Jump to content

Our Picks

Top content from across the community, hand-picked by us.

Pozivamo vlasnike vozila svih FCA brendova (Fiat / Fiat Professional / Alfa Romeo / Lancia/ Chrysler / Jeep) da dođu u ovlašćeni servis na besplatnu zimsku proveru vozila!  Akcija traje do 31.12.2017. Važi i za vozila van garantnog roka.

Pod besplatnom proverom podrazumevamo proveru vozila u 11 tačaka:
 
Kontrola centrale ubrizgavanja - Examinerom- WYTECH;
Provera stanja pneumatika;
Provera akumulatora;
Provera ventilacionog (rashladnog) sistema, rashladne tečnosti;
Provera nivoa ulja u motoru;
Provera kočionog sistema (nivo ulja, vizuelni pregled prednjih kočnica);
Kontrola metlica brisača;
Kontrola prednje svetlosne grupe i signalizacije;
Kontrola trapa (prednjeg, zadnjeg);
Kontrola upravljačkog sistema;
Vizuelni pregled vozila;  

U slučaju konstatovanja kvara, vlasnici vozila imaju 10% popusta na rad i 10% popusta na originalne rezervne delove za otklanjanje detektovanog kvara. Ponuda važi i za vozila van garantnog roka.
Kompletnu vest pročitajte klikom na naslovnu sliku.
  • 0 replies

Akcija u kojoj najbolja ponuda postaje još bolja, važi za vozila koja su odmah dostupna. Inspirisani bojama jeseni, kupcima smo omogućili da izaberu boju automobila bez dodatne doplate. Za sve one kojima boja nije presudna, kompanija FCA Srbija pripremila je brojne poklone u vidu posebnih aksesoara i dodatnih pogodnosti. Da biste ostvarili pravo na posebne uslove akcije, potrebno je samo da posetite stranicu https://www.fiatakcija.com/the-big-deal/ i preuzmete personalizovani promo kod. Za sve detalje možete se obratiti najbližem ovlašćenom dileru https://www.fiatsrbija.rs/dileri/
 
  • 0 replies

Fiat 500L najpopularniji i u septembru 2017.
Rezultati prodaje novih vozila u Srbiji po zvaničnim podacima MUP-a po prvi put u ovoj godini beleže negativne brojke. Prema analizi agencije Smart+Research, u septembru ove godine prodato je ukupno 1.917 putničkih i lakih komercijalnih vozila. Dvadesetak manje nego u istom mesecu prošle godine (1.938), što upozorava na mogućnost izvesnog zasićenja prodaje novih vozila.

Fiat je opet na čelu tabele sa 317 prodatih vozila od čega 147 jedinica modela 500L. Druga je Škoda sa 214, a treći VW sa 165 prodatih vozila od čega čak 63 komada novog Golfa. Treći na listi uspešnosti modela ja Škoda Octavia koja je plasirana u količini od 59 jedinica.

Maserati slavi 70 godina GT modela
Tradicija GranTurismo automobila italijanskog proizvođača započela je davne 1947. modelom A6 1500. Maserati je u svojoj istoriji dugoj više od jednog veka izbacio na tržište brojne model koji su ostavili trag u auto-industriji. Među njima posebno mesto zauzimaju takozvani GranTurismo automobili. Danas ovom segmentu pripadaju najnovije verzije modela Maserati GranCabrio i GranTurismo, a u samom početku, pre sedam decenija, bio je to Maserati A6 1500 iz 1947. godine. Ovaj klasik imao je 1.5 litarski benzinski motor, a za dizajn je bio zadužen Pininfarina. Maserati nas zatim podseća na sledeći u nizu, 3500GT iz 1957, kao jedan od prvih masovnije izrađivanih automobila ovog proizvođača. Usledio je Maserati 5000GT iz 1959. godine, a kuriozitet da je ovaj automobil sa V8 motorom izrađen na zahtev persijskog šaha. Sledeći u nizu, Ghibli Coupe iz 1970, za pogon je koristio moćni 4.9 litarski V8 agregat, a njegov naslednik ' Khamsin, stigao je 1974. Trebalo je da prođe gotovo četvrt veka da Maserati ponudi 3200GT iz 1998. Dizajn potpisuje Giugiaro, a ispod haube automobila krije se motor od 370 konja.
Niz od ''7 veličanstvenih'' završava se najnovijim dvojcem - GranTurismo i GranCabrio, koji koriste 4.7 V8 sa 460 ks i 520 Nm.

