Jump to content
FAS Goran

clockwork_orange

Members
  • Content Count

    148
  • Joined

  • Last visited

About clockwork_orange

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BG

Previous Fields

  • Garage
    Panda3 0,9 85ks Twin Air Passat B8 2.0 tdi 240ks

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nema leba bez motike, kolko para tolko muzike, ne moz da se j... a da ti ne udje ..... Koliko goriva toliko snage i to je osnovno pravilo ne mozes da vozis auto od blizu tone sa 85 konja a da ne ocekujes da ce da trosi pa ne moze da ima snage od vazduha Meni ce svaki auto da trosi bar 9 litara
  2. To sto se vrata zalepe to je kombinacija prljavih kedera i vlage to se i meni desavalo Obrisi kedere i namazi glicerinom i to se vise nece desavati Potrosnja je takva kakva je negde sam to i ocekivao tj nadao sam se da ce biti ista ali... Po meni je nerealno da u odnosu na moju staru (1,2 8V) motor koji ima 15ks vise i ceo auto je 100+ kila tezi a da trosi manje
  3. iz licnog iskustva vw ne verujem u vezi podataka o velicini gepeka ovaj moj nema sanse da ima preko 500 a pise 650
  4. U "garazi" su mi samo nabojana trenutna vozila sa 35 godina vozackog staza spisak prilicno dugacak, sad kad razmislim i probam da se setim svega tesko ide zaboravilo se stigle godine (ozbiljne godine) Da cini mi se da panda ozbiljno i trosi bar ono sto kaze kompjuter danas je trosila oko 11 litara dok je stara u istom rezimu trosila 9 litara ali po cep metodi posto nije imala kompjuter Ono sto je nasledila je zvuk zatvaranja vrata i dalje zvuci kao limena kanta Fabricki muzicki uredjaj ne poseduje usb i bluetooth konekciju tako da je izvadjen i ako nekome treba nek se slobodno javi
  5. Na zameram ali to nije postaplica vec konstatacija Pandu 2 ili 169 koja je fabricka oznaka za taj auto sam imao poslednje 3 godine i presao 30ak hiljada kilometara vecinu u gradskoj voznji pa smatram da sam merodavan da napravim poredjenje ova dva automobila Panda 3 u odnos na Pandu 2 je duza za 10ak sira za 5 i visa za 2-3 centimetra i samim tim je veca u prevodu ozbiljniji auto Panda 3 ima bolje reseno oslanjanje samim tim je daleko udobnija utisak u voznji da je daleko stabilniji i upravljiviji auto u voznji autoputem kao i magistralom (preko Iriskog venca) takodje ima i vece tockove u odnosu na predhodnu verziju i stice se utisak da je ozbiljniji auto U Pandi 3 generacije su sedista udobnija unutrasnjost je lepse, modernije dizajnirana bord kompjuter koji osim vremena i temperature pokazuje jos pregrst korisnih informacija takodje bezbednost putnika je podignuta za lestvicu sto sugerise da je ozbiljniji auto Mogu ja jos da spomenem i bolji audio uredjaj pomoc pri kretanju uzbrdo start/stop dnevna svetla svasta nesto sto imaju ozbiljniji automobili Sto se motora tice jos se nisam detaljno upoznao ali cini mi se da cak i vise trosi sto je definitivno svrstava u ozbiljnji auto E da Panda 2 se nije naginjala po krivinama cak je savrseno lezala u istim ali to mozda ima veze sa tim sto mi je izbijala kamen iz bubrega preko svakog lezeceg (Van verzija)
  6. Panda trece generacije sa cuvenim Twin Air motorom ili sto bi neki rekli pola motora posto ima samo dva cilindra ali nedostatak dva cilidra ne znaci slabiji motor posto je ovaj opremljen sa turbom i razvija prilicno zivahnih 85 konja koje je milina voziti, dva cilindra manje takodje ne znaci da ce upola manje da trosi, trosi bogami kao da ima svih cetiri za ova dva dana i nekih 400km koliko sam presao bord je pokazivao do 9 litara a kada udjem u rezim iskljucivo gradske voznje verovatno ce to biti redovna potrosnja U odnosu na predhodnu generaciju ovo je vec ozbiljniji auto u svakom pogledu veoma upravljiv lepo lezi na putu zvucna izolacija je bolja bolji su materijali u kabini sedista su udobnija ipak auto je malo porastao i to se oseti Ono sto mi se za sada ne svidja je veliko naginjanje u krivinama Kupljeno sve za mali i veliki servis tako da cu tada znati vise kada je majstor podigne i detaljno pregleda Nastavak sledi kako se budemo navikavali jedno na drugog
  7. @OMP nemam dijagnostiku mada sad je i skoro gotovo kupljem auto Dijagostiku sam imao za vw ali za fiata mi nije trebala ali sada vise i nije bitno @MS PK kad je neko maler kao ja uvek se desi nesto nepredvidjeno Ladno su pogresili neki broj licne karte u ugovoru tako da sutra moram opet u NS i da pravim novi ugovor Kad je NS na 100km nije problem ali ako treba zbog gluposti da idem u CH Izgoreh danas Planirao sam da sve zavrsim i posle dva sta cekanja u muriji vratili me zbog glupe greske notara Poslovi koje sam imao za sutra zakazane padaju u vodu Sutra ponovo u NS ponovo Notar ponovo cekanje u muriji
