Jump to content
FAS Goran

Palio

Members
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

About Palio

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Belgrado

Previous Fields

  • Garage
    Punto Classic Emotion ABS jbt :)

Recent Profile Visitors

2265 profile views
  1. Duško je MAJSTOR, a mnogi se samo tako predstavljaju -izvinjavam se zbog postavljanja telefona, ali ovaj čovek mi je dva puta pomogao- servis ili novi ECU za bilo kog Fiata Dusko V Arandelovac Tel:381606050607 381638134323
  2. SAMOZVANI MAJSTOR ZA AUTOMATSKE MENJAČE -Neša Bolje zapalite Vaš auto sa automatskim menjačem, umesto da ga poverite njemu - verujte da se više isplati , u međuvremenu sam upoznao i druge sa automaticima (BMW) koje je zajebao - ma nije bitan Fiat ni CVT , lik nas radi sve podjednako, kao volove, potpuno isto bez obzira na vrstu auta. Nek ti je Bog u pomoći dragi Nešo s takvim poslovanjem - od mene ti je prosto, automatik Punto sam prodao budzašto nakon tvoje druge "popravke" koja je držala tri dana.
  3. Verovali ili ne, toliko me je vozao - priznajem majmun sam što sam to trpeo, ma majmunčina na kvadrat. Ali neka... ja mirno spavam. Iskopiracu ovih dana svu prepisku porukama iz telefona - to je ništa u odnosu na telefonsko pros......vanje, koje sam slušao, ali postaviiću screenshotove da vidite bar malo te folove. Inače ..ne javlja se naravno da vidi auto, obećao je u ponedeljak dolazi po mene da vidi on to -ma sigurno nije menjač, nego vanzemaljci valjda, sunčeve pege....ja tripujem da auto ne ide itd. Neka, neka... ne mora više, završili smo tu priču, ne treba mi više u životu.
  4. POVLAČIM SVE ŠTO SAM NAPISAO KAO PREPORUKU ZA GORE NAVEDENOG "MAJSTORA" NEŠU, POTPUNO ME JE RAZOČARAO, NEKA SVAKO RADI PREMA SVOJOJ SAVESTI - posle 4 meseca je menjač počeo da proklizava .......tako ga je žena vozila još nekako do avgusta 2017. jer nam je trebao, a onda je ponovo stigao kod dotičnog u servis - gde se zadržao ČITAVIH OSAM MESECI SA NEVEROVATNIM ARSENALOM RAZNORAZNIH IZGOVORA. Ja ne mogu da se setim kakve mi je on nebuloze sve napričao, te čeka ovo, pa mora ono, iz Italije, Švajcarske , navodno mu je svašta izmenjao i usput putovao, bolovao, imao probleme....bla, bla......to je degutantno - kada sam poludeo i počeo da zvonim i proganjam ga non stop, jer kad god odem do servisa - moj auto stoji parkiram na istom mestu...a skupe mašine vise na dizalicama i lova kaplje iz Audija, Mercedesa, Poršea....skarabudžio ga je za par dana u Martu 2018.!! i naplatio mi nešto sitno jer je znao šta će se desiti - i eto...... prvo ga nismo ni vozili, jer je žena već navikla da ne vozi, čuvali smo ga kao rezervu - kad sam ja počeo da ga vozim jer sam dao svoj auto na servis da ga oporave jer sam ga skoro godinu dana vozio za oba - a vozio sam nežno i lagano, naslujućuji da je auto samo zbudžen da me se reši - naravno nije izdržao ni 400 km - menjač je zakucao 12.5. i sada više ne nameravam da ga popravljam - ovde u Srbiji ne postoji mogućnost da ga osposobim isplativo. DOTIČNOM "MAJSTORU" SVAKA ČAST I PUNO USPEHA
  5. Pitao Vladu....mnogo, ne isplati se........ ide ovakav kakav je na doboš...greota, njemu sam servisirao svaku bubicu, a svoj ugazio
  6. Kad je ispravan - ovaj automatik tj. sam motor od 80 KS na Puntovu težinu je bomba i predivan za vožnju, možeš i ručno da menjaš -vuče super + ima automatski normalni i ekonomični mod. Normalni je bio kad zgaziš do kraja - poleti......, a u "E" modu nisam verovao kako malo troši , mnogo manje od 1.2 8v, kad se vozi lagano - nisam plin u njega ni ugradjivao - ženi je trošio 7 l benzina. I tako dve godine dok nije počeo da kliza.... Ovaj moj Classic kako ga ja vozim uvek troši oko 10l grad i plin i benzin. Speedgear uopšte nije loš menjač -pravio ga je SUBARU - ugrađivan u Nissan Micru i ovog Punta - on samo sada ima 17 godina, ja sam treći vlasnik i još je budžen sa polovnim delovima. Ovakav auto iz 2001. sa 0-10000 km iz garaže bih platio kao novog Punta ...da imam naravno . Ove robotizovane menjače posle ne bih. Ali Srbija nije USA da je automatik normala, a manuelni za zaluđenike - pa je sirotinji sudbina šaltanje jbg.
