Jump to content
Goran

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Bmw ne gubi dah do crvenog Sent from my SM-A346B using Tapatalk
  3. Tako je, dizeli su tek posebna priča. BMW je išao više nego odlično do 3000 obrtaja i ako mu je max obrtni bio na 2000 al na 4000 mu je bila max snaga a neretko sam ga vozio preko tih 4000 a blizu 5000 mu je blokada. Naravno, nisu ni svi dizeli isti, jer npr kod BMW nisam osećao da gubi dah na visokim obrtajima kao kod nekih drugih dizela. PS pisao sam davno, Micubiši lancer, atmosferac, iz 92, sa 400000km na satu, za tri godine i 40000km koliko je bio kod mene, je barem jednom na dnevnom nivou bio u blokadi ! Bukvalno udara u blokadu i puca, i to prva blokada, druga blokada, treća blokada. Jednostavno zanimljivo se vozio. I prodat je totalno ispavan, nije trošio gram ulja i nikad ni jedan problem. Sent from my SM-S926B using Tapatalk To je ekstra, znači da je vožen kako treba. Obicno bude naslaga u sicevima ventila. I još nešto, to je japanac, japanci se rado vrte u obrtaje. Nema japanca da sam probao a da nije tako. Ako se ne varam, taj tvoj ima maksimalni obrtni momemn od 153Nm na 4400 obrtaja a max snagu na 6000 obrtaja, toliko o tome kako treba da se vozi. Nisu ga japanci tek tako pomerili sve u više obrtaje. Sent from my SM-S926B using Tapatalk
  4. Today
  5. E, skoro kad doterah Note, a nije registrovan. Skinuh mu sve do bombina, tj onaj plastični dovod vazduha. I sa strane se vide venili u različitim položajima. Nimalo naslaga se ne vidi na ventilima.
  6. Ako su skupi novi Kia i Hyu, onda par godina star polovnjak, kupljen kod nas.
  7. +1 za sve Mislim da su mozda cak dizeli i osetljiviji na penzionersku voznju, zapekne geometrija turbine posle ne moze ni da otvori na visokim obrtajima, a gde je tek usis/egr/dpf, svima njima prija gas i obrtaji za ciscenje.
  8. Pa dobro ali ja sam u fazonu pre bih kupio nesto sto mi se svidja polovno nego nesto novo sto mi se ne svidja nego da ga kupim tek zato sto je nov i kao ne razmisljam o problemima, bar ne prvih 50k km Kad kolega pomenu daciu, meni je novi stepway nauporedivo lepsi od c3 kad bih vec morao da biram izbor bi bila dacia
  9. Ne nađoh odgovarajuću temu pa ću postaviti ovde Da se vidi kako Deda na GPandu pali iako je zaboravljen u šumi presedeo puno godina https://www.b92.net/automobili/zanimljivosti/129826/napustena-panda-nadjena-u-sumi-pali-ko-mina-posle-17-godina-video/vest
  10. Yesterday
  11. Ko i na svakom novom koji je dostupan obicnom coveku. Nista, al je nov i u budzetu [emoji3] Sent from my SM-A346B using Tapatalk
  12. Kako nema, pa Dacia Stepway je direktan konkurent Potpuno su ista klasa, jednaka je ponuda prostora. Nije zbog moje odluke ali navodno je Dačija po svemu bolja, C3 je samo lepši. Mada kada se C3 napakuje dodatnom opremom, onda već ni Reno Captur nije daleko. Nego, kakve to sad probleme ima Puretech? Ja sam mislio da je samo kaiš u ulju problem i da je to lanac rešio. Kako su Fiat i Jeep samo pristali da to ubace pod svoju haubu, stvarno mi nije jasno.
  13. Kamatu ti uracuna da ne bi bili oni na gubitku. Nekako je "bezbolnije" da ti kaze da imas auto kredit sa kamatom nego da ti digne 2K eura ali...ko zna zna. HY je tu korektniji i sa garancijom i sa uslovima kupovine. Za novi, unutra veoma prostran auto, upitnog dizajna i jeftinih materijala, jedino cena moze da se svidi. Mislim da nema pandan po toj ceni za obicnog benzinca po ponudi prostora. Na zalost, i ono sto je kolega @moron napisao, pored vec dosta problema oko 1.2 puretech motora od ranije i %-nat resavanja tih problema od strane Citrusa/Stellantis grupacije, glavna stvar sto se meni nije svidela pri kupovini auta. I nek je reseno kod nove revizije, al evo ima problema i sam tom revizijom. Jednostavno, mogli su T3 iz Fiata da ubace i rese problem ili TCE 1.0 iz renoa koji je pouzdaniji ali.... MG ima atmos 1.5 16V sa solidnom snagom i lancem i njihova revizija je radjena mislim 2016-te, pre izlaska prvog ZS-a na trziste. Tu je bio problem oko nekog razvoda na lancu koji je bio samo problem za menjanje koliko sam skontao, od te revizije se ljudi ne zale. Jbg, da sam sacekao jos 2M mozda bi se nategli za Coolray al...sta je tu je. Bio je 22K na popustu. I onda nam mozda dodje novi Yugo sa tim pureshit motorom...dzabe kad ljudi vec znaju za jadac ispod haube.
