Jump to content
FAS Euroauto Goran

bratsaja

Members
  • Content Count

    171
  • Joined

  • Last visited

About bratsaja

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 06/10/1973

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Beograd

Contact Methods

  • Skype
    bratsaja

Recent Profile Visitors

2268 profile views
  1. Rece da si menjao letece,valjda ga je majstor razupcio tada? Multipla nema klapne,a za tvoj auto nemam pojma,greska p1004 se odnosi na klapne.
  2. P1000 govori da nakon zupcenja nije uradjen reset,nakon mehanickog dela popravke potrebno je uraditi i elektronski.Prvo to pa se mozda ova druga greska izgubi,ona se odnosi na klapnice u usisnoj grani koje sluze da umire motor na malim obrtajima.Znaci prvo kod dijagnosticara,ali pazi kod kog ces ici jer nije dovoljno da samo ocita i izbrise greske.
  3. Obzirom da se kvar javio nakon zupcenja,ja bih prvo proverio zupcenje jer se auto na metan ne zupci na nulu vec ima fora objasnjena u temi o zupcenju multiple bipower.Moguce je da je nakon zupcenja potreban i reset elektronike.Uradi to zupcenje i reset pre bilo kakve zamene delova jer ti je tako najjeftinije.
  4. Slobodno duni malo spreja kroz resetkicu,nahvata se prasina preko senzora pa ne radi svoj posao.
  5. @stormatke Moze da bude sve od nabrojanog.Ako vidis baricu ispod auta to sigurno nije curenje koje se ne vidi okom.Kako znas da je nabijao pritisak u sistem,a istovremeno kazes da curi?Po polozaju barice mozes da utvrdis odakle curi,a ako ti auto dize temperaturu onda imas nabijanje pritiska pod uslovom da je ispravan termostat i da je protok kroz ceo sistem ispravan.Postoji kod multiple problem sa kineskim hladnjakom koji je manji i zaista sa tim hladnjakom radna temperatura bude visa za jednu crticu ali to se vidi tek leti kada je velika spoljna temperaturai zato ako imas original hladnjak cuvaj ga i sipaj samo kvalitetan antifriz. Za pocetak resi to curenje i promeni cep ekspanzione posude pa javljaj sta se desava.
  6. Izvrti telefone,probaj ovde https://autodelovisrbija.5mp.eu/web.php?a=autodelovisrbija&o=9kTL7MRBj6 Tu su mi nudili neke,stvarno se ne secam marke,po 8000 i ceka se desetak dana.Koje god da kupujes obrati paznju da su za metansku jer su oni drugi kraci za 2.5cm pa bi morao da menjas i opruge i dobio bi nizi auto,neudobniji,cesce bi menjao viljuske...
  7. Kupljeni japan parts 00563,po katalogu su bas za bipower multiplu.Kupljeni su online i samo na tom sajtu sam ih nasao,cena oko 5700.
  8. Na par mesta sumi nudili amortizere za multiplu dizel i 1.6 benzinjaru,kao (moze da se nabudzi).Malo sam istrazivao i nasao da je amortizer za bipower duzi za 2.5 centimetra i samim tim bi opruga morala da se vise sabije i tada je sklona pucanju. Pismeni proizvodjaci nemaju u ponudi amortizer za bipower,a ono sto sam pronasao od drugih proizvodjaca je: japan parts-mm0563 (ean 8052553045665) trw-jgm 602s i jgm 602t ashika-ma00563 (ean 8052553045672) marelli-1982g japko-mj00563 master sport-290705-pcs-ms Nekom ce ovi podaci sigurno dobro doci,a meni treba informacija kod koga da potrazim ove brendove.
  9. Hocu da zamenim prednje amortizere na multipli natural power 2008.god.Po eper-u za taj auto ide fiatov amortizer kataloskog broja 50711125 i taj amortizer je u originalu tezak 5260 grama.Na obicnu benzinsku multiplu ide drugi amortizer koji je cak 540 grama laksi (eper 50711124) i samim tim verovatno i slabiji jer je auto bez boca.U nasim radnjama ima raznih amortizera(kyb,monroe,bilstein....)ali su svi obelezeni kao zamena za ovaj slabiji amortizer,nigde ne mogu da nadjem zamenu za ovaj jaci i tezi model. Sve to moze da se nabudzi,oni su fizicki isti ali su im performanse razlicite,a kako sam se otvorio za kyb solje koje su vise nego duplo skuplje od kineskih voleo bih i da amortizere stavim odgovarajuce.
