Jump to content
Goran

neshaoct

Administrators
  • Content Count

    89953
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    107

neshaoct last won the day on October 7 2022

neshaoct had the most liked content!

About neshaoct

  • Rank
    Abarth

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd, Rakovica

Previous Fields

  • Garage
    Giulia 2.0 Sprint / Stilo 1.9 MJet 140

Recent Profile Visitors

225322 profile views
  1. @Flex @igor0511 Da, zaključio bih po toj istoj njegovoj ''logici'', da su još bolji automobili sa barem 600k-700k pređenih kilometara jer znaš kad bi oni prešli toliko km da nisu održavani kako treba... i da im nije već izmenjano sve što može da rikne (doduše nekoliko ciklusa već, tj. nekoliko puta izmenjano) Ima još bisera u tom gostovanju, treba da urgira kod onih iz PA da skinu taj video sa YT. Npr: ''...volim to kod sebe što ja znam dokle je granica, znači ja i sada mogu da idem za Švajcarsku 10 puta mesečno, nije problem. Ali, šta postižem time? To je ono što ja pričam - ne kvantitet samo kvalitet. To je ono što sam ja od starta i to je dobro, i to je dobro kad čovek shvati da jedino tako možeš da funkcionišeš. Znači, ne sad ono aaaa kuće, vile, jahte, ja ću sad da zaradim - ne. Umereno. Ono, sredina je najbolja, ja sam tako vaspitan. I ono što sam ceo život u glavi imao, što se tiče i samog rada i kvaliteta rada i uopšte biti čovek kako treba, uvek sam se vodio time - najteže je biti čovek, ali je najisplativije.'' Isto Borko: ''Zaboravlja'' tu svoju priču o kvalitetu/kvantitetu i ostalim stvarima koje je pominjao... i uzima halu od par hiljada kvadrata koju će napuniti automobilima za preprodaju: Da me neko ne shvati pogrešno (ovo je sad kao neki ''disclaimer'' ): - normalno je uvoziti polovnjake na kojima može da se ostvari zarada na tržištu SRB. Najnormalniji posao. Ako su to pretežno modeli automobila sa V8/10/12 motorima, onda su to po pravilu primerci koji su tamo u inostranstvu zaboravljeni/stoje u nekoj garaži ili na parkingu godinama/sa problemom/sa velikom kilometražom, jer samo na njima postoji matematika (računica) da se kupe, srede i prodaju sa zaradom u SRB. Takvi isti modeli automobila, ali koji su ispravni/u dobrom stanju/sa manjim brojem kilometara - tamo su skupi i zato nema matematike (računice) da se takvi primerci kupe i prodaju u SRB. Niko nije dužan da se bilo kome pravda zašto baš uvozi takve automobile, a ne neke druge. Ali, ako već sam i ničim izazvan odlučiš da pričaš o tome - onda treba reći da takve aute uzimaš jer je to jedini održivi poslovni model na našem tržištu, a ne da se izmišlja kako su ustvari takvi automobili bolji i da onda baš zato takve uzima. To je onda pokušaj zaglupljivanja ljudi zarad sopstvenog interesa. Normalno je imati želju za širenjem svog posla i nema ništa sramota u tome. Malo je samo bezveze kad prvo, želeći da pridobiješ ljude, pričaš nešto deseto o tom istom poslu...
  2. Da se spomenik za života podigne Borku npr. od strane udruženja prodavaca polovnjaka (ako postoji ) jer je izgleda ozbiljan broj ljudi ubedio da je bolje kupiti polovnjak sa 250k-300k-400k kilometara nego onaj sa 100k-200k. I to iste ljude koji su do pre godinu dana pričali da su polovnjaci sa tom kilometražom (250k-300k-400k) loši automobili... i da neki preprodavci baš zato onda obaraju km na ispod 200k. Već je kačen ovaj deo na Forumu, ali meni uvek zanimljivo da se pogleda opet:
