Jump to content
  • Info

    fb nalog 02.jpg

    Za pisanje na Forumu morate napraviti nalog, ili koristiti svoj FB nalog. Da napravite svoj korisnički nalog na Forumu (klik na Sign Up) i popunite polja.

    Za korišćenje FB naloga opet klik na ''Sign Up'', izaberite ''Sign In with Facebook'', izaberite da li želite na Forumu da koristite ime sa FB-a, ili želite neko drugo ime, i to je to. Sve ovo klikćete samo prvi put, svaki sledeći put Forum je to automatski upamtio.

    Sa nalogom možete da učestvujete u diskusijama, postavljate slike, video klipove, dobijate notifikacije kroz Browser (da, isto kao na FB-u :) ), šaljete/primate privatne poruke, ''tagujete'' druge ljude kako bi odmah videli Vaš upis... Kao da ste postali deo jedne veeeeelike FB grupe sa trenutno preko 17.000 ljudi sa kojima razmenjujete stavove. :) 

  1. FLCS Forum

    1. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      316
      posts
    2. 76
      posts
    3. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 28690
      posts
    2. 2200
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5238
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 171446
      posts
    2. 33501
      posts
    3. 73908
      posts
    4. 8428
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      13937
      posts
    6. 18772
      posts
    7. Uradi sam

      Korak po korak do rešavanja nekog problema...

      14478
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 7718
      posts
    2. 5240
      posts
    3. 3766
      posts
    4. 17061
      posts
    5. 28709
      posts
    6. 39696
      posts
    7. 3561
      posts
    8. 8401
      posts
    9. 2290
      posts
    10. 2441
      posts
    11. 274
      posts
    12. 5472
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      28418
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      15671
      posts
    3. 8590
      posts
    4. 92111
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      305
      posts
    6. 7039
      posts
    7. 37457
      posts
    8. 3855
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 558
      posts
    2. 2168
      posts
    3. 17
      posts
    4. 2955
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (32101 visits to this link)

    2. Seat Klub Srbija   (17976 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 2
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 9255
      posts
    2. 20979
      posts
    3. 12568
      posts
    4. 2813
      posts
    5. 1875
      posts
    6. 14405
      posts
  • Our picks

    • Alfa Romeo je predstavio Giuliettu u novoj Sport verziji koja je dobila livene naplatke od 17'' u stilu Giulie Quadrifoglio, crvene detalje na prednjem spliteru i stražnjem difuzoru, zatamnjena stražnja stakla, veliki udvojeni izduv i nova svetla za maglu. U ponudu je dodata i Misano plava boja, koja je do sada bila rezervisana za Giuliu i Giuliettu Veloce.

      Oprema enterijera odrazumeva kožnu upravljač, Uconnect multimedijalni sistem, i Alfa DNA selektor modova vožnje. Ova verzija je ipak više posvećena uživanju u vožnji nego performansama, pa se nudi sa 1.4 turbo benzincem od 120 KS, ili 1.6 litarskim dizelom iste snage, što je dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za 9.4 ili 10 sekundi za dizel verziju. Sport paket opreme cenom i nivoom je smešten između osnovne i Tecnica opreme.
    • Ovo je Lancia Ypsilon modelske godine 2018. sa minornim promenama za novu prodajnu sezonu.
      2018. Ypsilon je italijanskim kupcima dostupan u verzijama Elefantino Blu, Gold i Platinum, sa novim materijalima i bojama za unutrašnjost, bogatijom opremom, kao i novim dizajnom alu točkova. Takođe, tu su i novi digitalni radio, 5-inčni Uconnect sistem, a bogata je i ponuda za personalizaciju.
      Gama motora sadrži 1.2 litarski benzinac sa 69KS i TNG verziju, pa 0.9 litarski turbo Natural Power sa pogonom na metan, kao i 1.3 litarski Multijet dizelaš sa 95KS.
    • Neto dobit automobilske kompanije Fiat-Chrysler Automobiles (FCA) je skoro udvostručena prošle godine. Neto dobit je dostigla 3.5 mlrd EUR, što je duplo više u odnosu na 1.8 mlrd EUR iz 2016. godine, dok su prihodi iznosili 111 mlrd EUR, što je niže u odnosu na očekivanih između 115 i 120 mlrd EUR prihoda, navodi se u saopštenju FCA. Kompanija je, kako je i najavljeno početkom 2017, uspela i da gotovo prepolovi dug na 2.4 mlrd EUR.
      FCA je 2017. isporučio 4.7 miliona automobila širom sveta, što se poklapa sa podacima iz 2016. godine. Prodaja u SAD-u je pala za 8% na 2.1 milion automobila.
    • U duhu mladolikog 30-godišnjaka kakav je Fiat Tipo je da traži nove izazove, ojačan svojim uspehom u ključnom C segmentu u kome je Fiat oduvek bio lider. Fiat Tipo je debitovao 26. januara 1988. Ovaj model bio je naslednik automobila Fiat Ritmo, koji je prethodno zamenio Fiat 128. Još od modela 1100, Fiat automobili prevozili su ne samo italijanske porodice na putevima socijalnog, ekonomskog i tehnološkog razvoja po Italiji, već i po Evropi. Od samog početka, postali su savršen izbor za mnoge mlade profesionalce i porodice koje traže praktičan, moderan i elegantan proizvod. Pre trideset godina, originalni Fiat Tipo bio je zaista inovativan koncept. Inženjeri Fiata napravili su automobil koji omogućava odlično rukovanje, sa odličnim performansama, komforom i bezbednošću bez kompromisa na drugim elementima, sa fokusom na ergonomičnost kao nikada pre. Tipo se isticao zbog svoje precizne građe koristeći inovativne proizvodne tehnologije i materijale visokog kvaliteta kako bi garantovao pouzdanost i kvalitet. Ovaj automobil je cenjen zbog svoje funkcionalnosti, jednostavnosti i osobenosti.
      Te osobine nasledio je današnji Fiat Tipo, koji je u duhu svog prethodnika. U pitanju je jedinstvena mešavina tehnologije, robustnosti i upotrebljivosti, koja je osvojila C segment sa svojom praktičnošću. Tipo je rangiran među tri najprodavanija automobila u Italiji i bio je lider u C segmentu sa tržišnim udelom od 20.7% na godišnjem nivou. Ovaj automobil izbor je 180.000 vozača širom EMEA regije. Nadalje, već drugu godinu  za redom, ovaj automobil ima najveći rast u Evropi.
       