Fiat Tipo TCR izlazi na pistu do kraja 2017. piše italijanska verzija portala Motorsport.com. Fiat Tipo po TCR specifikaciji ''već neko vreme'' priprema izvesni - još neimenovani - italijanski tim, a na osnovu serijskog modela koji se proizvodi u Turskoj. Navodno je projekat već daleko odmakao i do kraja 2017. očekuju se ne samo zvanična prezentacija i prikaz takmičarskih boja, već i izlazak automobila na pistu! Prema navedenom izvoru, Tipu nedostaju samo još pojedini detalji da bi mogao da se pojavi na stazi i započne razvojne testove. Posle njih bi, po već standardnoj proceduri za sve TCR automobile, bio podvrgnut analizi koju sprovodi tehnički odsek, dobio bi svoj balans performansi i bio bi mu otvoren put ka svim takmičenjima po TCR standardu. Ostaje da se vidi za koji se karoserijski oblik opredelio italijanski tjuner i hoće li posle Subarua, Audija i Lade i Fiat ući u TCR svet kao limuzina.

Fiat i dalje prvi: Za prvih 8 meseci u Srbiji prodato 2.537 novih vozila ove marke
Na srpskom tržištu auto-industrije primat među kupcima novih automobila i dalje ima Fiat, pa je za prvih osam meseci u Srbiji registrovano ukupno 2.537 novih vozila ove marke. Kako pokazuje najnovija analiza konsultantske kuće ''Cube team'', za petama Fiatu po broju novih putničkih i lakih komercijalnih vozila je Škoda sa prvi put registrovanih 2.139 vozila, i potom Volkswagen sa 1.854. Analiza ove firme, koja je zvanični partner Srpske asocijacije uvoznika vozila i delova, pokazuje da je protekli mesec, po broju novoregistrovanih automobila jači tek od januara i februara, što se objašnjava sezonom odmora. Ubedljivo najjači, po broju novih vozila, jesu već tradicionalno meseci kada se održava međunarodni sajam automobila u Beogradu - mart i april. Interesantno je i da, prvi put u ovoj godini, tokom jednog meseca nije registrovan nijedan novi motocikl, dok je za sedam meseci ukupno 561 dvotočkaš prvi put ''dobio'' saobraćajnu dozvolu. Uključujući motocikle, od početka godine do kraja avgusta u Srbiji je registrovano ukupno 20.615 novih vozila.

Giannini 350 GP Anniversario se između ostalog ističe wide body paketom od ugljeničnih vlakana, setom 19-inčnih alu točkova, modifikovanim oslanjanjem, Brembo kočnicama, sportskim izduvnim sistemom, kao i 1,75 litarskim turbo motorom iz Alfa Romea 4C (pojačanim na 350KS). Biće napravljeno najviše 100 primeraka, po ceni od 150.000 evra po komadu.

Kako pišu pojedini italijanski mediji, Fiat bi tokom 2019. godine trebalo da predstavi novu generaciju retro mališana 500, a na ovom nezvaničnom renderu možete videti njegov eventualni izgled. Kao što se i očekivalo, novo izdanje Fiata 500 se izgledom neće radikalno razlikovati od aktuelnog modela. Dakle, evolucija sadašnjeg retro izgleda, uz novu platformu, moderniju unutrašnjost, veću bezbednost i bogatiju opremu. Automobil će biti nešto duži i širi nego sada pa će ponuditi i prostraniju unutrašnjost i nešto veći prtljažnik. Takođe, vozilo će dobiti i 48-voltni mild hybrid sistem, dok dizel motora više neće biti u ponudi budući da umesto toga u gami biti elektreifikovana hibridna varijanta.

