Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Kako obore godište ako upišu kada je automobil proizveden, valjda samo isprave "grešku" Da li je to onda još jedno sprečavanje manipulacije sa godištem automobila? U našoj saobraćajnoj imaš oba podatka i o prvoj registraciji i o godini proizvodnje. Mogu da budu isti a ne moraju. Kupovina automobila u decembru i prvim mesecima godine je uvek bila problematična kod prodaje, auto je bio proizveden godinu dana ranije nego što je registrovan. Kod prodaje takvog automobila retko se mogla dobiti cena godišta kada je registrovan. Dobijala se cena automobila po godini proizvodnje bez obzira što u toj godini nije registrovan ni vožen.
  3. Gde mogu da kupim...?

    Pozdrav. Gde mogu da kupim fasung za sijalicu pozicije za Grande Punto 2008. godište? Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
  4. Na samoj pijaci se retko kad proda auto ali ti ljudi koji su gledali kola kasnije tj sutradan ili za par dana zovu i dodju da kupe auto. Inace sam pre neki dan isao da pogledam neki kombi sa Kumom i njegovim kolegom s posla a kod poznatog lika kog znam odavno ali se ne srecemo cesto. Prilazimo kucnom broju kad ono vila i jedno 10-tak kombija iz Francuske. Ovaj nas je registrovan i navodno u top stanju. Izlazi on i pozdravimo se sa osmesima na licu i ja ga pitam za kilometre a on ce iz topa da su ti pravi na satu a inace je kombi 2005 i ima 220k km-na satu. Pogledam sediste a ono presivano,volan se sija koliko se izlizao a na rucici menjaca ni jedne jedine porice koliko je uglacana i krenem ja da mu pricam da je to nemoguce na tom kombiju jer imam drugara koji ga ima i vozi ga skoro 10 godina bez ijedne jedine zamerke a volan i ostalo su na 257k km perfektni. Ovaj vec poceo da dize gard kao koliko sam ja volana promenio i presio sedista i ja poceo da se jezim i pokazujem mu slike kola dok su u carini gde se vidi da su kola dobra i da im nisu potrebni nikakvi radovi a on ce kako je davno pre mene poceo da radi s kolima i kako je on majstor a ja sam papak (u tom fazonu). Pogledam nazad a ono kombi izubijan unutra i prano mu je nebo jer je toliko bilo prljavo da se moralo cetkama ribati jer se ucebalo od tog silnog trljanja. Upalim motor i doduse lepo pali i radi i otvorim haubu a ono skidani blatobrani,skidana hauba i na to ukazujem Kumu kad ovaj planu i kaze meni "Jel ti znas da kad se radi servis na tom kombiju da se skida hauba!!!" . Ja ga pogledam kako kipti od besa a onda mu postavim pitanje " A jel se onda skidaju i blatobrani kad se servis radi?" na sta je on prsao totalno i rekao kako mi nismo kupci i da ovo nije kombi za nas i ode i ugasi motor a ono lupa zamajac na gasenju samo tako. Mi odlazimo a ovaj se jos svadja sam sa sobom i reži dok ulazi u dvoriste. E sad vidite kakvih trgovaca ima i uopste one sprdacine na YT su donekle i tacne. Odem kod jednog uvoznika i nudi mi neki C3 1,6 zaista pristojan ali unutra nekako umoran i upalim auto a na satu 167k km. Kod tog uvoznika je obicaj da se kilometar satovi spustaju dan ranije po spustanju sa kamiona kad dolazi sajdzija i spusta na prijavljene kilometre na granici tako da kad dodjemo sutradan vidimo sve same kilometraze od 160 do 180k km. Krene da spusta haubu a ja rekoh da vidim motor kad na motoru pise da je veliki servis radjen na 162k km ali 2013 godine i ja se smejem a on provali "Pa svo vreme je stajao". Onda ga pitam za jedan drugi koje je godiste a on ce " Trece ako ima sreće" na konto AMSS-a gde veoma cesto obore godiste na godinu kad je auto proizveden a ne registrovan na sta se placaju sve dazbine. Ja kad odem kod njih ismejem se slatko i kupim samo kad je auto auto a ne krs i to se realno rekto desi pa ponekad dodje 5-6 kamiona sto je 50-60 automobila a da ja ne kupim ni jedan. To sve opet zavisi i od uvoznika jer neko je ozbiljan a neki ne. Neki se ophode prema tim kolima kao prema dzaku krompira a drugi opet paze. Itekako moze da naleti dobar auto u toj gomili ali treba biti brz i reagovati brzo. Eto ima nekolicina forumasa koji preko mene uzimaju kola i prodaju dalje. To su obicno kola koja ja ne uzimam ali njima su dobra i oni prodaju kao vecina trgovaca sa spustenim kilometrima. Ja im posalje tj prosledim slike koje su mi poslate i oni nekad cekaju danima dok se ne jave i ja ima kazem pa sta misle da se to tako radi i da se moraju javiti u roku od 5 minuta kad dobiju slike. S vremenom su naucili a neki jos nisu i misle da auto samo njih ceka. Imace secam se jenog auta koji je imao 380k km i na poklopcu motora pisalo da je uradjen veliki servis na 340k a sat je spusten na 180k i kako ga je forumas zavalio opusteno sa kilometrazom na satu. Zato sam ja negativac ovde na forumu jer neki ne mogu da shvate da kad politicaru das vlast on postane lopina pa tako i oni postanu isti kao vecina prodavaca polovnjaka a ovamo se prica o nekom postenju i svi su najvece dobrice i postenjacine. Svaka cast izuzecima.
  5. Today
  6. AKRON ili taj ojacani/reparirani - kakav duel...
  7. Malo se ovde kompas izgubio prilikom tumačenja napisanog. Iz dobronamernih sugerisanja se izvlači kontekst "čiji je veći" "uzmi premium gumu i pun gas" itd, itd. Što nema veze sa napisanim. Moj glas ide za Hankook zimske i*cept 2, letnje ventus prime, ili kako vec. Cena neznatno veća od Tigra i sl (195/65/15). Sent from my 3310
  8. Jednom 300Nm, nikad vise nazad...ili samo malo nazad :-) Послато са MI 6 уз помоћ Тапатока
  9. Novi Bravo

