Jump to content
FAS Euroauto Goran

sasadoncic02

Members
  • Content Count

    122
  • Joined

  • Last visited

About sasadoncic02

  • Rank
    Regolari

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Pa ne znam kakva im potvrda pored saobraćajne treba.Piše iza 31.12.9999.Ni jedna neće izdržati do te godine Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
  2. Kratko ću da objasnim šta sam pročitao. Taj servotronic sistem služi da koriguje osetljivost servo volana srazmeno brzini kretanja automobila. Što je veća brzina on smanjuje osetljivost volana, odnosno na većim brzinama skroz isključuje servo pojačivač volana. Što je manja brzina on pojačava servo volan jer na velikim brzinama nema potrebe za servom, volan se okreće lako. Valjda sam bio jasan
  3. Koliko sam ja izguglao to je rele servo upravljača
  4. Ja sam kupio univerzalni nov za JTD,ali još nisam stavio.Imaš na KP oglas Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
  5. Ima na KP neki univerzalni koji ja planiram da stavim na moj JTD,pošto nemam nikakav.Cena im je oko 60-70€ novi.To će trebati sledeće godine zbog merenja izduvnih gasova.Sad nemam nikakvih informacija o njima kakvi su i to.Ali eto možeš da probaš takvu neku kombinaciju.Ima i za benzince i za dizele po nekoliko vrsta(oblik,dimenzuje,prečnik auspuha...) i u zavisnosti od euro standarda automobila
  6. Ovo zaokruženo iza ventilatora kod suvozačevih nogu je rezistor,a motorić klapne toplo hladno je kad se zavučeš ispod volana pa sa strane prema srednjoj konzoli.Ona je malo na nezgodnom mestu.Ja sam uspeo da je promenim sa malo gimnastike bez rasturanja drugih delova table.A klapna recirkulacije,nisam siguran,mislim da je sa druge strane. Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
  7. Ono što pravi najčešće problem kod multipli sa automatskim klimom je pre svega onaj senzor unutrašnje temperature,a nalazi se iza one rešetkaste plastike između dugmeta za recirkulaciju i dugmeta za uključivanje klime.Naime zaprlja se i onda ne dobija stvarnu informaciju o temperaturi u kabini.Potrebno je da se polako rastavi taj panel i očisti pažljivo štapićem za uši i malo alkohola.To bi trebalo ja mislim rešiti situaciju,bar je kod mene tako bilo,jer on reguliše klapnu i održava zadatu temperaturu unutar kabine. Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
  8. Nisi precizan baš.Da li lupka kada je u leru u mestu,ili kada je auto u pokretu?
  9. Takav zvuk obično pravi otegač ili španer PK kaiša,pa ako nije zamenio i njega,verovatno je on u pitanju
  10. Pa ne znam tačno kako izgleda papir,pretpostavljam da je taj.Idi sa tim u MUP i vidi dali treba još nešto,ali mislim da mora lično vlasnik vozila to da uradi
  11. Ako je auto već bio registrovan u Srbiji,a na tehničkom ne mogu da pročitaju broj,dužni su da ti daju papir sa kojim ideš u MUP.Kada predaš tamo zahtev ili šta već treba,onda iz MUP-a se vrši veštačenje.Ako oni utvrde da se br.vidi i da na tehničkom nisu dobro uočili,onda iz MUP-a dobijaš potvrdu na kojoj je br. I sa njom se vraćaš na tehničkom gde ti upisuju br i normalno završavaš proceduru.Ako je br. stvarno oštećen prilikom veštačenja,onda te iz MUP-a šalju u ovlašćeni servis koji je akreditovan za upisivanje novog broja i opet se sa tim vraćaš na tehničkom.Valjda sam sve dobro napisao.
  12. @tacija Ima već pisano o tome,to je univerzalni kvar kod dizelaša bez obzira na model.Ili je jedan ili više grejača crklo,ili loš kontakt grejača jednog ili više sa instalacijom (što je u većini slučajeva),ili je rele grejača u problemu.
  13. Zar ti nije jednostavnije i jeftinije da častiš nekoga pa da odšlepaš auto do tehničkog? Послато са SM-J710F уз помоћ Тапатока
  14. Na mom modelu 2002 ima i pozadi el podizači prozora. Proveri i one osigurače iza volana u kaseti

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...