Jump to content
FAS Euroauto Goran

neshaoct

Administrators
  • Content Count

    70639
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    94

neshaoct last won the day on July 10 2020

neshaoct had the most liked content!

About neshaoct

  • Rank
    Abarth

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd, Rakovica

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo 159 sw 1.9 MJet / Stilo 1.9 MJet 140

Recent Profile Visitors

131296 profile views
  1. AutoMarket.hr: Cupra Formentor Može li SUV biti zabavan? Cupra Formentor je prvi Cuprin samostalni model, a na test je stigla varijanta sa 310 konja i pogonom na sve točkove, i to taman kad je pao sneg. Pogledajmo kako se Jura proveo s njim:
  2. Bio je @nemke prošle nedelje...samo on, sneg i ja Okupljanje u nedelju 17.01.2021. od 18h - Parking kod hotela Inter-Continental (Crowne Plaza): Ako vam iz nekog razloga bude trebao klupski broj, okrenite 069/111-FLCS, (069/111-3527) Kad (ako) nam dosadi da stojimo kod Intera sedamo u aute i idemo do nekog od kafića.
  3. Mobilize, nova Renaultova marka posvećena mobilnosti i uslugama snabdevanja energijom Mobilize je usmeren na kupce koji žele da imaju pristup održivijim i deljenim oblicima mobilnosti. Mobilize nastoji da odgovori na nove potrebe za mobilnošću i promociju održive energetske ekosisteme, sve u skladu sa strategijom Grupe. Mobilize se ne ograničava samo na automobile, već nudi nove načine za prevoz ljudi i robe automobilom ili bez njega. Ponuda novih rešenja mobilnosti ispunjava potrebe krajnjih kupaca, preduzeća, gradova i regionalnih vlasti. Mobilize povezuje aktivnosti Grupe Renault u području usluga mobilnosti, snabdevanja energijom i usluga pružanja podataka, pri čemu se oslanja na stručnost grupe RCI Bank and Services. Mobilize doprinosi održavanju partnerstava i potpuno novih ekosistema otvorenog tipa koji uveliko olakšavaju planiranje i rast preduzeća. Istovremeno pomaže u rešavanju glavnih izazova sa kojima se suočava automobilska industrija: smanjiti razliku između upotrebe i troškova automobila, s obzirom na to da se automobili trenutno ne koriste 90 posto vremena; povećati preprodajnu vrednost kako bi se sprečio pad vrednosti novih vozila za više od 50 posto u roku od 3 godine od kupovine doprineti eliminaciji ugljeničnih emisija ''U automobilskoj industriji naglasak se premešta s vlasništva automobila na deljena vozila, dostupna gde god i kad god želite. Srećni što smo to možemo iskoristiti. Osim u automobilskoj industriji, Mobilize će pružati niz inovativnih usluga u području mobilnosti, snabdevanja energijom i usluga pružanja podataka. Cilj nam je da u saradnji s raznim partnerima maksimalno iskoristimo automobile za jednostavniji, održiviji i pristupačniji prevoz ljudi i robe te istovremeno smanjimo nepovoljan uticaj na okolinu'', izjavila je Clotilde Delbos, glavna direktorka marke Mobilize. Mobilize nudi fleksibilne usluge prevoza ljudi i robe, prilagođene rastućim očekivanjima kupaca, preduzeća i lokalnih samouprava. Usmeren je na svakodnevne probleme u području mobilnosti i nudi sveobuhvatna rešenja koja nadopunjuju tradicionalni model vlasništva automobila. Dalje, Mobilize će iskoristiti potencijal više od 6000 Renaultovih koncesija u Evropi kako bi ponudio rešenja mobilnosti koja će kupci, zavisno od potrebe, moći da upotrebljavaju od jednog minuta do nekoliko godina. Takva rešenja biće dostupna u gradovima i opštinama širom Evrope. Marka će pritom nastaviti da se oslanja na postojeći portofolio inovativnih rešenja mobilnosti i energetske start-apove kako bi pomogla da stvori najbolje usluge za svoje kupce. Iako se tek predstavlja tržištu, Mobilize snažno konkuriše zahvaljujući Renaultovoj stručnosti u dizajnu i proizvodnji vozila, ali i njegov status predvodnika u području električnih vozila. Mobilize iskorišćava stručnost timova inženjera i dizajnera kako bi ponudio paletu namenskih vozila. Namenjena čestoj upotrebi, modularna, robusna i 100 posto