Jump to content
FAS Goran
  1. FLCS Forum

    1. Ako ne znate gde da otvorite svoju temu...

      ...uradite to ovde, a Administracija foruma će je zatim prebaciti gde treba. :)

      539
      posts
    2. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      725
      posts
    3. 176
      posts
    4. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 29942
      posts
    2. 2071
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5854
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 224420
      posts
    2. 52451
      posts
    3. 101561
      posts
    4. 9503
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      19850
      posts
    6. 21955
      posts
    7. 14639
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8560
      posts
    2. 7249
      posts
    3. 3880
      posts
    4. 19250
      posts
    5. 33269
      posts
    6. 46152
      posts
    7. 7391
      posts
    8. 10763
      posts
    9. 1995
      posts
    10. 3373
      posts
    11. 3407
      posts
    12. 867
      posts
    13. 6467
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      38137
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      40087
      posts
    3. 27784
      posts
    4. 117926
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      319
      posts
    6. 15635
      posts
    7. 69460
      posts
    8. 5845
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 3055
      posts
    2. 3538
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (182714 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 4
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 12112
      posts
    2. 23374
      posts
    3. 14229
      posts
    4. 3081
      posts
    5. 2223
      posts
    6. 15814
      posts
  • Who's Online   2 Members, 0 Anonymous, 60 Guests (See full list)

  • Member Statistics

    21825
    Total Members
    2365
    Most Online
    Gerarrd
    Newest Member
    Gerarrd
    Joined
  • Forum Statistics

    37749
    Total Topics
    1080800
    Total Posts

 

 



  • Our picks

    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      U industriji koja je i dalje obeležena neviđenim poremećajima i transformacijama, uz sve veću konkurenciju sa novim učesnicima, Stellantis je zabeležio značajan rast prodaje u 2023. godini, od 5.9% u Evropi u svim segmentima i energetskim pogonima. Stellantis je prešao cilj kao drugoplasirani u prodaji na evropskom tržištu, obezbeđujući tržišni udeo od 18.4% tokom cele godine. Dominantnost Stellantis-a u CV segmentu, sa tržišnim udelom redovno iznad 30%, podržao je poslovni sektor Stellantis Pro One u njegovom liderstvu u sektoru.

      U regionu EU29, ukupni rezultati ukazuju na pozitivan prelazak iz 2023. u novu godinu, odražavajući opšti trend iz ključnih evropskih zemalja. Kao vodeći proizvođač automobila u Francuskoj, Stellantis se ističe na tržištu elektrifikovanih vozila, postižući zapaženi udeo od 27.4%, značajno rastući u poređenju sa 2022. i nadmašujući glavnog konkurenta za 4 poena na tržištu potpuno električnih vozila (BEV).

      U Italiji, Stellantis se istakao kao ukupni lider na tržištu, završivši 2023. godinu s dominantnim udelom od 45,5% u poslovanju s komercijalnim vozilima (CV). Kompanija jača svoje vođstvo u energetskoj tranziciji, sa svakim četvrtim elektrifikovanim vozilom i polovinom električnih komercijalnih vozila proizvedenih od strane Stellantis-a. Postignuti su i pozitivni rezultati u Nemačkoj, gde je Stellantis učvrstio svoju poziciju kao druga najveća automobilska kompanija. Opel Corsa nastavlja da bude najprodavanije vozilo u B segmentu već treću godinu zaredom, dostižući najviši nivo registracija od 2016. godine.

      Takođe, Stellantis već četvrti mesec zaredom predvodi tržište komercijalnih vozila. Postignuća kompanije proširuju se i na Španiju, gde prednjači na tržištu elektrifikovanih vozila i osvaja vodeće pozicije u prodaji plug-in hibridnih i 100% električnih komercijalnih vozila. U Velikoj Britaniji, Stellantis beleži rast u odnosu na prethodnu godinu, a Vauxhall se ističe kao treći najprodavaniji brend na tržištu lakih teretnih vozila; prednjači u oblasti električnih komercijalnih vozila, uz podršku modela Vivaro Electric. Serije Corsa i Mokka Electric dominiraju kao najprodavaniji supermini i električni B-SUV.
       
