Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

neshaoct

Administrators
  • Content count

    58010
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    87

neshaoct last won the day on September 1

neshaoct had the most liked content!

About neshaoct

  • Rank
    Abarth

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd, Rakovica

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo 159 sw 1.9 MJet / Stilo 1.9 MJet 140

Recent Profile Visitors

125743 profile views
  1. Vazduhoplovstvo

    Vojska Srbije
  2. Ferrari ostaje veran V12 motorima Novi emisioni standardi sve više potiskuju atmosferske motore velikih zapremina iz ponude proizvođača sportskih automobila. Ipak, u Ferrariju tvrde da će ostati verni V12 atmosfercima koliko god je to moguće, prenosi B92. Najnoviji model 812 GTS, koji je predstavljen početkom ove sedmice ispod haube krije poznati 6.5-litarski V12. Iako je ovaj agregat praktično preuzet iz Ferrarija 812 Superfast, italijanski proizvođač uspeo je da ga učini ekološki prihvatljivijim zahvaljujući ugradnji filtera sitnih čestica u izduvnom sistemu. U Ferrariju ističu da će se boriti za V12 motore i da imaju razne ideje za njihov budući razvoj kako bi zadovoljili strože ekološke norme, ali i zahteve za smanjenjem nivoa buke koji su sve više prepreka opstanku ovih moćnih mašina. preuzeto sa - Auto Blog
  3. Moto GP: Počinje nova sezona

    Markes ''slomio'' Kvartarara za trijumf u Mizanu Vozač Repsol Honde Mark Markes upisao je sedmu pobedu ove sezone, pošto je slavio na 13. trci ovogodišnjeg Moto GP šampionata. Aktuelni šampion je napravio veliki korak ka osvajanju svoje osme titule u karijeri 77. trijumfom u karijeri, svojim šestom na stazi ''Marko Simončeli''. Na taj način je došao do četvrtog mesta na listi pobednika svih vremena, a ispred njega su Anhel Nijeto, Valentino Rosi i rekorder Đakomo Agostini sa 122 pobede. Španac je u cilju imao devet desetinki prednosti u odnosui na Fabija Kvartarara iz Petronas Yamahe, dok je treći bio vozač fabričke Yamahe Maverik Vinjales. Markes je u Mizanu slavio pošto je tokom cele trke pratio Kvartarara, koji je vodio od samog starta. Branilac titule je strpljivo čekao trenutak za napad, a on je došao u poslednjem krugu kada je mladi Francuz reagovao kod prvog, ali kod drugog nije imao snage da uzvrati udarac. Španski motociklista je tako vozača Petronas Jamahe sprečio da se prvi put nađe na najvišem stepeniku pobedničkog postolja u kraljevskoj klasi. Vinjales se u prvom delu trke držao uz vodeći dvojac, ali je potom posustao, međutim njegovo treće mesto nijednog trenutka nije ugroženo. Najbolji među ostalima bio je Rosi, ispred Franka Morbidelija iz Petronas Yamahe, vozača Dukatija Andree Dovicioza i Pola Espargara koji vozi za KTM. Među prvom desetoricom našli su se i Đoan Mir, Džek Miler i Danilo Petruči. Sedmom pobedom, Markes je napravio još jedan veliki korak ka osvajanju titule, pošto ima 275 bodova, 93 više od Dovicioza. Moto GP šampionat se nastavlja već narednog vikenda Velikom nagradom Aragona. Tok trke: Od starta je poveo Vinjales, ispred Kvartarara, Molrbidelija, Markesa, Espargara i Rosija, da bi se Markes probio pored sunarodnika u prvom krugu, a zatim i Italijana na Petronas Yamahi. Rins je u međuvremenu pretekao Rosija, a vodeća trojica su pobegla na više od sekunde od Morbideliju. Kvartararo je napao Vinjalesa u trećem krugu, a vozač Jamahe je potom izgubio poziciju i od branioca titule. Rins je u šestom krugu otišao preširoko, što je omogućilo Rosiju i Doviciozu da ga preteknu, dok su se Kvartararo i Markes odvojili od Vinjalesa. ''Doktor'' je napredovao za još jedno mesto pošto se našao ispred Espargara, a Morbideli je bio manje od sekunde ispred njega. Razlika između Kvartarara i Markesa je bila minimalna, isto kao i između Morbidelija i Rosija, ali promena pozicija nije bilo. Rins je pošto je pretekao Espargara nedugo zatim napravio grešku i izleteo sa staze. Rosi je posle mnogo muke konačno uspeo da pretekne Morbidelija u 18. krugu i preuzme četvrto mesto, a Vinjales je tada već 7 sekundi ispred njega. Markes je pretekao Kvartarara na početku poslednjeg kruga, mladi Francuz mu je uzvratio, ali ne zadugo posle tog manevra Španac je uspeo da se odvoji i trijumfuje. preuzeto sa - sportklub.rs
  4. Volkswagen Golf VII & GTI

