Jump to content
FAS Euroauto Goran

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Nece ni posle 15k km da potrosi ni gram ulja. Eto razloga zašto ne volim turbo benzince.Svaki srce ulje i to bas.
  3. @c++ Klik na: - Najlepši Punto na svetu / ''random'' slike Punta
  4. AutoMarket.hr: Dacia Jogger Jura je testirao sve porodične aspekte novog Joggera. Od gepeka, zadnje klupe do ubrzanja!
  5. Sedma godina kako se vozi , registrovan juče 19.400 din. Sava allweather radi posao, prednja prosle nedelje počela da pusta, ekser naravno, čepovana i teramo dalje.
  6. Peugeot Partner Rapid Fiat je u decembru prošle godine u Južnoj Americi prikazao obnovljeno izdanje dostavnog vozila Fiorino, a sada se ovaj model tamo pojavio i sa Peugeotovom oznakama i nazivom Partner Rapid. Ovo nije neobično budući da obe marke pripadaju grupaciji Stellantis. Osim toga, ovaj model se u Meksiku prodaje kao Ram Promaster Rapid, a u Kolumbiji, Boliviji i Peruu kao Ram V700. Peugeot Partner Rapid je u odnosu na Fiatov original dobio tek novu prednju masku i naravno oznake francuske marke. Vozilo je dugačko 4.407 mm, dok nosivost iznosi 650 kg. Motor je 1.4 sa 86KS/84KS (etanol/benzin) u paru sa 5-stepenim manuelnim menjačem. Proizvodnja Peugeota Partner Rapid se odvija u Fiatovoj fabrici Betim u Brazilu gde se prave i verzije sa Fiat i Ram oznakama. preuzeto sa - Auto Blog
  7. Niko baš nema nikakvu ideju osim da pametuje?
  8. Audi A4 Allroad Quattro restajling Iako je nova generacija Audija A4 uveliko u razvoju, kompanija iz Ingolstadta ipak nije zapostavila odlazeći model koji se još uvek prodaje u Evropi, Severnoj Americi i Kini. Audi je za kupce u Evropi pripremio vizuelna poboljšanja za novu modelsku godinu, koja bi mogla da budu ujedno i poslednja pre dolaska novog modela u salone. Vizuelne promene su namenjene modelu A4 Allroad Quattro, koji je porodični robusni karavan sa pogonom na sva četiri točka inspirisan off-roadom. Kupci automobil ove godine mogu da naruče s paketom Black Optics Pro, koji je dizajniran specijalno za podignuti komakt s dugim krovom. Kao što ime govori, novi vizuelni paket donosi sjajnu crnu završnu obradu na mnogim delovima eksterijera uključujući okvir vetrobranskog stakla, bočne retrovizore i završetke izduvnih cevi. Sjajnim crnim slojem su prekriveni vertikalni elementi rešetke hladnjaka te prednji bočni usisnici, difuzor zadnjeg branila, kao i panel između zadnjih svetala na vratima prtljažnika. Audi je označio model A4 Allroad natpisom pozadi koji je takođe urađen u sjajnoj crnoj boji. Još nekoliko manjih detalja upotpunjuje novi izgled Audijevog robusnog karavana, a oni uključuju crne krovne nosače i dostupni branik koji je ofarban u Manhattan metalik sivu boju praveći kontrast. Sve ove promjene su deo istog paketa, koji se u Evropi može naručiti po ceni od 775 dolara. Osim toga, paleti su dodane još dve boje, Chronos siva i District zelena. Zavisno od tržišta, Audi A4 Quattro se prodaje sa benzinskim i dizelskim motorima opremljenim turbopunjačem. Sledeća generacija Audija A4 će biti poslednja s motorima s unutrašnjim sagorevanjem jer nakon toga sledi električni pogon.
  9. VreleGume: 1991. BMW E36 318i Ispod haube je 1.8 motor sa 113KS/162Nm, do stotke mu trebaju 11.3 sekunde, a može sve do 198 km/h:
  10. Today
  11. @sasacalko To je najgori problem , radi ide sve funkcionise opet ima problem , ja se iskreno ne uzbudjujem zbog toga dokle god ide ne diram nista , a to lupkanje kod mene sto se javlja moze biti neki hidropodizac ventila neki kazu da je to normalno kada je hladan, ali toga nema ni u 6k obrtaja i punom gasu.
