Jump to content
FAS Euroauto Goran

ostoja

Members
  • Content Count

    69
  • Joined

  • Last visited

About ostoja

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 12/20/1980

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo 1.6 16v Dynamic LPG

Recent Profile Visitors

1342 profile views
  1. Moja iskustva sa servisima su tamo-amo. Uglavnom srede jednu stvar, a pokvare drugu usput pa ides dvaput ako primetis, a mozda i triput (al kod drugog majstora). Ne i u ovom slucaju. U servis Goran sam prvi put otisao 2014., dan pre kupovine Stila, kad sam cuo da pred pocetak rada servisa vrse besplatnu proveru automobila. Obicno je problem zakazati proveru u bilo kom servisu, pogotovo kad treba kupiti auto. Stilo je "pretresen", popisani su nedostaci i procena cene otklanjanja istih. Nista hitno, ali nije bas ni kratak spisak bio. I nakon par nedelja od kupovine, nisam se mnogo razmisljao gde da odvezem auto, te opet kod Gorana, u smislu da se oduzim. Oni su meni izasli u susret pregledom vozila, majstor mi svakako treba, pa sto ne kod njih (iako nisu bas ni blizu, pa nije zgodna kombinacija) jer "svog" majstora nisam imao. Prvi utisak je bio dobar (pregled), sad da vidimo i drugi (servisiranje). Da sad ja ne bih puno pisao, od 2014e dodanas servisiram auto kod Gorana i vrlo sam zadovoljan. Samo jednom sam imao problem sa njima i to posle prvog malog servisa (treci dolazak u servis po redu), ulja je bilo nesto preko maksimuma na sipci. Sipali su po katalogu, a iz nekog neutvrdjenog razloga umesto 3.5 kod mene staje 3.1l do maksimuma. Uz silna izvinjenja su odvadili visak, ponovo naterali auto na "dizal'cu", pregledali karter na udarce, cak i merili duzinu sipke da sa njom nesto nije fiju zviz, jer je situacija cudna. Nista ocigledno nismo mogli da nadjemo. Nije ni do cedjenja, sledeci put smo radili vise stvari i bas dugo se cedio karter. Mislim da se i Goran seca cele te zavrzlame. Od tad, da kucnem u drvo, zakazem, odem, oni odrade sta treba, platim i ne razmisljam sto sam mogao mozda za crvenu jeftinije da prodjem u nekoj garazi koje bi me posle kostale vise (iskustva sa prethodnim autom i majstorom). Ovog sa uljem se secaju pa sipaju 3l pa sutra ako treba dolijem 1dl ili ne diram. Nije sve idealno, imam i par "zamerki": Goran nece da "budzi". Ili ce da uradi kako treba da se uradi ili ce da odbije da radi budzologiju. Zakazivanje servisa je nezgodno zbog silne guzve, pa cete morati 15ak dana ranije da zapocnete akciju zakazivanja, a pred sezonu godisnjih mozda i jos ranije. Sto je OK za redovne servise, nece nigde pobeci, a i znate kad sleduju; ali ako imate neki problem koji nije opasan ali vas nervira, moracete da se strpite i trpite. Za opasnije probleme ce reci da dodjete da pogledaju i probace da vas ubaci u prvi moguci termin. Tako da ako se neko razmislja da li ili ne kod Gorana, ako hocete da budete mirne glave, slobodno idite.
  2. Jutros "riknuo" FIAMM Titanium od 54Ah 520A, model bez okceta. Auto je Stilo 1.6 16v, 2003. Nisam 100% siguran za tacan model, posto ga nisam vadio jos iz auta, a ovi podaci se vide sa gornje nalepnice. Dao kontakt, prosao check i kad je trebalo da zavergla samo se culo "cak", kazaljke pomrle i od verglanja nista. Nasao racun od kad je kupljen i iznenadio se: 08.11.2014. Sto se mene tice, ima toplu preporuku. Uzecu opet FIAMM, ovaj put 60Ah 540A, taj je najveci koji mi staje u kutiju (ECU od plina je isto tu, pa malo krade mesta).
  3. I dalje isto, jedan kontakt duze vergla, dva kontakta I nema problema. Ako pocne ozbiljnije da zeza preseci cu negde vod gde bude zgodno (tj majstor Goran ce) I staviti nepovratni ventil.
  4. Potrebno citavo, negitovano i nefarbano prednje levo krilo za petovratog stila (mislim da je isto kao na karavanu, u kranjem slucaju provericemo na licu mesta). Kod boje je 470/b blu pitti, a opis boje je "serpa plava" Evo referentne slike sa nekog CZ sajta. Kontakt na 064/4020015.
