Jump to content

Forums

  1. FLCS Forum

    1. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      391
      posts
    2. 89
      posts
    3. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 28736
      posts
    2. 1951
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5338
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 177537
      posts
    2. 34992
      posts
    3. 77310
      posts
    4. 8688
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      17038
      posts
    6. 19153
      posts
    7. Uradi sam

      Korak po korak do rešavanja nekog problema...

      12109
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 7982
      posts
    2. 5436
      posts
    3. 3798
      posts
    4. 17682
      posts
    5. 29759
      posts
    6. 40832
      posts
    7. 3908
      posts
    8. 8695
      posts
    9. 2406
      posts
    10. 2574
      posts
    11. 322
      posts
    12. 5597
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      30538
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      19073
      posts
    3. 10203
      posts
    4. 96214
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      307
      posts
    6. 7709
      posts
    7. 38772
      posts
    8. 4086
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 561
      posts
    2. 2407
      posts
    3. 2839
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (36452 visits to this link)

    2. Seat Klub Srbija   (21751 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 2
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 10303
      posts
    2. 21507
      posts
    3. 12967
      posts
    4. 2887
      posts
    5. 1919
      posts
    6. 14518
      posts
  • Our picks

    • Samo jedan napravljeni primerak Alfa Romea 155 GTA Stradale se prodaje za najmanje 200.000 evra.
       
      Ako ikada onda sada podignite kredit, ili razbijte kasicu, smeši se ulaganje iz snova! Zašto? Krenimo od početka… Naime, izuzetno popularni touring šampionati širom Evrope 90-ih godina prošlog veka su imali i svoje zvezde, a najveća od svih je došla iz Milana. Alfa Romeo 155 je dominirao na stazama i osvojio sve što se moglo osvojiti, od titule domaćeg Superturismo šampionata, španskog i britanskog do nemačkog TDM-a gde je držao lekcije Mercedesu, Opelu, BMW-u, Fordu… Italijani su uspehe trkačkog 155 proslavili na poseban način, drumskom verzijom, a sve kako bi parirali BMW-u M3 i Mercedesu 2.5-16, kako na stazama tako i na putu.

      Pod rukovodstvom legendarnog Abarthovog konstruktora Sergia Limonea, čoveka koji je projektovao ikonsku Lanciju 037, poslednjeg reli pobednika sa zadnjim pogonom, prototip Alfe koja bi ubijala Nemce i na putu je krenuo pod nazivom code SE053 155 GTA Stradale, a kao osnova je poslužio serijski model 155 Q4 koji je ispod lima u stvari koristio kompletnu tehnologiju Lancije Delte Integrale.

      Motor za 155 GTA je dorađen po specifikacijama grupe N, a izmene je doživeo i izgled sa agresivnije oblikovani aerodinamičkim dodacima, unutrašnjost kao i oslanjanje. Kada je auto 1993. godine predstavljen šefovima Fiata sve je krenulo nizbrdo. Naime, smatrali su da motor ispod 200KS nije dovoljno snažan i da bi ispod poklopca trebalo da bude V6 Busso kao i u 490KS snažnom trkačkom bolidu, ali to nije bilo moguće izvesti s obzirom na to da veliki Busso nikako nije mogao da se uklopi s oslanjanjem Delte Integrale u 155 Stradaleu.

      Na kraju je projekat odbačen jer bi svaka izmena izazvala velike troškove.
      Auto će krajem meseca u Padovi biti ponuđen na prodaju putem aukcijske kuće ''Bonhams'' za najmanje 200.000 evra, a ko ga kupi imaće u rukama Sveti gral Alfa Romea kome će s vremenom cena samo rasti, i rasti…
    • Novu Zvaničnu stranicu Fiat-Lancia Club Serbia na Facebook-u možete pogledati klikom na FB logo, ili naslov.

       
      • 0 replies
    • Ferrari u periodu između 2019. i 2022. namerava da lansira čak 15 novih modela.
      Ferrari namerava da svoju ponudu koncipira po četiri osnovna tipa vozila, a reč je o tzv. ''strateškim stubovima''. Prvi stub čine dobro poznati modeli koji će pripadati liniji Sport, Gran Turismo i posebnoj Special seriji. Njima će se priključiti linija Icona koju će činiti posebno personalizovana vozila.