  7. Hvala ti, ali posle prve "popravke" - baš svi majstori za automatike u Srbiji su mi uključujuči i g. Lajoša, telefonom rekli da zovem Nešu iz Zemuna - kao ... samo on ih radi.......inače kotrljao se još i mislio sam bilo gde drugde da ga vodim.... pre je proklizavao i nije hteo uzbrdo sad neće da mrdne ...a g. Neša se nije ni javio danas ...toliko ...inače bez auta sam sad jer sam mog Punta drndao konstantno kao dva auta tokom osam meseci dok je g. Neša lagano zaobilazio oko mog sirotinjskog Puntića automatik radeći druge poslove....kad sam podivljao , zbrzačio ga i napakovao da se kotrlja par dana - zeznuo sam se što sam hteo sa ovim "popravljenim" da menjam moj - sad je moj Punto u servisu, a ja sa dve saobraćajne u džepu i Bus plusom. Definitivno ću ili da izbacim automatik ili da ga prodam pokvarenog.
  8. Hvala! https://www.theaa.com/staticdocs/pdf/carreports/AA_REPORTS/FIAT-PUNTO_SPEEDGEAR-1.2_16V_ELX_AND_SPORTING-MAY00-TESTEXTRA.PDF
  9. U dilemi sam i gde da postavim temu i da li da radim ovo iz naslova - pošto više ne verujem u popravku automatika - auto je odlično očuvan zato što veći deo godine provede kod majstora. To je inače ženin auto - pa mi ni ne treba, meni se sviđa motor jer odlično vuče. Ja vozim Punto Classic, a i to mi je dosta. Ne treba ni njoj ovakav nesiguran više - da je njoj stao kao meni u subotu, zakucao u sred raskrsnice - poludela bi, pre će naučiti konačno na manuelni ili ići busom. Jedva sam ga navukao na neki parking - ako i jeste parking.... ako ga je pauk odneo verovatno ću im ga pokloniti. Majstora Nešu čekam....dogovor je ... javiće se danas da odemo da vidi ..bolje da ne komentarišem...čekao sam 8 meseci da dobijem ovako "popravljen" Menjač niko neće da popravlja sem Neše iz Zemuna. A pošto je prva popravka trajala par meseci i otprilike toliko je i išao posle nje, druga popravka je trajala 8 ( osam ) meseci, a izdržao je 4 ( četiri ) dana.....šta reći posle ovoga. Drugi majstori neće ni da popravljaju....takav novi menjač vredi kao poslednji Punto Classic....ma ni novom više ne bih verovao koliko mi je muka od svega. Dakle ...ako je neko radio slično , molim za savet koliko košta...šta se sve menja - na kraju bih ga verovatno ipak prodao, pa da vidim da li uopšte nešto da radim ili da ga dam ovako pokvarenog nekom ko bi to uradio -jer je ostatak mehanički bolji od mog Classica 2011. Punto je 1,2 16V, 2001. odličan je i sve na njemu je redovno servisirano i ispravno sem tog prokletog Japanskog CVT menjača. Ako neko ima neki savet, hvala unapred!
  10. https://www.aliexpress.com/item/2014-new-hardware-for-fiatecuscan-and-vagcom-kkl-409usb-oem-factory-price-free-shipping/1579961871.html?spm=2114.30010308.3.70.74wUXl&ws_ab_test=searchweb201556_0,searchweb201602_4_10057_10056_10065_10037_10055_10054_301_10059_10033_10058_10032_10017_107_10060_10061_10052_414_10062_10053_10050_10051,searchweb201603_4&btsid=99bd06e7-1092-4294-9442-4b99a56a114b Samo ovo je ok za Fiat/Lancia/Alfa, briše sve, elmovi su igračke a taj kkl gore moze za vw ili sa sto adaptera dodatnih da ga nateraš na multiecuscan...samo kkl sa prekidačima!!!!!!..... + multiecuscan program koji obično dobiješ ili skineš sam neku varijantu/ u oglasima od 20-ak eur a iz kine pola toga............tvrdim jel ga imam ja...... bio zadovoljan sa Alfom, a i ove Fiate sam čitao i briskao, ali nisam odavno ništa čačkao, pa ne pitajte kako šta ...ima na YT uputstvo kako sa njim koja funkcija i za razne varijante softvera........
