Jump to content
FAS Goran

Ivan-Topola

Members
  • Content Count

    275
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About Ivan-Topola

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 02/03/1996

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Topola (Donja Satornja)

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.9 JTD, VW lupo

Recent Profile Visitors

3287 profile views
  1. Gajim simpatije prema bivsoj Izmenjeno ime, hteo sam jos pre, al stalno zaboravim
  2. Pa znas kako, jedino sto sam primetio pre promene zamajca jeste da kad treba da stanem npr u raskranici, kad prikocim i stisnem kvacilo da stanem, kao da dobije ubrzanje i neki vid "udarca".. ne znam kako da opisem drugacije, da je neko probao, jasno bi mu bilo sta hocu reci, a stavljanjem novog zamajca toga vise nema. Mozda bi kroz skorije vreme pokazao neke simptome vece, ali pre zamene na kretanju, gasenju i slicno, nije bilo nicega sto bi mi ukazalo na to. Imao je lufta vise nego nov i kako mi rece jos jedan majstor sa kojim sam se konsultovao, "upao" je unutra i potvrdio je zamenu.
  3. Meni je Bure rekao oko 8000-9000din, da l je to cena za sve ili za nas malo blize poznanike, to bi Sedla mogao da potvrdi u detalje Inace je ovo radjeno kuci kod mene u garazi uz pomoc drugara, a delovi su uzeti preko Bureta
  4. Kolega, potrosnja zavisi od toga koliko jako mu stisnes gas Videces vec, uskoro.. tako sam cuo, nesto se sapuce
  5. Sedla mi u nekom od prethodnih post-ova urekao auto, tako da sam morao da potrosim malo para na brava Pred Bozic je prvo otisao cilindar u kabini, zamenilo se to, stavljen Valeo i kostao je nekih 3000din, a zatim ode i u menjacu. Skinuli menjac i otvorili, stanje nije bilo toliko sjajno, kakav je utisak ostavljalo u voznji, ali ono "moglo je jos" je palo u vodu, posto cu se druziti jos sa njim. Malo neozbiljost radnika u radnjama, a i praznici, uticali su da se sve ovo malo razvuce. -Porucen i stavljen Valeo set kvacila sa plivajucim zamajcem Cena kao sto vidite 66.000din, sa popustom preko majstora je za mene bila 48.000din, i vise nego drugarski od majstor Bureta. -Zamenjen i semering u menjacu, uzet iz originala, 4300din Takodje i akumulator stavljen nov posto je pokazao da je gotov, Tab magic 66ah placen 8300din (1000din uracunat moj stari u cenu) Slike sam obecao kad padne sneg i bilo ga je malo, ali Bravisa tad bio garaziran, tako da to ostaje za neki naredni put
  6. Sto se ulja tice, moj stilo je presao nekih 110.000km dok je bio kod mene, sipana je samo Selenia i nikad nisam menjao niti gledao druga ulja. Na predjenih 10.000km, trosio je u proseku oko 300gr. U Bravu sam sad sipao isto Seleniu kao i prethodni vlasnik, presao je nekih 10.500km od servisa, ulje na istom nivou. To je neko moje dosadasnje iskustvo, uglavnom problema nisam imao
  7. Upravo to imenjace, nista me ne vadi da cekam do poslednjeg dana, a registracija ide pa ide, tako da na vreme zavrsavam uvek, korisnije. Sto se tice premijskog stepena, stilo se nije vodio na mene, astra nije sastavila ni celu godinu kod mene, a brava sam preuzeo registrovanog tog dana, prethodni vlasnik je odradio sve, tako da je ovo prva registracija na moje ime sto se brava tice. Sto se trapa tice, na stilu me je dobro sluzilo sve, ali sto se stabilizatora tice, kod mene je slucaj bio u proseku svaki 2 mali servis, a isto sam radio remont, gledao da uzmem u kvalitetu delove, ali nije uvek do nas. Kvalitet delova je generalno los i mislim da ce biti sve gore po pitanju toga Za sledecu kupovinu je rano jos uvek da pricam, ali u slucaju dizela, slazem se sa tobom i gledao bih opet ako je ikako moguce da se izbegne taj Ad-blue i slicno ili jednostavno iskljuciti taj sistem nakon kupovine. Koliko je pametno nisam puno istrazivao, ali sam vidjao da oni koji rade chip, gase dpf da gase i ad-blue sistem. U firmi imam na vise vozila taj sistem i malo pa malo neke greske u vezi toga, a redovno se odrzava, dosipa tecnost, prati regeneracija itd.. i sto najgore, najstarije vozilo je 4god staro
  8. Prodje tacno godinu dana u "druzenju" sa bravom Za ovih godinu dana koliko je kod mene, zamenjeno je na trapu ono sto je bilo potrebno, 2 podloske dizne i preventivno sam zamenio cetkice na alnaseru i alternatoru, nista vise od ulaganja. Auto sam registrovao 13.10, iako na danasnji dan istice registracija, uvek volim to ranije da odradim. Registracija (prem stepen 4) je bila 26.500din, a uz to sam uzeo i mini kasko koje je bilo 8500din, posto mi drugar radi u osiguranju, rekao mi je za tu ponudu koja je po meni skroz korektna, a u pitanju je Dunav osiguranje, ako nekoga bude zanimalo. Kupljen je i zimski set guma Kao i na prethodnim kolima, za zimu ide Tigric Uvek sam bio zadovoljan sa tom gumom u zimskim uslovima, posebno kad se uzme u obzir da sam u blizini Rudnika, gde ume prilicno lepo da zaveje, tako da nista nisam hteo da eksperimentisem Toliko za sada, ceka se da padne sneg pa da se napravi neka lepa slika
  9. Fali fali, apsolutno se slazem. Razmotrice se to i jos neke stvari u naredom periodu Sto se boje tice, ovo mi je prvi auto u ovoj boji i mogu ti reci da mi se bas svideo, posebno sa ovim hrom detaljima i sto je zatamnjen pozadi, inace da nije toga, bio bi bas kao frizider
  10. Paucina se uhvatila u temi, red je da osvezi jednom slikom Inace kod bravise sve po starom
  11. Na red je dosao i godisnji odmor, vise paznje sam posvetio sebi, al ipak se naslo malo vremena i za brava, da i on malo bude uslikan u toku puta Da se malo osvezi tema sa slikama, a kod Bravise sve po starom za sad, samo se sipa corba i vozi se
  12. Malo je sada visi, ali nije neka ekstremno velika promena, ali ce znaciti. Generalno su niski napred, tako da je po meni sada taman kako treba da bude
  13. Kao sto rekoh u prethodnoj objavi da sam imao neko lupkanje napred u trapu, a i jos jedan jako cudan zvuk, koji se povremeno cuo samo, pa sam resio da se pozabavim sa tim i resim problem. Otisao sam na pregled kod naseg poznatog majstora u Topolu, tzv "Cole-miler" Pregledom auta, ustanovljeno je da je prednja leva opruga pukla, tacnije parce i ostala je u tom polozaju i to je bio uzrok tog cudnog zvuka, uglavnom preko nekih lezecih se cuo, ali ne uvek. Iskreno mislim da je to jos tako od prethodnog vlasnika, ali ko ce ga znati. Lupkanje koje se culo je takodje reseno, problem je bio u soljama amortizera. Zamenjene opruge, solje amortizera i odradjena reglaza trapa, a i sve ostalo je pregledano i u dobrom je stanju, tako da odlazak na odmor moze mirno da se planira uskoro

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...