Jump to content
FAS Euroauto Goran

Backo

Members
  • Content Count

    50
  • Joined

  • Last visited

About Backo

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 09/30/1985

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd
  • Interests
    Tuning

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Coupe 20VT

Recent Profile Visitors

1442 profile views
  1. Hvala puno.Svi smo donekle isti,kav volimo nesto onda i ulazem pa dokle god nas to odvede.Jos ovo jos ono jos samo ovo nikad kraja haha sve u svemu lepo iskustvo i zabava!Hvala puno i veliki pozdrav,poslednja slika i stanje autamobila u 2022!
  2. Duži period života posedujem Fiat Coupe.Nekada sam imao crveni 16v,ali sada sam dosta vezan za srebrni 20vt.I razmišljam se kada sam već ceo enterijer radio...Da uradim kompletnu tablu u kožu sa crvenim koncem veliki posao ali ispalo mnogo lepo.
  3. Veliko hvala.Čast je čuti.Dao sam ovaj put svoj maksimum na svim poljima.Evo jedna slika ovako ofarban i jedna od enterijera sa izolacijom zvuka.Hvala na komentaru puno još jednom sada Coupe već dobija dobar smisao.Veliki pozdrav
  4. Evo I jedna slika kako je izgledalo kada sam pre par meseci se zanimao.Bice uskoro sklopljen ceo auto pa cu da napravim par lepih profi slika....
  5. Velili pozdrav posle jako dugog vremena.Zadesilo nas je svasta virus epidemija pauza od svega,ali nas nije zaustavilo da nastavimo da sredjujemo nase ljubimce.Ono sto volimo sto nas cini sretnim svaki dan,svaki novi deo kupljen i ugradjen izaziva osmeh i strast.To je ta ljubav koju sa retki razumeju jednostavno benzin u krvi. Poslednje sto je ostalo krenuo sam u najozbiljnije radove kompletnog automobila.Motor menjac trap kocnice enterijer limarija,inaravno profesionalno farbanje u komori.Motor ubacen 2.4 stilo abarth i uradjena konverzacija na turbo sa stepenom iskubiciranom glavom.Motor je svega presao 70.000 km stanje skoro perfektno,motor je otvaran spakovano sva na novo karike ,lezajevi,kalote na klipovima,balansirana radilica honovan i zaveden blok. Trap rekonstruisan ceo napred,pozadi,viljuske selen blokovi stabilizatori remontovana letva,novi lezajevi skf klavcine sve peskirano i plastificirano.Automobil kompletno ofarban u fiat boju 671 moongray ppg grigio metalic. Ostalo je da se auto spakuje jer je farbanje upravo zavrseno.Reglaza trapa registracija i od proleca sam napokon posle 4godine sredjivanja u saobracaju,da kazem ovo je bio jedan remont mini restuacija da dovedem automobil na nivo gde bi trebao da bude.Evo i par meni najzanimljvijih slika pa nastavljamo sampionsko druzenje. Bilo odavno napravio sam malu pauzu sada sam se vratio i nastavljam gde sam stao.Sto se tice gevinda,iskreno i dobro je i nije.Losa strana trenutno je sto moze biti problem da tehnickom kako gde i u odnosu na fabricku oprugu i mortizer dosta se poveca tvrdoca.Dobijes izged visinu koju zelis,naravno treba napraviti pismen nagib i zatur tocka.Probao sam za stazu i krivene super za grad i svaki dan lezeci ivicnjaci visoki nije neko sjajno resenje treba naci neki balans fabricki mortizer ispravan krace ili tvrdje opuge bi mozda bile najbolje resenje sa gumom 215 45 17.Opet kazem sta ko voli treba imati i jedno i drugo pa uvek mozes da menjas zar ne?Veliki Pozdrav
  6. Ja imam dizne 20vt regulator pritiska rail,blok,radilicu na standardu i odlicnom stanju.lipnjace,glavu,bregaste,poklopac ventila,izduvnu granu t25turbo koji bi trebao da se remontuje.ladnjak ulja i interkuler u dobrom stanju.ompresor klime.To je ono sto ima od delova za 20vt...Nedostaje struja komp,bobine,usisna grana klapna gasa,protokomer,kuciste filtera vazduha i nosaci motora...Ako te nesto bude zanimalo od navedenih delova uvek mozes da se javis.Pozz Backo 060 4718 455
  7. Backo

    Praznici 2020.

