Jump to content
FAS Goran
  1. FLCS Forum

    1. Ako ne znate gde da otvorite svoju temu...

      ...uradite to ovde, a Administracija foruma će je zatim prebaciti gde treba. :)

      292
      posts
    2. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      713
      posts
    3. 166
      posts
    4. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 29773
      posts
    2. 2065
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5817
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 217204
      posts
    2. 50057
      posts
    3. 98662
      posts
    4. 9478
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      19608
      posts
    6. 21715
      posts
    7. 14367
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8548
      posts
    2. 7148
      posts
    3. 3872
      posts
    4. 19208
      posts
    5. 33077
      posts
    6. 45710
      posts
    7. 7054
      posts
    8. 10587
      posts
    9. 1706
      posts
    10. 3300
      posts
    11. 3328
      posts
    12. 846
      posts
    13. 6340
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      37003
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      39111
      posts
    3. 25879
      posts
    4. 114579
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      319
      posts
    6. 15075
      posts
    7. 63461
      posts
    8. 5390
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 3015
      posts
    2. 3531
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (135317 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 4
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 11659
      posts
    2. 23164
      posts
    3. 14141
      posts
    4. 3065
      posts
    5. 2185
      posts
    6. 15729
      posts
  • Who's Online   2 Members, 0 Anonymous, 44 Guests (See full list)

  • Member Statistics

    21403
    Total Members
    2365
    Most Online
    fantomas
    Newest Member
    fantomas
    Joined
  • Forum Statistics

    37274
    Total Topics
    1049376
    Total Posts

 

 



  • Our picks

    • Post in Reklame za automobile...
      Na Stadionu Alijanc u Torinu, u prisustvu Erika Laforža (Eric Laforge), direktora brenda Jeep za prošireni region Evrope, i Novele Varci (Novella Varzi), direktorke brenda Jeep za Italiju, isporučeni su modeli Jeep Grand Cherokee za igrače i osoblje Juventusa.

      ''Jeep i Juventus su savršen spoj, kombinacija legendarnog brenda kao što je Jeep i legendarne ekipe poput Juventusa. Uspešno partnerstvo koje potpuno odražava vrednosti brenda Jeep: sloboda, avantura, autentičnost i strast. Ponosan sam što mogu da dostavim igračima Juventusa novi Jeep Grand Cherokee 4xe, legendarni model koji se ističe u kategoriji ''velikih terenaca'' kao oličenje elegancije i tehnologije, uz savršenu ravnotežu između dinamike na putu i sposobnosti terenske vožnje. A sa uvođenjem 4xe, naše ekskluzivne verzije elektrifikacije 4x4 vozila, novi Grand Cherokee unapređuje legendarne terenske sposobnosti i jedinstveni genetski kod brenda Jeep'', rekao je Erik Laforž.
       
      Partnerstvo između brenda Jeep i fudbalskog kluba Juventus je desetogodišnja uspešna priča koja je započela u sezoni 2012-2013. zbog gajenja sličnih vrednosti. To je rezultiralo osvajanjem 18 trofeja uključujući Ligu, Kup Italije i Superkup Italije, i omogućilo je pisanje nezaboravnih poglavlja u istoriji italijanskog fudbala. Kada razmišljamo o brendu Jeep i timu Juventus, možemo samo da pomislimo na njihovu prepoznatljivu slavnu istoriju koja povećava njihovu privlačnost širom sveta.

      Tokom poslednjih sezona, legendarni crno-beli dres je istakao potrebu za elektrifikacijom brenda Jeep: prvo sa oznakom ''4xe'', novim 4x4 vozilom u Jeep stilu, zatim sa crnim slovima ukrašenim šarama munje, kako bi se naglasila evolucija brenda Jeep ka održivoj mobilnosti. Jeep ubrzava ovaj proces: lansiranje modela Renegade i Compass 4xe u 2020. godini pratila je verzija Wrangler 4xe u junu 2021. Danas, model Avenger - ''Automobil godine 2023.'' - predstavlja prvi potpuno električni SUV, a Grand Cherokee 4xe upotpunjuje elektrifikovanu ponudu sa perjanicom brenda Jeep, kao prvim modelom koji je pre više od 30 godina doveo ideju ''Premium 4x4'' vozila na puteve i koji je dobio više nagrada od bilo kog SUV vozila ikada.

      Novi Jeep Grand Cherokee 4xe kombinuje napredni 2.0 četvorocilindrični turbo motor, dva visokonaponska elektromotora, snažan 8-brzinski automatski sistem prenosa TorqueFlite i dokazane 4x4 vučne sisteme brenda Jeep, sa snagom od 380 KS i obrtnim momentom od 637 Nm. Posebno, baterijski paket od 400 volti sastoji se od 96 litijum-jonskih ćelija i obezbeđuje do 48 km kombinovanog dometa isključivo na električni pogon (51 km u gradu), sa ukupnim dometom do 700 km.

