Jump to content

Forums

  1. FLCS Forum

    1. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      407
      posts
    2. 91
      posts
    3. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 28750
      posts
    2. 1967
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5392
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 180644
      posts
    2. 36758
      posts
    3. 79210
      posts
    4. 8825
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      17382
      posts
    6. 19323
      posts
    7. Uradi sam

      Korak po korak do rešavanja nekog problema...

      12185
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8192
      posts
    2. 5550
      posts
    3. 3822
      posts
    4. 18007
      posts
    5. 30266
      posts
    6. 41613
      posts
    7. 4192
      posts
    8. 8887
      posts
    9. 2534
      posts
    10. 2658
      posts
    11. 401
      posts
    12. 5671
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      31331
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      20776
      posts
    3. 11168
      posts
    4. 98103
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      312
      posts
    6. 8183
      posts
    7. 39766
      posts
    8. 4233
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 563
      posts
    2. 2485
      posts
    3. 2876
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (38592 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 3
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 10682
      posts
    2. 21768
      posts
    3. 13150
      posts
    4. 2908
      posts
    5. 1949
      posts
    6. 15015
      posts
  • Our picks

    • Serijski Maserati Alfieri stiže sledeće godine.
      Maserati je atraktivni koncept Alfieri predstavio još pre skoro pet godina (na sajmu u Ženevi 2014.), a zatim je u junu prošle godine u petogodišnjim planovima FCA kompanije definitivno potvrđena i njegova serijska verzija. Najnovije informacije iz Italije kažu da će predprodukcija ovog modela u fabrici u Modeni startovati u prvoj polovini 2020. godine, što znači da će isporuke prvim kupcima početi krajem te iste godine. Kako bi se to i ostvario, Maserati će ove jeseni modernizovati proizvodne linije u toj fabrici.
       
      Serijski Alfieri će po ranijim najavama imati plug-in hybrid pogon kao i elektrifikovani 4x4 sistem, aktivni torque vectoring sistem kao i laganu konstrukciju (upotreba aluminijuma). U vesti se kaže da će Alfieri od 0 do 100 km/h ubrzavati za oko 2 sekunde, dok će najveća brzina iznositi više od 300 km/h. Maserati planira da Alfieri ponudi u coupe i cabrio izdanju, a sem toga najavljeni su i potpuno novi Quattroporte i Levante, unapređeni Ghibli kao i jedan veći SUV, sve to do 2022. godine.
    • Na Svetskom šampionatu Formule 1 za 2019. godinu dva brenda koja su među onima sa najdužom istorijom u motosportu - Sauber i Alfa Romeo -  će se vratiti na staze širom sveta sa svetskim šampionom iz 2007. godine Kimijem Raikonenom (Kimi Räikkönen) i mladim Italijanom Antonijom Đovinacijem (Antonio Giovinazzi) koji će voziti za tim Alfa Romeo Racing, prethodno poznat kao tim Alfa Romeo Sauber  F1. 
       
      U 2019. godini, bolidi tima Alfa Romeo Racing poneće detelinu sa četiri lista, oznaku koja je stekla svoj ugled kroz istoriju i koja je od 1923. simbol najbržih Alfa Romeo modela. Dugoročno partnerstvo između kompanije Sauber i brenda Alfa Romeo kao glavnog sponzora pokrenuto je 2018. godine. Period saradnje je produžen, pri čemu su vlasnici i rukovodioci kompanije Sauber ostali nepromenjeni i nezavisni. 
       
      Frederik Vaser (Frédéric Vasseur), direktor tima Alfa Romeo Racing: ''Imam to zadovoljstvo da najavim da krećemo na Svetski šampionat Formule 1 2019. godine pod nazivom Alfa Romeo Racing. Nakon pokretanja saradnje sa našim glavnim sponzorom, brendom Alfa Romeo, 2018. godine, naš tim je fantastično napredovao u tehničkom, komercijalnom i sportskom smislu. Ovo je povećalo motivaciju svakog člana tima, bilo da se nalazi u pit-stopu ili u sedištu u Švajcarskoj, jer smo videli kako se vredan rad koji smo uložili odrazio kroz naše rezultate. Nastavljamo sa namerom da razvijamo svaki segment našeg tima, istovremeno omogućavajući da nas naša strast koju gajimo prema trkama, tehologiji i dizajnu gura napred.''
       
      Majk Menli (Mike Manley), izvršni direktor FCA: ''Alfa Romeo Racing predstavlja novo ime sa dugom istorijom u Formuli 1. Ponosni smo što sarađujemo sa kompanijom Sauber na donošenju tradicije tehničke izvanrednosti i italijanskog elana koje Alfa Romeo poseduje u sam vrh motosporta. Ne dajte se zavarati: sa Kimijem Raikonenom i Antoniom Đovanacijem s jedne strane pit-stopa i stručnjacima iz kompanija Alfa Romeo i Sauber sa druge, mi smo ovde da se takmičimo.''
    • Sva Fiatova S-Design vozila imaju drugačije odlike i posvećena su onim kupcima koji vole da pokažu avanturističku stranu svoje ličnosti tako što biraju automobil sa upečatljivim identitetom.

