Jump to content

Forums

  1. FLCS Forum

    1. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      407
      posts
    2. 91
      posts
    3. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 28750
      posts
    2. 1967
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5392
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 180688
      posts
    2. 36791
      posts
    3. 79249
      posts
    4. 8826
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      17388
      posts
    6. 19328
      posts
    7. Uradi sam

      Korak po korak do rešavanja nekog problema...

      12194
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8192
      posts
    2. 5550
      posts
    3. 3822
      posts
    4. 18028
      posts
    5. 30280
      posts
    6. 41632
      posts
    7. 4204
      posts
    8. 8888
      posts
    9. 2540
      posts
    10. 2661
      posts
    11. 402
      posts
    12. 5671
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      31369
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      20840
      posts
    3. 11178
      posts
    4. 98165
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      312
      posts
    6. 8173
      posts
    7. 39782
      posts
    8. 4234
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 563
      posts
    2. 2486
      posts
    3. 2876
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (38609 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 3
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 10686
      posts
    2. 21768
      posts
    3. 13153
      posts
    4. 2909
      posts
    5. 1951
      posts
    6. 15016
      posts
  • Our picks

    • Nakon manje od tri godine od početka proizvodnje, Fiat Tipo broj 500.000 proizveden je u fabrici u Bursi, Turska. Konkretno, jubilarni automobil je Tipo Sport sa petoro vrata, opremljen 1.6-litarskim Multijet DCT motorom od 120KS i odlikuje ga upečatljiva ''passion'' nijansa crvene boje, sa kontrastom crnog krova i unutrašnjosti u novoj ''Total Black'' boji. 

      Ovaj značajan momenat potvrđuje uspešnost modela koji predvodi svoj segment u Italiji i nalazi se među 10 najtraženijih modela u četiri evropske zemlje. On je takođe i drugi najrasprostranjeniji model brenda Fiat na svetu, sa preko 70% primeraka prodatih van Italije. Ukoliko se primerci prvobitnog modela koji je pokrenut 1988. godine saberu sa primercima koji su danas na tržištu, ukupan zbir proizvodnje dostiže broj od 2.100.000 primeraka.

      Novi modeli Tipo linije dolaze u tri karoserijske verzije (sa četvoro i petoro vrata i kao karavan), kao i sa četiri paketa opreme (Street, Mirror i novi S-Design i Sport), sposobni da zadovolje potrebe kupaca različitih životnih doba, ukusa i zahteva u pogledu mobilnosti. ''S-Design'' i ''Sport'' namenjeni su mladim i dinamičnim kupcima koji od svog automobila traže čvrst, a sportski karakter, što su odlike koje su dovedene do posebno visokog nivoa u paketu opreme ''Sport''. ''Mirror'' je osmišljen za kupce kojima je potreban prostor i modularnost i koji želi da sve vreme budu povezani, dok je ''Street'' idealan za mlade ljude koji žele da uživaju u atraktivnom stilu, prostranosti i komforu po kojoj je porodica Tipo opravdano čuvena. Drugim rečima, ovaj model predstavlja prepoznatljive odlike brenda Fiat: praktičnost, jednostavnost i karakter. Zbog toga svaki od 500.000 Tipo modela jeste poput odeće krojene po meri, u stanju da zadovolji potrebe i ukus svakog kupca. 
    • Serijski Maserati Alfieri stiže sledeće godine.
      Maserati je atraktivni koncept Alfieri predstavio još pre skoro pet godina (na sajmu u Ženevi 2014.), a zatim je u junu prošle godine u petogodišnjim planovima FCA kompanije definitivno potvrđena i njegova serijska verzija. Najnovije informacije iz Italije kažu da će predprodukcija ovog modela u fabrici u Modeni startovati u prvoj polovini 2020. godine, što znači da će isporuke prvim kupcima početi krajem te iste godine. Kako bi se to i ostvario, Maserati će ove jeseni modernizovati proizvodne linije u toj fabrici.
       
      Serijski Alfieri će po ranijim najavama imati plug-in hybrid pogon kao i elektrifikovani 4x4 sistem, aktivni torque vectoring sistem kao i laganu konstrukciju (upotreba aluminijuma). U vesti se kaže da će Alfieri od 0 do 100 km/h ubrzavati za oko 2 sekunde, dok će najveća brzina iznositi više od 300 km/h. Maserati planira da Alfieri ponudi u coupe i cabrio izdanju, a sem toga najavljeni su i potpuno novi Quattroporte i Levante, unapređeni Ghibli kao i jedan veći SUV, sve to do 2022. godine.
    • Na Svetskom šampionatu Formule 1 za 2019. godinu dva brenda koja su među onima sa najdužom istorijom u motosportu - Sauber i Alfa Romeo -  će se vratiti na staze širom sveta sa svetskim šampionom iz 2007. godine Kimijem Raikonenom (Kimi Räikkönen) i mladim Italijanom Antonijom Đovinacijem (Antonio Giovinazzi) koji će voziti za tim Alfa Romeo Racing, prethodno poznat kao tim Alfa Romeo Sauber  F1. 
       
