Jump to content
FAS Euroauto Goran

vagenovac

Members
  • Content Count

    4374
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    18

vagenovac last won the day on September 28 2021

vagenovac had the most liked content!

About vagenovac

  • Rank
    Prominente

Profile Information

  • Location
    NS

Previous Fields

  • Garage
    bmw f10 2016, bmw f31 2014, alfa 147 2005

Recent Profile Visitors

7593 profile views
  1. Bogami ne gledas realno ni blizu. Bilo mnogo rivala u klasi koji su prismrdavali jedni drugima 2010. A bilo je i mnogo boljih rivala od djulijete. Ako gledamo najjace verzije, pa pocevsi od obicnog reno megana rs kome djulijeta qv ne moze da prismrdi, a bez jaccih verzija rs trophy, clubsport i trophy r... A bilo je jos tu jakih auta koji su tada pucali na kralja staze (reno megana). Da ne spominjem sad svr rivale. A ako gledamo normalnije i obicnije verzije onda i ford focus bez problema moze da prismrdjava djulijeti, pa cak i u upravljivosti i voznji. A audi bmw i mercedes da ne spominjemo jer je smesno i implicirati da im aktuelni modeli nisu sposobni u najmanju ruku da prismrde aktuelnim rivalima u klasi jer se tradicionalno guraju u vrhu. Послато са SM-A528B помоћу Тапатока
  2. Vise se razlikovao od drugih ranije, taj stari x3 u srebrnoj boji i m paketu je mozda 1 u 100 komada, ako i toliko, pogledaj slobodno oglase. Ali sa druge strane svaki drugi treci bmw ima m i m performance znackice i stikere i kad nisu m paket, a pogotovo kad jesu. To je isto retkost, da bude fabricki m paket bez dodatnih znackica i stikera :D Naravno tvoj auto tvoj ukus tvoja stvar, samo ja komentarisem jer ja volim tzv clean look, mada ima rezona da lepis m performance oznake posto je u m paketu.
  3. Taman da pohvalim kako lepo auto izgleda, vidim nesto sa strane, reko da nije zakacio auto kad ono m performance nalepnica preko celih vrata, pobogu sta ti je to trebalo
  4. Realno deki je u pravu. Potenciranje manuelca radi uzitka u voznji na autu na kom nista drugo nije podredjenu uzivanju u voznji mi je promasena prica, jer je na drugom kraju nekog spektra kad bi gledao sta definise uzivanje u voznji i stapanje coveka i masine sto bi rekli. Ako bi gledao sta cini auto za uzivanje u voznji bravo je maltene antiteza uzivanja u voznji, a opet moze da se uziva u voznji, e pa isto tako moze da se uziva i u sportskoj voznji automatika, pogotovo ako poseduje izrazenije druge kvalitete koje npr. bravo nema ili ima u manjoj meri.
  5. @Flex drago mi je ako si uspeo naci e46 koji je kod tebe "polozio", stvarno dobar e46 je i pre 10ak godina bilo tesko naci, a da ne kosta kao 2 prosecna e46 na oglasima. A pogotov je ponuda e46 10 godina unazad ocajna te je tesko naci i polupristojan, da nije odvaljen od zivota.
  6. Svi podaci su proverljivi tako da nema potrebe da se proveravaju, cak naprotiv nema vremena za proveravanje, samo kupi, ne razmisljaj. Ako razmisljas onda ovaj primerak nije za tebe
  7. Sutra 5-6 popdne recimo la brasa na miseluku, ima parking, ima rostilj, ima staza, ima sve
  8. Obojica i jeste i niste u pravu Potrosnja najvise zavisi od vozaca i stila voznje, a dosta vozaca ce razlicito voziti turbo i astmo (evo ja prvi) Npr. u odnosu na voznju atmo motora turbo mozes voziti i na nizim obrtajima generalno, pa da trosi manje, a sa druge strane mozes da pretices i da odrzavas vece brzine uzbrdo itd. pa ces generalno voziti ostrije i trositi vise. Tako i sa druge strane ako si navikao na snazniji turbo kada sednes u slabiji atmo mozes ga voziti na vrh gasa ako se smoris koliko losije ide, pa nema smisla da ga vrtis u obrtaje da se samo dernja, a jedva ide, pa ce ti trositi manje ili mozes da ga nonstop vozis pun gas u obrtajima da bi isao kao kad vozis turbo motor lagano pa ce ti atmo trositi vise
