-
Content Count
235 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
Milos1 last won the day on September 23 2017
Milos1 had the most liked content!
About Milos1
-
Rank
Regolari
- Birthday 08/26/1996
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Smederevo
Previous Fields
-
Garage
Zastava 10/Fiat punto 2006; Fiat Brava 1.2 16V 1999
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
-
-
-
-
Prica je stara par meseci pa sam neke detalje verovatno i zaboravio. U sustini, auto je zbog loseg reostata u proslosti bio blago pregrejan. Malo je troskarao rashladne tecnosti dok odjednom nije popustio prvi cep kod vodene pumpe(zastitni na bloku) pa zatim i drugi kod menjaca(iza zamajca, mnogo gori). E sad, prozvizdao je relativno naglo i ja sam hteo da ga slozim "danas za juce". Prvo i osnovno je imati adekvatan alat za zupcenje pre bilo kakvog pipanja. Srecom, nabavio sam isti ranije zbog velikog servisa, vec se visesutruko isplatio Ono bez cega se ne moze, dihtung glave i kucista bregastih: Joj muko moja, predji na drugoga Lose i okrutele kape koje se raspadaju, a treba ih iscupati iz nepristupacne rupe. Kapa leti uz capkanje i izduvavanje kompresorom, svecice iz delova A bio sam nezan koliko je bilo moguce Nista bes balkanske domisljatosti i oridjidji balkanskog alata Jos malo lepih svecica Slika sa interneta takvog motora, cisto perspektiva sta sve leti gore zbog dihtunga glave. Veca glava i kuciste bregaste nego sam blok Alate najbolje postavite na vreme da sebi olaksate kasnije faziranje(mada nije nuzno). Zupci se, blokadori na bregastim a prvi i drugi cilindar na vagi(postoji posebna temana forumu i sve je tamo razradjeno, da se ne ponavaljam). E onda odvijanje. shvatim da nemam special tools koji zovu RIBE M- ne znam koji. Obidjem sve gvozdjare i prodavnice alata u Smederevu, svi me bledo gledaju i niko nema. Jedino je u Delmaxu postojala opcija da se naruci, ali meni treba sad za sad Nista sto prosecan srbin ne moze da resi, torex i udri iliti nakucavaj Radi ko pravi... odvio, zavio, srafovi ne deluje ni da su zagrebani koliko su tvrdi Za divno cudo, cilindri novi. Vozila baba do pijace, tragovi honovanja se jos vide. Pod noktima nema nema nikakvih ostecenja(dakle ne diram nista dalje). Bilo je i za ocekivati, nije imao nikad problem sa troskaranjem ulja, sve od servisa do servisa, ali nisam ocekivao ni da je posle pregrevanja u tako zavidnom stanju. Glava na terasi sa sve usisnom i izduvnom granom, diznama Alat koriscen za ciscenje bloka i glave, sve iz ruke: Stegnuto onda po specifikaciji, 20 + 30nm kilo kljucem, zatim 2x po 90 stepeni. Kako sad vratiti solje sa hidropodizacima a da ne poispadaju kad se nakrene kuciste prema bloku? E pa lako, litijumska mast u zamrzivac da se lepo zgusne i stegne, pa se namazu sto brze.... ubace u glavu i pravo na vec pripremljen blok. Ja drugo resenje ne znam, ako neko zna nek mi oda tajnu Uglavnom, ovo je uspelo iz prve. Nravno, novi kablovi i svecice se podrazumevaju... moglo je i ono jos da tera al nizbrdo Brava je tad upalila na keca, neko vreme su kliktali hidropodizaci dok se nije to ispralo, napunilo i primirilo, i sve se vratilo u normalu. Koja zamena ulja preventivno i NOV NOV NOV Pa eto, nije metoda koja je strogo po PS-u ali jeste metoda koja radi posao i kako bi, cenim, i mnogi majstori odradili ukoliko je isplativost takva. Mesecima kasnije nije kap antifriza dosuto, nadam se da ce tako i ostati
-
-
-
-
Fiat Punto mk.2 - city servo ; senzor pozicije volana
Milos1 replied to oktopod's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
Tako je, cista mehanika. -
Fiat Punto mk.2 - city servo ; senzor pozicije volana
Milos1 replied to oktopod's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
Nesto sa letvom volana najverovatnije. https://novi.kupujemprodajem.com/automobili-delovi-i-alati/auto-volani-i-upravljanje/fiat-punto-188-99-12-letva-volana-bez-serva/oglas/94328888?filterId=2411146611 Polovne su 25-30e, fala bogu rasprostranjen je auto, ima ih dosta i u delovima tako da bi trebalo relativno povoljno da resis problem -
-
knezevic76 reacted to a post in a topic: Gde staviti TAG - sve o elektronskoj naplati putarine (ENP)
-
-
Jedno blic pitanje: Da li klapna gasa sa step motorom odgovara sa punta 1.2 16v na bravu 1.2 16v, samo da se usrafi? Naime brljavila je tako sto nije htela da spusta obrtaje, pa se to samopopravilo i funkcionisalo perfektno nekih godinu dana, a sad je pocela da se gasi. Ne pdoize vise obrtaje na 1100 u leru a dok se auto krece, niti ih podize na hladnom startu na 1100 kao sto je ranije radio. Pri pustanju gasa poceo da se gasi, pa je to malo ispeglano dotezanjem sajle,ali nije resenje. Naravno, ociscena je, cakli se, to ne resava problem.
