Jump to content
FAS Euroauto Goran

Nuova Delta

Members
  • Content Count

    89
  • Joined

  • Last visited

About Nuova Delta

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 09/18/1998

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd
  • Interests
    Tunning, Cars, Porsche, Saab, Photography

Previous Fields

  • Garage
    Lancia Delta 1.9 TwinTurbo, Saab 9-3 2.0T Aero

Recent Profile Visitors

273 profile views
  1. @DraganUS Apsolutno se slazem, zato mi je uvek smesno kad cujem price o autima, uglavnom tu oko 200ks, tipa: "Auuu, ide ko nevreme", "ko metak", "ko zmaj" i sl. Mada sam sa ovim Saabom najzadovoljniji, barem za sada... Recimo jedini jaci auto od Saaba koji sam imao bila je cipovana Delta 1.9 TT, tu negde oko 240ks i najiskrenije nije brza od ovoga, ali dobro, Saab je turbo benzinac, pritom je laksi za oko 200kg..
  2. @Bingodalton Da ide odlicno, zaista ide, da sam zadovoljan...hmm...ne bas Kad se stvore raznorazni uslovi verovatno cu mu stavljati sve ono sto sam u startu i hteo, tj. veci turbo, interkuler, dizne i sve sto ide uz to
  3. Bio sam danas kod majstora, pogledao je dijagram i rekao da je sve u najboljem redu sa autom, a ukoliko je "Hirsch" Stage1 taj odnos KS i NM je sasvim ok i ono sto je i bilo karakteristicno za njih, kao i uopsteno ti "mali chipovi". Poslusao rad motora, dodao gas, sve je u najboljem redu, povezao na dijagnostiku, sve brojke, pritisci i sl. su u apsolutno najboljem redu, jedino sa svecicama nije bilo sve najbolje, pa je stavio iridijumske i to je to..
  4. Ljudi, hvala mnogo !!! Cim pre i odoh kod majstora, pa cu javiti sta se desava..
  5. @Nikola JTD 3.500 din. Generalno oko 30-40e merenje na valjcima. @Bingodalton @horvat @Bule Bas cu da skoknem do majstora sledece nedelje, pa cisto da cujem i njihovo misljenje, da li je neki problem u pitanju ili iz nekog razloga treba tako.. Mnogo su me zacudile brojke, tj. razlika izmedju KS i Nm, medjutim jedino sto su mi rekli u Revu da je moguce da je cipovan u trenutku kad je motor izbacio tipa 180-190ks, nista drugo nisu prokomentarisali vezano za dijagram.. Hvala puno u svakom slucaju !!!
  6. @horvat @Bingodalton Kako da otkrijem sta je :D Jel moze neko nesto da kaze na osnovu ovog dijagrama..? @Nikola JTD Necu da merim ubrzanje jos uvek, stra' me kvacila :D
  7. @horvat Najveca konjaza pri 6499rpm (199km/h), a najveci obrtni moment pri 3186rpm (98km/h)..
  8. @Bingodalton I mene su malo zacudile brojke, sve u svemu ne znam..moguce da je u trenutku kad je cipovan motor oslabio dosta, pa je tada, tamo negde, gde je i radjen Stage1, izbacio tipa 180-190ks, pa su ga digli na tih 212ks.. Sa onim razbusivanjem turba i usisne grane mi je ok da je sa oko 205ks "skocio" na 212ks, ali samo sa tim poduhvatom da ima 360Nm mi je malo previse, tj. za 80Nm vise od fabrike..
  9. Bio danas u Revu, na valjcima, auto je vec cipovan, izbacio je 212ks i 360Nm
  10. @BingodaltonSnaci cu se vec nekako, hvala na predlozima!!!
  11. @Bingodalton Narucicu uskoro jedan ECU Stage1 250hp 350Nm, iz US, moze neki savet, sta da radim, samo da izvadim njegov i stavim novi ili ima neka odredjena procedura, cisto da se ne zeznem i ne napravim karambol neki
  12. @Bingodalton Ni u ludilu mi nije palo na pamet da narucim ECU Stage1 "od preko", VELIKO HVALA na predlogu ! Mozda i uradim tako nesto u neko skorije vreme ! @Nikola JTD Bice i toga jednom prilikom, sigurno !
  13. @Bingodalton Ocigledno da ne mozemo da se razumemo, a od samog starta otkako sam spomenuo ovu tematiku naglasio sam da se trudim i da cu se truditi da objasnim sta i kako, ali da prosto ne mogu ja to objasniti kao sto bi taj isti majstor objasnio.. Takodje sam i za Stage1 napisao neke stavove, misljenja i sl., prvobitno sam hteo da uradim mehanicke prepravke, da kazemo ozbiljnije, pa na kraju remap, zatim sam razmisljao samo o Stage1 ChipTunningu, a od svega toga odustao zbog saveta tih ljudi iz servisa da to ne radim zbog garancije na turbinu i motor, a tzv. "Chipovanje" auta retko ko zna da odradi kod nas onako kako bi bas valjalo i trebalo, pa su mi i predlozili ovo o cemu pricamo zadnjih dana ovde. Razlike pre i posle ima, ali ne znam na koji nacin da to objasnim i dokazem da su razlike u nijansama, ali ipak vidljive i osetne..
  14. @Bule Ja iskreno ovog Saaba ne vozim i izbegavam da vozim po gradu, ona potrosnja od oko 9L-10L lagane voznje je vise otvoren put, ali u nekoliko navrata je i bilo ono "kreni-stani". @ISV_01 Izgled enterijera "na prvu" ni meni nije bio nesto prelep, mada me je iznenadio kvalitet izrade tog istog enterijera, tipa vrata i prednja i zadnja su cela kozna, 90% kontrolne table kozno (plasticna tipa kaseta, dugmici i centralni deo gde je menjac), a nekako vrlo brzo mi se i sam izgled enterijera svideo, sto zbog kvaliteta izrade, sto zbog prakticnosti, jednostavnosti i taj sredisnji deo table koji je nekako okrenut ka vozacu daju lep utisak na kraju krajeva.. @rkoma1986 Postali ste poprilicno naporni.. Rupe na izduvnoj grani, primer kao na slici koju sam prilozio, su prosirene.. Auto nije dobio 300ks, vec bolji protok izduvnih gasova, znacajno smanjena turbo rupa, samim tim za NIJANSU poboljsano ubrzanje i za NIJANSU lepsi zvuk auta, takodje teze se zagreje kod prvog hladnog starta, a brze se ohladi kad se zavrsi sa voznjom...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...