Jump to content

Our Picks

Top content from across the community, hand-picked by us.

25 sati čarobne ponude
Od 15.06.2018. godine u 15:00 do 16.06.2018. u 16:00 časova

Posetite FCA salone u magičnoj noći karnevalske atmosfere i neponovljivih akcija
Specijalni uslovi finansiranja - Kredit do 84 meseca, kamatna stopa 3.99%
  • 3 replies

Proizvodnja Fiata 500L će se nastaviti u Srbiji, izjavio je izvršni direktor kompanije ''Fiat-Krajsler Automobili'' (FCA) Serđo Markione. Kako prenosi italijanski portal ''Autoblog'', Markione je rekao i da je ''Fiat 500 idealan model da postane 100 odsto električni model za Evropu. Fiat 500 je idealno vozilo za potpuno električno rešenje. Planiramo da iskoristimo ikonski status ovog automobila i na njega primenimo zelenu tehnologiju, proširujući opseg modela'', izjavio je Markione, dodajući da će modeli 500X i 500L dobiti hibridne motore.
Markione je, predstavljajući petogodišnju poslovnu strategiju FCA, najavio niz poteza, među kojima je najava lansiranja Fiat Pande na električni pogon, povratak modela ''500 Giardiniera'' i povećanje proizvodnje premium modela u Italiji. Najavio je selidu proizvodnje Pande iz Italije u Poljsku i veću posvećenost novim modelima Fiatovih marki Maserati i Alfa Romeo. Takođe je rekao da će dug Fiata do kraja ovog meseca pasti na nulu. Poslovna strategija se odnosi na period od 2018-2022. godine i predstavlja veliko finale za Markionea, koji je 14 godina proveo na čelu Fiata.
  • 1 reply

Firma Automobili Amos (vlasnik je Eugene Amos) najavljuje da će njihova moderna verzija legendarnog Lancijinog modela Delta Integrale biti spremana za predstavljanje za nekoliko meseci. Ovaj resto-mod automobil se najavljuje kao limited edition model baziran na Delti Integrale 16v, ali u kratkoj vesti se ne precizira koliko primeraka je u planu ni po kojoj ceni.
U svakom slučaju, projekat podrazumeva više od 1.000 komponeti koje su nove ili izmenjene, uključujući i elemente od aluminijuma i ugljeničnih vlakana. Takođe, automobil nema zadnja bočna vrata, a dobiće i modifikovano oslanjanje, modernizovani enterijer (inspirisan Deltom S4 Stradale), kao i pojačani 2.0 litarski turbo motor.

Osim modela MC12, koji je u suštini Ferrari Enzo u drugačijem ruhu, Maserati nije konstruisao pravi super automobil sa agregatom smeštenim između dve osovine zaista dugo. Međutim, koliko god bismo mi voleli da vidimo novi super automobil kompanije Maserati, istina je da takvo vozilo uopšte nije u planovima kompanije, a neće biti ni tokom sledećih pet godina. Ipak, to nije sprečilo Rejna Priska, da dizajnira jedan takav automobil, i da ga predstavi na render fotografiji. Moramo priznati da on izgleda fenomenalno i da definitivno zaslužuje Maserati značku.
 
Na prednjem delu automobila ističe se velika maska sa značkom ''trozupca'', a agresivne vertikalne linije prosto ''vape'' za pažnjom. Tu su i zaobljeni farovi i hauba sa linijama koje podsećaju na onu sa modela GranTurismo. Dalje se ističu crne felne, Toyo pneumatici i svetlo plava kočiona klješta. Vrata su takođe interesantna i na njima se nalazie usisnici za vazduh u boliku trougla. Oštra linija krova podseća na onu sa modela Honda NSX. Sve u svemu, zaista bismo voleli da je ovakav automobil stvarno u planovima kompanije Maserati. Trenutno se planovi za najuzbudljiviji automobil iz game italijanskog proizvođača odnose na model Alfieri, koji je predstavljen kao koncept 2014. godine, ali je njegova proizvodnja nekoliko puta odlagana. On bi trebalo da bude predstavljen početkom sledeće decenije. Iako Alfieri neće imat agregat montiran na sredini ''mid-engine'', njegov dizajn će biti sjajan.
  • 0 replies

