Jump to content
FAS Euroauto Goran
  1. FLCS Forum

    1. Ako ne znate gde da otvorite svoju temu...

      ...uradite to ovde, a Administracija foruma će je zatim prebaciti gde treba. :)

      172
      posts
    2. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      569
      posts
    3. 151
      posts
    4. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 29598
      posts
    2. 2035
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5709
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 203671
      posts
    2. 45084
      posts
    3. 93008
      posts
    4. 9384
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      18966
      posts
    6. 20950
      posts
    7. 13976
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8482
      posts
    2. 6660
      posts
    3. 3870
      posts
    4. 19004
      posts
    5. 32326
      posts
    6. 44460
      posts
    7. 6058
      posts
    8. 10133
      posts
    9. 935
      posts
    10. 3120
      posts
    11. 3129
      posts
    12. 676
      posts
    13. 6058
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      34714
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      31924
      posts
    3. 19931
      posts
    4. 109280
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      318
      posts
    6. 11725
      posts
    7. 54946
      posts
    8. 4750
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 573
      posts
    2. 2901
      posts
    3. 2921
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (60885 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 4
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 11268
      posts
    2. 22802
      posts
    3. 13902
      posts
    4. 3028
      posts
    5. 2099
      posts
    6. 15601
      posts

 

 



  • Our picks

    • Post in Fiat 500L - produženje garancije
      Poštovani vlasnici sledećih modela vozila:
      Fiat 500, 500L, 500X i Panda (isključivo putnička vozila ) imate mogućnost produžetka garancije po uslovima koje do sada kompanija FCA nije imala prilike da pruži svojim kupcima.
      Naime radi se o akciji tzv. "Duža garancija po nižoj ceni" gde možete za svog Fiat ljubimca obezbediti dodatnih čak 5 godina garancije uz popust do 40% po sledećim kriterijumima:
       
      Za vozila starosti 0-1 god:
      - 20% popusta na cenu Maximum Care ugovora sa pokrićem od 3 god. - 30% popusta na cenu Maximum Care ugovora sa pokrićem od 4 god. - 40% popusta na cenu Maximum Care ugovora sa pokrićem od 5 i 7 god.

      Za vozila starosti 1-2 god:
      - 10% popusta na cenu Maximum Care ugovora sa pokrićem od 3 god. - 20% popusta na cenu Maximum Care ugovora sa pokrićem od 4 god. - 30% popusta na cenu Maximum Care ugovora sa pokrićem od 5 i 7 god.  

      Detaljne informacije: na www.fiatsrbija.rs kao i prateći ''landing page'' na www.fiatsrbija.rs/landing/garancija.
      Navedena akcija traje do 30.06.2021.

      Za registrovanje ugovora nije potrebno dolaziti u dilerstvo, potrebno je samo da pošaljete mailom skenirano, očitanu saobaćajnu dozvolu i trenutnu kilometražu Vašeg Fiat ljubimca. Uplatu možete izvršiti putem mBankinga nakon čega ćete dobiti na email Maximum care servisni ugovor kao i račun za isti. 

      Za sve dodatne informacije, kliknite na najavnu fotografiju.
    • Post in Nedelja čuda 2021 / The Week of Miracles - Izbor imaš i sedam dana da biraš
      Kompanija FCA Srbija sa ponosom najavljuje veliki događaj, tradicionalnu prodajnu manifestaciju pod nazivom ''Nedelja čuda'' (The Week of Miracles).
      Od 7. do 14. juna 2021. godine, kupci će imati priliku da po posebnim pogodnostima odaberu novo vozilo iz široke game modela u svim prodajnim salonima dilera kompanije FCA Srbija, pod sloganom ''Izbor imaš i sedam dana da biraš''.
       
