Jump to content

neshaoct

Administrators
  • Content count

    47554
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    28

neshaoct last won the day on August 12

neshaoct had the most liked content!

3 Followers

About neshaoct

  • Rank
    Abarth

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd, Rakovica

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo 159 sw 1.9 MJet / Stilo 1.9 MJet 140

Recent Profile Visitors

120124 profile views
  1. Aston Martin će napraviti 25 primeraka modela DB5 iz filma ''Goldfinger'' Nakon velikog uspeha sa modelom DB4 GT Aston Martin se okreće nastavku serije koja će verovatno takođe biti veliki hit. Radi se o modelu DB5 koji se pojavio u filmu ''Goldfinger'' o britanskom agentu Džejmsu Bondu. Aston Martin će proizvesti specijalnu verziju modela s funkcionalnim dodacima koje je imao i Bondov automobil uključujući i pokretne registarske tablice. Ovakvi automobili su zajednički projekat Aston Martina i Kompanije ''EON Productions'' koja se bavi snimanjem Bondovih filmova. Kako bi sve bilo autentično, automobile će napraviti Aston Martin Works u Newport Pagnellu gde se nekada zaista proizvodio DB5. Aston Martin se udružio s oskarovcem Chrisom Corbouldom, supervizorom za specijalne efekte iz Bond filmova, kako bi zajednički razvili i ugradili funkcionalne dodatke u DB5. Svih 25 primeraka specijalnog modela će biti lakirani u srebrnu boju kao što je bio slučaj i sa originalnim primerkom. Model DB5 se pojavio u još šest filmova popularne franšize, a to su ''Thunderball'' (1965), ''GoldenEye'' (1995), ''Tomorrow Never Dies'' (1997), ''Casino Royale'' (2006), ''Skyfall'' (2012) i ''Spectre'' (2015). U filmu ''Spectre'' se pojavio i model DB10. Jedan automobil će koštati blizu tri miliona evra, a prve isporuke se očekuju 2020. godine. Važno je napomenuti da automobili neće biti legalni za drumsku vožnju. preuzeto sa - Auto Blog
  2. Mazda CX 9

    Test 2018. Mazda CX-9
  3. Novosti iz moto industrije

    Triumph Daytona 675R kao karbonski cafe racer ''Smoking Garage'' sa egzotičnog indonežanskog ostrva Bali, je po mnogima jedan od najboljih radionica za izradu motocikala po meri. Dovoljno je videti ovaj MT777 karbonski cafe racer, koji je svoj život počeo kao Triumph Daytona 675R, da shvatite otkud im takva reputacija. Niko Ajgert, šef ove radionice je ovako opisao ceo projekat: ''Sve je počelo kada je jedan moj dobar prijatelj došao u radionicu i zatražio od nas da mu napravimo motocikl iz snova.'' Sa Daytona 675R modelom na raspolaganju, Niko je predložio da urade nešto posebno. Odlučili su da porade na dimenzijama same mašine, kako bi se stekao utisak nove zadnje viljuške, ali bez instaliranje iste kako takav potez ne bi uticao na odlične upravljačke karakteristike ovog motocikla. Kao što je slučaj kod ovakvog posla, tim je prvo ''skinuo'' motocikl do gole kože, a zatim je skraćen podram. Ono što je od njega ostalo je umotano u školjku od ugljeničnih vlakana, u kojoj su još smešteni mali akumulator i elektrika. Skraćeni podram je imao dovolno mesta za samo jedno sedište, a željeni izgled nove zadnje viljuške je uspešno postignut. Nakon što je sređen zadnji deo, vreme je bilo poraditi i na ostatku motocikla. Umesto fabričkog instaliran je novi retro poluoklop, koji je uprkos takvom izgledu napravljen od ugljeničnih vlakana. Karbon je izabran iz više razloga, ali pre svega zbog crne boje i smanjenja težine. Rezervoar za gorivo je ostao aluminijumski, ali je pokriven slojem karbona. Bilo je potrebno malo truda da se pomeri izduvni sistem, koji je sada dobio tri izduvne cevi. Fabričke 17-inčne felne su zamenjene 16-inčnim žbičanim, čime je postignuto smanjenje visine ovog motocikla. Završni radovi uključuju dve trake u zlatnoj boji, za konačnu kreaciju koja pokazuje da dobri ''cafe race'' modeli mogu da postanu i mašine koje nisu vintage ili moderni retro dvotočkaši. preuzeto sa - Auto Blog
  4. Lada 4x4 Urban California Uvoznik Lade za Nemačku je tamošnjim kupcima ponudio specijalno izdanje legendarne Nive, i to pod nazivom Lada 4x4 Urban California. Radi se o verziji sa 5 vrata, 1.7 litarskim benzinskim motorom od 61 kW/83KS (potrošnja po fabričkim podacima iznosi 8,0 l/100 km), manuelnim petostepenim menjačem i naravno sa 4x4 pogonom. Vozilo u Nemačakoj košta 14.390 evra, a za tu sumu kupac između ostalog dobija i el. podesive retrovizore sa grejanjem, el. podizače stakala, prednja sedišta sa grejanjem, servo volan, alu točkove, branike u boji vozila, kao i dekorativnu grafiku na bokovima i haubi. preuzeto sa - Auto Blog
  5. Ayrton Senna - The Movie

