Jump to content
FAS Euroauto Goran
  1. FLCS Forum

    1. Ako ne znate gde da otvorite svoju temu...

      ...uradite to ovde, a Administracija foruma će je zatim prebaciti gde treba. :)

      167
      posts
    2. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      572
      posts
    3. 152
      posts
    4. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 29598
      posts
    2. 2035
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5713
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 203718
      posts
    2. 45109
      posts
    3. 93052
      posts
    4. 9397
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      18969
      posts
    6. 20953
      posts
    7. 13979
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8485
      posts
    2. 6668
      posts
    3. 3870
      posts
    4. 19008
      posts
    5. 32329
      posts
    6. 44475
      posts
    7. 6058
      posts
    8. 10134
      posts
    9. 964
      posts
    10. 3120
      posts
    11. 3129
      posts
    12. 676
      posts
    13. 6058
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      34725
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      31966
      posts
    3. 19965
      posts
    4. 109336
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      318
      posts
    6. 11744
      posts
    7. 54979
      posts
    8. 4761
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 573
      posts
    2. 2901
      posts
    3. 2923
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (61240 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 4
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 11269
      posts
    2. 22805
      posts
    3. 13906
      posts
    4. 3028
      posts
    5. 2099
      posts
    6. 15601
      posts

 

 



  • Our picks

    • Post in Alfa Romeo istorijat
      Kada je A.L.F.A. osnovana 24. juna 1910. godine, njeni automobili bili su crveni. Nekoliko godina ranije, Italija je odabrala tu boju za svoje trkačke automobile. Od tada, crvena je postala sastavni deo genetskog koda brenda Alfa Romeo. A danas, na 111. godišnjicu brenda, Muzej će prikladno biti obojen u crveno, kako bi poželeo dobrodošlicu mnogim ljubiteljima koji dolaze u Areze da proslave, kao i svake godine. Crvena, parada Alfa Romeo automobila privatnih vlasnika, koja je otvorila 4-dnevni događaj u 10 časova danas, nastaviće se do 27. juna. Crvena boja, dres-kod za posetioce, i boja maski koje se besplatno dele na ulazu, da nas sve čuvaju tokom ovih dana.

      Crvena, specijalna privremena izložba u muzeju. Do subote, tu će biti prikazane bezbrojne nijanse i interpretacije ove boje, sa prikazima modela iz različitih era i sa različitim elementima u inspirativnom sastavu: od ručno farbanih automobila na stazi do tehnologija za bojenje iz skorijih godina, od narandžastih nijansi italijanske crvene do tamne Proteo crvene, a tu je naravno i Alfa Red crvena, poznata po svom kodu AR 501.
       
      Ovaj dan proslave, kojem će prisustvovati predstavnici Alfa Romeo klubova, kao dokaz njihove istinske strasti prema Biscione brendu, biće poprište događaja koji savršeno povezuje slavnu prošlost brenda sa budućnošću. Danas, prvi kupci modela Giulia GTA i GTAm će moći da preuzmu prve modele ovih izvanrednih automobila, sa samo 500 numerisanih primeraka.

      Za te malobrojne srećnike, ekskluzivno korisničko iskustvo je pripremljeno, kao deo posebnog putovanja koje spaja tradiciju i inovacije: imaće priliku da pričaju sa direktorima brenda i dizajna i inženjeringa, koji će ih sprovesti kroz ovo ekskluzivno iskustvo pričajući im o detaljima i pozadini  jedinstvenog projekta. Klijenti će otkriti DNK ovih automobila na putovanju kroz Muzej...

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.
    • Post in Alfa Romeo Giulia
      Nakon test sesije na modelima Giulia GTA i GTAm od prošle jeseni, finski svetski šampion se pre nekoliko dana vratio na test poligon Baloko kako bi lično procenio rad na ovoj sportskoj limuzini sa najboljim performansama koju je italijanska marka ikada proizvela. Njegove reči ne ostavljaju mesta sumnji: ''Stvarno mi se sviđa. Ovo je automobil koji se može koristiti svakodnevno ali takođe može biti i na stazi, i to na nekoj na kojoj biste zaista uživali''.
       
