Jump to content
FAS Euroauto Goran

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Ne mari, lako je, sa auto lakom. Obezbediš trakom pa ga prešpicaš Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  3. Sećam se, pre oko 10 godina sam počeo da pratim naš domaći AutoBlog. I jedna od reči koja je dugo predstavljala "fitilj", bila okidač za beskonačne rasprave u komentarima, bila je reč "platforma" Koliko je toga (protivrečnog) o platformi tamo napisao, to je bilo neverovatno. Ja sam, recimo, veoma dugo smatrao da jedna platforma podrazumeva i identično medjusovinsko rastojanje. (što po mnogima predstavlja "osnovnu meru svakog automobila" ) Pa, kada u VW grupaciji, npr, vidim bilo koje vozilo sa Wb od 2.587 mm (bez obzira na bedž ili karoserijsku formu), znao sam da je to "u osnovi" isto. Kada kažem "u osnovi" isto, to je za mene značilo da unutra pozadi u svakom od tih vozila ima jednako mesta za kolena. Bio mi je veliki šok (i teško sam prihvatio spoznaju) da ista platforma ne mora da znači i isto medjusovinsko rastojanje ...
  4. https://direktno.rs/beograd/265236/zurka-kako-se-zabavljaju-pacijenti-na-sajmu-video.html
  5. Čuo sam da je u Bih oko 105 rsd. Plakyyyyy
  6. Today
  7. @nidza Ma, samo da prodje ove trenutna "kolera", pa može da taj 500L ima i dve tone prazan, biće mi i to potaman
  8. Bravo! Evo ja sad iz dosade idem da izvadim tepih da operem a moozda cu ako uspem i da skinem bravu sa vozacevih vrata jer se pokvarila, samo mogu da ga orkljucam ali ne verujem da cu uspeti lim da skinem Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  9. Kava je kod vas situacija sa pacijentima prikljucenim na respiratore? Ako mozes da napises naravno.
  10. zamenjeni prednji diskovi (morali su ipak) , prednje plocice i stabilizatori ........... normalno sve svapsko. a dobijen i jedan mali poklon , steta sto nije crn .......... .
  11. Sagalasan sam u tom slučaju. To je onda greška sa njihove strane što provlače podatak za osnovnu varijantu. Pogledao sam svoju ponudu, u njoj se masa vozila spominje prvi put na računu. U generalnoj specifikaciji vozila, u katalogu za sve O3 te generacije, među kojima se nalazi i moj model, stoji masa od 1370kg i sledeće: All measurements and weights are correct at time of going to print but may be subject to change and may vary according to passengers and load in vehicle Ja svakako planiram da izmerim u moj auto, baš me zanima koliko je stvarno težak, pa ako si raspoložen, možemo i L da izmerimo, a možemo još ljudi da dovedemo, kad sav ovaj cirkus oko virusa prođe. Ukoliko ima raspoloženih, nije isključeno da možemo pregovarati nižu cenu.
  12. Ki lutka [emoji106] Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  13. Ja sam na Alfi imao i dokumentaciju od radia u onoj knjižici sa uputstvima... Možda zbog Bose Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  14. Dugo se ništa nije pisalo, ali se ništa nije ni radilo. Uglavnom Stilo radi k'o sat, bez ikakvih problema i kvarova. Nekad oko nove godine se dokotrljao i do Zlatibora i nazad bez problema uz prosjek po bordu od 4.6 L. Još od kad sam ga kupio zezala je vozačeva brava, tj. mogla se zaključati samo na deadlock i nije se mogla otključati na daljinac nego samo na ključ, pa sam iskoristio ovo vrijeme izolacije da odradim na autu sve za što nisam imao vremena inače, prva na redu je bila zamjena brave. Ispratio sam upustva sa foruma za skidanje lima ispod tapacira, i iako je na prvu djelovalo komplikovano, sve je bilo skinuto za 15ak minuta. Najveći strah je bio oko vađenja i vraćanja stakla, ali kad se jednom uđe u štos pod kojim uglom ide, vadi se bez problema. Stara i nova brava: Vratio sve nazad, sad radi bez problema, otključava i zaključava na daljinac. Kao što sam na početku teme pisao kad sam ga kupio, što se tiče enterijera poprilično je bio izrađen i nekad je u planu bila zamjena tapacirunga i sjedišta. Kad sam otišao da kupim bravu vrata bacim oko na unutrašnjost tog stila sa otpada i kako je bio u veoma dobrom stanju, pored brave, neplanski, kupim prednje i zadnje tapacirunge, komplet sjedišta, 4 zvučnika i onaj oslonac za nogu lijevo od kvačila Evo par slika starog enterijera: I novog: I par slika u toku zamjene I na kraju je ispalo ovako, ostalo je još nebo da se presvuče jer se odvojilo na par mjesta ali to će doći na red nekom drugom prilikom.