  12. @strahinja987 Kod mene se na 1.2 16v to zveckanje čuje od prvog dana od kako je auto kupljen ali samo zimi kad je npr. ispod nule temperatura u tih nekih prvih pola minuta. I tako je evo već deveta godina. Posle tih 30-ak sekundi kad se ulje razbaca po motoru ne čuje se, s toplijim vremenom baš nikad sipao od 95 ili 100 oktana gorivo. Navikni se na 1.2 8v i to zveckanje ventila, šta drugo da ti kažem. Dokle god ima dobru kompresiju, ne troši ulje i ide bez problema ne diraj ništa.
  13. Horvat, hvala, i ja sam cuo negde da moze da zvecka mala pesnica, ali mi je cudno sto zvecka samo kad je toplo vreme letnje, zimi ne zvecka, sve ok a sad leti kad se motor ugreje zvekece kao zvonce pri svakom ubrzavanju i voznji uz brdo, a u leru kad turiras sve ok.....uglavnom ako je takav slucaj bio i tebi onda ne bi trebalo nista da cackam..... Knezevic, toliko cesta pojava ovaj fenomen, evo po gradu ne bas svaki ali cesto cujem taj zvuk i kad se okrenem a ono puntic 1.2 8v ili z10 hehe
  14. Nemački ministri ekologije za ograničenje brzine na autoputu Ministri ekologije 16 nemačkih pokrajina jednoglasno su se izjasnili za ograničenje brzine na autoputu. Nemci već dugo ljubomorno brane pravo da voze bez ograničenja brzine, ali ministri upozoravaju da je klima važnija. ''Moramo da unapredimo zaštitu klime i kroz ograničenje brzine'', rekao je predsedavajući konferencije ministara za očuvanje prirodne sredine, Olaf Lis (Lies) iz Donje Saksonije. Ministri iz Bavarske i Severne Rajne-Vestfalije su tražili da se pribeleži njihova primedba da su efekti takve mere ograničeni, ali su je ipak podržali. Ministri nisu naveli za koju se najveću dozvoljenu brzinu zalažu, ali je Lis sklon ograničenju na 130 km/h. Oni su se, zajedno sa saveznom ministarkom ekologije Štefi Lemke (Steffi Lehmke), založili da se izmenom zakona ograniči upotreba biogoriva iz zasađenih poljoprivrednih kultura. Samo u Nemačkoj se 2.4 miliona tona poljoprivrednih namirnica i stočne hrane iskoristi za pravljenje bioetanola, alternativnog pogonskog goriva. ''Želimo da punimo tanjire, ne rezervoare. Mislim da je pametnije da te površine iskoristimo za uzgajanje namirnica'', rekao je Lis, čija Donja Saksonija ove godine predsedava konferencijom. Ministarka Lemke je rekla da je rat u Ukrajini otkrio svu ranjivost u snabdevanju namirnicama i sirovinama. ''Goriva od namirnica i stočne hrane ne mogu biti rešenje u vreme kada preti strašna globalna kriza gladi'', rekla je Lemkeova. Zato, prema njenim rečima, treba smanjiti upotrebu goriva od poljoprivredni proizvoda. Ona je za ''dogledno vreme'' najavila odgovarajući predlog izmene zakona. preuzeto sa - Auto Blog
  15. Ja samo znam da kad kupuješ te puntiće, kad se upali i provoza a ne zvecka ništa, odmah odustaneš od njega [emoji41] Sent from my DN2103 using Tapatalk
  16. Manhart Land Rover Defender DP450 Iz tjuning kuće Manhart je prošle godine već stigao modifikovani Land Rover Defender DP500 (čiji šestocilindrični motor je pojačan na 512KS i 710 Nm obrtnog momenta), a sada stiže i najava o slabijoj verziji. Tačnije, Manhart najavljuje Defender DP450 sa 3.0 šestocilindrašem i 450KS. Manhart u kratkoj vesti nije objavio podatke o ubrzanju i najvećoj brzini. Vozilo će dobti i izduvni sistem od nerđajućeg čelika, modifikovano oslanjanje, komplet novih točkova, dekorativne trake i Manhart oznake. Takođe, unutrašnjost može da se dotera po željama klijenata, uključujući tu i sportska sedišta. Manhart najavljuje i novu off-road verziju, sa povišenim klirensom, bull barom, vitlom i snorkelom. preuzeto sa - Auto Blog
  17. silenci

    F1: Španija 2022

    pa ti kupi Ferari i posle par kilometara vrisne ti turbo i taj mgu K
  18. Svojevremeno sam imao na puntu 1.2 8v isto zvuk zveckanja ventila, ali nisam se bavio time. I sad pre malo jace od godinu dana, kad smo kupili mami Pandu 1.1, vrlo slican zvuk se cuo, i ajd, nije me mrzelo, odnesem kod coveka koji je skinuo poklopac ventila, izmerio zazore na svim ventilima, takodje i kompresiju, kad ono sve u meri, pod konac. I onda mi je bjasnio da (moj konkretno) zvuk najverovatnije dolazi od malo rasklimane bolcne na klipu, odnosno male pesnice, ili kako se to vec zove. Ne kazem da je ovde to slucaj, ali samo dodajem svoje iskustvo, eto mene je navuklo da mislim da su ventili a nisu bili. Naravno ne pada mi na pamet da otvaram motor zbog toga, jer sve ostalo sasvim normalno radi, ne trosi ulja, pali na pola kljuca, sve ok...
