Jump to content

neshaoct

Administrators
  • Content count

    49317
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    38

neshaoct last won the day on October 1

neshaoct had the most liked content!

3 Followers

About neshaoct

  • Rank
    Abarth

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd, Rakovica

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo 159 sw 1.9 MJet / Stilo 1.9 MJet 140

Recent Profile Visitors

120709 profile views
  1. @TeaseR Pogledaj ove teme (ili barem ponešto sa njih jer imaju dosta upisa ): https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41262-plivajući-zamajac-na-jtd/ https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/28020-jtd-rešite-se-vibracije-motora/
  2. Genesis G70 / Genesis G80

    Savagegeese test: 2019. Genesis G70
  3. Polestar

    YouCar video: Proizvodnja 2019. Polestar 1
  4. YouCar video: Bugatti Chiron Sport
  5. BMW X5

    YouCar video: Prezentacija off-road mogućnosti BMW X5
  6. Petrolicious video: 1991. BMW M3 - Homologation Evolution
  7. U poplavi noviteta Jeremy nije puno razmišljao. Njega je italijanski bolid naprosto osvojio. Nimalo čudno, Lamborghini Huracan je sam po sebi poseban automobil, a u Performante verziji je bolid od koga je malo ko brži. I tu ne mislimo na pravac i klasično ubrzanje, nego na vožnju kroz krivine. Recimo Nirburgringom čiji krug je odradio u rekordnom vremenu, sve dok ga nije porazio 911 GT2 RS. A njega je sredio opet Lambo, Aventador SVJ. Nagradu je pre nekoliko dana u Londonu u ime Lamborghinija primio Maurizio Reggiani, a Clarkson je za Lambo imao samo reči hvale. ''U pitanju je auto koji privlači više od bilo kog drugog. Uđeš u njega i ne znaš zašto ti idu trnci po zadnjem delu glave, ali si misliš ova stvar je dobra'', komentarisao je Lambo na svoj način Jezza. A onda je nastavio u istom stilu: ''Postoji nešto u vezi s njim: nije brzina, nije izgled. I samo za jedan auto sam poslednjih 12 meseci tako osećao, a to je Lamborghini Huracan Performante.'' Performante verzija je predstavljena prošle godine, a osim sistema aktivne aerodinamike (Aerodinamica Lamborghini Attiva - ALA) ima modifikovano osljanjanje i upravljački sistem, a i ESC je rekalibrisan. Ispod zadnjeg poklopca je 5.2 litarski V10 motor sa 640KS i 600 Nm. Do 100 km/h stiže za 2.9 sekundi, Spyderu treba 0.2 s više, a oba jure do 325 km/h. preuzeto sa - Auto Blog
  8. Renault Clio RS

    Automarket.hr video: Test Renault Clio RS 18
  9. EK: ne izvozite stare dizelaše u istočnu Evropu Evropska komisija strahuje da će nemački proizvođači automobila nastojati da izvezu stare dizel-automobile, uklonjene sa nemačkih puteva, u istočnoevropske zemlje, rekla je evropska poverenica za industriju Elzbjeta Bjenkovska. ''Izvoz bi značio prebacivanje problema kvaliteta vazduha sa zapada na istok'', istakla je ona. Bugarska je, recimo, prošle godine iz zemalja EU uvezla više od 100.000 polovnih automobila, od čega više od trećine dizelaša. ''Treba jasno odrediti što će biti sa istrošenim i slabo prilagođenim vozilima'', naglašava evropska poverenica, upozoravajući da je problem evropski i da se ne može ograničiti na nivo pojedinih država. ''Plan nemačke vlade da se izbegnu zabrane vožnje mogao bi još više da pogorša problem'', upozorila je Bjenkovska. Dizelaši su se našli pod lupom nakon što je Volkswagen 2015. godine priznao da je koristio nezakoniti softver kako bi lažirao nivo štetnih izduvnih gasova na regulatornim testovima. preuzeto sa - Auto Blog
  10. Audi kažnjen sa 800 miliona evra zbog emisije gasova Audi, koji posluje u okviru Volkswagen grupe, saopštio je danas da je kažnjen sa 800 miliona evra zbog kršenja propisa vezanih za visokozagađujuće šestocilindrične i osmocilindrične dizel motore. ''Imajući u vidu ove značajne stavke, Audi grupa će bitno smanjiti glavne finansijske pokazatelje poslovanja koji su prognozirani za fiskalnu 2018. godinu'', naveo je Audi u saopštenju. Volkswagen je takođe upozorio da će i njegova zarada biti pogođena. ''Audi prihvata novčanu kaznu i neće se žaliti na nju'', saopštila je kompanija. Time je praktično poručila da priznaje odgovornost za odstupanja od regulatornih zahteva vezanih za emisiju gasova. Ranije ovog meseca, Volkswagen je raskinuo ugovor o radu glavnom izvršnom direktoru Audija, Rupertu Štadleru, koji se nalazi pod istragom zbog sumnje da je umešan u varanje sa emisijama izduvnih gasova. Izvršni direktor prodaje Bram Šot postavljen je za privremenog generalnog direktora Audija. preuzeto sa - Auto Blog
  11. Mercedes G klase

