Jump to content
FAS Euroauto Goran

Nikola031

Members
  • Content Count

    41
  • Joined

  • Last visited

About Nikola031

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kragujevac - Užice

Previous Fields

  • Garage
    Punto EVO Sport 1.4 MultiAir Turbo

Recent Profile Visitors

379 profile views
  1. Jeste prepravka ali nije mi jasno kako to utice na ispravnost? Das radniku na tehnickom adapter i resen problem. Onda je i ugradnja Zedera prepravka
  2. Prepravka OBD je tehnicka neispravnost? Ne znam da li da se smejem ili da placem...
  3. Auto je san snova, nemam drugi komentar . Da vas sluzi i da ga vozite u zdravlju i veselju
  4. Trebalo bi da jeste GT1238, proverih po broju sasije i kataloski broj turba je 71724563, a auto mi nije tu kako bih proverio na licu mesta. Sedista sam bas i proveravao preko ePER, i tamo stoji tacno koji je model sedista u pitanju, nego mi je bilo cudno jer nisam vidjao ovaj dezen kod Eva . Sto se tice potrosnje, to mi je manje bitno ako je sve ostalo na autu ok
  5. Hvala svima na cestitkama Pogodilo se da je ista boja starog i novog (bela perla). Stari je otisao kod sestre, tako da cu ga vidjati jos (a mozda ga i vidi neko sa foruma obzirom da je otisao za BG ). @Ivan, citah oko ovog engine flush ali nisam mogao nigde da ga nadjem u Uzicu u subotu kada je krenulo da stuca, tako da sam samo kupio ulje i filtere i zamenio u svojoj reziji. Inace, sipana je Selenia KPE 5W40 MultiAir. Ove felne sto su na njemu jesu od Grandea, a to sam mislio i za sedista posto nisam nikad ovakva video na Evu, a znam da su isli na Grandea. Proverih u ePER i vidim da ima i ta kombinacija. Fabricke felne bih voleo da nadjem posto je izasao iz fabrike bas sa tim koje si okacio na slici. Druga opcija mi je da maznem sestri moje stare 17" a njoj da dam ove koje su na njemu, posto je njoj to svejedno Za sad su utisci veoma pozitivni, auto ide vrlo lepo, moze lagano i da se vozi na 2000 obrtaja a kad treba moze i da se nagazi. Potrosnju za sada jos ne mogu da ocenim posto je auto skoro uzet i i dalje je u fazi istrazivanja, ali do sad na dva puna rezervoara po cepu je potrosnja bila 7.5 i 6.6 litara (70-80% magistrala, 20-30% grad). Racunam da ce to ici jos malo nize, dok se unormali voznja . Glavna stvar sto sam presao na benzin je zato sto nisam vise hteo da robujem DPF-u, jer uglavnom nemam nigde autoputa da poteram auto kad radi regeneraciju, a na magistrali to potraje i do 20 minuta. Kada sam terao auto sestri u BG, upalio je regeneraciju kod naplatne rampe Vrcin a zavrsio je do pocetka uspona na Bubanj Potok @shuxx, placen je 4100 sa setom zimskih guma na celicnim felnama, a cena na oglasu je bila 4300.
  6. Pozdrav svima, nakon MultiJeta dosao je red i na MultiAir . U pitanju je Punto evo 1.4 Turbo MultiAir u Sport varijanti, 2010. godiste sa 138000 predjenih kilometara. Auto je dosao sa finom opremom, izmedju ostalog sa zadnjim parking senzorima, samozatamnjujucim unutrasnjim retrovizorom, senzorom za kisu, zatamnjenim farovima i zadnjim staklima i jos par stvari. Evo izvoda iz ePER-a sa kompletnom opremom: Jedino sto sam jurio jos matrix displej ali nisam nikako mogao da nadjem neki primerak sa njim. Van fabrickih stvari, naknadno je ubacena multimedija i auto je jos malo spusten, tako da je penjanje na ivicnjake postalo nemoguca misija Najveca briga prilikom kupovine auta, obzirom na godiste je bila verzija multiair jedinice. Proverom na licu mesta video sam da je u pitanju poslednja verzija 55257643, sto je i upisano u servisnoj knjizi. Ipak, nije me zaobisla potencijalna igranka oko toga . Auto je od pre neki dan poceo sporadicno da pali check engine i nakon toga pocne da radi na 3 klipa, da bi nakon nekoliko momenata prokinuo i ponovo proradio normalno, sto se uglavnom desava kad je hladan. Dijagnostika izbacuje gresku P1061 - CYL 1 UNIAIR actuation solenoid sticking. Probano ciscenje MultiAir filtera i zamena ulja, ali se i dalje isto ponasa. Ovih dana cu otici kod mog majstora u KG da i on pogleda sta moze biti u pitanju. Inace, za do sada predjenih oko 1000 kilometara nije potrosio ni gram ulja. Toliko za sad, nadam se pozitivnom ishodu resenja problema
  7. Onaj od 85ks u 500L je isti kao u puntu evo, za ostale nisam 100% siguran. Javice se valjda jos neko
  8. Boja bi trebalo da je fabricka, ne vidi se bas lepo sa slike ali ako je 760A to je stvarno bela perla koja je isla na Eva. Imam istu boju
  9. @Ivan, ne znam ima li Evo 1.4 turbo multiair jos nekih problema osim multiair jedinice, ali bi i to trebalo da je sredjeno u narednim iteracijama. Bas sam se zagrejao za tu motorizaciju
  10. @stex_pb, meni se taj problem sa unosenjem key-a desavao dok sam imao MES 3.6, sa 3.7 radi sve ok :) Inace kada nije registrovana verzija obelezava neke module crvenom bojom.
  11. Cestitam na autu, u zdravlju i veselju da ga vozis I meni je bas zapao za oko odlican paket opreme, pogotovo ovaj matrix displej koji slabo vidjam na Evu i Puntu MY12 (cini mi se da ih je na GP bilo vise). Ja sam hteo da odem da ga pogledam obzirom da je bio u KG al dok sam se smislio da odem, ode i auto
  12. U Evu i u Puntu 2012+ nema vise motora od 90KS, ali ima od 95 sa 6 brzina 85KS ima 5 brzina ali izgleda da ima razlike u prenosima na razlicitim primercima. Kod mene je npr u petoj na 100 km/h na 2000 obrtaja, a na 150 na 3000, ne mogu sad tacno da se setim koliko je na 130, ali da se dere, dere se
  13. Svaka cast na radovima i sedistima, pratio sam na fejsu, vrhunski izgleda

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...