Jump to content
FAS Goran

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Pored NOV NOV NOV meni je novi hit u oglasima rečenica: maksimalno utegnut na trapu! Mada ne zaostaje ni ona: srećna kupovina!
  3. Šta ti je dokon čovek, ide okolo i slika zadnjice!
  4. Cistio sam ih dva puta iako su i prvi put bile ciste i apsolutno se nista nije promenilo. @MiloshBg imas pp hvala!
  5. Posalji mi broj sasije, imam par novih kompleta komandi volana, mozda ti neke odgovaraju.
  6. Ideja i jeste da iskoristim "jaje" kao kolevku sto ce automatski osloboditi dosta mesta, ali za sad se pokazalo da je mirniji u kolevci pa biram lakse resenje Svakako kad jos malo poraste ukinucu je i onda ce biti lakse. Ove godine cu sigurno preskociti duze puteve pa samim tim i more, nekako mislim da bi ispala muka od necega gde bi trebalo svima da bude lepo. Nazalost jos uvek od kad sam kupio auto nisam isao dalje od NS sto mi iskreno tesko pada jer bih bas voleo sa njim da odvozim neko malo duze putovanje ali sta je tu je
  7. Today
  8. Probaj da očistiš pločice i konektor. Ja sam tako rešio panel levo za maglenke... Isti simptom bio kao tebi. Neki jak alkohol ili baš čistač na bazi izopropila.
  9. @stex_pb Blueme, dakle 2x 4 tipke. Strelice gore uklucuje mute na obe strane dakle nemoze se pojacati ton. Strelice dole obe strane smanjuju. Mute tipka radi. Tipka za telefon ne radi, Wiin tipka valjda radi mada ne znam ni kako treba da radi, Na dijagnostici vidi kao 8 tipki, nema gresaka, proxy je OK ... Sirena, vaz jastuk ok pa predpostavljam da je spula dobra.
  10. Ni ja nisam za ove nalepnice, nekako mi je too much jer abarth sam po sebi je dovoljno nakrcan fabricki detaljima i nema potrebe skretati pogled sa njih
  11. Ja sam isto uzeo neki zamenski, bio identičan ko fabrički, nema razlike. Šta te muči sa komandama?
  12. Zamenjen reostat hladnjaka. Jedva našao neko Kinesko Poljsko govno što mi ne uliva poverenje. Nije hteo ući na predviđeno mesto u hladnjaku pa sam ga morao doraditi. Uglavnom dobro poznat problem koji se ne manifestuje kao greška. Prepoznaje se tako što se ventilator pali i gasi kada radi klima. Radi max brzinom a trebao bi da stalno radi prvom ili drugom brzinom i da se ne gasi. Može se također ručno proveriti dijagnostikom. Komande na volanu još uvek nisu rešene. Poručio sam ih ali ne pašu. Skinute su sa Brava 2008 godište i imaju jedan pin više u konektoru. Ona lepa Abarth nalepnica za šoferku izgubljena. Tačnije ostala na krovu auta samo mi nije jasno kako je nisam video.
  13. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/23895146/alfa-romeo-giulietta-16jtdm-tct?attp=p1_pv0_pc1_pl1_plv0 Evo je Djulijeta iz zadnje godine proizvodnje,veoma je lepa i dobro ocuvana,al 200 hiljada na satu,bas je dosta presla za kratko vreme,a neki pasat iz 2009te presao samo 178936km
  14. Nisam očekivao da je ovo ovoliki problem. Voda se sliva sa gepeka pa negde ispod branika ulazi na tehnički otvor, a onda dalje u gepek na spoj limova koji nije fabrički izolovan. Za sada sam spoj silikonirao sa unutrašnje strane, ako ne upali, mora se skidati branik pa sa spoljne strane. Trenutno znam 3 GP koji imaju curenje na istom mestu a tu je cureo i moj prosli EVO. Očigledno žabarska brljotina....
  15. Ja sam pre par godina menjao soferku i stavio kao nekog kvalitetnog kineza Sve je bilo OK osim da soferka nije imala UV zastitu i bio je pakao leti u kolima srecom auto je ubrzo pronasao novog vlasnika
  16. ostoja

    Ma OFF BRE!

