Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada

Forums

  1. FLCS Forum

    1. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      463
      posts
    2. 108
      posts
    3. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 29106
      posts
    2. 1991
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5507
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 189396
      posts
    2. 40203
      posts
    3. 83959
      posts
    4. 9018
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      18097
      posts
    6. 19920
      posts
    7. Uradi sam

      Korak po korak do rešavanja nekog problema...

      12513
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8329
      posts
    2. 5922
      posts
    3. 3835
      posts
    4. 18452
      posts
    5. 31069
      posts
    6. 42490
      posts
    7. 4908
      posts
    8. 9238
      posts
    9. 2791
      posts
    10. 2805
      posts
    11. 462
      posts
    12. 5795
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      32537
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      24190
      posts
    3. 13084
      posts
    4. 101542
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      318
      posts
    6. 9546
      posts
    7. 42643
      posts
    8. 4517
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 573
      posts
    2. 2725
      posts
    3. 2892
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (42652 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 3
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 11384
      posts
    2. 22208
      posts
    3. 13397
      posts
    4. 2943
      posts
    5. 2015
      posts
    6. 15281
      posts
  • Who's Online   2 Members, 0 Anonymous, 65 Guests (See full list)

  • Member Statistics

    19235
    Total Members
    2365
    Most Online
    Tempomat Srbija
    Newest Member
    Tempomat Srbija
    Joined
  • Forum Statistics

    34915
    Total Topics
    898097
    Total Posts

 

 



  • Our picks

    • - Evolucija u tri pravca: tehnologija, autonomna vožnja, povezanost
      U svakom Alfa Romeo automobilu, vozači su uvek uživali u najboljoj tehnologiji spojenom sa neprocenjivim tehničkim nasleđem, i nepobedivim, uzbudljivim iskustvom u vožnji, koje nudi svaka kreacija ovog brenda. Odabir između modela Giulia ili modela Stelvio znači odbiti pravljenje kompromisa između rešenja nastalih iz pristupa sa fokusom na vozača, i najvećeg komfora u najopštijem smislu reči. Po filozofiji brenda Alfa Romeo, postići komfor znači učiniti svako iskustvo u limuzini ili terencu prijatnim, dobro organizovanim i bezbednim: ulazak u automobile kao što su Giulia ili Stelvio, sedanje na prednja ili zadnja sedišta pruža osećaj koji stvara sveobuhvatnu, ali i dinamičnu zonu komfora, u harmoniji sa bezbednošću, kvalitetom i brzinom. Ova filozofija predvodila je svaki korak razvoja novih Giulia i Stelvio modela, koji u verziji MY2020 napreduju u tri aspekta koji dopunjuju njihove naširoko cenjene motore.
       
      - Nov sistem za informacije i zabavu
      Odnos između vozača i automobila koji je postignut u modelima Giulia i Stelvio jeste blizak, zahvaljujući direktnom upravljačkom sistemu, upravljanju koje ima neosporiv status najboljeg u klasi, savršenom rasporedu težine i iskrenim, uzbudljivim reakcijama vozila u svakoj situaciji. Ovo su upečatljive tehničke karakteristike prilagođene da se obezbedi dijalog pun čistih emocija sa vozačem, na putevima svih vrsta. Za potpuno, neumanjeno uživanje u vožnji koje Vas kompletno uvlači u sebe, sa jedinstvenim spojem posvećenosti i bezbednosti, interakcija između vozača i vozila mora biti potpuna. Sa novim modelima Giulia i Stelvio MY2020, interfejs između čoveka i mašine na nivou više je, izvanredno jednostavan, lak za upotrebu i intuitivan.
    • Povodom rođendana osnivača Karla Abarta (Carlo Abarth), Abarth je na tržište lansirao novu aplikaciju - Abarth AR 695.

