Jump to content
  • Info

    fb nalog 02.jpg

    Za pisanje u bilo kojoj temi na Forumu neophodno je da se ulogujete. Ili tako što napravite svoj korisnički nalog na Forumu (klik na Sign Up i popunite polja), ili još lakše tako što se povežete sa Vašim Facebook nalogom.

    Opet klik na ''Sign Up'', onda izaberite ''Sign In with Facebook'', izaberite da li želite na Forumu da koristite ime sa Facebook-a ili želite neko drugo ime, i to je to. Sve ovo klikćete samo prvi put, svaki sledeći put Forum je to automatski upamtio.

     

    Povezivanjem na Forum dobijate mogućnost da učestvujete u diskusijama, postavljate slike, video klipove, dobijate notifikacije kroz Browser (da, isto kao na FB-u :) ), šaljete/primate privatne poruke, ''tagujete'' druge ljude kako bi odmah videli Vaš upis... Kao da ste postali deo jedne veeeeelike FB grupe sa trenutno preko 16.000 ljudi sa kojima razmenjujete stavove. :) 

Forums

  1. FLCS Forum

    1. 120
      posts
    2. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 28466
      posts
    2. 2170
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5164
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 166496
      posts
    2. 32619
      posts
    3. 71133
      posts
    4. 8104
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      13498
      posts
    6. 18253
      posts
    7. Uradi sam

      Korak po korak do rešavanja nekog problema...

      14230
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 7644
      posts
    2. 5082
      posts
    3. 3756
      posts
    4. 16549
      posts
    5. 28008
      posts
    6. 39014
      posts
    7. 3261
      posts
    8. 8099
      posts
    9. 2251
      posts
    10. 2535
      posts
    11. 5435
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      27518
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      14692
      posts
    3. 6233
      posts
    4. 91188
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      304
      posts
    6. 6867
      posts
    7. 36619
      posts
    8. 3756
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 560
      posts
    2. 2059
      posts
    3. 10
      posts
    4. 2888
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (29962 visits to this link)

    2. Seat Klub Srbija   (15801 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 2
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 8623
      posts
    2. 20541
      posts
    3. 12208
      posts
    4. 2712
      posts
    5. 1810
      posts
    6. 14225
      posts
  • Our picks

    • NEDELJA 08.10.2017. Košutnjak

      Nije važno da li ste nekada bili na Okupljanju, niti je važno da li vam je i koliko sređen auto. Dođite da upoznate ljude sa kojima kuckate na Forumu, da nick-ovi sa Foruma dobiju lica. Eventualni ''strah'' tipa ''nikoga ne poznajem, sa kim ću da pričam tamo...ostaću dugo, a nikoga ne znam'' i sl. nije na mestu, jer ćete već kod Intera upoznati ljude...a, razgovor uvek ide lakše uz jelo i piće. Pričaćete o vašim automobilima, a pričaćete kasnije i o ostalim stvarima, videćete...svi smo mi nekada došli prvi put.

      Dogovorite se (možete i u ovoj temi) za zajednički dolazak u Beograd kako bi podelili trošak goriva. Tražite one koji imaju ugrađen plin... Ako imate neku malu stolicu, možete je poneti. Svi koji dolazite pravo na Košutnjak, od 11 sati treba da ste tu. Naravno, nije nikakav problem i ako dođete u 11 i 10-15 minuta.
      Skup traje do...nemamo pojma. Dokle god budete hteli, dokle god ljudi ostanu, a ostaće.
      Kao i uvek biće i više nego dovoljno roštilja. Svako moći da pojede, popije koliko god želi.

