Jump to content
FAS Euroauto Goran

Milos1

Members
  • Content Count

    203
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Milos1 last won the day on September 23 2017

Milos1 had the most liked content!

About Milos1

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 08/26/1996

Contact Methods

  • MSN
    milos2608@hotmail.com
  • Skype
    pmilos96

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Smederevo

Previous Fields

  • Garage
    Zastava 10/Fiat punto 2006,Fiat Brava 1.2 16V 1999

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Danas sam odradio veliki servis bas po ovom principu, sem sto sam resio da prvo probam da prekopiram staro zupcenje, proverim alatom i remenicu otpustim tek ako bude bilo potrebe. S obzirom da nije i da se sve skoro savrseno poklopilo nisam je dirao. Ja sam odradio tako sto sam pre skidanja starog kaisa korektorom obelezio gornju i donju remenicu. Prebrojao pazljivo zupce i onda obelezio razmak na novom. Tako naspanovao pa skinuo blokador bregaste, bregastu gedorom u levo nategao dok radilica ne pocne da se pokrece(da bih desnu stranu kaisa fino nategnuo), pa onda nategao spaner polugom od gedore i stegao ga. Okrenuo radulicu dva kruga, nista se nije sustiglo... onda kratko zaverglao, ponovo doveo do polozaja za zupcenje i ispalo je skoro pa savrseno, kais cvrst ko pracka. Alat je inace nabavljen na KPu za 20e. Nadam se da ce video nekome bar malo biti od koristi
  2. Kapiram da govoris i obicnom(ne sekventu)? Ako da.... u tom slucaju proveri elektro ventil za dovod goriva i napajanje do njega
  3. Tako je, secam se kao da je juce bilo, kupljen nov 2006e i cekali smo ga nedelju dana iz italije a u KGu su bile samo prazne hale. Tek u drugoj polovini 2007e je poceo da se sklapa kod nas i nema ZFE broj sasije tako da si ti ocigledno uboo jednu od poslednjih pravih zastavinih italijana (pesma koju sam slucajno iskopao na nekom CDu, skinuo i narezao davne 2006e dok je to bilo popularno Sa sajta tadasnje autokuce inace )
  4. Nikad ne bih rekao da je bio havarisan. Nov. Svaka dala majstoru a i tebi Zbog 15ks tolika komplikacija? Iksreno se nadam da se zajebavas
  5. Slavija pre neki dan, blokirao/la trolu. Guralo je nas nekoliko i na cim jedva uspeli da ga mrdnemo koliko da moze da se provuce tramvaj na milimetar. Svojom bahatoscu je ispraznio ceo tramvaj i zadrzao dobrih 10ak min, do ponovnog polaska je polovina vec otisla alternativnim putem.
  6. Jedino ovo nije kvar. Fabricki je levi far drugaciji, levi baca nesto krace od desnog(a za Englesko trziste je npr obrnuto... zato kad se radi prepravka desnog volana moraju i farovi da se promene), da ne bi smetao vozacima iz suprotnog smera. Tako da je to u redu. Za ovo ostalo sta da ti kazem... ne gine ti dozivotna robija
  7. Prvo merenje kompresije pa sve ostalo A cudno mi je to sto ti je ispao cep. To onda nije bilo dobro pritegnuto? Pa iscurela tecnost i pregrejao se(samim tim i prosvirao dihtung)? Cep treba da ima na sebi sigurnosni ventil da popusti pod pritiskom kad se tecnost pregreje ali ne sme da ispada. Ja u svakom slucaju takodje tipujem na to da je prosvirao dihtung glave(sto ce merenje kompresije sigurno pokazati ako je u toj meri da se oseca na snazi).
  8. Da doprinesem i ja malo ovoj temi, mozda nekom nekad bude od koristi U pitanju je fiat brava 1.2 16V. Pre par dana je potpuno izgubila servo. Otvorim haubu kad ono oko pumpe sve masno do zla boga, cantrica ulja prazna potpuno. Vidim oko onog senzora je bilo najgore: Skinem dzek sa njega kad ispod dzeka sve puno ulja a izbijaju mehurici. Dakle - kvar konstatovan Pomislio "super, kupim novi, uvrnem, sipam ulje i resen problem", ali nije bas tako. Zvao lokalnu radnju u Smederevu koja drzi samo delove za fiat i lanciu, kaze lik da nema niti da je taj senzor ikad imao. Pronadjem onda ovu temu na nasem forumu, sa istim problemom: I poslusam savet kolega iz te teme jer ocigledno taj senzor nema nikakvu bitnu ulogu. Odnesem senzor kod strugara da mi uradi po uzoru(navoj je inace 9X1.0, nije standard), to je ispalo ovako: Prebacio gumicu sa senzora na cep, lepo to stegao, pa ulio ATF dvojku crveno koje ide u njega(crveno je i bilo, mada vise vuklo na braon od dotrajalosti ), kad sam upalio brzo je poceo da meksa volan, a kako je povlacio tako sam dolivao ulje. U mestu okretao volan levo-desno, culo se i neko zujanje i to poprilicno glasno prilikom motanja dok nije izbacio vazduh i proluftirao sistem Onda uzeo AKRU K2 za odmascivanje motora da bar malo sredim taj svinjac Provozao ga, proverio ponovo... sve je suvo, ne pusta za sad vise nigde nista: Dolio jos nesto malo ulja koliko je jos povukao u voznji, u drugom krugu je vec ostao na maximumu a servo je cini mi se cak i osetno meksi nego pre ove "havarije". Tako da je to to, operacija uspela-pacijent za sad ziv Pa eto, posto vidim da u ovoj temi taj senzor nije spomenut da i ja podelim svoje iskustvo i jos jedan od mogucih kvarova na hidraulicnom servo sistemu
  9. Ne samo da se steze ba stepene nego je i redosled bitan za glavu, to ti pise na pakovanju... za una je recimo bilo prvo po redosledu na 20kn, onda ponovo na 30kn pa onda 2 puta po 90 stepeni, mada sam ja drugi put 45 stepeni posto nisam stavljao nove srafove... bilo je cini mi se cak po siframa na kartonu dihtunga sta za koji vazi(s obzirom da je dihtung bio za par modela)...
  10. Kako volim ovakve slike Takodje mislim da je to i najbolje resenje... drugi motor je opet macka u dzaku... ovako si sigurniji, trebalo bi da budes miran dugo Nego, ne rece, jesi li zamenio gumice i obradio ventile ili pod obradom glave mislio samo na ravnanje? Ako nisi gumice obavezno
  11. Normalno je da u voznji, bilo sa stisnutim kvacilom ili ako je izbacen iz brzine a auto se i dalje krece, drzi oko 1100 obrtaja a spusti na 800 tek kad se auto potpuno zaustavi... bar sto se tice 1.2 motora, za 1.6 nisam siguran ali verujem da je isto
  12. Malom hladnjaku se piski pa ne moze vise da izdrzi i pusta po malo Bilo je vise puta prica o tome po forumu kao i tutorijala oko zamene(moze bez skidanja table uz skidanje kasete samo... nov ti je 2500-3000 plus obavezno nove O-ring gumice, moze i onog otpornog mehanicarskog silikona za svaki slucaj) i nece vise biti problema...
  13. Pa ako neki gremlin preko noci ne ponese aparat i zavari to odlepice se

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...