Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. P: Lancia Nuova Delta 1.6mjet

    Niko nece dobar auto jeftino? Moguc je dogovor, jos malo sam raspolozen, a onda audi ide na oglas...
  3. BMW Serije 5 F10

    Nemoz da cujes U nekom selu, covek usao u stalu da pomuze kravu. I cicne on iza nje , taman da krene ona ga udari repom i tako stalno. On iznerviran gleda sta da radi i padne mu na pamet da joj veze rep za gredu od plafona. Skinu kajs sa pantalona, pope se na stolice, uvati za rep i kako je podigao ruke da vezuje padose mu pantalone. U tom momentu banuo komsija nesto da mu trazi il sta vec i kad ga je video covek upita ga u soku "Sta to radis komso!?" a ovaj ce znajuci kako izgleda to i da nema sanse da se opravda " Nista, j.em kravu" E to je za ovo moje "rekao sam Ivanu" kad ono , i ti si Ivan [emoji3] Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  4. Sačekaj malo dok xiaomi izbaci isto to samo znatno jeftinije Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
  5. Pa ne zatvara ti WG, lepo su ti rekli. Ne zatvara u potpunosti, zbog čega sa stock mapom ispunjava zadate vrednosti boosta, jer mu je to dovoljno za stock, a sa remapom neće. Verovatno ti se razglavila osovinica WG-a. Popravljivo je. Ako to ne uradiš, verovatno će ga zalivati gorivom više nego što treba, može da ti ispere cilindre ako ga tako budeš cepao. Idi lepo sredi taj turbo, dobićeš power-a, ovako si dobio samo obrtni moment i možda 5-10KS na 5k rpm, jer je u obrtajima gde se pravi snaga boost jedva nešto veći nego stock. Najbolje ako hoćeš snagu, uzmi veći turbo ili vozi fabriku. Pozz!
  6. Da li si vozio MA verziju sa 170 konja? Jel bas dosta primetna ta razlika u snazi?
  7. Ko proizvodi najpouzdanije automobile? Postoje brojna istraživanja koja na bazi iskustva vlasnika, ali i servisnih statistika rezultiraju listom pouzdanosti pojedinih modela, a potom i marki vozila. A na tim listama redovno su u vrhu japanske i korejske marke uz nešto nemačkog začina. Dno je gotovo uvek bilo u znaku britanskih i italijanskih marki. I da, ovde svakako treba razlikovati istraživanja pouzdanosti od onog zadovoljstva vlasnika, kao i da li se radi o novim ili polovnim automobilima. U ovogodišnjem izdanju istraživanja pouzdanosti oglasio se i ''Consumer Reports'' sa svojom listom u okviru ''Annual Auto Reliability Survey''. Ona pokazuje tradicionalno visoko pozicionirane japanske brendove kao što su Lexus, Mazda i Toyota. Takođe, primetno je da su se i neki tzv. fenjeraši popravili, prvenstveno zbog redizajna, pa su se tako popeli Mini, Chrysler i ostali. Još jedan dokaz podizanja kvaliteta proizvoda kroz redizajne. Izuzetak su Volkswagenovi Atlas i Tiguan koji su ostali jednako problematični kao i 2018. godine kada su lansirani, ističu u CR-u. Isto važi i za Acuru koja je zabeležila rekordan pad na godišnjem nivou i to od čak devet mesta. Zanimljivo, pali su i nemački ponosi, Audi i BMW, a pohvaliti se ne može ni Subaru. Novi A6, X5 i Forester su oborili rezultate pomenutih marki. Zanimljivo, u grupu problematičnih ulazi i novi BMW serije 3, pa i Audi Q8. Recimo i da su zbog manjka modela iz istraživanja izostavljeni Fiat, Jaguar, Land Rover, Maserati i Ram, sve odreda kandidati za začelje. Teslu je CR oduvek kritikovao zbog manjkave pouzdanosti. Svi modeli su u prošlosti kotirali dosta nisko. Sada su se popravili i stigli do klasifikacije ''preporučljivi'', posebno Model 3 i Model S. Ali Tesla je još uvek nisko, na 23. od ukupno 30 mesta. Sa prosečnim rezultatom od 81 bodova (od mogućih 100) na vrhu je Lexus. Slede ga Mazda i Toyota sa 77 bodova, a onda su tu još Porsche (75) i Genesis (71), koji zaokružuju top 5. Na samom dnu je luksuzni američki brend - Cadillac je sa 23 osvojena boda lošiji od Alfa Romea (27), Acure (29) i Volkswagena (33). Da, VW je pao za devet mesta, pa se našao na dnu liste. A problemi su vezani uz elektroniku, opremu i sistem goriva. Gledano po modelima, najgori od najgorih su ipak domaći. To su Chevrolet Colorado sa 4, i Chevrolet Camaro sa tek 5 bodova. preuzeto sa - Auto Blog
  8. We all can relate to that.
  9. Lassa neces pogresiti srednja klasa cena malo visa od Tigar koji je niza.Pogotovo sto vozis grad to ti je premia.
  10. Stilo 1.9jtd 2002g presao 300.000 sigurno i jace.Na.dva servisa sipao sam SyntiumAV 3000 nije trosilo ni kap posle toga dva puta Shell i sad na ovom drugom mi je potrosilo ulja merac pokazuje a i senzor.Zelim da se vratim na Syntium i vidim da neko spominje i ovo 7000 jer to bolje za moj auto sa ovom kilometrazom i starinom auta ili da sipam isto onaj 3000AV.Od filtera ulje,gorivo,vazduh,klima cu.uzeti UFI
  11. BMW Serije 5 F10

