Jump to content
FAS Euroauto Goran

Milos1

Members
  • Content Count

    222
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Milos1 last won the day on September 23 2017

Milos1 had the most liked content!

About Milos1

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 08/26/1996

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Smederevo

Previous Fields

  • Garage
    Zastava 10/Fiat punto 2006; Fiat Brava 1.2 16V 1999

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ti si poslao na reklamaciju pre isteka, a koliko oni oduzuju to je njihov problem. Trk u radnju Inace, na automobilima uvek stavljam 30-50% veceg kapaciteta od predvidjenog, tako da budem miran po 4-5 godina. Na motociklu nemam tu opciju, vec 12ica i to je to. Svaki mi je 7god unazad crkao malo nakon isteka garancije, kao da ih programiraju znaci. Neki sa znacima slabljenja, dva poslednja bez ikakve najave. S jednom vartom upalio u sred zime normalno motor, ugasio ispred prodavnice, i da krenem nazad cvrc... ni za lampice. Drugom probila celija nicim izazvana, pa je dolazilo do samopraznjenja. Napun aku, upalim normalno motor na pipanje, ujutru 10V. Otkacen isto. Sad je na njemu unibat, nesto skuplji, pa videcemo koliko ce potrajati Uglavnom, kad su automobili u pitanju preproucujem najveci koji moze da stane. Konstantno ce raditi pod manjim opterecenjem, uvek imati rezerve i manje se muciti zimi. One price o alternatorima koji nisu predvidjeni blablaa su price za malu decu(da vam, od skoro, elektroinzenjer kaze) Koliko auto povuce, toliko ce posle i dodati i to je to, a ako 3 dana vozite kratke relacije veci ce imati vise rezerve, manje se opterecivati. Cetvrtog dana zapalite na duzu, dopunice se do daske. Dok ce manje brzo doci do daske, ali kraj, nema dalje. Nekoliko dana ne upalite auto, racunar izvuce polovinu kapaciteta... ja sam se preporodio otkako sam sa puntica skinuo plastike i stavio 60icu umesto 40ice. Ranije sam posle svake voznje skidao klemu zimi, visio na punjacu. Sad godinu i vise dana punjac nije video a nisam ga palio i po nedelju- 10 dana, vergla isto i zimi i leti, nikad nisam cuo njanjaaa ono mlitavo
  2. Pre oko godinu dana sam na caletovoj bravi menjao sva 4 amortizera(samo je jedan bio ispravan, i to poceo da vlazi ) u italia auto prodavnici u smederevu su izasli oko 13-14K din. Nisam ni pitao za brend, vec treba mi to i to, covek izvadio ja uzeo. Ispalo je da su gasni(gasno-uljni, nemam pojma), prednji trap se sa njima znatno podigao da je trapadzija kasnije na centriranju pitao sta si mu radio, jel si menjao opruge? Svi koji mi dolaze su nizi(inace radi i reparaciju amortizera ali se nije isplatilo jer je nezantno bilo jeftinije od novih). Toliko se podigao da kad sam promenio levi, spustio auto pa presao na desni u ravnoj garazi je izgledao kao da levom stranom stoji na nekom visokom ivicnjaku Za sad, godinu dana kasnije, auto lezi kao pegla, krut je, stabilan, na otvorenom bar duplo vise poverenja uliva od mog puntica(sa fabrickim amortima i 52K na satu, keva prva vlasnica). Mada je brava u svoje vreme bila i visa klasa(niza je, sire gume, nesto teza, a mi smo promenili apsolutno sve na trapu, viljuske, lezajeve, stabilizatore, tako da suska kao da je sisla sa trake). Uglavnom rukom ih jedva sabijem, oni se sami podignu, dakle gasni sigurno. "literatura" sa backup slikama mi je trenutno 150km dalje pa ako uspem da pronadjem kad odem za CA izvesticu o kojoj marci se radi Uglavnom pratim, za koje si se opredelio i kakvi su utisci
