Jump to content

Forums

  1. FLCS Forum

    1. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      422
      posts
    2. 101
      posts
    3. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 28935
      posts
    2. 1978
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5438
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 184655
      posts
    2. 38377
      posts
    3. 81060
      posts
    4. 8912
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      17625
      posts
    6. 19571
      posts
    7. Uradi sam

      Korak po korak do rešavanja nekog problema...

      12331
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8265
      posts
    2. 5710
      posts
    3. 3824
      posts
    4. 18220
      posts
    5. 30619
      posts
    6. 42017
      posts
    7. 4537
      posts
    8. 9095
      posts
    9. 2747
      posts
    10. 2736
      posts
    11. 409
      posts
    12. 5730
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      31722
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      22342
      posts
    3. 12128
      posts
    4. 99868
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      313
      posts
    6. 8688
      posts
    7. 40549
      posts
    8. 4320
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 572
      posts
    2. 2565
      posts
    3. 2872
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (40150 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 3
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 10901
      posts
    2. 22011
      posts
    3. 13278
      posts
    4. 2926
      posts
    5. 1965
      posts
    6. 15123
      posts
  • Our picks

    • Pozivamo Vas na magično slavlje povodom našeg jubileja.
      Posetite Fiat salone 14. i 15. Juna i budite prvi koji će ostvariti pravo na ovu specijalnu ponudu.
      Spremili smo za vas nezaboravan program, goste iznenađenja i 120 razloga zbog kojih ćete početi da verujete u čuda.
      • 18 replies
    • Novitec Ferrari 812 N-LARGO - Najagresivniji Ferrari ikada?

      Novitec će napraviti samo 18 komada ovakvih verzija Ferrari 812 Superfast. Od tog broja, prva dva su gotova: crveni i beli.

      Novi točkovi, novi izduv, novi dizajn spolja zbog kojih je auto proširen (pozadi) za celih 14 cm u odnosu na fabričku verziju, a prednji deo je širi za 7 cm. Beli ima i novu unutrašnjost, dok je kod crvenog ostala fabrička. Atmosferski V12 motor sa fabričkih 800 ide na 840 konja, a obrtni moment isto tako blago podignut na 750 Nm. To znači do stotke za 2.8 sekundi i maksimum od 345 Km/h...
    • FCA je predložio Renault-u spajanje u akcijama vredno 32.6 milijardi evra, koje će prekomponovati globalnu autoindustriju. Predlog obuhvata stvaranje nove kompanije u kojoj bi Fiat i Renault imali po 50% vlasništva, a zajedno bi godišnje proizvodili oko 8.7 miliona vozila, čime bi izbili na treće mesto (iza VW i Toyote) na svetu. Ta nova grupa bi imala godišnje prihode od skoro 170 milijardi evra, i operativni profit koji bi prelazio 10 milijardi evra. Imali bi jako prisustvo u Severnoj Americi, Evropi i Južnoj Americi, a sarađivali bi široko - od malih električnih automobila do pik-upova.

      Glavnim pozicijama u novoj kompaniji se ne bavi današnji predlog koji je Fiat poslao. Ipak, nezvanično se saznaje da će John Elkann (koji danas vodi Exor, firmu koju porodica Agnelli koristi za investiranje), postati predsedavajući u kombinovanoj kompaniji, dok će sadašnji šef Renault-a Jean-Dominique Senard biti imenovan za izvršnog direktora kompanije. Današnji prvi čovek FCA Mike Manley će biti imenovan na poziciju glavnog operativnog šefa kompanije. Odbor će imati 11 članova: 4 iz FCA, 4 iz Renault-a, 1 iz Nissan-a.
      Iako nije pomenuto u predlogu, on će sigurno uticati na planove Renault-a da se spoji sa Nissan-om. Od toga na kratki rok sada sigurno nema ništa, a pitanje je šta će biti i na duže staze. Generalno će to delovati pozitivno na odnos Renault-a i Nissan-a jer godinama unazad već Renault želi da se spoji, a Nissan baš i ne...što je dovelo do određenih tenzija u okviru Alijanse koju imaju. Sada, kada ta tema odlazi sa stola, neće više biti ni razloga za presiju u njihovim odnosima.
       
