Jump to content

Forums

  1. FLCS Forum

    1. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      424
      posts
    2. 101
      posts
    3. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 28939
      posts
    2. 1978
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5439
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 184689
      posts
    2. 38447
      posts
    3. 81068
      posts
    4. 8918
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      17625
      posts
    6. 19571
      posts
    7. Uradi sam

      Korak po korak do rešavanja nekog problema...

      12334
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8266
      posts
    2. 5710
      posts
    3. 3825
      posts
    4. 18220
      posts
    5. 30626
      posts
    6. 42018
      posts
    7. 4540
      posts
    8. 9095
      posts
    9. 2747
      posts
    10. 2737
      posts
    11. 409
      posts
    12. 5730
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      31724
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      22362
      posts
    3. 12139
      posts
    4. 99875
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      313
      posts
    6. 8696
      posts
    7. 40563
      posts
    8. 4323
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 572
      posts
    2. 2565
      posts
    3. 2872
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (40173 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 3
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 10903
      posts
    2. 22012
      posts
    3. 13278
      posts
    4. 2926
      posts
    5. 1965
      posts
    6. 15123
      posts
  • Our picks

    • Pozivamo Vas na magično slavlje povodom našeg jubileja.
      Posetite Fiat salone 14. i 15. Juna i budite prvi koji će ostvariti pravo na ovu specijalnu ponudu.
      Spremili smo za vas nezaboravan program, goste iznenađenja i 120 razloga zbog kojih ćete početi da verujete u čuda.
      • 18 replies
    • Novitec Ferrari 812 N-LARGO - Najagresivniji Ferrari ikada?

      Novitec će napraviti samo 18 komada ovakvih verzija Ferrari 812 Superfast. Od tog broja, prva dva su gotova: crveni i beli.

      Novi točkovi, novi izduv, novi dizajn spolja zbog kojih je auto proširen (pozadi) za celih 14 cm u odnosu na fabričku verziju, a prednji deo je širi za 7 cm. Beli ima i novu unutrašnjost, dok je kod crvenog ostala fabrička. Atmosferski V12 motor sa fabričkih 800 ide na 840 konja, a obrtni moment isto tako blago podignut na 750 Nm. To znači do stotke za 2.8 sekundi i maksimum od 345 Km/h...
    • FCA je predložio Renault-u spajanje u akcijama vredno 32.6 milijardi evra, koje će prekomponovati globalnu autoindustriju. Predlog obuhvata stvaranje nove kompanije u kojoj bi Fiat i Renault imali po 50% vlasništva, a zajedno bi godišnje proizvodili oko 8.7 miliona vozila, čime bi izbili na treće mesto (iza VW i Toyote) na svetu. Ta nova grupa bi imala godišnje prihode od skoro 170 milijardi evra, i operativni profit koji bi prelazio 10 milijardi evra. Imali bi jako prisustvo u Severnoj Americi, Evropi i Južnoj Americi, a sarađivali bi široko - od malih električnih automobila do pik-upova.

      Glavnim pozicijama u novoj kompaniji se ne bavi današnji predlog koji je Fiat poslao. Ipak, nezvanično se saznaje da će John Elkann (koji danas vodi Exor, firmu koju porodica Agnelli koristi za investiranje), postati predsedavajući u kombinovanoj kompaniji, dok će sadašnji šef Renault-a Jean-Dominique Senard biti imenovan za izvršnog direktora kompanije. Današnji prvi čovek FCA Mike Manley će biti imenovan na poziciju glavnog operativnog šefa kompanije. Odbor će imati 11 članova: 4 iz FCA, 4 iz Renault-a, 1 iz Nissan-a.
      Iako nije pomenuto u predlogu, on će sigurno uticati na planove Renault-a da se spoji sa Nissan-om. Od toga na kratki rok sada sigurno nema ništa, a pitanje je šta će biti i na duže staze. Generalno će to delovati pozitivno na odnos Renault-a i Nissan-a jer godinama unazad već Renault želi da se spoji, a Nissan baš i ne...što je dovelo do određenih tenzija u okviru Alijanse koju imaju. Sada, kada ta tema odlazi sa stola, neće više biti ni razloga za presiju u njihovim odnosima.
       
