Jump to content
FAS Euroauto Goran

bratsaja

Members
  • Content Count

    160
  • Joined

  • Last visited

About bratsaja

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 06/10/1973

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Beograd

Contact Methods

  • Skype
    bratsaja

Recent Profile Visitors

1968 profile views
  1. Stavi se peta od maree dizel i to ide odlicno,malo izgubis na snazi ali se motor daleko manje dere i manje vrti,recimo za nekih 500 obrtaja. E cini mi se da je na ovom autu ta peta brzina skroz drugacija od ove o kojoj sam gore pisao,uopste nema snage jer se vrti jos sporije,pa me interesovalo od cega je ta peta brzina.U svakom slucaju ovih dana ce menjc ici dole pa cemo da brojimo zube.
  2. Pozdrav.Kupio sam multiplu 16 natural power sa nekom budzevinom od menjaca.Prethodno sam vozio multiplu na kojoj je ubacena 5.brzina od maree dizel,to je ona varinanta sa "usporenom"petom gde se motor vrti nesto sporije i tiše ali se zarad toga izgubi malo snage i to je jako lepo funkcionisalo.Na ovom autu je peta jos vise usporena i snage bas nema dovoljno,i najmanja uzbrdica i mora u cetvrtu.Jos sam primetio da u 5. I rikverc ne ulazi dovoljno i ponekad hoce da ispadne.Da li neko ima ideju sta je tu radjeno?Negde sam procitao da je moguce da je ubacen menjac od brave,ne znam koje da li 1.6 ili 2.0.Voleo bih da znam jel to uopste moguce? Imam menjac sa stare multiple koji nije bas u najboljem stanju,ovaj je dosta noviji pa bih voleo da ga zadrzim ako saznam od kog je auta i sta je na njemu jos potrebno prepraviti.
  3. Malo sam istrazivao i mislim da znam zasto ventilator u polozaju auto uvek vrti max.brzinom.Negde na ventilatoru postoji rezistor,slican princip rada je i na ventilatoru hladnjaka,i kada taj rezistor ne radi onda nema sta da uspori ventilator. Nisam imao vremena da pogledam i ne znam gde tacno stoji pa cu to za vikend polako.Ustanovio sam i da klapna koja regulise spoljni ili unutrasnji vazduh ne radi pa bi mi dobrodosla pomoc u smislu gde stoji ta klapna,kako da dodjem do nje ili eventualno kako da skinem samo motorcic da ga probam. Sve u svemu nismo mi Srbi najgori,auto je dosao iz Italije ali kao da je odrzavan u Mirijevu.
  4. NIje problem u temperaturi nego sto kad stavim ventilator na auto on vrti punom brzinom non stop,a temperaturu odrzava otvaranjem i zatvaranjem klapne tako da po potrebi duva manje ili vise toplo. Prosla multipla je smanjivala ventilator kada zagreje kabin u,ova ne vec samo pomeri klapnu.Probacu da prebacim senzor sa stare multiple pa da vidim da li ce se promeniti.
  5. Na novoj multipli 2008.god. je bila slomljena klapna grejanja i grejanje je stalno radilo na max.sto je cinilo voznju krajnje neudobnom.Kako imam jos jednu multiplu 2001.takodje sa automatskom klimom,resio sam da prebacim klapnu na novi auto.Mucio sam se dok sam sve skinuo i dosao do konzole ali uz par fotografija i zapisivanja sve se to polako namesti i vrati na mesto.Primetio sam da sada kada postavim temperaturu na odredjeni stepen,recimo 20c,a ventilator na auto,non stop ventilator duva jako a povremeno izlazi topao vazduh povremeno mlak,kao da odrzava zadatu temperaturu tako sto smanjuje vruc vazduh.Na starom autu je odrzavao temperaturu tako sto smanji brzinu ventilatora sto je mnogo bolje resenje jer auto bude dosta tiši u voznji,ne huči ventilator.Da li je tu jos nesto neispravno?
  6. Nadjoh jos jednu nalepnicu sa strane,valjda je to serial number. bp 632586262580
  7. Drugari, Potreban mi je kod za radio iz multiple 2008.god.Negde sam izgubio karticu i kodove za radio i za kljuc.Na radiju pise BP-Nr. 7 646 325 316 Fiat-Nr. 7354360610 Tek sam kupio auto,jednom ukucao kod i naravno nisam ga zapamtio.
  8. Ja sad imam na autu jednu crveno zutu i jednu crveno zelenu.I ne primecujem nikakvu razliku.Voleo bih da znam koje opruge su isle fabricki na multiplu bipower zbog povecane tezine auta.
  9. Skoro uvek.Ako mozes auto da vozis jos 2 meseca i onda mora pod presu jer mu istice atest sigurno neces kupiti 2 nove opruge vec ces staviti sta nadjes.Mene samo interesuje sta znace oznake u boji i da li negde postoji fiatovo objasnjenje za obelezavanje opruga.
  10. To ke kada su cele opruge u boji,ali sta kada su opruge oznacene bojama?Konkretno kod mene opruga je naravno crna ali je oznacena na jednom mestu tragom boje sirine recimo 2cm.
  11. Danas mi je na multipli bipower pukla prednja opruga.Kada sam je skinuo video sam da se na njoj nalazi crvena i zelena boja,a na zamenskoj je bila crvena i zuta.Sta znace ove boje?Neko kaze da oznacavaju tvrdocu opruga,a neko kaze da predstavljaju oznaku serije kako bi mogla da se upari sa drugom stranom,kada se narucuje original opruga izaberu se boje kao na drugoj da bi se uparila tvrdoca.Navodno se tvrdsoce razlikuju jer razliciti proizvodjaci proizvode opruge za prvu ugradnju. Da li neko zna sta je prava istina i da li postoji neka zvanicna stranica sa objasnjenjem boja? Auto stoji normalno,bez obzira sto su boje razlicite.
  12. Ako se to desavalo i pre zamene zupcastog,menjaj klapnu gasa.U klapni se nalazi step motor koji pocne da zeza i tu vise nema spasa.Ako je pocelo da se desava posle zamene zupocastog,nije dobro uzupcen.Otpusti usisnu bregastu i poteraj motor za zub unapred,mada po opisanim simptomima pre ce biti da je kod tebe riknula klapna pa bolje probaj drugu klapnu pre nego sto razupcis auto.
  13. Ovaj bre nakucava poluosovinu gedorom...nigde manzetne sa lezajem...multipla nema homo zglob do menjaca...
  14. Hocu da zamenim manzetnu do menjaca na multipli bipower,u pitanju je manzetna sa lezajem. Nekako se zadesilo da to nisam nikad do sada radio jer sam uvek menjao celu poluosovinu polovnom,pa me zanima kako se ova manzetna skida,da li postoji neki specijalan alat ili moze na cekic i o-ruk?Kako se nova manzetna navuce?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...