Jump to content
FAS Euroauto Goran
  1. FLCS Forum

    1. Ako ne znate gde da otvorite svoju temu...

      ...uradite to ovde, a Administracija foruma će je zatim prebaciti gde treba. :)

      219
      posts
    2. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      618
      posts
    3. 159
      posts
    4. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 29634
      posts
    2. 2036
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5741
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 208215
      posts
    2. 47115
      posts
    3. 95305
      posts
    4. 9421
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      19144
      posts
    6. 21297
      posts
    7. 14130
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8506
      posts
    2. 6899
      posts
    3. 3870
      posts
    4. 19086
      posts
    5. 32665
      posts
    6. 44909
      posts
    7. 6395
      posts
    8. 10332
      posts
    9. 1188
      posts
    10. 3205
      posts
    11. 3187
      posts
    12. 756
      posts
    13. 6190
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      35831
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      34412
      posts
    3. 21585
      posts
    4. 110925
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      319
      posts
    6. 12765
      posts
    7. 57289
      posts
    8. 4917
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 573
      posts
    2. 2929
      posts
    3. 2942
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (80659 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 4
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 11409
      posts
    2. 22911
      posts
    3. 13999
      posts
    4. 3050
      posts
    5. 2123
      posts
    6. 15646
      posts

 

 



  • Our picks

    • Post in Alfa Romeo Giulia
      Nepogrešiv italijanski dizajn, u kombinaciji sa snagom motora od 540 konja, uverio je čitaoce Auto Bild Sportscars magazina. Oni su izabrali model Giulia GTAm, najmoćniji automobil koji je ikada proizveo Alfa Romeo, za auto godine magazina Auto Bild Sportscars za 2021. godinu. Čitaocima je ponuđeno ukupno 109 aktuelnih modela sportskih automobila za glasanje. Model Giulia GTAm je osvojio prvo mesto u kategoriji uvoznih ''Limuzina i karavana''.

      Prošle godine, čitaoci magazina Auto Bild izabrali su Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio za pobednika. Ove godine došao je red na model Giulia GTAm. Ovaj model je ogromno dostignuće i veliki ponos ovog italijanskog brenda. Obe nagrade otelotvoruju visoko poštovanje koje nemački ljubitelji automobila osećaju prema brendu Alfa Romeo.

      Proizveden je u samo 500 primeraka, dobro poznata skraćenica modela Giulia GTA znači ''Gran Turismo Alleggerita'' (''allegerita'' je italijanska reč za ''olakšano''), a model predstavlja omaž jednom od najvećih automobilskih legendi u slavnoj istoriji ovog brenda: modelu Giulia Sprint GTA iz 1965. godine. Uz opsežnu upotrebu ultralakih materijala, težina modela Giulia GTA je smanjena za do 100 kilograma u poređenju sa modelom Giulia Quadrifoglio i opremljena je nadograđenom verzijom Alfa Romeo 2.9 V6 Bi-Turbo motora od 540KS sa najboljom specifičnom snagom u klasi od 187 KS/L. Takođe pruža izvanredne performanse u pogledu prolaznog vremena na stazi i njegovog ubrzanja. Aerodinamika je specijalno napravljena, oslanjajući se na tehničku ekspertizu direktno iz Formule 1, zahvaljujući sinergiji sa kompanijom Sauber Engineering.
    • Post in Fiat 500 / Fiat 500e
      Novi 500 je dobio svoju 19. nagradu, ovoga puta u Belgiji gde je proglašen za ''Najbolji automobil 2021.'' u kategoriji malih električnih automobila, na osnovu glasanja čitalaca časopisa Le Moniteur Automobile, jednog od najvažnijih automobilskih medija u Belgiji. Ova nagrada, koju časopis dodeljuje prvi put, odražava preferencije čitalaca, koji su odlučno glasali za legendarni Fiat model. Čitaoci časopisa Le Moniteur Automobile su pohvalili legendarni dizajn modela, kao i široku ponudu ponuđenih karoserija (hečbek, kabriolet i 3+1), potvrđujući da je Novi 500 istinski poželjan automobil.
       
      Nagrada se pridružuje mnogim trofejima koje je osvojio Novi 500; među kojima su ''Zeleni automobil'' u okviru Automobilske nagrade Francuske 2020. i ''Automobil godine i najbolji mali električni automobil'' časopisa Driving Electric. Pored ovih prestižnih međunarodnih priznanja, takođe je osvojio nagradu ''Najbolji dizajn 2020.'' nemačkog magazina Auto Motor und Sport i ''Najbolji konceptualni dizajn'' u okviru poznate međunarodne Red Dot nagrade za dizajn.
       
