Jump to content

Forums

  1. FLCS Forum

    1. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      392
      posts
    2. 90
      posts
    3. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 28741
      posts
    2. 1951
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5347
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 178243
      posts
    2. 35421
      posts
    3. 77724
      posts
    4. 8722
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      17085
      posts
    6. 19208
      posts
    7. Uradi sam

      Korak po korak do rešavanja nekog problema...

      12132
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8024
      posts
    2. 5459
      posts
    3. 3798
      posts
    4. 17725
      posts
    5. 29882
      posts
    6. 40896
      posts
    7. 3944
      posts
    8. 8773
      posts
    9. 2429
      posts
    10. 2576
      posts
    11. 365
      posts
    12. 5605
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      30820
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      19534
      posts
    3. 10425
      posts
    4. 96590
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      308
      posts
    6. 7876
      posts
    7. 38952
      posts
    8. 4088
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 561
      posts
    2. 2438
      posts
    3. 2843
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (37081 visits to this link)

    2. Seat Klub Srbija   (22254 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 2
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 10376
      posts
    2. 21627
      posts
    3. 13019
      posts
    4. 2893
      posts
    5. 1927
      posts
    6. 14523
      posts
  • Our picks

    • Savršeno restaurirana Fiat Panda 4x4 u kojoj je legendarni šef Fiata Gianni Agnelli odlazio na skijališta

      Radionica Garage Italia Customs koja se bavi preradama i restauracijama je pokazala svoj najnoviji u nizu projekata: restauriranu Fiat Pandu 4x4. I to ne bilo koju! Naime, ovaj primerak je vozio legendarni bivši vlasnik Fiata Gianni Agnelli.

      Kako su iz Garage Italia Customs došli do ovog kultnog penjača sa Steyrovim 4x4 pogonom? Naime, vlasnik kompanije je kontroverzni Lapo Elkann, ni manje ni više nego unuk Giannija Agnellija. Model sa slika je tako bio glavno prevozno sredstvo vlasnika Fiata koji je sa ovim malim i zabavnim automobilom vozio putevima skijališta St. Moritz u Švajcarskoj do kojeg bi stigao helikopterom. Iako automobil ispod poklopca krije 1.1 litarski motor od 53KS, uz pogon na sva četiri točka, zabava je bila zagarantovana.

      U Garage Italia Customsu su obnovili automobil koji, bar na slikama, izgleda kao da je došao iz fabrike. Karoserija je lakirana u sivu boju sa plavim detaljima, a unutrašnjost je dobila ''novi život'' zahvaljujući saradnji sa kompanijom ''Vitale Barberis Canonico''.

      Pritom dominira tamno plava boja (koja je bila omiljena boja Agnellija), a u galeriji možete pogledati kako se pazilo na sve detalje. Iz Garage Italia Customsa još nisu odlučili šta će napraviti sa ovim jedinstvenim modelom, ali pretpostavljamo da će Lapo Elkann bar neko vreme zadržati automobil za sebe pre nego što ga eventualno stavi na aukciju, na kojoj bi, zbog očuvanosti ali i bogate istorije, mogao da postigne prilično visoku cenu.
      • 0 replies
    • Pozivamo vlasnike vozila svih FCA brendova (Fiat / Fiat Professional / Alfa Romeo / Lancia / Chrysler / Jeep) da dođu u ovlašćeni servis na besplatnu zimsku proveru vozila!  Akcija traje do 31.12.2018. Važi i za vozila van garantnog roka.

      Pod besplatnom proverom podrazumevamo proveru vozila u 11 tačaka:
       
      Kontrola centrale ubrizgavanja - Examinerom- WYTECH;
      Provera stanja pneumatika;
      Provera akumulatora;
      Provera ventilacionog (rashladnog) sistema, rashladne tečnosti;
      Provera nivoa ulja u motoru;
      Provera kočionog sistema (nivo ulja, vizuelni pregled prednjih kočnica);
      Kontrola metlica brisača;
      Kontrola prednje svetlosne grupe i signalizacije;
      Kontrola trapa (prednjeg, zadnjeg);
      Kontrola upravljačkog sistema;
      Vizuelni pregled vozila;  

