Jump to content
FAS Euroauto Goran

Backo

Members
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

About Backo

  • Rank
    Il Nuovo
  • Birthday 09/30/1985

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd
  • Interests
    Tuning

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Coupe 20VT

Recent Profile Visitors

1030 profile views
  1. Ja imam dizne 20vt regulator pritiska rail,blok,radilicu na standardu i odlicnom stanju.lipnjace,glavu,bregaste,poklopac ventila,izduvnu granu t25turbo koji bi trebao da se remontuje.ladnjak ulja i interkuler u dobrom stanju.ompresor klime.To je ono sto ima od delova za 20vt...Nedostaje struja komp,bobine,usisna grana klapna gasa,protokomer,kuciste filtera vazduha i nosaci motora...Ako te nesto bude zanimalo od navedenih delova uvek mozes da se javis.Pozz Backo 060 4718 455
  2. Backo

    Praznici 2020.

    Srecna Nova 2020 godina!!!
  3. Hvala puno drugar!Cast je cuti uvek lep rec.Bas kao sto kazes ozbiljan projekat...Nisam ni sam verovao da ce ovo ici ovim tokom,nazalost moralo je tako iz vise uglova gledanja na automobil..Ali iz dana u dan se napreduje,sve bi bilo mnogo lakse da imam vise finansija na gomili... ali opet treba vreme,delovi,da se ispostuje tudje vreme i naravno snage,volja i ljubav su uvek tu..Za praznike resavamo motor,posle toga odma trap,vec dosta toga je uradjeno to jest tu je.Nove vuljske stabilizatori,letva volana treba samo da se zameni sto i nece biti neki problem.Na vozilu se trenutno nalazi hauba/fiberglas koje je ultra lagana u odnosu na fabricku,sto ce prednji deo znatno da olaksa.Sada je u dvokoponentom fileru,tu su i krila i zadnji deo nadogradnja zadnjeg branika od fiberglasa iz poljske sa auto ds a,sajtne orginalne abs sa turboplusa i limitedition modela fabricke.Morimoto projektori i led osvetlenje,malo i muzike sto bas i nije toliko bitno uvek moze da se izabaci haha,cim zavrsim sve ovo,organizovano je i farbanje celog auta,Mislim da cu biti najkasnije do leta 2020 spreman sa nekim pravim karbonskim elementima nadam se!!!Evo i par slika nesto od ranije letnjih voznja po Kosutnjaku!!!
  4. Veliki pozdrav drugarima prijateljima tjunerima i clanovima foruma! Kako se stvari odvijaju uskuro ubacujem motor/agregat 2.4 abarth turbiran,sa menjacom 6 brzina manuelnim ,verovatno nesto posle nove godine za praznike.Bilo je pitanje koji cu turbo da koristim?.Ukratko uzeo sam turbo 3076 hibridovan koji je vec bio na motoru 2.4 20vt kod Vlada Stojanovskog sa brava 2.4 20vt izmereno na motornoj kocnici 500ks haos.Taj turbo je kod mene sada, za njega je stigla grana T3 afrermarket sa novim vezgejtom tial made in usa 38mm grana je prepravljana zbog WG,sve vec bilo na motoru 20vt plag and play nema mnogo muke.Imao sam probleme sa nosacima motora,nosac menjaca sa porucio iz orginala a ostala tri nosaca sa e bay power flex!Za poklopac ventila je izasao u susret Jefta peskiran i plastificiran u crveno a plavi koji je na motoru je nazalost ostecen..Ozaka Turba power spirit M33 A/R 60 Turbo je hibridovan na 3084 sada ce i konjske snage biti znatno vece.Turbo zahteva ozbiljan remap dosta stvari vec imam.Dizne 500 i 700 kubika bezinsku pumpu bosch 044 stelujuci reg pritiska veliki interkuler. Najverovatnije cu ici ne Vems racunar videcemo ima i vremena dok upacim motor i sredim nesto oko trapa.Restaurirane fabricke sirene Toliko od mene za sada.Pozz
  5. Danas sam probao da montiram,uspeo sam bice jos par slika,trebam da uradim jednu probnu voznju pa cu da vidim kako se ponasa!
  6. Pozdrav svima da otvorim temu?Imam par pitanja za sve clanove?Da podelimo iskustva.Kakva iskustva imate sa gevindama,koliko je tvrdoca,da li je u granicama normale ili mozda pretvrdo za nase puteve...Da li moze biti problem na tehnickom pregledu zbog gevinda,generalno dobio sam komplet set KW je u pitanju prednji mortizeri u kompletu sa oprugama,helperima i bilstain solje mortizera,i zadnji mortizeri i opruge.Jos nisam montirao razmisljam se sta raditi?Pa ako neko vec vozi na autu dobro bi mi dosao bilo koji savet oko visine tvrdoce kakva su iskustva.A drugo pitanje suva baterija koja se koristi za brodove,camce,da li je neko vozio na autu kako se ponasa alnaser i altenator,bise na njoj specifikacija ali ih generalno nisam vidjao na automobilima bar ih fabrika neugradjuje.Toliko od mene,svaki savet dobro dosao. Hvala drugari,evo u par slika vezano za temu!!!
