Jump to content
FAS Euroauto Goran

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. @Rasta Za najveceg ljubitelja dizajna modela - jedna od zadnjih faza tokom nastanka enterijera:
  3. Ivan

    F1: Italija 2022

    https://www.tiktok.com/@lollipopmancomics/video/7144324254736174337 https://www.tiktok.com/@lollipopmancomics/video/7146162664836812033
  4. Tek u tim Copy/Paste generacijama (enterijera pogotovo) bice spasavaj se ko moze, sta izabrati ...
  5. Pirelli: Uklanjanje grejača guma primoraće nas da napravimo novi pneumatik Od 2024. u Formuli 1 nećemo gledati ove grejače. Jasno je da ovaj šampionat ide su smeru održivosti i očuvanja životne sredine, pa tako pored postepene promene formule goriva na redu su stigli i grejači za pneumatike. Oni su veoma zastupljeni kod svih timova, pa se tako gume dobar deo vremena u garaži nalaze ušuškane u njima. Prošle godine maksimalna temperatura grejanja pneumatika sa njima bila je 100 stepeni celzijusa za prednje i 80 stepeni za zadnje pneumatike dok je ove sezone na novim gumama od 18 inča to pooštreno na samo 70 stepeni za sve pneumatike a broj grejača smanjen je sa 40 na 20. Sve su svemu uklanjanje grejača dosta će pogoditi i Pirelli. “Ako želite da vozite bez grejača guma, onda morate da dizajnirate potpuno novi pneumatik.” kazao je prvi čovek odelenja za motorsport itliajsnake kompanije Mario Isola. “Nije jednostavno da napravite novu komponentu sa velikim radnim opsegom. Formula 1 bolidi su veoma brzi i generišu velike sile što povećava pritisak od 10 do 12 PSi samo dok vozite. To će promeniti ceo profil i pristupnu površinu gume.” Sledeće godine grejačima pneumatika biće dozvoljeno da gume zagreju samo do 50 stepeni. “Naredne sezone, temperatura zagrevanja u njima nastaviće da pada, samo do 50 stepeni celzijusa za prednje i zadnje gume. To će takođe do promeni pristiske u pneumaticima u raznim stintovima.” Preuzeto sa: pole-position.rs
  6. Lep je Mk3 a svidja mi se i Mk4. Za Mk4 imam zamerku na nedostatak skoro pa svih fizickih tastera na centralnoj konzoli, a vala i ruzan mi je prekidac za DSG menjac, posto nema vise rucice kao nekada, isto resenje imaju G8 i Octavia A8.
  7. Ivan

    F1: Williams

    Lepe vesti za sve prave ljubitelje F1. Ono kada ga je cak i debitant de Vries u sopstvenoj ekipi otresao kao slinu u Monzi... Konacno: POTVRĐENO: Williams i Latifi se rastaju na kraju sezone Tim iz Gruva objavio je da će se rastati sa kanadskim vozačem. Posle tri godine saradnje Niicholas Latifi će se na VN Abu Dabija oprostiti od Williamsa. Kanađanin je u njihove redove došao 2020. godine posle osvajanja drugog mesta u šampionatu Formule 2. Za ovo vreme on je sarađivao sa Georgeom Russellom, Alexanderom Albonom i na prošloj trci sa Nycom de Vriesom. Njegov odlazak iz tima trebalo bi da otvori vrata upravo za pomenutog Holanđanina kao i da je u konkurenciji za mesto i mladi Amerikanac Logan Sargeant. pole-position.rs
  8. Ivan