  19. Cadillac Escalade-V zvanično Cadillac je još u januaru objavio prve slike i najavni video SUV modela Escalade u verziji visokih perfomansi, a sada je ovaj novitet i zvanično promovisan. U pitanju je Cadillac Escalade-V modelske godine 2023, koji će se nuditi u standardnoj verziji (međuosovinsko rastojanje iznosi 3.071 mm) kao i u produženoj ESV varijanti (međuosovinsko rastojanje 3.406 mm). Cadillac Escalade-V u SAD-u startuje po ceni od 149.990 dolara (140.200 evra) što ga čini najskupljim serijskim Cadillacom. Za tu sumu se dobija 6.2 V8 motor sa kompresorom koji razvija 690KS i 885 Nm obrtnog momenta, dovoljno da ovaj 2.820 kg težak automobil od 0 do 60 mph (96 km/h) ubrza za samo 4.4 sekunde. Ovde i podatak da četvrt milje (402 metra) prelazi za 12.74 sekundi. Što se ostalog tiče, u paketu su 10-stepeni automatski nenjač, pogon na sva četiri točka, doterani prednji branik sa spojlerom, crna saćasta prednja maska, tamna kućišta svetala, set pragova, izmenjeni zadnji branik, zatamnjena zadnja stakla, četiri izduvne cevi, novi 22-inčni točkovi i crvena kočiona klešta. Osim toga, tu su i modifikovano oslanjanje i Brembo kočioni sistem, a u unutrašnjosti pored sportskog volana i crna kožna sedišta i 14.2-inčni centralni ekran (ukupna površina svih ekrana je inače 38 inča).
  20. Stellantis ojačava svoj rukovodeći tim u Srbiji da omogući održivu budućnosti fabrike u Kragujevcu Stellantis odlučno napreduje u sprovođenju svog industrijskog plana u Srbiji kako bi podržao implementiranje strateškog plana ''Dare Forward 2030'' Aktivnosti naglašavaju ''pobednički duh'' podeljen sa Republikom Srbijom i drugim zainteresovanim stranama U najsavremeniju električnu platformu biće investirano u Kragujevcu, kako bi započela proizvodnja kompaktnih vozila sredinom 2024. Stellantis je danas najavio sledeće promene koje su na snazi od danas, 24. maja 2022. i koje su deo sprovođenja strateškog plana ''Dare Forward 2030'' u Srbiji. Jovica Jovanović je imenovan za industrijskog direktora u Srbiji koji će biti direktno zadužen za proizvodnu lokaciju Stellantis-a u Kragujevcu. Jovica se vraća da predvodi poslovanjem fabrike nakon uspešnog međunarodnog iskustva, prvo na poziciji globalnog direktora procesnog inženjeringa i kasnije regionalnog direktora za Evropu poslovnih jedinica Preseraja i konstrukcije alata. Biće na čelu fabrike u Kragujevcu i zadužen za sveobuhvatno industrijsko prisustvo Stellantis-a u Srbiji na putu ka njegovoj novoj održivoj budućnosti. ''Stellantis je 28. aprila najavio da će instalirati novu električnu platformu u Kragujevcu za proizvodnju kompaktnih vozila počevši od sredine 2024'' rekla je Silvia Vernetti, direktorka Stellantis-ove ćerke firme FCA Srbija d.o.o. i direktorka globalne korporativne kancelarije Stellantis-a. ''Ovo će pomoći kompaniji da bude na putu ka postizanju 100% prodaje mixa električnih vozila na baterije u Evropi do kraja ove decenije i da dostigne nulte emisije ugljenika do 2038.'' Ova objava takođe potvrđuje da će Srbija, i njena fabrika u Kragujevcu, igrati ključnu ulogu u strateškom planu kompanije ''Dare Forward 2030'', a Jovica - i naši ljudi - će ga sprovoditi.'' Novi kompaktni automobil čije će ime tek biti objavljeno će se proizvoditi u fabrici u Kragujevcu, nasledivši trenutnu proizvodnju modela Fiat 500L. Fabrika takođe može da bude konfigurisana tako da podrži potencijalne dodatne količine još jednog vozila, na osnovu stalnog poboljšavanja performansi. ''Jovica je prava osoba u pravom trenutku, a