Jump to content
FAS Goran
  1. FLCS Forum

    1. Ako ne znate gde da otvorite svoju temu...

      ...uradite to ovde, a Administracija foruma će je zatim prebaciti gde treba. :)

      365
      posts
    2. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      720
      posts
    3. 172
      posts
    4. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 29866
      posts
    2. 2070
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5824
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 219303
      posts
    2. 50854
      posts
    3. 99583
      posts
    4. 9489
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      19663
      posts
    6. 21826
      posts
    7. 14400
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8550
      posts
    2. 7205
      posts
    3. 3879
      posts
    4. 19223
      posts
    5. 33150
      posts
    6. 45818
      posts
    7. 7225
      posts
    8. 10642
      posts
    9. 1744
      posts
    10. 3347
      posts
    11. 3347
      posts
    12. 856
      posts
    13. 6407
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      37372
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      39564
      posts
    3. 26449
      posts
    4. 115583
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      319
      posts
    6. 15346
      posts
    7. 65319
      posts
    8. 5687
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 3034
      posts
    2. 3536
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (154643 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 4
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 11805
      posts
    2. 23225
      posts
    3. 14167
      posts
    4. 3065
      posts
    5. 2198
      posts
    6. 15736
      posts

 

 



  • Our picks

    • Post in Fiat 500X / Fiat 600
      Nakon zvanične prezentacije modela New Fiat 600e u Lingotu 4. jula, FIAT najavljuje hibridnu verziju koja će biti dostupna od 2024. godine: New Fiat 600 Hybrid. FIAT još jednom dokazuje svoju relevantnost: New 600 će biti dostupan samo u električnom ili elektrifikovanom izdanju, dok će hibridna verzija biti namenjena onim zemljama  gde je prelazak na električne automobile i dalje spor.

      Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT i globalni direktor marketinga kompanije Stellantis, rekao je: ''Naša strateška vizija ostaje potpuno električna, a 500e kao najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi podstiče našu odlučnost da nastavimo i učinimo električna vozila zaista dostupnim svima. Međutim, takođe ćemo ostati relevantni u zemljama kao što je Italija, našem domaćem tržištu, gde električna vozila još uvek nisu toliko popularna. Zato, za ove odabrane zemlje, zajedno sa novim potpuno električnim modelom New 600, ponudićemo hibrid visokih performansi koji će, nadamo se, otvoriti vrata svetu sa više elektrifikacije.''

      - The New Fiat 600 Hybrid - Tehnologija
      Hybrid je pametno i korisnički prijateljsko rešenje koje se sve više traži među kupcima. Naime, ponudićemo im zadovoljstvo modela New 600 u ''P2'' hibridnom paketu: Ima 100 KS, samo 110 do 114g procenjenih CO2 emisija (privremeni podaci pre homologacije). Hibridni pogonski sistem će biti dostupan u dva nivoa opreme: New Fiat 600 Hybrid La Prima, najekskluzivnija verzija, i New Fiat 600 Hybrid, najpristupačnija verzija.

      MHEV motor ugrađen u Novi Fiat 600 Hybrid je najbolji primer tehnologije i garantuje udobnost i performanse. Zahvaljujući ovoj naprednoj tehnologiji, New 600 Hybrid pruža pravo hibridno iskustvo, omogućavajući korisnicima da uživaju u izuzetno komfornoj i električnoj vožnji ne samo u gradu pri brzinama do 30 km/h, već i na gradskim i seoskim putevima kada vozač otpusti pedalu gasa u stabilizovanim uslovima ili na nizbrdici, i u istoj situaciji na autoputu.

      Kompletan tekst i još fotografija možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Alfa Romeo istorijat
      Samo još malo nas deli od sastanka sa istorijom Alfa Romea.
      U sredu, 30. avgusta u 17 časova u prenosu uživo iz Alfa Romeo Muzeja, brend će otkriti svetu izvanredan projekat, stvoren s jasnom željom da postane nešto jedinstveno i vredno svoje istorije. Biće to trenutak čistog italijanskog automobilskog uzbuđenja koji je dobro iskusiti iz prve ruke.