NEDELJA 08.10.2017. Košutnjak

Nije važno da li ste nekada bili na Okupljanju, niti je važno da li vam je i koliko sređen auto. Dođite da upoznate ljude sa kojima kuckate na Forumu, da nick-ovi sa Foruma dobiju lica. Eventualni ''strah'' tipa ''nikoga ne poznajem, sa kim ću da pričam tamo...ostaću dugo, a nikoga ne znam'' i sl. nije na mestu, jer ćete već kod Intera upoznati ljude...a, razgovor uvek ide lakše uz jelo i piće. Pričaćete o vašim automobilima, a pričaćete kasnije i o ostalim stvarima, videćete...svi smo mi nekada došli prvi put.

Dogovorite se (možete i u ovoj temi) za zajednički dolazak u Beograd kako bi podelili trošak goriva. Tražite one koji imaju ugrađen plin... Ako imate neku malu stolicu, možete je poneti. Svi koji dolazite pravo na Košutnjak, od 11 sati treba da ste tu. Naravno, nije nikakav problem i ako dođete u 11 i 10-15 minuta.
Skup traje do...nemamo pojma. Dokle god budete hteli, dokle god ljudi ostanu, a ostaće.
Kao i uvek biće i više nego dovoljno roštilja. Svako moći da pojede, popije koliko god želi.

Bacite negde u memoriju telefona broj Kluba ako Vam zatreba: 069/111-FLCS (069/111-3527)
Ohrabrujemo vas da se upišete na temi kako bi mogli okvirno da znamo broj ljudi, a onda tako lakše organizujemo okupljanje. Naravno, možete doći i da se ne upišete, kao što možete i ne doći iako ste se upisali (jer vam je nešto u međuvremenu iskrslo ili šta već...)
  • 78 replies

Novi Fiat 500L NACIONALE u ponudi na srpskom tržištu

U pitanju je program lojalnosti namenjen lokalnom tržištu i domaćem proizvodu, modelu Fiat 500L koji se sa ponosom proizvodi u Srbiji, u kragujevačkoj fabrici. Ponuda je namenjena svim potencijalnim kupcima koji su se opredelili da kupe novi Fiat 500L i tom prilikom ostvare dodatne pogodnosti kroz specijalne uslove kreditiranja Credit Agricole banke. NACIONALE ponuda odnosi se na sve pakete opreme modela Fiat 500L - POP STAR, LOUNGE, CROSS i WAGON. Kompletan cenovnik dostupan je na veb stranici https://www.fiatakcija.com/500l-nacionale/

U saradnji sa Credit Agricole bankom na našoj web stranici osposobili smo platformu za ''Fiat finansijske usluge'' gde ne samo da možete izračunati vašu ratu kredita koristeći kalkulator, već i da  direktno aplicirate za kredit i proverite svoju kreditnu sposobnost http://www.fiatsrbija.rs/servis-i-usluge/finansiranje
 
Dole naveden reprezentativni primer Fiat 500L POP Star 1.4 95KS:
Rok otplate: 84 meseca
Kamatna stopa: 3.99%
Mesečna rata: 114 EVRA
Cena osnovnog modela: 11.490EVRA + Easy care paket održavanja 250EVRA
Mesečna rata podrazumeva i jednogodišnje besplatno osiguranje od totalne štete i krađe. 

Ferrari će na septembarskom sajmu automobila u Frankfutu i zvanično promovisati svoj novi model Portofino (po gradu u Italiji), kojim će zameniti dosadašnju Californiju T. Do tada, pred nama su prve zvanične fotografije i detalji.

Automobil je dizajnirao njihov Centro Stile, a i dalje se radi o sportskom Coupe-Cabrio sportskom automobilu sa sklopivim tvrdim krovom (ovoga puta lakšim i još efikasnijim) i sa dva zadnja sedišta (samo za kraće realacije). Uz veću upotrebu aluminijuma, Portofino se odlikuje i smanjenom težinim, većom torzionom čvrstoćom, revidiranim izduvnim sistemom, trećom generacijom elektronskog zadnjeg diferencijala E-Diff3, kao i F1-Trac sistemom i potpuno električnim servom EPS.

