Jump to content

neshaoct

Administrators
  • Content count

    43178
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

neshaoct last won the day on January 19

neshaoct had the most liked content!

3 Followers

About neshaoct

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd, Rakovica

Previous Fields

  • Garage
    Stilo 1.9 MJet 140

Recent Profile Visitors

118053 profile views
  1. Igrice

    U martu izlazi World of Tanks u verziji 1.0, i stvaaaarno izgleda ovako:
  2. Lepo da te služi Puntić. Pominjali smo ranije koje su to razlike ljudi primetili između Punta mk.2b iz Italije (Zastave 10), i kada je kasnije dobio ono Classic: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37673-srpski-fiat-punto-zastava-10/
  3. @Jazavac kg Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo.
  4. Čestitam, još samo da staviš kožu sa neke, i onda imaš sve...da uopšte više ne možeš da nabrajaš šta nema.
  5. Dizel motori bez sigurne budućnosti?

    Da, neće više biti dizela u Porsche modelima: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/63324-renault-predstavio-nove-motore-novi-porsche-motori-novi-mercedes-motori/&do=findComment&comment=1430936
  6. Uplaćene članarine

    Gotove su katice, sutra idu preporučenim pošiljkama:
  7. Novi Volvo V60 i zvanično Nakon novog sedana S90 i karavana V90, kao i obnovljene i proširene SUV/crossover game (XC40, XC60 i XC90), Volvo je pripremio i naslednika modela V60. Kao što se i očekivalo, inspiracija za izgled novog V60 je pronađena kod većeg modela V90, pri čemu se i ovde ističu velika prednja maska i upadljiva svetla sa ''Torovim ćekićem.'' Ovaj 464 cm dugački karavan ima zapreminu prtljažnika od 529 litara (99 litara više od prethodnika), odnosno 1.364 litra sa oborenim zadnjim sedištima. I novi V60 je napravljen na SPA platformi, dok će se u gami motora nalaze benzinske verzije T5 i T6, dizelaši D3 i D4, kao i hibridne varijante T6 Twin Engine sa 340KS i T8 Twin Engine sa 390KS. Takođe, automobil raspolaže sa najmodernijim bezbednosnim sistemima (između ostalog Steer Assist, Blind Spot Indication...), pa 9.0-inčnim ekranom osetljivim na dodir, kao i opcionim Pilot Assist sistemom (polu-autopilot koji može da upravlja automobilom bez pomoći vozača odnosno da skreće, ubrzava i koči). preuzeto sa - Auto Blog
  8. Test 2018. Renault Megane RS
  9. ''Evro 3'' motori bez zabrane U Srbiju su prošle godine uvezena čak 158.462 polovna automobila od kojih su 97.393 imala ''evro 3'' motore stare između 13 i 18 godina, ali po svemu sudeći ta cifra će u ovoj godini biti znatno nadmašena! Ne bi bilo iznenađenje da na naše drumove stigne i svih 200.000 polovnjaka, uglavnom iz zemalja zapadne Evrope - kaže za ''Novosti'' Dragan Škrnjić, dobar poznavalac automobilskog tržišta. Prvo država nije ni najnovijom uredbom o uvozu korišćenih vozila ograničila uvoz vozila sa ''evro 3'' motorima, objašnjava Škrnjić. Dok mi dozvoljavamo da se na našim drumovima voze četvorotočkaši sa zastarelim motorima, koji više zagađuju životnu sredinu, istovremeno, u zemljama Evrope se, zahvaljujući subvencijama države ali i snažnoj propagandi, velika većina vozača rešava svojih starih vozila i kupuje ''ekološke''. Subvencije za električne automobile, na primer u Sloveniji, idu i do 12.000 evra, a izgradnja mreže brzih elektropunjača se odvija izuzetno brzim tempom. Placevi polovnih vozila su krcati, a svi pokazatelji govore da najveći deo završava u zeljama istočne Evrope, pri čemu je Srbija ''lider u regionu''. Pri tome je novom uredbom dozvoljen i uvoz vozila starijih od 30 godina, bez obzira na vrstu motora, takozvanih oldtajmera. Ipak, ne treba misliti da sada ta vozila mogu ''automatski'' da se uvoze. I dalje, kao i do sada, postoje ograničenja prilikom uvoza oldtajmera. Do sada je osnovni uslov bio da su vozila proizvedena pre 31. januara 1970. ''Po novoj uredbi o uvozu oldtajmera koja je stupila na snagu neophodno je da je vozilo starije od 30 godina i da ispunjava određene kriterijume'' - kaže Bratislav Petković, vlasnik Muzeja automobila iz Beograda, koji izdaje potvrde neophodne za uvoz ''starovremenskih automobila''. Petković objašnjava da je teoretski moguće, na primer, uvesti i Golfa dvojku, koji ispunjava uslov starosti, ali da je to vrlo teško uraditi u praksi jer je jedan od kriterijuma da na vozilu svi delovi, do poslednjeg šrafa, budu originalni. Iako nije izričito navedeno u Uredbi, podrazumeva se da ta vozila predstavljaju ''svojevrstan materijalni spomenik tehničke kulture, tradicije ili društvenog nasleđa''. ''Vozila koja se u takvom stanju nalaze u zemljama Evrope su mnogo skuplja nego slična na našem tržištu, pa i sa te strane ne postoji bojazan da će se ona uvoziti'' - tvrdi Petković. Polovna vozila koja se ne ubrajaju u kategoriju oldtajmera moraju da imaju najmanje ''evro 3'' motore i ne podležu carinjenju, baš kao i novi automobili, ukoliko su proizvedeni u zemljama EU (najmanje 60 odsto delova mora da bude EU porekla) i na njih se posle carinske procedure plaća porez od 20 odsto. Na vozila van EU plaća se i carina od 12.5 odsto. Posle nekoliko dana zastoja uvoz polovnih automobila je nastavljen punom parom. ''Direktorki Agencije za bezbednost saobraćaja, koja jedina ima ovlašćenje da potpisuje uverenja o uvozu, bio je istekao mandat pa je došlo do zastoja'' - kaže Milan Stanić iz jedne beogradske firme koja se bavi uvozom polovnjaka. ''Srećom, od ponedeljka je sve vraćeno u normalu , direktorki je produžen mandat pa radimo punom parom''. Stanić kaže da su u januaru ove godine uvezli oko 40 odsto više vozila nego lane u istom mesecu. preuzeto sa - Auto Blog
  10. Klasični Aston Martin DB4GT Zagato može postati najskuplji model prodat u Britaniji Aston Martin je kreirao neke neverovatno lepe, unikatne i linijske automobile u svojoj dugoj istoriji. Međutim, samo nekoliko može da se meri sa DB4GT Zagato modelom koji vidite u galeriji. Na nesreću brojnih kolekcionara, samo 19 modela DB4GT Zagato je ikada kreirano, zajedno sa još šest nastavljenih primeraka. Sada se jedan od originalnih modela ove retke linije našao na aukciji i moglo bi se ispostaviti da je u pitanju najskuplji britanski automobil ikada. Poznat po svom registarskom broju 2 VEV, ovaj istorijski Aston ističe se čak i u društvu ostalih modela iz svoje linije. Ovo je jedan od samo tri automobila koja su ikada kreirani u ultra lakim specifikacijama DP209. Posebna jedinica vožena je od strane dvostrukog osvajača F1 i Indy 500 šampionata, Džima Klarka. Ujedno, automobil je čitavom svojom istorijom bio u vlasništvu jedne porodice, tačnije pola veka. Iako sada poseduje izgled potpuno očuvanog automobila, za koji je zadužena porodica, ovaj 2 VEV model nikako nije predstavljao kraljicu garaže čitavog svog života. U svojim prvim trkačkim danima, model je imao nekoliko ludačkih udesa, uključujući i najikoničniji sudar na stazi i u istoriji automobilizma. U ovom slučaju Klark je izgubio kontrolu tokom RAC Tourist Trophy trke na stazi Goodwood 1962. godine, zalepivši svoj automobil u Ferrari 250 GTO kojim je upravljao Džon Surtes, kako bi se im se na kraju pridružio još jedan model 250 GT SWB. Svako ko zna koliko su vredna i cenjena ova tri učesnika sudara danas, definitivno strepi od njihove moguće cene. Na svu sreću, prošlo je puno vremena i automobil je restauriran u potpunosti nekoliko puta, uključujući i projekat koji je kompanija Aston Martin izvela sredinom devedesetih godina prošlog veka. Veruje se da će legendarni model nadmašiti gotovo sve slične automobile koji su aukcijski prodati do danas, a kada događaj Goodwood Festival of Speed zvanično započne, procenjena vrednost može prevazići čak i onu Jaguar D-Type jedinice, koja je prodata za 21.8 miliona dolara. preuzeto sa - Auto Blog
  11. Test 2018. Alfa Romeo Stelvio Ti Sport
  12. BMW Serije 1

