Jump to content
FAS Euroauto Goran

kaskabgd

Members
  • Content Count

    579
  • Joined

  • Last visited

About kaskabgd

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 11/09/1984

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    beograd,vidikovac

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Lybra 1.9 jtd Fiat Brava 1.6 16v sx Opel Corsa 1.7 d 1999

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Presao sam nekih 150km od zamene seta, i mogu reci da je svim mojim mukama dosao kraj. Za sve je bio kriv zamajac. Dakle, vibracije pri polasku, pri vracanju u nizi stepen prenosa, smrad kvacila pri vaganju vibracije pri paljenju i gasenju su i dalje prisutne ali manje, takodje su mi rekli da je jedan nosac zreo za zamenu. Kvacilo "drasticno' mekse, kao paucinu da gazim. Menjac bukvalno sam upada u brizne, mada su rekli da su nesto uradili oko njega pa zato upada tako u brzine. Uglavnom, verovatno automobil sa najboljim menjacem koji sam vozio za sad to je sigurno. Jedan servis mi je rekao da je zamajac kao nov i sigurno nije do njega, a drugi i treci su mi rekli da ima lufta malo ali da sigurno auto ne trese zbog njega. U samoj voznji nikad nista nije treslo, sve sam moguce metode testirao u voznji je bio kao benzinac, nebotno vozio 40 ili 200.
  2. Pa i ja sam cuo za Valeo sve i svasta. Mada dok sam Fiata imao sa Valeo setom presao 80.000 gradske voznje. Mozda se ipak odlucim za Luk kad vec pucam pare da dodam jos malo i uzmem "najbolje".
  3. U sredu auto ide na menjanje komplet seta sa zamajcem, nadam se da cu otkloniti ove vibracije i ostalo. Imam ponudu Valeo 48.000 i Luk 56.000 ako neko ima iskustva voleo bih da cujem.
  4. Pozdrav svima. Imam situaciju mada mislim poprilicno jasnu ali bih ipak voleo da cujem misljenja. Otkad sam uzeo auto 2018 imam problema sa vibracijama pri kretanju, paljenje-gasenje, vracanje u nizu, smrad kvacila pri vaganju. Set kvacila( bez zamajca) je 2019 zamenjen ali jedino sto sam dobio je mekse kvacilo nista vise. U poslednje vreme pojavile su se vribacije na pedali pri blago pritisnuto kvacilo bez zvukova ikakvih. Prosle nedelje sam isao do CG i nazad, primecujem da su vibracije na kvacilu jos jace ali sad imam i zvuk na proslonjenu nogu na kvacilu. Zvuk je recimo, bo bo bo bo bo bo bo ako mogu tako da poredim. Dakle pitanje je prosto, zamajac kaput?
  5. Mozda gresim, ali ta sedista o kojim pricate misim da su od velura a ne od alkantare. Alkantara jeste isla negde u zavisnosti od paketa opreme. Recimo u Intesa opremi alkatara je bila u kombinaciji sa kozom na sedistima ( meni omiljena kombinacija) . Pa recimo u jednom paketu opreme je isla samo na vrata. Mislim da su alkanara sedista komplet isla samo u Executive paketu, ali opet samo mislim.
  6. 1.3 mjtd ne ide u Bravo, ja licno bih gledao 1.6. Nekako mi je taj motor najbolji odnos potrosnje odrzavanja registracije itd.
  7. Da, nema nigde ta opcija. Kad bi bila originalna dijagnostika ili ne znam kako da se izrazim vec da li bi mozda onda bila ta opcija? Nesto razmisljam kod mene se iz nekog razloga aktiviralo automatsko paljenje alarma, a to nije ranije bilo tako samo kad se zakljucava onda se aktivirao. Sad da sam ja ranije hteo da uplim automatsko paljenje alarma kako bih to inace uradio.
  8. Ne mogu da nadju gde se nalazi alarm, ostavicu im auto opet od ponedeljka kaze covek da ce se raspitati u medjuvremenu.
