Jump to content
FAS Euroauto Goran
  1. FLCS Forum

    1. Ako ne znate gde da otvorite svoju temu...

      ...uradite to ovde, a Administracija foruma će je zatim prebaciti gde treba. :)

      198
      posts
    2. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      660
      posts
    3. 161
      posts
    4. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 29714
      posts
    2. 2051
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5783
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 212522
      posts
    2. 48573
      posts
    3. 97010
      posts
    4. 9477
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      19391
      posts
    6. 21564
      posts
    7. 14247
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8518
      posts
    2. 7066
      posts
    3. 3861
      posts
    4. 19176
      posts
    5. 32879
      posts
    6. 45349
      posts
    7. 6724
      posts
    8. 10499
      posts
    9. 1481
      posts
    10. 3267
      posts
    11. 3269
      posts
    12. 803
      posts
    13. 6300
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      36403
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      37220
      posts
    3. 23767
      posts
    4. 112678
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      319
      posts
    6. 14135
      posts
    7. 59557
      posts
    8. 5222
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 573
      posts
    2. 2983
      posts
    3. 2951
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (106514 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 4
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 11552
      posts
    2. 23026
      posts
    3. 14083
      posts
    4. 3059
      posts
    5. 2143
      posts
    6. 15686
      posts

 

 



  • Our picks

    • Post in FCA električni automobili / Stellantis električni automobili
      Jeep je najavio sveobuhvatni plan za svoju sledeću generaciju potpuno električnih 4xe vozila, u okviru održive transformacije kojom planira da postane vodeći brend električnih terenaca u svetu.
      Plan, koji je predstavljen na YouTube kanalu brenda, poziva na predstavljanje četiri potpuno električna terenaca u Severnoj Americi i Evropi do kraja 2025. Kao deo tekućeg sveobuhvatnog plana, 50% modela brenda Jeep koji se prodaju u SAD-u će biti potpuno električni do 2030. godine, dok će 100% modela koji se prodaju u Evropi biti potpuno električni do iste godine. Plan u potpunosti podržava ciljeve neto nulte emisije ugljen-dioksida koje je postavio Stellantis u okviru svog dugoročnog strateškog plana ''Dare Forward 2030''.

      ''Podstaknuti uspehom našeg elektrifikovanog 4xe portfolija u Severnoj Americi i Evropi, pravimo i razvijamo najsposobnije i najodrživije Jeep terence do sada, na našem putu da postanemo vodeći brend terenaca nultih emisija na svetu'', rekao je Kristijan Munije, glavni izvršni direktor brenda Jeep. ''Ova strategija orijentisana na budućnost će osigurati da milioni ljubitelja Jeep vozila nastave da imaju planetu koju mogu da istražuju, prigrle i zaštite. Elektrifikacija je odlična za naš brend, čineći ga još sposobnijim, uzbudljivijim, održivijim i zabavnijim''.

      Jeep je pokazao prve slike dva potpuno električna terenca - potpuno novi Jeep Recon i potpuno novi Wagoneer, sa kodnim imenom Wagoneer S - koji će stići u Severnu Ameriku i druge regione širom sveta, istovremeno potvrđujući da će potpuno novi, potpuno električni Jeep Avenger debitovati u Evropi početkom sledeće godine.

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
    • 4xe dan brenda Jeep
      Jeep ubrzava svoj napredak ka slobodi sa nultim emisijama i imaće više najava o svojim planovima za elektrifikaciju tokom događaja Jeep Brand 4xe Day.

      Video prezentacija počeće u četvrtak 8. septembra 2022. u 14.00 po srednjoevropskom vremenu na YouTube kanalu brenda Jeep. Pratite bilo koji od Jeep-ovih naloga na društvenim mrežama za još vesti u susret ovom specijalnom događaju. 
       
      Sa više od 80 godina legendarnog nasleđa, Jeep predstavlja autentični SUV brend koji nudi sposobnost, vrhunsku izradu i prilagodljivost onima koji polaze na posebna putovanja. Brend Jeep otvoreno poziva da živimo život punim plućima nudeći opsežan portfolio vozila koja nastavljaju da vlasnicima pružaju osećaj bezbednosti i sigurnosti, kako bi na svako putovanje pošli samouvereno.

