Jump to content
FAS Euroauto Goran
  1. FLCS Forum

    1. Ako ne znate gde da otvorite svoju temu...

      ...uradite to ovde, a Administracija foruma će je zatim prebaciti gde treba. :)

      196
      posts
    2. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      662
      posts
    3. 160
      posts
    4. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 29715
      posts
    2. 2051
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5783
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 212631
      posts
    2. 48591
      posts
    3. 97069
      posts
    4. 9477
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      19408
      posts
    6. 21564
      posts
    7. 14257
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8518
      posts
    2. 7072
      posts
    3. 3861
      posts
    4. 19178
      posts
    5. 32890
      posts
    6. 45370
      posts
    7. 6724
      posts
    8. 10499
      posts
    9. 1484
      posts
    10. 3269
      posts
    11. 3279
      posts
    12. 804
      posts
    13. 6313
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      36417
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      37355
      posts
    3. 23829
      posts
    4. 112808
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      319
      posts
    6. 14216
      posts
    7. 59709
      posts
    8. 5242
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 573
      posts
    2. 2983
      posts
    3. 2951
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (107492 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 4
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 11555
      posts
    2. 23029
      posts
    3. 14091
      posts
    4. 3059
      posts
    5. 2145
      posts
    6. 15686
      posts

 

 



  • Our picks

    • Post in FCA električni automobili / Stellantis električni automobili
      Jeep je najavio sveobuhvatni plan za svoju sledeću generaciju potpuno električnih 4xe vozila, u okviru održive transformacije kojom planira da postane vodeći brend električnih terenaca u svetu.
      Plan, koji je predstavljen na YouTube kanalu brenda, poziva na predstavljanje četiri potpuno električna terenaca u Severnoj Americi i Evropi do kraja 2025. Kao deo tekućeg sveobuhvatnog plana, 50% modela brenda Jeep koji se prodaju u SAD-u će biti potpuno električni do 2030. godine, dok će 100% modela koji se prodaju u Evropi biti potpuno električni do iste godine. Plan u potpunosti podržava ciljeve neto nulte emisije ugljen-dioksida koje je postavio Stellantis u okviru svog dugoročnog strateškog plana ''Dare Forward 2030''.

      ''Podstaknuti uspehom našeg elektrifikovanog 4xe portfolija u Severnoj Americi i Evropi, pravimo i razvijamo najsposobnije i najodrživije Jeep terence do sada, na našem putu da postanemo vodeći brend terenaca nultih emisija na svetu'', rekao je Kristijan Munije, glavni izvršni direktor brenda Jeep. ''Ova strategija orijentisana na budućnost će osigurati da milioni ljubitelja Jeep vozila nastave da imaju planetu koju mogu da istražuju, prigrle i zaštite. Elektrifikacija je odlična za naš brend, čineći ga još sposobnijim, uzbudljivijim, održivijim i zabavnijim''.

      Jeep je pokazao prve slike dva potpuno električna terenca - potpuno novi Jeep Recon i potpuno novi Wagoneer, sa kodnim imenom Wagoneer S - koji će stići u Severnu Ameriku i druge regione širom sveta, istovremeno potvrđujući da će potpuno novi, potpuno električni Jeep Avenger debitovati u Evropi početkom sledeće godine.

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
    • 4xe dan brenda Jeep
      Jeep ubrzava svoj napredak ka slobodi sa nultim emisijama i imaće više najava o svojim planovima za elektrifikaciju tokom događaja Jeep Brand 4xe Day.

      Video prezentacija počeće u četvrtak 8. septembra 2022. u 14.00 po srednjoevropskom vremenu na YouTube kanalu brenda Jeep. Pratite bilo koji od Jeep-ovih naloga na društvenim mrežama za još vesti u susret ovom specijalnom događaju. 
       
      Sa više od 80 godina legendarnog nasleđa, Jeep predstavlja autentični SUV brend koji nudi sposobnost, vrhunsku izradu i prilagodljivost onima koji polaze na posebna putovanja. Brend Jeep otvoreno poziva da živimo život punim plućima nudeći opsežan portfolio vozila koja nastavljaju da vlasnicima pružaju osećaj bezbednosti i sigurnosti, kako bi na svako putovanje pošli samouvereno.

      Gamu Jeep vozila obuhvataju Compass, Compass 4xe, Compass e-Hybrid, Gladiator, Grand Cherokee 4xe, Renegade, Renegade 4xe, Renegade e-Hybrid, Wrangler i Wrangler 4xe. Legendarne sposobnosti terenske vožnje brenda Jeep unapređene su globalnom inicijativom elektrifikacije, kojom se 4xe pretvara u novi 4x4 model na putu ka ostvarenju vizije brenda - slobode s nultim emisijama.

