Jump to content
  • Info

    fb nalog 02.jpg

    Za pisanje u bilo kojoj temi na Forumu neophodno je da se ulogujete. Ili tako što napravite svoj korisnički nalog na Forumu (klik na Sign Up i popunite polja), ili još lakše tako što se povežete sa Vašim Facebook nalogom.

    Opet klik na ''Sign Up'', onda izaberite ''Sign In with Facebook'', izaberite da li želite na Forumu da koristite ime sa Facebook-a ili želite neko drugo ime, i to je to. Sve ovo klikćete samo prvi put, svaki sledeći put Forum je to automatski upamtio.

     

    Povezivanjem na Forum dobijate mogućnost da učestvujete u diskusijama, postavljate slike, video klipove, dobijate notifikacije kroz Browser (da, isto kao na FB-u :) ), šaljete/primate privatne poruke, ''tagujete'' druge ljude kako bi odmah videli Vaš upis... Kao da ste postali deo jedne veeeeelike FB grupe sa trenutno preko 15.000 ljudi sa kojima razmenjujete stavove. :) 

Forums

  1. FLCS Forum

    1. 120
      posts
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 28428
      posts
    2. 2170
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5144
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 164988
      posts
    2. 33521
      posts
    3. 70734
      posts
    4. 8088
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      13382
      posts
    6. 18208
      posts
    7. Uradi sam

      Korak po korak do rešavanja nekog problema...

      14198
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 7633
      posts
    2. 5018
      posts
    3. 3752
      posts
    4. 16521
      posts
    5. 27878
      posts
    6. 38823
      posts
    7. 3240
      posts
    8. 8086
      posts
    9. 2224
      posts
    10. 2531
      posts
    11. 5428
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      27314
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      14375
      posts
    3. 96346
      posts
    4. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      304
      posts
    5. 6821
      posts
    6. 36584
      posts
    7. 3691
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 560
      posts
    2. 2022
      posts
    3. 10
      posts
    4. 2879
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (29571 visits to this link)

    2. Seat Klub Srbija   (15351 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 2
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 8526
      posts
    2. 20469
      posts
    3. 12147
      posts
    4. 2681
      posts
    5. 1793
      posts
    6. 14192
      posts
  • Our picks

    • Ferrari odmerava odluku da li da proizvede mali sportski automobil, koji bi cenom bio ispod trenutno najjeftinijeg modela California (190.000 evra).

      Iako je 2005. šef Fiat Grupe Sergoi Marchionne izjavio da nije pitanje da li će biti nego kada će biti mali ''ulazni'' Ferrari, danas je situacija znatno drugačija. U trenutku kada luksuzni segment beleži procvat, a Ferrari radi bolje nego ikada, uprava u Maranellu postavlja pitanje opravdanosti malog modela, koji je u ideji zamišljen kao reinkarnacija modela Dino iz 1968. Ferrarijeva uprava razmišlja o tome da se stvori mali model koji će cenom biti oko 150.000 evra i pristupačniji mlađoj populaciji. Dok su jedni zagovornici toga da se ponuda mora proširiti kako bi se povećala proizvodnja, opozicija ima stav da Ferrari kao marka ne treba da silazi u V6 program i da treba da ostane sa prepoznatljivim V8 i V12 motorima. Isto tako, argument protiv novog Dina je i strah o urušavanju marke cenovnim spuštanje osnovnog modela. Šta više, Marchionne je sada protiv takve ideje, iako se za nju zalagao, pogotovo nakon što je od Montezemola preuzeo kormilo Ferrarija 2015. Sa treće strane, analitičari su jednoglasni da ako se ikada proizvede novi Dino, on performansama mora biti znatno iznad konkurencije iz Porschea, McLarena, Lamborghinija, pa čak i Audia. A tada se postavlja pitanje da li je ostvariva ciljana cena od oko 150.000 evra.