-
-
-
-
U kontrolisanim uslovima dobro utreniran vozac bez ABSa moze postici manji zaustavni put nego sa istim. Koliko je takvih vozaca- jako malo. Kad ABS dolazi do izrazaja? Pa prilikom panicnog kocenja u saobracaju, prvenstveno zato sto sto se sa blokiranim prednjim tockovima ostaje bez kontrole nad autom. Zatim je i zaustavni put duzi ukoliko se vozac iznenada prepadne i konstantno drzi kocnicu jer je frikcija manja cim tocak krene da proklizava. Pisem iz ugla vozaca ciji auto nema ABS ali smatram da je jako korisna stvar i znam kako funkcionise(u sustini uporedjuje brzinu sva 4 tocka i ukoliko neki odstupa popusta silu jer blokirani tocak nije dobar tocak )
-
-
-
Pojačana kontrola saobraćajne policije
Milos1 replied to neshaoct's topic in Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni
Izvini ti zato sto sam bespotrebno otisao u "sirinu". Opet kazem, previse su se zaigrali a na budzet republike srbije treba gledati kao na budzet jedne velike porodice. Mnogo su se zaigrali i sad im fali para. npr. zabranili su ugostiteljima da rade ali su im davali pomoc.... onda isti nisu mogli da se vrate u normalu a toliko ih vole da su im i porez napumpali. Za frizere isto vazi. Svima zajednicko je "meni je sve poskupelo, moram da podignem cenu". Na pijaci ista prica, u marketu, ma svuda. Jednostavno, jednom poremetis balans koji je funkcionisao i ode sve u majcinu. Drzavne sluzbenike, lekare, prosvetne radnike itd neko mora da plati. Odakle oni dobijaju platu? -iz budzeta. Koji ti je recept za stvaranje hiperinflacije? -podignes prosecnu platu za, lupam, 10%(mi smo ovo, mi smo ono) a troskove podignes za 50 i vise %. Plata ti je veca a zivis gore... i tako dolazimo do dela o radarima i kamerama. Buzet da se namiri mora, plate da se isplate takodje a para fali jer su se previse zaigrali. Kineski radari na svakom koraku zato i cepaj. Dobijes privid da je sve u redu a nista nije u redu i nista im ne mozes jer, jelte, jesi prekoracio brzinu za 1kmh. Pise se za svakojake gluposti samo da se napise, da bi se povratio bar deo novca od naroda koji je verovao "struci i nauci". -
Pojačana kontrola saobraćajne policije
Milos1 replied to neshaoct's topic in Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni
Oooo da, i te kako imas samo sto ne obracas paznju. I ekonomistima je to spansko selo jer su strebalice, retki su logicari. Recimo da ti se jede jabuka: poljoprivrednik mora da napoji traktor da bi to isprskao, obrao, zatim transportovao. Mora platiti porez, mora tehnicki. Frizer mora na tehnicki, mora platiti skuplji porez i izgovor je "meni je sve poskupelo". Svi ostali moraju da se osisaju pa dizu svoje cene jer je frizer morao, a pojeli bi i po neku jabuku. Igra bez granica kad se jednom upadne u zacarani krug, a u tom sosu smo trenutno svi. Jako je malo onih koji kapiraju da svi zavise od svih, i da tamo gde zapadnjaci prste umesaju trava ne nice -
Pojačana kontrola saobraćajne policije
Milos1 replied to neshaoct's topic in Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni
Fali para u budzetu, cim drzava daruje tu nesto debelo nije u redu -
-
-
-
Pojačana kontrola saobraćajne policije
Milos1 replied to neshaoct's topic in Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni
Cacak, iz pravca grada prema starom putu za kraljevo 7god sam u Cacku -
Pojačana kontrola saobraćajne policije
Milos1 replied to neshaoct's topic in Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni
Ispravili su skoro lezece kod masinske, sad su mnogo blazi. Rezultat su naravno i mnogo manje guzve, inace su se stvarale kilometarske kolone. Ne znam koji genijalac je stavio dva lezeca, jedan pored drugog, i to onolike. -
Fiat Punto mk2a by neshtry
Milos1 replied to neshtry's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
ja za puntica 1.2 8v 60ks u odnosu na bravu 1.2 16v 80ks mogu samo da kazem da cupa iz patosa, kao dizelas, potrosnja je tu negde a ubrzanje je na 16v stvarno bolje koju sekundu, ali za gradsku voznju vise znaci obrtni momenat... Veceg problema od probilog dihtunga tesko da ce imati.... cak ni ventili ne susrecu klipove ako prezupci -
-
Bravo/a - zadnji točkovi kao da stoje ukrivo
Milos1 replied to Milan HGT's topic in Bravo/Brava/Marea/Multipla
