Jump to content
FAS Goran

lv2307_

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

  1. Mislio sam na provodnik broj 1, nisam nikada radio sa xenonima, a na youtube ni jedan tutorijal nema takav provodnik. Da. Uzeo sam 4300k
  2. Poz, kupio sam Xenon H7 kit preko KP i primetio da iz sijalica pored standardnih konektora imam i ove koje sam obeležio strelicom. Tražio sam po internetima videe kako se ugrađuju Xenon svetla i nigde nisam video sijalice sa ovim konektorima ili kako god da se zovu
  3. Ma da, ovih dana kod majstora ide on. Jadan auto. Ja se nadam da mu ima spasa i da me sad neće to izaći dve mesečne plate.
  4. Hvala, videću kod Ace da ga odvezem onda. Inače, u toku rada dimi na meraču za ulje i na čepu od ulja. Na čepu toliko jako duva da ga pomeri. Meni se čini da je ovaj motor sahranjen.
  5. Znam, greota, kakav auto su pajseri sahranili. To su uglavnom ljudi koji su vozili jugice i golfa 2, pa im je jedino ulaganje bilo sipanje goriva. Mali i veliki servis nikad. Ovaj stilo me izašao relativno jeftino, zato sam ga i uzeo. Imam neki karton od autoservisa gde je upisano šta je sve menjano, menjan je turbo, uljni filteri, itd. Sve to na 280.000, a on sad ima 288. Znači ili nije ništa menjano ili ga je "majstor" samo skino s k***a, skinuo MAF, zarvorio EGR i to je to, vozi. Iskreno, ni ne znam kako turbo treba da se čuje, ovo mi je prvi turbo dizel. Kad dam gas negde na 1500 obrtaja kao da se čuje neko cvilenje, valjda je to to. Je l zna neko nekog krštenog majstora u okolini Odžaka u Vojvodini, koji će ga uraditi kako treba, a ne sređivati probleme na motoru tako što će uklanjati ono što ne valja i nazivati to popravkom.
  6. Pozdrav. Imam nekoliko problemčića sa stilom. Nedavno sam ga kupio, tad je dimio i ulje je bacao po motoru, ali turbina je radila i išao je kao lud. Pre neki dan primetim ja da me auto ne lepi za sedište više na 2000 kao pre, počeo da dimi više nego inače, a kad mu dolijem ulje, meni i dalje na displeju daje upozorenje da nema ulja.. Na štapiću ima mrvica ulja pri samom dnu. Moram da šaltam nazad u treću da preteknem kamion, jedva izvuče 100. Preko 3000 obrtaja neće da ide. Prikačim ga na dijagnostiku ovu moju, blutut, i imam šta da vidim. Turbocharger problemi. E, sad, ono što mene brine je to što ove greške sve ukazuju na neki problem elektronske prirode, a on zbog toga ne bi smeo da piša ulje po motoru. Bivši vlasnik kaže da je turbina nedavno menjana, da je još pod garancijom. Takodje mi je rekao da su zatvorili EGR ventil i skinuli protokomer, što mi je odmah bilo sumnjivo, nego ajde. Najčudnije mi je to što on ne sagoreva ulje, nego ga bukvalno PIŠA, ali ne mogu da provalim odakle zato što je ceo motor pod uljem. Takodje, ima nekih otkačenih džekova svuda po motoru. Kod akumulatora ima neki sivi konektor sa dva pina i negde na sredini ima neka plastika sa rebrastim crevom što visi. Da nadodam još da su mi grejači neispravni, a on po ovom kijametu pali bez mnogo muke, tako da mislim da za ovaj motor i dalje ima nade, ali ako bi me popravka istog izašla mnogo para, razmislio bih o kupovini novog motora. Imam i video rada motora, ali ne mogu ovde da ga postavim, iz nekog razloga. Tako je kad seoski fušeri rade kola. Molim za pomoć.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...