Jump to content
FAS Euroauto Goran

Nuova Delta

Members
  • Content Count

    138
  • Joined

  • Last visited

About Nuova Delta

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 09/18/1998

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd
  • Interests
    Classic cars, TV Series, Mountains, Music, Film photography

Previous Fields

  • Garage
    Citroen C5 Hydroactive, Lancia Delta 1.9 TwinTurbo, Saab 9-3 2.0T Aero, Fiat Stilo 1.9 JTD

Recent Profile Visitors

511 profile views
  1. @MS PK Uh, da sam mogao, sta bi sve bilo u dvoristu :D :D :D
  2. @PremieRacing Na kraju cu da se poboljsam sa C6
  3. @vagenovac Ma nije problem nikakav, nije bas da mnogo zurim Najbolju poziciju za volanom sam imao u Saabu, najtisi enterijer u Delti (cini mi se) itd itd, ali kod Citrusa svidela mi se ideja da ne moram da usporim preko lezecih, nakon sto sam u pocetku par puta slucajno brze presao, pa sam iz tog razloga odvojio vesanje od ostalih, ajmo reci komponenti udobnosti.. Razmisljao sam ja i o S klasi, a iako nisam ljubitelj VW grupe, Phaeton mi se bas svidja, negde ljudi kazu da je najblizi Bentliju, pa cak i S klasa da mu pozavidi, e sad koliko je to tacno ja ne znam. Takvo neko oslanjanje auta mi je vazno jer, ma koliko to zvucalo razmazeno ili smesno, stvarno imam problem sa tim kad izadjem iz auta da me boli donji deo ledja, zato ciljam iskljucivo na toliku udobnost, sta cu, takav sam fabricki A i svakako mi se smucilo da na svakih 10 metera stanem i ubacim u prvu, da bih presao preko lezeceg, a tamo gde ih nema radim slalome zbog rupa, sve to zarad toga da mi ne ispadnu bubrezi, sto je bio slucaj sa autima koji imaju obicne federe..
  4. @vagenovac Trazim A6 3.0 TDI, CLS 350 CDI ili taj F10 535D/530D, svi nabrojani istih godina,iz iste generacije. Cipovi me ne zanimaju, prelazila bi se relativno mala godisnja kilometraza (drugo vozilo za duzi put), pa stoga udobnost je broj 1. Ne znam kako bi se uporedili ti automobili medjusobno, po pitanju pouzdanosti tih 3.0 motora, a neka logika mi govori da su i A6 i CLS udobniji od 5-ice, jer dolaze sa vazdusnim vesanjem (ispravi me ako gresim). Posle C5-ice sa hidraulikom nekako mi je osetna razlika u odnosu na standardne federe, ali ne znam kako stoje stvari sa vazdusnim.. Od vazdusnog vesanja vozio sam kamion
  5. Cao, ljudi, vidim da je tema relativno aktuelna i dalje, zanima me, ako neko zna, kako su se pokazali N57 3.0D, varijanta sa 313ks, naravno mislim na taj motor u BMW-u F10 ? I koji tip vesanja ima taj F10 ? Voleo bih nekako da uporedim udobnost/vesanje sa hidropneumatskim, ali nazalost nemam gde i kako, a od interneta slaba vajda..
  6. @PremieRacing Na odmoru sam, pa bauljam nocu i mucim se vrlo bitnim temama kao sto je ova :D Slazem se za Juru, njega sam izostavio jer sam ciljao konkretno na Srbiju, ali da, genijalac je...bila mi je interesantna cak i recenzija o el. trotinetu koju je radio..
