Jump to content

zeljkoci

Members
  • Content count

    302
  • Joined

  • Last visited

About zeljkoci

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Lazarevac

Previous Fields

  • Garage
    fiat Croma, 1,9jtd, Fiat Punto classic 1,2

Recent Profile Visitors

5376 profile views
  1. P: Dijagnostika ELM 327

    Up!
  2. Fiat 500L 1.4 - ugradnja gasa

    Druze, malo si pobrkao lončiće. Kod nas plin ima preko 100 oktana. Kad bi imao samo 82 oktana, kako navodis, gorivo bi se nekontrolisano palilo u culindru. Naime, oktanska vrednost nije merilo kalorijske vrednosti goriva, vec predstavlja otpornost goriva ka samozapaljenju. Sto veci broj, to veca otpornost ka samozapaljenju. A kada bi plin na nasim pumpama bio toliko los kako se prica, niko ne bi davao garancije na nova vozila u Srbiji sa ugradjenim plinom. Tako da.... za upaljenu lampicu je kriva samo POGRESNO PODESENA SMESA. Nazad kod majstora!
  3. P: Dijagnostika ELM 327

    Da ne bude zabune.... Dijagnostika radi na svim modelima vozila!
  4. Punto mk.2 - promena kontrolne table?

    Nije dovoljan samo elm327! Treba vam i tzv. most koji će spojiti određene protokole. Npr.: https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/79037-p-dijagnostika-elm-327/&tab=comments#comment-1495658
  5. verovatno ti je pukla opruga na vratancima
  6. P: Dijagnostika ELM 327

    Za clanove foruma cena: 3.500din
  7. P: Dijagnostika ELM 327

    Up.
  8. P: Dijagnostika ELM 327

    Prodajem dijagnostiku ELM 327, sa zadnjom verzijom softvera V2.1 i zadnjom verzijom hardvera V1.5a, namenjenu za sve automobile. Prvenstveno je najkompatibilnija za FIAT, LANCIA, ALFA, SUZUKI uz softver Multiecuscan (bivsi FIATECUSCAN), ali takođe podržava i sve ostale marke automobila. Uz Multiecuscan ima najvecu pokrivenost očitavanja parametara. Ja sam je sa velikim zadovoljstvom koristio uz Multiecuscan i ponistavao bukvalno svaku moguću gresku na Puntu, a pomagao sam i komšiji. Očitava sve parametre sa motora bez problema, nije ona ograničena varijanta kao što su plastični primerci. Kabl ima veliku duzinu, tako da se mozete povezati i sa racunarom koji je van kola. Što se tiče povezivanja sa drugim protokolima u kolima, kao što je ABS, BODY, AIRBAG, DASHBOARD, STEERING CONTROL.. tu je potreban jos jedan dodatak tzv. MOST. Pomocu ovog mosta menjate putanju signala i na taj način se povezujete sa željenim protokolom. Bez ovog mosta povezuje se samo sa motorom i nista vise. Raspored pinova: - pin 1 - ABS - pin 3 - airbag - pin 6 - body - pin 7 - motor - pin 8 - imobilajzer - pin 9 - el. servo volan, dashboard - pin 11 - alarm - pin 12 - el. servo volan Cena u kompletu je 5.000din
  9. Ja sam imao isti problem. Problem je izazivala neposredna blizina trafo stanice za zgradu, gde su tih dana majstori nesto menjali. Zezali su čak i alarmi na kolima. Kad smo se pozalili elektricarima, zamenili su nesto u trafo-kucici i od tada je sve ok
  10. Stag go fast-problem sa tasterom/pokazivacem nivoa gasa

    Ovo se podešava softverski u velikom broju slučajeva.
  11. Jedino sto mozes uraditi je da stavis zabranu na dalju registraciju auta, posto nemas tablice kod sebe. To mozes uraditi samo u Ljermontovoj u BG. Onaj ko hoce da ga registruje, moraće da te potrazi. Ali, ovo ti nije spas za eventualne kazne. Kazne ce ti i dalje stizati. Ne pise ti na celu da bas ti nisi vozio auto u kriticnom trenutku. Sledeci put pamet u glavu i nema prodaje bez prenosa. U evropi je to odavno ukinuto, bas zbog ovakvih slucajeva
  12. Zatamnjena stakla

    To ostaje u ABS-u. Neces moci da uradis atest tih folija na staklu. Moraces da stavis nove folije sa specijalnom nalepnicom. Inače, auto ne mogu da ti oduzmu, ali mogu da te iskljuce iz saobracaja i da ti oduzmu tablice, sto su cesto i radili.
×