Jump to content

neshaoct

Administrators
  • Content count

    41893
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

neshaoct last won the day on October 9

neshaoct had the most liked content!

3 Followers

About neshaoct

  • Rank
    Abarth

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd, Rakovica

Previous Fields

  • Garage
    Stilo 1.9 MJet 140

Recent Profile Visitors

117397 profile views
  1. Redovno Fiat-Lancia Okupljanje - Beograd

    Okupljanje u nedelju 10.12.2017. od 18h - Parking kod hotela Inter-Continental (Crowne Plaza): Sa brojem 1 je obeleženo mesto gde smo do sada bili, a sa brojem 2 mesto gde je od sada Okupljanje. Ili, ukratko rečeno, tu smo kod bankarki, samo malo dalje nego pre... Ako vam iz nekog razloga bude trebao klupski broj, okrenite 069/111-FLCS, (069/111-3527) Kad nam dosadi da stojimo kod Intera sedamo u aute i idemo do nekog od kafića.
  2. About Alfa 159...

    @dellas Veliki i mali servis sve zajedno do 40.000. Može da bude i oko 36.000, verovatno može i jeftinije zavisno koji se delovi uzmu. Naravno, ovo je sve komplet (sa rukama). Prednji trap, ako menjaš sve, onda po točku bude oko 110-115 evra. Meni su govorili da može to i malo jeftinije (tipa nešto tek jedva manje od 100 evra po točku), ali generalno računaš prednji trap komplet (sa rukama) oko 220-230 evra. Zamajac i set zajedno oko 500-550 evra (opet zavisi za koji brend se odlučiš, može da bude i skuplje od toga, ali neka normalna krštena varijanta oko 500-550 evra), plus ruke, plus ulje u menjaču. Skidanje usisne, njeno čišćenje + vađenje klapni = 14.000 dinara Standardne boljke 1.9 16v 150 si već naveo, znaš ih, tj. klapne. Proveri kod svake Alfe 159 menjač pre kupovine. Ručica ne bi smela da radi sama, tj. voziš npr. drugom (ili trećom, ili bilo kojom brzinom), daš gas, i ako se ručica pomeri napred npr. za 1 cm ili više, treba i menjač da se radi (čuveni Opelov menjač kome su ležajevi slaba tačka). Generalno, ne bi nikada ni stradali da menjači imaju ulja koliko treba, ali kažu da svi problemi sa tim menjačem nastanu jer mu zafali 200-300 grama ulja. Tako da ako i ne bude konkretan primerak Alfe 159 imao tih problema, ipak promeni ulje u menjaču. Em ćeš tako videti ima li opiljaka, em ćeš imati ulja koliko i treba da ima. Sa stanjem na otpadima se još nisam upoznao, kontam da nije strašno. p.s. E, da...uzet je jedan parking senzor u boji auta, koštao je 20 evra na otpadu.
  3. Teaser...