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
      • 1 reply
    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      Stellantis je objavio rezultate za prvu polovinu 2022. godine sa prilagođenom operativnom maržom od 14.1%, 8 milijardi evra neto dobiti i 5.3 milijardi evra slobodnog keša. Prodaja električnih vozila na globalnom nivou porasla je skoro 50%, Stellantis je među liderima u prodaji električnih vozila u zemljama EU30.

      > Neto prihodi od 88 milijardi evra, za 17% veći u poređenju prvim polugodištem 2021. godine, što oslikava snažno neto formiranje cena, povoljnu ponudu vozila i pozitivne efekte na prevođenje rezultata u stranim valutama.
      > Prilagođeni operativni prihod od 12.4 milijarde evra, za 44% veći u poređenju prvim polugodištem 2021. godine, uz maržu od 14.1%; svih pet regiona (4) ostvarili su dvocifrene marže.
      > Neto dobit od 8 milijardi evra, veća za 34% u poređenju prvim polugodištem 2021. godine.
      > 5.3 milijarde evra slobodnog keša, za porast od 6.5 milijardi evra u poređenju sa prvim polugodištem 2021. godine.
      > Snažna industrijska likvidnost od 59.7 milijardi evra.
      > Stellantis je drugi po prodaji električnih i vozila sa niskom emisijom CO2 na tržištu zemalja EU30; treći na tržištu SAD po prodaji vozila sa niskom emisijom CO2.
      > Prodaja električnih vozila porasla je skoro 50% na globalnom nivou u poređenju sa istim periodom prošle godine, na 136.000 jedinica.

      Carlos Tavares (CEO) kaže: ''U zahtevnom globalnom kontekstu, mi nastavljamo da 'smelo idemo napred' i isporučujemo izvanredne performanse dok implementiramo svoju smelu strategiju elektrifikacije. Zahvaljujući izdržljivosti, agilnosti i preduzetničkom načinu razmišljanja naših zaposlenih, kao i našim inovativnim partnerima, mi oblikujemo Stellantis u tehnološku kompaniju za održivu mobilnost koja je spremna da se nosi sa izazovima budućnosti. Želeo bih da izrazim svoju iskrenu zahvalnost svim zaposlenima kompanije Stellantis za njihov predan rad i doprinos koji su dali ovim rezultatima.''
       
      Strateški plan 'Dare Forward 2030' kompanije Stellantis napreduje punom parom, potpomognut rekordnom profitabilnošću i rastom prodaje vozila sa niskom emisijom CO2 (LEV), koja uključuju električna vozila, plug-in hibridna vozila i električna vozila sa gorivnim ćelijama. Kompanija je druga po prodaji električnih vozila i vozila sa niskom emisijom CO2 na tržištu zemalja EU30 (manje od hiljadu vozila zaostatka za liderom u prodaji LEV vozila) i treća po prodaji vozila sa niskom emisijom CO2 u Sjedinjenim Državama. Globalna prodaja električnih vozila kompanije Stellantis u prvom polugodištu je porasla skoro 50% u odnosu na isti period prošle godine na 136.000 jedinica. Kompanija sada nudi 20 električnih vozila, a dodatnih 28 električnih vozila će biti ponuđeno do kraja 2024. godine.

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Alfa Romeo Sauber / Alfa Romeo Racing
      Formula 1 je najbolji izražaj moto sporta. Sa najnaprednijim tehničkim performansama i najmanjim marginama između pobede i poraza, najsitnija poboljšanja koja načini svaki tim rezultat su neumornog rada na istraživanju i razvoju. Trke uključuju strast i vredan rad stručnjaka, mehaničara, inženjera, menadžera, i na kraju, sa rukama čvrsto na volanu i do kraja stisnutom papučicom za gas, vozača. Ali, samo mali deo ovog divljeg cirkusa je vidljiv javnosti. Zato je Alfa Romeo odlučio da ode ''mimo vidljivog'' i pokaže manje poznate aspekte Alfa Romeo F1 tima Orlen. Na ovaj način, brend pruža javnosti šansu da upozna i bude deo onoga što se stvarno dešava kada se ugase reflektori i staza nije puna vozača, šarenih kaciga, odela otpornih na vatru i zaglušujućeg zvuka motora.