električna, vozila će nastojati da ispune ključne potrebe savremenih korisnika za mobilnošću: deljenje vozila, naručivanje vozila, poslednja faza gradske isporuke i prevoz na zahtev. RCI Bank and Services su ovlašteni Mobilizeov partner koji pruža jednostavan pristup finansijskim rešenjima i uslugama, od pretplate na usluge preko lizinga do plaćanja prema potrošnji. Mobilize iskorišćava stručnost firmi Renault Software Factory, Software République i partnere za razvoj vodećih algoritama i programa za obradu podataka kako bi još efikasnije predvideo potražnju i obezbedio bolju raspodelu vozila. Marka nastoji da poveća korišćenje vozila za najmanje 20%. Sa namerom da poveća privlačnost električne mobilnosti, Mobilize nudi rešenja koja popularizuju upotrebu električnih vozila. Zato razvija jedinstvenu karticu za punjenje koja pojednostavljuje traženje punionica i olakšava plaćanje širom Evrope. Mobilize će sarađivati sa svojom filijalom Elexent kako bi vlasnicima električnih i hibridnih flota ponudio jednostavan pristup infrastrukturi punionica širom Evrope. Mobilize EZ-1 prototype: vozilo dizajnirano za deljenu mobilnost EZ-1 prototype je tipično vozilo marke Mobilize koje utelovljuje sledeću viziju: uslužna priroda vozila je u centru njegovog dizajna. EZ-1 prototype je novo rešenje gradske mobilnosti, posebno dizajnirano za deljenu upotrebu. Kao takav, EZ-1 prototype će pružati inovativnu uslugu: korisnici će plaćati samo onoliko koliko su zaista potrošili u smislu vremena vožnje ili pređene kilometraže. Vozilo je povezano: otključava se bez upotrebe ključa, a interakcija s korisnicima se odvija preko pametnog telefona. EZ-1 prototype je okretno električno vozilo za dve osobe. Dugo je samo 2.3 metra i minimalnih je gabarita. Čitava površina vrata je ostakljena kako bi korisnici EZ-1 prototype mogli neometano da uživaju u vizurama grada. Okretan, dinamičan i inkluzivan, neprimetno se stapa sa gradom. Mobilize EZ-1 prototype uključuje inovativan sistem zamene baterije. U odnosu na tradicionalnu infrastrukturu punionica, to znači da je vozilo moguće upotrebljavati bez prestanka. Izrađen je od 50% recikliranih materijala, a na kraju životnog ciklusa ga je moguće gotovo u celosti reciklirati (čak 95% vozila). Recikliranje takvog vozila vršiće se u pogonu Re-Factory u Flinsu. ''Moblize EZ-1 prototype je rešenje koje se neprimetno stapa sa gradom. Okretan, dinamičan i inkluzivan, tipičan je odraz marke Mobilize. Reč je o vozilu koje svojim korisnicima olakšava prelazak na efikasnija i odgovornija rešenja mobilnosti'', rekao je Patrick Lecharpy, direktor odeljenja za dizajn marke Mobilize.
  4. Rimac: Potpis radnika na vozilima Kompanija Rimac je sa svojim automobilima u ''post produkciji'' i to je nešto što se odavno zna i sa velikim nestrpljenjem iščekuje. Ipak, pojedine detalje je Mate Rimac po prvi put sada otkrio. ''Prolazim ovuda i napokon, posle deset godina krvi, znoja i suza sve je došlo na svoje mesto, kakav osećaj... Proizvodnja serijskih vozila napokon može da počne! Skidam kapu radnicima, kojih ima preko 900 i oni su dali sve što imaju da bi se ovo desilo. Njihov potpis će biti na svakom automobilu, bukvalno'', napisao je Mate Rimac na svom FB profilu. Dakle, potpis svih radnika koji su učestvovali na ovom projektu će biti na automobilu, a kako sam Mate Rimac kaže ideju je dobio kada je čitao knjigu o Stivu Džobsu i njegovom životu. preuzeto sa - Auto Blog
  5. AutoExpress: Audi RS6 Avant vs BMW M5 Competition Postojanje ovakvih automobila nije moguće opravdati sa aspekta njihove cenovne dostupnosti, niti ekologije, ili etičke osnove...ali to Bogu hvala ne znači da takvi auti ne treba da postoje:
  6. Red Bull odabrao Ferrari za svoje pilote u DTM programu Red bull puleni Aleks Albon i Lijam Loson voziće Ferrari 488 GT3 u DTM sezoni 2021. Austrijska kompanija odlučila je da se vrati u kategoriju od ove godine baziranu na GT3 pravilima, piše Serbiaring.com. Pre manje od nedelju dana, Red bul je saopštio da će Albonu omogućiti startove tokom odabranih DTM vikenda, onda kada nema obaveza kao test, zamenski ili vozač u simulatoru F1 tima. Albon je 2020. godinu proveo kao timski kolega Maksa Ferstapena u Red Bull Racingu, ali na na tom mestu nije i zadržan već je u ekipu pozvan Serhio Peres. Za razliku od Tajlanđanina, novozelandski Red Bull junior Loson imaće punu DTM kampanju u 2021, verovatno paralelnu sa onom u F2 timu Hajtek GP (Hitech GP). Najavljujući ulazak u DTM GT3 standarda, Red Bull nije pominjao koji će model automobila voziti njegovi trkači, ali se sada tvrdi da će sprava izbora biti Ferrari 488 GT3. Honda NSX GT3 delovala je kao logičniji izbor s obzirom na to da Japanci motorima snabdevaju Red Bull F1 tim, ali ovaj proizvođač ne vidi naročitu marketinšku vrednost u DTM-u. To je bilo očigledno i u dvogodišnjoj epohi Klase 1, kada je Honda imala već gotov NSX-GT iz domicilnog Super GT šampionata i mogla je da ga prijavi za DTM, ali to ipak nije učinila. Aston Martin nije bio opcija za Red Bull budući da su se kuće razišle u Formuli 1, a i britanski brend je sve tešnje povezan sa Mercedesom. Još nije poznato koji bi tim servisirao par Red Bull Ferarja na DTM sceni. U tom kontekstu, pomenut je italijanski AF Corse, inače tesno povezan sa Ferarijem u izvođenju WEC GT programa. Međutim, te i druge obaveze čine ovu kombinaciju teže ostvarivom, bez obzira na finansije Red Bull-a.Timovi Motopark, Karlin i DAMS, u koje su ranije smeštani Red Bull juniori u nižim formula kategorijama nisu zainteresovani za DTM projekat. Ko će se trkati na onim DTM rundama koje će Albon morati da preskoči treba da bude saopšteno u bliskoj budućnosti. Portal Motorsport.com izašao je s tezom da je prvi kandidat za to sedište Nik Kasidi. Novozelanđanin je izgradio sjajnu karijeru u Japanu gde je osvojio F3, Super Formulu i Super GT titule. On već uživa Red Bull podršku, a predstoji mu debi sezona u Formuli E. Kasidi je za volanom Lexusa osvojio prvu od dve zajedničke Super GT/DTM trke na Fudži spidveju 2019. a GT3 automobil Ferarija vozio je prilikom nastupa na Spa 24H i 10 sati Suzuke. Ako se Kasidijeve Formula E i DTM obaveze ''sudare'', Red Bull će morati da se osloni na nekog od trkača iz svog bogatog pula. preuzeto sa - Auto Blog
  7. Challenger SRT Hellcat-a zaustavio betonski stub Želja za brzom vožnjom, u kombinaciji sa stotinama konja ispod haube i neiskustvom onog koji sedi za upravljačem, uzrok su brojnih udesa. U tome prednjače vozači ''muscle car'' modela, kao što je Ford Mustang. Ovog puta u glavnoj ulozi je bio vlasnik Dodge Challengera SRT Hellcat iz Arizone koji je pri velikoj brzini izgubio kontrolu nad automobilom, izleteo na trotoar i udario u dva potporna betonska stuba. Pešak koji je u tom trenutku prolazio ulicom za dlaku je izbegao pomahnitalo vozilo, a srećno je prošao i sam vozač koji nije teže povređen. Nakon udesa je tvrdio da su ga izdale kočnice a da li je zaista bilo tako, pokazaće istraga. Inače, Dodge Challenger SRT Hellcat za pogon koristi 6.2 V8 sa čak 707 konjskih snaga i 880 Nm, pa ovaj auto zbog svoje ogromne snage definitivno nije za svakog. Motor je povezan sa osmobrzinskim automatskim menjačem uz čiju pomoć automobil iz mesta do brzine od 96 km/h (60 milja na sat) stiže za samo 3.7 sekundi. Prema fabričkim podacima, maksimalna brzina iznosi čak 328 km/h.
  8. Porsche 718 Cayman GT4 sa Akrapovič izduvnim sistemom Izduvni sistem je 8.2 kg lakši od standardnog i zaslužan je za dodatnih 15.7KS i 43 Nm (pa 4.0 motor ima ukupno 436KS i 463 Nm):
  9. Prestala proizvodnja Honde HR-V za evropsko tržište Pojedini mediji pišu da je Honda na britanskom tržištu prestala da nudi aktuelni crossover HR-V, kao i da će se to verovatno uskoro desiti i u drugim evropskom zemljama. Ovaj manji SUV se više ne nalazi na Hondinom britanskom sajtu, pa se tamošnjim kupcima sada nude modeli Jazz, CR-V, Civic, NSX i električna Honda e. U vesti se navodi da je proizvodnja Honde CR-V za evropsko tržište prestala krajem decembra 2020. godine, ali i da se na lagerima još uvek nalazi određena količina ovog modela. HR-V se i dalje može naći na tržištima kao što su nemačko, špansko, italijansko i francusko. Treba napomenuti da će HR-V kasnije ove godine dobiti naslednika koji će se značajno razlikovati od prethodnika, a imaće samo elektrifikovane pogonske sisteme. preuzeto sa - Auto Blog