    Evo, ima i ova slika koju je Gile postavio pre par nedelja na svom forumskom profilu... Tog dana sam gledao na PA onu kategoriju ''prodato u poslednja 24 sata'' i pronašao samo jednu belu Alfu iz Novog Sada...159-ka
  4. Rolls-Royce Cullinan se uopšte neće zvati Cullinan? Uprkos očekivanjima, pa verovatno svih nas, da Rolls-Royce svoj prvi SUV model nazove Cullinan, velike su šanse da se to neće desiti i da se britanski brend odlučio za drugačije ime. Naime, kako navodi magazin ''SUVAuthority'', šef britanskog brenda za Aziju i Pacifik, Hal Serudin, je naglasio da je ''Cullinan'' samo naziv projekta, i da će kompanija više informacija o imenu svog SUV modela objaviti tokom sledeće godine. U međuvremenu, Rolls-Royce nastavlja testiranje svog novog modela u različitim okruženjima i na različitim stazama, uključujući i Nirburgring. Zahvaljujući velikom broju špijunskih i render fotografija, već nam je poznato šta možemo da očekujemo od ovog modela i kako će on izgledati. Šta možemo da očekujemo od ovog terenca? Pa, on će imati enterijer inspirisan onim kakav se nalazi u perjanici kompanije, modelu Phantom, biće baziran na istoj aluminijumskoj platformi ali će imati drugačije vešanje, i potpuno nov pogon na svim točkovima. Očekuje se da se ispod njegove haube nađe isti V12 agregat sa dva turbo punjača, zapremine 6.75 litara, kao u modelu Phantom, koji će proizvoditi 563 konjskih snaga i 900 Nm obrtnog momenta i koji će biti povezan sa osmostepenim automatskim menjačem. Na kraju, Rolls-Royce će svoj SUV model, koji je zamišljen kao konkurent modelima Bentley Bentayga, Lamborghini Urus i Range Rover, predstaviti tokom sledeće godine. preuzeto sa - Auto Blog
  5. Trikovi da se na autu ne zalede stakla, retrovizori, brava.. Ne čekajte jutro da bi se uhvatili u koštac sa zaleđenim automobilom. Život će vam biti mnogo lakši ako pripazite na neke stvari i napravite određene poteze koji će to sprečiti. Tu je osam saveta kako da vam se ne zaledi ni staklo, ni vrata, a ni brava i šta da radite ako se to dogodi. Birajte istok Imate li mogućnosti, uvek automobil parkirajte tako da prednji deo bude okrenut na istok. Tako će prvi jutarnji zraci polako otapati led na vetrobranskom staklu. Pomažu alkohol i sapun Napravite tečnost za odleđivanje stakala koju ćete ujutro samo poprskati po ledu. U bocu stavite litar alkohola, decilitar vode i deterdžent za pranje posuđa. Dobro promućkajte. Postoji još jedan recept - ulijte u bocu sa raspršivačem alkohol i vodu u promeru 2:1 (dve trećine alkohola i trećina vode). Zaštitite brave od leda Tu pomaže WD40. Ušpricajte ga u brave na automobilu i neće se zalediti preko noći. Da se vrata ne zalede Vrlo je jednostavno, sve što treba da uradite je da premažete gumu oko vrata automobila nekom masnoćom. To može biti glicerin, vazelin, jestivo biljno ulje itd. Uradite to čim izađete iz vozila kako bi naredno jutro bez problema otvorili vrata. Snađite se Ako se nađete negde u gradu, stakla vam se zalede, a kod sebe nemate ni sprej, ni toplu vodu ni strugalicu - posegnite za kreditnom karticom i ostružite led. To će ići malo sporije, ali ipak ćete nakon nekog vremena moći da sednete u auto i odvezete se kući. Čarape na brisače Da, dobro ste pročitali. Navucite stare čarape na brisače kako ih ujutro ne biste našli ''zalepljene'' za zaleđeno staklo. Ili, jednostavno ih dignite da ne stoje na staklu pa se neće ni zalepiti. Zaštita za retrovizore Spoljni retrovizori na automobilu neće se zalediti ako na njih stavite plastične kese. Možete ih omotati i gumenom trakom. Stavite karton na stakla Ovo je odličan način prevencije da se stakla na autu uopšte ne zalede. Umesto kartona možete staviti i stari peškir. Zaleđena stakla nikada ne polivajte vrućom vodom jer mogu popucati, posebno ako već imaju manja oštećenja, upozoravaju stručnjaci. Pametniji izbor je mlaka voda koju na staklo nanesete krpom. preuzeto sa - Auto Blog
  6. CarAdvice video: LA Auto Show 2017. - Mercedes CLS Roadshow video: Mercedes CLS450
  7. Sirotinjska verzija Gymkhame i lažni Ken Block: Cheapkhana sa Ford Fiestom iz 1994. Na Youtube-u je ovih dana osvanuo urnebesan video zvaničnog imena ''Cheapkhana''. Reč je o svojevrsnoj parodiji na video klipove Kena Blocka. Glavna zvezda ovog videa je Ford Fiesta iz 1994. godine koja raspolaže sa samo 60KS. Za upravljačem se nalazi Etienne Guerra koji u videu dokazuje da je moguća zabava i sa jeftinim i slabim automobilom. Pritom se dosta potrudio i za potrebe videa je svoju Fiestu oblepio u boje ''Hoonigan'' tima, a ugradio je i modifikovanu ručnu kočnicu. Kao što možete videti u videu, Etienne se odlično zabavio uprkos nedostatku snage kod njegove ''mašine''.
  8. ABT Golf R Svi čekaju osmicu i bar 400KS u R izdanju, a ABT to nudi u aktuelnoj generaciji. Daje okruglih 400KS i 500 Nm, a podlozi je bliže za 20 mm napred i 25 mm pozadi. Estetika je obogaćena pragovima, naplacima i zadnjim topovima od 102 mm. Cena prerade je nepoznata, ali definitivno značajno manja nego u slučaju RS3 rođaka. preuzeto sa - Auto Blog
  9. Audi A3 / S3 / RS3

    ABT Audi RS3 na sajmu u Esenu 2017. Audijev kompakt u najbrutalnijem izdanju je priča za sebe, a u slučaju ABT-a radi se o jednom od najsnažnijih kompaktnih modela u ponudi. I najskupljih jer za ovaj automobil, uzimajući u obzir 16.900 evra tjuninga, mora da se izdvoji oko 74.000 evra. Kažu da vredi svaki evro jer sada svih 500KS upražnjava na puno bolji način zahvaljujući temeljito revidiranom oslanjanju. Jače su i kočnice, a i zvučna kulisa je ubedljivija kada imate topove kalibra 102 mm. preuzeto sa - Auto Blog
  10. BMW serija 7 (G11)