    Ne, ajde da cujemo
  12. Evo pročitah sve I ne nađoh odgovor za moju muku. Naime, trebaju mi 4 zimske u dimenziji 205-60-r16 za kruza. Znam, imam i brava ali su gume na njemu ok Varijante: tigar za oko 6k,lassa slično, sve preko toga je 2k+ ili duplo. Gradska vožnja je 99% vožnje sa oko 10k km godišnje. Imam i letnje 215-55-r17 i trebaće mi isto 4 na proleće ali to je druga priča. Šta mislite, koje su Best baj, tj najbolje za novac u nižoj, srednjoj, pa hajde I da plačem u višoj klasi? Lol Tigar vs lassa vs Sava? Ili kažete, na dodaj malo više pa ići u sredinu...
  13. Fiat Stilo 1.9 JTD - miris izgorelog ulja

    Na mesto kad mu dajem gas do patosa kao da gubi snagu
  14. BMW Serije 5 F10

    A jbg.. Jel znas za onaj vic "j.em kravu "? Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
  15. BMW Serije 5 F10

    Hahahahah
  16. Lancia Lybra 2.4 JTD 136ks - lokacije mapa (EDC15)

    Sasvim sam svjestan kakva je turbina i koje su joj granice otprilike, kao sto sam i rekao za sada jedino i ciljam nekih max 185ks sa ovom turbinom, injektorima, itd itd. Izmjerenii pritisak je bio u garazi sa naglim gasom ne pod opterecenjem sto znaci da turbina mozda i nabija veci pritisak. Za N75 mapu sam rekao da postoji tj da sam je nasao u ecu fajlu, ali realno ne zanima me jer mogu kupiti manualni boost kontroler i ne peglati se s time. Za mjenjac se inace vrti prica ne dizati obrtni moment preko 430Nm, ali postoje i momci iz UK koji su digli i na 485Nm i do danas prevalila 115k Km. Za sada samo softverski zelim tunirati da vidimo te neke granice bez ulaganja u dijelove. Realno za ispod 300 km se moze uzeti nova turbina tj polovna turbina+cartrige ako ne od alfe lancije moze i od 2.5tdi. Nego, zanima me to na kojim lokacijama se nalaze mape koje bih trebao dizati za ovih nekih 180ks. Generalno nasao sam vecinu ali vi vjerovatno znate one koje su kljucne jer ovo je moj prvi susret sa bilo kakvim tuningom osim karburatora na skuteru ,ali ipak imam jako veliki razum oko bilo cega pogotovo elektronika i auta. Realno danas se sve moze nauciti preko neta pa cak i ovo sto je meni zanimljivo a i relativno lagano. Od ovog covjeka sam naucio sve sto je potrebno, kako sta, pojmovi necega itd. https://www.youtube.com/channel/UCXpuH1y6t8Y6q9kP6ope8VA
  17. BMW serija 7 (G11)

    Snimljen BMW i7 Već ranije se pričalo o tome da u BMW-u planiraju i električnu verziju Serije 7 (pod nazivom i7), a u međuvremenu je snimljen i ovaj test primerak. Izvori navode da BMW priprema verzije i7 i i7S, pri čemu će ova druga naravno imati više snage. BMW i7 bi navodno trebalo da dobije 500KS, baterije od 100 kWh i autonomiju od oko 600 km (po WLTP-u), dok bi BMW i7S raspolagao sa oko 670KS, baterijama od 120 kWh i autonomijom od 600 km. Kako stvari stoje, ovi automobili bi mogli da dobiju više od jednog elektromotora i pogon na sva četiri točka, a u vesti se kaže da BMW radi i na sledećoj generaciji brzog punjenja. Premijera ovakve ''sedmice'' se očekuje krajem sledeće godine, a start prodaje početkom 2021. godine. preuzeto sa - Auto Blog
  18. BMW Serije 5 F10

    Majstor u glavi ima sliku kartona za zatvaranje rešetke hladnjaka. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  19. Fiat 500L 1.4 16v - neće da vuče/problem sa snagom

    Zar se alternator ne remontuje? Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
  20. Audi R8 V10 5.2 FSI quattro

    OSV video: Test 2019. Audi R8 Decenijama su proizvođači automobila pokušavali da izazovu Porsche i njegov 911. Nekome je to malo, a nekome baš malo uspevalo...dok se nije pojavio Audi i napravio R8:
  21. Jaguar XF

    CarsGuide video: Test 2020. Jaguar XF Nisu (još) svi prešli na SUV modele, tj. ima mesta i za velike luksuzne limuzine. Ovaj Jaguar je na tržištu u istom segmentu sa npr. Audijem A6 ili BMW Serijom 5, i još kako svi oni mogu biti porodični automobili:
  22. Fiat Stilo 1.9 JTD - miris izgorelog ulja

    Kako se manifestuje to trokiranje tacno na punom gasu? Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  23. Dobro ide Giulietta 1.4 tjet, pogotovo sto skoro svaka fabricki izbacuje malo vise od propisanih 120ks, eto ako je verovati onim valjcima, moja je izbacila cak 135 ks i 235 nm... Medjutim, taj turbo je veoma mali, brzo izdahne i nema tu puno nekog prostora za tuning. Meni je to sve jasno, i nisam ocekivao ne znam kakav gain, nego cisto malo ajde, da se pojaca u tom nekom srednjem rezimu, da mi na autoputu bude zgodnije u 5. i 6. brzini... Medjutim cuner je mislio drugacije
  1. Load more activity

 

 



×