-
Content Count
354 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
Nuova Delta last won the day on January 28 2022
Nuova Delta had the most liked content!
About Nuova Delta
-
Rank
Regolari
- Birthday 09/18/1998
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Beograd
-
Interests
Classic cars, TV Series, Mountains, Music, Film photography
Previous Fields
-
Garage
1998. Peugeot 406 2.0 HDi 90ks, 2005. Fiat Stilo 1.9 JTD 80ks, 2009. Lancia Nuova Delta 1.9 Multijet 190ks, 2001. Saab 9-3 2.0 Turbo Aero 205ks, 2001. Toyota Yaris 1.3 VVT-i 86ks, 2005. Citroen C5 2.0 HDi 136ks, 2007. Citroen C6 2.2 HDi 170ks, 2009. Citroen C5 2.0 HDi 136ks, 1997. Citroen XM 2.5 Turbo D 129ks, 2006. Peugeot 207 1.4 HDi 70ks, 2007. Citroen C5 2.2 HDi 170ks, 1988. Citroen CX 2.5 GTi 138ks, 2004. Citroen C5 2.0 HDi 110ks
-
-
Iskreno ne znam, nisam ni nesto razmisljao mnogo o tome Ako bih ga i prodao mozda samo da sebi uzmem neki lep kabrio, to mi je uvek zelja bila
-
-
@Bogi021 Nema ga vise na oglasima, bio na relativno kratko, da vidim kakva je ponuda i potraznja, i izmenadio sam se da sam imao dosta ponuda za zamenu, a sve mi nudjeni dizeli :D Evo da se pohvalim, nisam hteo ranije dok sve ne zavrsim, gotova i CE kategorija, normalno C je vec zavrsena, u januaru..
-
-
-
-
-
-
Uteha mi je bila sto smo uopste videli taj sraf
-
-
-
-
-
-
-
Uskoro me ceka majstorisanje i na Yarisu, treba alternator i anlaser da se nose na remont, da se zamene klizaci sa nosacem klesta i "makaze" vozacevog prozora. Upalio Jaguara na hladno, na minus napolju, obrtaji vise ne padaju, ne gusi se i ne pali check lampicu, dakle nista od simptoma koji su bili na hladno paljenje ! Ostaje da vidim na dalje, ali bi trebalo da je resen problem..
-
-
-
-
Nadam se samo da se nece manifestovati u voznji taj sraf viska :D
-
-
Da dopunim pricu, mozda sam i dosadan, ali da ne bude da smo rodjeni majstori, pa nam sve islo glat. Previse stezao i slomio sam sraf levog/vozacevog brisaca (brisac za sada ne otpada prilikom rada :D). Kumu ispao sraf usisne grane tacno ispod motora na suspleh, pa onda 2 male dizalice da podignemo prednji kraj, pa zavlacenje ispod auta (izgubili oko sat vremena).. Montirao ja dizne i previse nagurao dizne u rampu, a nismo videli da imaju "vodilicu/leziste" za tzv. "snalu/osigurac" koja se stavlja na dizne, pa nismo mogli da namestimo spomenuti osigurac (izgubili oko sat vremena takodje). Gumeni vrh sa nekakve instalacije (ulazi u usisnu granu sa zadnje strane) se odvojio i ispao ispod dizni, koje su vec namestene u tom trenutku, pincetom vadili to (izgubljeno oko 30-ak minuta). Zaboravio sam da u njega ide ukupno 10L tecnosti, a prilikom zamene termostata isteklo oko 5L tecnosti, pa isli da kupujemo antifriz. Za kraj; ostao nam jedan sraf viska za koji nemamo pojma odakle je :D
-
Sastavismo ga mi, nisam stigao da izvestavam stanje sa terena. Testiran od Krnjace do Zvezdare, u blokadu sam isao :D Radilo sve najnormalnije, pa se nadam da ce i ostati tako, u smislu da nismo nesto zeznuli. Cak malo lepse i povuce :D
-
-
Update: Stigao i termostat - 2.500 din. Danas vracamo sve nazad !
