Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada

ISV_01

Members
  • Content count

    765
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

ISV_01 last won the day on July 29

ISV_01 had the most liked content!

About ISV_01

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 02/06/87

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    NBG
  • Interests
    Biciklizam, putovanja, poljoprivreda i oko baste.

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Nuova Bravo 1.9 mjtd 8v 120ks

Recent Profile Visitors

443 profile views
  1. Sijalica gore znaci da je crkla neka sijalica od: -mozda migavca -zadnje grupe svetla -maglenka (nisam siguran ima li indikaciju) -rikverc svetlo (takodje nisam siguran za indikaciju) -svetlo/a tablice (vrlo cesto hoce da prijavi, pa njih prve proveri) Bravo nema indikacije pregorelih sijalica kratkog/oborenog i dugog svetla kao ni prednjih maglenki, za nappred migavce mislim da ima. E sad ovo ispisano na bordu ne znam sta je iskreno...
  2. @andreja.micovic Ako je kao i kod Brava na displeju, bogami ja nisam našao foru da ugasim u meniju. Dobro je sve dok ne krene da mi bipka u ritmu Đingl Bel Đingl Bel... @xalexas Lepa cifra za Deltu TT, pogotovu za diskove. Da li je to sa OEM delovima ili nekih određenih proizvođača ?
  3. Za Jurid kazu ok, a ovaj drugi nemrem reci ista.
  4. Sa 1.9 je sigurno razlicit jer je jaci motor, u najmanju ruku zbog 'zvona' kako ga nazva, a sigurno zbog zamajca, lamele i drugog. Mozda koncepcijski jesu isti (ako uporedjujes iste motore sa razlicitim menjacima tipa M20/M32) ali sa veceg agregata mora sigurno biti robusniji u necemu. Mozda i ja gresim, no ajd da vidim imenjaka sta on kaze, g-din pola ePer, pola Bravo @Ivan
  5. Uplaćene članarine

    Jeli, moze li se uplatiti pretplata?
  6. Meni se desilo jednom da nije imao radnu temperaturu (~3/4) i da je pokrenuo dpf. Doduse plavicast bio jer se zagrejao iole, al da li je beli mozda i od kondenza... Imaj u vidu da je i hladnije vreme i da ce normalno da purnja belo u nekom momentu sa/bez regeneracije jerbo tako ide dok ne postigne visu temperaturu. To sto je kolega dao malo salu na volju nije bas ni za takav nastup, al deder ako treba da gatamo da li je i sa cime je pojava belog dima povezana, moze da bude minimalno od broja stvari navedenih. Vidi da li je agregat mastan (posebno kod vodene pumpe, dihtunzi okolo, ima li fleka neka...) jer ako gubi ulje a svuda okolo suvo, onda motor guta isto. Koliko ne znamo, a i da li ostecene karike uticu na snagu - da, zavisno od ostecenja. Da su kaput 1/1, ti bi druze imao takmicenje sa Tamicem u kojem bi mozda i pobedio, a ako je tek zacelo, neces toliko primetiti u startu.
  7. P: Fiat Bravo Sport mjet 150ks

