Jump to content

Forums

  1. FLCS Forum

    1. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      419
      posts
    2. 96
      posts
    3. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 28806
      posts
    2. 1978
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5433
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 183889
      posts
    2. 37931
      posts
    3. 80702
      posts
    4. 8912
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      17590
      posts
    6. 19535
      posts
    7. Uradi sam

      Korak po korak do rešavanja nekog problema...

      12306
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8252
      posts
    2. 5704
      posts
    3. 3824
      posts
    4. 18183
      posts
    5. 30560
      posts
    6. 41929
      posts
    7. 4477
      posts
    8. 9043
      posts
    9. 2735
      posts
    10. 2729
      posts
    11. 408
      posts
    12. 5723
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      31671
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      22105
      posts
    3. 11896
      posts
    4. 99636
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      313
      posts
    6. 8589
      posts
    7. 40415
      posts
    8. 4281
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 572
      posts
    2. 2542
      posts
    3. 2898
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (39871 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 3
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 10870
      posts
    2. 21966
      posts
    3. 13257
      posts
    4. 2926
      posts
    5. 1962
      posts
    6. 15109
      posts
  • Our picks

    • Prema najnovijoj studiji, najviše poverenja u marku imaju upravo vlasnici Alfa Romea
       
      AMCI-eva studija pod nazivom ''Trusted Automotive Brand Study'' je pokazala da tradicionalni fokus proizvođača prema kvalitetu, zadovoljstvu i eliminaciji problema ima malo veze sa poverenjem klijenta u određenu marku, piše ''Automotive News''. Umesto toga, ova studija kaže da se automarke moraju usmeriti prema tri osnovna načela, i to kompetenciji, integritetu i empatiji. ''Fokus na zadovoljstvu i kvalitetu se bazira na osiguranju da nema negativnih posledica i industrija je tu napravila strašan pomak unazad nekoliko decenija. Ali zadovoljstvo nije dovoljno, nego je potrebna celokupnost i empatija da bi se razvila emocionalna veza poverenja koja vodi do lojalnosti'', objašnjava Ian Beavis iz AMCI-a.
       
      A studija je pokazala da se tu najbolje snalazi Alfa Romeo, marka kojoj se stalno spočitavaju problemi sa kvalitetom. Osvojila je 51 od 100 bodova i time postala luksuzna marka kojoj se najviše veruje. A za to je najzaslužniji novi poslovni model kompanije koji korisniku daje mogućnost kontrole control nad tim koju vrstu korisničkog iskustva žele, objašnjava Beavis. Za utehu, većina luksuznih brendova je napredovala, a jedini koji su pali na listi su Tesla, BMW i Infiniti. Sa druge strane, u konkurenciji brendova za široke mase najbolje ocene je dobila Honda, pre svega zbog brige za klijente tokom opoziva vazdušnih jastuka Takata. Najveći pozitivni skok beleži Mazda, a prati je Hyundai, obe marke koje su uvele nove programe podrške za klijente.

      AMCI-eva studija je sprovedena sa oko 2.500 vlasnika automobila, i to 34 različite marke. Studijom su obuhvaćeni samo oni vlasnici koji su istoj marki verni bar pet godina.
      • 1 reply
    • Specijalna ponuda za privrednike i male preduzetnike najbolje opremljenog modela - Fiat 500L Cross N1 - je u toku, a automobil uskoro dostupan kod svih ovlašćenih dilera u Srbiji.
      Najatraktivnija verzija fiat 500L Cross N1 (sa N1 homlogacijom), koja raspolaže najsavremenijom tehnologijom, specijalna je ponuda, a automobil će biti dostupan kod svih ovlašćenih FCA dilera u Srbiji.

      ''Fiat Professional je već godinama najprodavaniji brend na tržistu Srbije kada su laka komercijalna vozila u pitanju. Tokom proteklog sajma automobila uz već dobro poznate modele iz game LCV: Fiorino, Doblo i Ducato, tržištu je predstavljen model Fiat 500L Cross sa N1 homologacijom. Ova jedinstvena ponuda namenjena pravnim licima, pravi je primer spoja posla i zadovoljstva. Pobrinuli smo se da kupci dobiju atraktivan i bogato opremljen Crossover'', istakao je Igor Ševo, komercijalni direktor FCA Srbija.