      Gamu Jeep vozila obuhvataju Compass, Compass 4xe, Compass e-Hybrid, Gladiator, Grand Cherokee 4xe, Renegade, Renegade 4xe, Renegade e-Hybrid, Wrangler i Wrangler 4xe. Legendarne sposobnosti terenske vožnje brenda Jeep unapređene su globalnom inicijativom elektrifikacije, kojom se 4xe pretvara u novi 4x4 model na putu ka ostvarenju vizije brenda - slobode s nultim emisijama.

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
      • 1 reply
    • Post in Poslovni rezultati FCA / Stellantis
      Stellantis je objavio rezultate za prvu polovinu 2022. godine sa prilagođenom operativnom maržom od 14.1%, 8 milijardi evra neto dobiti i 5.3 milijardi evra slobodnog keša. Prodaja električnih vozila na globalnom nivou porasla je skoro 50%, Stellantis je među liderima u prodaji električnih vozila u zemljama EU30.

      > Neto prihodi od 88 milijardi evra, za 17% veći u poređenju prvim polugodištem 2021. godine, što oslikava snažno neto formiranje cena, povoljnu ponudu vozila i pozitivne efekte na prevođenje rezultata u stranim valutama.
      > Prilagođeni operativni prihod od 12.4 milijarde evra, za 44% veći u poređenju prvim polugodištem 2021. godine, uz maržu od 14.1%; svih pet regiona (4) ostvarili su dvocifrene marže.
      > Neto dobit od 8 milijardi evra, veća za 34% u poređenju prvim polugodištem 2021. godine.
      > 5.3 milijarde evra slobodnog keša, za porast od 6.5 milijardi evra u poređenju sa prvim polugodištem 2021. godine.
      > Snažna industrijska likvidnost od 59.7 milijardi evra.
      > Stellantis je drugi po prodaji električnih i vozila sa niskom emisijom CO2 na tržištu zemalja EU30; treći na tržištu SAD po prodaji vozila sa niskom emisijom CO2.
      > Prodaja električnih vozila porasla je skoro 50% na globalnom nivou u poređenju sa istim periodom prošle godine, na 136.000 jedinica.

      Carlos Tavares (CEO) kaže: ''U zahtevnom globalnom kontekstu, mi nastavljamo da 'smelo idemo napred' i isporučujemo izvanredne performanse dok implementiramo svoju smelu strategiju elektrifikacije. Zahvaljujući izdržljivosti, agilnosti i preduzetničkom načinu razmišljanja naših zaposlenih, kao i našim inovativnim partnerima, mi oblikujemo Stellantis u tehnološku kompaniju za održivu mobilnost koja je spremna da se nosi sa izazovima budućnosti. Želeo bih da izrazim svoju iskrenu zahvalnost svim zaposlenima kompanije Stellantis za njihov predan rad i doprinos koji su dali ovim rezultatima.''
       
      Strateški plan 'Dare Forward 2030' kompanije Stellantis napreduje punom parom, potpomognut rekordnom profitabilnošću i rastom prodaje vozila sa niskom emisijom CO2 (LEV), koja uključuju električna vozila, plug-in hibridna vozila i električna vozila sa gorivnim ćelijama. Kompanija je druga po prodaji električnih vozila i vozila sa niskom emisijom CO2 na tržištu zemalja EU30 (manje od hiljadu vozila zaostatka za liderom u prodaji LEV vozila) i treća po prodaji vozila sa niskom emisijom CO2 u Sjedinjenim Državama. Globalna prodaja električnih vozila kompanije Stellantis u prvom polugodištu je porasla skoro 50% u odnosu na isti period prošle godine na 136.000 jedinica. Kompanija sada nudi 20 električnih vozila, a dodatnih 28 električnih vozila će biti ponuđeno do kraja 2024. godine.

