Jump to content

neshaoct

Administrators
  • Content count

    55959
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    79

neshaoct last won the day on June 17

neshaoct had the most liked content!

7 Followers

About neshaoct

  • Rank
    Abarth

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd, Rakovica

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo 159 sw 1.9 MJet / Stilo 1.9 MJet 140

Recent Profile Visitors

124543 profile views
  1. Mercedes G klase

    Suzuki Jimny kao baby Mercedes G klasa Suzuki Jimny je model koga od predstavljanja mnogi upoređuju sa G klasom, što i ne čudi zbog sličnog oblika. Naravno, svi ipak koriste pridev ''baby'' G klasa, budući da je dimenzijama ipak nekoliko klasa ispod nemačkog terenca. Ipak, zahvaljujući projektu nepoznate tjuning kuće iz Dubaija, vlasnici Jimnyja sada mogu da svoj model urede tako da izgleda gotovo identično G klasi. Tako se na prednjem delu nudi panamericana maska, nova LED svetla kao i zaštita za branik. Budući da Mercedesov znak nisu mogli da iskoriste, odlučili su da Suzukijev logo stave u krug koji izgleda kao podloga Mercedesovog znaka. Naplaci takođe izgledaju kao oni sa modela G63 AMG, doduše u nešto manjim dimenzijama, a pozadi se ističu rezervni točak i nova LED svetla. Sve u svemu, pravi mali ''baby'' G 63 AMG. Slike su osvanule na FB stranici ''GTBoard'', a za sada nije poznato ime kompanije koja stoji za ove prerade (a ko zna, s obzirom na očigledno kopiranje - možda i ne žele da budu poznati). U svakom slučaju, čini se da vlasnici Suzuki Jimnyja vrlo lako mogu da svoj japanski SUV pretvore u ''nemačku zvezdu''. preuzeto sa - Auto Blog
  2. Lada Vesta / Lada X-Ray

    Lada Vesta i okretanje za 180 stepeni prilikom vožnje unazad? Okretanje automobila za 180 stepeni tokom vožnje u rikverc nije nimalo jednostavan poduhvat. Pored neophodnih izvanrednih vozačkih veština, takav poduhvat zahteva i automobil sa šasijom i vešanjem koje može da izdrži tu iznenadnu promenu pravca. Slobodno možemo reći da Lada Vesta nije takav automobil. Pogotovo zbog činjenice da nema baš nizak centar gravitacije. Tu je naravno i brzina pri kojoj je vozač pokušao da izvede ovaj manevar. Nije ni čudo što se jadna Lada Vesta prevrnula tako kako jeste. Naime, u opisu video snimka koji možete videti ispod teksta, a koji je podeljen na sajtu ''Autorambler'', ovaj manevar su pokušali da izvedu pripadnici ruske vojne policije. Po svemu sudeći, oni su hteli da snime promotivni materijal, pa zbog toga i ovaj snimak sa drona. Ruska vojna policija je novi ogranak ruske policije. Njen zadatak je da prati vojne kamione i osoblje, između ostalog. U propratnom tekstu stoji i da je cilj iznenadne promene pravca kretanja zapravo izbegavanje rakete koja je ispaljena ka vozilu. Naravno, nisu svi automobili dizajnirani da se nose sa ovakvim skretanjima. Drugim rečima, da se u filmovima kao ''Baby Driver'' koristila Lada Vesta umesto modela Subaru Impreza WRX ili neki drugi slični automobili, onda bi filmovi bili potpuno drugačiji. Na kraju, mali sedan iz velike Rusije se nakon prevrtanja dočekao na točkove. Ostali policajci koji su bili prisutni su pojurili da pomognu vozaču i suvozaču, koji, na svu sreću nisu teže povređeni. Na osnovu ovoga možemo zaključiti da je Lada Vesta ipak vozilo namenjeno bezbednoj vožnji, a ne vozilo kojim se izvode različite akrobacije. preuzeto sa - Auto Blog
  3. @Zeljko1804 Pronašao sam ti Moraš radio da izvadiš. Onda iznutra, sa mesta gde je bio radio, imaš par šrafova sa donje strane kako bi skinuo gornji panel (sa dva otvora za ventilaciju i sa redom dugmića ispod njih). Pazi i na instalaciju koja mora da se raskači kako bi se izvukao napolje taj panel sa otvorima za ventilaciju i dugmićima. A, onda sa zadnje strane tog panela opet imaš dva šrafa da odvrneš kako bi došao do pozicije za dugmiće, pa tako i do tih slobodnih koje hoćeš da iskoristiš. Pominju i žabice gore kod otvora ventilacije, tako da nije sve samo na šrafove...
  4. Tvrđave na točkovima