      U slučaju konstatovanja kvara, vlasnici vozila imaju 10% popusta na rad i 10% popusta na originalne rezervne delove za otklanjanje detektovanog kvara ako žele da se popravka uradi. Ponuda važi i za vozila van garantnog roka.
      • 0 replies
    • Kris Bengl, američki dizajner, proslavio se kao šef dizajna BMW-a, Mini-ja i Rolls-Roycea, večno ćemo ga pamtiti po ''Benglovoj BMW petici'' (E60). A, ovde je reč o prelepeom kupeu, privlačnoj transformaciji modela Fiat Tipo, ''Evropskog automobila 1989. godine''. Bengl je dizajnirao u sklopu ''Centre Stilo Fiat'', a za sportski skockani enterijer je zaslužan Pininfarina.

      Mada ''konfekcijska'' koncepcija na Fiatovoj koncernskoj platformi, na kojoj su bili postavljeni i Alfa Romeo 155 i Lancia Dedra, poprečno postavljen motor i prednji pogon nisu bili ''preporuka'' za sportski užitak (to se prigovaralo i 155-ici), napravljen je uzbudljiv kupe kompaktnih dimenzija (4250 x 1768 x 1340 mm).

      Iznenađenja, ni razočarenja nije moglo da bude, jer je koncepcija već proverena i usavršena u Tipu, a Italijani su majstori za tjuniranje. Fiat Coupe, koji je predstavljen pre 25 godina, bio je ''vau'' spolja i unutra, gde su sportski komfor i stil naglašavala sedišta Recaro. Izgledao je, zaista, poput umanjenog i jeftinijeg Ferrarija.

      A da nije bio ''fejk'' sportista, kakve su voleli da proizvode Ford, Opel, Renault..., potvrdio je već osnovni model 1.8 16v. Sa ''zdravih'' 131KS do stotke je stizao za 9.1s i mogao, zahvaljujući niskoj silueti i maloj čelnoj površini, više nego dobrom koeficijentu otpora vazduha 0.34, respektabilnih 205 km/h. Nije, dakle, bio šala...

      Top-gun model je imao motor 2.0 20v Turbo (220KS, 6.3s, 250 km/h u verziji sa 6 brzina, odnosno 240 km/h sa menjačem sa 5 brzina). Taj model je imao i samokočni diferencijal Getrag i kočnice Brembo. Do kraja 1993. godine proizvedeno je 119 primeraka a pravi tržišni start je usledio početkom 1994. godine. Te godine je proizvedeno 17.619 primeraka, a do kraja ''života'' proizvodnja je dostigla, za taj tip vozila, lepih 72.762 primerka. Nažalost to je bila i ''labudova pesma'' Fiatovih ''sportiva'', slavne serije kupea iz Torina i nije dobio naslednika. Poslednji je proizveden u decembru 2000. godine.
    • Obilna kiša i vetar u centralnoj Italiji nisu sprečili dve hiljade strastvenih ljubitelja Abarth brenda da prisustvuju danu posvećenom Fiartovoj škorpiji. Na stazi Valelunga 32 kilometra severno od Rima stigli su ''Abartovci'' iz Austrije, Francuske, Portugala, Velike Britanije, Francuske, Nemačke i drugih evropskih zemalja.

      Na Rimskom putu pored staze je bilo izloženo oko 500 Abart automobila, a neki od njih su se okušali i na novom asfaltu legendarne staze koja bi lako mogla da bude domaćin i F1 trke. Tu su se našle Abarth verzije porodice 500, potom Grande Punta, te spektakularni Abarth 131 Rally, poslednji Fiat koji je osvojio Svetski reli šampionat. Ljubitelji čuvene Škorpije su imali priliku i da testiraju Abarth 595 i Abarth 124 Spider, na stazi i putu, dok su im pravo reli iskustvo doneli profesionalni vozači u Abarth 124 Rally koji je osvojio R-GT Svetski kup.
      • 0 replies
    • Predstavljanje novog modela Fiat 500 Collezione, specijalne serije Fiata inspirisane jesenim tonovima, sa novim i neočekivanim kombinacijama boja i materijala, održano je u robnoj kući Rinascente u Milanu. Kako bi lansirao novu modnu zvezdu, Fiat je odlučio da se udruži sa još jednim vodećim imenom u svetu stila i mode - L'Uomo Vogue - sa kojim deli iste vrednosti po pitanju elegancije i pažnje za detalje.

