Jump to content
  • Info

    fb nalog 02.jpg

    Za pisanje na Forumu morate napraviti nalog, ili koristiti svoj FB nalog. Da napravite svoj korisnički nalog na Forumu (klik na Sign Up) i popunite polja.

    Za korišćenje FB naloga opet klik na ''Sign Up'', izaberite ''Sign In with Facebook'', izaberite da li želite na Forumu da koristite ime sa FB-a, ili želite neko drugo ime, i to je to. Sve ovo klikćete samo prvi put, svaki sledeći put Forum je to automatski upamtio.

    Sa nalogom možete da učestvujete u diskusijama, postavljate slike, video klipove, dobijate notifikacije kroz Browser (da, isto kao na FB-u :) ), šaljete/primate privatne poruke, ''tagujete'' druge ljude kako bi odmah videli Vaš upis... Kao da ste postali deo jedne veeeeelike FB grupe sa trenutno preko 17.000 ljudi sa kojima razmenjujete stavove. :) 

Forums

  1. FLCS Forum

    1. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      365
      posts
    2. 81
      posts
    3. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 28711
      posts
    2. 1973
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5292
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 174996
      posts
    2. 34123
      posts
    3. 75694
      posts
    4. 8651
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      16819
      posts
    6. 18973
      posts
    7. Uradi sam

      Korak po korak do rešavanja nekog problema...

      12016
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 7820
      posts
    2. 5364
      posts
    3. 3776
      posts
    4. 17509
      posts
    5. 29366
      posts
    6. 40269
      posts
    7. 3743
      posts
    8. 8559
      posts
    9. 2334
      posts
    10. 2523
      posts
    11. 282
      posts
    12. 5550
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      29598
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      17126
      posts
    3. 9325
      posts
    4. 94687
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      307
      posts
    6. 7343
      posts
    7. 38135
      posts
    8. 3977
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 558
      posts
    2. 2332
      posts
    3. 17
      posts
    4. 2974
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (34128 visits to this link)

    2. Seat Klub Srbija   (19672 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 2
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 9878
      posts
    2. 21265
      posts
    3. 12833
      posts
    4. 2852
      posts
    5. 1884
      posts
    6. 14433
      posts
  • Our picks

    • 25 sati čarobne ponude
      Od 15.06.2018. godine u 15:00 do 16.06.2018. u 16:00 časova

      Posetite FCA salone u magičnoj noći karnevalske atmosfere i neponovljivih akcija
      Specijalni uslovi finansiranja - Kredit do 84 meseca, kamatna stopa 3.99%
      • 3 replies
    • Proizvodnja Fiata 500L će se nastaviti u Srbiji, izjavio je izvršni direktor kompanije ''Fiat-Krajsler Automobili'' (FCA) Serđo Markione. Kako prenosi italijanski portal ''Autoblog'', Markione je rekao i da je ''Fiat 500 idealan model da postane 100 odsto električni model za Evropu. Fiat 500 je idealno vozilo za potpuno električno rešenje. Planiramo da iskoristimo ikonski status ovog automobila i na njega primenimo zelenu tehnologiju, proširujući opseg modela'', izjavio je Markione, dodajući da će modeli 500X i 500L dobiti hibridne motore.
      Markione je, predstavljajući petogodišnju poslovnu strategiju FCA, najavio niz poteza, među kojima je najava lansiranja Fiat Pande na električni pogon, povratak modela ''500 Giardiniera'' i povećanje proizvodnje premium modela u Italiji. Najavio je selidu proizvodnje Pande iz Italije u Poljsku i veću posvećenost novim modelima Fiatovih marki Maserati i Alfa Romeo. Takođe je rekao da će dug Fiata do kraja ovog meseca pasti na nulu. Poslovna strategija se odnosi na period od 2018-2022. godine i predstavlja veliko finale za Markionea, koji je 14 godina proveo na čelu Fiata.
      • 1 reply
    • Firma Automobili Amos (vlasnik je Eugene Amos) najavljuje da će njihova moderna verzija legendarnog Lancijinog modela Delta Integrale biti spremana za predstavljanje za nekoliko meseci. Ovaj resto-mod automobil se najavljuje kao limited edition model baziran na Delti Integrale 16v, ali u kratkoj vesti se ne precizira koliko primeraka je u planu ni po kojoj ceni.
      U svakom slučaju, projekat podrazumeva više od 1.000 komponeti koje su nove ili izmenjene, uključujući i elemente od aluminijuma i ugljeničnih vlakana. Takođe, automobil nema zadnja bočna vrata, a dobiće i modifikovano oslanjanje, modernizovani enterijer (inspirisan Deltom S4 Stradale), kao i pojačani 2.0 litarski turbo motor.
    • Osim modela MC12, koji je u suštini Ferrari Enzo u drugačijem ruhu, Maserati nije konstruisao pravi super automobil sa agregatom smeštenim između dve osovine zaista dugo. Međutim, koliko god bismo mi voleli da vidimo novi super automobil kompanije Maserati, istina je da takvo vozilo uopšte nije u planovima kompanije, a neće biti ni tokom sledećih pet godina. Ipak, to nije sprečilo Rejna Priska, da dizajnira jedan takav automobil, i da ga predstavi na render fotografiji. Moramo priznati da on izgleda fenomenalno i da definitivno zaslužuje Maserati značku.
       
