Jump to content
FAS Euroauto Goran

Milos1

Members
  • Content Count

    213
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Milos1 last won the day on September 23 2017

Milos1 had the most liked content!

About Milos1

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 08/26/1996

Contact Methods

  • MSN
    milos2608@hotmail.com
  • Skype
    pmilos96

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Smederevo

Previous Fields

  • Garage
    Zastava 10/Fiat punto 2006,Fiat Brava 1.2 16V 1999

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nisam video pitanje do sad, bio sam ubedjen da niko nije ni pisao. Pa pritegnute buksne, kontakti, onaj reostat ponovo ociscen i to je kao radilo neko vreme i onda opet ista pesma. Kako, zasto, sve ocisceno, "na stolu" i u startu bude okej i opet pocen da zeza. Vise je kazaljka bila na nuli nego sto je ista pokazivala. I nadjem za 25e polovnu kompletnu pumpu(samo pokazivac je nemoguce naci, nema koga nisam zvao) sto je stvarno povoljno(s obzirom da je nova preko 20K a za polovne traze i po 80-100e). Montirana danas i za sad konacno fercera odlicno bez ikakvih oscilacija, sipano jos 20ak l goriva, popela se na ocekivanu meru preko polovine kao i uvek dok je bilo sve isrpavno... Samo ne smem ja ipak nista da tvrdim i da hvalim s obzirom da mi je informacija o stanju goriva postala privilegija, ureci cu ga https://www.polovniautomobili.com/auto-delovi/17194282/pumpa-za-gorivo-za-fiat-500-500l-brava Kupljena je inace preko ovog oglasa, mozda nekome bude od koristi Sve je dogovoreno u 3 reci sto se kaze i dobio sam to sto je i bilo dogovoreno, samo je tutnuo i za sad rade i pumpa i davac korektno A stara nek cuci na stolu pa sad kad auto nije raskupusan mogu nekad natenane da se poigram a ne sve s brda- s dola zureci da upakujem nazad
  2. @Zexy Provereno ne moze. Zvao sam i na par mesta da potrazim polovan, pitao da li moze da se naruci nov - ne moze, samo cela pumpa. Na kraju se ispostavilo da je problem bio u kontaktima u samoj pumpi.
  3. Znate nekog smederevca koji je upotrebio tu garazu? Ja jok
  4. Original daljinsko ili je dogradjen neki kineski modul?
  5. Bice onda da je do toga. A to da li je konkretno do njega ne mozes videti nikako dok ne iscupas i sam hladnjak, a onda ga valja i promeniti posle tolike muke jelte(ne bi trebalo da je skup, 2500-3000din nov). Meni je na bravu zamena prosla laganica(ako zanemarimao malo valjanja pored auta u sred zime, gadjanje ugla itd ) ali na puntu vec ne znam tacan pricnip. Nadam se da ne mora da se cupa cela kontrolna tabla.
  6. Jel ti gubi antifriz? Ako smrdi samo dok radi moguce da mali hladnjak malo vlazi pa smrdi antifirz. Mada na hladjenju ne ide vazduh preko njega ali provuce se, ko zna... proveri. I svakako zameni filter kabine i dezinfikuj sistem, proveri da se u usisu kod haube nije nakupilo trulog lisca itd... i da li nesto vlazi na motoru naravno.
  7. Danas je iscupana pumpa. Prvo skinuti dzek i brzu spojku(ima dve zakacke sa strane, pritisnu se prstima i izvuce se). Pozeljno je pre toga otvoriti cep rezervoara da se rastereti pritiska(da bi sto manje goriva izaslo) ali mala poplavica je svakako neizbezna Zatim treba gedorom 8-icom odvrnuti jedan sraf koji drzi drugo crevo i samo se svuce. Zatim odviti veliku plasticnu maticu koja drzi celu pumpu. To je moguce na vise nacina, ja sam se odlucio za srafciger + cekic nacin koji se pokazao kao efikasan i odvijeno je bez vecih problema. Ocistio sam koliko je bilo moguce prljavstinu odozgo da bi sto manje upalo u rezervoar prilikom skidanja... malo gore- dole, koji okret i pumpa izlazi napolje Ovako to izgleda: A ovo je taj famozni plovak koji zeza: Prstima se pritisnu zabice sa strane i samo izvuce iz kucista na gore, a buksne se samo