Jump to content

neshaoct

Administrators
  • Content count

    41013
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

neshaoct last won the day on October 9

neshaoct had the most liked content!

4 Followers

About neshaoct

  • Rank
    Abarth

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd, Rakovica

Previous Fields

  • Garage
    Stilo 1.9 MJet 140

Recent Profile Visitors

116954 profile views
  1. Nasljednik Punta - 500B

    Najava o nasledniku Fiat Punta sledećeg meseca, proizvodnja u Srbiji? Pojedini italijanski mediji, pozivajući se na izvore iz FCA grupacije, pišu da će zvanična informacija o nasledniku Fiat Punta možda biti objavljena već sledećeg meseca, dok će njegova prodaja u Evropi startovati tokom 2018. godine. Taj model neće nositi naziv Punto, a po svemu sudeći će se bazirati na X6H platformi koju koristi Fiat Argo koji se već proizvodi u Južnoj Americi. Da li to znači da će naslednik Punta u stvari biti samo evropska verzija Arga? Čak i ako se to desi, automobil će za potrebe evropskog tržišta pretrpeti brojne izmene koje se tiču oslanjanja, komfora, upravljanja, bezbednosti... Podsećanja radi, Argo je dugačak 399 cm, širok 172 cm, visok 150 cm, međuosovinsko rastojanje iznosi 252 cm, dok je zapremina prtljažnika 300 litara. Nas međutim više zanima informacija da bi proizvodnja ovog novog Fiatovog modela B segmenta trebalo da se odvija u Kragujevcu, dok će motori stizati iz Poljske. Ime ovog modela će verovatno biti saopšteno sledećeg meseca, a neki pominju i naziv Fiat Primo. preuzeto sa - Auto Blog
  2. Chrysler Pacifica S Chrysler je za modelsku godinu 2018. blago doterao MPV model Pacifica, pri čemu će kupcima biti dostupan i opcioni S paket kod Touring Plus, Touring L, Touring L Plus i Limited verzija. Paket S dolazi sa cenom od 595 dolara, a sadrži gloss black elemente (uključujući i prednju masku i kućišta svetala), crni Chrysler logo, crni krov (opcija na Touring Plus verziji a kod ostalih standardni deo opreme), crne 18-inčne točkove (opciono i od 20 inča uz doplatu od 995 dolara), crna sedišta sa sivim šavovima i S logom, volan sa sivim šavovima i piano black akcentima... Standardno kod svih verzija MY2018 Pacifice dolaze i Apple CarPlay i Android Auto, dok će 4G LTE WiFi biti dostupan kao opcija. preuzeto sa - Auto Blog
  3. Automobili iz filmova

    Koji to automobil ''vozi'' Detektiv K u Blade Runner 2049!? Ako ste obratili pažnju na detalje prilikom gledanja novog SF filma ''Blade Runner 2049'', onda ste možda i primetili koji to automobil ''pilotira'' Detektiv K, odnosno Ryan Gosling!? Ako ste ljubitelj SF filmova, a naročito poklonik kultnog Blade Runner ostvarenja iz davne 1982. godine, onda svakako znate i da trenutno u bioskopima igra njegov nastavak Blade Runner 2049, koji možda nije toliko revolucionaran kao prvo ostvarenje, ali je svakako nešto što vredi imati u svojoj SF kolekciji. Ukoliko ste već gledali ovaj novi film i bili pažljivi kada je reč o detaljima, možda se i primetili da je futuristički, ''leteći'' automobil koji vozili Detektiv K (Ryan Gosling), zapravo proizvod Peugeota, verovali ili ne! Ono što je kuriozitet jeste da se Peugeot (a ni Citroen), u Sjedinjenim Američkim Državama, pa samim tim ni u Los Anđelesu gde se odvija radnja, ne prodaju još od 1991. godine. Ali, ko zna, ima dosta vremena do 2049. godine, te se PSA grupacija možda i vrati preko bare, i to baš sa letećim automobilima! preuzeto sa - Auto Blog
  4. VW Scirocco

