Jump to content
FAS Goran
  1. FLCS Forum

    1. Ako ne znate gde da otvorite svoju temu...

      ...uradite to ovde, a Administracija foruma će je zatim prebaciti gde treba. :)

      220
      posts
    2. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      690
      posts
    3. 162
      posts
    4. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 29739
      posts
    2. 2053
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5799
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 213612
      posts
    2. 48831
      posts
    3. 97371
      posts
    4. 9477
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      19448
      posts
    6. 21610
      posts
    7. 14294
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8525
      posts
    2. 7083
      posts
    3. 3865
      posts
    4. 19181
      posts
    5. 32935
      posts
    6. 45509
      posts
    7. 6833
      posts
    8. 10530
      posts
    9. 1538
      posts
    10. 3272
      posts
    11. 3293
      posts
    12. 811
      posts
    13. 6320
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      36530
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      37954
      posts
    3. 24268
      posts
    4. 113396
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      319
      posts
    6. 14669
      posts
    7. 60605
      posts
    8. 5275
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 580
      posts
    2. 2993
      posts
    3. 2951
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (114059 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 4
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 11571
      posts
    2. 23070
      posts
    3. 14112
      posts
    4. 3061
      posts
    5. 2155
      posts
    6. 15691
      posts
  • Who's Online   1 Member, 0 Anonymous, 43 Guests (See full list)

  • Member Statistics

    21185
    Total Members
    2365
    Most Online
    nenadedb
    Newest Member
    nenadedb
    Joined
  • Forum Statistics

    37033
    Total Topics
    1033546
    Total Posts

 

 



  • Our picks

    • Post in Alfa Romeo Tonale / Alfa Romeo C-SUV
      Dolazak modela Alfa Romeo Tonale Plug-In Hybrid Q4 označava poslednje vozilo koje će biti uvršteno u gamu Tonale - model sa kojim je brend zakoračio u svet elektrifikacije, ostajući veran svom italijanskom, sportskom genetskom kodu kreiranom 1910.

      Nova verzija predstavlja vrhunac game i otvara novo poglavlje u metamorfozi brenda Alfa Romeo, jer kombinuje maksimalnu ekonomičnost i sportski duh: više od 80km autonomije u urbanom ciklusu, 600m u ukupnom ciklusu, sa emisijama smanjenim na 26g/km. Model je dizajniran tako da ispuni potrebe kupaca koji, danas više nego ikad, traže tehnologiju, komfor i bezbednost u sportskom vozilu, pored visokih performansi.

      Tonale Plug-In Hybrid Q4 pokazuje u kom smeru Alfa Romeo želi da povede svoj koncept sportskog duha. Pored toga, zahvaljujući najboljoj prostranosti u gami, većem komforu, tihoj vožnji i smanjenim emisijama, model je idealan za putovanja, samostalno ili s porodicom, jer garantuje maksimalnu bezbednost i pouzdanost, kako u gradu tako i na dugim putovanjima.

      Vozne osobine modela Tonale Plug-In Hybrid Q4 su najbolje u klasi, a njegova tehnologija i povezanost čine ga tehnološki najnaprednijim Alfa Romeo modelom ikada. Kvalitet i pažnja posvećena detaljima spojeni su sa dinamičnim karakteristikama, sa ciljem stvaranja novog koncepta sportskog duha za XXI vek.

      Istorijski Alfa Romeo znak je osvežen tako da naglasi proces elektrifikacije brenda: elegantni electro-biscione odštampan na zadnjem levom prozoru jedinstveni je deo modela Tonale Plug-In Hybrid Q4 i dopunjava ga zatamnjeno staklo. Tonale Plug-In Hybrid Q4 je kamen temeljac u procesu ''od nule do nule'' brenda Alfa Romeo, koji će preći put od 0% elektrifikovanog brenda na početku 2022. godine do toga da postane 100% elektrifikovan brend sa nultim emisijama u 2027. Pored toga, time što će završiti ovu evoluciju za samo pet godina, Alfa Romeo je spreman da postane automobilski brend koji je najbrže postigao ugljeničnu neutralnost.

      Zahvaljujući novom motoru modela Plug-In Hybrid Q4, Alfa Romeo Tonale pruža maksimalnu ekonomičnost i održivost, jer su sistemi za elektrifikaciju dizajnirani poštujući filozofiju brenda. Plug-In Hybrid Q4 sistem od 280KS je najbolji u pogledu performansi i trajanja baterije.

