-
Content Count
5151 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
38
knezevic76 last won the day on March 30
knezevic76 had the most liked content!
About knezevic76
-
Rank
Abarth
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
-
-
-
-
-
Bravo by Knezevic
knezevic76 replied to knezevic76's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Pa i meni na Bravu je otisao prvo na pedali pa onda onaj u menjaču. Kažu da kad jedan cilindar odlazi drugi trpi veće opterećenje i zato.cekavaju jedan za drugim Elem, zamenjen je cilindar kvačila kod menjača. Zarđao je dosta, pogotovo osovina koja izlazi iz cilindra. Morala je i brusilica da radi da se skine. Usput je auto prvi put od kupovine detaljno pregledan, da se otkloni još nešto ako treba. Kaže majstor da nije našao ništa i da je vrlo zadovoljan stanjem auta starim 20 godina. Uskoro mu ide veliki servis, pa ću tad možda i ovaj cilindar u kabini, jer majstor reče da mu nije problem da ga zameni al da nema potrebe, deluje odlicno. Jedino što sam ja primetio da ne radi na autu je grejač vozačevog sedišta. Parking senzori koji su mi pravili problem, rade već neko vreme bez greške, dakle, zeza ih neki kontakt, vlaga Sent from my SM-S926B using Tapatalk -
-
Bravo by Knezevic
knezevic76 replied to knezevic76's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Pa dobro, rekoh na prvu loptu za taj na pedali, vidi se cilindar ispod pedale, nema curenja nigde, ni u kabini ni van nje, sve suvo, sva sreća pa ima prostora na Musi da se čivek lepo zavuče. Provozao ga malo, stiskao i rukom, ma sve kao u puter al onaj u motornom delulu se čuje. Na njega je i posumnjao odmah. Sent from my SM-S926B using Tapatalk -
Bravo by Knezevic
knezevic76 replied to knezevic76's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Ostavih auto kod majstora. N aprvu loptu reče da onaj cil na pedali da je ok, onaj ispred menjača raspala se manžetna i jos nešto. Inače vozio ga ja jutros, sve kaonu sir i onda krene lagano da se teže vraća, kao da ima neki otpor pri vraćanju. Svakako, rekoh mu da menja sve što misli da treba. Sent from my SM-S926B using Tapatalk -
I naravno RB je prijavio "nepravilnost" na meklarenovim bolidima , ko bi drugi, al eto, nije im prošlo Sent from my SM-S926B using Tapatalk
-
-
-
-
Može katanac Sent from my SM-S926B using Tapatalk
-
-
Nuova Delta 2.0 mjet Platinum - finally -
knezevic76 replied to darkman14's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Odličan svakako, da se lepo navozate Sent from my SM-S926B using Tapatalk -
-
Nuova Delta 2.0 mjet Platinum - finally -
knezevic76 replied to darkman14's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
5008 je lep auto, nisam se vozio, al 3008 mi je ekstra još ako je GT oprema, nema dalje, što se tih SUV modela tiče Sent from my SM-S926B using Tapatalk -
Bravo by Knezevic
knezevic76 replied to knezevic76's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Ma menjaću oba, svakako. Dobro je da su oba spolja , da nije kao kod Brava u menjaču pa mora menjač da se otvara itd. A to što "škripucka" nije kao na Bravu s vremena na vreme kad škripuće pedala. Ovde je odjednom počeo da škripi taj u motornom prostoru da se ljudi okreću na ulici Maločas svratio do auta, kvačilo kao u sir bez ikakvih zvukova i problema. Tačno kad se ugreje krene da glavi i otežano vraća. Sent from my SM-S926B using Tapatalk -
-
-
-
Bravo by Knezevic
knezevic76 replied to knezevic76's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Nakon 800 pređenih kilometara prvi problem sa Musolinijem. Glavi mi papučica kvačila kad je u najnižem položaju, ustvari, kad auto nije u brzini hoće i da se vrati, kad ubacim u brzinu, neće da se vrati. A inače kad stiskam pedalu, škripi i ide otežano. Ne znam kakav je sistem kod Muse, al mi deluje da je neki cilindar, ima u kabini i neki pre kvačila u motornom prostoru, taj škripi. Sva sreća pa nisam daleko odmakao od kuće Sent from my SM-S926B using Tapatalk -
