Jump to content
FAS Euroauto Goran
  1. FLCS Forum

    1. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      491
      posts
    2. 117
      posts
    3. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 29215
      posts
    2. 2016
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5550
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 192439
      posts
    2. 41867
      posts
    3. 86134
      posts
    4. 9090
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      18391
      posts
    6. 20181
      posts
    7. Uradi sam

      Korak po korak do rešavanja nekog problema...

      12751
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8418
      posts
    2. 6053
      posts
    3. 3846
      posts
    4. 18580
      posts
    5. 31452
      posts
    6. 43094
      posts
    7. 5221
      posts
    8. 9332
      posts
    9. 2916
      posts
    10. 2914
      posts
    11. 584
      posts
    12. 5887
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      33103
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      25738
      posts
    3. 13924
      posts
    4. 103338
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      318
      posts
    6. 9864
      posts
    7. 44964
      posts
    8. 4531
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 573
      posts
    2. 2776
      posts
    3. 2901
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (44831 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 4
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 11596
      posts
    2. 22359
      posts
    3. 13546
      posts
    4. 2950
      posts
    5. 2035
      posts
    6. 15372
      posts

 

 



  • Our picks

    • FCA - ''Iza scene''
      FCA Grupa pripremila je serijal u vidu pet video zapisa koji govore da ispunjavanje najviših standarda kvaliteta, bezbednosti, pouzdanosti i komfora u svakom modelu zahteva stalan rad: projekat ''FCA Iza scene'' (FCA What's Behind) predstaviće mesta, ljude i tehničke aspekte svega što pominjemo, sada i sa prevodom na srpski jezik.
      Prvi put je prikazano šta se dešava ''iza scene'' u fazama proizvodnje i razvoja FCA automobila.
       
      FCA ''Iza scene'' - serija živopisnih dokumentarnih filmova koji svedoče o neverovatnim procesima upravo iza podijuma i javnosti pred koju vozila izlaze u složenim fazama istraživanja i razvoja vozila brenda FCA: po prvi put, FCA otvara vrata svojih operativnih centara širom sveta. Svi ljubitelji automobilizma mogu da uživaju u jedinstvenom, specijalnom prikazu svih metodičnih aktivnosti inženjera i tehničara koji bez prestanka rade kako bi garantovali kvalitet, bezbednost, pouzdanost i komfor proizvoda u svim uslovima. Zato se zahtevna testiranja, provere, validacije i stres testovi obavljaju u najekstremnijim predelima: strukturna validnost svakog test projekta je ključni element aktivne bezbednosti, i optimalno bi bilo da se izmeri u različitim uslovima, počevši od temperatura od minus 40°C u Arjeplogu u Švedskoj, do plus 40°C u Apingtonu u Južnoj Africi.
      • 4 replies
    • Post in Lancia Nuova Ypsilon
      Aktuelna generacija Lancije Ypsilon (i jedini model u ponudi italijanske marke) dobija i novu verziju. Tačnije, Ypsilon Hybrid će poput Fiata 500 Hybrid i Pande Hybrid biti dostupan sa mild hybrid tehnologijom. To u praksi znači novi 1.0 trocilindrični Firefly motor sa 70KS i 92 Nm, uz 12V-mild hybrid sistem. U poređenju sa standardnim modelom Ypsilon 1.2, ova nova verzija ima manju potrošnju goriva i u proseku za 20% manju CO2 emisiju. Lancia Ypsilon Hybrid do 100 km/h ubrzava za 14.2 sekunde i može do 163 km/h.
    • Post in Fiat 500
      Svetska premijera Novog Fiat 500, prvog potpuno električnog automobila kompanije FCA.
      Treća generacije modela Fiat 500 je potpuno nova: više prostora, viša tehnologije, novi stil, ali i dalje stil Cinquecento. Do 320 km autonomije u WLTP ciklusu, sa brzim punjačem od 85 kW kao delom standardne opreme. Ovo je prvi gradski automobil sa 2. nivoom autonomne vožnje, i prvi automobil kompanije FCA opremljen sa novim revolucionarnim Uconnect 5 sistemom infotainment - za informacije i zabavu.