  3. Da, isto nam je to sve (punjač za fon i prorez za kabl ka naslonu), tj. tako su napravili i za Giuliu facelift. Nisam primetio razliku u kvalitetu zvuka kad je sa kablom, ali imam onaj premium audio sistem (standard/premium/HK), pa možda i ne može da se primeti sve dok se nema najbolja opcija tj. HK. Giulia: standard - 8 zvučnika, bez woofer-a, 180W. premium - 10 / woofer u gepeku / 400W. HK - 14 / woofer u gepeku / 900W. Prvi nema posebno pojačalo, druga dva imaju. Premium ima 8-kanalno, HK 12-kanalno pojačalo. Pomenuti woofer u gepeku je isti (veličina/snaga) za premium i HK.
  4. Android-auto preko kabla, a onda pustiš YouTube Music (posebna app, nije youtube app). Realno, ne postoji pesma koje tu nema, sve je podeljeno po ''moods & genres'' (barem 30 grupa). Možeš i podcaste da slušaš tako ako te neki zanima, ili neki radio. Možeš i da skineš pesme koje želiš pa da ih tako slušaš, ili da napraviš svoje liste (ne moraju biti javne), a možeš pogledati neku od ko zna koliko lista koju su drugi ljudi pravili i ostavili je da bude javna, pa slušaš taj izbor pesama ako se slaže sa tvojim. Imaš tada full grafiku sa app na ekranu infotainmenta, možeš da ga podeliš npr. da navi bude otprilike na 75% površine ekrana, a onda sa desne strane da imaš jedan ili dva dodatna manja ekrana sa svojim sadržajem. Ne zaboravi da fon bude pojačan na max kako bi imao punu jačinu zvuka u autu. Fon ne može da se isprazni jer ionako stoji na punjaču, kabl se ne vidi jer ima poseban prorez ka USB-a u naslonu za ruke.
  5. Luksuzni/skupi zapadni automobili se prodaju po Rusiji. Retko gde su oglašeni kao novi, već im reda-radi piše da su polovni jer mahom imaju oko 5 kilometara na satu (što i jeste uobičajeno za nova vozila). U redovnoj proceduri (koja nije sada tamo) ovlašćeni dileri imaju mogućnost da jednom odrade nuliranje ako nov auto ima 3 km ili nešto slično malo kilometara.... zavisi od proizvođača da li je 3, 4 ili sl. Luksuzni/skupi zapadni automobili (Porsche, Mercedes, Lamborghini, Range Rover...) se regularno izvoze u Azerbejdžan, Gruziju (npr. Azeri imaju skok od nekoliko hiljada procenata uvoza takvih automobila u odnosu na period pre početka rata u Ukrajini), ali se ne izvoze zvanično iz tih država. Nema ih u podacima da su otišli za Rusiju. Nema ih jer odu npr. za Gruziju, imaju sve one zaštite koje se skidaju pri nultom servisu (pre isporuke kupcu). Spoljašne zaštite se onda po pravilu skidaju, unutrašnje ostaju, i takav auto na kamionu ide do granice sa Rusijom. Istovara se par stotina metara pre graničnog prelaza. Stavljaju mu se privremene tablice, običan čovek seda u auto i prelazi granicu sa njim. Par stotina metara posle granice ga parkira, opet auto ide na kamion i pravac Moskva ili gde već. Auto stigne u neovlašćeni salon operu ga spolja, skinu one fabričke zaštite iznutra i prodaju ga kao polovan sa npr. 6 km na satu. Svi u tom lancu se ugrade i auto bude na kraju malo skuplji nego što bi inače bio. Ali, bogatima ta razlika ionako nije bitna. ''Narodni'' automobili su druga priča, tj. taj deo tržišta suštinski jeste ostavljen Kinezima, i jednom kada sankcije odu biće svakako kasno za EU/JPN/USA auto-industriju da se vrati na nivo prisutnosti u RUS od pre.
  6. Kao što piše gore, dobijaš kaznu za fizičko lice (parkiranje), a isto je i za sve druge prekršaje (kao što takođe piše gore). Dobićeš tako iznos za fizičko lice i kad parkiraš nepropisno i/ili na zelenoj površini, ili ako ti istekne parking... ili ako pretičeš preko pune, ili prekoračiš brzinu ili šta god...
