Jump to content
FAS Euroauto Goran
  1. FLCS Forum

    1. Ako ne znate gde da otvorite svoju temu...

      ...uradite to ovde, a Administracija foruma će je zatim prebaciti gde treba. :)

      223
      posts
    2. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      660
      posts
    3. 159
      posts
    4. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 29705
      posts
    2. 2051
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5783
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 211891
      posts
    2. 48275
      posts
    3. 96631
      posts
    4. 9439
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      19346
      posts
    6. 21557
      posts
    7. 14220
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8518
      posts
    2. 7046
      posts
    3. 3861
      posts
    4. 19160
      posts
    5. 32865
      posts
    6. 45260
      posts
    7. 6689
      posts
    8. 10483
      posts
    9. 1407
      posts
    10. 3253
      posts
    11. 3263
      posts
    12. 805
      posts
    13. 6283
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      36270
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      36623
      posts
    3. 23430
      posts
    4. 112425
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      319
      posts
    6. 13851
      posts
    7. 59113
      posts
    8. 5163
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 573
      posts
    2. 2978
      posts
    3. 2944
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (101156 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 4
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 11531
      posts
    2. 23003
      posts
    3. 14066
      posts
    4. 3057
      posts
    5. 2142
      posts
    6. 15686
      posts

 

 



  • Our picks

    • Post in Alfa Romeo Sauber / Alfa Romeo Racing
      Formula 1 je najbolji izražaj moto sporta. Sa najnaprednijim tehničkim performansama i najmanjim marginama između pobede i poraza, najsitnija poboljšanja koja načini svaki tim rezultat su neumornog rada na istraživanju i razvoju. Trke uključuju strast i vredan rad stručnjaka, mehaničara, inženjera, menadžera, i na kraju, sa rukama čvrsto na volanu i do kraja stisnutom papučicom za gas, vozača. Ali, samo mali deo ovog divljeg cirkusa je vidljiv javnosti. Zato je Alfa Romeo odlučio da ode ''mimo vidljivog'' i pokaže manje poznate aspekte Alfa Romeo F1 tima Orlen. Na ovaj način, brend pruža javnosti šansu da upozna i bude deo onoga što se stvarno dešava kada se ugase reflektori i staza nije puna vozača, šarenih kaciga, odela otpornih na vatru i zaglušujućeg zvuka motora.

      Tako se rodio novi dokumentarni serijal: ''Mimo vidljivog'', potpuno novi digitalni projekat koji gledaoce vodi iza scene i još dalje u Alfa Romeo F1 timu Orlen. Prvi put, zaljubljenici i novi ljubitelji širom sveta će moći da vide iza scene tokom vikenda trka i iskuse svakodnevni život vozača i stručnjaka. Takođe, moći će da vide strateške odluke, dizajniranje bolida i motora, kompleksnu logistiku, inovativna tehnološka rešenja i bezbrojne resurse koji se ulažu u istraživanje i razvoj.
       
      Dokumentarni serijal se sastoji od pet epizoda i bonus sadržaja koji će biti objavljivan na društvenim mrežama brenda Alfa Romeo tokom sezone trka u 2022. Brend je sa entuzijazmom podržao serijal, i uključuje vozače Valteri Botasa i Džou Guanjua, i sve stručnjake Alfa Romeo F1 tima Orlen. U stvari, izvan onog što je vidljivo u svim kvalifikacijama i trkama (u čemu učestvuje 80 ljudi), postoji tim od preko 500 stručnjaka koji neumorno rade u bazi tima u Hinvilu sa jednim ciljem: izvrsnost u najpoznatijem takmičenju moto sporta na svetu, istovremeno obezbeđujući zabavu, bezbednost i maksimalne brzine.

      Serijal počinje pogledom iza scene sa vozačima, koji pokazuju šta jedu, kako treniraju, strategije koje proučavaju, i kako se opuštaju pre trke. Onda, gledaoci će videti ishranu i pripreme mehaničara. Serijal će čak prikazati i manje poznate oblasti koje su ključne za Formulu 1, poput logistike i planiranja.

      Dokumentarni serijal će odvesti gledaoce iza scene i otkriti tajne jednog od najiščekivanijih datuma kalendara Formule 1...

      Kompletan tekst i još fotografija možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Alfa Romeo probudio Milano Formulom 1 na 112. godišnjicu
      Alfa Romeo probudio Milano Formulom 1 na 112. godišnjicu

      Dana kada se obeležava 112 godina od osnivanja brenda 1910. godine, Alfa Romeo je odlučio da proslavi ovu godišnjicu na jedinstven način.