Opšte je poznato da italijanska policija voli da vidi Ferrarijeve modele na saobraćajnicama i da su pritom najčešće blaži prema ''svojima''. To najbolje demonstrira ova prilično zanimljiva situacija koju je zabeležio YouTuber ''Seen Through Glass''. On je naime pratio ovogodišnju ''Mille Migliju'', na kojoj se uz klasike voze i moderni Ferrari modeli u sklopu karavana ''Ferrari Tribute to Mille Miglia''. U ovom videu tako možemo da vidimo 800KS snažan Ferrari 812 Superfast kojeg sledi Alfa Romeo Giulija Quadrifoglio iz koje je jurnjava i snimana. Oni ubrzo nailaze na policijski automobil. Većina bi pomislila da će divljanje po lokalnim putevima u tom trenutku stati. Ipak, policija u BMW-u maše vozačima objašnjavajući im da slobodno mogu da nastave svoju jurnjavu, što oni i čine preticanjem policijskog automobila...
  • 0 replies

Prva pobeda brenda Alfa Romeo na trci Mille Miglia dogodila se 1928. godine, a izdanje iz 2018. bilo je rekordno, uz 450 takmičarskih timova i tri automobila brenda Alfa Romeo koji su zauzeli prva tri mesta: potvrda neraskidive veze sa ''najlepšom trkom na svetu''. Tako je Alfa Romeo bio zvezda događaja i glavni junak u postizanju ove značajne prekretnice, u ulozi sponzora automobilske industrije i ulozi osvajača glavnih nagrada na Aveniji Venecija (Viale Venezia) u Breši: trku Mille Miglia za 2018. godine osvojio je model Alfa Romeo  6C 1500 GS Testa Fissa  sa timomTonkonogi-Rufini (Tonconogy-Ruffini). 

Na drugom mestu, sa samo osam poena manje od pobednika, našao se impresivan model 6C 1500 Super Sport iz 1928. godine čiju je karoseriju izradila kompanija Stabilimenti Farina i koji je deo kolekcije FCA zbirke nasleđa (FCA Heritage), obično postavljene u Alfa Romeo muzeju. Ovaj automobil je imao trkački broj 30, koji je poneo i njegov rođak prilikom prve pobede za brend Alfa Romeo na trci Mille Miglia sa timom čiji članovi su bili Đuzepe Kampari (Giuseppe Campari) i Đulio Ramponi (Giulio Ramponi) 1928. godine. Vozač tokom događaja bio je Đovani Moćeri (Giovanni Moceri), u timu sa navigatorom Danijelom Bonetijem (Daniele Bonetti). Đovani Moćeri trenutni je nosilac titule sportskog šampiona Grandi Eventi ACI, i uz njegovo ime već stoje upisane pobede na najvećim tradicionalnim takmičenjima klasičnih automobila, od trke Mille Miglia do trka Targa Florio i Coppa d‘Oro delle Dolomiti. 

Na trećem mestu našao se model Alfa Romeo 6C 1750 SS Zagato kojim je upravljao tim Vesko-Gerini (Vesco-Guerini). Automobili Alfa Romeo koji su učestvovali u trci pod okriljem FCA game nasleđa osvojili su veoma zavidna mesta i svi su završili 36. istorijsko podsećanje na trku Mille Miglia tako što su prešli tradicionalnu rutu Breša-Rim-Breša.

Italijanski Romeo Ferraris predstavlja Abarth 500 Baronio, specijalnu seriju posvećenu pilotu Aldu Cerrutiju, poznatom i pod pseudonimom ''Baronio''.
Ovde imamo Abarth sa 1.4 litarskim turbo motorom pojačanim na 248KS, sa Bilstein amortizerima, 18-inčnim alu točkovima, širim tragom točkova, proširenjima blatobrana, aero paketom, zatamnjenim staklima i svetlima, dvobojnim eksterijerom (opaque black i metallic gray kombinacija), žutom bočnom linijom, kao i doteranim enterijerom (rollbar, detalji od ugljeničnih vlakana, žuti konstrastni detalji...).

Pojedini mediji su još ranije pisali da će Alfa Romeo ponuditi i svog rivala Audiju A5 Coupe, BMW-u Serije 4 Coupe i Mercedesu C klase Coupe, a nove informacije iz britanskih medija kažu da će zvanična najava tog Alfinog automobila navodno biti sledećeg meseca. Tačnije, Sergio Marchionne će to navodno potvrditi na događaju koji će se održati na Balocco test stazi u Italiji.
 