  7. @srdjos Kaznu za parking (u BG, ne znam za ostale gradove), vidiš u aplikaciji parking servisa i platiš je. Ne dobija se kazna za pravno, nego za fizičko lice. Isto je i za sve ostale kazne/prekršaje. Suštinski, razlika u odnosu na klasično vlasništvo je što ne možeš da izbegavaš/oklevaš sa plaćanjem kazni jer će umesto tebe platiti lizing, a onda od tebe naplatiti taj iznos plus za svoje troškove i kamatu. "Primalac lizinga je obavezan da koristi Predmet lizinga u skladu sa važećim pravnim propisima, a u slučaju kršenja istih Primalac lizinga odgovara za sve posledice koje iz toga proizađu i u vezi sa istim će nadležnim organima platiti sve kazne. Davalac lizinga je ovlašćen da, u svakom slučaju kada usled propusta Primaoca lizinga plati kaznu, od Primaoca lizinga naplati iznos kazne zajedno sa svim razumnim troškovima nastalim tokom odbrane Davaoca lizinga i postupka u kome je kazna određena, zajedno sa zakonskom zateznom kamatom, za čije plaćanje obaveza teče od dana plaćanja svakog iznosa koji je izvršio Davalac lizinga. Primalac lizinga je, takođe, dužan da koristi Predmet lizinga u skladu sa ugovorom i/ili namenom Predmeta lizinga i odgovoran je za svu štetu prouzrokovanu korišćenjem Predmeta lizinga suprotno ugovoru i/ili nameni Predmeta lizinga, bez obzira da li je Predmet lizinga koristio on, lice koje radi po njegovom nalogu ili drugo lice kome je on omogućio da koristi Predmet lizinga."
  8. Pisaće uskoro 145 konja za taj 1.2 koji je deklarisan na 136. Nije to baš stvar odluke poroizvođača da li hoće/neće da sabira na jedan ili drugi način, već postoje pravila oko toga (a koja se još kako menjaju vremenom). Inače, Peugeot odustaje od i-Cockpit onako kako je bio sproveden poslednjih 10-tak godina. Ima na sajmu da se vidi ovo: ...tako će biti i za buduće Peugeot modele.
  9. @Zvezdo Mislim da si pogrešno razumeo o čemu je ovde reč (potrčao si sa stavom da neko skuplja pare da pravi garažu za luksuzne automobile na Hilandaru), a delom i zbog toga što nisam okačio slike kako ta radionica sada izgleda. Na osnovu tih slika možeš videti i čemu ona služi. Mada, i elementarna logika bi trebala da bude dovoljna da čovek sam odbaci takvu ideju kad je Hilandar u pitanju, bez obzira na slike... Evo slika trenutnog stanja: Sve sa sajta: hilandar-autoradionica.rs
  10. Projekat izgradnje radionice Na inicijativu našeg člana gospodina Gorana Filipovića (@Goran Zemun), a uz blagoslov manastira, pokrenut je projekat prikupljanja sredstava za izgradnju auto-radionice na Hilandaru, sa ciljem da obezbedimo dodatnu vrednost ovom svetom mestu omogućavajući bolje održavanje vozila i mehanizacije neophodne za svakodnevni rad manastira. Ova radionica će doprineti efikasnosti i dugovečnosti transportnih sredstava koja pomažu u funkcionisanju manastirskog imanja i olakšati život bratiji i posetiocima. Svi koji žele mogu učestvovati u ovom plemenitom poduhvatu donacijama, bilo iz Srbije ili inostranstva. Svaka podrška, bez obzira na iznos, doprinosi ostvarenju ovog značajnog cilja. Rok za završetak izgradnje radionice planiran je za maj 2026. godine. Detaljni plan buduće radionice možete pogledati klikom OVDE (pdf fajl 1.2 MB) Računi za priloge iz Srbije Udruženje autoservisi Srbije Adresa: Jablanička 1, 11030 Beograd Dinarski račun: 205-540698-28 Svrha uplate: Izgradnja autoradionice na Hilandaru NLB Кomercijalna banka, Beograd Instrukcije za devizne uplate Broj/No.: 0070800073411 IBAN: RS35205007080007341179 SWIFT: КOBBRSBG Instrukcije za uplatu u EUR
  11. Kod svih malih EV ide se na to da ima dovoljno dometa da se sve dnevne obaveze vožnje po gradu mogu završiti. Manja baterija = jeftiniji auto = lakši auto = više dometa. Realno, oko 200 kilometara realnog dometa (možda nekad 50 manje, nekad 50 više) je većini ljudi dovoljno da se vozaju po gradu, i pune auto svaki drugi/treći dan.
