Jump to content
FAS Euroauto Goran
  1. FLCS Forum

    1. Ako ne znate gde da otvorite svoju temu...

      ...uradite to ovde, a Administracija foruma će je zatim prebaciti gde treba. :)

      219
      posts
    2. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      618
      posts
    3. 159
      posts
    4. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 29634
      posts
    2. 2036
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5741
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 208216
      posts
    2. 47116
      posts
    3. 95311
      posts
    4. 9421
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      19149
      posts
    6. 21297
      posts
    7. 14130
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8506
      posts
    2. 6899
      posts
    3. 3870
      posts
    4. 19086
      posts
    5. 32671
      posts
    6. 44909
      posts
    7. 6395
      posts
    8. 10332
      posts
    9. 1190
      posts
    10. 3205
      posts
    11. 3187
      posts
    12. 755
      posts
    13. 6190
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      35831
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      34419
      posts
    3. 21588
      posts
    4. 110927
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      319
      posts
    6. 12765
      posts
    7. 57296
      posts
    8. 4917
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 573
      posts
    2. 2929
      posts
    3. 2942
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (80699 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 4
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 11410
      posts
    2. 22912
      posts
    3. 13999
      posts
    4. 3050
      posts
    5. 2123
      posts
    6. 15646
      posts

 

 



  • Our picks

    • Post in Alfa Romeo Giulia
      Nepogrešiv italijanski dizajn, u kombinaciji sa snagom motora od 540 konja, uverio je čitaoce Auto Bild Sportscars magazina. Oni su izabrali model Giulia GTAm, najmoćniji automobil koji je ikada proizveo Alfa Romeo, za auto godine magazina Auto Bild Sportscars za 2021. godinu. Čitaocima je ponuđeno ukupno 109 aktuelnih modela sportskih automobila za glasanje. Model Giulia GTAm je osvojio prvo mesto u kategoriji uvoznih ''Limuzina i karavana''.

      Prošle godine, čitaoci magazina Auto Bild izabrali su Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio za pobednika. Ove godine došao je red na model Giulia GTAm. Ovaj model je ogromno dostignuće i veliki ponos ovog italijanskog brenda. Obe nagrade otelotvoruju visoko poštovanje koje nemački ljubitelji automobila osećaju prema brendu Alfa Romeo.

      Proizveden je u samo 500 primeraka, dobro poznata skraćenica modela Giulia GTA znači ''Gran Turismo Alleggerita'' (''allegerita'' je italijanska reč za ''olakšano''), a model predstavlja omaž jednom od najvećih automobilskih legendi u slavnoj istoriji ovog brenda: modelu Giulia Sprint GTA iz 1965. godine. Uz opsežnu upotrebu ultralakih materijala, težina modela Giulia GTA je smanjena za do 100 kilograma u poređenju sa modelom Giulia Quadrifoglio i opremljena je nadograđenom verzijom Alfa Romeo 2.9 V6 Bi-Turbo motora od 540KS sa najboljom specifičnom snagom u klasi od 187 KS/L. Takođe pruža izvanredne performanse u pogledu prolaznog vremena na stazi i njegovog ubrzanja. Aerodinamika je specijalno napravljena, oslanjajući se na tehničku ekspertizu direktno iz Formule 1, zahvaljujući sinergiji sa kompanijom Sauber Engineering.
    • Post in Fiat 500 / Fiat 500e
      Novi 500 je dobio svoju 19. nagradu, ovoga puta u Belgiji gde je proglašen za ''Najbolji automobil 2021.'' u kategoriji malih električnih automobila, na osnovu glasanja čitalaca časopisa Le Moniteur Automobile, jednog od najvažnijih automobilskih medija u Belgiji. Ova nagrada, koju časopis dodeljuje prvi put, odražava preferencije čitalaca, koji su odlučno glasali za legendarni Fiat model. Čitaoci časopisa Le Moniteur Automobile su pohvalili legendarni dizajn modela, kao i široku ponudu ponuđenih karoserija (hečbek, kabriolet i 3+1), potvrđujući da je Novi 500 istinski poželjan automobil.
       
