Jump to content
FAS Goran
  1. FLCS Forum

    1. Ako ne znate gde da otvorite svoju temu...

      ...uradite to ovde, a Administracija foruma će je zatim prebaciti gde treba. :)

      222
      posts
    2. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      689
      posts
    3. 162
      posts
    4. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 29739
      posts
    2. 2053
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5799
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 213584
      posts
    2. 48829
      posts
    3. 97363
      posts
    4. 9477
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      19448
      posts
    6. 21610
      posts
    7. 14294
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8525
      posts
    2. 7082
      posts
    3. 3865
      posts
    4. 19181
      posts
    5. 32934
      posts
    6. 45509
      posts
    7. 6831
      posts
    8. 10530
      posts
    9. 1520
      posts
    10. 3272
      posts
    11. 3293
      posts
    12. 811
      posts
    13. 6320
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      36527
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      37937
      posts
    3. 24256
      posts
    4. 113390
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      319
      posts
    6. 14662
      posts
    7. 60567
      posts
    8. 5274
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 580
      posts
    2. 2993
      posts
    3. 2951
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (113814 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 4
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 11571
      posts
    2. 23068
      posts
    3. 14112
      posts
    4. 3061
      posts
    5. 2150
      posts
    6. 15691
      posts

 

 



  • Our picks

    • Post in Alfa Romeo Tonale / Alfa Romeo C-SUV
      Dolazak modela Alfa Romeo Tonale Plug-In Hybrid Q4 označava poslednje vozilo koje će biti uvršteno u gamu Tonale - model sa kojim je brend zakoračio u svet elektrifikacije, ostajući veran svom italijanskom, sportskom genetskom kodu kreiranom 1910.

      Nova verzija predstavlja vrhunac game i otvara novo poglavlje u metamorfozi brenda Alfa Romeo, jer kombinuje maksimalnu ekonomičnost i sportski duh: više od 80km autonomije u urbanom ciklusu, 600m u ukupnom ciklusu, sa emisijama smanjenim na 26g/km. Model je dizajniran tako da ispuni potrebe kupaca koji, danas više nego ikad, traže tehnologiju, komfor i bezbednost u sportskom vozilu, pored visokih performansi.

      Tonale Plug-In Hybrid Q4 pokazuje u kom smeru Alfa Romeo želi da povede svoj koncept sportskog duha. Pored toga, zahvaljujući najboljoj prostranosti u gami, većem komforu, tihoj vožnji i smanjenim emisijama, model je idealan za putovanja, samostalno ili s porodicom, jer garantuje maksimalnu bezbednost i pouzdanost, kako u gradu tako i na dugim putovanjima.

      Vozne osobine modela Tonale Plug-In Hybrid Q4 su najbolje u klasi, a njegova tehnologija i povezanost čine ga tehnološki najnaprednijim Alfa Romeo modelom ikada. Kvalitet i pažnja posvećena detaljima spojeni su sa dinamičnim karakteristikama, sa ciljem stvaranja novog koncepta sportskog duha za XXI vek.

      Istorijski Alfa Romeo znak je osvežen tako da naglasi proces elektrifikacije brenda: elegantni electro-biscione odštampan na zadnjem levom prozoru jedinstveni je deo modela Tonale Plug-In Hybrid Q4 i dopunjava ga zatamnjeno staklo. Tonale Plug-In Hybrid Q4 je kamen temeljac u procesu ''od nule do nule'' brenda Alfa Romeo, koji će preći put od 0% elektrifikovanog brenda na početku 2022. godine do toga da postane 100% elektrifikovan brend sa nultim emisijama u 2027. Pored toga, time što će završiti ovu evoluciju za samo pet godina, Alfa Romeo je spreman da postane automobilski brend koji je najbrže postigao ugljeničnu neutralnost.

      Zahvaljujući novom motoru modela Plug-In Hybrid Q4, Alfa Romeo Tonale pruža maksimalnu ekonomičnost i održivost, jer su sistemi za elektrifikaciju dizajnirani poštujući filozofiju brenda. Plug-In Hybrid Q4 sistem od 280KS je najbolji u pogledu performansi i trajanja baterije.