      Doživite ga sa nama...
    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      U prvom polugodištu 2023. brend FIAT potvrdio je svoju globalnu lidersku poziciju značajnim rezultatima. 
      Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT (CEO) i globalni direktor marketinga (CMO) kompanije Stellantis, rekao je:

      ''U poslednje dve godine, ostvarili smo niz uspeha unutar kompanije Stellantis, i učinili smo FIAT profitabilnijim i globalnijim nego ikada pre. Ove godine, FIAT je ponovo potvrdio svoj globalni uspeh, značajno doprinoseći izvrsnim rezultatima grupe. FIAT se pokazao kao vodeći Stellantis brend po prodaji u prvom polugodištu 2023. sa 645.000 jedinica, što je povećanje od 10% u odnosu na prošlu godinu. FIAT je lider na tržištima tri ključne zemlje - Brazil, Italija i Turska - u tri različite regije, sa udelom ukupne prodaje od preko 50% van matične regije, što je jedinstveni slučaj u automobilskom sektoru. Pored toga, predvodimo prelazak na održivu urbanu mobilnost zahvaljujući našem modelu novi 500 - globalnom simbolu 100% električnog vozila - koji je najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi. I nastavićemo da utiremo put ka elektrifikaciji lansiranjem modela Fiat Topolino i novog Fiat 600e, koji su prvi novi modeli bazirani na Stellantis platformi. Zahvaljujući sinergijama i mogućnostima unutar grupe, u naredne 3 godine naš plan proizvoda će vratiti FIAT tamo gde pripada: na mesto lidera, uzora i omiljenog brenda.''
       
      U prvom polugodištu 2023. godine, FIAT je pokazao svoju snagu i jedinstvenost zahvaljujući dobro uravnoteženom geografskom prisustvu koje čini brend jačim i otpornijim na ciklične promene. To je daleko najprodavaniji brend u Južnoj Americi, sa tržišnim udelom od 14.1%, i apsolutni lider u Brazilu, najvažnijem neevropskom tržištu za ovaj globalni italijanski brend, sa udelom od 22%. Takođe, Fiat Strada je drugi najprodavaniji automobil u Brazilu i prvi među lakim komercijalnim vozilima.
       
      Izvanredni rezultati postignuti su i u Evropi, gde je brend zabeležio 271.800 registracija od ukupno 645.000 prodatih jedinica širom sveta u prvih šest meseci 2023. godine. U Evropi, gde je FIAT uvek bio lider na tržištu gradskih automobila, brend je apsolutni lider u Italiji sa tržišnim udelom od 12.8%, a legendarni Fiat Panda je najprodavaniji automobil na tržištu. U Evropi, novi Fiat 500 je najprodavaniji Stellantisov električni automobil, najprodavaniji električni automobil u segmentima A i B i među prvih pet u svim segmentima u Italiji, Nemačkoj, Francuskoj i Španiji, uz to što je najnagrađivaniji FIAT svih vremena.

      Rezultati u MEA regiji takođe su značajni, posebno na turskom tržištu gde je FIAT lider sa udelom od 18.2%, zahvaljujući modelu Fiat Tipo koji je najprodavanije vozilo u Turskoj. Pored toga, FIAT je postavio put za dalje širenje u MEA regiji, prvo se vraćajući u Alžir, a zatim postavljajući temelje za proizvodnju modela 500 Hybrid - prvog hibridnog vozila koje će se prodavati u Alžiru - i modela Doblò u toj zemlji, u fabrici Tafraoui - Oran, do kraja 2023. godine.
    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      Nakon rekordnog prvog kvartala, Alfa Romeo je završio prvu polovinu godine sa značajnim povećanjem rezultata. To potvrđuje njegov čvrst strategeški plan, koji se zasniva na strategiji posvećenoj u sveukupnom kvalitetu, disciplini i rigoroznosti u ostvarivanju dugoročnih ciljeva.

      Godina 2023. se pokazuje kao kompleksna i puna globalnih varijabli koje predstavljaju izazove, ali odlični poslovni rezultati u prvom polugodištu potvrđuje zamah iz prvog kvartala i konsolidaciju jasnog i stabilnog rasta.
       
      Globalno, registracije su porasle za 57% u poređenju sa prvom polovinom 2022. godine, pri čemu je Evropa zabeležila snažan i stabilan rast: vrednosti su se udvostručile (rast od 100%).  Na području gde je rast snažan i ujednačen, ostvareni su izvanredni rezultati u Francuskoj (+123%), Nemačkoj (+116%) i Italiji (+131%). U regionu Bliskog Istoka i Afrike, nastavljen je snažan i ujednačen rekordan rast. Povećanje od 173% potvrđuje veoma pozitivan trend koji je postao konstanta od 2022. godine, kada je Turska postala globalni lider u pogledu stopa rasta obima prodaje. A eksponencijalno pozitivan trend se nastavlja na isti način, sa vrednostima koje su povećane više od deset puta. Kao konsolidacija rezultata u regionu, brojke u Izraelu su porasle za 40%, a u UAE za 37%. 
       
