Jump to content
FAS Euroauto Goran

Zvezdo

Members
  • Content Count

    3100
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Zvezdo last won the day on November 23 2017

Zvezdo had the most liked content!

1 Follower

About Zvezdo

  • Rank
    Prominente

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Srem
  • Interests
    Automobili, Motocikli, F1, Elektrotehnika,elektronika

Previous Fields

  • Garage
    Sveta krava B8

Recent Profile Visitors

11548 profile views
  1. Na stazi sa niskoprofilnim gumama ima itekako smisla igrati se sa manjim pritiskom ali naravno da ovisi o samoj konfiguraciji staze. U formuli 1 je to prava nauka! Navodno 0.05bara ima veliku ulogu u ponašanju bolida. Ali tamo ima strašno puno varijabli u samom setupu. Drugačije podešena aerodinamika naravno uzrokuje promenu pritiska u gumama pa onda još nekoliko setova guma.... Boli me glava i razmišljati o tome.
  2. To što kaže taj Amer ima logike. Pogon je prednji. Manji pritisak i veća je površina gume na asfaltu dakle bolja trakcija sa manje proklizavanja. Zadnje gume znatno veći pritisak radi manjeg otpora kotrljanja. E sad koliko bi se dobilo sa tim manjim otporom to je diskutabilno.
  3. To sto sam napisao do prvog vulkanizera me je asociralo na cinjenicu da sam dve godine vozio sa ekserom u gumi koja je lagano ispustala. cak sam otisao i vratio se sa mora sa 5 putnika u autu. Onako reda radi proverio pritisak i vidim da je jedna praznija od drugih... Jednom sasvim slucajno vidim da se nesto sjaji u gumi. izvadim ekser guma sisti, vratim ga nazad i odem do vulkanizera bez problema! Kao mlad vozac sam se pridrzavao fabrickih preporuka o pritisku u gumama ali posto sam stalno morao ispravljati cekicem felne eksperimentisao sam i video da ako je guma malo tvdja da ce tesko dobiti udarac u felgu.
  4. Znam ja jako dobro kako je u Beogradu zbog toga i kažem. Veruj mi to što ti kažeš razrovane ulice to su piste naspram magistralnih puteva po Srbiji. Po Vojvodini je konfiguracija terena verovatno najgora u Evropi pa ne mogu zakrpati rupe po putevima koji se nisu popravljali 50godina od kada su izgrađeni. Najbolje je kada vođa prođe sa "starom Škodom" onda makadam i kocke presvuku sa nečim što liči na asfalt ali ga prvi pljusak odnese. Jebeni autoput od S Mitrovice do Šimanovaca liči na slalom pistu. Zatvorene trake već 6meseci a nitko ništa ne radi. Izvinjavam se na offfu
  5. Neko moje iskustvo je 0,2-0,3 veći pritisak nego propisan. Pošto zbog kvalitete naših oranica (zovu ih putevi) preferiram balonke malo veći pritisak umanjuje podvlačenje gume pod felgu u oštriji krivinama. Pri prelasku preko udarnih rupa ako je guma praznija dolazi do udarca u felgu i trap i nakon toga postoji velik rizik od trajnog oštećenja gume i naravno felge. Ukoliko Beogradski vozači ne znaju kako izgledaju prave udarne rupe neka se provozaju 25km dalje od centra ili odu u unutrašnost pa će im stvari postati jasnije. Još jedan benifit jače napumpane gume je i ako se pokupi neki ekser na putu. Sa tom razlikom u pritisku će te možda doći do prvog vulkanizera.
  6. Kačenje je odlično a brisači rade kao i 10 i više puta skuplji!
  7. Neki bi rekli konačno prava Alfa! Pri tome se misli na benzinski motor. Sredi je kako dolikuje i uživaj!
  8. Masinsko ciscenje DPFa u servisu Xxxxxxxx u Gradu tom i tom kosta 100e. Moze se poslati postom ili odvesti tamo auto da ga oni skinu i vrate. Hmmm??? ovo mi sada zvuci kao reklama. Tko su mi oni da ih reklamiram? Prepravit cu.
  9. @horvat tvoje fabricke felge su kao mat a one bolesno dobre potkovice su sjaj?
  10. Posto se fege rastavljaju lako je kombinovati dve boje samo i sam mislim da to nema smisla.
  11. Da podsetim da je auto crne boje... Ajde stavi sliku oba seta da vidim .
  12. Za Svetu Kravu kupljene felge za zimski set. Felge ce se rastaviti, peskariti i farbati. Ima li tko ideju kako i u koju boju da ih ofarbam? Ima li uposte smisla kombinovati boje jer je rub felge samo 10mm? Pre je taj rub bio polirani aluminijum koji je prelakiran. Lak je ispucao i usla voda .
  13. Ako auto retko izlazi iz grada taj neće ni dočekati dva velika servisa pa makar se radio na 50 000km. Drugar pre par godina uvezao kombija 4godine starog sa pravih 60 000km. Veći grob od vozila nisam video do sada. Uzeo od neke dostavne službe iz Pariza.
  14. Čisto da znaš da su pričvršćeni pop nitnama. Dakle trebati će ti bušilica.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...