  14. Tako, apsolutno se slažem. Musu je pre mene vozio penzioner i to se vidi. Uglavnom vožnja na niskim obrtajima bez teranja u visoke stvara koksiranje u cilindrima itd itd. Prežvakana priča za atmosferce pogotovo. Baš mu je kratak prenos ako je 3000 obrtaja na 105km/h. Iskreni ne znam šta su hteli time da postignu. @OMP ma nije krajnja brzina presudna, već da se vide mogućnosti auta , da vidim sa čime raspolaže. Sent from my SM-S926B using Tapatalk
  15. A cime i kako dokazujes da ima 220 a ne npr 520? Veruju ti na rec? Ili opet ona servisna sa istom hemijskom? Sent from my SM-S918B using Tapatalk
  16. Sjajan gradski džukac Ali po pitanju materijala na komadnoj tabli, sve nekako svileno i osetljivo. Gledao sam ga za suprugu Neko je postavio na forumu da su se pojavili i prvi problemi sa ovim motorom i lancem.
  17. Znam nekoliko forumasa koji su spustili kilometre u startu dok je auto isao na carinjenje. Necu da kazem koji su ali postoje. Spustili za 100k km i onda kao vode evidenciju kilometara i posle nekoliko godina ga prodaju sa "pravim" kilometrima. Eto takodje sam vec pisao kako u predstavljanju jos niko nije ta ovih 15 godina koliko sam na forumu predstavio auto sa pravim kilometrima koje sam rekao prilikom trgovine. Zasto? A nije da nisam prodao automobila na forumima. Kazem ima 220k a na satu 170k i u predstavljanju 170k. Zasto? Tako da manite se vaseg postenja i prepostenja.
  18. Da, 5. Znao sam mu tu manu pre kupovine. Sledeća generacija E12 ima 1.2 kompresor motor, sa 5 brzina, ali je oko 120 kmh @ 3000 rpm
  19. Svaki se vremenom ulenji ako se ne koristi pun opseg, nebitno pogonsko gorivo i da li je turbo ili nije, skuplja raznorazne necistoce oko ventila, karika itd. I sta je jos neverovatno ali istinito, ona prica " kako ga naucis od starta misleci na nov auto" tako se i ponasa . Ja kazem sta imas da ucis metal ali tako jeste. Ko je vozio dinamicno taj auto uvek dobro ide. Ko je gnjavio do pola gasa, taj je mlitav [emoji23] Sent from my SM-A346B using Tapatalk
  20. Uh, novi C3 je po pitanju ponude prostora fenomenalna kocka.
  21. Da ne ponavljam sve isto, lepo ti je covek objasnio. I koji smo to mi sto spustamo kilometrazu pri prodaji?! Ni na jednom autu nisam isao da spustam kilometrazu niti cu. Ako ima mnogo km napravis cenu spram kilometraze i prodace se. A ne da mu vratis 200k i onda cenu ravnas sa onima koji stvarno imaju toliko km. A ove fore oko servisnih nemoj da nam prodajes, zivota ti. Sent from my SM-S918B using Tapatalk
  22. sta vam se bre svidja na novom c3 ja ono ne bih mogao da gledam u dvoristu
  23. 5 brzina... i meni je nekih 3000 rpm neka brzina na AP event 3500 ali preko toga nikad a probao sam par automobila do nekih 180-90 na sat ne znam dal je to bio maximum ali preko toga nisam isao, apsolutno me ne zanima maksimalna brzina i da vozim brzo na pravcu
  24. (Pre)prodao u zadnjih par godina u Nemačkoj 10ak automobila, ni na jednom nisam skinuo kilometre. Na ličnim autima takođe. Ako se neko seća, pre par godina sam vozio 147 dizela, prodao ga sa 207k km, sledeći vlasnik ga prodao/zamenio na placu za drugi auto i plac spusti sa 280k km na 19xk km uz "dokaze" da je na autu urađen veliki servis, zamajac i sve ostalo što sam ja uradio kad sam kupio auto sa 176k km pa kad se pojavio oglas, komentarisali smo, čak je i neko pitao plac pa su rekli kao, tako su kupili auto. A do tad bio i oglas starog vlasnika aktivan sa tih 280k km.
  25. Da, ali, vrlo je još uvek upitan kod MHEV verzije i sam e-DCT menjač "Punch"-a. To tek treba da se dokaže. Kod Stellantisa u skoro svim modelima kasne e-DCT verzije i pitanje je zašto. Da li samo zbog nedovoljnih proizvodnih kapaciteta ili zbog nečeg drugog. Ja sam se pri nedavnoj kupovini polovnog aktuelnog Yarisa ( za privatne potrebe ) pre odluke za njega zaista dosta lomio i na temu novog C3 ( fenomenalan mi je po dosta osnova ). Ali mi se na kraju učinilo da sa Toyotom i sa njenim 3-cilindrašem ( pa čak i kao polovnim ) ipak manje rizikujem nego sa tim novim 1,2 ( kako običnim, tako i sa MHEV izdanjem ). Vreme će pokazati.
  1. Load more activity

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...