Jump to content
FAS Goran

moron

Members
  • Content Count

    3506
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

moron last won the day on May 13 2022

moron had the most liked content!

About moron

  • Rank
    Prominente

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Honda Jazz Crosstar, ex 500L 1,6 MJ ...

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Meni su od Zelenka ostale samo slike i lepe uspomene. Otišao je. Uživajte u tom vozilu, kad ga je Bog već dao ...
  2. I ovakve lepotinje on "drži u njivi" ? Sve mu to treba "oduzeti"
  3. Ne toliko davno pre toga, VW grupacija je dosta toga "pakovala" na samo Wb od 2.587 mm. Pa kupiš i "MPV" pod nazivom Seat Altea XL (gde ono XL valjda simbolizuje i neku veću bitnu veličinu ) i imaš smešno malo rastojanje izmedju osovina. I isti takav komfor u kolima na zadnjoj klupi. Sve to je deo (svetle) istorije VW-a. P.s. u tom istom, dosta dugom periodu ( koji je VW pokrivao"30 modela" sa Wb od samo 2.587 mm ), PSA je npr. kod 307 SW ( pa i 308 SW mk1) nudio Wb od 2.708 mm. 13 cm razlike u rastojanju osovina.
  4. Bravo za Toyotu za unapredjenja. Mada, i bez ovih unapredjenja cena je u jačoj opremi mogla da prebaci i 30 hiljada evra.
  5. Da, umesto avio stočića "debelih" (u sklopljenom stanju" ) 2-3 cm (kao na prethodnoj generaciji), oni su stavili veoma masivne avio stočiće, kao da su radjeni od debele hrastovine Mislim da je to kao prvobitni deo standardne opreme (u višim paketima) ukinuto u toku 2018. i prebačeno u opcionale. Nakon što se to desilo, pričao mi jedan prodavac (koga znam dugo) da su prethodno imali dosta upita ljudi (pa i realizovanih kupaca) može li to da se nekako da se demontira, a da se mnogo ne naruži. I reče da je njemu kao prodavcu dosta laknulo kada su to sklonili iz serijske opreme, da više ne mora ne ubedjuje potencijalne kupce u suprotno od onoga što oni sami vide svojim očima.
  6. Ta potrošnja za kola te klase, mase i snage je smešna, posebno kada se setim da je meni 307 HB 2,0 HDI od 90 ks tokom prvih 100 hiljada km imao efektivni prosek potrošnje oko 6,1.
  7. Divim ti se kako si uspeo da uklopiš sve te tražene parametre pri potrazi za sadašnjim vozilom. Deluje mi da je lakše naći detelinu sa 4 lista ... A što se tiče tog novijeg rešenja na centralnoj konzoli, slep si ti kod očiju kada ne prepoznaješ benefite od te "rupe" ( umesto od onih multi-tastera). To je namenjeno da se baci zgužvana papirna maramica. A ti to nemaš Izgleda da sam ja imao tu sreću da budem vlasnik dva HDI primerka koji su "u dlaku" lagali kada je u pitanju bord i prikazana prosečna potrošnja. Laže malo čak i odometar, kao i prosečna brzina na bordu. Baš sitno, ali, laže.
  8. Ali, vidiš, kada se fabrika baš potrudi na uništi sve tradicionalne blagodeti MPV-a, i to je moguće. "Uspeh" je zagarantovan ... Na žalost.
  9. Treba mi savet za neki dobar servis u Beogradu za (redovno) servisiranje 8-stepenog AISIN automatskog menjača, drugar uzeo Citroën C4 SpaceTourer 1,5 BlueHDI EAT8 (iz 2019). Unapred svima hvala za savet.
  10. I meni obe fotografije deluju kao da je bilo dejstvo neke mehaničke sile. Sad, kako to izgleda uživo, pojma nemam. Fotografija je samo fotografija i ona nikada ne prenosi do kraja realno stanje.
  11. Mogao si i mene da upitaš i ja bih ti odmah bez greške rekao da PSA bord laže sa potrošnjom oko 5% i da to u naravi bude tih manje pokazanih 2 ili 3 dcl na bordu A nisam zaista imao pojma da je u toj tvojoj generaciji 2.0 HDi od 163 KS nudjen kao manuelac. Stvarno sramota za nekoga ko je 16 godina terao samo HDI motore i zaista bilo veliki poklonik HDI-a i PSA uopšte. Mada, od kada je PSA u Pežo uveo i-cocpit, moja ljubav ka pežou je počela rapidno da bledi, a o kada je ispala i bruka i sa 1,5 BlueHDI, bojim se da smo pežo i ja zauvek završili druženje. Jbg, ništa ne traje večno, pa ni moja ljubav ka PSA, a baš mi žao što nisam imao npr. 508 SW prve generacije ili 5008 prve generacije. To su mi baš bili snovi. Ovi današnji, iz druge generacije, me ne privlače ni najmanje i verujem da bih sebe lakše video npr. u Dačiji Jogger (hibrid), nego u njima.
  12. Mada verovatno sasvim slučajno, pogodio si ti dosta dobro ... "Prva prepreka" za ideju novih kola mi je - moja tašta To što je ona još živa ... I što njena kćerka smatra da moramo da imamo vozilo koja je za nju veoma lako za ulazak u kola i izlazak iz kola. I to moram da pustim da se reši samo ... Ili da opet obavezno kupim SUV, ali, ne bilo kakav, tj, ne sme da bude ni previsok "Druga prepreka" je "moja draga", tj. kćerka moje tašte ... Pri čemu nije lišeno baš svake logike ono što ona priča oko kola ( često i: "Da li si ti uopšte normalan? Menjati nova kola? Šta je tebi čoveče ?" ). "Treća prepreka" mi je sin. Vidim da se on sve više loži na jaka kola i na brzinu. On bi nešto mnogo jače i brže. I to me baš brine... "Poslednja prepreka" sam ja. Sa više razloga. Pa i zato jer znam da "moja najdraža" baš i ne priča gluposti. I ne bih ni da potpaljujem sina još više time što bih uzeo nešto jače i još brže. A ništa manji problem nije ni to što se meni želje menjaju skoro svaki dan ... Jedan dan bih SUV, drugi MPV, treći HB, četvrti dan da je "obavezno dizel", peti dan "samo benzin", šesti "hibrid ili ništa" ... I bojim se, ako i savladam sve te "prepreke", već za par dana ću sebi reći: "Au brate, ala si se zajebao, pa i sa izborom i kako si samo grdno pogrešio ...
  13. Ja sam u početku malo bio skeptičan za ta zadnja "kontra vrata", ali, kada sam probao (par puta), shvatih da je to sasvim OK.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...