Ističu se i potpuno LED prednja svetla, infotainment sistem sa 10.2-inčnim ekranom osetljivim na dodir, novi klima uređaj koji unapređiuje komfor putnika (bilo sa sa spuštenim ili podignutim krovom), novi volan i naravno 3.9 (3855) litarski V8 motor. Ovaj turbo agregat raspolaže sa 441 kW/600KS pri 7500 o/min. i 760 Nm pri 3000-5250 o/min., a sa njim Ferrari Portofino do 100 km/h ubrzava za 3.5 sekundi, uz najveću brzinu veću od 320 km/h. Fabrika navodi da je kombinovana potrošnja goriva 10.5 l/100 km, dok emisija CO2 iznosi 245 grama po km.

Treba pomenuti i dimenzije: Portofino je dugačak 4586 mm, širok 1938 mm i visok 1318 mm. Ovde i podatak da raspored težine iznosi 46-54% napred/nazad. Više detalja (uključujući i podatak o ceni) će biti saopšteno naknadno, ali na to nećemo morati još dugo da čekamo jer se sajam u Frankfurtu za posetioce otvara 14. septembra.

Kompletnu vest pročitajte klikom na naslovnu sliku.
  • 3 replies

Ferrari odmerava odluku da li da proizvede mali sportski automobil, koji bi cenom bio ispod trenutno najjeftinijeg modela California (190.000 evra).

Iako je 2005. šef Fiat Grupe Sergoi Marchionne izjavio da nije pitanje da li će biti nego kada će biti mali ''ulazni'' Ferrari, danas je situacija znatno drugačija. U trenutku kada luksuzni segment beleži procvat, a Ferrari radi bolje nego ikada, uprava u Maranellu postavlja pitanje opravdanosti malog modela, koji je u ideji zamišljen kao reinkarnacija modela Dino iz 1968. Ferrarijeva uprava razmišlja o tome da se stvori mali model koji će cenom biti oko 150.000 evra i pristupačniji mlađoj populaciji. Dok su jedni zagovornici toga da se ponuda mora proširiti kako bi se povećala proizvodnja, opozicija ima stav da Ferrari kao marka ne treba da silazi u V6 program i da treba da ostane sa prepoznatljivim V8 i V12 motorima. Isto tako, argument protiv novog Dina je i strah o urušavanju marke cenovnim spuštanje osnovnog modela. Šta više, Marchionne je sada protiv takve ideje, iako se za nju zalagao, pogotovo nakon što je od Montezemola preuzeo kormilo Ferrarija 2015. Sa treće strane, analitičari su jednoglasni da ako se ikada proizvede novi Dino, on performansama mora biti znatno iznad konkurencije iz Porschea, McLarena, Lamborghinija, pa čak i Audia. A tada se postavlja pitanje da li je ostvariva ciljana cena od oko 150.000 evra.

Očigledno cilj Ferrarija da proizvodnju poveća na preko 10.000 jedinica godišnje tško da se može ostvariti bez proširivanja ponude. Za sada, Italijani priznaju da razmišljaju u dva pravca - SUV-u i malom Ferrariju. U narednih par meseci stiže i ''petoljetka'' tačnije poslovni plan Maranella u narednih pet godina, pa će stići i odgovori na ova pitanja.

U julu 2017. u Srbiji prodato 2.531 novih vozila - Fiat 500 L najpopularniji

Prema podacima MUP-a tokom prošlog meseca je na našim putevima zablistalo 2.531 novo vozilo. U odnosu na prethodni mesec kada je prodato odnosno registrovano 3.212 novih vozila, tržište Srbije je u totalu podbacilo za gotovo 27%, dok je pad prodaje putničkih vozila čak 32%. Putničkih vozila je prodato svega 1.935 komada dok je nove vlasnike dobilo 596 lakih komercijalnih vozila. Škoda se vratila na čelo liste najuspešnijih sa 317 prodatih komada. Češku marku prate Fiat (293), Volkswagen (284) i iznenađenje godine Citroen (215) koji je zahvaljujući flotnoj prodaji iskočio na četvrtu poziciju ispred Renaulta sa 144 prodata vozila.

