Jump to content
FAS Euroauto Goran
  1. FLCS Forum

    1. Ako ne znate gde da otvorite svoju temu...

      ...uradite to ovde, a Administracija foruma će je zatim prebaciti gde treba. :)

      183
      posts
    2. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      547
      posts
    3. 150
      posts
    4. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 29586
      posts
    2. 2035
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5701
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 202403
      posts
    2. 44705
      posts
    3. 92501
      posts
    4. 9375
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      18898
      posts
    6. 20885
      posts
    7. 13948
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8476
      posts
    2. 6634
      posts
    3. 3870
      posts
    4. 18983
      posts
    5. 32232
      posts
    6. 44378
      posts
    7. 5987
      posts
    8. 10069
      posts
    9. 854
      posts
    10. 3087
      posts
    11. 3064
      posts
    12. 675
      posts
    13. 6047
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      34484
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      31320
      posts
    3. 19426
      posts
    4. 108834
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      318
      posts
    6. 11537
      posts
    7. 54329
      posts
    8. 4690
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 573
      posts
    2. 2883
      posts
    3. 2921
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (57085 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 4
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 11228
      posts
    2. 22756
      posts
    3. 13874
      posts
    4. 3027
      posts
    5. 2092
      posts
    6. 15601
      posts

 

 



  • Our picks

    • Post in Statistika automobilske industrije
      Stellantis u prvom tromesečju 2021. zauzima prvo mesto među proizvođačima automobila sa tržišnim udelom od 23.6% u sektorima putničkih automobila i lakih komercijalnih vozila.

      U uslovima umerenog razvoja evropskog tržišta od 3.8%, rezultati koje je postigla kompanija Stellantis su iznad proseka, sa povećanjem prodaje od 10.8% u odnosu na prethodnu godinu i 854.151 registrovanih vozila, na tržištu od ukupno 3.619.749 vozila u Evropi, i sa ukupno pozitivnim učinkom postignutim na nivou svih brendova.
       
      Što se tiče proizvoda, u prvom tromesečju 2021. Peugeot 208 je bio na vrhu evropske top 10 liste, na kojoj su takođe i drugi modeli koji pripadaju kompaniji Stellantis, kao što su Citroen C3 i Peugeot 2008. U kategoriji gradskih automobila (segment A), Fiat Panda i Novi 500 imaju snažno vođstvo sa više od 38%. Nadalje, na putu ka elektrifikaciji evropskog tržišta, Peugeot 208 i Novi Fiat 500 bili su među top 3 elektrifikovanih vozila u svojim segmentima.

      Zabeležen je rast na tržištima skoro svih većih evropskih država, uključujući Austriju sa +22.1%, Francusku, +17.6%, Nemačku +4.3% i Italiju +27.2%, a Stellantis je bio lider na tržištima Belgije (25.2% udela), Francuske (37.7%), Grčke (28.8%), Mađarske (16.9%), Litvanije (40.7%), Italije (41.3%), Portugalije (34.3%), Španije (28.9%).

      Stellantis takođe vodi na tržištu lakih komercijalna vozila u Evropi sa tržišnim udelom od 34.3%, što predstavlja više od 184.000 vozila registrovanih u prvom tromesečju 2021. godine. ''Glavni faktori koji su doprineli postizanju ovog odličnog rezultata kojim smo postali evropski proizvođač broj 1. u prvom tromesečju samo tri meseca nakon osnivanja kompanije Stellantis su - prvo - odličan timski rad i posvećenost svih zaposlenih kompanije Stellantis i - drugo - odličan portfolio brendova koji nudi kompletnu ponudu proizvoda radi ispunjenja očekivanja naših kupaca'', rekao je Maksim Pika (Maxime Picat), regionalni izvršni direktor za širi region Evrope (CEO Enlarged Europe).
    • Alfa Romeo tri puta na prvom mestu među nagrađenima ''Najbolji brend u svim klasama''
      Više od 60.000 čitalaca magazina Auto Bild izabrali su dizajn modela Alfa Romeo kao pobednika u tri kategorije. U studiji o odlukama o kupovini ''Najbolji brendovi u svim klasama u 2021.'' Alfa Romeo bio je na vrhu u kategorijama kompaktnih automobila, srednjih automobila i srednjih SUV-ova. Čitaoci magazina Auto Bild su visoko ocenili Alfa Romeo stil.
       
      U najnovijem istraživanju ''Najbolji brendovi u svim klasama'' odabrali su Alfa Romeo kao najlepši automobil u tri kategorije. U kategoriji kompaktnih automobila, koja obuhvata model Alfa Romeo Giulietta. Zatim u kategoriji ''Middle Class'' (srednjih vozila), u kojoj je Alfa Romeo Giulia bila pobednica. I konačno, u kategoriji srednjih SUV-ova gde je Alfa Romeo predstavljao model Stelvio. Alfa Romeo Giulia i Alfa Romeo Stelvio su proslavili svoju čak petu pobedu u klasi zaredom u okviru Auto Bild studije o odlukama o kupovini.

