Jump to content
FAS Euroauto Goran

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Trebao si da dozvoliš susret Jeste malo drkanje, ali ja sam odlično prošao
  3. Ipsarion najvisa tacka Tasosa Inace Tasos ima asvaltni put oko celog ostrva duzine 100km i ukupne visine 2200m
  4. Nismo se razumeli. Jaje uzimam ovde u kompletu (3 u 1), a kad preraste jaje uzimam 0-36kg autosediste jer ce biti univerzalnije u smislu lakse da se podesi, smesti i pratice ga kroz rast. Nisam ni mislio za novorodjence znajuci ogranicenja koja si naveo, a i uvek cu klinca buditi kada treba da ga izvucem iz sedista. Ovako otkacim jaje i mirna backa. Bes ga sad, pisalo je da ide na isofix Svakako cu uskoro u snabdevanje i usput da svratim sa debelim da vidim kako se montira i kakav je kvalitet tog kompleta. I meni je logicno da prvo ide na pojaseve ali... E to na slici je deo kompleta., pa pretpostavljam da ce tako i biti.
  5. Moje iskustvo je da Mjet tih godina nije mnogo naporan sa regeneracijom. Ako ides vise otvorenim putem nece je ni videti. Ali zato ovaj moj nece preko 500-600km bez regeneracije nikako. I da je sve na autoputu, opet ce da je pokrene na 5km, cisto da ne bude da nije bila
  6. Nije to previse km za mali servis. Preporuka za VW je 30kkm u inostranstvu, a kod nas do 15
  7. Ništa strašno i potpuno normalno...ali dobro, gde ima tu se i prosipa
  8. Today
  9. igor0511