      F1 bolid koji uglavnom juri stazama širom sveta, danas, 24. juna, provozao se centrom Milana. Pošavši od Piazza Duomo, vozio je kroz najlegendarnije lokacije grada, uključujući Piazza San Babila, Porta Nuova, veličanstvenu Centralnu stanicu i kvart ''City Life'', kako bi završio gradsku turneju kod Gattamelata, mesta od ozbiljnog istorijskog značaja.

      Ovde je 1910. godine bila prva proizvodna fabrika brenda Alfa Romeo, Portello, koja je sada dom novog ekskluzivnog salona ovog brenda, prvog izložbenog prostora na svetu koji predstavlja novi identitet brenda Alfa Romeo.

      Veza sa Milanom ipak je nešto visceralno; ovde je, pre 112 godina pod imenom Anonima Lombarda Fabbrica Automobili, ovaj brend predstavljen svetu, koji će iznedriti izvanrednu istoriju automobila koju karakteriše DNK plemenitog italijanskog sportskog duha koji je od prvog dana bio podstaknut strašću, performansama i konceptom ''Made in Italy''.

      Za volanom bolida je bio vozač Alfa Romeo F1 tima Valteri Botas, finski vozač koji je za samo nekoliko meseci sve osvojio svojim uzbudljivim nastupima koji su mu do danas doneli 46 bodova, tako ga pozicionirajući na 8. mesto na tabeli vozača. 

      To je bio neverovatno original način da Alfa Romeo probudi dušu ovog grada, koji se svakako pitao šta se tačno dešava na još uvek tihim ulicama međunarodnog i multietničkog vodećeg grada, svetskog simbola koncepta ''Made in Italy''.

      Srećan rođendan, Alfa Romeo!

      -----

      Još fotografija možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.
      • 0 replies
    • Post in Šta će se posle 500L-a praviti u Kragujevcu?
      Stellantis je najavio sledeće promene koje su na snazi od danas, 24. maja 2022. i koje su deo sprovođenja strateškog plana ''Dare Forward 2030'' u Srbiji.
       
      Jovica Jovanović je imenovan za industrijskog direktora u Srbiji koji će biti direktno zadužen za proizvodnu lokaciju Stellantis-a u Kragujevcu.  Jovica se vraća da predvodi poslovanjem fabrike nakon uspešnog međunarodnog iskustva, prvo na poziciji globalnog direktora procesnog inženjeringa i kasnije regionalnog direktora za Evropu poslovnih jedinica Preseraja i konstrukcije alata. Biće na čelu fabrike u Kragujevcu i zadužen za sveobuhvatno industrijsko prisustvo Stellantis-a u Srbiji na putu ka njegovoj novoj održivoj budućnosti.
       
      ''Stellantis je 28. aprila najavio da će instalirati novu električnu platformu u Kragujevcu za proizvodnju kompaktnih vozila počevši od sredine 2024'' rekla je Silvia Vernetti, direktorka Stellantis-ove ćerke firme FCA Srbija d.o.o. i direktorka globalne korporativne kancelarije Stellantis-a. ''Ovo će pomoći kompaniji da bude na putu ka postizanju 100% prodaje mixa električnih vozila na baterije u Evropi do kraja ove decenije i da dostigne nulte emisije ugljenika do 2038.'' Ova objava takođe potvrđuje da će Srbija, i njena fabrika u Kragujevcu, igrati ključnu ulogu u strateškom planu kompanije ''Dare Forward 2030'', a Jovica - i naši ljudi - će ga sprovoditi.''
       
      Novi kompaktni automobil čije će ime tek biti objavljeno će se proizvoditi u fabrici u Kragujevcu, nasledivši trenutnu proizvodnju modela Fiat 500L. Fabrika takođe može da bude konfigurisana tako da podrži potencijalne dodatne količine još jednog vozila, na osnovu stalnog poboljšavanja performansi. ''Jovica je prava osoba u pravom trenutku, a njegovo imenovanje dokazuje ulogu srpskog rukovodstva u ovom projektu,'' rekao je Francesco Ciancia, direktor proizvodnje klastera nižeg i srednjeg segmenta za širi region Evrope u Stellantis-u. ''On je iskusan rukovodilac sa dokazanim iskustvom u automobilskoj industriji koje je stekao na više tehničkih i menadžerskih pozicija u Srbiji, Italiji i Francuskoj. U Srbiji implementiramo novi projekat, deo proizvodnog koncepta sa više proizvodnih lokacija u Evropi i razvijamo novu platformu za naša vozila budućnosti u nižem-srednjem segmentu, a Kragujevac će postati povezano strateško čvorište za industrijski uspeh ove inicijative. Jovicino stečeno liderstvo u njegovoj međunarodnoj karijeri u proizvodnji, njegove veštine i ličnost biće ključni faktori za uspeh kako bi se stvorili odnosi poverenja sa zaposlenima i dobavljačima dok se pripremamo za nova lansiranja.''