      Sa uvođenjem nekoliko novih modela u 2024. godini, Stellantis planira da udvostruči ponudu potpuno električnih modela u Evropi do kraja godine. U sklopu svog strateškog plana ''Dare Forward 2030'' kompanija ostaje posvećena inovacijama, održivosti i pružanju vrednosti svojim zainteresovanim stranama.

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na ilustraciju iznad.
    • Post in Fiat 500X / Fiat 600
      Nakon zvanične prezentacije modela New Fiat 600e u Lingotu 4. jula, FIAT najavljuje hibridnu verziju koja će biti dostupna od 2024. godine: New Fiat 600 Hybrid. FIAT još jednom dokazuje svoju relevantnost: New 600 će biti dostupan samo u električnom ili elektrifikovanom izdanju, dok će hibridna verzija biti namenjena onim zemljama  gde je prelazak na električne automobile i dalje spor.

      Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT i globalni direktor marketinga kompanije Stellantis, rekao je: ''Naša strateška vizija ostaje potpuno električna, a 500e kao najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi podstiče našu odlučnost da nastavimo i učinimo električna vozila zaista dostupnim svima. Međutim, takođe ćemo ostati relevantni u zemljama kao što je Italija, našem domaćem tržištu, gde električna vozila još uvek nisu toliko popularna. Zato, za ove odabrane zemlje, zajedno sa novim potpuno električnim modelom New 600, ponudićemo hibrid visokih performansi koji će, nadamo se, otvoriti vrata svetu sa više elektrifikacije.''

      - The New Fiat 600 Hybrid - Tehnologija
      Hybrid je pametno i korisnički prijateljsko rešenje koje se sve više traži među kupcima. Naime, ponudićemo im zadovoljstvo modela New 600 u ''P2'' hibridnom paketu: Ima 100 KS, samo 110 do 114g procenjenih CO2 emisija (privremeni podaci pre homologacije). Hibridni pogonski sistem će biti dostupan u dva nivoa opreme: New Fiat 600 Hybrid La Prima, najekskluzivnija verzija, i New Fiat 600 Hybrid, najpristupačnija verzija.

      MHEV motor ugrađen u Novi Fiat 600 Hybrid je najbolji primer tehnologije i garantuje udobnost i performanse. Zahvaljujući ovoj naprednoj tehnologiji, New 600 Hybrid pruža pravo hibridno iskustvo, omogućavajući korisnicima da uživaju u izuzetno komfornoj i električnoj vožnji ne samo u gradu pri brzinama do 30 km/h, već i na gradskim i seoskim putevima kada vozač otpusti pedalu gasa u stabilizovanim uslovima ili na nizbrdici, i u istoj situaciji na autoputu.

      Kompletan tekst i još fotografija možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Alfa Romeo istorijat
      Samo još malo nas deli od sastanka sa istorijom Alfa Romea.
      U sredu, 30. avgusta u 17 časova u prenosu uživo iz Alfa Romeo Muzeja, brend će otkriti svetu izvanredan projekat, stvoren s jasnom željom da postane nešto jedinstveno i vredno svoje istorije. Biće to trenutak čistog italijanskog automobilskog uzbuđenja koji je dobro iskusiti iz prve ruke.

      Doživite ga sa nama...
    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      U prvom polugodištu 2023. brend FIAT potvrdio je svoju globalnu lidersku poziciju značajnim rezultatima. 
      Olivije Fransoa (Olivier Francois), izvršni direktor brenda FIAT (CEO) i globalni direktor marketinga (CMO) kompanije Stellantis, rekao je:

      ''U poslednje dve godine, ostvarili smo niz uspeha unutar kompanije Stellantis, i učinili smo FIAT profitabilnijim i globalnijim nego ikada pre. Ove godine, FIAT je ponovo potvrdio svoj globalni uspeh, značajno doprinoseći izvrsnim rezultatima grupe. FIAT se pokazao kao vodeći Stellantis brend po prodaji u prvom polugodištu 2023. sa 645.000 jedinica, što je povećanje od 10% u odnosu na prošlu godinu. FIAT je lider na tržištima tri ključne zemlje - Brazil, Italija i Turska - u tri različite regije, sa udelom ukupne prodaje od preko 50% van matične regije, što je jedinstveni slučaj u automobilskom sektoru. Pored toga, predvodimo prelazak na održivu urbanu mobilnost zahvaljujući našem modelu novi 500 - globalnom simbolu 100% električnog vozila - koji je najprodavaniji električni gradski automobil u Evropi. I nastavićemo da utiremo put ka elektrifikaciji lansiranjem modela Fiat Topolino i novog Fiat 600e, koji su prvi novi modeli bazirani na Stellantis platformi. Zahvaljujući sinergijama i mogućnostima unutar grupe, u naredne 3 godine naš plan proizvoda će vratiti FIAT tamo gde pripada: na mesto lidera, uzora i omiljenog brenda.''
       
