Jump to content
FAS Euroauto Goran
  1. FLCS Forum

    1. Ako ne znate gde da otvorite svoju temu...

      ...uradite to ovde, a Administracija foruma će je zatim prebaciti gde treba. :)

      184
      posts
    2. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      549
      posts
    3. 150
      posts
    4. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 29587
      posts
    2. 2035
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5701
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 202589
      posts
    2. 44728
      posts
    3. 92559
      posts
    4. 9375
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      18905
      posts
    6. 20889
      posts
    7. 13951
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8476
      posts
    2. 6634
      posts
    3. 3870
      posts
    4. 18984
      posts
    5. 32240
      posts
    6. 44382
      posts
    7. 5989
      posts
    8. 10070
      posts
    9. 857
      posts
    10. 3087
      posts
    11. 3070
      posts
    12. 675
      posts
    13. 6048
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      34488
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      31393
      posts
    3. 19601
      posts
    4. 108835
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      318
      posts
    6. 11556
      posts
    7. 54403
      posts
    8. 4690
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 573
      posts
    2. 2890
      posts
    3. 2921
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (57587 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 4
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 11237
      posts
    2. 22756
      posts
    3. 13882
      posts
    4. 3027
      posts
    5. 2093
      posts
    6. 15601
      posts
  • Who's Online   2 Members, 0 Anonymous, 34 Guests (See full list)

  • Member Statistics

    20400
    Total Members
    2365
    Most Online
    Mandragola
    Newest Member
    Mandragola
    Joined
  • Forum Statistics

    36058
    Total Topics
    976880
    Total Posts

 

 



  • Our picks

    • Post in Alfa Romeo Giulia
      Na Balocco stazi danas počinje da se prikazuje međunarodnim medijima model Alfa Romeo Giulia GTA, kao i ''ekstremna'' GTAm konfiguracija i da se organizuje test vožnja. Reč je o povratku jedne od legendi automobilizma i miljokaza u istorijatu brenda: modela Giulia GTA iz 1965. Zato je to autentični povratak korenima brenda osnovanog pre 111 godina, u svetu performansi i putovanja. Model koji je vraćen u život otelotvoruje jedinstvenu sposobnost brenda Alfa Romeo da kombinuje stil i sportski karakter.
       
      Jedine moguće lokacije za zvanično debitovanje bile su bivše radionice Autodelte na Balocco poligonu (u provinciji Verčeli), mestu gde je 1960-ih kreirana Giulia Sprint GTA, jedan od najuspešnijih automobila u istoriji brenda Alfa Romeo. Ova lokacija koja pobuđuje sećanja - sagrađena pre 60 godina, sa površinom od 6 km2, sa 27 različitih staza, ukupno 80 km - dom je razvoja i testiranja svih Alfa Romeo automobila. Baš su tu novinari isprobali novi Alfa Romeo super-automobil, kako bi uživali u njegovim kvalitetima vožnje na slikovitoj putanji van staza, u seoskim predelima provincije Verčeli, ka moreni Ivrea i Lago di Viverone u podnožju Alpa.

      Giulia GTA je momentalno prepoznatljiva zahvaljujući ekskluzivnoj karakterizaciji koja je i estetska i funkcionalna, potvrđujući da u pitanju nije samo vežba iz stila nego vozilo visokih performansi koja su zasnovana na automobilu serijske proizvodnje, izvanrednom modelu Giulia Quadrifoglio. Sa opsežnom upotrebom ultralakih materijala, težina modela Giulia GTA je smanjenja za do 100 kg u poređenju sa modelom Giulia Quadrifoglio, a pokreće je unapređena verzija Alfa Romeo 2.9 V6 Bi-Turbo motora od 540 KS, sa odnosom težine i snage od 187 KS/l koji je najbolji u klasi. Takođe isporučuje izvanredne performanse, kako u pogledu vremena na stazi tako i ubrzanja. Sa sistemom Launch Mode, ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 3.6 sekundi.

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.
    • Post in Statistika automobilske industrije
      Stellantis u prvom tromesečju 2021. zauzima prvo mesto među proizvođačima automobila sa tržišnim udelom od 23.6% u sektorima putničkih automobila i lakih komercijalnih vozila.

      U uslovima umerenog razvoja evropskog tržišta od 3.8%, rezultati koje je postigla kompanija Stellantis su iznad proseka, sa povećanjem prodaje od 10.8% u odnosu na prethodnu godinu i 854.151 registrovanih vozila, na tržištu od ukupno 3.619.749 vozila u Evropi, i sa ukupno pozitivnim učinkom postignutim na nivou svih brendova.
       