-
To je tek prica za sebe, verujem da nije uvek kriv za nesto neki majstor, kola ko kola su cesto krsevi kojima svakako mnogo toga fali, plus los deo koji se ugradjuje i sl., ali takodje ce i retko koji majstor priznati svoju gresku
-
-
@clockwork_orange Postujem, svako ima neki svoj stav i misljenje ! Meni zasmeta sto ti se majstori smeskaju i glume drugare kad treba da ti rade servis i uzmu lovu, a kad se drugarski obratis za pomoc i savet nekako ih uglavnom nema nigde (kazem drugarski jer sam takav odnos imao sa covekom koji mi zadnjih godinu i po dana odrzava kola). Za cenu radova na Jaguaru za skidanje dizni i gumice se nisam nesto zalio, samo naglasio da sam jelte ustedeo tih nekih oko 150 do 200e. Sledeca stvar, ja ne vozim Jaguara nego Forda, jer je ovo Fordov motor koji je isao u neke Mazde i u Ford Mondeo iz tih godina (iako ima odredjenih razlika nije nista komplikovaniji od ostalih), a verujem da je 90% auta tipa Fiat, Alfa, Lancia zapravo dosta komplikovanije od ovog "Jaguara" (izmedju ostalog prica majstora). Jedino malo potesko u ovim radovima je bilo skinuti usisnu granu i to zbog silnih vakum crevaca i dzekova od instalacije. Majstoru, sa iole nekim iskustvom, treba oko sat i po vremena da pristupi tim gumicama koje sam menjao (na osnovu fabricke specifikacije, a i po prici sa tim majstorom), a ja da dajem za sat i po do dva sata necijeg odvrtanja srafova 150e ili vise ne pada mi na pamet, pritom nema nikakve konkretne popravke, vec samo odvrtanje i zavrtanje srafova. Dva majstora su htela da mi naplate skidanje i vracanje dizni po principu "2000 dinara po gumici)", a s obzirom da nisam bio lenj i sam sam skinuo dizne, odneo ih na ciscenje i uverio se da te gumice na diznama su zamenili ljudi koji su ih i cistili, dakle ne bi te gumice majstori ni pipnuli (po svakoj dizni ima 2 gumice). 6.000 dinara je bilo ciscenje svih 6 dizni (ziveo benzinac !) + stavljanje ukupno 12 gumica na diznama !!! Na kraju, da sumiram i da ne dodje do neke zabune oko silnih gumica; menjano je 6 dihtung gumica na usisnoj grani, kao i ciscenje 6 dizni i ukupno 12 gumica na svim diznama. Vremenski da sve rastavimo nam je trebalo oko 5 sati (sa dve pauze za kafu i caskanje, kao i mukom oko jednog dzeka) ! Svako ko ovo procita neka na kraju donese zakljucak kakav zeli !
-
-
Ima i dobrih, ne mogu da gresim dusu, meni vise zasmeta onaj (ne)covek momenat. Sto se cene tice oko 150-200e bi me kostale ruke majstora za nosenje dizni na ciacenje i menjanje gumica na diznama, kao i zamena 6 dihtung gumica.
-
Kum i ja radili danas, sutra nosim dizne na ciscenje. Prodavacu Jaguara, samo da kupim nesto malo jednostavnije za rad, pa cu sve sam raditi, majstorima ni dinara !
-
@Zan Batist Poslali su mi ponudu iz ovlascenog servisa, taj set od 6 gumica kod njih je oko 13.000
-
@shuxx Razmisljao sam, ali izgleda da su ove gornje vec zamenjene, tako izgledaju barem..
-
Bio sam danas do servisa za Jaguare u Kotezu, i bio sam u pravu, dihtung gumice usisne grane su u pitanju. On ih ima ukupno 12, a 6 od tih 12 se ne vide na oko kad se skine grana, a bas tih 6 koje se ne vide su lose, pa ce se one zameniti iduce nedelje. Ujedno cu staviti i nov termostat, kao i ocistiti svih 6 dizni. Cena za termostat - 3.000 din. Cena za set od 6 gumica - 6.600 din. Ciscenje dizni - ne znam cenu jos, ocekujem oko 100e recimo za svih 6 (na osnovu nekih dosadasnjih cena na drugim benzincima)
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".