Jump to content

Forums

  1. FLCS Forum

    1. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      379
      posts
    2. 86
      posts
    3. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 28726
      posts
    2. 1977
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5311
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 176353
      posts
    2. 34555
      posts
    3. 76540
      posts
    4. 8687
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      16935
      posts
    6. 19102
      posts
    7. Uradi sam

      Korak po korak do rešavanja nekog problema...

      12044
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 7871
      posts
    2. 5418
      posts
    3. 3789
      posts
    4. 17603
      posts
    5. 29639
      posts
    6. 40589
      posts
    7. 3861
      posts
    8. 8625
      posts
    9. 2350
      posts
    10. 2558
      posts
    11. 322
      posts
    12. 5581
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      30293
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      18103
      posts
    3. 9764
      posts
    4. 95461
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      307
      posts
    6. 7499
      posts
    7. 38432
      posts
    8. 4063
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 561
      posts
    2. 2381
      posts
    3. 2821
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (35390 visits to this link)

    2. Seat Klub Srbija   (20781 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 2
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 10082
      posts
    2. 21381
      posts
    3. 12896
      posts
    4. 2863
      posts
    5. 1912
      posts
    6. 14497
      posts
  • Our picks

    • Osim restilizovanog Jeepa Renegade koji je promovisan na poslednjem sajmu u Torinu, kompanija FCA je pripremila i blago obnovljenu verziju njegovog rođaka - Fiat 500X.Restilizovani 500X se očekuje veoma brzo, što nagoveštavaju i ove ''procurele'' zvanične slike.

      Automobil je dobio izmenjeni zadnji deo (nova svetla i branik), alu točkove novog dizajna, doterani prednji deo vozila (maska, branik, kućišta svetala), kao i modernizovanu unutrašnjost (kvalitetniji materijali i revidirani infotainment sistem, uz Apple CarPlay i Android Auto). Dosadašnji 500X je inače bio dostupan u City look i Off-Road look izdanju, sa gamom benzinskih i dizel motora, sa manuelnim i automatskim menjačima, kao i sa prednjim ili pogonom na sva četiri točka.
      Budući da je obnovljeni Jeep Renegade dobio i osveženu gamu motora, verovatno će to važiti i za 500X facelit. Ovo potonje podrazumeva nove benzince, i to 1.0 litarski trocilindrični agregat sa 120KS/190 Nm, kao i 1.3 litarski četvorocilindraš dostupan u verzijama sa 150KS/270 Nm i 180KS/270 Nm. Novi benzinski motori zadovoljavaju Euro 6/D standarde i poseduju GPF filter (Gasoline Particulate Filter). Kao i kod Jeepa Renegade, i ovde se očekuju unapređeni sistem za automatsko parkiranje (Automatic park assist - park sense), unapređeni sistem za upozorenje na mogućnost čeonog sudara (Forward Collission Warning-Plus), adaptivni tempomat, sistem za nadzor mrtvog ugla (Blind-Spot Monitoring) i sistem za upozorenje od presecanja putanje otpozadi (Rear Cross Path Detection).
    • Ferrari je danas objavio ''teaser'' sliku novog modela koji će premijeru imati 17. septembra. Za sada je poznato da je autombil razvijen pod kodnom oznakom F176, a budući da će imati ekstremno mali prednji vetrobran pretpostavlja se da je reč o speedsteru. Neke glasine kažu da će automobil navodno poneti naziv 812 Monza kao i da je napravljen na bazi modela 812 Superfast. Standardni 812 Superfast pokreće 6.5 litarski V12 sa 788KS i 718 Nm, a za sada nije poznato da li će u modelu F176 / 812 Monza možda dobiti više snage. Takođe, očkeuje se da će ovaj model biti napravljen u ograničenoj seriji, a ne bi bilo iznenađenje da su svi primerci već unapred prodati... 
      • 0 replies
    • Italijanska ekipa ''Teknodom sport'' konačno je predstavila je dugo očekivani model Fiat Tipo TCR, novi brend u TCR svetu, auto koji priprema za takmičenje u ''TCR Italija''. Automobil je razvijan godinu dana, a prvi put je viđen na stazi Adrija početkom godine. Automobil je u potpunosti projektovan i izrađen u radionicama Teknodoma, pod tehničkim vođstvom Roberta Zampjerija, glavnog test vozača Abarta. Pokreće ga 1.75-litarski turbo motor koji se već nalazi u modelu Giulietta TCR, a prenos snage vrši se preko ''Sadev'' sekvencijalnog menjača koji koriste i Honda Civic i automobili VW grupe. Teknodom sport je već pokazao svoje sposobnosti u izradi, razvoju i turing trkama. Na stazu je u nacionalnom TCR šampionatu 2016. izveo Alfa Romeo MiTo i sa njim osvojio odgovarajuću titulu, dok je sa Opel Astrom TCR pobedio u tri trke TCR Italija 2017. Auto su vozila braća Kevin i Džonatan Đakon.
       
