Jump to content
FAS Euroauto Goran
  1. FLCS Forum

    1. Ako ne znate gde da otvorite svoju temu...

      ...uradite to ovde, a Administracija foruma će je zatim prebaciti gde treba. :)

      166
      posts
    2. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      545
      posts
    3. 148
      posts
    4. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 29584
      posts
    2. 2035
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5694
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 201925
      posts
    2. 44473
      posts
    3. 92223
      posts
    4. 9375
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      18841
      posts
    6. 20870
      posts
    7. 13930
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8472
      posts
    2. 6603
      posts
    3. 3870
      posts
    4. 18980
      posts
    5. 32214
      posts
    6. 44302
      posts
    7. 5948
      posts
    8. 10046
      posts
    9. 846
      posts
    10. 3081
      posts
    11. 3058
      posts
    12. 672
      posts
    13. 6034
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      34322
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      30662
      posts
    3. 19117
      posts
    4. 108531
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      318
      posts
    6. 11448
      posts
    7. 53987
      posts
    8. 4690
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 573
      posts
    2. 2882
      posts
    3. 2920
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (55091 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 4
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 11202
      posts
    2. 22745
      posts
    3. 13865
      posts
    4. 3027
      posts
    5. 2087
      posts
    6. 15592
      posts

 

 



  • Our picks

    • Post in Porodica 500 je osvežena, modernija i tehnološki razvijenija
      Kako vreme odmiče, automobili su sve više digitalni, a tehnološke kompanije traže partnera iz automobilske industrije kako bi napravili automobil, pa je tako Fiat napravio saradnju sa kompanijom Google. Ovo bi mogla da bude najekstremnija saradnja do sada, Fiat 500, 500X crossover i 500L su vreć brendirani Google bojama i grafikonima, a iznad prednjih točkova će biti ugravirano ''Hey Google'', piše B92.

      Takođe, na sedištima se može pronaći ''Hey Google'' natpis, što je do sada viđeno, ali sa spoljne strane automobila baš i nije. Sva tri pomenuta automobila će imati ekrane od 7 inča osetljive na dodir sa instaliranim Google Assistant, a neki u ponudi imaju unikatne opcije zbog Fiat Mopar Connect servisa.

      Video možete pogledati klikom na sliku iznad teksta.
    • Post in Alfa Romeo Giulia
      Formula 1 se vratila prošlog vikenda, sa prvom trkom koja se vozila na Bahrain International Circuit stazi. Za početak nove sezone, Alfa Romeo tim odlučio je da provoza svoj C41 bolid zajedno sa Giulia GTAm ulično leganim automobilom jednom stazom, ali ne u Bahreinu. Vozači tima, Kimi Raikonen i Antonio Đovanazi nalazili su se u odelima opremljenim sa GTA i GTAm imenima tokom prethodne nedelje, u čast najmoćnijeg proizvodnog automobila performansi italijanskog brenda do dana današnjeg.
       
      Giulia GTA i GTAm modeli poseduju pogonske sklopove koji su gotovo isti kao kod normalnih Quadrifoglio automobila, osim što poseduju dodatnih 30 konja. Ovo možda ne deluje kao preterano poboljšanje, ali najbitnija razlika se zapravo krije u poboljšanoj aerodinamici automobila, zajedno sa upravljačkim modifikacijama.

      Raikonen i Đovanazi su lično bili uključeni u razvoj GTA i GTAm automobila, provodeći svoje vreme sa njima na stazi Balocco Proving Ground. Vešanje novih varijanti poseduje nove opruge, amortizere i koševe, sa obe osovine proširene za pedeset milimetara. Po pitanju aerodinamike, obe verzije, GTA i GTAm poseduju nove branike, pragove i ekstraktore, dok GTAm poseduje prednosti dodatnog velikog stabilizatora pozadi. Po pitanju redukcije kilaže, GTAm smršao je za sto kilograma, u poređenju sa modelom Quadrifoglio koji teži 1.726 kg, zajvaljujući ekstenzivnom upotrebom ugljeničnih vlakana, upotrebom leksana na bočnim i zadnjim prozorima umesto stakla, točkova sa centralnim zaključavanjem i uklanjanjem zadnja tri sedišta.

