Jump to content
FAS Euroauto Goran
  1. FLCS Forum

    1. Ako ne znate gde da otvorite svoju temu...

      ...uradite to ovde, a Administracija foruma će je zatim prebaciti gde treba. :)

      205
      posts
    2. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      616
      posts
    3. 154
      posts
    4. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 29629
      posts
    2. 2036
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5739
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 207188
      posts
    2. 46855
      posts
    3. 94652
      posts
    4. 9404
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      19104
      posts
    6. 21191
      posts
    7. 14107
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8506
      posts
    2. 6842
      posts
    3. 3870
      posts
    4. 19074
      posts
    5. 32603
      posts
    6. 44836
      posts
    7. 6348
      posts
    8. 10230
      posts
    9. 1156
      posts
    10. 3199
      posts
    11. 3171
      posts
    12. 755
      posts
    13. 6181
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      35675
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      34049
      posts
    3. 21273
      posts
    4. 110638
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      319
      posts
    6. 12584
      posts
    7. 56741
      posts
    8. 4905
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 573
      posts
    2. 2928
      posts
    3. 2930
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (76063 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 4
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 11366
      posts
    2. 22895
      posts
    3. 13982
      posts
    4. 3050
      posts
    5. 2118
      posts
    6. 15628
      posts

 

 



  • Our picks

    • Post in Fiat 500 / Fiat 500e
      Novi 500 je dobio svoju 19. nagradu, ovoga puta u Belgiji gde je proglašen za ''Najbolji automobil 2021.'' u kategoriji malih električnih automobila, na osnovu glasanja čitalaca časopisa Le Moniteur Automobile, jednog od najvažnijih automobilskih medija u Belgiji. Ova nagrada, koju časopis dodeljuje prvi put, odražava preferencije čitalaca, koji su odlučno glasali za legendarni Fiat model. Čitaoci časopisa Le Moniteur Automobile su pohvalili legendarni dizajn modela, kao i široku ponudu ponuđenih karoserija (hečbek, kabriolet i 3+1), potvrđujući da je Novi 500 istinski poželjan automobil.
       
      Nagrada se pridružuje mnogim trofejima koje je osvojio Novi 500; među kojima su ''Zeleni automobil'' u okviru Automobilske nagrade Francuske 2020. i ''Automobil godine i najbolji mali električni automobil'' časopisa Driving Electric. Pored ovih prestižnih međunarodnih priznanja, takođe je osvojio nagradu ''Najbolji dizajn 2020.'' nemačkog magazina Auto Motor und Sport i ''Najbolji konceptualni dizajn'' u okviru poznate međunarodne Red Dot nagrade za dizajn.
       
      Novi 500 se s ponosom proizvodi u Italiji u - kompletno novoj - fabrici Mirafiori u Torinu, centru izvrsnosti za proizvodnju električnih vozila, u koji se model 500 vratio nakon 50 godina. Fabrika Mirafiori je deo Fiat ekosistema u čijem centru je Novi 500. Ekosistem obuhvata V2G ''Vehicle-to-Grid'' - najveći centar elektrifikacjie u Evropi - zahvaljujući kome električna vozila na baterije mogu da skladište energiju, koja onda može da se vrati u gradsku mrežu u slučaju veće potražnje korisnika. Stellantis&You Torino, mesto napravljeno da uzdrma tržište: kao novo lice mobilnosti.  

      Novi 500 je najprodavaniji automobil sa tržišnim udelom od 24% u segmentu gradskih automobila u Evropi, lider na tržištu električnih gradskih automobila u 13 država i najprodavaniji na celom tržištu električnih vozila u Italiji. Pored toga, nakon predstavljanja u Evropi, Izraelu i Brazilu, Novi 500 je na putu da postane prvi globalni, ''all-in'', potpuno električni, gradski automobil.
    • Post in Alfa Romeo Giulia
      Alfa Romeo Giulia osvojila je prvo mesto u tri kategorije na takmičenju za ''Sport Auto'' nagradu. Ovaj uspeh potvrđuje da je italijanski sedan jedan od najpopularnijih automobila među čitaocima istaknutog specijalizovanog magazina Sport Auto, koji je redovno dodeljivao nagrade modelu Alfa Romeo Giulia prethodnih godina. 
       