    Pa to sa felnama deluje obecavajuce odakle da se pocne Nego, jel ima traznje za najulickanikim Bravom?
  8. Hvala puno za info, ovih dana bice zvanja i posecivanja
  9. @toma ks Hvala za info. A gde se moze naci isti?
  10. PS Delove uzeh u BeoCar, ne zato sto sam velik fan, vec sto su mi usput sa posla... Od kada su mi AP Sport izmestili iz blokova, defakto mi je Kit komerc kod Arene i Beocar (isto tu i kod ImmoNemmo centra) jedini bolje snabdeveni. Ovako cenovno: Reket: 3970/kom Stabilizatori: 940/kom (x2) Kugla: 1750/kom Dihtung: 1320/kom @MS PK Video sam u temi da se 'malo' zale na tvrocu istog. Istina, Bravo ima gredu pa se i oseti u voznji..jedino nisam siguran za te Lemforder u nabavci (BeoCar ih nema, Euroauto ako im je azuran sistem, nemaju isto, Kit nisam ni video jer s***m im se u sajt), a original sam i nalazio, u AP Sportu sam video da isti ima, mislim da je oko 2200 komad.
  11. Malo smo prosili asortiman pred mali servis. Iskoristivsi akciju za besplatan pregled, zakazah u Bogunovicu da pretresu 'bumbavog', poseban naglasak na trap. Rezime, donji nosac motora 'reket' los, za zamenu, luft u kugli desne viljuske, leva ima luft u silen bloku., dok je sve ostalo ok, sa potrebom za odmascivanjem motora i menjaca (da, curi malo na dihtungu, uzet za zamenu kad i mali servis). Shodno tome, malo se pustili u shoping.. Fiat oridjinale reket uzet, Novak bi pozavideo , kugla i dodatno mu pazario stabilizatore., kad ga vec dizu uvis nek bude za sve pare Sto se silena tice, citao sam dosta temu o istima za ugradnju u Stila, pa mislim da mi se Inbaco smesi da posetim. Sto se tice cenovnog ranga, zadnji su im oko 6.800, prednji slicno, suma sumarum svi za 12.600 Napred bi (kako mi je receno) stavili Delphi, a pozadi ugradjuju od tvrde gume, za koje forumske kolege nemaju za sad zamerki. Ostaje mi da vidim da li cu samo taj silen sredjivati ili cu se baciti na ceo trap...
  12. @Remedy Konkretno na koju plastiku mislis? Ova donja zastita motora tkz 'suspleh' je u 99% pod obavezno kod dizela. To je zastita celog motora odozdo (od patosa) auta, a ako je neka posebna manja plastika, to ne znam. Mozda mislis na poklopac motora?
  13. Devojka i ja smo bas imali polemike oko toga. Naime, izgleda do isteka probne ne bi smeo sam da vozi auto jaci od 80kW (cl. 182 zakona o saobracaju), ali moze da vozi auto samo u prisustvu osobe koja ima vozacku min 5g. E sad, ono sto je dodatno apsurdno je to, da kad napuni 18tj punoletstvo, moze upravljati iznad 80kW ukoliko je sa njom clan porodice (a neko drugi koji ispunjava gore navedene uslove). Ako mene pitas, totalno idiotski, jer ako bukvalno tumacimo, prvo moze sa bilo kim da vozi do 18g, a posle obavezno clan porodice, dok se nigde ne spominje sta ako je neko na studijama, daleko od svojih, matorce nema (pupu daleko bilo) i najbolje od svega, sta da radi neko ko polozi sa npr 30+ godina... Mi smo dobili odgovor od instruktora voznje da, uglavnom ne zaustavljaju aute koji bas ne strce izgledom da imaju preko 80kW... Mi cemo tako da probamo jer da bas cimam njene matorce od 70+godina da se vozikaju sa njom iz centra grada je totalni apsurd. A sto se tice 'clana porodice', ako nas uhvate, slobodno im je da dokazu da li sam joj vanbracni drug ili ne....
  14. Ima tu istine i doslovno se pronalazim u dosta postova iza. Je, ponekad 'kupujem' kola, malo preko AutoScout, malo polovni automobili, malo drugi sajtovi ali parametri su mi uglavnom, kako ih i Dule i McSteel deklarisu, do neke sume od 150-200 iljada... Za godista vec 8-10g stara. Osratak parametara ne bih navodio, za temu su irelevantne. Istina je da se van auti vise voze, duze po godisnjem nivou i iskreno i sam znam da je nerealno (nije nemoguce ali su sanse zaista male) da se nadje auto 8-10g star do kilometraze do 150 iljada. Mogu ofc, ali cenovno su vise od onog sto izaberem kao parametar, a to je cca 5 iljadarki. I da se isti nadje, upitan je iznos inicijalnog ulaganja u isti, jer ako je zaista tip top auto, u tom cenovnom rangu, on je vec prodat ili su nekom hitne pare iz raznih razloga. Lepo kaze i McSteel i Dule... Sto onda gledam km za tako starije aute tog godista.. Ima psiholoskog efekta, bar kod mene. Nekako to u pretrazi biram. Necu ulaziti u dublju polemiku da li je ta km na autu koja se prodaje preko prava, lazna, menjana ili ce se tek menjati, stanju auta i ostalo, saml navodim prethodnu cinjenicu. Da sam kupio ganc nov auto, po nekoj statistici unazad par godina koliko prelazim, kroz 10g bi on presao oko 90-120 iljada.. Postavlja se pitanje koliko bi zaista ljudi verovalo toj cifri i za koliko bi isti auto mogao prodati (ako hipoteticki uzmem da ga odrzavam i cuvam kao sada Brava) u moru drugih slicnih/istih polovnjaka sa slicnom/spustenom kilometrazom. Cena trzista diktira ofc ali citajuci sve postove, pa i iz svog ugla kada bih takav auto video, veoma bi bilo upitno i neophodno proveriti, al sad da mu ja npr spustim kilkmetrazu sa tih vec navedenih na tipa 80-100 da bi zaradio 100-200e vise je veoma nerealno.
×