Jump to content
FAS Euroauto Goran
  1. FLCS Forum

    1. Ako ne znate gde da otvorite svoju temu...

      ...uradite to ovde, a Administracija foruma će je zatim prebaciti gde treba. :)

      223
      posts
    2. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      618
      posts
    3. 159
      posts
    4. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 29635
      posts
    2. 2036
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5741
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 208308
      posts
    2. 47143
      posts
    3. 95349
      posts
    4. 9421
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      19153
      posts
    6. 21298
      posts
    7. 14134
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8506
      posts
    2. 6902
      posts
    3. 3870
      posts
    4. 19093
      posts
    5. 32687
      posts
    6. 44916
      posts
    7. 6417
      posts
    8. 10333
      posts
    9. 1193
      posts
    10. 3205
      posts
    11. 3187
      posts
    12. 755
      posts
    13. 6190
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      35852
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      34511
      posts
    3. 21632
      posts
    4. 110983
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      319
      posts
    6. 12779
      posts
    7. 57390
      posts
    8. 4917
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 573
      posts
    2. 2929
      posts
    3. 2942
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (81272 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 4
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 11412
      posts
    2. 22926
      posts
    3. 14000
      posts
    4. 3050
      posts
    5. 2123
      posts
    6. 15647
      posts

 

 



  • Our picks

    • Post in Alfa Romeo Giulia
      Nepogrešiv italijanski dizajn, u kombinaciji sa snagom motora od 540 konja, uverio je čitaoce Auto Bild Sportscars magazina. Oni su izabrali model Giulia GTAm, najmoćniji automobil koji je ikada proizveo Alfa Romeo, za auto godine magazina Auto Bild Sportscars za 2021. godinu. Čitaocima je ponuđeno ukupno 109 aktuelnih modela sportskih automobila za glasanje. Model Giulia GTAm je osvojio prvo mesto u kategoriji uvoznih ''Limuzina i karavana''.

      Prošle godine, čitaoci magazina Auto Bild izabrali su Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio za pobednika. Ove godine došao je red na model Giulia GTAm. Ovaj model je ogromno dostignuće i veliki ponos ovog italijanskog brenda. Obe nagrade otelotvoruju visoko poštovanje koje nemački ljubitelji automobila osećaju prema brendu Alfa Romeo.

      Proizveden je u samo 500 primeraka, dobro poznata skraćenica modela Giulia GTA znači ''Gran Turismo Alleggerita'' (''allegerita'' je italijanska reč za ''olakšano''), a model predstavlja omaž jednom od najvećih automobilskih legendi u slavnoj istoriji ovog brenda: modelu Giulia Sprint GTA iz 1965. godine. Uz opsežnu upotrebu ultralakih materijala, težina modela Giulia GTA je smanjena za do 100 kilograma u poređenju sa modelom Giulia Quadrifoglio i opremljena je nadograđenom verzijom Alfa Romeo 2.9 V6 Bi-Turbo motora od 540KS sa najboljom specifičnom snagom u klasi od 187 KS/L. Takođe pruža izvanredne performanse u pogledu prolaznog vremena na stazi i njegovog ubrzanja. Aerodinamika je specijalno napravljena, oslanjajući se na tehničku ekspertizu direktno iz Formule 1, zahvaljujući sinergiji sa kompanijom Sauber Engineering.
    • Post in Fiat 500 / Fiat 500e
      Novi 500 je dobio svoju 19. nagradu, ovoga puta u Belgiji gde je proglašen za ''Najbolji automobil 2021.'' u kategoriji malih električnih automobila, na osnovu glasanja čitalaca časopisa Le Moniteur Automobile, jednog od najvažnijih automobilskih medija u Belgiji. Ova nagrada, koju časopis dodeljuje prvi put, odražava preferencije čitalaca, koji su odlučno glasali za legendarni Fiat model. Čitaoci časopisa Le Moniteur Automobile su pohvalili legendarni dizajn modela, kao i široku ponudu ponuđenih karoserija (hečbek, kabriolet i 3+1), potvrđujući da je Novi 500 istinski poželjan automobil.
       
      Nagrada se pridružuje mnogim trofejima koje je osvojio Novi 500; među kojima su ''Zeleni automobil'' u okviru Automobilske nagrade Francuske 2020. i ''Automobil godine i najbolji mali električni automobil'' časopisa Driving Electric. Pored ovih prestižnih međunarodnih priznanja, takođe je osvojio nagradu ''Najbolji dizajn 2020.'' nemačkog magazina Auto Motor und Sport i ''Najbolji konceptualni dizajn'' u okviru poznate međunarodne Red Dot nagrade za dizajn.
       
