Jump to content
FAS Goran

ChobbyNS

Members
  • Content Count

    1265
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

ChobbyNS last won the day on January 6

ChobbyNS had the most liked content!

About ChobbyNS

  • Rank
    Internazionale
  • Birthday 05/05/1988

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad,Detelinara

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo GT

Recent Profile Visitors

14195 profile views
  1. Auto je juče upaljen, tako da se bliži kraj radova Strugar je zavržio prirubnicu tako da je ostalo da se završi down pipe i auspuh do kraja i to je to. Prepravljen je i džek do blow off senzora i nabačeno crevo usisa. Iskočili mi od drugara i prednji diskovi zimmermann pa sam i to uzeo, trebaće malo bolje kočenje svakako
  2. Isti model kao kod mene Vidim da i kod tebe kao i kod mene taj igo nije lepo skaliran, kao da je razvucena aplikacija preko velicine samog ekrana i to me jako nervira
  3. Kod nas se pod nova smatra reparirana kineskim delovima. A ja sam deltu uzeo sa na oko manjim ulaganjima od ovih na puntu pa evo me polako na 1000+ evra do sad i gazimo jako dalje
  4. Pukla je ipak ovde na ulazu u turbinu, sad je malo bolje pogledao. Svakako je dobro sto sam uzeo drugu.
  5. Radovi su krenuli juce. Naravno, ne bi mene postedelo problema pa je jedan brezon ostao slomljen u glavi. Ono sto je dobro je sto izduvni deo stare turbine nije pukao kao ni izduvna grana, bar po recima drugara a i po slikama tako deluje. Kaze drugar da nije bas sraf na sraf, ima malo prepravki oko cevi za vodu i ulje ali uspeo je sve da resi u radionici tako da su prepravke izgleda lagane. Svakako kad saznam vise, napisacu ovde u temi. Map senzor od 3 bara sa multiair pase, isti je dzek, samo mora u mapi linearizacija da se odradi kasnije. Treba i da se produzi kabl od starog recirkulacionog ventila koji stoji kod mene blizu leptira a na ovoj turbini je na usisnom kucistu, dzek i ventil su isti tako da nije strasno, moj cu ukinuti i zatvoriti rupu na usisnoj cevi. Evo i par slika pa se javljam kad se privede kraju.
  6. Mislio sam taj sa 170hp da stavim. Pretpostavljam da mu je granica veća nego na mom i da neće bacati grešku? Juče sam se s mirdzom dopisivao na ARCS, kaže da imam sve sto treba za montazu, dobio sam sve cevi uz turbo. Treba da mi stigne i izduvna grana, usisno crevo i map senzor pa može da se krene u radove.
  7. Da se javim sa par novosti. Rešio sam curenje antifriza kod termostata. Problem je bio u holenderu koji ide od termostata do izmenjivača na kućištu ulja ako se ne varam. Zamenio sam podloske i malo predihtovao i to je ok sad. Druga novost je da sam upecao garrett 1446, nadam se uskoro montaži. Treba da mi stigne i izduvna grana sa multiaira. Koliko sam uspeo da se uputim prepravke nisu velike. Trebao bih instalaciju od recirkulacionog ventila da produžim do turbine a moj ventil da uklonim i napravim neki bypass tu. Treba da porucim i novi map senzor. Eventualno ću morati i crevo od usisa da zamenim ali to ću videti ovih dana pa i to da spremim. Sto se tiče mapiranja drugar saradjuje sa nekim tjunerom iz španije tako da će on uraditi mapu kada to dođe na red.
  8. Daj sliku obrtaja na 2600rpm na 160kmh. To bi bilo štogod.
  9. Ceka i dete, nije to sporno. Ali 90-100kmh na autoputu mi je u rangu voznje 40-50kmh magistralom. Dok sam vozio kamion i u njemu mi je bilo 90kmh gnjavaza a mogu misliti tek u autu, horor iskreno.
  10. Ne smara te da vozis 90-100kmh autoput? Ja bih uvenuo iskreno, jebes potrosnju.
  11. Tako je. Kao i na djulijeti 170hp i mito qv i ako se ne varam fića 695 competizione.
  12. Nisam. Po fabrickoj specifikaciji piše da ide 2.9l. Sipao sam 3 ali fali još malo jer smo skidali i kućište pa se to sve dobro ocedilo. Na redovnoj zameni kada sam sipao 3L tačno na max bude na meracu. Tako je. Plan mi je da taj turbo nabavim kao apgrejd za ovaj ihi koji je i mali i problematičan po pitanju tog kućišta koje puca.
  13. Menjač je remontovan pre 10.000km odmah po kupovini auta, tako da mislim da neće biti problema s te strane. A turbo ću da probam u italiji da pojurim, imam ko može tamo da iskomunicira i donese, to mi je olakšica.
  14. Pa kažem ti, nije mi plan da vozim dugo taj turbo [emoji16] Sledeće sto bih radio je garett 1446, dizne 390cc i bolji interkuler. Trebalo bi s tim setapom da dobaci do nekih 200-220hp, nisam sad ni ja siguran u brojke ali i 200 je ok. Ne bih ni tu preterivao, nisam siguran da fabricko kvačilo može da izdrži nešto više a i menjač je upitan. Taj garett sam nalazio po italiji za 500-600€ često i skinut s tjet 150hp pa bude u toj ceni s granom komplet.
  15. Nemam sport mod nego prepuni turbo pa izbaci više nm nego sto je propisano, bar tako reče tjuner. Pa videću sad posle praznika da prvo dizne odnesem na kontrolu i na čišćenje a dok se to radi mogu skinuti turbo pa ga prekontrolisati, deluje mi da nema puno posla da se razmontira.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...