      Dizajn sva tri pobednička modela, koji su već osvojili brojne međunarodne nagrade, kreiran je u Alfa Romeo Centro Stile, tradicionalnom i inspirativnom centru koji je takođe nedavno postao sedište brenda, gde Alfa Romeo tim blisko sarađuje sa dizajnerima koji su stvorili, i nastavljaju da stvaraju, modele koji su ušli u istoriju automobilizma. Lepota i dinamičnost uvek su bile ono zbog čega se svaka kreacija italijanskog brenda isticala, a osvajanje ''Nagrade za najbolji brend'' u Nemačkoj dodatno obogaćuje već pozamašnu kolekciju trofeja koji je doneo kući u Italiju tokom poslednjih nekoliko godina. 

      Alfa Romeo Giulietta dobila je dizajnersku nagradu ''autonis'' od  časopisa Auto, Motor und Sport i ''Trofej za dizajn'' od časopisa Auto Zeitung između ostalih. Dizajn modela Alfa Romeo Giulia osvojio je, pored ostalog, nagradu ''Red Dot'' u Nemačkoj, i nagradu ''Compasso d'Oro'', jedno od najprestižnijih priznanja širom sveta. Alfa Romeo Stelvio, prvi SUV brenda, takođe je pobedio na takmičenju ''autonis'' koje je organizovao časopis Auto, Motor und Sport.
      • 0 replies
    • Post in Fiat Ducato
      Za predstavljanje modela E-Ducato, prvog električnog Ducato modela sa 100% nultim emisijama, Fiat Professional je izabrao 22. april, Dan planete Zemlje, svetski događaj usmeren ka zaštiti životne sredine i širenju ekoloških informacija i obrazovanja. E-Ducato je predstavljen ''na putu'' na web konferenciji koja se održavala na nekoliko mesta, a čiji je domaćin bio Massimo Temporelli, univerzitetski predavač koji zna kako da učini nauku zanimljivom. Temporelli se povezao sa nekoliko menadžera Stellantisa i DHL-a, uključujući Eric Laforgea, glavnog za LCV (light commercial vehilces) in Enlarged Europe u kompaniji Stellantis i Albertom Nobisom, izvršnim direktorom kompanije DHL EXPRESS Europe, koji su produbili saradnju dve kompanije u proizvodnji novog modela.
       
      Rečima Erica Laforgea: ''Kada jer reč o modelu E-Ducato krenuli smo od ideje da stvorimo ne samo ekološko vozilo, već i celokupno rešenje za mobilnost, koje karakterišu svestranost, pouzdanost, efikasnost i održivost (i na ekološkom i na ekonomskom nivou): ukratko, radni alat za izgradnju vašeg poslovanja poštujući ekološke propise, model spreman za svaku misiju, beskompromisno ciljajući da bude merilo na tržištu i da bude opremljen istim mogućnostima kao i vozila sa motorima sa unutrašnjim sagorevanjem. Njegovih 400 konfiguracija znači da može da zadovolji potrebe svih profesionalnih operatera, od špeditera i građevinskih kompanija do zanatlija i gradskih pružalaca usluga.''
       
      Polazeći od konfiguracije elektronike, ovo potvrđuje da je E-Ducato dizajniran prema zahtevima kupaca. Zahvaljujući originalnoj, beskompromisnoj arhitekturi u duhu ''samo napred'', bez suvišne težine na dnu šasije i sa povećim rastojanjem između bočnih šina, baterije novog modela optimalno su postavljene ispod poda, ostavljajući kapacitet za tovar koji varira od 10 do 17 cc u pogledu zapremine, kao i skoro 2 tone u pogledu mase...

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.
    • Post in Alfa Romeo Giulia
      U 15 časova u nedelju 18. aprila druga runda Svetskog šampionata Formule 1 započeće na stazi Enco i Dino Ferari u Imoli. Iako se i dalje odigrava iza zatvorenih vrata, ovaj događaj će imati ogroman medijski uticaj.

      Kako bi se proslavila ova prilika, regija Emilija-Romanja, u partnerstvu sa Ministarstvom spoljnih poslova Italije, pripremila je komunikacionu kampanju fokusiranu na koncept ''Made in Italy'' i italijansku izvrsnost na polju automobilizma. Alfa Romeo, perjanica italijanskog sportskog duha na četiri točka, odabrao je ovu pozornicu za zvanični debi modela Giulia GTAm.
       