  5. To je obican, normally closed prekidac. Dok nema bananice spoljni pinovi (ako odanpred gledas skroz levi I skroz desni) su elektricno kratkospojeni na unutrasnji levi I unutrasnji desni. Kad ubacis bananicu, prekida se kontakt. Ovo se koristi kod starih "tranzistora" da kad ubacis sluske, ugasi zvucnike. Ovako bi trebao da to izgleda iznutra... http://i.stack.imgur.com/Yjl5u.png Nama treba ovo: http://i.stack.imgur.com/iEsSq.jpg. Ovde kad ubacis bananicu, ostvari se mehanicki kontakt izmedju 3 I 4 (beli trouglic) koji malo potisne pin 4 ka 5 sto dovodi do pojave elektricnog kontakta izmedju 4 I 5 odakle se napravi vod ka (bese) 9-11 na HU. Time se elegantno zaobilazi dodatni prekidac i postize (skoro) fabricki izgled. Problem je sto sam uspeo da ga nadjem samo na aliexpresu za 3$ + 4.5$ za dostavu. Eventualno da pravimo neku grupovinu, pa da slanje izadje manje po komadu edit: Dodatno pojasnjenje u vezi belog trouglica edit2: trenutno ga vise nema ni na Ali-ju...
  6. Da li je neko u Srbiji uspeo da nadje 3.5mm stereo uticnicu sa prekidacem (tako da radio sam prebaci na Phone kad se ubode kabl)? Koliko sam video, problem je sto je potreban "normally open" prekidac - kad nema utaknute bananice, nema ni kontaka ka pinovima 9-11. Kad se ubaci bananica, zatvore se ta dva kontakta I radio se sam prebaci na AUX. Sve uticnice kod nas su normally closed, sto ce reci, kontra od onoga sto nama treba za automatski AUX. Microlink ne bih ugradjivao, veci mi je gust sa telefona pustam muziku/navigaciju/video.
  7. Ja sam probao, regularno su zamenili stari za novi komplet uz doplatu. Imas na prethodnoj strani...
  8. Zna li neko da li po dimenzijama odgovara unutrasnji retrovizor od Punta u Stila? Koliko sam uspeo da vidim koriste identicnu metalnu stopicu na sofersajbni, i sam nosac deluje isto, ali nisam imao prilike da premerim velicinu samog ogledala. Ovo mi treba zato sto Stilo ima beli retrovizor, a svaki Punto (2/3) koji sam do sad video ima crni. Planiram da stavim kameru u auto (za nedaj Boze), pa crna kamera pravi previse kontrasta sa belim retrovizorom kad se gleda od spolja i mnogo bi neupadljivije izgledalo sa crnim retrovizorom...
  9. Jeste logicno, ali ne mora da bude slucaj... A za vlasnike starijih automobila gde auto vredi do 500e naprsnuce oba branika su tehnicki skoro pa zanemarljivi, a troskovi farbanja i zamene branika dolaze do cene polovine auta (naravno, uvek na otpadu mozes da ciljas branike u istoj boji za manje od pola prvobitne cifre, ali sa osiguravajuce kuce to ne uzimaju u obzir).
  10. Ekonomska totalna steta ili tehnicka totalna steta, posto su to dve razlicite stvari... Ima li neko ceo tekst na uvid?
  11. Ja sam na Ladi cistio usisnu granu (surak skinuo dizne da ih odnese na ciscenje, pa dok sam besposlen sa raskupusanim usisom cekao da se vrati sa diznama). Benzinom, vrucom vodom pa mehanicki - krpicom na stapicu. Izaslo je crnila i masnoce, onako... solidno, al neku razliku u performansama nisam video... I dalje je isto vukla, isto trosila, vise je pomoglo ciscenje dizni da ne trokira na hladno na benzinu nego ovo sa usisnom granom. Sta znam, svakako da je bolje odraditi u uradi sam varijanti ko ima uslova i znanja i besposleno popodne... Ciscenje ventila bi dalo bolji efekat, skoro sam siguran, ali sam se plasio da ne upadne nesto u komore, a i nedostupno je dok je na kolima, a i ja nisam mehanicar . Evo neki ljudi cistili na FSI motorima, kazu da ima razlike: http://www.more-bhp.com/20tfsi_42fsi_rs4_carbon_valve_cleaning.html
  12. I od plina se prljaju usisni ventili (preko uljih para koje dolaze od ibera). Cak mozda i vise, jer nema benzina da spira stroku . U principu dok ide i ne stuca - radi. A sta radi to se ne popravlja
  13. Ko ima alat, znanje I VREME - svakako da je bolje
  14. HHO generator, samo van auta . edit: S tim sto HHO u kolima toliko malo gasa proizvodi u jedinici vremena, da se ovaj proces odigava zapravo hiljadama kilometara voznje, a u servisu to sabiju u pola sata do sat intenzivnog ciscenja. Ovo prvo mi zvuci sigurnije.... edit2: I ovim se ne ciste usisni ventili kao sa onom hemijom iz prvog video klipa. Onde hemiju dizna prska po/ispred usisnih ventila, pa se ciste i oni... Ubih sa ovim editima

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...