    AutoMarket.hr video: Test Volkswagen Golf 7 Rabbit Kada kažemo ''Volkswagen Golf'' koja generacija Vam prva pada na pamet? Pogledajmo što Juraj Šebalj ima za reći o legendi po kojoj se zove cela klasa
  5. Sajam automobila Frankfurt 2019.

    EmisijaSAT: Salon u Frankfurtu - budućnost ili propast
  6. CarGurus video: BMW M2 Competition vs Audi RS3 Na papiru daju manje-više isto, koštaju isto...ali u praksi pružaju potpuno različite stvari. BMW je više sportski i verovatno pruža više sportskog osećaja, dok je RS3 mnogo praktičniji. M2 Competition ima cilindar više, jednu turbinu više u svom 3.0 šestaku (onaj iz M3/M4 modela), i pomislili bi ste na prvu loptu da Audijev RS3 gubi bitku već kad se pogleda njegov petak 2.5 sa jednim turbom...ali razlika u konjima je samo 10 (404 BMW vs 394 kod RS3). Sa druge strane, ovaj BMW ima malo preko 1.6 tona...prazan:
  7. Cadillac CT3 / CT4

    2020. Cadillac CT4 Cadillac je američkoj javnosti predstavio novi sedan CT4 koji će zameniti ATS i koji će moći da se naruči od kraja ove godine. Očekivano, i kod CT4 je primenjem dizajnerski rečnik poznat sa modela CT5 i XT6, pri čemu će CT4 biti dostupan u verzijama CT4 Luxury, Premium Luxury i Sport. CT4 Sport ima nešto agresivniji izgled (crni saćasti gril, tamni detalji, 18-inčni alu točkovi, aero body kit) i sportska sedišta, dok CT4 Luxury i Premium Luxury naravno naglasak stavljaju na bogatu opremu (kožna sedišta i volan, LED ambijentalno osvetljenje, 8-inčni infotainment sistem, Android Auto & Apple Carplay...). Sve verzije takođe imaju i dugačku listu bezbednosnih i sistema pomoći vozaču (upozorenje na frontalni sudar, sistem automatskog kočenja, pomoć pri parkiranju...). U gami motora su 2.0 turbo sa 177 kW/240KS i 349 Nm (u paru sa 8-stepenim automatikom), kao i 2.7 litarski turbo koji raspolaže sa 230 kW/313KS i 471 Nm (ovde u kombinaciji sa 10-stepenim automatikom) i koji je samo 12 kW/16KS i 43 Nm slabiji od modela CT4-V koji je predstavljen pre nekoliko meseci. Standardno se dobija zadnji pogon, a kod nekih verzija se kao opcija nudi i pogon na sva četiri točka. preuzeto sa - Auto Blog
  8. Edmunds video: Porsche 911 vs BMW M850i Porsche je dobio novog izazivača sa starim (BMW ga nekada koristio) imenom:
  9. SUV predlog / SUV solucije

