Jump to content

neshaoct

Administrators
  • Content Count

    62035
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    91

neshaoct last won the day on December 21 2019

neshaoct had the most liked content!

About neshaoct

  • Rank
    Abarth

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd, Rakovica

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo 159 sw 1.9 MJet / Stilo 1.9 MJet 140

Recent Profile Visitors

128532 profile views
  1. InsideLane video: Test 2020. Ford Focus 1.0 ST Line Focusom ST Line Ford gađa na vrh C segmenta. Opremio ga je 1.0 Ecoboost motorom sa 123 KS i prosečnom potrošnjom od 4.8 litara. ST Line znači veće 17-ce alufelne, sportske branike i pragove, pa sve do crvenog šava po unutrašnjosti:
  2. Kompanija JLR zbog koronavursa delove iz Kine dopremala u koferima Jaguar Land Rover (JLR) je zbog koronavursa delove za proizvodnju svojih automobila iz Kine dopremala u koferima. Iz kompanije su saopštili da bi i pored napora nabavka delova mogla da bude potpuno zaustavljena za dve nedelje. ''Sigurni smo za ovu nedelju, pa i sledeću, ali za treću će nam nedostajati delovi'', rekao je direktor grupe Ralf Spet na događaju u Koventriju. On je dodao da su iz Kine za Veliku Britaniju leteli sa delovima u koferima. JLR je najveći proizvođač automobila u Velikoj Britaniji sa tri fabrike koje proizvode gotovo 400.000 vozila godišnje. preuzeto sa - Auto Blog
  3. 250. proizvedeni Bugatti Chiron na Sajmu automobila u Ženevi Bugatti je naslednika legendarnog modela Veyron premijerno predstavio 2016. godine na Sajmu automobila u Ženevi na kome će nakon četiri godine na istom mestu publici prikazati i 250. proizvedeni primerak i tako obeležiti realizaciju polovine planiranih primeraka. Karbonska karoserija Chirona Sport Edition Noire je upotpunjena mnogobrojnim crnim detaljima, a crna boja dominira i u kabini koja je obložena najkvalitetnijim materijalima koji se mogu dobiti u aktuelnom trenutku autoindustrije. U Bugattiju kažu da je od ukupno 500 planiranih Chirona na raspolaganju nešto manje od 100 primeraka. Podsećanja radi, njihov ultrasportski dvosed čija početna cena iznosi nešto više od tri miliona evra pokreće 8-litarski motor sa 16 cilindara koji uz asistenciju četiri turbopunjača razvija 1.600 konjskih snaga i 1.600 Nm najvećeg obrtnog momenta. preuzeto sa - Auto Blog
  4. Bugatti tajni koncepti - W16 Coupe Rembrandt, Atlantic Coupe i Barchetta Tokom godina Bugatti je razvio više tajnih koncept vozila koji nisu matrijalizovani i nisu predstavljeni javnosti sve do sada. GT model sa napred smeštenim motorom, i to 8.0 litarskim W16 agregatom iz Chirona. Atlantic Coupe je zamišljen kao moderna interpretacija Type 57 Atlantica iz tridesetih godina prošlog veka. Za izgled se još 2008. pobrinuo Achim Anscheidt, a kao baza bi poslužio Veyron Grand Sport Vitesse.
  5. neshaoct

