Jump to content
FAS Euroauto Goran

Our Picks

Top content from across the community, hand-picked by us.

Maserati Levante F Tributo
Maserati je predstavio novu verziju Levantea pod nazivom F Tributo Special Edition. Radi se o verziji ekskluzivno namenjenoj američkom i kanadskom tržištu, koja je proizvedena u čast Maseratijeve istorije u motosportu, kao i u čast legendarnog vozača Juana Manuela Fangio, koji je vozio Maserati 250F u Formuli 1. Fangio je ostvario niz pobeda sa Maseratijem i sa njim postao svetski šampion 1957. godine.

Levante F Tributo Special Edition je dostupan u ekskluzivnoj crvenoj boji pod nazivom Rosso Tributo. Maserati je pripremio žuta kočiona kliješta za Levante, kao i žute detalje za felne, što se povezuje sa bojama Fangiovog bolida Maserati 250F. Levante F Tributo Special Edition je dobio 21-inčne Anteo felne u sjajnoj crnoj boji. Maseratijevi logotipi na zadnjim panelima su u boji karoserije. Unikatne ''Fangio boje'' prisutne su i u unutrašnjosti presvučenoj Pieno Fiore kožom, dok kontrast prave crveni i žuti konac. Levante F Tributo košta 106.590 dolara (91.900 evra).

Sve fotografije možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.

Maserati Ghibli F Tributo
Maserati je predstavio novu verziju sedana Ghibli pod nazivom F Tributo Special Edition.
Radi se o verziji ekskluzivno namenjenoj američkom i kanadskom tržištu, koja je proizvedena u čast Maseratijeve istorije u motosportu, kao i u čast legendarnog vozača Juana Manuela Fangio, koji je vozio Maserati 250F u Formuli 1. Fangio je ostvario niz pobeda sa Maseratijem i sa njim postao svetski šampion 1957. godine.

Ghibli F Tributo Special Edition je dostupan u ekskluzivnoj plavoj boji pod nazivom Azzurro Tributo. Maserati je pripremio žuta kočiona kliješta za Ghibli, kao i žute detalje za felne, što se povezuje sa bojama Fangiovog bolida Maserati 250F. Ghibli F Tributo Special Edition je dobio 21-inčne Titano felge u sjajnoj crnoj boji. Maseratijevi logotipi na zadnjim panelima su u boji karoserije. Unikatne ''Fangio boje'' prisutne su i u unutrašnjosti presvučenoj Pieno Fiore kožom, dok kontrast prave crveni i žuti konac.
Ghibli F Tributo košta 101.390 dolara (87.400 evra).

Sve fotografije možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.

Novi 500 proglašen za ''Mali automobil godine'' u Velikoj Britaniji
Uži izbor za News UK automobilske nagrade prave istaknuti automobilski novinari iz svih publikacija kuće News UK, a za njih glasa šira javnost. U svojoj četvrtoj godini, News UK automobilske nagrade okupile su kolektivnu struku i čitalaštvo listova i sajtova The Times, The Sunday Times, Driving.co.uk, The Sun i talkSport

Na osnovu glasova potrošača i užeg izbora istaknutih automobilskih novinara, Novi 500 je osvojio titulu Malog automobila godine na News UK automobilskim nagradama za 2021. Kao i prethodnih godina, o News UK nagradama su odlučivali potrošači i automobilski novinari iz publikacija News UK, slaveći vozila koja su najbolja u klasi u svim segmentima. Nagrada koju je osvojio u okviru News UK automobilskih nagrada je deseta za model New 500 i pridružuje se kolekciji trofeja koja već obuhvata nagradu ''Zeleni automobil'' u okviru Automobilske nagrade Francuske za 2020. i ''Automobil godine i najbolji mali električni automobil'' od DrivingElectric. Pored ovih prestižnih međunarodnih priznanja, takođe je dobio nagradu ''Najbolji dizajn 2020.'' od nemačkog magazina ''Auto Motor und Sport'' i ''Najbolji dizajnerski koncept'' u okviru eminentne međunarodne ''Red Dot nagrade za dizajn''. 
 
Model Novi 500, predstavljen u martu 2020, već je pokupio brojne međunarodne nagrade i već je vodeći električni gradski automobil u Evropi. Novi 500 je najprodavaniji automobil, sa skoro 28% tržišnog udela u segmentu gradskih automobila u Evropi, i lider je na tržištu gradskih automobila u 12 država, a pritom je i najprodavaniji na celom tržištu električnih vozila u Italiji. Pored toga, nakon predstavljanja u Evropi, Izraelu i Brazilu, Novi 500 je na putu da postane prvi globalni ''all-in'', potpuno električni gradski automobil.

Jean-Philippe Imparato: ''Ja prodajem Alfa Romeo, a ne automobil omotan oko iPada''
Novi direktor Alfa Romea, Jean-Philippe Imparato, nedavno je izjavio da smatra da Alfini automobili moraju da uvek budu usmereni na vozača, što znači da bi trebalo da imaju najmanje moguće ekrane.
''Alfa Romeo ima poseban položaj u automobilskom svetu. Vozač u fokusu i najmanji mogući broj ekrana. Ne prodajem iPad sa automobilom oko njega, prodajem Alfa Romeo'', rekao je Imparato za francuski Caradisiac. Čak i u doba prelaska na električne automobile, direktor Alfa Romea planira da i dalje isporučuje privlačnu vožnju i centriranje automobila oko vozača, koje smatra ključnim za uspeh marke.

Koliko je novi izvršni direktor predan dobrim performansama dokazuje činjenica da je odložio premijeru Tonalea. Iako je crossover trebalo da bude predstavljen sada, sve je pomereno za tri meseca da bi se poboljšale performanse plug-in hibridnog pogonskog sklopa. Imparato je stigao iz Peugeota nakon što je stvoren Stellantis, a pred njim je veliki zadatak. Za sada, čini se da govori sve prave stvari koje bi mogle da zadovolje entuzijaste italijanske marke. Njegov potez protiv velikih ekrana je suprotstavljen široj industriji, ali njegova predanost izgradnji vozačkih automobila bi trebalo da zasluži mnogo poštovanja od kupaca.