Fiat 500L je i dalje najpopularniji model u Srbiji sa 103 prodata komada u julu. Fiatu ''nacionale'' za petama su Škoda Octavia (92), Citroen C3 (67) i Opel Astra (64). Valja naglasiti da tržište Srbije uprkos padu u odnosu na prethodni mesec ipak napreduje budući da je prodaja u julu 2017. veća za 16.6% u odnosu na jul prošle godine.

FCA, BMW i Intel se udružuju u razvijanju autonomnog sistema vožnje

Kako prenosi Beta, kompanija Fiat-Chrysler udružuje se sa BMW-om i Intelom u razvijanju autonomnog sistema vožnje. Kompanije su saopštile da će taj sistem za samovozeća vozila koristiti proizvođači širom sveta, a biće dovoljno fleksibilan da se mogu zadržati identiteti brendova. Ovaj potez je poslednji u nizu kupovina i partnerstava automobilskih i tehnoloških kompanija u trci za razvojem autonomnih vozila. FCA je u partnerstvu i sa Guglom, a kompanija kaže da će se to nastaviti. Proizvođač kompjuterskih čipova Intel je nedavno kupio izraelsku firmu Mobilaj, lidera u razvoju softvera sa integrisanim autonomnim automobilskm senzorima. BMW, Intel i Mobilaj su partnerstvo objavili 2016. Finansijski detalji dogovora FCA, BMW i Intela nisu saopšteni.

U toku je realizacija projekta: ''Istraživanja stavova učesnika u saobraćaju o opasnostima i rizicima u saobraćaju u Srbiji''', koji je pokrenula i sprovodi Agencija za bezbednost saobraćaja, a istraživanje realizuje MHM-projekt d.o.o. Novi Sad i Fakultet tehničkih nauka Novi Sad.

Značaj i dubina problema zahtevaju šire društveno učešće. Zbog toga Vas molimo da pružite podršku i aktivno učestvujete u predloženom istraživanju, kroz popunjavanje upitnika i njegovu distribuciju. Popunjavanje upitnika je anonimno.

Klikom na sledeći link možete pristupiti popunjavanju upitnika:
https://goo.gl/forms/ok65SAAI1mWDrnUp1
 
Ukoliko imate vremena, mogućnosti i strplјenja, zamolili bismo Vas da nakon popunjavanja link ka ovoj temi pošaljete članovima porodice, rodbini, prijatelјima i lјudima koje poznajete.
  • 17 replies

Sigurnosni pojas se bezbroj puta pokazao kao nezamenjia oprema za spašavanje života, ali iz nekog razloga većina putnika veruje da na zadnjoj klupi ne moraju da ga koriste jer tamo, valjda, zakoni fizike ne važe. U školi biste za ovakvo neznanje dobili jedinicu, dok ćete u slučaju sudara biti srećni ako prođete samo sa lakšim povredama. Sila koja deluje na naše telo raste eksponencijalno s kvadratom brzine. Ako udvostručite brzinu kretanja učetvorostručićete i silu koja deluje na vaše telo u slučaju saobraćajne nesreće. U frontalnom sudaru, pri 100 km/h, čovek od 75 kilograma ima masu veću od dve tone. Pojasom neosigurani putnici opasni su po saopstveni i živote ostalih putnika u automobilu.  Prema nekim istraživanjima čak 80 posto putnika ne koristi pojas prilikom vožnje na zadnjem sedištu, posebno kad se voze u taksiju ili Uberu.

Kompletnu vest pročitajte klikom na naslovnu sliku.