    BMW M760Li
  11. Fiat-Chrysler razgovara o partnerstvu sa Hyundaijem Fiat-Chrysler je otkrio da vodi razgovore s Hyundaijem oko potencijalnog partnerstva. Savez bi mogao da bude snažan iako nema govora o vlasničkom povezivanju, rekao je glavni izvršni direktor Fiat-Chryslera Sergio Marchionne. ''Postoji potencijal u tehničkom partnerstvu sa Hyundaijem koji ionako dobavlja neke komponente za nas na američkom tržištu'', rekao je Marchionne nakon prezentacije povratka Alfa Romea u Formulu 1. Marchionne je potvrdio da će izdvojiti Magneti Marelli i Comau u zasebne kompanije od početka 2019. godine. Mehanizam još nije utvrđen, ali postoji opcija prodaje udela kako bi se obezbedilo nešto gotovine. preuzeto sa - Auto Blog
  12. Mercedes E klasa

    CarWOW video: Mercedes AMG E63 S vs Dacia Logan MCV
  13. Odbrojavanje je počelo: VW najavio termin dolaska električnog automobila koji će promeniti svet Pomalo neočekivano Volkswagen je i zvanično potvrdio dolazak prvog I.D. modela, i to vrlo skoro. To se desilo na okupljanju partnera i dobavljača MEB platforme u Wolfsburgu, ''MEB Supplier Summitu'', koji se održao kako bi se još jednom naglasila važnost projekta električnog modela za koncern. Tom prilikom je šef VW-a Herbert Diess obavestio da su pripreme za pristupačnu e-mobilnost već poodmakle, ali i da će prvi I.D. stići za manje od 100 nedelja. I.D. je najveći projekat u istoriji Volkswagena, a sada poprima i svoj oblik. Prvi model koji će koristiti novi električni sklop kojeg u VW zovu ''modular electric drive kit (MEB)'' je kompaktni model. Najavljen je kao model koji će ponoviti revoluciju Golfa prve generacije, ali će biti još značajniji. Kompaktnih dimenzija, sa enterijerom na nivou Pasata i pristupačnom cenom, I.D. će biti prvi dostupni električni model na tržištu. Prvi primerak modela će sa proizvodne trake fabrike u Zwickauu sići pre kraja 2019. godine. Šef Diess je pritom naglasio da njihova ulaganja idu na dobrobit cele zajednice: ''U ovom posebnom industrijskom projektu obezbediće se da Evropa preuzme vodstvo u globalnoj trci u e-mobilnosti. Zwickau će se zato razviti u najveći centar e-mobilnosti u Evropi, a mi ćemo pisati novo poglavlje u istoriji automobila.'' U narednih pet godina Volkswagen će lansirati čak 32 modela na ovoj jedinstvenoj platformi. ''Preuzimamo vodstvo. Samo marka Volkswagen će nuditi 20 električnih modela do 2022. godine i uložiće oko 6 milijardi evra u e-mobilnost'', rekao je Diess. Tokom 2020. godine VW će na MEB platformi proizvesti bar 100.000 automobila. A za sada znamo samo za tri modela, I.D., I.D. BUZZ i I.D. CROZZ. I to je tek početak jer između ostalog plan pored produkcijskog I.D. CROZZ-a (Coupe –SUV) obuhvata i konvencionalni SUV. preuzeto sa - Auto Blog
  14. BMW Serija 6

    Armytrix BMW M6 Widebody
  15. Novi udar na auto-škole: Katanac zbog Pitagore Ukoliko se pod hitno ne promene odredbe Zakona o bezbednosti saobraćaja Srbije, realno je da veliki broj auto-škola stane s radom već od 1. januara. Razlog je ponovno polaganje licence za instrukture vožnje shodno odredbama postojećeg zakona o bezbednosti saobraćaja Srbije, a koje se ne menjaju ni predloženim izmenama i dopunama ZOBS koji se nalazi u Skupštini Srbije i čeka usvajanje. ''Mi na ovu nečuvenu odredbu ZOBS, po kojoj instruktori moraju svakih pet godina da ponovo polažu za licencu, što nema nigde u svetu i u Srbiji se odnosi samo na ovu profesiju, upozoravamo još odavno, ali nas niko ne čuje'', kaže Milan Todorović, predsednik Udruženja auto-škola Beograda. On podseća i da je posle donošenja ZOBS 2009. upravo zbog ''neverovatnih propisa'' broj auto-škola smanjen sa 850 na oko 400. ''Zar nije nonsens da instrukture vožnje propituju o Pitagorinoj teoremi ili o Kulonovom zakonu'', pita se Todorović i dodaje da svake godine instruktori pohađaju seminare koje organizuje Agencija za bezbednost saobraćaja. preuzeto sa - Auto Blog
×