      Na prednjem delu automobila ističe se velika maska sa značkom ''trozupca'', a agresivne vertikalne linije prosto ''vape'' za pažnjom. Tu su i zaobljeni farovi i hauba sa linijama koje podsećaju na onu sa modela GranTurismo. Dalje se ističu crne felne, Toyo pneumatici i svetlo plava kočiona klješta. Vrata su takođe interesantna i na njima se nalazie usisnici za vazduh u boliku trougla. Oštra linija krova podseća na onu sa modela Honda NSX. Sve u svemu, zaista bismo voleli da je ovakav automobil stvarno u planovima kompanije Maserati. Trenutno se planovi za najuzbudljiviji automobil iz game italijanskog proizvođača odnose na model Alfieri, koji je predstavljen kao koncept 2014. godine, ali je njegova proizvodnja nekoliko puta odlagana. On bi trebalo da bude predstavljen početkom sledeće decenije. Iako Alfieri neće imat agregat montiran na sredini ''mid-engine'', njegov dizajn će biti sjajan.
      • 0 replies
    • Opšte je poznato da italijanska policija voli da vidi Ferrarijeve modele na saobraćajnicama i da su pritom najčešće blaži prema ''svojima''. To najbolje demonstrira ova prilično zanimljiva situacija koju je zabeležio YouTuber ''Seen Through Glass''. On je naime pratio ovogodišnju ''Mille Migliju'', na kojoj se uz klasike voze i moderni Ferrari modeli u sklopu karavana ''Ferrari Tribute to Mille Miglia''. U ovom videu tako možemo da vidimo 800KS snažan Ferrari 812 Superfast kojeg sledi Alfa Romeo Giulija Quadrifoglio iz koje je jurnjava i snimana. Oni ubrzo nailaze na policijski automobil. Većina bi pomislila da će divljanje po lokalnim putevima u tom trenutku stati. Ipak, policija u BMW-u maše vozačima objašnjavajući im da slobodno mogu da nastave svoju jurnjavu, što oni i čine preticanjem policijskog automobila...
      • 0 replies
    • Prva pobeda brenda Alfa Romeo na trci Mille Miglia dogodila se 1928. godine, a izdanje iz 2018. bilo je rekordno, uz 450 takmičarskih timova i tri automobila brenda Alfa Romeo koji su zauzeli prva tri mesta: potvrda neraskidive veze sa ''najlepšom trkom na svetu''. Tako je Alfa Romeo bio zvezda događaja i glavni junak u postizanju ove značajne prekretnice, u ulozi sponzora automobilske industrije i ulozi osvajača glavnih nagrada na Aveniji Venecija (Viale Venezia) u Breši: trku Mille Miglia za 2018. godine osvojio je model Alfa Romeo  6C 1500 GS Testa Fissa  sa timomTonkonogi-Rufini (Tonconogy-Ruffini). 

      Na drugom mestu, sa samo osam poena manje od pobednika, našao se impresivan model 6C 1500 Super Sport iz 1928. godine čiju je karoseriju izradila kompanija Stabilimenti Farina i koji je deo kolekcije FCA zbirke nasleđa (FCA Heritage), obično postavljene u Alfa Romeo muzeju. Ovaj automobil je imao trkački broj 30, koji je poneo i njegov rođak prilikom prve pobede za brend Alfa Romeo na trci Mille Miglia sa timom čiji članovi su bili Đuzepe Kampari (Giuseppe Campari) i Đulio Ramponi (Giulio Ramponi) 1928. godine. Vozač tokom događaja bio je Đovani Moćeri (Giovanni Moceri), u timu sa navigatorom Danijelom Bonetijem (Daniele Bonetti). Đovani Moćeri trenutni je nosilac titule sportskog šampiona Grandi Eventi ACI, i uz njegovo ime već stoje upisane pobede na najvećim tradicionalnim takmičenjima klasičnih automobila, od trke Mille Miglia do trka Targa Florio i Coppa d‘Oro delle Dolomiti. 

      Na trećem mestu našao se model Alfa Romeo 6C 1750 SS Zagato kojim je upravljao tim Vesko-Gerini (Vesco-Guerini). Automobili Alfa Romeo koji su učestvovali u trci pod okriljem FCA game nasleđa osvojili su veoma zavidna mesta i svi su završili 36. istorijsko podsećanje na trku Mille Miglia tako što su prešli tradicionalnu rutu Breša-Rim-Breša.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. banca
      banca
      (35 years old)
    2. bbranco
      bbranco
      (58 years old)
    3. bojan.raisic
      bojan.raisic
      (37 years old)
    4. randrej
      randrej
      (45 years old)
    5. zivkovicsl
      zivkovicsl
      (31 years old)
×