Jump to content
FAS Euroauto Goran
  1. FLCS Forum

    1. Ako ne znate gde da otvorite svoju temu...

      ...uradite to ovde, a Administracija foruma će je zatim prebaciti gde treba. :)

      184
      posts
    2. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      591
      posts
    3. 153
      posts
    4. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 29603
      posts
    2. 2035
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5715
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 204378
      posts
    2. 45347
      posts
    3. 93319
      posts
    4. 9398
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      18986
      posts
    6. 20979
      posts
    7. 14004
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8495
      posts
    2. 6696
      posts
    3. 3870
      posts
    4. 19016
      posts
    5. 32393
      posts
    6. 44532
      posts
    7. 6130
      posts
    8. 10064
      posts
    9. 1007
      posts
    10. 3145
      posts
    11. 3137
      posts
    12. 677
      posts
    13. 6082
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      34841
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      32356
      posts
    3. 20238
      posts
    4. 109549
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      318
      posts
    6. 11879
      posts
    7. 55275
      posts
    8. 4805
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 573
      posts
    2. 2904
      posts
    3. 2924
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (63536 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 4
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 11277
      posts
    2. 22833
      posts
    3. 13916
      posts
    4. 3030
      posts
    5. 2106
      posts
    6. 15604
      posts

 

 



  • Our picks

    • Post in Jeep slavi 80. godišnjicu sa upečatljivim posebnim izdanjima
      15. jula 1941. godine, nekadašnji Willys-Overland Co. potpisao je ugovor sa američkim Ministarstvom za ratna pitanja/U.S. War Department kako bi započeo proizvodnju prvog vojnog vozila brenda Jeep. Osamdeset godina kasnije, brend Jeep uspešan je širom sveta sa linijom proizvoda koja nastavlja ekspanziju ka drugim segmentima, posvećenom zajednicom kupaca širom sveta i korišćenjem tehnologije 4xe električnih vozila koje predstavlja prirodni razvoj 80 godina liderstva kada je reč o sposobnosti. 

      ''Slavimo svoju 80. godišnjicu tako što nastavljamo da nižemo uspehe'', rekao je Kristijan Munije, glavni izvršni direktor brenda Jeep. ''Proširujemo svoj portfolio ka novim segmentima zahvaljujući modelu Jeep Grand Cherokee L* sa 3 reda sedišta, dok zauzimamo sigurnu poziciju na tržištu premijum terenskih vozila zahvaljujući našim potpuno novim modelima Wagoneer* i Grand Wagoneer*. Naš sledeći globalni proizvod je potpuno novi model Jeep Grand Cherokee, koji će prvi put ikad biti opremljen plug-in hibridnom 4xe tehnologijom. U potpunosti smo posvećeni viziji elektrifikovane budućnosti.''

      ''Posvećeni smo tome da Jeep učinimo najzelenijim i najuzbudljivijim brendom terenaca. Elektrifikacija linije Jeep omogućiće putnicima da putuju isključivo zahvaljujući električnoj energiji, pružajući efikasno i zabavno iskustvo u vožnji i pružajući mogućnost uživanja u još boljim terenskim sposobnostima u gotovo potpunoj tišini'', rekao je Munije. Ova vizija nulte emisije je još jedna značajna prekretnica u 80-godišnjoj istoriji brenda koji i dalje definiše osećaj zajedništva, slobode na otvorenom, pionirski duh i revolucionarne inovacije 4x4 pogona.

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.
    • Post in Alfa Romeo Sauber / Alfa Romeo Racing
      Alfa Romeo i Sauber Motorsport nastaviće da sarađuju, sa osnaženim timskim duhom, na najvišem nivou moto sporta, jer su švajcarski tim i istorijski italijanski brend najavili produžetak trajanja svog partnerstva višegodišnjim sporazumom sa godišnjim evaluacijama. Obnova ovog partnerstva predstavlja uzbudljivo novo poglavlje u dugoj i prestižnoj istoriji moto sporta ova dva brenda sa zadivljujućim nasleđem u oblasti trka, koje obuhvataju između ostalog uspehe u Formuli 1, sportske automobile i touring automobile. 
       
