Jump to content
  • Info

    fb nalog 02.jpg

    Za pisanje na Forumu morate napraviti nalog, ili koristiti svoj FB nalog. Da napravite svoj korisnički nalog na Forumu (klik na Sign Up) i popunite polja.

    Za korišćenje FB naloga opet klik na ''Sign Up'', izaberite ''Sign In with Facebook'', izaberite da li želite na Forumu da koristite ime sa FB-a, ili želite neko drugo ime, i to je to. Sve ovo klikćete samo prvi put, svaki sledeći put Forum je to automatski upamtio.

    Sa nalogom možete da učestvujete u diskusijama, postavljate slike, video klipove, dobijate notifikacije kroz Browser (da, isto kao na FB-u :) ), šaljete/primate privatne poruke, ''tagujete'' druge ljude kako bi odmah videli Vaš upis... Kao da ste postali deo jedne veeeeelike FB grupe sa trenutno preko 17.000 ljudi sa kojima razmenjujete stavove. :) 

Forums

  1. FLCS Forum

    1. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      363
      posts
    2. 81
      posts
    3. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 28706
      posts
    2. 1973
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5284
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 174352
      posts
    2. 33977
      posts
    3. 75633
      posts
    4. 8580
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      16797
      posts
    6. 18931
      posts
    7. Uradi sam

      Korak po korak do rešavanja nekog problema...

      11969
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 7812
      posts
    2. 5347
      posts
    3. 3776
      posts
    4. 17384
      posts
    5. 29285
      posts
    6. 40123
      posts
    7. 3717
      posts
    8. 8502
      posts
    9. 2332
      posts
    10. 2521
      posts
    11. 282
      posts
    12. 5538
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      29465
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      16857
      posts
    3. 9161
      posts
    4. 93260
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      307
      posts
    6. 7298
      posts
    7. 37942
      posts
    8. 3937
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 558
      posts
    2. 2323
      posts
    3. 17
      posts
    4. 2953
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (33655 visits to this link)

    2. Seat Klub Srbija   (19333 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 2
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 9773
      posts
    2. 21217
      posts
    3. 12811
      posts
    4. 2852
      posts
    5. 1877
      posts
    6. 14403
      posts
  • Our picks

    • Opšte je poznato da italijanska policija voli da vidi Ferrarijeve modele na saobraćajnicama i da su pritom najčešće blaži prema ''svojima''. To najbolje demonstrira ova prilično zanimljiva situacija koju je zabeležio YouTuber ''Seen Through Glass''. On je naime pratio ovogodišnju ''Mille Migliju'', na kojoj se uz klasike voze i moderni Ferrari modeli u sklopu karavana ''Ferrari Tribute to Mille Miglia''. U ovom videu tako možemo da vidimo 800KS snažan Ferrari 812 Superfast kojeg sledi Alfa Romeo Giulija Quadrifoglio iz koje je jurnjava i snimana. Oni ubrzo nailaze na policijski automobil. Većina bi pomislila da će divljanje po lokalnim putevima u tom trenutku stati. Ipak, policija u BMW-u maše vozačima objašnjavajući im da slobodno mogu da nastave svoju jurnjavu, što oni i čine preticanjem policijskog automobila...
      • 0 replies
    • Prva pobeda brenda Alfa Romeo na trci Mille Miglia dogodila se 1928. godine, a izdanje iz 2018. bilo je rekordno, uz 450 takmičarskih timova i tri automobila brenda Alfa Romeo koji su zauzeli prva tri mesta: potvrda neraskidive veze sa ''najlepšom trkom na svetu''. Tako je Alfa Romeo bio zvezda događaja i glavni junak u postizanju ove značajne prekretnice, u ulozi sponzora automobilske industrije i ulozi osvajača glavnih nagrada na Aveniji Venecija (Viale Venezia) u Breši: trku Mille Miglia za 2018. godine osvojio je model Alfa Romeo  6C 1500 GS Testa Fissa  sa timomTonkonogi-Rufini (Tonconogy-Ruffini). 