    Najavljen 2020. Rezvani Tank Američki Rezvani je sa par zatamnjenih teaser slika najavio da će za nekoliko nedelja prikazati model Tank, modelske godine 2020. U saopštenju se 2020. Tank najavljue kao potpuno novo vozilo sa svežim dizajnom koje ne deli nikakve delove sa prethodnikom, kao i to da će imati ''sistem oslanjanja svetske klase'' dizajnirano u partnerstvu sa kompanijom FOX. Pominju se i ''masivne off-road gume'', dok će se za poogn brinuti 6.2 litarski V8 motor sa kompresorom i 746 kW/1014KS. Opet će se u gami naći i verzija ''Tank Military Edition'', između ostalog otporna na metke i sa EMP zaštitom. Rezvani je potvrdio da će isporuke prvim kupcima početi još tokom predstojećeg leta. preuzeto sa - Auto Blog
  5. Mercedes CLA

    Mercedes objavio cene za CLA Shooting Brake Mercedes je počeo da prima narudžbine za CLA Shooting Brake na domaćem tržištu, a kako kažu u toj kompaniji, prvi kupci će svoja vozila dobiti u septembru. Oni koji se odluče za bazičnu verziji moraće za CLA 180 da izbroje 32.213 evra, što je oko 800 evra jeftinije od Mercedesa C klase. Mercedes CLA 180 Shooting Brake ispod haube krije 1.3 litarski turbo-benzinac sa 4 cilindra, 136 ks i 200 Nm, koji je razvijen u saradnji sa kompanijom Renault. Motor je uparen sa 6-brzinskim manuelnim menjačem. Nešto skuplji je CLA 200 sa istim 1.3 agregatom, ali sa 163 ks i 250 Nm, koji stiže u kombinaciji sa 7-stepenim automatikom. Ovaj model ima cenu od 34.325 evra. CLA 220 i CLA 250 4Matic opremljeni su 2.0 litarskim turbo-benzincem sa 190 ks i 300 Nm, odnosno 224 ks i 350 Nm. Oba modela se isporučuju sa 7-brzinskim automatskim menjačem, a prvi košta 37.877 evra, dok se CLA 250 4Matic u Nemačkoj prodaje za 40.245 evra. Dizel ponuda se sastoji od tri opcije. Najjeftiniji dizelaš je CLA 180d, pogonjen 1.5 litarskim motorom, koji takođe potiče iz saradnje sa grupacijom Renault-Nissan. U stanju je da razvije 116 ks i 260 Nm, a cena automobila je 34.623 evra. Sledeći u gami je CLA 200d sa 2.0 motorom od 150 ks i 320 Nm, koji košta 36.289 evra, dok je u vrhu dizel ponude CLA 220d, takođe sa dvolitrašem ali od 190 ks i 400 Nm, čija je cena 41.168 evra. Mercedes CLA 200d i CLA 220d za prenos snage koriste 8-brzinski automatik. preuzeto sa - Auto Blog
  6. @Zeljko1804 Kucaj u Google: aftersales Fiat elearnold. U rezultatima pretrage klikni na link ''Contents'': Sačekaj malo da se otvori, verovatno neće hteti odmah nego posle jedno 10- 20 sekundi. Onda klik na bilo koju opciju sa desne strane, npr. na ovu: Nakon toga klikni gore levo na oznaku modela: Nakon toga, izaberi jezik sa leve strane (pretpostavljam engleski) i model, tj. Grande Punto u tvom slučaju: Posle toga, klik na obeležene strelice: A, posle toga, sa leve strane izaberi tvoj motor i odgovarajuću kategoriju. Pretpostavljam da se, ovo što te zanima, nalazi u odeljku na koji sam kliknuo: I, onda klikći dalje dok ne pronađeš objašnjenje kako se skida taj panel ispod ventilacije (ili se verovatno skida sve komplet). Mora ovako naokolo jer ako ti samo pošaljem link neće hteti da radi jer traži logovanje za online eLEARN.
  7. Volkswagen garantuje kapacitet EV baterije osam godina ili 160.000 km Zahvaljujući dostupnosti mobilnim uređajima, većina ljudi je upoznata sa konceptom degradacije baterije, gde deklarisan kapacitet baterije uređaja opada sa vremenom. Kako bi smanjio brigu korisnika o degradaciji kapaciteta baterija u predstojećoj ID familiji električnih automobila, Volkswagen je najavio da će garantovati najmanje 70% originalnog upotrebljivog kapacitata baterije čak i nakon osam godina ili 160.000 kilometara. Garancija će važiti bez obzira da li koristite brzi punjač, za koji Volkswagen tvrdi da dodaje oko 250 km autonomije za 30 minuta. VW planira ponudu kutija za zid koje će omogućiti brzo punjenje kod kuće. Prvi od Volkswagenovih ID električnih automobila biće ID 3, hatchback veličine modela Golf čija premijera je zakazana u septembru na Salonu automobila u Frankfurtu. Zvanično lansiranje modela će uslediti naredne godine. Kupci će moći da biraju između tri baterije, kapaciteta 45 kWh, 58 kWh, i 77 kWh, sa autonomijom od oko 320 km sve do 480 km. Do kraja 2028., Volkswagen Grupa će u ponudi imati do 70 električnih vozila. preuzeto sa - Auto Blog
  8. Hyper automobili