      Putem tehnologije virtuelne realnosti aplikacija omogućava korisnicima da se udube u razgledanje ovog ekskluzivnog automobila ograničene serije, spolja i iznutra, kojim se obeležava proslava Abartove godišnjice, otkrivajući novi spojler - ''Assetto Variabile''. Aplikacija je dostupna na tržištima EMEA regiona i može se skinuti direktno na uređaje sa Google Play Store ili Apple Store što je još jedna novina koja potvrđuje povezanost brenda Abarth sa današnjim tehnološkim trendovima. ''Abarth AR'' predstavlja evoluciju proizvodnih kataloga iz prošlosti, omogućavajući lakši pregled i trenutno ažuriranje i nudi neverovatno digitalno iskustvo unutar novog modela Abarth 695 70° Anniversario.

      Nova aplikacija ''Abarth AR 695'' pruža korisnicima prikaz verzije automobila u prirodnoj veličini bilo gde. Sve što treba da urade jeste da oiviče veći prostor kamerom uređaja kako bi pozicionirali 3D model u razmeri 1:1, u nekom kontekstu i u proporcionalno okruženju. Korisnici će imati priliku da se kreću oko automobila posmatrajući ga u 360°. Moći će da otvore vrata automobila i istraže unutrašnjost, pokreću novi zadnji spojler ''Assetto Variabile'', zatrube i ubrzaju kako bi čuli urlik najmoćnijeg motora u ponudi: 1.4 l turbo motora sa 180 ks i 250 Nm obrtnog momenta.

      Neverovatni detalji i kvalitet slike su toliko ubedljivi da korisnici veruju da stoje pored modela Abarth 695 70° Anniversario, izvanrednog i posebnog automobila koji slavi 70. godišnjicu brenda Abarth. Pored ovog magičnog efekta, aplikacija ''Abarth AR 695'' takođe omogućava korisnicima da naprave personalizovane fotografije postavljene pored virtuelnog automobila koji je postavljen gde oni to žele i da ih dele sa prijateljima preko svojih profila na društvenim mrežama.
    • Ovogodišnje izdanje nagrada španskog ''Axel Springer Motor Awards'' obeležilo je priznanje dodeljeno kompaniji Fiat u kategoriji posebnih ili specijalnih nagrada. Na svečanoj ceremoniji održanoj u Madridu, FCA Španija dobila je priznanje ''Premio Especial Trayectoria de una marca'' (Specijalna nagrada ''Put jednog brenda'') za 120 godina istorije brenda Fiat, jubilej kojim mali broj proizvođača automobila može da se pohvali. Ova nagrada prepoznaje inovativni put brenda u stvaranju jedinstvenih modela, i ima za cilj da u prvi plan stavi istoriju kompanije koja je uvela među obične ljude upotrebu automobila širom sveta. Osim obeležavanja 120 godina trajanja na globalnom nivou, Fiat takođe slavi stogodišnjicu postojanja u Španiji.
       
      Priča kompanije Fiat počela je 11. jula 1899. godine u Torinu, gde je započela proizvodnju svog prvog automobila, modela Fiat 3½ HP, pouzdanog i vozila za narod. Danas, nakon 120 godina duge istorije, Fiat je i dalje pionir u ponudi pristupačnih rešenja za potrebe mobilnosti sadašnjosti i budućnosti. Najnoviji dokaz jeste Fiat Concept Centoventi, ''opet odgovor za širi auditorijum na električnu mobilnost'', koji je u martu predstavljen na Međunarodnom sajmu automobila u Ženevi. Žiri je bio sastavljen od čitalaca i urednika automobilskih časopisa poput ovih: Auto Bild, TopGear i Motor.es. Svake godine čitaoci biraju najbolji automobil godine, a urednici biraju dobitnike specijalnih nagrada. 
    • Ferrari je u Rimu prikazao svoj novi model koji je i nazvan u čast italijanskog glavnog grada. Ovo je Ferrari Roma. U saopštenju se Roma opisuje kao 2+ coupe koji odlikuju rafinirane proporcije i bezvremenski dizajn, u kombinaciji sa neuporedivim performansama i upravljanjem.

      Za pogon se brine napred smešteni 3.9 litarski V8 turbo motor sa 456 kW/620KS u rasponu od 5.750 do 7.500 obrtaja, i 760 Nm pri 3.000-5.750 obrtaja motora, u kombinaciji sa 8-stepenim DCT menjačem sa dvostrukim kvačilom. Sve navedeno je dovoljno da 1.472 kg teški Ferrari Roma do 100 km/h ubrza za 3.4 sekunde, do 200 km/h za 9.3 sekunde i da postigne najveću brzinu veću od 320 km/h.