    @Neno - mogao sam citirati ceo tvoj "tekst" ,ali ipak pricas o nedostatku snage...pogotovo u delu u kojem kazes da planiras preticanje. Znamo svi sta to znaci i kakva je to voznja. I sto se mene licno tice - sva sreca pa su mi takve voznje rezervisane samo za sluzbeni auto...
  10. Izmenjali izgleda svi na vreme. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  11. Sve te pumpe pucaju tu kod regulatora pritiska, pucuce i nova kad tad, greška konstrukcije. Krpio sam sa super lepak i soda bikarbona. Послато са MI MAX уз помоћ Тапатока
  12. Prve imam prethodnu seriju 425 i extra se pokazala ali da se ne ponavljam, pisali ja i kolega gile vec.
  13. Verovatno zato što odlično vrše poso termostati od r4.
  14. Pozdrav ekipo interesuju me vasa iskustva sa Grande Puntom 1.4 16v T-Jet 88kW/120KS. Moram da dobavim auto relativno brzo a ovaj mi je uleteo, 2008godiste, ali nesto ne mogu da nadjem previse o konkretnom modelu pa rekoh da ovde pitam za savet i iskustva. Klasika kako se ponasa u gradu a kako na otvorenom , potrosnja i to, sta mu se najcesce kvari itd. Nisam prelazio 8000-9000km godisnje ni ranije dok sam kolima isao na posao a sad cu tek manje prelaziti, pa eto, Beograd, gradska voznja, nekoliko puta godisnje malo do juga kao i svi dosljaci, eventualno negde do primorja leti. To je sve. Nisam alergican ni na dizel varijantu ali radije bih ako ovoliko prelazim isao na benzinca. Unapred zahvalan
  15. Ne mogu da se nacudim zasto se i ove jeseni nije aktivirala tema "Termostat jtd" Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
  16. Yesterday
  17. E to... Ukoliko vas zanima mogu ja redovno da izbacujem fotke sa saobracajki gde su ucestvovali automobili napucani sigurnosnom opremom i premium gumama na tockovima ali nazalost sa smrtnim ishodom ili bar tezim telesnim posledicama ali treba jak zeludac za to... U opisu mi je posla pa sve i svasta vidjam... Sent from my E2105 using Tapatalk
  18. Novi Bravo

    @Neno Kao sto vidis ja sam otvorio ovu temu jos 2009.godine kao veliki zaljubljenik u Bravo! Bio sam ubedjen da ce 100% to biti moj iduci auto. No ipak je prevladao razum u smislu da je bolje kupiti novi auto nego da rizikujem sa mackom u dzaku (sto je cesto istina ali ne mora da znaci) pa sam uzeo 500L sa istim 1.4 16v motorom. Vise sam nego zadovoljan posle skoro 2.5 godine, posebno zbog prostranosti, funkcionalnosti i visokog polozaja za volanom kao i olaksanog ulaska/izlaska, da ne pominjem i pomalo luckastog dizajna :))) Sa 90% tvojih razmisljanja mogu da se slozim - sasvim dovoljan motor za svakodnevnu upotrebu i uglavnom gradsku voznju. Mada on tek na autoputu pokazuje svoje vrednosti - bez problema ide 170 km/h, pri tome je dosta tih i udoban. Najveca mana je lenjost pri polasku ali se covek navikne jer zna da svuda stize kao i ostali, par sekundi bas nista ne znaci. Sa sadasnjim ogranicenjem od 130km/h stvarno ne vidim svrhu jacih motora, o troskovima registracije i odrzavanja da ne govorim - auto je prevozno sredstvo, ne sluzi za trke, lecenje kompleksa ili za zivotni moto "glava u torbi" (ovim ne zelim nikoga da prozivam ili uvredim, iznosim svoj licni stav!) Sto se tice potrosnje - prosek mi je 7.5 litara za celokupnu kilometrazu, sto je za benzinca sa povecom kilazom odlican rezultat (prethodni auto Punto 1.2 je trosio 7.3L na istim relacijama). I dan danas mi srce zaigra kad vidim Bravo ali ne bih menjao moj miniautobus nizasta! Novo je novo, 5 godina garancije i sigurnost mi mnogo znaci! Puno srecnih kilometara ti zelim, i pozdravljam sve ljubitelje i vlasnike Brava i 500L
  19. Vazduhoplovstvo