Kako bilo, u pitanju je Giulia u Coupe izdanju, mada neki izvori navode da će taj model možda vratiti na scenu naziv Sprint ili GTV. Giulia Coupe bi trebalo da dobije već poznate motore iz standardne Giulije, uključujući i V6 sa 510KS za Quadrifoglio verziju. Međutim, zanimljive su i glasine o još jačoj varijanti, i to sa oko 650KS (što će biti i najsnažniji serijski model u istoriji Alfa Romea). Ta verzija bi u stvari imala hibridni pogon, sa tehnologijom iz Formule 1, u formi ERS sistema (energy recovery system), koji bi mogao da bude adaptacija HY-KERS-a iz LaFerrarija. Ni tu nije kraj, jer se u Alfi navodno razmatra i mogućnost još jedne hibridne verzije, i to sa 2.0 litarskim benzincem i kombinovanom snagom od oko 350KS. Zanimljive su i nezvanične vesti o tome da će Alfa Romeo ponuditi i Giuliju Coupe sa petora vrata, kao rivala Audiju A5 Sportback i BMW-u Serije 4 Gran Coupe. Kako stvari sada stoje, Giulia Coupe bi u prodaju trebalo da krene tokom 2019. godine.
 
Takođe, Marchionne će na istom događaju najaviti i novi veliki Alfin SUV koji će u gami zauzeti mesto iznada Stelvia. Neke ranije glasine kažu da bi njegov naziv mogao da bude Castello, a u pitanju je najveći Alfin model ikada. Vesti kažu da će Castello (ili kako će se već zvati) imati mild hybrid tehnologiju, električni turbo i 48-voltni sistem. Vozilo će raspolagati sa oko 400KS (imaće 2.0 litarski turbo benzinac), a najverovatnije će koristiti platformu Stelvia. Ovaj veliki SUV će se u prodaji naći krajem 2019. godine, pri čemu će se kao opcija verovatno nuditi i verzija sa sedam sedišta.

Fiat je saopštio da je u fabrici Tychy u Poljskoj proizveden 2-milioniti Fiat 500 koji je inače tamo počeo da se pravi 2007. godine (sada se proizvodi preko 200.000 komada godišnje, uključujući i Abarth verzije). Jubilarac je inače Fiat 500C Collezione, kabriolet verzija sa dvobojnim eksterijerom (kombinacija bele i sive boje), koju pokreće TwinAir Turbo benzinski motor sa 85KS. Automobil je namenjem kupcu iz Italije, a deo paketa čine i alu točkovi od 16 inča, hromirani detalji i ''Collezione'' oznake. Italijani navode i da se Fiat 500 prodaje u više od 100 zemalja, kao i da se više od 80% svih proizvedenih primeraka proda van Italije.
Za proteklih 11 godina je predstavljeno preko 30 specijalnih edicija ovog modela (Fiat i Abarth zajedno), a u prvom kvartalu ove godine Fiat 500 je tržišni lider u svom segmentu u devet zemalja (Velika Britanija, Španija, Belgija, Švajcarska, Portugal, Austrija, Mađarska, Hrvatska i Slovenija).

Lancia je nekada, tokom svoje bogate istorije, proizvodila legendarne automobile. Modeli kao što su klasična Aurelia, reli mašine Delta Integrale i naravno, Stratos superautomobil. Linija Thema, možda nije rangirana toliko visoko među njima, što ipak ne možemo reći za ovaj posebni primerak.
Porodični sedan srednje veličine baziran je na identičnoj arhitekturi kao i Fiat Croma, Alfa Romeo 164 i Saab 9000. Model je imao veoma stilsku karoseriju kreiranu od strane brenda Italdesign, dok je njegovu karavan varijantu stilizovao Pininfarina lično.