    Snimljen 2019. BMW Serije 1:
  13. Peugeot 508

    Novi Peugeot 508: nove zvanične fotografije Nakon prvog seta procurelih fotografija, evo i novog kompleta fabričkih slika nove generacije Peugeotovog modela 508, čija promocija će se održati na predstojećem sajmu automobila u Ženevi.
  14. Mercedes V klase

    Snimljen 2019. Mercedes V klase
  15. Porsche odustaje od dizel motora U ponudi slavne nemačke automobilske kompanije više neće biti modela koje će pokretati dizelski motori, a odluka Porschea i nije iznenađujuća. Na zadovoljstvo istinskih ljubitelja Porscheovih automobila iz nemačke automobilske kompanije stigla je informacija da na njihovim modelima više neće biti natpisa ''Diesel'', a umesto dizelskih motora u Porscheu se, definitivno, okreću elektrifikaciji i proširenju ponude hibridnih modela. Dosadašnji prodajni rezultati modela Panamera podupiru ''kulturološki zaokret'' Porschea, jer polovinu do sada prodatih Panamera pokreće hibridna kombinacija. Istovremeno, za dizelsku verziju odlučilo se samo 15 posto kupaca. Porsche će ponudu hibridnih automobila uskoro proširiti modelom Macan, a prvi Porscheov automobil bez motora sa unutrašnjim sagorevanjem (produkcijska verzija bazirana na konceptnom modelu Mission E) bi u prodaji trebalo da bude naredne godine. U preliminarnim planovima je i potpuna elektrifikacija naredne generacije modela Macan koji bi trebalo da bude spreman početkom 2020. godine, a najkasnije do 2024. godine u ponudi bi trebalo da se nađe i hibridni 911. preuzeto sa - Auto Blog
×