      ''Sport Auto'' nagrada odlično oslikava raspoloženje ljubitelja sportskih automobila u Nemačkoj, gde je entuzijazam za modelom Alfa Romeo Giulia neprekidan. U kategoriji ''Sedani/karavani serijske proizvodnje sa cenom ispod 75.000 evra'' za uvozne automobile, prvo mesto osvojila je Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce sa 280 KS. Po peti put za redom, model Giulia Quadrifoglio osvojio je prvo mesto u kategoriji ''Sedani/karavani serijske proizvodnje sa cenom ispod 100.000 evra''. Model Giulia Quadrifoglio opremljen je Alfa Romeo 2,9 V6 Bi-Turbo motorom od 510 KS.

      U konkurenciji uvoznih automobila za titulu ''Sedani/karavani serijske produkcije s cenom preko 100.000 evra'', većina čitalaca glasala je za model Alfa Romeo Giulia GTA. Proizveden je u samo 500 numerisanih primeraka, a poznati akronim u nazivu modela Giulia GTA. ''Gran Turismo Alleggerita'', omaž je jednom od najlegendarnijih automobila u slavnoj istoriji brenda: modelu Giulia Sprint GTA iz 1965. Sa opsežnom upotrebom ultralakih materijala, težina modela Giulia GTA je smanjenja za 100 kg u poređenju sa modelom Giulia Quadrifoglio, a pokreće je unapređena verzija Alfa Romeo 2.9 V6 Bi-Turbo motora od 540 KS, sa najboljim u klasi odnosom težine i snage od 187 KS/L. Takođe isporučuje izvanredne performanse na stazi, u pogledu vremena i ubrzanja. Aerodinamika je posebno dizajnirana, uz pomoć iskustva dobijenog direktno iz Formule 1, zahvaljujući saradnji sa kompanijom Sauber Engineering. 

      Takmičenje za ''Sport Auto'' nagradu za 2021. ove godine je održano po 29. put. Više od 15.400 čitalaca magazina Sport Auto iskazalo je svoje mišljenje glasajući na izboru od 234 automobila, u 28 kategorija.
    • Post in Pada taksa preko 2000 kubika?
      Od 1. januara 2022. automobili će se prilikom registracije oporezivati prema godini proizvodnje, umesto po kubikaži, najavio je danas u Skupštini Srbije ministar finasija Siniša Mali.
       
      ''Zajedno sa predlogom budžeta za 2022. godinu pred vama će biti predlozi izmene zakona o imovini i prenosu apsolutnih prava čime ćemo predložiti kako da rešimo ovaj problem, jer smo imali mnogo komentara građana i drugih kojima postojeće rešenje nije logično'', rekao je Mali. On je tako odgovorio na poslaničko pitanje da li može da se prilikom oporezivanja vozila primenjuje pravedniji model umesto postojećeg zbog koga se dešava da visina poreza prevazilazi tržišnu vrednost vozila, jer se porez naplaćuje po zapremini motora. ''Samo zakonsko rešenje omogućiće da se postupak završi mnogo brže i jednostavnije. Taj će problem biti rešen do kraja godine i od 1. januara 2022. godine počećemo da primenjujemo to rešenje'', rekao je Mali.
    • Post in Maserati Levante
      Maserati je predstavio novu verziju Levantea pod nazivom F Tributo Special Edition. Radi se o verziji ekskluzivno namenjenoj američkom i kanadskom tržištu, koja je proizvedena u čast Maseratijeve istorije u motosportu, kao i u čast legendarnog vozača Juana Manuela Fangio, koji je vozio Maserati 250F u Formuli 1. Fangio je ostvario niz pobeda sa Maseratijem i sa njim postao svetski šampion 1957. godine.

      Levante F Tributo Special Edition je dostupan u ekskluzivnoj crvenoj boji pod nazivom Rosso Tributo. Maserati je pripremio žuta kočiona kliješta za Levante, kao i žute detalje za felne, što se povezuje sa bojama Fangiovog bolida Maserati 250F. Levante F Tributo Special Edition je dobio 21-inčne Anteo felne u sjajnoj crnoj boji. Maseratijevi logotipi na zadnjim panelima su u boji karoserije. Unikatne ''Fangio boje'' prisutne su i u unutrašnjosti presvučenoj Pieno Fiore kožom, dok kontrast prave crveni i žuti konac. Levante F Tributo košta 106.590 dolara (91.900 evra).