      Nagrada se pridružuje mnogim trofejima koje je osvojio Novi 500; među kojima su ''Zeleni automobil'' u okviru Automobilske nagrade Francuske 2020. i ''Automobil godine i najbolji mali električni automobil'' časopisa Driving Electric. Pored ovih prestižnih međunarodnih priznanja, takođe je osvojio nagradu ''Najbolji dizajn 2020.'' nemačkog magazina Auto Motor und Sport i ''Najbolji konceptualni dizajn'' u okviru poznate međunarodne Red Dot nagrade za dizajn.
       
      Novi 500 se s ponosom proizvodi u Italiji u - kompletno novoj - fabrici Mirafiori u Torinu, centru izvrsnosti za proizvodnju električnih vozila, u koji se model 500 vratio nakon 50 godina. Fabrika Mirafiori je deo Fiat ekosistema u čijem centru je Novi 500. Ekosistem obuhvata V2G ''Vehicle-to-Grid'' - najveći centar elektrifikacjie u Evropi - zahvaljujući kome električna vozila na baterije mogu da skladište energiju, koja onda može da se vrati u gradsku mrežu u slučaju veće potražnje korisnika. Stellantis&You Torino, mesto napravljeno da uzdrma tržište: kao novo lice mobilnosti.  

      Novi 500 je najprodavaniji automobil sa tržišnim udelom od 24% u segmentu gradskih automobila u Evropi, lider na tržištu električnih gradskih automobila u 13 država i najprodavaniji na celom tržištu električnih vozila u Italiji. Pored toga, nakon predstavljanja u Evropi, Izraelu i Brazilu, Novi 500 je na putu da postane prvi globalni, ''all-in'', potpuno električni, gradski automobil.
    • Post in Alfa Romeo Giulia
      Alfa Romeo Giulia osvojila je prvo mesto u tri kategorije na takmičenju za ''Sport Auto'' nagradu. Ovaj uspeh potvrđuje da je italijanski sedan jedan od najpopularnijih automobila među čitaocima istaknutog specijalizovanog magazina Sport Auto, koji je redovno dodeljivao nagrade modelu Alfa Romeo Giulia prethodnih godina. 
       
      ''Sport Auto'' nagrada odlično oslikava raspoloženje ljubitelja sportskih automobila u Nemačkoj, gde je entuzijazam za modelom Alfa Romeo Giulia neprekidan. U kategoriji ''Sedani/karavani serijske proizvodnje sa cenom ispod 75.000 evra'' za uvozne automobile, prvo mesto osvojila je Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce sa 280 KS. Po peti put za redom, model Giulia Quadrifoglio osvojio je prvo mesto u kategoriji ''Sedani/karavani serijske proizvodnje sa cenom ispod 100.000 evra''. Model Giulia Quadrifoglio opremljen je Alfa Romeo 2,9 V6 Bi-Turbo motorom od 510 KS.

      U konkurenciji uvoznih automobila za titulu ''Sedani/karavani serijske produkcije s cenom preko 100.000 evra'', većina čitalaca glasala je za model Alfa Romeo Giulia GTA. Proizveden je u samo 500 numerisanih primeraka, a poznati akronim u nazivu modela Giulia GTA. ''Gran Turismo Alleggerita'', omaž je jednom od najlegendarnijih automobila u slavnoj istoriji brenda: modelu Giulia Sprint GTA iz 1965. Sa opsežnom upotrebom ultralakih materijala, težina modela Giulia GTA je smanjenja za 100 kg u poređenju sa modelom Giulia Quadrifoglio, a pokreće je unapređena verzija Alfa Romeo 2.9 V6 Bi-Turbo motora od 540 KS, sa najboljim u klasi odnosom težine i snage od 187 KS/L. Takođe isporučuje izvanredne performanse na stazi, u pogledu vremena i ubrzanja. Aerodinamika je posebno dizajnirana, uz pomoć iskustva dobijenog direktno iz Formule 1, zahvaljujući saradnji sa kompanijom Sauber Engineering. 