      ''Nedelja čuda i ove godine donosi široku i kvalitentu ponudu vozila iz game naših brendova. Sa ciljem da zadovolji potrebe klijenata u potrazi za novim vozilom, u pripremi prodajne manifestacije nisu izostale ponude noviteta, posebni paketi opreme i finansiranja, modeli iz različitih segmenata u posebno formiranom popularnom cenovnom rangu i odmah dostupni za isporuku. Za vreme trajanja ''Nedelje čuda'', kupci će moći da se detaljno upoznaju sa našom, sa pravom nazvanom, čudesnom cenovnom ponudom, pogledaju automobile, o njima razgovaraju sa stručnim prodajnim osobljem i kupe model za koji se odluče'', izjavio je Igor Ševo, komercijalni direktor u FCA Srbija.

      Prepoznatljiva manifestacija ''Noć čuda'' po drugi put, prerasla je u prodajni događaj koji traje sedam dana i sada se već po šesti put organizuje širom Srbije. Dodatno vreme nije neophodno za većinu modela u ponudi ovogodišnje ''Nedelje čuda'' jer je veliki broj modela odmah dostupan za isporuku.

      I ove godine pripremljene su izuzetne mogućnosti kada su dodatni paketi opreme u pitanju u vidu specijalnih popusta i gratis opcionala, kako za vozila na stanju tako i ona u prispeću koja se poručuju uz odgovarajući ''The Week of miracles'' promo kod.

      Modeli brenda Fiat u ''Nedelji čuda'' nude onaj cenovni rang tražen od strane velikog broja klijenata.
      Tako je komforni Tipo sedan iz C segmenta dostupan i za 10.990 eura, ili novi Tipo HB ili porodičnog model 500L, za koga i dalje važi program reciklaže, za 11.990 eura kao i hibridna verzija atraktivnog Fiat 500 modela.

      Detaljnije možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.
    • Stellantis i Foxconn će razviti revolucionarni digitalni kokpit i personalizovane povezane usluge - Mobile Drive
      Stellantis i Foxconn, zajedno sa podružnicom FIH Mobile, danas su najavili potpisivanje neobavezujućeg memoranduma o razumevanju kako bi se formiralo Mobile Drive, zajedničko ulaganje sa 50/50 glasačkih prava sa ciljem ubrzavanja vremenskih rokova za razvoj inovativnih korisničkih iskustava u vozilu omogućenih naprednom potrošačkom elektronikom, HMI interfejsima i uslugama koje će premašiti očekivanja kupaca.

      Mobile Drive će kombinovati globalnu dizajnersku i inženjersku stručnost kompanije Stellantis sa globalnim razvojem kompanije Foxconn u brzo promenljivom softverskom i hardverskom svetu pametnih telefona i potrošačke elektronike. Ova saradnja će pozicionirati Mobile Drive na čelo globalnih napora u pomeranju novih granica u pružanju informacija i mogućnosti zabave u kabini, kontinuirano povezanih unutar i izvan vozila u koja su ugrađene.

      ''Danas postoji nešto što je važno koliko i lep dizajn ili inovativna tehnologija, a to je način na koji karakteristike u našim vozilima poboljšavaju život naših kupaca'', rekao je Carlos Tavares, CEO u kompaniji Stellantis. ''Softver je strateški potez za našu industriju i Stellantis namerava da predvodi sa Mobile Drive-om, kompanijom koja će omogućiti brz razvoj karakteristika i usluga povezivanja koje obeležavaju sledeći veliki razvoj naše industrije, baš kao što je to učinila tehnologija elektrifikacije.''

      ''Mobile Drive nam u suštini daje agilnost koja nam je potrebna da bismo pružili digitalno iskustvo budućnosti brzinom koju zahtevaju naši kupci'', rekao je Ives Bonnefont, Chief Software Officer u kompaniji Stellantis.

      Mobile Drive će se fokusirati na razvoj informaciono-zabavnog, telematičkog i cloud servisa, sa softverskim inovacijama za koje se očekuje da uključuju aplikacije zasnovane na veštačkoj inteligenciji, 5G komunikaciju, nadograđene bežične usluge, mogućnosti e-trgovine i integracije pametnih kokpita.