      Što se dimenzija tiče, Roma je dugačak 4656 mm, širok 1974 mm, visok 1301 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2670 mm. Za unutrašnjost su predviđeni digitalni instrumenti i ekran osetljiv na dodir smešten na početku velike centralne konzole. Cena se u kratkom fabričkom saopštenju ne spominje.
      • 6 replies
    • Povodom prestanka proizvodnje modela GranTurismo i GranCabrio, Maserati je napravio unikatni primerak pod nazivom GranTurismo Zeda.

      Automobil ima jedinstveni trobojni eksterijer za koji se pobrinuo Centro Stile Maserati. Prednji deo je ofarban u tradicionalnu Maserati Blue boju pa onda polako prelazi u ''matalurški'' efekat dok je zadnji deo u blagom satin finišu. Sve to treba da naglasi činenicu da je GranTurismo Zeda most koji spaja prošlost, sadašnjost i budućnost ove marke.

      GranTurismo je na tržištu već nepunih 12 godina, pri čemu je ukupno proizvedeno više od 40.000 primeraka (28.805 komada je GranTurismo a 11.715 je GranCabrio). Maserati takođe modernizuje fabriku u Modeni kako bi bila spremna za proizvodnju novog supersportskog modela koji će odlikovati najnaprednija tehnologija i koji će biti dostupan sa elektropogonom.
    • Posle više od stotinu godina tradicije i subjektivno toliko želje da je imamo, velika zajednica fanova brenda ili tiši intimni "Alfisti", konkretan direktan marketinški poziv ne zameraju. U neponovljivoj i ograničenoj ponudi su - Alfa Romeo Giulia i Stelvio sa bogatom dodatnom opremom. Nova cena ispod nevažeće u reklami, možda nam upravo daje za pravo da ove dane nazovemo ''Danima Alfe''.  
       
      Akcijska ponuda podrazumeva ograničeno vreme i asocira na igru pogođenih ciljeva i osvajanja ovih posebnih automobila. Do nedavno smo ih gledali u reklamama uz neprevaziđene muzičke klasike kako zavodljivo plešu, kako se odmeravaju u svojoj lepoti koja ne može da prevagne ni na jednu stranu, kako kliznu prividno jedno o drugo kao po ledu, a i na ledu, okrenu se jedno oko drugog na snimku bez specijalnih efekata. Ko je u tom trenutku razmišljao šta sve zna vozač u automobilu vođen emocijom, performansom i performansama, osim o automobilu, koju poziva na neponovljivo zadovoljstvo pri korišćenju inovantivnih rešenja, odličnih performansi i osećaju koji pruža okruženje italijanskog stila i dizajna.