Prodato svih 500 primeraka Giulia GTA/GTAm
Kako god da se pogleda, Giulia GTA je sada kolekcionarski model. Model je međunarodnim medijima predstavljen u maju, a 500 numerisanih automobila je sada rasprodato kupcima iz svih krajeva sveta, uključujući značajan broj iz Kine, Japana i Australije, što ga čini komercijalnim uspehom na međunarodnim nivou. Kao priča o autentičnoj strasti, bio je to projekat sa snažnom emocionalnom komponentom, koji je proizveo ne samo automobil za ljubitelje brenda, već i za one koji vole sportske automobile generalno. Kada je Alfa Romeo odlučio da napravi omaž svojim fanovima kao deo proslave 110. godišnjice, ideja se odmah okrenula ka modelu Giulia GTA iz 1965. godine, jednom od najpoznatijih i uspešnijih automobila u istoriji brenda.  
 
Autodelta Racing Team razvio je model 1965 GTA na stazi Baloko (Balocco), gde je tim mehaničara radio prekovremeno na projektu koji je učinio taj prepoznatljivi automobil pravim trkačkim vozilom. Slično tome, tim koji je napravio današnji model Giulia GTA radio je na projektu na neobičan način, trudeći se da vrati u život poglavlje iz istorije brenda Alfa Romeo vredno pamćenja. Inženjeri i mehaničari radili su na projektu - sa kodnim imenom ''the Monster'' - na istim mestima gde je osmišljena i Giulia iz '65. U tom duhu, GTA sada nosi isti istorijski Autodelta znak. Model 1965. Giulia GTA proizveden je u 500 primeraka, broj koji je potreban za odobrenje sportskog automobila u klasi Grupa 2 Turismo, u isto vreme je i broj ekskluzivnih automobila rezervisanih za prave ljubitelje brenda.

Afinitet ne prestaje tu i odnosi se i na tehničku stranu projekta. U pogledu alleggerimento (smanjenja težine), tim je radio na posebnim dizajnerskim elementima za oba automobila, uključujući kvake, prozore i felne (koje su napravljene od magnezijumske legure na modelu GTA iz 1965, a današnji ekvivalent ima specifičan dizajn sa jednom maticom, inspirisan Formulom 1...

Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.

Predstavljanje potpuno novog Jeep Grand Cherokee 29. septembra
Legenda se nastavlja. Potpuno novi Jeep Grand Cherokee za 2022. godinu, dostupan i u elektrificiranoj 4xe verziji, imaće svoju svetsku premijeru u 15 časova u sredu, 29. septembra 2021. Ovaj Jeep Grand Cherokee model pete generacije nadgrađuje nasleđe najnagrađivanijeg SUV-a ikada, premašujući očekivanja kao tehnološki najnapredniji, najluksuzniji i najsposobniji 4x4 Jeep Grand Cherokee model do sad. Dok Jeep napreduje ka budućnosti zvanoj ''Sloboda za nultim emisijama'', potpuno novi Jeep Grand Cherokee za 2022. biće ponuđen po prvi put sa ekskluzivnom 4xe plug-in hibridnom tehnologijom.

Predstavljanje modela predvodiće Kristijan Munije, glavni izvršni direktor brenda Jeep, i Džim Morison, potpredsednik brenda Jeep za Severnu Ameriku, a biće dostupan i uživo prenos na sajtu jeep.com.

Apatinska pivara obeležila 15 godina kampanje ''Kad pijem ne vozim''
Apatinska pivara obeležila je 15 godina kampanje ''Kad pijem ne vozim'' sa jasnom porukom da je to ključna odluka koju zajednički moramo doneti svi. Jubilej predstavlja svojevrstan podsetnik o odgovornoj konzumaciji alkohola, kao i da su bezbednost i sigurnost u saobraćaju prioritet, jer samo na taj način čuvamo svoj i tuđe živote. Kampanja se tradicionalno sprovodi u saradnji sa Ministarstvom unutrašnjih poslova Srbije, Agencijom za bezbednost saobraćaja i Upravom saobraćajne policije. Ministar unutrašnjih poslova, direktor policije, direktor Agencije za bezbednost saobraćaja i direktor Apatinske pivare Igor Vukašinović su ovim povodom podsetili na rizike vožnje pod dejstvom alkohola i apelovali na građane i posetioce predstojećih muzičkih festivala da se ponašaju odgovorno u saobraćaju, jer tako štite svoj život, ali i tuđe.
 
Od samog početka, kampanja je obišla veliki broj gradova širom Srbije, posećeno je mnoštvo festivala i održan je veliki broj predavanja, a sve u cilju jačanja svesti svih učesnika u saobraćaju o važnosti odgovornog konzumiranja alkohola.

''Ovo je petnaesta godina tokom koje apelujemo na sve koji konzumiraju alkoholna pića da donesu ključnu odluku i da u tim trenucima ne sedaju za volan. Naš savet u tim situacijama je da pozovete taksi ili prijatelja, da sačekate autobus ili da prošetate'', istakao je Igor Vukašinović, generalni direktor Apatinske pivare, zahvaliviši se na podršci svim partnerima.
Apatinska pivara je ove godine donirala Upravi saobraćajne policije 600 zaštitnih prsluka koji su bili potrebni za dalji bezbedan rad. Proteklih godina kompanija je donirala i 50.000 usnika za alkometre, kao i 125 najsavremenijih alkometara.

Ukoliko ste konzumirali alkohol, ne sedajte za volan, već pozovite prijatelja, taksi, prošetajte ili sačekajte autobus. Sigurna i odgovorna konzumacija alkohola je jedini ispravan način da sačuvamo svoj i tuđe živote.

Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.
  • 0 replies

Maserati Grecale u novembru 2021.
Maserati je još prošle godine objavio svoje planove o nekoliko novih vozila za koje se najavljuje da će biti razvijeni, elektrifikovani i proizvedeni u Italiji. U pitanju su modeli sa kombinacijom tipičnih Maserati voznih karakteristika. Nisu saopšteni svi detalji, ali se najavljuje da će imati vodeću ulogu za brend zahvaljujući svojim inovatnivnim tehnologijama.
 