  15. Ma to mozes da uradis u prvom krstenom elektro-servisu koji ti je blizu. Licno, uz par ljudi koje znam, imam OK iskustvo sa AE Elektronikom, ispod SC 11. April. Mozda je sada i jeftinije nego ranije. Ako uspes da negde po radiju ipak izbunaris taj serijski (815BP...), dopisi ovde pa da izgenerisemo Code.
  16. @nidza 1,6 МJ Longue iz 2015. serijski ima panoramu. Za njega, sa panoramom, u ponudi piše da ima masu 1.325 kg. Jer je tako deklarisao proivodjač i on je tako to napisao za sve cenovnike, specifikacije i prodajne kataloge koje je koristila prodajna mreža. Pa i diler AK Kole. "Doplate" su bile zelena boja, lumbalna podrška, zadnji park. senzori i produžena garancija. Nisu mu valjda te četiri opcije digne masu na 1.533 kg ? Ne bi bio ništa lakši da je bio u (neopcionoj) boji bele kafe ili bez produžene garancije ...
  17. [emoji106] Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  18. I Clio i Megan extra [emoji7] Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
  19. Kia XCeed dobio dizajnersku nagradu Red Dot Urbani krosover Kia XCeed osvojio je dizajnersku nagradu Red Dot za 2020. godinu. Nagrada za dizajn proizvoda znači da je XCeed četvrti predstavnik porodice Ceed sa Red Dot nagradom. S novom nagradom za XCeed broj Red Dot nagrada za Kiju se od 2009. godine, kada su prvi put dobili ovo priznanje, popeo na 25. Prošle godine nagradu su dobili Ceed, Ceed Sportswagon i ProCeed, koji su svaki pojedinačno nagrađeni zbog izuzetnog dizajna. Karim Habib, vođa Kijinog dizajnerskog centra, rekao je: "Kia već dugo vremena radi na unapređenju kvaliteta svojih vozila i sve više unapređuje korisnička iskustava. Krosover XCeed predstavlja tu našu novu viziju. Veoma sam ponosan da naše napore cene kupci širom sveta." To je druga glavna dizajnerska nagrada za XCeed i celu gamu modela Ceed, jer je ovaj novi model već početkom ove godine dobio nagradu "iF". XCeed je takođe nedavno osvojio i prestižno nemačko priznanje ‘Zlatni volan’ (Das Goldene Lenkrad). Kia XCeed je novi urbani krosover (CUV), koji kombinuje praktičnost kompaktnog sportskog terenca (SUV) sa sportskom upravljivošću hečbeka. Radi se o vozilu, namenjenom rastućoj potražnji evropskih kupaca za vozilima koja su emocionalnija i dinamičnija od SUV-ova, kako po izgledu tako i po pitanju voznih svojstava. Novi CUV, koji je nastao kao sportska alternativa tradicionalnim SUV-ovima, nudi uporedivu prostranost putnicima i njihovom prtljagu. Auto oduševljava vozače sportskom upravljivošću, udobnošću i bezbednom vožnjom, dok zbog višeg položaja sedenja vozačima nudi bolju preglednost na drumu u odnosu na klasični hečbek. XCeed, koji je u prodaji isključivo u Evropi, dizajniran je u Kijinom dizajnerskom centru u Frankfurtu. Od početka prodaje u jesen 2019. prodato je više od 20.000 primeraka. Uskoro stiže i elektrifikovana verzija modela - XCeed Plug-in Hybrid. Nagrade Red Dot dele se u tri kategorije (dizajn proizvoda, brand i komunikacije, kao i dizajn