      U okviru partnerstva su postavljeni ambiciozni ciljevi sa progresivna unapređenja iz godine u godinu i omogućiće dvema stranama da razvijaju svoju viziju za budućnost u jednom stabilnom kontekstu, omogućavajući timu Sauber Motorsport i brendu Alfa Romeo da rade na svojim uspesima kako na stazi tako i van nje. Od svog povratka u sport 2018. godine i napredovanja od zadnjih pozicija do sredine, razvoj novih i uzbudljivih talenata kao što su Šarl Lekler i Antonio Đovinaci i dovođenje klasičnog imena kao što je Kimi Rejkonen, omogućio je timu da se pretvori u jedan od sastava sa najvećim potencijalom.

      Alfa Romeo sada ispisuje stranice svoje budućnosti i pravi svoj plan na dugi rok. Sa vrlo upečatljivim i inspirišućim italijanskim nasleđem, brend će ostati veran svojim korenima uprkos promeni paradigme kakva je elektrifikacija. Zadovoljstvo vožnje i strast ostaće u centru, ali elektrifikacija će dati brendu priliku da iznova dizajnira održive performanse. Prisustvo brenda u moto sportu, i konkretno u F1, nastaviće da ima ključnu ulogu u budućnosti, i uvek će se tumačiti sa osećajem italjanskog plemenitog sportskog duha, DNK brenda Alfa Romeo iz 1910.

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.
    • Post in Fiat Ducato
      Fiat Professional je italijanskim i međunarodnim medijima predstavio model Novi Ducato, kompletirajući gamu modela zajedno sa modelom e-Ducato, prvim potpuno električnim Ducato. Tu čast je na web-konferenciji u okviru turneje imala Kristina Bauerman - kuvarica sa Mišelinovom zvezdicom koja radi u jednom prestižnom restoranu u srcu Rima, u okrugu Trastavere - koja je podelila važnu priču o zahtevima i očekivanjima onih koji koriste svoja vozila u profesionalne svrhe. Pored nje, tu su bili i Erik Lafordž, direktor odeljenja za laka komercijalna vozila za prošireni region Evrope u kompaniji Stellantis, kao i nekoliko drugih menadžera kompanije Stellantis koji su takođe učestvovali u razvoju game za 2021.
       
      Ducato puni 40 godina i proslavlja ovu godišnjicu kao lider na tržištu, s obzirom da je postao najprodavanije lako komercijalno vozilo u Evropi u 2020. godini sa više od 150.000 prodatih jedinica, što je povećanje od 8% u odnosu na 2019. godinu.

      Sa sposobnostima koje su već najbolje u klasi zahvaljujući najširoj gami na tržištu koja je ''uvek usmerena napred'' (all-forward), novi Ducato za cilj ima ne samo da potvrdi svoju vodeću poziciju, već stremi i ka unapređenjima kako bi uvek bio spreman za svaku misiju i kako bi ispunio sve potrebe za terentim prevozom i mobilnošću svojih klijenata.
       
      Izgled novog Ducata ostaje podjednako poznat i prijatan kao i uvek, ali sa dodatnim razvojem dinamičnom i elegantnog stila koji se može videti u dizajnu novih prednjih svetla, sa kompletnom LED tehnologijom visokih performansi. Svetla su podeljena u tri odeljka, najniži kreira svetlosni ''potpis'' modela. Kao i uvek sa Ducato automobilima ''stil je kombinovan sa funkcionalnošću''. Ne samo da tri centralna svetla dolaze sa ''haj-tek'' i modernim izgledom, takođe nude 30% više svetline od uobičajenih halogenih svetala...

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.
    • Post in Essential care - servisni ugovor / Essential care light - pomoć na putu
      Poštovani, 
      sa zadovoljstvom Vas obaveštavamo da smo u prilici da Vam, u saradnji sa kompanijom FCA, ponudimo jedinstveni proizvod na tržištu - ''essential care light ugovor'' za pomoć na putu u trajanju od godinu dana.