      Novi 500 se s ponosom proizvodi u Italiji u - kompletno novoj - fabrici Mirafiori u Torinu, centru izvrsnosti za proizvodnju električnih vozila, u koji se model 500 vratio nakon 50 godina. Fabrika Mirafiori je deo Fiat ekosistema u čijem centru je Novi 500. Ekosistem obuhvata V2G ''Vehicle-to-Grid'' - najveći centar elektrifikacjie u Evropi - zahvaljujući kome električna vozila na baterije mogu da skladište energiju, koja onda može da se vrati u gradsku mrežu u slučaju veće potražnje korisnika. Stellantis&You Torino, mesto napravljeno da uzdrma tržište: kao novo lice mobilnosti.  

      Novi 500 je najprodavaniji automobil sa tržišnim udelom od 24% u segmentu gradskih automobila u Evropi, lider na tržištu električnih gradskih automobila u 13 država i najprodavaniji na celom tržištu električnih vozila u Italiji. Pored toga, nakon predstavljanja u Evropi, Izraelu i Brazilu, Novi 500 je na putu da postane prvi globalni, ''all-in'', potpuno električni, gradski automobil.
    • Post in Alfa Romeo Giulia
      Alfa Romeo Giulia osvojila je prvo mesto u tri kategorije na takmičenju za ''Sport Auto'' nagradu. Ovaj uspeh potvrđuje da je italijanski sedan jedan od najpopularnijih automobila među čitaocima istaknutog specijalizovanog magazina Sport Auto, koji je redovno dodeljivao nagrade modelu Alfa Romeo Giulia prethodnih godina. 
       
      ''Sport Auto'' nagrada odlično oslikava raspoloženje ljubitelja sportskih automobila u Nemačkoj, gde je entuzijazam za modelom Alfa Romeo Giulia neprekidan. U kategoriji ''Sedani/karavani serijske proizvodnje sa cenom ispod 75.000 evra'' za uvozne automobile, prvo mesto osvojila je Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce sa 280 KS. Po peti put za redom, model Giulia Quadrifoglio osvojio je prvo mesto u kategoriji ''Sedani/karavani serijske proizvodnje sa cenom ispod 100.000 evra''. Model Giulia Quadrifoglio opremljen je Alfa Romeo 2,9 V6 Bi-Turbo motorom od 510 KS.

      U konkurenciji uvoznih automobila za titulu ''Sedani/karavani serijske produkcije s cenom preko 100.000 evra'', većina čitalaca glasala je za model Alfa Romeo Giulia GTA. Proizveden je u samo 500 numerisanih primeraka, a poznati akronim u nazivu modela Giulia GTA. ''Gran Turismo Alleggerita'', omaž je jednom od najlegendarnijih automobila u slavnoj istoriji brenda: modelu Giulia Sprint GTA iz 1965. Sa opsežnom upotrebom ultralakih materijala, težina modela Giulia GTA je smanjenja za 100 kg u poređenju sa modelom Giulia Quadrifoglio, a pokreće je unapređena verzija Alfa Romeo 2.9 V6 Bi-Turbo motora od 540 KS, sa najboljim u klasi odnosom težine i snage od 187 KS/L. Takođe isporučuje izvanredne performanse na stazi, u pogledu vremena i ubrzanja. Aerodinamika je posebno dizajnirana, uz pomoć iskustva dobijenog direktno iz Formule 1, zahvaljujući saradnji sa kompanijom Sauber Engineering. 

      Takmičenje za ''Sport Auto'' nagradu za 2021. ove godine je održano po 29. put. Više od 15.400 čitalaca magazina Sport Auto iskazalo je svoje mišljenje glasajući na izboru od 234 automobila, u 28 kategorija.
    • Post in Pada taksa preko 2000 kubika?
      Od 1. januara 2022. automobili će se prilikom registracije oporezivati prema godini proizvodnje, umesto po kubikaži, najavio je danas u Skupštini Srbije ministar finasija Siniša Mali.
       
