Jump to content
Goran

bane1321

Members
  • Content Count

    4031
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    34

bane1321 last won the day on September 9 2024

bane1321 had the most liked content!

About bane1321

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 02/13/1981

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd - Sm Palanka - Mirijevo - Zrenjanin
  • Interests
    Maketarstvo

Previous Fields

  • Garage
    Toyota Corolla 1.2T, Zastava 1500

Recent Profile Visitors

14698 profile views
  1. Pa i to su mi prošli put naplatili 140rsd, a posuda bila puna! Tako da sam i to odbio!
  2. Odrađen peti redovan servis (75.000km, kod mene na 72) u Toyota Turing na Smederevcu. Ceh, 23.500, umanjen je za 2.000 - jer sam napomenuo da ne želim aditiv za dizne! Inače, u servisu su svi veoma ljubazni i strpljivi, iako je moj nastup bio malo drčniji... Zadržao (nastavio) sam Relax garanciju, a besplatno je prekontrolisana i pumpa visokog pritiska koja je ok. Sve u svemu, ispade da je razlika između njih i neovlašćenog servisa (Toyota Živković servisa "na glasu") oko 6.000 rsd! Po meni, ne isplati se izlaziti iz garancije za toliko!
  3. Od Vagena sam viđao po koju Čkodu. A Megane na svakom koraku! To je bio i jedan od razloga što sam se odlučio za Korolu, a ne Megana!
  4. @knezevic76 Iz moje ruke Korola 2022. godište, srednji nivo opreme, kasko premija 44.676 dinara sa 5% učešća ili 100 evropskih, na vrednost auta od 1.672.991 dinara... Pokrivena cela jevropa bez ex-SSSR! Pokriveno je i osiguranje u slučaju krađe i na poklon članstvo u AMS (uključujući i pomoć na putu) Premija obnovljena u septembru 2024. Inače najskuplja polisa pre dve godine (2023.) je bila Wienerova i iznosila je 76 hiljada, uz to da ti u slučaju totalne štete daju punu cenu novog auta, za kupovinu druge Tojote!
  5. Kupovina Kineza trenutno ima smisla. Cene su im niže u odnosu na ostale, pa i cene redovnog održavanja. Problem može predstavlja relativno mali broj servisa. Ja tu trenutno od većih problema vidim post prodaju i upitno dalje funkcionisanje kod drugog vlasnika. Dobar drugar je kupio Lynk&Co 02 skoro, pa čekam test vožnju (kupio ga je nakon Mercedesa A klase 2020.) Kad smo već kod farova, mislim da sam primetio najviše Megana novijih generacija kojima su stradala DRL (požutela ili potpuno kaput).
  6. Na slikama mi se nije toliko dopao, koliko kad sam ga video uživo u žutoj boji! Recimo da mi se ne sviđa derivat tog dizajna CH-R, niti Bz4x, ali Prius bih rado posedovao!
  7. @moron Kad sam imao peh na Staroj planini, felnu na koju sam stavio neku žnj polovnu gumu sam prebacio nazad, nije me ni pitao za uparivanja, biti me je isto pitao kad sam je ponovo vratio napred! A znam da za iljadu ipo ima na Aliju da se uzme modul koji omogućava prikaz pritiska na ekranu za svaki točak posebno (u mojoj opremi to nije moguće)... Ne bih se složio sa ovim, Kasko za Tojotu je mnogo pristupačniji od evropskih brendova! Sa druge strane i Korola i Auris ranije su cenovno bili među najpovoljnijim modelima C klase! Auris je 2018. kretao od 13.300, za 1.33 bazni model. Koreanci su kretali od 13.500 sa 1.4 motorima. Leon sa 1.2 motorom je bio oko 14.500, Tipo sa 1.4 je bio tu negde, 308 je bila oko 13.500 za 1.2 Megan je nudio 1.6 atmo za 13.300, a posle uveo 1.3 turbo za skoro 15!
  8. Generalno najpopularniji Tojotini modeli ovde nisu pravljeni u Japanu. Moja Korola je Britanka, a Korola sedan je Turkinja! Ležanje Korole, kao i prethodnog Aurisa u krivinama je vrhunsko. Meni su oba dizajna ok, naravno niko ne može da nacrta kao Žabar, ali dizajn poslednje generacije Korole je vrhunski. Od ovih novih samo mi je Prius gotivan!
  9. Pa i na Koroli mislim da je ta jeftinija, jer sam menjao položaj felnama, nije javio nikakvu grešku. Mislim, da me ne shvati neko pogrešno, Korola mi se sviđa puno, od izgleda do držanja na putu. U trenutnim okolnostima, u toj klasi (minus premium segment) možda bih se porazmislio za Golfa ili Megana. Jedino me nervira to održavanje - ne toliko cena, koliko to "vređanje inteligencije"
  10. Kad sabereš i oduzmeš, FIAT je najjeftiniji za redovno održavanje. Zli jezici će reći da se Tojota ne kvari, pa je zato i održavanje skuplje, ali ima tu mnogo promenljivih, pored poštenja ljudi na forumima, koliko sam primetio na Tojota forumu su uglavnom vlasnici novih automobila.
  11. Pisao sam već u temi za Renoa, u Braće Jerković ljudi rade reparacije LED farova za pristojnu cenu! Za Senik sam rešio dnevna svetla za 50e, a u Rejonu su mi tražili 19.000 za nov, bez uključene zamene!
  12. Rekoh menja se celi far, ali je dobro što su odvojena dnevna i migavci, te se mogu posebno, za mali novac reparirati! Gotovo se ne slažem, generalno... Svedoci smo da kvalitet novih automobila opada iz generacije u generaciju. U skoro svakoj temi o kupovini vozila na ovom forumu ima više "ozloglašenih" motora... Auris prethodne generacije je imao nekoliko kvalitetnije (ne nužno bolje) rešenih stvari! Razlika između ovlašćenog i "krštenog" Tojota servisa je 10.000 dinara, ovaj put, te sam odlučio da još (samo) jednom nastavim! A stvarno, ne bih želeo da istražujem koji još servis može i hoće da mi na adekvatan način održava auto.
  13. Da celi far se menja, srećom su kod mene odvojena dnevna svetla i migavci od ostatka, za razliku od tog! Zato i imam kasko!
  14. @knezevic76 Ja sam staromodan, nemam tik tok! Aj prepričaj, molim te!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...