Jump to content
FAS Goran

ISV_01

Members
  • Content Count

    4133
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

ISV_01 last won the day on July 22 2021

ISV_01 had the most liked content!

About ISV_01

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 02/06/1987

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    NBG
  • Interests
    Biciklizam, putovanja, poljoprivreda.

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Nuova Bravo 1.9 mjet 8v 120ks

Recent Profile Visitors

2620 profile views
  1. @knezevic76 Da li mozda znas, pod ID card/ Passport NO da li je buraz uneo broj pasosa ili LK ? Nekako mi logicno da je broj pasosa kao stranog lica al da pitam.
  2. Kolega, da li moze neka detaljnija informacija o ovome ? Hocu da uzmem tag za mene i gledao sam po netu gde se moze uzeti TAG za Grcku (dok ne implementiraju sistem da tag kao tag moze u sve zemlje ili bar par njih, sto se trenutno radi u Putevima Srbije) i izlazi mi sajt EgnatiaPass koji nudi uslugu koriscenja Tag-a kroz celu Grcku tj njihove naplatne rampe uz besplatno slanje TAG uredjaja na kucnu adresu. Da li je buraz uzeo njihov Tag ili od nekog drugog provajdera ?
  3. Pa nisi napunio zamrzivac freonom vec klima uredjaj Di ces nize od 16C
  4. Meni je XM sa V6 bio onako, redak a pojava. Futuristicki skroz a kao i kod svih citrusa tog i doba pre, hidro vesanje je bilo da se uspavas... Ili da drugima smrsis konce kada ga podignes jedno 15-20cm u vis
  5. Znaci Jazz jos malo pa da prikopcas na EPS mrezu da proizvodi struju
  6. Nadam se da je samo los kontrast u pitanju, mislim ROZE kazaljke kolega...
  7. Restauracija i osvezenje u planu ? Ladja od auta
  8. Kod mene na Bravu ne, pisem za 1.9/8V/88kW. Osetim 'cekicanje', tj motor blago promeni zvuk i skoci potrosnja, oseti se i gubitak snage ali mi obrtaji motora miruju. Takodje Euro4 motor sa dpfom. Mozda je kod Grande Punta/Punto Evo drugacije podesena mapa/softver prilikom aktivacije DPFa, kod mene je gore opisano. Svakako kolegi savetujem da proveri stanje DPFa jer mi deluje da je bas u problemu, mozda i dizne. Ako neka preliva, to brze unistava DPF tj cesce radi regeneracije.
  9. Aaa...gde je njemu ovde TCT ? To su bese salterice / samaraljke ako se dobro secam? Detelina stiker obavezan.
  10. Ako mislis na popravku polovnim delovima jerbo vozis polovan auto, slazem se. Ali delovi su novi, a auto jedu godine. Mene je pre 3g izasao ceo set kvacila + zamajac + gornji cilindar kvacila 47K, + ruke 60E (jos neki delovi su ugradjeni pritom, ali sam ih doneo i platio odvojeno). Kolika bi sad ta nekadasnja cifra bila, ne znam ali kako su generalno stvari poskupele oko 25-30%, ne bi me cudilo da dogura cifru od 600+e. Sto kaze kolega, mali servis je te okvirne cifre.
  11. Gornji cilindar kvacila je mene izasao oko 3600-4000 rsd pre jedno 3g kad sam menjao set kvacila + zamajac. Racunaj da skidanje menjaca je oko 60-100e kako gde a to mora da bi zamenio set kvacila. Takodje zavisi i koji set ti je ugradio, Sachs, Luk, Valeo, Blueprint i dd pa je sigurno i cena druga. Mali servis opet zavisi sta ti je sipao od ulja, koji filter goriva... Neki dodatni info bi bio pozeljan pa da iole prodiskutujemo.
  12. Jok. All season solidna guma i teraj. One napred kad ti se brze istrose, kupis i stavis nove AS posle tipa 4-5 godina, zadnje vozis jos 1-2 godine preko pa i njih u djubre i tako...kupi baci, kupi baci...
  13. Tako i treba. Malo 'drnda' motor i 'cekica' oseti se blag gubitak snage na motoru (posebno kada se krece iz 1.sa tipa semafora). Tad i u 1. hoce da ocita potrosnju do 25L/100 u momentima. Dok nema indikacije za dpf na tabli, sve bude ok. Ako ti se dogodi (kao meni npr) da iz nekog razloga dobijes check engine a auto se potpuno normalno ponasa i npr posle par gasenja se isti check izgubi, 99,9% nije odradio regeneraciju do kraja u normalnim uslovima, tj imao je problem. Takav sam bag ja iskusio, dijagnostika je pokazala gore opisano a % zacepljenosti dpfa je tad bio 22%... mislim glupost ali eto, ima i ovoga.
  14. Pre bih rekao da je ovo pravi podatak. Onaj prosek izmedju ko zna kako je i na osnovu cega racunao. PS, imaj u vidu da je, po recima kolege @knezevic76, kilometraza 10.000km u razlici, moguce da je to razlog sto je prosek veci izmedju regeneracija. Ili je neko dizao km ili spustao istu pre prodaje ili pre izlaska iz ITA pa je parametar oko kojeg se vodi diskusija u stvari pogresan. realno je u bas zahtevnim gradskim uslovima i kratkim distancama da regeneracija bude i do 300km (meni ide i na ~250km sad, ali bas nezahvalnan tip voznje i duzina relacije za dizel) a pre ovoga dok mali jos nije bio u opticaju, bile su na 550-600km. Sta stil voznje uradi, to je cudo.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...