      Napredni hibridni sistem kombinuje 1.3 litarski 4-cilindrični MultiAir motor sa turbo punjenjem sa 180KS, koji obezbeđuje trakciju za prednju osovinu, dok električni motor može da obezbedi 90kW (121KS) maksimalne snage i 250 Nm obrtnog momenta za zadnju osovinu.

      306V litijumsko-jonska baterija od 15.5 kWh omogućava električnu autonomiju od 80km u urbanom ciklusu i više od 600km ukupne autonomije, što čini model Tonale Plug-In Hybrid Q4 jednim od najekonomičnijih plug-in hibridnih terenaca.

      Kompletan tekst i još dosta fotografija možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Fiat 500 / Fiat 500e
      Brend Abarth je spreman da započne novu eru: nove lokacije, novi projekti, nova snaga.
      Prvi potpuno električni Abarth model imaće svoju svetsku premijeru u utorak 22. novembra 2022. u 14 časova po evropskom vremenu.

      Tim brenda je uzbuđen da vam predstavi novu eru ''škorpiona'' i da pokaže kako će Abarth Novi 500 biti više Abarth nego ikada pre. Spremite se za veliki događaj i pratite ga na Abarth YouTube kanalu.

      Klikom na najavnu fotografiju iznad otvara Vam se kompletna informacija.
    • Post in Abarth
      Konfigurisanje novog, uzbudljivog i ekskluzivnog Abarth automobila nikada nije bilo tako jednostavno zahvaljujući novom intuitivnom i inovativnom iskustvu za korisnike brenda. Nova Abarth gama je usavršena u skladu sa strategijom koja glasi ''jednostavnost i zadovoljstvo kupaca''. Sve što je potrebno je nekoliko minuta da napravite sopstveni Abarth po meri, kao da je u pitanju krojeno italijansko odelo, na osnovu vaših ličnih potreba i ukusa.

      Možete da odaberete željeni nivo adrenalina izborom između 165CV Abarth 595 ili 180CV Abarth 695. Obe verzije nude uzbudljive performanse, riku auspuha, nesputan i zabavan, a pritom smeo stil, i naravno, užitak pri vožnji. Potom možete izabrati jednu od dve duše, Turismo ili Competizione, koje su dostupne za oba pogonska sistema, u hečbek i kabriolet verziji.

      Konkretno, duša Turismo je povezana sa vrednostima stila i komfora, koje su tipične za italijanski koncept Granturismo, i zato su namenjene za kupce koji žele da se istaknu, i one koji vole grad, ali i dalje žele da žive smelo. Ima crna kožna sedišta, 17-inčne Turismo alu-felne i znak Turismo.

      S druge strane, Competizione je napravljen za vrhunske performanse i ljubitelje sportskog duha, kao i one koji žele da uživaju u vožnji na putu na isti način kao i na trkačkoj stazi. Ukratko, ova duša je posvećena onima koji nikada ne propuštaju da pretvore putovanje u nezaboravno iskustvo. Ima Sabelt Carbon sedišta, 17-inčne Competizione alu-felne i znak Competizione.

      Kada napravite ovaj uzbudljivi korak, možete da podesite sopstvene personalizovane verzije, pomoću dva klasična paketa. Oni odmah podsećaju na legendarne setove za podešavanje „škorpiona“, zahvaljujući kojima su standardna vozila pretvarana u nepobediva trkačka vozila šezdesetih.

      Dva paketa odražavaju suštinske vrednosti performansi i stila ovog brenda:
      - Tech: dizajniran za kupce koji žele visokotehnološku opremu, obuhvata i 7-inčni Navi sistem i Clima auto.
      - Comfort: dizajniran za one koji žele premijum mogućnosti kako bi se isticali u svakoj prilici, obuhvata i Beats audio sistem i Xenon svetla.