  7. Drago mi je da ti se tema svidja! haha ovo je definitivno hit komentar,da budem iskren i dok ovo radim i pisem isto mi dodje kao terapija haha stvarno je tako.Hvala puno na svemu ide sve u pravom smeru,sto se tice teksta objasnjenja pomoci,tu sam bukvalno za sve sto treba da podelim.Sto bi se neko drugi mucio i mozgao kad vec ima recept!Dosta njih je uradilo ovaj projekat konverzaciju sa 2.0 na 2.4 i ok radi pokazuje pozitivne rezultate,mora malo da se ulozi ali je izvodnjivo.Nisam od onih likova koji su nesto uradili pa nebi rekli nikad nikom nista,mada danas je skoro sve dostupno na mnogo razlicitih mesta covek moze da se informise dobro.Evo jos nekih par fotki od ranijih radova....Crveni pojasevi,izolacija,multimedia,ugrasne lajsne hrom pininfarina,sredjivanje enterijera led hella stop svetla,pocni satovi od svega po malo. Toliko od mene za sada pa nastavljamo radove dalje.Veliki pozdrav
  8. Hvala puno,pocastvovan sam komentarom.Do prolece 2020 bice bukvalno sve gotovo!Vecina da kazem dosta toga je uradjeno,kada imas sve na gomili samo sklapas onda vec ide samo od sebe.Ja mislim isto da je realno neki raspon od 300 do 350 mozda i malo vise,ali to je za svaki dan sasvim korektno.S obzirom da je trenutno sada samo prednji pogon,velika ks nebi ni znacila bez pogana na sva 4.Inace pogon imam to ce mozda biti neki zavrsen projekat.Na skupovima se vidimo sigurno i van njih sto se mene tice.Veliki pozdrav
  9. Hvala puno,bas sam resio ovo da izguram do kraja.Veruj mi nisam sam,dosta nas radi na ovo projektu hahah!Ali evo priblizavamo se nekom rezultatu pozitivnom.Evo i par neki slika od ranije pre pocetka radova sami poceci od kako je auto stigao kod mene.
  10. Veliki pozdrav,Avatar sam pokupio sa neta sa google slika kad se malo zagledas u avatar to je neki plave boje CoupeHvala puno na komentaru,evo i neki detanjan opis svega radjenog i navedenog!Treba kupiti 2.4 agregat u sto boljem stanju da je presao sto manje odrzavan ok,Ja sam imao srecu nasao sam agregat iz Stila Abarta pokvario se robot i kupio sam ceo agregat za 200e,krecu se cak i manje da neverujes.Trenutno ih nema puno na stanju.Radilicu sam balansirao bila je u debalansu i ako je auto jako malo presao,kupio sam nove lezajeve i letece i lezece.Klipove sam nosio kod strugara da ih upustimo da napravimo kalote zbog turba,Abarth ih ima fabricki ali nedovoljno za turbo konverzaciju.Uradio sam komplet glavu gumice vodjice ventile poravnao je,klipnjace nisam dirao,i dosle su nove karike.Blok sam ravnao,Iskoristio sam od abarta altenator daje nesto vise struje,anaser sam remontovao od 20vt a,i mali i veli servis svi kaisevi sa spanerima vodena pumpa i uje.Spaneri su uzasno skupi.Ostalo sam iskoristio za sada sa 20vt a granu most klapnu gasa nosace.Nov set kvacila sam kupio i promenio sam zamajac.Sto se tice turba,planiram da zadrzim kompresor klime bice ovo auto za saobracaj voznju po gradu skupove,nece biti za trke za 402 to bi vec bila ozbiljna prepravka.Imam granu T3 after market,turbo koji se lepo pokazao za 20vt je garrett GT 2860,GTX 2867.Za ks si u pravu Vlada Stojanovski u trkackom bravu ima 500ks do duse ima Vems trkacku struju sto u ovom slucaju mnogo znaci,moderna tehnologija kada se to izmapira pismeno to radi posao.Seriski racunar sa gtech 1 i 2 cipom nije ni blizu Stanalone racunaru.Marko Andjelkovic je izbacio 550 isao i na 600 sa 2.4 20vt motorom. do duse koriste turbo GT 3076 prepravljen na 3082.Ja se dvoumin koji cu turbo staviti ali uskoro moram da se odlucim jer upacujem motor pod haubu i krece na komplet fabrabne i 671 moongray silver metalik.Mene do sada ovo oko motora sve komplet sa menjacem 6 brzina granom nosacima i sve navedeno oko 2500e bez turba Sto se tice ks,s obzirom da cu imati samo prednji pogon 350 bi bilo onako super da izbacim za saobracaj za svaki dan a kasnije ko zna videcemo!Bitno da bude izdrzljiv i radi.Veliki pozdrav
  11. Hvala puno,drago mi je da ti se svidja,Ja sam zadovoljan sa izgledom.Kosan tapetar za automobile je odradio vrhunski posao ovde.Mozda bi svi ljubitelji Fiata trebali da urade ceo enterijer haha.Inace Fiat Coupe 20VT plus verzija ima fabricki uradjeno preforiranu kozu sa rupicama i crvenim koncem.Krenuo sam u radove celog enterijera...Tabla,zadnja klupa i svi tapaciri sve ide u kozu a za konac cemo videti hahah ako bude bice crveni!Veliki pozdrav
  12. Da da tako je 3 prozor je za siber.Ovaj model poseduje fabricki siber,kad nema siber tu stoji obicno plastika za novcice ovde je za siber samo neide ovaj prekidac.Ovo smo improvizovali jer je konzola presvucena u kozu koja je dosta deblja,pa nisu mogli prekidaci da se montiraju,pa su rupe sirene biaksom zbog koze!Inace to je to za siber je.Dobro zapazanje!Evo jedna slika od ranije sa otvorenim siberom

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...