svuku(osiguravajuce su tako da istovremeno treba i pritisnuti osigurac): Uz pomoc unimera i 4 ruke proveren. Definitivno je imao neke skokove. Krene od 290, pa kako ide prema punom npr sa 70 skoci na 130ohma, pa se vrati na 60, pa opet prekid itd... Sam plovak se skine tako sto se samo svuce na gore, ali pazite da ne polomite jednu zabicu kao ja. Do duse nije nikakva greda jer plovak bukvalno ne mrda i bez nje(tesno ulazi dole i u svom zljebu je). Mislio smo da ga zalepim ali apsolutno nije bilo nikakve potrebe. On je ujedno i osigurac za civiju koja drzi mehanizam. Ja sam se posluzio spic kljestima koje su bila podloga(da bi civija mogla da prodje izmedju njih) a ekserom i malim cekicem je izbio. To sada izgleda ovako: Kontakti jesu malo oksidirali ali odokativno nista strasno. Uzeo sam finu vodenu smirglu i presao i jednu i drugu stranu dok nije zasijala. Sam limcic sam malo nakrivio tako da cvrsce naleze na plocicu. Delovalo je sve cvrsto, napetije, kao sve top. Sklopio obrnutim redosledom i situacija je bila znatno bolja. Povezali smo je samo ovako i probao na "stolu" kako radi. Ovde ne moze samo da se pomera gore/dole jer u samoj instalaciji postoji nesto sto ga usporava(da se ne bi kazaljka tek tako talasala u voznji, preko rupa itd) tako da kad se plovak pomeri pravo stanje pokaze tek kad se oduzme i da ponovo kontakt. Probao na punom, polovini, cetvrtini, praznom... sve je bilo savrseno. Onda zajebancija oko vracanja. Ako gumu prvo stavite na plovak necete je sigurno ubaciti... malo ulja i prvo ona ide na rezervoar, onda uz dosta zezanja pumpa(zajedno sa plasticnom maticom jer posle nema sanse da se nabaci), lagano maticu unazad dok ne klikne(da bi se dovela na pocetak navoja i da bi lepo krenula), onda rukom koliko moze i ponovo nakucavanje srafcigerom. Vracena creva, dzek... rezultat: Na prvi pogled sve super, od punog ~150km cisto gradske voznje, to je kao to. Nista, malo rad u leru da se proveri da negde ne curi, prva voznja namerno agresivnija po rupama da se to lepo izmucka da proverim da ne pusta izmedju pumpe i rezervoara- sve suvo. Ugasim auto sa kazaljkom u tom polozaju, vratim sve i ostavim tako neko vreme... Pomislim to je to- operacija uspela, al ne da vrag... malo kasnije palimo auto, on opet oko polovine Poludeo sam... Sta li mu se ponovo desilo... nemam pojma. Na kraju ne preostaje nista drugo nego da se raspitam da li moze da se nadje nov ili da se nadam da cu naici kod ovih koji rasturaju na neku neispravnu pumpu koja ima ispravan plovak pa da kupim samo njega polovnog jer nema potrebe da menjam celu pumpu koja je odlicna...
  8. Hvala ljudi, otici cu ovih dana svakako do "italia auto" u Smederevu da se raspitam da li moze da se nadje samo plovak, naruci bar(s vlasnikom sam godinama okej tako da bi mi izasao u susret sigurno ako je ikako moguce), ako ne otvaram ovako, probacu da ocistim kontakte, predjem blago vodneom smirglom, savijem deo koji se krece zajedno sa plovkom tako da malo jace naleze i nadam se da ce proraditi. Razmisljao sam posle, s obzirom da se auto retko vozio na relacijama preko 200km u mahu u poslendjih 2-3god(nije jedini), uglavnom se vozi od 1/3 do nesto preko polovine rezervoara. Pa nije iskljuceno da je gornji deo zapatio oksidaciju(iliti nije navikao da bude napunjen do cepa, a ukoliko su kontakti bakarni znam kako to ume da pozeleni, oksidira itd ) pa je bas zato sad poceo da zeza... sve u svemu nista dok se ne otvori. Hvala jos jednom, nije da je hica(zna se koliko uglavnom ima na osnovu dnevne potrosnje) pa ne garantujem kad cu se time dublje pozabaviti bas u najkracem roku ali cim to otvorim bice dokumentovano slikama i resenje problema na kraju. S obzirom da mi je elektrotehnika struka oko drugih stvari ne bi trebalo da bude problema, jedino sto me muci iskreno je to vadjenje same pumpe bez ostecenja. A onda unimer na otpor, laganica na stolu pa provera, ciscenje itd... mozda napravim neki alat od flaha, malo aprat, malo brusilica... bicete izvesteni u svakom slucaju pa se nadam da cu sebi resiti problem i ujedno nekad nekome u buducnosti pomoci kao sto je i meni brdo starih tema s ovog foruma mnoooogo pomoglo Lep pozdrav svima !