      Kompletan tekst i video možete pogledati klikom na najavnu fotografiju iznad.
    • Post in Abarth
      Bio je 31. mart 1949. godine kada je italijansko-austrijski inženjer Karlo Abart (Carlo Abarth) osnovao Abarth & C. stvorivši brend koji će postati sinonim za stil i performanse sa automobilima koji obaraju rekorde, revolucionarnom opremom za modifikaciju, i nezaboravnim trkama. Ima poznati logo ''Škorpiona'' koji ljubitelji vožnje širom sveta prepoznaju i koji je inspirisan horoskopskim znakom osnivača. ''Škorpion'' savršeno otelotvoruje filozofiju sveže stvorenog trkačkog tima koji se specijalizuje za ''male ali ubitačne'' automobile.
       
      Istorija i logo brenda Abarth su isprepletani njegovim sportskim pobedama, koje su počele veoma rano. Prva je bila kategorijska pobeda na poznatoj ''Palermo-Monte Pellegrino'' brdskoj trci 1950. godine sa poznatim vozačem Taciom Nuvolarijem (Tazio Nuvolari), ''Letećim Mantuancem'', za volanom modela Abarth 204A. Potom je 1954. godine Karlo Abart odlučio da dopuni logo uvođenjem dvobojnog štita, amblema pobeda u ''sportskim borbama'', kao pozadinu za ''škorpiona''.
       
      Abarth je 1971. godine kupila kompanija Fiat, i italijanska zastava se pojavila na pozadini logoa iza reči Abarth kako bi se naglasio njegov italijanski karakter. Današnji logo je potpuno redizajniran 2007. godine i uključuje sve prepoznatljive osobine ''Škorpiona'', ali u izrazito aktuelnijoj i modernijoj šemi sa kleštima crne siluete postavljenim na dijagonalu štita. 2019. godine je dodata svečana verzija štita sa kockastom zastavom na 70. godišnjicu brenda Abarth. Ovaj logo su ponosno nosili isključivo automobili koji su napravljeni tokom 70. godišnjice. Verzija sa svečanom bojom značke je takođe napravljena te godine, posebno razvijena samo za model ograničene serije 695 70th Anniversary, koji je napravljen u samo 1949 primeraka, a u čast godine kada je brend stvoren.

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na naslovnu sliku iznad.
    • Post in Fiat Novi Tipo / Novi Fiat C segmenta
      Vreme je za otkrivanje novih puteva i to sa savršenim partnerom za svakodnevne avanture. Novi Tipo Cross, je Crossover spreman da vas iznenadi svojim privlačnim izgledom, boljom tehnologijom i unapređenim performansama.
       
      Kada otkrivate nove puteve sve je pitanje stava. I naravno opreme. Dobra vest je da Tipo Cross ima i jedno i drugo. Od svoje prepoznatljive narandžaste boje, preko redizajniranih branika i svetala za maglu, do metaliziranih krovnih nosača, pragova i zaštite podvozja. Novi Cross DNK je pred vama, i u stanju je da vas odveze gde god poželite, a uz full led tehnologiju ce vam osvetliti svaki put kojim se krećete.
       
      Novi Tipo Cross krasi napredna tehnologija.
      Sve informacije o vasem putovanju vidljive su na instrument tabli u boji od 7''. Novi, opcioni infotainment od 10.25'' sa touch screen ekranom obezbedjuje vam posebno iskustvo tokom vožnje kako u pogledu muzike tako i u pogledu navigacije. Sa Wireless Apple CarPlay konekcijom, korišćenje vašeg telefona je lakše nego ikada. Možete telefonirati, slati poruke, koristiti navigaciju, slušati muziku i još mnogo toga a da ne gubite fokus pri vožnji. A sa novim opcionim wireless punjačem vaš pametni telefon će uvek biti povezan i napunjen.
       