      - Što se linije Sport tiče ona bi trebalo da potvrdi Ferrari kao predvodnika u ovom segmentu, a kupci mogu očekivati hibridne pogone i bar dve verzije pogonskog sklopa različite snage. Dalje, navodi se da će naslednik modela 488 biti pre svega zabavan za vožnju, a moguće je i proširenje modelske ponude.
      - Linija Gran Turismo će biti orijentisana na komfor i luksuz, a budući modeli će kombinovati ''stil, eleganciju i emocije''. Ponuda ovih automobila će u skoroj budućnosti rasti, a potvrđene su i plug-in hibridne verzije.
      Potvrđeno je da će se u ovoj liniji naći i crossover koji će nositi pomalo ironični naziv Purosangue (ital. čista krv).
      - Takođe, GT linija će biti proširena i sa novim ''elegantnim modelom'' sa ''jedinstvenim dizajnom inspirisanim GranTurismo modelima iz 50-ih i 60-ih godina prošlog veka.''
      - Serija Special će se orijentisati na modele koji su ''jedinstveni kada je reč o dizajnu i voznim sposobnostima.'' Mogu se očekivati ekstremniji sportski dizajn, veća snaga u odnosu na modele na kojima se baziraju i limitirana serijska proizvodnja.
      - Novu liniju Icona će činiti ''reinterpretirani legendardni Ferrarijevi modeli sa inovativnim materijalima, kao i vrhunskom tehnologijom.'' Drugim rečima, ovi modeli bi trebalo da imaju retro dizajn i veoma laganu konstrukciju. Ograničena serijska proizvodnja se podrazumeva.
       
      Naravno, Ferrari nije odustao od tzv. hyper automobila pa je tako potvrđeno da se sprema naslednik modela LaFerrari koji će se bazirati na vrhunskoj tehnologiji, a koja će mu omogućiti iznuzetne performanse i vozne karakteristike.
    • Lancia Aurelia B24 Cabriolet

      Kolekciju gospodina Bencija čine retki, ekskluzivni i istorijski značajni italijanski automobili sa potpisima poznatih karoserističkih kuća, a kao i njegova Cisitalia, i Lancia Aurelia na boku nosi Pininfarinin grb. ''Uvek sam voleo Lanciu, a posebno model Aurelia'' počeo je Benci: ''Imam trkačku Aureliu B20, i ona mi donosi mnogo zadovoljstva u vožnji.'' U potrazi za sledećom Lanciom u kolekciji, gospodin Benci je 1993. godine došao do Rima: ''Prethodni vlasnik automobila mi je rekao da je učestvovao u snimanju poznatog filma ''Il Sorpasso sa Vitorijom Gazmanom i Žan-Lujem Trentinjanom.

      ''Ja volim automobile sa više energije, ali Lancia je lepa na drugačiji način. Ovaj automobil je tih, i on je simbol dolce vite, Rima sa kraja pedesetih. Snaćna je, ali je ipak za sporu vožnju, sa laktom na vratima i prelepom ženom na drugom sedištu.'  Kada nije brižno garažirana, Aurelia zajedno sa Đulijanom posećuje revijalne relije i vožnje, među kojima se izdvajaju ''Giro di Sicilia'', reli Avecano-Rim na kom učestvuju samo dvosedi bez krova. Sa istorijske strane, gospodin Benci je istakao da Aurelia nosi posebno mesto u istoriji Pininfarine kao njihov prvi kabriolet. To je samim tim čini posebnim draguljem kolekcije i još jednim važnim delom istorije najčuvenije italijanske karoserističke kuće.