koncepta). Žiri je sastavljen od 40 međunarodnih eksperata, koji čine nezavisni dizajneri, profesori dizajna i novinari. Žiri ocenjuje na osnovu sledećih kriterijuma: inovacije, kvalitet, funkcionalnost i ekološka prihvatljivost. Ove godine su kompanije iz 60 zemalja na takmičenje prijavile čak 6.500 proizvoda. Dizajnerski centar Severni Ren-Vestfalija još od 1955. dodeljuje nagrade Red Dot, koje su postale jedne od najprestižnijih dizajnerskih nagrada na svetu. Preuzeto sa: polovniautomobili.com
  20. Jesi li siguran da način na koji je složen redosled informacija u ponudi zapravo ne kazuje da je prvo navedena osnovna varijanta, sa svim relevantnim podacima, a zatim za paket opreme i na kraju spisak opreme dodatu na predefinisan paket? Tvoje vozilo je Lounge + doplate? Ukoliko je to slučaj, bar za mene, tu nema ništa nekorektno. Lepo bi bilo da su imali i tačnu masu vozila, kad već navode i startnu masu, ali pošto ljudi to ne zahtevaju, nije praksa. Ako čitaju forum, eto im prilike da unaprede sadržaj svojih ponuda, s obzirom da opravdano pretpostsavljam da te informacije imaju.
  21. Slazem se, vrhunski izgleda. Zato su tu i ovoliki "smesni" tockovi, u smislu da je felna od 20'', a guma 195/55 kao npr. na Scenicu. Sa dizajnerima Renoa prethodne generacije nisam bio bas na istoj talasnoj duzini , maltene nista mi se nije svidjalo iz njihove ponude. Ali ova zadnja generacija, pocev od Clia, Captura, preko Megane, Scenica, Kadjara, Talismana do Espace, svi ubijaju kako izgledaju . Jos u nekoj malo nasviranijoj verziji, ihaaaa. Mozda se i uvalim u njihovog aktuelnog Compacta, ova situacija nam svima poremeti planove.
  22. Nabačen letnji set i Meri picnuta Sonax color pastom u Slobagarage...! U medjuvremenu obavljen i tehnički pregled,sve radi kako treba!
  23. @Ivan E to sam negde cuo za elektronicara da postoji varijanta...jel imate mozda neki kontakt ko je vec imao iskustva sa ovim ili da trazim na googlu?
  24. @nidza Evo, kuću sam prevrnuo i nadjoh i fasciklu od fiata, ponuda i predracun na vozilo deklarisane mase od 1.325 kg, uplata avansa po tome, a posle isporuke dobih račun, registrovah kola, a u saobraćajnoj je 1.533 kg, jer, kažu, toliko je na računu, a u njemu je 1.533kg jer je toliko u COC-u, a u COC-u je toliko jer je vozilo toliko teško po deklaraciji proizvođača. Proizvođač je na kraju ostao nem i nije objasnio zašto onda u svim prodajnim papirima i katalozima za taj motor i paket opreme stoji 1.325 kg i što ja ostadoh prevaren i uskraćen za ponudjenu, ugovorenu i plaćenu "nosivost"
  25. Drage volje, ali za ovaj dekoder koji imamo potrebni su nam i Serial Number i Part Number (koji mozemo da "nabodemo" sa nalepnice). Ako negde mozes da iscupas taj serijski, jedino tako. To je besplatna varijanta, sledeca je da ti neki elektronicar dekodira radio, to je bilo cca 10 EUR.
  26. Nisam ni ja. Pogotovu ne skode, audia ili vw.
  1. Load more activity

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...