      U prvom polugodištu 2023. godine, FIAT je pokazao svoju snagu i jedinstvenost zahvaljujući dobro uravnoteženom geografskom prisustvu koje čini brend jačim i otpornijim na ciklične promene. To je daleko najprodavaniji brend u Južnoj Americi, sa tržišnim udelom od 14.1%, i apsolutni lider u Brazilu, najvažnijem neevropskom tržištu za ovaj globalni italijanski brend, sa udelom od 22%. Takođe, Fiat Strada je drugi najprodavaniji automobil u Brazilu i prvi među lakim komercijalnim vozilima.
       
      Izvanredni rezultati postignuti su i u Evropi, gde je brend zabeležio 271.800 registracija od ukupno 645.000 prodatih jedinica širom sveta u prvih šest meseci 2023. godine. U Evropi, gde je FIAT uvek bio lider na tržištu gradskih automobila, brend je apsolutni lider u Italiji sa tržišnim udelom od 12.8%, a legendarni Fiat Panda je najprodavaniji automobil na tržištu. U Evropi, novi Fiat 500 je najprodavaniji Stellantisov električni automobil, najprodavaniji električni automobil u segmentima A i B i među prvih pet u svim segmentima u Italiji, Nemačkoj, Francuskoj i Španiji, uz to što je najnagrađivaniji FIAT svih vremena.

      Rezultati u MEA regiji takođe su značajni, posebno na turskom tržištu gde je FIAT lider sa udelom od 18.2%, zahvaljujući modelu Fiat Tipo koji je najprodavanije vozilo u Turskoj. Pored toga, FIAT je postavio put za dalje širenje u MEA regiji, prvo se vraćajući u Alžir, a zatim postavljajući temelje za proizvodnju modela 500 Hybrid - prvog hibridnog vozila koje će se prodavati u Alžiru - i modela Doblò u toj zemlji, u fabrici Tafraoui - Oran, do kraja 2023. godine.
    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      Nakon rekordnog prvog kvartala, Alfa Romeo je završio prvu polovinu godine sa značajnim povećanjem rezultata. To potvrđuje njegov čvrst strategeški plan, koji se zasniva na strategiji posvećenoj u sveukupnom kvalitetu, disciplini i rigoroznosti u ostvarivanju dugoročnih ciljeva.

      Godina 2023. se pokazuje kao kompleksna i puna globalnih varijabli koje predstavljaju izazove, ali odlični poslovni rezultati u prvom polugodištu potvrđuje zamah iz prvog kvartala i konsolidaciju jasnog i stabilnog rasta.
       
      Globalno, registracije su porasle za 57% u poređenju sa prvom polovinom 2022. godine, pri čemu je Evropa zabeležila snažan i stabilan rast: vrednosti su se udvostručile (rast od 100%).  Na području gde je rast snažan i ujednačen, ostvareni su izvanredni rezultati u Francuskoj (+123%), Nemačkoj (+116%) i Italiji (+131%). U regionu Bliskog Istoka i Afrike, nastavljen je snažan i ujednačen rekordan rast. Povećanje od 173% potvrđuje veoma pozitivan trend koji je postao konstanta od 2022. godine, kada je Turska postala globalni lider u pogledu stopa rasta obima prodaje. A eksponencijalno pozitivan trend se nastavlja na isti način, sa vrednostima koje su povećane više od deset puta. Kao konsolidacija rezultata u regionu, brojke u Izraelu su porasle za 40%, a u UAE za 37%. 
       
