Jump to content
FAS Euroauto Goran
  1. FLCS Forum

    1. Fiat / Lancia / Alfa Romeo / Abarth / Maserati / Ferrari - Nasleđe

      Svet priča i događaja posvećenih starim automobilima Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati i Ferrari

      496
      posts
    2. 117
      posts
    3. 1
      post
  2. Fiat-Lancia Club Serbia

    1. 29215
      posts
    2. 2016
      posts
    3. Predstavljanje novih članova Foruma

      Napišite koju reč o sebi...

      5553
      posts
  3. Fiat-Lancia Automobili

    1. 192687
      posts
    2. 41955
      posts
    3. 86184
      posts
    4. 9090
      posts
    5. ICE

      In Car Electronics

      18405
      posts
    6. 20189
      posts
    7. Uradi sam

      Korak po korak do rešavanja nekog problema...

      12766
      posts
  4. Tehnička pitanja

    1. 8422
      posts
    2. 6069
      posts
    3. 3846
      posts
    4. 18588
      posts
    5. 31459
      posts
    6. 43126
      posts
    7. 5222
      posts
    8. 9385
      posts
    9. 2936
      posts
    10. 2920
      posts
    11. 584
      posts
    12. 5888
      posts
  5. Opšti deo

    1. Bezbednost u saobraćaju, propisi, zakoni

      Zapažanja, mišljenja, iskustva, šta Vam se dogodilo...

      33110
      posts
    2. Teme o ostalim automobilima

      Italijanskim, ali i drugim...

      25903
      posts
    3. 13969
      posts
    4. 103690
      posts
    5. Fiat/Lancia International

      Korisni linkovi, strani sajtovi...

      318
      posts
    6. 9898
      posts
    7. 45246
      posts
    8. 4532
      posts
  6. Partneri Kluba

    1. 573
      posts
    2. 2778
      posts
    3. 2901
      posts
  7. Prijatelji Foruma

    1. Alfa Romeo Club Serbia   (45097 visits to this link)

      • No posts here yet
  8. Administracija Foruma

    1. 4
      posts
  9. Prodaja/Kupovina

    1. 11602
      posts
    2. 22371
      posts
    3. 13547
      posts
    4. 2950
      posts
    5. 2035
      posts
    6. 15374
      posts

 

 



  • Our picks

    • Post in Abarth
      Za početak, Abarth je osvojio tri prva mesta u jednakom broju kategorija u okviru takmičenja Best Brands 2020. koje je organizovao auto-magazin AUTO BILD. Čitaoci magazina nagradili su Abarth prvim mestom za najbolji dizajn, i po treću godinu za redom, proglasili dizajn Abarth-a najboljim u kategorijama gradskih automobila i kabrioleta, takođe. ''Čitaoci magazina AUTO BILD su uzbuđeni zbog modela Abarth 595/695 i Abarth 124 Spider, što se vidi iz ove tri pobede u kategorijama dizajna na takmičenju Best Brands'', rekao je Luka Napolitano (Luca Napolitano), šef EMEA regiona za brendove Fiat i Abarth. ''Ova nagrada predstavlja važno priznanje i zbog nje smo veoma ponosni, potvrđuje vrednost naše strategije da se velika pažnja pridaje ekskluzivitetu dizajna svih modela i još jendom pokazuje vezanost koju je Abarth vremenom izgradio sa nemačkim čitaocima i Nemačkom, koja je jedno od glavnih tržišta za naš brend gde je zabeležen rasući trend u prodaji počektom 2020. u odnosu na prošlogodišnji rekord''.

      Modeli Abarth 595 i Abarth 695 su osvojili glasove nemačkih, austrijskih i švajcarskih čitalaca magazina MOTORSPORT AKTUELL, koji su odlučili da nagrade strategiju brenda Abarth koja se ogleda u posvećenosti motosportu, sa ciljem masovne proizvodnje tehnoloških rešenja dizajniranih za trkanje. Transfer tehnologije je doprineo razvoju serije Abarth 595 i njenih pet modela sa snagama od 145 KS do 180 KS. Serija Abarth 695 je rezervisana za specijalne modele, poput modela Abarth 695 70° Anniversario, koji je napravljen kako bi se proslavio 70. rođendan kultnog italijanskog brenda.
    • Post in FCA električni automobili
      Posebna internet platforma koja je pružila šansu ranim kupcima na odabranim evropskim tržištima prvu šansu da unapred rezervišu ekskluzivne modele Jeep Renegade i Compass 4xe First Edition - do 30. aprila, se pokazala kao veliki uspeh. Sada je čekanju kraj i Jeep je dao zeleno svetlo za primanje punih narudžbi. Kako bi se nosili sa trenutnom teškom situacijom, Jeep prodajni saloni otvaraju vrata potencijalnim kupcima putem aplikacije Google Hangouts Meet, kako bi nastavili da posluju na daljinu. Bez potrebe da napuštaju svoje domove, kupci mogu da upoznaju nove modele koji su dodati gami, razgovaraju sa konsultantom za prodaju i naruče svoje vozilo. Italija će biti prvo tržište koje će koristiti ovu tehnologiju kontakta „na daljinu“, koja će potom biti proširena i na druge zemlje. Sada je sve spremno za neminovan dolazak ovih prvih izdanja, koje označavaju novu eru za ovaj američki brend.
       