      Konačno, možete da izaberete svoju omiljenu smelu boju kako biste završili konfiguraciju svog novog Abartha. Debitovaće i nova ''Orange Racing'' boja koja je napravljena kombinacijom klasičnih boja brenda, žute i crvene. To je suština Abarth brenda i predstavlja boje koje su učinile ''škorpiona'' legendarnim. Ukratko, to je boja Abarth-ovih instikata. Smela i upadljiva boja, čije ime podseća na svet trka, bazirana je na istorijskoj povezanosti brenda i ograničene serije Fiat 131 Racing Volumetrico Abarth sa bojom Orange Racing 255.
    • Post in Alfa Romeo Giulia
      Nova Giulia upravo debituje. Jedinstveni pristup lepoti italijanskog dizajna brenda Alfa Romeo postao je još zavodljiviji i moderniji, sa stilskim intervencijama na prednjim delu, koja stvaraju jasan i snažan utisak srodnosti sa modelom Tonale. Nova Giulia je dostupna od februara 2023. godine.
       
      - Novi izgled
      Na prednjem delu maska hladnjaka, gde je postavljen logo, kao i niže rešetke dva glavna usisnika za vazduh dobile su jedinstven izgled koji predstavlja modernu interpretaciju poznate i upečatljive ''Trilobo'' rešetke. Farovi zapravo čine glavni novi element u prednjem delu.
      Danas na modelu Giulia debituju farovi ''3+3'', sa 100% LED Adaptive Matrix svetlima. To stvara snažan osećaj porodične bliskosti sa modelom Tonale i istovremeno podseća na jedan od poznatih elemenata brenda koji su uveli legendarni model Alfa Romeo SZ Zagato i konceptualni model Alfa Romeo Proteo. Tri modula čine jedinstven prednji deo i pružaju dnevno svetlo, dinamičan signal za skretanje koji obezbeđuje najbolje uslove osvetljenja zahvaljujući uvođenju dve sofisticirane tehnologije
       
      - Nova, potpuno digitalna instrument tabla
      Nova Giulia je opremljena najsavremenijom tehnologijom kako bi se omogućilo komforno i povezano iskustvo, dok u isto vreme pruža prepoznatljivo zadovoljstvo vožnje Alfa Romeo modela. Najvažnija promena može se uočiti na instrument tabli, sa njenim istorijskim ''teleskopskim'' dizajnom. Sadrži novi, kompletno digitalni 12.3-inčni TFT ekran, gde je moguće pristupiti svim informacijama o vozilu i parametrima koji se odnose na tehnologije autonomne vožnje. Nadalje, klaster je dostupan u tri varijante: Evolved, Relax i Heritage.

      - Dinamika vožnje koja je najbolja u segmentu
      Dinamika vožnje je ponovo najbolja u klasi. Giulia pruža intenzivno iskustvo vožnje u autentičnom Alfa Romeo duhu, što podrazumeva odgovarajuću ravnotežu između italijanskog dizajna, vrhunskih motora, savršene raspodele težine, specijalnih tehnoloških rešenja i izvrsnog odnosa težine i snage.
      Suština današnjih i starijih modela brenda Alfa Romeo sadržana je u ''magičnoj'' formuli koja je, od modela Tonale (simbola metamorfoze brenda), nastavila da redefiniše sportski duh za XXI vek tako da on obuhvata i održivost. Kako bi se postigao novi nivo efikasnog sportskog karaktera s visokim performansama, globalni italijanski brend može da se osloni na svoju poznatu izvrsnost. Sve što je potrebno je da sednete u nove modele Giulia i Stelvio kako biste razumeli da ste na putu u budućnost vožnje.
       
      - Novi Giulia i Stelvio nude značajne promene u pogledu motora: na svim modelima u gami, sada je dostupan i 160 dizel motor sa pogonom na zadnjim točkovima. Konačno, tu su i moćni benzinski motor od 280 KS sa pogonom na četiri točka i dizel motor od 210 KS.

