Jump to content
FAS Goran

clockwork_orange

Members
  • Content Count

    253
  • Joined

  • Last visited

About clockwork_orange

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BG

Previous Fields

  • Garage
    Panda3 0,9 85ks Twin Air Passat B8 2.0 tdi 240ks

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Moje iskustvo sa 1,2 motorom je skroz pozitivno vozio sam ga 3-4 godine doduse u Pandi druge generacije koja je bila u Van verziji uvoz iz Italije i ko zna koliko je presla i pod kojim uslovima, kod mene je dosla sa cuvenih 120.000km Ja imam utisak da je taj motor neunistiv ali je zato stradao menjac za koji sam cuo da je problematican narocito lezaj prve brzine tako da obrati paznju na cudne zvuke. Ta Panda je trosila 9 litara po gradu i maksimalna udobna brzina je oko 110kmh. Pod udobna brzina smatram da auto ne seta po putu da se motor ne tera u max obrtaje i da bezbedno tom brzinom moze 1000km da predje Presao sam na Pandu 3. generacije sa 0,9 twinair motorom i veoma se oseti turbo i 15ks vise dok je potrosnja tu negde slicna oko 9 litara ali zna da poveca i na 10 sa klimom. Ova panda moze opusteno i 130kmh po auto putu sto je daleko bolje za duza putovanja Ove potrosnje su iskljucivo gradske potrosnje posto sa pandom ne idem van grada Sto se tice dizela ja sam ga izbegavao iz par razloga 1. sto se dizeli sporo greju te za kratke relacije koje ja cesto vozim ne stigne da se ugreje motor i samim tim ni grejanje u kabini ne radi te se zimi stalno vozim u hladnom autu. 2. dizelima bas zbog sporog grejanja ne prijaju gradske voznje te se cuveni EGR ventili i DPF filteri cesto zaprljaju i prave probleme. Kod automobila koji se voze i na duzim relacijama ovi dizel problemi se ne javljaju
  2. Najmanji izdatci za penzisko sociujalno porez za preduzetnicku radnju na minimalcu u BG je oko 250e mesecno i sa time mozes da ocekujes penziju od 100-150e Kada se sve sabere to je nekih 120.000e baceno u bunar Bolje je kupiti stan na kredit i imati slicnu ratu stim sto stan se izdaje pa su i troskovi delimicno pokriveni Za istih 250e mesecno za 40 godina ostaje stan koji se izdaje za 300-400e i eto penzije a i veliki kapital u nekretnini
  3. Pa turci su na ime poreza uzimali desetak ili 10% pa smo digli ustanak a ovi sada cini mi se da uzimaju malo vise a mi cutimo
  4. Moj 2.0tdi u gradskom rezimu trosi 12-13 litara i to je jedan od razloga sto ga ne vozim po gradu vec teram iskljucivo pandu
  5. Konacno neko sa pravom gradskom potrosnjom Ovo je realnost u Beogradu meni je prosecna brzina u zadnjih 3000 km 14kmh a potrosnja 9,5 litara i to sa 0,9 motorom @guzva pa ti ga izbaci iz S u D pa ce manje da trosi
  6. https://www.sq-lab.com/en/ergonomics/sqlab-contact-points/the-hand/numbness-of-hands-and-fingers/
  7. Nema sta da elaboriram Sto je uspravniji polozaj sedenja na biciklu potrebno je sire sediste a kako si presao sa mtb na drumasa potrebno ti je uze sediste kako bi bilo udobno i kako ti ne bi stradala bulja Sto se tice ruku opet isto sedis pognutiji i vece opterecenje imas na rukama tj pritiskas nerv u saci koji izaziva trnjenje ruku Mozda promenis polozaj ruku ili se naviknes vremenom Svakako postoji firma koja pravi sedista pedale gripove volane itd za bicikliste, kompanija je specijalizovana za medicinski aspekt biciklizma i vecinu uobicajenih problema resava ja konkretno imam njihove gripove i sediste i nemam vise ni utrnulih ruku niti bola u bulji jbg kosta ali prija Na njihovom sajtu imas za svaku biciklisticku tegobu sve detaljno opisano kako se sta resava kompanija se zove SQLab
  8. Drugacia geometrija sedenja na biciklu tj sedis pognutije na drumasu u odnosu na mtb a takav polozaj zahteva i uze sediste Generalno SQLab resava vecinu problema
  9. Posle nedelju dana voznje kleber kvadraxser 3. generacije mogu da zakljucim da Po suvom se ponasju dobro lepo koce ne skripe pri polasku ili prelasku preko sina i pesackih prelaza, po mokrom mogu sve predhodno da ponovim i jos da po onoj kisi od pre neki dan pri oko 120kmh na autoputu nisu pokazale da su podlozne aquaplaningu Vrlo verovatno cu da kupim jos dve za zadnju osovinu Ono sto ne valja je da sam pre tacno meseca dana kada sam ih kupio bile 7500 a sada su 8500
  10. Vozim pandu sa twin air motorom od 85ks i videh da postoji verzija sa twin air motorom od 105ks Malo sam istrazivao i cini mi se da je jedina razlika u vecoj turbini te mi je naravno dosla ideja da promenim turbo i dobijem i ja 105 ili vise konjica u mojoj pandi E sad da li je jedina razlika ta dva motora u turbini i naravno mapama ili ima jos nesto sto bi dodatno zakomplikovalo stvari
  11. Napisah nekada da su se meni bolje ponasale po snegu mokrom i suvom Quadraxer 2 nego Tigar wintera doduse u dimenziji 155-80-13
  12. Taj 4x4 je sa haldex kvacilom sto u praksi znaci da u 95% voznje radi samo prednji pogon dok se zadnji ukljucuje po potrebi zadnj pogon mi se ukljucio tri puta da ja znam dva puta u pesku na plazi i jednom na snegu kada sam testirao auto i gume (i to jedini put kada je auto vozen po snegu) Mozda se ukljucio jos koji put ali ja nisam bio svestan toga
  13. Moj primer Auto passat B8 4x4 karavan dizel vozen samo van grada u junu 2020. montirane sve 4 nove Michelin CrossClimate gume i do danas sa njima presao 30.000 km Dubina sare na prednjim je 4,5 mm a na zadnjim 6 mm
  14. Ajde ova teorija Imas auto sa 4 nove gume vozis neko vreme i prednje se potrose te kupis dve nove e sad sta ces da radis sa zadnjim gumama koje nisu potrosene a stare su recimo 4 godine da ih ostavis pozadi sledece 4 godine dok se nove prednje potrose a zadnje do tada napune 8 godina pa da kupujes 4 nove gume ili da stavis zadnje na prednju osovinu a nove pozadi i za 4 godine opet kupis samo dve gume Ovo vazi samo za automobile sa prednjim pogonom

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...