    Poslednji karting koji je vozio Ayrton Senna ide na aukciju Poslednji karting koji je u svojoj karijeri vozio legendarni brazilski vozač Ayrton Senna biće prodat na aukciji početkom septembra. Karting će biće prodat na aukciji kuće ''RM Sotheby's'' u Londonu 5. septembra, a očekuje se da će postići cenu između 50.000 i 70.000 funti. Deset posto od ukupne sume biće donirano organizaciji Instituto Ayrton Senna, koja omogućava mladim Brazilcima da se kvalitetno obrazuju. Organizacija pruža pomoć za čak 1.500.000 dece i 65.000 učitelja širom 17 brazilskih država svake godine. Senna je tri puta bio svetski šampion u Formuli 1, a tokom tragično okončane desetogodišnje karijere je vozio za Toleman, Lotus, McLaren i Williams. Poginuo je u nesreći na stazi u San Marinu 1994. godine. To je bila treća trka sezone i njegova treća otkako je prešao u Williams. Senna je poslednji put vozio karting šest nedelja pre smrti nakon čega ga niko nije koristio čak 24 godine. Ipak, nedavno su ga potpuno restaurirali originalni proizvođači. preuzeto sa - Auto Blog
  6. Audi A3 / S3 / RS3

    Novi Audi A3 tokom sledeće godine Sledeća generacija Audija A3 će na tržište stići tokom sledeće godine. Tačnije, kupcima će prvo biti ponuđena hatchback verzija s petora vrata, odnosno Sportback, a 2020. će joj se pridružiti i limuzina sa četvora vratima. Verzija sa 3 vrata se gotovo sigurno neće pojaviti na tržištu s obzirom da pada potražnja za takvim vozilima u B i C segmentu. Novi A3 će se u mnogočemu osloniti na sledeću generaciju Golfa čiju premijeru takođe očekujemo sledeće godine. Konkretnije, osvežena MQB platforma, veliki broj komponenti i motorizacija će biti više-manje isti, a ovu potonju će činiti benzinski i dizelski 3 i 4-cilindrični turbo motori. Plug-in hibridna verzija je gotovo sigurna, ali za sada nije jasno da li će A3 u budućoj generaciji dobiti i u potpunosti električni model ili će Audi tu verziju ostaviti za onu sledeću. Sigurno je da će kupcima biti ponuđene performance verzije S3 i RS3. Uz razne dorade stajlinga, aero paketa, raznih tehničkih unapređenja u odnosu na standardni model ovi modeli će se naravno razlikovati i većom snagom svojih pogonskih agregata. Konkretnije, S3 će razvijati snagu od oko 320KS, dok će RS3 razvijati iznad 400KS. Kod dizajna nove generacije ne treba očekivati velike novosti, odnosno A3 će se osloniti na svoju braću koja su nedavno već ušli u novu generacije kao što su modeli A6 i A8, ali s druge strane svakako će određeni uticaj imati i manji A1. Drugim rečima, A3 će u pogledu osnovnih elemenata dizajna biti njihova manja, odnosno veća verzija, a konačni rezultat bi trebalo da bude elegantniji automobil s dovoljnom dozom agresivnosti kako bi se dodatno istakao. Spoljašnje dimenzije se neće značajnije menjati, ali ponuda prostora u unutrašnjosti bi trebalo da poraste. Bogata oprema se podrazumeva s obzirom da će se raditi o automobilu koji želi da zauzme vrh C segmenta među premium vozilima. Glavnu konkurenciju novom A3 će naravno činiti Mercedesova A klasa i BMW Serije 1, budući Volvo V40 i sl. pa se očekuje da će Audi opremiti novi A3 i sa nekim sistemima koji su inače rezervisani za modele poput pomenutih A6 i A8. Tu posebno mislimo na bezbednosne i sisteme pomoći vozaču kao i infotainment kod koga će se posebno isticati digitalna instrument tabla. preuzeto sa - Auto Blog
  7. Drag Times / Drag Race

