Jump to content
FAS Euroauto Goran

clockwork_orange

Members
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

About clockwork_orange

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BG

Previous Fields

  • Garage
    Panda 1.2

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Izvinjavam se moja greska nisam bio dovoljno jasan Tema je osiguranje AMSS ili vec neko drugo osiguranje pomoci na putu Dakle ja placam pomoc na putu kod DDOR NS ali je osiguranje vezano na auto a ne na vozaca i moje pitanje je da li postoji pomoc na putu koji je vezan za vozaca posto kad vozim drugi auto osiguranje mi ne vazi a glupo mi da placam dva osiguranja Realno mi ne treba posto Pandu vozim samo po gradu ali bi mi svakako bilo lakse da ne moram da razmisljam
  2. Da li neko osiguranje osigurava vozaca a ne vozilo Posedujem dva automobila pa po logici treba da platim dva osiguranja
  3. Kada sam kupovao auto par parametara su bili kljucni u izboru Dizel do 2000 kubika, preko 180ks, automatski menjac, karavan i pogon na sve tockove Audi A4 mi je bio mali dok A6 je predugacak i tesko se nalazi ispod 2000ccm isto je i sa BMW 3 i 5 Skoda mi se ne svidja u karavan verziji zbog zaobljenih 5. vrata i zbog odvratne nalepnice na rucici menjaca na kojoj pise DSG VW pravi neke cudne pakete opreme tako da na mom nema zadnje i prednje kamere koje imaju neki sa slabijom opremom Zna passat ba bude veoma zabavan u voznji sa 240ks, sa ogibljenjem i menjacem u sport modu..... I passat i panda traze 100-200 kg u gepeku da bi se ponasali kako treba
  4. Celog zivota volim male automobile tj male italijanske automobile posto Italijani definitvno prave najbolje male gradske automobile Zbog posla i porodice sam morao da povecam klasu pa kad mi je u jednom nesrecnom trenutku hitno trebao auto i ja resim da kupim nesto privremeno da se vozim sto ce da drzi cenu i lako da se proda izbor logicno padne na vw passat B6 Moj drugi vw u zivotu prvi je bio vw 1302 buba i apsolutno se zaljubim u auto toliko se zaljubim da sam ga vozio 5 godina i opet kupio vw passat samo sada B8 karavan naravano. Auto je kreiran za auto put za dugacke voznje bez umora za udobnu i sigurnu voznju, mada se lepo snalazi i po magistralnim putevima i brzim krivinama Vrlo brzo posle passata kupujem moj omiljeni auto Fiat Pandu teretnu verziju za posao, bilo mi zao da tovarim passata sa raznim govnima Pandu vozim svaki dan passata mozda jednom nedeljno i svaki put se odusevim pandom kako se ponasa u gradskoj voznji kako uvek ima parkinga, sta sve stane u auto i koliko malo trosi ali se zato odusevim passatom kad izadjem van grada koliko je udoban i kako dobro ide i koliko malo trosi van grada Poenta je da Italijani prave savrsene male automobile za gradsku voznju na kratkim relacijama Da Nemci prave savrsene velike automobile za putovanja za dugace relacije Svi ostali su tu negde izmedju Da obozavam i moju Pandu i mog Passata mozda Pandu malo vise
  5. Od AMSS sam odustao u dve situacije 1. promenio sam auto dok mi je osiguranje bilo aktivno i poslao mail da se raspitam da li mogu da prebacim osiguranje na novi auto na koji im je trebalo 3 (slovima tri) meseca da mi odgovore 2. po isetku osiguranja opet 3 meseca im je trebalo da me pozovu da me podsete da mi je osiguranje isteklo Hvala im ali ako treba 3 mececa da cekam pored puta da dodju.....
  6. Pomazu svetla narocito trepcuca kao i reflektujuce trake i sa bocnih strana znam da jaka svetla nekad smetaju vozacima automobila ali bolje da im malo smetaju nego da nekog ubiju onda im sledi robija Treba raditi na edukaciji i vozaca automobila i vozaca bicikala, skutera, trotineta... da se ja pitam svi bi oni trebali da polazu saobracajne propise i dobiju dozvolu pre nego sto se ukljuce u saobracaj Pa i pesaci Daleko smo mi kao narod od toga a dotle samo sami sebe mozemo da sacuvamo
  7. Sediste treba podesiti u apsolutno horizantalan polozaj a ukoliko je nepohodno pomeranja su do 2 stepena +/- ili jedan zub gore/ dole zavisi od sistema podesavanja. Previse nagnuto sediste ce napraviti mnogo vise problema. Tvrda sedista su udobnija od mekanih, koliko god neverovatno zvucalo tako je amortizacija se vrsi kroz nosace sedista a ne kroz materijal sedalnog dela, ona sedista sa 3cm silikona su samo marketing u praksi su neupotrebljiva Postoje sedista koja imaju rupu u sredini za bolje provetravanje i povecanje udobnosti nekome prijaju nekome ne Sedista za dobrom amortizacijom, sedista koja se uvijaju levo desno i prate kretanje guzice sa podesivom tvrdocom pa i sedista koja se prilagodjavaju obliku vozaca ali to je vec cenovno vise nego 4 nove gume za pandu Sto se uspravnije sedi potrebno je sire sediste materijal da se ne ugiba vise od 5mm i da sirina bude po meri dupeta Ja sam promenio bar 10 sedista dok nisam nasao ono koje mi odgovara Kacigu i do prodavnice Opasnija je biciklisticka staza od 25. maja do Ade nego Ibarska magistrala
