All Activity
This stream auto-updates
- Past hour
-
-
-
-
-
-
-
-
- Today
-
Slike automobila bez posebnog razloga...
neshtry replied to filipovic's topic in Emisije, video-klipovi u vezi automobila
A benzin u apoteci [emoji23] Sent from my motorola one macro using Tapatalk -
-
-
Ja video neki reno-ov "dzip" , prednje gume skroz celave , kao na formuli Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
-
Ista prica, samo prstenje umesto propelera
-
Peugeot i Fiat? / Stellantis
neshaoct replied to neshaoct's topic in Fiat Chrysler Automobiles - Vesti
Stellantis: Stvaranje svetskog lidera u održivoj mobilnosti Nova kompanija koja ima agilnost, kreativnost i efikasnost da iskoristi mogućnosti nove ere mobilnosti, nudeći inovativna rešenja koja će pomoći da se promeni način na koji se kreće društvo. Bogato nasleđe koje proizilazi iz poznatih i kultnih automobilskih marki, inovativnih brendova mobilnosti i dubokih korena u zajednicama u kojima se posluje. Dobro pozicionirana da se takmiči na globalnim tržištima sa 39 elektrificiranih vozila dostupnih do kraja 2021. godine. Značajne razmere sa dobro utvrđenim komercijalnim pozicijama u Evropi, Severnoj Americi i Latinskoj Americi. Snažan početni bilans stanja. Ciljajući više od 5 milijardi evra godišnjih sinergija u stabilnom stanju. Robusna upravljačka struktura od prvog dana posvećena stvaranju superiorne vrednosti za sve zainteresovane strane. Nepokolebljiva posvećenost 400.000 zaposlenih da se premaše očekivanja potrošača i teži izuzetnosti. Obeležava se lansiranje kompanije Stellantis, svetskog lidera za novu eru održive mobilnosti posvećene pružanju slobode kretanja karakterističnim, pristupačnim i efikasnim rešenjima za transport, jedinstveno pozicionirana da ugrabi uzbudljive mogućnosti globalne industrije koja prolazi kroz brze i duboke promene. Nastala iz kombinacije dve grupe sa snažnim rezultatima i čvrstim finansijama, Stellantis je istinska globalna kompanija sa 400.000 raznolikih, visoko talentovanih i iskusnih zaposlenih koji dizajniraju, razvijaju, proizvode, distribuiraju i prodaju vozila i rešenja za mobilnost širom sveta, a istovremeno ostaju duboko ukorenjeni u zajednicama u kojima žive i rade. Bord direktora od 11 članova predvodi predsednik John Elkann. Carlos Tavares kao glavni izvršni direktor vodi jedan od najiskusnijih i najuspešnijih menadžerskih timova u industriji, čije su ključne snage raznolikost, iskustvo i takmičarski duh. Sa mnoštvom izvršnih talenata neumorno posvećenih poboljšanju i inovacijama, Stellantis je u dobrom položaju da nastavi sa rezultatima svojih osnivača u stvaranju vrednosti za sve stejkholdere vodeći se zajedničkim principom: izazovi status kvo. Sa ponosnim nasleđem koje se proteže 125 godina unazad, Stellantis je dom čitavom portfoliju slavnih brendova koji su krasili put i osvajali podijum u svetu moto sporta. Osnovani od strane vizionara koji su ovim markama ulili strast i takmičarski duh, ovi brendovi obuhvataju čitav spektar tržišnih segmenata, od luksuznih, premijum i mainstream putničkih vozila do hard-charging kamioneta, SUV i lakih komercijalnih vozila, kao i namensku mobilnost, finansije i brendove rezervnih delova i usluga. Stellantis već ima dobro utvrđeno prisustvo u tri regiona - Evropi, Severnoj Americi i Latinskoj Americi - pored značajnog neiskorišćenog potencijala na važnim tržištima kao što su Kina, Afrika, Bliski Istok, Okeanija i Indija. Sa industrijskim operacijama u više od 30 zemalja, kompanija ima sposobnost da efikasno ispuni i premaši očekivanja potrošača i isporuči vozila i usluge bez premca na više od 130 tržišta. Stellantis kreće sa pozicije značajne snage sa robusnim operativnim maržama koje odražavaju vodeće pozicije kompanije u Severnoj Americi, Evropi i Latinskoj Americi. Kompanija očekuje da iskoristi svoju veličinu i ekonomiju obima kao mogućnost za investiranje u inovativna rešenja za mobilnost svojih kupaca, ciljajući godišnje sinergije veće od 5 milijardi evra u stabilnom stanju. Ove procene sinergija postići će se primenom pametnih strategija kupovine i investiranja, optimizacijom korišćenja pogonskog sklopa i platforme, primenom najsavremenijeg istraživanja i razvoja i kontinuiranim fokusom na efikasnosti proizvodnje i alata. Ove procene sinergija nisu zasnovane na zatvaranju nijedne fabrike kao rezultat ove transakcije. Devet upravnih odbora obezbediće efikasnu operativnu strukturu od prvog dana, uključujući performanse i strategiju širom kompanije, planiranje, regione, proizvodnju, brend