Jump to content

Forums

  1. FLCS Forum

    1. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      402
      posts
    2. 91
      posts
    3. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 28746
      posts
    2. 1958
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5378
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 179718
      posts
    2. 35974
      posts
    3. 78685
      posts
    4. 8768
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      17263
      posts
    6. 19261
      posts
    7. Uradi sam

      Korak po korak do rešavanja nekog problema...

      12164
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8149
      posts
    2. 5498
      posts
    3. 3809
      posts
    4. 17888
      posts
    5. 30139
      posts
    6. 41456
      posts
    7. 4133
      posts
    8. 8828
      posts
    9. 2475
      posts
    10. 2631
      posts
    11. 365
      posts
    12. 5626
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      31109
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      20316
      posts
    3. 10906
      posts
    4. 97535
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      308
      posts
    6. 8065
      posts
    7. 39363
      posts
    8. 4193
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 562
      posts
    2. 2471
      posts
    3. 2858
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (38129 visits to this link)

    2. Seat Klub Srbija   (22967 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 3
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 10507
      posts
    2. 21703
      posts
    3. 13103
      posts
    4. 2900
      posts
    5. 1943
      posts
    6. 14987
      posts
  • Our picks

    • Iz tima Scuderia Ferrari mesecima su stizale informacije da neće biti personalnih promena, ali upravo je stigla vest da je nastupila promena, i to ni manje ni više, nego na čelu tima. Maurizio Arrivabene dobio je otkaz, a na njegovo mesto postavljen je Mattia Binotto. Prema dobro obaveštenim izvorima o događanjima u timu, predsednik Ferrarija John Elkann, odlučio je da u ovu ''vruću stolicu'' smesti Binottoa, zato što smatra da je pravi izbor. Mattia Binotto je sve samo ne novajlija ili novopridošlica u timu, i do sada je bio tehnički šef tima.
       
      Iako je pod njegovim rukovodstvom stvoren automobil koji je većim delom sezone bio čak i najbrži, previše grešaka, loših taktičkih odluka doveli su do toga da je tim sam sebe eliminisao iz borbe za titulu. Sa sistemskih i taktičkih grešaka, Arrivabene je fokus prebacivao na spor razvoj bolida tokom sezone, pa su se sve više mogle čuti i glasine o izraženom neslaganju Arrivabenea i Binotta u kom pravcu tim treba da ide, i kako konačno da dođe do titule. Šta više, još krajem decembra, Arrivabene je negirao da postoji mogućnost da Binotto napusti tim, frustriran celom situacijom, a za svoju poziciju upućivao novinare da pitaju izvršnog direktora Ferrarija, Louisa Camilleria.
       
      Na kraju, po svemu sudeći, uprava fabrike je odlučila da je Binotto pravi čovek za vođu tima. To možda i nije loš stav. Bonotto je u Ferrari došao 1995. kao inženjer za test motore, a od 1997. do 2003. isti posao je radio ali za trkačke motore. Nakon što je preuzeo i ulogu glavnog inženjera, postao je šef za motore i KERS, da bi krajem 2014. postao izvršni direktor za pogonske grupe. Od 2016. bio je tehnički direktor tima, nakon odlaska Jamesa Allisona iz Ferrarija. Za sada nije jasno ko će preuzeti funkciju Binotta, mada postoji mogućnost da njegovu dosadašnju ulogu podele šef aerodinamike Enrico Cardile i šef odeljenja za motore Corrado Iotti.
    • Ako nekome, iz nekog razloga, fabrički Maserati Levante ne izgleda dovoljno primamljivo, tu su tjuning kompanije koje na nekoliko načina mogu modifikovati automobil po želji vlasnika. Jedna od tih kompanije je i Carlex Design.

      Ovde ćemo govoriti o enterijeru modela Levante, koju je izradila poljska tjuning kompanija Carlex Design. Kao što se vidi na fotografijama, sedišta, nasloni za ruke i delovi panela na vratima su prekriveni elegantnom Nappa kožom. Možemo reći da šablon malo podseća na jedan drugi projekat te kompanije, Porsche Macan. Možda je opravdano reći da kabina modela Levante sada izgleda potpuno drugačije. Naime, ljudi iz Carlex Design su pažnju posvetili i najmanjim detaljima. Naravno, nisu zaboravili ni zadnja sedišta ni panele na zadnjim vratima. U svakom slučaju, u poređenju sa prethodno pomenutim Porsche Macan modelom, ovaj Maserati Levante izgleda svedenije i elegantnije.

