Jump to content
FAS Euroauto Goran

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Past hour
  2. Pa nije bas da je to bazni FireFly . Pored T3 i T4 verzija za Evropu i Severnu Ameriku (tj. turbaka) - zaboravljas da postoje i atmosferske N3 i N4 FireFly verzije koje (doduse trenutno) idu u manje modele u Juznoj Americi (tipa Argo, Cronos,...) N3 je 1.0 6v, nejak, nesto preko 70 KS. A verzija N4 je vec zanimljivija za "narodnu", tj. ulaznu ponudu u Evropi - 1.3 8v, 101 KS i trunku veci torque koji je na nepunih 140 Njutna (u poredjenju sa 127 Njutna na FIRE). Tako nesto se pominje da bi vec moglo da bude u Tofasu, tj. na Tipu, na restyle MY21 koji stize. A posto Turci i generalno i sa Aegeom sedanom gaze maltene iskljucivo dizele - logicno je za sta bi takva ponuda bila prvenstveno namenjena. Tu prilicno ulaganja u model i njegovu restilizaciju imaju sami Turci, a sto se 500L tice, videcemo kakva ce biti sudbina i motorizacije i samog modela, posle udruzivanja sa PSA. Tesko da ce se bilo koji od ovako pozicioniranih modela maci dalje od grede i dobiti nezavisno vesanje pozadi.
  3. Ali "škola"[emoji2] Sent from my 3310 using Tapatalk
  4. AlexOnAutos video: Test 2020. Fiat 500X Sa novim motorima, novim paketima opreme...poređenje sa konkurencijom unutar FCA (Jeep Renegade, Jeep Compass), kao i uopšte u okviru segmenta:
  5. Ja reko su ti original malo bolji po tom pitanju :/ a da li su ti se ocrtale ove tackice po toj gumi na sredini nosaca?
  6. Ja imam iste... Kada vozis preko 60km\h kao da avion leti iznad..
  7. Today
  8. Sad proverio, prva registracija u SRB 09.2013. tako da... vadim dpf i moze da dimi
  9. Nisam skoro probao, čisto sumnjam da će proći, da prekontrolišem auto van termina za Teh. pregled. Zadnji put kada sam probao, bilo je ono ... Tako su me gledali kao da sam pao sa Marsa. Najgore je što čovek nema reper po kom će da se vodi a to iziskije periodičnu proveru... Lično nemam sličnih problema. Ne dimi, ne troši ulje ali bih svakako voleo da sam upućen i u ove detaljčiće. Sad, kako će sve to na kraju kad se sete ispopravljati, jblga.
  10. Alpina B3 Sedan sa 455 KS u Imola crvenoj boji Verujemo da je prva asocijacija na Alpinu većini vas plavi tjunirani BMW, budući da upravo u toj verziji nemačka tjuning kuća predstavlja svoje kreacije. Ipak, ovoga puta je odlučila da se poigra bojama, pa nakon tamno zelene koju smo imali priliku da vidimo na salonu automobila u Frankfurtu prošle godine, sada je osvanuo novi B3 Sedan u Imola crvenoj metalik boji. Reč je naravno o dorađenoj Seriji 3 koja ispod poklopca krije 3.0 twin-turbo redni šestocilindraš uparen sa 8-stepenim ZF automatskim menjačem., Snaga je u odnosu na serijsku verziju povećana na 462 KS uz 700 Nm obrtnog momenta, pa tako sprint do stotke traje tek 3.8 sekundi! Maksimalna brzina je jednako impresivna i iznosi čak 303 km/h! U odnosu na serijsku verziju, Alpina je doradila i oslanjanje, ugrađen je novi izduvni sistem, dok je automobil postavljen na nove 20-inčne naplatke. Pritom moramo pohvaliti dizajnere ove nemačke tjuning kuće budući da dorade nisu preterane kako to može da bude slučaj u svetu tjuninga. Kupci mogu da izaberu i nekoliko individualnih dorada poput različitih materijala u unutrašnjosti kako bi njihova Alpina bila u potpunosti personalizovana. Ipak, svi ljubitelji sportskih BMW modela će ove nedelje doći na svoje budući da će bavarski proizvođač predstaviti novi M3 koji će biti snažniji od ovde pomenute Alpine. preuzeto sa - Auto Blog
  11. Interesantno. No, konacno je jasno i transparentno sta je uslov, nadam se da ce se ljudi pripremiti na vreme. Jedino je ovo malo ludo, sto su razliciti uslovi u zavisnosti od toga kada je auto uvezen, a da pri tome to nije bilo nista receno pri uvozu. Tako ce ovi stariji (citaj losiji, neispravniji) a uvezeni posle 2014. cini mi se, imati najvise problema...
  12. S obzirom da vidim da teretnjaci prolaze normalno, mislim da je problem do odrzavanja auta/vozaca nego do uslova na kolovozu...