    Biciklizam

    Ja izmerih 3 dana precizno odlazak na posao biciklom. I bez forsiranja izlazim na oko 25 minuta. Motor, takodje bez divljanja bude oko 15, a kola 30+. Voleo bih da imam neki e-bike ili trotinet pa da uporedim vremena, ali ispda da mi se vise od 2 tocka nikako ne isplati. I precizno merenje biciklom uz iznosenje bicikla i parking: Samo kalorije nisu tacne jer aplikacija uzima da vozac ima 65kg, a ja skoro 50% vise od toga
  10. @ISV_01 vredi Obavih i ja kupovinu tih 3u1 kolica i super je ta ponuda. Inace, to popularno nazvano “jaje” gotovo nikada ne ide na isofix vec se samo kaci na pojas, a isofix sedista idu kada dete preraste jaje. Do sada ne videh isofix jaje. A i ovo je bolja opcija jer izneses dete iz porodilista u jajetu, kacis odmah u kola da idete kuci i kad budes hteo isto ide i na kolica. Barem je to bila moja racunica Evo kako se vezuje to jaje:
  11. Ja švabe, generalno, nikad nisam simpatisao ali ovo je eklatantan primer da se politika uvukla u sve. Baš sve! Fuj.
  12. Yesterday
  13. Ako ti nesto vuce struju dok auto miruje definitivno neces naci tom metodom merenja voltaze.Ako imas unimer skini minus klemu postavi unimer na Dc Ampere i postavi na opseg 20A ako je noviji unimer sam ce da odredi opseg samo je bitno da je na Dc Amperazi.Pozatvaraj sva vrata simuliraj kao da auto stoji preko noci jednu pipalicu na minus stubic drugu na minus klemu tako si povezao unimer u rednu vezu i mozes ocitati koliko ampera vuce u stanju mirovanja.Do 50 miliampera je normalna potrosnja.Takodje ostavi auto par min ako imas centralnu posle kljucanja da svi moduli odu u stanje mirovanja pa onda meri kako sam ti opisao gore. Ako ti deluje suvise komplikovano bolje potrazi pomoc nekog ko se razume. Sent from my M2101K7AG using Tapatalk
  14. Blaza mnogo zavlaci i odlaze. Provereno kod vise ljudi. Ne kazem da je los majstor, rekao bih da je prosecan. Mislim da je izvikan jer je dobar u marketingu. Voli da cacka oko racunara, tehnike i sl pa se razume i u prednosti foruma. Slika sve sto radi, pravi neke baze podataka. Ljubitelj citroena pa prica o kolima sa pasijom sto ljudi tumace kao da ih zna u prste. 2 momka koji rade kod njega su vrlo fina i ljubazna. Tvoj auto nije egzotican pa verujem da neces imati zamerke na njega, pogotovo ako ti odgovara njegova lokacija. Ja ne planiram da idem kod njega, jer mi je predaleko i dangudno. Ako ti je Kaludjerica blizu, preporucujem servis Arizona. Pedantni, strucni, mahom rade Renault, ali mogu i ostali.
  15. U jajetu bi trebalo da voziš dete makar godinu dana (ili dokle staje u njega) kontra od smera vožnje. Nama je tu oko godine preraslo jaje, odnosno nismo znali gde ćemo sa nogama jer se stalno odgurivala od sedište pa smo izbacili jaje. Iskreno ne bih baš uzimao 0-36kg za novorođenče pošto ne može biti jednako dobro za sve uzraste. Čini mi se da su sva ta 0-36kg sedišta više za veću decu prilagođena. Malo je teže podesiti nagib i ugao da beba ne bude u sedećem položaju i da joj bude udobno. Jaje je sasvim ok do 9-10 kg. Inače uzeo sam 0-36kg ali tek za dete koje je bilo na 10tak kg. Vozi se oko 2 godine u njemu bez žalbi. Kad sam gledao sedišta, ovo mi je bilo bestbuy.
  16. Tate i mame trebam pomoc U CG sam i gledam sta ima ovde o bebi aparature, konkretno prevoza. U pitanju je sledeca aparatura (3u1 sistem) U pitanju je komplet sa slike. Proizvodjac je Foppapedretti E sad, sadrze kolica (ram), sediste, korpu i jaje koje je ujedno i za kola. Koliko sam uspeo naci, vezuje se na IsoFix i po secaju @Tulivoje bez montaze u kola (probno) ne uzimati. Auto ima Top tether i Isofix standard. Svakako u BG i da uzmem, povracaj novca necu imati zbog prekoracenja primanja. Ono sto me najvise interesuje je samo jaje tj vezivanje u kolima i da li uopste uzimati ovu marku/jaje ili zaobici. Kompletom gledam da resim stvari na duze staze, pa kad preraste jaje, kupice se neko autosediste 0-36m kvalitetno. Sa pitanjem 'kako mu stoji' otpada jer klinja je u dolasku, a ja sam malo kabast Pitam da li valja i da li vredi uzimati jer je cena i vise nego prihvatljiva od BG-a gde sam nasao neke sulude cifre tipa 50-80 crvenih
  17. Nisam siguran imaju li elektronsku istoriju, tj da li su servisi umrezeni. Kontam Volvo ozbiljna firma trebalo bi. Ako nisi siguran, veliki servis na tom motoru (sa sve malim) nije mnogo jer je u pitanju hdi motor, cisto da budes siguran... Osim ako ne radis u ovlascenom ili bas specijalizovanom za Volvo. Nije dranje, ali kosta. Znacka. Ako mogu da utvrde i imaju podatke, korak si blizi nekom sveobuhvatnom stanju auta. U principu, 20 hiljada km servisni interval je dosta visok, neki bas auto guraju do te granice jer je il servis skup ili su jednostavno takvi ljudi..a mozda i servisi nece ranije da menjaju (ako ne platis). Sa druge strane i taj interval nije babaroga ako je auto skoro non stop na otvorenom (prakticno je presao mnogo izmedju 2 servisa ali je i motor i ulje i ostalo u boljem stanju nego da je isto toliko presao u gradu). Znaci prosek po godini voznje tog Volvoa je oko 22-24k km godisnje. Vidi broj servisa i kilometraze kako se poklapaju. Takodje ako su 'svrljani' razni servisi moze biti da mu je 'kupljena' servisna. Ovo je ofc ako nije i info iz prve ruke o vlasnistvu i odrzavanju auta. Svakako bez pregleda u servisu i misljenja ne uzimati, moz bit dobar na oko, a sigurno je i cena jaka. Tamo gore svakako bacaju soli, ne kao u Svedskoj naravno, ali pregledaj i limariju. Za tako mlad auto u to najmanje sumnjam da ima, posebno sto je Volvo, ali... Nikad se ne zna. Meni je pusta zelja jedan V90 ili V60... Srecno pa javi.
  18. Tih 11,9 je malo.Skoro pa skroz izpražnjen akumulator.12,7 je zato što je prazan trebalo bi da pokazuje od 13,7 do 14,5 volti.Treba da napuniš akumulator pa onda isprobavaj gde gubi.
  19. Pa zadnji servis mu je odrađen sa oko 145k. Pitaću da li mu je rađen veliki servis ako ne budem imao uslove da to utvrdim drugačije. Ne znam može li ovlašteni servis to utvrditi? A moj Novi Bravo je i dan danas u mom posjedu, već 6 godina sa 220k na satu (ako ne i više). Sada me već malo zeza kvačilo, nosači motora i seleni...Al ću rješavati, neću prodavati, ženi je idealan za vožnju.
  20. Ma jok, turi samo onu patronu za led ofc ohladjenu i to je to. Niko se nece buniti ako mu bude hladno, a zimi nece ni moci da je proveri
  21. Bolje gorivo, delovi, standard, uslovi garancije i preporuke servisa, a mozda je tako i u servisnom uputstvu za odrzavanje, posebno imajuci u vidu da je verovatno do skoro bio u garanciji pa je odrzavan i ovlascenom. Jbg nekad je i novi Bravo imao garanciju od 500.000 km u svabiji.
  22. Ako je tako... Onda je jos cist kao suza posle ciscenja (posto je od ciscenja toliko predjeno) . AP + Petrovacke strane su ga sigurno ocistile, moram da proverim jel mi je tu i ostatak zadnjeg lonca od #pungaZ uz brdo PS Nemoj sad te tvoje fensi brojke, tipa svabe ovako, svabe onako, pratim ja preko multi displeja, bla truc, ovo je bre traktor talijanski, radi regenrraciju i kad ne treba
  23. dach@