      Sa druge strane, po našem mišljenju, kabina modela Maserati Levante izgleda sjajno takva kakva jeste. Ako bi smo morali da biramo našeg favorita, onda bi to svakako bio Levante Trofeo. Sedišta tog modela su presvučena Pieno Fiore kožom, imaju crvene šavove i detalje od ugljenikovih vlakana. Tu su i V8 oznake i Trofeo logo na naslonima za glavu.
    • ''Godina 2020. biće ogromna 'odskočna daska' za automobilsku industriju u Srbiji. Model 500L ima, kao i svaki proizvod, svoj životni vek, sve je to normalno. Tada, kada još jedan model dođe na Fiatove proizvodne trake u Kragujevcu, očekujem veliki porast obima proizvodnje, ponovno uvođenje treće smene i zapošljavanje novih ljudi''.

      Ovo je u intervjuu za ''InfoKG'' rekao Davor Veličkovski, predsednik ''Sigit Srbija'', glavnog Fiatovog komponentaša u svetu u proizvodnji plastičnih delova. Ocenjujući investicionu klimu u auto industriji u Srbiji, Veličkovski je naglasio da je ona dobra i da pre svega treba zahvaliti Fiatu jer je on ''povukao nogu'' i pokazao drugim firmama iz auto industrije da imaju gde da dođu.
    • Jeep je ranije ove godine na sajmu automobila u Pekingu prikazao i novi Grand Commander, koji u najmnogoljudnijoj zemlji sveta proizvodi tamošnji Guangzhou-Fiat. Kako stvari sada stoje, a po informacijama nekih američkih medija, kompanija FCA planira da na bazi Grand Commandera napravi i novi Chrysler SUV kako bi se proširila njegova aktuelna (skromna) ponuda modela. Takođe, ovaj novitet će se i proizvoditi u SAD-u. Ostaje da se vidi kao će izgledati taj novi Chrysler SUV, ali kineski Jeep Grand Commander je vozilo sa tri reda sedišta (za ukupno sedam putnika, u konfiguraciji 2-3-2), dostupan u 2WD i 4WD verzijama. Grand Commander je dugačak 4873 mm, širok 1892 mm, visok 1738 mm, dok mu međuosovinsko rastojanje iznosi 2800 mm. Pod haubom je 2.0 litarski turbo benzinac sa 231KS i 350 Nm, u paru sa devetostepenim automatskim menjačem.
      • 0 replies
    • > 20.12.1979. u Kragujevcu proizveden poslednji Tristać (Zastava 1300/1500) <
      Licencna verzija Fiata 1300, koji je na evropskom tržištu izdržao tek pet godina, 1960-ih je u bivšoj državi bio statusni simbol i direktorski auto, proizvedeno ih je 201.160. U Torinu je Fiat 1300 predstavljen 1961. godine, a licencna proizvodnja u Kragujevcu je počela gotovo odmah. Automobil je prodavan kao Zastava 1300, bez Fiatovih oznaka, a u narodu je vrlo brzo stekao nadimak ''Tristać'', pod kojim je poznat i upamćen i dan danas. Zanimljivo, karavanska verzija se značajno razlikovala od italijanske, odnosno bila je izvedena iz karavanske Lade 1200/1300 (Žigulija). Proizvodnja je u Italiji zaustavljena još 1966. godine, tako da su kasnije izmene specifične samo za Zastavine modele.

      Tokom 1960-ih je bio ''teška šminka'' i prepoznatljiv auto direktora i političara. Ostao je popularan do samog kraja, zanimljivo, upravo poslednja godina proizvodnje, 1979., bila je i rekordna, sa čak 16.750 proizvedenih primeraka. Ipak, malo ko je zažalio, tada je to već bio zastareli model, a domaći hit je bio Stojadin (Zastava 101). U Kragujevcu je od 1961. do 1979. proizvedeno 201.160 primeraka Tristaća, trećinu ukupne serije Fiata 1300/1500 (izvornih i licencnih).
    • U javnosti se minulih dana spekulisalo sa najavom novog modela Fiata, koji bi, kako se navodilo, trebalo da počne da se proizvodi već dogodine. List ''Danas'', međutim, piše da se novi model ne može očekivati pre 2020. godine. U Fiatu se ovim povodom nisu zvanično oglasili, ali se nezvanično iz te fabrike čuje da je reč o medijskim spekulacijama bez osnova, navodi ovaj list. Jedini osnov je, kako prenosi ''Danas'', taj da će fabrika u Kragujevcu u dogledno vreme zaista da dobije proizvodnju novog modela, ali to sasvim izvesno neće biti naredne godine.
       
      List piše da bi o planovima ''Fiat-Krajsler'' grupacije u Srbiji, generalna menadžerka kragujevačke fabrike Silvija Verneti trebalo da razgovara sa nadležnima u Vladi Srbije krajem ovog ili početkom narednog meseca. Tom prilikom će, najverovatnije, biti otvoreno i pitanje finsnsijskog učešća države Srbije, kao suvlasnika fabrike, u njenim daljim razvojnim planovima, navodi ''Danas''. Srbija bi, shodno svom vlasničkom udelu, u finansiranju razvoja novog modela trebalo da učestvuje sa 33 odsto. Osvajanje, razvoj i promocija novog modela inače košta od više stotina miliona do milijardu evra, piše ''Danas''. U takvim okolnostima, sve i da je u top menadžmentu ''Fiat-Krajslera'' doneta odluka o novom modelu za fabriku u Srbiji, njegova proizvodnja u Kragujevcu ne bi mogla da počne pre 2020. godine, i to pod uslovom da se radi o modelu u poodmakloj fazi.