      U 2019. godini, bolidi tima Alfa Romeo Racing poneće detelinu sa četiri lista, oznaku koja je stekla svoj ugled kroz istoriju i koja je od 1923. simbol najbržih Alfa Romeo modela. Dugoročno partnerstvo između kompanije Sauber i brenda Alfa Romeo kao glavnog sponzora pokrenuto je 2018. godine. Period saradnje je produžen, pri čemu su vlasnici i rukovodioci kompanije Sauber ostali nepromenjeni i nezavisni. 
       
      Frederik Vaser (Frédéric Vasseur), direktor tima Alfa Romeo Racing: ''Imam to zadovoljstvo da najavim da krećemo na Svetski šampionat Formule 1 2019. godine pod nazivom Alfa Romeo Racing. Nakon pokretanja saradnje sa našim glavnim sponzorom, brendom Alfa Romeo, 2018. godine, naš tim je fantastično napredovao u tehničkom, komercijalnom i sportskom smislu. Ovo je povećalo motivaciju svakog člana tima, bilo da se nalazi u pit-stopu ili u sedištu u Švajcarskoj, jer smo videli kako se vredan rad koji smo uložili odrazio kroz naše rezultate. Nastavljamo sa namerom da razvijamo svaki segment našeg tima, istovremeno omogućavajući da nas naša strast koju gajimo prema trkama, tehologiji i dizajnu gura napred.''
       
      Majk Menli (Mike Manley), izvršni direktor FCA: ''Alfa Romeo Racing predstavlja novo ime sa dugom istorijom u Formuli 1. Ponosni smo što sarađujemo sa kompanijom Sauber na donošenju tradicije tehničke izvanrednosti i italijanskog elana koje Alfa Romeo poseduje u sam vrh motosporta. Ne dajte se zavarati: sa Kimijem Raikonenom i Antoniom Đovanacijem s jedne strane pit-stopa i stručnjacima iz kompanija Alfa Romeo i Sauber sa druge, mi smo ovde da se takmičimo.''
    • Sva Fiatova S-Design vozila imaju drugačije odlike i posvećena su onim kupcima koji vole da pokažu avanturističku stranu svoje ličnosti tako što biraju automobil sa upečatljivim identitetom.

      S-Design zaista jeste odgovor kompanije Fiat za sve one koji traže stil i sadržajnost uz savremeni, dinamični, prepoznatljivi karakter. U ovom paketu opreme, vozilo predstavlja jedinstvo sportskog duha, stila i zavodljivosti, sposobno da opčini svakog vozača na prvi pogled. Model ima jedinstveni karakter koji odražava ličnost mladog, avanturističkog kupca. Po prvi put, specijalna serija ostavlja svoj trage u gami modela kompanije Fiat i savršen je spoj oba sveta otelotvorena u brendu - funkcionalnu i emotivnu stranju proizvođača Fiat.

      Fiat 500X, sa paketom opreme S-Design, predstavlja dobitnu kombinaciju urbanog sportskog duha, stila i zavodljivosti, sposobnoj da opčini svakog na prvi pogled - jedinstveni karakter osmišljen da odražava ličnost mladih ljudi iz metropole.
      Njegova ekskluzivna Alpi Green mat boja ulepšana je ekskluzivnim detaljima sa Myron finišom za bočne štitnike, ručke za vrata, prednji spojler, ram zadnjih svetala, ručku za prtljažnik i kućišta za retrovizore. Model takođe nudi i zatamljeno staklo prtljažnjika i dolazi sa felnama od 17 inča. Naposletku, tu su LED dnevna svetla, koji daju modelu 500X brzo prepoznatljiv dinamičan i prodoran pogled. Tamni detalji su ponovljeni i u dizajnu unutrašnjosti, na primer na kontrolnoj tabli i obliku kućišta centralnog tunela i na panelima za vrata. Unutar vozila su i posebno dizajnirana sportska sedišta S-Design sa ugraviranim žigom boje bakra. U verziji S-Design, prepoznatljiva elegancija modela 500X naglašena je uz malo modernog stila i sportskog identiteta.
    • Nema mnogo jedinstvenih Ferrarija na tržištu, ipak jedan od njih je moguće kupiti. U pitanju je model SP30 koji će se već drugi put naći na aukciji u poslednjih šest godina. Prvobitno prodat u Ujedinjene Arapske Emirate, ovaj automobil baziran na modelu 599 GTB naći će se na javnoj licitaciji 6. februara u Parizu. SP30 je prešao samo 105 kilometara, što je svega dva kilometra više nego što je pisalo na brojčaniku prošle jeseni.