Postoje klasični reli automobili i postoji Lancia Delta Integrale koju je vozio trkački bog Juha Kankunen. Ovaj posebni model Delta HF Integrale Evolution uspeo je da duplira svoju procenjenu cenu kada je čekić pao na ''Silverstone Classic Race Car Sale'' aukciji koja je održana 27 jula.
Automobil je praćen zvaničnim Lancia Abarth reli detaljima koji su obeležili Svetski reli šampionat devedesetih godina, a za volanom automobila bio je četvorostruki šampion Juha Kankunen. 1992. godine ovo je bio prvi automobil koji je pretrpeo konverziju sa 16v na HF Evoluzione specifikacije brenda CECOMP Spa, oficijalnog partnera kompanije Lancia Abarth u to vreme. Modifikacije koje su kreirane učinile su upravljanje bolljim na svim podlogama.

''Automobil je prava reli legenda i veoma je važan deo istorije Svetskog Reli Šampionata i predstavlja relikviju auto-idnustrije'', izjavio je Nik Vale, generalni direktor kompanije Silverstone Auctions. ''Ovo je dramatična stavka neverovatno uspešne prodaje trkačkog automobila'', dodao je. Opremljen klasičnim Martini bojama i zadržavajući originalnu italijansku registraciju TO 23905P, ovaj Lancia Delta HF Integrale Lancia Delta HF Integrale model predstavlja veoma vredan dodatak bilo kojoj kolekciji i potpuno zaslužuje da ponovo bude vožen.

Na kraju će, izgleda, popustiti i u Ferrariju, jer će slavna italijanska automobilska kompanija kupcima za nekoliko godina ponuditi i SUV. Svidelo se to nekome ili ne, Ferrari će uskoro krenuti stopama nekoliko proizvođača ultrasportskih i ultraluksuznih automobila koji već imaju (ili će uskoro imati) SUV modele. Kako sada stvari stoje, Ferrari će svoj prvi SUV kupcima ponuditi najkasnije do 2021. godine, a prema izjavi prvog čoveka FCA grupacije Sergia Marchionnea, Ferrarijev godišnji profit bi već 2022. godine trebalo da bude udvostručen. Prema poslednjim informacijama, u Ferrariju već rade na razvoju svog prvog SUV-a koji nosi internu oznaku F16X.

Marchionne će uskoro predstaviti petogodišnji poslovni plan Ferrarija u kojem se, navodno, pored SUV-a pominju i novi hibridni modeli koji će biti u standardnoj ponudi od 2019. godine. F16X će deliti platformu s naslednikom aktuelnog modela GTC4 Lusso koji bi trebalo da bude predstavljen 2020. godine. Sa integralnim pogonom i V8 motorom koji će biti potpomognut hibridnim sistemom, cena SUV-a bi trebalo da iznosi oko 300.000 evra, a u Ferrariju misle da će samo Kina ''progutati'' 2.000 primeraka. Kako god, izgleda da je Marchionne zaboravio svoju izjavu iz 2016. godine kada je na pitanje o Ferrari SUV-u rekao: ''Prvo me morate ubiti''.

Merenje srednje brzine vozila na autoputu nema za cilj kažnjavanje građana, već smanjenje broja stradalih, poručio je zamenik načelnika Uprave saobraćajne policije Boban Milinković najavljujući da će kažnjavanje nesavesnih vozača početi za par nedelja. ''Trenutno se prosečna brzina samo meri, a sa procesuiranjem počinilaca prekršaja ćemo krenuti za par nedelja. Nije moguće odjednom pokriti sve deonice na autoputu i zbog toga ćemo narednih nedelja izvršiti detaljne analize koje su deonice na kojima se najviše prekoračuju brzine, gde su najveća prekoračenja i u zavisnosti od toga otpočećemo da deonicu po deonicu kontrolišemo, odnosno da procesuiramo činioce prekršaja'', najavio je Milinković u izjavi Tanjugu. Najavio je da će, u drugoj polovini meseca, biti povećan broj vozila presretača, ali i ručnih radara, kojim se može meriti brzina na pogodnim mestima, kao što je nadvožanjak na autoputu, pri čemu se onda zaustavljanje vozila vrši na naplatnim stanicama.