Većina ovih modela proizvedena je između 1984. i 1994. godine, a serija je dolazila sa velikim izborom motora. U ponudi su bili V6 i dizeli, ali Thema 8.32 verzija se isticala od svih u taboru. Ovaj automobil poseduje V8 motor iz modela Ferrari 308 i Mondial, rekalibriran naravno, kako bi obavljao svoje nove dužnosti.
Masivni motor 32 valve, odnosno četiri ventila po cilindru, stvarao je svega 212 ks i 285 Nm obrtnog momenta. Ovo možda ne deluje previše po današnjim standardima, ali tada je 964 generacija Porsche 911 modela, koja je došla godinu dana nakon ovog automobila, nudila jedva nešto više, sa 247 ks i 229 Nm obrtnog momenta. Međutim, ovo je bilo sasvim dovoljno kako bi katapultiralo Thema 8.32 model do stotke iz stanja miraovanja, za samo 6.8 sekundi i obezbedi mu maksimalnu brzinu od 240 km/h. Ovo možda nije impresivna brzina kao ona koju je dostizao originalni BMW M5, ali je svakako bila veća od one koju je razvijao M535i. Poslednjepomenuti model posedovao je manje snažan motor, dobar za 215 ks, ali je isti razvijao identičan broj obrtaja kao i Lancia, s tim, što mu je za sprint do stotke, bilo potrebno 7.2 sekude i dostizao je maksimalnu brzinu od 230 km/h.

Ovaj legendardni istorijski model poseduje cenu od 24.000 evra, što nikako nije malo, ali ovaj Ferrari napajani Thema model definitivno predstavlja retku zver, koja drži cenu.

Dok čekamo na restilizovanu verziju, Fiat je američku ponudu još uvek aktuelnog 500X obogatio novom edicijom. To je 500X Blue Sky Edition (baza je 500X Pop sa 9-stepenim automatikom), a koji u standardnoj opremi između ostalog ima i el. panoramski krov, 17-inčne alu točkove, automatsko uključivanje svetala, svetla za maglu, satin chrome detalje (ručice na vratima, retrovizori, okviri zadnjih svetala i svetala za maglu, bočne lajsne...) i sedišta sa plavom šemom.
Na raspolaganju su četiri boje za eksterijer (Nero Cinema, Grigio Graphite, Bianco Gelato i Blue Sky Metallic), pri čemu je cena za 500X Blue Sky Edition za 1.195 dolara veća od verzije 500X Pop.

Informacije s početka godine potvrđuju da Alfa Romeo priprema novi sportski model koji bi mogao da bude predstavljen već krajem ove ili početkom sledeće godine, s tim što će njegova proizvodnja startovati na samom početku 2020. Sve ove informacije je još u janurau objavila tjuning kuća Pogea Racing koja se modifikacijom Alfinih modela više od dve decenije. Oni su se pozivali na svoje ''apsolutno pouzdane izvore'', navodeći da je kompanija FCA odobrila proizvodnju novog sportskog automobila u formi modela 6C. Budući

Alfa Romeo 6C bi inače trebalo da bude coupe sa zadnjim pogonom, i to veći i skuplji od trenutne Alfe 4C, pri čemu bi verzija 6C Quadrifoglio mogla da ima 2.9 litarski biturbo V6 motor sa 510 konja. Međutim, zanimljive su i glasine o još jačoj varijanti, i to sa oko 650KS. Ta verzija bi raspolagala sa tehnologijom iz Formule 1, u formi KERS sistema.

Pišite nam Vaše utiske!
  • 0 replies

Fiat-Chrysler Automobiles (FCA) želi da se fokusira samo na ''core'' biznis, odnosno na proizvodnju i prodaju automobila, a to znači ''čišćenje'' unutar kompanije. Tačnije, FCA će prodati Magneti Marelli. Posao sa delovima će prepustiti drugom ''igraču'' kako bi dobili veću fleksibilnost u finansijama. Šef Sergio Marchionne želi da se reši Magneti Marellija do kraja 2018., ili najkasnije do početka 2019. FCA je poslednjih nekoliko godina dobijao ponude za prodaju MM-a, ali sve ih je odbio. Uključujući i onu od Samsunga iz 2016. godine.

Magneti Marelli je osnovan 1919., danas zapošljava 43.000 radnika, a vrednost mu je procenjena na pet milijardi evra.
  • 1 reply

Pojedini mediji su još ranije pisali da će Alfa Romeo ponuditi i svog rivala Audiju A5 Coupe, BMW-u Serije 4 Coupe i Mercedesu C klase Coupe, a nove informacije iz britanskih medija (koji se pozivaju na izvore iz Italije) kažu da će promocija tog Alfinog automobila navodno biti do kraja ove godine (s tim što će prodaja startovati sledeće godine). To će biti Giulia u Coupe izdanju, mada se očekuje da će taj model vratiti na scenu naziv Sprint ili GTV. Giulia Coupe bi trebalo da dobije već poznate motore iz standardne Giulije, uključujući i V6 sa 510KS za Quadrifoglio verziju. Međutim, zanimljive su i glasine o još jačoj varijanti, i to sa oko 650KS. Ta verzija bi u stvari imala hibridni pogon, sa tehnologijom iz Formule 1, u formi ERS sistema (energy recovery system), koji bi mogao da bude adaptacija HY-KERS-a iz LaFerrarija. Ni tu nije kraj, jer se u Alfi navodno razmatra i mogućnost još jedne hibridne verzije, i to sa 2.0 litarskim benzincem i kombinovanom snagom od oko 350KS.

