Welcome to Fiat-Lancia Club Serbia Forum

fb nalog 02.jpg

Za pisanje u bilo kojoj temi na Forumu neophodno je da se ulogujete. Ili tako što napravite svoj korisnički nalog na Forumu (klik na Sign Up i popunite polja), ili još lakše tako što se povežete sa Vašim Facebook nalogom.

Opet klik na ''Sign Up'', onda izaberite ''Sign In with Facebook'', izaberite da li želite na Forumu da koristite ime sa Facebook-a ili želite neko drugo ime, i to je to. Sve ovo klikćete samo prvi put, svaki sledeći put Forum je to automatski upamtio.

 

Povezivanjem na Forum dobijate mogućnost da učestvujete u diskusijama, postavljate slike, video klipove, dobijate notifikacije kroz Browser (da, isto kao na FB-u :) ), šaljete/primate privatne poruke, ''tagujete'' druge ljude kako bi odmah videli Vaš upis... Kao da ste postali deo jedne veeeeelike FB grupe sa trenutno preko 15.000 ljudi sa kojima razmenjujete stavove. :) 

neshaoct

Administrators
  • Content count

    38647
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About neshaoct

  • Rank
    Abarth

Contact Methods

  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd, Rakovica

Previous Fields

  • Garage
    Stilo 1.9 MJet 140

Recent Profile Visitors

115422 profile views
  1. 1997. Lamborghini Diablo GT1 Stradale Motor je 6.0 litarski V12 sa 655KS:
  2. Sudeći prema određenim izvorima koji tvrde da su upućeni u temu, kompanija Maserati razvija novi hiperautomobil koji je baziran na LaFerrari modelu. Iako bismo voleli da vidimo ovakav automobil u proizvodnji, prošlo je gotovo tri godine od predstavljanja LaFerrari modela, a tek moramo videti test vozilo kompanije Maserati, što sve više unosi sumnju u to da ćemo videti MC12 u skorije vreme. Međutim, Maserati planira buduće kreacije koje mogu da vas ostave bez daha, mi želimo da buduća izgleda baš kao i hiperautomobil sa ovih crteža. Eksterijer automobila je toliko ekstreman i agresivan, da se pored njega svaki model kompanije Lamborghini može osećati pomalo obično. Prednji deo karakteriše niži branik, maska i farovi koji su smešteni svega 10 inča iznad zemlje. Ostale neverovatne elemente predstavljaju dizajn otvorenog kokpita, ravna šasija, zadnje krilo smešteno između rubova zadnjih točkova kao kod Aston Martin Valkyrie modela i komplet stelt crnih točkova. Sa svim svojim neverovatnim karakteristikama, ne postoji nikakva šansa da vidimo ništa slično u skorije vreme, jer nakon svega, ovaj model bi se mučio da prođe jednu jedinu regulativnu normu, ali ako Maserati odluči da ga proizvede najverovatnije će to učiniti isključivo za trkačku stazu. preuzeto sa - Auto Blog
  3. Za osam godina neće biti automobila sa konvencionalnim motorima Trošak po pređenoj milji (1.6 kilometara), pašće na samo 6.8 centi. Nije nikakva tajna da aktuelni vid transporta treba da se menja. Da bi se ispoštovali novi, strožiji ciljevi vezani za emisiju izduvnih gasova, koje su postavili svetski lideri 2015. godine da bi ''spasili planetu'', treba da prestanemo sa eksploatacijom vozila sa SUS motorima do 2035. Uzimajući u obzir da se na električna vozila na globalnom planu odnosi tek dva odsto od ukupne brojke, ovo zvuči više nego ambiciozno. Međutim, ekonomista pri Stenford univerzitetu, Toni Seba, smatra da stvari izgledaju mnogo bolje nego što mislimo. U svojoj najnovijoj