Jump to content
FAS Euroauto Goran

ISV_01

Members
  • Content Count

    1657
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

ISV_01 last won the day on March 7

ISV_01 had the most liked content!

About ISV_01

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 02/06/1987

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    NBG
  • Interests
    Biciklizam, putovanja, poljoprivreda i oko baste.

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Nuova Bravo 1.9 mjtd 8v 120ks

Recent Profile Visitors

822 profile views
  1. Gledaj aluminijumske brate moj, inace ako predstavis tvoj auto ovde sa celicanama, obro si zelen bostan.. Makar bile i 15tice, to ce prezaliti, al hard steel nece nikako Il gledaj neke malo ruznije ratkapne, rang mojih, da ti ih ne cape.
  2. Tucanik i dalje. Bilo puno kada smo bili, lep je pogled ali nismo se zadrzavali ...unutra puno ko oko, terasa isto. Sent from my S10 PRO using Tapatalk
  3. EVO je ipak stilski napredniji od GP i to je ok sto se opredelio za njega i Brava. Ali ako ce Brava da aka non stop po gradu, neka i racuna na finu potrosnju kod starijih 1.9 blokova i, ako se opredeli, 2.0mjet. Tjet mislim da lakse podnosi grad i sigirno manje problema sa DPFom, za koji verujem da ce ti vecina reci da gasis i vadis, kao sto bi te savetovali za gasenje i blokiranje EGRa (kod 2.0mjet malo zeznutije). Bravo je komforniji, veci gepek i to pozamasno, pozadi ce biti mesta iza tebe...ako ne lezis dok vozis, sto ce u EVO-u biti vise izrazeno jer je manji auto. Taj motor sto si naveo u GP 1.2 60ks je onaj maltene osnovni od A do B i to je to. Imas bolji izbor motorizacije pa gledaj bar nesto sto ce moci tebe i neku druzinu da izvuce uzbrdo a da te ne zezaju da izadju i poguraju... mislim da ti to ne treba. Isto vazi za Brava..120ks bare minimum bilo 1.9/1.6mjet ili turbo benzinac. Sve ispod je djene djene. Ceni svoj novac, uzmi nesto da valja i u cemu ces da uzivas, a ne samo da bi kupio i... eto.
  4. Znam da ima i sport sa Grandea ali sam vidjao i za Brava slicne OEM 17tice i na njih sam mislio, mislim da imaju neki krakic u sredini. GP znam da je suprotan od OEM i ne gledam ih.16tice zrakaste... sa po jednu straftu? Ne dopadaju mi se, nekako su mi obicne. Moze i 16tice kao ove od 18 o kojima smo kolega i ja diskutovali, svidja mi se dizajn, a dimenzija koja naleti. Ce vidimo, pratim trziste.
  5. On predložio - može 6b. Kako - ne me interesuje ako će da šljaka kao podmazano i biti 100% sigurno
  6. Joj nemojte, ču se rasplačem Ima još toga da se uči i čita....plašim se da, ako ikada budem kupovao nov auto, izbace iz salona jer ne mogu da me upute u nešto što nije istina
  7. 1,9 8V 120ks nema 6b, samo 150ks ima. Imam ponudu od mog majstora da ubaci menjač C530 6b u ful stanju, a obzirom da sam stavio celu garnituru kvačila i zamajac, ne bi imao problema, samo da uparim sa tempomatom. Ne bi bio problem ni da su froncle od guma, svakako bi čekao neko vreme pa bi im uzeo all season.
  8. Nije ništa strašno, to po obodima nije problem za vožnju osim ako nije baš odvaljeno od života. Inače su pristojne i sa cenom za jedne 18ce. Više bih voleo kada bi našao takve 17" ili Dynamic 17ce sa Y izgledom, one sport dvobojne mi se nešto ne sviđaju. No polako, razmišljam i o ubacivanju C530 6b za te iste pare...
  9. Znam da je bilo ali... Sent from my S10 PRO using Tapatalk
  10. Sveži Dr - Mr - Sc iz optike i reglaže @horvat i @dekirs mogu napisati naučnu studiju na temu "Odnosi učinkovitosti i pravilnog odabira između Hunter-a, klasične balanserke i specijalizovanih softvera i mašina u svrhu regulisanja trapa kod Alfe"
  11. @andreja.micovic Sigurno. Inače, te felge su sa Brava koji taj plac prodaje i verovatno idu uz njega (predzadnja slika) Bravo sport A felge su... felge Il će nas neko zezne da kupi Brava i dobije felne Ja samo pratim šta sve leeeepo ima
  12. Neka ti njegova najčešća namena bude reper: ako je samo grad, lično bih pre gledao EVO jer je malo manji i izbor motorizacije je zahvalniji za grad. Ima ih u dobro napucanoj opremi za cenovni rang koji gledaš, što se može reći i za Bravo kada malo probereš po oglasima. Dobro je što planiraš sa strane dodatni novac za inicijalne troškove (minimum veliki i mali servis + registracija ako uzimaš sa placa). EVO je možda za nijansu pregledniji u odnosu na Bravo koji je dosta zaobljen i zadnji senzori za parking su mu must have. Najbolje da odeš i sedneš u par komada, što EVO što Bravo, najbolje će ti se kazati i veličina prostora, iskorišćenost, prtljažnik i prostora na zadnjoj klupi. Stilski su oba auta odlična, mada blagu prednost dajem EVO samo zbog zadnjih štopaljki koje su led. PS - Ako nećeš 2x da kalkulišeš prilikom obilaženja, bilo sam ili pun, nemoj uzimati 1,4 16v atmo benzinac u Bravu. Slab motor i težak auto, završava posao ali nije to to. Imaš tema o uljima, tehnički deo sa najčešćim problemima kod oba auta, pa baci pogled. Pregršt informacija i premalo vremena

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...