      Azija predstavlja ključno strateško područje za brend Alfa Romeo. Prodajni rezultati za prvu polovinu godine su stabilni i u skladu sa rezultatima za isti period 2022. godine, sa upečatljivim brojkama u Kini, gde su registracije zabeležile rast od 94% u maju u odnosu na isti mesec 2022. godine. Komercijalni uspeh modela Giulia je u Kini ponovo bio značajan, beležeći rast od 35% tokom šestomesečnog perioda.
      Kao dokaz fokusa na ovo područje, Alfa Romeo je nedavno predstavio novi model Giulia i novi model Stelvio u Kini, a prvi prodajni salon Alfa Romeo automobila u Hong Kongu je ponosno započeo svoje poslovanje.

      U SAD-u, rezultati u pogledu kvaliteta su upečatljivi, na osnovu studije IQS koju je sproveo JD Power, globalni lider u istraživanjima potrošača, konsultantskim uslugama i analizi podataka. Njihova studija ''Inicijalna studija kvaliteta'' (IQS) ističe izuzetne rezultate koje je postigao Alfa Romeo, koji je zabeležio jasno poboljšanje u poređenju sa 2022. godinom.

      Žan Filip Imparato (Jean-Philippe Imparato), izvršni direktor Alfa Romeo:
      ''Rezultati za prvu polovinu godine potvrđuju rad celog tima. Postižemo ciljeve koje smo postavili sebi sa velikom skromnošću i požrtvovanošću. Disciplina sa kojom sprovodimo našu strategiju temelji se na želji da postanemo lider u premijum sektoru po pitanju kvaliteta, a nagrade koje smo dobili to potvrđuju. Zato održavamo našu posvećenost i odlučnost kako bismo osigurali da 2023. godina završi sa rezultatima koji ostaju na pravom putu i postaju još bolji od izuzetno pozitivne prve polovine godine.''

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      U tržišnoj atmosferi koju i dalje oblikuju poremećaji i transformacije bez presedana, Stellantis je saopštio snažne rezultate u prvoj polovini 2023. godine sa skoro 1.44 miliona registracija u regionu Evropa 30 (PC+CV), što je povećanje od 5.3% u odnosu na isti period 2022. godine, postigavši ukupni tržišni udeo od 19.1%.

      Stellantis je uhvatio zalet na tržištu komercijalnih vozila, potvrdivši svoje vođstvo u prodaji u Evropi sa skoro 292.900 prodatih jedinica, što je povećanje od 5.3% u odnosu na prvo tromesečje 2022, sa stabilnim tržišnim udelom od više od 30%.

      Stellantis takođe ubrzava na putu ka mobilnosti sa nultom emisijom, nakon što se popeo na podijum u nekoliko država. Kompanija sada ima 24 električna vozila na baterije (BEV) na tržištu, i skoro će udvostručiti taj broj do kraja 2024; trenutno, električna vozila kompanije Stellantis kao što su Peugeot e-208 i novi Fiat 500 na vrhu su rang-listi elektrifikovanog tržišta u Evropi.

      Sveukupno, na tržištu BEV, Stellantis je dominantan u segmentu A (udeo od 39%), segmentima B i B-SUV (62% i 53%) i segmentu CV (46%). Stellantis je takođe pokrenuo Free2move charge, ekosistem sa perspektivom od 360 stepeni koji će glatko omogućiti punjenje i upravljanje energijom (Stellantis Charging & Energy Business Unit) kako bi se zadovoljile sve potrebe kupaca EV, svuda i u svakom pogledu. Sistemom Free2Move Charge upravlja nova Stellantis poslovna jedinica za punjenje i energiju, i on će odgovoriti na potrebe kupaca električnih vozila kod kuće, na poslu i na putu.
       
      ''Zahvaljujući našim brendovima, Stellantis je prava moćna mašinerija u nastajanju'', rekao je Uve Hohgešurc (Uwe Hochgeschurtz), operativni direktor kompanije Stellantis za region proširene Evrope. ''Naši brendovi su snažno pozicionirani, svaki sa svojom ličnošću kako bi se uklopili u različite delove tržišta, isporučujući sve bolje rezultate i negujući budućnost cele kompanije. Naši dobri komercijalni rezultati, zajedno sa dvocifrenim finansijskim rezultatima za prvo polugodište 2023. služe kao dokaz da smo na putu ka mobilnosti sa nultim emisijama, koja će poštovati životnu sredinu i biti pristupačna svima.

      Hteo bih da se zahvalim svim našim zaposlenima i našim partnerima na njihovom trudu i posvećenosti postizanju ovih rezultata, dok pravimo dalje korake ka sprovođenju našeg strateškomg plana Dare Forward 2030.''

