Jump to content
FAS Euroauto Goran

Nikola031

Members
  • Content Count

    71
  • Joined

  • Last visited

About Nikola031

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Kragujevac - Užice

Previous Fields

  • Garage
    Punto EVO Sport 1.4 MultiAir Turbo

Recent Profile Visitors

479 profile views
  1. Punto Evo 1.4 multiair turbo za nekih 5500km koliko je kod mene. Uglavnom voznja 70% magistrala, 30% grad (KG) ali u poslednjih 500km vozim skoro samo po KG dok ne sredim multiair . Mereno sve cep-cep metodom.
  2. Nece bas da podize obrtaje toliko, iz mog iskustva podizao je maksimum do 1500. Isto tako u uputstvu pise da traje 15 minuta a meni je zavrsilo za 2-3 minuta
  3. @stex_pb, da bi se sklonila P1320 greska treba da uradis proceduru "UniAir actuator dispersion correction" kroz MES ako ti ne puca konekcija kada udjes u sekciju Adjustments. Ja sam imao isti problem nakon sto sam okinuo proceduru "Oil change" kroz MES i isto mi je treperela check engine lampica. Pre nego sto okines ovu proceduru motor treba da bude zagrejan na radnu temperaturu i nakon okidanja procedure ona ce potrajati nekoliko minuta tokom kojih ce motor podizati i spustati obrtaje. Kada se zavrsi, raskaci dijagnostiku i ugasi auto i posle ce biti sve ok
  4. Ajmo jos malo matorih Fiata (a i taman je 126. strana teme ): Ne mogu prezaliti nikad sto su se menjale tablice
  5. Cestitam na kupovini i30, fin je auto, jedno vreme smo ih imali kao sluzbene u firmi i dobro su se pokazali . Problem sa Punticima od 135ks je sto ih ima vrlo malo na oglasima, i onda covek nema neki izbor. Za 1.5 godinu koliko aktivno pratim oglase ne secam se da je bilo vise od 6-7 u istom momentu na oglasima. Inace, taj problem sa wastegate mozda moze da se resi i stelovanjem sipkice koja ide do njega, meni je nastelovana kada je radjen veliki servis i za sada je ok .
  6. @stex_pb evo slika kako stoji kod mene: Deluje mi da nosac izgleda isto kao na verziji sa setom za reparaciju, tako da sigurno moze da se napravi i da stoji obicni rezervni tocak
  7. @stex_pb, na starom puntu sam imao set za reparaciju i kada je on izbacen i ubacen copavac secam se da je onaj nosac prolazio knap kroz centralnu rupu od tocka. Posto je ista centralna rupa i na alu felni probaj da skines cep sa felne pa probaj hoce li tako. Ili mogu ti slikati predvece kako je to reseno sa fabrickim rezervnim tockom punih dimenzija, pa ti mozda da neku ideju
  8. To je onda bolja varijanta, meni se u toj situaciji ponasa kao da si skinuo kabal sa svecice prvog cilindra, pa onda proradi normalno posle nekog vremena i u krug tako
  9. @stex_pb, probaj prvo sa zamenom ulja i ciscenjem MultiAir filtera, mozda nije problem u samoj MA jedinici.
  10. @dekirs, nije naplaceno nista, ljudi su ispali maksimalno korektni. Nije menjano ulje kod njega jer je bukvalno 300-400km pre remonta zamenjeno i sipana je Selenia KPE 5W40 Multiair i to mi je receno da je ok. Koliko sam razumeo na ovoj poslednjoj reviziji MA ne mogu da se menjaju solenoidi a ostalo moze. Veci problem mi je sto imam 110km u jednom pravcu do njega pa mi treba organizacija da bih ostavio kola i vratio se nazad
  11. @dekirs, da, s tim sto drugi put koliko sam razumeo nista nije menjano, samo je rasklopljen MA, ociscen i vracen nazad.
  12. Nisam odavno pisao nista u ovoj temi, u medjuvremenu je nastavljena zurka sa multiairom. Prvi put je poceo da pravi probleme posle 2000km od remonta a drugi put posle 1000km. Trenutno cekam da oteram auto po treci put da se vidi sta mu je, mada moje skromno misljenje je da mu ne gine nova MA jedinica. Inace sve ostalo je ok
  13. Radi i 16 GB provereno, koristio sam u starom puntu :)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...