    Vrele Gume video: Test Suzuki Vitara Suzuki Vitara, model koji vodi bitku na dva tržišna koloseka. Šta pobeđuje - SUV ili povišeni pripadnik Golf klase otkrićete u testu koji sledi:
  10. Moto GP: Počinje nova sezona

    Vinjalesu pol, trkanje koštalo Rosija i Markesa Kako prenosi Sport Klub, vozač Yamahe Maverik Vinjales startovaće sa pol pozicije na Velikoj nagradi San Marina i Riminija, 13. trci ovogodišnjeg Moto GP šampionata. Španac je na stazi ''Marko Simončeli'' došao do drugog pola ove sezone, prvog još od otvaranja sezone u Kataru. Vinjales je u Mizanu kvalifikacije završio u vremenu od 1:32.265 minuta, sa nešto manje od tri desetinke prednosti u odnosu na senzacionalnog Pola Espargara, koji vozi za KTM. Šampion Moto2 kategorije iz 2013. godine je tako sebi obezbedio prvi startni red prvi put u karijeri otkako vozi za austrijski tim. Njemu i Vinjalesu će se u prvom redu pridružiti Fabio Kvartararo iz Petronas Yamahe, koji je bio samo 11 hiljaditinki iza Espargara. Kvalifikacije u Mizanu je obeležio i poslednji brzi krug miljenika domaće publike Valentina Rosija i branioca titule Marka Markesa. Njih dvojica su se praktično trkali u samom finišu, vozač Repsol Honde je u jednom trenutku izašao van okvira staze, a to ih je i te kako koštalo. Markes je morao da se nađe ispred Rosija da bi imao šansu da se bori za prvi krug, ali je bez nje ostao kada je napravio grešku, a pošto ga je Italijan pretekao. Markes je na kraju mogao da se zadovolji petom pozicijom, dok je ''Doktor'' kvalifikacije završio dva mesta iza njega. Najbolju trojicu sledio je Kvartararov timski kolega Fabio Kvartararo, ispred Markesa i Andree Dovicioza na Dukatiju i Rosija. Među prvom desetoricom našli su se Žoan Zarko, koji vozi za KTM, i dvojac Suzukija Aleks Rins i Đoan Mir. Markes: Zbunjen sam Rosijevim namerama Vozač Repsol Honde Mark Markes rekao je da mu nije jasno ponašanje Valentina Rosija tokom njihovog duela u kvalifikacijama za Veliku nagradu San Marina i Riminija. Aktuelni šampion je sustigao ''Doktora'' u poslednjem krugu kvalifikacija i bio je na putu izbori mesto u prvom startnom redu kada je pretekao Italijana. Međutim, Rosi je ostao uz Markesa u poslednjem sektoru i pretekao ga je u 14. krivini, a umalo je došlo i do njihovog kontakta. Španac je odustao od tog kruga i morao je da se zadovolji petim mestom, dve pozicije ispred Rosija, a obojica su potom pozvani da se pojave pred trkačkom direkcijom. Direkcija trke je objavila da nijedan od njih ne zaslužuje kaznu pošto su obojica izašli van okvira staze pre incidenta, pa su im svakako poništeni ti krugovi. ''U tom trenutku čak i ja nisam razumeo šta se desilo pošto je takvo preticanje u kvalifikacijama pomalo čudno. Ne znam kakve su mu bile namere, morate da pitate njega. U svakom slučaju, objasniću šta se desilo od početka, pošto će ljudi reći da sam ponovo pratio Valentina, a nije bilo tako'', naglasio je Markes. Branilac titule je, međutim, priznao da je izašao van okvira staze u trenutku kada je pretekao ''Doktora'', ali da nije bio siguran da li je baš takav slučaj dok je bio na motoru. ''Kada sam izašao iz boksa, nije bilo nikoga oko mene, ali kada sam stigao do zadnjeg pravca, Valentino je čekao, vozio je veoma sporo i onda sam se zaustavio za njega jer sam bio ispred u poretku. Započeli smo poslednji brzi krug, pustio sam da se napravi razlika, a kada smo izašli iz šeste krivine, on je već u jednom trenutku izašao sa staze, pa mu je krug već bio poništen. Video sam da je vozio brzo, ali ne baš brzo. Imao sam šansu da ga preteknem na pravcu, a kada smo prišli 14. krivini, krenuo sam u napad i video sam crno-žuti motor koji mi se približava sa unutrašnje strane brzinom kojom je nemoguće ući u krivinu'', pojasnio je Markes. Upitan da li može da zamisli kakve su Rosijeve namere bile, Španac je odgovorio: ''Naravno da mogu da zamislim, ali ne mogu da kažem jer morate da mu verujete njemu i on će objasniti. Ali, znam kakav će biti njegov odgovor - reći će da je pokušao da me pretekne i otišao je široko''. Markes je, takođe, naglasio da su njih dvojica bili veoma blizu kontaka i da mu je u jednom trenutku noga spala. ''Naravno, to je bila agresivna reakcija jer nisam to očekivao. Krug mu je bio poništen, već je dotakao zelenu površinu. Zbog toga sam zbunjen kakve su mu bile namere'', rekao je aktuelni šampion. Velika nagrada San Marina i Riminija startuje u nedelju u 14 časova i možete da je pratite na Sport Klubu 3. preuzeto sa - Auto Blog
  11. @GISONI Prijavljuje ti vodu u filteru goriva (nafte). Na njegovom donjem kraju treba da imaš senzor, odvrni ga i pusti da izađe vode što se nakupilo. To će ukloniti grešku. Moguće je i da ne bude vode, odnosno da ti lažno prijavljuje jer su ti senzori skloni stradavanju. Ako to bude slučaj, a dok ne kupiš drugi, grešku možeš da rešiš tako što ćeš isključiti taj senzor (skini žicu koja ide na njega). Imaš ovde na forumskom serveru za besplatno preuzimanje vlasničko uputstvo za Multiplu: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/38957-uputstvo-fiat-multipla/
  12. BMW Serije 3 (G20) / BMW M3 (G80)