      Novi model postavlja nove standarde u pogledu izuzetnih performansi, udobnosti i funkcionalnosti, i dizajniran je i izgrađen da pruži još više funkcija koje su učinile ovaj Jeep SUV istinskom globalnom ikonom u premium SUV segmentu.

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Alfa Romeo pozvao fanove na ''Tribe Days''
      Drugo izdanje manifestacije Alfa Romeo Dani plemena samo što nije počelo, a ovaj brend će svim svojim fanovima pružiti priliku da učestvuju - i budu deo - događaja koji se ne sme propustiti.  Od petka, 30. juna do nedelje, 2. jula, Alfa Romeo će poželeti svojim fanovima dobrodošlicu na legendarnoj manifestaciji Le Man Klasik, moto reliju i pružiće im priliku da učestvuju na jedinstvenom događaju: Dani plemena - 2. izdanje.
       
      Tri dana čiste strasti koja uključuju jedinstvene događaje i ekskluzivna iskustva vožnje na stazama Montlhéry i Le Man, na kojima su ispisana čudesna poglavlja u istoriji svetskog moto-sporta

      Ova 2023. godina predstavlja veliku prekretnicu za Alfa Romeo i Le Man, zbog stogodišnjice kultnog logoa Quadrifoglio: legendarnog simbola koji predstavlja obeležje najboljih modela Alfa Romea još od 1923. godine. I to nije sve. Ove godine se obeležava i stogodišnjica jedne od najprestižnijih trka na svetu: neponovljiva ''24 sata Le Mana''.

      Dva jubileja i protagonisti nezaboravnih momenata u istoriji trka proslavljaju 100. rođendan: jednostavno prilika koju fanovi moto-sporta ne smeju propustiti! Ukoliko su zainteresovani, fanovi brenda Alfa Romeo mogu se prijaviti na namenskom sajtu (broj mesta je ograničen).
      • 0 replies
    • Post in Alfa Romeo 33 Stradale / Alfa Romeo 33
      Veza između brenda Alfa Romeo i ''Concorso d'Eleganza Villa d'Este'' započela je dubokom povezanošću između Milana - rodnog mesta brenda Alfa Romeo - i jezera Komo, koje je dugo bila omiljena destinacija za aristokratiju istog grada i simbol italijanske izvrsnosti širom sveta. Ta ista veza izdržala je test vremena i snažna je i danas. Čak i kada je fokus automobilskog sveta prešao na masovnu proizvodnju, a Concorso d'Eleganza postao sjajna uspomena na jedno doba koje se više neće ponoviti, Villa d'Este je svojom privlačnošću doprinela snimanjima, događajima, prezentacijama i okupljanjima, na kojima su mnogi oldtajmeri i konceptualni automobili brenda dobijali prestižne nagrade. ''Concorso d'Eleganza Villa d'Este'' je jedan od najprestižnijih događaja u industriji (prvi datira iz 1929. godine).
       
      Iz toga proizlazi veza sa Alfa Romeom, koji je odlučio da izloži dve dragocenosti iz svoje kolekcije oldtajmera, model 33/2-litarski Daytona (1968) i model 33 TT 12 (1975), oba prisutna na francuskoj stazi. Alfa Romeo 33/2-litarski model Daytona predstavlja simbol plemenitog sportskog duha brenda koji se, posle povlačenja iz konkurencije 1951. godine, nakon što je osvojio drugi od dva šampionata Formule 1 sa modelom Alfetta 158-159, vratio na međunarodnu scenu sa Autodeltom (1963), zvaničnim trkačkim odeljenjem Milanskog preduzeća, koje ove godine proslavlja svoju 60. godišnjicu.

      Prva verzija modela 33/2 (gde je 33 broj projekta, a 2 zapremina izražena u litrama) osvojila je svoju debitantsku trku u martu 1967. godine, u brdskoj trci kod Flerona blizu Liježa, u Belgiji: Alfa Romeo se tada uključio u Svetsko prvenstvo sportskih automobila, ostvarujući prestižne pobede na iscrpljujućim trkama izdržljivosti, pre svega na 24 sata Dejtone 1968. godine, gde je osvojio prva tri mesta u svojoj klasi sa timom koji su činili Vaccarella-Schütz, Andretti-Bianchi i Casoni-Biscardi-Zeccoli. Ova velika pobeda dovela je do toga da ime poznate američke staze postane deo naziva Alfa Romeo 33/2.
       
