Jump to content

neshaoct

Administrators
  • Content count

    46030
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

neshaoct last won the day on June 21

neshaoct had the most liked content!

3 Followers

About neshaoct

  • Rank
    Abarth

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd, Rakovica

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo 159 sw 1.9 MJet / Stilo 1.9 MJet 140

Recent Profile Visitors

119506 profile views
  1. Svi smo mi donekle ljubitelji rada i proizvoda kompanije Ferrari. Neko manje, neko više, ali čak i ako ne razmišljate previše o automobilima, definitivno umete da cenite lepotu i kvalitet modela ovog legendarnog italijanskog brenda. Pored slavnih automobila kojima smo uglavnom hranili maštu i čulo vida, ova kompanija dodala je svom rezimeu i umetničke knjige kreirane u čast njene gotovo vek duge istorije i postojanja u svetu automobilizma. Ovo štivo objavljeno je od strane izdavačke kuće Taschen i dolazi u ograničenom izdanju, sastavljenom od arhivskog sadržaja kompanije Ferrari, ali i najboljih privatnih kolekcija na svetu. Unutar korica ove knjige, moguće je pronaći obilje fotografija od kojih neke nikada nisu viđene javno, ali i dokumente na kojima se nalazi čitava paleta ekskluzivnog i detaljno opisanog sveta ove italjanske kompanije. Za uređenje knjige bio je zadužen italijanski pisac i novinar Pino Alijevi, a ona je dostupna u verziji od crvene kože i naći će se u prodaji sa svega 1.947 potpisanih i numerisanih primeraka. Ukupna cifra je podeljena na dve kategorije i dok prvih 250 knjiga predstavlja umetničko izdanje, sva ostala dolaze kao kolekcionarska. Svako umetničko izdanje prodaje se po ceni od 25.000 evra i dolazi sa sopstvenim postoljem za čitanje koje je dizajnirao Mark Njuson lično. Ovo postolje inspirisano je dvostrukim cilindričnim motorom i napravljeno je od ručno savijenog, skaliranog hromiranog čelika. Umetnička izdanja ove knjige su potpisana od strane Pjera Ferarija - sina Enzo Ferarija, i Serđa Markionea koji je dugogodišnji predsednik i generalni direktor kompanije Ferrari. U međuvremenu, kolekcionarska izdanja (numerisana brojevima od 251 do 1.947) prodaju se po ceni od po 5.000 evra i predstavljena su u aluminijumskoj kutiji koju je takođe dizajnirao Njuson. Ova kutija/kofer inspirisana je Ferrarijevim motorom i moćnim stavom ovog brenda u autoindustriji. preuzeto sa - Auto Blog
  2. Mercedes AMG GLC 63 S

    Motoring video: Test 2018. Mercedes AMG GLC 63 S
  3. Lamborghini restaurirao Miuru SVR Nakon što je jednom primerku modela Miura SV vratio staru slavu, Lamborghini je predstavio i restauriranu Miuru SVR. Radi se o automobilu sa brojem šasije #3781, koji su u potpunosti restaurirali specijalisti iz Lamborghinijevog odeljenja Polo Storico, a izložen je tokom specijalnog događaja organizovanog na stazi Nakayama u Japanu. Međutim, automobil s brojem motora 2511 i brojem karoserije 383 život je počeo kao Miura S Verde Miura zelene boje s crnim enterijerom, kada je isporučen u salon u Torinu u Italiji 30. novembra 1968. godine nakon što je bio izložen na Sajmu automobila u Torinu godinu dana ranije. Automobil je osam puta menjao vlasnika u periodu od šest godina, a 1974. godine ga je kupio Nemac Heinz Strager. On je zatim odlučio da ga vrati u Lamborghinijevu fabriku u Sant'Agati i zatražio je od inženjera da ga transformišu u SVR, inspirisan poznatim modelom Miura Jota koji je razvio Lamborghinijev test vozač Bob Wallace. Transformacija je trajala 18 meseci, a kada je završen, superautomobil je prodat Hiromitsuu Itu iz Japana, gde je postao prava senzacija i poslužio kao inspiracija za manga strip ''Circuit Wolf''. Nedugo zatim je kompanija Kyosho iz Tokija lansirala seriju igračaka. preuzeto sa - Auto Blog
  4. Tvrđave na točkovima