    Toyota počela testiranja svog hiperautomobila GR Super Sport Nova Supra je trenutno najsportskija Toyota, ali to će se u skoroj budućnosti promeniti. Naime, Toyota je potvrdila da radi na razvoju novog hiperautomobila koji bi bio 3 do 4 puta snažniji od nove Supre. Reč je o modelu GR Super Sport koji se razvija u dve verzije, drumskoj i trkačkoj koja će učestvovati u novoj FIA-inoj klasi za hiperautomobile na trkama izdržljivosti (WEC) u sezoni 2020/2021. Tačnije, trkačka verzija će se bazirati na drumskoj, a sada po prvi put imamo uvid u testni prototip kojim je na stazi Fuji Speedway upravljao Toyotin glavni izvršni direktor Akio Toyoda. Drumska verzija ovog automobila će u stvari biti tzv. duhovni naslednik drumske verzije modela TS020 GT-One s kraja 90-ih godina prošlog veka. Ako je ranije predstavljena studija pokazatelj puta kojim će krenuti serijski model, radiće se o hibridnom sportskom automobilu dinamičnog dizajna i snage oko 1.000 KS. Podsetimo, studiju koja je predstavljena pre otprilike godinu dana je pokretao centralno smešteni 2.4 litarski bi-turbo V6 uparen sa električnim pogonskim sklopom. Trkačka verzija će čak biti nešto slabija s obzirom da pravila za pomenuto takmičenje ograničavaju snagu na 750 KS i masu vozila na 1.100 kg. Takođe, proizvođači neće morati da ugrade električni deo pogonskog sklopa, ali ako to učine električni motori neće smeti da razvijaju snagu veću od 275 KS. Očekuje se da će drumska verzija na tržište stići u ograničenoj seriji, a cena će odgovarati visokim performansama i ekskluzivnosti. Drugim rečima, zainteresovani mogu početi da pripremaju milione. preuzeto sa - Auto Blog
  9. U pripremi još jedan specijalni Bugatti Kako stvari stoje, Bugatti će navodno u avgustu na događaju ''Monterey Car Week'' u Kaliforniji predstaviti još jedan specijalni automobil. Za sada neimenovani model će poput Bugattija Divo biti proizveden u ograničenom broju primerka, a koštaće više od 5 miliona dolara. Budući da Bugatti ove godine slavi 110-godišnjicu ovako nešto se i moglo očekivati. Konkretnih detalja za sada još nema, ali se može očekivati da će novi automobil biti baziran na Chironu, što podrazumeva i 8.0 litarski W16 motor sa najmanje 1.500KS. Treba podsetiti na neke ranije izveštaje koji kažu da Bugatti razvija novi model kod koga će fokus biti na smanjenju težine i poboljašanju aerodinamike. preuzeto sa - Auto Blog
  10. BMW Serije 8 (G14/G15)

