Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Chip Tuning (čipovanje)

    Uglavnom se misli na ovaj domaći kvazi Revo iz Užica koji nisu ni prismrdeli do kolena pravom Revo techniku koji su svetsko ime u svetu tuninga. Ranije se za pravi Revo moralo ići do Temišvara ili do hrvatske, nisam znao da imaju sada zastupništvo i kod nas, okači link. Sent from my STF-L09 using Tapatalk
  3. Chip Tuning (čipovanje)

    Mare ako se raspitujes gde ces, idi kod Safeta. Salim se, nemoj
  4. Aha kontam, mora na slici da bude i Viktorijin andjeo kako bi bilo dopadljivo. OK!
  5. Chip Tuning (čipovanje)

    Kada se priča o Revo, da li mislite na Užičane, ili na Revo iz Beograda, u Krnjači? Niko da pomene Novaspeed, da popljuje Raleta, ili da pohvali, da li je neko skoro bio tamo?
  6. Hvala @Milutinac Sonax multistar, cetkica za zube soft i mikrofiber, ne bi verovao koliko su prljavi volan i rucica menjaca. Evo jos koji detalj
  7. Sjajan primerak, cestitam. Meni se novija Reno vozila bas svidjaju, kako zbog dizajna tako i kvaliteta. Mislim da je Reno jedan od proizvodjaca koji je najvise napredovao u poslednjih 10-ak godina.Laguna je jedan od ociglednih primera kako se vizuelno i kvalitativno razvija model. Послато са SM-G531F уз помоћ Тапатока
  8. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  9. Chip Tuning (čipovanje)

    Dobra reklama ne znam koje su cene u revo, al sam video koji fazon furaju, mislim da bi jeftinije izaslo da se ode u Bugarsku da ga madness motosport cipuje
  10. P - LANCIA MUSA PLATINUM

    2200E. U ovakvom stanju
  11. Chip Tuning (čipovanje)

    milutine ne prdi duse ti tvoje njima je mape radio Allcarracing Italy nekada davno a i sada po potrebi ovisi.... A sto se tice mapa i tuninga daleko je on jos nedostizno ispred svih ovih ficfirica po Srbiji Istina boli ali ...
  12. Secam se kad sam prvi put video kupea, pre sto godina... uffff kakav auto
  13. Today
  14. Chip Tuning (čipovanje)

    Ima ima! @dekirs jos kako...
  15. BMW 320D Touring crveni

    Kočnice sačekaj još malo, daj im šansu , a gume koliko hoćeš brt. Kako ti paše.
  16. P: Mini Cooper S 1.6 Turbo

    Sto je babi milo to joj se i snilo... [emoji16] Sent from my E2105 using Tapatalk
  17. Bata kole, čestitam! A tek Coupe
  18. Chip Tuning (čipovanje)

    A ima li neko iskustva sa SafeChiptuningom u NSu? Sent from my E2105 using Tapatalk
  19. Fiat 500

    @xenon Imaš ovu temu gde se pisalo više o 1.4 T-jet motoru.
  20. [emoji987][emoji988][emoji1780] Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  21. P: alu felne Kosei Seneka RS 18-ce sa gumama

