Jump to content
FAS Euroauto Goran Vlada
  1. FLCS Forum

    1. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      488
      posts
    2. 112
      posts
    3. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 29125
      posts
    2. 2016
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5546
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 191763
      posts
    2. 41343
      posts
    3. 85123
      posts
    4. 9038
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      18350
      posts
    6. 20094
      posts
    7. Uradi sam

      Korak po korak do rešavanja nekog problema...

      12678
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8335
      posts
    2. 6023
      posts
    3. 3842
      posts
    4. 18565
      posts
    5. 31401
      posts
    6. 42978
      posts
    7. 5153
      posts
    8. 9295
      posts
    9. 2903
      posts
    10. 2904
      posts
    11. 550
      posts
    12. 5867
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      33053
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      25401
      posts
    3. 13646
      posts
    4. 102606
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      318
      posts
    6. 9786
      posts
    7. 44098
      posts
    8. 4531
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 573
      posts
    2. 2768
      posts
    3. 2901
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (44262 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 3
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 11547
      posts
    2. 22350
      posts
    3. 13495
      posts
    4. 2950
      posts
    5. 2032
      posts
    6. 15340
      posts

 

 



  • Our picks

    • Post in F1: Ferrari
      Ferrari je na svečanosti u pozorištu ''Romolo Vali'' predstavio bolid za predstojeću sezonu koji nosi ime ''SF1000'' u čast toga što će Ferrari ove godine učestvovati na svojoj 1.000. trci u šampionatu F1.
      Boje na bolidu su ostale skoro iste kao prethodne godine, posebno mesto i dalje zauzima inicijativa glavnog sponzora tima kompanije Philip Morris: ''Mission Winnow''.

      ''Jasno je da će ovo biti zanimljiva godina prepuna neizvesnog takmičenja, ali i važna zbog paralele koju moramo da kreiramo i razvijemo potpuno novi bolid u skladu sa propisima koji će stupiti na snagu od 2021. godine, tako da će tim biti izuzetno zauzet'', rekao je izvršni direktor Ferarija Luj Kamiljeri. Dodao je: ''Imam poverenje u naše žene i muškarce, u njihovu kreativnost, disciplinu i odlučnost, a pre svega radnu etiku koju su imali i ranije, što je zaštitni znak ove kompanije koju je pokrenuo naš osnivač Enco Ferrari. Matija Binoto i njegov tim rade odličan posao i radujemo se uspesima koji nas čekaju''.

      Boje Ferrarija će braniti ista vozačka postava kao prošle godine, tj. Šarl Lekler i Sebastijan Fetel. Mladi Monegašanin je pre nekoliko nedelja potpisao novi ugovor po kojem će u Ferariju ostati barem do 2024. godine, dok Fetelu ugovor ističe na kraju sezone i za sada nije potpisao novi. Tokom prošle sezone njih dvojica su zajedno upisali tri pobede i devet pol pozicija.
      Ovogodišnji šampionat Formule 1 startuje Velikom nagradom Australije 15. marta.
    • Post in Alfa Romeo istorijat
      24. juna 2020. godine Alfa Romeo će obeležiti novi prestižni jubilej: proslaviće 110 godina prepoznatljivih po tehnološkim inovacijama, sportskim uspesima i nezaboravnim kreacijama na četiri točka. Kako bi proslavili događaj, Centro Stile Alfa Romeo je kreirao novi logo koji će se nalaziti na automobilima i kako bi podržao sve brojne inicijative brenda tokom manifestacija planiranih u 2020. godini. Sve aktivnosti i proslave tako važnog rođendana u samo jednom danu ne bi bilo izvodljivo, zato je brend odlučio da iznenadi sve svoje mnogobrojne ljubitelje bogatim kalendarom manifestacija. I to nije sve. Potpuno nove publikacije će preneti neispričanu priču brenda Alfa Romeo, uključujući i onu van sveta automobilizma, iz različitih oblasti: zanimljivosti, anegdote i više priča o istorijskom i društvenom razvoju Italije.
       