    BMW Serije 8 Gran Coupe zvanično Prve fotografije BMW-ove Serije 8 Gran Coupe smo videli još prošle nedelje, ali red je bio da Nemci i zvanično predstave ovaj novitet, što se sada i dogodilo. Osim dodatnog para vrata, Serija 8 Gran Coupe je dobila i za 200 duže međuosovinsko rastojanje u poređenju sa standardnom ''osmicom'', a automobil je duži za 230 mm i viši za 61 mm u odnosu na Seriju 8 Coupe. Ovde i podatak da je Serija 8 Gran Coupe za samo 70 kilograma teža od dvovratne Serije 8. Zapremina prtljažnika kod Gran Coupea iznosi 440 litara, a može i da se poveća obaranjem zadnjih sedišta (naslon zadnjih sedišta je deljiv u odnosu 40:20:40). Što se motora u ponudi tiče, Serije 8 Gran Coupe, verziju M850i pokreće 4.4 litarski twin-turbo V8 benzinac sa 390 kW/530KS i 750 Nm (u paru sa 8-stepenim Steptronic menjačem), a slede 3.0 šestocilindrični turbo-dizelaš u verziji 840d koji razvija 235 kW/320KS i 680 Nm, kao i šestocilindrični benzinski motor sa 250 kW/340KS i 500 Nm u varijanti 840i. M850i i 840d dolaze isključivo sa xDrive pogonom na sva četiri točka, dok bazni benzinac 840i može da se dobije u varijantama sa zadnjim ili xDrive pogonom na sva četiri točka. BMW je za novu ''osmicu'', između ostalog, predvideo i adaptivno M oslanjanje, aktivni diferencijal na zadnjoj osovini, iDrive sistem, head-up displej, aktivni parking sistem, kao i ''Live Cockpit Professional'' sa 12.3-inčnim displejem sa instrumentima i 10.25-ični infotainment displej. U gami će kasnije biti i sportska M8 Gran Coupe varijanta, pri čemu će se pod haubom naći 4.4 twin-turbo V8 motor sa 600KS i 750 Nm obrtnog momenta, u kombinaciji sa 8-stepenim automatskim menjačem. Osim toga, možemo očekivati i snažniji M8 Competition Gran Coupe koji će raspolagati sa 625KS. Naravno, deo M paketa će činiti i agresivniji aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, otvori za vazduh, zadnji difuzor, zadnji spojler), crni prednji ''bubrezi'', sportski podešeno i adaptivno oslanjanje, xDrive pogon na sva četiri točka (sa aktivnim M diferencijalom i 2WD modom vožnje), sportski izduvni sistem, M alu točkovi od 20 inča, jače kočnice (kao opcija će se nuditi i karbon-keramičke kočnice), kao i doterani enterijer (sportska sedišta i M volan, digitalni instrumenti, head-up displej...) Kao opcija će biti dostupni i M Carbon paket za eksterijer koji dodaje još više elemenata od ugljeničnih vlakana. Serija 8 Gran Coupe će se u prodaji pojaviti od septembra, i to po sledećim cenama u Nemačkoj: 840i Gran Coupe: 91.500 evra 840i xDrive Gran Coupe: 94.800 evra 840d xDrive Gran Coupe: 97.000 evra M850i xDrive Gran Coupe: 122.700 evra BMW M8 Gran Coupe će tek imati premijeru, pa će detalji i cene biti saopšteni naknadno. preuzeto sa - Auto Blog
  11. Fernando Alonso - mogao je i morao mnogo više