      Najnovija ovakva ponuda Crossover modela ima: 7'' multimediu, automatski klima uređaj, tempomat, kameru za parkiranje, parking senzore pozadi, led dnevna svetla, svetla za maglu, 17'' aluminijumske felne i sl. O vozilu i ponudi se možete informisati u najbližem dilerstvu i među prvima ga poručiti. Specijalne pogodnosti za privrednike i male preduzetnike osim opreme je cena vozila i činjenica da se ostvaruje pravo na povrat PDV-a prilikom kupovine i eksploatacije vozila. Novi 500L Cross N1 je automobil koji može da ide bilo gde i bilo kad, brz u saobraćaju, u sportskom režimu van grada, savršen na zahtevnom terenu i automobil je za život punim plućima.
    • Dokumentarac ''Šta je iza?'' kroz nekoliko epizoda pokazuje kako se rađa FCA automobil, od razvojne faze do testiranja u najteži uslovima. Tokom više od godinu dana filmska ekipa je snimila oko 1.500 sati materijala, a prva epizoda je u Švedskoj, gde se vrše testiranja na surovoj skandinavskoj zimi gde temperatura dostiže i -40 °C.

      Druga epizoda biće dijametralno suprotna, pouzdanost mehaničkih delova i njihova otpornost klimatskim uslovima je testirana u Kalahari pustinji u Južnoj Africi gde su moguće temperature od 50 °C. FCA potom pokazuje kakve testove sprovodi u svojim centrima, na trkačkim stazama, gradskim ulicama i vazdušnim tunelima. U narednim epizodama se očekuju teme poput električnih i samovozećih automobila.
      • 0 replies
    • Ljubitelji automobila FCA grupacije će od sada moći da se dive modelima te kompanije u novootvorenom Heritage HUB muzeju. On je dizajniran sa ciljem da promoviše istroiju italijanskih brendova te grupacije.

      Lociran u Italiji, Heritage HUB je ekskluzivni izložbeni prostor za modele iz programa ''FCA Heritage’s Reloaded by Creators''. Reč je o program čija je glavna namena restauracija i prodaja klasičnih automobila, kao što je na primer model Alfa Romeo 8C Spider o kome smo već pisali. Ovaj ''salon'' se prostire na 15.000 kvardatnih metara, a u njemu se nalazi preko 250 klasičnih automobila. Među njima su i neka vozila koja nikada ranije nisu bila prikazana.

      Predstavnici FCA grupacije opisuju ovu kolekciju kao ''hram edukacije i emocija''. Biće zaposleno nekoliko vodiča, a u ''centralnom'' delu salona se nalazi osam tematskih izložba. Svaka od tih izložbi predstavlja po osam automobila iz različitih razdoblja i različith brendova.
    • Fiat 500L Cross: Specijalna sajamska ponuda za pravna lica