  10. Skines rezevoar i videces pumpu.Pazi na plasticne cevi koje su nakacene na rezervoar da ih ne prelomis,samo polako i oprezno.Kada skidas pumpu pazi da ne polomis veliku plasticnu maticu koja je drzi,postoji i fiatov kljuc za to ali ga niko nema.Maticu POLAKO kuckaj cekicem preko neceg drvenog,moze i drzalja drugog cekica,samo polako i nezno jer ako pukne skoro pa da nema resenja. Pre nego sto skines pumpu proveri da li dobija struju,pumpa se cuje prvih nekoliko sekundi kada das kontakt.Dovod goriva proveravas tako sto sa mosta benzinskih dizni odvrnes poklopac(ako ga nije neki prethodni majstor bacio)pa srafcigerom pritisnes poklopac mosta i treba da siklja benzin,a postoji i alat za merenje pritiska pumpe.Probaj da spases tu pumpu jer je metansku nemoguce naci,a razlikuje se od obicne benzinske.Kazu i da moze da se prepakuje,sigurno ce neko sa foruma znati.
  11. Stavi se peta od maree dizel i to ide odlicno,malo izgubis na snazi ali se motor daleko manje dere i manje vrti,recimo za nekih 500 obrtaja. E cini mi se da je na ovom autu ta peta brzina skroz drugacija od ove o kojoj sam gore pisao,uopste nema snage jer se vrti jos sporije,pa me interesovalo od cega je ta peta brzina.U svakom slucaju ovih dana ce menjc ici dole pa cemo da brojimo zube.
  12. Pozdrav.Kupio sam multiplu 16 natural power sa nekom budzevinom od menjaca. Prethodno sam vozio multiplu na kojoj je ubacena 5.brzina od maree dizel, to je ona varinanta sa "usporenom"petom gde se motor vrti nesto sporije i tiše ali se zarad toga izgubi malo snage i to je jako lepo funkcionisalo. Na ovom autu je peta jos vise usporena i snage bas nema dovoljno,i najmanja uzbrdica i mora u cetvrtu.Jos sam primetio da u 5. I rikverc ne ulazi dovoljno i ponekad hoce da ispadne.Da li neko ima ideju sta je tu radjeno?Negde sam procitao da je moguce da je ubacen menjac od brave,ne znam koje da li 1.6 ili 2.0.Voleo bih da znam jel to uopste moguce? Imam menjac sa stare multiple koji nije bas u najboljem stanju,ovaj je dosta noviji pa bih voleo da ga zadrzim ako saznam od kog je auta i sta je na njemu jos potrebno prepraviti.
  13. Malo sam istrazivao i mislim da znam zasto ventilator u polozaju auto uvek vrti max.brzinom.Negde na ventilatoru postoji rezistor,slican princip rada je i na ventilatoru hladnjaka,i kada taj rezistor ne radi onda nema sta da uspori ventilator. Nisam imao vremena da pogledam i ne znam gde tacno stoji pa cu to za vikend polako.Ustanovio sam i da klapna koja regulise spoljni ili unutrasnji vazduh ne radi pa bi mi dobrodosla pomoc u smislu gde stoji ta klapna,kako da dodjem do nje ili eventualno kako da skinem samo motorcic da ga probam. Sve u svemu nismo mi Srbi najgori,auto je dosao iz Italije ali kao da je odrzavan u Mirijevu.
  14. NIje problem u temperaturi nego sto kad stavim ventilator na auto on vrti punom brzinom non stop,a temperaturu odrzava otvaranjem i zatvaranjem klapne tako da po potrebi duva manje ili vise toplo. Prosla multipla je smanjivala ventilator kada zagreje kabin u,ova ne vec samo pomeri klapnu.Probacu da prebacim senzor sa stare multiple pa da vidim da li ce se promeniti.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...