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Alfa Romeo Tonale / Alfa Romeo C-SUV
      Snaga modela Tonale debitovala je na putevima Tempio Voltiana, proslavljenog mesta pronalazaka Alesandra Volte u prelepom okruženju jezera Komo. Simbolična lokacija naglašava ''metamorfozu'' brenda, pre više od 200 godina kada je italijanski naučnik došao do svog najpoznatijeg pronalaska: baterije, prvog generatora dinamičkog elektriciteta.

      Sa Tonaleom, Alfa Romeo je radikalno evoluirao i otisnuo se u novu, tehnološku, održivu i elektrifikovanu eru. Putne sposobnosti Tonalea su jasne. Tehnologija i povezanost u vozilu čine ga najtehnološkijim Alfa Romeom do sada. Kombinuje kvalitet i pažnju posvećenu detaljima sa dinamičkim karakteristikama kako bi ponovo otkrio sportski duh 21. veka.

      Alfa Romeo je ušao u doba elektrifikacije, a ipak ostaje odan sopstvenom DNK italijanskog sportskog duha zahvaljujući najsavremenijem sistemu elektrifikacije na usluzi brendu i njegovom smelom stavu. 
      Ekskluzivno za Alfa Romeo, hibridni VGT (Variable-Geometry Turbo) motor od 160KS i 48V imao je svoju premijeru. 1.5 benzinski motor sa turbopunjačem varijabilne geometrije uparen je sa 7-brzinskim Alfa Romeo TCT menjačem sa dvostrukim kvačilom i 48-voltnim 15-kV i 55-Nm P2 električnim motorom (135 Nm zahvaljujući 2,5:1 prenosnom odnosu) i može da pokreće točkove čak i kada je motor sa unutrašnjim sagorevanjem isključen.

      Zahvaljujući ovoj tehničkoj osobini, Tonale nudi autentično električno iskustvo vožnje. Čak mu je i performans impresivan: pri ubrzanju od 0 do 100 km/h tajmer se zaustavlja nakon 8,8 sekundi i maksimalna brzina dostiže preko 210 km/h. Takođe je dostupan u hibridnoj verziji od 130 cv sa 7-brzinskim Alfa Romeo TCT menjačem sa dvostrukim kvačilom i 48-voltnim ''P2'' električnim motorom; u ovom slučaju, ubrzanje do 100 km/h postiže se za 9,9 sekundi uz maksimalnu brzinu od 195 km/h.

      Pažljiva raspodela težine i najdirektnije upravljanje u svom segmentu (13.6:1) osiguravaju savršeno ponašanje modela Tonale na putu, smeštajući ga u sam vrh klase po pitanju dinamike vožnje. Štaviše, on je jedini model u svojoj kategoriji opremljen sa Integrisanim kočionim sistemom (IBS) i nudi aluminijumske ručice menjača iza volana. Brembo-ova fiksirana kočiona čeljust sa 4 klipa, diskovi sa sopstvenom ventilacijom napred i puni diskovi pozadi obezbeđuju besprekorno kočenje.

      Novi Tonale Hibrid je opremljen pogonom na prednje točkove i nudi standardne Alfa Romeo ''Dynamic Torque Vectoring'' sistem i FSD (''Frequency Selective Damping'') amortizere. Alternativno, dostupno je aktivno ''Dual Stage Valve'' sa elektronski kontrolisanim prigušenjem. U oba slučaja, šema vešanja obezbeđuje arhitekturu tipa MacPherson na obe osovine. Tehnološki sastav Tonale-a karakterišu ekskluzivne tehničke karakteristike koje poboljšavaju sportski karakter vozila i garantuju jedinstveno i privlačno iskustvo vožnje za klijenta uz puno poštovanje tradicije Alfa Romea.