    F1: Mercedes

    Mercedes je priznao da je bio veoma optimističan po pitanju ovogodišnjeg bolida Nemački tim priznao je da je od ove sezone imao velika očekivanja. Još na zimskom testu u Bahreinu Mercedes se pojavio sa radikalnim dizajnom bolida, čiji su bočni usisnici za vazduh bili dosta manji i uži. Ipak, ovakav koncept se nije pokazao kao dobar jer je W13 dosta patio od fenomena poskakivanja, zbog čega su njihove performanse bila dosta slabije u odnosu na Red Bull i Ferrari. “To je bilo veoma interesantno putovanje.” kazao je trkački direktor svih inženjera Andrew Shovlin za Motorsportweek.com. “Mislim da smo bili veoma optimistični na način kako će se bolid ponašati. Bolid koji smo predstavili imao je puno prianjanja ali i puno problema koji su se pojavili prilikom vožnje. Mi nismo onde gde bismo želeli da budemo, ali smer poboljšanja je dobar. Naporno radimo kako bi uspeli da se poboljšamo.” Ipak, performanse W13 su se poboljšavale pa su tako postepeno smanjivali zaostatak za vodećima, ali izgleda da ovom bolidu više odgovaraju staze sa više prianjanja kao što su Hungaroring i Zandvort nego one sa manje potiska a to su Monca i Spa-Frankošamp. “Spa je bila veoma zanimljiva.” dodao je Sholvin. “Bilo je bolno neko vreme, ali smo mi već rekli da nam je to najteži vikend i na njemu smo uspeli da puno toga naučimo. To saznanje dalo nam je smernice koje trebamo da primenimo na razvoju za budućnost. U Zandvortu očekivali smo da budemo više konkurentni. Prepoznali smo koji je osnovni problem na način kako smo razvijali bolid i kako nam aerodinamički paket radi.” Preuzeto sa: pole-position.rs
  9. dach@

