Jump to content
FAS Goran

vagenovac

Members
  • Content Count

    4616
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    18

vagenovac last won the day on September 28 2021

vagenovac had the most liked content!

About vagenovac

  • Rank
    Prominente

Profile Information

  • Location
    NS

Previous Fields

  • Garage
    bmw f10 2016, bmw f31 2014, alfa 147 2005

Recent Profile Visitors

8645 profile views
  1. Kao 3.0 4x4 sa 275 gumama tezi makar pola tone. Jeste da 3.0 radi na skoro duplo manje obrtaja, ali opet je i snazniji skoro duplo. Eto sta su nam ekolozi sa downsizingom uradili. Najgori trend autoindustrije, gori i od nalepljenih touchscreen tableta i laznih izduva. Послато са SM-A528B помоћу Тапатока
  2. Kod mene, a i kod drugara u firmu siluju takve upove godinama i nikako da ih slome, odlicno su se pokazali za eksploataciju. Послато са SM-A528B помоћу Тапатока
  3. Vrlo zanimljivo sto si selektovao samo deo teksta, a takodje i prevideo ovde jedan vrlo bitan IF Evo link odakle si izvukao deo. https://pmfmag.co.uk/features/denso-discusses-the-role-of-glow-plugs/ During the combustion process, if the combustion cycle doesn’t meet the required temperature, not all of the fuel will burn. The unburnt fuel becomes carbon particles, which are harmful to the environment, and are released into the atmosphere via the exhaust. In order to avoid this scenario, glow plugs are used to heat up the air and ensure that the correct temperatures are reached, so all the fuel is burnt and harmful emissions are reduced. Glow plugs also play another important role in reducing emissions – they provide heat for the diesel particulate filter (DPF) at regular intervals, as determined by the engine management system (EMS). All new diesel cars are fitted with a DPF, which prevents toxic soot particles being emitted from its exhaust by collecting them and periodically exposing the particles to high temperatures in order to burn them, turning them into harmless ash. This is known as DPF regeneration. If a car is driven at high speeds for a long distance – on the motorway, for example – the continuous and stable heat flow from the exhaust is sufficient to clean up the DPF; the heat will burn any unburnt soot particles, or their remants. However, if the car is driven at low speeds, and is frequently stopping and starting, such as in cities, there is not enough heat for DPF regeneration.In this case, the engine control unit (ECU) activates the glow plugs and injects additional fuel into the engine, which ignites and heats up the DPF, so that regeneration can take place. What’s the role of the glow plug control unit? The glow plug control unit interprets information from the ECU to regulate glow plug operation and optimise engine performance. It decides when they are in operation and how much electrical current is used, which, in turn, determines the temperature. It’s a delicate balance; if a glow plug is not on for long enough, or does not reach the right temperature, the fuel mixture will not ignite efficiently, but if a glow plug is on for too long or gets too hot, it can be damaged, which, in turn, risks harming the engine.
  4. Novji dizel a skoro punoletan Sigurno vise od 20ak godina grejaci nastave da rade neko vreme i nakon sto se upali auto, zavisi od raznih parametara, od nekoliko sekundi pa i do par minuta, ali se gase definitivno nakon toga pa i na najnovjim euro6d dizelima. Takodje vec nekih skoro 20 godina kod nekih dizela nece da odradi regeneraciju ako su neispravni grejaci, te u toku regeneracije pali grejace, ali kod tebe je navodno radila regeneracija. Svakako ne bi trebalo da ima nikakav efekat na bolje povlacenje iz niskih rpm.
  5. Ovako otprilike je neka moja percepcija da li si na meti trkaca: 1. misle da si sporiji, inace nece da se kace (sto znaci da oni imaju motor koji je brzi od najcesceg motora u tvom modelu, npr. ako su puntici vecinom 60-70ks, a bravo 90-110) onda ce da se zalete. 2. plus im je ako je tvoj auto skuplji, to su bonus poeni ako "otresu" skuplji auto. Evo recimo kad sam u bmw5 hoce da se trkaju samo oni sto su brzi od 7.7s odnosno sto su brzi od baznog 520d...
  6. Brutalna potrosnja, pogotovo u odnosu na snagu, kad pogledas da je duplo jaci od standardnih puntica, a trosi slicno, zapravo cak trosi i duplo manje po konjskoj snazi
  7. Sad me seti kad smo kum i ja isli da testiramo miselin crossclimate na x3 kada je bio bas napadao sneg. Isli na sodros uz nasip i sidjemo mi dole (ko je iz ns ili okoline zna koliki je nagib i gde je) i samo u jednom momentu kazemo au sta ako ne mozemo nazad, srecom mogli smo U tu situaciju npr nikad ne bi dosli sa nizim 2wd autom, ali nam je bas bila zelja da osetimo mogucnosti
  8. Pa tako gledano da, najvise zaglavljenih vozila imaju najbolje 4x4 pogone, jos su i dodatno odignuti i imaju iskusne vozace. Jer takvi idu na dzipijade i razne nemoguce terene da pomeraju granice i onda se zaglave pa ih izvlace itd. Послато са SM-A528B помоћу Тапатока
  9. Stvarno ne znam kako se zaglaviti sa 4x4 osim ako se ne nasuces negde ili eventualno sa letnjim gumama po blatu ili pesku.
  10. U mene se pre jedno 6-7 godina dok sam vozio e60 zabio kombi bez kocenja dok sam stajao na semaforu, isto telefon kucao/gledao, sreca pa je velik/jak/bezbedan auto inace ko zna kako bi prosao...
  11. Na bmwu nocu prebaci sam iz belog u narandzasto osvetljenje, hud takodje iz belog u narandzasto, a navigacija u night mode.
  12. Meni je hit kad neko tako na 2 uzastopna mesta stane na prvo blize, ostavi ono prazno i blokirano, a onda ako ga zaobidjes i vratis se u rikverc i blokiras ga jer si poceo punjenje dosta posle, bude im krivo, mada cute vidi se nervoza
  13. +1 za mspka Gde su emocije, osecaj na volanu, ubrzanje, izolacija, stabilnost, drzanje u krivini, kocnice itd Послато са SM-A528B помоћу Тапатока
  14. Nema fiama i rusa. Mislim da su varte ubedljivo najkvalitetnije, originalne makar, jer fabricke uglavnom izguraju preko 10 godina. U sustini imam dostupno exide koji je i najjeftiniji agm, pa ima bosch power agm, varta silver agm, yuasa agm i energizer premium agm. Exide namerno necu jer sam cuo dosta ljudi da se zalilo, ja sam jednom davno uzeo za alfu i dobro je sluzio, al sta znam. Послато са SM-A528B помоћу Тапатока
  15. Nidje veze. Evo odem npr u hondin ili tojotin servis i sigurno ce mi reci da mnogo cesce vidjaju benzince nego dizele u svom servisu To bi tebi trebalo da znaci da su hondini i tojotini benzinci mnogo kvarljiviji od njihovih dizela A kod nas se dovlaci svasta od automobila, valjda mozemo da biramo za svoj novac, a i mozes reci da su benzinci uglavnom mnogo vise vozeni po gradu u najgorim uslovima eksploatacije, te su zbog toga podlozniji cescim kvarovima zar ne?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...