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.
      • 0 replies
    • Prolećna FCA/Mopar akcija besplatne provere vozila 2021.
      Svi vlasnici vozila Grupacije FCA (Fiat, Fiat Professional, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Jeep, Chrysler, Dodge) pozivaju se na prolećnu besplatnu proveru vozila 2021. godine u ovlašćene servise kompanije FCA Srbija u okviru kampanje koja traje do 30.06.2021. Akcija važi za sva vozila u garanciji i van garancije, kupljena u Srbiji ili uvezena u Srbiju.

      Besplatna provera vozila u 11 tačaka:
      - Kontrola centrale ubrizgavanja – WiTech-om;
      - Provera stanja pneumatika;
      - Provera akumulatora;
      - Provera ventilacionog (rashladnog) sistema, rashladne tečnosti;
      - Provera nivoa ulja u motoru;
      - Provera kočionog sistema (nivo ulja, vizuelni pregled prednjih kočnica);
      - Kontrola metlica brisača;
      - Kontrola prednje svetlosne grupe i signalizacije;
      - Kontrola trapa (prednjeg, zadnjeg);
      - Kontrola upravljačkog sistema;
      - Vizuelni pregled vozila;
       
      Ukoliko se vlasnik vozila odluči za popravku konstatovanog kvara, ostvariće:
      - Popust 10% na rad u servisu za otklanjanje uočenih kvarova.
      - Popust 10% na originalne rezervne delove za otklanjanje utvrđenog kvara.
      • 3 replies
    • Post in Alfa Romeo Giulia
      Na Balocco stazi danas počinje da se prikazuje međunarodnim medijima model Alfa Romeo Giulia GTA, kao i ''ekstremna'' GTAm konfiguracija i da se organizuje test vožnja. Reč je o povratku jedne od legendi automobilizma i miljokaza u istorijatu brenda: modela Giulia GTA iz 1965. Zato je to autentični povratak korenima brenda osnovanog pre 111 godina, u svetu performansi i putovanja. Model koji je vraćen u život otelotvoruje jedinstvenu sposobnost brenda Alfa Romeo da kombinuje stil i sportski karakter.
       
      Jedine moguće lokacije za zvanično debitovanje bile su bivše radionice Autodelte na Balocco poligonu (u provinciji Verčeli), mestu gde je 1960-ih kreirana Giulia Sprint GTA, jedan od najuspešnijih automobila u istoriji brenda Alfa Romeo. Ova lokacija koja pobuđuje sećanja - sagrađena pre 60 godina, sa površinom od 6 km2, sa 27 različitih staza, ukupno 80 km - dom je razvoja i testiranja svih Alfa Romeo automobila. Baš su tu novinari isprobali novi Alfa Romeo super-automobil, kako bi uživali u njegovim kvalitetima vožnje na slikovitoj putanji van staza, u seoskim predelima provincije Verčeli, ka moreni Ivrea i Lago di Viverone u podnožju Alpa.

      Giulia GTA je momentalno prepoznatljiva zahvaljujući ekskluzivnoj karakterizaciji koja je i estetska i funkcionalna, potvrđujući da u pitanju nije samo vežba iz stila nego vozilo visokih performansi koja su zasnovana na automobilu serijske proizvodnje, izvanrednom modelu Giulia Quadrifoglio. Sa opsežnom upotrebom ultralakih materijala, težina modela Giulia GTA je smanjenja za do 100 kg u poređenju sa modelom Giulia Quadrifoglio, a pokreće je unapređena verzija Alfa Romeo 2.9 V6 Bi-Turbo motora od 540 KS, sa odnosom težine i snage od 187 KS/l koji je najbolji u klasi. Takođe isporučuje izvanredne performanse, kako u pogledu vremena na stazi tako i ubrzanja. Sa sistemom Launch Mode, ubrzava od 0 do 100 km/h za samo 3.6 sekundi.

      Kompletan tekst možete pročitati klikom na najavnu fotografiju iznad.
    • Post in Statistika automobilske industrije
      Stellantis u prvom tromesečju 2021. zauzima prvo mesto među proizvođačima automobila sa tržišnim udelom od 23.6% u sektorima putničkih automobila i lakih komercijalnih vozila.

