Jump to content
FAS Euroauto Goran
  1. FLCS Forum

    1. Ako ne znate gde da otvorite svoju temu...

      ...uradite to ovde, a Administracija foruma će je zatim prebaciti gde treba. :)

      216
      posts
    2. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      656
      posts
    3. 160
      posts
    4. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 29706
      posts
    2. 2051
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5783
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 212004
      posts
    2. 48308
      posts
    3. 96693
      posts
    4. 9475
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      19363
      posts
    6. 21558
      posts
    7. 14232
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8518
      posts
    2. 7051
      posts
    3. 3861
      posts
    4. 19168
      posts
    5. 32865
      posts
    6. 45275
      posts
    7. 6700
      posts
    8. 10487
      posts
    9. 1427
      posts
    10. 3260
      posts
    11. 3264
      posts
    12. 794
      posts
    13. 6283
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      36329
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      36799
      posts
    3. 23581
      posts
    4. 112527
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      319
      posts
    6. 13885
      posts
    7. 59212
      posts
    8. 5179
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 573
      posts
    2. 2982
      posts
    3. 2944
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (102149 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 4
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 11538
      posts
    2. 23007
      posts
    3. 14072
      posts
    4. 3058
      posts
    5. 2142
      posts
    6. 15686
      posts
  • Who's Online   1 Member, 0 Anonymous, 59 Guests (See full list)

  • Member Statistics

    21076
    Total Members
    2365
    Most Online
    Zoki89
    Newest Member
    Zoki89
    Joined
  • Forum Statistics

    36863
    Total Topics
    1024211
    Total Posts

 

 



  • Our picks

    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      Stellantis je objavio rezultate za prvu polovinu 2022. godine sa prilagođenom operativnom maržom od 14.1%, 8 milijardi evra neto dobiti i 5.3 milijardi evra slobodnog keša. Prodaja električnih vozila na globalnom nivou porasla je skoro 50%, Stellantis je među liderima u prodaji električnih vozila u zemljama EU30.

      > Neto prihodi od 88 milijardi evra, za 17% veći u poređenju prvim polugodištem 2021. godine, što oslikava snažno neto formiranje cena, povoljnu ponudu vozila i pozitivne efekte na prevođenje rezultata u stranim valutama.
      > Prilagođeni operativni prihod od 12.4 milijarde evra, za 44% veći u poređenju prvim polugodištem 2021. godine, uz maržu od 14.1%; svih pet regiona (4) ostvarili su dvocifrene marže.
      > Neto dobit od 8 milijardi evra, veća za 34% u poređenju prvim polugodištem 2021. godine.
      > 5.3 milijarde evra slobodnog keša, za porast od 6.5 milijardi evra u poređenju sa prvim polugodištem 2021. godine.
      > Snažna industrijska likvidnost od 59.7 milijardi evra.
      > Stellantis je drugi po prodaji električnih i vozila sa niskom emisijom CO2 na tržištu zemalja EU30; treći na tržištu SAD po prodaji vozila sa niskom emisijom CO2.
      > Prodaja električnih vozila porasla je skoro 50% na globalnom nivou u poređenju sa istim periodom prošle godine, na 136.000 jedinica.

      Carlos Tavares (CEO) kaže: ''U zahtevnom globalnom kontekstu, mi nastavljamo da 'smelo idemo napred' i isporučujemo izvanredne performanse dok implementiramo svoju smelu strategiju elektrifikacije. Zahvaljujući izdržljivosti, agilnosti i preduzetničkom načinu razmišljanja naših zaposlenih, kao i našim inovativnim partnerima, mi oblikujemo Stellantis u tehnološku kompaniju za održivu mobilnost koja je spremna da se nosi sa izazovima budućnosti. Želeo bih da izrazim svoju iskrenu zahvalnost svim zaposlenima kompanije Stellantis za njihov predan rad i doprinos koji su dali ovim rezultatima.''
       