      Razvoj koncepta Progetto 33 bio je neprekidan i napokon, 1975. godine, Alfa Romeo je uspeo da ostvari svoj san osvajanjem Svetskog prvenstva za brendove. Zvezda ovog impresivnog poduhvata bila je Alfa Romeo 33 TT 12 (sa tubularnom šasijom), automobil opremljen trolitarskim 12-cilindričnim motorom u obliku slova V sa 180°, koji je bio sposoban da razvije 500 KS i dostigne brzinu od 330 km/h.

      Kompletan tekst i još dosta fotografija možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Abarth i Alfa Romeo na prestižnim događajima ''FuoriConcorso'' i ''Villa d'Este''
      Velika pažnja javnosti za dva od najprestižnijih istorijskih događaja u automobilskoj industriji u Italiji i širom sveta, ''FuoriConcorso'' i ''Concorso d'Eleganza di Villa d'Este'', koji su uveličali vikend u gradovima na obalama jezera Komo.
       
      ''FuoriConcorso'', pokrenut 2019. godine i već pozicioniran kao jedan od najuzbudljivijih automobilskih događaja na svetu, ima za cilj širenje kulture automobilizma dok pruža ukus čuvenog italijanskog načina života. Održan je u elegantnim vrtovima vile del Grumello i vile Sucota, ove godine sa temom ''Aero'', a jedan od učesnika bio je Abarth 1000 Monoposto Record Pininfarina (1960), jedan od najdragocenijih dragulja u istorijskoj kolekciji Stellantis.
       
      ''Concorso d'Eleganza Villa d'Este'' je jedan od najprestižnijih događaja u industriji (prvi datira iz 1929. godine). Ove godine, pored tradicionalne i aristokratske baze u Černobiju, događaj je takođe obuhvatio očaravajuću Vilu Erba, gde je proslavljen stoti jubilej trke 24 sata Le Mana. Iz toga proizlazi veza sa Alfa Romeom, koji je odlučio da izloži dve dragocenosti iz svoje kolekcije oldtajmera, model 33/2-litarski Daytona (1968) i model 33 TT 12 (1975), oba prisutna na francuskoj stazi.

      Kompletan tekst i još dosta fotografija možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
      • 0 replies
    • Post in Dizajn automobila
      FIAT slavi 100. godišnjicu legendarne fabrike Lingotto: prošao je jedan vek od kada je ovo fundamentalno proizvodno postrojenje otvoreno 22. maja 1923, momentalno pozicionirajući tu lokaciju kao glavni centar italijanske industrije. Čuvena zgrada sada ima novi život i svrhu, ali i dalje služi kao pokretač novih ideja i inspiracije. Za FIAT, Lingotto je mesto gde se nasleđe susreće sa budućnošću. U svojim ranim danima, njegova legendarna struktura i karakteristike su bili manifest koji je zaista lansirao FIAT u 20. vek.
      Danas je ponovno manifest obnovljene vizije brenda u 21. veku.
       
      Olivije Fransoa je rekao: ''U FIAT-u smatramo da Lingotto i njegova staza predstavljaju tako važne simbole da zaslužuju da postanu standard dizajna. Njihove karakteristike su inspirisale dizajnere FIAT-a da iscrtaju linije budućih modela FIAT-a, od neverovatne staze na krovu, do rampe - što je bilo revolucionarno 1920-ih godina - koja je poput manifesta naše tradicionalne lakoće: manje materijala, više prostora, to je naša vizija dizajna enterijera.
      Ovalni oblik  vrta ''La Pista 500'' inspirisao je nekoliko novih unutrašnjih karakteristika proizvoda, dok će fasada, sa svetlošću svojih prozora, takođe postati prepoznatljivi potpis budućih modela. Radujem se lansiranju tih modela za godinu dana inspirisanih fabrikom Lingotto.''
       
      Ginevra Elkan, predsednica Pinacoteca Agnelli, izjavila je:
      ''Danas je poseban dan: Lingotto je zvanično otvorio moj pradeda, pre tačno 100 godina. To je bio trenutak vredan ponosa: ogroman korak napred za FIAT i za italijansku industriju uopšte. Le Korbizje je nazvao to ''jednim od najimpresivnijih prizora koje je industrija ikada ponudila''. Lingotto je bio simbol italijanske proizvodnje, obnove i transformacije i danas je pokretač novih ideja.