      Takmičenje za ''Sport Auto'' nagradu za 2021. ove godine je održano po 29. put. Više od 15.400 čitalaca magazina Sport Auto iskazalo je svoje mišljenje glasajući na izboru od 234 automobila, u 28 kategorija.
    • Post in Pada taksa preko 2000 kubika?
      Od 1. januara 2022. automobili će se prilikom registracije oporezivati prema godini proizvodnje, umesto po kubikaži, najavio je danas u Skupštini Srbije ministar finasija Siniša Mali.
       
      ''Zajedno sa predlogom budžeta za 2022. godinu pred vama će biti predlozi izmene zakona o imovini i prenosu apsolutnih prava čime ćemo predložiti kako da rešimo ovaj problem, jer smo imali mnogo komentara građana i drugih kojima postojeće rešenje nije logično'', rekao je Mali. On je tako odgovorio na poslaničko pitanje da li može da se prilikom oporezivanja vozila primenjuje pravedniji model umesto postojećeg zbog koga se dešava da visina poreza prevazilazi tržišnu vrednost vozila, jer se porez naplaćuje po zapremini motora. ''Samo zakonsko rešenje omogućiće da se postupak završi mnogo brže i jednostavnije. Taj će problem biti rešen do kraja godine i od 1. januara 2022. godine počećemo da primenjujemo to rešenje'', rekao je Mali.
    • Post in Maserati Levante
      Maserati je predstavio novu verziju Levantea pod nazivom F Tributo Special Edition. Radi se o verziji ekskluzivno namenjenoj američkom i kanadskom tržištu, koja je proizvedena u čast Maseratijeve istorije u motosportu, kao i u čast legendarnog vozača Juana Manuela Fangio, koji je vozio Maserati 250F u Formuli 1. Fangio je ostvario niz pobeda sa Maseratijem i sa njim postao svetski šampion 1957. godine.

      Levante F Tributo Special Edition je dostupan u ekskluzivnoj crvenoj boji pod nazivom Rosso Tributo. Maserati je pripremio žuta kočiona kliješta za Levante, kao i žute detalje za felne, što se povezuje sa bojama Fangiovog bolida Maserati 250F. Levante F Tributo Special Edition je dobio 21-inčne Anteo felne u sjajnoj crnoj boji. Maseratijevi logotipi na zadnjim panelima su u boji karoserije. Unikatne ''Fangio boje'' prisutne su i u unutrašnjosti presvučenoj Pieno Fiore kožom, dok kontrast prave crveni i žuti konac. Levante F Tributo košta 106.590 dolara (91.900 evra).

      Sve fotografije možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Maserati Ghibli
      Maserati je predstavio novu verziju sedana Ghibli pod nazivom F Tributo Special Edition.
      Radi se o verziji ekskluzivno namenjenoj američkom i kanadskom tržištu, koja je proizvedena u čast Maseratijeve istorije u motosportu, kao i u čast legendarnog vozača Juana Manuela Fangio, koji je vozio Maserati 250F u Formuli 1. Fangio je ostvario niz pobeda sa Maseratijem i sa njim postao svetski šampion 1957. godine.

      Ghibli F Tributo Special Edition je dostupan u ekskluzivnoj plavoj boji pod nazivom Azzurro Tributo. Maserati je pripremio žuta kočiona kliješta za Ghibli, kao i žute detalje za felne, što se povezuje sa bojama Fangiovog bolida Maserati 250F. Ghibli F Tributo Special Edition je dobio 21-inčne Titano felge u sjajnoj crnoj boji. Maseratijevi logotipi na zadnjim panelima su u boji karoserije. Unikatne ''Fangio boje'' prisutne su i u unutrašnjosti presvučenoj Pieno Fiore kožom, dok kontrast prave crveni i žuti konac.
      Ghibli F Tributo košta 101.390 dolara (87.400 evra).