  3. Pa naravno, kad chiperi u garazi otljucaju tek onako opcije koje su se debelo doplacivale za razne kontrole i ostale zajebancije, pa skinu blokade na motockilima npr samo da bi litra isla umesto zakonski dozvoljenih max. 299 za serijske modele na 320+ zasto ne bi i ovo :) Npr ja vozim yamahu koja je u papirima 25kw(legalno, fabricki blokirana i tako prodata u britaniji) a ima 63kw ovde ce se to vec resavati ocas posla. Toliko je sve napredovalo da je cak moguce kupiti i race board racunare samo ako imate dovoljno novca sa jos brdo opcija. Zasto praviti tako jak auto a onda ga ograniciti, apsolutno ne razumem?! Sa samo 7kmh je moguce poginuti pri udarcu cvrst predmet(tipa betonski stup) naucne statistike kazu. Ali isto tako postoje slucajevi da ljudi sa 200kmh pri nesreci prodju sa manjim telesnim povredama, a neko sa 40kmh ostane na mestu mrtav. U svakom slucaju, u poslednje vreme imam osecaj da svaka mera koju donesu tezi sve vecem debilizmu. Od ekologije, preko ogranicenja brzine i meranja u 1kmh, do tehnickog pregleda koji vise i nema veze sa tehnickom ispravnoscu.
  4. Da li mozes uopste da zakrenes kljuc ili je zakovana? Imao sam fiat bravo-a kom nije radila brava gepek vrata(mogao je da se otvori na rucicu). Rastavio, ocistio podmazao pinove i sve je proradilo... dovoljno je da od oksidacije jedan od njih glavi i brava zeza. Vidi da li neki kljucar u tvom kraju radi automobile, ja u Srbiji redovno vidjam da kljucari rastavljaju tapacire ispred radnje na sred trotoara
  5. Jel si alternator sredjivao sam ili ti je radio autoelektricar? To sto ti ne svetli lampica bas posle zamene moze da bude da je nesto pogresno spojeno, zeznuto prilikom remonta i sl. S obzirom da je lampica u vezi sa pobudnim namotajem, ako si slucajno tu nesto pomesao, tipa glavni i pobudni, eto problema, nece sijati jer se kolo ne zatvara. E sad ako kod njega lampica ne ide direktno kao kod "oldtajmera" nego preko motornog racunara(iako je princip isti) eto recepta za zbunjivanje kompa i problema s zmigavcima. Mislim da kod njega mozes uz pomoc dijagnostike da upalis npr. samo jedan far, drugi, svasta nesto posebno... na kraju vidi i sta kaze dijagnostika ako je ovamo sve u redu. Jel auto pali, kakvo je punjenje? Izmeri direktno na klemama, napon bi trebao da bude 13,8-14.4V.
  6. Super... meni za sad ne radi samo jedna, ali mi ne smeta... kad crkne bar jos jedna kupusam i ja
  7. Kako znas da je dobar? To sto auto pali ne znaci da ne dolazi do prevelikog pada napona prilikom verglanja. I na classicu mi isto gasi servo kad je akumulator slab a auto pali, radi, ide...
  8. Postoje dva tipa kruznih tokova. Kod nas je zastupljen prvi, sa trouglom ispred i tacno je da onaj ko je u kruznom toku ima prednost. Ukoliko ih nema onda vazi pravilo desne strane iliti onaj ko je u kruznom toku je duzan da propusti vozila sa svoje desne strane.
  9. Odem malo pre do samosluzne da ispuskaram puntica, kad vidim neku fleku na vrhu haube, udaram puskom nece i nece... nista zavrsim ja auto, pridjem posle, nokat... nece... pogledam bolje... kad ono nesto mi je skroooz progorelo farbu i stopilo se sa njom, ja u neverici. Ovo mu je prva godina da nije garaziran i stoji ispod drveta, ne znam da li je ovo pticji izmet ili neki plod... smola, nesto tako, ali sta god da je zajebano je. Znao sam da je pticji izmet stetan za farbu, cak i u uputstvu to pise, ali padao je sto puta i nikad nije ostavio do sad ni najmanji trajan trag. Verovatno u kombinaciji sa vrucinom i desilo se sta se desilo. Na sta vam ovo lici, na izmet, neki plod, smolu...? Od sad kad god primetim nesto tako odmah vlazna i trljaj...