  13. Novi BMW M3 i M4 na prvim zvaničnim slikama Novi BMW M3 Sedan i M4 Coupe će zvaničnu premijeru imati 23. septembra, ali je set fabričkih fotografija već danas pred nama. BMW M4 Coupe će se premijerno pojaviti u Sao Paolo Yellow boji, dok je novi M3 Sedan promovisan u Isle of Man Green boji. Ipak, u gami će naći i sledeće boje: Toronto Red, Tanzanite Blue, Portimao Blue, Dravit Grey, Black Sapphire, Alpine White i Sao Paolo Yellow. Što se unutrašnjosti tiče, ona će za M3 i M4 biti dostupna u crnoj, narandžasto-crnoj ili plavo-crnoj Merino kožnoj kombinaciji (ponuda će kasnije biti i proširena). Novi M3 Sedan i M4 Coupe će pokretati 3.0 twin-turbo šestocilindrični motor koji će raspolagati sa 480KS odnosno 510KS (taj jači je Competition verzija), a biće uparen sa 6-stepenim manuelnim odnosno 8-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom. Pored toga, novi M3 i M4 će biti dostupni sa zadnjim ili pogonom na sva četiri točka. BMW navodi da novi M4 Coupe ima kombinovanu potrošnju goriva od 10.5-10.9 l/100 km, kao i emisiju CO2 od 239 do 249 g/km. U paketu za novi M34 i M4 su i M aero body kit (izmenjeni prednji branik sa većim otvorima za vazduh, širi blatobrani, set upadljivijih pragova, zadnji difuzor, spojler na prtljažniku...), hauba sa otvorima za vazduh, M alu točkovi, sportsko oslanjanje, jače kočnice, sportski izduvni sistem, sportska sedišta i volan... Trkački BMW M4 GT3 će inače biti lansiran tokom 2022. godine. preuzeto sa - Auto Blog
  14. Kako izgleda jedna saobraćajna ''crna tačka''? Snimci sa autoputa u blizini poljskih Katowica pokazuju nešto što bismo mogli nazvati crnom saobraćajnom tačkom. Naime, kad padne kiše taj dugi zavoj je mesto brojnih sudara. Vozači očigledno precenjuju mogućnosti svojih automobila, a rezultat su udarci u zaštitnu ogradu ili, u slučaju jednog Peugeota, u nasip. Rešenje je verovatno posebna regulacija saobraćaja, odnosno smanjenje brzine vožnje. Pogledajte: preuzeto sa - Auto Blog
  15. Ako preuzmu motorizaciju sa 500X, dobiće kao bazni 1.0GSE 120ks sa cenom sličnom kao 1.3MJ i 1.3 GSE 150ks sa cenom sličnom kao 1.6MJ, bilo bi dobro da preuzme i adaptivni tempomat i još neke sisteme bezbednosti ali i nezavisno vešanje na zadnjoj osovini i (vrate) disk kočnice pozadi. Plašim se da će mnogi da zažale za starim 1.4 bar što se cene tiče
  16. AutoservisEmisija video: Test Mazda CX-30 G150 Nije ni klasični kompakt kao Mazda3, niti veliki SUV koji (iako trenutno veoma popularni) neće zauvek biti traženi kao danas zbog svojih mana poput povećane potrošnje, velikih troškova održavanja...i, onda između ta dva sveta dolaze ovakvi krosoveri:
  17. Hyundai Grand i10 sedan Hyundai je najavio da će u Južnoj i Srednoj Americi uskoro početi sa prodajom modela i10 Grand sedan, koji je inače već neko vreme u Indiji poznat kao Hyundai Aura (bez obzira na ime ovde je u pitanju novi i10 u limuzinskoj verziji). Što se dimenzija tiče, i10 Grand sedan je dugačak 3.995 mm, širok 1.680 mm, visok 1.520 mm, međuosovinsko rastojanje iznosi 2.450 mm, dok je zapremina prtljažnika prtljažnika 402 litra. Kupcima će i10 Grand sedan biti na raspolaganju sa 1.2 benzinskim motorom sa 83KS i 114 Nm, standardno u kombinaciji sa 5-stepenim manuelnim menjačem, a opciono i sa 4-stepenim automatskim menjačem. preuzeto sa - Auto Blog
  18. Ne može to da se skine, samo farbanje. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  19. Sent from my SM-G950F using Tapatalk
  20. Poznati režiseri snimaju reklame, nisu samo automobilske
  21. Išao sam kod limara da radi poliranje (80e ceo auto) sve se dogovorili. Čovek kada je počeo da radi kaže ne može da se skine. Pokušao je, kaže ne zna ni on šta su mu radili. Nekako mi je nemoguće da ne može da se reši nekom jeftinijom varijantom. Da li u tom slučaju samo farbanje ili folija rešavaju problem?
  22. Meni se uvek krece od 4,5-6,2 l/100km, u zavisnosti od rezima voznje a 5,2-5,5 uglavnom. Naravno, svestan sam da se moja gradska voznja se ne može uporediti sa BG voznjom. U svakom slučaju, gruba racunica godisnje ustede goriva u odnosu na Cromu je registracija i godisnji servis[emoji6]...malo li je na ovu skupocu[emoji16] Poslato sa JAT-L29 pomoću Tapatoka
  1. Load more activity

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...