Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada

Forums

  1. FLCS Forum

    1. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      462
      posts
    2. 107
      posts
    3. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 29106
      posts
    2. 1989
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5502
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 189190
      posts
    2. 40122
      posts
    3. 83885
      posts
    4. 9011
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      18076
      posts
    6. 19919
      posts
    7. Uradi sam

      Korak po korak do rešavanja nekog problema...

      12498
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8329
      posts
    2. 5895
      posts
    3. 3834
      posts
    4. 18451
      posts
    5. 31069
      posts
    6. 42463
      posts
    7. 4907
      posts
    8. 9224
      posts
    9. 2791
      posts
    10. 2800
      posts
    11. 461
      posts
    12. 5794
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      32529
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      24146
      posts
    3. 13068
      posts
    4. 101512
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      318
      posts
    6. 9513
      posts
    7. 42525
      posts
    8. 4517
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 573
      posts
    2. 2721
      posts
    3. 2892
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (42547 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 3
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 11329
      posts
    2. 22192
      posts
    3. 13396
      posts
    4. 2943
      posts
    5. 2013
      posts
    6. 15277
      posts
  • Who's Online   3 Members, 0 Anonymous, 16 Guests (See full list)

  • Member Statistics

    19218
    Total Members
    2365
    Most Online
    t1alpha
    Newest Member
    t1alpha
    Joined
  • Forum Statistics

    34901
    Total Topics
    897284
    Total Posts

 

 



  • Our picks

    • Povodom rođendana osnivača Karla Abarta (Carlo Abarth), Abarth je na tržište lansirao novu aplikaciju - Abarth AR 695.

      Putem tehnologije virtuelne realnosti aplikacija omogućava korisnicima da se udube u razgledanje ovog ekskluzivnog automobila ograničene serije, spolja i iznutra, kojim se obeležava proslava Abartove godišnjice, otkrivajući novi spojler - ''Assetto Variabile''. Aplikacija je dostupna na tržištima EMEA regiona i može se skinuti direktno na uređaje sa Google Play Store ili Apple Store što je još jedna novina koja potvrđuje povezanost brenda Abarth sa današnjim tehnološkim trendovima. ''Abarth AR'' predstavlja evoluciju proizvodnih kataloga iz prošlosti, omogućavajući lakši pregled i trenutno ažuriranje i nudi neverovatno digitalno iskustvo unutar novog modela Abarth 695 70° Anniversario.

      Nova aplikacija ''Abarth AR 695'' pruža korisnicima prikaz verzije automobila u prirodnoj veličini bilo gde. Sve što treba da urade jeste da oiviče veći prostor kamerom uređaja kako bi pozicionirali 3D model u razmeri 1:1, u nekom kontekstu i u proporcionalno okruženju. Korisnici će imati priliku da se kreću oko automobila posmatrajući ga u 360°. Moći će da otvore vrata automobila i istraže unutrašnjost, pokreću novi zadnji spojler ''Assetto Variabile'', zatrube i ubrzaju kako bi čuli urlik najmoćnijeg motora u ponudi: 1.4 l turbo motora sa 180 ks i 250 Nm obrtnog momenta.

      Neverovatni detalji i kvalitet slike su toliko ubedljivi da korisnici veruju da stoje pored modela Abarth 695 70° Anniversario, izvanrednog i posebnog automobila koji slavi 70. godišnjicu brenda Abarth. Pored ovog magičnog efekta, aplikacija ''Abarth AR 695'' takođe omogućava korisnicima da naprave personalizovane fotografije postavljene pored virtuelnog automobila koji je postavljen gde oni to žele i da ih dele sa prijateljima preko svojih profila na društvenim mrežama.
    • Ovogodišnje izdanje nagrada španskog ''Axel Springer Motor Awards'' obeležilo je priznanje dodeljeno kompaniji Fiat u kategoriji posebnih ili specijalnih nagrada. Na svečanoj ceremoniji održanoj u Madridu, FCA Španija dobila je priznanje ''Premio Especial Trayectoria de una marca'' (Specijalna nagrada ''Put jednog brenda'') za 120 godina istorije brenda Fiat, jubilej kojim mali broj proizvođača automobila može da se pohvali. Ova nagrada prepoznaje inovativni put brenda u stvaranju jedinstvenih modela, i ima za cilj da u prvi plan stavi istoriju kompanije koja je uvela među obične ljude upotrebu automobila širom sveta. Osim obeležavanja 120 godina trajanja na globalnom nivou, Fiat takođe slavi stogodišnjicu postojanja u Španiji.
       
