-
Content Count
339 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
Nuova Delta last won the day on January 28 2022
Nuova Delta had the most liked content!
About Nuova Delta
-
Rank
Regolari
- Birthday 09/18/1998
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Beograd
-
Interests
Classic cars, TV Series, Mountains, Music, Film photography
Previous Fields
-
Garage
1998. Peugeot 406 2.0 HDi 90ks, 2005. Fiat Stilo 1.9 JTD 80ks, 2009. Lancia Nuova Delta 1.9 Multijet 190ks, 2001. Saab 9-3 2.0 Turbo Aero 205ks, 2001. Toyota Yaris 1.3 VVT-i 86ks, 2005. Citroen C5 2.0 HDi 136ks, 2007. Citroen C6 2.2 HDi 170ks, 2009. Citroen C5 2.0 HDi 136ks, 1997. Citroen XM 2.5 Turbo D 129ks, 2006. Peugeot 207 1.4 HDi 70ks, 2007. Citroen C5 2.2 HDi 170ks, 1988. Citroen CX 2.5 GTi 138ks, 2004. Citroen C5 2.0 HDi 110ks
-
Sumnjam na dihtunge usisne grane, juce sam probao da naprskam sprej na ta mesta kad obrtaji opadnu i desilo se to da nakon prskanja spreja u tom trenutku obrtaji narastu na normalu, sto ce reci da tu ima "curenja vazduha". A ima mi i neke logike da kad je hladno gumice se malo skupe i "curi vazduh".. Kad su radjeni servisi i menjane svecice pitao sam bas majstora u kom su stanju te gumice, rece mi u odlicnom, ali vise ne verujem nikome
-
horvat reacted to a post in a topic: Jaguar S Type 2.5 V6
-
Identicno se ponasa
-
Ma motor ko motor, Porseov propali koncept koji je kupio Ford, apsolutna klasika, nikakve nauke nema u odnosu na neki drugi npr. 2.0 benzin 4 cilindra Hvala u svakom slucaju, pokusacu jos negde sa dijagnostikom...
-
Dijagnostika "mog majstora" cak i ne vidi S Type sa 2.5 motorom, svecice su menjane, Bosch platinum su stavljene, kao i naravno svi filteri, kais itd. itd. Po YT i Google sam istrazivao ovu pojavu, nasao sam moguce uzroke, medjutim kod svih primera se taj restricted performance (pise mi na tabli u trenutku kad se upali check, ali ne upada u sejf mod u voznji) upali i auto bukvalno upada u sejf mod u toku voznje prilikom dodavanja gasa npr., svaki pojesinacni primer koji sam nasao nema veze sa mojim... Kod mene kao da je neki bag koji ne uzrokuje nikakav simptom..
-
Nuova Delta reacted to a post in a topic: Jaguar S Type 2.5 V6
-
Verujem da je nekakva budalastina u principu, bas nema nikakvih simptoma, ali psihicki me iritira i ne da mira, za dijagnostiku moram ovlasceni da zakazujem, ne znam ko drugi ima originalnu dijagnostiku za Jaguara
-
Nuova Delta reacted to a post in a topic: Jaguar S Type 2.5 V6
-
@OMP Da je nesto sa gorivom zar ne bi pokazivao bar neki simptom, recimo u voznji kad krenem nakon opisane situacije
-
Treba mala pomoc oko Jaguara, kako bih resio, hajmo reci problem. Na prvom paljenju, kada je napolju hladno, auto radi neravnomerno, evo recimo ovako: upalim ga, radi 5-10 sekundi na oko 1.200 obrtaja i odrzava to (normala da kazemo) i onda opadne i varira od oko 500 do 800, u tom slucaju motor kao da se gusi/muci i grubo radi i pojavi se Check lampica. E sad, ima nekih zanimljivosti koje ne mogu da objasnim, pod spomenutim hladnim vremenom napolju bukvalno mislim na 5 stepeni ili nize, bukvalno je to granica, ako je napolju 6-7 stepeni nista od ovoga se ne desava, koliko god cudno zvucalo... Dalje, spomenuta Check lampica se nekad ugasi odma prilikom kretanja u voznju, nekad se zadrzi par sati, nekad jedan dan, nekad dva dana, ali nikad ne ostaje vecno da svetli, pritom se apsolutno nista ne desava negativno poput manjka snage, safe moda i sl., auto se potpuno normalno vozi u svim uslovima. Moram takodje da napomenem da problema sa paljenjem nema, koliko god napolju bilo toplo ili hladno, bilo 1. ili 101. paljenje uvek pali podjednako dobro, sto bi nas narod rekao "na pola kljuca". Ja sumnjam na klapnu gasa (ociscena prilikom servisa)...ako neko ima neku drugu ideju neka predlozi. Takodje ociscen i MAF senzor.
-
Reacher Gilt reacted to a post in a topic: Jaguar S Type 2.5 V6
-
shuxx reacted to a post in a topic: Jaguar S Type 2.5 V6
-
horvat reacted to a post in a topic: Jaguar S Type 2.5 V6
-
nemanja84bg reacted to a post in a topic: Jaguar S Type 2.5 V6
-
Bingodalton reacted to a post in a topic: Jaguar S Type 2.5 V6
-
Zan Batist reacted to a post in a topic: Jaguar S Type 2.5 V6
-
Grafit reacted to a post in a topic: Jaguar S Type 2.5 V6
-
Srecna Nova Godina svima, ko obelezava i Bozic naravno ! Nisam dugo pisao nista vezano za Jaguara, da budem iskren i nemam sta odredjeno. Aparat: Vivo X90 Pro telefon :D
-
Grafit reacted to a post in a topic: Jaguar S Type 2.5 V6
-
Kazna je za prekoracenje brzine, radar snimio, jos letos...
-
@Grafit Hvala za info, pretpostavljam da je tako nesto, ovo mi je.u principu obavestenje da odem po samu kaznu, ali me iritira sto je sve nekako misteriozno
-
Nuova Delta reacted to a post in a topic: Jaguar S Type 2.5 V6
-
Jel neko zna sta je ovo ? Provericu sutra u svakom slucaju, ali me bas zanima dal je neko nekad dobijao slicno obavestenje
-
shuxx reacted to a post in a topic: Jaguar S Type 2.5 V6
-
@Bingodalton Znam da cena nije bas kao neki jeftiniji auto, ali mi delovalo malo mnogo, pa reko da se raspitam
-
Nuova Delta reacted to a post in a topic: Jaguar S Type 2.5 V6
-
@Bingodalton Nisam sve vreme, pa ne zmam tacno
-
@Bingodalton 16.000 din. su me kostala oba ramena, vadjenje je bilo doduse jako tesko jer je sve zapeklo, a i sam trap jeste malo komplikovaniji...ali sta znam... Pa bih zato voleo da imam jos neki primer iz prve ruke, neko ko je radio to skoro
-
@Zan Batist Jer je Bixenon, da.. Ja sam recimo imao jedan C5 sa obicnim Xenonima i takodje nije imao prskalice, dok C6 sa Bixenonima je imao prskalice za farove, koje su se palile kad i prskalice za soferku
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".