      Kompletan tekst i još fotografija možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Šta će se posle 500L-a praviti u Kragujevcu?
      Stellantis je danas najavio da će u Kragujevačkoj fabrici u Srbiji instalirati novu platformu za električna vozila za proizvodnju kompaktnih vozila koja bi otpočela sredinom 2024. godine. To će pomoći kompaniji u nameri da dostigne stopostotnu prodaju miksa putničkih električnih vozila (BEV) u Evropi do kraja ove decenije, kao i nultu emisiju štetnih gasova do 2038. godine.

      Ova najava takođe potvrđuje da će Srbija i njena fabrika u Kragujevcu (u kojoj Republika Srbija ima vlasnički udeo od 33%) igrati ključnu ulogu u strateškom planu ''Dare Forward 2030'' kompanije Stellantis. Izvršni direktor Stellantisa Carlos Tavares je to saopštio tokom sastanka sa predsednikom Aleksandrom Vučićem u zgradi Generalnog sekretarijata predsednika Republike u Beogradu.
       
      Novi kompaktni automobil, koji tek treba da bude imenovan, proizvodiće se u Kragujevačkoj fabrici, kao naslednik modela Fiat 500L koji se trenutno proizvodi.

      Fabrika takođe može da bude konfigurisana tako da podrži potencijalne dodatne količine drugog vozila, na osnovu kontinuiranog unapređenja performansi. ''Ova nova platforma namenjena za električna vozila odgovaraće savršeno proizvodima iz A, B i C kategorije i unaprediće efikasna i čista rešenja za gradsku mobilnost naših brendova'', rekao je Carlos Tavares.
       
      ''Konstantno poboljšanje učinka kompanije Stellantis koji pravi razliku u odnosu na konkurenciju i osigurava održivost, zahteva zajedničku posvećenost svih interesnih strana, srpske vlade, grada Kragujevca, srpskih društvenih partnera, naših dobavljača i naših zaposlenih da usvoje 'pobednički duh' i iskoriste prilike koje pruža Stellantisov strateški plan Dare Forward 2030'', rekao je Carlos Tavares.

      ''Zajedno sa zainteresovanim stranama iz Srbije, građanima ćemo ponuditi slobodu kretanja i borbu protiv globalnog zagrevanja putem čistih, bezbednih i pristupačnih rešenja. Ovo zahteva pristup od 360°, od cene energije do podsticaja koji podržavaju zaokret tržišta ka električnim vozilima. Kombinacija tih aktivnosti će staviti Srbiju i Evropu u čvrstu poziciju u pogledu energetske tranzicije ka pristupačnoj i održivoj mobilnosti.''

      Predsednik Vučić je izjavio: ''Potpisivanjem današnjeg ugovora, Srbija će imati ključnu ulogu u realizaciji strateškog plana Dare Forward 2030 kompanije Stelantis - jednog od vodećih svetskih proizvodjača automobila. Odluka ovog giganta u automobilskoj industriji da modernizuje i unapredi postojeći proizvodni pogon u Kragujevcu, pruža nam mogućnost da postanemo vodeći proizvođač električnih automobila i na taj način umnogome promenimo sliku Srbije.''
    • Post in Fiat 500 / Fiat 500e
      Novi 500 ''La Prima by Bocelli'' je prvi gradski automobil na svetu koji ima JBL ''Virtual Venues'' tehnologiju, koja pruža neprevaziđeno audio iskustvo. Kao deo standardne opreme, nova verzija ovog kultnog i najekskluzivnijeg Fiat automobila ekskluzivno ima JBL Premium ozvučenje koje je obradio Bočeli: izuzetno prefinjen premium audio sistem od 320 W i po izradi i po performansama, koji je jednostavan i intuitivan za korišćenje.

      Savršeno je integrisan u automobil bez ikakvog uticaja na unutrašnjost ili prostor gepeka. Kako bi JBL audiO sistem bio savršeno prilagođen vozilu, Fiat je iskoristio iskustvo maestra Andree Bočelija, najpopularnijeg živog tenora na svetu i odabrao je nadolazeći novi singl Matee Bočelija za muzičku numeru komunikacijske kampanje.
       
      ''Zbog izuzetnog uspeha verzije Novi 500 la Prima, najjače verzije naše električne ikone, shvatili smo da naši kupci žele proizvod koji je definitivno premijum, italijanski i kultni. Ukratko, žele najbolje od napravljenog u Italiji,'' izjavio je Olivije Fransoa, glavni izvršni direktor brenda Fiat i direktor marketinga Stellantis grupe. ''Upravo u Italiji mogu naći najbolji izražaj umetnosti, lepote i muzike.