    Volkswagen Scirocco otišao u penziju Kompanija Volkswagen je objavila da je sportski coupe Scirocco zvanično otišao u penziju. Na zvaničnom sajtu nemačkog proizvođača je objavljeno da više neće primati narudžbine za ovaj model, ali da još uvek ima određeni broj primeraka na zalihama koji su dostupni kupcima. Naravno, konfigurisanje više nije opcija jer su automobili proizvedeni. Nakon gotovo deset godina dvovratni model odlazi u penziju. Neki će reći da su iznenađeni što je i preživeo tako dugo s obzirom da se nije istakao prodajom. Scirocco je baziran na platformi PQ35 kao i peta generacija modela Golf, pa je već zastareli proizvod iako njegov spoljašnji izgled i dalje prolazi test vremena. Predhodnici su imali više karaktera, posebno druga generacija koja se prodavala između 1981. i 1992. godine. Kada je reč o direktnom nasledniku ne treba gajiti previše nade, jer je teško verovati da će VW uskoro proizvesti coupe sa prednjim pogonom. Osim toga, postoji šansa da će se ime Scirocco vratiti i koristiti za električni model. Jedan od VW-ovih direktora, Frank Weisch, pre nekoliko meseci je izjavio da postoje planovi za ''sjajan i zabavan automobil'' u obliku malog coupea baziranog na MEB platformi. Rad na ''emotivnom konceptu'' je već počeo, ali je produkcijski model još uvek jako daleko. Ako je verovati glasinama, električni Scirocco će biti ponuđen u nekoliko verzija, osnovna će razvijati 170, dok će dva električna motora najsnažnije verzije isporučivati 300KS. Upravo ta verzija će imati pogon na sva četiri točka, odnosno po jedan električni motor na obe osovine. Postojali su planovi i za Scirocco sa konvencionalnim motorom, ali nakon afere ''Dieselgate'' prioriteti kompanije Volkswagen su se promenili. Coupe nije bio visoko rangiran na toj listi. preuzeto sa - Auto Blog
  5. Video sam novog Civic-a

    /DRIVE video: Test Honda Civic Type R
  6. E39 BMW 540i Touring sa LS2 V8 motorom Neko bi rekao da savršena konverzija ne postoji, ali ipak, ovakvu tvrdnju odmah možemo pobiti bližim posmatranjem jednog od najsavršenijih karavana na svetu. Izvlačenje motora iz modela E39 serije 5, radi postavljanja moćnog LS2 V8 (GM motor koji je išao u Corvettu), može učiniti da određeni puritanci potpuno izgube razum, ali za sve ostale, ovaj prelepi karavan zvuči kao sledeća najbolja stvar pored E39 M5 ukoliko se ova transplantacija izvrši na pravi način... Predstavljamo vam model 2002. 540i Touring koji poseduje LS2 V8 motor, uparen sa šestostepenom manualnom transmisijom kreiranom posebno za ovaj model u kompaniji ''JE Import Performance of Baltimore'' i uz upotrebu opreme proizvođača ''Sikky Manufacturing''. Celokupan proces konverzije takođe je uključio i modifikovanje vešanja, upravljanja, kočionog sistema i enterijera između ostalih, a šasijske komponente preuzete su sa Pontiac GTO automobila. Prednji donji ram zamenjen je sa izvornim 528i komponentama koje uključuju letvu volana sa zupčanikom umesto originalnog sistema kružnih ležajeva, što je omogućilo da tjuner ugradi motor daleko pozadi i što je moguće niže. Ovaj automobil je finiširan titanium srebrnom bojom iznad crnog kožnog enterijera i poseduje prednji branilk sa E39 M5, kompletiran M5 korpama, spojlerom i linijom splitera, dok se pozadi nalazi zadnji branik u stilu M-Teck linije. BBS Super RS točkovi imaju obim od 19 inča i širinu od 9 napred i 10 pozadi. Enterijer automobila dolazi uparen sa ujednačenim crnim prednjim delom i kontrolnom tablom preuzetom sa E39 M5 modela i šalt heblom kompanije ''Raceseng'', dok je ostatak ostao fabrički. Ovaj posebni model od kreiranja nije bio garažiran, ali deluje da je veoma interesantna zamena LS2 motora i njegova ugradnja u predivni E39 Touring zaista odrađena sa velikom preciznošću. Vlasnik je svoju unikatnu kreaciju nedavno postavio na tržište polovnjaka, a model je dobio cenu od 14.000 dolara. preuzeto sa - Auto Blog
  7. Volvo XC90

