Jump to content
FAS Euroauto Goran

vagenovac

Members
  • Content Count

    4359
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    18

vagenovac last won the day on September 28 2021

vagenovac had the most liked content!

About vagenovac

  • Rank
    Prominente

Profile Information

  • Location
    NS

Previous Fields

  • Garage
    bmw f10 2016, bmw f31 2014, alfa 147 2005

Recent Profile Visitors

7422 profile views
  1. Uzeo sam ate ceramic, javljam utiske za nekoliko dana. Послато са SM-A528B помоћу Тапатока
  2. Osim ako se kritikuju performanse 1.4 u 500l i tipu
  3. Gde si ih kupio i koliko su kostale. Odlicno izgledaju.
  4. Jel treba menjac da se zaglavi u jednoj brzini pa da kazu da je otkazao
  5. Zato sto uglavnom svi prodaju osnovne varijante, npr. kod bilsteina je 99% B4 varijanta. Licno bih isao na bilstein ili sachs.
  6. 1.6dci je najmanji i najslabiji motor u c klase, a 1.5dci u a klasi.
  7. Bravo, isto tako i ja, tj. cak i ne zovem ako je neki krsteni plac u pitanju, vec vidim kada je oglaseno radno vreme i odem i vidim auto, ako je u krugu to do 150km. Mislim tako je najbolje, sta ima da pricam, auto se mora videti uzivo. Jedino ako je neki "plac" sto prodaje iz kuce/dvorista itd. pa onda ok nazovem i pitam kad mogu doci da pogledam automobil, a ako je vlasnicki auto u pitanju onda samo zovem i pitam kada se moze pogledati auto da se dogovorimo za termin koji obojici odgovara. Kad ja prodajem auto i kad mi se najavi kupac u vecini slucajeva odem na samousluznu perionicu da ga ispuskiram i malo ocistim da ne bude bas strokav jer auto vozim svakodnevno dosta, a perem ga recimo jednom nedeljno ili jednom u 10 dana na puskama. Mada ja sa druge strane nemam problem da potencijalni kupac proverava moj automobil gde hoce, kako hoce i koliko hoce.
  8. Sve je to tacno, kilometraza je problem, ali uvoz otpada mnogo veci problem, kad pogledas preko automobil sa pola miliona kilometara na oglasima on je vrlo cesto daleko bolji od prosecnog takvog auta kod nas na oglasima, u najgoru ruku je slicno stanje kao prosecan auto sa nasih oglasa. Evo npr ovaj matori bmw 320d ima 650.000km, a deluje bolje od 90% takvih kod nas na oglasima. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=340359097&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&minMileage=500000&pageNumber=2&ref=srpNextPage&refId=d5e90834-df3f-4252-fb94-fd8bae80e36c&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=specifics.mileage&sortOption.sortOrder=DESCENDING&searchId=7e3a7cf3-9373-1e8a-d684-87c17ec62e13
  9. Neka neka, sve je to ok, zato ima dosta polovnih automobila sto stoje mesecima, neki cak i godinu dve na oglasima, to je druga strana medalje. Prodaja novih auta se takodje smanjila, jedino sto je nestasica pojedinih delova stvorila zastoje u proizvodnji sto je zauzvrat rezultiralo nenormalnim rokovima isporuke, pa krivi sliku da je traznja veca od ponude. Vecina auto fabrika funkcionise po JIT principu (just in time) prakticno bez lagera i kamioni stalno dolaze/odlaze, a svako kasnjenje po ugovorima naplacuju penale dobavljacima.
  10. Dislike, gde bas najmanju mogucu felnu i pritom najgadniju sa e60 Mada moram reci sa obzirom koliko je ta felna inace gadna i smesna na e60 ovde nije bas toliko grozna
  11. Naravno da je tako i da oprema, tj. dodatne funkcionalnosti mnogo znace cak i ako se ne koriste uvek. Evo npr. da uzmemo menjac, ko vozi skoro iskljucivo po gradu ne treba mu 5 brzina, a kamoli 6, ali cim se izadje na magistralu, znaci brzina vise, a pogotovo na autoputu. Sigurnosnu opremu, airbegove i slicno nadam se da nece koristiti niko, ali je opet super da je prisutna u autu za nedaj boze... Pa recimo elektro podesavanje retrovizora, u principu retrovizore podesis samo jednom u autu, ali je bolje da mozes to odraditi sa svog sedista, a pogotovo ako vise od jedne osobe voze automobil, a da ne spominjem da nekad moze biti izuzetno korisno ako automobil automatski obori retrovizore kad se ubaci u rikverc, ako se parkira u rikverc blize neke bankine mnogo znaci da se ne ogrebu felne.
  12. Nema potrebe potencirati malo verovatni scenario, jeste da nekad ima sjajno opremljenih auta sa slabim motorom ili jak motor, a nikakva oprema, ali je to retkost, pogotovo zadnjih godina kada su motori manje vise vezani uz neke pakete opreme. Jaci motor je u neku ruku oprema, jer je nesto dodatno u odnosu na standard, a npr automatik je definitivno oprema. Npr da uzmemo tvoj slucaj a6 2.0tdi ful i 3.0tdi klot. Recimo ako bi gledali da je 2.0tdi automatik i quattro, kao i da ima ergonomska sedista sa ventilacijom i adaptivno vazdusno oslanjanje, a da je 3.0tdi klot 204ks manuelni menjac prednja vuca onda je stvarno nebo i zemlja razlika ali u korist 2.0tdi.
  13. Moze se bez svega, samo ne kapiram to potenciranje kod opreme... Moze se tako i bez telefona, racunara, televizora, interneta... Svi ili makar velika vecina ovde je nekad vozila automobil bez ikakve opreme, znaci bez bord kompjutera, bez klime, bez tempomata, bez naslona za ruku, mozda i bez prednjih podizaca, a pogotovo bez parking senzora, kamera, adaptivnih farova, visezonskih klima, sibera/panorama, ergonomski boljih sedista sa ekstenzijama itd. Pritom se cesto potencira kao da oprema podize troskove odrzavanja i da se kvari, pa se selektivno prezentuje tako da oprema ispadne losa, evo npr. bolja sedista se ne kvare vise od obicnih, niti naslon za ruku, niti sam cuo skoro da se nekome tempomat ili bord pokvario...
  14. Om651 mercedesov je ozloglasen po pitanju lanca, ja ne bih razmisljao, osluskivao pri svakom paljenju, opterecivao se ili rizikovao, vec bih preventivno zamenio lanac.
  15. Nisam nikad imao srebrni auto, dok crnih jesam par komada i pre bih uzeo srebrnu nego crnu da mogu da biram. Ako je lep automobil svaka mu stoja dobro stoji, pa i "dosadne" boje tipa crna, siva, bela itd., a ako je ruzan ili dosadan auto dzabe mu i jarko crvena, zelena, narandzasta boja, opet je ruzan i dosadan. Svakako prvenstveno gledam stanje, opremu, motor/menjac pa tek onda boju, jer boju uvek mozes za 1000e recimo promeniti, a motor/menjac ne, stanje tesko moze nadoknaditit 1000e, a nekad i opremu. Npr. adaptivni bixenoni polovni bez ugradnje i kodiranja su od 500e pa navise, sedista bolja isto kostaju itd itd da ne nabrajam sad sve

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...