      FCA procenjuje da će kroz sinergiju sa Renault-om obe kompanije uštedeti preko 5 milijardi evra kroz svoje poslovanje. Ušteda će doći kroz zajednička ulaganja u automobilske platforme, pogon, uopšte tehnologije. Ne i kroz zatvaranja postojećih fabrika.
      • 121 replies
    • Prema najnovijoj studiji, najviše poverenja u marku imaju upravo vlasnici Alfa Romea
       
      AMCI-eva studija pod nazivom ''Trusted Automotive Brand Study'' je pokazala da tradicionalni fokus proizvođača prema kvalitetu, zadovoljstvu i eliminaciji problema ima malo veze sa poverenjem klijenta u određenu marku, piše ''Automotive News''. Umesto toga, ova studija kaže da se automarke moraju usmeriti prema tri osnovna načela, i to kompetenciji, integritetu i empatiji. ''Fokus na zadovoljstvu i kvalitetu se bazira na osiguranju da nema negativnih posledica i industrija je tu napravila strašan pomak unazad nekoliko decenija. Ali zadovoljstvo nije dovoljno, nego je potrebna celokupnost i empatija da bi se razvila emocionalna veza poverenja koja vodi do lojalnosti'', objašnjava Ian Beavis iz AMCI-a.
       
      A studija je pokazala da se tu najbolje snalazi Alfa Romeo, marka kojoj se stalno spočitavaju problemi sa kvalitetom. Osvojila je 51 od 100 bodova i time postala luksuzna marka kojoj se najviše veruje. A za to je najzaslužniji novi poslovni model kompanije koji korisniku daje mogućnost kontrole control nad tim koju vrstu korisničkog iskustva žele, objašnjava Beavis. Za utehu, većina luksuznih brendova je napredovala, a jedini koji su pali na listi su Tesla, BMW i Infiniti. Sa druge strane, u konkurenciji brendova za široke mase najbolje ocene je dobila Honda, pre svega zbog brige za klijente tokom opoziva vazdušnih jastuka Takata. Najveći pozitivni skok beleži Mazda, a prati je Hyundai, obe marke koje su uvele nove programe podrške za klijente.

      AMCI-eva studija je sprovedena sa oko 2.500 vlasnika automobila, i to 34 različite marke. Studijom su obuhvaćeni samo oni vlasnici koji su istoj marki verni bar pet godina.
      • 1 reply
    • Specijalna ponuda za privrednike i male preduzetnike najbolje opremljenog modela - Fiat 500L Cross N1 - je u toku, a automobil uskoro dostupan kod svih ovlašćenih dilera u Srbiji.
      Najatraktivnija verzija fiat 500L Cross N1 (sa N1 homlogacijom), koja raspolaže najsavremenijom tehnologijom, specijalna je ponuda, a automobil će biti dostupan kod svih ovlašćenih FCA dilera u Srbiji.

      ''Fiat Professional je već godinama najprodavaniji brend na tržistu Srbije kada su laka komercijalna vozila u pitanju. Tokom proteklog sajma automobila uz već dobro poznate modele iz game LCV: Fiorino, Doblo i Ducato, tržištu je predstavljen model Fiat 500L Cross sa N1 homologacijom. Ova jedinstvena ponuda namenjena pravnim licima, pravi je primer spoja posla i zadovoljstva. Pobrinuli smo se da kupci dobiju atraktivan i bogato opremljen Crossover'', istakao je Igor Ševo, komercijalni direktor FCA Srbija.

      Najnovija ovakva ponuda Crossover modela ima: 7'' multimediu, automatski klima uređaj, tempomat, kameru za parkiranje, parking senzore pozadi, led dnevna svetla, svetla za maglu, 17'' aluminijumske felne i sl. O vozilu i ponudi se možete informisati u najbližem dilerstvu i među prvima ga poručiti. Specijalne pogodnosti za privrednike i male preduzetnike osim opreme je cena vozila i činjenica da se ostvaruje pravo na povrat PDV-a prilikom kupovine i eksploatacije vozila. Novi 500L Cross N1 je automobil koji može da ide bilo gde i bilo kad, brz u saobraćaju, u sportskom režimu van grada, savršen na zahtevnom terenu i automobil je za život punim plućima.
    • Dokumentarac ''Šta je iza?'' kroz nekoliko epizoda pokazuje kako se rađa FCA automobil, od razvojne faze do testiranja u najteži uslovima. Tokom više od godinu dana filmska ekipa je snimila oko 1.500 sati materijala, a prva epizoda je u Švedskoj, gde se vrše testiranja na surovoj skandinavskoj zimi gde temperatura dostiže i -40 °C.

      Druga epizoda biće dijametralno suprotna, pouzdanost mehaničkih delova i njihova otpornost klimatskim uslovima je testirana u Kalahari pustinji u Južnoj Africi gde su moguće temperature od 50 °C. FCA potom pokazuje kakve testove sprovodi u svojim centrima, na trkačkim stazama, gradskim ulicama i vazdušnim tunelima. U narednim epizodama se očekuju teme poput električnih i samovozećih automobila.
      • 0 replies
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. aramis011
      aramis011
      (53 years old)
    2. chila
      chila
      (42 years old)
    3. DavorNS
      DavorNS
      (35 years old)
    4. Simply the best
      Simply the best
      (30 years old)
×