  10. MRS Oficina predstavlja Kawasaki W800 sređen po meri Kawasaki je od radionice MRS Oficina naručio izradu posebnog W800, a konačni rezultat je oduševio svojim izgledom. MRS Oficina se nalazi u Parizu i blisko sarađuje sa francuskom filijalom japanske kompanije, koja im je i poverila ovu misiju. Imajući u vidu budžet na raspolaganju, kao i stil, MRS Oficina je W800 dala svež izgled koji definitivno neće ostati neprimećen. Ovaj W800 po meri je zadržao paralelni tvin agregat zapremine 773 kubika, što znači da na raspolaganju i dalje ima oko 50 KS i 63 Nm obrtnog momenta. Izduvni sistem je radikalno promenjen i skraćen, pa je motocikl dobio skrembler izgled. A i novi prigušivači su tu. Ram je takođe ostao nepromenjen, uz neke manje izmene napravljene kako bi se napravilo mesta za dodatni rezervoar za gorivo, smešten ispod sedišta. Neke od promena koje je MRS Oficina odradila su: skraćena zadnja viljuška, sređena instrument tabla, skraćen i sužen rezervoar za gorivo (uz pomenuti dodatni), Ohlins amortizeri, kao i Showa viljuške napred. Što se boje tiče, MRS Oficina je inspiraciju našla na KX500, motociklu iz osamdesetih godina prošlog veka. Broj jedan na tablicama je omaž Eliju Tomaku, vozaču Kawasaki tima u AMA superkros šampionatu. Dosta pažnje je posvećeno izradi ovog motocikla. I mada je velika verovatnoća da ga nećemo videti na drumu, svakako je pravi lepotan. preuzeto sa - Auto Blog
  11. Spajanje kompanija FCA i PSA je završeno Spajanje kompanija Peugeot S.A. (PSA grupa) i Fiat-Chrysler Automobiles N.V (FCA) koje vodi ka formiranju kompanije Stellantis, danas stupa na snagu. Kao što je prethodno najavljeno, trgovanje običnim akcijama kompanije Stellantis će početi u ponedeljak 18.01.2021. godine na Euronext berzi u Parizu, berzi Mercato Telematico Azionario u Milanu, i u utorak, 19.01.2021. godine na Njujorškoj berzi pod berzanskom oznakom ''STLA''.
  12. CarWOW: 2021. BMW M5 Competition Cena mu počinje od 100.000 evra, i ovo mu je restajling:
  13. 2021. Toyota GR010 Hybrid Toyota Gazoo Racing počinje novu eru u trkama izdržljivosti, i to promocijom modela Toyota GR010 HYBRID Le Mans Hypercar koji će se takmičiti u 2021 FIA World Endurance Championship-u (WEC). GR010 Hybrid kombinuje 3.5 litarski V6 twin turbo motor koji pokreće zadnje točkove i elektormotor smešten na prednjoj osovini. Ukupna snaga iznosi 500 kW/680KS, dok je pogon na sva četiri točka. Zbog novih propisa, GR010 Hybrid je 162 kg teži i ima 32% manje snage od prethodnika TS050 Hybrid, a promenjene su i dimenzije (duži je 250 mm, širi 100 mm i viši za 100 mm):
  14. AutoTrader: Golf GTI, Focus ST, Mercedes AMG A35 & Hyundai i30N Najskuplji je AMG, da li je i najbolji od sva 4?
  15. Smart priprema SUV model Smart je ugled u automobilskoj industriji stekao praveći male automobile, a sada žele da naprave iskorak, piše B92. Smart će to pokazati već sledećim svojim modelom, spremni su da naprave krupan korak i otkriju svoj prvi SUV, rekao je potpredsednik odseka za prodaju, Danijel Leskou. On je to otkrio u razgovoru za Automobilwoche, rekavši da će Smartov SUV biti rađen po uzoru na Geely, tačnije po njihovoj platformi. ''Dužina vozila nam više nije glavni faktor, promenili smo fokus. Želimo da radimo na malo drugačijoj vrsti vozila, naravno, visokog kvaliteta. Potencijalno imamo dobru situaciju ne samo u Evropi, već i u Kini. SUV automobil su sa godinama sve popularniji, pa ćemo ga zato prikazati prvo na kineskom i evropskom tržištu'', rekao je Leskou. preuzeto sa - Auto Blog

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...