      Novi Tipo Cross nije jedina novina kada je Tipo porodica u pitanju: Celokupna Tipo gama je puna iznenadjenja. Novi Tipo City Cross kombinacija je tradicionalnog pop nivoa opreme i Cross izgleda. Life gama dostupna je u tri verzije: Tipo, City Life i Life. Tu je I izbor izmedju tri tipa karoserije Hatchback, Station Wagon ili Sedan koji će vama I vasoj porodici omogućiti ispunjenje svih potreba. A unapređene performanse obezbediće vam iI osvežena gama motora: benzinski 1.0 motor sa 100ks i dizel motori 1.3 95 ks i 1.6 130 ks koji su još efikasniji i jos ekološki prihvatljiviji.

      Detaljnije o novom Tipu Cross na našem tržištu pogledajte klikom na najavnu fotografiju iznad.
    • Fiat promo ponuda - 8 dana marta
      Najbolja ponuda i najbrži rok isporuke

      Do 8. marta u toku je ''last minute'' prodajna akcija kompanije FCA Srbija u svim dilerstvima.
      U susret 8. martu pokrenuta je posebna akcija za sve ljubitelje modela brenda Fiat i modela Tipo, 500 i 500X u periodu od 1. do 8. marta.

      Detalje pogledajte klikom na naslovnu sliku iznad teksta.
      • 5 replies
    • Post in Alfa Romeov rival BMW-u Serije 5 / naslednik 166-ce
      Nije tajna da su Alfi Romeo očajnički neophodni novi modeli da bi opstala na tržištu. Sa Giulijom i Stelviom (Giulietta i 4C su na putu da kažu ''adio''), italijanskom proizvođaču su potrebni novi modeli da bi se uhvatio u koštac sa nemačkom dominacijom u premium segmentu. Dok Alfa Romeo Tonale krosover treba da debituje u septembru ove godine, u izveštaju Motor.es se govori o novom ''kecu iz rukava''.

      Naime, Žan-Filip Imparato, šef italijanske marke, najavio je dolazak rivala BMW-a serije 5, prenose Vrele Gume. Španski portal se čini upoznat sa materijom, ističući da će limuzina na scenu stupiti 2025. kao i da je trenutno u fazi dizajniranja. Ipak, priložen je ekskluzivan render, za koji se nadamo da je dovoljno autentičan, jer prikazano vozilo svojom pojavom prosto fascinira.
       