      Sve fotografije možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • Pozdrav drugari,   Pre neki dan parkirah Fiat Brava 1.4 2009. - najpitomijeg motora    Za sada nemam posebnih primjedbi osim na osvetljenje puta - oborena svetla. Shvatio sam da su im projektori slaba tacka i verovatno su kaputirali. U moru postova na ovom forumu sigurno negde postoji, ali ja ne mogu da pronadjem, a interesuje me da li postoji neko precizno uputstvo kako mogu da se ociste nekom manje invazivnom metodom. Takođe sam shvatio da je zamena xenonskim projektima vrhunsko rešenje, ali bih probao da malo kupim vreme (novac) da izvučem koju kandelu/lumen dok ne odlucim sta cu i za to obezbedim finansije.    Za neki benefit od zamene kvalitetnijim sijalicama našao sam oprečna mišljenja tako da sam stvarno u problemu sa odlukom, a pritom ne mogu ni da sagledam šta sve imam od opcija, koliko to košta i koliko dobijam sa svakom od njih.  Do sada sam imao iskustva samo sa starijim automobilima i klasičnim farovima. Da formulišem pitanje: šta sve imam na raspolaganju od opcija / koliko bi me to koštalo / i koji su benefiti od svake. Zamena xenonima mi je jasna, ali u ovom trenutku mi je potrebna neka jeftinije prelazno rešenje. Znam da ovo pitanje nije jednostavno,  ali mi je svaka pomoć oko stvaranja predstave o ovoj temi dobrodošla.            
    • Nabavka polovnih delova za deltu se malko komplikuje. Prvo, Bose je išao u skuplje varijante (kao i kod alfe naravno), a drugo ovi što nabavljaju od preko Delte za rasturanje ne nabavljaju zbog dodatne opreme već zbog karoserije, motora, menjača... A veruj mi, sve ih manje nabavljaju, valjda će se promeniti i to uskoro   Baš je na temi gore koju sam linkovao neko napisao da je tipa ceo Bose sistem 250 eur. Sada verujem da je jeftinije, ali ne nešto preterano, ne verujem da će ga neko dati za 100 eur. Pogotovo što znaju da je to tražena roba i da brzo ode.  Verujem da na ebayu može da se nađe od vani i da se naruči komplet isto, al opet cena upitna.  Nisam ni ja uzeo obične zvučnike pa stavio, pisao sam kod sebe negde na temi tačno koji je model JBL. Ostavio sam istu instalaciju, nisam stavljao jače zvučnike jer mi ne trebaju. Ovi su mislim 45-50W a nikad ne pojačavam baš do kraja.  Istina, fali vufer da se sve to popuni kako treba, ali ok je i ovako. Svakako bolje nego fabrika.  Pogledaj, probaj GZ ili JBL ako možeš pa vidi kako ti se sviđa.   
    • Za Alfu sam kupio kompletnu instalaciju i zvunike od onih Nislija sto kupusaju u delove za 80eur, ali mi je za zamenu pomogao lik koji je isto to sebi radio. Trebalo nam je jedno prepodne, ali razlika u odnosu na obicne je nebo i zemlja... Sada, ne znam da li ljudi kupusaju i Delte (kapiram svakako manje nego 147) i kako se krecu cene Bose-a...    Nisam znao da bi promena samog zvucnika bez icega drugog dala toliki boljitak? Sve ostalo je ostalo isto, radio, instalacija, sve?  
    • Nova najava za Renault Austral     Renault je objavio novi najavni video o svom novom SUV modelu Austral koji će zvaničnu premijeru imati na proleće:    
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. Kragujevcanin
      Kragujevcanin
      (56 years old)
    2. Montex
      Montex
      (40 years old)
    3. Nislija
      Nislija
      (38 years old)
    4. sasa024
      sasa024
      (47 years old)
    5. SinisaBB
      SinisaBB
      (44 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...