      Kimi Raikonen analizirao je promene na automobilu, posebno u pogledu aerodinamike. Već je radio na ovom aspektu u prvoj sesiji kada je dao neprocenjive savete o novim dodacima koji su dodati kako spreda – novi podesivi spliter ugrađen u novi prednji branik - tako i pozadi - dodatak novog manuelno podesivog krila. Takođe su napravljene opšte promene u ukupnom balansu zagarantovanom interakcijom ovih novih komponenata sa usisnikom i podvozjem.

      Kimijeva ocena?
      ''Naravno, bolje je pri velikim brzinama u smislu ravnoteže. Izgleda da je prednji deo automobila niži, što omogućava brže upravljanje. Brz je, lak za vožnju i dobro reaguje na komande''.

      Jednom kada bude skinuo trkačko odelo i skloni se sa reflektora, Kimi Raikonen se vraća da obavlja češće svoje obaveze jednog tate, i tako, vodiće decu u školu. Zato veruje da Giulia GTA predstavlja idealnu kombinaciju za svakodnevnu upotrebu i za stazu. Krug procesa razvoja se, stoga, zatvara tako što su vozači pozajmili svoje veštine inženjerskom timu kompanije Alfa Romeo. Ovaj proces je počeo prošlog oktobra prvom sesijom testiranja, usredsređenom na specifična rešenja preduzeta u pogledu aerodinamike i upravljanja.
       
      Zahvaljujući ručno podesivim prednjim i zadnjim krilima, Giulia GTAm može prilagoditi svoje aerodinamičke performanse bilo kojoj vrsti staze ili puta, tačno prateći zahteve i preference svog vozača.

      Kompletan tekst i video možete pogledati klikom na najavnu fotografiju iznad.
    • Mille Miglia 2021.
      Od Breše to Rima i natrag: krug je kompletiran i dani su proleteli. Kao i sa svim što je za pamćenje, vreme je proletelo. Sada kompletiran krug predstavlja savršenstvo i postignuće, amblem kontinuiteta. Isti kontinuitet traje tokom skoro 100-godišnje veze između brenda Alfa Romeo i trke 1000 Milja: brend drži rekord u pobedama na ovom takmičenju, od kojih je 11 osvojeno od 1927. do 1957. Tokom ovogodišnjeg izdanja, Alfa Romeo je još jednom bio najzastupljeniji proizvođač automobila, sa 50 automobila. Pre svega, pobedio je sa modelom 1929 Alfa Romeo 6C 1750 Super Sport tima Villa Trasqua, kojeg su vozili Vesko (Vesco) i Salvineli (Salvinelli).
       
      Svi klasični Alfa Romeo modeli iz odeljenja Heritage su dobili pohvale, od kojih su svi završili trku. Izvanredne ekipe su vozile četiri dragulja iz kolekcije klasičnih automobila u muzeju Museo Storico Alfa Romeo, uključujući predsednika grupe Stellantis Džona Elkana (John Elkann) i njegovu suprugu Laviniju Boromeo (Lavinia Borromeo), za volanom modela 1900 Super Sprint.
       
      Događaji na ovogodišnjoj trci 1000 Milja bili su povezani sa Alfa Romeovim najboljim trenutnim modelima: Giulia GTA i Giulia GTAm. U svojim Trophy White i Montreal Green livrejama, ova dva automobila dočekana su sa oduševljenjem duž cele rute. Oni su 100% odani svojoj prirodi trkačkih automobila koji su i za redovnu vožnju: u razvoju projekta korišćene su veštine kompanije Sauber Engineering, kao i vozača iz Alfa Romeo Racing ORLEN Formula 1 tima, Antonia Đovinacija and Kimi Rejkonena. I što je najbolje: njihov jedinstveni, funkcionalni i bezvremenski dizajn, načinio ih je klasicima od momenta lansiranja, što znači da se savršeno uklapaju među automobile najvećeg putujućeg muzeja na svetu. Specifičnosti koje su oduvek izdvajale stvaralaštvo Alfa Romea definitivno uključuju stil jedinstven u svetu, zahvaljujući veštoj kombinaciji forme i funkcije. 

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.
      • 0 replies
    • Post in Abarth
      Ova godina označava 60. godišnjicu modela Fiat-Abarth 850 TV, prvog Škorpiona koji je nosio Turismo Competizione skraćenicu, otkrivajući svoj dvostruki karakter samim imenom.