studiji, on tvrdi da u narednih osam godina neće više biti automobila, autobusa i kamiona pogonjenih benzinom i dizelom, bilo o kojem delu sveta da se radi. Ipak, čini se da je ovo više nego smela izjava. ''Mi smo na ivici jedne od najbržih i najtemeljnijih promena u istoriji saobraćaja'', rekao je Seba. U redu, ali šta treba da se dogodi tako brzo? Po studiji, tačka zaokreta će se desiti za dve ili tri godine, jer će za to vreme baterije za električna vozila postati bolje. Seba smatra da će prosečna autonomija po punjenju biti 320 kilometara a cena električnog automobila oko 30.000 dolara. ''Ono što kriva troškova pokazuje je da će sva nova vozila do 2025. biti električna, svi novi autobusi, automobili, traktori… sve što se kreće na točkovima će biti električno, na globalnom planu.'' Ovaj stručnjak smatra da će samo nostalgičari da se drže stare navike posedovanja automobila. Većina klijenata će se prilagoditi novom vidu transporta, sa vozilima po potrebi. Do 2024., smatra on, prodajni saloni će nestati. Po studiji, trošak po milji za električne automobile će pasti na samo 6.8 centi, dok će troškovi osiguranja pasti za do 90 odsto, zahvaljujući tehnologiji autonomne vožnje. Više od 95 odsto ukupne kilometraže u SAD do 2030. će biti obavljano u autonomnim električnim vozilima. Globalna potražnja za nafotom će dostići 100 miliona barela dnevno do 2020., i pašće na 70 miliona do 2030. preuzeto sa - Auto Blog
  4. Nova Mazda CX-5 od 23.290 evra u Srbiji Cene kreću od 23.290 evra, koliko košta CX-5 G165 Emotion sa motorom od 121 kW/165KS i menjačem sa 6 brzina. Kompletan cenovnik za CX-5 i ostale Mazdine modele pogledajte na sajtu Mazde za Srbiju. preuzeto sa - Auto Blog
  5. BMW, Mazda, Subaru i Toyota se nagodili sa Takatom Japanski proizvođač vazdušnih jastuka, koji je u poslednje vreme bio uzrok višemililionskog opoziva automobila brojnih proizvođača širom sveta, uspeo je da postigne dogovor s proizvođačima automobila iz naslova. Naime, na ime kompenzacije zbog pretrpljene poslovne štete, kompanija će im isplatiti iznos od oko 550 miliona dolara. Takođe, dogovorene su i dodatne pogodnosti za oštećene vlasnike vozila, kojima je Takata dužna da finansira zamensko vozilo dok je njihovo na popravci. Podsetimo, zbog Takate je samo u SAD-u opozvano više od 42 miliona vozila, osim plaćanja štete određena joj je kazna od milijarde dolara, a tehnički nedostatak je kriv za najmanje 16 poginulih i 200 povređenih osoba. preuzeto sa - Auto Blog ------------------------------------------- Infiniti opoziva modele Q30 i QX30 zbog vazdušnih jastuka U najnovijem izveštaju EU sistema za brzu razmenu informacija o opasnim proizvodima RAPEX, navedeno je da luksuzna Nissanova marka Infiniti opoziva modele Q30 i QX30 zbog mogućih problema sa vazdušnim jastucima. Konkretnije, u navedenom izveštaju stoji da je moguće da se u slučaju saobraćajne nesreće vazdušni jastuci ne aktiviraju zbog neispravno programirane nadzorne jedinice elektronskog sistema za aktiviranje vazdušnih jastuka. Ovaj je opoziv, navodi RAPEX, pokrenut na tržištima Holandije, Nemačke i Poljske, a odnosi se na Infinitijeve modele Q30 i QX30 proizvedene između 19. oktobra 2015. i 7. februara 2017. preuzeto sa - Auto Blog