      U ponudi za pravna lica je N1 verzija, i to sa benzinskim motorom (po ceni od 10.990 evra bez PDV-a) i sa dizel motorom (po ceni od 11.990 evra bez PDV-a). U opremi su 7'' multimedia, automatski klima uređaj, tempomat, kamera za parkiranje, parking senzori pozadi, LED dnevna svetla, svetla za maglu, Traction Plus sistem, 17'' aluminijumske felne...
    • Sajamska ponuda: Alfa Romeo Stelvio 2.2 dizel, ''Super'' sa promo cenom od 41.990 evra uz 4 godine garancije, kao i dodatni bonus u iznosu od 2.000 evra za kupovinu po sistemu staro za novo.
      Alfa Romeo Stelvio - svaki detalj je zamišljen tako da pruži čisto zadovoljstvo na točkovima. Stelvio 2.2 dizel sa 190KS Q4 AT8, SUPER, uz posebno kreiranu sajamsku cenu.
      Paket opreme obuhvata:
      IBS - Integrated brake system
      ABS - Sistem protiv blokiranja kočnica
      ASR - Sistem protiv proklizavanja pogonskih točkova
      ESC - Elektronska kontrola stabilnosti
      EBA - Elektronska asistencija pri kočenju
      EBD - Elektronska raspodela kočione sile
      ESBS - Pomoć pri kočenju u krivinama
      HSA - Pomoć pri kretanju uzbrdo
      RBA - Pomoć pri kočenju po kišnim uslovima
      TSC - Kontrola stabilnosti prikolice
      FCW - sistem za sprečavanje čeonog sudara sa funkcijom automatskog kočenja (AEB)
      LDW - Senzor upozorenja za promenu kolovozne trake
      Vazdušni jastuk za vozača i suvozača, bočni vazdušni jastuci i bočne vazdušne zavese ; mogućnost dekativacija suvozačevog vazdušnog jastuka
      Senzor za svetla i brisače
      Elektronska parkirna kočnica
      LED dnevna svetla i LED zadnja svetla
      Alfa™ DNA - Sistem za podešavanje vozila prema načinu vožnje
      Navigacioni uređaj 3D projekcija u boji 8.8''
      Automatski klima uređaj sa dve zone
      Električni podizači prednjih i zadnjih stakala
      Elektropodesivi retrovizori sa funkcijom odmrzavanja
      Deljiva zadnja klupa
      Tempomat
      Kožni volan sa audio/handsfree komandama
      Prednji naslon za ruku sa pretincem
      Aluminijumske felne 18'' sa pneumaticima 235/60 R18
      Elektronsko otvaranje vrata prtljažnika
      Start & Stop
      Sedišta u kombinaciji koža/tkanina/tkanina
      Bi-Xenon farovi 35W + prskalice sa funkcijom grejanja
      Integrisana svetla za maglu (dostupno samo u verziji sa dizel motorom)
      Prednji i zadnji parking senzori
      Senzor za praćenje mrtvog ugla
      Elektrohromatski svi retrovizori
      Kamera za vožnju unazad
      Automatska regulacija dugih svetala
      Aluminijumske pedale menjača na volanu
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • Kolega @vagenovac sve si u pravu, naravno. Ja sam se vise nasalio sa tim komentarom gore   Dobar motor je odrzavan motor, kao i auto. Naravno, postoje motori koji se nisu proslavili i koji losije podnose nase gorivo. Ali i TDI pomenuti i HDI i JTD su sve vrhunski motori.  Svaki ima svoje osobine, TDI motori mozda izvlace najvise iz snage koju poseduju u konkretnom automobilu, HDI motori su stedljivi, prefinjeni, tisi u radu, a JTD reklo bi se opsti utisak, nesto bucniji, dobro idu, ali su i robusniji, grublji u radu, dobro podnose nase gorivo i mogu dosta da predju ako se redovno odrzavaju. No, isto bi se reklo i za TDI i HDI motore. No, da ne offujemo coveku.  
    • 308 jedino 1.6 hdi, ili 2.0 hdi (ovaj se tesko nadje, redji su) Iskreno, mislim da je Bravo to sto trazis. GP je ok auto, ali je u odnosu na Brava klasa ispod, a to ces osetiti u voznji, na autoputu, i u udobnosti. Ako je glavni kriterijum stedljivost u potrosnji i odrzavanju, noviji Punto sa tim 1.3 dizelom je dobro resenje. Ali ipak, taj auto se mnogo losije vozi nego Bravo. Pezo 308 je ok auto, udoban, stedljiv. Pa sta ti vise prija. Probaj ih sve dobro, sedi, oseti polozaj sedenja, pa sta te vise radi.
    • Erhle... U NS se nalazi jedna u Partizanskoj, i jedna prema Veterniku, preko puta Avie. Najjace perionice u gradu, definitivno
    • Na kojoj praoni se moze ovako 'nasapunisati' auto? Ili se to postigne samo ne stiskanjem pistolja?
    • Pa ne bih mu dao 2500 sigurno, zato sam i čekao da vidim cenu posle registracije
      Stanje auta mi je bitnije od godista, pre bi uzeo nešto starije a očuvano nego mlado pa da moram da spucam još silne pare da ga dovedem u normalu. Gledam samo, ne jurim sa kupovinom...nije mi hitno

      Sent from my Redmi 4X using Tapatalk

  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. godfather82
      godfather82
      (37 years old)
    2. LanciaFreak
      LanciaFreak
      (39 years old)
    3. ljuben
      ljuben
      (58 years old)
    4. nik02
      nik02
      (38 years old)
    5. nsmarea
      nsmarea
      (38 years old)
×