      Napredni hibridni sistem kombinuje 1.3 litarski 4-cilindrični MultiAir motor sa turbo punjenjem sa 180KS, koji obezbeđuje trakciju za prednju osovinu, dok električni motor može da obezbedi 90kW (121KS) maksimalne snage i 250 Nm obrtnog momenta za zadnju osovinu.

      306V litijumsko-jonska baterija od 15.5 kWh omogućava električnu autonomiju od 80km u urbanom ciklusu i više od 600km ukupne autonomije, što čini model Tonale Plug-In Hybrid Q4 jednim od najekonomičnijih plug-in hibridnih terenaca.

      Kompletan tekst i još dosta fotografija možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Fiat 500 / Fiat 500e
      Brend Abarth je spreman da započne novu eru: nove lokacije, novi projekti, nova snaga.
      Prvi potpuno električni Abarth model imaće svoju svetsku premijeru u utorak 22. novembra 2022. u 14 časova po evropskom vremenu.

      Tim brenda je uzbuđen da vam predstavi novu eru ''škorpiona'' i da pokaže kako će Abarth Novi 500 biti više Abarth nego ikada pre. Spremite se za veliki događaj i pratite ga na Abarth YouTube kanalu.

      Klikom na najavnu fotografiju iznad otvara Vam se kompletna informacija.
    • Post in Abarth
      Konfigurisanje novog, uzbudljivog i ekskluzivnog Abarth automobila nikada nije bilo tako jednostavno zahvaljujući novom intuitivnom i inovativnom iskustvu za korisnike brenda. Nova Abarth gama je usavršena u skladu sa strategijom koja glasi ''jednostavnost i zadovoljstvo kupaca''. Sve što je potrebno je nekoliko minuta da napravite sopstveni Abarth po meri, kao da je u pitanju krojeno italijansko odelo, na osnovu vaših ličnih potreba i ukusa.

      Možete da odaberete željeni nivo adrenalina izborom između 165CV Abarth 595 ili 180CV Abarth 695. Obe verzije nude uzbudljive performanse, riku auspuha, nesputan i zabavan, a pritom smeo stil, i naravno, užitak pri vožnji. Potom možete izabrati jednu od dve duše, Turismo ili Competizione, koje su dostupne za oba pogonska sistema, u hečbek i kabriolet verziji.

      Konkretno, duša Turismo je povezana sa vrednostima stila i komfora, koje su tipične za italijanski koncept Granturismo, i zato su namenjene za kupce koji žele da se istaknu, i one koji vole grad, ali i dalje žele da žive smelo. Ima crna kožna sedišta, 17-inčne Turismo alu-felne i znak Turismo.

      S druge strane, Competizione je napravljen za vrhunske performanse i ljubitelje sportskog duha, kao i one koji žele da uživaju u vožnji na putu na isti način kao i na trkačkoj stazi. Ukratko, ova duša je posvećena onima koji nikada ne propuštaju da pretvore putovanje u nezaboravno iskustvo. Ima Sabelt Carbon sedišta, 17-inčne Competizione alu-felne i znak Competizione.

      Kada napravite ovaj uzbudljivi korak, možete da podesite sopstvene personalizovane verzije, pomoću dva klasična paketa. Oni odmah podsećaju na legendarne setove za podešavanje „škorpiona“, zahvaljujući kojima su standardna vozila pretvarana u nepobediva trkačka vozila šezdesetih.

      Dva paketa odražavaju suštinske vrednosti performansi i stila ovog brenda:
      - Tech: dizajniran za kupce koji žele visokotehnološku opremu, obuhvata i 7-inčni Navi sistem i Clima auto.
      - Comfort: dizajniran za one koji žele premijum mogućnosti kako bi se isticali u svakoj prilici, obuhvata i Beats audio sistem i Xenon svetla.