    - Audi R8 V10 Plus - Lamborghini Aventador S - Mercedes AMG C63S - Audi R8 V10 GT . . .
  8. Napušteni automobili

    Pronađen sveti gral svih kolekcionara - Ford Shelby GT500 EXP Američka aukcijska kuća ''Barrett-Jackson'' je objavila da je došla u posed možda i najzanimljivijeg eksponata u svojoj ponudi. Ovo je ravno loto sedmici, pronalazak Shelby GT 500 EXP iz 1967. na kraju će svojom cenom i doneti pojedincima bogatstvo. Ovo je jedina GT500 coupe verzija s tvrdim krovom, koju je Shelby isporučio, zato i ne čudi da je ovaj, više od dve decnije zapostavljeni model, stigao da dobije i naziv - ''Little red''. Tim koji je otkrio ''Little red'' je vodio Jackson, kao i stručnjak za restauraciju automobila Jason Billups, a pronašli su vozilo u jednom mestašcu u severnom delu Teksasa. Otkriće ovog Shelbyja, koji nije u bajnom stanju, smatra se jednim od najznačajnijih u američkoj istoriji pronalazaka kolekcionarskih automobila. ''Pronalaženje Little Reda je otkriće života'', rekao je Jackson. ''Ovaj Shelby prototip je bio jedan od najtraženijih i najluđih vozila u posleratnoj istoriji. Brojni entuzijasti i stručnjaci traže Little Red jer je nestao već krajem šezdesetih godina prošlog veka. Mnogi su verovali da je uništen. Namera nam je ovaj automobil vratimo u njegovo prvobitno stanje.'' Zanimljivo, ideja o traženju Little Reda se pojavila tokom obnove drugog legendarnog Shelby prototipa, nazvanog - Green Hornet. Domišljatost Jacksona i Billupsa ih je na kraju dovela do GT500 EXP. Bili su svesni da će ovo biti igra mačke i miša. Zato su na drugačiji način pristupili potrazi, uzeli su broj šasije do nedavno izgubljenog Shelbyja, do kojeg isto nije bilo lako doći. Kada su se dokopali broja šasije, već su lakše došli do informacije koje registarske oznake je nosio, a zatim i ko je bio upisan kao vlasnik. Sve ostalo je istorija... preuzeto sa - Auto Blog
  9. Na prodaju 1971. Mercedes 280 SEL koji je pripadao Elvisu Prisliju Predstojeća ''Barrett-Jackson'' aukcija, koja će se sledećeg meseca održati u Las Vegasu, biće i mesto na kome će na prodaju biti ponuđena i Mercedesova limuzina koja je nakada pripadala legendarnom Elvisu Prisliju. Tačnije, u pitanju je 1971 Mercedes-Benz 280 SEL, jedan od samo 8.250 proizvedenih primeraka ovog tipa. Automobil je u ''Alpha Crystal Blue Metallic'', a pokreće ga 2.8 litarski šestocilindraš sa 134 kW/180KS i 262 Nm obrtnog momenta. Elvis je bio vlasnik od 1971. pa sve do njegove smrti 1977. godine, nakon čega se automobil nalazio u muzeju i činio je deo ''John Staluppi Jr.'' kolekcije. preuzeto sa - Auto Blog
  10. Apple će lansirati sopstveni auto