      Super-automobil Biscione-a, čiji logo je već prepoznatljiv na uniformama vozača Alfa Romeo Racing Orlen trkačkog tima, specijalni je gost na traci pit-stopa, zajedno sa vozačima Kimijem Raikonenom i Antonijem Đovinacijem. U razvojnoj fazi oni su podržali Alfa Romeo tim putem testiranja koje je bilo usmereno na usavršavanje projekta, a sada odaju počast brendu time što će dočekati u garaži tima najmoćniji automobil koji je Alfa Romeo ikada proizveo.

      Zajedno sa svojom ''sestrom'' modelom GTA, Giulia GTAm predstavlja naslednicu modela Giulia Gran Turismo Alleggerita iz 1965. godine, jednog od najuspešnijih automobila brenda Alfa Romeo u istoriji. Zahvaljujući plodnoj sinergiji sa timom švajcarske kompanije Sauber Engineering, GTAm uvodi tehnička i aerodinamička rešenja koja predstavljaju svojevrsni mig svetu trka i Formule 1, kao što je korišćenje ultra-lakih materijala i komponenti od ugljeničkih vlakana, kako bi se unapredio odnos težine i snage i usavršila aerodinamičnost; ili 20-inčne felne sa jednim zavrtnjem za fiksiranje felne, rešenjem koje je tipično u svetu jednosedišnih F1 vozila, ali jedinstveno na tržištu drumskih sedana.

      Alfa Romeo Giulia GTAm i staza: slika koja je postala stvarnost na legendarnoj stazi Imola.
      Sve fotografije možete pogledati klikom na naslovnu sliku iznad.
    • Post in Porodica 500 je osvežena, modernija i tehnološki razvijenija
      Kako vreme odmiče, automobili su sve više digitalni, a tehnološke kompanije traže partnera iz automobilske industrije kako bi napravili automobil, pa je tako Fiat napravio saradnju sa kompanijom Google. Ovo bi mogla da bude najekstremnija saradnja do sada, Fiat 500, 500X crossover i 500L su vreć brendirani Google bojama i grafikonima, a iznad prednjih točkova će biti ugravirano ''Hey Google'', piše B92.

      Takođe, na sedištima se može pronaći ''Hey Google'' natpis, što je do sada viđeno, ali sa spoljne strane automobila baš i nije. Sva tri pomenuta automobila će imati ekrane od 7 inča osetljive na dodir sa instaliranim Google Assistant, a neki u ponudi imaju unikatne opcije zbog Fiat Mopar Connect servisa.

      Video možete pogledati klikom na sliku iznad teksta.
    • Post in Alfa Romeo Giulia
      Formula 1 se vratila prošlog vikenda, sa prvom trkom koja se vozila na Bahrain International Circuit stazi. Za početak nove sezone, Alfa Romeo tim odlučio je da provoza svoj C41 bolid zajedno sa Giulia GTAm ulično leganim automobilom jednom stazom, ali ne u Bahreinu. Vozači tima, Kimi Raikonen i Antonio Đovanazi nalazili su se u odelima opremljenim sa GTA i GTAm imenima tokom prethodne nedelje, u čast najmoćnijeg proizvodnog automobila performansi italijanskog brenda do dana današnjeg.
       
      Giulia GTA i GTAm modeli poseduju pogonske sklopove koji su gotovo isti kao kod normalnih Quadrifoglio automobila, osim što poseduju dodatnih 30 konja. Ovo možda ne deluje kao preterano poboljšanje, ali najbitnija razlika se zapravo krije u poboljšanoj aerodinamici automobila, zajedno sa upravljačkim modifikacijama.

      Raikonen i Đovanazi su lično bili uključeni u razvoj GTA i GTAm automobila, provodeći svoje vreme sa njima na stazi Balocco Proving Ground. Vešanje novih varijanti poseduje nove opruge, amortizere i koševe, sa obe osovine proširene za pedeset milimetara. Po pitanju aerodinamike, obe verzije, GTA i GTAm poseduju nove branike, pragove i ekstraktore, dok GTAm poseduje prednosti dodatnog velikog stabilizatora pozadi. Po pitanju redukcije kilaže, GTAm smršao je za sto kilograma, u poređenju sa modelom Quadrifoglio koji teži 1.726 kg, zajvaljujući ekstenzivnom upotrebom ugljeničnih vlakana, upotrebom leksana na bočnim i zadnjim prozorima umesto stakla, točkova sa centralnim zaključavanjem i uklanjanjem zadnja tri sedišta.

      Kompletan tekst i video možete pogledati klikom na najavnu fotografiju iznad.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. Aleksandar67
      Aleksandar67
      (54 years old)
    2. b.slavko
      b.slavko
      (45 years old)
    3. ciro993
      ciro993
      (28 years old)
    4. KlokanJack
      KlokanJack
      (29 years old)
    5. Slavko76
      Slavko76
      (45 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...