      Strateški plan 'Dare Forward 2030' kompanije Stellantis napreduje punom parom, potpomognut rekordnom profitabilnošću i rastom prodaje vozila sa niskom emisijom CO2 (LEV), koja uključuju električna vozila, plug-in hibridna vozila i električna vozila sa gorivnim ćelijama. Kompanija je druga po prodaji električnih vozila i vozila sa niskom emisijom CO2 na tržištu zemalja EU30 (manje od hiljadu vozila zaostatka za liderom u prodaji LEV vozila) i treća po prodaji vozila sa niskom emisijom CO2 u Sjedinjenim Državama. Globalna prodaja električnih vozila kompanije Stellantis u prvom polugodištu je porasla skoro 50% u odnosu na isti period prošle godine na 136.000 jedinica. Kompanija sada nudi 20 električnih vozila, a dodatnih 28 električnih vozila će biti ponuđeno do kraja 2024. godine.

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Alfa Romeo Sauber / Alfa Romeo Racing
      Formula 1 je najbolji izražaj moto sporta. Sa najnaprednijim tehničkim performansama i najmanjim marginama između pobede i poraza, najsitnija poboljšanja koja načini svaki tim rezultat su neumornog rada na istraživanju i razvoju. Trke uključuju strast i vredan rad stručnjaka, mehaničara, inženjera, menadžera, i na kraju, sa rukama čvrsto na volanu i do kraja stisnutom papučicom za gas, vozača. Ali, samo mali deo ovog divljeg cirkusa je vidljiv javnosti. Zato je Alfa Romeo odlučio da ode ''mimo vidljivog'' i pokaže manje poznate aspekte Alfa Romeo F1 tima Orlen. Na ovaj način, brend pruža javnosti šansu da upozna i bude deo onoga što se stvarno dešava kada se ugase reflektori i staza nije puna vozača, šarenih kaciga, odela otpornih na vatru i zaglušujućeg zvuka motora.

      Tako se rodio novi dokumentarni serijal: ''Mimo vidljivog'', potpuno novi digitalni projekat koji gledaoce vodi iza scene i još dalje u Alfa Romeo F1 timu Orlen. Prvi put, zaljubljenici i novi ljubitelji širom sveta će moći da vide iza scene tokom vikenda trka i iskuse svakodnevni život vozača i stručnjaka. Takođe, moći će da vide strateške odluke, dizajniranje bolida i motora, kompleksnu logistiku, inovativna tehnološka rešenja i bezbrojne resurse koji se ulažu u istraživanje i razvoj.
       
      Dokumentarni serijal se sastoji od pet epizoda i bonus sadržaja koji će biti objavljivan na društvenim mrežama brenda Alfa Romeo tokom sezone trka u 2022. Brend je sa entuzijazmom podržao serijal, i uključuje vozače Valteri Botasa i Džou Guanjua, i sve stručnjake Alfa Romeo F1 tima Orlen. U stvari, izvan onog što je vidljivo u svim kvalifikacijama i trkama (u čemu učestvuje 80 ljudi), postoji tim od preko 500 stručnjaka koji neumorno rade u bazi tima u Hinvilu sa jednim ciljem: izvrsnost u najpoznatijem takmičenju moto sporta na svetu, istovremeno obezbeđujući zabavu, bezbednost i maksimalne brzine.

      Serijal počinje pogledom iza scene sa vozačima, koji pokazuju šta jedu, kako treniraju, strategije koje proučavaju, i kako se opuštaju pre trke. Onda, gledaoci će videti ishranu i pripreme mehaničara. Serijal će čak prikazati i manje poznate oblasti koje su ključne za Formulu 1, poput logistike i planiranja.

      Dokumentarni serijal će odvesti gledaoce iza scene i otkriti tajne jednog od najiščekivanijih datuma kalendara Formule 1...

      Kompletan tekst i još fotografija možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Alfa Romeo probudio Milano Formulom 1 na 112. godišnjicu
      Alfa Romeo probudio Milano Formulom 1 na 112. godišnjicu

      Dana kada se obeležava 112 godina od osnivanja brenda 1910. godine, Alfa Romeo je odlučio da proslavi ovu godišnjicu na jedinstven način.

