Jump to content
Goran

zarekg

Members
  • Content Count

    227
  • Joined

  • Last visited

About zarekg

  • Rank
    Regolari

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sve je to lepo, još ostaje problem, vozača koji još nisu i neće biti sposobni da reaguju na 150 isto kao na 120. Da ne pričamo da većina nije sposobna ni za tih 120-130.
  2. Lepota, biće mrtvih na sve strane. Nikada gori vozači a ograničenja sve veća. Ljudi (koji ne znaju) se zavaravaju da je to "samo" 20-30 km/h više i da to nije ništa. Fizika kaže da nije baš tako.
  3. Može sve to se prebaci u pravu temu. A najvažnije je da neko ne priča priče koje nemaju veze sa životom i da svi to čitaju i misle da je istina. Neki nikako da shvate da za sve što ovde pišu snose odgovornost.
  4. Kad te boli uvo a ne znaš o čemu pričaš, bolje ćuti, neko ko ne zna će pomislit da je istina pa će biti problema. "Termin koji meni bode oči" ne bi koristio neko ko nešto zna, toliko o iskusnom liku. A na forumima bar ima gomila "stručnjaka" koji prosipaju "znanje" a da ono o čemu pričaju nisu ni videli u praksi.
  5. Brate, ovde toliko ima gluposti da je nemoguće ispravljati sve što si napisao . Tek sad sam ukapirao i prvi put čuo za "kalorijski broj" svećica. Ne izmišljaj izraze nego koristi ono što se koristi godinama. Bar o svećicama ima dosta materijala, fabričkih kataloga i svačega a možeš sam mnogo toga da naučiš.
  6. Kakve veze ima konstrukcija motora? Na svaki motor može svaka vrsta svećića, napisao sam već koje je ograničenje za neke motore. Najveća razlika iridijumskih u odnosu na ostale je u veku trajanja.
  7. Sa svećicama može da bude malo, preterano je reći poblema, ako tražiš nešto što nije fabrička preporuka. Tu je prvo bitno da li je napajanje predviđeno za visoke napone koje traže Iridijumske, Itrijumske i sl. svećice sa "malom" elektrodom. Ako takve svećiće stavite na paljenje koje nije predviđeno za takve napone smanjićete radni vek bobine. E sad koja marka, tip i sve ostalo je uglavnom stvar probe... I naravno najbitnije, da je original. Imao sam i NGK i Denso, samo jednom mi se desilo da Denso nije baš legao na TU1 motor mada je mogao da se vozi. Inače, Denso je osetno jeftinija od NGK. Da li je NGK baš toliko ili uopšte bolji, nisam baš siguran. Ugalvnom mi ne znamo za drugo sem NGK pa nas verovatno zato i deru.
  8. Ne bih razmišljao ni minut. Proizvođaći nikada ne mogu staviti u opis sve što može i sve što valja. Navedu neki minimum ili u najboljem slučaju optimum pa ti biraj. Kao što je neko već rekao, imaš motor koji je na "pola radnog veka" (mada je to diskutabilno, možda još nije stigao dotle) i umesto da mu što više olakšaš život ti mu stavljaš ono što mu u stvari škodi u poređenju sa drugim uljima. Ne vidim logiku sem slepog držanja fabričkih preporuka.
  9. Ne sipaš 5w-40 umesto 10w-40 zato što je klima hladnija ili toplija nego zbog hladnog starta. 5w-40 mnogo brže podmaže motor nego 10'w-40. Kao što 5w-30 brže podmaže motor nego 5w-40 mada je tu nešto manja razlika. Hladan start, posebno zimi, više potroši motor nego što ćeš ga potrošiti za ceo dan vožnje, zato se sipa 5w-40. To što je u svemu bolje od 10w-40 neću ni da pominjem.
  10. Ako motor ne troši ulje ili ga troši malo ne bih sipao 10w-40 pa da mi kaže ne znam ko. Ali svako je lud na svoj način .
  11. Zašto 10w-40 kada je 5w-40 mnogo bolje a razlika u ceni smešna?
  12. zarekg

    Dobra stara vremena

    E to je bio sok. Ovaj sada Pepsi nije ni za svinje.
  13. Sad ti generalizuješ ali nema veze. Ja kola kupujem od vlasnika ili od onih za koje neko zna šta voze ili ako se stvarno vidi da je auto dobar a da je opet vlasnik. Ne kupujememod onih koji su vozili auto 5 godina a pre nedelju dana ga registrovali na najnoviju tablicu jer su staru izgubili, ne od preprodavaca jer nemaju pojma šta prodaju ali prodaju odličan auto, ne od onih koji imaju 6-7 automobila u dvorištu jer ih ima mnogo u kući a svi voze (a svi menjaju kola na mesec-dva ), ne sa placa gde svaki auto ima servisnu knjižicu u kojoj je upisan servis pre par meseci i gde samo sedneš i voziš....
  14. Ti si znači (pre)prodavac? Sad mi je jasna tvoja reakcija ali mene to ne dotiče. Ako "čovek" kaže da je sve ispravno i da sve radi a ne radi npr. podizač ili klima (ma radi, samo treba da se napuni) ili šta god ti padne na pamet, meni je to prevarant. Možda tebi nije i možda mi drugačije gledamo na poštenje a to je već neka druga priča. O pre 15 dana urađenom malom i velikom servisu a golim okom vidiš da su kaiševi godinama na kolima, novom ulju koje je kao voda i slično neću ni da pominjem... Da ima poštenih, naravno da ima. Samo ih nema mnogo. Ali svakom svoja dela služe na čast .
  15. Svaka Vama čast ali ja još nisam sreo poštenog preprodavca automobila. Na svakog se kad-tad neko žali i skoro svaki je pokušao da mi zavali nešto što mu nije prošlo. Da ne treba generalizovati, slažem se ali nešto niisam sreo baš mnogo prevaranta sa nekiim većim obrazovanjem. Onih drugih, koliko hoćeš. Što opet ne znači da neko ko nema školu nije pošten.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...