    Apple bi mogao da se odluči na preuzimanje Tesle Apple bi mogao da se odluči na preuzimanje Tesle, piše ''Business Insider''. Elon Musk ovih dana pokušava da pronađe investitore i pokazuje sve više znakova nervoze. Osim toga, pod sve je većim pritiskom. Američki regulatori nameravaju da ispitaju direktore američkog proizvođača električnih vozila vezano za planirano povlačenje njegovih deonica iz berzovne kotacije. Američka Komisija za vrednosne papire i tržišta (SEC) je zatražila od Tesle dostavu odgovarajućih dokumenata i da ''intenzivira istragu'', prenosi BBC. Direktor Tesle je 7. avgusta objavio na svom Twitter profilu da razmišlja o povlačenju svih Teslinih deonica iz berzovne kotacije, kako bi maknuo kompaniju iz vidokruga ''Wall Street''-a. Skicirao je plan o otkupu deonica po ceni od 420 dolara po deonici, uz tvrdnju da je ''finansiranje obezbeđeno''. Kao mogući investitor se pominje saudijski investioni fond (Public Investment Fund, PIF), koji već drži oko 5% vlasničkog udela u Tesli. Apple je u međuvremenu najavio da pokreće projekat za svoj auto, a to bi mogla da bude zanimljiva kombinacija. Apple-u ne bi bio problem da plati 420 dolara po deonici za Teslu, a mogli bi da isplatite i samog Muska (što se ne čini toliko realno). Apple car pod nazivom ''Project Titan'' se planira za tržište 2023. godine. Ipak, iako Apple ima resurse, jako je teško očekivati da bi ostvarili tako brze rezultate jer počinju od same skice, pa je veća verovatnoća preuzimanje nekoga kako bi se ubrzao sam proces. Tesla bi mogla da im bude ''jeftina'' investicija u odnosu na ono što sve moraju da investiraju u građenje totalno novog projekta iz skice, a najbolji primer je upravo dugoročni i skupi proboj Tesle. Apple preuzimanjem ne bi samo dobio auto, dobio bi i mrežu za električno punjenje automobila, fabriku baterija u Nevadi, a kao bonus i solarne izvore energije. To bi Apple pozicioniralo kao jednog od glavnih igrača u energetskoj industriji. To bi bila rekordna akvizicija Applea, ali prevoz - električni automobili i samovozeći automobili čine se kao važni poslovi 21. veka. preuzeto sa - Auto Blog
  11. Toyota sprema ofanzivu na najveće svetsko tržište Donedavno najveći proizvođač automobila na svetu planira da početkom naredne decenije u Kini prodaje 2 miliona vozila godišnje. Kako bi ostvarila taj cilj, Toyota će najpre povećati proizvodne kapacitete u svojim kineskim pogonima Guangžu i Tjanđin za oko 20%. Tako bi japanski proizvođač u svojim pogonima u Kini godišnje izrađivao 240.000 automobila više nego do sada. Toyota u fabrikama Guangžu i Tjanđin trenutno raspolaže sa ukupnim proizvodnim kapacitetom od 1.16 miliona vozila godišnje. U planu je da se u pogonu Tjanđin godišnje sklapa 10.000 čisto električnih automobila i 110.000 plug-in hibridnih vozila. Kapaciteti u Guangžuu takođe će biti povećani u pravcu proizvodnje električnih i hibridnih vozila. Kineske vlasti najavile su da će za strane proizvođače automobila koji imaju fabrike u toj zemlji u 2018. ukinuti ograničenje broja proizvedenih automobila na godišnjem nivou, kada su u pitanju električna i plug-in hibridna vozila. Dve godine kasnije, 2020, biće ukinuto i ograničenje u proizvodnji komercijalnih vozila, a 2022. i za sve druge vrste automobila. preuzeto sa - Auto Blog
  12. Audi A4 / S4 / RS4