      Fabrika u Kragujevcu je, krajem prošle godine, potvrdila da je dobila ''srebrni status'' u proizvodnji automobila svetske klase i dva dodatna poena. Sa izvesnošću se očekuje da će dogodine da dobije još dva boda, koliko joj nedostaje za dobijanje ''zlatnog statusa'', čime će definitivno da se kvalifikuje za dobijanje novog modela, piše ''Danas''.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • Bio na poslu a tamo nisam imao ove slike sve  To nije losa ideja za plasticne folije,ionako ih imam na poslu posto znamo da koricimo projekte neke itd. Kad malo otopli morace se nesto smisliti ako ne nadjem plastiku.
    • Prešao nešto preko 1000km, za ovih mesec dana. Ja sam realno zadovoljan. Potrošnja 5.6l nisovog gdrive sa nekom prosečnom brzinom oko 30km/h. Skapirao sam da ima i grejanje retrovizora, uključuje se kad radi grejač zadnjeg stakla, ne može posebno. Ima izgleda i grejač kabine dok se ne zagreje motor, jer na minusima kreće grejanje posle tridesetak sekundi od paljenja motora. Krenu da klikću neki silni releji i počne da duva mlako. Nemam drugo objašnjenje nego da ima neki grejač.   Crkla i sijalica pozicije . Sijalice za migavce se mogu zameniti bez skidanja bilo čega. Sijalica za corner light isto može brzo da se zameni. Za ostale koliko sam zagledao mora neka vratolomija, jer se vide otvori ali im je zajebano prići. Realno od 4 sijalice u faru, samo migavci mogu bez demontaže da se zamene.   Što se tiče utisaka iz same vožnje. Kratko međuosovinsko rastojanje donosi svoje minuse ali ništa strašno. Ne naginje se nešto preterano u krivinama koliko sam mislio da hoće zbog visine karoserije. U vožnji ništa nelupka sem u gepeku, dal daska iki neka plastika se čuje na po nekoj rupi. E sad, pošto nisam vozio dizele, ovaj je baš baš tih, u leru je skoro nečujan, dal je izolazija motora dobra, nešto jeste. Kad smo uporedili zvuk moh motora i 1.9tdi sa otvorenim haubama, e ono je traktorNisam ga vozio preko 130, tu je već nešto glasniji, ali nije alarmantno. Čuje mi se kad silazim sa ležećeg malo brže da "žvače" , cenim da su neke gumice, sileni il nešto slično. Položaj volana bi bio idealan da može još malo niže da se spusti, barem meni. Prostora u kabini za izvoz. Realno , baš komotna kabina. Inače za vreme onog snega penjao sam se i provlačio svuda bez problema. Tu sam se baš pozitivno iznenadio.      
    • Sve Vas bi ja u Yuga smestio. Mnogo ste mi nešto razmaženi, te ergonomija,te bočno držanje, te zadnja klupa, gepek, i td. Da niste malo razmaženi? Individualna stvar, svakog od nas. Bravo ima samo malo više prostora od Punta 2, zanemarljivo (meni nepojmljivo, šta ga pojede). Drugari, pomirite neke stvari u razmišljanjima, gradski auto ili putna limuzina. Meni lično je najbitnija upotrebljivost, performanse i (kod nas Srba) , troškovi. Ono što ne može da se plati su osmeh na licu a i na pumpi. *ebeš sve računice ako nema ljubavi i osmeha. Pa valjda čovek treba da ima i neka zadovoljstva u životu a ne samo matematiku. Neki dan dadoh kolegi da proba Punta, izađe čovek, trebalo mu 10 min. da sredi utiske (pobeleo u faci). Bem ti račun, registraciju, potrošnju (koja je smešna), hoću da se smejem kao retard kad udarim po gasu i teleportujem se ispred. Hoćete veliki auto, težak, jeftin za registraciju, ekonomičan. Izvin*te, to je bajka. Moje prepravke na tom autu koštaju bar 1000 eur., njegova vrednost je max. 2000eur. Nemam nameru da menjam, par godina novije je par hiljada više a dobijam sirovi, neprerađeni materijal.     Послато са LG-G3            
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. dragas
      dragas
      (45 years old)
    2. G.P.
      G.P.
      (26 years old)
    3. sloba37
      sloba37
      (29 years old)
    4. Vlada-mk1
      Vlada-mk1
      (29 years old)
    5. zarencekg
      zarencekg
      (40 years old)
×