Jump to content
FAS Euroauto Goran
  1. FLCS Forum

    1. Ako ne znate gde da otvorite svoju temu...

      ...uradite to ovde, a Administracija foruma će je zatim prebaciti gde treba. :)

      190
      posts
    2. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      591
      posts
    3. 153
      posts
    4. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 29603
      posts
    2. 2035
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5716
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 204623
      posts
    2. 45431
      posts
    3. 93349
      posts
    4. 9398
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      18989
      posts
    6. 20979
      posts
    7. 14011
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8495
      posts
    2. 6697
      posts
    3. 3870
      posts
    4. 19016
      posts
    5. 32402
      posts
    6. 44559
      posts
    7. 6139
      posts
    8. 10067
      posts
    9. 1012
      posts
    10. 3160
      posts
    11. 3147
      posts
    12. 677
      posts
    13. 6083
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      34971
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      32378
      posts
    3. 20239
      posts
    4. 109617
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      318
      posts
    6. 11912
      posts
    7. 55360
      posts
    8. 4820
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 573
      posts
    2. 2906
      posts
    3. 2924
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (64284 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 4
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 11281
      posts
    2. 22840
      posts
    3. 13921
      posts
    4. 3030
      posts
    5. 2107
      posts
    6. 15605
      posts
  • Who's Online   3 Members, 0 Anonymous, 65 Guests (See full list)

  • Member Statistics

    20525
    Total Members
    2365
    Most Online
    miki_the_max
    Newest Member
    miki_the_max
    Joined
  • Forum Statistics

    36242
    Total Topics
    986244
    Total Posts

 

 



  • Our picks

    • Post in Jeep slavi 80. godišnjicu sa upečatljivim posebnim izdanjima
      15. jula 1941. godine, nekadašnji Willys-Overland Co. potpisao je ugovor sa američkim Ministarstvom za ratna pitanja/U.S. War Department kako bi započeo proizvodnju prvog vojnog vozila brenda Jeep. Osamdeset godina kasnije, brend Jeep uspešan je širom sveta sa linijom proizvoda koja nastavlja ekspanziju ka drugim segmentima, posvećenom zajednicom kupaca širom sveta i korišćenjem tehnologije 4xe električnih vozila koje predstavlja prirodni razvoj 80 godina liderstva kada je reč o sposobnosti. 

      ''Slavimo svoju 80. godišnjicu tako što nastavljamo da nižemo uspehe'', rekao je Kristijan Munije, glavni izvršni direktor brenda Jeep. ''Proširujemo svoj portfolio ka novim segmentima zahvaljujući modelu Jeep Grand Cherokee L* sa 3 reda sedišta, dok zauzimamo sigurnu poziciju na tržištu premijum terenskih vozila zahvaljujući našim potpuno novim modelima Wagoneer* i Grand Wagoneer*. Naš sledeći globalni proizvod je potpuno novi model Jeep Grand Cherokee, koji će prvi put ikad biti opremljen plug-in hibridnom 4xe tehnologijom. U potpunosti smo posvećeni viziji elektrifikovane budućnosti.''

      ''Posvećeni smo tome da Jeep učinimo najzelenijim i najuzbudljivijim brendom terenaca. Elektrifikacija linije Jeep omogućiće putnicima da putuju isključivo zahvaljujući električnoj energiji, pružajući efikasno i zabavno iskustvo u vožnji i pružajući mogućnost uživanja u još boljim terenskim sposobnostima u gotovo potpunoj tišini'', rekao je Munije. Ova vizija nulte emisije je još jedna značajna prekretnica u 80-godišnjoj istoriji brenda koji i dalje definiše osećaj zajedništva, slobode na otvorenom, pionirski duh i revolucionarne inovacije 4x4 pogona.