Za početak, tu je budući SUV Grecale (nazvan po vetru sa Mediterana), koji će biti tek nešto manji od aktuelnog modela Levante. Ovaj novitet će se proizvoditi u Cassino fabrici, dok se njegova premijera najavljuje za novembar ove godine. Grecale će se bazirati na Giorgio platformi koju između ostalog koristi i Alfa Romeo Stelvio. Novi Maserati će po ranijim najavama imati rapored težine 50:50, najbolji odnos snage/težine u klasi, laganu platformu i ''superiorno upravljanje''. Grecale će na početku između ostalog moći da se dobije i sa 2.0 turbo benzincem sa 284KS i 415 Nm (nezvanično se pominje i 2.9 twin-turbo V6 agregat sa 512KS i 600 Nm), dok 2022. godine stiže i potpuno električna verzija.

Novi 500 debitovao u Brazilu
Održano je predstavljanje modela Novi 500 medijima u Brazilu, nakon što je model prešao Atlantik kako bi nastavio svoj put oko sveta koji je započeo pre mesec dana kada je debitovao u Izraelu. Olivije Fransoa, direktor Fiata i direktor marketinga kompanije Stellantis, učestvovao je u prezentaciji putem videa iz kompleksa Centro Stile Fiat u Torinu, ''kolevke'' Novi 500.
 
''Čast mi je da budem deo ovog važnog dana na koji Novi 500 debituje u Brazilu. On je prvo transatlantsko tržište za ovaj model, simbol Fiata, nakon njegovih prvih koraka izvan Evrope u obližnjem Izraelu'', rekao je Olivije Fransoa, direktor renda Fiat i direktor marketinga kompanije Stellantis. ''Ovaj korak savršeno se uklapa u dugu istoriju brenda Fiat u Brazilu, a dve stvari ga čine posebnim.

Prvo, Brazil je Fiatov drugi dom. Pomislite samo na vezu koja nas je spajala tokom 100 godina i strateški značaj ovog tržišta, na kome Fiat ima udeo od 22%. Drugi razlog je što smo baš ovde, pre više od 40 godina, počeli da razvijamo Flex-Fuel tehnologiju za korišćenje alternativnih goriva kao što su etanol, čime smo zakoračili više godina u budućnost u pogledu održivosti, koja čini temelj brendove zelene strategije i puta'', nastavio je Fransoa. ''Model 500 je simbol promena: stvoren je tako da preporodi održivu urbanu mobilnost i predstavlja sastavni deo značajnog preokreta, igrajući ključnu ulogu u prelasku na zelenu vožnju, i u negovanju lojalnosti kupaca električnih vozila. Kao što kažemo, zeleno je samo ako je zeleno za sve. To je naš cilj.''
 
Brazil je najveće Fiatovo tržište izvan Evrope. Trenutno je lider u prodaji sa udelom od 22%, što je povećanje od 52% u odnosu na prethodnu godinu. Novi 500 će biti dostupan ovde sa paketom opreme Trim, u hečbek verziji, sa pomoćnim (ADAS) sistemima nivoa 2, brzim punjenjem od 11 kW i brzim punjačem od 85 kW, radio sistemom od 10.25 inča i bežičnim Apple CarPlay/Android Auto sistemom.

Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.

Jeep slavi 80. godišnjicu postojanja kreiranjem električne sadašnjosti i budućnosti
15. jula 1941. godine, nekadašnji Willys-Overland Co. potpisao je ugovor sa američkim Ministarstvom za ratna pitanja/U.S. War Department kako bi započeo proizvodnju prvog vojnog vozila brenda Jeep. Osamdeset godina kasnije, brend Jeep uspešan je širom sveta sa linijom proizvoda koja nastavlja ekspanziju ka drugim segmentima, posvećenom zajednicom kupaca širom sveta i korišćenjem tehnologije 4xe električnih vozila koje predstavlja prirodni razvoj 80 godina liderstva kada je reč o sposobnosti. 

''Slavimo svoju 80. godišnjicu tako što nastavljamo da nižemo uspehe'', rekao je Kristijan Munije, glavni izvršni direktor brenda Jeep. ''Proširujemo svoj portfolio ka novim segmentima zahvaljujući modelu Jeep Grand Cherokee L* sa 3 reda sedišta, dok zauzimamo sigurnu poziciju na tržištu premijum terenskih vozila zahvaljujući našim potpuno novim modelima Wagoneer* i Grand Wagoneer*. Naš sledeći globalni proizvod je potpuno novi model Jeep Grand Cherokee, koji će prvi put ikad biti opremljen plug-in hibridnom 4xe tehnologijom. U potpunosti smo posvećeni viziji elektrifikovane budućnosti.''

''Posvećeni smo tome da Jeep učinimo najzelenijim i najuzbudljivijim brendom terenaca. Elektrifikacija linije Jeep omogućiće putnicima da putuju isključivo zahvaljujući električnoj energiji, pružajući efikasno i zabavno iskustvo u vožnji i pružajući mogućnost uživanja u još boljim terenskim sposobnostima u gotovo potpunoj tišini'', rekao je Munije. Ova vizija nulte emisije je još jedna značajna prekretnica u 80-godišnjoj istoriji brenda koji i dalje definiše osećaj zajedništva, slobode na otvorenom, pionirski duh i revolucionarne inovacije 4x4 pogona.

Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.

Alfa Romeo i Sauber produžili partnerstvo u F1
Alfa Romeo i Sauber Motorsport nastaviće da sarađuju, sa osnaženim timskim duhom, na najvišem nivou moto sporta, jer su švajcarski tim i istorijski italijanski brend najavili produžetak trajanja svog partnerstva višegodišnjim sporazumom sa godišnjim evaluacijama. Obnova ovog partnerstva predstavlja uzbudljivo novo poglavlje u dugoj i prestižnoj istoriji moto sporta ova dva brenda sa zadivljujućim nasleđem u oblasti trka, koje obuhvataju između ostalog uspehe u Formuli 1, sportske automobile i touring automobile. 
 
U okviru partnerstva su postavljeni ambiciozni ciljevi sa progresivna unapređenja iz godine u godinu i omogućiće dvema stranama da razvijaju svoju viziju za budućnost u jednom stabilnom kontekstu, omogućavajući timu Sauber Motorsport i brendu Alfa Romeo da rade na svojim uspesima kako na stazi tako i van nje. Od svog povratka u sport 2018. godine i napredovanja od zadnjih pozicija do sredine, razvoj novih i uzbudljivih talenata kao što su Šarl Lekler i Antonio Đovinaci i dovođenje klasičnog imena kao što je Kimi Rejkonen, omogućio je timu da se pretvori u jedan od sastava sa najvećim potencijalom.

