Jump to content
FAS Euroauto Goran
  1. FLCS Forum

    1. Ako ne znate gde da otvorite svoju temu...

      ...uradite to ovde, a Administracija foruma će je zatim prebaciti gde treba. :)

      53
      posts
    2. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      524
      posts
    3. 140
      posts
    4. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 29324
      posts
    2. 2023
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5600
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 195966
      posts
    2. 42818
      posts
    3. 89162
      posts
    4. 9298
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      18529
      posts
    6. 20564
      posts
    7. Uradi sam

      Korak po korak do rešavanja nekog problema...

      12940
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8443
      posts
    2. 6391
      posts
    3. 3865
      posts
    4. 18872
      posts
    5. 31808
      posts
    6. 43608
      posts
    7. 5532
      posts
    8. 9685
      posts
    9. 543
      posts
    10. 2992
      posts
    11. 2923
      posts
    12. 649
      posts
    13. 5951
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      33684
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      28330
      posts
    3. 16524
      posts
    4. 105946
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      318
      posts
    6. 10703
      posts
    7. 49395
      posts
    8. 4674
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 573
      posts
    2. 2822
      posts
    3. 2910
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (48338 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 4
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 11784
      posts
    2. 22517
      posts
    3. 13727
      posts
    4. 2991
      posts
    5. 2039
      posts
    6. 15568
      posts

 

 



  • Our picks

    • Jeep slavi 80. godišnjicu sa upečatljivim posebnim izdanjima
      2021. biće posebna godina za Jeep jer slavi 80 godina liderstva u okviru 4x4 vozila, slobode u vožnji na otvorenom i u avanturama. Rođen 1941. godine, ovaj brend je uvek bio pionir novih segmenata i tehnologija. Njegova legenda započela je sa modelom Willys MB - prvim 4x4 vozilom u masovnoj proizvodnji - i nastavila se 1949. sa pojavom 4x4 Willys Wagon, prvog SUV-a.
       
      U regionu Evrope, Bliskog Istoka i Afrike (EMEA), proslava 80. godišnjice odigravaće se tokom cele 2021. godine, sa posebnim događajima koji počinju u januaru, i koji su posebno osmišljeni tako da brend i njegovo nasleđe približe kupcima i ljubiteljima. Ovaj jubilej će takođe biti obeležen pojavom upečatljivih modela, posebnih izdanja povodom 80. godišnjice. Ova vozila imaće posebne dizajnerske detalje i opcionale unutra i spolja, uključujući upečatljiva sedišta, jedinstvene točkove, posebne značke povodom godišnjice. Sa pogonom zasnovanim na motorima s unutrašnjim sagorevanjem i Jeep plug-in hibridnom sistemu, takođe će biti puna naprednih tehnologija i bezbednosnih funkcija, i predstaviće neprikosnovene kapacitete 4x4 vožnje brenda Jeep. Posebna izdanja Jeep modela povodom 80. godišnjice biće dostupna u Jeep prodajnim salonima u EMEA regionu na nekim tržištima krajem 2020. i početkom 2021. godine.
       
      Dok Jeep slavi svoju osmu deceniju, brend ulazi u uzbudljivu sledeću fazu svoje legendarne istorije.
      Predstavljanje modela Jeep Renegade 4xe i Compass 4xe ovog leta - prvih Jeep vozila sa plug-in hibridnom tehnologijom u EMEA regionu - i debi plug-in hibridnog modela Jeep Wrangler 4xe u Detroitu u prvoj nedelji septembra dodatno naglašavaju posvećenost ovog brenda elektrifikaciji. Jeep 4xe modeli otelotvoriće modernu viziju sposobnosti, koja pruža najbolju ravnotežu između efikasnosti, zabave pri vožnji i očuvanja životne sredine.
      • 0 replies
    • Post in Nuova Fiat Panda
      Panda je stekla reputaciju automobila za svaku priliku, na osnovu svoje prilagodljive i vrlo funkcionalne prirode, koja je čini pogodnom za najširi spektar upotreba i najrazličitije avanture. Kupci koji već 40 godina biraju Pandu iznova zbog kompaktnosti, prirode, dostupnosti, pristupačnosti i zabave to dobro znaju. Mnoštvo prednosti, sve upakovano u malu, pravougaonu kutiju. Da bi saznao više o stvaranju svih pametnih rešenja koja su postigla takav uspeh u svoje tri generacije, Luka Napolitano (Luca Napolitano), šef brendova Fiat, Lancia i Abarth za region Evrope, Bliskog Istoka i Afrike, otputovao je u Heritage Hub u Mirafjoriu, na razgovor sa Robertom Đolitom (Roberto Giolito), direktorom odseka EMEA Heritage.
       