    Nova Toyota Century košta 150.000 evra Toyota Century izgleda kao japanski Rolls-Royce, pa je i cena ovog modela u skladu sa njegovim imidžom. Automobil čiji su vlasnici uglavnom osobe koje se voze na zadnjem sedištu dok se za upravljačem nalazi livrejisani šofer, teško je dovesti u vezu sa brendom kao što je Toyota, koja je poznata po masovnoj proizvodnji pristupačnih putničkih vozila srednje i niže klase. Međutim, Century nije obična Toyota. Ovaj model zamišljen je kao pandan Rolls-Royce limuzinama i sličnim automobilima. Na auto-salonu u Tokiju 2017. stigla je nova generacija superluksuzne limuzine Century, nasledivši prethodnika koji se u Zemlji izlazećeg sunca proizvodio čak 21 godinu. Nedavno je u Japanu počela prodaja ovog automobila i to po ceni od 19.600.000 jena, što je oko 150.000 evra. Za razliku od Toyotinih bestseler modela, kao što su Corolla, Camry ili RAV4, koji se godišnje u svetu prodaju u stotinama hiljada jedinica, japanski proizvođač planira da na domaćem tržištu mesečno isporuči svega 50-ak primeraka limuzine Century. Nova generacija ovog modela još je luksuznija i prostranija od prethodnika. Kabina je između ostalog opremljena audio sistemom sa 20 zvučnika raspoređenih po čitavoj unutrašnjosti vozila, kao i elektropomičnom zavesom koja daje punicima dodatnu privatnost tokom vožnje. Zvučna izolacija je na najvišem nivou, a vibracije u vožnji maksimalno su smanjene. Automobil ima i elektronski kontrolisano vazdušno oslanjanje koje putnicima garantuje vrhunski komfor i udobnost. Za razliku od prehodnika koji je imao V12 agregat, nova Toyota Century koristi hibridni pogonski sistem koji se sastoji od 5.0 litarskog V8 benzinca i elektromotora ukupne kombinovane snage od 425 ks. Benzinski osmocilindraš isporučuje 375 ks i 510 Nm, dok električna jedinica raspolaže sa 221 ks i 300 Nm. preuzeto sa - Auto Blog
  5. Renault Megane RS Trophy cilja na rekord Nirburgringa Renault je bio jedan od glavnih igrača na Nirburgringu kada je reč o ''hot heč'' automobilima, s obzirom da je prethodna generacija modela Megane RS držala rekord kao najbrži ''hot heč'' sa pogonom na prednjim točkovima na toj stazi. Međutim, pojavili su se rivali iz Seata, Volkswagena i naravno Honde, koji su model Megane RS svrgnuli sa trona. Ali Francuzi se ne predaju, već pripremaju kontranapad i ponovni pohod na tron. Njihovo oružje će biti model Megane RS Trophy, prototip koji je nedavno uslikan prilikom testiranja na Nordsšlajfeu. Ovaj prototip izgleda još ekstremnije od trenutnog Megane RS, koji poseduje agregat koji ravija 280 konjskih snaga. Naime, novi Megane RS Trophy će razvijati najmanje 300 konjskih snaga, te će svakako biti u poziciji da sa trona svrgne trenutnog rekordera Nirburgringa, model Honda Civic Type R. Međutim, veća snaga nije jedino po čemu će novi top model sportskog odeljenja kompanije Renault biti bolji od standardne verzije Megane RS. On će imati i modifikovanu šasiju sa ''krućim'' vešanjem, veće točkove sa većim kočnicama, a iz kabine će biti odbačeno sve što je nepotrebno. Tu je i unapređena aerodinamika koja bi trebalo da dovede do veće sile prijanjanja (downforce), ali i do boljeg hlađenja agregata i kočnica. Ono što ostaje da se vidi jeste da li će ovaj model imati manuelnu ili automatsku transmisiju. Premijera modela Megane RS Trophy se očekuje krajem ove godine, a ubrzo nakon toga će krenuti pohod na titulu najbržeg ''hot heč'' modela sa pogonom na prednjim točkovima na Nirburgringu. Da podsetimo, najbolje vreme koje je Renault ostvario na ''Zelenom paklu'' je 7 minuta, 54 sekundi i 36 desetinki, a to je učinio model Megane RS 275 Trophy-R 2014. godine. Sadašnji rekorder Nirburgringa, Honda Civic Type R je prošle godine to postigla za oko deset sekundi manje, odnosno za 7 minuta, 43 sekundi i 8 desetinki. preuzeto sa - Auto Blog
  6. Renault Clio RS