    Srecna Nova 2020 godina!!!
  8. Hvala puno drugar!Cast je cuti uvek lep rec.Bas kao sto kazes ozbiljan projekat...Nisam ni sam verovao da ce ovo ici ovim tokom,nazalost moralo je tako iz vise uglova gledanja na automobil..Ali iz dana u dan se napreduje,sve bi bilo mnogo lakse da imam vise finansija na gomili... ali opet treba vreme,delovi,da se ispostuje tudje vreme i naravno snage,volja i ljubav su uvek tu..Za praznike resavamo motor,posle toga odma trap,vec dosta toga je uradjeno to jest tu je.Nove vuljske stabilizatori,letva volana treba samo da se zameni sto i nece biti neki problem.Na vozilu se trenutno nalazi hauba/fiberglas koje je ultra lagana u odnosu na fabricku,sto ce prednji deo znatno da olaksa.Sada je u dvokoponentom fileru,tu su i krila i zadnji deo nadogradnja zadnjeg branika od fiberglasa iz poljske sa auto ds a,sajtne orginalne abs sa turboplusa i limitedition modela fabricke.Morimoto projektori i led osvetlenje,malo i muzike sto bas i nije toliko bitno uvek moze da se izabaci haha,cim zavrsim sve ovo,organizovano je i farbanje celog auta,Mislim da cu biti najkasnije do leta 2020 spreman sa nekim pravim karbonskim elementima nadam se!!!Evo i par slika nesto od ranije letnjih voznja po Kosutnjaku!!!
  9. Veliki pozdrav drugarima prijateljima tjunerima i clanovima foruma! Kako se stvari odvijaju uskuro ubacujem motor/agregat 2.4 abarth turbiran,sa menjacom 6 brzina manuelnim ,verovatno nesto posle nove godine za praznike.Bilo je pitanje koji cu turbo da koristim?.Ukratko uzeo sam turbo 3076 hibridovan koji je vec bio na motoru 2.4 20vt kod Vlada Stojanovskog sa brava 2.4 20vt izmereno na motornoj kocnici 500ks haos.Taj turbo je kod mene sada, za njega je stigla grana T3 afrermarket sa novim vezgejtom tial made in usa 38mm grana je prepravljana zbog WG,sve vec bilo na motoru 20vt plag and play nema mnogo muke.Imao sam probleme sa nosacima motora,nosac menjaca sa porucio iz orginala a ostala tri nosaca sa e bay power flex!Za poklopac ventila je izasao u susret Jefta peskiran i plastificiran u crveno a plavi koji je na motoru je nazalost ostecen..Ozaka Turba power spirit M33 A/R 60 Turbo je hibridovan na 3084 sada ce i konjske snage biti znatno vece.Turbo zahteva ozbiljan remap dosta stvari vec imam.Dizne 500 i 700 kubika bezinsku pumpu bosch 044 stelujuci reg pritiska veliki interkuler. Najverovatnije cu ici ne Vems racunar videcemo ima i vremena dok upacim motor i sredim nesto oko trapa.Restaurirane fabricke sirene Toliko od mene za sada.Pozz
  10. Danas sam probao da montiram,uspeo sam bice jos par slika,trebam da uradim jednu probnu voznju pa cu da vidim kako se ponasa!
  11. Pozdrav svima da otvorim temu?Imam par pitanja za sve clanove?Da podelimo iskustva.Kakva iskustva imate sa gevindama,koliko je tvrdoca,da li je u granicama normale ili mozda pretvrdo za nase puteve...Da li moze biti problem na tehnickom pregledu zbog gevinda,generalno dobio sam komplet set KW je u pitanju prednji mortizeri u kompletu sa oprugama,helperima i bilstain solje mortizera,i zadnji mortizeri i opruge.Jos nisam montirao razmisljam se sta raditi?Pa ako neko vec vozi na autu dobro bi mi dosao bilo koji savet oko visine tvrdoce kakva su iskustva.A drugo pitanje suva baterija koja se koristi za brodove,camce,da li je neko vozio na autu kako se ponasa alnaser i altenator,bise na njoj specifikacija ali ih generalno nisam vidjao na automobilima bar ih fabrika neugradjuje.Toliko od mene,svaki savet dobro dosao. Hvala drugari,evo u par slika vezano za temu!!!
  12. Drago mi je da ti se tema svidja! haha ovo je definitivno hit komentar,da budem iskren i dok ovo radim i pisem isto mi dodje kao terapija haha stvarno je tako.Hvala puno na svemu ide sve u pravom smeru,sto se tice teksta objasnjenja pomoci,tu sam bukvalno za sve sto treba da podelim.Sto bi se neko drugi mucio i mozgao kad vec ima recept!Dosta njih je uradilo ovaj projekat konverzaciju sa 2.0 na 2.4 i ok radi pokazuje pozitivne rezultate,mora malo da se ulozi ali je izvodnjivo.Nisam od onih likova koji su nesto uradili pa nebi rekli nikad nikom nista,mada danas je skoro sve dostupno na mnogo razlicitih mesta covek moze da se informise dobro.Evo jos nekih par fotki od ranijih radova....Crveni pojasevi,izolacija,multimedia,ugrasne lajsne hrom pininfarina,sredjivanje enterijera led hella stop svetla,pocni satovi od svega po malo. Toliko od mene za sada pa nastavljamo radove dalje.Veliki pozdrav

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...