Jump to content

Forums

  1. FLCS Forum

    1. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      392
      posts
    2. 94
      posts
    3. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 28741
      posts
    2. 1951
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5347
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 178242
      posts
    2. 35412
      posts
    3. 77710
      posts
    4. 8722
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      17079
      posts
    6. 19208
      posts
    7. Uradi sam

      Korak po korak do rešavanja nekog problema...

      12141
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8010
      posts
    2. 5459
      posts
    3. 3798
      posts
    4. 17725
      posts
    5. 29876
      posts
    6. 40890
      posts
    7. 3944
      posts
    8. 8773
      posts
    9. 2429
      posts
    10. 2576
      posts
    11. 365
      posts
    12. 5605
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      30817
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      19520
      posts
    3. 10417
      posts
    4. 96585
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      308
      posts
    6. 7874
      posts
    7. 38949
      posts
    8. 4088
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 561
      posts
    2. 2435
      posts
    3. 2843
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (37075 visits to this link)

    2. Seat Klub Srbija   (22250 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 2
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 10376
      posts
    2. 21627
      posts
    3. 13018
      posts
    4. 2893
      posts
    5. 1927
      posts
    6. 14523
      posts
  • Our picks

    • Pozivamo vlasnike vozila svih FCA brendova (Fiat / Fiat Professional / Alfa Romeo / Lancia / Chrysler / Jeep) da dođu u ovlašćeni servis na besplatnu zimsku proveru vozila!  Akcija traje do 31.12.2018. Važi i za vozila van garantnog roka.

      Pod besplatnom proverom podrazumevamo proveru vozila u 11 tačaka:
       
      Kontrola centrale ubrizgavanja - Examinerom- WYTECH;
      Provera stanja pneumatika;
      Provera akumulatora;
      Provera ventilacionog (rashladnog) sistema, rashladne tečnosti;
      Provera nivoa ulja u motoru;
      Provera kočionog sistema (nivo ulja, vizuelni pregled prednjih kočnica);
      Kontrola metlica brisača;
      Kontrola prednje svetlosne grupe i signalizacije;
      Kontrola trapa (prednjeg, zadnjeg);
      Kontrola upravljačkog sistema;
      Vizuelni pregled vozila;  

      U slučaju konstatovanja kvara, vlasnici vozila imaju 10% popusta na rad i 10% popusta na originalne rezervne delove za otklanjanje detektovanog kvara ako žele da se popravka uradi. Ponuda važi i za vozila van garantnog roka.
      • 0 replies
    • Kris Bengl, američki dizajner, proslavio se kao šef dizajna BMW-a, Mini-ja i Rolls-Roycea, večno ćemo ga pamtiti po ''Benglovoj BMW petici'' (E60). A, ovde je reč o prelepeom kupeu, privlačnoj transformaciji modela Fiat Tipo, ''Evropskog automobila 1989. godine''. Bengl je dizajnirao u sklopu ''Centre Stilo Fiat'', a za sportski skockani enterijer je zaslužan Pininfarina.

      Mada ''konfekcijska'' koncepcija na Fiatovoj koncernskoj platformi, na kojoj su bili postavljeni i Alfa Romeo 155 i Lancia Dedra, poprečno postavljen motor i prednji pogon nisu bili ''preporuka'' za sportski užitak (to se prigovaralo i 155-ici), napravljen je uzbudljiv kupe kompaktnih dimenzija (4250 x 1768 x 1340 mm).

      Iznenađenja, ni razočarenja nije moglo da bude, jer je koncepcija već proverena i usavršena u Tipu, a Italijani su majstori za tjuniranje. Fiat Coupe, koji je predstavljen pre 25 godina, bio je ''vau'' spolja i unutra, gde su sportski komfor i stil naglašavala sedišta Recaro. Izgledao je, zaista, poput umanjenog i jeftinijeg Ferrarija.

      A da nije bio ''fejk'' sportista, kakve su voleli da proizvode Ford, Opel, Renault..., potvrdio je već osnovni model 1.8 16v. Sa ''zdravih'' 131KS do stotke je stizao za 9.1s i mogao, zahvaljujući niskoj silueti i maloj čelnoj površini, više nego dobrom koeficijentu otpora vazduha 0.34, respektabilnih 205 km/h. Nije, dakle, bio šala...

      Top-gun model je imao motor 2.0 20v Turbo (220KS, 6.3s, 250 km/h u verziji sa 6 brzina, odnosno 240 km/h sa menjačem sa 5 brzina). Taj model je imao i samokočni diferencijal Getrag i kočnice Brembo. Do kraja 1993. godine proizvedeno je 119 primeraka a pravi tržišni start je usledio početkom 1994. godine. Te godine je proizvedeno 17.619 primeraka, a do kraja ''života'' proizvodnja je dostigla, za taj tip vozila, lepih 72.762 primerka. Nažalost to je bila i ''labudova pesma'' Fiatovih ''sportiva'', slavne serije kupea iz Torina i nije dobio naslednika. Poslednji je proizveden u decembru 2000. godine.
    • Obilna kiša i vetar u centralnoj Italiji nisu sprečili dve hiljade strastvenih ljubitelja Abarth brenda da prisustvuju danu posvećenom Fiartovoj škorpiji. Na stazi Valelunga 32 kilometra severno od Rima stigli su ''Abartovci'' iz Austrije, Francuske, Portugala, Velike Britanije, Francuske, Nemačke i drugih evropskih zemalja.