      Konačno, možete da izaberete svoju omiljenu smelu boju kako biste završili konfiguraciju svog novog Abartha. Debitovaće i nova ''Orange Racing'' boja koja je napravljena kombinacijom klasičnih boja brenda, žute i crvene. To je suština Abarth brenda i predstavlja boje koje su učinile ''škorpiona'' legendarnim. Ukratko, to je boja Abarth-ovih instikata. Smela i upadljiva boja, čije ime podseća na svet trka, bazirana je na istorijskoj povezanosti brenda i ograničene serije Fiat 131 Racing Volumetrico Abarth sa bojom Orange Racing 255.
    • Post in Alfa Romeo Giulia
      Nova Giulia upravo debituje. Jedinstveni pristup lepoti italijanskog dizajna brenda Alfa Romeo postao je još zavodljiviji i moderniji, sa stilskim intervencijama na prednjim delu, koja stvaraju jasan i snažan utisak srodnosti sa modelom Tonale. Nova Giulia je dostupna od februara 2023. godine.
       
      - Novi izgled
      Na prednjem delu maska hladnjaka, gde je postavljen logo, kao i niže rešetke dva glavna usisnika za vazduh dobile su jedinstven izgled koji predstavlja modernu interpretaciju poznate i upečatljive ''Trilobo'' rešetke. Farovi zapravo čine glavni novi element u prednjem delu.
      Danas na modelu Giulia debituju farovi ''3+3'', sa 100% LED Adaptive Matrix svetlima. To stvara snažan osećaj porodične bliskosti sa modelom Tonale i istovremeno podseća na jedan od poznatih elemenata brenda koji su uveli legendarni model Alfa Romeo SZ Zagato i konceptualni model Alfa Romeo Proteo. Tri modula čine jedinstven prednji deo i pružaju dnevno svetlo, dinamičan signal za skretanje koji obezbeđuje najbolje uslove osvetljenja zahvaljujući uvođenju dve sofisticirane tehnologije
       
      - Nova, potpuno digitalna instrument tabla
      Nova Giulia je opremljena najsavremenijom tehnologijom kako bi se omogućilo komforno i povezano iskustvo, dok u isto vreme pruža prepoznatljivo zadovoljstvo vožnje Alfa Romeo modela. Najvažnija promena može se uočiti na instrument tabli, sa njenim istorijskim ''teleskopskim'' dizajnom. Sadrži novi, kompletno digitalni 12.3-inčni TFT ekran, gde je moguće pristupiti svim informacijama o vozilu i parametrima koji se odnose na tehnologije autonomne vožnje. Nadalje, klaster je dostupan u tri varijante: Evolved, Relax i Heritage.

      - Dinamika vožnje koja je najbolja u segmentu
      Dinamika vožnje je ponovo najbolja u klasi. Giulia pruža intenzivno iskustvo vožnje u autentičnom Alfa Romeo duhu, što podrazumeva odgovarajuću ravnotežu između italijanskog dizajna, vrhunskih motora, savršene raspodele težine, specijalnih tehnoloških rešenja i izvrsnog odnosa težine i snage.
      Suština današnjih i starijih modela brenda Alfa Romeo sadržana je u ''magičnoj'' formuli koja je, od modela Tonale (simbola metamorfoze brenda), nastavila da redefiniše sportski duh za XXI vek tako da on obuhvata i održivost. Kako bi se postigao novi nivo efikasnog sportskog karaktera s visokim performansama, globalni italijanski brend može da se osloni na svoju poznatu izvrsnost. Sve što je potrebno je da sednete u nove modele Giulia i Stelvio kako biste razumeli da ste na putu u budućnost vožnje.
       
      - Novi Giulia i Stelvio nude značajne promene u pogledu motora: na svim modelima u gami, sada je dostupan i 160 dizel motor sa pogonom na zadnjim točkovima. Konačno, tu su i moćni benzinski motor od 280 KS sa pogonom na četiri točka i dizel motor od 210 KS.

      Kompletan tekst i još fotografija možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Alfa Romeo SUV - Alfa Romeo Stelvio
      Novi Stelvio upravo debituje. Ovaj nagrađivan model osvojio je međunarodnu zajednicu zahvaljujući prepoznatljivoj izvrsnosti brenda - savršena raspodela težine, najbolja dinamika vožnje u klasi, vrhunska tehnološka i pogonska rešenja - i bezvremenski dizajn koji čini svako Alfa Romeo vozilo dugotrajnim ''umetničkim delom na točkovima.'' Danas, jedinstveni pristup lepoti italijanskog dizajna brenda Alfa Romeo postao je još zavodljiviji i moderniji, sa stilskim intervencijama na prednjim delu, koja stvaraju jasan i snažan utisak srodnosti sa modelom Tonale. Novi Stelvio je dostupan od februara 2023. godine.
       