      U uslovima umerenog razvoja evropskog tržišta od 3.8%, rezultati koje je postigla kompanija Stellantis su iznad proseka, sa povećanjem prodaje od 10.8% u odnosu na prethodnu godinu i 854.151 registrovanih vozila, na tržištu od ukupno 3.619.749 vozila u Evropi, i sa ukupno pozitivnim učinkom postignutim na nivou svih brendova.
       
      Što se tiče proizvoda, u prvom tromesečju 2021. Peugeot 208 je bio na vrhu evropske top 10 liste, na kojoj su takođe i drugi modeli koji pripadaju kompaniji Stellantis, kao što su Citroen C3 i Peugeot 2008. U kategoriji gradskih automobila (segment A), Fiat Panda i Novi 500 imaju snažno vođstvo sa više od 38%. Nadalje, na putu ka elektrifikaciji evropskog tržišta, Peugeot 208 i Novi Fiat 500 bili su među top 3 elektrifikovanih vozila u svojim segmentima.

      Zabeležen je rast na tržištima skoro svih većih evropskih država, uključujući Austriju sa +22.1%, Francusku, +17.6%, Nemačku +4.3% i Italiju +27.2%, a Stellantis je bio lider na tržištima Belgije (25.2% udela), Francuske (37.7%), Grčke (28.8%), Mađarske (16.9%), Litvanije (40.7%), Italije (41.3%), Portugalije (34.3%), Španije (28.9%).