Alfa Romeo sada ispisuje stranice svoje budućnosti i pravi svoj plan na dugi rok. Sa vrlo upečatljivim i inspirišućim italijanskim nasleđem, brend će ostati veran svojim korenima uprkos promeni paradigme kakva je elektrifikacija. Zadovoljstvo vožnje i strast ostaće u centru, ali elektrifikacija će dati brendu priliku da iznova dizajnira održive performanse. Prisustvo brenda u moto sportu, i konkretno u F1, nastaviće da ima ključnu ulogu u budućnosti, i uvek će se tumačiti sa osećajem italjanskog plemenitog sportskog duha, DNK brenda Alfa Romeo iz 1910.

Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.

Fiat Professional predstavio Ducato za 2021.
Fiat Professional je italijanskim i međunarodnim medijima predstavio model Novi Ducato, kompletirajući gamu modela zajedno sa modelom e-Ducato, prvim potpuno električnim Ducato. Tu čast je na web-konferenciji u okviru turneje imala Kristina Bauerman - kuvarica sa Mišelinovom zvezdicom koja radi u jednom prestižnom restoranu u srcu Rima, u okrugu Trastavere - koja je podelila važnu priču o zahtevima i očekivanjima onih koji koriste svoja vozila u profesionalne svrhe. Pored nje, tu su bili i Erik Lafordž, direktor odeljenja za laka komercijalna vozila za prošireni region Evrope u kompaniji Stellantis, kao i nekoliko drugih menadžera kompanije Stellantis koji su takođe učestvovali u razvoju game za 2021.
 
Ducato puni 40 godina i proslavlja ovu godišnjicu kao lider na tržištu, s obzirom da je postao najprodavanije lako komercijalno vozilo u Evropi u 2020. godini sa više od 150.000 prodatih jedinica, što je povećanje od 8% u odnosu na 2019. godinu.

Sa sposobnostima koje su već najbolje u klasi zahvaljujući najširoj gami na tržištu koja je ''uvek usmerena napred'' (all-forward), novi Ducato za cilj ima ne samo da potvrdi svoju vodeću poziciju, već stremi i ka unapređenjima kako bi uvek bio spreman za svaku misiju i kako bi ispunio sve potrebe za terentim prevozom i mobilnošću svojih klijenata.
 
Izgled novog Ducata ostaje podjednako poznat i prijatan kao i uvek, ali sa dodatnim razvojem dinamičnom i elegantnog stila koji se može videti u dizajnu novih prednjih svetla, sa kompletnom LED tehnologijom visokih performansi. Svetla su podeljena u tri odeljka, najniži kreira svetlosni ''potpis'' modela. Kao i uvek sa Ducato automobilima ''stil je kombinovan sa funkcionalnošću''. Ne samo da tri centralna svetla dolaze sa ''haj-tek'' i modernim izgledom, takođe nude 30% više svetline od uobičajenih halogenih svetala...

Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.

Pomoć na putu upola cene!
Poštovani, 
sa zadovoljstvom Vas obaveštavamo da smo u prilici da Vam, u saradnji sa kompanijom FCA, ponudimo jedinstveni proizvod na tržištu - ''essential care light ugovor'' za pomoć na putu u trajanju od godinu dana.

U okviru tog ugovora imate pravo da neograničeno koristite pogodnosti koje Vam on pruža, a to je: - besplatno šlepanje na teritoriji Srbije i EU,
- besplatna pomoć na putu koja podrazumeva startovanje motora pomoću kablova/bustera ili zamena točka rezervnim,
- zamensko vozilo u trajanju od maksimalno 6 dana u slučaju čekanja na rezervni deo koji onemogućava bezbedno i ispravno funkcionisanje vozila ili teže havarije gde vozilo nije pokretno.

Cena ovog ugovora u okviru promotivne akcije sa 50% popusta iznosi, za putnička vozila brenda Fiat 10€ sa PDV-om, odnosno 12.50€ sa PDV-om za teretna vozila i putnička vozila brenda Jeep i Alfa Romeo, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan izdavanja računa/registrovanja ugovora.  
Ugovor se može registrovati za vozila starosti do 8 godina.  

Srećan rođendan, Alfa Romeo: proslava 111-godišnje istorije
Kada je A.L.F.A. osnovana 24. juna 1910. godine, njeni automobili bili su crveni. Nekoliko godina ranije, Italija je odabrala tu boju za svoje trkačke automobile. Od tada, crvena je postala sastavni deo genetskog koda brenda Alfa Romeo. A danas, na 111. godišnjicu brenda, Muzej će prikladno biti obojen u crveno, kako bi poželeo dobrodošlicu mnogim ljubiteljima koji dolaze u Areze da proslave, kao i svake godine. Crvena, parada Alfa Romeo automobila privatnih vlasnika, koja je otvorila 4-dnevni događaj u 10 časova danas, nastaviće se do 27. juna. Crvena boja, dres-kod za posetioce, i boja maski koje se besplatno dele na ulazu, da nas sve čuvaju tokom ovih dana.

Crvena, specijalna privremena izložba u muzeju. Do subote, tu će biti prikazane bezbrojne nijanse i interpretacije ove boje, sa prikazima modela iz različitih era i sa različitim elementima u inspirativnom sastavu: od ručno farbanih automobila na stazi do tehnologija za bojenje iz skorijih godina, od narandžastih nijansi italijanske crvene do tamne Proteo crvene, a tu je naravno i Alfa Red crvena, poznata po svom kodu AR 501.
 
Ovaj dan proslave, kojem će prisustvovati predstavnici Alfa Romeo klubova, kao dokaz njihove istinske strasti prema Biscione brendu, biće poprište događaja koji savršeno povezuje slavnu prošlost brenda sa budućnošću. Danas, prvi kupci modela Giulia GTA i GTAm će moći da preuzmu prve modele ovih izvanrednih automobila, sa samo 500 numerisanih primeraka.