Pa da se upisem i ja... Problem koji se vuce vec neko vreme. Simptomi: nakrivljeni zadnji tockovi i lupanje samo na vecim rupama(silazenje sa ivicnjaka ili vece udarne rupe). Kako vidim, bice potrebno kupiti set za reparaciju sa lezajevima zadnjeg trapa, verovatno skinuti i ceo most? Od pocetnih zanemarljivih simptoma koji su se vukli godinama je do ovog stadijuma dosao u tipa mesec dana(verovatno lezaj geprc). Desni jos uvek nije strasan, mada stoji malo ukrivo, ali levi... totalka. https://www.polovniautomobili.com/auto-delovi/16225851/set-za-popravku-zadnje-viljusk Jel je ovo ono sto mi je potrebno, i jel je isto za sve verzije brave? Koliko vidim tu je najveci problem izbijanje tog famoznog dugackog srafa, jel to ovaj koji dodje u setu, sa tom bixnom, caurom sta je vec? Pre godinu i po dana otprilike su zamenjeni svi amortizeri, prednje viljuske, stabilizatori, lezajevi, ostalo je jos jedino ovo do pokretnih delova u trapovima... tad nije lupalo pa je i majstor na centriranju rekao da je to pocetni stadijum, da ne ostavlja na putu pa kad pocne da lupa da se resava... i nakon sto je pocelo, brzo je dosao do stadijuma da samo cekam da bude "ciji je ono tocak" Jel radio neko skoro, mozda neka caka na koju da obratim paznju itd? U svakom slucaju bice ovde dokumenovano sve kad se nakanim da zasucem rukave -
-
Ti si poslao na reklamaciju pre isteka, a koliko oni oduzuju to je njihov problem. Trk u radnju Inace, na automobilima uvek stavljam 30-50% veceg kapaciteta od predvidjenog, tako da budem miran po 4-5 godina. Na motociklu nemam tu opciju, vec 12ica i to je to. Svaki mi je 7god unazad crkao malo nakon isteka garancije, kao da ih programiraju znaci. Neki sa znacima slabljenja, dva poslednja bez ikakve najave. S jednom vartom upalio u sred zime normalno motor, ugasio ispred prodavnice, i da krenem nazad cvrc... ni za lampice. Drugom probila celija nicim izazvana, pa je dolazilo do samopraznjenja. Napun aku, upalim normalno motor na pipanje, ujutru 10V. Otkacen isto. Sad je na njemu unibat, nesto skuplji, pa videcemo koliko ce potrajati Uglavnom, kad su automobili u pitanju preproucujem najveci koji moze da stane. Konstantno ce raditi pod manjim opterecenjem, uvek imati rezerve i manje se muciti zimi. One price o alternatorima koji nisu predvidjeni blablaa su price za malu decu(da vam, od skoro, elektroinzenjer kaze) Koliko auto povuce, toliko ce posle i dodati i to je to, a ako 3 dana vozite kratke relacije veci ce imati vise rezerve, manje se opterecivati. Cetvrtog dana zapalite na duzu, dopunice se do daske. Dok ce manje brzo doci do daske, ali kraj, nema dalje. Nekoliko dana ne upalite auto, racunar izvuce polovinu kapaciteta... ja sam se preporodio otkako sam sa puntica skinuo plastike i stavio 60icu umesto 40ice. Ranije sam posle svake voznje skidao klemu zimi, visio na punjacu. Sad godinu i vise dana punjac nije video a nisam ga palio i po nedelju- 10 dana, vergla isto i zimi i leti, nikad nisam cuo njanjaaa ono mlitavo
-
Pre oko godinu dana sam na caletovoj bravi menjao sva 4 amortizera(samo je jedan bio ispravan, i to poceo da vlazi ) u italia auto prodavnici u smederevu su izasli oko 13-14K din. Nisam ni pitao za brend, vec treba mi to i to, covek izvadio ja uzeo. Ispalo je da su gasni(gasno-uljni, nemam pojma), prednji trap se sa njima znatno podigao da je trapadzija kasnije na centriranju pitao sta si mu radio, jel si menjao opruge? Svi koji mi dolaze su nizi(inace radi i reparaciju amortizera ali se nije isplatilo jer je nezantno bilo jeftinije od novih). Toliko se podigao da kad sam promenio levi, spustio auto pa presao na desni u ravnoj garazi je izgledao kao da levom stranom stoji na nekom visokom ivicnjaku Za sad, godinu dana kasnije, auto lezi kao pegla, krut je, stabilan, na otvorenom bar duplo vise poverenja uliva od mog puntica(sa fabrickim amortima i 52K na satu, keva prva vlasnica). Mada je brava u svoje vreme bila i visa klasa(niza je, sire gume, nesto teza, a mi smo promenili apsolutno sve na trapu, viljuske, lezajeve, stabilizatore, tako da suska kao da je sisla sa trake). Uglavnom rukom ih jedva sabijem, oni se sami podignu, dakle gasni sigurno. "literatura" sa backup slikama mi je trenutno 150km dalje pa ako uspem da pronadjem kad odem za CA izvesticu o kojoj marci se radi Uglavnom pratim, za koje si se opredelio i kakvi su utisci
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".