    Aktuelno. Cena korigovana na 250e
  22. hm, ne znam da l je covek u medjuvremenu kupio auto, ali bas ovih dana probao sam Bravo, Pezo 308, cak i Citroen C 3 Picasso pominjani, te Roomster, ranije sam vozio u firmi jedan grande. Probao sam kola od prijatelja jer i sam imam slicne troumice. Evo nisam probao-vozio, pa ne bih komentarisao. Napisacu, mozda moze da pomogne. - Bravo je prostraniji napred od GP-a za mene znacajno, visok sam 1,90 m i to mi je bio prvi subjektivni utisak. Sedista kod Bravoa bi mogla imati duzi sedalni deo, naslon za ruku je prilicno dislociran, da se saljivo izrazim, takodje ako je unutrasnjost u sivoj golubijoj boji, deluje nekako odvratno da budem iskren, i menja utisak celog enterijera. Znacajno, boljle sam se osecao u drugarevom sa sport sedistima, lajnom spolja kod vrata kao aluminijumskom ukrasnom itd. To je vec jedan fin autic. Rekao bih da je i nesto tvrdji GP od Bravo-a, al Bravo ima i provereni 1.9 motor sa 120 ks, koji jos uvek predstavlja koliko toliko sigurnu dizelasku kupovinu. Probao sam i Pezo 308, i to od 2012. dakle redizajnirana mu je prednja maska, minimalno ili gotov nikako promenjena unutranjost, i tu je odnos sedista i naslona jako lepo uparen, i po tvom opisu nekako mi vise lici da bi ti 308 legao, jer razumem sta ti je neudobno u GP, sam sam ga vozio par puta na dalje i smorio se. Ko u Fabiji neudobno. 308 se lepo vozi, i udoban je, sedista su stvarno ok. Citroen C 3 Picasso je jako zanimljiv auto, sedista su dovoljno mekana, i visoko se sedi, pa se onako fino funkcionise u tom autu u tom predelu ergonomije volan, naslon, sedista. Ok je udobnost i lako se manevrise auto, narocito u gradu. Na autoputu taj Citroen C 3 Picasso (motorizacija 1.6 od 90 konja je bio) naravno ne moze da se poredi sa Bravom, pa ni 308, jer se ovi narocito bolje ponasa na otvorenom, ali C3 Picasso je skroz zanimljiv auto i za malo para moze da se nadje znatno novije godiste. Jedino sto mi je smetalo u njemu, sem sto je nazad (meni ne i od napred) gadnjikav auto jeste ono ludilo gde obrtomer i sve ne stoji kao kod klasicnih automobila koje sam do sada vozio, pa sam onako bio malo inferioran i bilo mi je jasno da ne sedim u Alfi Sto se tice Roomstera, neko je pomenuo, to je iznenadjujuce izdrzljiv i udoban auto, iako je prakticno skoda fabia - samo se dizajner zaneo, ali je daleko udobniji od Fabije, sto generalno nije tesko je je ova majstor da ti napravi isijalgiju i na 200 km voznje, a kamoli na 500. Da taj Roomster nije toliko ruzan, jer je nit Fabija, nit Yeti, ja bi ga pazario prvi. Ima i dobar izbor motorizacije cak. Ali zna se ako se zeli prava udobnost, onda se gleda citroen c 5, Croma, ako ti tako nesto radi posao, mada to je ogromni prelaz sa malog gradadskog ne veliki putnicki. U golf klasi, mislim da C 4 /308/C3 Picasso bivaju dobri takmaci, pa i neki Bravo od toga sto sam probao i sto su drugi pominjali. Moje skromno misljenje i iskustvo. I isto bih se slozio sa covekom da je GP jako neudoban, i meni je bio isti utisak, a nisam se malo vozio u istom.
  23. Renault Modus

    I evo malog problemčića. Naime, jedan dan nakon malo žustrije vožnje, par puta ga očepio, sve bilo ok. Sledeće paljenje nakon par sati začulo se kliktanje iz pravca motora, kao ventili kod benzinca. Negde u gornjem delu kod dizne. Auto ide najnormalnije. Kad se auto zagreje, zvuk nestane. Jutros ladan skroz, upalim, malo se čulo i nestalo kako se motor grejao. Namerno ga razvučem 2-3 i upali se servisni ključ i CHECK INJECTION bez uticaja na vožnju. Nakon minuta vožnje greška se sama ugasila. Auto ubrzava bez problema, nema nikakvih propratnih efekata, lepo i mirno radi. Sumnjam na diznu ili tu nešto oko pritiska i slično. Malo mi je lakše kad se pojavila greška. Sutra ide kod majstora da malo to ispita.
  24. +1 Sad bi neko rekao ko ih šiša kad su glupi... Sent from my STF-L09 using Tapatalk
  25. Fiat Punto mk.2a - loši farovi

    Ja sam pre 2-3god uzeo original Valeo reparirane isto preko kp, decko se time bavi, 70e par. Jos uvek su odlicni, zadovoljan sam. Naravno, odmah sam stavio xenone, Bear, mislim da su bili oko 40e, ja sam ih ugradjivao, nije mnogo tesko. Preporucujem svima ko moze da ugradi Morimoto projektore, sa njima je tek prava prica, ja nisam mogao tada da se otvorim i za njih.
  1. Load more activity
×