  11. Pa ako sme javno evo.....nisam stavio da ne bude reklama.....Neši stvarno ne treba i teško sam ga našao - one koje lako nađete zaobiđite......pazite ima jedan tzv. "majstor" i u Zemunu - on ima praktično svoju temu na jednom drugom forumu, ali kači se i na sve ostale, pa mu se stalno javljaju zahvalne "mušterije" koje, začudo, prave identične pravopisne greške kao i on ....njega sam čak isto zvao, iako ga pratim na tom forumu, 'ajde jedan plus za njega je što bar nije hteo da lupa cenu dok ne pogleda....kao neki....dakle: Nešina adresa: Luja Adamica 32 11070 Novi Beograd tel: 060 0192183 Neša https://www.facebook.com/automatik.menjac/ meni je Neša uzeo za komplet poravku 450 eur, menjač kao nov sastavljen od mog i nekih polovnih i novih delova - komplet remontovan sa novim uljem i filterom.............a tražili mi neki 100 eur samo za filter i ulje kao ...možda proradi. "Sideshow Bob" sa Autokomande "3 slova servis" je poznat Neši ...kaže .... mlad dečko...uči još... i smeje se.....on odokativno traži do 1200 eur ali moooožda i manje s tim da mi prvo rasturi menjač ili verovatno samo odnese Neši...verovatno je to hteo....uglavnom, CVT - garantujem niti je video / iako je gledao moj/, niti zna kako radi. Ne bojte se automatika i ne ubacujte manuelne kad crknu - ovoliko para je i kvalitetna zamena kvačila kod običnog.
  12. Ako ovo pomaže pogledaj, ispao sam malo iz tih Fiatovih "noviteta" sa ovim mojim starcem, sad me je zainteresovala tvoja tema i ako su u svim novijim Fiatima sad Marelli+Microsoft+Bosch - https://en.wikipedia.org/wiki/Blue%26Me više me ne interesuju noviji od 2002. http://www.fiatforum.com/blue-me/ http://www.teamfiat.com/threads/problem-with-blue-and-me.8354/
  13. Evo kao da sam znao pre par meseci..... desio se trenutak koji naši kupci polovnih odličnih 15-godišnjih automatika sa xxxxxxxx km ne vole..."nepouzdanost" tih menjača posle tako "kratkog" perioda eksploatacije i skup servis, tj. naletanje na monopolizovanu srpsku mafiju koja se bavi popravkom istih. Dobro sam upoznao stanje i shvatam očaj u kome se nađe vlasnik automatika kada naleti na taj lobi....ali na sreću ima rešenja "Loše su se pokazali" ti menjači kažu svi " eksperti " koji ih nisu nikad ni vozili. Pa stvarno loše - 15 godina sa par promena ulja...ko zna dok je stigao do mene kako je vožen. Taj auto ima nenormalno ubrzanje kad zabodeš gas do kraja i kao automatik, a ima i sekvencijalni mod - mogućnost ručnog menjanja 6 brzina....... opet u ekonomik penzos.modu troši 7,5- 8 l benz. po gradu - ko ne veruje ...ne mora. Uzdržavam se da ga vozim jer jednostavno mami da ugasim ekonomik mod i nagazim gas... Kvarr, ništa strašno.....vidim počeo da loše vuče uzbrdo i teško prebacuje u višu brzinu.....potraga za servisom je trajala mesec dana dok je auto strpljivo čekao, vožen svakodnevno. Svi dostupni servisi na internetu koje sam kontaktirao /osim jednog/ a kod nekih " dunđera " sam i lično bio su apsolutno nesposobni da servisiraju Puntov Speedgear CVT sa 6 brzina tj. Subaru-ov menjač koji se ugrađivao samo u njega i Nissan Micru. Većina ne zna ni kakav je to menjač i lupetaju... neki su me ubeđivali da je klasični hidraulik sa 4 brzine iako sam pokušavao da dođem do reči i vikao Subaruuuuu..a na menjaču još piše Fuji Heavy industries tj. Subaru. "Elitna" dugogodišnja poznata ekipa koja to radi iz okolnih Bg selendri neće ni da se bakće sa tim jer oni ispod 1200 EUR ne razgovaraju..... jer je ovo mali autić i znaju da je teško "izuti" toliko vlasnika auta koji košta koliko i takva "popravka". Izdvajam paničara blizu autokomande koji je dramio " Da li ste svesni da to može da Vas košta 1200 evraaaaa!!!!", a on je taj koji nije u životu video CVT menjač, nego kao papagaj... 