      Bacite negde u memoriju telefona broj Kluba ako Vam zatreba: 069/111-FLCS (069/111-3527)
      Ohrabrujemo vas da se upišete na temi kako bi mogli okvirno da znamo broj ljudi, a onda tako lakše organizujemo okupljanje. Naravno, možete doći i da se ne upišete, kao što možete i ne doći iako ste se upisali (jer vam je nešto u međuvremenu iskrslo ili šta već...)
      • 23 replies
    • Novi Fiat 500L NACIONALE u ponudi na srpskom tržištu

      U pitanju je program lojalnosti namenjen lokalnom tržištu i domaćem proizvodu, modelu Fiat 500L koji se sa ponosom proizvodi u Srbiji, u kragujevačkoj fabrici. Ponuda je namenjena svim potencijalnim kupcima koji su se opredelili da kupe novi Fiat 500L i tom prilikom ostvare dodatne pogodnosti kroz specijalne uslove kreditiranja Credit Agricole banke. NACIONALE ponuda odnosi se na sve pakete opreme modela Fiat 500L - POP STAR, LOUNGE, CROSS i WAGON. Kompletan cenovnik dostupan je na veb stranici https://www.fiatakcija.com/500l-nacionale/

      U saradnji sa Credit Agricole bankom na našoj web stranici osposobili smo platformu za ''Fiat finansijske usluge'' gde ne samo da možete izračunati vašu ratu kredita koristeći kalkulator, već i da  direktno aplicirate za kredit i proverite svoju kreditnu sposobnost http://www.fiatsrbija.rs/servis-i-usluge/finansiranje
       
      Dole naveden reprezentativni primer Fiat 500L POP Star 1.4 95KS:
      Rok otplate: 84 meseca
      Kamatna stopa: 3.99%
      Mesečna rata: 114 EVRA
      Cena osnovnog modela: 11.490EVRA + Easy care paket održavanja 250EVRA
      Mesečna rata podrazumeva i jednogodišnje besplatno osiguranje od totalne štete i krađe. 
    • Ferrari će na septembarskom sajmu automobila u Frankfutu i zvanično promovisati svoj novi model Portofino (po gradu u Italiji), kojim će zameniti dosadašnju Californiju T. Do tada, pred nama su prve zvanične fotografije i detalji.

      Automobil je dizajnirao njihov Centro Stile, a i dalje se radi o sportskom Coupe-Cabrio sportskom automobilu sa sklopivim tvrdim krovom (ovoga puta lakšim i još efikasnijim) i sa dva zadnja sedišta (samo za kraće realacije). Uz veću upotrebu aluminijuma, Portofino se odlikuje i smanjenom težinim, većom torzionom čvrstoćom, revidiranim izduvnim sistemom, trećom generacijom elektronskog zadnjeg diferencijala E-Diff3, kao i F1-Trac sistemom i potpuno električnim servom EPS.

      Ističu se i potpuno LED prednja svetla, infotainment sistem sa 10.2-inčnim ekranom osetljivim na dodir, novi klima uređaj koji unapređiuje komfor putnika (bilo sa sa spuštenim ili podignutim krovom), novi volan i naravno 3.9 (3855) litarski V8 motor. Ovaj turbo agregat raspolaže sa 441 kW/600KS pri 7500 o/min. i 760 Nm pri 3000-5250 o/min., a sa njim Ferrari Portofino do 100 km/h ubrzava za 3.5 sekundi, uz najveću brzinu veću od 320 km/h. Fabrika navodi da je kombinovana potrošnja goriva 10.5 l/100 km, dok emisija CO2 iznosi 245 grama po km.

      Treba pomenuti i dimenzije: Portofino je dugačak 4586 mm, širok 1938 mm i visok 1318 mm. Ovde i podatak da raspored težine iznosi 46-54% napred/nazad. Više detalja (uključujući i podatak o ceni) će biti saopšteno naknadno, ali na to nećemo morati još dugo da čekamo jer se sajam u Frankfurtu za posetioce otvara 14. septembra.

      Kompletnu vest pročitajte klikom na naslovnu sliku.
      • 3 replies
    • Ferrari odmerava odluku da li da proizvede mali sportski automobil, koji bi cenom bio ispod trenutno najjeftinijeg modela California (190.000 evra).