      U čast 110. godišnjice, Centro Stile Alfa Romeo je napravio poseban logo koji sažima snagu brenda, onu jedinstvenu sposobnost da spoji tehnologiju, užitak vožnje i lepotu. Nastavljajući se na proslave stogodišnjice, sam broj daje oblik logou. Prve dve brojke ''1'' su predstavljene u perspektivi koja daje broju izgled prelaska iz prošlosti u sadašnjost, što dostiže vrhunac u brojci ''0''. Jedan od najkarakterističnijih i najprepoznatljivijih elemenata logoa Alfa Romeo se može videti unutar brojke ''0'' - Biscione (velika zmija). Datum osnivanja i trenutna godina, 1910-2020 kompletiraju donji deo kruga.
       
      24. juna, Il Museo Storico Alfa Romeo će ugostiti i klubove i ljubitelje. Ljubitelji brenda imaće mnoštvo prilika oko tog datuma da proslave godišnjicu brenda i imaće priliku da dožive slavnu istoriju koja je stalno okrenuta ka budućnosti. Alfa Romeo je oduvek bio ključni deo velikih manifestacija u sportskom i automobilskom kalendaru. Iznenađenja će biti i na manifestaciji Goodwood gde će se od 9-12. jula održati renomirani ''Festival brzine'' gde će Alfa Romeo biti počasni gost.
    • Post in FCA električni automobili
      Maserati je odlučio da u prodaju stavi hibride, plug-in hibridne električne automobile i električna vozila. Maserati je na korak od velike promene koju očekujemo kod svih automobilskih kompanija. GranTurismo model je dostigao puni životni ciklus i biće zamenjen novim potpuno električnim automobilom. Iako nije poznato da li je ovaj model sledeći novitet iz Maseratija koji ćemo videti, iz kompanije su otkrili da možemo očekivati hibride, plug-in hibridne električne automobile i električna vozila.
       
      Zvaničnih potvrda o tome kada možemo očekivati prvi hibrid ili plug-in hibridni električni automobil (PHEV) nije bilo, ali prema Automotive News Europe, prvi model ove vrste stiže nam pre nego što smo očekivali - biće predstavljen 21. aprila 2020. na Internacionalnoj automobilskoj izložbi u Pekingu. Prema njihovim tvrdnjama, ''izvor upoznat sa planovima Maseratija'' otkrio je ovaj detalj, ali nije razjasnio da li će novi model biti hibrid ili PHEV i da li će oni biti predstavljeni zajedno ili odvojeno. Osim toga, izvor nije otkrio detalje o Maseratijevom hibridnom sistemu, pa ne znamo koji motor će biti korišćen u novom modelu.
       
      Poslovni plan ove kompanije, prema zvaničnom saopštenju, uključuje 10 novih ili unapređenih modela koji će se pojaviti od ove do 2023. godine, pa su verzije modela Levante i Quattroporte verovatno već u izradi. Ghibli će biti prvi Maseratijev model preinačen u električni, što iznenađuje s obzirom na svetsku popularnost terenskih automobila. Posle njega pojaviće se novo terensko vozilo ove kompanije. Nove verzije modela GranTurismo i GranCabrio biće potpuno električne i takođe bi trebalo da se pojave ove godine.
    • Post in Alfa Romeo Giulia
      Moguće je da će nas elegantna italijanska dama počastiti sočnim konkurentom bezvremenskim Nemcima. Problem je u tome što sa  vremenom postaje sve nejasnije ko je tu ko u smislu ko predstavlja merilo, a ko se onda ravna prema viđenom. Tradicionalno naravno, BMW je uvek bio svojevrstan zlatni standard kada su sportske limuzina u pitanju. Da li će i dalje situacija biti takva pokazaće samo vreme i iskustva vozača za volanima pomenutih automobila kada napokon postanu dostupni. Kada je reč o trendseterski raspoloženim električnim automobilima, BMW je jedan od najistaknutijih igrača dok se Alfa Romeo pominje tek u nekim budućim planovima elektrifikacija.
       
      Zato Alfa igra na proverenu kartu, više je bolje. Ovoga puta, reč je o više konja, zapravo više svega zbog čega volimo italijansku damu sa zvukom vrhunskog soprana. Alfa Romeo nam sprema Giuliju Quadrifoglio sa većim udelom oktana, nikakvu dijetalnu light verziju. Navodno će oživeti obožavano ime GTA, ali ne u smislu novog nastavka videoigrice. GTA kod Alfe znači ''Gran Turismo Alleggerita'' gde poslednju reč u nizu prevodimo kao ''olakšana''.
       