      Alfa Romeo pažljivo čuvani brend poput umetničkog dela, dizajnerskih komada, nasleđa čuva se fizički u mestu Arese (Istojijskom muzeju) i u novom Heritage Hub prostoru u Torinu u kom izloženo takođe nekoliko neprocenjivih eksponata). Alfa Romeo koji ''nisko leti'' na stazama Forumule 1 posle više od 30 godina, ponovo je deo onoga čemu pripada premium brand i od 2018. godine glavni je sponzor tima Sauber F1 i nastupa kao Alfa Romeo Racing tim. Sada je godina, ili su dani da Alfa bude naša, ili naša nova Alfa u okviru lokalne promotivne kampanje ''Alfa Days''. Sada je godina koju ovako predstavljamo - tehnologija i strast sjedinjuju se u ovom automobilu, svaki detalj je ključan, svaki deo dizajna predstavlja savršenu harmoniju lepote i svrhe, inženjerskih proračuna i emocija.
      • 0 replies
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • Cini mi se da je u jednoj varijanti 2.0 (verovatno zavisno koji je menjac - F40 ili C635) kraci prenos u odnosu na moj i verovatno poslednji sa ugradnjom (C635). Jeste, ponekad mi zafali 6.ta premda mislim da je to malo i psihicki.. Ono imam jaci auto, dosta dobro ide i... Kao eto 6.ta fali, premda u 5.toj fino podnosi vece brzine i nije bucan. Stilo je imao 6.taka u verziji 1.9 8v? 
    • Svi vlasnici vozila Grupacije FCA (Fiat, Fiat Professional, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Jeep, Chrysler, Dodge) pozivaju se na zimsku besplatnu proveru 2019. godine u ovlašćene servise kompanije FCA Srbija u okviru redovne zimske kampanje koja ove godine traje do 31.12.2019. Akcija važi za sva vozila u garanciji i van garancije, kupljeni u Srbiji ili uvezeni u Srbiju.     Besplatna proveru vozila u 11 tačaka: - Kontrola centrale ubrizgavanja – WiTech-om;
      - Provera stanja pneumatika;
      - Provera akumulatora;
      - Provera ventilacionog (rashladnog) sistema, rashladne tecnosti;
      - Provera nivoa ulja u motoru;
      - Provera kocionog sistema (nivo ulja, vizuelni pregled prednjih kočnica);
      - Kontrola metlica brisaca;
      - Kontrola prednje svetlosne grupe i signalizacije;
      - Kontrola trapa (prednjeg, zadnjeg);
      - Kontrola upravljackog sistema;
      - Vizuelni pregled vozila;   Ukoliko se vlasnik vozila odluči za popravku konstatovanog kvara, ostvariće: - Popust na rad u servisu za otklanjanje uočenih kvarova u iznosu od 10% - Popust na originalne rezervne delove zamenjene u okviru kampanje je 10%    
    • Mercedes-Maybach GLS: Nova forma luksuza     Mercedes-Maybach GLS 600 predstavlja novu formu luksuza u SUV segment. Ovaj model proširuje portfolio Mercedes-Maybach brenda kombinujući dizajn karoserije i tehničku osnovu GLS-a sa luksuzom vrhunske limuzine.     Njegova prostrana unutrašnjost sa materijalima najvišeg kvaliteta i izuzetno visokim nivoom izolacije buke stvara atmosferu punu stila koja ostavlja utisak dobrostanja i sigurnosti. Počev od prijatno podignutog položaja sedenja, preko električno pokretanih roler zavesica za zamračivanje na dva bočna zadnja prozora, putnici mogu samostalno odlučiti koliko okoline žele da vide.     AirMatic sistem oslanjanja je uključen u standardnu opremu uz opciju poručivanja, potpuno aktivnog Sistema oslanjanja sa E-Active body control sistemom čini da put pun rupa bude potpuno pod kontrolom. Po prvi put je primenjen Maybach program za vožnju koji obezbeđuje još više komfora na zadnjim sedištima. Ulazak i izlazak iz vozila su izuzetno ugodni: kada se vrata otvore, vozilo se blago spusti, i osvetljeni pragovi se brzo i nečujno pojavljuju na strani na koju se izlazi iz vozila. Pragovi su izrađeni od anodizovanog aluminijuma.     V8 motor radne zapremine 4 litra razvija snagu od 410kW (558 kS) uz 730 Nm obrtnog momenta, i predstavlja varijantu motora koja je posebno razvijena samo za Maybach koja ovo vozilo pokreće diskretno i ujedno snažno. Motor je opremljen sa 48-voltnim sistemom EQ Boost.     