      Prilikom dizajniranja Novog Fiata 500, inženjeri su krenuli od praznog papira kako bi mogli da posvete najveću moguću pažnju detaljima svakog aspekta i izaberu najbolja rešenja. Domet i vreme punjenja su dva ključna pitanja za kupce. Litijum-jonske baterije kapaciteta 42 kWh daju novom Fiatu 500 domet do 320 km u WLTP ciklusu. Kako bi se optimizovalo vreme punjenja, Novi Fiat 500 je opremljen sistemom punjenja od 85kW kako bi se baterija napunila veoma brzo. Na primer, za samo 5 minuta može da se dođe do dovoljno rezervi snage da se pređe 50 kilometara, više nego što je neophodno za prosečnu dnevnu upotrebu. Brzi punjač takođe može da napuni bateriju do 80% za samo 35 minuta. Combo 2 utikači se nalaze na zadnjoj strani na desnom panelu vozila i napajaju brzi punjač vozila, i za AC i za DC punjenje.
       
      Motor raspolaže sa 87 kW obezbeđujući maksimalnu brzinu od 150 km/h (samo-ograničavajuću) i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 9 sekundi, a od 0 do 50 km/h za 3.1 sekundu.

      Novi Fiat 500 je prvi automobil FCA kompanije koji ima novi Uconnect 5 sistem za informacije i zabavu, povezanu platformu koja je dizajnirana za budućnost. Razvijen sa idejom pružanja potpuno novog korisničkog iskustva kupcima, FCA koristi laki, intuitivni i neverovatno prilagodljivi Android Automotive operativni sistem. Na primer, možete koristiti vidžete kako biste konfigurisali način na koji se prikazuju funkcije i aplikacije. Apple CarPlay je već dostupan bežično.
    • Post in Fiat 500
      Zadovoljstvo nam je da Vas pozovemo na svetsku premijeru novog Fiata 500, prvog FCA električnog vozila.
      Više detalja sledi uskoro. Budite u toku!
       
    • Post in Alfa Romeo Giulia
      Kako bi obeležila svoj 110. rođendan, Alfa Romeo će zadiviti svoje fanove kao i ljubitelje automobilizma sa vozilom koje u potpunosti predstavlja povratak počecima brenda, uz odavanje počasti jednom od najtipičnijih vozila brenda Alfa Romeo: Giulia GTA.

      GTA je skraćenica od ''Gran Turismo Alleggerita'' (allegerita je italijanska reč za ''olakšano''), i pojavila se 1965. sa modelom Giulia Sprint GTA, posebnom verzijom koja je proistekla iz modela Sprint GT, a koja je dizajnirana kao sportski automobil i predstavljena je na Sajmu automobila u Amsterdamu te godine.

      Snaga sama po sebi nije dovoljna da obezbedi vrhunske performanse. Posao koji je urađen s ciljem da se smanji težina vozila dao je impresivne rezultate kod modela GTA. Ukupno smanjenje težine dosiže do 100 kg, zahvaljujući laganim materijalima kao što su karbonska vlakna za pogonsko vratilo, haubu, krov, prednji branik, umetke za prednji i zadnji blatobran, laki aluminijum je korišćen u motoru, vratima i sistemima vešanja, kao i mnogi drugi kompozitni materijali. Rezultat je težina koja iznosi oko 1.520 kg i koja, u kombinaciji sa porastom ukupne snage na 540 KS, dovodi odnos težine i snage na izvanredan nivo od 2,82 kg/KS, što čini model Giulia GTAm sposobnim da pruži izvanredne performanse. Ubrzanje od 0 do 100 km/s postiže se munjevito - zahvaljujući sistemu Launch Control, hronometar se zaustavlja na samo 3,6 sekundi. Giulia GTAm nudi dvosednu konfiguraciju koja može da se koristi na putu, sa prednjim razdelnikom i većim vidljivim zadnjim krilom od karbonskih vlakana, vrhunskim izrazom sportskog karaktera. U GTA paketu opreme, sa istom ukupnom snagom, model Giulia nudi četiri sedišta, bez zadnjeg zaštitnog kaveza; spojler i razdelnik optimizovani su za svakodnevnu upotrebu na putu; ima iste panele za vrata, sedišta i prozore kao i model Giulia Quadrifoglio. Rezultat je superautomobil za svakodnevnu upotrebu.
    • Post in Lancia Thema
      Krajem 80-ih i početkom 90-ih godina prošlog veka bilo je zlatno doba sportskih limuzina koje su i dan danas pojam poželjnih automobila. BMW je nudio ''peticu'' E34 u verziji M5, Mercedes je u saradnji sa Porscheom napravio 500E, a Opel je u saradnji sa Lotusom napravio neverovatni Carlton. Ali, postoji jedna limuzina koja često ostane zaboravljena, a moglo bi se reći da je najuzbudljivija od svih navedenih. Reč je o čuvenoj Lanciji Themi 8.32.