    Alonso: Mogao sam u Mercedes... Bivši vozač Formule 1 Fernando Alonso rekao je da je imao ponudu Mercedesa, ali da nije postigao dogovor sa čelnikom tima Totom Volfom. Španac je prizao da je 2016. godine pregovarao sa nemačkom ekipom, nakon što je postalo jasno da će Niko Rozberg posle osvajanja titule završiti karijeru. Alonso je tada bio vozač Meklarena. ''U prošlosti sam imao kontakte sa Mercedesom. Kada je Rozberg 2016. odlučio da se povuče razgovarao sam sa Volfom, ali na kraju nismo postigli dogovor'', izjavio je Alonso za ''As''. Rozberga je u Mercedesu zamenio Finac Valteri Botas. Alonso je 2005. i 2006. bio prvak sveta, a Formulu 1 napustio je 2018. i fokusirao se na takmičenja u drugim serijama. Prošlog vikenda osvojio je čuvenu trku ''24 sata Le Mana'' kao član Tojote. preuzeto sa - Auto Blog
  12. @ristivoje Nisam išao toliko brzo tuda jer u 100% slučajeva skrećem desno na raskrsnici. Zeznuto je kad se ide pravo, a semafor otvoren. Očigledno da imaju neku malu toleranciju preko 50 Km/h kad je ta raskrsnica u pitanju. Pogledao sam sada opet na Street View, vratio se malo više unazad i stvarno stoji i pre te kamere onaj znak: ...tako da ta kamera definitivno služi za snimanje brzine. Em ima znak pre nje, em si ti dobio kaznu kao potvrdu da radi. Samo su važne, po pitanju brzine, kamere pre kojih stoji onaj znak. @Denis891 Ipak nije samo za kontrolu saobraćaja, ima znak i pre nje.
  13. Crossover solucije

    Novi Peugeot 2008 Peugeot je predstavio novu generaciju modela 2008. Iako je to možda teško poverovati ovaj mali crossover izgleda i bolje od svog sjajno dizajniranog brata nove generacije modela 208. Konkretnije, novi 2008 izgleda kao umanjena verzija modela 3008 i čini se da mu ovaj ''dizajnerski jezik'' još i bolje stoji. Novi 2008 se bazira na PSA-ovoj modularnoj CMP platformi, što je rezultiralo rastom dužine za 14 cm u odnosu na prethodnika (sada 430 cm), a naraslo mu je i međuosovinsko rastojanje (260 cm) što će se sve pozitivno odraziti na ponudu prostora unutar putničke kabine. Širina ovog vozila iznosi 1.7 m, a visina 1.54 m. Sve verzije dolaze sa prtljažnikom zapremine 434 l. Kao što je i slučaj kod modela 208, novi 2008 pokretati nekoliko benzinskih i dizelskih motora, a u ponudi će se nalaziti i električno pokretana varijanta. Sa benzinske strane, ponudu će činiti 3-cilindrični 1.2 litarski PureTech snage 100, 130 i 155 KS, dok će dizelsku ponudu činiti 4-cilindrični 1.5 litarski BlueHDI snage 100 i 130 KS. U ponudi će se nalaziti 5 i 6-stepeni ručni kao i automatski 8-stepeni menjač. Električno pokretani e-2008 dolazi sa litijum-jonskom baterijom kapaciteta 50 kWh i električnim motorom od 100 kW/136 KS i 260 Nm. Ovaj pogonski sklop podržava brzo punjenje snage do 100 kW, što znači da je bateriju moguće napuniti do 80% kapaciteta za oko 30 minuta. Baterije se nalaze u podu vozila pa je ponuda prostora unutar putničke kabine i prtljažnika identična onima u konvencionalno pokretanim modelima. Autonomija modela e-2008 će se kretati oko 310 km. Novi Peugoet 2008 će moći da se pohvali bogatom bezbednosnom i infotainment opremom. Između ostalog treba izdvojiti sistem ''Drive Assist'' sa održavanjem vozila u kolovoznoj traci i upozorenjem na nenameran prelazak u drugu traku pa prilagodljivi tempomat sa stop&go funkcijom, kao i automatsko podešavanje prednjih svetala. Tu je i ''Full Park Assist'', sistem automatskog kočenja, sistem prepoznavanja saobraćajnih znakova, nadzora tzv. mrtvog ugla i sl. Osnovu enterijera će činiti Peugeotov 3D i-Cocpit sa manjim upravljačem i head-up ekranom. Od opreme treba izdvojiti dostupnost digitalne instrument ploče kao i audio sistema Focal s deset zvučnika. Inače, biće dostupna četiri paketa opreme Active, Allure, GT Line i GT. Novi Peugeot 2008 će na tržište stići pre kraja godine, a nešto bliže datumu lansiranja će biti poznate i cene. preuzeto sa - Auto Blog
  14. Budući modeli Renault-a