    AutoMarket.hr video: Test Audi A4 Blackline Edition
  13. Novi teaser za Bugatti Divo, predstavljanje 24. avgusta Ostalo je još samo nekoliko dana do predstavljanja novog Bugattijevog superautomobila nazvanog Divo, a sada je objavljen još jedan ''teaser'' u nizu. Divo baziran na Chironu će debitovati u Montereyju 24. avgusta. a sudeći po teaserima, to bi trebalo da bude jedan od ''najekstremnijih'' Bugattijevih automobila svih vremena. Kompanija je objavila niz teasera među kojima su oni koji otkrivaju Divo logo na sedištima, OLED zadnja svetla i komponente aerodinamike, a sada se pojavio još jedan koji pokazuje siluetu prekrivenog automobila. Jedno je sigurno, Divo će biti snažan, brz i agilan automobil koji će stvarati mnogo ''downforce-a'', ali njegova tačna snaga je još uvek misterija. Trebalo bi da ga pokreće W16 motor iz Chirona, ali nema informacija o tome da li će imati bolje performanse. Pomenuti motor u Chironu razvija 1.479KS pa mu omogućava da se od 0 do 100 km/h ''ispali'' za oko 2.5 sekunde. Detalja o novom modelu još uvek nema, ali se zna da će koštati 5 miliona evra kao i da će biti proizvedeno svega 40 primeraka. preuzeto sa - Auto Blog
  14. Promo video: Mercedes Digital Light
  15. WRC: Nemačka 2018.

    Profesor Tanak održao čas mudre i brze vožnje On nikada nije bio šampion sveta, ali, ako ovako nastavi onda će u Australiji, na kraju ove sezone, osvojiti zaista fantastičnu titulu - svetskog greli šampiona. Estonac Ot Tanak i njegov sigurni i nezamenljivi suvozač Martin Jerveoja, ubedljivo su trijumfovali u Nemačkoj, u znalački podešenoj Toyoti Yaris WRC. Taj maleni monstrum od nekih 1.200 kg i sa ''lavovima'' ispod haube jakim kao 380KS vođen Tanakom i njegovim kopilotom ušao je u cilj poslednjeg ispita relija u Nemačkoj, sa ukupnom prednošću od 38.2 sekunde nad drugoplasiranim, što je u domenu najboljih reli vozača današnjice ogromna razlika. Naravno, moraće i Tanak i njegov saradnik u kabini Toyote, da uz puno sreće i aktuelne veštine, dobro oznoje svoje trkačke kombinezone i da bez previše grešaka završe još 4 teška relija. Imaju pravi motiv i već potvrdjeno saznanje da mogu biti bolji od najboljih. Pored brzine, Ot Tanak je uz pomoć kompletne ekipe Toyote, sjajno prikazao kako se vozi mudro, međutim kada je trebalo biti brz pa i puno rizikovati umeo je da pokaže i taj kvalitet. Jer kako drugačije oceniti njegovo drugo mesto na ispitu ''power stage'', kada je za ''dlačicu'' i za jednu desetinku bio sporiji od zvaničnog svetskog prvaka Sebastiena Ožiea. Reli je zaista prvorazredna disciplina automobilskog sporta, spoj mnoštva provera, jedan težak tehnički sport, ali i test psiholoških i fizičkih dostignuća - liči na naše živote, ima puno radosti ali i razočaranja, donosi i sreću i neprijatnosti, a kada mu se potpuno posvetite (misli se na one koji imaju finansije) - donosi rezultate. U Nemačkoj je sve loše bilo za Dani Sorda, Jari Mati Latvalu, a posebno za Madsa Ostberga. Sordo je posle odličnog napretka i tri pobede na brzinskim ispitima u subotu, rano u nedelju svom silinom uleteo u vinograde, razbio šoferšajbnu i odustao. Latvala je izgubio bitku za podijum i zbog kvara na transmisiji takodje odustao, a potpuno indisponirani Mads Ostberg je takođe rano u nedelju odustao posle izletanja sa puta. Pored Tanaka, može se radovati i Tijeri Nujvil, iako je u Nemačkoj bio znatno sporiji od mnogih, međutim, pratila ga je sreća. Neočekivano je stigao do drugog mesta i inkasirao 18+1 bod, pa je u ukupnom poretku šampionata povećao prednost nad Ožieom na 23 boda. Srećan je bio i Finac Esapeka Lapi, nije bio konstantan, dosta je grešio, ali ta sreća toliko bitna svima nama, donela je tom dobrom vozaču novi podijum - i što je bitnije, opet pobedu nad starijim timskim rivalom Latvalom. preuzeto sa - Auto Blog
×