Jump to content
FAS Euroauto Goran
  1. FLCS Forum

    1. Ako ne znate gde da otvorite svoju temu...

      ...uradite to ovde, a Administracija foruma će je zatim prebaciti gde treba. :)

      233
      posts
    2. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      597
      posts
    3. 153
      posts
    4. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 29610
      posts
    2. 2035
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5721
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 205638
      posts
    2. 46046
      posts
    3. 93827
      posts
    4. 9398
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      19014
      posts
    6. 21075
      posts
    7. 14055
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8498
      posts
    2. 6758
      posts
    3. 3870
      posts
    4. 19067
      posts
    5. 32532
      posts
    6. 44693
      posts
    7. 6256
      posts
    8. 10158
      posts
    9. 1033
      posts
    10. 3173
      posts
    11. 3162
      posts
    12. 737
      posts
    13. 6138
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      35347
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      33068
      posts
    3. 20711
      posts
    4. 110056
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      318
      posts
    6. 12153
      posts
    7. 55956
      posts
    8. 4886
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 573
      posts
    2. 2920
      posts
    3. 2924
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (69097 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 4
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 11335
      posts
    2. 22864
      posts
    3. 13937
      posts
    4. 3044
      posts
    5. 2112
      posts
    6. 15613
      posts

 

 



  • Our picks

    • Post in Jeep Cherokee / Jeep Grand Cherokee
      Legenda se nastavlja. Potpuno novi Jeep Grand Cherokee za 2022. godinu, dostupan i u elektrificiranoj 4xe verziji, imaće svoju svetsku premijeru u 15 časova u sredu, 29. septembra 2021. Ovaj Jeep Grand Cherokee model pete generacije nadgrađuje nasleđe najnagrađivanijeg SUV-a ikada, premašujući očekivanja kao tehnološki najnapredniji, najluksuzniji i najsposobniji 4x4 Jeep Grand Cherokee model do sad. Dok Jeep napreduje ka budućnosti zvanoj ''Sloboda za nultim emisijama'', potpuno novi Jeep Grand Cherokee za 2022. biće ponuđen po prvi put sa ekskluzivnom 4xe plug-in hibridnom tehnologijom.

      Predstavljanje modela predvodiće Kristijan Munije, glavni izvršni direktor brenda Jeep, i Džim Morison, potpredsednik brenda Jeep za Severnu Ameriku, a biće dostupan i uživo prenos na sajtu jeep.com.
    • Apatinska pivara obeležila 15 godina kampanje "Kad pijem ne vozim"
      Apatinska pivara obeležila je 15 godina kampanje ''Kad pijem ne vozim'' sa jasnom porukom da je to ključna odluka koju zajednički moramo doneti svi. Jubilej predstavlja svojevrstan podsetnik o odgovornoj konzumaciji alkohola, kao i da su bezbednost i sigurnost u saobraćaju prioritet, jer samo na taj način čuvamo svoj i tuđe živote. Kampanja se tradicionalno sprovodi u saradnji sa Ministarstvom unutrašnjih poslova Srbije, Agencijom za bezbednost saobraćaja i Upravom saobraćajne policije. Ministar unutrašnjih poslova, direktor policije, direktor Agencije za bezbednost saobraćaja i direktor Apatinske pivare Igor Vukašinović su ovim povodom podsetili na rizike vožnje pod dejstvom alkohola i apelovali na građane i posetioce predstojećih muzičkih festivala da se ponašaju odgovorno u saobraćaju, jer tako štite svoj život, ali i tuđe.
       
      Od samog početka, kampanja je obišla veliki broj gradova širom Srbije, posećeno je mnoštvo festivala i održan je veliki broj predavanja, a sve u cilju jačanja svesti svih učesnika u saobraćaju o važnosti odgovornog konzumiranja alkohola.

      ''Ovo je petnaesta godina tokom koje apelujemo na sve koji konzumiraju alkoholna pića da donesu ključnu odluku i da u tim trenucima ne sedaju za volan. Naš savet u tim situacijama je da pozovete taksi ili prijatelja, da sačekate autobus ili da prošetate'', istakao je Igor Vukašinović, generalni direktor Apatinske pivare, zahvaliviši se na podršci svim partnerima.
      Apatinska pivara je ove godine donirala Upravi saobraćajne policije 600 zaštitnih prsluka koji su bili potrebni za dalji bezbedan rad. Proteklih godina kompanija je donirala i 50.000 usnika za alkometre, kao i 125 najsavremenijih alkometara.

      Ukoliko ste konzumirali alkohol, ne sedajte za volan, već pozovite prijatelja, taksi, prošetajte ili sačekajte autobus. Sigurna i odgovorna konzumacija alkohola je jedini ispravan način da sačuvamo svoj i tuđe živote.