      Kompletan tekst i još fotografija možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Alfa Romeo SUV - Alfa Romeo Stelvio
      Novi Stelvio upravo debituje. Ovaj nagrađivan model osvojio je međunarodnu zajednicu zahvaljujući prepoznatljivoj izvrsnosti brenda - savršena raspodela težine, najbolja dinamika vožnje u klasi, vrhunska tehnološka i pogonska rešenja - i bezvremenski dizajn koji čini svako Alfa Romeo vozilo dugotrajnim ''umetničkim delom na točkovima.'' Danas, jedinstveni pristup lepoti italijanskog dizajna brenda Alfa Romeo postao je još zavodljiviji i moderniji, sa stilskim intervencijama na prednjim delu, koja stvaraju jasan i snažan utisak srodnosti sa modelom Tonale. Novi Stelvio je dostupan od februara 2023. godine.
       
      - Novi izgled
      Na prednjem delu maska hladnjaka, gde je postavljen logo, kao i niže rešetke dva glavna usisnika za vazduh dobile su jedinstven izgled koji predstavlja modernu interpretaciju poznate i upečatljive ''Trilobo'' rešetke. Farovi zapravo čine glavni novi element u prednjem delu.

      Danas na modelu Stelvio debituju farovi ''3+3'', sa 100% LED Adaptive Matrix svetlima. To stvara snažan osećaj porodične bliskosti sa modelom Tonale i istovremeno podseća na jedan od poznatih elemenata brenda koji su uveli legendarni model Alfa Romeo SZ Zagato i konceptualni model Alfa Romeo Proteo. Tri modula čine jedinstven prednji deo i pružaju dnevno svetlo, dinamičan signal za skretanje koji obezbeđuje najbolje uslove osvetljenja zahvaljujući uvođenju dve sofisticirane tehnologije: ''Adaptivni sistem prednjih svetala'', koji konstantno podešava oborena svetla na osnovu brzine i uslova vožnje, kao i ''Tehnologija segmentovanih dugih svetala bez odsjaja'', koja u uslovima lošeg osvetljenja automatski detektuju oba smera saobraćaja kako bi se izbeglo zaslepljivanje drugih vozača, a za kraj, tu je i uređaj ''Dobrodošli i doviđenja'', funkcija koja se uključi svaki put kada vozač zatvori ili otvori vrata automobila.

      Sve to znači više efikasnosti - u pogledu trajanja i uštede energije - i više bezbednosti zbog manje zamora očiju i većeg komfora pri vožnji. Raspored grupe zadnjih LED svetala, koji omogućava savršenu kombinaciju stila i sofisticiranih tehnologija, takođe je napravljen tako da naglasi sportski duh modela. Konkretno, novi Stelvio ima nova zadnja svetla pokrivena zadimljenim staklom sa sjajnim crnim finišom.
       
      - Nova, potpuno digitalna instrument tabla
      Novi Stelvio je opremljena najsavremenijom tehnologijom kako bi se omogućilo komforno i povezano iskustvo, dok u isto vreme pruža prepoznatljivo zadovoljstvo vožnje Alfa Romeo modela. Najvažnija promena može se uočiti na instrument tabli, sa njenim istorijskim ''teleskopskim'' dizajnom. Sadrži novi, kompletno digitalni 12.3-inčni TFT ekran, gde je moguće pristupiti svim informacijama o vozilu i parametrima koji se odnose na tehnologije autonomne vožnje. Nadalje, klaster je dostupan u tri varijante: Evolved, Relax i Heritage.

      Kompletan tekst i još fotografija možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Alfa Romeo Sauber / Alfa Romeo Racing
      Emitovana je dugoočekivana druga epizoda dokumentarne serije ''Mimo vidljivog'', koju potpisuje Alfa Romeo, a koja pruža javnosti pogled ''iza kulisa, i još dublje'', u svet Alfa Romeo F1 tima Orlen. Pet digitalnih epizoda otkrivaju izazovnu dnevnu rutinu prepunu adrenalina koju praktikuje više od 500 članova tima uključenih u najgledanije svetsko takmičenje u moto-sportu.