      Iz tog razloga, zajedno sa maestrom Andreom Bočelijem, stvorili smo vrhunsko iskustvo zvuka kako bismo unapredili tišinu električnog automobila. Zahvaljujući odličnoj JBL Virtual Venues tehnologiji, pružamo našim kupcima imerzivno i prilagođeno iskustvo zvuka. Ovaj revolucionarni premijum audio sistem kompletira autentičnu italijansku ikonu, s ponosom napravljenu u Italiji kako bi se svetu pružio najautentičniji mogući italijanski duh''.
       
      Za svoju svetsku premijeru, Novi 500 la Prima by Bocelli se udesio za operu, odeven u crno i nudeći ''Dezinfekcijsku pregradu za rukavice'' kao deo standardne opreme. Uređaj integriše UV-C lampu u pregradu za rukavice kako bi se unapredila higijena površina malih ličnih predmeta (poput pametnog telefona, ključeva i drugih malih svakodnevnih predmeta). Kupac ga aktivira stavljanjem malih ličnih predmeta u pregradu za rukavice, zatvaranjem pregrade i pritiskanjem dugmeta na centralnoj konzoli. Higijenski ciklus  traje tri minuta i plavi indikator spolja i zvučni signal vas obaveštavaju kada je ciklus završen.
       
      Nova najjača verzija takođe ima raznorazni ''nakit'' u vidu dizajna i tehnologije: neuporedivi Fiat Monogram Capote meki krov u kabriolet verziji i sistem za informacije i zabavu sa 10.25-inčnim ekranom osetljivim na dodir visoke rezolucije, potpuno LED farovi i 17-inčne alu felne sečene dijamantom, sa Fiat znakom. Nova verzija ima vrhunsku tehnologiju sa autonomijom baterije od 320 km u WLTP ciklusu, koja se povećava na 460 km u gradskom ciklusu. Plus, Novi 500 je prvi gradski automobil sa autonomnom vožnjom 2. nivoa. Novi 500 la Prima by Bocelli je dostupan u tri verzije karoserije: kabriolet, hečbek i 3+1 i 6 boja (Onyx crna, Rose zlatna, Ice bela, Mineral siva, Ocean zelena i Celestial plava).
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • Irmscher Fiat 500C     Irmscher jeste najpoznatiji po tjuniranju Opelovih modela, ali budući da su Opel i Fiat već neko vreme deo Stellantis grupacije, ovaj nemački tjuner se sve češće bavi i doterivanjem Fiatovih modela.     Najnoviji projekat je ovaj Fiat 500C Sail by Irmscher, za koji su predviđeni Turbo Star alu točkovi, bočna dekorativna linija, upadljivija prednja maska, zatamnjena zadnja bočna stakla, novi centralni naslon za ruke, Sail Edition natpis utisnut na naslonima za glavu, dvobojna kožna sedišta, patosnice i numerisana pločica (serija je naime ograničena na 200 primeraka).     preuzeto sa - Auto Blog
    • EmisijaSAT: Kia Sportage   Najnovija, peta po redu generacija Kijinog modela Sportage je prva koja je kreirana posebno za Evropu i po ukusima i potrebama kupaca sa ove strane okeana. Sa takvim ambicijama, nastala je na nekim sasvim novim osnovama u kojima nije imalo mnogo razumevanja za sve ono što je odlikovalo prethodne generacije...    
    • MarekDrives: Toyota Corolla GR Sport   Corolla GR Sport nije prava GR Corolla. GR Sport je stilski paket koji uključuje stvari kao što su specijalno dizajnirane aluminijumske felne ili volan ''umotan'' u perforiranu kožu sa crvenim šavovima. Ali najvažnija opcija, koja izdvaja Corolla GR Sport od običnih (Corolla) modela je adaptivno vešanje (AVS) sa kojim raspolaže:    
    • Toyota i Subaru među kompanijama koje razvijaju ekološki podobna goriva     Automobilska industrija trenutno prolazi kroz najveću tranziciju još otkada su motori s unutrašnjim sagorevanjem zamenili parne mašine, nametnuvši se zbog bolje toplotne efikasnosti. Da li ćemo se prebaciti na baterijski pogonjena električna vozila ili će prevagnuti ona sa vodoničnim gorivnim ćelijama - vreme će pokazati.   