      Danas, isti istorijski nazivi - Turismo i Competizione - predstavljaju obeležja dve verzije novog modela Abarth 595, ikone brenda Škorpion koji savršeno otelotvoruje dve duše brenda: stil i performanse. Abarth nastavlja da raste: nakon izuzetno pozitivne 2020. sa povećanjem tržišnog udela od skoro 50% u poređenju sa 2019. godinom, pozitivni trend u Evropi je potvrđen u prva 4 meseca 2021. godine zahvaljujući novoj gami Abarth 595 za 2021. i osveženim modelima 595 Turismo i 595 Competizione.
       
      Performanse koje podižu adrenalin, zvuk auspuha, prepoznatljivi dizajn i uživanje u vožnji su i dalje tajne uspeha malog superautomobila brenda Abarth, koji nastavljaju budi bogata osećanja, i na putu i na stazi, isto kao i Fiat-Abarth 850 TC iz 1961. godine, autentična posebna serija koja je podjednako savršena i za svakodnevnu upotrebu i za trkanje na stazi, i koja sada slavi svojih ''prvih 60 godina''. Svojim imenom i svojim duhom, modeli 595 Turismo i 595 Competizione stoga podsećaju na jedno od najpoznatijih kreacija Karla Abarta. 1961. godine, on je preobrazio tihi porodični automobil u praktičnu, laganu i brzu trkačku zver koja je osvojila mnoga evropska takmičenja.

      Tokom 1960-ih godina i ekonomskog čuda tog doba, Fiat je poveo Italiju na put sa modelima 500 i 600. Karlo Abart je sa oba ova modela uspeo da proizvede praktične automobile visokih performansi koji su potukli svoje protivnike na evropskim stazama, time stvarajući legendu brenda Škorpion. Februara 1961. godine, osnivač brenda napravio je jednu od najsrećnijih transformacija u svojoj karijeri: Fiat-Abarth 850 TC...

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.
    • Post in Fiat 500L - produženje garancije
      Poštovani vlasnici sledećih modela vozila:
      Fiat 500, 500L, 500X i Panda (isključivo putnička vozila ) imate mogućnost produžetka garancije po uslovima koje do sada kompanija FCA nije imala prilike da pruži svojim kupcima.
      Naime radi se o akciji tzv. "Duža garancija po nižoj ceni" gde možete za svog Fiat ljubimca obezbediti dodatnih čak 5 godina garancije uz popust do 40% po sledećim kriterijumima:
       
      Za vozila starosti 0-1 god:
      - 20% popusta na cenu Maximum Care ugovora sa pokrićem od 3 god. - 30% popusta na cenu Maximum Care ugovora sa pokrićem od 4 god. - 40% popusta na cenu Maximum Care ugovora sa pokrićem od 5 i 7 god.

      Za vozila starosti 1-2 god:
      - 10% popusta na cenu Maximum Care ugovora sa pokrićem od 3 god. - 20% popusta na cenu Maximum Care ugovora sa pokrićem od 4 god. - 30% popusta na cenu Maximum Care ugovora sa pokrićem od 5 i 7 god.  

      Detaljne informacije: na www.fiatsrbija.rs kao i prateći ''landing page'' na www.fiatsrbija.rs/landing/garancija.
      Navedena akcija traje do 30.06.2021.

      Za registrovanje ugovora nije potrebno dolaziti u dilerstvo, potrebno je samo da pošaljete mailom skenirano, očitanu saobaćajnu dozvolu i trenutnu kilometražu Vašeg Fiat ljubimca. Uplatu možete izvršiti putem mBankinga nakon čega ćete dobiti na email Maximum care servisni ugovor kao i račun za isti. 

      Za sve dodatne informacije, kliknite na najavnu fotografiju.
    • Post in Nedelja čuda 2021 / The Week of Miracles - Izbor imaš i sedam dana da biraš
      Kompanija FCA Srbija sa ponosom najavljuje veliki događaj, tradicionalnu prodajnu manifestaciju pod nazivom ''Nedelja čuda'' (The Week of Miracles).
      Od 7. do 14. juna 2021. godine, kupci će imati priliku da po posebnim pogodnostima odaberu novo vozilo iz široke game modela u svim prodajnim salonima dilera kompanije FCA Srbija, pod sloganom ''Izbor imaš i sedam dana da biraš''.
       
