Jump to content
FAS Euroauto Goran
  1. FLCS Forum

    1. Ako ne znate gde da otvorite svoju temu...

      ...uradite to ovde, a Administracija foruma će je zatim prebaciti gde treba. :)

      211
      posts
    2. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      602
      posts
    3. 154
      posts
    4. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 29624
      posts
    2. 2035
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5733
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 206323
      posts
    2. 46448
      posts
    3. 94154
      posts
    4. 9398
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      19060
      posts
    6. 23643
      posts
    7. 14090
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8503
      posts
    2. 6789
      posts
    3. 3870
      posts
    4. 19071
      posts
    5. 32589
      posts
    6. 44775
      posts
    7. 6297
      posts
    8. 10175
      posts
    9. 1103
      posts
    10. 3193
      posts
    11. 3162
      posts
    12. 744
      posts
    13. 6157
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      35541
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      33552
      posts
    3. 20996
      posts
    4. 110270
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      318
      posts
    6. 12291
      posts
    7. 56325
      posts
    8. 4902
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 573
      posts
    2. 2926
      posts
    3. 2924
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (71756 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 4
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 11351
      posts
    2. 22878
      posts
    3. 13958
      posts
    4. 3048
      posts
    5. 2114
      posts
    6. 15627
      posts

 

 



  • Our picks

    • Post in Maserati Levante
      Maserati je predstavio novu verziju Levantea pod nazivom F Tributo Special Edition. Radi se o verziji ekskluzivno namenjenoj američkom i kanadskom tržištu, koja je proizvedena u čast Maseratijeve istorije u motosportu, kao i u čast legendarnog vozača Juana Manuela Fangio, koji je vozio Maserati 250F u Formuli 1. Fangio je ostvario niz pobeda sa Maseratijem i sa njim postao svetski šampion 1957. godine.

      Levante F Tributo Special Edition je dostupan u ekskluzivnoj crvenoj boji pod nazivom Rosso Tributo. Maserati je pripremio žuta kočiona kliješta za Levante, kao i žute detalje za felne, što se povezuje sa bojama Fangiovog bolida Maserati 250F. Levante F Tributo Special Edition je dobio 21-inčne Anteo felne u sjajnoj crnoj boji. Maseratijevi logotipi na zadnjim panelima su u boji karoserije. Unikatne ''Fangio boje'' prisutne su i u unutrašnjosti presvučenoj Pieno Fiore kožom, dok kontrast prave crveni i žuti konac. Levante F Tributo košta 106.590 dolara (91.900 evra).

      Sve fotografije možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Maserati Ghibli
      Maserati je predstavio novu verziju sedana Ghibli pod nazivom F Tributo Special Edition.
      Radi se o verziji ekskluzivno namenjenoj američkom i kanadskom tržištu, koja je proizvedena u čast Maseratijeve istorije u motosportu, kao i u čast legendarnog vozača Juana Manuela Fangio, koji je vozio Maserati 250F u Formuli 1. Fangio je ostvario niz pobeda sa Maseratijem i sa njim postao svetski šampion 1957. godine.

      Ghibli F Tributo Special Edition je dostupan u ekskluzivnoj plavoj boji pod nazivom Azzurro Tributo. Maserati je pripremio žuta kočiona kliješta za Ghibli, kao i žute detalje za felne, što se povezuje sa bojama Fangiovog bolida Maserati 250F. Ghibli F Tributo Special Edition je dobio 21-inčne Titano felge u sjajnoj crnoj boji. Maseratijevi logotipi na zadnjim panelima su u boji karoserije. Unikatne ''Fangio boje'' prisutne su i u unutrašnjosti presvučenoj Pieno Fiore kožom, dok kontrast prave crveni i žuti konac.
      Ghibli F Tributo košta 101.390 dolara (87.400 evra).

      Sve fotografije možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Fiat 500 / Fiat 500e
      Uži izbor za News UK automobilske nagrade prave istaknuti automobilski novinari iz svih publikacija kuće News UK, a za njih glasa šira javnost. U svojoj četvrtoj godini, News UK automobilske nagrade okupile su kolektivnu struku i čitalaštvo listova i sajtova The Times, The Sunday Times, Driving.co.uk, The Sun i talkSport

      Na osnovu glasova potrošača i užeg izbora istaknutih automobilskih novinara, Novi 500 je osvojio titulu Malog automobila godine na News UK automobilskim nagradama za 2021. Kao i prethodnih godina, o News UK nagradama su odlučivali potrošači i automobilski novinari iz publikacija News UK, slaveći vozila koja su najbolja u klasi u svim segmentima. Nagrada koju je osvojio u okviru News UK automobilskih nagrada je deseta za model New 500 i pridružuje se kolekciji trofeja koja već obuhvata nagradu ''Zeleni automobil'' u okviru Automobilske nagrade Francuske za 2020. i ''Automobil godine i najbolji mali električni automobil'' od DrivingElectric. Pored ovih prestižnih međunarodnih priznanja, takođe je dobio nagradu ''Najbolji dizajn 2020.'' od nemačkog magazina ''Auto Motor und Sport'' i ''Najbolji dizajnerski koncept'' u okviru eminentne međunarodne ''Red Dot nagrade za dizajn''. 
       