      Očigledno cilj Ferrarija da proizvodnju poveća na preko 10.000 jedinica godišnje tško da se može ostvariti bez proširivanja ponude. Za sada, Italijani priznaju da razmišljaju u dva pravca - SUV-u i malom Ferrariju. U narednih par meseci stiže i ''petoljetka'' tačnije poslovni plan Maranella u narednih pet godina, pa će stići i odgovori na ova pitanja.
    • U julu 2017. u Srbiji prodato 2.531 novih vozila - Fiat 500 L najpopularniji

      Prema podacima MUP-a tokom prošlog meseca je na našim putevima zablistalo 2.531 novo vozilo. U odnosu na prethodni mesec kada je prodato odnosno registrovano 3.212 novih vozila, tržište Srbije je u totalu podbacilo za gotovo 27%, dok je pad prodaje putničkih vozila čak 32%. Putničkih vozila je prodato svega 1.935 komada dok je nove vlasnike dobilo 596 lakih komercijalnih vozila. Škoda se vratila na čelo liste najuspešnijih sa 317 prodatih komada. Češku marku prate Fiat (293), Volkswagen (284) i iznenađenje godine Citroen (215) koji je zahvaljujući flotnoj prodaji iskočio na četvrtu poziciju ispred Renaulta sa 144 prodata vozila.

      Fiat 500L je i dalje najpopularniji model u Srbiji sa 103 prodata komada u julu. Fiatu ''nacionale'' za petama su Škoda Octavia (92), Citroen C3 (67) i Opel Astra (64). Valja naglasiti da tržište Srbije uprkos padu u odnosu na prethodni mesec ipak napreduje budući da je prodaja u julu 2017. veća za 16.6% u odnosu na jul prošle godine.
    • FCA, BMW i Intel se udružuju u razvijanju autonomnog sistema vožnje

      Kako prenosi Beta, kompanija Fiat-Chrysler udružuje se sa BMW-om i Intelom u razvijanju autonomnog sistema vožnje. Kompanije su saopštile da će taj sistem za samovozeća vozila koristiti proizvođači širom sveta, a biće dovoljno fleksibilan da se mogu zadržati identiteti brendova. Ovaj potez je poslednji u nizu kupovina i partnerstava automobilskih i tehnoloških kompanija u trci za razvojem autonomnih vozila. FCA je u partnerstvu i sa Guglom, a kompanija kaže da će se to nastaviti. Proizvođač kompjuterskih čipova Intel je nedavno kupio izraelsku firmu Mobilaj, lidera u razvoju softvera sa integrisanim autonomnim automobilskm senzorima. BMW, Intel i Mobilaj su partnerstvo objavili 2016. Finansijski detalji dogovora FCA, BMW i Intela nisu saopšteni.
    • U toku je realizacija projekta: ''Istraživanja stavova učesnika u saobraćaju o opasnostima i rizicima u saobraćaju u Srbiji''', koji je pokrenula i sprovodi Agencija za bezbednost saobraćaja, a istraživanje realizuje MHM-projekt d.o.o. Novi Sad i Fakultet tehničkih nauka Novi Sad.

      Značaj i dubina problema zahtevaju šire društveno učešće. Zbog toga Vas molimo da pružite podršku i aktivno učestvujete u predloženom istraživanju, kroz popunjavanje upitnika i njegovu distribuciju. Popunjavanje upitnika je anonimno.

