Jump to content
FAS Euroauto Goran
  1. FLCS Forum

    1. Ako ne znate gde da otvorite svoju temu...

      ...uradite to ovde, a Administracija foruma će je zatim prebaciti gde treba. :)

      190
      posts
    2. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      591
      posts
    3. 153
      posts
    4. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 29603
      posts
    2. 2035
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5716
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 204570
      posts
    2. 45425
      posts
    3. 93348
      posts
    4. 9398
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      18989
      posts
    6. 20979
      posts
    7. 14010
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8495
      posts
    2. 6697
      posts
    3. 3870
      posts
    4. 19016
      posts
    5. 32397
      posts
    6. 44556
      posts
    7. 6134
      posts
    8. 10067
      posts
    9. 1012
      posts
    10. 3160
      posts
    11. 3147
      posts
    12. 677
      posts
    13. 6083
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      34953
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      32375
      posts
    3. 20239
      posts
    4. 109606
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      318
      posts
    6. 11911
      posts
    7. 55351
      posts
    8. 4820
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 573
      posts
    2. 2906
      posts
    3. 2924
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (64169 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 4
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 11281
      posts
    2. 22839
      posts
    3. 13921
      posts
    4. 3030
      posts
    5. 2106
      posts
    6. 15605
      posts

 

 



  • Our picks

    • Post in Jeep slavi 80. godišnjicu sa upečatljivim posebnim izdanjima
      15. jula 1941. godine, nekadašnji Willys-Overland Co. potpisao je ugovor sa američkim Ministarstvom za ratna pitanja/U.S. War Department kako bi započeo proizvodnju prvog vojnog vozila brenda Jeep. Osamdeset godina kasnije, brend Jeep uspešan je širom sveta sa linijom proizvoda koja nastavlja ekspanziju ka drugim segmentima, posvećenom zajednicom kupaca širom sveta i korišćenjem tehnologije 4xe električnih vozila koje predstavlja prirodni razvoj 80 godina liderstva kada je reč o sposobnosti. 

      ''Slavimo svoju 80. godišnjicu tako što nastavljamo da nižemo uspehe'', rekao je Kristijan Munije, glavni izvršni direktor brenda Jeep. ''Proširujemo svoj portfolio ka novim segmentima zahvaljujući modelu Jeep Grand Cherokee L* sa 3 reda sedišta, dok zauzimamo sigurnu poziciju na tržištu premijum terenskih vozila zahvaljujući našim potpuno novim modelima Wagoneer* i Grand Wagoneer*. Naš sledeći globalni proizvod je potpuno novi model Jeep Grand Cherokee, koji će prvi put ikad biti opremljen plug-in hibridnom 4xe tehnologijom. U potpunosti smo posvećeni viziji elektrifikovane budućnosti.''

      ''Posvećeni smo tome da Jeep učinimo najzelenijim i najuzbudljivijim brendom terenaca. Elektrifikacija linije Jeep omogućiće putnicima da putuju isključivo zahvaljujući električnoj energiji, pružajući efikasno i zabavno iskustvo u vožnji i pružajući mogućnost uživanja u još boljim terenskim sposobnostima u gotovo potpunoj tišini'', rekao je Munije. Ova vizija nulte emisije je još jedna značajna prekretnica u 80-godišnjoj istoriji brenda koji i dalje definiše osećaj zajedništva, slobode na otvorenom, pionirski duh i revolucionarne inovacije 4x4 pogona.

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.
    • Post in Alfa Romeo Sauber / Alfa Romeo Racing
      Alfa Romeo i Sauber Motorsport nastaviće da sarađuju, sa osnaženim timskim duhom, na najvišem nivou moto sporta, jer su švajcarski tim i istorijski italijanski brend najavili produžetak trajanja svog partnerstva višegodišnjim sporazumom sa godišnjim evaluacijama. Obnova ovog partnerstva predstavlja uzbudljivo novo poglavlje u dugoj i prestižnoj istoriji moto sporta ova dva brenda sa zadivljujućim nasleđem u oblasti trka, koje obuhvataju između ostalog uspehe u Formuli 1, sportske automobile i touring automobile. 
       