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • Da si samo ukucao u pretragu foruma, video bi da smo vec pisali vise puta bas za taj SN  . I da je u pitanju revizija sa samog kraja 2018. godine:     https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41516-fiat-grande-punto-saveti-iskustva-pre-kupovine/&do=findComment&comment=1671204    Znaci, startna informacija je odlicna, a dalje zavisi od dosadasnjeg odrzavanja, eksploatacije i naravno uvek neophodne srece  .
    • @Nadica Nazalost, online dekoder za Blaupunkt uredjaje vise ne pruza podrsku. Tacnije, sajt je i dalje aktivan ( https://www.radio-code.lt/ ), moze se ulogovati sa korisnickim nalogom - ali generisanje kodova vec duze vreme nije moguce. Ako neko od ostalih kolega moze da pripomogne za Blaupunkt, neka se slobodno dopise.
    • Dobar je link. A probao sam dodatno i sa laptopa i sa Browsera na telefonu - vodi na pocetak tvoje price od 7. juna.
    • Kratak rezime na okruglo 30k kilometara.   Auto i dalje trosi ulje, nekad manje nekad vise al se vrti oko 2 litre na 10k km sto je po meni mnogo. Poslednje sipano je Shell Helix ista stvar.   Benzina trosi oko 8 sto je ocekivano. Zimus na one jedine hladne 2 nedelje sa minusom je trosio 10.5 sto je ok, al da je zima bila kakva je nekad umela biti trosio bi sigurno 12. Na ove letnje vrucine koje su skoro 40 stepeni u hladu sa klimom uvek upaljenom i na LO podesenom trosi 9.3 sto i nije tako malo, ne znam da mi je neki auto leti trosio koliko i zimi pa i na 40 i sa klimom. Benzin sipam uvek 100ku osim kad sam na putu a na usputnoj pumpi nema 100 pa sipam 98 ili 95 ako nema drugo.   Auto uopste nije za duza putovanja zbog pomenute lose pozicije za volanom koju ne mozes nikako podesiti. Isao sam do Hanijotija i naravno nazad, evo 2 nedelje je proslo mene i dalje boli zila u levom ramenu da ne mogu da kad spavam legnem na levu stranu.   Osim toga, auto je ok kupovina za te pare cak i u to vreme kad cene nisu bile tolike. Mada da nisam trazio visok auto mislim da bi Clio bio mnogo bolji izbor za iste pare, manji gabariti i prostor pa nije neko poredjenje ali daleko udobniji.   Stavljene su folije, lepse izgleda manje se greje ali nisam nesto prezadovoljan, narocito ova na C stubu lepljena spolja kojoj nije potrefljena boja plastika i drugih folija vec izgleda siva. Toliko mi se ne svidja da sam auto fotkao poslednji put u servisu pre mesec dana kad su folije stavljene.   Evo diskusije na tu temu, kome se cita procitajte i kasnije postove do momenta kad sam isao u servis po atest i izneo mu svoje nezadovoljstvo: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/46923-Zatamnjena-stakla&do=findComment&comment=1714307   Edit: kada kliknem na link, u browseru me baca na prvi post u temi a u Tapatalk na poslednji a kopirao sam link do posta ako moze pomoc oko toga@neshaoct       
    • Opet pa zavisi od predjene kilometraze. Ja sam za 2 godine presao oko 25k i hteo da produzim na jos 2 ali se promenilo pa nisam mogao jer je stariji od 6 meseci. Ja bih u te produzene 2 presao mozda isto toliko tj manje od 50k a tu te ne kaci veliki servis, mozda svecice i slicno... Al onda se logicno postavlja i pitanje sta ce mi garancija kad tako malo prelazim a 2 godine se nista nije pokazalo, plus sve kvarove bih uredno placao sam a ono na sta vazi garancija tipa motor i menjac tesko da bi crkli. Jedino jesam menjao o njihovom trosku senzor prisutnosti suvozaca u sedistu. Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. Bojan_Kg
      Bojan_Kg
      (38 years old)
    2. garisha
      garisha
      (43 years old)
    3. GomY
      GomY
      (32 years old)
    4. KingMrvica
      KingMrvica
      (31 years old)
    5. Nemanja JTD
      Nemanja JTD
      (31 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...