Jump to content
FAS Goran

Bogi021

Members
  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

  1. Inace, za ovih 35k km i tri godine koriscenja, dosuo sam ukupno 1,5l ulja, po pola litre godisnje. meni se cini da je to ok potrosnja. Posebno ako uzmem u obzir da je 45-50% kilometara napravljeno na autoputu, a tu ga zakucam na 130km/h.
  2. Ne kazem da je malo, ali auto je u produzenoj garanciji i nije mi strasno sad dati 4-5k vise ovlascenom servisu i zadrzati garanciju, nego lokalnom majstoru i izgubiti garanciju. Jednom godisnje, prezivecu. 4-5k se danas potrosi u prodavnici dok trepnes…
  3. Odradjen treci servis u Stojanovu. Svi filteri i 3 litre ulja 11k i 4k ruke. Registracija, zeleni karton i tehnicki 31k. Na satu 35k km. Idemo dalje s osmehom na licu.
  4. Iskreno, ne pada mi na pamet da kupujem druge originale. Vecina je na oglasima ukradena, a da uzimam iz prodavnice i jos skuplje platim, pa ih vozam u gepeku, ne vidim poentu. Jednog dana kad se bude prodavao, sumnjam da ce taj nedostatak drasticno obarati cenu auta.
  5. Realno, tako je kako kazes. Ali cackaju elektro instalaciju, seku nesto limarije, rade oko motora... Puno delova koji mogu (ne kazem da sigurno hoce) da pocnu da zez.ju, a posle ce oni da se ograde, jer je ubacen tng. Teracu ga ovako do isteka garancije, a onda ubaciti tng, al ne kod njih. Imam odlicnog majstora u Subotici. Tamo mi je i u Astri ugradjen tng, nikad nikakav problem.
  6. Sve znam druze. U mom slucaju, ne vredi mi gubitak garancije tih 400-500 evra godisnje ustede (kad otplatim ugradnju tng uredjaja). Kupio sam gumenu kadicu za gepek, bas je dobra. Ima rub oko 2cm. Takodje, uzete su i gumene patosnice, takodje sa rubom. Svidja mi se sto je patosnica za zadnji red izjedna, pokriven je i centralni tunel. Ove stvari sam uzeo cim sam kupio auto, da sacuvam tepih kola koliko je to moguce.
  7. Znam ja matematiku voznje auta na plin. Pre 500l sam 7 godina vozio Astru G 1.6 na plin i nikad nikakav problem. Meni ugradnju plina sad stopira gubitak produzene garancije na auto. Tacnije, kazu da se gubi garancija na sve, boju i lim, ne samo na motor i elektroniku. A to mi se ne radi.
  8. Znam to, al ne gubi mi se sad ova produzena garancija… Ako nista drugo, posto mi auto izuzetno odgovara i planiram da ga zadrzim dugo, mozda za koju godinu padne tng. Za sad, gutacemo benzin.
  9. Nisam nasao sa 5 rupa. Iskreno, meni se svidja kako je sad ispalo. Posto felne imaju crne segmente, fino se uklopio crni poklopac, a lopovima sigurno nije zanimljiv. Hvala svakako na predlogu. Posto je auto u produzenoj garanciji, zvao sam Stojanov da se raspitam oko ugradnje plina, vidim da se i oni reklamiraju. Ispada da se gubi garancija, pa sad vazem sta da cinim. Da nisam uzeo produzenu garanciju, ugradio bih tng, ovako ne znam sta da radim.
  10. Evo par fotki dok je jos bio nov. Jedina razlika u odnosu na tad je sto su posle mesec dana poklopci felni dobili noge. Auto stoji pred zgradom i znao sam da ce to da se desi. Centralne rupe felni sam zatvorio crnim plasticnim poklopcima koji lopovima nisu interesantni. Nema svrhe da kupujem druge originalne poklopce, i njih ce ukrasti. Takodje, kupljene su i mrezice po meri za sve prozore iza B stuba. Slika je sa neta. Kupio sam i dodatnu garanciju kad je bila akcija, jos u prvoj godini. Sa popustom me je kostalo 600€. Sad je u garanciji do isteka 7. godine (ne odnosi se na potrosne delove).
  11. Drugari, da vam predstavim moj auto. Fiat 500L, motor benzinac 1.4 od 95 konjskih snaga u paketu opreme Cross (plus jos nesto dodatne opreme). Porucen je u AK Stojanov u Novom Sadu krajem 2020. godine, a preuzeo sam ga u februaru 2021. Auto bih opisao kao dnevnu sobu na tockovima. Mesta ima unutra jako mnogo. Po auto sam isao sa ocem. Iako smo obojica preko 100kg, nismo se laktovima dotakli, sto u Astri G nije bio slucaj. Zaista je 500L prostran. Sto se tice opreme, u Cross paketu dolazi dosta toga. Od dodatne opreme sam porucio rezervni tocak smanjenih dimenzija (100 evra) i paket sedista high (700 evra) koji obuhvata: podesavanje suvozacevog sedista po visini, lumbalnu podrsku za prednja sedista na dugme, obaranje zadnjih sedista tako da se i naslon i sedalni deo preklope uz zadnju stranu prednjih sedista, stocici kao u avionu na zadnjoj strani prednjih sedista, naslon za ruku na zadnjoj klupi i treci naslon za glavu na zadnjoj klupi. Auto je ukupno placen 12790 evra. I tu sam imao srece sto sam ga porucio i kaparisao pre nove godine, jer su u januaru menjali cenovnike, pa bih ga posle sa ovom opremom platio oko 1500 evra vise. Inace je kupljen uz akciju reciklaze Restart, a Astrino mesto u presi je zauzeo neki Jugic, a Astru je neki majstor iz Stojanova otkupio od mene, pa sam nenadano i tu dobro prosao. Do sad smo presli 32 hiljade kilometara. Dva putovanja do mora i dva puta do Kopaonika. Nikad nas nije izneverio. Prosecna potrosnja je 9 litara. Znam da ce ovaj podatak mnogima biti strasan, ali ako uzmete u obzir da mi je 60% voznje po gradu, a relacije su mi cesto 1-2 kilometra i 40% autoput na 130-140km/h, meni je ok. Kvarova 0, samo redovni servisi. Mi prezadovoljni.
  12. Pozdrav. Ja sam Bogdan iz Novog Sada. Vlasnik vec 2,5 godine Fiata 500l. Citam forum vec tri godine, red je da nesto i napisem.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...