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.
    • Post in Alfa Romeo Sauber / Alfa Romeo Racing
      Alfa Romeo i Sauber Motorsport nastaviće da sarađuju, sa osnaženim timskim duhom, na najvišem nivou moto sporta, jer su švajcarski tim i istorijski italijanski brend najavili produžetak trajanja svog partnerstva višegodišnjim sporazumom sa godišnjim evaluacijama. Obnova ovog partnerstva predstavlja uzbudljivo novo poglavlje u dugoj i prestižnoj istoriji moto sporta ova dva brenda sa zadivljujućim nasleđem u oblasti trka, koje obuhvataju između ostalog uspehe u Formuli 1, sportske automobile i touring automobile. 
       
      U okviru partnerstva su postavljeni ambiciozni ciljevi sa progresivna unapređenja iz godine u godinu i omogućiće dvema stranama da razvijaju svoju viziju za budućnost u jednom stabilnom kontekstu, omogućavajući timu Sauber Motorsport i brendu Alfa Romeo da rade na svojim uspesima kako na stazi tako i van nje. Od svog povratka u sport 2018. godine i napredovanja od zadnjih pozicija do sredine, razvoj novih i uzbudljivih talenata kao što su Šarl Lekler i Antonio Đovinaci i dovođenje klasičnog imena kao što je Kimi Rejkonen, omogućio je timu da se pretvori u jedan od sastava sa najvećim potencijalom.

      Alfa Romeo sada ispisuje stranice svoje budućnosti i pravi svoj plan na dugi rok. Sa vrlo upečatljivim i inspirišućim italijanskim nasleđem, brend će ostati veran svojim korenima uprkos promeni paradigme kakva je elektrifikacija. Zadovoljstvo vožnje i strast ostaće u centru, ali elektrifikacija će dati brendu priliku da iznova dizajnira održive performanse. Prisustvo brenda u moto sportu, i konkretno u F1, nastaviće da ima ključnu ulogu u budućnosti, i uvek će se tumačiti sa osećajem italjanskog plemenitog sportskog duha, DNK brenda Alfa Romeo iz 1910.

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.
    • Post in Fiat Ducato
      Fiat Professional je italijanskim i međunarodnim medijima predstavio model Novi Ducato, kompletirajući gamu modela zajedno sa modelom e-Ducato, prvim potpuno električnim Ducato. Tu čast je na web-konferenciji u okviru turneje imala Kristina Bauerman - kuvarica sa Mišelinovom zvezdicom koja radi u jednom prestižnom restoranu u srcu Rima, u okrugu Trastavere - koja je podelila važnu priču o zahtevima i očekivanjima onih koji koriste svoja vozila u profesionalne svrhe. Pored nje, tu su bili i Erik Lafordž, direktor odeljenja za laka komercijalna vozila za prošireni region Evrope u kompaniji Stellantis, kao i nekoliko drugih menadžera kompanije Stellantis koji su takođe učestvovali u razvoju game za 2021.
       
      Ducato puni 40 godina i proslavlja ovu godišnjicu kao lider na tržištu, s obzirom da je postao najprodavanije lako komercijalno vozilo u Evropi u 2020. godini sa više od 150.000 prodatih jedinica, što je povećanje od 8% u odnosu na 2019. godinu.

      Sa sposobnostima koje su već najbolje u klasi zahvaljujući najširoj gami na tržištu koja je ''uvek usmerena napred'' (all-forward), novi Ducato za cilj ima ne samo da potvrdi svoju vodeću poziciju, već stremi i ka unapređenjima kako bi uvek bio spreman za svaku misiju i kako bi ispunio sve potrebe za terentim prevozom i mobilnošću svojih klijenata.
       
      Izgled novog Ducata ostaje podjednako poznat i prijatan kao i uvek, ali sa dodatnim razvojem dinamičnom i elegantnog stila koji se može videti u dizajnu novih prednjih svetla, sa kompletnom LED tehnologijom visokih performansi. Svetla su podeljena u tri odeljka, najniži kreira svetlosni ''potpis'' modela. Kao i uvek sa Ducato automobilima ''stil je kombinovan sa funkcionalnošću''. Ne samo da tri centralna svetla dolaze sa ''haj-tek'' i modernim izgledom, takođe nude 30% više svetline od uobičajenih halogenih svetala...