Ponovio je da nije poenta da li će neko biti ''uhvaćen'', već da se poštuju ograničenja. ''Ovo sada je preventivno i stavljamo vozačima do znanja da se meri srednja brzina. Vrlo brzo ćemo početi sa sankcionisanjem na deonicama koje se pokažu najugroženijima'', podvukao je Milinković. Prema njegovim rečima su sve naplatne stanice pokrivene za merenje srednje brzine na autoputevima. ''Na svim naplatnim stanicama trenutno se prilikom naplate putarine izračunava srednja brzina, ali neće biti moguće odjednom početi sa dokumentovanjem prekršaja na svim naplatnim stanicama zbog čega ćemo krenuti deonicu po deonicu u zavisnosti od toga gde se najbrže vozi'', ukazao je Milinković. On je objasnio da Putevi Srbije dokumentuju ulazak i izlazak vozila na naplatnoj stanici i u zavisnosti od toga da li je vozilo prekoračilo brzinu kretanja Putevi Srbije će dostavljati MUP-u sve potrebne podatke da se vozač procesuira.

Kompletnu vest pročitajte klikom na naslovnu sliku.

Nedavno je Maserati predstavio osveženi GranTurismo, ali kozmetičke promene su tek ''krpljenje rupa'' za model koji je na tržištu već skoro 10 godina. I bez obzira na sportski dizajn i ''mišićavu'' spoljašnjost, GranTurismo ne može da sakrije godine. Toga su svesni i u Maseratiju pa su najavili da druga generacija stiže 2020. Na novi GranTurismo se toliko čekalo jer su inženjeri predugo razvijali platformu na kojoj će se voziti budući modeli kompanije, uključujući električne i hibridne automobile. Koncept će verovatno biti predstavljen sledeće godine, a GranTursimo druge generacije će se vizuelno naslanjati na aktuelni model i koncept Alfieri. Ispod haube će se ugrađivati motori sa turbo punjačem i 8-stepeni automatski menjač. Gotovo je sigurno da će kupcima biti dostupna i hibridna verzija. Nema puno informacija o novom GranTurismu, ali šuška se da će najsnažnija verzija imati 3.8 V8 motor koji u modelu Quattroporte GTS raspolaže sa 523KS i 709 Nm.

Che Bella, Bellissima! Alfa Romeo Giulia 2.2 MultiJet 180 ks AT8 Super
Sa ovim automobilom, moja malenkost se po prvi put susrela kao član žirija, pred izbor za ''Automobil godine u Srbiji 2017.'' Da prvi utisak nikada ne vara dokaz je i ovaj test. Pa, da predstavimo Alfa Romeo Giuliju u dizel izdanju sa 2.2-litarskim turbo agregatom i 180 ks. Spolja, kao što i priliči jednoj Alfi, ovaj automobil izgleda besprekorno; relepih, neko će reći ''već viđenih'' proporcija, ''sa kilometra'' prepoznatljivog anfasa i karakternog zadnjeg dela. Što se bočnog profila tiče, on je u okviru zadatih vrednosti premijum D segmenta i ne odstupa mnogo od nemačke konkurencije.

Motor koji je u ovoj našoj priči je 2.2 MultiJet sa 180 konja (dostupnih pri 3.750 o/min) i 450 Nm (pri 1.750 o/min). Ovde treba primetiti da model sa istim motorom i šestostepenim menjačem raspolaže sa 50 Nm manje u odnosu na voženi, sa osmostepenom automatskom transmisijom. Nije se dobilo ništa posebno, jer sprint do stotke iznosi 7.2 naspram 7.1 sekundu. Postoji i slabija verzija ovog motora sa 150 konja, koju ćemo, nadamo se, imati prilike takođe da testiramo. Automobil je u Super paketu opreme, koji između ostalog podrazumeva standardne naplatke od 17 cola, dok naš test model poseduje jedinice od 18 cola. Pored toga, tu je čitav niz vizuelnih, ali i praktičnih atrakcija, uz neizostavni DNA.