      Priča kompanije Fiat počela je 11. jula 1899. godine u Torinu, gde je započela proizvodnju svog prvog automobila, modela Fiat 3½ HP, pouzdanog i vozila za narod. Danas, nakon 120 godina duge istorije, Fiat je i dalje pionir u ponudi pristupačnih rešenja za potrebe mobilnosti sadašnjosti i budućnosti. Najnoviji dokaz jeste Fiat Concept Centoventi, ''opet odgovor za širi auditorijum na električnu mobilnost'', koji je u martu predstavljen na Međunarodnom sajmu automobila u Ženevi. Žiri je bio sastavljen od čitalaca i urednika automobilskih časopisa poput ovih: Auto Bild, TopGear i Motor.es. Svake godine čitaoci biraju najbolji automobil godine, a urednici biraju dobitnike specijalnih nagrada. 
    • Ferrari je u Rimu prikazao svoj novi model koji je i nazvan u čast italijanskog glavnog grada. Ovo je Ferrari Roma. U saopštenju se Roma opisuje kao 2+ coupe koji odlikuju rafinirane proporcije i bezvremenski dizajn, u kombinaciji sa neuporedivim performansama i upravljanjem.

      Za pogon se brine napred smešteni 3.9 litarski V8 turbo motor sa 456 kW/620KS u rasponu od 5.750 do 7.500 obrtaja, i 760 Nm pri 3.000-5.750 obrtaja motora, u kombinaciji sa 8-stepenim DCT menjačem sa dvostrukim kvačilom. Sve navedeno je dovoljno da 1.472 kg teški Ferrari Roma do 100 km/h ubrza za 3.4 sekunde, do 200 km/h za 9.3 sekunde i da postigne najveću brzinu veću od 320 km/h.

      Što se dimenzija tiče, Roma je dugačak 4656 mm, širok 1974 mm, visok 1301 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2670 mm. Za unutrašnjost su predviđeni digitalni instrumenti i ekran osetljiv na dodir smešten na početku velike centralne konzole. Cena se u kratkom fabričkom saopštenju ne spominje.
      • 4 replies
    • Povodom prestanka proizvodnje modela GranTurismo i GranCabrio, Maserati je napravio unikatni primerak pod nazivom GranTurismo Zeda.

      Automobil ima jedinstveni trobojni eksterijer za koji se pobrinuo Centro Stile Maserati. Prednji deo je ofarban u tradicionalnu Maserati Blue boju pa onda polako prelazi u ''matalurški'' efekat dok je zadnji deo u blagom satin finišu. Sve to treba da naglasi činenicu da je GranTurismo Zeda most koji spaja prošlost, sadašnjost i budućnost ove marke.

      GranTurismo je na tržištu već nepunih 12 godina, pri čemu je ukupno proizvedeno više od 40.000 primeraka (28.805 komada je GranTurismo a 11.715 je GranCabrio). Maserati takođe modernizuje fabriku u Modeni kako bi bila spremna za proizvodnju novog supersportskog modela koji će odlikovati najnaprednija tehnologija i koji će biti dostupan sa elektropogonom.
    • Posle više od stotinu godina tradicije i subjektivno toliko želje da je imamo, velika zajednica fanova brenda ili tiši intimni "Alfisti", konkretan direktan marketinški poziv ne zameraju. U neponovljivoj i ograničenoj ponudi su - Alfa Romeo Giulia i Stelvio sa bogatom dodatnom opremom. Nova cena ispod nevažeće u reklami, možda nam upravo daje za pravo da ove dane nazovemo ''Danima Alfe''.  
       