      Tokom više od pola veka, ova dva italijanska brenda pružila su ogroman doprinos svetu stila i dizajna, postavljajući nove trendove i izvozeći italijansku izuzetnost širom sveta, postavši međunarodno priznatne ikone u tom procesu. Oba brenda su pratila, odražavala i ponekad uticala na potrošačke navike i životne stilove u Italiji i širom sveta, i pre svega, izvezli su duh Italije po celoj planeti.
      Događaju su prisustvovali Luka Napolitano, direktor brendova Fiat i Abarth za region EMEA, i Emanuel Farneti, glavni urednik časopisa L'Uomo Vogue i Vogue Italia.

      Dizajniran od strane Centro Stile Fiat, novi 500 Collezione nasleđuje specijalnu seriju osmišljenu za prolećnu sezonu, prateći modne sezone sa novom inspiracijom koja će sigurno očarati sve koji žele da se istaknu stilom, kao i ljubitelje prefinjenog izgleda i vanvremenog stila. Ova moderna, povezana klijentela uživa u svemu što urbana kultura i društvo mogu da ponude. Dostupan je u hečbek verziji sa staklenim krovom u standardnoj varijanti, kao i u kabriolet verziji sa mekim sivim krovom, i sa ponosom nosi jedinstvene, originalne boje, kao što je ''Brunello'' u dve nijanse, sa kontrastom boja Opera Maroon i Carrara Grey.
      I enterijer i eksterijer su ukrašeni detaljima boje bakra, od instrument table preko ukrasnih linija, do aluminijumskih felni od 16-inča, i ekskluzivnih sadržaja, izvrsnog enterijera sa pin-stripe tkaninom, a kao završni detalj elegancije ovog automobila, tu je hromirani logo ''Collezione'' ispisan kurzivom na poklopcu prtljažnika.
    • Fiat Concept Car za 2018 Sao Paulo Motor Show
      Po svemu sudeći, u pitanju je SUV na bazi Fiata Toro, dok je njegova premijera najavljena za 6. novembar...
       
       
       
      • 6 replies
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • Imao sam prilike da sednem u novog Dustera koji spolja sasvim pristojno izgleda...ali unutrasnjost je stvarno otuzna

      Послато са SM-G531F уз помоћ Тапатока

    •  AutoservisEmisija video: Test Audi Q8 50 TDI Quattro      
    •  Pit-Stop video: Suzuki Vitara offroad      
    • Hongqi HS7     Kineska kompanija FAW je 2016. godine na sajmu automobila u Pekingu predstavila i crossover Hongqi HS7, ali samo u koncept izdanju. Sada je vreme za njegovu serijsku varijantu (promocija je održana na Guangzhou sajmu automobila), kojom kineski proizvođač obeležava i svoju 60-godišnjicu.     Vozilo odmah privlači pažnju velikim prednjom maskom, mada bi kupce pre svega trebalo da privuče prostrana i luksuzna unutrašnjost sa kožnim sedištima, aluminijumskim detaljima, multifunkcionalnim volanom i velikim ekranom infotainment sistema.     HS7 koristi istu platformu kao i Hongqi H7 sedan, a pod haubom je 3.0 litarski V6 turbo benzinac sa 338KS i 445 Nm obrtnog momenta (u paru sa 8-stepenim automatskim menjačem).     Prodaja u Kini startuje sledeće godine, a cena će biti saopštena naknadno.   preuzeto sa - Auto Blog
    • Možda najbrži Yugo u Srbiji - 169 KS lomi menjač   Pogledajte kako 169 konja atmosferskog motora lomi menjač, u možda najbržem Yugu u regionu. Najbrži dok nam ne dokažete da je Vaš brži, i date nam da ga testiramo:    
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. kristijan temerin
      kristijan temerin
      (33 years old)
    2. Marija93
      Marija93
      (25 years old)
    3. Miki
      Miki
      (26 years old)
    4. milli-89
      milli-89
      (29 years old)
×