Jump to content
Goran

Branislav

Members
  • Content Count

    1093
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Branislav last won the day on November 15 2022

Branislav had the most liked content!

1 Follower

About Branislav

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 11/16/1996

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Pecinci

Previous Fields

  • Garage
    Nuova Bravo 1.4 T-jet Sport Ex Grande Punto 1.4 T-jet Ex Fiat Stilo 1.6 16v Dynamic 3v Ex Fiat Bravo 1.2 SX

Recent Profile Visitors

10852 profile views
  1. Molim da admin ubaci u prethodni post Gumica hladnjaka ulja- 40e na aliju posto se poljak vise ne javlja kod njega je bila 27e 0-ring gumica za sraf koji ide na blok 7e u srbiji 0-ring gumica za crevo za antifriz 6e u srbiji u Delmax Sve ovo vam treba da uradite hladnjak ulja kako treba da ne flisuje ili slucajno pomesa ulje i antifriz. Ako moze neko da mi omoguci ove opcije da sam spajam postove, ili nek da admina , hvala unapred
  2. Da osvezim temu posle dugo vremena, za sve ljude koji zele da kupe i voze ovaj motor evo cena trenutno delova za njega i cena sredjivanja mana koje ima. Veliki servis- 120-180e delovi u zavisnosti od marke, savet je da se zameni i remenica radilice na 200k, to je jos 40e Mali servis- 80-150e u zavisnoti da li menjate svecice ili samo ulje i filtere, svecice su oko 50e trenutno. Set kvacila i zamajac- Luk set sa drukom 200e i zamajac jos 200e luk Polovna restyle izduvna grana za T-Jet do 2010 godine koja obavezno pukne od 30-120e u zavisnosti ko vam prodaje. Remont turba (IHI Vl36 i Vl37) - od 170-350e u zavisnosti ko vam radi i da li menja izduvni deo koji obavezno pukne. Pcv kutija- 100-120e nova iz originala ili set za gasenje PCV za 35e na aliju. Ulje za m32 menjac- 35e 3l i 2mos2 aditiva jos 20e za servis menjaca. U menjac se moze nakrkati 2.6l ulja. Remont m32 menjaca u Sapcu od 100-500e u zavisnosti od kvara, kandza prve, druge i rikverca i zamena svih lezajeva i jednog sinhrona izadje oko 350e kod njih. Cene mogu varirati u zavisnoti od velicine kvara. Klip sa karikom nov- 85-100e Set karika za osvezavanje motora Kobelschmidt 80e Leteci lezajevi- 15-20e Crevo koje ide na turbo novo iz originala oko 80e, na aliju ima za 40e aftermarket Sve cene su navedene bez ruku majstora.
  3. Jel si stavio novi termostat? Po ovom tvom opisu ti je riknuo taj novi termostat, ko bi rekao ali tako je.
  4. Ovih dana cu se baciti na stelovanje posto trenutno nemam vremena zbog posla, znaci na oba fara imam 2 srafa, koliko sam video po netu nije to toliko tesko uraditi samo treba zid i inbus, mislim i ja da kada nastelujem snop da ce biti okej skroz. Nadam se bar. Polomio sam krajnji desni nosac fara vozaceve strane sasvim slucajno tako da on sada ne vrsi funkciju. Videcu kako ce to ispasti na kraju. Jel mi mozes reci kako se otvara poklopac da zamenim sijalicu za zmigavac. Sve mi je ubudzeno oko vozacevog fara ne mozes prici uopste
  5. Problem je sto je decko uradio farove i poslao mi ih i rekao da ih nastelujem, naravno ja sam sinoc uzeo auto da probam i nista nisam dirao posto me ta svetlost ubija. Pozabavicu se time danas
  6. Okej, uradio sam na faru sledece, zamenio instalaciju, odradio sociva i ubacio nova xenon svetla (realno nije bilo potrebe), problem sledeci. Sija mi plavo na samom kraju snopa, zanima me sta je problem, da li je do xenona ili nesto drugo. Sa starim nisam imao problema na starim socivima. Evo par slika da vidite
  7. Ako je meni nesto u ovoj temi jasno, ja stvarno ne znam. Kome auto radi kao dres, kome se sta trese, jedino sto mogu da potvrdim jeste da kad ode desni nosac T-Jet trese unutra haos
  8. Meni su momci iz SLP Tuning Centra iz Grcke rekli da su oni imali losih iskustva sa otvaranjem pcv kutije i zamenom membrane. Tako da oni ili stavljaju novu ili gase Pcv. A s obzirom da ljudi zive od tjuniranja samo tog motora ja postujem taj stav. Iako je sistem prost ocigledno da ume da zeza.
  9. Nova kutija je oko 15k, ja bi radije ugasio PCV nego kupovao i sredjivao kutiju. Imas na aliexpresu od Italijana kit za gasenje Pcv-a za 40e
  10. Ni ja nisam za ove nalepnice, nekako mi je too much jer abarth sam po sebi je dovoljno nakrcan fabricki detaljima i nema potrebe skretati pogled sa njih
  11. Nigde nista ne lupa znaci topina, kao dupe na nosu leze. Ista je duzina kao i swag

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...