Italijanski Romeo Ferraris nam prikazuje njihov modifikovani Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio, pojačan na skoro 600KS. Tačnije, 2.9 litarski V6 biturbo umesto fabričkih 510KS sada ima 598KS, a i najveći obrtni moment je povećan za 140 Nm. Rezultat je ubrzanje do 100 km/h u trajanju od 3.5 sekunde, kao i najveća brzina od 317 km/h.
U paketu su i modifikovano oslanjanje, širi trag točkova, OZ Hyper GT HLT točkovi od 20 inča, Ragazzon izduvni sistem, kao i elementi od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, retrovizori, detalji u unutrašnjosti...)

Maserati Levante Trofeo

Kao što je i najavio pre nekoliko dana sa jednom teaser slikom, Maserati je na sajmu automobila u Njujorku promovisao novu, Trofeo varijantu SUV modela Levante. Ovaj Maseratijev rival Porscheu Cayenne Turbo i Range Roveru Sport SVR pokreće 3.8 litarski twin-turbo V8 agregat sa 590KS i 730 Nm (proizvodi se u Ferrari fabrici u Maranelu), a to je 156KS po litri zapremine. Tu je i pogon na sva četiri točka (Q4 Intelligent All-Wheel Drive System), a ističu se i raspored težine 50:50 kao i nisko težište.

Fabrika navodi da Levante Trofeo od 0 do 100 km/h ubrzava za 3.9 sekundi i da može do maksimalnih 300 km/h. Levante Trofeo je sem snažnog motora dobio i modifikovano oslanjanje, revidirani kočioni sistem (sa 100 km/h se zaustavlja za 34.5 metra), sportski izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, kao i izmenjene branike, detalje od ugljeničnih vlakana, Full Matrix LED prednja svetla, doterani prednji gril, 21 ili 22-inčne alu točkove (dostupne i u mat izdanju) ''Saetta'' Trofeo oznake i doterani enterijer (sportska sedišta presvučena "Pieno Fiore" kožom, kontrastni šavovi, detalji od ugljeničnih vlakana, nove patosnice, Maserati sat...). Treba pomenuti i standardni Bowers & Wilkins surround sound audio sistem od 1280 vati i sa 17 zvučnika. Na kraju, Maserati će Levante Trofeo početi da proizvodi ovog leta, i to fabrici Mirafiori u Italiji.

Ćao Punto! Fiat Punto Easy za 79 evra mesečno

Ćao Punto! Iskoristite poslednju priliku da kupite ovaj legendarni Fiat model uz mesečnu ratu od 79 evra.
Izaberite boju po želji i uz saradnju sa Credit Agricole Bankom nudimo vam ovu specijalnu ponudu za kupovinu Fiat Punta Cena za model Fiat Punto1.2 69KS Easy sa gratis bojom iznosi 8250 eur*
 
*ovo je posebno formirana cena koja važi samo za kupce koji se odluče za kupovinu uz CA finansiranje uslovi su:
minimum 30% učešća
kamatna stopa 3.99%
rok otplate od 84 meseca
Ponuda važi za prvih 100 kupaca.

Kao odgovor na konvencionalno dizajnirani Golf iz 1974., Italijani su već naprednu tehnologiju oplemenili modernističkim dizajnom, a nažalost i limom iz SSSR-a. Ne menjaj ono što je uspešno, a uz to brojke u oznaci zvuče otmenije i ozbiljnije od imena. Konačno, krajem 1970-ih pojam su bili Mercedes 200 D, Audi 100, BMW 320, Volvo 244, Peugeot 504... Fiat je napravio ''boom'' modelom 128, koji je posebno atraktivan bio u sportskim verzijama Sport Coupe i 3P. U aprilu 1978. u Torinu je zvanično predstavljen Fiat Ritmo, odrekavši se uspešne brojčane oznake.