      Novi 500 se s ponosom proizvodi u Italiji u - kompletno novoj - fabrici Mirafiori u Torinu, centru izvrsnosti za proizvodnju električnih vozila, u koji se model 500 vratio nakon 50 godina. Fabrika Mirafiori je deo Fiat ekosistema u čijem centru je Novi 500. Ekosistem obuhvata V2G ''Vehicle-to-Grid'' - najveći centar elektrifikacjie u Evropi - zahvaljujući kome električna vozila na baterije mogu da skladište energiju, koja onda može da se vrati u gradsku mrežu u slučaju veće potražnje korisnika. Stellantis&You Torino, mesto napravljeno da uzdrma tržište: kao novo lice mobilnosti.  

      Novi 500 je najprodavaniji automobil sa tržišnim udelom od 24% u segmentu gradskih automobila u Evropi, lider na tržištu električnih gradskih automobila u 13 država i najprodavaniji na celom tržištu električnih vozila u Italiji. Pored toga, nakon predstavljanja u Evropi, Izraelu i Brazilu, Novi 500 je na putu da postane prvi globalni, ''all-in'', potpuno električni, gradski automobil.
    • Post in Alfa Romeo Giulia
      Alfa Romeo Giulia osvojila je prvo mesto u tri kategorije na takmičenju za ''Sport Auto'' nagradu. Ovaj uspeh potvrđuje da je italijanski sedan jedan od najpopularnijih automobila među čitaocima istaknutog specijalizovanog magazina Sport Auto, koji je redovno dodeljivao nagrade modelu Alfa Romeo Giulia prethodnih godina. 
       
      ''Sport Auto'' nagrada odlično oslikava raspoloženje ljubitelja sportskih automobila u Nemačkoj, gde je entuzijazam za modelom Alfa Romeo Giulia neprekidan. U kategoriji ''Sedani/karavani serijske proizvodnje sa cenom ispod 75.000 evra'' za uvozne automobile, prvo mesto osvojila je Alfa Romeo Giulia 2.0 Veloce sa 280 KS. Po peti put za redom, model Giulia Quadrifoglio osvojio je prvo mesto u kategoriji ''Sedani/karavani serijske proizvodnje sa cenom ispod 100.000 evra''. Model Giulia Quadrifoglio opremljen je Alfa Romeo 2,9 V6 Bi-Turbo motorom od 510 KS.

      U konkurenciji uvoznih automobila za titulu ''Sedani/karavani serijske produkcije s cenom preko 100.000 evra'', većina čitalaca glasala je za model Alfa Romeo Giulia GTA. Proizveden je u samo 500 numerisanih primeraka, a poznati akronim u nazivu modela Giulia GTA. ''Gran Turismo Alleggerita'', omaž je jednom od najlegendarnijih automobila u slavnoj istoriji brenda: modelu Giulia Sprint GTA iz 1965. Sa opsežnom upotrebom ultralakih materijala, težina modela Giulia GTA je smanjenja za 100 kg u poređenju sa modelom Giulia Quadrifoglio, a pokreće je unapređena verzija Alfa Romeo 2.9 V6 Bi-Turbo motora od 540 KS, sa najboljim u klasi odnosom težine i snage od 187 KS/L. Takođe isporučuje izvanredne performanse na stazi, u pogledu vremena i ubrzanja. Aerodinamika je posebno dizajnirana, uz pomoć iskustva dobijenog direktno iz Formule 1, zahvaljujući saradnji sa kompanijom Sauber Engineering. 

      Takmičenje za ''Sport Auto'' nagradu za 2021. ove godine je održano po 29. put. Više od 15.400 čitalaca magazina Sport Auto iskazalo je svoje mišljenje glasajući na izboru od 234 automobila, u 28 kategorija.
    • Post in Pada taksa preko 2000 kubika?
      Od 1. januara 2022. automobili će se prilikom registracije oporezivati prema godini proizvodnje, umesto po kubikaži, najavio je danas u Skupštini Srbije ministar finasija Siniša Mali.
       
