Jump to content
FAS Goran

electronizer

Members
  • Content Count

    80
  • Joined

  • Last visited

About electronizer

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Giulietta 1.4 MA 170, Delta III 1.6 Selectronic

Recent Profile Visitors

1469 profile views
  1. Prva slika, dimenzija za zadnje gume je 255/40/18 a ti si gledao gume 225/40. Pretpostavljam da je ovo za neki BMW cim su razlicite dimenzije napred/nazad
  2. Meni su pisali kaznu vozio 50 u zoni 40, uopste nisam video znak, tako da pisu svasta kad treba da se puni budzet. Al zato oko 11 uvece potez sajam ka adi u BG vozio 70 i nisu me zaustavili a bio je radar, ocigledno su pecali nekog ko ide brze a tu znaju da voze 80-100 cesto i brze
  3. BG - SLO - BG 2100km 7.6l Ja prezadovoljan s obzirom da je vecinski AP i brzine 130-150km/h
  4. Uf da, nezgodna dimenzija za GP istu sam muku mucio. UHP2 Savine su okej ako nadjes da nije kriva ali se brzo trose i kao da promene karakteristike iako imaju sare 5-6mm. Najvise primetim na mokrom kolovozu kada umeju malo da proklizaju pri jacem kretanju i kocenju. Ako si nasao evo3 u istoj ceni, tu nema polemike, mnogo bolja guma od UHP2.
  5. Mene najvise podseca iz nekog razloga na novu corsu, barem spreda. Svakako je najlepsi model za sada sa te 208/corsa platforme
  6. Mislim da vecinu kupaca privlaci veliki ekran i led svetla. Mislim generalno od FCA ni ne ocekujem neki kvalitet enterijera, barem ne u jeep/fiat modelima. Zanimiljivo mi da na slikama sto je moron poslao, kugla menjaca deluje identicna kao u giulietti staroj sada vec 13-14 godina
  7. ovako i na kosutrnjaku rade, nabijaju se i onda guranje da prestigne pa majka mu stara, sticice pola minuta brze do sledeceg izlaza, ako i toliko. Da umeju da gnjave u kosutrnjaku, umeju al pojacam muziku i lagano. Mada i oni sto parkiraju uz ivicu u kosutrnjaku pa moras maltene da stanes da bi prosao jer ih mrzi da parkiraju na nekom prosirenju i da prosetaju...
  8. Koliko znam iz Britanije je bio povucen, ako nije i dalje. Prodavale su se samo "teretne" verzije upravo zbog emisija stetnih gasova. Pored CO2 sigurno je i potraznja povecala cenu.
  9. Pa onda ispada da penale placaju kupci, a ne proizvodjac
  10. Sto se tice samog enterijera, onako interesantno je reseno u pre FL verziji, visoka tabla, mala sofersajbna u kombinaciji sa crnim nebom, stubovima i tamnim staklima bas skuceno deluje, kao u pecini. Kvalitet plastike katastrofa, sve nesto krcka na dodir, sve sto su naveli drugi clanovi do sad. Iako je sama plastika u GP bila svuda tvrda, nekako nista nije krckalo i sedista u sporting modelu su bolje drzala od sedista u G. Sedista nisu neudobna, samo ne drze nista prilikom jace voznje u krivinima. A meni je najveci problem sam polozaj, ne mogu da namestim da mi idealno bude. Volan ne mogu da izvucem i spustim dovoljno ako namestim sediste kako mi odgovara.
  11. Gde si radio zamenu soferke? Meni je pukla sinoc, crkla su rolo vrata od garaze i prvu nocenje van garaze maler.
  12. Jako zanimljiva recenica u klipu na 7:24, nesto sto veliki broj vozaca kod nas zaboravi da odradi
  13. Ja sam skoro uzeo ATE. Pise Galfer na nalepnici pri vrhu kutije. Za sad nemam zamerki, videcemo dugorocno kako ce se pokazati... 66e sa dostavom iz PL za SLO. G sa 330mm diskom
  14. rade savsku i sarajevsku i napravljen je kolaps totalni svuda okolo. Ziveo bg na vodi

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...