Jump to content

electronizer

Members
  • Content count

    27
  • Joined

  • Last visited

About electronizer

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Chevrolet Cruze, Peugeot 207

Recent Profile Visitors

508 profile views
  1. Jako korisna stvar koja je kod nas kao i sve ostalo iskomplikovano do bola. Moje jedino iskustvo sa takvim vidom placanja van srbije je bilo u americi. Uredjaj se kupuje po nekoj smesnoj ceni, sredstva se prebacuju putem kreditne kartice i putirane su jeftnije nego kad se placa u kesu. Jednostavno stimulise se koriscenje uredjaja.
  2. NB unlimited mi je trajao oko 9 meseci, taj laser ni 4 meseca, u oba slucaja obe sijalice su crkle u razmaku od dva ili tri dana. Po meni ove osram i phillips sto jace svetle su bacanje para ukoliko kola nemaju dnevna svetla.
  3. Chevrolet Cruze 1.6 uglavnom oko 9-9.5l nekad i predje 10l, po bordu 8.9l posle nekih 5000km i prosecnom brzinom od 40kmh. Pezo 207 1.6hdi 6.2l, po bordu 5.6l posle nekih 9000km i prosecnom brzinom 27kmh
  4. Ta nova Fiesta je bas skupa, doduse izgleda ozbiljno i na prvi mah sam pomislio da je Fokus. Ako gledas Focusa sacekaj da se zvanicno pocne prodaja novog modela, tada ce stari fokus biti znatno jeftiniji, kao npr ova fiesta prethodne generacije http://www.ford.rs/Specijalna_Ponuda/Putnička_Vozila/Ford_Fiesta_Titanium_1_0_Ecoboost_125Ks,_5_Vrata Pre par nedelja sam se vozio i provozao prethodnu generaciju fieste, slicnu kao ova sa ponude u titanium opremi i ovim motorom i potrosnjom po Beogradu 8-9 litara uz agresivniju voznju.
  5. Koliko ste najbrže vozili?

    U Americi sa E350 W212 155milja tj 250kmh mada moglo je to jos lagano da nema elektronsku blokadu i Ford Mustang EcoBoost nekih 130 milja/ ~210kmh Chevrolet Cruze 1.6 124ks - 200 kmh Pug 207 1.6 hdi 90ks - 170 kmh
  6. Ja u Cukarici nisam imao nikakvih problema. Za lk zakazao online, dosao, primili,slikali, dosao za nedelju dana po novu,sve ukupno nisam ni pola sata cekao. Za saobracajnu kad sam bio, jedan salter za predaju dokumenata cca 30-45min cekanja, za nedelju dana na drugi salter gde se preuzimaju dokumenta otprilike isto cekanje. Naravno da sve to moze brze i bolje, ali s obzirom da u vecini slucajeva radi polupismen stranacki kadar, dobro je I ovako.
  7. Prsten za felne

    Ja bih stavio obavezno prsten. Ti mozes da vozis I tocak koji je prisrafljen sa dva srafa, pa ne znaci da je ispravno Nisu skupi prstenovi, stavis I miran si.
  8. Alfa Romeo Giulia

    Al se rita Aflica na turiranju
  9. Naši snimci iz saobraćaja

    Kombi je obisao autobuse dok su stajali na stanici, taj majmun je pun gas obilazio em kolonu em autobus koji se krece, a pritom imao je kola u suprotnom smeru, lepo se vidi na snimku da je bila opasna situacija. To obilazenje autobusa dok je na stanici, a nema nikog u suprotnom smeru i ja praktikujem, doduse jako retko, ali ako se vucem iza busa koji vozi 30, naravno da cu ugrabiti prvu priliku. Ma da, mislim da je taj bmw, verujem da ga to nece spreciti da I dalje divlja.
  10. Alfa Romeo Giulia

    Ima neka tamno siva, par puta video/cuo u kosutnjaku. Vise nego brutalna pojava, a vozac je vozi kako dolikuje tom autu
  11. Pa tipo ima mnogo moderniji enterijer, kod merive ima previse dugmica, kao i kod astre j. Verujem da Tipo sa 95 ks sasvim solidno ide, naravno Meriva ozbiljnije ide, i mislim da u toj ceni tesko moze nesto bolje. Sad bacih pogled na cenovnik merive, regularna cena Drive opreme i turbo motora je 18200eur, to za 12800eur koliko si ti nasao je ozbiljan popust. Po meni mnogo lepsi auto i prakticniji od tipa sedana, bolje ide, jedino enterijer je mozda malo tezi za navikanje sa gomilom dugmica. Baci pogled na ovaj klip, covek je detaljno pregledao auto, u toj opremi sto tebe interesuje, samo eto slabiji motor.
  12. Neka moja iskustva su da su turbo benzinci zedniji, generalno jer su manji motori koje treba malo jace voziti dok turbina ne odradi svoje. Poredeci iste kubikaze potrosnja je maltene ista, mozda pola litre gore dole. Ukoliko Nikola planira da uzme auto i da ga menja nakon garancije nek uzme onaj koji mu se svidja na oko i ima finu opremu, vise puta je napomenuo da mu snaga motora ne igra veliku ulogu, u gore pomenutom postu kaze da ni ne prelazi puno tako da bllo koji izbor je dobar, sve ce to izdrzati normalno koriscenje i habanje, a i garancija je tu da pokrije sve nedostake, kojih verovatno nece ni imati
  13. Sve sto je naveo igor mogu da potvrdim, s tim sto sam ja vozio Merivu sa tim 1.4 motorom ali od 140 konja, i ide stvarno lepo, mada je potrosnja u proseku bila oko 9-10 litara gradske voznje (imam malo tezu nogu na gasu). Ne znam koliko Tipo 1.4 trosi ali ne moze ni priblizno da ide dobro kao Meriva sa tim turbo motorom. Moguce je i skuplje odrzavanje same Merive bas zbog tog turbo motora. Naravno mnogo prakticniji od tipa sedana zbog samog oblika auta. Jedino sto ne znam kako se porede Tipo i Meriva po opremi u toj ceni.
  14. Autoplacevi

    Ne zna se da li je gore uzeti sa placa gde prodavci za vecinu automobila nemaju pojma kakav je auto ili od vlasnika koji zna u kom je stanju, a najcesce ne deli informacije o stanju. Kupovina polovnog auta je uvek lutrija, nekad prodjes dobro nekad lose.
  15. Naši snimci iz saobraćaja

    Taj je klasican idiot, milion puta sam ga video u saobracaju vozi uvek ovako, e da je neke bandere...
×