    2017. Volvo XC90 - najskuplji Volvo ikada sa cenom od 100.000 evra
  8. Volvo XC60 2017

    The Fast Lane Car video: Test 2018.Volvo XC60 T8 Trenutno jedini auto na svetu koji ima i kompresor i turbinu i elektromotor:
  9. Lada Vesta / Lada X-Ray

    Lada Largus: Veća snaga za iste pare U Rusiji su se u oktobru pojavila vozila u furgon verziji sa motorima boljih performansi od onih koje imaju Lada XRay i Vesta. Iz pres-službe Avtovaza saopšteno je da su svi automobili iz porodice Largus dobili 16-ventilne motore zapremine 1.6 litara, sa 106 konjskih snaga (četiri više) i obrtnim momentom od 148 Nm. Ova vozila opremljena su modernizovanim menjačem Renault. Proizvođač naglašava da su cene vozila ostale iste, karavan košta od 620.400 rubalja (9.200 evra), furgon verzija od 594.800 rubalja (8.800 evra), a Largus Cross od 674.900 rubalja (10.000 evra). Ranije je najavljeno da će iz proizvodnje izaći Lada Largus na benzin i gas. Takav karavan bio bi drugi model ove marke automobila posle Lada Vesta sa fabrički ugrađenim rezervoarom na gas. preuzeto sa - Auto Blog
  10. Lexusu je trebalo 15 godina da razvije ovu plavu boju Boje igraju veoma važnu ulogu u našim životima, ali možda još veću kada su proizvodi koje kupujemo u pitanju. Pitajte prosečnog marketinškog stručnjaka kakve sve poruke šalje određena nijansa i pripremite se na veoma dugo objašnjavanje. Ipak, čak ni najduže teoretisanje verovatno neće trajati onoliko vremena koliko je Lexusu trebalo da razvije svoju novu automobilsku boju, s obzirom na utrošeno vreme definitivno nedovoljno maštovito nazvanu - ''Strukturalnu Plavu''. Japancima je, naime, trebalo 15 godina, a na istraživanju i razvoju su učestvovala oba Lexusova centra u Japanu i SAD-u, kao i stručnjaci iz ''VIAVI Solutionsa''. Rezultat je najplavije plava boja koju možete videti golim okom, a premijerno će biti dostupna na kupeu LC u hibridnoj 500h i verziji sa motorom V8. Sam premaz je specifičan po tome što koristi 300 milijardi ultra malenih pigmentnih pahuljica, ukupne mase od 300 grama, nanesenih u čak 40 slojeva. One reflektuju gotovo sto posto svetla kao vidljivo plavu boju. Obični premazi za smrtnike navodno to čine sa svega 50-procentualnim učešćem. Moramo priznati da automobil u promotivnom videu izgleda fantastično ali i da naše, zadatku evidentno nedorasle oči, teško razlikuju ''Strukturalnu Plavu'' boju od, znate, ''vulgaris'' metalik plave. Kako god bilo, Lexus u svojim pogonima u Motomachiju može da proizvede samo dva automobila sa ovim premazom dnevno, pa ne sumnjamo da će najplavije plava boja biti prilično ekskluzivna. Koliko će se ovo odraziti na cenu ostaje da se vidi. Nadajmo se da neće kao u slučaju Porscheovih Chromaflair premaza, koje po automobilu koštaju 82.645 evra!
  11. Jaguar XE

