Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada

zeljkoci

Members
  • Content count

    323
  • Joined

  • Last visited

About zeljkoci

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Lazarevac

Previous Fields

  • Garage
    fiat Croma, 1,9jtd, Fiat Punto classic 1,2

Recent Profile Visitors

5453 profile views
  1. Glow bi trebalo da je grejač
  2. Odes kod majstora koji ima tu hemiju za proveru prisustva izduvnih gasova u samom antifrizu. To kosta oko 10€. Proverava se preko posude za antifriz. Ako nigde po motoru ili pod motorom nemas fleku od antifirza, onda će ti ova moja metoda dati konačan odgovor.
  3. a jesi proverio prisustvo izduvnih gasova u antifrizu?
  4. Potreban limar - iskustva

    Slusaj Pleminjo, Samo popunite evropski zapisnik, idi u ovlašćeni servis (npr. Kompresor, Hit auto) i nemoj nista da brines. Ta cifra ce biti i nekoliko puta veca od one koje ti bude nudilo osiguranje, ali.... ne boj se. Sve ce da plate. Sa ovlašćenim servisom nema igranja, a pri tom, sve dovedu u fabricko stanje. Pozdrav!
  5. Taj radar ima svoj harddisk koji memorise svaki snimljen prekrsaj. Ne salje se odmah u bazu, niti ima mogucnosti za tako nesto. Hardver je fizički zasticen, kao i elektronski, tako da mu moze prici samo jedna osoba. To sto je policajac stajao pored tronosca i buljio u telefon ne znaci da radar dalje nije radio svoj posao. Namesten je da snima po automatici cim prekoracis unapred zadatu brzinu. Tako da policajac tu prakticno nije ni potreban. Hocu reci, moze policajac biti daleko od tronosca, ali budi siguran da ce te radar snimiti ako je podesen
  6. To je samo pod uslovom da je ubrizgavanje plina idealno podeseno
  7. @drvopro @zoranc Kolege, samo podesite smesu i ne brinite. To je dugorocno resenje problema. Kome ja namestim taj prelazi po nekoliko 10-na hiljada, pa i vise, bez ikakvog pipanja!
  8. Najverovatnije je do korekcije mape. To ces najlakse proveriti na sledeci način: vozi na benzin i proveri kolika ti je trenutna potrosnja, a onda prebaci na plin (ne skidajuci papucicu sa gas) i proveri da li je potrosnja ostala ista. Ako je razlika poveca, onda ti mapa nije lepo podesena, i zato trza. Koji plinski racunar imaš ugrađen?
  9. bravo 1.4 90hp lpg - problem sa plinom

    Mozes da izbacis njusku i ubacis novi racunar i dizne. E tada podesi sve kako ti odgovara
  10. Sve je sa bobine. Zuti deo je osigurac, a crni kad pritisnes odvajas dzek.
  11. Cene goriva...

    @djomla, uz koju karticu kad sam ih pitao na par pumpi i nisu hteli da mi izdaju karticu. Kazu da daju samo za firme Inace, sipao TNG u S.Makedoniji. Cena: 0,475€/lit
  12. Fiat Stilo - nema struje u vozačevim vratima

    @srdjan_srki proveri konektor na ulazu u vrata.
  13. Lancia Musa 1.4 tesko prvo paljenje

    Tvoj majstor lupa da se problem resava 100%, ako ustanovi da multiventil propušta! To uopste nije majstor! Može multiventil na boci da propusta koliko hoce, ali postoji i sledeća barijera koja ne sme dalje propustiti TNG prema motoru. Zove se el.ventil na isparivaču ili tu negde oko njega. Pa čak i da ovaj ventil pusti, sledeća barijera koja ne sme propustiti se zovu plinske dizne. Sve ove barijere ce pustiti plin samo kad im plinski kompjuter izda komandu, odnosno kad se za to stvore svi preduslovi. Prema tome, vidis da postoji niz fizičkih prepreka da TNG ne sme ući u motor dok se za to ne izda komanda. A, ako TNG ipak ulazi konstantno u motor bez izdate komande, onda ni jedan od gore navedenih ventila ne dihtuje, a ne samo multiventil!
×