  6. BMW M iz Švajcarske Namenjen ljubitelima sportskih BMW automobila, iz Švajcarske stiže automatski hronograf, izrađen od nerđajućeg čelika. Izrađen od nerđajućeg čelika (43mm), novi automatski hronograf M odeljenja namenjen je ljubiteljima sportskih BMW automobila. Zahvaljujući Sellita mehanizmu, preciznost i pouzdanost ne dovode se u pitanje, dok je u klasičan dizajn crnog brojčanika diskretno uklopljen znak koji prati najbrže BMW modele. Posvećenost detaljima je potvrđena i dekorisanom krunicom, koja nosi znak bavarske kompanije. Vodootpornost je 500 metara. BMW M Chronograph izrađen je u Švajcarskoj, a prodaje se po preporućenoj ceni od 1.700 evra. preuzeto sa - Auto Blog
  7. Vrele Gume test: Alfa Romeo Giulietta 1.6 JTDm/120 TCT Na sceni od 2010. godine, Alfa Giulietta polako ali sigurno odlazi u prošlost. No, zahvaljujući i dalje atraktivnom izgledu, odličnom 1.6 JTDm i još boljem automatskom TCT menjaču, interesovanje za nju i dalje postoji. Lepo stari Alfa Giulietta. Uprkos godinama, njen dizajn je i dalje aktuelan, prirodan, više svemirskih godina udaljen od nabuđenih Japanaca, tipa Honde Civic. Sve je ovde u suptilnim oblinama i detaljima, po ugledu na famoznu prednju masku. Verovali ili ne, izmenjena je krajem prošle godine, što su u Alfi nazvali ''restilizacijom''. Jednostavno horizontalne hromirane lajsne u središtu, zamenjene su crnim u obliku saća. I to je uglavnom sve što se tiče spoljašnjosti, a sve u iščekivanju da se dogodine pojavi naslednik, na posve novoj platformi. Do tada, šta je tu je, široka paleta odličnih agregata i magični šarm koji ovaj proizvođač ima na svoje poklonike, treba da je održe u životu. Jer zašto to ne reći, godine su učinile svoje, nakon strasne ljubavi, vreme je za svođenje računa. Nešto kao život sa voljenom osobom, u početku je sve idealno, no sa godinama eventualne mane iste sve više izlaze na videlo... Globalno uzevši ništa posebno deprimirajuće, ali sedam godina u auto industriji su danas čitava večnost, što se u najvećoj meri ogleda u unutrašnjosti. Ova je već bila doterana sredinom životnog veka, kada su izmenjeni upravljač, obloge na vratima, sedišta i kolor ekran, čime su ujedno ukinuti brojni prekidači na centralnoj konsoli. Spomenuti ekran, osetljiv na dodir, sada je u serijskoj opremi za sve verzije. No, ukoliko je sa satelitskim navođenjem, ima prečnik od 6.5 inča, odnosno samo 5 inča kada je bez njega (preuzet iz Fiata 500L). Nazvan ''U-Connect'', znatno je napredniji od bivšeg, dok su priključci prebačeni iz naslona za lakat, na dno centralne konsole (USB i AUX). Nimalo elegantno rešenje, šta više ni previše praktično, jer šta god da se priključi, mora se držati u rukama, odnosno spustiti na pod. Koliko god da sam tražio, nisam nažao zgodno mesto da odložim mobilni telefon, još manje za flašu sa vodom, koja se nervozno kotrljala po vozilu prilikom svakog ubrzanja i kočenja. U pregrade na vratima mogu da stanu samo novine ili auto karte, a u omanji naslon za laktove (opcija za jeftinije verzije), kutija cigareta i ključevi. Kad smo kod njih, Giulietta se i dalje pali klasičnim kontakt ključem, startovanje na dugme, kao i mnogi drugi savremeni dispozitivi, koje poseduju mlađi konkurenti, nisu dostupni. Ma nije važno, reći ćete, sve to se i onako često doplaćuje, ili je u ponudi tek kod najprestižnijih verzija. Tačno, samo i upotrebljeni materijali debelo kaskaju za mnogim