Jump to content
FAS Goran

Nikola031

Members
  • Content Count

    415
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Nikola031 last won the day on December 6 2022

Nikola031 had the most liked content!

3 Followers

About Nikola031

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kragujevac - Užice

Previous Fields

  • Garage
    Punto EVO Sport 1.4 MultiAir Turbo

Recent Profile Visitors

1070 profile views
  1. Bas tako, mada neke baterije sam uspevao da ozivim "sokiranjem" tako sto se kratko spoje na veci napon i posle toga stave na eksterni punjac. 90% starijih Ericssona pokrivaju 3 ili 4 modela baterija, pa se mogu iskoristiti baterije sa drugih modela.
  2. Jedno vreme (pre 10ak godina i jace) sam skupljao stare mobilne i dosao sam skoro do 200 razlicitih modela. Onda je pocelo da me smara i to sad cuci po nekim kutijama (neke sam i prodao u medjuvremenu).
  3. Cijena prava sitnica Meni zapade ova za oko, samo nisam siguran da bih se usudio da iskesiram 11k evrica na nevidjeno (plus uvozni troskovi) jer je auto u Norveskoj: http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/21684914/alfa-romeo-giulietta
  4. U poslednje vreme mi se desavalo da se prilikom mrdanja rucice (npr pri prebacivanju sa kratkog na dugo svetlo, davanju migavaca itd) na ablenderu gde se nalaze svetla i migavci izgube kratka svetla. Uzrok tome uglavnom su zaprljani kontakti u samom prekidacu svetla koji se nalazi u rucici, te ih treba ocistiti. Postupak nije komplikovan i traje maksimum pola sata, samo treba biti strpljiv. Od alata su potrebni: - Spic kljesta - Stapici za usi - Obican kuhinjski tupi noz - Ravni srafciger - Alkohol ili neko drugo sredstvo za ciscenje kontakata (moze i rakija) Prvo skidamo samu oblogu prekidaca sa rucice na ablenderu. Potrebno je zavuci noz izmedju fiksnog dela rucice i dela koji se okrece na mesto koje je obelezeno na slici, i laganim pokretima levo - desno odvojiti oblogu od ostatka rucice. Ovde treba biti pazljiv da se ne osteti plastika (probao sam da koristim neku loyality karticu umesto noza, ali nema dovoljnu cvrstinu da bi odvojila zabice). Nakon skidanja pokretnog dela stanje ce izgledati kao na slici: Zatim prelazimo na vadjenje osiguraca koji stoji sa donje strane obelezen strelicom. Izvlaci se uz pomoc spic kljesta ravno, posto je u pitanju obicna metalna sipkica. Nakon izvadjenog osiguraca, skidamo oblogu samih kontakata u rucici. Ovde treba biti malo snalazljiv jer su zabice dosta jake. Ima ih 2 komada, jedna obelezena strelicom a druga je je sa druge strane ablendera (ne vidi se na slici) i treba ih stisnuti obe u isto vreme srafcigerom i svuci oblogu sa rucice. Ja sam uspeo da skinem oblogu tako sto sam prvo stisnuo zabicu oznacenu strelicom pa sam nakon toga nategao oblogu tako sto sam zavukao noz u zljeb oznacen drugom strelicom i polako pokretima levo-desno (kao u prvom koraku) odvojio oblogu. Nakon skidanja obloge dolazimo do stampane plocice koja je povezana konektorom za ostatak ablendera i drzi se plasticnim zabicama za rucicu. Potrebno je odvojiti stampanu plocu tako sto se ce odvojiti od zabica oznacenih strelicama. Dovoljno je noktom podvuci ispod ploce i povuci lagano na gore i ploca ispada iz lezista. Nakon sto smo plocu odvojili od rucice (i dalje se drzi za ablender preko konektora kao na slici ispod), prelazimo na ciscenje kontakata. Potrebno je alkoholom ocistiti kruzni kontakt po kome klize pipci od prekidaca (oznaceno jednom strelicom) kao i pipke od prekidaca (tri strelice). Ukoliko je potrebno, blago nategnuti pipke kako bi imali bolji kontakt sa stampanom plocom. Nakon ciscenja, potrebno je sklopiti sve nazad, obrnutim redosledom od rasklapanja. Kada ste zavrsili posao i proverili da sve radi, otvorite jedno 'ladno pivo ili neki drugi napitak po zelji i uzivajte
  5. @clockwork_orange cestitke na autu, da te dobro sluzi! @Decak Iz Vode iako me mrzi da idem negde dalje po auto, Yuga sam uzeo u NS, a jednog Eva u Loznici (KG - NS ~240km, KG - LO ~210km) Hocu da kazem, zavisi sve od ponude - ako je ponuda tanka onda se povecava prihvatljiva kilometraza. Kada sam gledao Yuga hteo sam samo 1.3 EFI motor i tada je bilo 3-4 ukupno na oglasima u celoj Srbiji, ista stvar je bila sa Evom (MA Turbo motor sam gledao) i onda nisam imao bas neki izbor
  6. 'Ebi ga, nisam se jos izvestio u gimnastici Skidao sam na prethodnom Evu ventilator kabine i isto je bila gimnastika (sa sve srafovima za kljuc 5.5), ali to sam ocekviao. Ovo mi je vec bilo malo neocekviano, ali se namestilo nekako.
  7. Uglavi se on i bez skidanja kasete ali je stvarno maltretiranje, da su ga pomerili par cm nize bilo bi mnogo lakse za zamenu. Ali dobro, ne moze sve da ide lagano
  8. Juce uradih samostalno mali servis. Ulje kao i prosli put Shell Helix HX8 ECT 5w40. Sto se tice filtera, uzeo sam ovu kombinaciju: Sve ukupno 6100 din: Prvi put sam menjao filter kabine i moram da pozdravim onog koji je projektovao mesto gde stoji filter i pristup ka njemu, nisam odavno komplikovanije resenje video. Nemoguce je ubaciti novi filter bez savijanja na neki nacin.
  9. Sto je najveci paradoks isti motor u Bravu (MA 140) trosi manje nego u Puntu (MA 135). Doduse u Puntu je malo ustinut sa obrtnim i konjima i ima 5 brzina umesto 6 u Bravu. Mog Punta nema teorije da spustim ispod 5 litara, a uglavnom je i to misaona imenica (UE - KG, 90% magistrala, 10% AP). Uglavnom je to oko 5.5 - 6 litara, u zavisnosti od uslova. Dosadasnja prosecna potrosnja merena po cepu na uzorku od 26k kilometara mi je 6.98l.
  10. Mozda nekom bude zanimljivo, iskoci mi malopre na fejsu...
  11. Kao sto rekose kolege, jedino da zamolis ljude koji rade tamo (ili podmazes ako treba ) da ti sklone sa strane, jer ove "obicne" tablice stizu po redosledu. Inace komsija je 1998. kada se menjala zvezdica na tablicama sa trobojkom ubo UE=111-11 na Peglici, ni dan danas mi nije jasno kako je to uspeo (posle je taj auto zavrsio kod mene pa sam se vozikao godinu dana na tim tablicama dok nisu promenili na ove sadasnje).
  12. Zezam se za 1301 posto sam vozio 1.3 EFI i pre njega 45icu. 1.1 zvanicno nisam nikad licno posedovao ali je kroz kucu proslo nekoliko komada, pa mi je zbog toga 1.3 drazi . Nazalost ni YFC ni ZFC foruma vise nema, jedino je ostao ZAFC i to je to, mada ZFC ekipa organizuje skupove svake godine (prosle godine je godisnji skup bio u KG, a pre toga su bila po dva skupa godisnje).

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...