njegovo imenovanje dokazuje ulogu srpskog rukovodstva u ovom projektu,'' rekao je Francesco Ciancia, direktor proizvodnje klastera nižeg i srednjeg segmenta za širi region Evrope u Stellantis-u. ''On je iskusan rukovodilac sa dokazanim iskustvom u automobilskoj industriji koje je stekao na više tehničkih i menadžerskih pozicija u Srbiji, Italiji i Francuskoj. U Srbiji implementiramo novi projekat, deo proizvodnog koncepta sa više proizvodnih lokacija u Evropi i razvijamo novu platformu za naša vozila budućnosti u nižem-srednjem segmentu, a Kragujevac će postati povezano strateško čvorište za industrijski uspeh ove inicijative. Jovicino stečeno liderstvo u njegovoj međunarodnoj karijeri u proizvodnji, njegove veštine i ličnost biće ključni faktori za uspeh kako bi se stvorili odnosi poverenja sa zaposlenima i dobavljačima dok se pripremamo za nova lansiranja.'' Kako ćemo već u 2022. videti pokretanje aktivnosti za uspostavljanje proizvodne linije za novu platformu koja će biti pokrenuta 2024. godine, Stellantis je već počeo da radi na fleksibilnom i agilnom industrijskom ekosistemu u okviru koga će se sprovesti neophodna faza tranzicije, uključujući prekvalifikovanje radnika. Ovo će biti moguće pomoću zajedničke posvećenosti koju su izrazile sve zainteresovane strane, uključujući Vladu Republike Srbije, socijalne partnere, dobavljače i zaposlene. Plan transformacije takođe predviđa dvogodišnje premeštaje u druge Stellantis-ove fabrike u Evropi, gde je prelazak na elektrifikaciju već počeo, ili programe za napuštanje kompanije. Prvi rezultati su vrlo ohrabrujući. Za samo jednu nedelju, 25% pozvanih zaposlenih izrazilo je interesovanje za rad u inostranstvu i više od 100 kolega već je prihvatilo rad u drugim Stellantis fabrikama u Evropi. Značajan broj radnih mesta u inostranstvu biće obezbeđen, a pojedinačni intervjui će se nastaviti tokom narednih dana. Današnja objava je prvi korak u sprovođenju plana i zajedno sa zainteresovanim stranama u Srbiji, počevši od svojih zaposlenih, Stellantis je posvećen omogućavanju slobode kretanja građana i borbi protiv globalnog zagrevanja pomoću inovativnih, čistih, bezbednih i pristupačnih rešenja. To zahteva sveobuhvatan tzv. 360° pristup, od upravljanja troškovima energije do podsticaja za podršku prelaska tržišta na električna vozila na baterije. Kombinacija ovih koraka će staviti Srbiju i Evropu u čvrstu poziciju u okviru energetske tranzicije ka pristupačnoj i održivoj mobilnosti.
  21. Desna strana kad se stavi temp na 16c ne hladi kao leva. Mislio sam da je motoric klapne ili osovina, skinuo pregledao sve izgleda ispravno. Testirao klapnu rucno i tu nastaje problem. Deluje mi da klapna nema lufta. Kad pomerim zupcanik levo desno ona se zatvori i otvori normalno, ne glavi nigde. Kad pomerim na desno ili dole pocne da greje na desnoj strani sto pokazuje dijagnostika, tj senzor temp vazduha na izlazu gore, isto tako i donji senzor temp za noge. Kad vratim da zupcanik da hladi na levo ili gore pocne temp da pada ali tipa dodje do 26 i to je to. Evo video, pa ako noze neki savet sta raditi.
  22. Meni ovako od kad sam kupio auto iz ch 2017, leti cangrljaju, zimi extra nista se ne cuje, kontam ako mi je lose zupcenje i zimi bi se tako culo, pri svakom ubrzanju zveckam dok ne ubrza u vece obrtaje, samo se nadam da nije stetno po motor i da mogu slobodno da idem na more, mada teram tako 6 god i za sad sve ok osim tog zveketanja...cuo sam da je opasno za klipove itd al puntici 1.2 8v tako rade idu godinama...