      Stellantis takođe vodi na tržištu lakih komercijalna vozila u Evropi sa tržišnim udelom od 34.3%, što predstavlja više od 184.000 vozila registrovanih u prvom tromesečju 2021. godine. ''Glavni faktori koji su doprineli postizanju ovog odličnog rezultata kojim smo postali evropski proizvođač broj 1. u prvom tromesečju samo tri meseca nakon osnivanja kompanije Stellantis su - prvo - odličan timski rad i posvećenost svih zaposlenih kompanije Stellantis i - drugo - odličan portfolio brendova koji nudi kompletnu ponudu proizvoda radi ispunjenja očekivanja naših kupaca'', rekao je Maksim Pika (Maxime Picat), regionalni izvršni direktor za širi region Evrope (CEO Enlarged Europe).
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • km77.com: ID.4 na testu ''severnog jelena''   Sa ENG prevodom:    
    • Kad mora da se bori, kad nema bolid jedno 25% bolji od bilo kog drugog...onda nekako ne ide ''F1 rekorderu'' u Mercedesu. I, onda u izjavama posle trke još laže da je Max bio brži na pravcima, jer time između redova poručuje ''eto, ja sam bolji al jbg-a kad ovaj ima jači auto što se vidi po tome koliko je brži na pravcima''. Znamo da laže jer mu ništa ta navodna brzina Red Bull-a nije smetala na početku trke da se stabilno odvaja na prvoj poziciji...   Sjajni Ferstapen pobedio u Francuskoj     Kako prenosi Sport Klub, Maks Ferstapen trijumfovao je na Velikoj nagradi Francuske, sedmoj trci ovogodišnjeg šampionata Formule 1. Mladi Holanđanin je na stazi ''Pol Rikard'' upisao treću pobedu ove sezone, a 13. u karijeri, sa tri sekunde prednosti u odnosu na Luisa Hamiltona u Mercedesu. Treće mesto zauzeo je drugi vozač Red Bula Serhio Peres, koji je bio šest sekundi dalje.   Od samog starta borba za trijumf na jugu Francuske svela se na dva imena, a praktično je rešena osvetom za ono što se desilo pre nekoliko nedelja na Velikoj nagradi Španije. Red Bul je iskopirao strategiju Mercedesa koja je Hamiltonu omogućila da slavi tada na Katalunji, isto kao i na Hungaroringu pre dve godine, pa je iznenađujuće pozvao Maksa na drugu zamenu pneumatika. Mercedes je kao tada Red Bul zakasnio sa odgovorom, a Ferstapen je imao 20 krugova da sustigne sedmostrukog svetskog šampiona, što jei učinio u pretposlednjem krugu.   Prethodno je holandski automobilista ispustio vođstvo posle starta jer je izašao sa staze, pa je Hamilton preuzeo prvu poziciju, ali je Mercedes pogrešio prvo pozvavši Valterija Botasa na zamenu pneumatika. Kada je branilac itule otišao u boks, krug posle Ferstapena, vratio se iza njega i nije uspevao da ga ugrozi dok vozač Red Bula nije pozvan po nove pneumatike. Uprkos izuzetno istrošenim pneumaticima Britanac se dobro držao u samom finišu, ali je Ferstapen jednostavno bio nezaustavljiv.   Isto kao Hamiltona, i Botasa je koštala Mercedesova strategija od jednog odlaska u boks, što je na savršen način iskoristio Peres pretekavši Finca pet krugova pre kraja. Drugi vozač Mercedesa morao je da se zadovolji četvrtim mestom, sa oko 50 sekundi prednosti u odnosu na Landa Norisa u Meklarenu, a Britanca je sledio njegov timski kolega Danijel Rikardo. Sedmi je bio vozač Alfa Taurija Pjer Gasli, ispred Fernanda Alonsa u bolidu Alpina, a osvajače bodova kompletirao je dvojac Aston Martina Sebastijan Fetel i Lens Strol.   Trku za zaborav imali su vozači Ferarija Karlos Sains junior i Šarl Lekler, koji su ostali bez bodova, iako su u prvoj polovini trke bili na veoma dobrim pozicijama. Španski automobilista je čak imao izletanje prilikom izlaska na stazu pred zauzimanje pozicija na startu, ali to nije bio glavni razlog loše trke. Zanimljivo, trku za Veliku nagradu Francuske završilo je svih 20 vozača, a bod za najbrži krug osvojio je Ferstapen.   Holanđanin na čelu generalnog plasmana sada ima 131 bod, Hamilton je drugi sa 119, a Peres treći sa 84. Naredna trka sezone Formule 1 vozi se već narednog vikenda za Veliku nagradu Austrije na stazi Red Bul ring.   ''Isplatila se dva zaustavljanja, borba sa Luisom do kraja''   Maks Ferstapen zadovoljan je trijumfom u trci za Veliku nagradu Francuske i ističe da je to prava nagrada za naporan rad. Holanđanin je upisao treću pobedu na sedmoj trci u ovoj sezoni Formule 1, a ukupno 13. u karijeri. ''Na kraju trke sam uživao. Na početku je bilo mnogo teško, zbog vetra smo u jednom krugu imali dobru ravnotežu, a zatim smo se u sledećem klizali svuda. Kada sam prvi put otišao u boks pritisklali su me na tvrdim gumama, ali smo se odlučili za dva zaustavljanja u boksu i na kraju se isplatilo. Morali smo naporno da radimo za to, ali nagrađeni smo'', rekao je Ferstapen. Maks je do slavlja stigao pošto je u pretposlednjem krugu prestigao Luisa Hamiltona, višestrukog šampiona. ''Tokom cele trke sam se borio sa Luisom i tako će biti do kraja sezone'', zaključio je holandski vozač.   