    Moto GP: Honda

    Mark Markes u Hondi do 2024. godine Mark Markes i Repsol Honda će sarađivati čak do 2024. godine. Osmostruki svetski šampion je potpisao u četvrtak četvorogodišnji produžetak ugovora što je neobično za MotoGP jer se ugovori uglavnom potpisuju na dve godine. Poslednji put Mark Markes i Repsol Honda su ugovor potpsiali 2018. godine, a tada je dogovorena dvogodišnja saradnja. Ugovor Španca i japanske fabrike je isticao na kraju sezone 2020, a očekivano je bilo da se ova ''ljubav'' nastavi. Markes će ostati još četiri godine duže sa Repsol Hondom, a za razliku svih ostalih vozača koji uglavnom potpisuju dvogodišnje ugovore svetski šampion i jedan od najvećih motociklista svih vremena zaslužio je duplo duže produženje utovora. ''Veoma sam ponosan da objavim produžetak saradnje za sledeće četiri godine. Honda mi je dala mogućnost da stignem u MotoGP klasu sa fabričkim motociklom 2013. godine. Od prve sezone smo imali uspehe zajedno i veoma sam srećan što sam deo Hondine porodice. Honda mi daje samopouzdanje da nastavimo partnerstvo kako bismo stigli do zajedničkog cilja i kako bismo nastavili priču uspeha'', rekao je Markes po potpisivanju ugovora. ''Počeli smo razgovore pre nekoliko meseci i obe strane su htele da nastavimo da pobeđujemo. Jedinstven šampion zaslužuje jedinstven ugovor. Imam poverenja u ovom partnerstvo i želim da svi budu uključeni u ovaj uspeh'', rekao je predsednik Honde Jošišihe Nomura. Markes će tako zaokružiti skoro deceniju sa Hondom, a ovaj produžetak saradnje je očekivan jer nikakvih spekulacija nikada nije bilo da bi Španac mogao da promeni fabriku. Iako mnogi misle da bi najveći motociklista svih vremena nekada morao da proba i drugu mašinu, Mark izgleda nema nameru da napravi grešku kakvu su pravili Valentino Rosi i Horhe Lorenco odlaskom iz fabrike koja im je donosila najveće uspehe. preuzeto sa - Auto Blog
  6. Da li automobili na vodonik imaju perspektivu? Šta je to što koči masovniju proizvodnju vozila sa vodoničnim gorivnim ćelijama? Sve se češće postavlja pitanje perspektive električnih automobila u odnosu na benzince i dizelaše, ali da li su možda automobili na vodonik, zapravo, prava budućnost brzog i efikasnog prevoza koji ne zagađuje životnu sredinu? O kakvom je pogonskom sistemu reč? Vodonične gorivne ćelije funkcionišu po principu mešavine vodonika sa kiseonikom iz vazduha, odakle se, zatim, hemijskom reakcijom dobija elektricitet za pokretanje elektromotora. Nema izduvnih gasova, a jedino što se emituje su elektricitet, toplota i voda. Sa punim rezervoarom vodonika, ovakva vozila su u stanju da pređu 320 do 405 km. Da li je električna energija iz baterija klasičnih elektroautomobila pouzdanije gorivo? Konvencionalni tipovi električnih automobila, poput Nissana Leaf, BMW-a i3 i Tesle, poseduju baterije koje se mogu dopunjavati i regeneracijom energije kočenja/usporavanja. Ipak, neophodno je da se ovakva vozila dopune na električnim punjačima nakon pređenih 160 do 500 km, u zavisnosti od modela i kapaciteta baterija. Standardnim električnim vozilima potrebno je i do 12 sati (na kućnim utičnicama) dok im se baterija u potpunosti ne napuni. Sa druge strane, punjenje rezervoara vodonikom traje nekoliko minuta. Šta su prednosti, a šta mane automobila na vodonik? U pogledu autonomije, vozila koja pokreće vodonik u blagoj su prednosti u odnosu na klasična električna, ali zaostaju za njima kada je reč