  8. Ja lanac i kasetu perem uljanim razredjivacem, imam brzu spojku na lancu i kljuc za kasetu pa to lako ide Stavim u plitku posudu nalijem uljanim razredjivacem i promuljam obicnom cetkom za farbanje i posle isperem vodom Lanac i kaseta uvek ostanu malo masni od razredjivaca tako da se voda ne zadrzava i podmazujem keramickim uljem Ostale delove koji se pomeraju podmazujem bakarnom mascu , sajle i buzire menjaca menjam jednom godisnje Vozim off-road sto podrazumeva voznju kroz blato, bare, potoke... tako da pranje i podmazivanje mora da bude ozbiljnije
  9. Ne kapiram ta nova pravila na tehnickim pregledima pogotovo za stavri koje nemaju veze sa tehnickom ispravnoscu Led sijalice u pozicionim svetlima i auto ne moze da prodje tehnicki a ako su u stop svetlima moze zato sto majstor ne moze da ih vidi Ne mogu bocni vetrobrani ali mogu buvljacke radkapne Ne moze konopac za slepovanje ali zato moze kineska sajla Krovni nosaci atestirani homologovani THULE i auto ne moze da prodje tehnicki sto u prevodu znaci da ako ih sutradan namontiram auto mi je tehnicki neispravan ako imam saobracajku ja sam kriv posto mi je auto tehnicki neispravan
  10. Ja mogu kao Djordje Balasevic u pesmi Baksuz Ne volem Dostavna vozila koja se ne parkiraju u obezbedjenim mestima za istovar Kurirske sluzbe koje se parkiraju gde god signu Taksiste generalno ( profesionalni vozaci koji bi trebali da budu uzor ) Likove koji se parkiraju u autobuskim stanicama Roditelje koji dovoze decu u skolu ( ja sam isao peske u najblizu skolu kao i cela moja generacija) Likove koji voze neobezbedjen teret na krovu Bracu cigane koji voze bez dozvole sprave koje nemaju osiguranje niti lice na vozila Likove sa kolima od 50+ hiljada evrica koji misle da su sa kolima kupili i dozvolu da se parkiraju svuda Svakoga ko se parkira na zelenoj povrsini Svakoga ko baca pikavce i djubre kroz prozor kola I one koji pljuju kroz prozor One kojima zadnja svetla rade ko lajt sou (fiat boljka) One koji se parkiraju na ulaze garaza Pogotovo one koji se parkiraju na mesta za invalide (za njih je posebno mesto pakla rezervisano) Autobuse i taksiste koji ne voze svojom zutom trakom Svakoga koji se parkira na pesacki prelaz Svakog ko vozi biciklistickom stazom ..... Mogu ovako u nedogled Nastavite niz
  11. Ja sam slao molbu sekreterijatu za saobracaj sa sve skicom i fotografijama pa su poslali ekipu da izvide situaciju na terenu Potom su dali nalog Beograd putu da ofarbaju u zuto asvalt i dali mi dozvolu da postavim znak za zabranjeno parkiranje Takodje su stavili moju adresu u bazu parking servisa tako da kad pozovem pauka dolaze veoma brzo Cela procedura je trajala oko mesec dana i kostala 30ak eura Ono sto sam primetio pred kapiju se uvek parkiraju isti likovi ali kad ih sretnem i (sve po spisku) ili pozovem pauka prestanu Ako mozes blokiraj ga kolima da ne moze da izadje pa nek on tebe trazi sat dva pa ce da nauci da se ne parkira na prolaz
  12. Ja sam otkacio AMSS nisu bili na visini zadatka Vec 4 godine uplacujem u DDOR Novi Sad i prezadovoljan sam, sa Super karticom imaju popust tako da je slicna cena kao AMSS
  13. Probao sam razne nosace i definitivno kvalitetom i jednostavnoscu upotrebe najbolji je THULE Krovni nosaci imaju svojih prednosti a i mana u odnosu na nosac za 5. vrata Za krovni nosac bicikala su potrebne i poprecne sipke sto je nekome dodatni trosak ali na vecini postoji mogucnost zakljucavanja, potrosnja goriva raste pogotovo pri vecim brzinama, povecana visina pa je potreban oprez pri ulasku u garaze Nosac za 5. vrata ne povecava potrosnju lakse je montirati bicikle ali povecava duzinu vozila, zaklonjeni su tablica i svetla i otezan je pristup gepeku Sto se trenazera tice spremi dva peskira posto nema vetra i sav znoj zavrsi na podu i na zadnji tocak montiraj neku staru jeftinu gumu posto se trose brzinom svetlosti
  14. Kupujem celicne felne 13 coli 5 J od punta treba mi 1 ili 2 kom
  15. Panda 1,2 benzin 69ks Gradska voznja Beograd centar kratke relacije cesto natovaren 8 litara Passat 2.0 dizel 240ks Grad duze relacije 9 litara kratke relacije 11 litara Auto put 140-200kmh 7,5 litara

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...