Jump to content
FAS Euroauto Goran

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Today
  3. A benzin u apoteci [emoji23] Sent from my motorola one macro using Tapatalk
  4. Ja video neki reno-ov "dzip" , prednje gume skroz celave , kao na formuli Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  5. Ista prica, samo prstenje umesto propelera
  6. Stellantis: Stvaranje svetskog lidera u održivoj mobilnosti Nova kompanija koja ima agilnost, kreativnost i efikasnost da iskoristi mogućnosti nove ere mobilnosti, nudeći inovativna rešenja koja će pomoći da se promeni način na koji se kreće društvo. Bogato nasleđe koje proizilazi iz poznatih i kultnih automobilskih marki, inovativnih brendova mobilnosti i dubokih korena u zajednicama u kojima se posluje. Dobro pozicionirana da se takmiči na globalnim tržištima sa 39 elektrificiranih vozila dostupnih do kraja 2021. godine. Značajne razmere sa dobro utvrđenim komercijalnim pozicijama u Evropi, Severnoj Americi i Latinskoj Americi. Snažan početni bilans stanja. Ciljajući više od 5 milijardi evra godišnjih sinergija u stabilnom stanju. Robusna upravljačka struktura od prvog dana posvećena stvaranju superiorne vrednosti za sve zainteresovane strane. Nepokolebljiva posvećenost 400.000 zaposlenih da se premaše očekivanja potrošača i teži izuzetnosti. Obeležava se lansiranje kompanije Stellantis, svetskog lidera za novu eru održive mobilnosti posvećene pružanju slobode kretanja karakterističnim, pristupačnim i efikasnim rešenjima za transport, jedinstveno pozicionirana da ugrabi uzbudljive mogućnosti globalne industrije koja prolazi kroz brze i duboke promene. Nastala iz kombinacije dve grupe sa snažnim rezultatima i čvrstim finansijama, Stellantis je istinska globalna kompanija sa 400.000 raznolikih, visoko talentovanih i iskusnih zaposlenih koji dizajniraju, razvijaju, proizvode, distribuiraju i prodaju vozila i rešenja za mobilnost širom sveta, a istovremeno ostaju duboko ukorenjeni u zajednicama u kojima žive i rade. Bord direktora od 11 članova predvodi predsednik John Elkann. Carlos Tavares kao glavni izvršni direktor vodi jedan od najiskusnijih i najuspešnijih menadžerskih timova u industriji, čije su ključne snage raznolikost, iskustvo i takmičarski duh. Sa mnoštvom izvršnih talenata neumorno posvećenih poboljšanju i inovacijama, Stellantis je u dobrom položaju da nastavi sa rezultatima svojih osnivača u stvaranju vrednosti za sve stejkholdere vodeći se zajedničkim principom: izazovi status kvo. Sa ponosnim nasleđem koje se proteže 125 godina unazad, Stellantis je dom čitavom portfoliju slavnih brendova koji su krasili put i osvajali podijum u svetu moto sporta. Osnovani od strane vizionara koji su ovim markama ulili strast i takmičarski duh, ovi brendovi obuhvataju čitav spektar tržišnih segmenata, od luksuznih, premijum i mainstream putničkih vozila do hard-charging kamioneta, SUV i lakih komercijalnih vozila, kao i namensku mobilnost, finansije i brendove rezervnih delova i usluga. Stellantis već ima dobro utvrđeno prisustvo u tri regiona - Evropi, Severnoj Americi i Latinskoj Americi - pored značajnog neiskorišćenog potencijala na važnim tržištima kao što su Kina, Afrika, Bliski Istok, Okeanija i Indija. Sa industrijskim operacijama u više od 30 zemalja, kompanija ima sposobnost da efikasno ispuni i premaši očekivanja potrošača i isporuči vozila i usluge bez premca na više od 130 tržišta. Stellantis kreće sa pozicije značajne snage sa robusnim operativnim maržama koje odražavaju vodeće pozicije kompanije u Severnoj Americi, Evropi i Latinskoj Americi. Kompanija očekuje da iskoristi svoju veličinu i ekonomiju obima kao mogućnost za investiranje u inovativna rešenja za mobilnost svojih kupaca, ciljajući godišnje sinergije veće od 5 milijardi evra u stabilnom stanju. Ove procene sinergija postići će se primenom pametnih strategija kupovine i investiranja, optimizacijom korišćenja pogonskog sklopa i platforme, primenom najsavremenijeg istraživanja i razvoja i kontinuiranim fokusom na efikasnosti proizvodnje i alata. Ove procene sinergija nisu zasnovane na zatvaranju nijedne fabrike kao rezultat ove transakcije. Devet upravnih odbora obezbediće