      U okviru partnerstva su postavljeni ambiciozni ciljevi sa progresivna unapređenja iz godine u godinu i omogućiće dvema stranama da razvijaju svoju viziju za budućnost u jednom stabilnom kontekstu, omogućavajući timu Sauber Motorsport i brendu Alfa Romeo da rade na svojim uspesima kako na stazi tako i van nje. Od svog povratka u sport 2018. godine i napredovanja od zadnjih pozicija do sredine, razvoj novih i uzbudljivih talenata kao što su Šarl Lekler i Antonio Đovinaci i dovođenje klasičnog imena kao što je Kimi Rejkonen, omogućio je timu da se pretvori u jedan od sastava sa najvećim potencijalom.

      Alfa Romeo sada ispisuje stranice svoje budućnosti i pravi svoj plan na dugi rok. Sa vrlo upečatljivim i inspirišućim italijanskim nasleđem, brend će ostati veran svojim korenima uprkos promeni paradigme kakva je elektrifikacija. Zadovoljstvo vožnje i strast ostaće u centru, ali elektrifikacija će dati brendu priliku da iznova dizajnira održive performanse. Prisustvo brenda u moto sportu, i konkretno u F1, nastaviće da ima ključnu ulogu u budućnosti, i uvek će se tumačiti sa osećajem italjanskog plemenitog sportskog duha, DNK brenda Alfa Romeo iz 1910.

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.
    • Post in Fiat Ducato
      Fiat Professional je italijanskim i međunarodnim medijima predstavio model Novi Ducato, kompletirajući gamu modela zajedno sa modelom e-Ducato, prvim potpuno električnim Ducato. Tu čast je na web-konferenciji u okviru turneje imala Kristina Bauerman - kuvarica sa Mišelinovom zvezdicom koja radi u jednom prestižnom restoranu u srcu Rima, u okrugu Trastavere - koja je podelila važnu priču o zahtevima i očekivanjima onih koji koriste svoja vozila u profesionalne svrhe. Pored nje, tu su bili i Erik Lafordž, direktor odeljenja za laka komercijalna vozila za prošireni region Evrope u kompaniji Stellantis, kao i nekoliko drugih menadžera kompanije Stellantis koji su takođe učestvovali u razvoju game za 2021.
       
      Ducato puni 40 godina i proslavlja ovu godišnjicu kao lider na tržištu, s obzirom da je postao najprodavanije lako komercijalno vozilo u Evropi u 2020. godini sa više od 150.000 prodatih jedinica, što je povećanje od 8% u odnosu na 2019. godinu.

      Sa sposobnostima koje su već najbolje u klasi zahvaljujući najširoj gami na tržištu koja je ''uvek usmerena napred'' (all-forward), novi Ducato za cilj ima ne samo da potvrdi svoju vodeću poziciju, već stremi i ka unapređenjima kako bi uvek bio spreman za svaku misiju i kako bi ispunio sve potrebe za terentim prevozom i mobilnošću svojih klijenata.
       
      Izgled novog Ducata ostaje podjednako poznat i prijatan kao i uvek, ali sa dodatnim razvojem dinamičnom i elegantnog stila koji se može videti u dizajnu novih prednjih svetla, sa kompletnom LED tehnologijom visokih performansi. Svetla su podeljena u tri odeljka, najniži kreira svetlosni ''potpis'' modela. Kao i uvek sa Ducato automobilima ''stil je kombinovan sa funkcionalnošću''. Ne samo da tri centralna svetla dolaze sa ''haj-tek'' i modernim izgledom, takođe nude 30% više svetline od uobičajenih halogenih svetala...

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.
    • Post in Essential care - servisni ugovor / Essential care light - pomoć na putu
      Poštovani, 
      sa zadovoljstvom Vas obaveštavamo da smo u prilici da Vam, u saradnji sa kompanijom FCA, ponudimo jedinstveni proizvod na tržištu - ''essential care light ugovor'' za pomoć na putu u trajanju od godinu dana.

      U okviru tog ugovora imate pravo da neograničeno koristite pogodnosti koje Vam on pruža, a to je: - besplatno šlepanje na teritoriji Srbije i EU,
      - besplatna pomoć na putu koja podrazumeva startovanje motora pomoću kablova/bustera ili zamena točka rezervnim,
      - zamensko vozilo u trajanju od maksimalno 6 dana u slučaju čekanja na rezervni deo koji onemogućava bezbedno i ispravno funkcionisanje vozila ili teže havarije gde vozilo nije pokretno.