      Sve fotografije možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Maserati Ghibli
      Maserati je predstavio novu verziju sedana Ghibli pod nazivom F Tributo Special Edition.
      Radi se o verziji ekskluzivno namenjenoj američkom i kanadskom tržištu, koja je proizvedena u čast Maseratijeve istorije u motosportu, kao i u čast legendarnog vozača Juana Manuela Fangio, koji je vozio Maserati 250F u Formuli 1. Fangio je ostvario niz pobeda sa Maseratijem i sa njim postao svetski šampion 1957. godine.

      Ghibli F Tributo Special Edition je dostupan u ekskluzivnoj plavoj boji pod nazivom Azzurro Tributo. Maserati je pripremio žuta kočiona kliješta za Ghibli, kao i žute detalje za felne, što se povezuje sa bojama Fangiovog bolida Maserati 250F. Ghibli F Tributo Special Edition je dobio 21-inčne Titano felge u sjajnoj crnoj boji. Maseratijevi logotipi na zadnjim panelima su u boji karoserije. Unikatne ''Fangio boje'' prisutne su i u unutrašnjosti presvučenoj Pieno Fiore kožom, dok kontrast prave crveni i žuti konac.
      Ghibli F Tributo košta 101.390 dolara (87.400 evra).

      Sve fotografije možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Fiat 500 / Fiat 500e
      Uži izbor za News UK automobilske nagrade prave istaknuti automobilski novinari iz svih publikacija kuće News UK, a za njih glasa šira javnost. U svojoj četvrtoj godini, News UK automobilske nagrade okupile su kolektivnu struku i čitalaštvo listova i sajtova The Times, The Sunday Times, Driving.co.uk, The Sun i talkSport

      Na osnovu glasova potrošača i užeg izbora istaknutih automobilskih novinara, Novi 500 je osvojio titulu Malog automobila godine na News UK automobilskim nagradama za 2021. Kao i prethodnih godina, o News UK nagradama su odlučivali potrošači i automobilski novinari iz publikacija News UK, slaveći vozila koja su najbolja u klasi u svim segmentima. Nagrada koju je osvojio u okviru News UK automobilskih nagrada je deseta za model New 500 i pridružuje se kolekciji trofeja koja već obuhvata nagradu ''Zeleni automobil'' u okviru Automobilske nagrade Francuske za 2020. i ''Automobil godine i najbolji mali električni automobil'' od DrivingElectric. Pored ovih prestižnih međunarodnih priznanja, takođe je dobio nagradu ''Najbolji dizajn 2020.'' od nemačkog magazina ''Auto Motor und Sport'' i ''Najbolji dizajnerski koncept'' u okviru eminentne međunarodne ''Red Dot nagrade za dizajn''. 
       