o karakteristikama, ceni i dostupnosti stanica za punjenje. Tako, na primer, cena ovakvih vozila kreće od 60.000 eura, što je bar dvostruko više od električnog automobila. Infrastruktura nužna za postavljanje stanica za punjenje vodonikom je manje isplativa, s obzirom na činjenicu da pristupačnost električne mreže olakšava postavljanje punjača za električne automobile. Dok je električne automobile moguće puniti i kod kuće, to nije moguće u slučaju vozila na vodonik. Takođe, gorivne ćelije su vrlo skupe, a postoji i strah u vezi sa skladištenjem vodonika jer je lako zapaljiv, pa predstavlja ozbiljan bezbednosni rizik. Kakvi su izgledi buduće proizvodnje automobila na vodonik? Preko milion električnih automobila prodato je širom sveta. Za to vreme, u saobraćaju je prisutno tek nekoliko desetina hiljada vozila na vodonik. Ipak, na pojedinim svetskim tržištima, kompanije poput Toyote, Honde i Hyundaija već godinama plasiraju svoje modele sa pogonom na vodonik. Ono što koči uspeh ovakvih automobila jeste i trenutna tehnologija kojom se stvara vodonik, a koja koristi tri puta više energije pri proizvodnji, nego što je pruža tako dobijeni vodonik. preuzeto sa - b92.net
  7. Najavljen novi Volkswagen Golf GTI Volkswagen je nedavno već potvrdio da će novi Golf GTI i Golf GTD premijeru imati u martu na sajmu automobila u Ženevi, dok će Golf R prikazati u julu na Goodwood festivalu brzine. U međuvremenu, novi Golf GTI je ponovo najavljen, i to fabričkim crtežom koji pokazuje njegov prednji deo. Novi Golf GTI po nekim ranijim informacijama stiže sa 2.0 turbo-benzincem i mild-hybrid sistemom (imaće 180 kW/245KS), a zatim slede i Golf GTI TCR sa do 221 kW/300KS (imaće i LSD diferencijal, veće točkove, jače kočnice i niže oslanjanje), pa dizelski Golf GTD sa 147 kW/200KS kao i Golf R koji će raspolagati sa 245 kW/333KS. U Golf GTI paketu će se naći i 6-stepenim manuelni menjač ili 7-stepeni automatik sa dvostrukim kvačilom, adaptivno DCC oslanjanje, veći alu točkovi, aero paket (prednji spojler, pragovi, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), prednja crna maska ca crvenom lajsnom i GTI logom, kožni volan sa zaravnjenim donjim delom i crvenim šavovima, kao i sportske pedale i sedišta sa karakterističnim kariranim dezenom. Kao i ostale verzije, i Golf GTI će dobiti novi infotainment sistem sa ekranom osetljivim na dodir, head-up displej, 10.25-inčnu digitalnu instrument tablu, ''Travel Assist'' sistem za poluautonomnu vožnju, kao i sistem Car2X koji novom Golfu omogućava da komunicira i razmenjuje informacije sa okolinom. Nemački mediji procenjuju da će novi Golf GTI u baznoj verziji koštati oko 33.000 evra. preuzeto sa - Auto Blog
  8. Honda Civic Type R Limited Edition i Civic Type R Sport Line Honda proširuje svoju ponudu modela Civic Type R dodavanjem dve nove verzije, Limited Edition i Sport Line. Oslanjajući se na dinamičke performanse standardnog Type R, svaki novi model nudi drugačiji stil i opcije performansi. Civic Type R Limited Edition Honda je predstavila ograničeno izdanje Civic Type R Limited Edition, najekstremniju verziju svog poznatog automobila visokih performansi. Napravljen kao najčistiji izraz modela Type R do sada, Limited Edition sadrži nove lagane komponente, minimalističku unutrašnjost, poboljšanu dinamiku vožnje i izdvojeni stil. Evropa će dobiti samo 100 primeraka ovog modela Type R. Ključno za privlačnost Limited Editiona