  9. Karticu naravno nemam. Ja krajem sledece nedelje planiram da ga oteram u neki servis za to ako se ne ugasi samo kako se i upalilo Tako da ne moras da zuris, baci pogled ako moze moze ako ne ne. Hvala u svakom slucaju.
  10. Znam da je fabricki alarm. Znam da se upali alarm kad se vrata otvore, i znam da ima neke senzore gore gde je "plafonjera" za svetlo. Za te senzore na plafonjeri mi je rekao jedan kolega na poslu da su od alarma, bas sam vezara sto se toga tice.
  11. Pre nekih godinu dana auto mi je bio kod majstora jedno nedelju dana. Kad sam ga uzeo primetio sam da ne pali alarm pri zakljucavanju niti blinkaju migavci kako je bilo ranije. Dakle samo se cuo zvuk centralne brave kad se zakljucava i otkljucava preko kljuca, nikakva svetlosna signalizacija nista. Danas krecam sa posla otkljucavam auto otvaram vrata pali se alarm, stiskam opet 2-3 puta dugme za otkljucavanje alarm se ne gasi, gurnem kljuc u kontakt bravu alarm se ugasio. Reko nesto se istripovao nece valjda vise. Predvece opet ista prica, reko sam sebi verovatno nece paliti alarm ako auto zakljucam kljucem bez daljinca medjutim opet ga aktivira iako sam kljucem zakljucao auto. Gotovo sam bio siguran da ce sam aktivirati alarm cak i ako auto ne zakljucam, dakle samo sam zatvorio vrata sacekao 15ak sekundi i zaista je sam upalio alarm iako nije auto zakljucan. Ajde, to sam nasao u knjizi kao automatski paljenje alarma, dakle nije nista cudno ali ostaje pitajne zasto se to aktiviralo. I naravno, problem br 1 je zasto nece da ugasi alarm pri otkljucavanju auto preko daljinca vec samo kad gurnem kljuc u kontakt bravu. U knjizi sam pronasao dva razloga zasto nece da ugasi alarm pri otkljucavanju preko kljuca, prvi je slaba baterija a drugi razlog je kvar. Naravno svakako moram oterati auto u servis sledece nedelje a posto nemam apsolutno nikakvo znanje oko alarma tu bi mi trebao savet, da li je to najpametnije ugasiti popravljati.... iskreno alarme na kolima bas nikad nisam voleo i najraije bih ga ugasio.
  12. Sto bi nas narod rekao sve ima svoje dobre i lose strane
  13. Nisam siguran. U jednom udesu mozes da napravis stetu i na 3-4 automobila. Recimo ako si premiumski stepen 1, napravis udes ides unazad za 3 stepena odnosno na 4. Dakle jedan udes 3 stepena unazad. Stvar je u tome da na premiumskom stepenu 4 mozes da izaberes vise od 1 stete, a napravio si samo jedan udes. Hocu da kazem, ako je jedan udes vezan za jednu stetu onda zasto postoji mogucnost odabira broj steta.
  14. Hvala svima na komentarima. Ovde se ne postavlja pitanje ko je kriv ko nije, prica je zavrsena. Samo me zanima kako bi islo to sa premiumskim stepenom tj osiguranjem. Jer gledam, na kalkulatoru registracije mozes da izaberes premiumski stepen i broj steta. Dakle, nije ista cifra cisto premiumski stepen 5 sa 0 stete, sa jednom stetom ili dve stete, razlikuje se cifra. Dakle stvar je u tome koliko steta se racuna, da li 2 zato sto su ostecena 2 automobila iako se to desilo u jednom udesu.
  15. Pozdrav, potrebna mi je jedna informacija. Ako neko nekog stigne otpozadi, pritom tog nekog nabaci na jos jednog da li se to racuna kao jedna steta i da li premiumski stepen ide za 3 broja na gore ili se racuna kao 2 stete i samim tim premiumski stepen ide 6 broja na gore?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...