      Kako bi proslavili, u kompaniji Jeep su odali počast tehničarima i inženjerima koji su ovo omogućili evokativnim videom koji je sniman dok su novi modeli prolazili izvanredni test na putu od 3.800 kilometara, od fabrike Mirafiori u Torinu do poligona za testove u Arjeplogu, gradu u Laponiji u Švedskoj.
      Tokom jedne uzbudljive nedelje, prvi Jeep plug-in hibridni električni modeli u EMEA regionu su ispitani u realnim scenarijima koje bi sami kupci mogli da dožive, a plug-in hibridni sistemi vozila su ispitani do granica izdržljivosti. Ukoliko želite da saznate više, pogledajte video koji prigodno odaje počast svakodnevnoj posvećenosti tehničara i inženjera koji sprovode ispitivanja, provere, validacije i testove izdržljivosti u različitim scenarijima svakog dana.

      Kao i sva terenska vozila brenda Jeep, novi modeli Renegade i Compass 4xe su podvrgnuti širokom dijapazonu kompleksnih procesa, kako bi se garantovao kvalitet, bezbednost, pouzdanost i komfor u svim uslovima.
    • FCA - ''Iza scene''
      FCA Grupa pripremila je serijal u vidu pet video zapisa koji govore da ispunjavanje najviših standarda kvaliteta, bezbednosti, pouzdanosti i komfora u svakom modelu zahteva stalan rad: projekat ''FCA Iza scene'' (FCA What's Behind) predstaviće mesta, ljude i tehničke aspekte svega što pominjemo, sada i sa prevodom na srpski jezik.
      Prvi put je prikazano šta se dešava ''iza scene'' u fazama proizvodnje i razvoja FCA automobila.
       
      FCA ''Iza scene'' - serija živopisnih dokumentarnih filmova koji svedoče o neverovatnim procesima upravo iza podijuma i javnosti pred koju vozila izlaze u složenim fazama istraživanja i razvoja vozila brenda FCA: po prvi put, FCA otvara vrata svojih operativnih centara širom sveta. Svi ljubitelji automobilizma mogu da uživaju u jedinstvenom, specijalnom prikazu svih metodičnih aktivnosti inženjera i tehničara koji bez prestanka rade kako bi garantovali kvalitet, bezbednost, pouzdanost i komfor proizvoda u svim uslovima. Zato se zahtevna testiranja, provere, validacije i stres testovi obavljaju u najekstremnijim predelima: strukturna validnost svakog test projekta je ključni element aktivne bezbednosti, i optimalno bi bilo da se izmeri u različitim uslovima, počevši od temperatura od minus 40°C u Arjeplogu u Švedskoj, do plus 40°C u Apingtonu u Južnoj Africi.
      • 4 replies
    • Post in Lancia Nuova Ypsilon
      Aktuelna generacija Lancije Ypsilon (i jedini model u ponudi italijanske marke) dobija i novu verziju. Tačnije, Ypsilon Hybrid će poput Fiata 500 Hybrid i Pande Hybrid biti dostupan sa mild hybrid tehnologijom. To u praksi znači novi 1.0 trocilindrični Firefly motor sa 70KS i 92 Nm, uz 12V-mild hybrid sistem. U poređenju sa standardnim modelom Ypsilon 1.2, ova nova verzija ima manju potrošnju goriva i u proseku za 20% manju CO2 emisiju. Lancia Ypsilon Hybrid do 100 km/h ubrzava za 14.2 sekunde i može do 163 km/h.
    • Post in Fiat 500
      Svetska premijera Novog Fiat 500, prvog potpuno električnog automobila kompanije FCA.
      Treća generacije modela Fiat 500 je potpuno nova: više prostora, viša tehnologije, novi stil, ali i dalje stil Cinquecento. Do 320 km autonomije u WLTP ciklusu, sa brzim punjačem od 85 kW kao delom standardne opreme. Ovo je prvi gradski automobil sa 2. nivoom autonomne vožnje, i prvi automobil kompanije FCA opremljen sa novim revolucionarnim Uconnect 5 sistemom infotainment - za informacije i zabavu.