  8. Ja sam srecom imam drugare u NS i VA koji su pogledali automobile pre mene pa kad su dali prolaznu ocenu ja sam se uputio da ih i sam vidim, ovo sto sam video po BG u odnosu na fotografije i opise prodavaca nema veze sa vezom. Logicno je da svaki ciga svoga konja hvali ali ovi nasi preterase Sad ono sto moze da napravi problem sto se meni upravo desilo da je notar napravio gresku i sutra moram opet u NS da zavrsim papirologiju Narucih sve delove za mali i veliki servis pa cu i to da odradim ovih dana uz detaljan pregled celog auta Preturajuci po kolima nadjoh neku servisnu knjizicu (bez VINa) na kojoj pise kilometraza od 240k a ja sam auto kupio sa kobojagi 140k e sad sta je istina to niko ne zna Sto se potrosnje tice ja sam zadovoljan nije to meni mnogo ja u te neke potrosnje ispod 6 litara ne verujem Ne kazem da nisu moguce i da ih i ja nisam postizao ali to nije voznja to je mucenje mogu ja da vozim po autoputu 80kmh i da mi auto trosi 4 litra nizbrdo da bi to slikao i hvalio se u drustvu kako imam najbolji auto moja realna potrosnja po gradu je 9-10 litara i sve ispod je premija da resetovan je bord na samom autoputu
  9. Hvala hvala svima Jos malo pa idem do mupa po tablice i verovatno ce neki glupi broj da bude Sto se pande tice cuje se kao probuseni lonac ali ide odlicno potpuno je neuporediva udobnost i lezanje na putu u odnosu na staru od NS do BG autoputa je trosila 6,5 litara sa prosecnom brzinom od 110 kmh kad sam usao u BG guzve popeo se prosek na 7 litara Pa mora neko i twinair da vozi da razbije predrasude o kvalitetu motora a i kako bi se drugacije druzili
  10. Gotovo prelomio sam vreme ce pokazati da li sam imao srece ili ne posto je ipak sreca najbitnija kod kupovine polovnog auta Prvi auto koji sam pogledao je i najbolji auto svi ostali su losiji, nazalost automatski menjac cu morati da sacekam do sledeceg izvlacenja ako je za utehu bar je pedala kvacila duplo meksa. Sad se opet posle 30 godina vozim na dva cilindra https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/21327342/fiat-panda?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0 Hvala svima na savetima i informacijama
  11. @darkman14 Jimny mi je jedan od omiljenih automobila vozio sam ga pre neku godinu po Tasosu i zaljubio se u auto ali ova cena mi je skroz van budzeta A taj up konkretno mi je na granici cak i preko budzeta, dogovorio sam se vlasnikom da odem da pogledam auto sutradan ali iz nekog razloga se vise nije javljao na telefon Cudni su neki prodavci koje sam ovih dana sretao ne javljaju se na telefon ne dolaze da pokazu auto u dogovoreno vreme na sms ne odgovaraju kao da nece da prodaju auto Malo sam knap sa vremenom tj roknuce me zena sto teram alat passatom Odoh da pogledam jednog up sa manuelnim i C3 picasso automatik
  12. Molim vas za pomoc bas sam u dilemi , da li da kupim auto od 3,5metra sa manuelnim menjacem ili auto od 4 metra sa automatskim menjacem Sta ce vise da me smara u gradskoj voznji duzi auto ili manuelni menjac
  13. @The Punisher Hvala puno vec sam gledao Qubo i Bipper ali mi je Nemo promakao Ja ipak biram automobile i srcem pa mi francuzi nit smrde nit mirisu ali posto su Fiatova braca mogu da se provuku ali opela pa ciji god bio brat ne mogu da svarim nikako Bipper putnicki 2010. godiste 5700e a teretni Nemo 2009. 3700e putnicki Qubo 2009. 4.500e sa 300k km, razlike u ceni su bas interesantne Ima drugar Quba, seo sam u auto i nisam se osecao bas dobro teretni je auto sa pregradom a ja sam visok 195cm, na pandi sam prepravljao pregradu da bi se smestio Verovatno da je putnicka verzija ili ako moze pregrada da se ukloni bilo bi udobnije
  14. Da imam drugi auto koji mi sluzi za porodicna putovanja tako da trazim iskljucivo mali gradski auto. U tom automobilu provedem 90% vremena tako da zelim da mi taj auto ipak pruzi nesto po pitanju konfora, sigurnosti i da bude pouzdan. Panda me je super sluzila prodao sam je prvenstveno sto sam dobio dobru cenu (3500e za 2011.god) zbog manuelnog menjaca i zbog izuzetno trvdrog ogibljenja (van verzija) Moj plan je bio da cu da dodam 1000e i da kupim neki autic pribliznog godista sa automatskim menjacem Kako to nije moguce dodao sam 2000e i dalje ne mogu da nadjem malog automatika a da nije 2005- 2008 godiste. Nesto mi je glupo da prodam auto 2011. dodam jos para i kupim auto 2006. Od neceg cu morati da odustanem da li od menjaca, velicine ili budzeta (koji je za sada nepromenjiv) Zato je i C3 dosao u kalkulaciju mada ono sto me odbija je duzi auto za skoro 50cm od Pande 2, dizel motor koji ne voli gradsku voznju (egr, fap...) i cena odrzavanja (registracije)

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...