Jump to content

knezevic76

Members
  • Content count

    792
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

knezevic76 last won the day on November 1 2018

knezevic76 had the most liked content!

About knezevic76

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    beograd

Previous Fields

  • Garage
    1.6 16v

Recent Profile Visitors

1062 profile views
  1. Kuda ide ovaj svet?

    Nešo, zatvaraj forum [emoji16]
  2. Meni su jednako opasni krateri ispunjeni vodom! Listo infotmativno, na batajničkom drumu kod BN BOSSa, dva autu su ostala bez točkova od upadanja u krater, izlazila policija na uviđaj. Vidim da su popunili asfaltom. Sinoć kolega na odvajanju kod plavog mosta uleteo u krater, iskrivio felnu. Pored rupe brdo otpalih ratkapni. Mislite o tome
  3. Marengo 1.9TD by Djuk

    Odozdo, iz kanala najlakše
  4. Plin - da li se i dalje isplati ugradnja?

    @Ivan Pa to i jeste poenta, ako je benzinac u rangu sa dizelom po potrošnji, plin nije opcija. Analogija je išla ovako, benzinci su jeftiniji za održavanje od dizelaša ali više troše od dizelaša i tu TNG stupa na scenu. Sad kad noviji benzinci troše manje, TNG je nepotreban. Ali je i održavanje novijih benzinaca skuplje nego ranije. Sad i oni imaju turbine, dizne, razne ventile i svašta nešto što ranije nisu imali. Na kraju će se svesti na to, ako bude dizela u budućnosti, ko ima kakve lične afinitete. Benzinci još imaju šta da kažu u budućnosti, pogotovo hibridi. Za dizele ćemo još videti. Meni je fascinantno da se upravo zbog cele ove afere oko dizela ne razvijaju tj ne adaptiraju novi benzinski motori baš za upotrebu na alternativnim goriva tipa CNG, TNG...
  5. Plin - da li se i dalje isplati ugradnja?

    @SavaN 1.5dci vozim. Moja potrošnja (retko vozim po gradu u špicevima) je 5-5.5l, ali u gradu, po špicevimaje je oko 6.5l. Ovo što si naveo u poslednjoj rečenici je san svakog srbina. Twingo 8v troši oko 7 benzina po gradu, kao i neki slični 1.1 motori. Na otvorenom preko stotke srču a muče se. Ko kupuje polovnjaka sa plinom mora da vodi računa i kad ističe atest, kad dolazi boca na zamenu i slično. Onaj koji upuca 60000 dinara sa nov sekvent (a ima i dosta skupljih, do 100000 din) a prelazi 10ak hiljada godišnje isplaćuje taj sistem za godinu dana za razliku u ceni benzina. U odnosu na neki štedljiviji dizel trebaće mu skoro dve godine. Ja sam uvek za TNG, CNG. E sad, postoji i druga strana medalje. Benzinski motori starije proizvodnje i konstrukcija mnogo bezbolnije podnose gas. Kod novijih se treba dobro raspitati. Moj rođeni brat ima SX4,120ks, nov kupljen. Odmah ugrađen sekvent u AC Rašić sa kapalicama, najskuplji tad baš za taj motor. Taj motor je sad na 90000km, i ventili više ne mogu da se našteluju!? Krivac, barem po ovlašćenom servisu, TNG. Čak i oni znaju da taj motor ne podnosi dobro TNG, al su prećutali kad su pitani za isti. Da ne dužim, sređivanje ventila oko 600€, atest, reatest, uskoro i boca, plus servis komplet gasnog sistema. To ispod 800€ neće izaći. Računica jasna, 1000€ sistem plaćen kad je ugrađen, sad 800€ vanredni troškovi zbog istog a niko ne garantuje šta će biti za 5 godina. Inače u vožnji po BG ne može ispod 12l plina. Znači, nije baš sve crno/belo, što se tiče ispaltivosti gasa, ne može se sve gledati samo kroz cenu istog.
  6. Plin - da li se i dalje isplati ugradnja?

