Jump to content
Goran

Bogi021

Members
  • Content Count

    25
  • Joined

  • Last visited

  1. Napunio Crveni cepelin 4 godine. Odradjena registracija i servis u Stojanovu. Registracija, tehnicki i zeleni karton ukupno 33 300 dinara. Mali servis, zamena svecica, nov Exide akumulator, ciscenje ventilatora kabine ukupno 34 700 dinara. Stari akumulator je mogao da izvuce mozda jos koji mesec, ali bih ga svakako menjao pre letovanja da me ne izda na moru. Ventilator kabine je umeo da cvrkuce dok se kabina ne ugreje, pa su ga zato cistili. Za ceo posao u servisu je naplacen 1,5 sat, 5 400 dinara. Na satu imamo 49 800 kilometara. Teramo dalje.
  2. Ja bih resavao odmah. Prvo kod onih koji su pogresili, dok je jos “vruce”. Ako su nerazumni, prezalio bih pare i resio kod drugih.
  3. Lep auto, da te fino sluzi. Sto se tice boje, ne cekaj sledecu godinu, odmah resavaj dok je sveze. Evo jedan primer mog kolege: Kupio je auto star 40ak godina. Auto kupljen u SFRJ, registrovan uredno od prvog dana. Sad pri registraciji, zove ga lik sa tehnickog i kaze da ima problem, broj motora se ne poklapa (auto je u originalu 100%) Broj motora je xxx-123-xxx, a u saobracajnoj je xxx-133-xxx. Pri ko zna kojoj promeni saobracajne, neko je pogresio u kucanju. Da stvar bude crnja, motori sa kodom xxx-133-xxx se nisu ni ugradjivali u taj model, ali jesu u drugi model istog proizvodjaca. Sad mora da ide do sudskog vestaka, svedoci, papirologija….. a auto cist, 40 godina se uredno registruje….. Zato sad resavaj, moj savet.
  4. Ja nisam osetio tu magiju Makedonskog goriva, osim u novcaniku. Isto i sa Grckim gorivom, al mi se ta finansijska magija nije dopala.
  5. Meni apple car play radi samo kad je telefon povezan preko kabla. I to tek kad sam uzeo kabl kupljen u apple prodavnici, nije radio preko nekog random kabla. I slusa onda glasovne komande bez problema.
  6. Bas te poteralo…. Ne znam jel moguce da je uzrok losa kontrola kvaliteta na kraju bila ili sta vec, al ispada kako se kome zalomilo. Meni i dalje nije jasna tolika razlika u potrosnji ulja. Da kazemo da jedan auto trosi pola litre na 10k km, a drugi litru, pa i da razumem. Ali ovde ljudi pisu da im motori trose litru ulja na hiljadu kilometara. Pritom, slicno svi koristimo 500L-ove, nije da su trkacka vozila, pa neki stoje u salonu za izlozbu, a drugi se cepaju po stazi…
  7. Bas mi nista nije jasno oko te razlike u potrosnji ulja. Nije da se zalim, kako sam prosao, hvala cika Peri svakako. Nije bas da nemam puno kratkih relacija. Vrtic na 700-800m, onda posao odatle jos 700-800m, pa tako i u povratku. Pa stani usput do prodavnice…. Al podnosi Crveni cepelin sve stojicki.
  8. Meni jedna stvar nije jasna: Kako je potrosnja ulja toliko razlicita kod ovih 1.4 motora, od vozila do vozila? Moj 500L je pocetak 2021. Do sad sam presao 45k km i na dosipanje potrosio manje od 2 litre ulja. Otprilike pola litre od servisa do servisa, svakih godinu dana i 12k km. Redovno kontrolisem nivo ulja. Tempo voznje mi je 50% grad (NS, stani-kreni), 40% autoput, 130km/h ga zakucam i 10% magistrala (mozda i manje), klima uvek upaljena. Stvarno mi nije jasna tolika razlika u potrosnji ulja…..
  9. Kad sam uzeo auto, povezem telefon preko kabla i nista. Onda su mi u servisu rekli da probam pomocu kabla koji je sa originalnog punjaca i proradilo normalno od tad. Apple je telefon. Mozda vredi probati….
  10. Vrati nas Crveni cepelin sa treceg letovanja. Ponovljena destinacija od prosle godine, Sarti. Identicna prosecna potrosnja od 7,5 litara na 100 kilometara. Putovali smo samo danju, klima radila, natovareni kao da se selimo…. Voznja po ogranicenju. Udobno stigli. Na granice potrosili otprilike 4 sata, radio auto u mestu zbog klime. Ja zadovoljan. Idemo dalje.
  11. Inace, za ovih 35k km i tri godine koriscenja, dosuo sam ukupno 1,5l ulja, po pola litre godisnje. meni se cini da je to ok potrosnja. Posebno ako uzmem u obzir da je 45-50% kilometara napravljeno na autoputu, a tu ga zakucam na 130km/h.
  12. Ne kazem da je malo, ali auto je u produzenoj garanciji i nije mi strasno sad dati 4-5k vise ovlascenom servisu i zadrzati garanciju, nego lokalnom majstoru i izgubiti garanciju. Jednom godisnje, prezivecu. 4-5k se danas potrosi u prodavnici dok trepnes…
  13. Odradjen treci servis u Stojanovu. Svi filteri i 3 litre ulja 11k i 4k ruke. Registracija, zeleni karton i tehnicki 31k. Na satu 35k km. Idemo dalje s osmehom na licu.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...