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Post in Alfa Romeo Sauber / Alfa Romeo Racing
      Formula 1 je najbolji izražaj moto sporta. Sa najnaprednijim tehničkim performansama i najmanjim marginama između pobede i poraza, najsitnija poboljšanja koja načini svaki tim rezultat su neumornog rada na istraživanju i razvoju. Trke uključuju strast i vredan rad stručnjaka, mehaničara, inženjera, menadžera, i na kraju, sa rukama čvrsto na volanu i do kraja stisnutom papučicom za gas, vozača. Ali, samo mali deo ovog divljeg cirkusa je vidljiv javnosti. Zato je Alfa Romeo odlučio da ode ''mimo vidljivog'' i pokaže manje poznate aspekte Alfa Romeo F1 tima Orlen. Na ovaj način, brend pruža javnosti šansu da upozna i bude deo onoga što se stvarno dešava kada se ugase reflektori i staza nije puna vozača, šarenih kaciga, odela otpornih na vatru i zaglušujućeg zvuka motora.

      Tako se rodio novi dokumentarni serijal: ''Mimo vidljivog'', potpuno novi digitalni projekat koji gledaoce vodi iza scene i još dalje u Alfa Romeo F1 timu Orlen. Prvi put, zaljubljenici i novi ljubitelji širom sveta će moći da vide iza scene tokom vikenda trka i iskuse svakodnevni život vozača i stručnjaka. Takođe, moći će da vide strateške odluke, dizajniranje bolida i motora, kompleksnu logistiku, inovativna tehnološka rešenja i bezbrojne resurse koji se ulažu u istraživanje i razvoj.
       
      Dokumentarni serijal se sastoji od pet epizoda i bonus sadržaja koji će biti objavljivan na društvenim mrežama brenda Alfa Romeo tokom sezone trka u 2022. Brend je sa entuzijazmom podržao serijal, i uključuje vozače Valteri Botasa i Džou Guanjua, i sve stručnjake Alfa Romeo F1 tima Orlen. U stvari, izvan onog što je vidljivo u svim kvalifikacijama i trkama (u čemu učestvuje 80 ljudi), postoji tim od preko 500 stručnjaka koji neumorno rade u bazi tima u Hinvilu sa jednim ciljem: izvrsnost u najpoznatijem takmičenju moto sporta na svetu, istovremeno obezbeđujući zabavu, bezbednost i maksimalne brzine.

      Serijal počinje pogledom iza scene sa vozačima, koji pokazuju šta jedu, kako treniraju, strategije koje proučavaju, i kako se opuštaju pre trke. Onda, gledaoci će videti ishranu i pripreme mehaničara. Serijal će čak prikazati i manje poznate oblasti koje su ključne za Formulu 1, poput logistike i planiranja.

      Dokumentarni serijal će odvesti gledaoce iza scene i otkriti tajne jednog od najiščekivanijih datuma kalendara Formule 1...

      Kompletan tekst i još fotografija možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
    • Alfa Romeo probudio Milano Formulom 1 na 112. godišnjicu
      Alfa Romeo probudio Milano Formulom 1 na 112. godišnjicu

      Dana kada se obeležava 112 godina od osnivanja brenda 1910. godine, Alfa Romeo je odlučio da proslavi ovu godišnjicu na jedinstven način.

      F1 bolid koji uglavnom juri stazama širom sveta, danas, 24. juna, provozao se centrom Milana. Pošavši od Piazza Duomo, vozio je kroz najlegendarnije lokacije grada, uključujući Piazza San Babila, Porta Nuova, veličanstvenu Centralnu stanicu i kvart ''City Life'', kako bi završio gradsku turneju kod Gattamelata, mesta od ozbiljnog istorijskog značaja.

      Ovde je 1910. godine bila prva proizvodna fabrika brenda Alfa Romeo, Portello, koja je sada dom novog ekskluzivnog salona ovog brenda, prvog izložbenog prostora na svetu koji predstavlja novi identitet brenda Alfa Romeo.

      Veza sa Milanom ipak je nešto visceralno; ovde je, pre 112 godina pod imenom Anonima Lombarda Fabbrica Automobili, ovaj brend predstavljen svetu, koji će iznedriti izvanrednu istoriju automobila koju karakteriše DNK plemenitog italijanskog sportskog duha koji je od prvog dana bio podstaknut strašću, performansama i konceptom ''Made in Italy''.

      Za volanom bolida je bio vozač Alfa Romeo F1 tima Valteri Botas, finski vozač koji je za samo nekoliko meseci sve osvojio svojim uzbudljivim nastupima koji su mu do danas doneli 46 bodova, tako ga pozicionirajući na 8. mesto na tabeli vozača. 