      - Novi izgled
      Na prednjem delu maska hladnjaka, gde je postavljen logo, kao i niže rešetke dva glavna usisnika za vazduh dobile su jedinstven izgled koji predstavlja modernu interpretaciju poznate i upečatljive ''Trilobo'' rešetke. Farovi zapravo čine glavni novi element u prednjem delu.

      Danas na modelu Stelvio debituju farovi ''3+3'', sa 100% LED Adaptive Matrix svetlima. To stvara snažan osećaj porodične bliskosti sa modelom Tonale i istovremeno podseća na jedan od poznatih elemenata brenda koji su uveli legendarni model Alfa Romeo SZ Zagato i konceptualni model Alfa Romeo Proteo. Tri modula čine jedinstven prednji deo i pružaju dnevno svetlo, dinamičan signal za skretanje koji obezbeđuje najbolje uslove osvetljenja zahvaljujući uvođenju dve sofisticirane tehnologije: ''Adaptivni sistem prednjih svetala'', koji konstantno podešava oborena svetla na osnovu brzine i uslova vožnje, kao i ''Tehnologija segmentovanih dugih svetala bez odsjaja'', koja u uslovima lošeg osvetljenja automatski detektuju oba smera saobraćaja kako bi se izbeglo zaslepljivanje drugih vozača, a za kraj, tu je i uređaj ''Dobrodošli i doviđenja'', funkcija koja se uključi svaki put kada vozač zatvori ili otvori vrata automobila.

      Sve to znači više efikasnosti - u pogledu trajanja i uštede energije - i više bezbednosti zbog manje zamora očiju i većeg komfora pri vožnji. Raspored grupe zadnjih LED svetala, koji omogućava savršenu kombinaciju stila i sofisticiranih tehnologija, takođe je napravljen tako da naglasi sportski duh modela. Konkretno, novi Stelvio ima nova zadnja svetla pokrivena zadimljenim staklom sa sjajnim crnim finišom.
       
      - Nova, potpuno digitalna instrument tabla
      Novi Stelvio je opremljena najsavremenijom tehnologijom kako bi se omogućilo komforno i povezano iskustvo, dok u isto vreme pruža prepoznatljivo zadovoljstvo vožnje Alfa Romeo modela. Najvažnija promena može se uočiti na instrument tabli, sa njenim istorijskim ''teleskopskim'' dizajnom. Sadrži novi, kompletno digitalni 12.3-inčni TFT ekran, gde je moguće pristupiti svim informacijama o vozilu i parametrima koji se odnose na tehnologije autonomne vožnje. Nadalje, klaster je dostupan u tri varijante: Evolved, Relax i Heritage.

      Kompletan tekst i još fotografija možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Alfa Romeo Sauber / Alfa Romeo Racing
      Emitovana je dugoočekivana druga epizoda dokumentarne serije ''Mimo vidljivog'', koju potpisuje Alfa Romeo, a koja pruža javnosti pogled ''iza kulisa, i još dublje'', u svet Alfa Romeo F1 tima Orlen. Pet digitalnih epizoda otkrivaju izazovnu dnevnu rutinu prepunu adrenalina koju praktikuje više od 500 članova tima uključenih u najgledanije svetsko takmičenje u moto-sportu.

      Druga epizoda, ''Poverenje se stiče'', ističe intenzitet i koncentraciju sa kojom se dvojica vozača, Valteri Botas i Žu Gvanju, psihički i fizički pripremaju za sezonu. Priprema je sačinjena od intenzivnih fizičkih i psiholoških treninga, iscrpljujućih fizičkih testova i specijalnih tehničkih testova koji simuliraju aktivnosti na stazi. Zapravo, u nedeljama pre trke, motivacija, strast i koncentracija postaju ključ za ostvarenje jedinog cilja: a to je postizanje izuzetnih performansi.

      Zbog toga svaki dan uz vozače radi nekoliko profesionalaca, od trenera sportskih performansi do fizioterapeuta, psihologa pa čak i mentalnog trenera. Mentalna snaga vozača je ključna za suočavanje sa 23 trke bez gubljenja staloženosti i koncentracije. Isto tako je važna i fizička priprema, stoga vozači dele svoje vreme između dugih treninga u teretani i specijalnih sesija u simulatoru.