konkurentskim modelima (VW Golf, Peugeot 3008, Renault Megane, Opel Astra). Vožena Giulietta, sa dvobojnom komandnom tablom (svetlo braon/crna kombinacija), deluje i dalje atraktivno, no kada se opipa plastika, sve je jasno. Tanka i tvrda, pripada jednom drugom vremenu. Znatno je ubedljivija intrument tabla, sa velikim analognim pokazivačima, s'tim da je crno beli ekran za putni računar mali i zastareo. Naprotiv, za upravljačem vozač se i dalje oseća prijatno, pod uslovom da nije XXL dimenzija. Uostalom, odavno smo se navikli da se od jedne Alfe može sve očekivati, osim prostranosti... Kožna sedišta su u skladu sa bojom armature, ali kada se malo bolje zagleda, jasno je da je koža upotrebljena samo na prednjem delu, ne i na poleđini sedišta. Što se tiče familijarnog aspekta, Giulietta je posve prosečno nadarena. Na zadnjoj klupi komotno se osećaju deca srednjeg uzrasta, ne i krupnije odrasle osobe. Uz to, pristup je otežan malim ulaznim otvorom i uglom otvaranja vrata, dok je ručica za otvaranje istih, zakamuflirana u okvir prozora. Lepo, ali ne preterano praktično. Sam prtljažnik deluje prostrano, ali je utovarni prag previsok. No, kada se uporedi zapremina sa mlađim predstavnicima u segmentu, 360 litara deluju jako skromno u porednju sa 500 litara koliko imaju pojedini konkurenti. Peta vrata otvaraju se lako, jednostavnim pritiskom na znak proizvođača. Počevši od 2010. godine, ovo je moje četvrto druženje sa Giuliettom. Nakon benzinskog 1.4 T/120 KS, te 1750 TBi/235 KS i dizela 2.0 JTDm, red je došao na odlični 1.6 JTDm, u sprezi sa novim automatskim menjačem TCT. Do prošle godine, kupci dizela, srednje snage, morali su se zadovoljiti sa ne preterano dinamičnim 1.6 JTDm od 105 KS, ili znatno snažnijim (čitajte skupljim, u Francuskoj za 2.000 evra) 2.0 JTDm od 150 KS. Prosto da se zapitamo zašto ga Alfa nije ranije ponudila, posebno jer je skuplji od slabije verzije za samo 200 evra, i mogao je poboljšati prodaju. Jer ova (prodaja), u Francuskoj i ostalim zemljama EU, duplo je slabija nego li pre koju godinu. Jednom za upravljačem, vozač Giuliette vraća se pomalo zaboravljenim gestovima. Kao što smo rekli, neophodno je okrenuti kontakt ključ (sistem slobodne ruke nije na raspolaganju ni uz doplatu) i spustiti klasičnu ručnu kočnicu. Tim bolje, reći će neko, posebno jer je i zvuk motora baš kako treba. Diskretan pri nižim obrtajima, odnosno prijatno grlat kada se pribiži najvišim. Uz to, perfomanse koje obezbeđuje Giulietti uopšte nisu za podcenjivanja, ''okruglo'' 10 sekundi do stotke i maksimalna brzina od bezmalo 200 km/h. U svakodnevnoj upotrebi odlikuje se velikom elastičnošću, posebno kada je u braku sa spomenutim automatskim menjačem TCT (dupla spojnica). Vožnja je zahvaljujući njemu tečna, opuštena, sa snagom koja dolazi progresivno, bez imalo cimanja (a-cup). Tako je barem dok je selektor DNA u modu ''Normal'', jer kada se izabere ''Dynamic'', obrtni moment poraste sa 280 na 320 Nm, što se manifestuje znatno boljim odzivom na gas. Ovaj mod ujedno utiče i na ostale principijalne faktore vožnje, kao što je upravljanje (slabija asistencija), kočnice, ESP (reaguje kasnije) i aktivira elektronski diferencijal Q2, koji, ukoliko dođe do proklizavanja, reaguje na jedan od pogonskih točkova. Što da ne, ukoliko tražite perfomanse, ali u tom slučaju