  23. Automobil povezan sa rumunskim diktatorom na prodaju po bagatelnoj ceni Ako malo bolje poznajete istoriju, setićete se neslavnog kraja rumunskog diktatora Nicolaea Ceausescua (Nikolae Čaušesku). Gnevni narod ga je, nakon kratkotrajnog suđenja, streljao 1989. godine. Tako je završila vladavina jednog tiranina, koji je bio najokrutniji prema svojim ljudima. Sada, međutim, aukcija kuća Artmark vraća Ceausescua u medijski prostor, odnosno njegovu ostavštinu. Renault Fuego GTS koji je bivši rumunski diktator svojevremeno poklonio svojoj kćerki uskoro će se naći na aukciji. Početna cena ovog kupea je bila 500 evra. Ljubljena Zoia je dobila Fuego kao bračni poklon 1983. godine. Fuego je direktno iz fabrike Renault kupila Služba državne bezbednosti. Fuego ima 96 KS, 1.6 motor, a automobil je opremljen automatskim menjačem i braon presvlakama. Renault je vraćen vlasnici 1996. godine. Zoia je doktorirala matematiku, a umrla od raka u novembru 2006. Kilometraža, stanje i održavanje Fuega nisu poznati. preuzeto sa - Auto Blog
  24. Testosteeron: 2019. Porsche Panamera 4 e-hybrid
  25. Corvette Z06 70th Anniversary Edition kao Pace Car na ovogodišnjem Indianapolisu 500 Chevrolet je objavio da će Corvette Z06 70th Anniversary Edition biti Pace Car na legendarnom 106. izdanju trke Indianapolis 500 u nedelju, 29. maja u Indianapolis Motor Speedway. Ovaj službeni automobil će voziti bivša vozačica IndyCar Series-a i vlasnica tima Sarah Fisher, koja je i dalje najbrža žena u istoriji Indianapolisa 500. Sarah Fisher iz Ohaja je učestvovala na ''najvećem spektaklu u trkama'' devet puta između 2000. i 2010. što je rekord za vozačice. Njena najbrža kvalifikacijska brzina u četiri kruga od 367,1 km/h (229,439 milja/h) 2002. godine takođe ostaje rekord ove trke za vozačicu. Corvette Z06 (za 2023.) pokreće potpuno novi 5.5 LT6 motor snage 670KS kao i verzija za vožnju po putu, što čini ovaj V8 sa prirodnim usisom najsnažnijim ikada u bilo kojem serijskom automobilu. Ovogodišnji Pace Car je opremljen paketom Z07 Performance, koji sadrži zadnje krilo od ugljeničnih vlakana, aerodinamičke ground efekte, karbonsko-keramičke kočnice i mnogo toga još, za maksimalnu sposobnost na stazi. Tu je Magnetic Ride Control 4.0 kalibracije, točkovi od ugljeničnih vlakana sa gumama Michelin Sport Cup 2 R ZP. Uz posvetu 70-godišnjoj istoriji Corvette, Pace Car model Z06 za 70. godišnjicu je u posebnoj beloj boji sa tri sloja metalik bele boje. Jedinstveni za ovaj paket na serijskom automobilu i Pace Caru su oznake 70th Anniversary Edition, uključujući posebne crno-bele ciljne zastavice Corvette, Edge Red kočione čeljusti i logo 70th Anniversary Edition na sedištima, volanu i pragovima. Chevroletov Performance Design Studio je kreirao paket asimetričnih pruga posebno za Pace Car koji crpi inspiraciju iz oznake 70. Anniversary Edition na vratima modela Z06. ''Chevroletov tim je ponosan što 33. put vozi Indianapolis 500, dok slavi 70 godina Corvette,'' rekao je Steve Majoros, potpredsednik Chevrolet marketinga. ''Pripremljena samo za Indianapolis 500, biće to prva trka u kojoj će Corvette Z06 voziti 2023., to je zaista poseban trenutak za obožavaoce Corvette i Indycar-a širom sveta.'' Chevrolet i Corvette su predvodili startni grid više od bilo kog drugog proizvođača automobila. Trka 2022. označava 33. put za Chevrolet od 1948. godine i 19. put od 1978. za omiljeni američki sportski automobil. preuzeto sa - Auto Blog
  1. Load more activity

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...