      Motor.es je takođe podelio neke detalje u vezi sa budućim sedanom, koji će počivati na skupocenoj Giorgio platformi. Biće dostupan u benzinskoj, ''plug-in'' hibridnoj i električnoj varijanti. Naravno, sve treba uzeti s blagom dozom rezerve dok ne budemo imali ''čvršće'' dokaze. Ono što znamo je da Alfa Romeo, DS i Lancia zajednički razvijaju novu generaciju automobila koja će biti lansirana 2024. Nova kolaboracija je formirana u okviru novopečenog koncerna Stellantis, tako da će tri spomenuta proizvođača deliti pogonske sklopove i tehnologiju koji neće biti dostupni za ostale marke u okviru Stellantisa.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • Od drugara golf, bilo nekad. 16td  
    • @Ivan   Jedino što se automobili prave da bi se na njima zaradilo, a ne samo da bi se eto pravili. Nije proizvodnja sama sebi cilj, nego zarada.   Dacia nema ništa svoje, pa tako ni trošak razvoja platformi/motora/menjača. Njen volumen prodaje služi da pomogne isplatu razvoja svega toga Renou. Zato je i dobila te iste (aktuelne platforme, a ne kao pre jednu generaciju starije). Cilj njenog poslovanja nije da zaradi pare, nego da pomogne Renaultu svojim volumenom prodaje.   Ona zato ne može biti primer bilo kome u autoindustriji jer sutra da ostane sama ne bi mogla jedna vrata da napravi.   Zarada na jednom 500L-u ili Tipu je neuporedivo veća nego na bilo kom Dacia modelu...a, kao što rekoh fabrike automobila postoje da bi zaradile pare, a ne da bi samo pravile aute zbog eto puke proizvodnje...   Kao što znamo, EuroNcap odavno prednost daje sistemima bezbednosti, ADAS-u naročito...pa se zato i dešavaju ovakvi rezultati. Možda je najbolji primer Grande Punto koji je nekada imao najviše zvezdica od EuroNcap...a onda došao na najmanje jer nije imao ništa od ADAS-a (pravio se tada već preko 10 godina).    
    • Dacia ne da ubada sa pozicioniranjem i low-budget pristupom, nego mnogi mogu da uce od njih. Od predmeta spr*nje, do modela koji su medju najprodavanijim u svojim klasama, konstantno povecavajuci svoju prodaju. Ostao sam u soku kada sam vidjao da su upravo Sandero i Duster u vise navrata bili u top 3-4 najprodavanija modela u Evropi generalno. Sandero sa poslednjom generacijom na platformi novog Clia ide korak dalje i u vise izbora osvaja titule za auto godine, "best buy" titule, itd... Nisam nikada verovao da cu to reci za jednu Daciu, ali npr. u Stepway verziji (sem enterijera) poprilicno dopadljiv auto. Ako gledamo cifre prodaje, konstantno rastu, u godini pred Coronu i Duster i Sandero su prodati u preko 220.000 primeraka svaki. Ako uporedimo sa "nasima", 200.000 komada je odavno misaona imenica za Fiat, o kojoj koliko-toliko mogu jedino da mastaju sa malim 500 i Pandom. Prosle godine, Tipo je jedva prebacio 50.000 komada, 500X oko 58.000, 500L 22.000... Da stvar bude najsmesnija - i u toj prosloj "Corona" godini, sa modelom koji zavrsava zivotni vek, Sandero ima skoro 170.000 prodatih jedinica. Ili sa jednim jedinim Subcompact modelom - cca 40.000 komada vise nego Fiat sa svojom Compact klasom (Tipo), SUV (500X) i MPV (500L) zajedno  . Ili sa tim istim zastarelim Sanderom na kraju veka - preko 3 puta vise prodatih vozila u Evropi nego Tipo (takodje low budget, ali u prodavanijoj klasi iznad). Iako licno ne volim ni jedne ni druge - svaka cast i Daciji i Skodi, kako su se izborili za svoje mesto pod kapom mnogo poznatijih brendova. I da prodajom cak "ugrozavaju" perjanice svojih grupacija.
    • @Bule Ja iskreno ovog Saaba ne vozim i izbegavam da vozim po gradu, ona potrosnja od oko 9L-10L lagane voznje je vise otvoren put, ali u nekoliko navrata je i bilo ono "kreni-stani".  @ISV_01 Izgled enterijera "na prvu" ni meni nije bio nesto prelep, mada me je iznenadio kvalitet izrade tog istog enterijera, tipa vrata i prednja i zadnja su cela kozna, 90% kontrolne table kozno (plasticna tipa kaseta, dugmici i centralni deo gde je menjac), a nekako vrlo brzo mi se i sam izgled enterijera svideo, sto zbog kvaliteta izrade, sto zbog prakticnosti, jednostavnosti i taj sredisnji deo table koji je nekako okrenut ka vozacu daju lep utisak na kraju krajeva.. @rkoma1986 Postali ste poprilicno naporni.. Rupe na izduvnoj grani, primer kao na slici koju sam prilozio, su prosirene.. Auto nije dobio 300ks, vec bolji protok izduvnih gasova, znacajno smanjena turbo rupa, samim tim za NIJANSU poboljsano ubrzanje i za NIJANSU lepsi zvuk auta, takodje teze se zagreje kod prvog hladnog starta, a brze se ohladi kad se zavrsi sa voznjom...  
    • Zna li netko kakav je ovo uređaj desno od komandi klime?    
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. bmarke
      bmarke
      (43 years old)
    2. Kindza
      Kindza
      (36 years old)
    3. papovicd
      papovicd
      (46 years old)
    4. Prege
      Prege
      (35 years old)
    5. vlada obradovic
      vlada obradovic
      (29 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...