      ''Nedelja čuda i ove godine donosi široku i kvalitentu ponudu vozila iz game naših brendova. Sa ciljem da zadovolji potrebe klijenata u potrazi za novim vozilom, u pripremi prodajne manifestacije nisu izostale ponude noviteta, posebni paketi opreme i finansiranja, modeli iz različitih segmenata u posebno formiranom popularnom cenovnom rangu i odmah dostupni za isporuku. Za vreme trajanja ''Nedelje čuda'', kupci će moći da se detaljno upoznaju sa našom, sa pravom nazvanom, čudesnom cenovnom ponudom, pogledaju automobile, o njima razgovaraju sa stručnim prodajnim osobljem i kupe model za koji se odluče'', izjavio je Igor Ševo, komercijalni direktor u FCA Srbija.

      Prepoznatljiva manifestacija ''Noć čuda'' po drugi put, prerasla je u prodajni događaj koji traje sedam dana i sada se već po šesti put organizuje širom Srbije. Dodatno vreme nije neophodno za većinu modela u ponudi ovogodišnje ''Nedelje čuda'' jer je veliki broj modela odmah dostupan za isporuku.

      I ove godine pripremljene su izuzetne mogućnosti kada su dodatni paketi opreme u pitanju u vidu specijalnih popusta i gratis opcionala, kako za vozila na stanju tako i ona u prispeću koja se poručuju uz odgovarajući ''The Week of miracles'' promo kod.

      Modeli brenda Fiat u ''Nedelji čuda'' nude onaj cenovni rang tražen od strane velikog broja klijenata.
      Tako je komforni Tipo sedan iz C segmenta dostupan i za 10.990 eura, ili novi Tipo HB ili porodičnog model 500L, za koga i dalje važi program reciklaže, za 11.990 eura kao i hibridna verzija atraktivnog Fiat 500 modela.

      Detaljnije možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • Aston Martin Vantage A3     Aston Martin je najavio ograničeno izdanje od samo tri primerka modela Vantage Roadster, kako bi obeležio stogodišnjicu modela A3, njihovog najstarijeg preživelog sportskog automobila.     Aston Martin Vantage A3 je u detaljima inspirisan modelom iz 1921. ogidne, što podrazumeva i crni prednji gril sa aluminijumskim okvirom, crnu boju eksterijera i crne točkove sa kočionim kleštima u boji bronze (točkovi su inače od 20 inča).     Tu su i crna kožna sportska sedišta, detalji u boji bronze, kontrastni šavovi i posebni natpisi u unutrašnjosti.     Treba napomenuti da se spuštanje/podizanje krova obavlja za manje od sedam sekundi, a to je moguće učiniti pri brzinama do 50 km/h. Vantage Roadster pokreće Mercedes AMG 4.0 twin-turbo V8 motor sa 510KS i 685 Nm (u kombinaciji sa osmostepenim automatikom), do 100 km/h ubrzava za oko 3.5 sekundi i postiže maksimalnih 306 km/h.   preuzeto sa - Auto Blog
    • Pa ili nije lepo montiran ili ga je zezala ta rdja ili mozda taj zeger ili sve to zajedno, Jbg nikad necemo saznati. Inace, malo mi je falilo da kupim ceo set sa zamajce, kakva bi to ispala bila. 
    • Definitivno nije dobro montiran set kad je stavljen nov. Verovatno nije centrirana lamela sa onim alatom prilikom monzaže.  Ali ko bi se setio baš toga?!? 
    • YesAutoUK: 2021. Nissan Qashqai   Nissan je 2007. godine pokrenuo pomamu za crossover modelima, ali od tada su mu se pridružili i drugi praveći porodične SUV-ove poput npr. Tiguana ili Tucsona. Da li je Nissan onda uradio dovoljno da vrati Qashqai na vrh segmenta kojem pripada? Na papiru izgleda da jeste jer je novi model drastično preuređen i spolja i iznutra kako bi bio ne samo prostraniji, već da se oseća i znatno više premium. Prošivena sedišta od kože, drvene obloge inspirisane Japanom i savremena tehnologija među glavnim su karakteristikama, zajedno sa ''blagim'' hibridnim motorima i većim gepekom. Ali, Qashqai se suočava sa jakom konkurencijom tako da će morati zaista da impresionira kako bi zadržao svoje mesto na vrhu gomile crossovera:    
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. cobra11
      cobra11
      (31 years old)
    2. LordMarcus
      LordMarcus
      (34 years old)
    3. milosh1984
      milosh1984
      (37 years old)
    4. Prexium
      Prexium
      (40 years old)
    5. Rista JTD
      Rista JTD
      (25 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...