    Produženi Jaguar XEL Jaguar XEL sa produženim međuosovinskim rastojanjem će u Kini imati premijeru tokom sledećeg meseca, a kao najava služi i ova prva zvanična fotografija koju je fabrika pustila u javnost. Automobil će konkurisati modelima kao što su Audi A4 L, BMW Serije 3 Li i Mercedes C klase LWB, dok je međuosovinsko rastojanje u odnosu na regularnu verziju produženo za 10 cm (na 294 cm). Dužina vozila je porasla za 11 cm, na 479 cm. Takođe, XEL je i za 13 mm viši u poređenju sa standardnim XE modelom sa kojim će deliti i gamu motora. preuzeto sa - Auto Blog
  12. BMW M1

    1981. BMW M1 za 658.000 dolara Na eBay-u se pojavio oglas u kome vlasnik na prodaju nudi BMW M1 iz 1981. godine, koji je do sada prešao samo 8.000 milja (12.872 km). Radi se o jednom od samo 58 napravljenih primeraka u ''Dark Blue'' boji i sa crnim enterijerom, a takođe je i jedan od poslednjih koji su sišli sa proizvodnje trake (ukupno je napravljeno 453 komada M1). Ovaj konkretni primerak je u odličnom stanju, cena mu iznosi 658.000 dolara, a pokreće ga 3.5 litarski šestocilindraš sa 275KS. preuzeto sa - Auto Blog
  13. BMW zaštitio oznake od M1 CSL do M8 CSL BMW je zaštitio nekoliko oznaka sa sufiksom CSL, odnosno oznake M1 CSL, M2 CSL, M3 CSL, M4 CSL, M5 CSL, M6 CSL, M7 CSL i M8 CSL, a time su još jednom potvrđeni raniji izveštaji da Bavarci razmatraju, odnosno planiraju seriju novih high-performance verzija svojih modela. Podsetimo, šef BMW-ovog M odeljenja Frank van Meel je pre nekoliko nedelja potvrdio da se razmatra mogućnost takvog poteza. Uz CSL, BMW je još ranije zaštitio i oznake od M1 CS do M8 CS. Prva je skraćenica za ''Coupe Sport Leichtbau'' i označava modele čiji naglasak će biti na performansama i upotrebi na trkačkim stazama, dok će CS, odnosno Coupe Sport modele karakterisirati nešto viši stepen komfora i udobnosti, naravno uz zadržavanje vrhunskih performansi. Očekuje se da BMW neće proizvesti CS i CSL verzije svih modela za koje je zaštitio navedene oznake. Naime, to je verovatno delom učinjeno da bi se samo sprečila mogućnost da ih zaštiti ili iskoristi neko drugi. Ipak, pojedini modeli će sigurno stići na tržište u CS ili CSL verzijama. Primera radi većina veruje da će M2, M4 i M8 sigurno dobiti CSL verzije. preuzeto sa - Auto Blog
  14. Audi Q3

    Audi Q3 druge generacije stiže najkasnije 2019. SUV iz Ingolstadta će u ponudi biti i s hibridnim i električnim pogonskim sklopovima Audi polako privodi kraju posao na razvoju modela Q3 druge generacije. SUV iz Ingolstadta će u novom ruhu zablistati krajem 2018., ili početkom 2019. Biće veći nego aktuelni model, rastegnuće se u dužinu za 5.8 cm, odnosno na ukupno 444 cm. Novi Q3 se više neće voziti na PQ35 platformi, nego na MQB. To znači da će izgubiti i na masi, negde oko 50 kg. Što se ponude motora tiče, raspon će biti od 4-cilindarskih 1.5 do 5-cilindarskih 2.5. Potvrđeno je da će kupci moći da biraju i između hibridnog i električnog pogonskog sklopa. Ovaj potonji bi trebalo da ima autonomiju od oko 300 kilometara. preuzeto sa - Auto Blog
×