Za te malobrojne srećnike, ekskluzivno korisničko iskustvo je pripremljeno, kao deo posebnog putovanja koje spaja tradiciju i inovacije: imaće priliku da pričaju sa direktorima brenda i dizajna i inženjeringa, koji će ih sprovesti kroz ovo ekskluzivno iskustvo pričajući im o detaljima i pozadini  jedinstvenog projekta. Klijenti će otkriti DNK ovih automobila na putovanju kroz Muzej...

Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.

Kimi Raikonen testirao Giulia GTA
Nakon test sesije na modelima Giulia GTA i GTAm od prošle jeseni, finski svetski šampion se pre nekoliko dana vratio na test poligon Baloko kako bi lično procenio rad na ovoj sportskoj limuzini sa najboljim performansama koju je italijanska marka ikada proizvela. Njegove reči ne ostavljaju mesta sumnji: ''Stvarno mi se sviđa. Ovo je automobil koji se može koristiti svakodnevno ali takođe može biti i na stazi, i to na nekoj na kojoj biste zaista uživali''.
 
Kimi Raikonen analizirao je promene na automobilu, posebno u pogledu aerodinamike. Već je radio na ovom aspektu u prvoj sesiji kada je dao neprocenjive savete o novim dodacima koji su dodati kako spreda – novi podesivi spliter ugrađen u novi prednji branik - tako i pozadi - dodatak novog manuelno podesivog krila. Takođe su napravljene opšte promene u ukupnom balansu zagarantovanom interakcijom ovih novih komponenata sa usisnikom i podvozjem.

Kimijeva ocena?
''Naravno, bolje je pri velikim brzinama u smislu ravnoteže. Izgleda da je prednji deo automobila niži, što omogućava brže upravljanje. Brz je, lak za vožnju i dobro reaguje na komande''.

Jednom kada bude skinuo trkačko odelo i skloni se sa reflektora, Kimi Raikonen se vraća da obavlja češće svoje obaveze jednog tate, i tako, vodiće decu u školu. Zato veruje da Giulia GTA predstavlja idealnu kombinaciju za svakodnevnu upotrebu i za stazu. Krug procesa razvoja se, stoga, zatvara tako što su vozači pozajmili svoje veštine inženjerskom timu kompanije Alfa Romeo. Ovaj proces je počeo prošlog oktobra prvom sesijom testiranja, usredsređenom na specifična rešenja preduzeta u pogledu aerodinamike i upravljanja.
 
Zahvaljujući ručno podesivim prednjim i zadnjim krilima, Giulia GTAm može prilagoditi svoje aerodinamičke performanse bilo kojoj vrsti staze ili puta, tačno prateći zahteve i preference svog vozača.

Kompletan tekst i video možete pogledati klikom na najavnu fotografiju iznad.

Najbolje od trke 1000 Milja 2021.
Od Breše to Rima i natrag: krug je kompletiran i dani su proleteli. Kao i sa svim što je za pamćenje, vreme je proletelo. Sada kompletiran krug predstavlja savršenstvo i postignuće, amblem kontinuiteta. Isti kontinuitet traje tokom skoro 100-godišnje veze između brenda Alfa Romeo i trke 1000 Milja: brend drži rekord u pobedama na ovom takmičenju, od kojih je 11 osvojeno od 1927. do 1957. Tokom ovogodišnjeg izdanja, Alfa Romeo je još jednom bio najzastupljeniji proizvođač automobila, sa 50 automobila. Pre svega, pobedio je sa modelom 1929 Alfa Romeo 6C 1750 Super Sport tima Villa Trasqua, kojeg su vozili Vesko (Vesco) i Salvineli (Salvinelli).
 
Svi klasični Alfa Romeo modeli iz odeljenja Heritage su dobili pohvale, od kojih su svi završili trku. Izvanredne ekipe su vozile četiri dragulja iz kolekcije klasičnih automobila u muzeju Museo Storico Alfa Romeo, uključujući predsednika grupe Stellantis Džona Elkana (John Elkann) i njegovu suprugu Laviniju Boromeo (Lavinia Borromeo), za volanom modela 1900 Super Sprint.
 
Događaji na ovogodišnjoj trci 1000 Milja bili su povezani sa Alfa Romeovim najboljim trenutnim modelima: Giulia GTA i Giulia GTAm. U svojim Trophy White i Montreal Green livrejama, ova dva automobila dočekana su sa oduševljenjem duž cele rute. Oni su 100% odani svojoj prirodi trkačkih automobila koji su i za redovnu vožnju: u razvoju projekta korišćene su veštine kompanije Sauber Engineering, kao i vozača iz Alfa Romeo Racing ORLEN Formula 1 tima, Antonia Đovinacija and Kimi Rejkonena. I što je najbolje: njihov jedinstveni, funkcionalni i bezvremenski dizajn, načinio ih je klasicima od momenta lansiranja, što znači da se savršeno uklapaju među automobile najvećeg putujućeg muzeja na svetu. Specifičnosti koje su oduvek izdvajale stvaralaštvo Alfa Romea definitivno uključuju stil jedinstven u svetu, zahvaljujući veštoj kombinaciji forme i funkcije. 

Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.
  • 0 replies

Turismo Competizione - legendarno ime
Ova godina označava 60. godišnjicu modela Fiat-Abarth 850 TV, prvog Škorpiona koji je nosio Turismo Competizione skraćenicu, otkrivajući svoj dvostruki karakter samim imenom.

Danas, isti istorijski nazivi - Turismo i Competizione - predstavljaju obeležja dve verzije novog modela Abarth 595, ikone brenda Škorpion koji savršeno otelotvoruje dve duše brenda: stil i performanse. Abarth nastavlja da raste: nakon izuzetno pozitivne 2020. sa povećanjem tržišnog udela od skoro 50% u poređenju sa 2019. godinom, pozitivni trend u Evropi je potvrđen u prva 4 meseca 2021. godine zahvaljujući novoj gami Abarth 595 za 2021. i osveženim modelima 595 Turismo i 595 Competizione.
 