      Fiat Panda je najprodavaniji automobil na italijanskom tržištu i takmiči se sa modelom Fiat 500 u Evropi za vodeću ulogu u segmentu malih gradskih automobila. Često kažemo da je Panda funkcionalna ikona u našoj postavi, Fiatov najracionalniji, najpristupačniji i najvišer narodni automobil, a sada razumemo zašto.''

      ''Prostranost, kompaktnost, karakter, svestranost, priuštivost, zabava i funkcionalnost su osobine koje ljudi žele od svog auta. Panda ima sve to, i još više'', kazao je Roberto Điolito (Roberto Giolito).

      Prelazeći na današnja pametna rešenja, Panda je bila prvi gradski automobil sa sistemom kočenja u slučaju opasnosti, prvi sa ''Cradle'' držačem za telefon, sa Waze navigacijom ugrađenom u Uconnect aplikaciju, kako bi automobil bio još više orijentisan na društvene mreže i multimedije. Najnovija opcija je D-Fence paket koji je izradio Mopar, a pojavio se na tržištu prošlog maja, i sastoji se od filtera za putničku kabinu visokih performansi, čistača vazduha i UV lampi za sanitizaciju unutrašnjosti vozila i eliminisanje do 99% bakterija. A kako bismo mogli da zaboravimo da je Panda prvi mali gradski automobil koji je postao hotspot za mobilne uređaje, koristeći ugrađeni Wi-Fi kompanije Wind kako bi se zagarantovala povezanost za sve putnike.
    • Post in Fiat 500L, 500L Living, 500L Trekking
      Uz Fiat Restart akciju od 15. septembra do 15. oktobra možete reciklirati stari ili zameniti polovni automobil za novi 500L Cross uz bonus od 2.200€! Pripremili smo i posebne uslove za sanitizaciju vozila u nasim servisima.

      Fiat 500L 1.4 95KS Cross
      - Automatski klima uređaj
      - Multimedijalni uređaj Uconnect 7'' Touchcreen
      - Prednji naslon za ruke
      - Vozačevo sedište podesivo po visini
      - Elektrohromatski unutrašnji retrovizor
      - Zadnji parking senzori
      - Autonomous emergency braking city
      - Senzor za svetla i kisu
      - Elektropodesivi spoljni retrovizori u boji vozila, sa grejačima
      - DRL – Led svetla
      - Svetla za maglu sa praćenjem ugla skretanja
      - Aluminijumske felne 16″

      Kredit: rata 117€            
      Lizing: rata 163.59€

      Kredit - učešće 30% period otplate 84 meseca.
      Lizing - učešće 25% period otplate 60 meseci.
    • Post in Stiže i Maseratijev baby SUV / Maserati Grecale
      Maserati je predstavio nove detalje, uključujući i ime svog novog, manjeg SUV modela koji bi trebalo da se pojavi 2021. godine, a potpuno električna verzija tokom 2022. godine.
      Važni drugi SUV model brenda (nakon većeg Levantea), zvaće se Grecale - po ''jakom severoistočnom vetru Sredozemnog mora''.
       
      Predodređen da igra ''ključnu ulogu u razvoju brenda'', rival Porsche Macanu biće pravljen na istoj proizvodnoj liniji kao i Alfa Romeo Stelvio, u FCA fabrici u Cassinu (Italija). Deliće dobar deo svojih tehničkih rešenja sa Stelviom. Međutim, modeli sa SUS motorima koristiće Maserati umesto motora koji potiču od Alfe.
      Šef Maseratijevog globalnog planiranja Francesco Tonon rekao je Autocaru da će Grecale biti ''najpraktičniji u svojoj klasi, ali biće i luksuzan'', dodajući: ''Odlikovaće se najboljim dizajnom i karakteristikama u klasi. Naravno da je to i dalje Maserati, pa će takođe ponuditi najbolje performanse i ponašanje na putu u segmentu kojem pripada.'' Očekuje se da će SUV modeli činiti 70% Maseratijeve prodaje do 2025. godine, učešće limuzina i kupea će pasti na 15%, a čisto sportski automobili kao što je novi MC20, činiće 5% Maserati prodaje.