      Model Novi 500, predstavljen u martu 2020, već je pokupio brojne međunarodne nagrade i već je vodeći električni gradski automobil u Evropi. Novi 500 je najprodavaniji automobil, sa skoro 28% tržišnog udela u segmentu gradskih automobila u Evropi, i lider je na tržištu gradskih automobila u 12 država, a pritom je i najprodavaniji na celom tržištu električnih vozila u Italiji. Pored toga, nakon predstavljanja u Evropi, Izraelu i Brazilu, Novi 500 je na putu da postane prvi globalni ''all-in'', potpuno električni gradski automobil.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • A sta bi sa onim Botasovim usporavanjem kolone zarad Mercovog double stack-a? Takodje i Luisovim usporavanjem pred restart, duzim od 10 duzina? Jel se to inace ne kaznjava ili je sad tako ispalo?
    • @horvat Apsolutno delim misljenje, blago je reci da sam razocaran svime sto sam gledao. Ali najjace mi je kad obojica krenu da kmece, traze izgovore i prave se nevesti... Iskreno, mnogo vise me je razocarao Max, delovao je toliko zrelo cele sezone.  Pobedu viska verovatno moze da okaci macku o rep, ako bude iza Hamiltona. Na to sam mislio kada kazem da krecu od nule. A da neko namerno rizikuje izletanje u jednoj od najbrzih krivina u F1, pri cca 300 km/h, ni ja nikako necu moci da prihvatim  . I to u prvoj polovini sezone, doduse jesu bili ugrozeni, ali masa bodova do kraja u igri... Prost i Senna nisu bas za poredjenje, jer je u pitanju bio kraj pravca sa ogromnom zonom za zaustavljanje i unapred su pretili jedan drugome, racunajuci da ce onaj drugi popustiti. Daleko od toga da obojica nisu rizikovali, ali opet ne moze da se poredi. A ovo sto pominjem da pratim F1 preko 30 godina, nisam mislio da mi je bilo kakav argument ili plus u raspravi  . Samo kazem da sam se nagledao raznoraznih nesportskih poteza za sve te godine...  
    • Ne startuju od nule, već je Max u prednosti.    Nisi jedini koj gleda Formulu 30 godina  (dobro, kod mene je skoro 30). Da...ja i dalje smatram i do kraja života ću smatrati da je Hamilton tu namerno udario Maksa, onako kako je to radio i pre (na drugim trkama, drugim vozačima). Senna se namerno zakucao u Prosta na kraju pravca u Suzuki pri istoj ili većoj brzini. Pa? Da, vozači Formule 1 mogu da kontrolišu bolide na ogromnim brzinama, i da mogu da znaju u svakoj sekundi gde im je bolid u centimetar. Hamilton nikada više na toj trci kroz tu krivinu nije prošao tom brzinom, samo tada kada je Max bio blizu ispred njega. Da je i tada prošao istom brzinom kao što je u svim drugim krugovima posle, do kontakta ne bi došlo. Ali, to je bilo i prošlo. Danas je Max bio kvaran, namerno je stvorio takvu situaciju da Hamilton nije imao kud nego da ga udari...    
    • Meni se cini da je rezultat bio neminovan, bez obzira na ishod svih incidenata, startova, zastava, boxova i slicno. Imao je Luis dosta jaci tempo, uzevsi u obzir da je bio na tvrdim gumama, spram Maxa na srednjim. Nepotrebni  kontroverzni potezi od strane obojice i FIA-e. 
    • Svo sra*e ove godine je krenulo jos od Silverstona, do koga je Merc ove godine po prvi put u hibridnoj eri doziveo par ozbiljnih udaraca. Prvi sam pricao da je to za mene bio apsolutno trkacki incident. Mada se vecina ovde nije slagala i pisala o nekom namernom "cvakanju" tudjeg zadnjeg tocka od strane Hamiltona i to pri brzini od 300 km/h ... To mi je otprilike ravno tvrdnji da se veceras namerno zakucao u tudji menjac.  Ali ako je vec od sudija u Silverstonu to tada okarakterisano kako jeste - kazna je realno bila smesna. I to je samo bio uvod u cirkus od sudjenja cele sezone. Sto se nastavilo kroz iduce trke, cukanja, razlicite arsine od trke do trke... Samo kulminacija svega toga je bila ova trka. Ko god da je pobedio, smejurija od "primene" pravila, proizvoljnih tumacenja, nagodbi sa ekipama kao na pijaci... Zakljucno sa zadnjim incidentom i kontaktom, nisam mogao da verujem sta gledam i slusam. Apsolutno sam prizeljkivao da se sampionat posle duze vremena resava u zadnjim trkama, ali sigurno ne na ovakav razocaravajuci nacin.  Jedino sto sam u ovih preko 30 godina koliko pratim F1 gledao X ovakvih zavrsnica, gde se kopalo i rukama i nogama, pa se ne palim  . Imali su i gore postupke i najveci poput Senne, Prosta, Schumachera - i to po vise puta. Zadnje iole slicno je bilo Hamilton-Rosberg, ali u okviru iste ekipe. A nekorektnih postupaka je, ako cemo iskreno, bilo sa obe strane. Ali opet sve u zaru trkanja, ali se apsolutno slazem da Maxu onakav potez nije trebao. Nije da takvih stvari nije bilo i ranije (upravo Hamilton), ali Max je sam sebi uke*ao vikend jos od kvalifikacija. A sa par poteza u trci, podsetio je na budalastine iz mladjih dana i pogazio svu zrelost koju je pokazivao tokom cele godine. Sto je jos gore, u situaciji kada je RB svo vreme delovao izuzetno dobro, na stazi na kojoj je Mercedesu jos pre dolaska bila upisana pobeda. A ako cemo o protekcijama, nema potrebe da pricamo koja ekipa je najmocnija u FIA i bukvalno "sampion" po tom pitanju u duzem vremenskom periodu.  Nista, obojica startuju od nule u Abu Dhabiju, pa kom obojci, kom opanci. Bilo ko da pobedi, nadam se da ce to biti u sportskoj atmosferi. A ne na ovakvom kvantasu i bruci za F1. Verujem da razocaranje deli bilo koji pravi ljubitelj F1, bez obzira za koga da navija.   
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. Miladinkm
      Miladinkm
      (31 years old)
    2. saxysl1990
      saxysl1990
      (31 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...