      Tako se rodio novi dokumentarni serijal: ''Mimo vidljivog'', potpuno novi digitalni projekat koji gledaoce vodi iza scene i još dalje u Alfa Romeo F1 timu Orlen. Prvi put, zaljubljenici i novi ljubitelji širom sveta će moći da vide iza scene tokom vikenda trka i iskuse svakodnevni život vozača i stručnjaka. Takođe, moći će da vide strateške odluke, dizajniranje bolida i motora, kompleksnu logistiku, inovativna tehnološka rešenja i bezbrojne resurse koji se ulažu u istraživanje i razvoj.
       
      Dokumentarni serijal se sastoji od pet epizoda i bonus sadržaja koji će biti objavljivan na društvenim mrežama brenda Alfa Romeo tokom sezone trka u 2022. Brend je sa entuzijazmom podržao serijal, i uključuje vozače Valteri Botasa i Džou Guanjua, i sve stručnjake Alfa Romeo F1 tima Orlen. U stvari, izvan onog što je vidljivo u svim kvalifikacijama i trkama (u čemu učestvuje 80 ljudi), postoji tim od preko 500 stručnjaka koji neumorno rade u bazi tima u Hinvilu sa jednim ciljem: izvrsnost u najpoznatijem takmičenju moto sporta na svetu, istovremeno obezbeđujući zabavu, bezbednost i maksimalne brzine.

      Serijal počinje pogledom iza scene sa vozačima, koji pokazuju šta jedu, kako treniraju, strategije koje proučavaju, i kako se opuštaju pre trke. Onda, gledaoci će videti ishranu i pripreme mehaničara. Serijal će čak prikazati i manje poznate oblasti koje su ključne za Formulu 1, poput logistike i planiranja.

      Dokumentarni serijal će odvesti gledaoce iza scene i otkriti tajne jednog od najiščekivanijih datuma kalendara Formule 1...

      Kompletan tekst i još fotografija možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Alfa Romeo probudio Milano Formulom 1 na 112. godišnjicu
      Alfa Romeo probudio Milano Formulom 1 na 112. godišnjicu

      Dana kada se obeležava 112 godina od osnivanja brenda 1910. godine, Alfa Romeo je odlučio da proslavi ovu godišnjicu na jedinstven način.

      F1 bolid koji uglavnom juri stazama širom sveta, danas, 24. juna, provozao se centrom Milana. Pošavši od Piazza Duomo, vozio je kroz najlegendarnije lokacije grada, uključujući Piazza San Babila, Porta Nuova, veličanstvenu Centralnu stanicu i kvart ''City Life'', kako bi završio gradsku turneju kod Gattamelata, mesta od ozbiljnog istorijskog značaja.

      Ovde je 1910. godine bila prva proizvodna fabrika brenda Alfa Romeo, Portello, koja je sada dom novog ekskluzivnog salona ovog brenda, prvog izložbenog prostora na svetu koji predstavlja novi identitet brenda Alfa Romeo.

      Veza sa Milanom ipak je nešto visceralno; ovde je, pre 112 godina pod imenom Anonima Lombarda Fabbrica Automobili, ovaj brend predstavljen svetu, koji će iznedriti izvanrednu istoriju automobila koju karakteriše DNK plemenitog italijanskog sportskog duha koji je od prvog dana bio podstaknut strašću, performansama i konceptom ''Made in Italy''.

      Za volanom bolida je bio vozač Alfa Romeo F1 tima Valteri Botas, finski vozač koji je za samo nekoliko meseci sve osvojio svojim uzbudljivim nastupima koji su mu do danas doneli 46 bodova, tako ga pozicionirajući na 8. mesto na tabeli vozača. 

      To je bio neverovatno original način da Alfa Romeo probudi dušu ovog grada, koji se svakako pitao šta se tačno dešava na još uvek tihim ulicama međunarodnog i multietničkog vodećeg grada, svetskog simbola koncepta ''Made in Italy''.

      Srećan rođendan, Alfa Romeo!

      -----

      Još fotografija možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.
      • 0 replies
    • Post in Šta će se posle 500L-a praviti u Kragujevcu?
      Stellantis je najavio sledeće promene koje su na snazi od danas, 24. maja 2022. i koje su deo sprovođenja strateškog plana ''Dare Forward 2030'' u Srbiji.
       
      Jovica Jovanović je imenovan za industrijskog direktora u Srbiji koji će biti direktno zadužen za proizvodnu lokaciju Stellantis-a u Kragujevcu.  Jovica se vraća da predvodi poslovanjem fabrike nakon uspešnog međunarodnog iskustva, prvo na poziciji globalnog direktora procesnog inženjeringa i kasnije regionalnog direktora za Evropu poslovnih jedinica Preseraja i konstrukcije alata. Biće na čelu fabrike u Kragujevcu i zadužen za sveobuhvatno industrijsko prisustvo Stellantis-a u Srbiji na putu ka njegovoj novoj održivoj budućnosti.
       