      ''Zajedno sa predlogom budžeta za 2022. godinu pred vama će biti predlozi izmene zakona o imovini i prenosu apsolutnih prava čime ćemo predložiti kako da rešimo ovaj problem, jer smo imali mnogo komentara građana i drugih kojima postojeće rešenje nije logično'', rekao je Mali. On je tako odgovorio na poslaničko pitanje da li može da se prilikom oporezivanja vozila primenjuje pravedniji model umesto postojećeg zbog koga se dešava da visina poreza prevazilazi tržišnu vrednost vozila, jer se porez naplaćuje po zapremini motora. ''Samo zakonsko rešenje omogućiće da se postupak završi mnogo brže i jednostavnije. Taj će problem biti rešen do kraja godine i od 1. januara 2022. godine počećemo da primenjujemo to rešenje'', rekao je Mali.
    • Post in Maserati Levante
      Maserati je predstavio novu verziju Levantea pod nazivom F Tributo Special Edition. Radi se o verziji ekskluzivno namenjenoj američkom i kanadskom tržištu, koja je proizvedena u čast Maseratijeve istorije u motosportu, kao i u čast legendarnog vozača Juana Manuela Fangio, koji je vozio Maserati 250F u Formuli 1. Fangio je ostvario niz pobeda sa Maseratijem i sa njim postao svetski šampion 1957. godine.

      Levante F Tributo Special Edition je dostupan u ekskluzivnoj crvenoj boji pod nazivom Rosso Tributo. Maserati je pripremio žuta kočiona kliješta za Levante, kao i žute detalje za felne, što se povezuje sa bojama Fangiovog bolida Maserati 250F. Levante F Tributo Special Edition je dobio 21-inčne Anteo felne u sjajnoj crnoj boji. Maseratijevi logotipi na zadnjim panelima su u boji karoserije. Unikatne ''Fangio boje'' prisutne su i u unutrašnjosti presvučenoj Pieno Fiore kožom, dok kontrast prave crveni i žuti konac. Levante F Tributo košta 106.590 dolara (91.900 evra).

      Sve fotografije možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Maserati Ghibli
      Maserati je predstavio novu verziju sedana Ghibli pod nazivom F Tributo Special Edition.
      Radi se o verziji ekskluzivno namenjenoj američkom i kanadskom tržištu, koja je proizvedena u čast Maseratijeve istorije u motosportu, kao i u čast legendarnog vozača Juana Manuela Fangio, koji je vozio Maserati 250F u Formuli 1. Fangio je ostvario niz pobeda sa Maseratijem i sa njim postao svetski šampion 1957. godine.

      Ghibli F Tributo Special Edition je dostupan u ekskluzivnoj plavoj boji pod nazivom Azzurro Tributo. Maserati je pripremio žuta kočiona kliješta za Ghibli, kao i žute detalje za felne, što se povezuje sa bojama Fangiovog bolida Maserati 250F. Ghibli F Tributo Special Edition je dobio 21-inčne Titano felge u sjajnoj crnoj boji. Maseratijevi logotipi na zadnjim panelima su u boji karoserije. Unikatne ''Fangio boje'' prisutne su i u unutrašnjosti presvučenoj Pieno Fiore kožom, dok kontrast prave crveni i žuti konac.
      Ghibli F Tributo košta 101.390 dolara (87.400 evra).