    WSBK

    Druga trka Bautista je poveo trku i do kraja napravio veliku razliku nad drugoplasiranim jednostavno vozač Ducati a dominirao je ovaj vikend. Jedina borba za pozicije bila je od drugog do petog mesta. Prvo su se za drugu poziciju borili vozači Ducati a Rinalidi i Basani koji pada na petu poziciju ubrzo. Rea i Toprak bore se za treće mesto i tri kruga pre kraja Rea pravi grešku na kočenju i prepušta treću poziciju Topraku. Do kraja trke nije bilo vremena da dodje opet do ozbiljnije borbe izmedju njih.
  10. Today
  11. I dalje se vodi na mene sure je "malo" lenj i studentskog dzepa, pa mu lepo da se vodi na mene (prvi stepen, ne mora da plati porez, nove table, nova saobracajna i tako dalje). Sto se tice zatamnjenja, bice to nano-keramikom, nista drugo ne dolazi u obzir, ove zavesice sam bacio odmah posle mora.
  12. Upravo taj kome navigacija iskace iz otvora za ventilaciju i jeste bio kao jedna od opcija, opet FR iskljucivo (zato sam se i ovde malo raspitivao oko TSI motora). Obican mi je previse obican. Uz DS5 Sport Chic, jedini modeli (u klasi, +/-) prema kojima imam neku emociju. A da se ne menja tabor, od Fiat grupacije, ostaje mi jedino Giulietta (i to 2. restyle, tj. 2016+), fine su mi ranije bile Sprint ili QV Line... Sa svim ostalim modelima te velicine Zabari su, za moj ukus, pr*uli u cabar odavno.
  13. CFMOTO NK-C22 koncept CFMOTO je otkrio svoj NK-C22 koncept, koji donosi uvid u predstojeću zamenu za roudster model NK linije. Kompanija je svoj prvi koncept, po imenu SR-C21, predstavila pre godinu dana, a on je u međuvremenu postao 450SR sportski motocikl. NK-C22 je sada otkriven iz dva razloga: kao uvid u narednu generaciju NK liniji i da debituje C-LINK platformu. Uz NK-C22, CFMOTO je najavio da će u narednoj godini lansirati čak 10 novih modela. Od toga će 4 biti električna. Osnovu buduće električne ponude će činiti C-LINK platforma, koja će omogućiti modelima da međusovno komuniciraju, kako hardverski tako i softverski. Ipak, najviše pažnje je privukao NK-C22 koncept, svojim agresivnim izgledom koji pokazuje da će stil kompanije biti dalje razvijen na osnovama poznate KTM platforme. Tu je vitak ''nos'' kojim dominira far aranžman postavljen u obliku slova ''Y''. Profil nosi gabaritan oklop i jasno izraženu ''grbu''. Pomenućemo i SC Project izduv, koji najverovatnije neće biti iskorišćen na proizvodnoj verziji. Uglavnom, izgled je delimično sličan MV Agusta Brutale motociklu. Još uvek nije jasno šta nosi ispod ''kože''. Aktuelna NK linija je dostupna u varijantama od 300 i 650 kubika, a sa sigurnošću možemo reći da će nova generacija imati i jedinicuod 450 kubika, kakva se nalazi na 450SR. Mesta bi moglo da se nađe i za agregat od 700 kubika sa CL-X. Iako je NK-C22 dizajnerski prilično upečatljiv, ostaje nam da vidimo koliko elemenata će se naći na proizvodnoj varijanti. Tako je SR-C21 hvaljen, ali je koncept na kraju razvodnjen u 450SR kakav sada imamo. preuzeto sa - Auto Blog
  14. Pretpostavljam da ni ti nisi prebacio premijski stepen sa bivseg vozila? U prvom stepenu, celokupna papirologija bi trebalo da ti izadje oko 23.000 din. Plus tehnicki, to vec kako nadjes. PS: Ako se vec bakces sa tim, iz licnog iskustva apsolutna preporuka za zatamnjivanje nekom kvalitetnom folijom (umesto kacenja kojekakvih aftermarket zavesica).
  15. AutoTopNL: Za volanom BMW-a Alpina B8 Ovog puta noćna vožnja:
  16. CarMagazine: Cadillac Lyriq U videu su pokriveni svi ključni aspekti Lyriq-a. Pogledajte da li ovaj auto označava povratak u formu jednog od najpoznatijih američkih proizvođača automobila:
  17. Sinoc usao da osvezim temu i zaboravio da napisem sta sam hteo. Elem, pocetkom meseca sam bio do CG, tacnije Becici, more je bilo uglavnom cisto, i toplo taman za kupanje. Nisam se vozio po primorju jer je gradska plaza bila blizu, a Kamenovo taman za jutarnju setnju. Jedina mana sto na gradskoj plazi ima 500 pikavaca na kvadratnom metru. 500L je odlicno posluzio, jedan rezervoar je bio dovoljan do tamo i nazad, krovni kofer, 4 odrasle osobe i bebac, dupke puni. Nazalost imam samo sliku strokavca pre polaska. U petak je pala i druga registracija, sve ukupno 34.020 din, tehnicki je bio 6.020din. Generalno sam zadovoljan 500Lom, presao sam nekih 12kkm za ovih godinu dana i mogu reci da je dobro posluzio u svakom smislu. Jedina mana koju mogu da istaknem kod njega je sto nema izlaz za ventilaciju pozadi, hladjenje malo teze stigne do putnika pozadi. Mislio sam da ce mi sediste biti neudobno na duzem putu, medjutim ledja me nisu zabolela ni odlasku ni u povratku. Naslon za ruku je pun pogodak, a zatamnjenje stakala ostaje kao zelja za sledecu sezonu. Od ulaganja sam imao dve nove gume Kleber Q2, senzor DPF-a na auspuhu, mali servis, zadnji diskovi i plocice. Mali servis je uradjen u AutoGarantu o njihovom trosku kao kompenzacija za senzor DPF-a koji je crkao dve nedelje po kupovini auta.