    Ja sam sad prvi put u svom vozačkom stažu uzeo dizelaša i to samo zbog činjenice da će trošiti oko 5.5-6dizela u proseku. Što je ispalo kao tačno na sreću. Na TNG sam se navozao pošteno, pogotovo u ono vreme kad nije bilo ovih silnih pravila oko istog. Dakle , odu membrane na isparivaču, zamenim ceo isparivač itd a da ne radim ponovo atest itd. Ali svećice se češće menjaju u suprotnom odlaze kablovi i bobine. Zatim potrošnja poprilično raste sa klimom u kreni stani vožnji. Zimi isto plus potršnja benzina dok se ne ugreje. Voziti čistog benzinca po ovim cenama je totalno neisplativo, tu nema priče. Evo čisto mog primera na mesečnom nivou Tng 10l /100km Dizel 6l/100km Mesečno 600km Tng 6*780=4680 din +1000 benzin =5680din Dizel 6*902=5904din Dakle u mom slučaju mesečno razlika oko 200din, godišnje 2500 dinara, zanemarljivo. Pa da je i 5000din, podnošljivo. Da mi je potrošnja dizela 7l i više ne bih ga ni razmatrao.
  7. Kuda ide ovaj svet?

    Mislim da je Putin odveo pogrešnog psa.
  8. Moj komega kupuo BNW e46, dibar primerak, sređen, odlilno ga održava itd. I jedan dan, vozač autobusa lope smotao na krivini i pokupi mu BMW sa parkinga. Odere mu jednu stranu. Kolega van sebe. Ajde što se to može srediti i sredio je, već pizdi što kad ga bude prodavao neko će, ako primeti neku nijansu, da obara cenu kao havarisan, lupan itd. A realno, auto je ključ u ruke bez dinara ulaganja.
  9. Renault Modus

    Prešao nešto preko 1000km, za ovih mesec dana. Ja sam realno zadovoljan. Potrošnja 5.6l nisovog gdrive sa nekom prosečnom brzinom oko 30km/h. Skapirao sam da ima i grejanje retrovizora, uključuje se kad radi grejač zadnjeg stakla, ne može posebno. Ima izgleda i grejač kabine dok se ne zagreje motor, jer na minusima kreće grejanje posle tridesetak sekundi od paljenja motora. Krenu da klikću neki silni releji i počne da duva mlako. Nemam drugo objašnjenje nego da ima neki grejač. Crkla i sijalica pozicije [emoji16]. Sijalice za migavce se mogu zameniti bez skidanja bilo čega. Sijalica za corner light isto može brzo da se zameni. Za ostale koliko sam zagledao mora neka vratolomija, jer se vide otvori ali im je zajebano prići. Realno od 4 sijalice u faru, samo migavci mogu bez demontaže da se zamene. Što se tiče utisaka iz same vožnje. Kratko međuosovinsko rastojanje donosi svoje minuse ali ništa strašno. Ne naginje se nešto preterano u krivinama koliko sam mislio da hoće zbog visine karoserije. U vožnji ništa nelupka sem u gepeku, dal daska iki neka plastika se čuje na po nekoj rupi. E sad, pošto nisam vozio dizele, ovaj je baš baš tih, u leru je skoro nečujan, dal je izolazija motora dobra, nešto jeste. Kad smo uporedili zvuk moh motora i 1.9tdi sa otvorenim haubama, e ono je traktor[emoji38]Nisam ga vozio preko 130, tu je već nešto glasniji, ali nije alarmantno. Čuje mi se kad silazim sa ležećeg malo brže da "žvače" , cenim da su neke gumice, sileni il nešto slično. Položaj volana bi bio idealan da može još malo niže da se spusti, barem meni. Prostora u kabini za izvoz. Realno , baš komotna kabina. Inače za vreme onog snega penjao sam se i provlačio svuda bez problema. Tu sam se baš pozitivno iznenadio.
  10. Funny photos

    Jel imamo temu zanimljivi video Check out @ciiciimiicii’s Tweet:
  11. Razni blogeri, vlogeri...

    Nije mi jasno koga će da tuži, vlasnika foruma ili članove ? I kako to "unižavamo" forum? Najviše bi dotični voleo da može da udari blok na forum, kao što radi neistomišljenicima na FB i na svom sajtu. Ali zahebao se malo.
  12. BMW 320D Touring crveni

    Jeste malo off, evo iz mog uputstva šta kaže za dizel zimi
×