      Iako je 2005. šef Fiat Grupe Sergoi Marchionne izjavio da nije pitanje da li će biti nego kada će biti mali ''ulazni'' Ferrari, danas je situacija znatno drugačija. U trenutku kada luksuzni segment beleži procvat, a Ferrari radi bolje nego ikada, uprava u Maranellu postavlja pitanje opravdanosti malog modela, koji je u ideji zamišljen kao reinkarnacija modela Dino iz 1968. Ferrarijeva uprava razmišlja o tome da se stvori mali model koji će cenom biti oko 150.000 evra i pristupačniji mlađoj populaciji. Dok su jedni zagovornici toga da se ponuda mora proširiti kako bi se povećala proizvodnja, opozicija ima stav da Ferrari kao marka ne treba da silazi u V6 program i da treba da ostane sa prepoznatljivim V8 i V12 motorima. Isto tako, argument protiv novog Dina je i strah o urušavanju marke cenovnim spuštanje osnovnog modela. Šta više, Marchionne je sada protiv takve ideje, iako se za nju zalagao, pogotovo nakon što je od Montezemola preuzeo kormilo Ferrarija 2015. Sa treće strane, analitičari su jednoglasni da ako se ikada proizvede novi Dino, on performansama mora biti znatno iznad konkurencije iz Porschea, McLarena, Lamborghinija, pa čak i Audia. A tada se postavlja pitanje da li je ostvariva ciljana cena od oko 150.000 evra.

      Očigledno cilj Ferrarija da proizvodnju poveća na preko 10.000 jedinica godišnje tško da se može ostvariti bez proširivanja ponude. Za sada, Italijani priznaju da razmišljaju u dva pravca - SUV-u i malom Ferrariju. U narednih par meseci stiže i ''petoljetka'' tačnije poslovni plan Maranella u narednih pet godina, pa će stići i odgovori na ova pitanja.
    • U julu 2017. u Srbiji prodato 2.531 novih vozila - Fiat 500 L najpopularniji

      Prema podacima MUP-a tokom prošlog meseca je na našim putevima zablistalo 2.531 novo vozilo. U odnosu na prethodni mesec kada je prodato odnosno registrovano 3.212 novih vozila, tržište Srbije je u totalu podbacilo za gotovo 27%, dok je pad prodaje putničkih vozila čak 32%. Putničkih vozila je prodato svega 1.935 komada dok je nove vlasnike dobilo 596 lakih komercijalnih vozila. Škoda se vratila na čelo liste najuspešnijih sa 317 prodatih komada. Češku marku prate Fiat (293), Volkswagen (284) i iznenađenje godine Citroen (215) koji je zahvaljujući flotnoj prodaji iskočio na četvrtu poziciju ispred Renaulta sa 144 prodata vozila.

      Fiat 500L je i dalje najpopularniji model u Srbiji sa 103 prodata komada u julu. Fiatu ''nacionale'' za petama su Škoda Octavia (92), Citroen C3 (67) i Opel Astra (64). Valja naglasiti da tržište Srbije uprkos padu u odnosu na prethodni mesec ipak napreduje budući da je prodaja u julu 2017. veća za 16.6% u odnosu na jul prošle godine.
    • FCA, BMW i Intel se udružuju u razvijanju autonomnog sistema vožnje

      Kako prenosi Beta, kompanija Fiat-Chrysler udružuje se sa BMW-om i Intelom u razvijanju autonomnog sistema vožnje. Kompanije su saopštile da će taj sistem za samovozeća vozila koristiti proizvođači širom sveta, a biće dovoljno fleksibilan da se mogu zadržati identiteti brendova. Ovaj potez je poslednji u nizu kupovina i partnerstava automobilskih i tehnoloških kompanija u trci za razvojem autonomnih vozila. FCA je u partnerstvu i sa Guglom, a kompanija kaže da će se to nastaviti. Proizvođač kompjuterskih čipova Intel je nedavno kupio izraelsku firmu Mobilaj, lidera u razvoju softvera sa integrisanim autonomnim automobilskm senzorima. BMW, Intel i Mobilaj su partnerstvo objavili 2016. Finansijski detalji dogovora FCA, BMW i Intela nisu saopšteni.
  • Popusti, pogodnosti, akcije...

  • Aktuelni postovi

  • Topics

×