    Eto Rusi opet napravili avion za manje para od Amera...F35 košta ko suvo zlato Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока
  20. Centriranje trapa

    Ja sam prvi put osetio jaci torque steer u Ford Focusu mk2.5 1.8 dci chipovan na oko 140 ks... Nije to sad tako neka ogromna snaga, ali je priroda motora bila takva, da je imao turbo rupu, nakon koje je snaga dolazila onako bas u naglom naletu. I to se manifestovalo tako, da je uvek zavisilo da li ti je volan ispravljen ili u stranu, i jako je zavisilo od puta, nagiba itd... Npr ako uhvati 'boost' dok je volan zaokrenut - tesko ces ga vratit nazad Vrlo cudan osecaj. Da napomenem, auto je bio nov iz salona, kupljen kod nas, taj prvi vlasnik mi je dao da probam, tada je imao tipa ~15-20 hiljada km, znaci ispravnost nije u pitanju
  21. Pa da, zato i na određenim deonicama puteva i na nadvožnjacima stoji tabla koja upozorava na iznenadno stvaranje poledice tokom cele godine. Danas dečko izgubi život u železniku...zavario se u trafo stanicu i isto kao u Ugrinovcima, sekli olupinu da izvuku ostatke... ništa nije ostalo ni od auta ni od vozača. Pretpostavlja se da je proklizao i izleteo sa puta...pitanje je koliko brzo je vozio i da li bi mu i najbolje gume pomogle. Sent from my PRA-LX1 using Tapatalk
  22. Davno sam čitao odličan tekst o Holanđanima i biciklima. Iako se ne tiče guma ima odličan zaključak. Dakako, pošto se u Holandiji mnogo voze bicikli, došli su do neverovatne statistike a, to je da biciklisti sa kacigama imaju mnogo više padova (povreda, nesreća...) od onih koji nemaju. Predpostavka je da oni sa kacigama se osećaju bezbednije pa, stoga i neodgovornije voze. Ovde dolazimo do povezanosti sa gumama i pričom u zadnjih 50-ak postova. Znači, treba kupovati (ko je u mogućnosti) što kvalitetnije gume a, voziti ko po jajima. Takođe da pomenem jednu bitnu stvar iako nije direktno tema ovog foruma. Pre neko jutro, temperatura u Beogradu je bila ispod nule a, ulice suve, sem Brankovog mosta koji je jedini poledio. I ja sam bio od onih koji su malo brže vozili i jedva usporio ispred onih što su se izokretali. To sam gledao na TV da zimi iako je inače suvo, mostovi mogu da polede od vlage sa reke. Pisao sam i ranije. Meni je eksplodirala BF na autoputu pri brzini 120-130km/h. One su bile letnje i sa dosta bubrega a, zimske su bile GY 7+ bez ijednog bubrega. Znači da moja vožnja nije razlog iskakanja bubrega (sada imam Continental letnje i Hankook zimske stare po 4-5godina bez bubrega). Znam da je teško (nemoguće) dokazati da su češće bubrezi zbog lošeg kvaliteta bokova (platna) nego zbog rupa i vožnje.
  23. Ja ih ne vozim, ja sam na nokianu, leti vozim goodyear...znam uvoznika i znam da se ne reklamiraju, zato ih i preporucujem...Bubrezi ispadaju od rupetina i lose voznje...moj rodjeni brat je menjao pilot sport posle dva meseca zbog bubrega...ali jedva preko veze, nema sanse da zamenis gume u Srbiji... Vidim da je krisalp 3 ista...svejedno...
  24. @облак Pogledaj ponovo aktuelne modele, jedna guma dva znaka. Nisam pored kompa da okačim slike. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
  25. dok ne eksplodira. Kontroliši im redovno bokove, ukoliko počnu da se pojavljuju bubrezi, odmah menjaj.
  1. Load more activity
×