      Funkcionalnost i inovacija
      Na njegov 30. rođendan, osmotrićemo osobine Fiata Tipo iz 1988. koje se mogu pronaći i u današnjem modelu. Nije slučajnost, Tipo ponosno nosi ime svog prethodnika sa kojim deli isti duh i istu DNK. U pogledu dizajna na primer, Tipo ima jasne linije dizajna, inovativan je i poseban. Najbolji je u svojoj klasi u pogledu prostranosti...

      Kompletan tekst pročitajte klikom na sliku.
    • Alfa Romeo je od uspavane, gotovo zaboravljene automobilske marke do pre nekoliko godina, postao veliki igrač na tržištu. Modeli Giulija i Stelvio su italijanskom automobilskom brendu vratili onaj izgubljeni ugled, a povratak na američko tržište donelo je i mnogo novca u blagajnu. Alfa je zbog toga ušla u Formulu 1 u partnerstvo sa Sauberom, a sada Italijani ozbiljno razmišljaju i o učestvovanju u IndyCar seriji. Pregovori traju, a cela priča se čini verovatnom. Alfa Romeo se poslednji put u IndyCaru takmičio od 1989. i 1991., ali nisu ostvarili nijednu pobedu.
      • 0 replies
    • Ekstremnija verzija Ferrarija 488 GTB će se zvati Ferrari 488 GTO, premijeru će imati na salonu u Ženevi u martu ove godine, a na tržištu napada Lamborghini Huracan Performante i Porsche 911 GT2 RS. Turbo benzinac 3.9 V8 će biti pojačan sa 670 na više od 700KS, a najveći obrtni moment biće povećan sa 760 na više od 800 Nm. Uz istovremeno smanjenje mase sa 1420 na oko 1370 kg performanse će biti osetno poboljšane. Do 100 km/h će ubrzavati za manje od 2.8 s, odnosno 0.2 s brže od modela 488 GTB, dok će najveća brzina biti povećana sa 325 na 335 km/h. U Maranellu tvrde da su se maksimalno fokusirali na povećanje užitka u vožnji, a da su gole brojke ostavili u drugom planu. Downforce će navodno biti povećan za više od 20 posto. Pogon ostaje na zadnjim točkovima, putem zatvarača diferencijala i 7-stepenog automatskog menjača sa dvostrukim kvačilom. Mada iz Ferrarija to nisu direktno naglasili, jasno je da će Ferrari 488 GTO napasti rekord na stazi Nirburgring.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. Blade
      Blade
      (35 years old)
    2. Daniel.Miskovic
      Daniel.Miskovic
      (43 years old)
    3. drasko86
      drasko86
      (32 years old)
    4. gandrag
      gandrag
      (54 years old)
    5. Iron_Floyd
      Iron_Floyd
      (31 years old)
×