      Model Novi 500, predstavljen u martu 2020, već je pokupio brojne međunarodne nagrade i već je vodeći električni gradski automobil u Evropi. Novi 500 je najprodavaniji automobil, sa skoro 28% tržišnog udela u segmentu gradskih automobila u Evropi, i lider je na tržištu gradskih automobila u 12 država, a pritom je i najprodavaniji na celom tržištu električnih vozila u Italiji. Pored toga, nakon predstavljanja u Evropi, Izraelu i Brazilu, Novi 500 je na putu da postane prvi globalni ''all-in'', potpuno električni gradski automobil.
    • Post in Više nije bitan motor, nego displej?
      Novi direktor Alfa Romea, Jean-Philippe Imparato, nedavno je izjavio da smatra da Alfini automobili moraju da uvek budu usmereni na vozača, što znači da bi trebalo da imaju najmanje moguće ekrane.
      ''Alfa Romeo ima poseban položaj u automobilskom svetu. Vozač u fokusu i najmanji mogući broj ekrana. Ne prodajem iPad sa automobilom oko njega, prodajem Alfa Romeo'', rekao je Imparato za francuski Caradisiac. Čak i u doba prelaska na električne automobile, direktor Alfa Romea planira da i dalje isporučuje privlačnu vožnju i centriranje automobila oko vozača, koje smatra ključnim za uspeh marke.

      Koliko je novi izvršni direktor predan dobrim performansama dokazuje činjenica da je odložio premijeru Tonalea. Iako je crossover trebalo da bude predstavljen sada, sve je pomereno za tri meseca da bi se poboljšale performanse plug-in hibridnog pogonskog sklopa. Imparato je stigao iz Peugeota nakon što je stvoren Stellantis, a pred njim je veliki zadatak. Za sada, čini se da govori sve prave stvari koje bi mogle da zadovolje entuzijaste italijanske marke. Njegov potez protiv velikih ekrana je suprotstavljen široj industriji, ali njegova predanost izgradnji vozačkih automobila bi trebalo da zasluži mnogo poštovanja od kupaca.
    • Post in Alfa Romeo Giulia
      Kako god da se pogleda, Giulia GTA je sada kolekcionarski model. Model je međunarodnim medijima predstavljen u maju, a 500 numerisanih automobila je sada rasprodato kupcima iz svih krajeva sveta, uključujući značajan broj iz Kine, Japana i Australije, što ga čini komercijalnim uspehom na međunarodnim nivou. Kao priča o autentičnoj strasti, bio je to projekat sa snažnom emocionalnom komponentom, koji je proizveo ne samo automobil za ljubitelje brenda, već i za one koji vole sportske automobile generalno. Kada je Alfa Romeo odlučio da napravi omaž svojim fanovima kao deo proslave 110. godišnjice, ideja se odmah okrenula ka modelu Giulia GTA iz 1965. godine, jednom od najpoznatijih i uspešnijih automobila u istoriji brenda.  
       
      Autodelta Racing Team razvio je model 1965 GTA na stazi Baloko (Balocco), gde je tim mehaničara radio prekovremeno na projektu koji je učinio taj prepoznatljivi automobil pravim trkačkim vozilom. Slično tome, tim koji je napravio današnji model Giulia GTA radio je na projektu na neobičan način, trudeći se da vrati u život poglavlje iz istorije brenda Alfa Romeo vredno pamćenja. Inženjeri i mehaničari radili su na projektu - sa kodnim imenom ''the Monster'' - na istim mestima gde je osmišljena i Giulia iz '65. U tom duhu, GTA sada nosi isti istorijski Autodelta znak. Model 1965. Giulia GTA proizveden je u 500 primeraka, broj koji je potreban za odobrenje sportskog automobila u klasi Grupa 2 Turismo, u isto vreme je i broj ekskluzivnih automobila rezervisanih za prave ljubitelje brenda.

      Afinitet ne prestaje tu i odnosi se i na tehničku stranu projekta. U pogledu alleggerimento (smanjenja težine), tim je radio na posebnim dizajnerskim elementima za oba automobila, uključujući kvake, prozore i felne (koje su napravljene od magnezijumske legure na modelu GTA iz 1965, a današnji ekvivalent ima specifičan dizajn sa jednom maticom, inspirisan Formulom 1...