      Osamdesetih godina tražili smo novu svrhu, pa je moj deda odlučio da ga pretvori u ono što danas vidite: prodavnice, kancelarije, hotele i kulturu ispunjenu umetničkom misijom koncepta Pinacoteca Agnelli. Nedavno obnovljena kroz ambiciozan program izložbi i događaja, Pinakoteka je postala nova destinacija za raznoliku i mladu publiku. Zahvaljujući visećem vrtu na La Pista 500 sa spektakularnim umetničkim instalacijama, kao i Casa 500 i FIATCafé500, Pinacoteca Agnelli danas je jedan od najposećenijih muzeja u gradu.''

      Kompletan tekst i video možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Reklame za automobile...
      Kampanja ''Proizveden za stvarni svet'' biće pokrenuta u Španiji i nakon toga će debitovati na svim evropskim tržištima putem digitalnih i tradicionalnih medija, na osnovu integrisanog višekanalnog pristupa.

      Reklama posvećena novom modelu Jeep Avenger sadrži prelaz iz virtuelnog u stvarni svet i naglašava osnovne vrednosti brenda - slobodu i avanturu. U svetu koji sve više postaje virtuelan, prvo 100% električno vozilo brenda izaziva stvarne emocije i ističe se zbog svoje inkluzivnosti, funkcionalnog dizajna, potpuno električnog pogonskog sistema i vrhunske tehnologije.

      Novi Jeep Avenger, prvo 100% električno vozilo brenda, predstavljeno je ovog aprila evropskim medijima, i odmah je dostiglo status zvezde: vozilo je zapravo već osvojilo nagradu za Evropski automobil godine 2023. Nakon predstavljanja novog modela, sada je vreme za njegovu prvu televizijsku reklamu.

      Debi kampanje ''Built for the Real World'' uživo je prikazan u Španiji. Nekoliko dana kasnije biće emitovana u Italiji, u petak 12. maja, kada će biti prikazana u glavnom terminu istovremeno na svim glavnim mrežama i kanalima. Video će se kasnije koristiti na evropskim tržištima između maja i septembra 2023. korišćenjem digitalnih i tradicionalnih medija, na osnovu integrisanog višekanalnog pristupa.

      Reklamu možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • Tesko naci dobru glavu jer svi koji prodaju imaju kompleta motor a nece niko da skida samo glavu. Cudno da je pukla na 3 cilindra i to koliko vidim i na usisnim i izduvni isti cilindar.   Vidi po oglasima da nemaju likovi sto prodaju delove od Crome.
    • Nova Mazda CX-5 i sa hibridnim pogonom     Sa 365.135 prodatih jedinica, CX-5 je bio daleko najpopularniji Mazdin model prošle godine kada su ukupne isporuke pale za 13.3% na 1.116.107 vozila. Iako je prodaja ovog krosovera opala za 4.4% u odnosu na prethodnu godinu, obim koji je generisao je i dalje bio više nego duplo veći u poređenju sa Mazdom 3, koja je druga sa 173.619 automobila.   Iako su se ranije ove godine pojavile neke glasine o neizvesnoj budućnosti CX-5, najnovije vesti kažu da će se sredinom ove decenije ipak pojaviti nova, treća generacija ovog modela. Zvanični datum lansiranja tek treba da bude finalizovan, ali je Mazda potvrdila da će nova verzija CX-5 biti u salonima zajedno sa CX-50 i većim SUV-om CX-90. Novi CX-5 će verovatno koristiti konfiguraciju sličnu današnjem modelu, uključujući četvorocilindrični motor, pogon na prednje točkove i opcioni pogon na sva četiri točka. Takođe je velika verovatnoća da će nova Mazda CX-5 imati hibridni pogon, sličan onom u Toyoti RAV4 ili Corolli Cross. Toyota poseduje pet odsto udela u Mazdi, a dve kompanije su sarađivale na nekoliko vozila. U SAD, i Toyota Corolla Cross i Mazda CX-50 se sklapaju u fabrici Mazda Toyota Manufacturing u Hantsvilu, Alabama. Ranije je Mazda najavila planove za proizvodnju tri električna vozila, pet plug-in hibrida i pet konvencionalnih hibrida do 2025. Postoje i glasine o nekoliko hibrida sa rotacionim pogonom.   preuzeto sa - Auto Blog 
    • Ma ništa strašno...samo trebam da nadjem drugu glavu, koja nije pukla. A po svoj prilici pre ću nadjem jednoroga nego dobru glavu motora.
    • E jbg Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. cikazecca
      cikazecca
      (46 years old)
    2. damjanko
      damjanko
      (53 years old)
    3. F.I.A.T.
      F.I.A.T.
      (39 years old)
    4. nedeljkovicpedja90
      nedeljkovicpedja90
      (33 years old)
    5. Psiho
      Psiho
      (47 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...