je režim uštede kilograma, jer će Honda ukloniti klima uređaj, ekran osetljiv na dodir i deo prigušivanja zvuka zbog uštede 47 kilograma. Daljnji dodaci uključuju lagane, kovane BBS 20-inčne felne od legure s vrhunskim mekanim gumama Michelin Cup 2. Honda tvrdi da je izmenila amortizere i ponovo kalibrisala upravljač kako bi odgovarala kombinaciji novih felni i guma, kao i povećala nivo povratnih informacija. Ekskluzivna Sunlight Yellow žuta boja sa kontrastnim crnim sjajnim krovom, retrovizorima i usisnim otvorima za vazduh imaju za cilj povećanje vizuelnog efekta Limited Editiona, dok svaki model dobija u unutrašnjosti svoju pločicu na centralnoj konzoli. Dva modela dopunjuju ažurirani Type R koji je prvi put predstavljen u januaru ove godine. Vizuelne promene su neznatne i uključuju reprofilisane branike i svetla, ali opet je pažnja usmerena na inženjerska poboljšanja - na primer, veći otvor za usis vazduha se kombinuje s novim jezgrom hladnjaka motora za smanjenje temperature rashladne tečnosti za do 10 stepeni u uslovima u kojima je motor u graničnom režimu rada, tvrdi Honda. Slična poboljšanja su postignuta i sa novim sistemom kočenja, donoseći dvodelne plutajuće prednje diskove koji smanjuju masu za 2.5 kg, a tu je pedala kočnice sa 15 mm manjim hodom. Što se oslanjanja tiče tvrdi se da se njime dodatno pooštrava upravljanje, dok su parametri prilagodljivih amortizera prošireni. Dodaci u enterijeru, uz revidirani sistem za zabavu, uključuju volan od Alkantare i novu ručicu menjača u obliku suze. Nova tehnologija uključuje kontrolu zvuka Active Sound Control, koji koristi zvučnike automobila da bi poboljšao zvuk motora u Sport i R + modusima i maskirao ga u Comfort model. Takođe je predstavljen novi sistem beleženja podataka o performansama, nazvan LogR, koji vozaču omogućava uvid u temperaturu i pritisak komponenti u stvarnom vremenu, a koristi GPS i G pokazivač sile gravitacije kako bi vozačima pomogao da postignu najbolje moguće vreme po krugu. Kao i standardni Type R, Limited Edition takođe dobija Honda ''sensing'' paket bezbednosnih i tehnologija pomoći vozaču kao standardnu opremu, uključujući kočioni sistem za ublažavanje sudara sa upozorenjem na prednji sudar (Collision Mitigation Braking System with Forward Collision Warning), ublažavanje odstupanja na putu s upozorenjem o odlasku sa trake (Road Depature Mitigation with Lane Departure Warning), pomoć pri održavanju trake (Lane Keeping Assist) i prilagodljivi tempomat (Adaptive Cruise Control). Novi model Limited Edition zadržava moćni benzinski 2.0 VTEC Turbo motor modela Type R. Najviša izlazna snaga iznosi 320 KS pri 6.500 okr/min, a najveći obrtni moment je 400 Nm od 2500 do 4500 okr/min. Ubrzanje od 0-100 km/h je 5.7 sekundi. Prodaja ograničene serije Type R Limited Edition za Evropu kreće u leto 2020. godine, a cene će biti najavljene kako se bude približavo datum lansiranja na tržište. Honda Civic Type R Sport Line Drugi novi dodatak Type R asortimanu je Sport Line, dizajniran tako da ponudi ''diskretniji stil i pročišćenu vožnju'' za one koji su izgled postojećeg modela smatrali previše agresivnim. Sport Line ima zadnji spojler male visine, 19-inčne felne od legure s Michelin Pilot Sports 4S gumama, crnu unutrašnjost te zadržava izvanredne performanse koji su zaštitni znak Type R modela. Civic Type R Sport Line se takođe razlikuje sivom naglašenom linijom koja ide duž donjeg dela