      U okviru tog ugovora imate pravo da neograničeno koristite pogodnosti koje Vam on pruža, a to je: - besplatno šlepanje na teritoriji Srbije i EU,
      - besplatna pomoć na putu koja podrazumeva startovanje motora pomoću kablova/bustera ili zamena točka rezervnim,
      - zamensko vozilo u trajanju od maksimalno 6 dana u slučaju čekanja na rezervni deo koji onemogućava bezbedno i ispravno funkcionisanje vozila ili teže havarije gde vozilo nije pokretno.

      Cena ovog ugovora u okviru promotivne akcije sa 50% popusta iznosi, za putnička vozila brenda Fiat 10€ sa PDV-om, odnosno 12.50€ sa PDV-om za teretna vozila i putnička vozila brenda Jeep i Alfa Romeo, u dinarskoj protivvrednosti po srednjem kursu NBS na dan izdavanja računa/registrovanja ugovora.  
      Ugovor se može registrovati za vozila starosti do 8 godina.  
    • Post in Alfa Romeo istorijat
      Kada je A.L.F.A. osnovana 24. juna 1910. godine, njeni automobili bili su crveni. Nekoliko godina ranije, Italija je odabrala tu boju za svoje trkačke automobile. Od tada, crvena je postala sastavni deo genetskog koda brenda Alfa Romeo. A danas, na 111. godišnjicu brenda, Muzej će prikladno biti obojen u crveno, kako bi poželeo dobrodošlicu mnogim ljubiteljima koji dolaze u Areze da proslave, kao i svake godine. Crvena, parada Alfa Romeo automobila privatnih vlasnika, koja je otvorila 4-dnevni događaj u 10 časova danas, nastaviće se do 27. juna. Crvena boja, dres-kod za posetioce, i boja maski koje se besplatno dele na ulazu, da nas sve čuvaju tokom ovih dana.

      Crvena, specijalna privremena izložba u muzeju. Do subote, tu će biti prikazane bezbrojne nijanse i interpretacije ove boje, sa prikazima modela iz različitih era i sa različitim elementima u inspirativnom sastavu: od ručno farbanih automobila na stazi do tehnologija za bojenje iz skorijih godina, od narandžastih nijansi italijanske crvene do tamne Proteo crvene, a tu je naravno i Alfa Red crvena, poznata po svom kodu AR 501.
       
      Ovaj dan proslave, kojem će prisustvovati predstavnici Alfa Romeo klubova, kao dokaz njihove istinske strasti prema Biscione brendu, biće poprište događaja koji savršeno povezuje slavnu prošlost brenda sa budućnošću. Danas, prvi kupci modela Giulia GTA i GTAm će moći da preuzmu prve modele ovih izvanrednih automobila, sa samo 500 numerisanih primeraka.

      Za te malobrojne srećnike, ekskluzivno korisničko iskustvo je pripremljeno, kao deo posebnog putovanja koje spaja tradiciju i inovacije: imaće priliku da pričaju sa direktorima brenda i dizajna i inženjeringa, koji će ih sprovesti kroz ovo ekskluzivno iskustvo pričajući im o detaljima i pozadini  jedinstvenog projekta. Klijenti će otkriti DNK ovih automobila na putovanju kroz Muzej...

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.
    • Post in Alfa Romeo Giulia
      Nakon test sesije na modelima Giulia GTA i GTAm od prošle jeseni, finski svetski šampion se pre nekoliko dana vratio na test poligon Baloko kako bi lično procenio rad na ovoj sportskoj limuzini sa najboljim performansama koju je italijanska marka ikada proizvela. Njegove reči ne ostavljaju mesta sumnji: ''Stvarno mi se sviđa. Ovo je automobil koji se može koristiti svakodnevno ali takođe može biti i na stazi, i to na nekoj na kojoj biste zaista uživali''.
       
      Kimi Raikonen analizirao je promene na automobilu, posebno u pogledu aerodinamike. Već je radio na ovom aspektu u prvoj sesiji kada je dao neprocenjive savete o novim dodacima koji su dodati kako spreda – novi podesivi spliter ugrađen u novi prednji branik - tako i pozadi - dodatak novog manuelno podesivog krila. Takođe su napravljene opšte promene u ukupnom balansu zagarantovanom interakcijom ovih novih komponenata sa usisnikom i podvozjem.