      Druga epizoda, ''Poverenje se stiče'', ističe intenzitet i koncentraciju sa kojom se dvojica vozača, Valteri Botas i Žu Gvanju, psihički i fizički pripremaju za sezonu. Priprema je sačinjena od intenzivnih fizičkih i psiholoških treninga, iscrpljujućih fizičkih testova i specijalnih tehničkih testova koji simuliraju aktivnosti na stazi. Zapravo, u nedeljama pre trke, motivacija, strast i koncentracija postaju ključ za ostvarenje jedinog cilja: a to je postizanje izuzetnih performansi.

      Zbog toga svaki dan uz vozače radi nekoliko profesionalaca, od trenera sportskih performansi do fizioterapeuta, psihologa pa čak i mentalnog trenera. Mentalna snaga vozača je ključna za suočavanje sa 23 trke bez gubljenja staloženosti i koncentracije. Isto tako je važna i fizička priprema, stoga vozači dele svoje vreme između dugih treninga u teretani i specijalnih sesija u simulatoru.

      Snaga i izdržljivost su od suštinske važnosti, ali bez opterećivanja sportiste; u Formuli 1, svaki gram pravi razliku. Obuka je specifična i funkcioniše za odnos između čoveka i mašine; i najmanji detalji postaju ključni, kao što je intenzivan rad na mišićima vrata.

      Takođe postoje mnogobrojni faktori koji utiču na učinak vozača koji se moraju uzeti u obzir: duga putovanja do staza širom sveta, ''džet-leg'' i stres u danima trka. Međuljudski odnosi formirani unutar tima takođe postaju ''energija'' koja motiviše konstantno poboljšanje i održava motivaciju na najvišem nivou.

      Zato će šira javnost u drugoj epizodi imati priliku da upozna i oseti deo sveta vozača Alfa Romeo F1 tima Orlen prepunog adrenalina. ''Poverenje se stiče'' emituje se na zvaničnim stranicama društvenih medija Alfa Romea i na YouTube kanalu. Ostanite sa nama za sledeće epizode koje se ne mogu propustiti!