      Na Rimskom putu pored staze je bilo izloženo oko 500 Abart automobila, a neki od njih su se okušali i na novom asfaltu legendarne staze koja bi lako mogla da bude domaćin i F1 trke. Tu su se našle Abarth verzije porodice 500, potom Grande Punta, te spektakularni Abarth 131 Rally, poslednji Fiat koji je osvojio Svetski reli šampionat. Ljubitelji čuvene Škorpije su imali priliku i da testiraju Abarth 595 i Abarth 124 Spider, na stazi i putu, dok su im pravo reli iskustvo doneli profesionalni vozači u Abarth 124 Rally koji je osvojio R-GT Svetski kup.
      • 0 replies
    • Predstavljanje novog modela Fiat 500 Collezione, specijalne serije Fiata inspirisane jesenim tonovima, sa novim i neočekivanim kombinacijama boja i materijala, održano je u robnoj kući Rinascente u Milanu. Kako bi lansirao novu modnu zvezdu, Fiat je odlučio da se udruži sa još jednim vodećim imenom u svetu stila i mode - L'Uomo Vogue - sa kojim deli iste vrednosti po pitanju elegancije i pažnje za detalje.

      Tokom više od pola veka, ova dva italijanska brenda pružila su ogroman doprinos svetu stila i dizajna, postavljajući nove trendove i izvozeći italijansku izuzetnost širom sveta, postavši međunarodno priznatne ikone u tom procesu. Oba brenda su pratila, odražavala i ponekad uticala na potrošačke navike i životne stilove u Italiji i širom sveta, i pre svega, izvezli su duh Italije po celoj planeti.
      Događaju su prisustvovali Luka Napolitano, direktor brendova Fiat i Abarth za region EMEA, i Emanuel Farneti, glavni urednik časopisa L'Uomo Vogue i Vogue Italia.

      Dizajniran od strane Centro Stile Fiat, novi 500 Collezione nasleđuje specijalnu seriju osmišljenu za prolećnu sezonu, prateći modne sezone sa novom inspiracijom koja će sigurno očarati sve koji žele da se istaknu stilom, kao i ljubitelje prefinjenog izgleda i vanvremenog stila. Ova moderna, povezana klijentela uživa u svemu što urbana kultura i društvo mogu da ponude. Dostupan je u hečbek verziji sa staklenim krovom u standardnoj varijanti, kao i u kabriolet verziji sa mekim sivim krovom, i sa ponosom nosi jedinstvene, originalne boje, kao što je ''Brunello'' u dve nijanse, sa kontrastom boja Opera Maroon i Carrara Grey.
      I enterijer i eksterijer su ukrašeni detaljima boje bakra, od instrument table preko ukrasnih linija, do aluminijumskih felni od 16-inča, i ekskluzivnih sadržaja, izvrsnog enterijera sa pin-stripe tkaninom, a kao završni detalj elegancije ovog automobila, tu je hromirani logo ''Collezione'' ispisan kurzivom na poklopcu prtljažnika.
    • Fiat Concept Car za 2018 Sao Paulo Motor Show
      Po svemu sudeći, u pitanju je SUV na bazi Fiata Toro, dok je njegova premijera najavljena za 6. novembar...
       
       
       
      • 6 replies
    • Na jesen sledeće godine se očekuje Alfa Romeo Giulietta nove generacije. Još uvek aktuelni model (Tipo 940) je predstavljen 2010. i pokazao je uverljive osobine na testu. Nudi se i u sportskim verzijama, ali je već dugo na tržištu. Dakle, nova Giulietta se očekuje za otprilike godinu dana i biće skraćena verzija novog, uglednog modela Giulia. Prva ilustracija, koju donosi ''Autozeitung.de'', u blago povećanim gabaritima aktuelnog modela biće atraktivniji i ''oštriji''.

      I novi italijanski adut pokazaće da su se preračunali oni koji su predvideli kraj dizelaša. Naime, benzinska uzdanica biće turbo 2.0 litarski motor sa direktnim ubrizgavanjem snage 200KS, ali glavni tržišni adut biće turbodizelaš 2.2 JTDM, koji će se nuditi u četiri nivoa snage: 136, 150, 180 i 210KS. Budući da će koristiti skraćenu platformu Giulije, biće mesta i za V6 motor. Sa tim twin-turbobenzinskim pogonom senzacija će biti ''top-gun'' model Quadrifoglio Verde sa čak 333KS i pogonom 4x4 (Q4). To će biti ''penicilin'' za Golf R, Civic Type R & kompaniju...
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. kristijan temerin
      kristijan temerin
      (33 years old)
    2. Marija93
      Marija93
      (25 years old)
    3. Miki
      Miki
      (26 years old)
    4. milli-89
      milli-89
      (29 years old)
×