Jump to content
FAS Goran

clockwork_orange

Members
  • Content Count

    357
  • Joined

  • Last visited

About clockwork_orange

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BG

Previous Fields

  • Garage
    Panda3 0,9 85ks Twin Air Passat B8 2.0 tdi 240ks

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na Puntu mi je povremeno ukljucivao CODE lampicu i nije hteo da upali problem resen ciscenjem svih kontakta na putu od brave do motornog kompjutera Na Astri i Passatu sam sam kodirao kljuceve (samo za centralnu bravu) tako sto sam otkljucavao zakljucavao auto i u isto vreme drzao odgovarajuce dugme na kljucu pa se to ponovi 3 puta i daljinski prorade Ponekad ima resenja i bez skupih majstora @neshtry izvadi pilulicu i zalepi je blizu brave i svaki kljuc ce da radi Ja volim da imam dva kljuca od kola a na astri sam menjao kompjuter i dobio samo jednu pilulicu te sam je tako zalepio ispod kontakt brave i sve je uredno radilo
  2. Kljuc ima dva ili tri nezavisna sistema "bezbednosti 1. Mehanicki, toj sam metalni deo kljuca koji otkljucava vrata i volan 2. Elektronski Cip sa jedinstvenim fiksnim kodom koji otkljucava elektronsku blokadu motora 3. Elektronski deo koji sluzi za daljinsko otkljucavanje/zakljucavanje i za kontrolu alarmnog sistema U kucistu kljuca postoji jedan mali neprimetan cip nekad je zalepljen nekada slobodan pa moze lako da se izvadi tom cipu nije neophodna baterija da bi radio Taj cip nosi informaciju koja dozvoljava startovanje automobila ili ako ga nema napise CODE na tabli i motor nece da startuje Cip je isti za kljuc sa daljniskim kao i za onaj bez daljinskog i potrebno ga je premestiti u novo kuciste u slucaju promene. Postoji varijanta da se cip izvadi i zalepi u blizini kontakt brave pa ce onda svi kljucevi mocu da startuju automobil Elektronika za otkljucavanje/zakljucavanje nema veze sa cipom i potpuno su nezavisni sistemi
  3. U passtu mi je ubacila neki sraf a u pandi skalpel i oba puta je sprzila osigurac U pasatu je bilo lakse posto sam znao gde je osigurac, posto ga je predhodno sprzila nekim punjacem za telefon koji je kupila super jeftino kod kineza Jeste ovo van teme ali je bila poenta kako i najmanji kvar moze da zakomplikuje zivot da te auto ostavi na sred puta zato sto je zapekao poklopac osiguraca ili nemas spic kljesta da ga izvadis
  4. Prosle godine sam se lomio izmedju C3 Picaso sa automatskim menjacem i Pande 3. generacija sa manuelnim Izabrah Pandu ali i dan danas kad vidim C3P zaigra srce Panda je meni svakako odlican auto koji mi zavrsava 90% potreba, mali auto odlican za parkiranje i za provlacenje kroz grad a potrosnja pristojna Sad neke informacije idu da ce nova Panda i C3 biti na istoj platformi i da ce panda da poraste za pola metra I ne svidja mi se to, zelim da panda ostane mali gradski auto sposoban da prodje kroz gradsku guzvu i da se parkira svuda, da malo trosi i da ostane "dvosed" Razumem ja evoluciju od peglice do trece generacije pande ali ovaj korak sa pande na C3 ne razumem
  5. Evo gluposti Moja zena voli da mi posprema po kolima pa je odlucila da sklapel stavi u slot za upaljac sto je izazvalo da izgori osigurac i time mi ubije radio u kolima Nista strasno kada bi za pocetak znao gde se nalazi osigurac da li u kabini ili pod haubom Internet je cudo pa nadjoh Ali odgovarajuci alat nemam u kolima a da sam imao osnovnog alata nista ne bi uradio Sraf poklopca zapekao jedva sam ga odvrnuo, pokloac takodje zapekao pa je bio potreban pajser i naravno spic kljesta posto je osigurac nepristupacan Sve je naknadno podmazano da ne bi bilo problema u buducnosti
  6. Hvala puno za postavljanje ugovor mnogo si mi pomogao da se odlucim da od ove godine necu platiti pomoc na putu posle 20 godina redovnog placanja sto AMSS sto DDOR i poslednje Vozzi koja je jos uvek"aktivna" Po ugovoru pokrivaju kvarove na elektrouredjajima u iznosu do 100eura pa moj akumulator kosta 150 eura i jos majstoru za ruke 50 eura i ja moram da "doplatim" stotku minimum Ta osiguranja ponekad funkcionisu tako sto ja moram sve da platim na licu mesta pa mi oni posle refundiraju deo troskova Hvala vam ali ove godine na more bez pomoci na putu ili sa najjeftinijom opcijom cisto da imam broj telefona na koji da zovem slep sluzbu i da mogu da pricam na srpskom
  7. Mislim da je mana i sto folije pogotovo kvalitetnije pruzaju UV zastitu za razliku od mrezica koje samo sence Da li su mrezice napravljenje od materijala otpornog na UV da li su promenile boju tokom godina ...? Bio sam svedok kada su menjali neke tende, majstori su sve lepo odradili ali nisu prosili koncem koji je otporan na UV i vec druge godine konac ispucao i sve se rasparale
  8. clockwork_orange

    Garaža

    Pa mesaj onda Krov uradi samorescima sa gumicom a zidove pop nitnama ne treba ti za zidove veca pop nitna ili sraf od 3 mm eventualno 4mm Ja uvek prednost dajem pocinkovanim materijalima u odnosu na plastificirane a srafove koji su pocinkovani i odskacu bojom od lima ako pazljivo razmeris da budu u istoj ravni i u istim razmacima mogu odlicno da izgledaju Oni prohromski samoresci koje sam spominjao u velicini od 3,2x40mm su kostali 32din komad
  9. clockwork_orange

    Garaža

    Pop nitne su aluminijumske i nece nikada zardjati Za pop nitne moras da izbusis rupe tako da ce ti trebati i burgije i kljesta za pop nitne Pop nitne takodje postoje u raznim bojama Samorezujuci srafovi koje si gledao su za krovne konstrukcije stoga i podloska i gumica da bi se sprecilo prodor vode. Za bocne strane ti zavrsavaju posao i obicni samorezujuci bez gumice te mozes da ustedis malo U zavisnosti od kvaliteta srafova moze da se desi da ces morati svaku rupu da izbusis burgijom pre zavijanja srafa kao i da ce relativno brzo da zardjaju Kvalitet ces jako tesko da procenis pa ces morati da verujes na rec prodavcu koji ga verovatno nikada nije ni probao Jednom prilikom sam kupio prohromske samorezujuce srafove i platio ih veoma skupo ne bi li mi ti srafovi upropastili jako delikatan posao zbog uzasnog kvaliteta celika imao sam utisak da su tek malo tvrdji od aluminijuma
  10. Ja sam platio foliju za zadnja stakla i foliju za krov sa maksimalnim popustom po nabavnim cenama 100e Ruke sam platio 50e i to na silu posto mi je drugar pa nije hteo da mi naplati kapiram da bi po regularnim cenama to bilo bar 100e vise

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...