Kompletan tekst pročitajte klikom na naslovnu sliku.

Novi Fiat 500L u Srbiji od 11.990 evra

Kompanija ''Fiat-Krajsler Srbija'' započela je prodaju novog modela 500L na našem tržištu sa početnom cenom od 11.990 evra. Ona je bila dostupna za prvih 50 kupaca. Novi ''šumadinac'' će tako u Srbiji imati i za nekoliko hiljada nižu cenu nego na tržištima Italije i Francuske, ali ipak nešto veću u odnosu na prethodni model. Sa druge strane, redizajnirani 500L iz fabrike u Kragujevcu je dobio više opreme u svim modelima, a Fiat za njega nudi i nekoliko modela kreditnog finansiranja.

Test Abarth 595 Competizione

Đavo sa znakom škorpiona, glasan i prgav! To bi ukratko bio opis redizajnirane verzije Abarth 595 Competizione koja se pojavila nedugo nakon što je predstavljen osveženi FIAT 500.

U našem slučaju, buka je bila dvostruko veća, jer su na zakazani sastanak došla su dva Abartha 595 Competizione, a ne jedan! Duet ili bolje reći tandem, dva okretna, živahna i glasna, mala đavola… Tasmanijska đavola! Jer, upravo na ovu životinju, a još više na lik iz poznatog crtanog filma, podseća pojava ovog automobila. Najpre ga čujete kako dolazi, a potom vidite!

Kako god da bilo, daleki predak ovih ''mališana'' rođen je 1963. godine, tako što je Carlo Abarth do tada pravio posebne izduvne sisteme za Fiat, a onda na Salonu automobila u Torinu, predstavio i prvi model 595. Ova dorađena verzija ''Fiće'' gotovo odmah je postigla neverovatnu popularnost, tako da ga je italijanski proizvođač odmah čvrsto prigrlio.

Danas ovaj hečbek, nakon najnovijih izmena osnovnog modela 500, dolazi sa nešto drugačijim svetlosnim grupama napred i pozadi i masivnim branicima. No, njegova pojava, tačnije relativno male dimenzije, nikako ne odgovaraju velikoj buci koju proizvodi i uopšte utisku agresivnosti koji ga prati. A kompletan izgled spoljašnjosti, sa svim tim spojlerima, velikim uvodnicima vazduha koji bi trebalo da za čak 18% poboljšaju hlađenje, spliterima i difuzorima, pragovima, pa velikim točkovima i širokim gumama, kao i sama kombinacija boja i šara, nesumnjivo upućuju na to da je reč o automobilu koji je povezan sa sportom.

Pročitajte kompletan tekst klikom na sliku.

Srpskim auto-putevima u julu prošao je rekordan broj vozila - 5.321.621, što je za 16.68 odsto više u odnosu na prethodnu godinu, saopštili su Putevi Srbije. Prihod od naplate putarine je veći za 18.34 odsto i iznosi 2.127.581.828 dinara (17.73 miliona evra). Očekivano, poslednji julski vikend bio je najprometniji sa 667.756 vozila i prihodom od 255.249.638 dinara (2.13 miliona evra).

Time je oboren još jedan rekord u prometu vozila i ukupnom prihodu u odnosu na sve vikende u letnjoj sezoni 2016., konstatuje se u saopštenju. Skoro 16 odsto više vozila se uključilo na auto-put, na osnovu čega je i prihod za isto toliko veći od najprometnijeg odnosno poslednjeg vikenda u julu prošle godine. Sve popularnija elektronska naplata putarine dala je značajan doprinos najbržem i najjeftinijem načinu prolaska vozila kroz naplatne stanice o čemu govori i podatak da je 173.000 TAG uređaja u funkciji.
  • 0 replies

Vlasnik ovog Ferrarija je sigurno od sada na spisku za odbijanje u Ferrariju.

×