      S-Design zaista jeste odgovor kompanije Fiat za sve one koji traže stil i sadržajnost uz savremeni, dinamični, prepoznatljivi karakter. U ovom paketu opreme, vozilo predstavlja jedinstvo sportskog duha, stila i zavodljivosti, sposobno da opčini svakog vozača na prvi pogled. Model ima jedinstveni karakter koji odražava ličnost mladog, avanturističkog kupca. Po prvi put, specijalna serija ostavlja svoj trage u gami modela kompanije Fiat i savršen je spoj oba sveta otelotvorena u brendu - funkcionalnu i emotivnu stranju proizvođača Fiat.

      Fiat 500X, sa paketom opreme S-Design, predstavlja dobitnu kombinaciju urbanog sportskog duha, stila i zavodljivosti, sposobnoj da opčini svakog na prvi pogled - jedinstveni karakter osmišljen da odražava ličnost mladih ljudi iz metropole.
      Njegova ekskluzivna Alpi Green mat boja ulepšana je ekskluzivnim detaljima sa Myron finišom za bočne štitnike, ručke za vrata, prednji spojler, ram zadnjih svetala, ručku za prtljažnik i kućišta za retrovizore. Model takođe nudi i zatamljeno staklo prtljažnjika i dolazi sa felnama od 17 inča. Naposletku, tu su LED dnevna svetla, koji daju modelu 500X brzo prepoznatljiv dinamičan i prodoran pogled. Tamni detalji su ponovljeni i u dizajnu unutrašnjosti, na primer na kontrolnoj tabli i obliku kućišta centralnog tunela i na panelima za vrata. Unutar vozila su i posebno dizajnirana sportska sedišta S-Design sa ugraviranim žigom boje bakra. U verziji S-Design, prepoznatljiva elegancija modela 500X naglašena je uz malo modernog stila i sportskog identiteta.
    • Nema mnogo jedinstvenih Ferrarija na tržištu, ipak jedan od njih je moguće kupiti. U pitanju je model SP30 koji će se već drugi put naći na aukciji u poslednjih šest godina. Prvobitno prodat u Ujedinjene Arapske Emirate, ovaj automobil baziran na modelu 599 GTB naći će se na javnoj licitaciji 6. februara u Parizu. SP30 je prešao samo 105 kilometara, što je svega dva kilometra više nego što je pisalo na brojčaniku prošle jeseni.

      I dalje je u izvanrednom izdanju, što bi i trebalo da bude s obzirom da je jedva vožen, a novi vlasnik će imati čak tu čast da skine originalnu plastičnu zaštitu sa multimedijalnog ekrana. Naravno, za to zadovoljstvo će morati da posegne duboko u svoj ''novčanik'', jer se očekuje da SP30 dostigne sedmocifrenu vrednost na aukciji.

      Što se tiče performansi, SP30 je za razliku od prerađene karoserije zadržao isti pogon kao standardni 599, a za to je zadužen 6.0-litarski V12 sa više od 600 KS. SP30 ubrzava iz mesta do 100 km/h za nešto preko 3 sekunde.
    • Maserati je paletu modela Levante proširio i novim specijalnim Vulcano izdanjem, uz napomenu da se u pitanju serija ograničena na samo 150 primeraka (za Evropu i Aziju). Levante Vulcano Limited Edition je dostupan sa 3.0 litarskim V6 motorom (u verzijama sa 257 kW/350KS i 316 kW/430KS), sa ekskluzivnom mat ''Grigio Lava'' bojom, zatamnjenim zadnjim svetlima, black chrome prednjim grilom i amblemima, gloss black okvirima stakala, poliranim izduvnim cevima, Helios alu točkovima od 21 inča i Brembo kočnicama.
       
      Za unutrašnjost su predviđena crvena kožna sedišta (napred sa grejanjem i ventilacijom), elementi od ugljeničnih vlakana, pločica sa Vulcano logom i natpisom ''One of 150'', kao i ''Bowers & Wilkins'' sound sistem. Deo standardne opreme između ostalog čine i prednji i zadnji parking senzori, kao i adaptivna full-LED matrix svetla. Levante Vulcano Limited Edition sa 350KS u Italiji košta 116.000 evra, a u verziji sa 430KS ima cenu od 128.000 evra.
    • Ferrari 812 Superfast u obradi Noviteca dobija aero body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, pragovi, zadnji spojler...), Vossen alu točkove od 21 i 22 inča, gume Pirelli P-Zero 275/30 i 335/25, lift kit za prednji deo, modifikovano oslanjanje (auto je niži za 35 mm) i novi, lakši izduvni sistem.

      U pripremi je i paket za pojačanje 6.5 litarskog V12 motora koji u fabričkom izdanju raspolaže sa 800KS i 718 Nm.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. a1_clubpenguin
      a1_clubpenguin
      (44 years old)
    2. dejanratkovic
      dejanratkovic
      (27 years old)
    3. LAFEJIT
      LAFEJIT
      (53 years old)
×