      F1 bolid koji uglavnom juri stazama širom sveta, danas, 24. juna, provozao se centrom Milana. Pošavši od Piazza Duomo, vozio je kroz najlegendarnije lokacije grada, uključujući Piazza San Babila, Porta Nuova, veličanstvenu Centralnu stanicu i kvart ''City Life'', kako bi završio gradsku turneju kod Gattamelata, mesta od ozbiljnog istorijskog značaja.

      Ovde je 1910. godine bila prva proizvodna fabrika brenda Alfa Romeo, Portello, koja je sada dom novog ekskluzivnog salona ovog brenda, prvog izložbenog prostora na svetu koji predstavlja novi identitet brenda Alfa Romeo.

      Veza sa Milanom ipak je nešto visceralno; ovde je, pre 112 godina pod imenom Anonima Lombarda Fabbrica Automobili, ovaj brend predstavljen svetu, koji će iznedriti izvanrednu istoriju automobila koju karakteriše DNK plemenitog italijanskog sportskog duha koji je od prvog dana bio podstaknut strašću, performansama i konceptom ''Made in Italy''.

      Za volanom bolida je bio vozač Alfa Romeo F1 tima Valteri Botas, finski vozač koji je za samo nekoliko meseci sve osvojio svojim uzbudljivim nastupima koji su mu do danas doneli 46 bodova, tako ga pozicionirajući na 8. mesto na tabeli vozača. 

      To je bio neverovatno original način da Alfa Romeo probudi dušu ovog grada, koji se svakako pitao šta se tačno dešava na još uvek tihim ulicama međunarodnog i multietničkog vodećeg grada, svetskog simbola koncepta ''Made in Italy''.

      Srećan rođendan, Alfa Romeo!

      -----

      Još fotografija možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.
      • 0 replies
    • Post in Šta će se posle 500L-a praviti u Kragujevcu?
      Stellantis je najavio sledeće promene koje su na snazi od danas, 24. maja 2022. i koje su deo sprovođenja strateškog plana ''Dare Forward 2030'' u Srbiji.
       
      Jovica Jovanović je imenovan za industrijskog direktora u Srbiji koji će biti direktno zadužen za proizvodnu lokaciju Stellantis-a u Kragujevcu.  Jovica se vraća da predvodi poslovanjem fabrike nakon uspešnog međunarodnog iskustva, prvo na poziciji globalnog direktora procesnog inženjeringa i kasnije regionalnog direktora za Evropu poslovnih jedinica Preseraja i konstrukcije alata. Biće na čelu fabrike u Kragujevcu i zadužen za sveobuhvatno industrijsko prisustvo Stellantis-a u Srbiji na putu ka njegovoj novoj održivoj budućnosti.
       
      ''Stellantis je 28. aprila najavio da će instalirati novu električnu platformu u Kragujevcu za proizvodnju kompaktnih vozila počevši od sredine 2024'' rekla je Silvia Vernetti, direktorka Stellantis-ove ćerke firme FCA Srbija d.o.o. i direktorka globalne korporativne kancelarije Stellantis-a. ''Ovo će pomoći kompaniji da bude na putu ka postizanju 100% prodaje mixa električnih vozila na baterije u Evropi do kraja ove decenije i da dostigne nulte emisije ugljenika do 2038.'' Ova objava takođe potvrđuje da će Srbija, i njena fabrika u Kragujevcu, igrati ključnu ulogu u strateškom planu kompanije ''Dare Forward 2030'', a Jovica - i naši ljudi - će ga sprovoditi.''
       