      Sve fotografije možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • Problem je na drugoj strani. Cetkice su problem. Popravio sam ih dosta
    • Slusam konkretne primere problema na putu  (u pomenutoj kombinaciji projektor+bela 4300K sijalica). Vozim ih na 2 auta evo vec skoro 14 godina (uz gomilu ljudi koje znam), od Italije, preko celog naseg regiona, do Turske - bukvalno ni jedan jedini problem u saobracaju, prilikom redovnih kontrola, itd... A ne da nije bilo problema, nego nikoga ne tangira kao "lanjski" sneg... Iako mi znacajno olaksavaju nocnu voznju, naravno da bi ih prvi skinuo u slucaju bilo kakvih problema i opet corio sa halogenim. A dok sam se naslusao raznoraznih prica za tih deceniju i po, slatko i bezbedno se navozah sa istim  . U gepeku su mi uvek i dve halogene H1 (rezerva za duga i oborena), koje se za ne daj Boze, namontiraju za minut po faru i auto cas posla vraca na fabriku. A ako poredimo, jeftini aftermarket LED od par diodica i Voltin luk xenon sijalice - iz mog iskustva nisu ni za u istu recenicu po kvalitetu, sirini i daljini snopa. Halogene su bar stepenik-dva ispod. Cena solidnog seta danas smesna - od pocetnih preko 200 EUR koliko smo placali u startu, sada kostaju 50% vise nego par pomenutih pojacanih halogenih, a traju godinama (jos stalno upaljene). Da ne off-ujem dalje, posto je tema o obicnim sijalicama, cisto poredjenje sve 3 tehnologije ako vec trazimo neki upgrade...  
    • 2022. Honda CRF1100L Africa Twin   Honda najavljuje povratak nekoliko popularnih modela motocikala. Na čelu ove grupe je platforma za avanturističke putovanja Africa Twin, uključujući sportsku verziju i Adventure Sports SE - obe se nude ili sa manuelnim menjačem ili Hondinim naprednim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom. Od svog ponovnog uvođenja 2016. godine, legendarna platforma za avanturističke turneje Africa Twin je podvrgnuta stalnim poboljšanjima u cilju ostvarivanja ''Prave avanture'', a to je još jednom slučaj za modelsku godinu 2022.    
    • Peugeot priprema kompaktni Coupe-SUV 4008     Peugeot 4008, o kojem se dugo priča, mogao bi da stigne već ove godine sa elektrifikovanim pogonskim agregatima i nakošenim krovom kao privlačniji brat modela 3008, dodatno naglašavajući premium zaokret francuskog brenda poslednjih godina. Peugeot je ime 4008 koristio na SUV-u baziranom na Mitsubishiju koji se proizvodio od 2012. do 2017. godine. Iako je on zamenjen novim 2008, o povratku pločice 4008 u coupe varijanti se priča od 2018. godine. Model bi mogao da se takmiči s modelima poput Audija Q3 Sportback, BMW-a X2 i Mazde CX-30, ili pristupačnijih modela poput Renaulta Megane Conquest.   Kao što je prikazano na spekulativnoj ilustraciji koju je kreirao Jean Francois Hubert, 4008 bi mogao da izgleda više kao crossover zahvaljujući niskom bočnom profilu, aerodinamičnoj liniji krova i isklesanom profilu sa izraženim lukovima točkova. Rešetka će dobiti novi logotip Peugeota okružen LED prednjim svetlima sa vertikalnim proširenjima na crnom braniku i veštačkim otvorima koji su već viđeni na 308 i obnovljenim 3008/5008. U kabini očekujemo iCockpit koju koristi 3008, što znači 10-inčnu 3D digitalnu instrument tablu i još jedan 10-inčni infotainment ekran osetljiv na dodir. Karakteristike poput ambijentalnog osvetljenja i visokokvalitetnih materijala za presvlake u kombinaciji s visokotehnološkom opremom bi pomogle u tome da se 4008 smatra konkurentom navedenim modelima.   Što se tiče pogonskog sklopa, najnovije glasine sugerišu da bi Coupe-SUV mogao da dobije četiri različite vrste plug-in hibrida, kombinujući 1,6 litarski PureTech benzinski motor sa turbopunjačem i jednim ili dva električna motora i 12.4 kWh litijum-jonskom baterijom. Ako gledamo trenutnu ponudu Peugeota, to bi uključivalo dva PHEV-a sa pogonom na prednje točkove i kombinovanom snagom od 180 KS i 225 KS, uz dva PHEV-a s pogonom na sve točkove i 300 KS i 360 konja. Model bi mogao da dobije i PSE (Peugeot Sport Engineered) varijantu, što bi ga učinilo pravom konkurencijom VW Tiguanu R. Zvanična premijera se očekuje u ovoj godini, a više informacija o modelu imaćemo u narednim mesecima, zajedno sa mogućim fotografijama kamufliranih prototipova.   preuzeto sa - Auto Blog
    • Hennessey Venom F5 oslobodio svih 1.817 konja     Hennessey je pokazao svoj novi korak ka cilju ostvarenja brzine veće od 480 km/h, a reč je o testiranju modela Venom F5. Venom F5 je ''oslobodio'' svih 1.817 KS i dostigao je brzinu veću od 400 km/h, a to je još jedan korak napred ka cilju ovog hiperautomobila da ubrza na više od 483 km/h. Iz Hennesseyja je za magazin Carscoops potvrđeno da je ''testirana stabilnost pri brzini većoj od 400 km/h''. Brzina je itekako impresivna, ali postoje i drugi automobili koji je mogu postići. Ipak, Venom F5 ne namerava da se ovde zaustavi, nego nastavlja svoj put do prelaska granice od 483 km/h, a možda i dostizanja 500 km/h.    
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. Kragujevcanin
      Kragujevcanin
      (56 years old)
    2. Montex
      Montex
      (40 years old)
    3. Nislija
      Nislija
      (38 years old)
    4. sasa024
      sasa024
      (47 years old)
    5. SinisaBB
      SinisaBB
      (44 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...