i stil. Portfolio kompanije Stellantis jedinstveno je pogodan da ponudi prepoznatljiva, održiva rešenja za mobilnost kako bi se zadovoljile rastuće potrebe njenih kupaca, jer obuhvata elektrifikaciju, povezanost, autonomnu vožnju i zajedničko vlasništvo. Dok elektrifikovano tržište nastavlja da raste, Stellantis je danas dobro pozicioniran sa dostupnih 29 elektrificiranih modela i planovima da predstavi deset dodatnih vozila do kraja ove godine. Kompanija je snažno posvećena aktivnoj ulozi u doprinosu društvima u kojima posluje, jer radi na postizanju dugoročnog cilja karbonske neutralnosti u svim proizvodima, montažnim pogonima i drugim objektima. Obeležavajući ovu priliku, John Elkann je rekao: ''Nije slučajno da je Stellantis rođen upravo kada naš svet zahteva novu vrstu automobilske kompanije koja će se zalagati za čista i inteligentna rešenja koja će svima pružiti slobodu kretanja. Naše globalne razmere i doseg pružaju nam resurse za ulaganje u najsavremenije tehnologije, prepoznatljivu izvrsnost i nenadmašan izbor za naše kupce. Ali upravo je geografska i kulturna raznolikost ljudi u kompaniji Stellantis od prvog dana naša najveća konkurentska prednost. Oni svojom energijom, svojim znanjem i stalnim zalaganjem čine Stellantis onim što je danas. I oni su ti koji će iz dana u dan graditi još veću kompaniju za ovu novu eru mobilnosti.'' Komentarišući prvi dan putovanja kompanije Stellantis, Carlos Tavares je rekao: ''Ovo je sjajan dan. Godinu dana nakon što smo najavili ovaj projekat rođen je Stellantis, uprkos društvenim i ekonomskim poremećajima bez presedana izazvanim pandemijom Covid-19. Želim da se toplo zahvalim svim timovima koji su to omogućili, a takođe zahvaljujem i celokupnoj radnoj snazi koja je nastavila da gura napred naše poslovanje tokom ove izuzetne godine. Ovo pokazuje agilnost, kreativnost i prilagodljivost naše kompanije koja teži da bude sjajna, a ne velika, odlučna da bude mnogo više od zbira njenih delova. To je takođe dodatni signal odlučnosti nove kompanije da bude vodeći igrač u automobilskoj industriji u ovom okruženju koje se neprestano menja Stellantis je posvećen 'težnji ka izuzetnosti' i poboljšanju blagostanja svojih zaposlenih.'' Nova kompanija započela je trgovanje 18. januara na berzama Euronext (Pariz) i Borsa Italiana (Milano), a 19. januara na Njujorškoj berzi. Rezultati za celu 2020. godinu biće objavljeni 3. marta 2021. godine. - Yesterday
-
Hoću gaaaa...
-
Koliko para trošite na održavanje automobila?
ivan73 replied to munja100's topic in Opšte teme o Fiat-Lancia modelima
Predlažem da glasate like-ovanjem prethodnog posta: -1 god -2 god - 3 god - 4 god - 5 god -
-
Lepa Pandica bas Razmisljao sam i ja o ovako necem za do posla da ne akam Leona na malim kilometrazama. Doduse ja bih pogledao 4x4 da bude malo zanimljivije pride
-
Iz ovih razloga sam doneo odluku samo mladje, i nadjem dobru kombinaciju za auto 4 godine star kupljen kod nas sa malom km, polu-premium brend ...medjutim luda glava vuce na propeler 9 godina star sa 200+k
-
Prestiž na tablici za 87.000 dinara
Grafit replied to Milutinac's topic in Off, ali ipak u vezi automobila :)
-
Bilo bi lepo da se skupimo malo. Meni gust raspored za vikend,subota ćerki rođus,nedelja selidba kod drugara mada popodne možda mogu da zabegnem malko...
-
-
-
Motor je odličan,šasija im je najslabija karika
-
Vestern-drama. Tom Henks https://m.imdb.com/title/tt6878306/
-
Ostavi mu 10 din na brisacu Sent from my SM-G960F using Tapatalk
-
Koliko Fiata i Lancia dolazi? 2 Nemaca 6 Sent from my SM-G960F using Tapatalk
-
Najlepsi deo je kada cujes cene delova, guma itd Meni set kvacila za pasat bio preko 50K, a kada sam cuo da je za tvingo manje od 10, iskezio sam se od srece
-
Sremački KLAN
-
Koliko para trošite na održavanje automobila?
Mijailović P. replied to munja100's topic in Opšte teme o Fiat-Lancia modelima
Aaaaaa.... Trik pitanjeeeee... -
-
Videcemo, stay tuned
-
Slike automobila bez posebnog razloga...
Ivan replied to filipovic's topic in Emisije, video-klipovi u vezi automobila
Kako li je tutnjalo ovih par najjacih od 50 KS . -
Obicnu centralnu imam,bez daljinca. Reseno,morao sam da cupam tapacir,da bi dosao do lima,posle je vec sve islo lako.
-
Sta je bre ovo, opet neko prodavanje ekologije? Pa ovaj torque danas izvlace downsized turbo-benzinci? Dizelase spustaju na torque od pre 15 godina ? Moj zeludac ove moderne trendove stvarno vise ne moze da podnese. Da ne kazem nesto drugo ...
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".