      Što se tiče proizvoda, u prvom tromesečju 2021. Peugeot 208 je bio na vrhu evropske top 10 liste, na kojoj su takođe i drugi modeli koji pripadaju kompaniji Stellantis, kao što su Citroen C3 i Peugeot 2008. U kategoriji gradskih automobila (segment A), Fiat Panda i Novi 500 imaju snažno vođstvo sa više od 38%. Nadalje, na putu ka elektrifikaciji evropskog tržišta, Peugeot 208 i Novi Fiat 500 bili su među top 3 elektrifikovanih vozila u svojim segmentima.

      Zabeležen je rast na tržištima skoro svih većih evropskih država, uključujući Austriju sa +22.1%, Francusku, +17.6%, Nemačku +4.3% i Italiju +27.2%, a Stellantis je bio lider na tržištima Belgije (25.2% udela), Francuske (37.7%), Grčke (28.8%), Mađarske (16.9%), Litvanije (40.7%), Italije (41.3%), Portugalije (34.3%), Španije (28.9%).

      Stellantis takođe vodi na tržištu lakih komercijalna vozila u Evropi sa tržišnim udelom od 34.3%, što predstavlja više od 184.000 vozila registrovanih u prvom tromesečju 2021. godine. ''Glavni faktori koji su doprineli postizanju ovog odličnog rezultata kojim smo postali evropski proizvođač broj 1. u prvom tromesečju samo tri meseca nakon osnivanja kompanije Stellantis su - prvo - odličan timski rad i posvećenost svih zaposlenih kompanije Stellantis i - drugo - odličan portfolio brendova koji nudi kompletnu ponudu proizvoda radi ispunjenja očekivanja naših kupaca'', rekao je Maksim Pika (Maxime Picat), regionalni izvršni direktor za širi region Evrope (CEO Enlarged Europe).
    • Alfa Romeo tri puta na prvom mestu među nagrađenima ''Najbolji brend u svim klasama''
      Više od 60.000 čitalaca magazina Auto Bild izabrali su dizajn modela Alfa Romeo kao pobednika u tri kategorije. U studiji o odlukama o kupovini ''Najbolji brendovi u svim klasama u 2021.'' Alfa Romeo bio je na vrhu u kategorijama kompaktnih automobila, srednjih automobila i srednjih SUV-ova. Čitaoci magazina Auto Bild su visoko ocenili Alfa Romeo stil.
       
      U najnovijem istraživanju ''Najbolji brendovi u svim klasama'' odabrali su Alfa Romeo kao najlepši automobil u tri kategorije. U kategoriji kompaktnih automobila, koja obuhvata model Alfa Romeo Giulietta. Zatim u kategoriji ''Middle Class'' (srednjih vozila), u kojoj je Alfa Romeo Giulia bila pobednica. I konačno, u kategoriji srednjih SUV-ova gde je Alfa Romeo predstavljao model Stelvio. Alfa Romeo Giulia i Alfa Romeo Stelvio su proslavili svoju čak petu pobedu u klasi zaredom u okviru Auto Bild studije o odlukama o kupovini.

      Dizajn sva tri pobednička modela, koji su već osvojili brojne međunarodne nagrade, kreiran je u Alfa Romeo Centro Stile, tradicionalnom i inspirativnom centru koji je takođe nedavno postao sedište brenda, gde Alfa Romeo tim blisko sarađuje sa dizajnerima koji su stvorili, i nastavljaju da stvaraju, modele koji su ušli u istoriju automobilizma. Lepota i dinamičnost uvek su bile ono zbog čega se svaka kreacija italijanskog brenda isticala, a osvajanje ''Nagrade za najbolji brend'' u Nemačkoj dodatno obogaćuje već pozamašnu kolekciju trofeja koji je doneo kući u Italiju tokom poslednjih nekoliko godina. 