      Na drugom mestu, sa samo osam poena manje od pobednika, našao se impresivan model 6C 1500 Super Sport iz 1928. godine čiju je karoseriju izradila kompanija Stabilimenti Farina i koji je deo kolekcije FCA zbirke nasleđa (FCA Heritage), obično postavljene u Alfa Romeo muzeju. Ovaj automobil je imao trkački broj 30, koji je poneo i njegov rođak prilikom prve pobede za brend Alfa Romeo na trci Mille Miglia sa timom čiji članovi su bili Đuzepe Kampari (Giuseppe Campari) i Đulio Ramponi (Giulio Ramponi) 1928. godine. Vozač tokom događaja bio je Đovani Moćeri (Giovanni Moceri), u timu sa navigatorom Danijelom Bonetijem (Daniele Bonetti). Đovani Moćeri trenutni je nosilac titule sportskog šampiona Grandi Eventi ACI, i uz njegovo ime već stoje upisane pobede na najvećim tradicionalnim takmičenjima klasičnih automobila, od trke Mille Miglia do trka Targa Florio i Coppa d‘Oro delle Dolomiti. 

      Na trećem mestu našao se model Alfa Romeo 6C 1750 SS Zagato kojim je upravljao tim Vesko-Gerini (Vesco-Guerini). Automobili Alfa Romeo koji su učestvovali u trci pod okriljem FCA game nasleđa osvojili su veoma zavidna mesta i svi su završili 36. istorijsko podsećanje na trku Mille Miglia tako što su prešli tradicionalnu rutu Breša-Rim-Breša.
    • Italijanski Romeo Ferraris predstavlja Abarth 500 Baronio, specijalnu seriju posvećenu pilotu Aldu Cerrutiju, poznatom i pod pseudonimom ''Baronio''.
      Ovde imamo Abarth sa 1.4 litarskim turbo motorom pojačanim na 248KS, sa Bilstein amortizerima, 18-inčnim alu točkovima, širim tragom točkova, proširenjima blatobrana, aero paketom, zatamnjenim staklima i svetlima, dvobojnim eksterijerom (opaque black i metallic gray kombinacija), žutom bočnom linijom, kao i doteranim enterijerom (rollbar, detalji od ugljeničnih vlakana, žuti konstrastni detalji...).
    • Pojedini mediji su još ranije pisali da će Alfa Romeo ponuditi i svog rivala Audiju A5 Coupe, BMW-u Serije 4 Coupe i Mercedesu C klase Coupe, a nove informacije iz britanskih medija kažu da će zvanična najava tog Alfinog automobila navodno biti sledećeg meseca. Tačnije, Sergio Marchionne će to navodno potvrditi na događaju koji će se održati na Balocco test stazi u Italiji.
       
      Kako bilo, u pitanju je Giulia u Coupe izdanju, mada neki izvori navode da će taj model možda vratiti na scenu naziv Sprint ili GTV. Giulia Coupe bi trebalo da dobije već poznate motore iz standardne Giulije, uključujući i V6 sa 510KS za Quadrifoglio verziju. Međutim, zanimljive su i glasine o još jačoj varijanti, i to sa oko 650KS (što će biti i najsnažniji serijski model u istoriji Alfa Romea). Ta verzija bi u stvari imala hibridni pogon, sa tehnologijom iz Formule 1, u formi ERS sistema (energy recovery system), koji bi mogao da bude adaptacija HY-KERS-a iz LaFerrarija. Ni tu nije kraj, jer se u Alfi navodno razmatra i mogućnost još jedne hibridne verzije, i to sa 2.0 litarskim benzincem i kombinovanom snagom od oko 350KS. Zanimljive su i nezvanične vesti o tome da će Alfa Romeo ponuditi i Giuliju Coupe sa petora vrata, kao rivala Audiju A5 Sportback i BMW-u Serije 4 Gran Coupe. Kako stvari sada stoje, Giulia Coupe bi u prodaju trebalo da krene tokom 2019. godine.
       
