Jump to content
FAS Euroauto Goran

Mijailović P.

Moderator
  • Content Count

    6813
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Mijailović P. last won the day on April 4

Mijailović P. had the most liked content!

About Mijailović P.

  • Rank
    ex zulurbr
  • Birthday 08/10/1970

Contact Methods

  • MSN
    predragmpw@gmail.com
  • Yahoo
    predragmpw@yahoo.com
  • Skype
    predragmpw

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    ZR

Previous Fields

  • Garage
    Nuova Bravo 1.4 t-jet 150 - TNG Q BOX PLUS

Recent Profile Visitors

33913 profile views
  1. Naravno! Prekontroliši svećice i MAP. Koji sprej je u pitanju?
  2. Nebrojeno puta sam radio kako sam naveo i sve je bilo dobro čak i bolje. Koji sprej si prskao?
  3. @The Punisher Napravio si grešku kod čišćenja. Motor treba da radi na 3000o/min dok se prska sprej kako bi bolje očistio a kako se ne bi ugušio/ugasio. Sad je MAP senzor zaprljan a možda i svećice. U svako slučaju izčitaj greške pa da ćaskamo.
  4. @cerberaspeed12 U slucaju da se radi zamena klapne gasa, sistem ce zahtevati kalibraciju. Na tabli ce po pokretanju motora blinkati lampica (check engine). Drugi nacin je da se rucno preko dijagnostike ( Egzaminer, MES ) pokrene kalibracija. Kalibracija klapne se radi na ugrejan motor. Dakle, da bude na radnoj temperaturi. Tri puta pritisnuti papucicu gasa preko 4000-5000 o/min i tada bi trebalo prestati blinkanje signalne lampice u obliku cesme (check engine). Nesto ces naci na sledecim linkovima: U ovoj temi mozes dosta toga naci i nevezano za sam problem.
  5. @cerberaspeed12 Ako je samo ta greška prijavljena onda nije strašno. Uglavnom, na klapni se nalazi senzor (potenciometar) koji usled godina oslabi pa ne pokazuje dobro poziciju klapne. Rešenje je rasklopiti sam senzor TPS i srediti ga ili probati drugu klapnu. Sve to uz obaveznu kalibraciju klapne gasa. Potraži i temu u odeljku "Uradi Sam" o rasklapanju klapne.
  6. Ferrari ...cccccccccccccccccc...joj
  7. Ogromna razlika i baš primetna. Sa starim nosačem je, možda i subjektivno, nekako prednji desni točak više "osećao" rupe i neravnine iako je sve zamenjeno i utegnuto. Sada tog osećaja nema na upravljaču i oba podjednako upijaju i podnose podlogu. Jednostavno bolje je. Stari noač je prilično oslabljen i raskliman mada sam viđao i mnogo lošije u upotrebi. Start i gašenje motora je prvo što mi je skrenulo pažnju. Nije on ni pre toga ljuljao već sad ima onaj "tup" prigušen zvuk u oba slučaja. Moglo je to još siguran sam a, kod mnogih nebi ni bio u opciji za zamenu. Ja to jednostavno ne podnosim. Jbg, polovan auto je polovan auto. Sad čekam da se prolepša vreme pa da montiram kameru za "rikverc" i neke trake DRL da probam na šta će to ličiti. Malo se igramo.
  8. Sam, negda šta! Iskreno nisam ni zagledao za godište nosača.
  9. Retko gledsm oglase al' ima lepih zujalica... Međutim, ima i onih iz druge krajnosti... Kako im ovo promaklo?!

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...