  9. @BGMilos Hvala Nista onda, nadam se da ce se javiti jos neko ko je skidao kod konkretno ovog modela. A ja da vidim ovih dana da izvadim pumpu pa izvestavam kakva je situacija. Koliko je tebe inace izasao preko uvoznika?
  10. Do skoro je sve radilo najnormalnije. Ovih dana je isla na malo duzi put i naprasno je posle ~300km kazaljka sa preko polovine pala na cistu nulu i upalila se lampica za rezervu. Rezervoar kasnije napunjen do cepa, kazaljka je i dalje stojala na nuli i sledecih ~300km, lampica je svetlela. Sutradan se lampica za rezervu ugasila i kazaljka popela za crtu-dve iznad nule, treceg dana je dosla do crte ispod polovine i odatle vise skoro da ne mrda... mozda pola crte gore- dole ali tu stoji. Rezervoar ponovo napunjen do cepa, uz +18l kazaljka nije mrdnula. Nasao sam pumpu na kojoj je ujedno i plovak(stoji u blizini rezervnog tocka): Deblje zice su za napajanje pumpe a tanje za pokazivac. Znajuci da se sam plovak ponasa kao reostat(promenljivi otpornik) na punom rezervoaru bi on trebao da ima oko nula ohma. Prepojio sam parcetom zice direktno da bih proverio ostatak instalacije: I kazaljka je otisla na maximum: Dakle iz toga se da zakljuciti da je ostatak instalacije u redu ali da je sam plovak nesto poceo da zeza. Pa me sad interesuje da cujem od onih koju su skidali da li tu ima pomoci bez zamene kompletne pumpe koja je dobra, da li moze od nje da se odvoji samo sam plovak? Ima li to da se kupi uopste kao rezervni deo ili da jurim nesto polovno? I nije mi jasno gde je inzenejrima bila pamet kad pumpu umesto da stave na sredinu rupe oni je stavili da bude dostupna samo polovina pumpe o.O Jel su bili pijani ili sta? Moze li ona da se izvuce bez spustanja rezervoara dole?
  11. Danas sam odradio veliki servis bas po ovom principu, sem sto sam resio da prvo probam da prekopiram staro zupcenje, proverim alatom i remenicu otpustim tek ako bude bilo potrebe. S obzirom da nije i da se sve skoro savrseno poklopilo nisam je dirao. Ja sam odradio tako sto sam pre skidanja starog kaisa korektorom obelezio gornju i donju remenicu. Prebrojao pazljivo zupce i onda obelezio razmak na novom. Tako naspanovao pa skinuo blokador bregaste, bregastu gedorom u levo nategao dok radilica ne pocne da se pokrece(da bih desnu stranu kaisa fino nategnuo), pa onda nategao spaner polugom od gedore i stegao ga. Okrenuo radulicu dva kruga, nista se nije sustiglo... onda kratko zaverglao, ponovo doveo do polozaja za zupcenje i ispalo je skoro pa savrseno, kais cvrst ko pracka. Alat je inace nabavljen na KPu za 20e. Nadam se da ce video nekome bar malo biti od koristi
  12. Kapiram da govoris i obicnom(ne sekventu)? Ako da.... u tom slucaju proveri elektro ventil za dovod goriva i napajanje do njega
  13. Tako je, secam se kao da je juce bilo, kupljen nov 2006e i cekali smo ga nedelju dana iz italije a u KGu su bile samo prazne hale. Tek u drugoj polovini 2007e je poceo da se sklapa kod nas i nema ZFE broj sasije tako da si ti ocigledno uboo jednu od poslednjih pravih zastavinih italijana (pesma koju sam slucajno iskopao na nekom CDu, skinuo i narezao davne 2006e dok je to bilo popularno Sa sajta tadasnje autokuce inace )
  14. Nikad ne bih rekao da je bio havarisan. Nov. Svaka dala majstoru a i tebi Zbog 15ks tolika komplikacija? Iksreno se nadam da se zajebavas

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...