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.
      • 0 replies
    • Post in Stiže i Maseratijev baby SUV / Maserati Grecale
      Maserati je još prošle godine objavio svoje planove o nekoliko novih vozila za koje se najavljuje da će biti razvijeni, elektrifikovani i proizvedeni u Italiji. U pitanju su modeli sa kombinacijom tipičnih Maserati voznih karakteristika. Nisu saopšteni svi detalji, ali se najavljuje da će imati vodeću ulogu za brend zahvaljujući svojim inovatnivnim tehnologijama.
       
      Za početak, tu je budući SUV Grecale (nazvan po vetru sa Mediterana), koji će biti tek nešto manji od aktuelnog modela Levante. Ovaj novitet će se proizvoditi u Cassino fabrici, dok se njegova premijera najavljuje za novembar ove godine. Grecale će se bazirati na Giorgio platformi koju između ostalog koristi i Alfa Romeo Stelvio. Novi Maserati će po ranijim najavama imati rapored težine 50:50, najbolji odnos snage/težine u klasi, laganu platformu i ''superiorno upravljanje''. Grecale će na početku između ostalog moći da se dobije i sa 2.0 turbo benzincem sa 284KS i 415 Nm (nezvanično se pominje i 2.9 twin-turbo V6 agregat sa 512KS i 600 Nm), dok 2022. godine stiže i potpuno električna verzija.
    • Post in Fiat 500 / Fiat 500e
      Održano je predstavljanje modela Novi 500 medijima u Brazilu, nakon što je model prešao Atlantik kako bi nastavio svoj put oko sveta koji je započeo pre mesec dana kada je debitovao u Izraelu. Olivije Fransoa, direktor Fiata i direktor marketinga kompanije Stellantis, učestvovao je u prezentaciji putem videa iz kompleksa Centro Stile Fiat u Torinu, ''kolevke'' Novi 500.
       
      ''Čast mi je da budem deo ovog važnog dana na koji Novi 500 debituje u Brazilu. On je prvo transatlantsko tržište za ovaj model, simbol Fiata, nakon njegovih prvih koraka izvan Evrope u obližnjem Izraelu'', rekao je Olivije Fransoa, direktor renda Fiat i direktor marketinga kompanije Stellantis. ''Ovaj korak savršeno se uklapa u dugu istoriju brenda Fiat u Brazilu, a dve stvari ga čine posebnim.

      Prvo, Brazil je Fiatov drugi dom. Pomislite samo na vezu koja nas je spajala tokom 100 godina i strateški značaj ovog tržišta, na kome Fiat ima udeo od 22%. Drugi razlog je što smo baš ovde, pre više od 40 godina, počeli da razvijamo Flex-Fuel tehnologiju za korišćenje alternativnih goriva kao što su etanol, čime smo zakoračili više godina u budućnost u pogledu održivosti, koja čini temelj brendove zelene strategije i puta'', nastavio je Fransoa. ''Model 500 je simbol promena: stvoren je tako da preporodi održivu urbanu mobilnost i predstavlja sastavni deo značajnog preokreta, igrajući ključnu ulogu u prelasku na zelenu vožnju, i u negovanju lojalnosti kupaca električnih vozila. Kao što kažemo, zeleno je samo ako je zeleno za sve. To je naš cilj.''
       
      Brazil je najveće Fiatovo tržište izvan Evrope. Trenutno je lider u prodaji sa udelom od 22%, što je povećanje od 52% u odnosu na prethodnu godinu. Novi 500 će biti dostupan ovde sa paketom opreme Trim, u hečbek verziji, sa pomoćnim (ADAS) sistemima nivoa 2, brzim punjenjem od 11 kW i brzim punjačem od 85 kW, radio sistemom od 10.25 inča i bežičnim Apple CarPlay/Android Auto sistemom.

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.
    • Post in Jeep slavi 80. godišnjicu sa upečatljivim posebnim izdanjima
      15. jula 1941. godine, nekadašnji Willys-Overland Co. potpisao je ugovor sa američkim Ministarstvom za ratna pitanja/U.S. War Department kako bi započeo proizvodnju prvog vojnog vozila brenda Jeep. Osamdeset godina kasnije, brend Jeep uspešan je širom sveta sa linijom proizvoda koja nastavlja ekspanziju ka drugim segmentima, posvećenom zajednicom kupaca širom sveta i korišćenjem tehnologije 4xe električnih vozila koje predstavlja prirodni razvoj 80 godina liderstva kada je reč o sposobnosti. 

      ''Slavimo svoju 80. godišnjicu tako što nastavljamo da nižemo uspehe'', rekao je Kristijan Munije, glavni izvršni direktor brenda Jeep. ''Proširujemo svoj portfolio ka novim segmentima zahvaljujući modelu Jeep Grand Cherokee L* sa 3 reda sedišta, dok zauzimamo sigurnu poziciju na tržištu premijum terenskih vozila zahvaljujući našim potpuno novim modelima Wagoneer* i Grand Wagoneer*. Naš sledeći globalni proizvod je potpuno novi model Jeep Grand Cherokee, koji će prvi put ikad biti opremljen plug-in hibridnom 4xe tehnologijom. U potpunosti smo posvećeni viziji elektrifikovane budućnosti.''