    Emisija SAT: Test Mercedes G-klase Tek posle 39 godina proizvodnje G-klase, Mercedes nam je prikazao naslednika. Iako neki ljubitelji ovog kultnog terenca tvrde da je sada reč o trećoj generaciji, sami inženjeri Mercedesa kažu da je takozvana ććserija 463ćć, koja je predstavljena 1990. godine, a koju mnogi greškom zovu drugom generacijom, u stvari redizajnirani original onoga što je prikazano još 1979. godine i da su tek sada po prvi put konstruisali potpuno novu platformu, karoseriju i oslanjanje ' praktično ceo novi automobil. G-klasa nam je dokazala da je brža i na asfaltu sposobnija, ali je najprijatnije iznenađenje koliko je komfornija, bez ikakvog gubitka svojih terenskih sposobnosti:
  12. F1: Ferrari

    ''Ferari ne može da se izbori sa pritiskom'' Bivši vozač Formule 1 Felipe Masa smatra da njegova nekadašnja ekipa Ferari, ove sezone nije u stanju da se izbori sa pritiskom osvajanja šampionske titule. Ferari je dobro počeo sezonu sa dve pobede Sebastijana Fetela, ali je potom sa nekoliko nerezonskih odluka ostao samo na teoretskoj šansi da ima šampiona. Mercedes i Luis Hamilton su to oberučke prihvatili, pa je Britanac neprikosnoven na poslednje četiri trke i u SAD bi mogao do odbrane titule. Ako Hamilton u Ostinu pobedi, a Fetel bude bio slabije plasiran od trećeg mesta, britanskom vozaču sledi nova titula, peta ukupno. Felipe Masa je za Ferari vozio od 2006. do 2013. godine, a 2008. godine je samo za bod ostao iza Hamiltona u šampionskoj trci. ''Ferari je osvojio titulu 2007., a posle 2008. godine je počeo sa problemima i nikada više nije bio najbolji. Možda je sada osećaj kao kada sam 2013. godine odlazio iz Ferarija. Postoji pritisak da se osvoji titula, a oni se bore da ga smanje. Oni se muče da rade efikasno. Ove godine, iako nisu izgubili sve šanse, možda je tako zato što su napravili neke greške, a možda i zato što Mercedes ima manji pritisak. Mnogo je lakše raditi sa titulom u rukama, kao što je slučaj u Mercedesu'', rekao je Masa. Ferari ne odustaje od borbe za titulu Direktor Ferarija Mauricio Arivabene rekao je danas da njegova ekipa ne odustaje od borbe za šampionsku titulu u Formuli 1. Vodeći u generalnom plasmanu vozača je Luis Hamilton iz Mercedesa, koji ima 67 bodova više od Sebastijana Fetela iz Ferarija. Britanac u nedelju u trci u Ostinu može da osvoji titulu ako pobedi. U konkurenciji konstruktora Ferari zaostaje 78 bodova za Mercedesom, četiri trke pre kraja šampionata. ''Znam da situacija izgleda nemoguće, ali ponekad je naš posao da se borimo sa nemogućim. To ćemo pokušati da uradimo'', rekao je Arivabene za Sky TV. Ferari je vodio u konkurenciji vozača i konstruktora pre letnje pauze, ali je posle toga i pobede u Belgiji, Hamilton pobedio u svakoj trci. U Ferariju su počinjene strateške greške, ali i greške vozača, dok je Mercedes napredovao, ali Arivabene ne želi da krivi nikoga iz ekipe. ''Mi pobeđujemo i gubimo zajedno'', naveo je on. U poslednje četiri trke Fetel je izgubio 50 bodova i nije uspeo da parira Hamiltonu. Fetel je posle trke u Japanu rekao da se Ferari neće predati i da će se boriti do kraja šampionata. preuzeto sa - Auto Blog
  13. Audi A1 / S1

    Snimljen 2020. Audi A1 Allroad
×