    3D Design BMW Serije 3 Japanski tjuner 3D Design klijentima nudi i svoj program namenjen za doterivanje BMW-a Serije 3 sedan. Kupcima su za sada dostupni aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, set pragova, spojler na prtljažniku, zadnji difuzor), sportski izduvni sistem, novi alu točkovi (u više boja), modifikovano oslanjanje, bočna dekorativna linija, kao i novi elementi za unutrašnjost (alu pedale, nove patosnice, detalji od ugljeničnih vlakana). preuzeto sa - Auto Blog
  13. Redovno Fiat-Lancia Okupljanje - Beograd

    Okupljanje u nedelju 15.09.2019. od 18h - Parking kod hotela Inter-Continental (Crowne Plaza): Sa brojem 1 je obeleženo mesto gde smo do sada bili, a sa brojem 2 mesto gde je od sada Okupljanje. Ili, ukratko rečeno, tu smo kod bankarki, samo malo dalje nego pre... Ako vam iz nekog razloga bude trebao klupski broj, okrenite 069/111-FLCS, (069/111-3527) Kad (ako) nam dosadi da stojimo kod Intera sedamo u aute i idemo do nekog od kafića.
  14. Audi TT / Audi TTS / Audi TT RS

    TheStraightPipes video: Test 2019. Audi TT RS Isti pogon kao u RS3, što ustvari znači 2.5 petak turbo:
  15. Shmee150 video: Bugatti Chiron Super Sport 300+ Konkretni auto kojim je postavljen novi brzinski rekord:
×