      To je bio neverovatno original način da Alfa Romeo probudi dušu ovog grada, koji se svakako pitao šta se tačno dešava na još uvek tihim ulicama međunarodnog i multietničkog vodećeg grada, svetskog simbola koncepta ''Made in Italy''.

      Srećan rođendan, Alfa Romeo!

      -----

      Još fotografija možete pogledati klikom na najavnu sliku iznad.
      • 0 replies
    • Post in Šta će se posle 500L-a praviti u Kragujevcu?
      Stellantis je najavio sledeće promene koje su na snazi od danas, 24. maja 2022. i koje su deo sprovođenja strateškog plana ''Dare Forward 2030'' u Srbiji.
       
      Jovica Jovanović je imenovan za industrijskog direktora u Srbiji koji će biti direktno zadužen za proizvodnu lokaciju Stellantis-a u Kragujevcu.  Jovica se vraća da predvodi poslovanjem fabrike nakon uspešnog međunarodnog iskustva, prvo na poziciji globalnog direktora procesnog inženjeringa i kasnije regionalnog direktora za Evropu poslovnih jedinica Preseraja i konstrukcije alata. Biće na čelu fabrike u Kragujevcu i zadužen za sveobuhvatno industrijsko prisustvo Stellantis-a u Srbiji na putu ka njegovoj novoj održivoj budućnosti.
       
      ''Stellantis je 28. aprila najavio da će instalirati novu električnu platformu u Kragujevcu za proizvodnju kompaktnih vozila počevši od sredine 2024'' rekla je Silvia Vernetti, direktorka Stellantis-ove ćerke firme FCA Srbija d.o.o. i direktorka globalne korporativne kancelarije Stellantis-a. ''Ovo će pomoći kompaniji da bude na putu ka postizanju 100% prodaje mixa električnih vozila na baterije u Evropi do kraja ove decenije i da dostigne nulte emisije ugljenika do 2038.'' Ova objava takođe potvrđuje da će Srbija, i njena fabrika u Kragujevcu, igrati ključnu ulogu u strateškom planu kompanije ''Dare Forward 2030'', a Jovica - i naši ljudi - će ga sprovoditi.''
       
      Novi kompaktni automobil čije će ime tek biti objavljeno će se proizvoditi u fabrici u Kragujevcu, nasledivši trenutnu proizvodnju modela Fiat 500L. Fabrika takođe može da bude konfigurisana tako da podrži potencijalne dodatne količine još jednog vozila, na osnovu stalnog poboljšavanja performansi. ''Jovica je prava osoba u pravom trenutku, a njegovo imenovanje dokazuje ulogu srpskog rukovodstva u ovom projektu,'' rekao je Francesco Ciancia, direktor proizvodnje klastera nižeg i srednjeg segmenta za širi region Evrope u Stellantis-u. ''On je iskusan rukovodilac sa dokazanim iskustvom u automobilskoj industriji koje je stekao na više tehničkih i menadžerskih pozicija u Srbiji, Italiji i Francuskoj. U Srbiji implementiramo novi projekat, deo proizvodnog koncepta sa više proizvodnih lokacija u Evropi i razvijamo novu platformu za naša vozila budućnosti u nižem-srednjem segmentu, a Kragujevac će postati povezano strateško čvorište za industrijski uspeh ove inicijative. Jovicino stečeno liderstvo u njegovoj međunarodnoj karijeri u proizvodnji, njegove veštine i ličnost biće ključni faktori za uspeh kako bi se stvorili odnosi poverenja sa zaposlenima i dobavljačima dok se pripremamo za nova lansiranja.''

