danas kada vidim nekog još zaostalog prastarog Stila ( posebno „sandučara“ ) ja malo uzdahnem, jer je za mene to bilo vozilo za poželeti.
  13. Ko normalan bi zaboravio onaj zvuk HGT-a ... A pošto neko pomenu da za manje od 20 hiljada nema novih kola u klasi Tipa, evo gledam, ima i Megan TCe 140 ks za 19.500 ( uz "isporuka odmah" ). https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/11576216/renault-megane-13-tce-140?attp=p1_pv0_pc1_pl1_plv0 Ne kažem da je Megan tržišno mlad model, ali motor ( kao najbitniji deo svakog vozila ) je veoma primeren za tu klasu ( blago rečeno ). Što se Fiat nije za*e*ao pa za Tipo ponudio konkurentan motor za razumne pare.
  14. Kamo sreće da se ne sećam, jer sam za mnogim od tih vozila u njihovo vreme iskreno "slinio"
  15. Da, cela aktuelna evropska Fiat gama je veoma vremešna. U osnovi, sve metuzalem do metuzalema ( sa izuzetkom modela 500 kao EV ).

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...