      Lancia je sredinom 1980-ih odlučila da ponudi svojim kupcima najsnažniju verziju Theme do tada, a pri tome su joj pomogli Ferrari i Ducati. U veliku limuzinu sa prednjim pogonom je ugrađen 2.9 Ferrarijev V8 motor sa 32 ventila. Isti takav motor je ugrađivan u Ferrari 308 i Mondial Quattrovalvole, a upravo je prema njemu Thema dobila i ime 8.32. Osim je što je motor prilagođen za ovu limuzinu, dodati su i ABS, veći diskovi, novi ZF-ov Servotronic, Boschev sistem ubrizgavanja goriva KE3 Jetronic i uvlačiv zadnji spojler.

      Snažni Ferrarijev motor V8 bez katalizatora razvija 215 konjskih snaga i 285 Nm obrtnog momenta, što je dovoljno da Themu lansira do stotke za samo 6.8 sekundi. Takođe, 8.32 može da postigne maksimalnu brzinu od čak 240 km/h.

      Prema zamisli šefova, kada je 1986. godine na sajmu u Torinu predstavljena Lancia Thema 8.32 nije predstavljala ''top gun'' Lanciu, već luksuznu Ferrari limuzinu kao alternativu nemačkim limuzinama, stvorenu za italijanske poslovne ljude, vlasnike Ferrarija koji nisu mogli na sastanke u brzom dvosedu. Jedan takav primerak iz 1991. godine u redizajniranoj verziji, 26. marta će na aukciji na izložbi ''Techno-Classica'' u Esenu ponuditi kuća RM Sotheby's. Do danas je ovaj primerak napravio tek 88.000 kilometara. Stručnjaci tvrde da je s obzirom na izuzetno očuvano stanje upravo ova Thema jedna od najboljih primeraka koji se danas može pronaći. Za sada o ceni još nema reči, ali da će biti paprena nema sumnje...
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • Voli devojka kafu u Vidi.. Stvarno je vrhunska    Inace ima tu jos dosta planova koji su bas trebali krenuti u realizaciju.. Izmedju ostalog i vec dogovoren detailing u Zdrnjas Garage, ali zbog situacije oko virusa i cuda sve se trenutno obustavlja i odlaze na neko vreme.    Nakon 3 godine hteo sam opet da ga oteram na valjke da proverim stanje jer se tokom godina dosta stvari menjalo, kao i remont turba i zatvaranje srednjeg katalizatora pre par meseci. Eventualno bi dosla u obzir i neka korekcija mape ukoliko su svi parametri zadovoljavajuci.. Svakako bice pisano 
    • Mene pocinje ozbiljno da nervira toliki nemar prema svom i tudjem zivotu.   A Instagram pun statistika koliko ljudi umre od obicnog gripa, raka,...   I dalje ljudi ne kontaku da su ti brojevi “tu negde” sa 500 zarazenih. Sta bi se desilo da taj broj ode na 3-4-5 miliona?!
    • Ja sam prekoputa Lidla na Ceraku i danas oko 13h izašo i užas koliko ljudi na ulici, mogu misliti kako je bilo na pijaci. Onaj parkić gde su bile žute trake sve poskidali, deca na ljuljaškama, klackalicama, roditelji na klupicama sede kao da se ništa ne događa.  Ovo je postalo da mora još više da se produži policijski čas ili svi na sajam definitivno. 
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. alumiroi
      alumiroi
      (46 years old)
    2. hellfire85
      hellfire85
      (35 years old)
    3. krcevac2011
      krcevac2011
      (34 years old)
    4. looney737
      looney737
      (35 years old)
    5. Nikola1994
      Nikola1994
      (26 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...