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.
    • Post in Essential care - servisni ugovor / Essential care light - pomoć na putu
      Poštovani, 
      sa zadovoljstvom Vas obaveštavamo da smo u prilici da Vam, u saradnji sa kompanijom FCA, ponudimo jedinstveni proizvod na tržištu - ''essential care light ugovor'' za pomoć na putu u trajanju od godinu dana.

      U okviru tog ugovora imate pravo da neograničeno koristite pogodnosti koje Vam on pruža, a to je: - besplatno šlepanje na teritoriji Srbije i EU,
      - besplatna pomoć na putu koja podrazumeva startovanje motora pomoću kablova/bustera ili zamena točka rezervnim,
      - zamensko vozilo u trajanju od maksimalno 6 dana u slučaju čekanja na rezervni deo koji onemogućava bezbedno i ispravno funkcionisanje vozila ili teže havarije gde vozilo nije pokretno.

      Cena ovog ugovora u okviru promotivne akcije sa 50% popusta iznosi, za putnička vozila brenda Fiat 10€ sa PDV-om, odnosno 12.50€ sa PDV-om za teretna vozila i putnička vozila brenda Jeep i Alfa Romeo, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan izdavanja računa/registrovanja ugovora.  
      Ugovor se može registrovati za vozila starosti do 8 godina.  
    • Post in Alfa Romeo istorijat
      Kada je A.L.F.A. osnovana 24. juna 1910. godine, njeni automobili bili su crveni. Nekoliko godina ranije, Italija je odabrala tu boju za svoje trkačke automobile. Od tada, crvena je postala sastavni deo genetskog koda brenda Alfa Romeo. A danas, na 111. godišnjicu brenda, Muzej će prikladno biti obojen u crveno, kako bi poželeo dobrodošlicu mnogim ljubiteljima koji dolaze u Areze da proslave, kao i svake godine. Crvena, parada Alfa Romeo automobila privatnih vlasnika, koja je otvorila 4-dnevni događaj u 10 časova danas, nastaviće se do 27. juna. Crvena boja, dres-kod za posetioce, i boja maski koje se besplatno dele na ulazu, da nas sve čuvaju tokom ovih dana.

      Crvena, specijalna privremena izložba u muzeju. Do subote, tu će biti prikazane bezbrojne nijanse i interpretacije ove boje, sa prikazima modela iz različitih era i sa različitim elementima u inspirativnom sastavu: od ručno farbanih automobila na stazi do tehnologija za bojenje iz skorijih godina, od narandžastih nijansi italijanske crvene do tamne Proteo crvene, a tu je naravno i Alfa Red crvena, poznata po svom kodu AR 501.
       
      Ovaj dan proslave, kojem će prisustvovati predstavnici Alfa Romeo klubova, kao dokaz njihove istinske strasti prema Biscione brendu, biće poprište događaja koji savršeno povezuje slavnu prošlost brenda sa budućnošću. Danas, prvi kupci modela Giulia GTA i GTAm će moći da preuzmu prve modele ovih izvanrednih automobila, sa samo 500 numerisanih primeraka.

      Za te malobrojne srećnike, ekskluzivno korisničko iskustvo je pripremljeno, kao deo posebnog putovanja koje spaja tradiciju i inovacije: imaće priliku da pričaju sa direktorima brenda i dizajna i inženjeringa, koji će ih sprovesti kroz ovo ekskluzivno iskustvo pričajući im o detaljima i pozadini  jedinstvenog projekta. Klijenti će otkriti DNK ovih automobila na putovanju kroz Muzej...

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.
    • Post in Alfa Romeo Giulia
      Nakon test sesije na modelima Giulia GTA i GTAm od prošle jeseni, finski svetski šampion se pre nekoliko dana vratio na test poligon Baloko kako bi lično procenio rad na ovoj sportskoj limuzini sa najboljim performansama koju je italijanska marka ikada proizvela. Njegove reči ne ostavljaju mesta sumnji: ''Stvarno mi se sviđa. Ovo je automobil koji se može koristiti svakodnevno ali takođe može biti i na stazi, i to na nekoj na kojoj biste zaista uživali''.
       