      Ekipa je ušla u homologacionu proceduru pred TCR tehničkim odsekom i planira da nastupi sa Tipom u TCR Italija čim automobilu bude izdata provizorna homologacija. Kevin i Džonatan Đakon testirali su ovaj automobil. ''Veoma smo ponosni'', kaže Kevin. ''Auto je odlično napravljen i ima veliki potencijal. Trenutno testiramo sa različitim vrstama guma, jer nam je plan da ga prodajemo timovima koji se trkaju u različitim TCR serijama. Pravimo još dva automobila, jer imamo zahteve iz Turske i Južne Amerike''. Direktor ekipe Domicijano Đakon najavio je da bi auto mogao da košta manje od 100.000 evra, što je cena za oko 30.000 niža od one konkurentskih modela. Teknodom planira da na autodromu Adrija organizuje prezentaciju i test automobila za sve potencijalne klijente.
    • Pozivamo vlasnike vozila svih FCA brendova (Fiat / Fiat Professional / Alfa Romeo / Lancia/ Chrysler / Jeep) da dođu u ovlašćeni servis na besplatnu letnju proveru vozila! Akcija traje do 31.08.2018. Važi i za vozila van garantnog roka.

      Pod besplatnom proverom podrazumevamo proveru vozila u 11 tačaka:
       
      Kontrola centrale ubrizgavanja - Examinerom - WYTECH;
      Provera stanja pneumatika;
      Provera akumulatora;
      Provera ventilacionog (rashladnog) sistema, rashladne tečnosti;
      Provera nivoa ulja u motoru;
      Provera kočionog sistema (nivo ulja, vizuelni pregled prednjih kočnica);
      Kontrola metlica brisača;
      Kontrola prednje svetlosne grupe i signalizacije;
      Kontrola trapa (prednjeg, zadnjeg);
      Kontrola upravljačkog sistema;
      Vizuelni pregled vozila;  

      U slučaju konstatovanja kvara, vlasnici vozila imaju 10% popusta na rad i 10% popusta na originalne rezervne delove za otklanjanje detektovanog kvara. Ponuda važi i za vozila van garantnog roka.
      • 0 replies
    • Umanjeni Levante, upregnut Ferrarijevim 3.0 V6 motorom sa 430KS i najboljim odnosom snage i mase u klasi, stiže do 2022. Šef korporacije ''Fiat-Chrysler Automobiles'', u okviru koje je i slavni Maserati, najavio je temeljitu obnovu game u sledećim godinama. Do 2022. očekuju se novi modeli Ghibli i Quattroporte, a posebno je zanimljiva najava baby SUV-a.
      Prema najavama, model kome još nije objavljeno ime, imaće raspored mase napred/pozadi 50:50, s naprednom, laganom platformom koja će obezbediti najpovoljniji odnos snage i mase u klasi. Verovatno će ga pokretati Ferrarijev bi-turbo benzinac 3.0 V6 sa 430KS i 580 Nm.
      • 0 replies
    • Proizvođač super automobila iz Maranela, kompanija Ferrari, prošle godine je proslavila svoj sedamdeseti rođendan, s obzirom da je osnovana 1947. godine. Međutim, njen osnivač Enco Ferari, i njegova ''konjušnica'' su učestvovali na trkama mnogo pre toga. Naime, pre nego što je počeo da proizvodi sopstvene automobile i pre nego što je počeo Drugi svetski rat, Enco je vozio automobile kompanije Alfa Romeo. Najpoznatiji među njima svakako je legendardni Tipo B. Pored toga što je bio jedan od najuspešnijih trkačkih automobila u periodu pre i tokom Drugog svetskog rata, Tipo B je bio i jedan od prvih automobila sa jednim sedištem i centralnom pozicijom za vozača.

      Iako je ovaj automobil dizajniran od strane poznatog Vitoria Janoa za Alfa Romeo, problemi sa kojima se ta kompanija suočavala tokom 1933. godine su doveli do toga da Tipo B pripadne Ferrariju. Naime, većinu od 46 pobeda koje je ostvario ovaj automobil, postigli su vozači ''kuće propinjućeg konja'', Tacio Nuvolari, Rudolf Karakiola i Luis Širon. U to pobede ubrajamo i 16 od 39 trka za VN. Primerak sa fotografija, sa brojem šasije 5007 ili 500007, vozio je Ričard Šatlvort, britanski pilot. On je vozio ne samo avione već i trkačke automobile. Ovaj Britanac je popularnost stekao usponom na stazi ''Shelsle Walsch'', a kasnije i pobedom na trci za VN u Donigtonu, gde su Šatlvort i njegov Tipo B trku završili pre dva Type 59 Bugattija.

      Poznat i po imenu P3, Tipo B se povukao nakon sezone 1935. Iako se on uspešno ''nosio'' sa modelima ''Silver Arrow'' čiji su proizvođači bili Auto Union i Mercedes-Benz, modeli koji su ga zamenili nisu bili dorasli nemačkoj mašineriji. Alfa nije pobedila ni na jednoj trci sve dok nije počeo Drugi svetski rat, zbog koga su bile odložene sve trke. Alfa Romeo nije pobedila ni nakon toga, sve go 1950. godine, a Ferrari je pobedio tek godinu dana kasnije. Prema tome, možemo slobodno reći da je Tipo B jedan od legendi auto-moto sporta i automobilske industrije uopšte.
      • 0 replies
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. Boki30Bg
      Boki30Bg
      (39 years old)
    2. cuno
      cuno
      (43 years old)
    3. GIGGOLO
      GIGGOLO
      (31 years old)
    4. m4rtin.h4ns
      m4rtin.h4ns
      (29 years old)
    5. PuntoZile
      PuntoZile
      (30 years old)
×