      Prilikom dizajniranja Novog Fiata 500, inženjeri su krenuli od praznog papira kako bi mogli da posvete najveću moguću pažnju detaljima svakog aspekta i izaberu najbolja rešenja. Domet i vreme punjenja su dva ključna pitanja za kupce. Litijum-jonske baterije kapaciteta 42 kWh daju novom Fiatu 500 domet do 320 km u WLTP ciklusu. Kako bi se optimizovalo vreme punjenja, Novi Fiat 500 je opremljen sistemom punjenja od 85kW kako bi se baterija napunila veoma brzo. Na primer, za samo 5 minuta može da se dođe do dovoljno rezervi snage da se pređe 50 kilometara, više nego što je neophodno za prosečnu dnevnu upotrebu. Brzi punjač takođe može da napuni bateriju do 80% za samo 35 minuta. Combo 2 utikači se nalaze na zadnjoj strani na desnom panelu vozila i napajaju brzi punjač vozila, i za AC i za DC punjenje.
       
      Motor raspolaže sa 87 kW obezbeđujući maksimalnu brzinu od 150 km/h (samo-ograničavajuću) i ubrzanje od 0 do 100 km/h za 9 sekundi, a od 0 do 50 km/h za 3.1 sekundu.

      Novi Fiat 500 je prvi automobil FCA kompanije koji ima novi Uconnect 5 sistem za informacije i zabavu, povezanu platformu koja je dizajnirana za budućnost. Razvijen sa idejom pružanja potpuno novog korisničkog iskustva kupcima, FCA koristi laki, intuitivni i neverovatno prilagodljivi Android Automotive operativni sistem. Na primer, možete koristiti vidžete kako biste konfigurisali način na koji se prikazuju funkcije i aplikacije. Apple CarPlay je već dostupan bežično.
    • Post in Fiat 500
      Zadovoljstvo nam je da Vas pozovemo na svetsku premijeru novog Fiata 500, prvog FCA električnog vozila.
      Više detalja sledi uskoro. Budite u toku!
       
  • Popusti, pogodnosti, akcije

  • Aktuelni postovi

    • Ti se trudis da resis, ali me jeza uhvati sta su sve ljudi u stanju da urade. Samo da ne sija greska uz sto manje ulaganje, a ne daj Boze da taj Airbag nekad stvarno zatreba. Uzas... Ne znam sta bih ti rekao, teska kupusara, mozda najbolje da nakacis dijagnostiku i krenes redom. I ovako je Sizifov posao nagadjati, a kamoli u ovakvoj situaciji  . Ne bi me zacudilo da je u ovom silnom seckanju i nabadanju kablova i Airbag centrala odsvirala svoje. Narandzasti konektor ti je za airbag, pretpostavljam da su ga seckanjem iskljucili i otpornikom onesposobili da prijavi gresku. Sivi konektor sa tri linije je za OCS. Senzor/folija ne postoji u modelima iza restyle i to mi je prvo palo na pamet kada sam video sedista. Deluje mi da su sa nekog MultiJet 140, koji moze samo da bude iza restyle. Mada to nije problem, samo nakacis OCS simulator i sakrijes ga negde ispod. Beli konektor sa dve linije je za pojas. Za svaki slucaj bih pogledao i eLearn i uporedio seme ozicenja za narandzasti konektor. Imas tamo sve do u detalje, sa sve bojama zica.
    • ma kakva ljutnja , samo opusteno vidis da su dosla neka jbn. vremena .......... ja ne znam sta da ti preporucim to ce ovi sto bolje poznaju tematiku , samo znam da vagen vise nije ono sto je bio nekada (nazalost) ............. .  jedino koga znam da je malo zadovoljan skodom je moj drug oktavija a7 2015 dizel motor ima (1600 ili 2000 ne znam) , uzeo je od prvog vlasnika pre mozda god. dana ili manje i ima gepek kao 2 yetija zajedno -- to sam video licno. bas veliki auto , ja sam se iznenadio kad sam je provozao , ide kao blesava i nije bucna uopste -- normalno pare za nju nisam imao jer kosta bas dosta (kao dva moja yetija) i to godiste preko 10 soma , mislim da je bila tada oko 12-13 soma evra. a za TSI svi kukaju -- na kraju , ali ga i voze ............. .
  • Topics

  • Today's Birthdays

    1. idif
      idif
      (44 years old)
    2. Mrzovoljni Soko
      Mrzovoljni Soko
      (34 years old)
    3. NELA
      NELA
      (45 years old)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...