      Akcijska ponuda podrazumeva ograničeno vreme i asocira na igru pogođenih ciljeva i osvajanja ovih posebnih automobila. Do nedavno smo ih gledali u reklamama uz neprevaziđene muzičke klasike kako zavodljivo plešu, kako se odmeravaju u svojoj lepoti koja ne može da prevagne ni na jednu stranu, kako kliznu prividno jedno o drugo kao po ledu, a i na ledu, okrenu se jedno oko drugog na snimku bez specijalnih efekata. Ko je u tom trenutku razmišljao šta sve zna vozač u automobilu vođen emocijom, performansom i performansama, osim o automobilu, koju poziva na neponovljivo zadovoljstvo pri korišćenju inovantivnih rešenja, odličnih performansi i osećaju koji pruža okruženje italijanskog stila i dizajna.

      Alfa Romeo pažljivo čuvani brend poput umetničkog dela, dizajnerskih komada, nasleđa čuva se fizički u mestu Arese (Istojijskom muzeju) i u novom Heritage Hub prostoru u Torinu u kom izloženo takođe nekoliko neprocenjivih eksponata). Alfa Romeo koji ''nisko leti'' na stazama Forumule 1 posle više od 30 godina, ponovo je deo onoga čemu pripada premium brand i od 2018. godine glavni je sponzor tima Sauber F1 i nastupa kao Alfa Romeo Racing tim. Sada je godina, ili su dani da Alfa bude naša, ili naša nova Alfa u okviru lokalne promotivne kampanje ''Alfa Days''. Sada je godina koju ovako predstavljamo - tehnologija i strast sjedinjuju se u ovom automobilu, svaki detalj je ključan, svaki deo dizajna predstavlja savršenu harmoniju lepote i svrhe, inženjerskih proračuna i emocija.
      • 0 replies
    • Velika nagrada Japana

      - Frederik Vaser (Frédéric Vasseur), šef tima Alfa Romeo Racing i generalni direktor kompanije Sauber Motorsport AG: ''Prijavili smo se za trku nadajući se da ćemo biti u prvih deset, ali na kraju nismo uspeli da se izborimo za poene nakon prvih krugova. Mnogo bolji tempo smo imali u poslednjem delu sa mekim gumama, te ćemo morati da istražimo šta se desilo i analiziramo podatke kako bismo uspevali da obezbedimo isti nivo performansi tokom cele trke. Na tako zahtevnoj stazi moramo da izvučemo najbolje rezultate iz automobila u svakom trenutku ili će konkurenti prevagnuti, kao što se sada desilo.''
       
      - Kimi Raikonen (Kimi Räikkönen), bolid broj 7, Alfa Romeo Racing C38 (šasija 06/Ferrari)
      Rezultat u trci: 14. mesto
      ''Razočaravajući kraj našeg vikenda. Uvek se maksimalno trudimo da ostvarimo dobre rezultate, i automobil je na kraju bio dosta dobar na poslednjem setu guma. Imali smo rezultate koji su za tri, četiri sekunde bili bolji nego na početku trke, ali nažalost smo do tada izgubili dosta vremena i naš rezultat tog popodneva je bio doveden u pitanje. Nismo mogli da pronađemo ravnotežu između prve dve epizode sa srednjim i tvrdim gumama, jednostavno nisu funkcionisale i nisam imao prednji deo. Moramo da analiziramo podatke kako bismo razumeli šta se desilo i šta treba da popravimo da bismo mogli da konzistentno imamo performanse koje smo imali u poslednjem delu trke.''
       
      - Antonio Đovinaci (Antonio Giovinazzi), bolid broj 99, Alfa Romeo Racing C38 (šasija 04/Ferrari)
      Rezultat u trci: 16. mesto
      ''Bio je ovo težak vikend za nas. Uslovi nisu bili idealni zbog vetra, ali na kraju krajeva, za sve je isto tako da moramo da se usredsredimo na naš zadatak. Naš tempo bio je bolji na kvalifikacijama nego u trci u poređenju sa našim rivalima i moramo da razumemo zašto. Potencijal automobila postoji, ali moramo da nastavimo sa radom kako bismo napredovali pre poslednjih nekoliko trka i ostvarili što bolji rezultat u ostatku sezone.''
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. dejica
      dejica
      (32 years old)
    2. zlaja007
      zlaja007
      (30 years old)
×