Jump to content
FAS Euroauto Goran

ISV_01

Members
  • Content Count

    2976
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

ISV_01 last won the day on July 22

ISV_01 had the most liked content!

About ISV_01

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 02/06/1987

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    NBG
  • Interests
    Biciklizam, putovanja, poljoprivreda i oko baste.

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Nuova Bravo 1.9 mjet 8v 120ks

Recent Profile Visitors

1448 profile views
  1. Da li na tasteru za zatvaranje prozora (najbolje sa vrata gde je problematican prozor) ima nekog 'otpora' koji se oseti kada se staklo drzi a taster se pritisne da se staklo zatvori? Otpor u smislu kao da ga neko drzi na dole. Da li je problem samo sa vozacevog tastera i/ili sa zadnjeg dela?
  2. Hebes ti to, ja kad dodjem na tehnicki, ovi moraju da stave naocare za sunce da mi ne vide ratkapne ili ih skidaju na pravdi Boga jer ih ni Vinca nije htela u krugu instituta Al zato... Kad nabacim jednog dana u ovom stoljecu, one zatursijane 17'tice, pa kad turim Tigrice, pa me vidju na tehnicki pregled, aaaa odma ce me zajedno sa autom u Vincu Salu na stranu, vidi @moron, imajuci u vidu da ovi koji su pisali pravilnik blage veze nemaju (a ni ja iskreno) kakvi sve automobili izlaze iz fabrike i da oni ne silaze sa trake svake fabrike sa opremom koja mora biti 'kao iz kalupa' (prskalice za xenon), mislim da se isto tako moze lako dokazati od prodajnog salona/proizvodjaca direktno da je odredjeni auto dosao u opremi toj i toj sa tim i tim (tj bez toga i toga). E sad, to sto je papir viska koji kosta coveka koji ga je legalno kupio/uvezao i drnda se sa sistemom koji je zatucan, to je nesto drugo jer su tehnicki pregledi (i sa dodatkom uniformisanih lica zaduzenih za sprovodjenje pravilnika) samo procitali i drze se ko pijani plota za nesto sto je dokazivo. Sva nova vozila imaju LED oborena svetla kao osnovnu/dodatnu opremu i ona sigurno imaju preko 2000 fluksa, ali da li ce vlasnike istih drndati jer LED lampa ima nizu toplotnu emisiju prilikom rada te nece moci da otopi sneg/led sa stakla fara u slucaju vejavice pa ce biti neophodno da poseduju grejace u staklima? (cek, ovog se nisu dosetili jos) (mislim da je cak i Igor na Leonu jednom cistio rucno, bar se secam odnekud).
  3. ISV_01

    Biciklizam

    Ovde u Ulcinju sem poteza Velika plaza - Ada Bojana nista ravno nije I mi poljoprivrednici imamo duse PS Ako primetite neke cudne objave, onda mi zena hakovala profil
  4. ISV_01

    Biciklizam

    Vako jedno sat i kusur vremena...
  5. Gostilje, Sirogojno, Stopica pecina. Restoran Gozba vam je najjeftiniji u gradu sto se tice klope, moze se i poneti. A 'restoran sa pogledom' Cumicevo sokace, moja najtoplija preporuka.
  6. Ovo mogu da potvrdim da vazi i za Bravo dizelku... Bar u mom slucaju. Dal su nesto poboljsali na trapu sto se tice kvaliteta delova ne znam ali odlicno su odradili posao, citajuci da su na Stilu menjani maltene na svakom malom servisu.
  7. @Mijailović P. Eee batko, da si isao prekljuce jos bi me i video, a sigurno i krstio usput u stilu 'vid budale' Tu ja proterao 2 tocka, mukica...
  8. Nisam mislio nisko u smislu da se jedva mrdne kazaljka, vec negde oko 50-70% snage motora, ali da, slazem se u potpunosti.
  9. Sandero Stepway 1.5dci 75ks hoce da dize temperaturu ako se drzi na oko 2.400+ rpm u 1.-2.brzin na tucaniku, istina treba mu vremena ali dodje do toga (iskustvo penjanja na Ribnicu-Zlatibor ka tromedji). Meni ni Bravo nikad nije digao temp a imao je trip da je SUV u nekim momentima (Ovcar i Kablar). Bitno je kada se auto penje u uspone ne drzati vise obrtaje osim ako u momentu ne zatreba i pratiti temperaturu. Cak mi ni Lada nije nikad prokuvala iako dodje do blizu crvenog. Ofc ispravan termostat, hladnjak, dovoljno rashladne, pumpa za vodu.
  10. ISV_01

    Biciklizam

    To je to. Zakivanje je kratko ali taman da te dotuce da kada dodjes na vrh da se istopis u pogledu u daljinu. Blazi je uspon nego na Cigotu, tu sam gurao bajk (nema asfalt)
  11. ISV_01

    Biciklizam

    Posto me vidis na Stravi, probaj da natenane pregledas uspon. Ja cenim da na lakat krivinama bude jedno 20%, sećam se da su kola u 1.b prolazila. Uspon od mostića (podnižja) planine do skretanja ka vrhu ima jedno 4-5% uspona. Tu sam vozio napred 30T/nazad 24/28T i baš je dugačak, onako umara.
  12. ISV_01

    Biciklizam

    Ako ikome ikad bude palo na pamet da ganja Tornik MTBom, obavezno 2 bidona vode. Gore imaju samo tehnicku iz cesme, a cene su prava sitnica za bilo sta (to pricam za gornji deo Tornika, gde sam ja bio, ne u podnozju). Doobre noge da ima za zadnih 2km. Drumas.. Ne znam, jako sam skeptican kako i u kom prenosu bi se popeo. Meni je 42/30/24T napred i nazad 11-36 i penjao sam ga u 24/36T. Nagnuti se napred je u tom prenosu bilo retko potrebno ali kako bi neko sa drumasem i u kom prenosu ja zaista ne znam. Mozda kompakt 50/30 sa 32T nazad... Ajd drumas je laksi, tanje gume i manji otpor puta....ja imam 2.4 x 29 gume i cuju se kao traktor i bajk je tezak bas.. Cenim jedno 15-17kila
  13. Drugi je odnos u menjaču kod Tipa Cross jer je ipak turbak pa su mogli da "razvuku" tu brzinu, što je po meni super. 6b u Tipu sa atmo motorom je ipak samo za kruziranje.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...