      Cena ovog ugovora u okviru promotivne akcije sa 50% popusta iznosi, za putnička vozila brenda Fiat 10€ sa PDV-om, odnosno 12.50€ sa PDV-om za teretna vozila i putnička vozila brenda Jeep i Alfa Romeo, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan izdavanja računa/registrovanja ugovora.  
      Ugovor se može registrovati za vozila starosti do 8 godina.  
    • Post in Alfa Romeo istorijat
      Kada je A.L.F.A. osnovana 24. juna 1910. godine, njeni automobili bili su crveni. Nekoliko godina ranije, Italija je odabrala tu boju za svoje trkačke automobile. Od tada, crvena je postala sastavni deo genetskog koda brenda Alfa Romeo. A danas, na 111. godišnjicu brenda, Muzej će prikladno biti obojen u crveno, kako bi poželeo dobrodošlicu mnogim ljubiteljima koji dolaze u Areze da proslave, kao i svake godine. Crvena, parada Alfa Romeo automobila privatnih vlasnika, koja je otvorila 4-dnevni događaj u 10 časova danas, nastaviće se do 27. juna. Crvena boja, dres-kod za posetioce, i boja maski koje se besplatno dele na ulazu, da nas sve čuvaju tokom ovih dana.

      Crvena, specijalna privremena izložba u muzeju. Do subote, tu će biti prikazane bezbrojne nijanse i interpretacije ove boje, sa prikazima modela iz različitih era i sa različitim elementima u inspirativnom sastavu: od ručno farbanih automobila na stazi do tehnologija za bojenje iz skorijih godina, od narandžastih nijansi italijanske crvene do tamne Proteo crvene, a tu je naravno i Alfa Red crvena, poznata po svom kodu AR 501.
       
      Ovaj dan proslave, kojem će prisustvovati predstavnici Alfa Romeo klubova, kao dokaz njihove istinske strasti prema Biscione brendu, biće poprište događaja koji savršeno povezuje slavnu prošlost brenda sa budućnošću. Danas, prvi kupci modela Giulia GTA i GTAm će moći da preuzmu prve modele ovih izvanrednih automobila, sa samo 500 numerisanih primeraka.

      Za te malobrojne srećnike, ekskluzivno korisničko iskustvo je pripremljeno, kao deo posebnog putovanja koje spaja tradiciju i inovacije: imaće priliku da pričaju sa direktorima brenda i dizajna i inženjeringa, koji će ih sprovesti kroz ovo ekskluzivno iskustvo pričajući im o detaljima i pozadini  jedinstvenog projekta. Klijenti će otkriti DNK ovih automobila na putovanju kroz Muzej...

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.
    • Post in Alfa Romeo Giulia
      Nakon test sesije na modelima Giulia GTA i GTAm od prošle jeseni, finski svetski šampion se pre nekoliko dana vratio na test poligon Baloko kako bi lično procenio rad na ovoj sportskoj limuzini sa najboljim performansama koju je italijanska marka ikada proizvela. Njegove reči ne ostavljaju mesta sumnji: ''Stvarno mi se sviđa. Ovo je automobil koji se može koristiti svakodnevno ali takođe može biti i na stazi, i to na nekoj na kojoj biste zaista uživali''.
       
      Kimi Raikonen analizirao je promene na automobilu, posebno u pogledu aerodinamike. Već je radio na ovom aspektu u prvoj sesiji kada je dao neprocenjive savete o novim dodacima koji su dodati kako spreda – novi podesivi spliter ugrađen u novi prednji branik - tako i pozadi - dodatak novog manuelno podesivog krila. Takođe su napravljene opšte promene u ukupnom balansu zagarantovanom interakcijom ovih novih komponenata sa usisnikom i podvozjem.

      Kimijeva ocena?
      ''Naravno, bolje je pri velikim brzinama u smislu ravnoteže. Izgleda da je prednji deo automobila niži, što omogućava brže upravljanje. Brz je, lak za vožnju i dobro reaguje na komande''.

      Jednom kada bude skinuo trkačko odelo i skloni se sa reflektora, Kimi Raikonen se vraća da obavlja češće svoje obaveze jednog tate, i tako, vodiće decu u školu. Zato veruje da Giulia GTA predstavlja idealnu kombinaciju za svakodnevnu upotrebu i za stazu. Krug procesa razvoja se, stoga, zatvara tako što su vozači pozajmili svoje veštine inženjerskom timu kompanije Alfa Romeo. Ovaj proces je počeo prošlog oktobra prvom sesijom testiranja, usredsređenom na specifična rešenja preduzeta u pogledu aerodinamike i upravljanja.
       
