Jump to content
Goran

moron

Members
  • Content Count

    4912
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    11

moron last won the day on July 2

moron had the most liked content!

About moron

  • Rank
    Prominente

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Honda Jazz Crosstar, ex 500L 1,6 MJ ...

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bijah danas do salona Suzukija. Htedoh da razgledam novog Swifta, pa sedoh posle i u Vitaru. Tablet Vitare kao da je najjeftiniji kineski aftermarket. Neverovatno.
  2. Za moj CRV na Sprimonitpr.de je uvek bilo i ostalo malo primeraka Count Fuel type min Ø max 27 Gasoline 6,04 7,33 8,80 U ovoj godini ( na dosadašnjih oko 7.000 km ) sam na stvarnom proseku od 7,14 ( po aplikaciji Simpy Auto )
  3. Vožnja iz cuga ili više njih, sa više hladnih startova? Nisam čuo za to Imao je moj ćale dve peglice, ali, oko kola ništa nije znao, osim benzin da uspe
  4. Jedna fotografija od prošlog vikenda. Smešno malo je prešao u medjuvremenu, od prethodnog posta ( jedva 2.000 km ). A nije da se ne vozam. Uh, baš dosta. Samo, ne neke prilike da povozam CRV-a. Uglavnom čami u garaži ...
  5. Sad pogledah na sajtu Honde. Piše da je baterija bruto 17,2 kWh, a da je autonomija u EV modu 79 km ( po WLTP ).
  6. U pitanju je dimenzija gume 185/65x15, vozilo Toyota Yaris 1,5 iz 2022, kola koja poslovno vozim. Kola se voze pretežno van grada ( aplikacija My Toyota kaže da u toku meseca prosek brzine bude 50-65 km/h, kako kada ). Na neka dva ranija poslovna vozila smo potrošili 6 setova AS ( Kleber ) guma sličnih dimenzija i svi ti setovi su voženi 60-70 hiljada km. Ja sam na dva ranija privatna vozila imao AS gume ( Michelin CC+ i CC2 ) i nisam imao primedbe. A planiram ove jeseni da kupim neke bolje AS gume jedno moje sadašnje privatno vozilo ( Jaris 1,5 ). Ali i za dva poslovna ( Jarisa ). Prosto, to je mnogo lakše, a deluje mi kao dovoljno za namenu tih kola i puteve kojima se uobičajeno voze. Ostaću na dva seta ( letnji – zimski ) samo za jedno vozilo jer sam nedavno ( sasvim slučajno i neplanski ) uzeo nove letnje gume, a što mi je za to vozilo potpuno upropastilo ideju prelaska na AS gume.
  7. Pričati o potrošnji benzina kod priključnog hibrida je verovatno slično smisleno kao i pričati o potrošnji benzina kod vozila koje ima ugradjen TNG uredjaj. Jer, potrošnja benzina kod PHEV vozila zavisi od toga koliko ga voziš na benzin, a koliko kao EV, tj, koliko redovno mu dopunjavaš PHEV bateriju. Tek, provozah u subotu sasvim slučajno malo Hondu CR-V PHEV ( demo primerak ). Nekih 100-ak km. Hteo sam zapravo da provozam "jedan krug" demo Jazz hibrid, ali, navodno im u tom trenutku tu nije bio ključ od tih kola. A onda mi čovek ponudi PHEV CRV-a do kraja radnog vremena. I nisam imao obraza da ga odbijem ... Jako lepo ide. Prosto, leti. Bolje ide nego HEV. Mada je potrošnja benzina kod priključnog hibrida jako relativna stvar, kada završih vozanje CRV PHEV-a pogledah na bordu: životni prosek potrošnje benzina je 3,9 litara (na oko 3.500 km), a na poslednjih oko 1.400 km prosek potrošnje je 3,4. Ne videh na bordu nigde podatak o do sada potrošenoj struji Inače, kada sam seo u njega, displej je pokazao da u bateriji ima struje za vožnju u EV modu od 65 km. Baterija je bruto nešto manje od 18 kWh.
  8. Evo kako izgleda AS guma Good Year posle oko tri godine i oko 58.000 km. Biće zamenjena u septembru ( jer je na oko 4 mm ) Ja nisam zahtevan korisnik i meni je to skroz OK.
  9. Pravo da ti kažem, i meni se Du(n)ster jako dopada: estetski, ponudom prostora, mogućnošću izbora 4WD verzije, korektnim motorom ( za današnje vreme ). Nije mi se dopalo što neki delovi podvozja i dalje nisu ofarbani ( verovato od rdje ne bi propali ni za 20 ili više godina ), ali, nisu ni kod moje Toyote ofarbane šine sedišta
  10. Nisam vozio Sportage, ali, probao sam Tucson 1,6T 150 FWD 6MT ( pre FL ) i meni je on bio sasvim OK. Jesam gledao u salonu Sportage ( pre FL ). Nemam šta prostorno unutra da zamerim ( mesta ima dosta ), oprema, naravno, zavisi od izabranog paketa ( DCT u nekim paketima dobija više nego 6MT ), ali mi se posle FL ne dopada načon izvedbe prednjih svetala ( veći rizik oštećenja na parkingu nego ubičajeno ). Sve u svemu, SUV kao i svaki drugi te klase.
  11. Maserati možda ? Bar nešto od Fiata
  12. Korektno je sve to. Najpre, taj litar-dva ulja na 10.000 km, ja bih srećan bio da su mi kola nekada trošila tako malo ulja Vitara 1,6 mk1 mi je trošila jedno "5 kila" na 10.000 km A da fali snage ... Naravno, ako ćemo onako "ljudski", da smo prokleti ( kako je to čoveku svojstveno ), bilo bi ti vremenom malo i 300 ks Ali, tih 95 ks je sasvim OK. Može to leo da ide. Jedino se slažem za karavan, jer sam na njihov fan. Ne fali HB-u ništa, samo SW ima veći gepek Sve u svemu, uživaj i dalje, dok ne zameniš za nešto drugo, novo ( ako Bog da ). Samo što više ne postoji ništa slično tome. Jednostavno, pouzdano, a ne previše skupo. Osim možda i30 1,5 DPI ili Corolla 1,5 vvti.
  13. Kakvo je tvoje iskustvo na temu potrošnje motornog ulja, sada, na predjenih oko 70.000 km ? Generalno, posle više od šest godina posedovanja tog vozila, kako si zadovoljan ?
  14. To je uobičajena sudbina posedovanja nekog od modela automobila koji su veoma česti na našim ulicama. Delovi se sa kola kradu samo tako. Na žalost.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...