      Azija predstavlja ključno strateško područje za brend Alfa Romeo. Prodajni rezultati za prvu polovinu godine su stabilni i u skladu sa rezultatima za isti period 2022. godine, sa upečatljivim brojkama u Kini, gde su registracije zabeležile rast od 94% u maju u odnosu na isti mesec 2022. godine. Komercijalni uspeh modela Giulia je u Kini ponovo bio značajan, beležeći rast od 35% tokom šestomesečnog perioda.
      Kao dokaz fokusa na ovo područje, Alfa Romeo je nedavno predstavio novi model Giulia i novi model Stelvio u Kini, a prvi prodajni salon Alfa Romeo automobila u Hong Kongu je ponosno započeo svoje poslovanje.

      U SAD-u, rezultati u pogledu kvaliteta su upečatljivi, na osnovu studije IQS koju je sproveo JD Power, globalni lider u istraživanjima potrošača, konsultantskim uslugama i analizi podataka. Njihova studija ''Inicijalna studija kvaliteta'' (IQS) ističe izuzetne rezultate koje je postigao Alfa Romeo, koji je zabeležio jasno poboljšanje u poređenju sa 2022. godinom.

      Žan Filip Imparato (Jean-Philippe Imparato), izvršni direktor Alfa Romeo:
      ''Rezultati za prvu polovinu godine potvrđuju rad celog tima. Postižemo ciljeve koje smo postavili sebi sa velikom skromnošću i požrtvovanošću. Disciplina sa kojom sprovodimo našu strategiju temelji se na želji da postanemo lider u premijum sektoru po pitanju kvaliteta, a nagrade koje smo dobili to potvrđuju. Zato održavamo našu posvećenost i odlučnost kako bismo osigurali da 2023. godina završi sa rezultatima koji ostaju na pravom putu i postaju još bolji od izuzetno pozitivne prve polovine godine.''

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      U tržišnoj atmosferi koju i dalje oblikuju poremećaji i transformacije bez presedana, Stellantis je saopštio snažne rezultate u prvoj polovini 2023. godine sa skoro 1.44 miliona registracija u regionu Evropa 30 (PC+CV), što je povećanje od 5.3% u odnosu na isti period 2022. godine, postigavši ukupni tržišni udeo od 19.1%.

      Stellantis je uhvatio zalet na tržištu komercijalnih vozila, potvrdivši svoje vođstvo u prodaji u Evropi sa skoro 292.900 prodatih jedinica, što je povećanje od 5.3% u odnosu na prvo tromesečje 2022, sa stabilnim tržišnim udelom od više od 30%.

      Stellantis takođe ubrzava na putu ka mobilnosti sa nultom emisijom, nakon što se popeo na podijum u nekoliko država. Kompanija sada ima 24 električna vozila na baterije (BEV) na tržištu, i skoro će udvostručiti taj broj do kraja 2024; trenutno, električna vozila kompanije Stellantis kao što su Peugeot e-208 i novi Fiat 500 na vrhu su rang-listi elektrifikovanog tržišta u Evropi.

      Sveukupno, na tržištu BEV, Stellantis je dominantan u segmentu A (udeo od 39%), segmentima B i B-SUV (62% i 53%) i segmentu CV (46%). Stellantis je takođe pokrenuo Free2move charge, ekosistem sa perspektivom od 360 stepeni koji će glatko omogućiti punjenje i upravljanje energijom (Stellantis Charging & Energy Business Unit) kako bi se zadovoljile sve potrebe kupaca EV, svuda i u svakom pogledu. Sistemom Free2Move Charge upravlja nova Stellantis poslovna jedinica za punjenje i energiju, i on će odgovoriti na potrebe kupaca električnih vozila kod kuće, na poslu i na putu.
       
      ''Zahvaljujući našim brendovima, Stellantis je prava moćna mašinerija u nastajanju'', rekao je Uve Hohgešurc (Uwe Hochgeschurtz), operativni direktor kompanije Stellantis za region proširene Evrope. ''Naši brendovi su snažno pozicionirani, svaki sa svojom ličnošću kako bi se uklopili u različite delove tržišta, isporučujući sve bolje rezultate i negujući budućnost cele kompanije. Naši dobri komercijalni rezultati, zajedno sa dvocifrenim finansijskim rezultatima za prvo polugodište 2023. služe kao dokaz da smo na putu ka mobilnosti sa nultim emisijama, koja će poštovati životnu sredinu i biti pristupačna svima.

      Hteo bih da se zahvalim svim našim zaposlenima i našim partnerima na njihovom trudu i posvećenosti postizanju ovih rezultata, dok pravimo dalje korake ka sprovođenju našeg strateškomg plana Dare Forward 2030.''