      Alfa Romeo Giulietta dobila je dizajnersku nagradu ''autonis'' od  časopisa Auto, Motor und Sport i ''Trofej za dizajn'' od časopisa Auto Zeitung između ostalih. Dizajn modela Alfa Romeo Giulia osvojio je, pored ostalog, nagradu ''Red Dot'' u Nemačkoj, i nagradu ''Compasso d'Oro'', jedno od najprestižnijih priznanja širom sveta. Alfa Romeo Stelvio, prvi SUV brenda, takođe je pobedio na takmičenju ''autonis'' koje je organizovao časopis Auto, Motor und Sport.
      • 0 replies
    • Post in Fiat Ducato
      Za predstavljanje modela E-Ducato, prvog električnog Ducato modela sa 100% nultim emisijama, Fiat Professional je izabrao 22. april, Dan planete Zemlje, svetski događaj usmeren ka zaštiti životne sredine i širenju ekoloških informacija i obrazovanja. E-Ducato je predstavljen ''na putu'' na web konferenciji koja se održavala na nekoliko mesta, a čiji je domaćin bio Massimo Temporelli, univerzitetski predavač koji zna kako da učini nauku zanimljivom. Temporelli se povezao sa nekoliko menadžera Stellantisa i DHL-a, uključujući Eric Laforgea, glavnog za LCV (light commercial vehilces) in Enlarged Europe u kompaniji Stellantis i Albertom Nobisom, izvršnim direktorom kompanije DHL EXPRESS Europe, koji su produbili saradnju dve kompanije u proizvodnji novog modela.
       
      Rečima Erica Laforgea: ''Kada jer reč o modelu E-Ducato krenuli smo od ideje da stvorimo ne samo ekološko vozilo, već i celokupno rešenje za mobilnost, koje karakterišu svestranost, pouzdanost, efikasnost i održivost (i na ekološkom i na ekonomskom nivou): ukratko, radni alat za izgradnju vašeg poslovanja poštujući ekološke propise, model spreman za svaku misiju, beskompromisno ciljajući da bude merilo na tržištu i da bude opremljen istim mogućnostima kao i vozila sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem. Njegovih 400 konfiguracija znači da može da zadovolji potrebe svih profesionalnih operatera, od špeditera i građevinskih kompanija do zanatlija i gradskih pružalaca usluga.''
       
      Polazeći od konfiguracije elektronike, ovo potvrđuje da je E-Ducato dizajniran prema zahtevima kupaca. Zahvaljujući originalnoj, beskompromisnoj arhitekturi u duhu ''samo napred'', bez suvišne težine na dnu šasije i sa povećim rastojanjem između bočnih šina, baterije novog modela optimalno su postavljene ispod poda, ostavljajući kapacitet za tovar koji varira od 10 do 17 cc u pogledu zapremine, kao i skoro 2 tone u pogledu mase...

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.
    • Post in Alfa Romeo Giulia
      U 15 časova u nedelju 18. aprila druga runda Svetskog šampionata Formule 1 započeće na stazi Enco i Dino Ferari u Imoli. Iako se i dalje odigrava iza zatvorenih vrata, ovaj događaj će imati ogroman medijski uticaj.

      Kako bi se proslavila ova prilika, regija Emilija-Romanja, u partnerstvu sa Ministarstvom spoljnih poslova Italije, pripremila je komunikacionu kampanju fokusiranu na koncept ''Made in Italy'' i italijansku izvrsnost na polju automobilizma. Alfa Romeo, perjanica italijanskog sportskog duha na četiri točka, odabrao je ovu pozornicu za zvanični debi modela Giulia GTAm.
       
      Super-automobil Biscione-a, čiji logo je već prepoznatljiv na uniformama vozača Alfa Romeo Racing Orlen trkačkog tima, specijalni je gost na traci pit-stopa, zajedno sa vozačima Kimijem Raikonenom i Antonijem Đovinacijem. U razvojnoj fazi oni su podržali Alfa Romeo tim putem testiranja koje je bilo usmereno na usavršavanje projekta, a sada odaju počast brendu time što će dočekati u garaži tima najmoćniji automobil koji je Alfa Romeo ikada proizveo.

      Zajedno sa svojom ''sestrom'' modelom GTA, Giulia GTAm predstavlja naslednicu modela Giulia Gran Turismo Alleggerita iz 1965. godine, jednog od najuspešnijih automobila brenda Alfa Romeo u istoriji. Zahvaljujući plodnoj sinergiji sa timom švajcarske kompanije Sauber Engineering, GTAm uvodi tehnička i aerodinamička rešenja koja predstavljaju svojevrsni mig svetu trka i Formule 1, kao što je korišćenje ultra-lakih materijala i komponenti od ugljeničkih vlakana, kako bi se unapredio odnos težine i snage i usavršila aerodinamičnost; ili 20-inčne felne sa jednim zavrtnjem za fiksiranje felne, rešenjem koje je tipično u svetu jednosedišnih F1 vozila, ali jedinstveno na tržištu drumskih sedana.