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.
    • Post in Jeep Cherokee / Jeep Grand Cherokee
      Legenda se nastavlja. Potpuno novi Jeep Grand Cherokee za 2022. godinu, dostupan i u elektrificiranoj 4xe verziji, imaće svoju svetsku premijeru u 15 časova u sredu, 29. septembra 2021. Ovaj Jeep Grand Cherokee model pete generacije nadgrađuje nasleđe najnagrađivanijeg SUV-a ikada, premašujući očekivanja kao tehnološki najnapredniji, najluksuzniji i najsposobniji 4x4 Jeep Grand Cherokee model do sad. Dok Jeep napreduje ka budućnosti zvanoj ''Sloboda za nultim emisijama'', potpuno novi Jeep Grand Cherokee za 2022. biće ponuđen po prvi put sa ekskluzivnom 4xe plug-in hibridnom tehnologijom.

      Predstavljanje modela predvodiće Kristijan Munije, glavni izvršni direktor brenda Jeep, i Džim Morison, potpredsednik brenda Jeep za Severnu Ameriku, a biće dostupan i uživo prenos na sajtu jeep.com.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • I meni je ovo sa Teslom nepojmljivo. Ja tu ne vidim bilo kakvu logiku. Samo ludilo. Razumeo bih, recimo, da je Sandero prvi. 
    • Naslov teme treba proširiti i na nas sa 1.4 atmo 90ks Bravo 1.4 90ks sa TNGom, 2013. godište, kupljen pre nedelju dana. Već sam znao za problem sa paljenjem a i prethodni vlasnik mi je rekao da ga ima. Kaže, samo sipaj 100 oktana i nema problema. Svakog jutra sve teze pali, iz 2. pa 3. , danas iz 5. pokušaja. Rešenja koja sam našao iz iskustva drugih su: -zamena plinskih dizni ili evaporatora, kažu curi plin pri hladnom vremenu i pravi prezasicenu smesu pri prvom verglanju, "presisa" -drzati pun rezervoar, da se gorivo ne vrati u rezervoar -software update, sudeći po ovoj temi, sigurno rešenje problema, mislio sam da za Bravo od 2011. nema problem, ali... -sipati benzin 100 oktana, ovo mi nikako ne ide u glavu zašto i kako pomaže? Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
    • Brate mili, sve, sve, ali Tesla  ... Moj mozak i dalje ne moze da procesira takav podatak  . Ali Fica je neunistiv , da su i blizu tako uboli sa jos nekim modelom u Evropi (koliko-toliko mu parira Panda na domacem trzistu), gde bi im bio kraj...  
    • "Carbuyer" i ocena samo 3,8 za novi HR-V  Jazz je kod njih dobio ocenu 4,1 (kao i civic), CR-V 4,0. https://www.carbuyer.co.uk/honda/hr-v     "Auto Express" i ocena još manja ... Samo 3,5.   Naravno, bitna zamerka i na veličinu prtljažnika, koji je 319 litara "iznad poda", a 335 sa rupom ispod u prva dva paketa, odnosno, 304/320 u top paketu ( "Honda claims that the new HR-V’s hybrid powertrain provides the perfect stepping-stone to all-electric motoring, but it’s the weakest link in an otherwise pleasing compact SUV package. The HR-V is well made, grown-up to drive and comes with a slick infotainment system, but the electrified powertrain eats into boot space, reducing practicality in a class that requires it, while it isn’t the most refined solution either." ). Interesantno, daleko bolju ocenu u toj klasi je kod njih dobio Renault Capture ( ocena 4,0 ), pa i zbog prtljažnika ( "The Captur features a sliding rear bench seat to maximise either boot space or passenger room in the rear. With the seats all the way back there’s 422 litres of boot space, which is only 12 litres less than the 2008 ... "), pri čemu su zanemarili kolika je zapremina prtljažnika Captura kada je u HEV verziji (kao HRV). Captur je tada 305 litara ... https://www.autoexpress.co.uk/honda/hr-v/356255/new-honda-hr-v-2021-review     Mislio sam da novom HRVoju niko neće dati nižu ocenu od onih ranije pomenutih 3,5, ali, "nikada ne reci nikad"... Evo ga i What Car? i samo "trojka"   Ne da su ga popljuvali, već imam utisak da njihov (neizgovoreni) zaključak glasi "Samo teška bu.ala ovo može da kupi ..."   Srećom, Škoda Karoq je kod njih dobila "čistu peticu", pa (pametnije?) alternative očito postoje.   https://www.whatcar.com/honda/hr-v/hatchback/review/n102
    • Top. Ima znači još prostora za dizanje
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. -BoT-
      -BoT-
      (50 years old)
    2. Djuroni
      Djuroni
      (45 years old)
    3. Gizmo
      Gizmo
      (29 years old)
    4. mandicsrecko
      mandicsrecko
      (38 years old)
    5. Marko Uzice
      Marko Uzice
      (28 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...