Mercedes-Maybach GLS 600 4Matic će biti uveden na tržište u drugoj polovini 2020. godine.     Mercedes zvezda zauzima centralno mesto na poklopcu motora kao kod klasičnih modela, dok fine vertikalne hromirane lamele klasične Maybach maske hladnjaka stvaraju efakat visokog nivoa luksuza. Upečatljivi hromirani ukrasi oko bočnih prozora, i hromirani umetci u bočnim pragovima, ostavljaju utisak elegancije i dostojanstva izgledu vozila sa strane. Točkovi prečnika 22 ili 23-inča su razvijeni posebno za ovaj model, uz verziju dimenzije 23-inča koja takođe ostavlja isti utisak kao i maska hladnjaka. Ukrasni elementi izduvnih cevi sa malim rebrom naglašava pripadnda, koji je pozicioniran na različitim mestima kao što je recimo na D-stubu.       Kao posebna Maybach-specifična karakteristika, vozilo može biti obojeno u dve nijanse u sedam različitih elegantnih kombinacija boja.       Još jedna karakteristika koja privlači pažnju kod Mercedes-Maybach GLS-a su i elektrčno pokretani prošireni pragovi. Ova oprema omogućava ulazak i izlazak iz vozila sa visokom pozicijom sedenja veoma ugodnim i jednostavnim. Sa površinama koje su izrađene od anodizovanog aluminijuma se crnim gumenim lajsnama, pragovi su osvetljeni po mraku i poseduju dodatna proširenja u oblasti zadnjih vrata čime se obezbeđuje dodatna vizuelna privlačnost. Kada su uvučeni pragovi su sakriveni iza standardnih pragova vozila. U slučaju da se zadnja vrata otvore, pokretni pragovi na toj strani vozila se automatski postavljaju u položaj za izlazak/ulazak u vozilo za oko jednu sekundu. Ovo standradno podešavanje se može promeniti putem posebnog menija u MBUX infotainment sistemu. Kako bi se obezbedila prostranost u zadnjem delu vozila Mercedes-Maybach GLS poseduje samo dva reda sedišta.   Kombinacija opreme u Mercedes-Maybach GLS 600 4Matic je već u standardu izuzetno luksuzna. U drugom redu sedišta dva bočna sedišta se mogu pomoću elektromotora preobraziti gotovo u ležajeve. Postavljene oblasti komandne table su presvučene finom nappa kožom u okviru standardne opreme, uz veliki izbor opcija presvlaka sedišta i presvlaka unutrašnjosti.     Panoramski krov sa električnim komandovanjem sa neprozirnom zavesom je takođe deo standardne opreme, kao i klimatizovana sedišta sa masažnom funkcijom. Na zahtev stranke fiksna centralna konzola se može transformisati kako bi vozilo pretvorila u prostrani auto za četiri osobe čiji se zadnji deo može koristiti i za posao i za relaksaciju. Konzola je dostupna sa preklopnim stočićem koji se može produžiti pa čak i sa frižiderom u kome ima mesta za boce šampanjac. Naravno odgovarajuće srebrne čaše za šampanjac su takođe dostupne kao deo dodatne opreme vozila.     Za model Mercedes Maybach GLS kao deo opcionog Air Balance paketa opreme razvijen je poseban miris koji se koristi za aktivno osvežavanje vazduha u vozilu: u pitanu je kombinacija mirisa belog osmantusa, koja nosi cvetnu i laganu notu i koja je zaokružena nežnom notom začinskog čaja i kože.     Počev od prenosa snage i sistema oslanjanja pa do glavnih svetala, tehnički sistemi Mercedes-Maybach GLS-a u najmanju ruku odgovaraju nivou Mercedes SUV vozila. Počev od ove osnove, dodatna vrednost koju uobičajeno predstavlja Maybach je često krajnji rezultat. Naprimer, izolacija buke u unutrašnjosti je na još višem nivou zahvaljujući krutoj pregradi i fiksnoj polici iza zadnjih sedišta, koje razdvajaju unutrašnjost od prtljažnika. Zasebna klimatizaciona jedinica za zadnji deo vozila je deo standardne opreme, takođe u zadnjem delu se nalaze dodatni izlazi i grejači vazduha pomoću kojih se još brže postiže željena temperature. Za pogon i sistem oslanjanja razvijen je i posebni Maybach režim rada; podešavanja ovog režima nude ultimativan komfor za putnike na zadnjim sedištima.     