ionako ne preterano udobna Giulietta postaje još nepodnošljivija (naša verzija obuvena je u gume dimenzija 225/45 R17). Pri nižim brzinama i lošem putu, njeno ogibljenje zna da dobro protrese putnike. Ništa dramatično, no gore navedeni konkurenti to rade znatno talentovanije. Slično je i sa ponašanjem na putu, iako ne može da pocrveni ispred njih, nema ozbiljnost jednog Golfa 7 ili Peugeota 308. Ponoviću još jednom, brzina kojom TCT menja prenose je za svaku pohvalu, tako da gotovo nikada nije neophodno posegnuti za ručicama pored upravljača. I sve to bez osetnog povećanja potrošnje (u poređenju sa manuelnim), koja se našem slučaju uglavnom kretala između 6-7 lit, uprkos neefikasnom Stop&Start sistemu. Proradio je tek nakon par dana test vožnje, da bi potom nastavio da funkcioniše haotično, kako mu se ''ćefne''... Što se tiče paketa opreme, u ponudi su ukupno tri : Giulietta, Super i Veloce. Ukoliko je verovati ovlašćenom sajtu, promotivna cena za osnovni model 1.4 TB/120 iznosi 14.490 evra, odnosno 16.490 evra za voženi 1.6 JTDm. Sa automatskim TCT menjačem dostiže 17.990 evra, odnosno 19.190 evra za završni nivo Super. Mnogo ili ne, presudite sami, moje je da konstatujem kako ova Giulietta i dalje poseduje mnogo šarma, kao i nekoliko jakih aduta, gde pre svega mislim na motor i menjač. No ukoliko niste zagriženi fan ovog brenda, znajte da se na tržištu mogu pronaći moderniji, prostraniji i udobniji modeli, slične cene, ali bez famoznog ''štita'' na nosu i tradicije duge više od jednog veka. Tekst i slike: Perica Rajković preuzeto sa - vrelegume.rs
  8. TestAutomobila video: Opel Insignia A 140KS Na testu Opel Insignia A iz 2010-e sa motorom 1.8 EcoTec benzinac, snage 140KS:
  9. Lada X-Ray Exclusive Avtovaz trenutno radi na pripremi novog luksuznog paketa opreme Exclusive za kompakt Lada X-Ray. Oprema Exclusive biće primetna pre svega po hromiranim delovima karoserije, biće drugačiji točkovi, a sedišta će da budu presvučena kožom i Alkantarom. Enterijer najskuplje verzije X-Ray krasiće površine pokrivene crnim pijano lakom, dok će nožne komande da budu od metala. Lada X-Ray Exclusive biće opremljena samo najmoćnijim motorom VAZ-21179 od 1,8 litara i 122 KS. Kao opcija biće u ponudi i robotizovani automatski menjač. U aktuelni model ugrađuje se francuski motor od 1.6 litara koji razvija snagu od 106 KS, međutim uskoro će da ga zameni analogni МКPP 21809 domaće proizvodnje koji je razvio Avtovaz tako da će Lada X-Ray da bude ''još više Ruska''. Pretpostavlja se da će ovaj ruski krosover luksuzno opremljen da košta više od 800 hiljada rubalja, što je za 100.000 više od standardne verzije. preuzeto sa - Auto Blog
  10. Renault najavljuje novi Megane RS Renault Sport je potvrdio da će kasnije ove nedelje pokazati novu generaciju sportskog Megana RS. Automobil će imati promociju u Monaku, tokom sledećeg F1 vikenda, a za volanom će se naći Renaultov F1 vozač Niko Hulkenberg.
  11. G-Power BMW M3 GT2 S Hurricane Motor je povećan na 4.5 litarski V8 sa 529 kW/720KS i 650 Nm. Najveća brzina iznosi više od 330 km/h, a do 200 km/h ubrzava za 9.8 sekundi. U paketu su Widebody kit od ugljeničnih vlakana, 19-inčni točkovi, pojačane kočnice, modifikovano oslanjanje, doterani enterijer sa sportskim sedištima i volanom, kao i alkantarom i zaštitnim kavezom. Cena iznosi 292.883 evra.
