Jump to content
FAS Euroauto Goran

ISV_01

Members
  • Content Count

    1401
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

ISV_01 last won the day on March 7

ISV_01 had the most liked content!

About ISV_01

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 02/06/1987

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    NBG
  • Interests
    Biciklizam, putovanja, poljoprivreda i oko baste.

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Nuova Bravo 1.9 mjtd 8v 120ks

Recent Profile Visitors

713 profile views
  1. Deki to sutne i ako se odbije, tera se to i dalje. Kakvi bakraci manometri [emoji23]
  2. Je, doslo mi da prokomentarisem da mu fali mesta u garazi [emoji23][emoji23] Sent from my S10 PRO using Tapatalk
  3. Možda se ove godine promenilo da Irena ne ostavlja nešu da ga drugi vraćaju, kada ode po cigare i...recimo zaboravi na njega
  4. Meni je segment crossover-a u koji spadaju npr Captur, 500X i u koji ce sigurno spadati gore pomenuti podignuti Tipo HB (možda kojih par cm će biti duži zbog oblika gepeka i više prostora koji su slični HB-u) sa aspekta dobijeno - uloženo, preskup i neopravdan. Šta, auto malo dignut, neke fensi plastike (napominjem plastike, nije to lim ili ne daj bože neki drugi bolji materijal), malo viši klirens (2-4cm) i toEto, da bude opravdano za 5K eura u odnosu na isti takav auto u normalnoj varijanti ? Sa druge strane, mislim da će i taj Tipo crossover isto biti skučen unutra, pogotovu što će platforma možda biti ista sa već navedenim modifikacijama. Jedini plus u odnosu na pomenuti Captur i 500X će biti veći gepek, a i to se treba naplatiti. Ne deluje mi izdužen u visinu kao npr 500L Cross, da bi se dobilo nešto mesta u odnosu bočni stub-glava vozača, a i bio bi kockast kao i on. Daj bre nek izbace neki Tipo Sport, 2,0Mjet unutra ili novog naslednika Brava i Crome, a mogli bi i neki novi Punto (aka narodni auto) da izbace, neka marketingu daju više značaja...zahebavaju se sa glupostima i unapred preskupim delom zasićenog tržišta.
  5. Nekako mi se u najavi čini preskup. Iskreno. Gledajući Tipa limo verziju kao najjeftiniju, ovaj dignuti Tipo HB mi deluje skuplje bar 2-4K eura. Paravan će biti ako sa dizelom budu cenovno nedostižni za normalnog smrtnika, aka najveću grupu ljudi, a totalno razočarenje će biti u ponudi najslabiji benz takođe iz Tipa.
  6. Jesu li radili i modifikaciju da se može pomerati ili samo zamenili ?
  7. Ja lično ne znam ni da li bi primetio razliku na kolima između premium brenda i mid range koji trenutno imam. Sa svojim stilom vožnje - sigurno ne. Možda bi se odrazilo na trošenje iste (sirovinski sastav) i eventualno izdržljivost (kvalitet izrade), ali i to bi bilo pitanje, obzirom da gume menjam na vremenski period do 5g (po trenutnoj godišnjoj kilometraži), bilo da može još gurati ili ne. Suludo zvuči, a negde ranije sam pomenuo, da se razlika između visoke klase trkačke gume za bicikl, koja po komadu košta kao mid-range do premium segmenta gume u dimenziji na mojim kolima (205/55/16), i budget segmenta cenovno oko 3-4 crvene (aka rang nekog Nexena low budgeta gume za kola) je zaista ogromna...tu jedino uspem da vidim koliko se zaista u istim uslovima uštedi na smesi, otporu kotrljanja i "držanja" na asfaltu i to u realnim uslovima pedalanja, aka potrošnje W/km. Istina, porediti ovako nešto sa automobilskim segmentom možda nema neke svrhe, ali princip je isti - smesa gume, kvalitet proizvoda, njegove karakteristike po testovima govore svoje. Sigurno je tako i sa automobilskim gumama...jbg kad vidim energetsku klasu gume D/E, mogu misliti kakva je što se tiče same smese ili karakteristika..da li to i kada se naduva da valja izigrava žvaku po vrelom asfaltu ? (zimske gume isključujem iz ovoga, smesa je sa razlogom drugačija). Možda ne bi ni sa low - budget (pod uslovom da postoji viši segment low-budget-a, odnosno podele u okviru samog segmenta) ako bi finansijski morao da gledam takvu gumu, dok plastikanere svi znamo kako se ponašaju po kočenju, vlažnom kolovozu, zimi da ne pričamo te tako nešto staviti na auto je, bilo kome normalnom, van pameti.
  8. Ne cima. Ja ih imam na Bravu zute H11 (i zute i narandzaste, dal stavio halogenu zutu ~3000K ili narandzastu led - 2300K). Jedino vratim pred tehnicki halogene zute, cisto da mi glava bude mirna, ako imam namontirane led. Sent from my S10 PRO using Tapatalk
  9. Prvo mislio Debeljaca, jer i tamo ima dignut vetropark, a i sledece mi je radiliste [emoji854]
  10. Meni potrosnja ovih dana 15+L po ravnom dok se navikavamo na auto... Ni danas ne smem ni da proveravam, devojka ce da vozi Kosutnjak [emoji29] Racunam, ako jos ovaj prda upali DPF, ima realna da skoci na +35L [emoji32] Sent from my S10 PRO using Tapatalk
