Jump to content
FAS Euroauto Goran

vagenovac

Members
  • Content Count

    3725
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

vagenovac last won the day on August 20 2020

vagenovac had the most liked content!

About vagenovac

  • Rank
    Prominente

Profile Information

  • Location
    NS

Previous Fields

  • Garage
    bmw f10 2016, bmw e60 2007, bmw e46 2005, alfa 147 2005

Recent Profile Visitors

6323 profile views
  1. Mislim da nije problem sirovina vec antikorozivna zastita. Mislim da se audi tako i probio. Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
  2. Tu su evrici da se obrise suza za opelom Drago mi je da si javio sta je bilo, eto sitnica takoreci. Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
  3. Nestri tvoj otac je bas vozio ozbiljne automobile za to vreme. Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
  4. Otac je kupio novog stojadina 80tih, prilikom prve kise mu je otpao brisac kada je ukljucio brisace, brzo ga je prodao i uzeo ladu samaru nakon toga, nju je vozio par godina i bio u principu zadovoljan osim potrosnjom. Posle toga je uzeo seat toledo 1.9tdi i sa tim autom je presao 700.000km i posle ga otkupio za neku sicu jedan radnik. Tog auta mi je malo zao, da smo ga zadrzali pa da smo okrenuli milionce sa njim, bilo bi dobro, ali se secam i tog auta pre nego sto je otisao od nas, bio je umoran, enterijer, vrata, kvake, farba, farovi, ma ceo auto. Sa druge strane svojom izvanrednom pouzdanoscu nas je priblizio vw grupi i dizelasima. Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
  5. Imam fobiju od usluznog rucnog pranja automobila otkako je jednom prilikom radnik u perionici podigrao sundjer koji mu je ispao na patos (prasina, kamencici) i nastavio da trlja po crnom automobilu, jedno 10ak sekundi nisam mogao da reagujem, sok bukvalno, nevera
  6. Posto su nekad automobili bili manji, a vecina ih je bila B segment sto bi rekli danas, tj. 3.5-4m, pa je sve od 4.5m navise izgledalo impozantno, pogotovo sto su takvi automobili bili relativno retki. Bmw 5 e34 520i klotara je pre 30ak godina delovao nestvarno mocno, sa sve fabrickim ratkapnama, merc w124 takodje, a 250td turbo motor je takodje bio pojam. Secam se pre 30 godina kada se pojavio fiat tempra kako je delovao zajebano sa onim ostrim linijama, a ne bilo sta vece/bolje/skuplje/jace/redje itd. Alfa 155 i 164 su takodje bile impresivna pojava na ulicama. Imam utisak da su pre 30 godina automobili E segmenta u odnosu na vecinu automobila na nasim ulicama delovali kao rolls royce
  7. Ako nisi ispratio temu sam autor iste je spominjao da se boji gubitka garancije u jednom momentu.
  8. Znaci posle ulupanih 5000e sad je izgubljena garancija na motor i turbinu zbog nijanse boljeg ubrzanja/zvuka? Ufff
  9. Druze ugradi ti one bul barove da mozes da razgrnes i da napravis mesta Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
  10. Pokupovala masa jer je bila jeftina pa se sad tapsu medjusobno po ramenu kako je pouzdana i bolja od toyote, ali eto priglupi narod ne zna za bolje od evropskih auta
  11. Egr? Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока
  12. Pa statistika mi deluje pristrasno i zasnovano na grubim aproksimacijama. Takodje nije uzeto u obzir da bi auto od prvog i jedinog vlasnika sa pravih 100.000km i punom servisnom istorijom vredeo znacajno vise od ovih iz uvoza ili 2-3 vlasnika sa preko 200.000km. Pa onda eto mozda bi kod novog bravca radio servise po fabrickom intervalu na 20.000km, pa bi odradio samo 4 mala servisa u ovlascenom za to vreme i vrlo verovatno nista drugo
  13. Kako, ako je tebi vecina odrzavanja bila u nekih 50.000km u rasponu od 116.000km do 216.000km onda nov bravo ne bi trebao da takne vecinu tih troskova do tih zamisljenih 100.000km. Mislim da je napravljena gruba greska pri aproksimaciji troskova odrzavanja novog brava,
  14. Kako objasnjavas da je od 2016-2021 cifra kod starog brava skocila za 3.300e, dakle sa tih 4.500 na 7.800e, a da je kod novog brava sa 1.200e skocilo za skoro 4k, tj. 3.900e na 5.100e. Takodje kako si procenjivao troskove novog brava?
  15. Koliko km ima tvoj bravo, a i troskove odrzavanja za novi bravo si napamet odredio, tj. na osnovu polovnog brava? Bode mi oci da je u zadnjih 5 godina i 50.000km na novom bravu sa registracijama potroseno cca 4000e, a na starom polovnom ~3.300e sa registracijama.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...