    F1: Madjarska 2021

    Koja glupost ovo za Fetela.Minimum goriva koje mora da ostane u rezervoaru je 1l a izvadili su 0.3l. Mislim ako može da se uzme uzorak i proveri gorivo kakve veze ima koliko je ostalo.
  24. Haha, vidiš i to je dobar prijedlog. Samo me čudi kako tako servise rade sa više pređenih kilometara? Ja to sve radim dosta prije...
  25. Kad naslonim pipke unimera na akumulator: ugasen motor pokazuje mi 11.9V dok radi motor pokazuje mi 12.7V Kad naslonim pipke unimera na otkacenu minus klemu i stubic akumulatora pokazuje 12.5V i za to vreme otkacim obe uticnice iz multimedije i opet pokazuje isto. Redom sam cupao osigurace 1 po 1 i uvek pokazuje isto i ispod haube i kod volana. Negde mi se potkrada ali ne znam sta jos da probam?
  26. horvat

    F1: Madjarska 2021

    E ta druga slika je kad je Alonso napravio gresku, nakon koje ga je Luis konacno zaobisao ... Vettel diskvalifikovan zbog goriva...
  27. Ja kad sam ugradio multimediju, bluetooth mi je trošio oko 0,3 A i to je praznilo akumulator. Proveri još jednom multimediju, za svaki slučaj.
  1. Load more activity

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...