Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada

ISV_01

Members
  • Content count

    611
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

ISV_01 last won the day on July 29

ISV_01 had the most liked content!

About ISV_01

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 02/06/87

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    NBG
  • Interests
    Biciklizam, putovanja, poljoprivreda i oko baste.

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Nuova Bravo 1.9 mjtd 8v 120ks

Recent Profile Visitors

381 profile views
  1. 147 mislim da bi tebi u ovom slucaju kao jeftiniji a 'moz se naci dobar' polovnjak sa starim dobrim 1.9 agregatima vrsio posao. Ima ih dosta i to je prednost sa aspekta delova a lose jer treba da ubodes dobar i odrzavan komad. 159 je takodje super opcija. Kada sam uzimao kola, ona je bila u opticaju ali je otpala zbog (nekom glupost nekom ne) odrzavanja skuplje karoserije i samih delova jer sam prelazio sa 1.3 mjet punta na nesto vece ali jako obazrivo zbog finansijske situacije i gledanje odrzavanja na duze staze. I tako uzeh Brava, koji je moderniji stilo sa dosta slicne mehanike i delova i 'nezanimljivim' motorom. Ko je video moj auto zna da je skoro pa 'klot' al ima sta meni treba i primerak je dobar. Mislim da mozes uzeti i 159 limo/Brava pre FL i da ubodes dobar komad takodje. U odnosu na tvoj Stilo, u koji si na zalost stukao tone zivaca i love, delovi bi skoro isto pasovali a imao bi veci/jaci/moderniji auto. Neko spomene francuze, ja bi ti preporucio 1.5 dci neki auto da gledas, iz iskustva samog motora sluzbena Dacia Stepway koju sada vozim na teren (a teren su beznadja, njive, suva recna korita i generalno sve gde bi Niva/Defender/L200 dominirao a ne ova kantica crvene boje) je ubila 250K i nista joj nije (aspekt motor) kroz redovno odrzavanje. Auto kao auto ti ne bi preporucio iz vise razloga, ali motor je odlican iz bar mog iskustva. Ne znam kakve su cene Laguna III / Megana III ali su dobri auti. Uvek je teze sa konja na magarca, posebno kada stuces svega u auto koji moze biti (a uglavnom i jeste) rupa bez dna. Bez uvrede, da sam imao auto slican tvoj i da je imao toliko kvarova dijagnostifikovanih, leteo bi iste sekunde na oglas, makar za 500e samo da me mane daljih troskova i trazio nesto drugo. Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk
  2. Aftermarket navigacije

    @novajlija25 Sa druge strane, imas na kupujem prodajem tonu Garmina (ako se striktno vezujes za marku) da se prodaju, osim ako si lud da InfoTeam-u das brdo neopravdane love. Uzmi neku u koju mozes ubaciti iGo ili sto se Garmina tice, sa oznakom LM(LMT) gde je oznaka LM - lifetime maps a T - traffic (premda vecina koji prodaju gps navikacije preko oglasa nemaju taj dodatni posebni kablic koji ide uz uredjaj, pa je cesto T neupotrebljiv). Sa lifetime maps ti imas dozivotne mape, jedina limitacija je kapacitet externe memorije (ili interne kako u kojoj) na osnovu koje moze uredjaj da ti prati nove mape (cesto su update-i cele EU oko 8GB za Garmina). Ja imam nuwi 2595 i sljaka kao prvog dana kada sam je uzeo u Technomarket-u u Minhenu za 120E a ovde je kostala 45+ iljada u radnji...pa ti vidi sta ti je najbolje i najjeftinije.
  3. Funny photos

    Stilssat (okretnica 95 nbg)
  4. @neshaoct Evo, neka, sutra me prozivaj kod intera da ceo autoput cuje i da mi se smeje briga me Kupicu ratkapne sto lice
  5. @Danilo1 Ista ona stakla koja si ti ubacivao ? Antena ?? Paaa...zar antena nije u krovu ? Neslušajte ga, trebaju mu pare za limarske radove Mnogo je brate ovaj crn..mnogo za moj ukus. Auto crn, enterijer crn, stakla crna, prdež iz auspuha crn i dodatno crn kad DPF radi...preterano bre
  6. SKF, INA, DAYCO, Contitech (kod njega umeju da kaisevi skripe, posle koliko i kada ne znam ali je dobar)
  7. Ta plastika vredi po kile zlata Ionako si još davno ostavio mere/dimenzije za istu da se može napraviti u uKradi sam Bogami ih ima sve masovnije na ulicama, premda ih i dalje ima sa starijom 1,9 motorizacijom koliko sam bar ja video.
  8. Nema tempomat premda se ugrađuje za cca 25-30E drugom ručicom od AR 147/Stila/Nuova Bravo, a mene interesuje šta je ovo na šoferšajbni ? @Mico Drugi krug je oštećenje plastike kod ručne, ali to je čest problem.
  9. Što se tiče moje problematike vezane za pakne + diskove - neće se skoro menjati, osim što će disk ići kod majstora kada dođe vreme za mali servis pa ćemo videti odluku o obradi/zameni istih. Pakne (P/Z) nisam zagledao čije su, dobro leže, ravnomerno troše disk i imaju mesa i ha haj...verovatno za narednih par godina. Ostaje je još da popravim žice iskidanog senzora istrošenosti pakni koji nigde ne prijavljuje grešku pa da ima šta za prijaviti i da sam sebi napravim zanimaciju.
  10. @Markiks To je problem sigurno vezan sa smesom. Treba do plinadzije da odes da vidi podesenu smesu za gas kakva je. Dodatno, videti u kom su stanju filteri za plin i valja li ih menjati (mozes i sam neke). Svakako evo cela tema pa prelistaj, ima brdo pitanja i odgovora a problem slican tvom ces sigurno i naci. PS, koristi pretragu foruma, mnogo korisna stvar [emoji6] Link: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/44237-fiat-punto-12-8v16v-problem-pri-davanju-gasatrokiranjeseckanje/
  11. Nesto kontam da je to kod prednjeg tocka a moze da bude plasticna zastita kod maglenki sto je kod krila blatobrana, ako se na to misli. Benzinci nemaju suspleh jer se vise greju, dok je isti kod dizela must-have. Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk
  12. Dobro dobro sefe@totti pitam jer to radim mehanicki pa cisto da proverim jel sam pokupio nesto 'losih' navika u voznji..
  13. Jel to za kvacilo mit ili zaista treba ? (Sry za off) [emoji848]
  14. Mmmm, nisam siguran da je ovo dobra opcija, prvenstveno mislim na ulje koje je davno otvoreno i sipano. Ofc, zavisno od %-tualnog učešća istog u ukupnoj smesi može biti zanemarljivo, ali sama svojstva ulja se gube što kroz vreme (degradacija) a posebno ako je flaša davno otvorena gde mislim da ima veze sa oksidativnim vrednostima i %-tualnom sadržaju vlage/vode. Dodatno što je upitno kakav je kvalitet Nisotec ulja u odnosu na neka iole poznatija sa svih aspekata. Možda mi i mišljenje nije na mestu obzirom da ulja današnjice su sigurno bolja i otpornija na stajanje (hemijsko-fizička svojstva), vremenske uslove (vlaga/temperatura) i slično jer nisam te struke ali opet mi logika nekako pali crvenu lampicu.... Ne znam druže za tebe, ali ja se lično ne bi usudio da tako nešto uradim iz N+1 razloga. Sveže ulje je sveže ulje, pa makar bilo isto ili najpribližnija mešavina (isto dosipano ili bar približna gradacija i osobine sličnog ulja).
×