Performanse koje podižu adrenalin, zvuk auspuha, prepoznatljivi dizajn i uživanje u vožnji su i dalje tajne uspeha malog superautomobila brenda Abarth, koji nastavljaju budi bogata osećanja, i na putu i na stazi, isto kao i Fiat-Abarth 850 TC iz 1961. godine, autentična posebna serija koja je podjednako savršena i za svakodnevnu upotrebu i za trkanje na stazi, i koja sada slavi svojih ''prvih 60 godina''. Svojim imenom i svojim duhom, modeli 595 Turismo i 595 Competizione stoga podsećaju na jedno od najpoznatijih kreacija Karla Abarta. 1961. godine, on je preobrazio tihi porodični automobil u praktičnu, laganu i brzu trkačku zver koja je osvojila mnoga evropska takmičenja.

Tokom 1960-ih godina i ekonomskog čuda tog doba, Fiat je poveo Italiju na put sa modelima 500 i 600. Karlo Abart je sa oba ova modela uspeo da proizvede praktične automobile visokih performansi koji su potukli svoje protivnike na evropskim stazama, time stvarajući legendu brenda Škorpion. Februara 1961. godine, osnivač brenda napravio je jednu od najsrećnijih transformacija u svojoj karijeri: Fiat-Abarth 850 TC...

Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.

Fiat 500, 500L, 500X i Panda (isključivo putnička vozila) produžetak garancije - "Duža garancija po nižoj ceni"
Poštovani vlasnici sledećih modela vozila:
Fiat 500, 500L, 500X i Panda (isključivo putnička vozila ) imate mogućnost produžetka garancije po uslovima koje do sada kompanija FCA nije imala prilike da pruži svojim kupcima.
Naime radi se o akciji tzv. "Duža garancija po nižoj ceni" gde možete za svog Fiat ljubimca obezbediti dodatnih čak 5 godina garancije uz popust do 40% po sledećim kriterijumima:
 
Za vozila starosti 0-1 god:
- 20% popusta na cenu Maximum Care ugovora sa pokrićem od 3 god. - 30% popusta na cenu Maximum Care ugovora sa pokrićem od 4 god. - 40% popusta na cenu Maximum Care ugovora sa pokrićem od 5 i 7 god.

Za vozila starosti 1-2 god:
- 10% popusta na cenu Maximum Care ugovora sa pokrićem od 3 god. - 20% popusta na cenu Maximum Care ugovora sa pokrićem od 4 god. - 30% popusta na cenu Maximum Care ugovora sa pokrićem od 5 i 7 god.  

Detaljne informacije: na www.fiatsrbija.rs kao i prateći ''landing page'' na www.fiatsrbija.rs/landing/garancija.
Navedena akcija traje do 30.06.2021.

Za registrovanje ugovora nije potrebno dolaziti u dilerstvo, potrebno je samo da pošaljete mailom skenirano, očitanu saobaćajnu dozvolu i trenutnu kilometražu Vašeg Fiat ljubimca. Uplatu možete izvršiti putem mBankinga nakon čega ćete dobiti na email Maximum care servisni ugovor kao i račun za isti. 

Za sve dodatne informacije, kliknite na najavnu fotografiju.

Najbolja je nedelja za kupovinu automobila - Izbor imaš i 7 dana da biraš
Kompanija FCA Srbija sa ponosom najavljuje veliki događaj, tradicionalnu prodajnu manifestaciju pod nazivom ''Nedelja čuda'' (The Week of Miracles).
Od 7. do 14. juna 2021. godine, kupci će imati priliku da po posebnim pogodnostima odaberu novo vozilo iz široke game modela u svim prodajnim salonima dilera kompanije FCA Srbija, pod sloganom ''Izbor imaš i sedam dana da biraš''.
 
''Nedelja čuda i ove godine donosi široku i kvalitentu ponudu vozila iz game naših brendova. Sa ciljem da zadovolji potrebe klijenata u potrazi za novim vozilom, u pripremi prodajne manifestacije nisu izostale ponude noviteta, posebni paketi opreme i finansiranja, modeli iz različitih segmenata u posebno formiranom popularnom cenovnom rangu i odmah dostupni za isporuku. Za vreme trajanja ''Nedelje čuda'', kupci će moći da se detaljno upoznaju sa našom, sa pravom nazvanom, čudesnom cenovnom ponudom, pogledaju automobile, o njima razgovaraju sa stručnim prodajnim osobljem i kupe model za koji se odluče'', izjavio je Igor Ševo, komercijalni direktor u FCA Srbija.

Prepoznatljiva manifestacija ''Noć čuda'' po drugi put, prerasla je u prodajni događaj koji traje sedam dana i sada se već po šesti put organizuje širom Srbije. Dodatno vreme nije neophodno za većinu modela u ponudi ovogodišnje ''Nedelje čuda'' jer je veliki broj modela odmah dostupan za isporuku.

I ove godine pripremljene su izuzetne mogućnosti kada su dodatni paketi opreme u pitanju u vidu specijalnih popusta i gratis opcionala, kako za vozila na stanju tako i ona u prispeću koja se poručuju uz odgovarajući ''The Week of miracles'' promo kod.

Modeli brenda Fiat u ''Nedelji čuda'' nude onaj cenovni rang tražen od strane velikog broja klijenata.
Tako je komforni Tipo sedan iz C segmenta dostupan i za 10.990 eura, ili novi Tipo HB ili porodičnog model 500L, za koga i dalje važi program reciklaže, za 11.990 eura kao i hibridna verzija atraktivnog Fiat 500 modela.

Detaljnije možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.

Stellantis i Foxconn će razviti revolucionarni digitalni kokpit i personalizovane povezane usluge - Mobile Drive
Stellantis i Foxconn, zajedno sa podružnicom FIH Mobile, danas su najavili potpisivanje neobavezujućeg memoranduma o razumevanju kako bi se formiralo Mobile Drive, zajedničko ulaganje sa 50/50 glasačkih prava sa ciljem ubrzavanja vremenskih rokova za razvoj inovativnih korisničkih iskustava u vozilu omogućenih naprednom potrošačkom elektronikom, HMI interfejsima i uslugama koje će premašiti očekivanja kupaca.

Mobile Drive će kombinovati globalnu dizajnersku i inženjersku stručnost kompanije Stellantis sa globalnim razvojem kompanije Foxconn u brzo promenljivom softverskom i hardverskom svetu pametnih telefona i potrošačke elektronike. Ova saradnja će pozicionirati Mobile Drive na čelo globalnih napora u pomeranju novih granica u pružanju informacija i mogućnosti zabave u kabini, kontinuirano povezanih unutar i izvan vozila u koja su ugrađene.