  10. Naime, radi se o Fiat Bravi 1.2 16V. Vec neko vreme se osecalo da je kvacilo na izdisaju ali ferceralo je to fino. Naglo je pocelo da postaje sve tvrdje i tvrdje, da ima sve veci i veci hod hvatanja dok nije pocelo i sporo da spaja prilikom saltanja. Jos uvek nije dosao do mere da na vecem gasu, uzbrdicama proklziava, ali zato uvek prilikom saltanja deluje kao da salta plavusa koja ni vozacki nije polozila Simptomi: presaltam npr. iz druge u trecu na uzbrdici, ja sam vec totalno sklonio nogu sa kvacila a on ostane na 4K i vise pa lagano obara do, lupam 2,5K. Dakle jasno je, krajnje vreme za kupusanje. Naravno, prvo do prodavnice "Italia auto" u Smederevu ciji sam redovni kupac gooodinama unazad(jer, jelte, niti planiram da menjam marku automobila niti prodavca ), ne insistiram ni na kojoj marci, a dobijem LUK set sto bi trebalo da je idealno. Covek i ne drzi ono na sta ima previse reklamacija, samo reci hvale Sto se ulja tice, bila je u ponudi i Tutela koja je duplo skuplja ali sam se ipak odlucio za ovo. Sta znam, gradacija je ona koju i fabrika preporucuje, sintetika je. Deluje okej. I onda krece rasturanje... prvi put na ovom autu... mogu samo reci da je bivsi Uno bio autooo za ovo cudo po pitanju majstorisanja... kapiram da bih 3 seta na njemu zamenio dok sam ovde jedan Naravno, sad bi to vec islo mnooogo brze, sklapanje je islo brze nego rasturanje... dok provalim gde, sta kako mora da se skine... ode dan... Predlog za svakoga ko se upusti u ovo: ne uzdajte se ni u kakve "precice". Ja sam prvo pomislio da ne moram da skidam onaj zastitni lim odozdo i da nosace mogu da odvijem samo sa silen blokova, spustim i to je to. E pa malo sutra... nosac prema kabini zapinje o zamajac, donji zastitni lim takodje... a da bi se sraf vratio mora da se skine kompletan silen blok jer matica odozgo jednostavno ispada, prvo nosac za silen pa onda sve zajedno za most... iliti sasiju. Prednji nosac takodje mora ako mislite da "lezerno" iscupate menjac. Naravno, sajla, poluge menjaca... sve to mora da se odvoji... sto se poluga tice tu su dve varijante... ili odviti 3 srafa i skinuti ceo nosac ili sa obe sajle izvuci osigurac i samo izvuci... s obzirom da je donja na dosta nezgodnom mestu verujte mi da je lakse odviti brzinski ta 3 srafa Ispustiti ulje(mada i ne mora ako se skidaju samo manzetne, ne moze da iscuri nista, tu je samo mast, ali ja sam svakako menjao tako da naravno da jesam). Za skidanje poluosovina je potrebno odviti glavne centralne srafove(prvo "otvoriti" osiguranje na matici, podrazumeva se). Onda je potrebno samo odviti sraf sa donje jabucice viljuske, namota se volan, izvuce homokineticki zglob, sa druge strane onda postoje dve varijante... ili secnuti selnu sa manzetne ili izvuci ceo mehanizam(ukoliko se izvlaci ceo onda obavezno ispsutiti ulje jer bi prosikljalo sve i napravilo dzumbus). Ja sam kupio dve nove originalne selne i skidao manzetne, cinilo mi se da je tako lakse i sigurnije po semeringe u menjacu Motor obavezno dobro "potkajlovati" jer ga samo jedan nosac sa strane drzi i leteo bi u kanal ukoliko se ista omakne, pocupao sto se pocupati da Jedna cisto onako iz kanala u toku rada: 4 glavna srafa spajaju sam motor u menjac (3 sa leve strane i jedan brzon sa maticom sa desne gledajuci iz perpektive vozaca). Poodvijati to dobrim kljucem i velikom polugom i menjac moze dole... prizor koji sam zatekao... uzas: Dakle, uzrok tvrdog kvacila ocigledan. Samo sto druk lager nije prosao kroz korpu. Nije lako pod tolikom nagibom i pritiskom savladati taj breg na lepezi Sam menjac: Lamela tek posebna