Jump to content
FAS Euroauto Goran

Nikola031

Members
  • Content Count

    165
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Nikola031

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kragujevac - Užice

Previous Fields

  • Garage
    Punto EVO Sport 1.4 MultiAir Turbo

Recent Profile Visitors

783 profile views
  1. Oduzi se moje menjanje nosaca Nisam nikako mogao da se uklopim sa majstorom, i danas sam konacno i to zavrsio. Stavljen je Swag, pa cemo videti koliko ce izdrzati. Krivo mi je sto nisam slikao stari nosac, guma se toliko raspala da se bukvalno drzala na 1cm. Ukupan ceh za nosac + ruke = 4000 dinkica.
  2. Ista stvar sa sedistima je i kod GP/Evo. Imao sam i jedna i druga, u starom autu su bila obicna a u trenutnom su sport. Razlika bukvalno nebo i zemlja.
  3. Eurosuper 95 i 98 će u naredne dvije sedmice biti jeftiniji devet centi na 1,26 eura, odnosno osam centi na 1,31 eura. Litar eurodizela će u naredne dvije sedmice koštati dva centa manje, pa će iznositi 1,56 eura. Izvor RTCG. Racunajuci po danasnjem srednjem kursu, ispada da je benzin u CG jeftiniji nego u SRB za skoro 30 dinara, a nafta za skoro 35 dinara.
  4. To je to Mislim da mi je i bord pokazivao oko 7 litara (to ne mogu sad da proverim jer od kako je presao 11000 kilometara trip B pokazuje 50l/100km dok se ne resetuje ). Generalno ima varijacije u tome kako se sipa "do cepa". Nekad sam sipam na pumpi a nekad sipaju ljudi koji tamo rade. Varijacije u odnosu na bord znaju da budu bezmalo od -1 do +1 litar. Neko sipa dok prvi put ne klikne, a neki do cepa u bukvalnom smislu ).
  5. Punto Evo 1.4 MultiAir Turbo, 135ks, potrosnja od kako sam ga kupio, mereno po cepu. Uzorak ~16k kilometara. Ukupna prosecna potrosnja je 7.04l/100km
  6. Sad videh da sam propustio zurku u temi
  7. Preko godinu dana vucem po gepeku ono sto mi je ostalo od prvog malog servisa (300 - 400 ml Selenie u kantici) i samo mi zauzima prostor u gepeku, mada vise ga nosim za ne daj Boze, nisam imao prilike da ga koristim u redovnoj eksploataciji . Isto tako i nekih pola litra antifriza, uz ostalu opremu.
  8. @Ivan, bile su opcije ili HX7 ili HX8, ali HX7 ECT nije bilo u KG po radnjama u petak, a pa sam uzeo HX8 (gledao sam i na Oil Selectoru na Shellovom sajtu, izbacuje HX8 kao preporuceno). Za potrosnju ulja cemo videti sad kako ce biti, i ja sam se iznenadio da je ceo interval izgurao bez potrosnje jer uglavnom sam citao da trosi ulje ali da nema potrebe za dolivanjem. Kontao sam da ce pred kraj intervala poceti malo da troska zbog degradacije ulja ali sam se (na moju srecu) prevario. Pre ovog je ulje menjano na nekih ~4 hiljade jer je tad menjana MultiAir jedinica, ali u tom intervalu nisam ni mogao da ispratim realno potrosnju zbog problema koje sam imao sa MA. Morace da se da malo po gasu Ili da dodjem na neko okupljanje da vidim trikove za povecanje potrosnje Za nosac trenutno nemam informacije jer je majstor porucio. Znam da mi je rekao da ima neki kinez koji nista ne valja i neki drugi, ali ne mogu da se setim proizvodjaca. Cim stigne, javljam marku i cenu
  9. U petak uradjen mali servis i zamenjena manzetna na poluosovini posto je propala. Ovaj put za ulje sam uzeo da probam Shell Helix HX8 ECT 5w40. Prethodno je kod Brane sipan Liqui Moly ali ne znam tacno koja varijanta i za ~10 hiljada nisam primetio da je ista potrosio, gledano po sipci. Usput prekontrolisano i sve ostalo na autu i utvrdjeno da treba jedan nosac motora da se zameni (tzv "reket"), porucen i cekam u toku nedelje da stigne. Inace jedan mali kuriozitet, 5 litara Shella sam platio 3850 din kod Orbico partnera u KG (hteo sam da kupim 4 litra ali nisu imali trenutno u radnji a mene je mrzelo da cekam ). Isto ulje na Shellovoj pumpi u KG je 6200 din
  10. Svaka cast, nisam nikad ni po boardu uspeo da spustim ovoliko Koliko se secam najniza po boardu mi je bila 5.4 (Uzice - Kragujevac) a prakticno je isti motor u pitanju (Punto Evo MultiAir 135), jedino se menjac razlikuje.
  11. Pa kad covek pogleda ima gomila takvih slucajeva po celoj Srbiji. Umesto da se stvarno vodi racuna o bezbednosti u saobracaju (a tu spada i najbanalnija stvar poput sinhronizacije semafora ili postavljanja kruznih tokova gde je moguce, kao i regulisanje saobracaja od strane policije) lakse je postaviti radar na pravcu gde je ogranicenje 50 i skupljati pare za budzet. Niđe veze, što bi kod nas rekli

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...