    Motoring video: Renault Clio RS 200 Cup vs Peugeot 208 GTi
  7. Fabrički opozivi vozila

    Audi stopirao prodaju modela A6 i A7 u SAD Audi je stopirao je prodaju svojih limuzina A6 i A7 zbog greške sa vazdušnim jastucima. Usled mogućeg kvara jastuci se ne otvaraju prilikom sudara, a pogođeno je skoro 140.000 jedinica koji su prodati u SAD u periodu od januara 2012. do aprila 2018. Audi nije saopštio koliko će dugo trajati pauza u prodaji njegovih popularnih luksuznih modela. Pomenuta greška se javlja u senzoru koji detektuje prisustvo putnika na sedištu, što može da utiče na neotvaranje jastuka u slučaju nesreće. Na sreću nije bilo tragičnih slučajeva u vezi sa ovim problemom, ali je Audi odlučio da popravi kvar pre nekog nesrećnog ishoda. Audi je saopštio da se ovaj kvar ne javlja kod A6 i A7 vozila koji su prodati van SAD. Nemački gigant je prošle godine opozvao skoro 600.000 jedinica modela A6 proizvedenih 2012-2015. sa 2,0-litarskim turbobenzinskim agregatom zbog rizika od pregrevanja električne pumpe hladnjaka, što je moglo da izazove požar. Proizvođač je podesio softver koji je redukuje struju u pumpi ukoliko počne da se pregreva. preuzeto sa - Auto Blog
  8. McLaren P15 / McLaren Senna

    Inside Lane video: McLaren Senna
  9. AutoTrader video: Honda Civic Type R vs VW Golf GTI vs Seat Leon Cupra ST
  10. BMW X4

    Proizvodnja BMW X4:
  11. Mercedes-Benz; Nova S-Class

    Brabus 800 S63 AMG
  12. CarWOW video: Pogledajte kako Švedska alternativa BMW Serije 3, C klasi ili Audiju A4 čini te modele dosadnima:
  13. Mercedes C klasa

    Autogefühl video: Test Mercedes C400 Cabrio
  14. Fiat 1500 kabriolet

    Vrele Gume video: Oldtajmer Fiat 1500 kabriolet
  15. Tramp zapretio da će uvesti tarifu od 20 posto na uvoz automobila iz EU Američki predsednik Donald Tramp je zapretio uvođenjem tarifa od 20 posto na uvoz svih automobila proizvedenih u EU, ako evropski blok ne ukloni trgovinska ograničenja na robu iz SAD-a. ''Ukoliko ove tarife i barijere ne budu uskoro otklonjene, uvešćemo tarifu od 20 posto na sve njihove automobile koji dolaze u SAD'', napisao je Tramp na Tviteru. Najnovija pretnja dolazi samo mesec dana nakon što je Trampova administracija otvorila istragu o efektima uvoza vozila po nacionalnu bezbednost SAD. Američko Ministarstvo trgovine planira da istragu završi do kraja jula ili početka avgusta, prema rečima resornog ministra Vilbura Rosa. Akcije evropskih i američkih automobilskih kompanija su u padu, nakon što je predsednik SAD Donald Tramp zapretio uvođenjem 20-procentnih tarifa na uvoz svih automobila iz EU ukoliko ''tarife i trgovinska ograničenja'' evropskog bloka ne budu ukinuti. Akcije evropskih automobilskih kompanija su pale za 1.3 odsto, dok je nemački indeks DAX skliznuo za 0.2 odsto, zbog sunovrata deonica nemačkih automobilskih kompanija - Dajmlera, Volkswagena i BMW-a - koji se uveliko oslanjanju na prodaju u SAD. preuzeto sa - Auto Blog
×