      Takođe, Marchionne će na istom događaju najaviti i novi veliki Alfin SUV koji će u gami zauzeti mesto iznada Stelvia. Neke ranije glasine kažu da bi njegov naziv mogao da bude Castello, a u pitanju je najveći Alfin model ikada. Vesti kažu da će Castello (ili kako će se već zvati) imati mild hybrid tehnologiju, električni turbo i 48-voltni sistem. Vozilo će raspolagati sa oko 400KS (imaće 2.0 litarski turbo benzinac), a najverovatnije će koristiti platformu Stelvia. Ovaj veliki SUV će se u prodaji naći krajem 2019. godine, pri čemu će se kao opcija verovatno nuditi i verzija sa sedam sedišta.
    • Fiat je saopštio da je u fabrici Tychy u Poljskoj proizveden 2-milioniti Fiat 500 koji je inače tamo počeo da se pravi 2007. godine (sada se proizvodi preko 200.000 komada godišnje, uključujući i Abarth verzije). Jubilarac je inače Fiat 500C Collezione, kabriolet verzija sa dvobojnim eksterijerom (kombinacija bele i sive boje), koju pokreće TwinAir Turbo benzinski motor sa 85KS. Automobil je namenjem kupcu iz Italije, a deo paketa čine i alu točkovi od 16 inča, hromirani detalji i ''Collezione'' oznake. Italijani navode i da se Fiat 500 prodaje u više od 100 zemalja, kao i da se više od 80% svih proizvedenih primeraka proda van Italije.
      Za proteklih 11 godina je predstavljeno preko 30 specijalnih edicija ovog modela (Fiat i Abarth zajedno), a u prvom kvartalu ove godine Fiat 500 je tržišni lider u svom segmentu u devet zemalja (Velika Britanija, Španija, Belgija, Švajcarska, Portugal, Austrija, Mađarska, Hrvatska i Slovenija).
    • Lancia je nekada, tokom svoje bogate istorije, proizvodila legendarne automobile. Modeli kao što su klasična Aurelia, reli mašine Delta Integrale i naravno, Stratos superautomobil. Linija Thema, možda nije rangirana toliko visoko među njima, što ipak ne možemo reći za ovaj posebni primerak.
      Porodični sedan srednje veličine baziran je na identičnoj arhitekturi kao i Fiat Croma, Alfa Romeo 164 i Saab 9000. Model je imao veoma stilsku karoseriju kreiranu od strane brenda Italdesign, dok je njegovu karavan varijantu stilizovao Pininfarina lično.

      Većina ovih modela proizvedena je između 1984. i 1994. godine, a serija je dolazila sa velikim izborom motora. U ponudi su bili V6 i dizeli, ali Thema 8.32 verzija se isticala od svih u taboru. Ovaj automobil poseduje V8 motor iz modela Ferrari 308 i Mondial, rekalibriran naravno, kako bi obavljao svoje nove dužnosti.
      Masivni motor 32 valve, odnosno četiri ventila po cilindru, stvarao je svega 212 ks i 285 Nm obrtnog momenta. Ovo možda ne deluje previše po današnjim standardima, ali tada je 964 generacija Porsche 911 modela, koja je došla godinu dana nakon ovog automobila, nudila jedva nešto više, sa 247 ks i 229 Nm obrtnog momenta. Međutim, ovo je bilo sasvim dovoljno kako bi katapultiralo Thema 8.32 model do stotke iz stanja miraovanja, za samo 6.8 sekundi i obezbedi mu maksimalnu brzinu od 240 km/h. Ovo možda nije impresivna brzina kao ona koju je dostizao originalni BMW M5, ali je svakako bila veća od one koju je razvijao M535i. Poslednjepomenuti model posedovao je manje snažan motor, dobar za 215 ks, ali je isti razvijao identičan broj obrtaja kao i Lancia, s tim, što mu je za sprint do stotke, bilo potrebno 7.2 sekude i dostizao je maksimalnu brzinu od 230 km/h.

      Ovaj legendardni istorijski model poseduje cenu od 24.000 evra, što nikako nije malo, ali ovaj Ferrari napajani Thema model definitivno predstavlja retku zver, koja drži cenu.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. Bule13
      Bule13
      (24 years old)
    2. Cvorke
      Cvorke
      (28 years old)
    3. Daki9616
      Daki9616
      (38 years old)
    4. FANDJO92
      FANDJO92
      (26 years old)
×