''Danas postoji nešto što je važno koliko i lep dizajn ili inovativna tehnologija, a to je način na koji karakteristike u našim vozilima poboljšavaju život naših kupaca'', rekao je Carlos Tavares, CEO u kompaniji Stellantis. ''Softver je strateški potez za našu industriju i Stellantis namerava da predvodi sa Mobile Drive-om, kompanijom koja će omogućiti brz razvoj karakteristika i usluga povezivanja koje obeležavaju sledeći veliki razvoj naše industrije, baš kao što je to učinila tehnologija elektrifikacije.''

''Mobile Drive nam u suštini daje agilnost koja nam je potrebna da bismo pružili digitalno iskustvo budućnosti brzinom koju zahtevaju naši kupci'', rekao je Ives Bonnefont, Chief Software Officer u kompaniji Stellantis.

Mobile Drive će se fokusirati na razvoj informaciono-zabavnog, telematičkog i cloud servisa, sa softverskim inovacijama za koje se očekuje da uključuju aplikacije zasnovane na veštačkoj inteligenciji, 5G komunikaciju, nadograđene bežične usluge, mogućnosti e-trgovine i integracije pametnih kokpita.

Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.
  • 0 replies

Prolećna FCA/Mopar akcija besplatne provere vozila 2021.
Svi vlasnici vozila Grupacije FCA (Fiat, Fiat Professional, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Jeep, Chrysler, Dodge) pozivaju se na prolećnu besplatnu proveru vozila 2021. godine u ovlašćene servise kompanije FCA Srbija u okviru kampanje koja traje do 30.06.2021. Akcija važi za sva vozila u garanciji i van garancije, kupljena u Srbiji ili uvezena u Srbiju.

Besplatna provera vozila u 11 tačaka:
- Kontrola centrale ubrizgavanja – WiTech-om;
- Provera stanja pneumatika;
- Provera akumulatora;
- Provera ventilacionog (rashladnog) sistema, rashladne tečnosti;
- Provera nivoa ulja u motoru;
- Provera kočionog sistema (nivo ulja, vizuelni pregled prednjih kočnica);
- Kontrola metlica brisača;
- Kontrola prednje svetlosne grupe i signalizacije;
- Kontrola trapa (prednjeg, zadnjeg);
- Kontrola upravljačkog sistema;
- Vizuelni pregled vozila;
 
Ukoliko se vlasnik vozila odluči za popravku konstatovanog kvara, ostvariće:
- Popust 10% na rad u servisu za otklanjanje uočenih kvarova.
- Popust 10% na originalne rezervne delove za otklanjanje utvrđenog kvara.
  • 3 replies

Giulia GTA: legenda je izašla na ulice
Na Balocco stazi danas počinje da se prikazuje međunarodnim medijima model Alfa Romeo Giulia GTA, kao i ''ekstremna'' GTAm konfiguracija i da se organizuje test vožnja. Reč je o povratku jedne od legendi automobilizma i miljokaza u istorijatu brenda: modela Giulia GTA iz 1965. Zato je to autentični povratak korenima brenda osnovanog pre 111 godina, u svetu performansi i putovanja. Model koji je vraćen u život otelotvoruje jedinstvenu sposobnost brenda Alfa Romeo da kombinuje stil i sportski karakter.
 
Jedine moguće lokacije za zvanično debitovanje bile su bivše radionice Autodelte na Balocco poligonu (u provinciji Verčeli), mestu gde je 1960-ih kreirana Giulia Sprint GTA, jedan od najuspešnijih automobila u istoriji brenda Alfa Romeo. Ova lokacija koja pobuđuje sećanja - sagrađena pre 60 godina, sa površinom od 6 km2, sa 27 različitih staza, ukupno 80 km - dom je razvoja i testiranja svih Alfa Romeo automobila. Baš su tu novinari isprobali novi Alfa Romeo super-automobil, kako bi uživali u njegovim kvalitetima vožnje na slikovitoj putanji van staza, u seoskim predelima provincije Verčeli, ka moreni Ivrea i Lago di Viverone u podnožju Alpa.

Giulia GTA je momentalno prepoznatljiva zahvaljujući ekskluzivnoj karakterizaciji koja je i estetska i funkcionalna, potvrđujući da u pitanju nije samo vežba iz stila nego vozilo visokih performansi koja su zasnovana na automobilu serijske proizvodnje, izvanrednom modelu Giulia Quadrifoglio. Sa opsežnom upotrebom ultralakih materijala, težina modela Giulia GTA je smanjenja za do 100 kg u poređenju sa modelom Giulia Quadrifoglio, a pokreće je unapređena verzija Alfa Romeo 2.9 V6 Bi-Turbo motora od 540 KS, sa odnosom težine i snage od 187 KS/l koji je najbolji u klasi. Takođe isporučuje izvanredne performanse, kako u pogledu vremena na stazi tako i ubrzanja. Sa sistemom Launch Mode, ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 3.6 sekundi.

Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.

Stellantis prvi po prodaji u Evropi u prvom tromesečju 2021.
Stellantis u prvom tromesečju 2021. zauzima prvo mesto među proizvođačima automobila sa tržišnim udelom od 23.6% u sektorima putničkih automobila i lakih komercijalnih vozila.

U uslovima umerenog razvoja evropskog tržišta od 3.8%, rezultati koje je postigla kompanija Stellantis su iznad proseka, sa povećanjem prodaje od 10.8% u odnosu na prethodnu godinu i 854.151 registrovanih vozila, na tržištu od ukupno 3.619.749 vozila u Evropi, i sa ukupno pozitivnim učinkom postignutim na nivou svih brendova.
 
Što se tiče proizvoda, u prvom tromesečju 2021. Peugeot 208 je bio na vrhu evropske top 10 liste, na kojoj su takođe i drugi modeli koji pripadaju kompaniji Stellantis, kao što su Citroen C3 i Peugeot 2008. U kategoriji gradskih automobila (segment A), Fiat Panda i Novi 500 imaju snažno vođstvo sa više od 38%. Nadalje, na putu ka elektrifikaciji evropskog tržišta, Peugeot 208 i Novi Fiat 500 bili su među top 3 elektrifikovanih vozila u svojim segmentima.