automobila. Dodajući rasponu opcija boja modela Civic Type R GT i Type R Sport Line biće dostupni u hrabroj novoj plavoj boji, Racing Blue. Unutrašnjost novog modela Civic Type R Sport Line zadržava privlačnost usmerenu na performanse i suptilniji ambijent. Crna sedišta sa crvenim šavovima se dopunjuju novom glavom ručice menjača u obliku suze i volanom od Alkantare. Crveni šavovi se prostiru i u unutrašnjosti, uključujući i obloge na vratima, kako bi odražavali Hondino sportsko nasleđe. Kao i kod uobičajenog Civic Type R-a, i novi Type R Sport Line je opremljen nizom karakteristika udobnosti i bezbednosnih karakteristika. Nova varijanta zadržava i 7-inčni infotainment sistem koji uključuje DAB radio, Apple CarPlay i Android Auto. Novi Civic Type R Sport Line biće dostupan u Nemačkoj od proleća, sa cenom već od 41.490 evra. preuzeto sa - Auto Blog
  9. DS najavio novi model Već duže vreme je poznato da PSA grupacija priprema novi veći model za brend DS Automobiles, a rezultat bi mogli da vidimo 24. februara. Tačnije, DS Automobiles je za taj dan najavio premijeru svog novog serijskog modela, ali sem teaser videa nije objavio detalje. Ipak, pojedini mediji pretpostavljaju da se ovde radi upravo o sedanu DS 9 koji je još prošle godine u Kini snimljen bez ikakve maske. Ako je to tako, to znači da je DS 9 baziran na produženom Peugeotu 508 L koji se već nudi u Kini, pri čemu je DS 9 dobio izmenjeni prednji i zadnji deo. Imajući to u vidu, i dimenzije DS 9 bi trebalo da budu slične pomenutom Peugeotu, što podrazumeva dužinu vozila od 4933 mm i međuosovinsko rastojanje od 2895 mm. Takođe, deo standardne opreme će po svemu sudeći činiti i 12.3-inčna digitalna instrument tabla i 10-inčni ekran osetljiv na dodir za infotainment sistem. Ostaje da se vidi koji motori će biti u ponudi, ali se očekuju 1.6 turbo-benzinac sa 147 kW/200KS, kao i E-Tense plug-in hibridna verzija. Takođe, DS Automobiles će dva dana kasnije (26. februara) održati i promociju novog koncept vozila, ali ni tu nisu objavljeni detalji. Navedeno je tek da se radi o sofisticiranom i tehnički naprednom konceptu kojim će se obeležiti početak nove ere. preuzeto sa - Auto Blog
  10. OSV video: Peugeot 508 SW Dug su put prešli karavani od nekada skromnih automobila koji se kupuju samo ako se baš baš treba više mesta (za lubenice npr. ), do današnjih lepih, brzih ili baš brzih auta. Peugeot je tako napravio 508 karavan da ga mnogi kupuju iako im uopšte ne treba toliko prostora, već je prosto lep i praktičniji od limuzine:
  11. Trampova ''Zver'' na Dejtoni 500 Predsednik SAD Donald Tramp se u društvu prve dame Melanije Tramp provozao stazom čuvene trke Dejtona 500. Oni su napravili uvodni krug u svom blindiranom Cadillac CT6 vrednom 1.500.000 dolara i teškom 9.000 kilograma koji sa razlogom zovu ''Zver''. Trka Dejtona 500 je duga 500 milja, kako joj i ime govori, odnosno 805 kilometara. Drugu godinu u nizu je pobedio Deni Hamlin, ali je njegova pobeda ostala u senci stravičnog udesa u poslednjem krugu...