      FCA procenjuje da će kroz sinergiju sa Renault-om obe kompanije uštedeti preko 5 milijardi evra kroz svoje poslovanje. Ušteda će doći kroz zajednička ulaganja u automobilske platforme, pogon, uopšte tehnologije. Ne i kroz zatvaranja postojećih fabrika.
      • 121 replies
    • Prema najnovijoj studiji, najviše poverenja u marku imaju upravo vlasnici Alfa Romea
       
      AMCI-eva studija pod nazivom ''Trusted Automotive Brand Study'' je pokazala da tradicionalni fokus proizvođača prema kvalitetu, zadovoljstvu i eliminaciji problema ima malo veze sa poverenjem klijenta u određenu marku, piše ''Automotive News''. Umesto toga, ova studija kaže da se automarke moraju usmeriti prema tri osnovna načela, i to kompetenciji, integritetu i empatiji. ''Fokus na zadovoljstvu i kvalitetu se bazira na osiguranju da nema negativnih posledica i industrija je tu napravila strašan pomak unazad nekoliko decenija. Ali zadovoljstvo nije dovoljno, nego je potrebna celokupnost i empatija da bi se razvila emocionalna veza poverenja koja vodi do lojalnosti'', objašnjava Ian Beavis iz AMCI-a.
       
      A studija je pokazala da se tu najbolje snalazi Alfa Romeo, marka kojoj se stalno spočitavaju problemi sa kvalitetom. Osvojila je 51 od 100 bodova i time postala luksuzna marka kojoj se najviše veruje. A za to je najzaslužniji novi poslovni model kompanije koji korisniku daje mogućnost kontrole control nad tim koju vrstu korisničkog iskustva žele, objašnjava Beavis. Za utehu, većina luksuznih brendova je napredovala, a jedini koji su pali na listi su Tesla, BMW i Infiniti. Sa druge strane, u konkurenciji brendova za široke mase najbolje ocene je dobila Honda, pre svega zbog brige za klijente tokom opoziva vazdušnih jastuka Takata. Najveći pozitivni skok beleži Mazda, a prati je Hyundai, obe marke koje su uvele nove programe podrške za klijente.

      AMCI-eva studija je sprovedena sa oko 2.500 vlasnika automobila, i to 34 različite marke. Studijom su obuhvaćeni samo oni vlasnici koji su istoj marki verni bar pet godina.
      • 1 reply
    • Specijalna ponuda za privrednike i male preduzetnike najbolje opremljenog modela - Fiat 500L Cross N1 - je u toku, a automobil uskoro dostupan kod svih ovlašćenih dilera u Srbiji.
      Najatraktivnija verzija fiat 500L Cross N1 (sa N1 homlogacijom), koja raspolaže najsavremenijom tehnologijom, specijalna je ponuda, a automobil će biti dostupan kod svih ovlašćenih FCA dilera u Srbiji.

      ''Fiat Professional je već godinama najprodavaniji brend na tržistu Srbije kada su laka komercijalna vozila u pitanju. Tokom proteklog sajma automobila uz već dobro poznate modele iz game LCV: Fiorino, Doblo i Ducato, tržištu je predstavljen model Fiat 500L Cross sa N1 homologacijom. Ova jedinstvena ponuda namenjena pravnim licima, pravi je primer spoja posla i zadovoljstva. Pobrinuli smo se da kupci dobiju atraktivan i bogato opremljen Crossover'', istakao je Igor Ševo, komercijalni direktor FCA Srbija.

      Najnovija ovakva ponuda Crossover modela ima: 7'' multimediu, automatski klima uređaj, tempomat, kameru za parkiranje, parking senzore pozadi, led dnevna svetla, svetla za maglu, 17'' aluminijumske felne i sl. O vozilu i ponudi se možete informisati u najbližem dilerstvu i među prvima ga poručiti. Specijalne pogodnosti za privrednike i male preduzetnike osim opreme je cena vozila i činjenica da se ostvaruje pravo na povrat PDV-a prilikom kupovine i eksploatacije vozila. Novi 500L Cross N1 je automobil koji može da ide bilo gde i bilo kad, brz u saobraćaju, u sportskom režimu van grada, savršen na zahtevnom terenu i automobil je za život punim plućima.
    • Dokumentarac ''Šta je iza?'' kroz nekoliko epizoda pokazuje kako se rađa FCA automobil, od razvojne faze do testiranja u najteži uslovima. Tokom više od godinu dana filmska ekipa je snimila oko 1.500 sati materijala, a prva epizoda je u Švedskoj, gde se vrše testiranja na surovoj skandinavskoj zimi gde temperatura dostiže i -40 °C.