      Plan za novi, manji SUV u ponudi Maseratija, prvi put je potvrdio još 2018. godine bivši šef FCA Sergio Marchionne kao deo ukupne revizije Maserati ponude automobila. U taj plan su bili uključeni MC20 u tri varijante: kupe, kabriolet (spider) i potpuno električni, plus novi Granturismo i Grancabrio, kako sa SUS motorima, tako i u električnoj varijanti.

      Do 2023.-2024. godine Maserati će imati i novu generaciju Levante i Quattroporte modela, koji će naravno imati i varijantu sa električnim pogonom, gde bi u top specifikaciji to bila kombinacija tri elektromotora.
    • Post in Maserati MC20
      Maserati je ranije ove godine potvrdio da će njihov novi sportski model poneti oznaku MC20 (skraćeno za Maserati Corse 2020 i podsećanje na kompanijin trkački pedigre), kao i da bi MC20 premijeru trebalo da ima u maju ove godine u Maseratijevoj Viale Ciro Menotti fabrici.

      Međutim, zbog koronavirusa njegova premijera je odložena za 9. septembar. Ipak, evo prvih slika, i to dan pre njegove zvanične promocije u Modeni. Italijani još nisu otkrili sve detalje ali su najavili da će MC20 biti supersportski automobil koji je prirodna evolucija veoma uspešnog MC12. Maserati podseća da je MC12 tokom svoje karijere zabeležio 22 pobede i 14 šampionskih titula.

      Automobil će predstavljati i početak nove ere za italijansku marku, a imaće i električnu varijantu. Prva verzija će imati centralno smešteni 3.0 V6 twin-turbo motor sa 630KS i 730 Nm (uz 8-stepeni menjač sa dvostrukim kvačilom), a zatim stižu i druge varijante. Neke ranije informacije pominju hibridnu verziju, kao i potpuno električnu varijantu koja će raspolagati sa tri elektromotora, pogonom na sva četiri točka, baterijama 800V, dugačkom autonomijom i brzim vremenom punjenja.

      Prve isporuke Maseratija MC20 se očekuju 2021. godine, a godinu dana kasnije stiže i Cabrio varijanta.
    • Post in Jeep priprema rivala Range Roveru / Jeep Grand Wagoneer
      Kao što je bilo i najavljivano, Jeep je danas predstavio novi Grand Wagoneer concept. Odmah je međutim potvrđeno da stiže i njegova serijska verzija, i to za modelsku godinu 2022.
      Proizvodnja ovog vozila sa tri reda sedišta će u fabrici u Mičigenu startovati u trećem kvartalu 2021. a prodaja krajem iste godine. U svakom slučaju, serijski Grand Wagoneer se i neće mnogo razlikovati od ovog koncepta. Treba napomenuti da će postojati i pristupačnija verzija Wagoneer.

      U paleti serijskog Grand Wagoneera se očekuju 3.6 V6 motor, kao i 5.7 i 6.4 litarski HEMI V8 benzinski motori (na vrhu ponude bi kasnije mogla da se nađe verzija sa 707KS). Takođe, kupci će moći da biraju varijante sa zadnjim ili pogonom na sva četiri točka.

      Osim toga, pominje se i plug-in hybrid varijanta koji će samo na struju imati autonomiju od oko 48 km, kao i 8-stepeni automatski menjač. Ova hibridna verzija se navodno može očekivati u prodaji godinu dana nakon promocije standardnih varijanti.

      Deo opreme će činiti i potpuno digitalna instrument tabla, više ekrana u enterijeru (između ostalog 12.1-inčni za infotainment sistem i 10.3-inčni ekran za putnike pozadi) pa sistem polu-automatske vožnje Nivoa 3, panoramski stakleni krov, kao i vazdušno oslanjanje kod top verzija. Koncept verzija inače ima i 24-inčne točkove i McIntosh audio sistem sa 23 zvučnika.