  9. Uvek gledaj sto jaci motor jer je ipak on srce auta i najvise utice na ponasanje auta, dozivljaja voznje, uzitka i rasterecenosti. Nije sad da gledas nesto od 300ks pa da kazes da je prejako za svaki dan. Naravno da ni motori od ~100ks nisu slabi niti na granici kao neki od 60-70ks, ali ipak 100 i 120 ima razlike, a kamoli 150 ili vise. Na tvom mestu bih gledao da uzmem e90 2010+ sa 184ks, on je koliko znam bez mane, neki namunjeni hecbek iz vagenove kuhinje sa 2.0tdi koji nema problema kao prve verzije, npr napucani a3 ili leon fr, moze i mecka c klase. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/19979293/seat-leon-fr?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0 https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/19744530/audi-a3-20-tdipanodioda?attp=p1_pv0_pc1_pl1_plv0 https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15632444/bmw-320-320d-restajling?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0 https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/19350879/mercedes-benz-c-220-22-cdti?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0
  10. Promasio si poentu. Dakle da rezimiram, ne treba zakljucak formirati na osnovu jednog primera. Ako imas 1 iskustvo i ako imas 30 onda je mnogo relevatnije ono od 30, a sa 30 ces videti da slika uopste nije tako crno bela. Kakvo kvacilo i zamajac na a6 i bmw 5 2012+ Vecina tih modela su automatici, a ako vec volis da se informises po servisima slobodno okrenes i vidis koji je pouzdaniji i to drasticno kao i koja je cena remonta. Ako ubacujes menjac u pricu SBBKBB onda je bmw5 automatik mnogo pouzdaniji i jeftiniji za popravku od a6 automatika
  11. Nedostatak iskustva se vidi bas iz tog primera tebe i kolege, jer svoje iskustvo zasnivas na jednom primeru/poredjenju sto je prakticno nikakav uzorak, pa je prakticno predrasuda, a navois ga kao nesto relevantno. Znam ja mnogo kontra primera tvom pojedinacnom primeru, vise desetina, znam i neke koji idu tvom primeru u prilog sto je meni dovoljno da stvorim neku siru sliku da je to u proseku tu negde, dovoljno da izbegnem da generalizujem u nekom pravcu jer zavisi od konkretnog slucaja, motora, kilometraze, godista, odrzavanja itd. Ljudi vole da razmisljaju binarno, evo kod auta ili je neunistiv/nepokvarljiv ili je apsolutno kvarljiv i konstantno se kvari.
  12. U sustini nemas iskustva i znanja iz prve ruke uopste, vec svoj stav zasnivas na predrasudama i iskustvima iz druge/trece ruke A inace se vrlo cesto ismevaju ljudi kad na ovaj ili onaj nacin otpisuju/odbacuju neki model automobila ili cak ceo brend zbog predrasuda ili zbog toga sto im je komsija/kolega/drugar imao neki los primerak Sto se tice audi/bmw na nasim prostorima glavna prednost audija ispada sto ga mogu odrzavati kod majstora koji odrzava vw program i ima vise majstora nego za bmw ili mercedes.
  13. Presao sam malo vise od hiljadu km, odlicno koce, ne znam koliko bolje od obicnih dobrih kocnica, ali dovoljno da se oseti razlika. Hteo sam i sad uzeti kombinaciju brembo disk i trw keramicka plocica kao na drugom autu, ali nije bilo na lageru, a planirao sam put, tako da je i ate disk i ate keramicka plocica fenomenalna kombinacija. Eh da i nema crne prasine na felnama.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...