Jump to content
FAS Goran

Nikola031

Members
  • Content Count

    499
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Nikola031 last won the day on December 6 2022

Nikola031 had the most liked content!

3 Followers

About Nikola031

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kragujevac - Užice

Previous Fields

  • Garage
    Punto EVO Sport 1.4 MultiAir Turbo

Recent Profile Visitors

1256 profile views
  1. Preferiram Skopsko kad sam u MK, mada ni Zlaten Dab nije los
  2. U KG su jutros do 9 prodati na svim trafikama na kojim sam pitao... Ili je manja kolicina stigla ili je veca potraznja.
  3. Vidjao sam po grupama na fejsu da su neki menjali samo spulnu bez ablendera, a navodno moze i da se remontuje spulna. E sad, nisam rasturao pa ne mogu da tvrdim da je istina :)
  4. Verovatno je spulna onda. Rade li ti komande na volanu i sirena?
  5. Pa jedino mi pada na pamet da je do kabla. Ovaj screenshot je sa MES 4.6 i ocitao je airbag bez problema.
  6. @stex_pb evo kako izgleda greska kad je iskopcan dzek ispod suvozacevog sedista:
  7. @stex_pb mogu ti slikati sta izbacuje dijagnostika kada je iskljucen dzek sa sedista veceras kad stignem sa posla.
  8. @stex_pb moze biti i do konektora ispod sedista, a ako gledas preko MES trebace ti zuti adapter za pristup airbag modulu, i na njemu ispisuje tacnu gresku koja se javlja.
  9. @Ivan secam se i ja te stare fore (bese sa elearnold?) ali su to zatvorili pre jedno 2 godine. Uspevao sam da pristupim eLearnu za GP, Ducato, Pandu, Alfu GT, 156 i 159, ali za Eva nisam uspeo da izbunarim kako ide
  10. Svaka cast na pronalasku! Ja pokusavah da nabadam za Punta Evo, ali tanka svirka
  11. EFI je izuzetno zahvalan za odrzavanje, pre svega mislim na 4.6 verziju. Ko hoce dodatne performanse naravno da ce staviti karburator.
  12. Stvarno nisam u toku sa cenama trenutno, ja sam radio pre ~2 godine i cifra je bila oko 700e, ali znam da su posle toga jedinice poskupele i bile oko 1200e.
  13. Imao sam slucaj da mi je crkla MA jedinica a da pre toga nije pokazivala nijedan simptom koji je ukazivao da ce crknuti. Auto je najnormalnije isao, i samo odjednom check engine i rad na tri cilindra. Iskreno ne znam da li mozes ista da proveris osim samog MA filtera koji je na turbo benzincu lagan za pristup. U principu to je najobicnije sito koje se skida tako sto se prvo skine gornja plastika zupcastog i zatim se sam filter odvija imbusom 10. Posto je u pitanju sito, dovoljan je sprej za ciscenje kocnica da se skinu naslage sa sita. Jedina preventiva koja moze da se uradi su zamena ulja na kracem intervalu od fabrickog koji je suludih 30 hiljada kilometara (licno radim na 10) i da se nadas da nece crci, jer crkavaju i novije verzije sto mi je Brana potvrdio (a i bio sam prisutan u servisu kada je doteran 500x sa 60 hiljada kilometara kom je crkla MA jedinica).

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...