Jump to content
FAS Euroauto Goran

Dale

Members
  • Content Count

    1013
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

Dale last won the day on February 22 2020

Dale had the most liked content!

About Dale

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BG
  • Interests
    trucking

Previous Fields

  • Garage
    Tiguan 1.4 TSI 4motion Twingo II 1.2 16v

Recent Profile Visitors

3008 profile views
  1. Ako ponovo izgubis pronadjeni predmet u narednih 6 meseci, ona ti opet kaze gde je gratis! Samo sacuvaj garantni list.
  2. Da li je izmesten ODB prepravka na vozilu? Hoce li traziti atest i za to uskoro? Sta ako neko nece da te pusti da prodjes tehnicki jer ti je izmesten ODB? Sta jos moze da se izmisli? Meni je inace prosao tehnicki auto sa neispravnim parking senzorom tj nije bio dobar kontakt na jednom. To sam sredio tek kasnije iz licnih potreba, ne zato sto sam morao za potrebe tehnickog. Do duse, ne prijavljuje gresku nigde na instrumentima, samo duze zapisti i treperi dugme pored menjaca. Mozda nisu ni skontali da ne radi...
  3. Plus puno prakticnih ostava za sitnice u autu...
  4. Upravo tako! Ja sam jedini put isao preko Debelog brda i to bez dece, uzivao u krivinama do pred vrh brda. Detelji u predstavljanju mog auta... Svakako je bolje porodicno sto vise auto putem, pogotova kada ides na dug put. Vikend zezanja po krivinama su ok, ali ako ides na put od 700-1000Km, bolje je drzati se sigurice.
  5. Pazi, takav auto u tom kraju poznatom po trgovini proizvodima u prahu... I ja bih ti se sklonio
  6. I izgleda kao nov. Samo donju masku u braniku nismo nasli sa niklovanom lajsnom, ali to nije upadljivo jer je auto siv, a napuklu staru nisam hteo da vracam. Da je bilo sta od vitalnih delova bilo osteceno, sigurno bih ga prodao udarenog i dodao novac za drugi, ali je stvarno bilo steta da ga prodajem i trazim nesto iz pocetka.
  7. Sve su to stvari koje mogu da se kupe, samo da smo zivi i zdravi!
  8. Da stavim i ovde tekst is teme potrosnja, mozda ce znaciti ljudima koji razmatraju TSI ove snage i u ovom autu. Pun rezervoar u tiguanu, krece voznja: BG-CU-DE-CU-UE-Zlatibor-UE-BG i onda onda par dana po BG cisto gradske. Taman dosao do rezerve, sipao 60 litara, opet do cepa. Presao 730Km, prosek 8.2 po bordu 7.8. Auto put tempomat 130Kmh, ostatak magistrala i lokal po okolini Despotovca i Zlatibora, brzina koliko uslovi puta dozvoljavaju. Cuprija-Despotovac preko Lisina put je pun krivina, klisura, uzbrdica i nizbrdica, a slicno i Uzice-Zlatibor preko Vrela i Bele Zemlje. Dosta nevremena i puno vode na putu koji su malo podigli potrosnju. Inace auto je savrsen za takve izlete po Srbiji. Osecaj sigurnosti po losem vremenu, losem asfaltu. Cvrst po krivinama, ne dozvoljava da iznenadi poremecen profil asfalta po seoskim putevima. Potrosnja za benzin i karoseriju je prihvatljiva. Takodje, gume su mi Miselin CC i za ono nevreme koje nas je zadesilo na povratku iz DE ka CU i slicna iskusenja, prava mera!
  9. Pun rezervoar u tiguanu, krece voznja: BG-CU-DE-CU-UE-Zlatibor-UE-BG i onda onda par dana po BG cisto gradske. Taman dosao do rezerve, sipao 60 litara, opet do cepa. Presao 730Km, prosek 8.2 po bordu 7.8. Auto put tempomat 130Kmh, ostatak magistrala i lokal po okolini Despotovca i Zlatibora, brzina koliko uslovi puta dozvoljavaju. Cuprija-Despotovac preko Lisina put je pun krivina, klisura, uzbrdica i nizbrdica, a slicno i Uzice-Zlatibor preko Vrela i Bele Zemlje. Dosta nevremena i puno vode na putu koji su malo podigli potrosnju.
  10. Nisam hteo da zurim sa informacijama o maleru koji me je zadesio pre malo manje od 2 meseca jer sam isao na more, posle cekao na osiguranje itd. Vozio putem VA-BB i iza krivine na Debelom brdu ispreci se mecka! Ne znam da li bi bilo gore da je zivotinja, ali svakako od svih limuzina, ja bas naletim na ML... Sleper koji prevozi drva se okretao preko pune linije iza krivine na prosirenju, 3 auta ispred mene imali prilike da se zaustave iza krivine i popune prostor, a ja natrcao kao porucen. Nabio kocnicu, ali za malo da uspem Podvukao sam se pod zadnji branik visokog ML-a i udario svojim "mekanim" delom. Uspeo da razbijem masku, branik, haubu, far... Toliko je glup udarac bio da se ni pojasevi nisu zategli niti se bilo koji vazdusni jastuk otvorio, a ja rascvetao prednjicu. Srecom pa se sve menja na sraf i limar nije imao potrebe da upotrebi ni gram gita, nista da vari, ispravlja i sl. Samo su zamenjeni osteceni delovi i naravno morao da ofarbam branik, krilo i haubu. Krilo je moglo da se ispravi, ali na savet limara smo se dogovorili da zamenimo i njega. Na Mercedesu otpala lajsna zadnjeg branika i vide se ogrebotine. Morao sam da zovem policiju zbog mog kasko osiguranja. Srecom pa je vozac ML normalan covek pa je ljudski reagovao i saradjivao. Auto ostavio da srede na tenane jer ne volim da pozurujem majstora, otisao na more twingom i posle se ganjao sa osiguranjem. Twingo je bio na visini zadatka i odlicno se drzao 2 nedelje puta i oko 2100Km. Kome budu trebale informacije oko delova, majstora, osiguranja, administracije itd, neka pita slobodno u poruci.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...