      Video možete pregledati klikom na najavnu sliku iznad.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • Evropska i američka autoindustrija objavili kada planiraju da ukinu zavisnost o kineskim baterijama     Strateški, evropska i američka autoindustrija nikada nisu bili u ovakvoj situaciji potpune zavisnosti u celom segmentu poslovanja. Jednostavno, zavisnost o kineskim, japanskim i južnokorejskim baterijama za električne automobile je prevelika. SAD i Evropa planiraju da to smanje, ali ništa se ne odvija preko noći i ništa nije besplatno.   Ideja je gotovo anulirati potrebu za uvozom baterija do 2030. godine i ulaganjima koja su veća od 160 milijardi evra, piše Financial Times pozivajući se na izveštaj Goldman Sachsa. Kineska dominacija bi mogla da se poništi protekcionističkom politikom u SAD-u i Evropi, ali i alternativnim hemijskim sastavom baterija koje zahtevaju manje minerala iz Kine, odnosno porastom recikliranja baterija. Što se troškova tiče, potrebno je potrošiti 78.2 milijarde dolara na potrošnju baterija, 60.4 milijarde dolara na potrošnju komponenti i 13.5 milijardi dolara na iskopavanje litijuma, nikla i kobalta, kao i 12.1 milijardu dolara na rafinisanje tih materijala.   preuzeto sa - Auto Blog
    • BMW iX5 Hydrogen u ograničenoj proizvodnji     Nakon opsežne završne faze razvoja, BMW iX5 Hydrogen sa pogonom na vodonične gorive ćelije je krenuo u proizvodnju u Minhenu. Ovaj inovativni SUV se međutim neće proizvoditi u velikim serijama jer će samo mali broj jedinica sići sa proizvodne trake da bi se tokom 2023. koristili kao vozila za demonstraciju. Vozilo raspolaže sa 369KS, a gorivu ćeliju, razvijenu u partnerstvu sa Toyotom, snabdevaju dva rezervoara za skladištenje od 700 bara. Zajedno, rezervoari mogu da prime šest kilograma vodonika.     BMW je odabrao svoj Minhenski centar za istraživanje i inovacije da napravi iX5, koristeći platforme koje je isporučila kompanijina fabrika u Spartanburgu u SAD. Gotova vozila će posetiti odabrane regione sledećeg proleća da bi reklamirali rešenje za pogon bez emisija. BMW je još ranije obavio testove u blizini Arktičkog kruga. Tačnije, u Arjeplogu u Švedskoj gde BMW Grupa ima centar za zimsko testiranje. Tehnologija gorivih ćelija garantuje veliki domet bez obzira na vremenske prilike, navodi BMW; za razliku od tradicionalnog električnog vozila, čiji se upotrebni domet uglavnom smanjuje u hladnijim uslovima. Dopunjavanje goriva takođe traje nekoliko minuta, što je ogromna ušteda u odnosu na vreme punjenja većine konvencionalnih električnih vozila. Automobil ima i nove 22-inčne točkove, izmeneni zadnji difuzor, prednje ''bubrege'' sa plavim akcdntima i novu grafiku.   preuzeto sa - Auto Blog
    • GPX Demon GR200R stigao na japansko tržište     Sportski motocikl sa Tajlanda po imenu GPX Demon GR200R je stigao do Japana, označavajući planove brenda da proširi svoje prisustvo na nova tržišta. GPX je proizvođač motocikala sa sedištem na Tajlandu koji je popularan ne samo lokalno već i širom jugoistočne Azije. Iako je većina njegovih komponenti, uključujući agregate, poreklom iz Kine, proces montaže se odvija u fabrici na Tajlandu. Trenutno, GPX nudi širok spektar modela uključujući maksi-skutere, kafe-rejsere u retro stilu i ulične motocikle.     Međutim, Demon GR200R je najsportskiji model dostupan u GPX gami. Dostupan po ceni od 539.000 jena (3.700 evra), Demon GR200R je osnovni, ali sposoban početnički sportski motocikl sa prednjom i zadnjom disk kočnicom, obrnutom prednjom viljuškom i podesivim zadnjim mono-amortizerom. Model 2023. godine dobija novi digitalni LCD ekran u punoj boji i redizajniranu grafiku. GR200R pokreće jednocilindarski motor od 198 kubika, sa 4 ventila i ubrizgavanjem goriva koji proizvodi 19 KS i 17,6 Nm obrtnog momenta. GPXDemon GR200R dolazi s čeličnim ramom, ulsed koga težište ostaje nisko i obezbeđuje bolje upravljanje na putu. Zahvaljujući YSS podešavanju zadnjeg ogibljenja u sedam koraka, vozači mogu fino da podese vešanje motocikla po svom ukusu. Prema izveštajima, GPX je već počeo da prima porudžbine za GR200R, a isporuke se očekuju početkom 2023. godine.   preuzeto sa - Auto Blog
    • Okupljanje u nedelju 04.12.2022. od 18h - Parking kod hotela Inter-Continental (Crowne Plaza):     Ako vam iz nekog razloga bude trebao klupski broj, okrenite 069/111-FLCS, (069/111-3527).
    • Uf to ne zvuci bas obecavajuce hahah, premisljao sam se dal da ih vratim jos dok nisu bile na autu zbog te kine al reko aj nema veze, sad se opet premisljam posto znam da postoji onaj kleber trust program, al pitanje da li bi moj razlog zalbe uopste prihvatili buduci da gumam za sad objektivno nista ne fali (mada sam ih jedva i vozio). Nikad vise porucivanje guma preko neta, od sad idem uzivo i pipam svaku hahaha
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. *mishko*
      *mishko*
      (35 years old)
    2. erhankica
      erhankica
      (38 years old)
    3. Fanateek
      Fanateek
      (34 years old)
    4. freak
      freak
      (36 years old)
    5. nick_theking
      nick_theking
      (42 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...