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      Carlos Tavares, izvršni direktor (CEO): ''Naš izvanredan uspeh u prvom polugodištu ove godine podržava našu dugoročnu održivost i sposobnost da ostvarimo hrabre ambicije našeg plana Dare Forward 2030. Potrebno je zajedničko zalaganje i otvoren um svih naših zaposlenih da se upustimo u naše putovanje transformacije bez kompromisa, istovremeno štiteći kompaniju od spoljnih izazova. Želim da izrazim zahvalnost svakom zaposlenom i ponosno ističem da timovi ostvaruju rezultate u više dimenzija. Dobro smo pozicionirani za preostali deo 2023. godine i budućnost.''
       
      Stellantis i dalje stvara vrednost u više dimenzija, ostvarujući snažan rast i postavljajući nove rekorde u neto prihodima, prilagođenom operativnom prihodu i neto dobiti, dok sprovodi transformacionu, ekonomičnu promenu proizvoda ka elektrifikovanim i softverski definisanim vozilima u okviru svojih 14 legendarnih brendova. Uprkos izazovnom poslovnom okruženju, Stellantis uspešno sprovodi svoje obaveze prema planu Dare Forward 2030 kroz efikasno i posvećeno fokusiranje na tri osnovna principa: 
       
      Kako je navedeno u Izveštaju o korporativnoj društvenoj odgovornosti za 2022. godinu, Stellantis je na dobrom putu da ispuni svoje ambiciozno obećanje da dostigne nulte emisije ugljenika do 2038. godine, uz kompenzaciju preostalih emisija u jednocifrenom procentu. Kompanija takođe nastavlja sa sklapanjem značajnih strateških partnerstava kako bi podržala svoje obaveze radi postizanja nultih emisija ugljenika, uključujući planiranu akviziciju udela od 33.3% u kompaniji Symbio, lideru u oblasti vodoničke mobilnosti bez emisija, i uspostavljanja zajedničkog poduhvata sa kompanijom Galloo za reciklažu vozila na kraju životnog ciklusa.

      Elektrifikacija game proizvoda kompanije i dalje ima snažan odjek, sa globalnim prodajama BEV (električnih vozila na baterije) i LEV (lakih električnih vozila) koje su porasle za 24% u odnosu na prethodnu godinu, na oko 169.000 jedinica, odnosno za 28% više u odnosu na prethodnu godinu, na oko 315.000 jedinica. Stellantis je bio treći u ukupnoj prodaji BEV-a u regionu EU30, a drugi na tržištu SAD-a po prodaji LEV. Trenutno, Stellantis ima 25 BEV modela dostupnih na tržištu, a još 23 modela će biti lansirana kroz 2024. godinu. Početak nove ere elektrifikovanih proizvoda obeležilo je predstavljanje STLA Medium, prvog globalnog dizajna platforme za BEV za vozila u segmentima C i D koji koristi BEV tehnologiju i obezbeđuje vrhunsku autonomiju, energetsku efikasnost, integrisanu snagu i snagu punjenja.

      Pored otvaranja gigafabrike ACC u Francuskoj, kompanija je nedavno objavila planove za izgradnju druge gigafabrike StarPlus Energy u Sjedinjenim Američkim Državama u saradnji sa Samsung SDI.

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • Od juče mi se čuje čudan zvuk iz predela volana ili table, ne nogu baš da ocenim. Najsličnije zvučniku koji krči.   Evo dva snimka, na prvom se škripa čuje pred kraj, na drugom klipu se čuje do pred kraj kad prestaje.       Prešao sam preko ležećeg malo brže neposredno pre prvog pojavljivanja zvuka.   Nema grešaka, sve radi normalno, nema lufta krckanja, lupanja.   Cuje se na par sekundi u vožnji od pola sata.   Jel imao neko iskustva?   Hvala     Sent from my iPhone using Tapatalk
    • Ljudi, ja vam ovde nudim resenja a vi.... "mene sramota da vozim trotinet", "ja ne mogu da vozim bicikl"... Ne mozemo da radimo u ovakvoj atmosferi!!   Sta da vam kazem, ako necete tako, onda se pritrpite dok ne stigne metro u vas kraj. Cuo sam, do kraja sledece godine!
    • Neka fala, mislim da bih umro tri puta od Bogoslovije do stana! U teretanu ne idem, trčim svaki dan, malo trbušnjaka, sklekova i basket, fudbal, stoni tenis!!  Generalno dosta pešačkim, kad odvedem ćeru na trening na Omladinski stadion, uvek prošetam do Ade Huje ili bar Big centra, uz muziku na sluškama... Moj problem sa bajsom je što numem sporo da okrećem pedale, pa ispadne jezik i padne šećer! 
    • Opruge za 2.4, Bilstein B6
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. adrenalinboss018
      adrenalinboss018
      (30 years old)
    2. Avangarda
      Avangarda
      (32 years old)
    3. Boshko
      Boshko
      (40 years old)
    4. Predrag
      Predrag
      (47 years old)
    5. punto 1
      punto 1
      (36 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...