      Novi kompaktni automobil čije će ime tek biti objavljeno će se proizvoditi u fabrici u Kragujevcu, nasledivši trenutnu proizvodnju modela Fiat 500L. Fabrika takođe može da bude konfigurisana tako da podrži potencijalne dodatne količine još jednog vozila, na osnovu stalnog poboljšavanja performansi. ''Jovica je prava osoba u pravom trenutku, a njegovo imenovanje dokazuje ulogu srpskog rukovodstva u ovom projektu,'' rekao je Francesco Ciancia, direktor proizvodnje klastera nižeg i srednjeg segmenta za širi region Evrope u Stellantis-u. ''On je iskusan rukovodilac sa dokazanim iskustvom u automobilskoj industriji koje je stekao na više tehničkih i menadžerskih pozicija u Srbiji, Italiji i Francuskoj. U Srbiji implementiramo novi projekat, deo proizvodnog koncepta sa više proizvodnih lokacija u Evropi i razvijamo novu platformu za naša vozila budućnosti u nižem-srednjem segmentu, a Kragujevac će postati povezano strateško čvorište za industrijski uspeh ove inicijative. Jovicino stečeno liderstvo u njegovoj međunarodnoj karijeri u proizvodnji, njegove veštine i ličnost biće ključni faktori za uspeh kako bi se stvorili odnosi poverenja sa zaposlenima i dobavljačima dok se pripremamo za nova lansiranja.''

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Alfa Romeo Tonale / Alfa Romeo C-SUV
      Snaga modela Tonale debitovala je na putevima Tempio Voltiana, proslavljenog mesta pronalazaka Alesandra Volte u prelepom okruženju jezera Komo. Simbolična lokacija naglašava ''metamorfozu'' brenda, pre više od 200 godina kada je italijanski naučnik došao do svog najpoznatijeg pronalaska: baterije, prvog generatora dinamičkog elektriciteta.

      Sa Tonaleom, Alfa Romeo je radikalno evoluirao i otisnuo se u novu, tehnološku, održivu i elektrifikovanu eru. Putne sposobnosti Tonalea su jasne. Tehnologija i povezanost u vozilu čine ga najtehnološkijim Alfa Romeom do sada. Kombinuje kvalitet i pažnju posvećenu detaljima sa dinamičkim karakteristikama kako bi ponovo otkrio sportski duh 21. veka.

      Alfa Romeo je ušao u doba elektrifikacije, a ipak ostaje odan sopstvenom DNK italijanskog sportskog duha zahvaljujući najsavremenijem sistemu elektrifikacije na usluzi brendu i njegovom smelom stavu. 
      Ekskluzivno za Alfa Romeo, hibridni VGT (Variable-Geometry Turbo) motor od 160KS i 48V imao je svoju premijeru. 1.5 benzinski motor sa turbopunjačem varijabilne geometrije uparen je sa 7-brzinskim Alfa Romeo TCT menjačem sa dvostrukim kvačilom i 48-voltnim 15-kV i 55-Nm P2 električnim motorom (135 Nm zahvaljujući 2,5:1 prenosnom odnosu) i može da pokreće točkove čak i kada je motor sa unutrašnjim sagorevanjem isključen.

      Zahvaljujući ovoj tehničkoj osobini, Tonale nudi autentično električno iskustvo vožnje. Čak mu je i performans impresivan: pri ubrzanju od 0 do 100 km/h tajmer se zaustavlja nakon 8,8 sekundi i maksimalna brzina dostiže preko 210 km/h. Takođe je dostupan u hibridnoj verziji od 130 cv sa 7-brzinskim Alfa Romeo TCT menjačem sa dvostrukim kvačilom i 48-voltnim ''P2'' električnim motorom; u ovom slučaju, ubrzanje do 100 km/h postiže se za 9,9 sekundi uz maksimalnu brzinu od 195 km/h.

      Pažljiva raspodela težine i najdirektnije upravljanje u svom segmentu (13.6:1) osiguravaju savršeno ponašanje modela Tonale na putu, smeštajući ga u sam vrh klase po pitanju dinamike vožnje. Štaviše, on je jedini model u svojoj kategoriji opremljen sa Integrisanim kočionim sistemom (IBS) i nudi aluminijumske ručice menjača iza volana. Brembo-ova fiksirana kočiona čeljust sa 4 klipa, diskovi sa sopstvenom ventilacijom napred i puni diskovi pozadi obezbeđuju besprekorno kočenje.