      Druga epizoda biće dijametralno suprotna, pouzdanost mehaničkih delova i njihova otpornost klimatskim uslovima je testirana u Kalahari pustinji u Južnoj Africi gde su moguće temperature od 50 °C. FCA potom pokazuje kakve testove sprovodi u svojim centrima, na trkačkim stazama, gradskim ulicama i vazdušnim tunelima. U narednim epizodama se očekuju teme poput električnih i samovozećih automobila.
      • 0 replies
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • Uber predstavio nacrt mreže stanica za leteća taksi vozila     Ako sve protekne po planu prvi leteći taksi servis bi trebalo da se pojavi 2023. godine u Dalasu, Los Anđelesu i Melburnu, a usluga će u početku biti dostupna samo onima sa dubljim džepom. Električna vozila koja imaju sposobnost vertikalnog poletanja i sletanja podsećaju na helikoptere, a moći će da ponesu do četiri putnika. Početak testiranja planiran je za 2020. godinu, a Uber je po prvi put predstavio kako će izgledati mreža stanica za leteća vozila. Početna cena leta bi trebalo da bude pet dolara po milji (1.6 kilometara), da bi se vremenom spuštala kako bi servis postao dostupan većem broju korisnika. Unutrašnjost vozila dizajnirana je tako da ima mesta za četiri putnika, mesto za prtljag, pilota i još jednog člana posade. Letelicu će u početku kontrolisati pilot, koji će vremenom postati samo kontrolor tokom leta koji će biti potpuno autonoman.     Različite kompanije su dizajnirale stanice za različite gradove, ali je polazna ideja ista, te bi svaka stanica trebalo da sadrži minimum dve piste za poletanje i pet stanica za punjenje.   preuzeto sa - Auto Blog
    • Zaspao za volanom Tesle, auto-pilot vozio 45 kilometara     Vozači u Kaliforniji ostaju šokirani na auto-putevima, jer je proteklog vikenda prijavljeno nekoliko slučajeva vozača koji su spavali za volanom Tesle, dok su kolima upravljali auto-piloti. Jedan od snimaka pre par dana pokazuje kako se beli automobil Tesla polako kreće drumom, dok njegov vozač čvrsto spava. ''Nisam mogao da verujem. Spavao je tokom špica u Zalivskoj oblasti San Franciska'', napisao je korisnik koji je napravio snimak. Kaže da su ostali vozači uporno trubili pokušavajući da ga probude i da su uspevali par puta, ali bi odmah utonuo nazad u san.   Da je ovo problem koji nije ograničen na jednog neodgovornog vozača pokazalo se ponovo tokom vikenda, kada je Šon Miladinovič snimio još jednog vozača kako spava u Tesli na auto-putu 405. Miladinovič kaže da je primetio vozača u okrugu Orandž i zvao saobraćajnu policije. Oko 45 kilometara kasnije na putu iz San Klementeo ka San Pedru, Miladinovič ističe da je vozač i dalje spavao. ''Shvatio sam da je čvrsto spavao. Zatvorene oči, ruke ni blizu volana'', rekao je Miladinovič za NBC. Uprkos tome što sistem auto-pilota ima napredne bezbednosne opcije, iz Tesle ističu da to nije ''samovozeći sistem''. ''Auto-pilot je namenjen za korišćenje kada je vozač u potpuno budnom stanju, koji drži ruke na volanu i spreman je da preuzme vožnju u svakom trenutku. Dok koristite auto-pilota, vaša je dužnost da ostanete oprezni i imate kontrolu nad automobilom'', saopštili su iz kompanije.   preuzeto sa - Auto Blog    
    •  RedlineReviews video: Test 2019. Cadillac CT6 3.0T    
    • Test 2019. Volkswagen Golf    
    • Probaj Viktor AS u Partizanskoj. Da li rade te motoriće ne znam, ali rade elektroniku i klime. Kod njih sam radio alnaser na Marei i ok su.  Petljancija je oko tih motorića. 
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. CkoMi
      CkoMi
      (22 years old)
    2. makarone
      makarone
      (29 years old)
    3. pappa-smurf-BGD
      pappa-smurf-BGD
      (40 years old)
    4. tokic
      tokic
      (45 years old)
×