      Direktan susret sa ovim nesvakidašnjim delom italijanske automobilske istorije vratio nas je u detinjstvo i omogućio da osetimo automobil koji smo nekada samo držali u rukama. Na trenutke, osećali smo se kao da smo ponovo ispred velikih kartonskih kutija iz kojih su nam maštu golicali drečavi egzotični automobili. Pitanje koje smo sebi postavljali je da li bismo ponovo izabrali Ferrari F40 ili Lamborghini Diablo? Vrlo verovatno. Ali, da li bismo se lagano odvezli u sumrak u pravoj, velikoj Lanciji Aureliji? Bez trunke sumnje, odgovor je da!
    • Dolazi Alfa Romeo Giulia 1.3 Turbo sa 180KS

      Koliko mudro stratezi italijansko-američke alijanse ''Fiat-Chrysler Automobiles'' vode tehnološko-poslovnu strategiju, pokazuje uvođenje ''malog globalnog motora'' GSE (Global Small Engine). Reč je o novom, modularnom dugohodnom motoru (70x86.5 mm), koji je starovao 2016. u 2-ventilskoj (!) 3-cilindarskoj atmosferskoj verziji N3 sa 999 ccm i 72KS (76KS na etanol) za brazilske modele Fiat Mobi, Uno i Argo kao i 4-cilindarskoj sa 1332 ccm i 101KS (109KS na etanol), za Fiat Uno, Argo i Cronos. Sada stižu turbo verzije sa direktnim ubrizgavanjem T3 (3 cilindra, 12V, 999 ccm, 120KS, 190 Nm), koja je već najavljema za Fiat 500X, a uskoro i za Jeep Renegade. To jeste već vest samo za sebe, posebno što se za iste modele najavljuje i T4 (4 cilindra, 16V, 1332 ccm, 150KS, 270 Nm). Ipak, ''bomba'' je ono što je i povod ovog teksta.
       
      Najavljena je Alfa Romeo Giulia 1.3 Turbo, italijanska ''bella machina'', uvedena 2016. Upregnuta je snažnijom verzijom motora T4 (4 cilindra, 16v, 1332 ccm, 180KS, 320 Nm). Ta, dugoočekivana ulazna benzinska verzija (do sada su u ponudi bili turbo benzinci 2.0 sa 200KS, 2.0 sa 280KS i 2.9 V6 sa 510KS), vraća se u slavnu kategoriju kultnog modela iz 1960-ih, kada su važile jednačine: Alfa 1300 = BMW 1600, Alfa 1600 = BMW 2000. Turbo benzinac, koji će dinamičnost da crpi iz najvećeg obrtnog momenta od 320 Nm pri 2500/min (pazite, reč je o turbo benzincu, ne turbo dizelašu) će omogućiti ubrzanje do stotke za 7.1 s i najveću brzinu od 230 km/h. Deklarisana kombinovana potrošnja će iznositi samo 5.4 l/100 km, dakle u normalnoj vožnji se može očekivati realni prosek od oko sedam, što je za takav auto super.
    • Novi 500X se trenutno predstavlja internacionalnim predstavnicima medija na fascinantnoj lokaciji National Museum of Cinema (Nacionalni Muzej filma), koji se nalazi u Mole Antonelliana u Torinu od 2000.g. To je veoma poseban događaj koji je naglašen novim 500X logotipom koji se projektuje noću na spomeniku koji dominira gradskim pejzažem preko jednog veka: uverljiv znak prave povezanosti između Torina, brenda Fiat i veličanstvenog filma.

      Tokom događaja, Luka Napolitano, Direktor brendova Fiat i Abarth za područje EMEA, saopštio je zvanični naziv novih FireFly porodice motora i dva nova motora - FireFly Turbo 1.0 i FireFly Turbo 1.3.  
      Nova dva efikasna i inovativna motora su predstavljena po prvi put na Fiat modelima, što je još jedna potvrda dominacije inžinjerstva Fiat Grupacije. Za razliku od njihovog imenjaka FireFly Turbo motori su najkompaktniji i najčistiji izvori energije koji se trenutno nalaze u modelima marke Fiat.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. cerveni
      cerveni
      (54 years old)
    2. joshibeast
      joshibeast
      (32 years old)
    3. Rajko 100HP
      Rajko 100HP
      (60 years old)
    4. supermario
      supermario
      (37 years old)
×