      Klikom na sledeći link možete pristupiti popunjavanju upitnika:
      https://goo.gl/forms/ok65SAAI1mWDrnUp1
       
      Ukoliko imate vremena, mogućnosti i strplјenja, zamolili bismo Vas da nakon popunjavanja link ka ovoj temi pošaljete članovima porodice, rodbini, prijatelјima i lјudima koje poznajete.
      • 16 replies
    • Sigurnosni pojas se bezbroj puta pokazao kao nezamenjia oprema za spašavanje života, ali iz nekog razloga većina putnika veruje da na zadnjoj klupi ne moraju da ga koriste jer tamo, valjda, zakoni fizike ne važe. U školi biste za ovakvo neznanje dobili jedinicu, dok ćete u slučaju sudara biti srećni ako prođete samo sa lakšim povredama. Sila koja deluje na naše telo raste eksponencijalno s kvadratom brzine. Ako udvostručite brzinu kretanja učetvorostručićete i silu koja deluje na vaše telo u slučaju saobraćajne nesreće. U frontalnom sudaru, pri 100 km/h, čovek od 75 kilograma ima masu veću od dve tone. Pojasom neosigurani putnici opasni su po saopstveni i živote ostalih putnika u automobilu.  Prema nekim istraživanjima čak 80 posto putnika ne koristi pojas prilikom vožnje na zadnjem sedištu, posebno kad se voze u taksiju ili Uberu.

      Kompletnu vest pročitajte klikom na naslovnu sliku.
    • Postoje klasični reli automobili i postoji Lancia Delta Integrale koju je vozio trkački bog Juha Kankunen. Ovaj posebni model Delta HF Integrale Evolution uspeo je da duplira svoju procenjenu cenu kada je čekić pao na ''Silverstone Classic Race Car Sale'' aukciji koja je održana 27 jula.
      Automobil je praćen zvaničnim Lancia Abarth reli detaljima koji su obeležili Svetski reli šampionat devedesetih godina, a za volanom automobila bio je četvorostruki šampion Juha Kankunen. 1992. godine ovo je bio prvi automobil koji je pretrpeo konverziju sa 16v na HF Evoluzione specifikacije brenda CECOMP Spa, oficijalnog partnera kompanije Lancia Abarth u to vreme. Modifikacije koje su kreirane učinile su upravljanje bolljim na svim podlogama.

      ''Automobil je prava reli legenda i veoma je važan deo istorije Svetskog Reli Šampionata i predstavlja relikviju auto-idnustrije'', izjavio je Nik Vale, generalni direktor kompanije Silverstone Auctions. ''Ovo je dramatična stavka neverovatno uspešne prodaje trkačkog automobila'', dodao je. Opremljen klasičnim Martini bojama i zadržavajući originalnu italijansku registraciju TO 23905P, ovaj Lancia Delta HF Integrale Lancia Delta HF Integrale model predstavlja veoma vredan dodatak bilo kojoj kolekciji i potpuno zaslužuje da ponovo bude vožen.
  • Popusti, pogodnosti, akcije...

  • Aktuelni postovi

    • Za neke stvari nije kriva drzava to je samo stvar vaspitanja..Niko ne moze da ti zabrani da ne frljiš opušak kroz prozor ili baciš praznu plastičnu flašu..To je nešto odavno ugrađeno u čoveku.. Onda odeš preko pa se oduševiš kako je sve čisto.Nema đubra pored puteva sve lepo uređeno .Na velike zagađivače ne moze pojedinac da puno utiče a na ovo sitno moze svako..Ali većinu baš zabole..  Zna da neće biti sankcionisan pa se ponaša kao idiot..
    • Brate nisu ustinuti imaju konja koliko pise.

      Sent from my SM-G930F using Tapatalk

    • Tvoj problem je u sagledavanju realnosti. Uhvatio si se auspuha k*o pijan plota. Navodim primere velikih zagađivača a ti mi kažeš da o tome mogu da komentarišem kada budem predsednik, vlasnik nuklearnog potencijala ili vlasnik prevozničke firme. Riba uvek smrdi od glave, tako i ovde od vladajuće strukture pod kojom živimo verovatno najgore u EU.
      Ne pogađaš srž problema, promašio si temu !
      A što se tiče besa i pretnji, e tu možeš samo da me poljubiš u auspuh !

      Sent from my LG-G3 using Tapatalk

  • Topics

×