Uz MBUX Rear Tablet koji je deo standardne opreme u centralnoj konzoli ili naslona za ruku između zadnjih sedišta, veliki opseg komfornih i funkcija za zabavu je dostupan za intuitivno komandovanje sa zadnjih sedišta. Integracija digitalnih uređaja koje koriste putnici sastoji se od uobičajenih standardnih opcija. Mercedes-Maybach brand predstavlja ekskluzivni nivo luksuza, maksimalni nivo komfora i vrhunsku tehnologiju u automobilskom inžinjerestvu, pružanja usluga i dodatne opreme. Ovaj brend se smatra za pionira u definisanju stila i statusa. Glavna inspiracija osobe po kojoj je brend dobio ime Wilhelm Maybach bilo je da stvori najbolje od najboljeg. 2014-te Mercedes-Maybach je osnovao sub-brand Mercedesa kao deo sopstvenog usklađivanja unutar brenda. Počev od lansiranja 2015. godine, više od 45.000 primeraka Mercedes-Maybach S-Klase je isporučeno širom sveta. Tokom 2018. godine prodato je više Mercedes-Maybach S-Klasa nego ikada: jedan od sedam prodatih modela S-Klase je bio Maybach.   preuzeto sa - Auto Blog    
    • Braća Koronel voze 2020. Dakar reli     Braća Tim i Tom Koronel učestvovaće na Dakar reliju, koji će se iz Latinske Amerike preseliti Saudijsku Arabiju. Taj podatak neće najteži trkački ispit na svetu učiniti lakšim, a start je planiran za 5. januar iz luke Jedah na Crvenom moru. Braća Koronel i ove godine voze bagi koji je dobio ime ''Zver'', ali će 2020. godine nositi oznaku 3.0 jer je značajno unapređen.   ''Još od februara radimo na našem vozilu, tada smo napravili spisak na osam strana šta sve mora da se unapredi. U Saudijskoj Arabiji ćemo voziti više kroz divljinu, pa smo poradili na pouzdanosti jer će biti manje ljudi na rutama koji mogu da pomognu'', rekao je Tim koji je upravo završio učešće u holandskom ''Survajveru''. Tomu je ostala još jedna trka u Svetskom kupu turing automobila, ali je njegov fokus već na Dakaru. ''Imamo ozbiljan problem. Postali smo zavisnici od Dakara. Da mi je neko rekao da će se to dogoditi pre tri godine rekao bi mu da je nemoguće'', dodao je mlađi blizanac.   ''Organizatori nas uvek iznenade, verujem da će tako biti i sada. Naprimer, poslednja etapa je uvek najteža, a ovu nikad niko nije vozio. Za nas će činiti veliku razliku pesak u Saudijskoj Arabiji koji je značajno različi u odnosu na onaj u Južnoj Americi''. Braća smatraju da su se dobro pripremili za predstojeći izazov i da je ''Zver 3.0'' spreman. ''Ekipa je 90 odsto ista kao prošle godine, postajemo sve jači iz sezone u sezonu. Podržali su nas i svi sponzori, što je znak da radimo nešto zaista dobro. Svi smo posvećeni ovom projektu, pa nam sve to veoma znači i u emotivnom smislu''.   preuzeto sa - Auto Blog
    • Mountune Volkswagen Golf GTI     U britanskoj filijali američke tjuning kompanije Mountune, koja je najpoznatija po izuzetnim poboljšanjima na pojedinim modelima Forda, od maja se bave i automobilima iz VW koncerna. Mountune odnedavno nudi rekalibrisanje centralne upravljačke jedinice motora koji pokreće još uvek aktuelni Golf GTI Performance, a VW-ov poznati četvorocilindarski dvolitarski turbobenzinac (EA888) nakon svega umesto standardnih 245KS i 350 Nm raspolaže sa 310KS i 475 Nm najvećeg obrtnog momenta.     U Essexu (Velika Britanija) zauzvrat traže nešto manje od 700 evra, a Golf GTI sa dodatnim potencijalom od 0 do 100 km/h stiže za nešto više od 5 sekundi. Podsećanja radi, standardni GTI Performance do stotke stiže za 6.3 sekunde i razvija 250 km/h. Vlasnicima sedme generacije Golfa GTI Britanci usput nude i poveći asortiman poboljšanih mehaničkih komponenti, zaključno sa efikasnijim kočnicama. Tu su i posebne 19-inčne felne koje ''potpisuje'' američka kompanija ''fifteen52'', a rezultat svega je odličan ''koktel'' koji će na putu držati korak i sa mnogo snažnijim (i skupljim) sportskim automobilima.   preuzeto sa - Auto Blog
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. Jaarul Hades
      Jaarul Hades
      (30 years old)
    2. lauda 077
      lauda 077
      (42 years old)
    3. Markokm
      Markokm
      (35 years old)
×