Pozdrav. Imam nekoliko problemčića sa stilom. Nedavno sam ga kupio, tad je dimio i ulje je bacao po motoru, ali turbina je radila i išao je kao lud.
Pre neki dan primetim ja da me auto ne lepi za sedište više na 2000 kao pre, počeo da dimi više nego inače, a kad mu dolijem ulje, meni i dalje na displeju daje upozorenje da nema ulja.. Na štapiću ima mrvica ulja pri samom dnu. Moram da šaltam nazad u treću da preteknem kamion, jedva izvuče 100. Preko 3000 obrtaja neće da ide. Prikačim ga na dijagnostiku ovu moju, blutut, i imam šta da vidim. Turbocharger problemi. E, sad, ono što mene brine je to što ove greške sve ukazuju na neki problem elektronske prirode, a on zbog toga ne bi smeo da piša ulje po motoru. Bivši vlasnik kaže da je turbina nedavno menjana, da je još pod garancijom. Takodje mi je rekao da su zatvorili EGR ventil i skinuli protokomer, što mi je odmah bilo sumnjivo, nego ajde. Najčudnije mi je to što on ne sagoreva ulje, nego ga bukvalno PIŠA, ali ne mogu da provalim odakle zato što je ceo motor pod uljem.
Takodje, ima nekih otkačenih džekova svuda po motoru. Kod akumulatora ima neki sivi konektor sa dva pina i negde na sredini ima neka plastika sa rebrastim crevom što visi.
Da nadodam još da su mi grejači neispravni, a on po ovom kijametu pali bez mnogo muke, tako da mislim da za ovaj motor i dalje ima nade, ali ako bi me popravka istog izašla mnogo para, razmislio bih o kupovini novog motora.
Imam i video rada motora, ali ne mogu ovde da ga postavim, iz nekog razloga.
Tako je kad seoski fušeri rade kola. Molim za pomoć.