      Snaga i izdržljivost su od suštinske važnosti, ali bez opterećivanja sportiste; u Formuli 1, svaki gram pravi razliku. Obuka je specifična i funkcioniše za odnos između čoveka i mašine; i najmanji detalji postaju ključni, kao što je intenzivan rad na mišićima vrata.

      Takođe postoje mnogobrojni faktori koji utiču na učinak vozača koji se moraju uzeti u obzir: duga putovanja do staza širom sveta, ''džet-leg'' i stres u danima trka. Međuljudski odnosi formirani unutar tima takođe postaju ''energija'' koja motiviše konstantno poboljšanje i održava motivaciju na najvišem nivou.

      Zato će šira javnost u drugoj epizodi imati priliku da upozna i oseti deo sveta vozača Alfa Romeo F1 tima Orlen prepunog adrenalina. ''Poverenje se stiče'' emituje se na zvaničnim stranicama društvenih medija Alfa Romea i na YouTube kanalu. Ostanite sa nama za sledeće epizode koje se ne mogu propustiti!

      Video možete pregledati klikom na najavnu sliku iznad.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • Vožnja na rezervi i gašenje zbog manjka goriva     Cene goriva su visoke, a kućni budžeti sve plići. Mnogi od nas taktiziraju s punjenjem goriva, čeka se poslednji trenutak, a neretko se ide i dalje od toga, vozi se na rezervi s uključenom žutom lampicom, gotovo do poslednje kapi goriva. Da li je to dobro za automobil? Mnogo se pisalo o ovoj temi, a evo i nekih novih saznanja.   ''Apsolutno bi trebalo izbegavati vožnju sa rezervoarom koji je gotovo prazan. To može dovesti do skupih oštećenja sistema ubrizgavanja goriva'', upozorava Hans-Ulrich Sander, stručnjak za motorna vozila u nemačkoj organizaciji TÜV Rheinland. Kod starijih vozila, rad sa minimalnom količinom goriva i gašenje motora zbog iscrpljivanja i poslednje kapi goriva je često rezultirao oštećenjem sistema goriva. Pokvarene pumpe za ubrizgavanje nisu bile neuobičajene, objašnjava stručnjak za vozila Torsten Hesse iz TÜV-a Thüringen. Gašenje motora zbog manjka goriva moglo je da rezultira i kvarom motora. Kod starijih dizelaša sa mehaničkim ubrizgavanjem, vožnja u rezervi je relativno bezbolna. Čak ni moderni motori više nisu toliko ranjivi nakon što se rezervoar isprazni, tvrde proizvođači.   Ipak, stručnjaci savetuju da se rezerva ne iscrpi u potpunosti. Uprkos korišćenju filtera za gorivo, čestice prljavštine koje se talože u gorivu mogu da budu usisane kada se iscrpljuju poslednje zalihe iz rezervoara. Čisto sagorevanje goriva tada više nije zagarantovano. Ako je rezervoar prazan, prvo morate napuniti dizel gorivo ili benzin. Međutim, može proći nekoliko pokušaja paljenja pre ponovnog pokretanja motora.   preuzeto sa - Auto Blog
    • Unikatni TechArt GTstreet R     TechArt GTstreet R se bazira na Porscheu 911, a predviđeno je da se ponudi ukupno 87 primeraka (cene modifikacija počinju od 73.000 evra). Na slikama je međutim posebni primerak GTstreet R koji je izložen na sajmu u Manili i ima eksterijer sa umetničkim delima filipinskog umetnika Ronalda Venture.     Ventura je naime naslikao portret tigrovog lica zajedno sa jarko žutim očima kako bi se uskladio sa ostatkom eksterijera automobila.     Što se ostalog tiče, i ovaj TechArt GTstreet R je dobio novi prednji spojler, redizajniranu haubu, otvore na prednjim blatobranima, zadnje krilo od ugljeničnih vlakana, izmenjeni zadnji branik i difuzor, kao i modifikovani kožni enterijer. Motor je 3.8 šestocilindraš sa novim turbo punjačima i raspolaže sa 789KS i 950 Nm obrtnog momenta.   preuzeto sa - Auto Blog
    • @shortee   Aktuelno?    
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. banereddevil
      banereddevil
      (43 years old)
    2. Dino_stilo
      Dino_stilo
      (53 years old)
    3. djape1977
      djape1977
      (45 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...