      Novi Tonale Hibrid je opremljen pogonom na prednje točkove i nudi standardne Alfa Romeo ''Dynamic Torque Vectoring'' sistem i FSD (''Frequency Selective Damping'') amortizere. Alternativno, dostupno je aktivno ''Dual Stage Valve'' sa elektronski kontrolisanim prigušenjem. U oba slučaja, šema vešanja obezbeđuje arhitekturu tipa MacPherson na obe osovine. Tehnološki sastav Tonale-a karakterišu ekskluzivne tehničke karakteristike koje poboljšavaju sportski karakter vozila i garantuju jedinstveno i privlačno iskustvo vožnje za klijenta uz puno poštovanje tradicije Alfa Romea.

      Kompletan tekst i još fotografija možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Šta će se posle 500L-a praviti u Kragujevcu?
      Stellantis je danas najavio da će u Kragujevačkoj fabrici u Srbiji instalirati novu platformu za električna vozila za proizvodnju kompaktnih vozila koja bi otpočela sredinom 2024. godine. To će pomoći kompaniji u nameri da dostigne stopostotnu prodaju miksa putničkih električnih vozila (BEV) u Evropi do kraja ove decenije, kao i nultu emisiju štetnih gasova do 2038. godine.

      Ova najava takođe potvrđuje da će Srbija i njena fabrika u Kragujevcu (u kojoj Republika Srbija ima vlasnički udeo od 33%) igrati ključnu ulogu u strateškom planu ''Dare Forward 2030'' kompanije Stellantis. Izvršni direktor Stellantisa Carlos Tavares je to saopštio tokom sastanka sa predsednikom Aleksandrom Vučićem u zgradi Generalnog sekretarijata predsednika Republike u Beogradu.
       
      Novi kompaktni automobil, koji tek treba da bude imenovan, proizvodiće se u Kragujevačkoj fabrici, kao naslednik modela Fiat 500L koji se trenutno proizvodi.

      Fabrika takođe može da bude konfigurisana tako da podrži potencijalne dodatne količine drugog vozila, na osnovu kontinuiranog unapređenja performansi. ''Ova nova platforma namenjena za električna vozila odgovaraće savršeno proizvodima iz A, B i C kategorije i unaprediće efikasna i čista rešenja za gradsku mobilnost naših brendova'', rekao je Carlos Tavares.
       
      ''Konstantno poboljšanje učinka kompanije Stellantis koji pravi razliku u odnosu na konkurenciju i osigurava održivost, zahteva zajedničku posvećenost svih interesnih strana, srpske vlade, grada Kragujevca, srpskih društvenih partnera, naših dobavljača i naših zaposlenih da usvoje 'pobednički duh' i iskoriste prilike koje pruža Stellantisov strateški plan Dare Forward 2030'', rekao je Carlos Tavares.

      ''Zajedno sa zainteresovanim stranama iz Srbije, građanima ćemo ponuditi slobodu kretanja i borbu protiv globalnog zagrevanja putem čistih, bezbednih i pristupačnih rešenja. Ovo zahteva pristup od 360°, od cene energije do podsticaja koji podržavaju zaokret tržišta ka električnim vozilima. Kombinacija tih aktivnosti će staviti Srbiju i Evropu u čvrstu poziciju u pogledu energetske tranzicije ka pristupačnoj i održivoj mobilnosti.''