      ''Stellantis je 28. aprila najavio da će instalirati novu električnu platformu u Kragujevcu za proizvodnju kompaktnih vozila počevši od sredine 2024'' rekla je Silvia Vernetti, direktorka Stellantis-ove ćerke firme FCA Srbija d.o.o. i direktorka globalne korporativne kancelarije Stellantis-a. ''Ovo će pomoći kompaniji da bude na putu ka postizanju 100% prodaje mixa električnih vozila na baterije u Evropi do kraja ove decenije i da dostigne nulte emisije ugljenika do 2038.'' Ova objava takođe potvrđuje da će Srbija, i njena fabrika u Kragujevcu, igrati ključnu ulogu u strateškom planu kompanije ''Dare Forward 2030'', a Jovica - i naši ljudi - će ga sprovoditi.''
       
      Novi kompaktni automobil čije će ime tek biti objavljeno će se proizvoditi u fabrici u Kragujevcu, nasledivši trenutnu proizvodnju modela Fiat 500L. Fabrika takođe može da bude konfigurisana tako da podrži potencijalne dodatne količine još jednog vozila, na osnovu stalnog poboljšavanja performansi. ''Jovica je prava osoba u pravom trenutku, a njegovo imenovanje dokazuje ulogu srpskog rukovodstva u ovom projektu,'' rekao je Francesco Ciancia, direktor proizvodnje klastera nižeg i srednjeg segmenta za širi region Evrope u Stellantis-u. ''On je iskusan rukovodilac sa dokazanim iskustvom u automobilskoj industriji koje je stekao na više tehničkih i menadžerskih pozicija u Srbiji, Italiji i Francuskoj. U Srbiji implementiramo novi projekat, deo proizvodnog koncepta sa više proizvodnih lokacija u Evropi i razvijamo novu platformu za naša vozila budućnosti u nižem-srednjem segmentu, a Kragujevac će postati povezano strateško čvorište za industrijski uspeh ove inicijative. Jovicino stečeno liderstvo u njegovoj međunarodnoj karijeri u proizvodnji, njegove veštine i ličnost biće ključni faktori za uspeh kako bi se stvorili odnosi poverenja sa zaposlenima i dobavljačima dok se pripremamo za nova lansiranja.''

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • TestAutomobila: 2008. Lada Niva   Na testu Niva sa 1.7i motorom sa 79KS, i sa stalnim pogonom na sva četiri točka:    
    • Kalendar za 2023 godinu. Novi sponzor za pneumatike. Ove godine ide 3-ća evolucija formule e čisto prikaz snage za sve 3 evolucije
    • Ne moze da se uzme odvojeno cak ni kod ovlascenih. Posto izmenjivac i kuciste filtera idu zajedno u kompletu (55212027, i to je kod njih oko 260 EUR). Znam da je imala varijanta iz aftermarketa, radili su Poljaci, cena dihtunga negde oko 30 EUR (eBay i sl.). Ako u medjuvremenu neko nije poceo da stancuje.
    • CarMagazine: BMW M4 CSL vs Porsche 911 GT3 Touring   BMW kaže da je ''M'' najjače slovo na svetu... ali kada mu se dodaju još tri slova - CSL - stvar postaje još bolja. Uostalom, brzi i trkački BMW modeli su prvo nosili ''CSL'' oznaku pre nego je nastalo ''M''. Poslednji put je 2003. godine jedan BMW imao tu oznaku - u pitanju je bio E46 M3 CSL koji se do danas smatra verovatno i najboljim M3 ikada. Drugim rečima, velika je stvar kada BMW odluči da ''okiti'' neki svoj auto tom troslovnom oznakom. U čast 50 godina od prvog M modela, BMW je odlučio da opet iskoristi CSL na (ovog puta) M4. Biće ih napravljeno samo 1.000 komada za ceo svet. Može li najbolji i najbrži M4 izaći na crtu 911 GT3, ili je takav 911 ipak prejaka zver za njega?    
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. adrenalinboss018
      adrenalinboss018
      (29 years old)
    2. Avangarda
      Avangarda
      (31 years old)
    3. Boshko
      Boshko
      (39 years old)
    4. Predrag
      Predrag
      (46 years old)
    5. punto 1
      punto 1
      (35 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...