Ali sredinom Marta te godine, dakle pre tačno četiri decenije novinari su probili sve bitno o novom ''svemirskom'' autu, nasledniku modela 128. Ono što je bitno u tom autu je da je (gotovo) izvrsnu koncepciju Fiata 128 zapakovao u futuristički dizajn. Budući da je tada Golf već počeo raditi dar-mar u kompaktnoj klasi, Italijani su pošto-poto želeli napraviti veći i ozbiljniji auto. Dužinom 3937 mm, širinom 1650 mm i visinom 1400 mm bio je čak 232 mm duži, 40 mm širi i jednako visok kao Golf. Međuosovinski je razmak od 2448 mm veći za 48 mm. Ali, vratimo se koncepciji.

Ritmo je sve bitno preuzeo od kompaktne limuzine Fiata 128 predstavljenog 1969., koji je osvojio titulu ''Evropskog auta 1970. godine''. Napred i pozadi bilo je nezavisno vešanje, napred je bio MacPherson, sa poprečnim ramenima i ''nosećom'' balansštangom, a pozadi su poprečna ramena stajala na poprečno postavljenoj lisnatoj opruzi. Redni 4-cilindraš sa blokom od sivog lieva i glavom od aluminijuma imao je bregasto vratilo u glavi, pokretan zupčastim remenom. Kratkohodne izvedbe (80x55.5 mm), zapremine 1116 ccm, ugrađivao se u 128 i Stojadina svojevremeno je ''ispaljivao'' tada respektabilnih 55 KS. Dokazao se pouzdanošću i izdržljivošću. Ritmo je imao ''razbušenu'' verziju toga motora, provrta povećanoga na 86.4 mm, pa je sa 65 KS i postizao tada uvažavajuće performanse (15.3 s, 150 km/h).
  • 0 replies

Ferrari je sredinom šezdesetih godina prošlog veka proizveo svega 39 primeraka modela 250 GTO, a sada se ti modeli prodaju po ciframa većim od nekoliko desetina miliona dolara. Ferrari će možda ponovo proizvoditi ovaj model. Tokom Sajma automobila u Ženevi, šef italijanskog proizvođača super automobila, Serđio Markione je naglasio da postoji mogućnost da se legendarni 250 GTO ponovo proizvodi. On je u jednom intervjuu izjavio: ''Ne sviđa mi se termin ponovna proizvodnja. Ono što je Jaguar uradio sa svojim automobilima iz prošlosti je zaista pametno, ali proizvodnja istovetnog modela 250 ne bi bio lak zadatak, a živeti na račun stare slave je ipak praksa koju ne želimo da praktikujemo. Ali definitivno postoji baza od koje možemo krenuti, te se iskreno nadam da ćemo imati nešto da vam pokažemo u narednih par godina''.

Markione je mislio na model E-Type, automobil koji je Jaguar ponovo proizvodio u ograničenom broju pre nekoliko godina. Britanski proizvođač je sličan princip primenio i na model XKSS, a sada i na D-Type. Njihov najveći konkurent, Aston Martin planira sličan potez sa proizvodnjom modela DB4 GT. Prema ovoj izjavi Markionea, i Ferrari je na sličnom putu. Elitu koja poseduje 250 GTO model čine modna ikona Ralf Loren, bubnjar Pink Floyda Nik Mejson, Vlasnik lanca marketa Wal-Mart Rob Volton, i bivši predsednik Microsoft-a Džon Širli. Ovaj model sa serijskim brojem 3851GT trenutno ima reputaciju kao najskuplji automobil koji je ikada prodat na aukciji, i to po ceni od 38 miliona dolara.

- Porodice S-Design i Mirror nastupaju u Ženevi: odgovor kompanije Fiat na zahteve tržišta u pogledu stila, urbanog karaktera i povezanosti.
- Svetska premijera novog modela 124 Spider S-Design, vozila savršenog za one koji tragaju za uzbuđenjem pod vedrim nebom, čvrstim karakterom i dinamičnim duhom. Pridružiće mu se i modeli 500X i Tipo, koji su takođe u paketu S-Design.
- Tehnologija i stil prednosti su modela 500X Mirror, 500 Mirror i 500L Mirror: sistem za informativno-zabavni sadržaj UconnectTM koji uključuje program Apple CarPlayTMi kompatibilnost sa programom Android AutoTM, spoljašnjost plave boje, posebne tehnologije i jedinstveni detalji.  Mirror je prvi iz specijalne serije posvećene čitavoj porodici modela 500 i predstavlja naredni korak u evoluciji ikone brenda Fiat koja je opčinila vozače širom sveta.
- Specijalne serije oduvek su bile jedinstvena odlika brenda Fiat, jedan od ključnih razloga uspeha mnogobrojnih modela iz game proizvođača Fiat i povrh svega, tajna večne mladosti legendarnog modela 500.