      ''Zajedno sa predlogom budžeta za 2022. godinu pred vama će biti predlozi izmene zakona o imovini i prenosu apsolutnih prava čime ćemo predložiti kako da rešimo ovaj problem, jer smo imali mnogo komentara građana i drugih kojima postojeće rešenje nije logično'', rekao je Mali. On je tako odgovorio na poslaničko pitanje da li može da se prilikom oporezivanja vozila primenjuje pravedniji model umesto postojećeg zbog koga se dešava da visina poreza prevazilazi tržišnu vrednost vozila, jer se porez naplaćuje po zapremini motora. ''Samo zakonsko rešenje omogućiće da se postupak završi mnogo brže i jednostavnije. Taj će problem biti rešen do kraja godine i od 1. januara 2022. godine počećemo da primenjujemo to rešenje'', rekao je Mali.
    • Post in Maserati Levante
      Maserati je predstavio novu verziju Levantea pod nazivom F Tributo Special Edition. Radi se o verziji ekskluzivno namenjenoj američkom i kanadskom tržištu, koja je proizvedena u čast Maseratijeve istorije u motosportu, kao i u čast legendarnog vozača Juana Manuela Fangio, koji je vozio Maserati 250F u Formuli 1. Fangio je ostvario niz pobeda sa Maseratijem i sa njim postao svetski šampion 1957. godine.

      Levante F Tributo Special Edition je dostupan u ekskluzivnoj crvenoj boji pod nazivom Rosso Tributo. Maserati je pripremio žuta kočiona kliješta za Levante, kao i žute detalje za felne, što se povezuje sa bojama Fangiovog bolida Maserati 250F. Levante F Tributo Special Edition je dobio 21-inčne Anteo felne u sjajnoj crnoj boji. Maseratijevi logotipi na zadnjim panelima su u boji karoserije. Unikatne ''Fangio boje'' prisutne su i u unutrašnjosti presvučenoj Pieno Fiore kožom, dok kontrast prave crveni i žuti konac. Levante F Tributo košta 106.590 dolara (91.900 evra).

      Sve fotografije možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Maserati Ghibli
      Maserati je predstavio novu verziju sedana Ghibli pod nazivom F Tributo Special Edition.
      Radi se o verziji ekskluzivno namenjenoj američkom i kanadskom tržištu, koja je proizvedena u čast Maseratijeve istorije u motosportu, kao i u čast legendarnog vozača Juana Manuela Fangio, koji je vozio Maserati 250F u Formuli 1. Fangio je ostvario niz pobeda sa Maseratijem i sa njim postao svetski šampion 1957. godine.

      Ghibli F Tributo Special Edition je dostupan u ekskluzivnoj plavoj boji pod nazivom Azzurro Tributo. Maserati je pripremio žuta kočiona kliješta za Ghibli, kao i žute detalje za felne, što se povezuje sa bojama Fangiovog bolida Maserati 250F. Ghibli F Tributo Special Edition je dobio 21-inčne Titano felge u sjajnoj crnoj boji. Maseratijevi logotipi na zadnjim panelima su u boji karoserije. Unikatne ''Fangio boje'' prisutne su i u unutrašnjosti presvučenoj Pieno Fiore kožom, dok kontrast prave crveni i žuti konac.
      Ghibli F Tributo košta 101.390 dolara (87.400 evra).