4 brzine pa 4 brzine...a gleda nivo ulja u menjaču na ugašenom motoru. ....kod ovog Punta se ulje meri dok motor radi pod opterećenjem tj ubacite u rikverc..date gas i držite kočnicu -to je dunster neviđeni, a hteo je da prihvati da ga popravlja...strašno. Bilo je i bar poštenih koji su već telefonski rekli da im se to ne isplati i da ne rade remont - nego da kupim polovan i donesem da zašrafe. Na otpadima takvog menjača nema...izvrteo sam sve u Srbiji....... Eeeeeee onda sam na FB pronašao KRALJA automatika : Neša sa Novog Beograda kod paviljona. Kulturan, realan, zna sve i o mom menjaču, ima delove...menjače ...sve , i svim ostalima hoće da popravi svaki menjač po adekvatnoj ceni...za nas Puntiše primerena cena / trećinu one koju su cenjeni "eksperti" pominjali........ za puniše takođe adekvatna . Kakav auto dovezeš vidi se koliko možeš, a i moraš da platiš jer za višu klasu jbg. i delovi više koštaju. Uradio ga je da bude kao nov i ponovo radi kao sat, više ne trza i opet vuče kao lud. Za razliku od ove ekipe samoreklamera sa moćnim sajtovima, očajnika koji sami prave teme na forumima i reklamiraju sami sebe tako što se registruju i pišu lažna iskustva sa raznim imenima i istim pravopisnim greškama - prepoznaće se jedan takav genije.................NEŠA je apsolutni KRALJ i Br. 1 majstor za automatike. Ovog Punta sam kupio ženi da joj bude lakše za vožnju, ali sad kad imam pravog majstora više nemam problem da i sebi kupim neki jer su Ameri ipak u pravu - manuelni menjač je obično gubljenje vremena i g.vn. . Kome treba i kontakt tel. ako ga zeza automatik neka piše poruku ...ali ovom čoveku ne treba ni reklama ni posao jer ga već ima previše .
  14. Može mi se ...čista je istina .....mrzelo me .....pa eto .....ispao odličan supertest i majstora i STAG-a...benzin radio lepo za rezervu. Ovog Palia u svakom slučaju neću da prodajem jer je još super na originalnih 1380000...pa me je baš briga za navođenje sopstvenih gluposti na forumu, manje više svi otvore temu o svom autu i apdejtuju informacije a servisima koje rade da bi bolje prodali na kraju... Ovim sam stvarno hteo da se zahvalim Endreu na profesionalnosti. Imam i Punto automatik 16v -verovatno ću ga uskoro odvesti kod njega da mu ugradi STAG.
  15. Evo došlo vreme za reatest i nakon 60000 km. i pet punih godina ja sam iz Bgd. naravno otišao kod Endrea u Novi Sad da mi pripremi auto za reatest. Isplatilo se sa sve putarinama i gorivom jer su ovde svi majmuni / blaga reč za "stručnjake" za gas koje sam kontaktirao, a izvinjavam se pravim majmunima/ predlagali da za početak zamenimo skoro kompletnu instalaciju za svaki slučaj i to za cca 80-130 evra - bez pregleda nego onako rutinski kao što sve redom šišaju - telefonski...."znate to je najbolje..u najgorem slučaju 130 evra ....zbog bezbednosti, a i brzo se otplati...." ....barabčine. Neću da navodim imena prepoznaće se. Kod Endrea je to bilo 2200 din creva + .....eeeeeeee sad ide moj biser i minus, a Endreov plus -PRVI servis tj. prva zamena filtera 1300 din - dakle drugari 3500 din. ukupno. Prvi servis znači da sam vozio STAG4 sekvent 60000 km bez zamene filtera..održavanja ....štelovanja....priznajem ....lud sam... eto.....ljutio se Endre...filteri zabetonirali, ali auto radi normalno.... na kompjuteru kod njega testirano - dizne ne lupaju, nije morao ni da podešava - auto prošao regularno reatest na NS fakultetu - prepodne sve završeno. To je majstor....

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...