Jump to content
FAS Euroauto Goran

UrosKostic

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

About UrosKostic

  • Rank
    Il Nuovo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. hvala, vec sam odslepao kod majstora.
  2. Ovako radi. pozvao sam majstora, i rece mi da ukoliko se obrtometar ne pomera tokom verglanja, najverovatnije senzor radilice. Da li neko zna gde se nalazi senzor radilice? da bar pogledam da se nije neka zica otkacila, jer je auto radio normalno, bez ikakvih bagova, samo nije hteo da upali.
  3. hvala na savetu. ali ne znam gde se skidaju svecice na ovom autu. od skoro ga imam.
  4. Vozio sam auto prekjuce, radio sve super,kao i uvek do sada,parkiram se normalno, i ugasim auto. Danas(dva dana posle gasenja) probam da upalim, nece. Gorivo baca na crevo, a vergla kao da nema goriva. Da li neko zna sta moze da bude? Motor 2.0 114Kw
  5. Zastitna plastika ili narodski, suspleh, za Lancia Kappa, ista je kao za Alfa 166, potrebna mi je makar i polovna, moze i ostecena. Nemam nikakvu, i primetio sam da mi baca blato od ispod.
  6. Ko sto naslov kaze. Ne rade mi oba rikverc svetla, a sijalice su ispravne. Ne radi mi u kabini , sa desne strane svetlo iznad desnog putnika nazad. Uopste ne dolazi struja do osvetljenja, obe sijalice unutra su ispravne. pregledao sam sve moguce osigurace, i svi su ispravni. Da li neko zna kakav problem moze biti?
  7. ali vidi sad drugo nesto. kad upalim poziciju, displej za obavestenja na kokpitu i instrument tabla na sekundu izgube napon pa se vrate. to se prvi put desilo juce, i tad je prvi put izasla ta poruka.
  8. Nasao sam u cemu je problem. Kad se pali na benzin hladan ne prijavljuje gresku, i posle prebaci na plin radi bez problema. Kad ja upalim na benzin i posle ukljucim plin, opet ne prijavljuje. Gresku prijavi iskljucivo kad upali odmah na plin. Citao sam Italijanske forume i bukvalno su to svi napisali koji su na Kappu ugradjivali plin.
  9. Ovo sam sada napravio fotke. Na unimeru je izmeren napon 14,2V prilikom ukljucenja SVIH potrosaca dok motor radi na ler. kratko+dugacko+prednje maglenke+zadnje maglenke+sva cetiri migavca+klima na grejanje. Voltaza 13,49V je struja izmerena na akumulatoru posle gasenja motora. Pre paljenja motora struja na akumulatoru je bila 13,2V . ne znam koliko je to normalna jacina struje uzevsi u obzir da sam citao da struja akumulatora treba a bude 12,6-12,7V u stanju mirovanja. ovo je akumulator 12v75Ah. Rad motora na ler bez potrosaca je 14,7V na unimeru.
  10. Pozdrav, sinoc mi je kompjuter prijavio neku elektricnu gresku, collegamento elettrico difettoso/faulty electrical connection i drugu poruku avaria impianto controllo di motore/engine control system failure... obe greske se povremeno ukljuce pa iskljuce, a niti znam sta moze da bude. Od sinoc, mi se desila jedna stvar, kad upalim svetlo na poziciju, odjednom slika na displeju i instrument tabala "utihnu" pa se vrate, kao da je bio trenutni prekid napajanja. svetla svetle normalno, nigde ne vidim da je izgoreo osigurac. da li neko zna sta ove dve greske mogu da budu? p.s. motor radi normalno, i ide normalno bez problema
  11. Da li je ovo prikljucak za dijagnostiku? Nalazi se u prostoru iza malog poklopca sa leve strane suvozacevih nogu.
  12. Pozdrav, Problem sa ABS upozorenjem na tabli kupio sam ovaj auto pre nekih nedelju dana. Pre par dana majstor mi je ugradio nov sekventni plin, i kad sam uzimao auto od majstora, neprekidno mi je svetleo ABS na tabli. Pre toga se nije ukljucivao. U razgovoru sa bivsim vlasnikom, saznao sam da se ni njemu nikad nije ukljucivao.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...