  11. Našlo se vremena za malo osvežavanje plastika i to: pragovi (vozač & suvozač, putnički deo), donji deo centralnih stubova (crni delovi), plastike pozadi kod putnika i to nastavak praga pa uz zadnju klupu, deo između zadnje klupe i gepeka i deo u gepeku (L deo gde je svetlo gepeka i desni). Napomena da je rađeno na otvorenom i da mi je "sve dok je bolje nego što je bilo" za mene odlično. Plastike su bile fino izgrebane pa reših da sredim malo prefarbavanjem i zamaskiram te site ogrebotine. Da napomenem da je kod mene slikano kada sam radio desni deo vozila i da nisam skinuo plastike gepeka i gornji deo kod putnika jer nisam uspeo da odvijem šraf od pojasa, kako bi iste delove skinuo i nesmetano ofarbao (da, mora se odšrafiti, ali gedora je klonula dušom u tom pokušaju, dok je leva strana odrađena bez problema). Elem, počeo sam iz gepeka, gde je proces skidanja plastika kao u temi potraga za 12V instalacijom.. Jedini dodatak je što se plastike zadnjeg dela, tj držača police gepeka i nastavka plastika koja se proteže od gornjeg dela zadnjeg stuba do zadnje klupe razdvaja odvijanjem jednog šrafa koji se nalazi ispod ukrasnog poklopca koji je montiran na sigurnosnu "škljocku". Najbolje je početi ili iz gepeka ili kombinovano - prednji deo i zadnji deo (pragovi) kako bi se oslobodili šrafovi koji drže plastiku centralnog stuba u podu. Može i bez skidanja pragova, samo se podboči neki tanji šrafciger ispod praga i odvoji deo pragova najbliži tom centralnom elementu ali posle ćete se malo namučiti oko uglavljivanja istih... Ofc, nije nemoguće samo je malo hard way. Slike pokazuju karakteristična mesta šrafova i eventualno žabica. Slika 1 i 2 - zadnja polica i njeno šematsko skidanje: Lako se demontira. Savetujem da, ako ćete skidati plastike do pragova, odvrnete šraf zadnjeg pojasa (nalazi se kada dignete zadnju klupu), obavezni su za skidanje zadnjih elemenata plastika (police gepeka, gornjeg dela i donjeg dela kod klupe jer je šraf zašrafljen kroz plastiku zadnjeg navedenog dela). Slika 3 - Sraf ispod sigurnosne skljocke zadnjih sedišta: Slike 4 i 5 - Gornja plastika prema pragu zadnje klupe: Prstom sam označio mesto jedno teže pristupačnog šrafa, mora se bok sedalnog dela klupe podići i držati da bi se pristupilo. Treba krstasti šrafciger. Drugi šraf se vidi dole u podnožju pada plastike. Slika 6 - Prag zadnjeg dela kod putnika: Dobra (a mozda i losa) stvar je da je on na "čupanje", tj. nema šrafova. Njegov početni i krajnji deo prekrivaju šrafove elemenata sa slike 4 i 5 i slike 7 i 8 - tj. centralne konzole. Čupajte pažljivo i pazite na žabice. Vraćanje je na udaraljku. Slike 7 i 8 - demontaza obloge B stuba: Osim šrafova dole koji su prekriveni pragovima od napred i pozadi, imaju 2 šrafa skroz gore ispod belog dela kod pojasa. Beli deo kod pojasa gde piše "airbag" se lako može samo odozdo skinuti nekim uskim šrafcigerom i razdvojiti dovoljno da se zavuče gedora 7mm i skinu šrafovi koji drže tu plastiku gore. Moj savet - istovremeno isprskajte i zatezače pojasa kada već te plastike skidate, da bi se obezbedilo lakše vraćanje istih pri skidanju nakon vožnje. Prstom sam pokazao na tiplove, ima ih 4 komada. Skidanje crnog dela je malo pipljivo zbog gume preko njih. Pri vraćanji nemojte gubiti vreme što je guma preko plastike. Pritiskom plastike ka unutra lako guma ide preko plastike tako da je taj metod vraćanja gume jednostavan. Slika 9 ,10, 11,12 i 13 - centralni prag: Kod vozača se mora skidati poluga za dizanje haube i ima 2 šrafa (jedan kod poluge, drugi je niže). Inače prag je na čupanje isto kao i prag kod zadnje klupe. Na ovaj način možete da jurite i instalaciju kroz auto. Kad sklapate, prvo montirate B stub, zbog šrafova. Ostalo ide lako. Bonus - skidanje plastike centralnog stuba ventilacije kod Bravo-a bez naslona (možda je ista i sa onima koji imaju naslon). Slika 14 - Odvajanje plastike je sa tankim šrafcigerom, lako se odvaja. Iza njega su sajle menjača, koje isto možete podmazati: Ko ima usisivač pri ruci, biće mu od koristi, ja sam izbacio svega i svačega, posebno iz centralnih stubova. Neka admini, ako mogu, dodaju slike ispod naziva slika, ja nisam uspeo Premda mislim da će se ljudi snaći.
  12. https://www.polovniautomobili.com/felne-ratkapne/16256931/aluminijumske-felne-fiat-18-4-x-98 Ko hoce obucu za deMbelog....
  13. Koliko god ti je taj majstor QL lik, mozda ne bi bilo lose da podjes kod nekog krstenog u blizini, koji ce ti i resiti problem. Ako so iz BG - Goran na Altini. Sent from my S10 PRO using Tapatalk

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...