      I dalje je u izvanrednom izdanju, što bi i trebalo da bude s obzirom da je jedva vožen, a novi vlasnik će imati čak tu čast da skine originalnu plastičnu zaštitu sa multimedijalnog ekrana. Naravno, za to zadovoljstvo će morati da posegne duboko u svoj ''novčanik'', jer se očekuje da SP30 dostigne sedmocifrenu vrednost na aukciji.

      Što se tiče performansi, SP30 je za razliku od prerađene karoserije zadržao isti pogon kao standardni 599, a za to je zadužen 6.0-litarski V12 sa više od 600 KS. SP30 ubrzava iz mesta do 100 km/h za nešto preko 3 sekunde.
    • Maserati je paletu modela Levante proširio i novim specijalnim Vulcano izdanjem, uz napomenu da se u pitanju serija ograničena na samo 150 primeraka (za Evropu i Aziju). Levante Vulcano Limited Edition je dostupan sa 3.0 litarskim V6 motorom (u verzijama sa 257 kW/350KS i 316 kW/430KS), sa ekskluzivnom mat ''Grigio Lava'' bojom, zatamnjenim zadnjim svetlima, black chrome prednjim grilom i amblemima, gloss black okvirima stakala, poliranim izduvnim cevima, Helios alu točkovima od 21 inča i Brembo kočnicama.
       
      Za unutrašnjost su predviđena crvena kožna sedišta (napred sa grejanjem i ventilacijom), elementi od ugljeničnih vlakana, pločica sa Vulcano logom i natpisom ''One of 150'', kao i ''Bowers & Wilkins'' sound sistem. Deo standardne opreme između ostalog čine i prednji i zadnji parking senzori, kao i adaptivna full-LED matrix svetla. Levante Vulcano Limited Edition sa 350KS u Italiji košta 116.000 evra, a u verziji sa 430KS ima cenu od 128.000 evra.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • Moguće. Mada za sad neće biti problema, sa tim smo završili, ne idemo više u te krajeve ove godine tako da, poslužiće.   Inače deonica oko Han Pijeska uopšte nije bila čista, 10tak cm snega na putu, kamioni na usponima stoje u krivini... I tako jedno 30tak km. A dotle očišćeno kao pista, suv kolovoz, ima rizle. Može se voziti opušteno
    • Jok

      Sent from my LG-M250 using Tapatalk

    • dvoktaktol je za te stvari i motorno ulje, biljno jestivo tek kada se obradi sa NaOH, tako da glicerin izađe, onda bi trebalo i sa Metil-alkoholom da se izdvoji još jedna frakcija,tek tada je za motor. nema na mom fapčetu dima, biće snimak prvog paljenja posle 6meseci (tu mora "malo" da zacrni onako ekološki), pa vožnji i td  nije sa broda, iz njegovih kamiona euro6, ture ukraina rusija
    • @voodoons Hvala na informaciji. Mislim da znam koji je to sevis, jednom sam tamo čini mi se punio klimu. Pa ti si super prošao sa sve ukupno 2,5h. Nadam se da neće obične nepoznate mušterije derati.   @miljanxXx Vidim na forumu da mnogi to rade sami ali vidim i da se napate sa tim pogotovo ako im je prvi put pa ne retko i opet nešto flisuje jer nisu ili vazduh izbacili ili dobro zategli gumice. Ja se slabo razumem u mehaniku pa ne bih nešto da zeznem a nemam ni garažu niti dvorište gde bih to mogao uraditi, kola inače stoje na parkingu ispred zgrade. Još da taj otrovni antifriz udahnem ili da prosipam u kanalizaciju direkt, ne ide. Lakše mi ako nađem neki povoljan servis da to urade kao što ih vidi ima da rade to za 1,5-2h din.
    • e pa svaka cast ako je tako,da je honda nasla pravu zicu u crvenom biku,pa da bude to prava borba,samo mercedes nije pokazao pravu brzinu
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. djoleta
      djoleta
      (33 years old)
    2. fiat128s
      fiat128s
      (44 years old)
    3. jole nikola
      jole nikola
      (40 years old)
    4. m1lanch3
      m1lanch3
      (28 years old)
    5. StefanBeli
      StefanBeli
      (32 years old)
×