    Ma problem je sto je od 12h, jos je radno vreme i vecina tih parkinga je puna. Posle radnici odu kucama, a dodju stanovnici pa bude guzva, al malo manja... samo nemoj Belvil, tamo je zona sa ogranicenjem 3 sata.
  17. Ajd idemo redom, zamenjeni izduvni ventili, ukopani svi ventili malo dublje u glavu da se dobije vise prostora do klipova, ustanovljeno da izduvni nisu ni 33mm nego 33.5 tako da je na kraju 37.5/33.5 umesto 36/31mm: Pa se krenulo u proces sklapanja gde su ustanovljena dva problema. Prvi da sam prvobitno napravio gresku u stelovanju faze i da je to razlog za sudar ventila sa klipovima, a drugi da je greska sto pored dihtunga glave nisam promenio i proizvodjaca srafova glave jer se pri novoj montazi glave pojavio opet problem istezanja srafova, 1 sraf se istegao cak 1.8mm: Ubacen nazad u auto, upaljen ali problemi su se nastavili, ponovo gura rashladnu tecnost u prvi cilindar. Verovatno curenje koje je bilo problem u pocetku kod prvog sklapanja je od dihtunga/srafova glave, drasticno pogorsanje koje je usledilo i ostalo i tokom drugog sklapanja je nazalost od porozne glave tako da iako je ostalo dosta materijala nakon obrade glave, bas sam skinuo deo koji nije bio porozan. Tako da je glava skinuta i ide u smece: Blok nije bas sjajno, siguran sam da nece potrajati kao fabricki ali nadam se da ce me sluziti narednih par godina, posle dosta merenja odluka je pala na to da modifikujem originalnu glavu od ovog motora iako sam prvobitno mislio da nece moci da se iskoristi jer je vec bila brijana za veci stepen kompresije, ali blago meni sto Zastava toliko varira u odlivcima pa moja brijana ispada ista ko i ova sto je poravnata. Nazalost vremena je ponestalo pa sam primoran da vratim tablice nazad, tako da auto nece skoro na drum dok se ne uradi motor, neke sitnice i limarija:
  18. Ophodjenje prema budzetu kao prema bankomatu koji skida tudje pare kad sebi dizes gotovinu, to je taj rad...
  19. Pa da, al' napuniti rezervoar u komsiluku za pogranicni kraj je da tako kazem - takticko resavanje problema na pojedinacnom nivou. -a da mi sa oko 4x manjim platama placamo gorivo, u cijoj ceni su zapravo akcize takse i nameti, a ne proizvodna cena zapravo okosnica te cene prakticno isto ili vise nego te neke zemlje (koje pri tom nemaju ni jedan litar svoje rodjene nafte, ali bas ono ni jedan jedini litar) - je stratesko pitanje. A odgovori nisu ni na auto, a ni na nekom ekonomskom forumu - nego u politici / vodjenju i upravljanju zemljom.
  20. Dobio sam informaciju da nema kineza koji ima soferku za head up display, tako da cu svakako morati na EU. Ili da stavim kineza pa da mi bude mutno, sto ne bih nikada uradio
  21. Hvala kolega. Da, nema tu problematiku koja je krenula od 2019te. Sva sreca izbegao sam adblue i sve sto ide uz to U planu je da se zatamni narednih dana, u ponedeljak cu kod Gorana da je pretresu na pregledu cisto da vidimo gde smo. Od ulaganja imam zadnji branik da sredim i da se posle mora uradi neki detailing sa poliranjem. Ne treba nesto mnogo prelaziti, kapiram jedna ruka da jos vise zasija. 75k je na satu, veliki servis cu verovatno tamo pocetkom sledece godine raditi i da vidim samo kada se ulje u menjacu menja i na koliko km. Sredjena prednja tablica, retardirano su napravili to kacenje sa nosacem tablice gde jedno 5cm viri i nekada pali senzor kada se stoji ne semaforu sto jako iritira. Narucih onaj easy click, sada je sve okej i estetski i funkcionalno. Evo jedna slika
  22. Ovo dosta lici na moj tiguan, ali za razliku od tebe, ja najmanje vozim magistralu Po gradu svakodnevno 10-11, kada negde idemo gledam sto pre auto put i odmah tempomat na 130 sto je oko 8 pa mi je zivotni prosek oko 9. Magistrala, a to najcesce bude samo relacija CA-UE i sl prosek 6-6.5.
  23. Kvalitet nije veliki adut kineskih stakala,dešava se da nisu čak ni propisane debljine po celoj površini stakla(slučaj mog komše),da se vide valovi,efekat sočiva,ali rade nekako posao...
  1. Load more activity

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...