      Jeep u saopštenju nije otkrio detalje o pogonu Grand Wagoneera Concept, jedino je poznato da se radi o plug-in hybridu (nezvanični se pominje da ima 450KS i 678 Nm). Što se cena tiče, serijski Wagoneer će u SAD-u startovati od oko 45.000 dolara (38.000 evra), a Grand Wagoneer od oko 60.000 dolara (oko 51.000 evra).
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • Kod drugara smo menjali nebo takodje na 3 Porte, jeste malo povuci-potegni dok izadje  , pisao sam u onoj mojoj "Uradi sam" temi... Svaka cast za trud, meni jedino u ovakvim varijantama ostane da bode oci sto plafonjere, suncobrani i rukohvati ostanu u kontrastu i onda strce. Ako se vec ide na tamno nebo i stubove, realno mnogo lepse izgleda kada se sve odradi. Nego, nisi povezao mikrofon na navigaciju?
    • ZOBS je vrlo jasan - zimske gume su obavezne od 1.11. do 1.4. ako su na putu sneg, led ili poledica  . Sitna slova (kao i sa bankama i mobilnim operaterima) su vec stvar svakog od njih i svakako treba probistriti. Posto sam skoro 4 godine (i 3 zimske sezone) vozio CrossClimate, sve dok nisam prodao auto - apsolutno nemam nikavih predrasuda prema AllSeason pneumaticima premium proizvodjaca. Nikada nisam osetio ni najmanju nesigurnost (a volim da nagazim), prolazio svuda gde i sa sezonskim, udobne... Trenutno sam sa ovim autom opet na sezonskim gumama (jer je inicijalno kupljen sa maltene novim P7 Cinturato letnjim). A bez ikakvih problema bih opet uzeo premium AllSeason (bukvalno sam te 4 godine zaboravio na gume, samo kontrolisao pritisak). Svaka opcija ima i vrline i mane. Probao, video da moderni AllSeason stvarno vrlo lepo radi, isto kao sto cu za iduci iduci auto bez problema uzeti turbo dizel ili turbo benzinac  . Najgora stvar je imati predrasude, pricam generalno.  
    • Došao je red da riješim i naružniji detalj na autu a to je tapacirung krova koji se odvojio. Na sve to je neko prije mene pokušao naknadno zalijepiti nekakvim ljepilom, koje je ostavilo žute krugove po sivom platnu. Evo kako je izgledalo: Kad već mijenjam odlučio sam da uzmem crno platno, da se uklopi uz tapacirunge i sjedišta, dok sam za B i C stubove uzeo mat crni plastidip sprej. Najveća muka je bila izvaditi nebo kroz gepek, pojma nemam kako se to ubacuje i vadi ali znam da sam probao iz 100 uglova i da sam jedva nekako uspio Prvo je trebalo ukloniti staro platno i ljepilo, na čemu sam ostao nešto preko 4 sata jer se staro ljepilo nije u potpunosti osušilo i nije se dalo skidati žičanom četkom nego sam morao koristiti malu špahtlu. I evo kako je na kraju ispalo, nije baš profesionalno, na jednom mjestu imam tačku gdje je ljepilo probilo ali zadovoljan sam, daleko bolje nego što je bilo. Ostalo je još da uradim sve stubove, prednje da presvučem a zadnji i srednji će ići u plastidip. Послато са SM-G973F помоћу Тапатока
    • Savremene svesezonske imaju obavezno "triglav" i "M+S", što ih svrstava u zimske gume, zakonski gledano. E, sad, sitna slova u ugovoru sa osiguranjem... u to se ne razumem.    Sa druge strane, ja sam za komplet letnjih i komplet zimskih. I dalje su performanse najboljih svesezonskih daleko od prosečnih sezonskih. Iako se jaz smanjuje i po nekim osobinama se baš približe, i dalje nije baš toliko retko da se javi neverovatna razlika, tipa solidna svesezonska pri 100 km/č ukoči 5 ili 10 m nakon prosečne letnje ili zimske. 
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. DaliborLazarevic
      DaliborLazarevic
      (36 years old)
    2. jeckonja
      jeckonja
      (32 years old)
    3. joxo
      joxo
      (30 years old)
    4. JUDGE
      JUDGE
      (39 years old)
    5. stasi
      stasi
      (39 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...