      Alfa Romeo Giulia GTAm i staza: slika koja je postala stvarnost na legendarnoj stazi Imola.
      Sve fotografije možete pogledati klikom na naslovnu sliku iznad.
    • Post in Porodica 500 je osvežena, modernija i tehnološki razvijenija
      Kako vreme odmiče, automobili su sve više digitalni, a tehnološke kompanije traže partnera iz automobilske industrije kako bi napravili automobil, pa je tako Fiat napravio saradnju sa kompanijom Google. Ovo bi mogla da bude najekstremnija saradnja do sada, Fiat 500, 500X crossover i 500L su vreć brendirani Google bojama i grafikonima, a iznad prednjih točkova će biti ugravirano ''Hey Google'', piše B92.

      Takođe, na sedištima se može pronaći ''Hey Google'' natpis, što je do sada viđeno, ali sa spoljne strane automobila baš i nije. Sva tri pomenuta automobila će imati ekrane od 7 inča osetljive na dodir sa instaliranim Google Assistant, a neki u ponudi imaju unikatne opcije zbog Fiat Mopar Connect servisa.

      Video možete pogledati klikom na sliku iznad teksta.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • Ne znam šta da ti kažem. Što je najgore,  ona i dalje radi, al' kako... Neko vreme sve bude OK, dva puta sam išao do BG i natrag, recimo, i auto ni da štucne. Doduše, motor svo vreme ima nekako grub rad, i malo pojačane vibracije i buku... I onda iz čista mira krene da zeza kad sam onomad išao do Niša, al' ne odmah, nego je sačekala da stignem do Al, da bi krenula da brljavi... Pa se onda sabere na AP,  i opet sve OK. A zatim tamo (u Niš) totalno zabaguje, i istera me iz pameti po gradu, a u povratku se ponovo dozove. I nadalje par dana sve OK po lokalu, i taman pomisliš dobro je, al' vraga, opet krene da ga *ebe... Jedino logično objašnjenje je da iz nekog razloga ne voli toplotu, jer je brljavila obično kad je bilo ~30 napolju. Al' ni to ne uvek... Da sam sujeveran, pomislio bih da su u pitanju neke vlaške mađije, il' da je dizajnirana za upotrebu u severni(ji)m krajevima... Valjda sa ovom neće biti tih problema. U svakom slučaju, videćemo uskoro. Ukoliko ih ne bude, bilo je do nje, a ukoliko opet krene ds zeza, nisam pametan... 
    • https://www.quattroruote.it/news/industria-finanza/2021/05/12/mobilita_elettrica_carlos_tavares_stellantis.html   100% istina za el vozila
    • AutoTopNL: Audi SQ7   4.0 TDI sa 435KS/900Nm:    
    • Jes pa ni blizu slicni.  Oprema je bil medju najjacim u tom modelu i ni za poredjenje sa onim jeftinijim a vecina vas pati za opremom ako cemo realno.  Vozio sam ga i to je druga dimenzija u odnosu na 308 ali tebi se smracilo kad sam ti rekao prave kilometre. Tacno sam to osetio kad smo razgovarali a nikakve veze nema sto je toliko presao jer je bio savrsen. No sad ce biti takvi jos skuplji jer je realno trazen model a carina je otisla.  Tvoj izbor naravno ali opet ti kazem da si se zeznuo jer je bas dobar model. Samo kad sednes a ono visoko sediste kao u dzipu pa onda onaj avionski kokpit sa onim brutalnim tunelom izmedju sedista vredi te pare. 
    • Na prodaju savršeno očuvani Mercedes S Klase iz 1985. godine sa samo 4.700 km     Mercedesova S Klasa (W126) je istinska ikona nemačke autoindustrije, a jedan savršeno očuvani primerak je ponuđen na prodaju Skotsdejlu u Arizoni. Radi se o S Klasi generacije W126 koja zrači luksuzom, a svoje savršeno stanje duguje i neverovatno maloj kilometraži koja iznosi svega 4.696 kilometara. Do sada je bila u vlasništvu prvog kupca, a cena iznosi 39.995 dolara (33.115 evra).     Automobil je prvobitno isporučen kupcu u Belgiji, nakon čega je uvezen u Ameriku gde je pažljivo čuvan i servisiran. Uz njega dolazi sva pripadajuća oprema i dokumentacija, pa čak i neotpakovani alat i rezervni točak.     Model 380 SEL je lakiran u Smoke metalik srebrnu boju koja izgleda sveže. Baš kao i eksterijer, unutrašnjost je takođe u savršenom stanju bez očiglednih znakova korišćenja i starosti. Crna armaturna ploča je kao nova, kao i drveni detalji.   preuzeto sa - Auto Blog
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. Arsenalovac
      Arsenalovac
      (41 years old)
    2. bvasecki
      bvasecki
      (36 years old)
    3. fiatcroma
      fiatcroma
      (44 years old)
    4. Slavko_159
      Slavko_159
      (32 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...