Na Međunarodnom sajmu motornih vozila u Ženevi 2018. godine, brend Fiat izlaže svoju gamu koja je veća i potpunija nego ikada pre, sa porodicama S-Design i Mirror koje nude rešenja za najmodernije zahteve u pogledu stila, karaktera i povezanosti. Sajam motornih vozila u Ženevi imaće premijeru modela 124 Spider S-Design, pored modela Tipo sa petoro vrata i 500X S-Design. Sva ova vozila imaju drugačije odlike i posvećena su onim kupcima koji vole da pokažu avanturističku stranu svoje ličnosti tako što biraju automobil sa upečatljivim identitetom.

S-Design zaista jeste odgovor kompanije Fiat za sve one koji traže stil i sadržajnost uz savremeni, dinamični, prepoznatljivi karakter. U ovom paketu opreme, vozilo predstavlja jedinstvo sportskog duha, stila i zavodljivosti, sposobno da opčini svakog vozača na prvi pogled. Model ima jedinstveni karakter koji odražava ličnost mladog, avanturističkog kupca.
  • 4 replies

- Dve premijere za region Evrope, Bliskog istoka i Afrike (EMEA) - najnoviji Wrangler, četvrta generacija legendarne ikone brenda Jeep- i novi model Jeep Cherokee za 2019. godinu, sledeća karika u evoluciji gradskog terenca srednje veličine sa najboljim performansama koji je ispisao istoriju u svom segmentu. - Evropska premijera novog modela Jeep Grand Cherokee Trackhawk, najmoćnijeg gradskog terenca brenda Jeep svih vremena.
- Tri nova modela biće predstavljena tokom konferencije za novinare brenda zakazanoj za utorak, 6. marta sa početkom u 10.15 časova kod štanda brenda Jeep (Hala 5).
- Novi Night Eagle, specijalna verzija modela Jeep Compass, biće predstavljen zajedno sa najnovijim vestima u vezi sa gamom modela Renegade i Grand Cherokee.
- Posetioci će moći da vide četiri vozila brenda Jeep sa Mopar dodacima, uključujući i model Wrangler Sahara sa petoro vrata i jedinstvenim prilagođenim postavkama koje unapređuju terensku vožnju.  
I ovog puta, brend Jeep imaće zapaženo prisustvo na Sajmu motornih vozila u Ženevi, predstavljajući tri značajna nova modela. Novi Wrangler i Cherokee biće glavne zvezde svog prvog nastupa u regionu EMEA, dok će Grand Cherokee Trackhawk imati premijeru na jednom evropskom sajmu. Modeli predstavljeni u Ženevi označiće početak još jednog poglavlja neverovatne istorije američkog brenda koji je sinonim za terensku vožnju još od 1941. godine. Detalji o novim modelima brenda Jeep biće predstavljeni tokom konferencije za novinare brenda zakazanoj za utorak, 6. marta sa početkom u 10.15 časova kod štanda brenda Jeep (Hala 5).
  • 1 reply

- Brend će biti zvezda događaja sa izložbenim prostorom koji će baviti performansama i ekskluzivnošću. - Posebne verzije modela Stelvio Quadrifoglio Nring i Giulia Quadrifoglio Nring za stazu u Nirnbergu dominiraće na štandu - dve verzije ograničene serije u slavu rekordnog učinka ova dva automobila koje će pokazati suštinsku izvanrednost brenda Alfa Romeo.
- Veoma zastupljena upotreba ugljeničnih vlakana, jedinstven sadržaj i neverovatne performanse - ovo je model GiuliaVeloce Ti, posebna verzija sa tradicionalnom oznakom ''Turismo Internazionale'' koja je oduvek razdvajala najatraktivnije i visokotehnološke verzije od ostalih.
- 4C model, biće prisutan u ekskluzivnim verzijama Competizione Coupé i Italia Spider iz posebne serije. - Alfa Romeo sistem režima vožnje (DNA) spaja sportski karakter i posvećenost svakom detalju, pri čemu su oba kvaliteta očigledna u gamama Stelvio i Giulia.
 