Zabeležen je rast na tržištima skoro svih većih evropskih država, uključujući Austriju sa +22.1%, Francusku, +17.6%, Nemačku +4.3% i Italiju +27.2%, a Stellantis je bio lider na tržištima Belgije (25.2% udela), Francuske (37.7%), Grčke (28.8%), Mađarske (16.9%), Litvanije (40.7%), Italije (41.3%), Portugalije (34.3%), Španije (28.9%).

Stellantis takođe vodi na tržištu lakih komercijalna vozila u Evropi sa tržišnim udelom od 34.3%, što predstavlja više od 184.000 vozila registrovanih u prvom tromesečju 2021. godine. ''Glavni faktori koji su doprineli postizanju ovog odličnog rezultata kojim smo postali evropski proizvođač broj 1. u prvom tromesečju samo tri meseca nakon osnivanja kompanije Stellantis su - prvo - odličan timski rad i posvećenost svih zaposlenih kompanije Stellantis i - drugo - odličan portfolio brendova koji nudi kompletnu ponudu proizvoda radi ispunjenja očekivanja naših kupaca'', rekao je Maksim Pika (Maxime Picat), regionalni izvršni direktor za širi region Evrope (CEO Enlarged Europe).

Alfa Romeo tri puta na prvom mestu među nagrađenima ''Najbolji brend u svim klasama''
Više od 60.000 čitalaca magazina Auto Bild izabrali su dizajn modela Alfa Romeo kao pobednika u tri kategorije. U studiji o odlukama o kupovini ''Najbolji brendovi u svim klasama u 2021.'' Alfa Romeo bio je na vrhu u kategorijama kompaktnih automobila, srednjih automobila i srednjih SUV-ova. Čitaoci magazina Auto Bild su visoko ocenili Alfa Romeo stil.
 
U najnovijem istraživanju ''Najbolji brendovi u svim klasama'' odabrali su Alfa Romeo kao najlepši automobil u tri kategorije. U kategoriji kompaktnih automobila, koja obuhvata model Alfa Romeo Giulietta. Zatim u kategoriji ''Middle Class'' (srednjih vozila), u kojoj je Alfa Romeo Giulia bila pobednica. I konačno, u kategoriji srednjih SUV-ova gde je Alfa Romeo predstavljao model Stelvio. Alfa Romeo Giulia i Alfa Romeo Stelvio su proslavili svoju čak petu pobedu u klasi zaredom u okviru Auto Bild studije o odlukama o kupovini.

Dizajn sva tri pobednička modela, koji su već osvojili brojne međunarodne nagrade, kreiran je u Alfa Romeo Centro Stile, tradicionalnom i inspirativnom centru koji je takođe nedavno postao sedište brenda, gde Alfa Romeo tim blisko sarađuje sa dizajnerima koji su stvorili, i nastavljaju da stvaraju, modele koji su ušli u istoriju automobilizma. Lepota i dinamičnost uvek su bile ono zbog čega se svaka kreacija italijanskog brenda isticala, a osvajanje ''Nagrade za najbolji brend'' u Nemačkoj dodatno obogaćuje već pozamašnu kolekciju trofeja koji je doneo kući u Italiju tokom poslednjih nekoliko godina. 

Alfa Romeo Giulietta dobila je dizajnersku nagradu ''autonis'' od  časopisa Auto, Motor und Sport i ''Trofej za dizajn'' od časopisa Auto Zeitung između ostalih. Dizajn modela Alfa Romeo Giulia osvojio je, pored ostalog, nagradu ''Red Dot'' u Nemačkoj, i nagradu ''Compasso d'Oro'', jedno od najprestižnijih priznanja širom sveta. Alfa Romeo Stelvio, prvi SUV brenda, takođe je pobedio na takmičenju ''autonis'' koje je organizovao časopis Auto, Motor und Sport.
  • 0 replies

Fiat Professional predstavlja novi E-Ducato
Za predstavljanje modela E-Ducato, prvog električnog Ducato modela sa 100% nultim emisijama, Fiat Professional je izabrao 22. april, Dan planete Zemlje, svetski događaj usmeren ka zaštiti životne sredine i širenju ekoloških informacija i obrazovanja. E-Ducato je predstavljen ''na putu'' na web konferenciji koja se održavala na nekoliko mesta, a čiji je domaćin bio Massimo Temporelli, univerzitetski predavač koji zna kako da učini nauku zanimljivom. Temporelli se povezao sa nekoliko menadžera Stellantisa i DHL-a, uključujući Eric Laforgea, glavnog za LCV (light commercial vehilces) in Enlarged Europe u kompaniji Stellantis i Albertom Nobisom, izvršnim direktorom kompanije DHL EXPRESS Europe, koji su produbili saradnju dve kompanije u proizvodnji novog modela.
 
Rečima Erica Laforgea: ''Kada jer reč o modelu E-Ducato krenuli smo od ideje da stvorimo ne samo ekološko vozilo, već i celokupno rešenje za mobilnost, koje karakterišu svestranost, pouzdanost, efikasnost i održivost (i na ekološkom i na ekonomskom nivou): ukratko, radni alat za izgradnju vašeg poslovanja poštujući ekološke propise, model spreman za svaku misiju, beskompromisno ciljajući da bude merilo na tržištu i da bude opremljen istim mogućnostima kao i vozila sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem. Njegovih 400 konfiguracija znači da može da zadovolji potrebe svih profesionalnih operatera, od špeditera i građevinskih kompanija do zanatlija i gradskih pružalaca usluga.''
 
Polazeći od konfiguracije elektronike, ovo potvrđuje da je E-Ducato dizajniran prema zahtevima kupaca. Zahvaljujući originalnoj, beskompromisnoj arhitekturi u duhu ''samo napred'', bez suvišne težine na dnu šasije i sa povećim rastojanjem između bočnih šina, baterije novog modela optimalno su postavljene ispod poda, ostavljajući kapacitet za tovar koji varira od 10 do 17 cc u pogledu zapremine, kao i skoro 2 tone u pogledu mase...

Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...