      Kimijeva ocena?
      ''Naravno, bolje je pri velikim brzinama u smislu ravnoteže. Izgleda da je prednji deo automobila niži, što omogućava brže upravljanje. Brz je, lak za vožnju i dobro reaguje na komande''.

      Jednom kada bude skinuo trkačko odelo i skloni se sa reflektora, Kimi Raikonen se vraća da obavlja češće svoje obaveze jednog tate, i tako, vodiće decu u školu. Zato veruje da Giulia GTA predstavlja idealnu kombinaciju za svakodnevnu upotrebu i za stazu. Krug procesa razvoja se, stoga, zatvara tako što su vozači pozajmili svoje veštine inženjerskom timu kompanije Alfa Romeo. Ovaj proces je počeo prošlog oktobra prvom sesijom testiranja, usredsređenom na specifična rešenja preduzeta u pogledu aerodinamike i upravljanja.
       
      Zahvaljujući ručno podesivim prednjim i zadnjim krilima, Giulia GTAm može prilagoditi svoje aerodinamičke performanse bilo kojoj vrsti staze ili puta, tačno prateći zahteve i preference svog vozača.

      Kompletan tekst i video možete pogledati klikom na najavnu fotografiju iznad.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • Svako čudo 5 dana,tako i ovo. Jedino što su ljudi imali problema kojima bas sada pada registracija.
    • Kako razumeti... a ne nasmejati se kiselo. Od svega bih samo skrenuo pažnju na kratak rok ispravke nepravilnosti/neispravnosti od tri dana. Ko se toga setio i iz kog razloga je postavio tako kratak period za ispravku a da ne pomislim da se nije vodio ...
    • hvala na odgovoru, ne znam koje su razlike u tim turbinama pa mi i njihove oznake ne znace nista ali nebitno, vise me generalno razlike zanimale....sto se brava tice vise bi mi odgovarao taj od 150 konja, ali sve zavisi sta i ako naleti, auto inace trazim u CH... grande punto uglavnom 120 konja i vidjam taj 135 je mahom u EVO koliko sam primetio a i redje se srece od ovog sa 120... kolika je neka realna potrosnja tih motora, grad/otvoreno? vidim one  fabricke podatke ali njih ne uzimam bas kao relevantne, ako je realna potrosnja u gradu oko 10l to mi je ok posto na netu pise da trosi ispod 9
    • Da li Toyotin dizelaš može da radi nakon godinu dana provedenih pod zemljom?     Zaista je neverovatno do koje mere motori sa unutrašnjim sagorevanjem mogu biti otporni. Ponovo smo sa momcima iz Garage 54 YouTube kanala, u čije je ruke sada dopao Toyotin dizelaš, nakon što je godinu dana bio zakopan u zemlji. Kako prenose Vrele Gume, ruska ekipa je zakopala Toyota 2CT dizel motor, ostavivši ožičenje, usis i hladnjak izloženim, da bi uvideli da li će sve moći kasnije da funkcioniše.   Međutim, zaboravili su na ovaj poduhvat dok ih komentatori nisu podsetili. Loše vesti su da motor nije odmah startovao. Problem je bio sa žicom za uzemljenje. Sledeći korak je bio iskopati mašinu. Motor je bio u potpunosti prekriven prljavštinom, tako da je bilo neophodno vodom skinuti sve zemljane nanose. Nakon godinu dana provedenih ispod zemlje i cilindrima punim vode, agregat je bio spreman za stavljanje u pogon, naravno nakon osnovnih priprema. ''Buđenje'' nakon tako dugog sna nije bilo lako, ali je Toyotin dizel na kraju zagrmeo. Zaista impresivno. Naravno, neophodan je novi turbo, dok anlaser broji svoje poslednje dane. Creva i žice takođe zahtevaju zamenu. Ipak, fascinantno je što nije bilo potrebno mnogo da se Toyotina mašina vrati u život nakon godinu dana pod zemljom, i to tokom ruske zime.     preuzeto sa - Auto Blog
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. bojic911
      bojic911
      (35 years old)
    2. Dejan pv
      Dejan pv
      (38 years old)
    3. kimi r
      kimi r
      (42 years old)
    4. ljupco
      ljupco
      (36 years old)
    5. makkisa
      makkisa
      (46 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...