      Kimi Raikonen analizirao je promene na automobilu, posebno u pogledu aerodinamike. Već je radio na ovom aspektu u prvoj sesiji kada je dao neprocenjive savete o novim dodacima koji su dodati kako spreda – novi podesivi spliter ugrađen u novi prednji branik - tako i pozadi - dodatak novog manuelno podesivog krila. Takođe su napravljene opšte promene u ukupnom balansu zagarantovanom interakcijom ovih novih komponenata sa usisnikom i podvozjem.

      Kimijeva ocena?
      ''Naravno, bolje je pri velikim brzinama u smislu ravnoteže. Izgleda da je prednji deo automobila niži, što omogućava brže upravljanje. Brz je, lak za vožnju i dobro reaguje na komande''.

      Jednom kada bude skinuo trkačko odelo i skloni se sa reflektora, Kimi Raikonen se vraća da obavlja češće svoje obaveze jednog tate, i tako, vodiće decu u školu. Zato veruje da Giulia GTA predstavlja idealnu kombinaciju za svakodnevnu upotrebu i za stazu. Krug procesa razvoja se, stoga, zatvara tako što su vozači pozajmili svoje veštine inženjerskom timu kompanije Alfa Romeo. Ovaj proces je počeo prošlog oktobra prvom sesijom testiranja, usredsređenom na specifična rešenja preduzeta u pogledu aerodinamike i upravljanja.
       
      Zahvaljujući ručno podesivim prednjim i zadnjim krilima, Giulia GTAm može prilagoditi svoje aerodinamičke performanse bilo kojoj vrsti staze ili puta, tačno prateći zahteve i preference svog vozača.

      Kompletan tekst i video možete pogledati klikom na najavnu fotografiju iznad.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • Pik je bio e90 ili e87,sta naleti u boljem stanju i opremi.
    • bolje onda gledaj 2.0      Licno da ja uzimam sada deltu gledao bih 1.9 twinturbo jtd ili 1.8 tbi benzinca, koji bolji naleti, ipak je motor srce auta, da ne kazem 50% auta. Lakse krece iz mesta, lakse ubrzava, lakse obilazi, lepse radi, lepse prima gas, ma sve.  
    • Onda obaveštenja, korisni linkovi i spisak sedišta do 18 unazad. Pošto nisu sva ova nabrojana gore do 18 unazad (Aviator nije). Koje Cybex?
    • bmw 1 je predobar auto u svojoj klasi za svoje vreme, prakticno mu konkurencija nije bila ni do kolena realno, za ono sta je zamisljen, premium kompaktni vozacki automobil.   Fenomenalno se vozi, ubedljivo bolje i od tadasnje konkurencije sa sportskim ambicijama, odlicni materijali za klasu, kao i izolacija, a i udobnost je izuzetna za klasu, makar na 16 inca obicnim gumama, ako nije sportski paket. Loze se klinci na m paket, koji je skracenica od motorsport, ali je realno to oslanjanje namenjeno na stazu gde niko ne vozi i pretvrdo je za svakodnevnu voznju, a i runflat gume su ocajne.   Istina je da nema mesta za odrasle ljude nazad, kao i da je gepek mali, ali ko je zeleo najbolji vozacki automobil u toj klasi, sa odlicnim materijalima, izolacijom, udobnoscu (ako nije m sport i/ili na niskoprofilnim runflatovima) morala je da se podnese neka zrtva.   Ipak je ovakav bmw1 dizel imao ~300mm diskove napred i nazad, dok je konkurencija cak i godinama posle imala recimo 280mm napred, a 250mm nazad, sto je ono univerzum razlike, pa nezavisno oslanjanje nazad sto je i dan danas za mnoge pojam itd.
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. Brzi Kneževo
      Brzi Kneževo
      (39 years old)
    2. IKACBG
      IKACBG
      (26 years old)
    3. Marko78
      Marko78
      (43 years old)
    4. milanokeri
      milanokeri
      (32 years old)
    5. rademld
      rademld
      (32 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...