Luis: Maks prebrz na pravcima, morao sam da ostanem na stazi     Vozač Mercedesa Luis Hamilton čestitao je Maksu Ferstapenu na trijumfu u trci za Veliku nagradu Francuske i istakao da je neophodna analiza kako bi se pronašlo rešenje za nedovoljnu brzinu bolida na pravcima. Aktuelni šampion Formule 1 imao je tri sekundi zaostatka za rivalom iz Red Bula, koji ga je prestigao u pretposlednjem krugu, i nadmetanje na stazi Pol Rikard završio je kao drugoplasirani.   ''Čestitam Maksu, odradio je sjajan posao. Tokom celog vikenda je bilo primetno da su Red Bulovi bolidi brži na pravcima. Nama ostaje detaljna analiza kako bismo pronašli rešenje za to što nismo uspeli da budemo dovoljno brzi u tim delovima staze. Ne znam da li je do snage ili aerodinamike, ali je očito da smo na pravcima bili mnogo lošiji'', rekao je Britanac. Taktika Red Bula da pozove Ferstapena na drugu zamenu pneumatika ispostavila se kao ključna. Mercedes i Hamilton zakasnili su sa odgovorom... ''Već je bio prilično ispred. Jedina opcija bila je da ostanem sve vreme na stazi i da se nadam da će gume izdržati. Da sam otišao u boks, on bi ponovo bio ispred, a jednostavno ga nisam mogao pratiti jer je bio prebrz na pravcima'', zaključio je Hamilton.   Hamilton ostaje drugi u generalnom plasmanu sa 119 bodova, 12 manje od vodećeg Ferstapena.   preuzeto sa - Auto Blog
    • Bivši predsednik Tesle prodao deonice vredne 208 miliona evra     Dugogodišnji izvršni direktor i predsednik Tesle, Jerome Guillen, koji je napustio firmu ranije u junu, prodao je, kako se procenjuje, deonice u vrednosti od 208 miliona evra nakon što je od 10. juna iskoristio deoničke opcije, navodi se u podnesku Komisiji za vrednosne papire (SEC). U podnesku, koji je predat navodi se da je Guillen očekivao da će prodati 215.718 deonica za 108 miliona evra tog dana, te da je 14. juna prodao još 145.289 deonica u vrednosti od 76 miliona evra, a 10. juna 90.111 deonica u vrednosti od oko 46 miliona evra.   ''To bi moglo da uznemiri deo ulagača'', izjavio je analitičar Wedbush Securitiesa Daniel Ives, dodajući da će ulagači pažljivo pratiti da li će prodati više. Guillen, bivši inženjer Mercedesa koji je bio u Tesli od 2010. godine, nadgledao je celokupno poslovanje firme sa vozilima pre nego što je u martu imenovan predsednikom jedinice Tesla Heavy Trucking. Napustio je kompaniju 3. juna. Odlazak Guillena, jednog od četiri najbolja Teslina lidera, uključujući izvršnog direktora Elona Muska, izazvao je zabrinutost tržišta zbog Teslinih budućih programa vozila poput električnih kamioneta Semi i novih baterija. Deoničke opcije zaposlenima i rukovodiocima daju pravo da kupuju deonice svoje firme po određenoj ceni na određeno vreme.   preuzeto sa - Auto Blog
    • Pratio sam razvoj MultiAir tehnologije i pre nego sam kupio takav auto pre par godina. Pisah vec da je steta sto su T3 FireFly (sa trecom generacijom MA) u ovom slucaju limitirali na samo 100 KS i 5 brzina. S druge strane, razvukli su mu tu 5. brzinu maksimalno. Prenosni odnos je 0.77, final ratio (u diferencijalu) 3.73 i u kombinaciji sa tim motorom se vrti na malo vise obrtaja koje si vec naveo. Na prvoj generaciji MA kod mene (naravno stari motor i blok sa cilindrom vise i 140 KS), u 6. brzini C635 menjac ima bukvalno identican prenos 0.77 kao kod tebe. Final drive je 4.07 i to kao rezultat daje da se na istih tih 130 km/h vrti na lepih 2700 rpm. A vidi sta je mene odusevilo. Jeep Compass sa MultiAir 2. generacije, takodje 1368 ccm 140 KS, takodje C635 menjac sa prenosom u 6. od 0.62 i final drive 4.43... Sa tolikom ceonom povrsinom i masom:  
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. blusterlex
      blusterlex
      (46 years old)
    2. Dukadin
      Dukadin
      (30 years old)
    3. Dusan Kacarevic
      Dusan Kacarevic
      (43 years old)
    4. lanciathema
      lanciathema
      (48 years old)
    5. Milos G
      Milos G
      (29 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...