  18. Raste broj automobila po stanovniku u Evropskoj uniji Očigledno evropska politika nije uspela da pronađe zajednički jezik sa građanima Evropske unije. Sa jedne strane forsira se ekološka agenda, promoviše javni prevoz, a s druge? Broj automobila po glavi stanovnika u EU je u stalnom porastu. Nedavno, na prelazu iz 2020. u 2021. godinu, prema podacima nemačkog Saveznog zavoda za statistiku, u EU je bilo 560 automobila na 1.000 stanovnika. U celoj EU je zabeležen snažan rast broja automobila po glavi stanovnika - pre deset godina je bilo samo 480 vozila na 1.000 stanovnika. U poslednjih deset godina je zabeležen rast u svim zemljama EU. Prednjače Luksemburžani, gde su u upotrebi 682 vozila. Najmanje automobila u odnosu na broj stanovnika imaju Rumuni (379), ali i tamo se zaliha udvostručila od 2007. godine. Prva mesta zauzimaju Luksemburg (682), Italija (670) i Poljska (664) - Nemačka ima 580 automobila, a Austrija 570 vozila. Najmanje ih je bilo u Rumuniji (379), Letoniji (390) i Mađarskoj (403). preuzeto sa - Auto Blog
  19. BMW priprema i jači M2 Dok čekamo da vidimo novi ''standardni'' M2, BMW već radi na snažnijoj verziji. Potpuno novi BMW M2 će biti predstavljen u oktobru. Druga generacija kompaktne sportske ikone je već viđena tokom testiranja u standardnoj formi, kao i sa BMW M Performance delovima, a očekuje se da će njegov redni šestocilindraš razvijati oko 440KS i biti uparen sa manuelnim menjačem. Biće to poslednji automobil ove vrste jer će svaki naredni M model imati neku vrstu hibridne tehnologije. Međutim, dok čekamo da vidimo standardni model, čini se da BMW već radi na još snažnijoj verziji koja će nositi oznaku CS ili CSL. Autocar piše da su već viđeni prototipovi ovog modela u BMW-ovoj centrali u Minhenu, i da imaju agresivniji izgled prednjeg i zadnjeg dela, a to je očigledno uprkos kamuflaži koju su nosili. Prototipovi navodno imaju i M Performance zadnji spojler, ali ne i trapezoidne završetke izduvnih cevi, nego standardna četiri završetka. M2 CS/CSL poseduje integrisani obruč kao zaštitu od prevrtanja umesto potpunog zaštitnog kaveza kao u slučaju prethodnog prototipa M2 CSL. Novi M2 će pokretati redni šestocilindraš sa turbopunjačem, odnosno S58 motor koji se nalazi i u aktuelnim modelima M3 i M4. U standardnoj formi, M2 bi trebalo da razvija 444KS kao i F87 M2 CS, ali se očekuje da će snažniji CS ili CSL isporučivati do 473KS. Dok bi standardni M2 mogao da ima opciju M xDrive pogona na sva četiri točka, CS/CSL će slati snagu na zadnje točkove putem odličnog BMW-ovog osmostepenog automatskog menjača. O ručnom menjaču nema reči, a bio je dostupan u starom modelu CS, tako da bi ovo na kraju mogao da u stvari bude CSL. Novi M2 će pozajmiti kočioni sistem od modela M3 i M4, ali se još veća zaustavna moć očekuje u slučaju modela M2 CS/CSL. Izuzetno važna je i težina. Prethodni CS je bio malo teži od standardnog M2 modela, ali ako nova verzija bude nosila oznaku CSL, onda bi morala da ide na striktniju dijetu kako bi skinula bar sedamdesetak kilograma i zaslužila epitet ''lightweight''. Međutim, očekuje se da će i dalje biti teži od aktuelnog modela zbog CLAR platforme koju deli s većom braćom. Novi M2 bi trebalo da bude predstavljen 11. oktobra, dok se CS/CSL zbog rane faze razvoja očekuje naredne godine. To bi bilo s godinom zakašnjenja za BMW-ovim proslavama 50. godišnjice koje su do sada dale M4 CSL i M3 Touring, a dolaze i produkcijski BMW XM SUV, M2 i potpuno novi BMW 3.0 CSL Homage.
  20. Autotrader: 2022. Range Rover Da li je tako luksuzan kao što ljudi misle? Da li i dalje može da se nosi sa grubim terenima i šta bi, mnogo bogate ljude, moglo odvratiti od njegove kupovine?
  21. Izvinjavam se svima ako sam smarao previše sa tehničkim detaljima Ah da i zavidim vama Alfašima na DNA
  22. Ja sam tako blago zamagljen far rešio turtle pastom za poliranje.
  23. Shmee150: Lamborghini Urus Performante Sa više snage, zapravo 666 konja, manjom težinom, više karbona, spušten je, širi je... Performante sve to donosi, uključujući i novi režim vožnje ''Rally''. Nakon ogromnog uspeha koji je Lamborghini imao sa svojim prvim serijskim SUV-om (do sada su ih prodali 20k komada), bilo je samo pitanje vremena kad će se pojaviti pojačana, brža verzija. Pozajmivši oznaku sa imenom ''Performante'' od Gallarda i Huracana, SUV Lambo prati poznatu filozofiju. Pored uštede na težini i povećanja snage, ima Akrapovič titanijumski izduvni sistem, agresivniju karoseriju i dalje promene u unutrašnjosti. Međutim, što je meni najčudnije, dostupan je direktno iz fabrike sa gumama Pirelli Trofeo R - dakle, ovo je SUV koji iz fabrike izlazi na polu-slikovima:
  1. Load more activity

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...