      Sve fotografije možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • Planiram da kupim sobni bicikl... Vozili bi ga i ja i supruga verovatno, sa tim da ja imam oko 100kg i 187 visinu (ne znam koliko je bitna informacija)... Ne znam ništa o tome i nadam se da ćete me vi bar malo posavetovati? Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
    • Počela proizvodnja Acure NSX Type S     Honda je u avgustu prošle godine predstavila Type S izdanje njihovog hibridnog sportskog modela NSX (koji se inače u Americi prodaje pod brendom Acura), a sada je saopšteno da je zvanično počela i njegova proizvodnja. Proizvodnja se odvija u Hondinoj fabrici u Ohaju, a biće ograničena na samo 350 primeraka (od čega je 300 namenjeno Amerikancima). Na kraju, 70 primeraka će biti u ekskluzivnoj Gotham Gray boji.     NSX Type S međutim označava i kraj za ovu drugu generaciju NSX-a, budući da je još ranije potvrđeno da će njegova proizvodnja zvanično biti prekinuta u decembru 2022. godine. Kako bilo, Japanci navode da je novi NSX Type S najbrži, najsnažniji i najupravljiviji serijski NSX. NSX Type S je dobio izmenjeni prednji branik sa većim otvorima za vazduh i novim spliterom, pragove od ugljenčnih vlakana, redizajnirani zadnji branik sa difuzorom od ugljeničnih vlakana, zadnji spojler od ugljeničnih vlakana, kao i Gloss Berlina Black finiš za retrovizore i ručice na vratima. Takođe, u paketu su i standardni krov od ugljeničnih vlakana, novi točkovi u Matte Shark Grey ili Gloss Berlina Black boji, Pirelli P-Zero gume (245/35ZR19 napred i 305/30ZR20 pozadi), širi trag točkova, modifikovano oslanjanje i kočioni sistem, doterani enterijer (alkantara, Type S logo, NSX logo na naslonima za glavu i kontrastni šavovi), brži 9-speed DCT automatski menjač, retjunirani Integrated Dynamics System sa četiri režima (Quiet, Sport, Sport+, Track), kao i više snage u odnosu na standardni model. Tačnije, hibridni pogonski sistem (3.5 twin-turbo V6 sa elektromotorima) sada raspolaže sa 608KS i 667 Nm, što je za 27KS i 22 Nm više od standardnog NSX-a. Produžen je i domet u električnom režimu vožnje, ali ovde nije saopštena nikakva konkretna brojka.   Acura takođe navodi da je NSX Type S na stazi Suzuka za dve sekunde brži od regularnog NSX-a. Pored toga nudiće se i opcioni Lightweight Package (po ceni od 13.000 američkih dolara), koji podrazumeva Brembo karbon-keramičke kočnice (sa Black, Silver, Red ili Orange kočionim kleštima), poklopac motora od ugljeničnih vlakana i paket za enterijer od ugljeničnih vlakana.   preuzeto sa - Auto Blog
    • Ovaj seronja što je snimao je bio dovoljno blizu da im kaže da stave lance na pravo mesto.
    • Nije znao da njegov BMW ima pogon na zadnje točkove - stavio lance na prednje     Ovaj vozač nije znao da njegov BMW Serije 3 kabriolet ima pogon na zadnje točkove. Jednom je sprovedeno istraživanje čiji rezultati su otkrili da većina vlasnika Serije 1 nije znala na koje točkove se prenosi snaga u njihovim automobilima. Ovo se možda čini neobičnim za ljubitelje automobila, ali zapamtite da neki ljudi sve vrste vozila tretiraju kao normalno prevozno sredstvo. Za poređenje svi vole da jedu, ali ne znaju svi da kuvaju.   Problemi s kretanjem po zaleđenom putu U ovoj priči su učestvovali vozač BMW-a Serije 3 kabriolet i njegov saputnik. Naravno, ovaj popularni automobil ima pogon na zadnje točkove, ali gospoda toga nisu bila svesna. Jedan od njih je bio za volanom, a drugi je pokušavao da gurne automobil. Kako znamo da nisu imali pojma o pogonu na zadnje točkove? Sve otkriva sledeći video, koji će neke verovatno nasmejati. Kao što vidite, muškarci su montirali lance na prednje točkove, tako da nisu mogli pomoći da pogon uhvati prianjanje. Iskreno se nadamo da im je neko ukazao na grešku, a moguće je da su za sve saznali preko interneta jer je snimak brzo obišao svet:     preuzeto sa - Auto Blog
    • Snimala selfi dok joj je automobil tonuo u zaleđenu reku     Mnogi ne mogu da odole zimskim radostima, a neki su spremni i na krajnje nepromišljene poteze. Jedna žena u Kanadi je učinila upravo to - nepromišljeno je krenula u avanturu koja ju je stajala automobila, a umalo i života. Verovali ili ne, ova žena nije na zaleđenu reku u mestu Manotik, južno od Otave, stigla slučajno, nakon što je recimo sletela s puta. Kako pokazuje nadzorna kamera ona je namerno sišla do reke u svom Scionu, i odlučila da rizikuje vozeći zaleđenom površinom. Pritom je jurila najbrže što je mogla, što su kamerom zabeležili i slučajni prolaznici. Rizik se nije isplatio. Led je popustio pod masom automobila i limeni ljubimac je krenuo da tone. I sad sledi najbizarniji trenutak. Umesto da skoči sa automobila na sigurno, vlasnica je odlučila da snimi selfi. U poslednjim trenucima, kad je kupanje u zaleđenoj vodi bilo najmanje što će joj se dogoditi, stiže pomoć. Ljudi iz obližnje kuće su se brzo snašli i priskočili u pomoć tako što su je spasili s kajakom, saznaje CTV News Ottawa. Ubrzo je na mesto nezgode stigla policija, koja je odlučila da kazni ženu zbog opasnog upravljanja motornim vozilom.     preuzeto sa - Auto Blog
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. 4frimen
      4frimen
      (55 years old)
    2. ButtMan
      ButtMan
      (46 years old)
    3. JTD-Power
      JTD-Power
      (32 years old)
    4. Laslo
      Laslo
      (33 years old)
    5. Robin Hood
      Robin Hood
      (41 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...