  7. Gledao malopre jednu nasu emisiju na YT, pa mi pade na pamet ova tema... Sta vi mislite o domacoj sceni na YT kad su u pitanju recenzije automobila? Moje licno zapazanje je da je katastrofalna! Nekako su mi "Petrolheads" ekipa najiritantniji, taman se ponadam da cu cuti nesto sto me zanima o nekom X autu, a sve sto cujem je Zokijevo: "Au, covece, ovo je fantasticno" i svaki auto mu je jedan od najdrazih i svaki je najbolji itd. itd. Hocu reci, previse banalne emisije, za srednjoskolce rekao bih. "TestAutomobila" mi je super, za razliku od ostalih covek isprica o prakticnosti auta, kvalitetu izrade enterijera, kratak utisak u voznji, a pritom sve mnogo duhovitije nego ovi prethodno spomenuti sa njihovim klinackim cerekanjem. "AutoAnaliza" mi je neka sredina izmedju prethodno spomenutih. "Testosteeron" je iritantan zbog prevelikog truda da bude "SAT", previse forsiranja ka nekoj profesionalnosti, a niti je novinar, niti neki vrsni poznavalac automobila. Mirko Rasic je po mom misljenju najbolji izbor, prica najkorisnije stvari i najpametjije stvari vezane za automehaniku, ali da, svestan sam da je covek mehanicar i samim tim koncept emisija mu nije isti, pa ne znam koliko je pametno da njega ubrojim. Ono sto ih sve do jednog povezuje jeste cuveni "CarVertical", ubise sa tim svi redom, a garantujem da niko od njih licno nije ni koristio taj sajt, jer je cisto gubljenje para i vremena, ali opet, sa druge strane, razumem i sponzorstva i zaradu.
  8. @neshtry Da, izgleda da su to jedine opcije.. Bas sam pokusao da nadjem neke informacije na internetu, medjutim slabo sta pise.
  9. Cao svima, imam pitanje u vezi sa uvozom auta iz inostranstva, konkretno iz Svajcarske ili Amerike.. Da li se auto, tek uvezen, moze kod nas registrovati ukoliko je, da kazemo, stariji od Euro3 norme, dakle automobili 70-ih i 80-ih godina proizvedeni ? Da li postoje mozda neke druge zackoljice u svemu tome ? U sustini svi korisni saveti ili preporuke bi dobrodosli !
  10. @Che Guevara Razumem te u potpunosti i slazem se da ce samo sediste, tj. sedenje na mekanim debelim presvlakama biti udobnije i lepse, ali sa takvim krucim vesanjem ako upadnes u rupu opet ces osetiti samu krutost automobila, tvrdocu, kako god..
  11. @Che Guevara Ja sam uz Citroena C5 dobio presvlake za prednja sedista, toboze punjena sa nekim sundjerom, verovao ili ne mekanije i lepse mi je bilo cim sam ih izbacio iz auta, a i enterijer mnogo lepse izgleda. Sigurno je na trzistu raznih modela i varijanti samih presvlaka, ali ako je tvrdo vesanje, mali medjuosovinski razmak, ti mozes i iz Citroena DS (tzv. ajkula) staviti sedista, auto ostaje tvrd, a da ne pricam o nekim tankim presvlakama.
  12. Taman da se javim u temu koju sam zapoceo, posle 4 meseca, kupite ljudi Citroen sa hidraulikom, namerno cete gadjati rupe Preko lezeceg uglavnom prelazim 30-40km/h, cujem samo "TUP TUP"
  13. Nuova Delta

    Fotografija

    @saledelagano Nije nista obradjeno, uvek se vidi razlika izmedju fake zrna i pravog zrna sa filma. Fotke su direktno sa filma, razvijene i skenirane i poslate na mejl. Naravno, ima jos dosta fotki, medjutim necu sve kaciti ovde. Aparat: Asahi Pentax Spotmatic SP Objektivi: Yashinon DS 50mm f1.7, Helios 44-2 Valdai, Pentacon 135mm f2.8 Filmovi: Cinestill 800 Tungsten, Ilford Delta 400, Ilford HP5 400, Agfa APX 400, Kodak TmaX 400
  14. @Ivan Da moj nesto "moderniji" 2.0 HDI potraje pola od ovoga bio bih prezadovoljan !
  15. Pozdrav, dobri ljudi, seo u ovaj auto i prvi put obratio paznju na kilometre, podsetilo me odma na mog starog Stila 1.9 JTD, a samim tim i na ovaj forum Evo fotke sata caletovog Pezoa 406,1998., 2.0HDI.. Prosle godine sat zakucao na ovoj KM, motor i dalje suv, pali na pola kljuca, sto bi rekli

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...