  12. STROGO ZABRANJEN SADRŽAJ: Bilo kakve slike sa bebama i decom - bez obzira na kontekst (čak i ako su u vezi sa automobilima, putovanjima, porodičnim sadržajem ili humorom). Slike nagih ljudskih tela - uključujući delimičnu ili potpunu golotinju, bez obzira na nameru (npr. umetničke, tehničke ili humorističke). Golotinja nije kad se vidi noga ili dekolte, ali se zna šta jeste potpuna ili delimična. Slike sa raznim oblicima optičkih varki - bilo kakve slike koje zahtevaju povećanu koncentraciju da bi se uočio pravi sadržaj, a koje mogu biti obmanjujuće ili skrivati neprimeren element. KAZNA ZA NEPOŠTOVANJE: Svako kršenje ovih pravila dovodiće do trajnog brisanja korisničkog naloga. U bilo kom trenutku i bez ikakve najave može biti u potpunosti i trajno svima biti isključena opcija za kačenje slika direktno na server Foruma, tj. moraće opet da se koriste eksterni servisi za slike (postimage i ostali...). Za najteža kršenja, digitalni podaci korisnika sa sve predmetnom slikom koja je postavljena mogu biti prosleđeni Policiji. PRIJAVITE NEPRIMEREN SADRŽAJ: Ako primetite bilo koji post koji krši ova pravila, odmah ga prijavite putem opcije ''Prijavi/Report" ili me kontaktirajte preko privatnih poruka. Ovo važi pre svega za slike koje budu postavljene u budućnosti, tj. od ovog momenta, ali ako naletite negde po Forumu i na staru takvu sliku - prijavite je.
  13. Poštovani članovi, Ovaj Forum već skoro 20 godina okuplja ljubitelje automobila. Automobili su glavna tema. Gledajući sadržaj ove teme i brišući ko zna koliko puta do sada razne slike koje Google (i njemu slični) prijave kao neprikladne, od ovog momenta se uvode nova pravila u vezi sa sadržajem koji se deli na forumu putem slika. Zato ide obaveštenje baš na ovoj temi jer je ona najaktivnija po tom pitanju, ali pravilo svakako važi na celom Forumu, i čini (od sada) sastavni deo Pravilnika Foruma. Tema ''devojke i automobili'' je kompletno već skinuta sa Foruma. STROGO ZABRANJEN SADRŽAJ: Bilo kakve slike sa bebama i decom - bez obzira na kontekst (čak i ako su u vezi sa automobilima, putovanjima, porodičnim sadržajem ili humorom). Slike nagih ljudskih tela - uključujući delimičnu ili potpunu golotinju, bez obzira na nameru (npr. umetničke, tehničke ili humorističke). Golotinja nije kad se vidi noga ili dekolte, ali se zna šta jeste potpuna ili delimična. Slike sa raznim oblicima optičkih varki - bilo kakve slike koje zahtevaju povećanu koncentraciju da bi se uočio pravi sadržaj, a koje mogu biti obmanjujuće ili skrivati neprimeren element. KAZNA ZA NEPOŠTOVANJE: Svako kršenje ovih pravila dovodiće do trajnog brisanja korisničkog naloga. U bilo kom trenutku i bez ikakve najave može biti u potpunosti i trajno svima isključena opcija za kačenje slika direktno na server Foruma, tj. moraće opet da se koriste eksterni servisi za slike (postimage i ostali...). Za najteža kršenja, digitalni podaci korisnika sa sve predmetnom slikom koja je postavljena mogu biti prosleđeni Policiji. PRIJAVITE NEPRIMEREN SADRŽAJ: Ako primetite bilo koji post koji krši ova pravila, odmah ga prijavite putem opcije ''Prijavi/Report" ili me kontaktirajte preko privatnih poruka. Ovo važi pre svega za slike koje budu postavljene u budućnosti, tj. od ovog momenta, ali ako naletite negde po Forumu i na staru takvu sliku - prijavite je. VAŽNO: Ne postoje izuzeci - pravila važe za sve vrste tema, komentara, za sve članove Foruma bez obzira koliko dugo imaju korisnički nalog. ======== Ukratko rečeno - AI/VI ima i loših strana, a ovakve slike ionako (svakako) ne bi trebale biti na Forumu.
  14. Sad je sve tu, poslat je Email.
  15. @redstorm011 Sve je ok sa uplatom. Vidim uplatu 20.12. na ime Dejan, ali nema popunjene pristupnice i zato nema ni mail-a na koji treba da se pošalje potvrda. Popuni OVDE.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...