prica: Jedna opruga pukla, sa strane zamajca pinovi samos to nisu krenuli(dobro je, nije ostecen), sa strane korpe uveliko ostrugani, lamela krenula i da se lista, pod prstima se ferode ili sta vec sabijaju(verovatno uzrok prevelikog hoda "hvatanja"), jos malo i ostavio bi na putu. Nista, onda sklapanje obrnutim redosledom... lamela, centriranje uz pomoc drske od gedore i cekica, mic gore, dole, levo, desno... dok se ne ubode odokativno centar(jer, jelte, namenski alat za centriranje je za picpiiiiiip ), druk lager podmazan po svim klizecim delovima... menjac montiran bez dizalice, na ruke... pa zatim lim, nosaci, skidanje dizalice blablabla... rezultat: auto lepi, ide, menjac meksi(verovatno zbog novog ulja), kvacilo na pomisao propada do zemlje, da sam posle probne voznje sa bravom seo u puntica koji je vise stajao nego sto se vozio(ima samo ~49.000 na satu), ima hidraulicno kvacilo a brava na sajlu, i bukvalno sam dobio osecaj da je duplo tvrdje, na autu koji sam 5-6 sati pre toga parkirao ispred garaze i cinilo mi se da je savrseno mekano Znaci totalno drugi auto, sad ga je milina voziti. Ko zna koliko on dugo vuce taj problem samo sto je sad doslo do "stani pani", covek jednostavno i ne primeti kad tako postepeno propada... navika je cudo. Pa eto, s obzirom da nisam nasao na forumu neku temu konrketno o samostalnim zamenama, resio sam da otvorim novu koja bi sluzila samo za to i tome slican iskustva iz prve ruke... pa navalite. Svaki komentar i iskustvo su dobrodisli
  11. Nisam video pitanje do sad, bio sam ubedjen da niko nije ni pisao. Pa pritegnute buksne, kontakti, onaj reostat ponovo ociscen i to je kao radilo neko vreme i onda opet ista pesma. Kako, zasto, sve ocisceno, "na stolu" i u startu bude okej i opet pocen da zeza. Vise je kazaljka bila na nuli nego sto je ista pokazivala. I nadjem za 25e polovnu kompletnu pumpu(samo pokazivac je nemoguce naci, nema koga nisam zvao) sto je stvarno povoljno(s obzirom da je nova preko 20K a za polovne traze i po 80-100e). Montirana danas i za sad konacno fercera odlicno bez ikakvih oscilacija, sipano jos 20ak l goriva, popela se na ocekivanu meru preko polovine kao i uvek dok je bilo sve isrpavno... Samo ne smem ja ipak nista da tvrdim i da hvalim s obzirom da mi je informacija o stanju goriva postala privilegija, ureci cu ga https://www.polovniautomobili.com/auto-delovi/17194282/pumpa-za-gorivo-za-fiat-500-500l-brava Kupljena je inace preko ovog oglasa, mozda nekome bude od koristi Sve je dogovoreno u 3 reci sto se kaze i dobio sam to sto je i bilo dogovoreno, samo je tutnuo i za sad rade i pumpa i davac korektno A stara nek cuci na stolu pa sad kad auto nije raskupusan mogu nekad natenane da se poigram a ne sve s brda- s dola zureci da upakujem nazad
  12. @Zexy Provereno ne moze. Zvao sam i na par mesta da potrazim polovan, pitao da li moze da se naruci nov - ne moze, samo cela pumpa. Na kraju se ispostavilo da je problem bio u kontaktima u samoj pumpi.
  13. Znate nekog smederevca koji je upotrebio tu garazu? Ja jok
  14. Original daljinsko ili je dogradjen neki kineski modul?
  15. Bice onda da je do toga. A to da li je konkretno do njega ne mozes videti nikako dok ne iscupas i sam hladnjak, a onda ga valja i promeniti posle tolike muke jelte(ne bi trebalo da je skup, 2500-3000din nov). Meni je na bravu zamena prosla laganica(ako zanemarimao malo valjanja pored auta u sred zime, gadjanje ugla itd ) ali na puntu vec ne znam tacan pricnip. Nadam se da ne mora da se cupa cela kontrolna tabla.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...