      Predsednik Vučić je izjavio: ''Potpisivanjem današnjeg ugovora, Srbija će imati ključnu ulogu u realizaciji strateškog plana Dare Forward 2030 kompanije Stelantis - jednog od vodećih svetskih proizvodjača automobila. Odluka ovog giganta u automobilskoj industriji da modernizuje i unapredi postojeći proizvodni pogon u Kragujevcu, pruža nam mogućnost da postanemo vodeći proizvođač električnih automobila i na taj način umnogome promenimo sliku Srbije.''
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • AutoTopNL: Land Rover Defender od 0-240 km/h   525KS/625Nm iz 5.0 V8 motora sa kompresorom:    
    • Piaggio radi na novom sistemu ogibljenja za skutere     Piaggio trenutno radi na novom sistemu ogibljenja za svoje skutere, a zanimljivo je da je inspiraciju našao u delima Džejmsa Vata iz XVIII veka. Vat je bio čuveni britanski fizičar, koji je zaslužan za izraz ''konjska snaga''. Pre više od 250 godina, Vat je je osmislio tzv. ''Vatov mehanizam'', jedan od ključnih delova njegovog parnog motora iz 1784. godine. Kako stvari stoje, Piaggio planira da oživi dva veka staru tehnologiju i prilagodi je modernom vremenu. To sugerišu i patenti koje je otkrio Motorrad magazin.   Na osnovu dostupnih informacija, Piaggio želi da iskoristi ''Vatov mehanizam'' kao novi tip ogibljenja, alternativu tradicionalnoj teleskopskoj viljušci. Novi sistem bi trebalo da smanji bočne pokrete osovine i tako omogući vozaču znatno precizniju kontrolu motocikla. Gledajući objavljene patente, jasno se vidi da komponenta ogibljenje smeštena na stranama točkova, a ne bliže upravljaču, kakav je slučaj kod konvencionalne teleskopske viljuške. Da se vratimo na najbitniji deo ove informacije. U ovom trenutku nije poznato kada bi Piaggio mogao da predstavi novi sistem, tj. kad bi on mogao da se nađe na proizvodnom ili prototip modelu. Međutim, svakako je uzbudljivo videti da tehnologija stara dva i po veka može da se primeni i u modernim vremenima.   preuzeto sa - Auto Blog
    • Nisam siguran, moguće kad se pošalju slike i vidi auto..  Problem je sto nema puno alternativa, ddor smesno malu cifru daje, pricao sam sa njima, gledaju po amss katalogu i toeto nema drugog nacina.   
    • Mercedes 6.0 AMG Hammer Coupe prodat za 749.190 evra     Retki primerak modela Mercedes-Benz 6.0 AMG Hammer Coupe je prodat na aukciji, a novi vlasnik je izdvojio rekordan iznos. Reč je o automobilu koji se prodao na ranije najavljenoj aukciji, a koji je namenjen američkom tržištu i značajno modifikovan. Takođe, potiče iz vremena kada je AMG bio nezavisna tjuning kompanija pre nego je došao ''pod krov'' Mercedesa.     Proizvedeno je svega tridesetak primeraka modela AMG Hammer, a ovaj na fotografijama je jedan od samo 13 koji su stigli u Severnu Ameriku. Takođe, jedan je od samo pet coupea.     Automobil je prešao 31.249 km, u sjajnom je stanju, a pokazatelj toga je i rekordna cena od 761.800 dolara koju je dostigao na aukciji. AMG je u transformaciji ovog automobila iz modela 300CE u AMG Hammer zamenio 3.0 litarski 6-cilindrični motor sa 5.5 V8 motorom čija zapremina je povećana na 6.0 litara. Nakon dodatnih modifikacija motora, snaga je povećana na 385KS i 564 Nm.     Automobil je doživeo i vizuelne promjene kako bi imao prepoznatljivi izgled, a među njima je AMG body kit koji uključuje prednji branik sa maglenkama, proširena krila, zadnji spojler i novi branik, pragove i AMG dvostruke izduvne cevi. Takođe, tu su 17-inčne AMG Monoblock felne, kao i AMG opruge i amortizeri.
    • David Coulthard provozao Aston Martin Valkyrie ulicama Monaka    
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. bane17
      bane17
      (33 years old)
    2. bistrik11
      bistrik11
      (55 years old)
    3. live
      live
      (50 years old)
    4. Miloš M
      Miloš M
      (39 years old)
    5. nezki
      nezki
      (35 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...