Automobili Alfa Romeo izazivaju oduševljenje među vozačima već 108 godina svojim italijanskim stilom, podsećajući na odlične performanse, tehnologiju i zadovoljstvo u vožnji koji jedva čekaju da budu oslobođeni okretanjem ključa. Ove godine, posetioci salona automobila u Ženevi steći će jasan utisak da se brend razvio u pravcu maksimalnih performansi, ekskluzivnosti i prilike za kupce da prilagode svoj automobil Alfa Romeo prema sopstvenom ukusu i izbora detalja rezervisanih za vrhunske modne kuće. Prepoznatljive odlike dizajna po meri prisutne su u mehaničkim remek-delima prikazanim u Ženevi: Stelvio, Giulia, 4C Spider i 4C Coupé zasigurno će oduševiti ljubitelje i posmatrače svojim novim izgledom, gde kao deo izvrsne posebne serije jedni posvećuju pažnju performansama,  drugi premijum materijalima. Sve oči biće uprte u uzbudljivu verziju modela Stelvio Quadrifoglio za stazu u Nirnbergu koji će imati oznaku NRING. Biće izrađeno 108 takvih oznaka, po jedna za svaku godinu trajanja brenda Alfa Romeo.
  • 2 replies

Ukoliko smatrate da je Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio neka vrsta budžetski orijentisanog Ferrari modela sa četvoro vrata, verovatno ste u pravu. Alfa je sa ovim modelom dobila nešto najbliže proizvodnom i ulično legalnom superautomobilu, ''namenjenom širokim narodnim masama'', nego što je to bilo koja linija bila pre njega. Međutim, za ovaj automobil još uvek nije utvrđeno koja mu boja najlepše stoji, odnosno koju nijansu crvene njeni kupci najviše vole.

U standardnoj ponudi, Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio automobil dolazi finiširan u Rosso Alfa tonu, koji kupce ne košta ništa, naravno, ali ukoliko bilo ko od njih poželi nešto više za svoju jedinicu, onda može izabrati specijalnu nijansu Rosso Competizione Tri-Coat, opciju vrednu 2.250 funti u Velikoj Britaniji, 2.200 dolara u Severnoj Americi ili 2.559 evra ovde kod nas na kopnu.

Ovo je upravo iznos koji je potrebno izdvojiti kako bi Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio automobili dobili bilo koju nijansu crvene boje po želji kupaca, mada, određeni finiši mogu sve vlasnike ovih modela olakšati za nešto više od dve ipo hiljade. Bilo kako bilo, veoma je pohvalno što italijanska kompanija nudi ovoliko raznovrnih opcija, od kojih je mat crvena jedna od najpopularnijih do sada.

Kao što možete videti, sočivo fotoaparata zaista obožava ovaj automobil, koji je primećen u jednoj garaži smeštenoj u nemačkom gradu Štutgartu. Odmah do ovog posebnog vozila nalazi se srebrni W204 Mercedes C-Class model, koji se prilično uklapa u svoje okruženje. Ovo nikako nije slučaj sa veoma živopisnom bojom sportskog sedan autombila, koji automatski svu pažnju privlači na sebe.
Kada je reč o performansama, vredi napomenuti da model Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio koristi bi-turbo V6 Ferrari motor zapremine 2.9 litara, dobar za 512 ks i 601 Nm obrtnog momenta. Ova snaga dovoljna je kako bi automobil bio ubrzan do stotke za svega 3.8 sekundi i razvije maksimalnu brzinu od 307 km/h.

Zašto FCA ne napravi Fiat Tipo Abarth?

Nekad su njihove sportske verzije izazivale respekt, pa se sasvim logičnim postavlja pitanje zašto FCA ne da zeleno svetlo za Fiat Tipo Abarth. Postojeći turbo benzinac 1.4 T-Jet sa 120KS neće nikoga uzbuditi ubrzanjem do stotke za 9.6 sekundi. Tehnologiju imaju. Ako već ne svoju, onda se uvek mogu poslužiti znanjima Alfa Romea. Render koji potpisuje ''V Design'' na dobar način ilustruje kako bi Fiat Tipo Abarth mogao da izgleda.
Da nas pitaju, mi bi izabrali 2.0 turbo benzinca iz Alfa Romeo Gulije Veloce. Sa 280KS Fiat Tipo Abarth bi nametnuo kao ozbiljan konkurent u klasi sportista C segmenta.

×