-
Polovna je mačka u dzaku, remontovana isto. Moraš kod nekoga ko ih remontuje da ti kaže dal može remont ili ne. Ako je solenoid, nema popravke. Zezate sad povremeno, uskoro će sve češće. Na žalost, auto sa MA se kupuje samo od proverenih ljudi i sa poznatom istorijom. Sent from my SM-S926B using Tapatalk
-
-
-
-
-
-
Slažem se, naći takav primerak a mlad je teško a naći ga u skoro fabričkom stanju je još teže. Takav ae ne nalazi na oglasima Sent from my SM-S926B using Tapatalk
-
Ja pre neki dan sednem u Deltu 1.9 biturbo 190ks + rađenja mapa , interkuler i još neke sitnice i samo mi se razvukao osmeh na licu. Boles' al ona koju bi da imam celog života [emoji1] Sent from my SM-S926B using Tapatalk
-
E kad smo mi došli do toga da je 1.3 robustan i jak motor. Sta su onda bili 1.9, 2.0, 2.2, 3.0....... Sent from my SM-S926B using Tapatalk
-
Prodavci polovnjaka vs vraćanje kilometraže
knezevic76 replied to Dule 021's topic in Off, ali ipak u vezi automobila :)
Pa dobro, taj Logan nije oličenje kvaliteta i nečega od čega se očekivalo da će zadržati kvalitet kao npr Audi nakon 20 godina. Ajd da napišem mešto što se mehanike i održavanja tiče. To mi struka pa kao se nešto malo i razumem u to. Lično radim na nekim mašinama i održavam iste. Sve one imaju odrđen broj radnih sati nezavisno od godišta proizvodnje. Pa ih ima starih par godina, 10 a i neke skoro i 25 godina i sve rade i to bez problema. Razlika je u izgledu i tehnologiji koja je ugrađena u njih, ove novije imaju bolja tehnička rešenja itd. Elem, sve rade, to je najbitnije, ali, kako to da rade bez problema nakon čak i 25 godina. Pa plan održavanja. Redovno dnevno i nedeljno i preventivno odrzavanje i redovni zervisi na 500, 1000, 3000, 5000 sati. Šta se time dobija? Pa redovne zamene ulja i filtera u kvalitetu, plus zamene svih mehaničkih delova , koji su i dalje ispravni, ali po knjizi i planu, moraju se menjati. Kao što se menjaju i pre plana ako dođe do nekog kvara. Tako da faktički mašina stara 25g izgleda staro u skladu sa godinama i vremenom u kojem je proizvedena ali radi rame uz rame sa ovom novijom, jer u njoj skoro sve novo ! E tako može da se povuče i paralela sa automobilima. Naime, kad dođe vreme za prodaju tih mašina, koja će imati veću cenu pri prodaji, a sve su idealno ispravne? PS ne sme da se skida broj radnih sati radi prodaje! Zamislite. A opet, ovoj mašini staroj 15 godina , sve i da skinemo broj radnih sati, opet nećemo dobiti neku specijalno veću cifru za nju, jer bez obzira na sva ulaganja i održavanje, na toj mašini se ipak vidi zamor preko delova(karoserije) koji nisu obuhvaćeni planom održavanja, koliko god da je pazili. I naravno, vrlo bitna stavka je brend. Ko je kupio pre 20 godina mašinu u rangu nižeg brenda (pandan dacia npr) i masinu jačeg, boljeg brenda (pandan audi) bez obzira na sva ulaganja (lošiji brend iziskuje veća, ćešća ulaganja) bez obzira na broj radnih sati i razlike u ceni, prodaće se pre ova boljeg brenda, sve i da ovoj jeftinijoj skinemo sate. PPS i sad, npr, Dule mene hoće da ubedi ovde u neke priče oko skidanja kilometraze radi lakše prodaje ili odlično stanje auta sa plus 200, 300k km. Dzabe sve. U to mogu da poverujem samo ako imam crno na belo da je na autu pre prodaje uraden mali i veliki servis, zamenjeni svi amortizeri sa šoljama, odbojnim gumama, novi diskovi i pločice, sajle ručne, prednja ramena, spone, svi sileni, zamajac i set kvačila, termostat, servis turba....i samo tada neću gledati kilometražu. Sent from my SM-S926B using Tapatalk -
Prodavci polovnjaka vs vraćanje kilometraže
knezevic76 replied to Dule 021's topic in Off, ali ipak u vezi automobila :)
Ne vidim poentu ovih naglabanja Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".