Međutim, čini se da mnogi proizvođači automobila nisu spremni da se rastanu s motorima SUS trenutno, tako da će investirati sredstva u alternativna, ekološki podobnija vozila. Dotičnim kompanijama će se pridružiti Toyota, Subaru, Suzuki i Daihatsu, zajedno sa Eneos Corporation i Toyota Tsusho Corporation, koji su formirali novu asocijaciju u oblasti istraživanja, 1. jula ove godine. Ova organizacija će fokus staviti na optimiziaciji procesa proizvodnje goriva, čineći ga manje zagađujućim i efikasnijim. Zajednički projekat nosi naziv Research Association of Biomass Innovation for Next Generation Automobile Fuels.   Oficijelni pres materijal koji su distribuirale uključene kompanije pojašnjava da će asocijacija raditi na promovisanju tehnološkog istraživanja u oblasti biomase. Takođe, projekat će proučavati efikasne načine proizvodnje bioetanola kroz cirkulaciju vodonika, kiseonika i ugljen-dioksida. Asocijacija će dizajnirati, instalirati i upravljati proizvodnim pogonima za bioetanol. Još jedna oblast u kojoj će nova asocijacija raditi je istraživanje nusproizvoda kiseonika, koji se koristi u visokim koncentracijama tokom proizvodnje vodonika. Istraživaće se i ugljen-dioksid koji se generiše tokom proizvodnje bioetanola. Na kraju, ali ne manje važno, razviće se sistem koji predlaže optimalne metode uzgoja radi maksimizovanja prinosa i optimizacije komponenti useva kako bi se obezbedile sirovine za dobijanje goriva na bazi bioetanola. Nedavno, Porsche je investirao 75 miliona dolara u HIF Global LLC, kompaniju sa sedištem u Santjago de Čileu, koja razvija proizvodne pogone za sintetička goriva. Za sada, proizvođač iz Cufenhauzena namerava da koristi ''zelena'' goriva za potrebe aktivnosti u auto-moto sportu, ali planira da eksperimentiše i u oblasti serijskih automobila. Lamborghini takođe vidi potencijal u sintetičkim gorivima, da bi održao motore sa unutrašnjim sagorevanjem živim nakon 2030.   preuzeto sa - Auto Blog
    • Fiat Cronos i Fiat Argo restajling     Fiatov sedan Cronos se u prodaji nalazi od 2018. godine, a sada je prošao kroz manje doterivanje kako bi i dalje konkurisao sličnim modelima na južnoameričkom tržištu (između ostalog i Renaultovom Loganu). Ovaj 4.364 mm sedan u novu modelsku godinu ulazi sa izmenjenom prednjom maskom, drugačijim alu točkovima od 15 i 16 inča, novom Strato Grey bojom, kao i volanom preuzetim iz SUV modela Pulse.     U ponudi ostaje i opcioni S Design paket, sa crnom maskom, crnim kućištima prednjih svetala, malim spojlerom na poklopcu prtljažnika i detaljima u boji bakra.     Deo standardne opreme između ostalog čine par vazdušnih jastuka, ABS + EBD, ESC, klima uređaj i audio sistem. Bogate verzije imaju i multimedijalni sistem sa ekranom od 7 inča i zadnju kameru.     Cronos je sada opremljen samo sa 1.3 Firefly motorom, uz 5-stepeni manuelni ili opcioni automatski menjač.   Obnovljeni Fiat Argo  Fiat je proslavio proizvodnju 400.000 jedinica modela Argo, proizvedenih u fabrici u Betimu od svog lansiranja 2017. U isto vreme kada je dostigao ovu važnu brojku, Fiat lansira liniju modela za 2023. sa novim karakteristikama uglavnom u dizajnu.     Fiat Argo MY23 sada ima nove karakteristike pre svega u izgledu prednjeg dela. Branik je tako dobio smelije linije, a tu je i doterana maska.     I ovde imamo novu boju Strato Grey, kao i drugačiji dizajn alu točkova, dok je unutrašnjost modernizovana sa novim volanom i kvalitetnijim materijalima.     Kao i Cronos, i Argo može da se dobije sa S Design paketom, ali i u (pro)terenskoj verziji Trekking.       Argo Trekking se odlikuje dodatnim zaštitnim elementima (lukovi blatobrana, novi pragovi, drugačiji branici), krovnim nosačima, novom saćastom maskom, kao i standardnim alu točkovima. Argo će biti dostupan sa 1.0 i 1.3 Firefly benzinskim motorima, što znači sa 77KS odnosno 107KS.   preuzeto sa - Auto Blog
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. anelsr50
      anelsr50
      (28 years old)
    2. BarFly
      BarFly
      (45 years old)
    3. Djidji VL
      Djidji VL
      (35 years old)
    4. Gajag
      Gajag
      (26 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...