      ''Posvećeni smo tome da Jeep učinimo najzelenijim i najuzbudljivijim brendom terenaca. Elektrifikacija linije Jeep omogućiće putnicima da putuju isključivo zahvaljujući električnoj energiji, pružajući efikasno i zabavno iskustvo u vožnji i pružajući mogućnost uživanja u još boljim terenskim sposobnostima u gotovo potpunoj tišini'', rekao je Munije. Ova vizija nulte emisije je još jedna značajna prekretnica u 80-godišnjoj istoriji brenda koji i dalje definiše osećaj zajedništva, slobode na otvorenom, pionirski duh i revolucionarne inovacije 4x4 pogona.

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.
    • Post in Alfa Romeo Sauber / Alfa Romeo Racing
      Alfa Romeo i Sauber Motorsport nastaviće da sarađuju, sa osnaženim timskim duhom, na najvišem nivou moto sporta, jer su švajcarski tim i istorijski italijanski brend najavili produžetak trajanja svog partnerstva višegodišnjim sporazumom sa godišnjim evaluacijama. Obnova ovog partnerstva predstavlja uzbudljivo novo poglavlje u dugoj i prestižnoj istoriji moto sporta ova dva brenda sa zadivljujućim nasleđem u oblasti trka, koje obuhvataju između ostalog uspehe u Formuli 1, sportske automobile i touring automobile. 
       
      U okviru partnerstva su postavljeni ambiciozni ciljevi sa progresivna unapređenja iz godine u godinu i omogućiće dvema stranama da razvijaju svoju viziju za budućnost u jednom stabilnom kontekstu, omogućavajući timu Sauber Motorsport i brendu Alfa Romeo da rade na svojim uspesima kako na stazi tako i van nje. Od svog povratka u sport 2018. godine i napredovanja od zadnjih pozicija do sredine, razvoj novih i uzbudljivih talenata kao što su Šarl Lekler i Antonio Đovinaci i dovođenje klasičnog imena kao što je Kimi Rejkonen, omogućio je timu da se pretvori u jedan od sastava sa najvećim potencijalom.

      Alfa Romeo sada ispisuje stranice svoje budućnosti i pravi svoj plan na dugi rok. Sa vrlo upečatljivim i inspirišućim italijanskim nasleđem, brend će ostati veran svojim korenima uprkos promeni paradigme kakva je elektrifikacija. Zadovoljstvo vožnje i strast ostaće u centru, ali elektrifikacija će dati brendu priliku da iznova dizajnira održive performanse. Prisustvo brenda u moto sportu, i konkretno u F1, nastaviće da ima ključnu ulogu u budućnosti, i uvek će se tumačiti sa osećajem italjanskog plemenitog sportskog duha, DNK brenda Alfa Romeo iz 1910.

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • Ovaj blago redizajnirani je "i da Bog pomogne". Ono pre toga mi se ne dopada nikako. Ali, to je samo moj ukus. Očito je da ogromnoj većini kupaca te klase širom sveta njegov dizajn uopšte nije sporan.
    • Baš tako. DS5 je baš bio blizu ali stvarno je nerazumno tvrd. Boli kako ne upija neravnine. Volvo je druga priča. Klasičan heč. Nisam ga voziobdovoljko, tek jako malo po parkingu, nedovoljno rečju. Ali sedenje samo je odlično. Brzo se nadje položaj. Sedišta su jako udobna prednja. Vozački je auto. Jedino nazad nema mesta. Ali pokušaću da ga provozam, naravno. Juče sam recimo vozio Astru K, kolega je baš uzeo i to u nekoj Innovation napucanoj opremi. Karavan. Iznenadio sam se da je auto stvarno dobro sklopljen (enterijer je odmeren posebno) i fino se vozi. Naravno, ne zaigra srce kao kad sedneš u onaj blesavi DS5 Sent from my RMX2170 using Tapatalk
    • U novoj epizodi emisije Car fashion mozete pogledati:  -    Objavljene su cene za novi Lotus Emira -    Predstavljen je novi Nissan Qashqai -    Kakve planove ima Porsche sa električnim Makanom -    Kako napreduje Michelin sa testiranjem novih guma A biće i drugih zanimljivosti iz sveta automobilizma.      
    • Nemam pojma, ali mi je receno u Goran servisu da ih menjaju redovno kod odredjenih Fiat/Alfa modela, ja sam dva puta menjao za godinu i po dana.
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. gagyns
      gagyns
      (40 years old)
    2. goransid
      goransid
      (45 years old)
    3. Ivan Nikolic
      Ivan Nikolic
      (34 years old)
    4. jovanica
      jovanica
      (31 years old)
    5. lomisa
      lomisa
      (44 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...