  12. Cupra Leon zvanično Seat je krajem januara javnosti predstavio Leon nove generacije (u hatchback izdanju sa 5 vrata i kao karavanski ST), dok su danas promociju imale i njihove sportske verzije podbrenda Cupra. Tačnije, danas su prikazani Cupra Leon hatchback i Cupra Leon ST, uz najavu da će se ovi modeli početkom marta pojaviti i na sajmu automobila u Ženevi. I Cupra Leon je dobio MQB platformu, daleko moderniji i prostraniji enterijer sa kvalitetnijim materijalima, brojne bezbednosne i sisteme asistencije vozaču, novi infotainment sistem od 10 inča, digitalnu instrument tablu od 10.25 inča, kao i glasovne komande, Android Auto i bežični Apple CarPlay. Cupra Leon hatchback je inače dugačak 437 cm, širok 180 cm i visok 146 cm, dok karavan ST ima dužinu 464 cm i visinu 145 cm (međuosovinsko rastojanje iznosi 269 cm). Naravno, u paketu je i agresivniji izgled što podrazumeva saćastu prednju masku sa Cupra logom, izmenjene branike, prednji spojler, veće otvore za vazduh, set pragova, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler... Ističu se i posebne boje, kao što su Desire Red i Graphene Grey, kao i dve mat boje Magnetic Tech Matt i Petrol Blue Matt. Osim toga, ovi modeli imaju i sportski podešeno oslanjanje (auto je napred niži 25 mm i 20 mm pozadi), izduvni sistem sa četiri izduvne cevi, Brembo kočioni sistem sa diskovima 370 mm, alu točkove sa detaljima u boji bronze (od 18 i 19 inča), kao i doterani enterijer (Cupra volan sa zaravnjenim donjim delom, sportska sedišta i pedale, detalji u boji bronze...). U gami je nekoliko verzija sa 2.0 TSI turbo benzincem, i to sa 245KS/370 Nm, 300KS/400 Nm i 310KS/420 Nm, svi u kombinaciji sa 7-stepenim DSG menjačem sa dvostrukim kvačilom. Treba napomenuti da je verzija sa 310KS/420 Nm rezervisana samo za karavanski ST koji ima i 4Drive pogon na sva četiri točka. Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje manje od 5 sekundi, dok je najveća brzina el. ograničena na 250 km/h. Tu nije kraj jer je u ponudi i Cupra Leon sa Plug-in-Hybrid pogonskim sistemom (PHEV). To znači kombinaciju 1.4 TSI benzinca, elektromotora, litijum-jonskih baterija od 13 kWh i 6-stepenog DSG menjača. Kombinovana snaga sistema je 245KS i 400 Nm, a treba reći da je moguća i vožnja u elektro modu i to do 60 km. preuzeto sa - Auto Blog
  13. Problem sa rokom isporuke zna da bude i do dilera, odnosno...oni dobiju jasne instrukcije šta da kažu potencijalnim kupcima koliko će čekati na auto, ali u želji da pridobiju više kupaca (u gradovima gde imaju konkurenciju drugih ovlašćenih kao što je BG), onda oni ''ulepšaju'' taj rok kupcu, pa npr. umesto dva meseca kažu mu mesec ipo, iako znaju da neće moći taj rok da ispoštuju. Potencijalni kupac se ne zapita kako to da je samo kod tog dilera rok kraći za npr. 15 ili 30 dana nego kod ostalih ovlašćenih u tom gradu...već ''poleti'' za tim obećanjem i kupi kod njih (jer bi eto kod onih drugih čekao 15 ili 30 dana duže). U praksi mu bude rok isti kao i kod onih drugih naravno, ali nije njima dao pare nego onima koji su mu rok ''ulepšali''. Tako se dobije kupac koji misli da su kasnili, da mu nisu rok ispoštovali, a ustvari... Naravno da nije dobra poslovna praksa da se na taj način pridobijaju kupci, naročito ako se gleda dugoročno. Imao je FCA dosta priče o tome sa dilerima, i iako se takva praksa smanjila, kao što vidimo i dalje nije sasvim iščezla, i nije samo FCA sa tim problemom u odnosu sa dilerima...
  14. ChasingCars Test 2020 Lexus LC 500 U čast 30 godina postojanja Lexus brenda napravljena je ova ograničena serija (Inspiration Series) modela LC 500 kojeg pokreće 5.0 V8 atmosferac:
  15. AutoTragač video: Volkswagen Arteon 2.0 TDI VW voli da istakne da Arteon nudi više mesta unutra u odnosu na konkurenciju:

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...