    Predstavljen Renault Triber Renault je još pre nekoliko meseci saopštio da će ime njihovog manjeg MPV vozila koji će se prodavati u Indiji biti Triber, a danas je ovaj novitet i zvanično promovisan na posebnom događaju u Nju Delhiju. Njegov razvoj se inače vodio pod kodnom oznakom RBC, pri čemu vozilo koristi modifikovanu verziju CMF-A platformu koju ima i Renault Kwid. Bez obzira na dužinu (kraći je od 4 metra), Triber ima mesta za sedam putnika, uz podatak da se treći red sedišta može ukloniti iz vozila (u tom slučaju zapremina prtljažnika iznosi 625 litara). Triber je dugačak 3990 mm, širok 1739 mm (bez retrovizora), visok 1643 mm, međuosovinsko rastojanje je 2636 mm, klirens iznosi 182 mm, dok je težina bazne verzije 947 kg. Naravno, i oprema je ovdei bogatija u odnosu na Kwid, uz novi infotainment sistem sa 7.8-inčnim ekranom osetljivim na dodir kao i Apple CarPlay & Android Auto (dostupno kod viših paketa opreme). Deo standardne opreme će i kod bazne verzije između ostalog činiti ABS i EBD, prednji vazdušni jastuci i zadnji parking senzori. Renault je za Triber na početku predvideo samo 1.0 litarski trocilindrični benzinski motor sa 72KS i 96 Nm (u paru sa 5-stepenim manuelnim menjačem), ali je već najavljeno da će kasnije stići i snažniji 1.0 litarski turbo benzinac kao i 5-stepeni automatizovani manuelni menjač. Prodaja u Indiji će početi za nekoliko meseci, dok će cena bazne verzije iznositi oko 530.000 rupija (oko 6.800 evra). preuzeto sa - Auto Blog
  15. Lamborghini na aerodromu u Bolonji Vozila koja na aerodromima dočekuju i sporovode avione nakon sletanja, obično su neki dosadni modeli automobila. Ali ne i u Bolonji. Zaljubljenici u sportske automobile oduševiće se kada slete na aerodorom u ovom gradu, s obzirom da je kao pratnja avionima prilikom manevrisanja po pisti dodeljen jedan Lamborghini. Srebrno-žuti Huracan LP580-2 RWD, sa oznakama i svetlosnom signalizacijom koju bismo na italijanskim aerodromima očekivali da vidimo na nekom Fiatu Doblo, šepuriće se po pisti u Bolonji u narednom periodu. Reč je o modelu sa zadnjim pogonom, koji je opremljen 5.2 V10 atmosfercem sa 580 konja i 540 Nm. Smešten u srcu oblasti koja je dom nekih od najvećih imena italijanske automobilske industrije, bolonjski aerodrom je na svega pola sata vožnje od mesta Sant'Agata - sedišta Lamborghinija. A u blizini je i centrala Ferrarija - Maranelo, kao i Modena u kojoj se nalazi dom firme Pagani. Ukoliko propuste da vide Huracan na pisti, putnici koji sleću na bolonjski aerodrom biće u prilici da uživo razgledaju druga dva modela Lamborghinija - Aventador SVJ i Urus, koji su izloženi na jednom od aerodromskih terminala. Inače, ovo nije prvi put da Lamborghini u promotivne svrhe koristi neki svoj model kao prateće vozilo na pisti. Pre Huracana LP580-2 RWD, jedan Aventador je istu dužnost obavljao tokom sedam dana 2013. godine, a krajem 2016. i početkom 2017. pistom se takođe šepurio Huracan, ali u verziji sa pogonom na sva 4 točka. preuzeto sa - Auto Blog
×