Jump to content
FAS Goran

mikellli

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About mikellli

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Melenci

Recent Profile Visitors

624 profile views
  1. Bravo! Ventilatorcic je zujao. Posle pesnicenja neduznog kilometar sata izduvao malo u proreze izmedju dva dugmeta i sada je sve OK. Hvala puno na pomoci!
  2. Pozdrav društvo, Juče mi je počelo da se čuje neko zujanje i cvilenje iz kilometar sata. Da li neko zna šta bi to moglo da bude? Zvuk počinje da se čuje čim dam kontakt.
  3. Da li bi mogao utvrditi, da li termostat pusta pre vremena, ako bi blokirao samo crevo koje ide sa termostata? Da li bi mogao da zeznem nesto ako bih napravio jednu test voznju i pratio temperaturu??? Pozdrav Evo i fotka sistema pa ako neko ima neku ideju...
  4. Da li moze na NISKU radnu temperaturu da utice, mozda neko crevo u rashladnom sistemu pogresno postavljeno ili negde da ima zacepljenje. Mozda nepravilan rad pumpe za vodu. Ili nesto trece. Zelim da iscrpim sve moguce faktore, pre nego se upustim u jos jednu avanturu sa preskupim termostatima
  5. To mi sada predstavlja najveci problem. Termostat je placen oko 7500 dinara I imam garanciju na njega. A ja nisam siguran da li je on neispravan ili mozda nesto drugo na autu. Sada treba dokazati da nije ispravan, a on u nekim okolnostima (u mestu na 2000 obrtaja ) radi kako treba. Da li bilo sta drugo, sem termostata, moze da izazove ovakav problem? Da li mozda moze ona plasticna zastita ispod motora (suspleh) da utice toliko na temperaturu motora, posto ja je na mojoj multipli nemam? Ovo mi sada postaje ozbiljan problem...
  6. Juce sam testirao auto sa dijagnostikom. Prilikom voznje(10-15 km) temperatura je pocela da raste jako polako do 75 stepeni, kada se naglo spustila za nekih 5-7 stepeni, stali smo i majstor je proverio creva, termostat je propustio hladnu vodu. Termostat po specifikaciji treba da otvori na 88 stepeni. Inace radna temperatura jtd-a je 90 stepeni. Znaci verovatno je ipak termostat problem. Ipak nastavili smo dalje da testiramo auto... U mestu, na odprilike 2000 obrtaja (2-3min) termostat radi perfektno tacno na 88 otvara, spusti za jedno 4-5 stepeni i tako u krug... Zatim je majstor hteo da proba da stavi karton ispred hladnjaka (mada sam ja alergican na to), rezultati u voznji i u mestu su potpuno isti, kao da kartona i nema. Takodje smo utvrdili da grejanje u kabini, koje je bilo i ugaseno i na maksimumu, skoro da uopste ne utice na promenu radne temperature. Takodje sam zakljucio da sama radna temperatura skoro samo zavisi od broja obrtaja motora. Na leru motor pocne da se hladi tako brzo da mislim da ce se ohladiti skroz... Mojstor za sada nema ideju sta je kvar. Zaboravi sam da kazem da oznake na displeju u kabini poprilicno tacno pokazuju temperaturu, treca kockica se pali na 75, a cetvrta tacno na 90 stepeni...
  7. Senzor je nov dosao u termostatu (ako se senzor nalazi ispod onog konektora na termostatu).
  8. Juce sam vozio 20 km u jednom pravcu i 20 km nazad u oba slucaja mi nije preslo drugi podeok. Predlozicu majstoru da proba sa dijagnostikom. Ako se neslaze sa onim na displeju, da li to znaci da je nesto drugo neispravno?
  9. Pozdrav svima, Imam problem sa temperaturom motora. Kupio sam moju Multiplu JTD prosle zime, na displeju je pokazivala jedva dve crtice od temperature, od potrebne cetiri. Kupio sam novi Vernet termostat i odmah zamenio stari. Tih dana su vec prosle niske temperature i moj termostat je naizgled dobro radio. Ove zime na prvi minus se opet pojavljuje isti problem, crtice opet na maksimalno drugi podeok. Mada moram da napomenem da je u kabini bilo relativno toplo, dok je potrosnja goriva bila mnogo veca nego inace. Opet sam otisao u prodavnicu i kupio ponovo termostat ovaj put skuplji od drugog proizvodjaca mislim da je Behr. Ponovo kod majstora i zamislite nista se nije promenilo, sve je potpuno isto kao sa predhodna dva termostata. majstor kaze da je izvadjeni termostat bio ispravan i da ne zna u cemu je problem. Da li neko zna resenje ovog mog problema!? Unapred zahvalan, Mićko
  10. Elemirac, imas pice! Hvala ti.
  11. I kod mene slicna prica, posle skidanja akumulatora cd trazi kod. Ovo su podaci sa uredjaja... BP-NR 7 642 372 316 Prod. Nr. Fiat 735 310 585 0 Blaupunkt 815BP237244905922 Fat multipla CD 7 642 372 316 Da li neko moze da mi pomogne oko koda? Unapred Hvala!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...