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu sliku iznad.
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • CFMOTO NK-C22 koncept     CFMOTO je otkrio svoj NK-C22 koncept, koji donosi uvid u predstojeću zamenu za roudster model NK linije.   Kompanija je svoj prvi koncept, po imenu SR-C21, predstavila pre godinu dana, a on je u međuvremenu postao 450SR sportski motocikl. NK-C22 je sada otkriven iz dva razloga: kao uvid u narednu generaciju NK liniji i da debituje C-LINK platformu. Uz NK-C22, CFMOTO je najavio da će u narednoj godini lansirati čak 10 novih modela. Od toga će 4 biti električna. Osnovu buduće električne ponude će činiti C-LINK platforma, koja će omogućiti modelima da međusovno komuniciraju, kako hardverski tako i softverski. Ipak, najviše pažnje je privukao NK-C22 koncept, svojim agresivnim izgledom koji pokazuje da će stil kompanije biti dalje razvijen na osnovama poznate KTM platforme. Tu je vitak ''nos'' kojim dominira far aranžman postavljen u obliku slova ''Y''. Profil nosi gabaritan oklop i jasno izraženu ''grbu''.     Pomenućemo i SC Project izduv, koji najverovatnije neće biti iskorišćen na proizvodnoj verziji. Uglavnom, izgled je delimično sličan MV Agusta Brutale motociklu.     Još uvek nije jasno šta nosi ispod ''kože''. Aktuelna NK linija je dostupna u varijantama od 300 i 650 kubika, a sa sigurnošću možemo reći da će nova generacija imati i jedinicuod 450 kubika, kakva se nalazi na 450SR. Mesta bi moglo da se nađe i za agregat od 700 kubika sa CL-X. Iako je NK-C22 dizajnerski prilično upečatljiv, ostaje nam da vidimo koliko elemenata će se naći na proizvodnoj varijanti. Tako je SR-C21 hvaljen, ali je koncept na kraju razvodnjen u 450SR kakav sada imamo.   preuzeto sa - Auto Blog
    • Pretpostavljam da ni ti nisi prebacio premijski stepen sa bivseg vozila? U prvom stepenu, celokupna papirologija bi trebalo da ti izadje oko 23.000 din. Plus tehnicki, to vec kako nadjes. PS: Ako se vec bakces sa tim, iz licnog iskustva apsolutna preporuka za zatamnjivanje nekom kvalitetnom folijom (umesto kacenja kojekakvih aftermarket zavesica).
    • AutoTopNL: Za volanom BMW-a Alpina B8   Ovog puta noćna vožnja:    
    • CarMagazine: Cadillac Lyriq   U videu su pokriveni svi ključni aspekti Lyriq-a. Pogledajte da li ovaj auto označava povratak u formu jednog od najpoznatijih američkih proizvođača automobila:    
    • Sinoc usao da osvezim temu i zaboravio da napisem sta sam hteo.  Elem, pocetkom meseca sam bio do CG, tacnije Becici, more je bilo uglavnom cisto, i toplo taman za kupanje. Nisam se vozio po primorju jer je gradska plaza bila blizu, a Kamenovo taman za jutarnju setnju. Jedina mana sto na gradskoj plazi ima 500 pikavaca na kvadratnom metru. 500L je odlicno posluzio, jedan rezervoar je bio dovoljan do tamo i nazad, krovni kofer, 4 odrasle osobe i bebac, dupke puni. Nazalost imam samo sliku strokavca pre polaska. U petak je pala i druga registracija, sve ukupno 34.020 din, tehnicki je bio 6.020din. Generalno sam zadovoljan 500Lom, presao sam nekih 12kkm za ovih godinu dana i mogu reci da je dobro posluzio u svakom smislu. Jedina mana koju mogu da istaknem kod njega je sto nema izlaz za ventilaciju pozadi, hladjenje malo teze stigne do putnika pozadi. Mislio sam da ce mi sediste biti neudobno na duzem putu, medjutim ledja me nisu zabolela ni odlasku ni u povratku. Naslon za ruku je pun pogodak, a zatamnjenje stakala ostaje kao zelja za sledecu sezonu. Od ulaganja sam imao dve nove gume Kleber Q2, senzor DPF-a na auspuhu, mali servis, zadnji diskovi i plocice. Mali servis je uradjen u AutoGarantu o njihovom trosku kao kompenzacija za senzor DPF-a koji je crkao dve nedelje po kupovini auta.
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. 0p3rat0r
      0p3rat0r
      (32 years old)
    2. danijel.c
      danijel.c
      (49 years old)
    3. duskom
      duskom
      (43 years old)
    4. nikolabap
      nikolabap
      (50 years old)
    5. race_ns
      race_ns
      (48 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...