      U svetu vozačkih automobila, manja masa vozila znači i bolje vozne karakteristike. Nova Giulia GTA će navodno izgubiti 20 kilograma u odnosu na regularni QV model, ali ono gde će dobiti i to značajno jeste snaga motora. GTA će po za sada dostupnim informacijama iz 2.9 V6 turbo izvlačiti superautomobilskih 620 konja što će je po snazi motora staviti u klasu sa velikim V8 igračima iz BMW-a poput M5 Competition. Možemo očekivati da će se još uvek zvanično nepotvrđena Giulija GTA prodavati u izuzetno ograničenoj seriji jer Alfin petogodišnji plan uključuje tek dva nova modela automobila i oba su SUV-ovi. Vremenski okvir u kome bi mogli da očekujemo Alfinu GTA limuzinu jeste početak leta ove godine, kada bi navodno na milanskom autosalonu GTA mogla da ugleda svetlost dana i tako na prigodan način obeleži 110. rođendan Alfa Romea.
    • Post in Šta će se posle 500L-a praviti u Kragujevcu?
      Dugo najavljivani model iz Kragujevca koji će zameniti Fiat 500L čija je proizvodnja započeta još 2012. godine, trebalo bi da se pojave u prodaji za dve godine, a zvanična prezentacija zakazana je za godinu dana ranije na jednoj od najvećih automobilskih smotri na svetu, Salonu automobila u Ženevi, tvrde specijalizovani automobilski časopisi iz Italije. Kako navode, Pjetro Gorlije, prvi čovek FCA u Evropi, trebalo bi da obelodani plan rada za evropske fabrike ovog automobilskog giganta.
       
      Radi se o modelu Fiat Giardiniera. Kako navode italijanski mediji, novi model trebalo bi da bude dug između 4.2 i 4.3 metra i da ima petora vrata. On bi tako pokrio dva automobilska segmenta, B segment, u kojem je Fiat nekad bio veoma zapažen, a danas praktično nema takav model posle prestanka proizvodnje Grande Punta i još ranije jednog od najpopularnijih modela Fiata Punto koji se takođe proizvodio u Kragujevcu. Međutim, svojom dužinom, a kako je predviđeno da jedan od aduta modela Giardiniera bude i prostrana kabina, Fiat bi tim modelom faktički pokrio i C, takozvani ''Golf'' segment u koji spadaju automobili srednje veličine.
       
      Radi se o modelu koji tek treba da se pojavi, a zasnovan je na najbolje prodavanom modelu italijansko-američke korporacije Fiatu 500. Taj novi model najavljen je prošle godine kada je predstavljen petogodišnji plan rada korporacije. Prema zasad dostupnim informacijama Fiat Giardiniera bio bi produžena verzija Fiata 500 sa mestima za pet putnika i nešto većim prtljažnikom. Budući da se očekuje velika tražnja za ovakvim modelom time bi i kapaciteti kragujevačke fabrike bili značajno popunjeni. Naime, kapacitet Fiatove fabrike u Šumadiji projektovan je na čak 200.000 vozila godišnje.
    • Post in Fiat 500
      Fiat 500, zajedno sa Fiat Pandom, je prvi gradski automobili iz FCA kompanije opremljeni novom Mild Hybrid tehnologijom. Model kombinuje 1.0 trocilindrični FireFly benzinski motor sa 51 kW/70KS, 12-voltni BSG (Belt-integrated Starter Generator) električni motor i litijumske baterije. U poređenju sa 1.2 69KS Fire motorom, Mild Hybrid vezija ima manju potrošnju goriva, i u proseku za 20 odsto manju CO2 emisiju. Prodaja Fiata 500 Hybrid počinje u februaru 2020. godine.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. dule_tejic
      dule_tejic
      (31 years old)
    2. epeco
      epeco
      (38 years old)
    3. FapovaKurbla
      FapovaKurbla
      (32 years old)
    4. im6987
      im6987
      (46 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...