      Zahvaljujući ručno podesivim prednjim i zadnjim krilima, Giulia GTAm može prilagoditi svoje aerodinamičke performanse bilo kojoj vrsti staze ili puta, tačno prateći zahteve i preference svog vozača.

      Kompletan tekst i video možete pogledati klikom na najavnu fotografiju iznad.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • Tate i mame trebam pomoc   U CG sam i gledam sta ima ovde o bebi aparature, konkretno prevoza.  U pitanju je sledeca aparatura (3u1 sistem)      U pitanju je komplet sa slike. Proizvodjac je Foppapedretti   E sad, sadrze kolica (ram), sediste, korpu i jaje koje je ujedno i za kola. Koliko sam uspeo naci, vezuje se na IsoFix i po secaju @Tulivoje bez montaze u kola (probno) ne uzimati. Auto ima Top tether i Isofix standard.  Svakako u BG i da uzmem, povracaj novca necu imati zbog prekoracenja primanja.    Ono sto me najvise interesuje je samo jaje tj vezivanje u kolima i da li uopste uzimati ovu marku/jaje ili zaobici.    Kompletom gledam da resim stvari na duze staze, pa kad preraste jaje, kupice se neko autosediste 0-36m kvalitetno.    Sa pitanjem 'kako mu stoji' otpada jer klinja je u dolasku, a ja sam malo kabast   Pitam da li valja i da li vredi uzimati jer je cena i vise nego prihvatljiva od BG-a gde sam nasao neke sulude cifre tipa 50-80 crvenih 
    • Nisam siguran imaju li elektronsku istoriju, tj da li su servisi umrezeni. Kontam Volvo ozbiljna firma trebalo bi. Ako nisi siguran, veliki servis na tom motoru (sa sve malim) nije mnogo jer je u pitanju hdi motor, cisto da budes siguran... Osim ako ne radis u ovlascenom ili bas specijalizovanom za Volvo. Nije dranje, ali kosta. Znacka.  Ako mogu da utvrde i imaju podatke, korak si blizi nekom sveobuhvatnom stanju auta.    U principu, 20 hiljada km servisni interval je dosta visok, neki bas auto guraju do te granice jer je il servis skup ili su jednostavno takvi ljudi..a mozda i servisi nece ranije da menjaju (ako ne platis).  Sa druge strane i taj interval nije babaroga ako je auto skoro non stop na otvorenom (prakticno je presao mnogo izmedju 2 servisa ali je i motor i ulje i ostalo u boljem stanju nego da je isto toliko presao u gradu).    Znaci prosek po godini voznje tog Volvoa je oko 22-24k km godisnje.  Vidi broj servisa i kilometraze kako se poklapaju. Takodje ako su 'svrljani' razni servisi moze biti da mu je 'kupljena' servisna. Ovo je ofc ako nije i info iz prve ruke o vlasnistvu i odrzavanju auta.    Svakako bez pregleda u servisu i misljenja ne uzimati, moz bit dobar na oko, a sigurno je i cena jaka. Tamo gore svakako bacaju soli, ne kao u Svedskoj naravno, ali pregledaj i limariju. Za tako mlad auto u to najmanje sumnjam da ima, posebno sto je Volvo, ali... Nikad se ne zna.    Meni je pusta zelja jedan V90 ili V60...    Srecno pa javi. 
    • Tih 11,9 je malo.Skoro pa skroz izpražnjen akumulator.12,7 je zato što je prazan trebalo bi da pokazuje od 13,7 do 14,5 volti.Treba da napuniš akumulator pa onda isprobavaj gde gubi.
    • Pa zadnji servis mu je odrađen sa oko 145k. Pitaću da li mu je rađen veliki servis ako ne budem imao uslove da to utvrdim drugačije. Ne znam može li ovlašteni servis to utvrditi? A moj Novi Bravo je i dan danas u mom posjedu, već 6 godina sa 220k na satu (ako ne i više). Sada me već malo zeza kvačilo, nosači motora i seleni...Al ću rješavati, neću prodavati, ženi je idealan za vožnju.  
    • Ma jok, turi samo onu patronu za led ofc ohladjenu i to je to. Niko se nece buniti ako mu bude hladno, a zimi nece ni moci da je proveri
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. Beshla
      Beshla
      (51 years old)
    2. Duca
      Duca
      (48 years old)
    3. goxy77
      goxy77
      (44 years old)
    4. ivansd
      ivansd
      (35 years old)
    5. LARA CROFT
      LARA CROFT
      (40 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...