  12. Niki Hejden preminuo je u bolnici od posledica povreda zadobijenih u saobraćajnij nesreći. Svetski šampion u motociklizmu, legenda Honde i automotosporta, preminuo je u 35. godini nakon što ga je tokom vožnje biciklom udario automobil. Hejden je u saobraćajnoj nesreći zadobio teške povrede glave i grudnog koša. U bolnici u Ćezeni nisu mnogo da mu pomognu... Držan je pet dana u indukovanoj komi jer je procenjeno da ne bi izdržao operaciju. U trenutku nesreće, odmarao se od trke u Imoli na kojoj je zauzeo 12. mesto. Niko nije mislio da će Hejdena tada videti poslednji put na stazi i motoru. U ponedeljak posle podne su zvaničnici bolnice potvrdili vest o njegovoj smrti. ''Medicinski tim je potvrdio smrt pacijenta Nikolasa Patrika Hejdena koji je na lečenju bio od srede, 17. maja na intenzivnoj nezi u Bufalini bolnici u Ćezeni nakon što je ranije tog dana zadobio teške višestruke povrede'', stoji u šturom saopštenju bolnice. Vozač koji je udario Hejdena podvrgnut je odmah alko-testu koji je pokazao da nije bio pod uticajem alkohola u trenutku nesreće. Italijanska policija sprovodi istragu čiji se zaključci očekuju u julu. Nakon Moto GP karijere, tokom koje se na Hondi 2006. okitio titulom svetskog šampiona u kraljevskoj klasi, Hejden se okrenuo Superbajku i vozio je za Red Bul Hondu. Moto GP svet pamtiće ga kao izuzetnog vozača, i nekoga koje te 2006. prekinuo niz od pet uzastopnih titula Valentina Rosija. Rosi je, kao i svi vozači, bio pogođen vešću o nesreći i počast je Hejdenu odao uz poruku da je on jedan od ''najboljih prijatelja koje je ikada imao u padoku''. Detalji o sahrani biće poznati naknadno. preuzeto sa - Auto Blog
  13. Volkswagen mora da uvede nove električne modele u Kaliforniju Vlasti države Kalifornija u SAD, pored velike finansijske kazne propisali su i dodatne uslove za rad Volkswagena u toj državi. Naime, Volkswagen će morati da do 2019. godine lansira na ovom tržištu tri električna modela, od čega najmanje jedan mora biti SUV. Nakon toga, do 2020. godine mora se pojaviti još jedan SUV. Takođe, dodatni uslov za Volkswagen je da u periodu između 2019. i 2025. godine proda najmanje 35.000 električnih vozila u državi Kalifornija. Kao odštetu VW će isplatiti ukupno 225 miliona dolara, od čega 66 miliona dolara ide Kaliforniji. preuzeto sa - Auto Blog
  14. FCA Srbija 25. maja objavljuje početak proizvodnje Fiata 500L facelift Kako prenosi Beta, kompanija ''Fiat-Krajsler automobili Srbija'' 25. maja objaviće početak proizvodnje novog modela Fiat 500L, koji će se od ove godine proizvoditi u Kragujevcu. Prema najavi iz kompanije, svečanost će biti održana od 11 časova u krugu kragujevačke fabrike FCA Srbija. ''Nakon pet godina, slavimo uspeh modela Fiat 500L predstavljanjem nove investicije koja će biti prekretnica u razvoju i garancija budućih uspeha kompanije FCA Srbija'', navodi se u saopštenju kompanije. U Samostalnom sindikatu FCA Srbija u Kragujevcu rekli su agenciji Beta da je reč o početku proizvodnje restilizovanog klasičnog modela Fiat 500L. ''Mi jedva čekamo četvrtak, da saznamo od Fiatovih rukovodilaca kakvi su planovi kompanije za našu fabriku i radnike i Kragujevac'', rekao je predsednik sindikata Zoran Marković. preuzeto sa - Auto Blog
  15. CarAdvice video: Test 2017. Mercedes E klasa All-Terrain