efikasnu operativnu strukturu od prvog dana, uključujući performanse i strategiju širom kompanije, planiranje, regione, proizvodnju, brend i stil. Portfolio kompanije Stellantis jedinstveno je pogodan da ponudi prepoznatljiva, održiva rešenja za mobilnost kako bi se zadovoljile rastuće potrebe njenih kupaca, jer obuhvata elektrifikaciju, povezanost, autonomnu vožnju i zajedničko vlasništvo. Dok elektrifikovano tržište nastavlja da raste, Stellantis je danas dobro pozicioniran sa dostupnih 29 elektrificiranih modela i planovima da predstavi deset dodatnih vozila do kraja ove godine. Kompanija je snažno posvećena aktivnoj ulozi u doprinosu društvima u kojima posluje, jer radi na postizanju dugoročnog cilja karbonske neutralnosti u svim proizvodima, montažnim pogonima i drugim objektima. Obeležavajući ovu priliku, John Elkann je rekao: ''Nije slučajno da je Stellantis rođen upravo kada naš svet zahteva novu vrstu automobilske kompanije koja će se zalagati za čista i inteligentna rešenja koja će svima pružiti slobodu kretanja. Naše globalne razmere i doseg pružaju nam resurse za ulaganje u najsavremenije tehnologije, prepoznatljivu izvrsnost i nenadmašan izbor za naše kupce. Ali upravo je geografska i kulturna raznolikost ljudi u kompaniji Stellantis od prvog dana naša najveća konkurentska prednost. Oni svojom energijom, svojim znanjem i stalnim zalaganjem čine Stellantis onim što je danas. I oni su ti koji će iz dana u dan graditi još veću kompaniju za ovu novu eru mobilnosti.'' Komentarišući prvi dan putovanja kompanije Stellantis, Carlos Tavares je rekao: ''Ovo je sjajan dan. Godinu dana nakon što smo najavili ovaj projekat rođen je Stellantis, uprkos društvenim i ekonomskim poremećajima bez presedana izazvanim pandemijom Covid-19. Želim da se toplo zahvalim svim timovima koji su to omogućili, a takođe zahvaljujem i celokupnoj radnoj snazi koja je nastavila da gura napred naše poslovanje tokom ove izuzetne godine. Ovo pokazuje agilnost, kreativnost i prilagodljivost naše kompanije koja teži da bude sjajna, a ne velika, odlučna da bude mnogo više od zbira njenih delova. To je takođe dodatni signal odlučnosti nove kompanije da bude vodeći igrač u automobilskoj industriji u ovom okruženju koje se neprestano menja Stellantis je posvećen 'težnji ka izuzetnosti' i poboljšanju blagostanja svojih zaposlenih.'' Nova kompanija započela je trgovanje 18. januara na berzama Euronext (Pariz) i Borsa Italiana (Milano), a 19. januara na Njujorškoj berzi. Rezultati za celu 2020. godinu biće objavljeni 3. marta 2021. godine.
  7. Yesterday
  8. Predlažem da glasate like-ovanjem prethodnog posta: -1 god -2 god - 3 god - 4 god - 5 god
  9. Lepa Pandica bas Razmisljao sam i ja o ovako necem za do posla da ne akam Leona na malim kilometrazama. Doduse ja bih pogledao 4x4 da bude malo zanimljivije pride
  10. Iz ovih razloga sam doneo odluku samo mladje, i nadjem dobru kombinaciju za auto 4 godine star kupljen kod nas sa malom km, polu-premium brend ...medjutim luda glava vuce na propeler 9 godina star sa 200+k
  11. Bilo bi lepo da se skupimo malo. Meni gust raspored za vikend,subota ćerki rođus,nedelja selidba kod drugara mada popodne možda mogu da zabegnem malko...
  12. dach@

    F1: Renault

    Motor je odličan,šasija im je najslabija karika
  13. dach@

    Filmovi, serije...

    Vestern-drama. Tom Henks https://m.imdb.com/title/tt6878306/
  14. Ostavi mu 10 din na brisacu Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  15. Koliko Fiata i Lancia dolazi? 2 Nemaca 6 Sent from my SM-G960F using Tapatalk
  16. Najlepsi deo je kada cujes cene delova, guma itd Meni set kvacila za pasat bio preko 50K, a kada sam cuo da je za tvingo manje od 10, iskezio sam se od srece
  17. Obicnu centralnu imam,bez daljinca. Reseno,morao sam da cupam tapacir,da bi dosao do lima,posle je vec sve islo lako.
  18. Sta je bre ovo, opet neko prodavanje ekologije? Pa ovaj torque danas izvlace downsized turbo-benzinci? Dizelase spustaju na torque od pre 15 godina ? Moj zeludac ove moderne trendove stvarno vise ne moze da podnese. Da ne kazem nesto drugo ...
  1. Load more activity

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...