Jump to content
Goran

frostysrb

Members
  • Content Count

    92
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

frostysrb last won the day on November 10

frostysrb had the most liked content!

About frostysrb

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 07/25/1990

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto 1.4 Turbo Multiair

Recent Profile Visitors

2034 profile views
  1. Dobro te služi vid Turbo Garrett 1446, treba da stigne i izduvna bregasta sa 170 KS, dizne od 390 ccm, bobine od TBI su već stavljene, trebaće i interkuler, nova creva za sve to, takođe sam naručio i sva 3 nova OE nosača i PowerFlex inserte za iste. Polako skupljam delove pa ću da kačim kako šta bude dolazilo A da, ovde kod nas za Multiair je jako teško naći nekoga ko hoće da radi mapiranje, svi rade samo standardan stage 1, tj flešuje se neka kupljena mapa, tako da sam stupio u kontakte sa nekim Italijanima, rade drugaru mapu trenutno, pa ćemo da vidimo kako će da sve da ispadne. Biće multi mapa opcija, mapa za svaki dan i za gas
  2. Zvao prošle nedelje kompresor, 8400 je kod njih filter za MA
  3. Samo da se zapljunem samalim jubulejom, 40000 km za 22 meseca Čekamo leto i da dođem negde na blizu 60000 km pa da se radi veliki servis. Uz to će da se rade i neke manje dorade Evo nekog hinta Biće tu još svačega, ali kako budu stizali delovi tako ću da kačim .
  4. Slobodno piši na PM ili na viber, mislim da smo razmenili brojeve na nekom skupu
  5. Nadam se da se nisam javio kasno, i da nije sestra pazarila CX3 dizela Radim u Mazdinom servisu, nije ovlašćeni, ali radimo samo i isključivo Mazdu. Što se tiče Skyactive dizela 2.2d od 2012 pa na ovamo i tih novih 1.5d i 1.8d dizela mogu samo da kažem da ne bi poželeo nikome da ga kupi, čak ni novog. 2.2d može da se preventivno održava pa da se vozi, ali je i dalje vrlo nepouzdan, što se kaže uvek možeš da očekuješ najgore. Manji motori su nešto najgore što sam video u životu. Konkretno uvek imaju problem sa diznama, na dijagnostici bude sve idealno, slali smo ih na proveru u više Bosch servisa, takođe sve bude idealno, a one prave problem. Iz Mazde postoji bilten i informacija da se dizne menjaju po serijskom broju šasije, i prema kombinaciji grešaka koje se očitaju, tj u realnosti na svakom autu koji je bio kod nas. Zadnji put kada smo uzimali dizne bile su u ovlašćenom kod nas oko 370000 rsd. To su modifikovane dizne sa drugim brojem dela gde je rešen problem, tako da ako uzmete polovne sa istim brojem kao kod vas niste ništa uradili. Da bi se dobila garancija mora kod njih da se ugrade tako da ima i još troškova za ugradnju. E kada se zamene dizne onda moliš Boga da ove stare nisu oštetile DPF jer je drugi nov oko 3000€ , a uglavnom je oštećen. Polovni su oko 1000€, i za zamenu mora da se skida motor tako da imaš i tu popriličan trošak. PAKAO! Skoro svaki je balav, od naslaga iz usne grane se izdeformiše grana i počne da vlaži, pa da curi, pa na svakih 50000-80000 km mora da se čisti usisna grana i glava od naslaga čađi jer auto počne da slabije ide i da ima grub ler, veću potrošnju itd. Da skratim, sramota da postoji takav motor. Za 2.2d je isto loša situacija, ali biću kratak, lanac uljne pumpe puca, kod modela do sredine 2017 da se menja preventivno u intervalu od 160000 km do 200000 km da bi se pucanje izbeglo. Posle 2017 je urađena revizija motora, dosta toga je promenjeno, modifikovan je taj lanac, turbine, usisna grana, glava, itd. Onda svaka bregasta izduvna je obrijana, klackalice na tim bregovima itd, klizači na velikom lancu, španer na malom lancu, vakum pumpa, turbine, sve crkava skoro na svakom. Svi delovi moraju iz originala jer nema alternative, a i kada ima uglavnom je od nekih manje poznatih marki tako da mi to ne ugrađujemo. Cehovi su užasni, lagano može da se dođe do 3000€ kada se pogodi da je dosta toga otišlo, a nove turbine su u Mazdi oko 2200 € , reparacija oko 800€, ali retko ko hoće da ih radi. Tako da mogu da kažem samo izbegavati u širokom luku. Benzinci 1.5, 2.0, 2.5 su takoreći savršeni, nisu najdinamičniji, ali su ekstremno pouzdani, ne troše previše, recimo cx5 automatik i 4x4 po gradu troši oko 10L, dosta njih koji dolaze kod nas čak imaju i manju potrošnju . NEMAJU veliki servis, nismo nikad promenili ni jedan lanac, tako da nemojte da vas lažu pa da vam stave neke aftermarket lance, pumpe itd, posle će da bude plakanja. Kolege iz ovlašćenog su zamenile bukvalno samo par komada na primercima sa ozbiljnim km, lako se dođe do zaključka jer počne da se čuje lanac na startovanju motora i dobije se greška da bregasta i radilica nisu u sinhronizaciji. Pumpa za vodu se menja po potrebi, uvek počne da se čuje tako da se lako ustanovi kad je za zamenu, negde traju 450000 km negde 100000 km, tako da nema nekog pravila. Nadam se da nisam previše udavio, ako nekome treba konkretno neki odogovr neka piše na DM.
  6. @Ivan pun ti je inbox pa da probam ovako da te zamolim da mi pošalješ link od teme od tvojeg bivšeg Brava, ima tamo dosta dobrih informacija koje si kačio pa da isčitam
  7. Ma ne brinem se, šta ću mu ja, ako crkne crkao je Ima da bućnem unutra Tjet za 300 evra i da ga teram i dalje
  8. Ne pri paljenju, nego u vožnji kada krenem hladan. Prošli put sam to rešio svećicama, tako da je nešto vezano za paljenje. Nije Multiair ne brini se
  9. Sve znam, neverovatno, ali istinito, a svaki treći auto u Srbiji je Punto 1.3 mjet 5300 je set
  10. Evo broja iz epera, 55207526, a evo ga i broj od leve 51947023,50517838.
  11. Dosta se vozi auto pa ne stižem da upišem sve redovno častio sam auto novim setom bobina, uzeo sam bobine za 1750 TBi, fizički su uste, a i cena je za po 10 evra po pobini veća, tako da nije neka razlika. Zamenio sam bobine jer auto ima i dalje sporadično kada je prvo paljenje u pitanju neke kao zadrške, nije seckanje niti štucanje, najbliže što mogu da opišem je kao da blago oduzima gas. Bukvalno 30 sekundi posle paljenja toga nema više. Sa zamenom bobina to sam za sada rešio, mada čekam i hladnije dane da bih bio siguran. Pločice počele da škripe konstantno i skinem ih da vidim šta se dešava, kad ono Prešle su 35000 km okruglo, imaju još pola mesa, ali je feroda ispucala, što bi se reklo prepečene Pošto ih nisam štedeo bilo je to i zaočekivati, kočile su kao besne Naručio sam još jedan set Galfer SDT High Performance pločnica od braće iz Slajera pošto sam bio prezadovoljan tako da ne kvarimo ugođaj Zanimljivo je da su skinule samo 0.5mm sa diskova, što me je oduševilo E sada dolazimo do teme gde mi je potrebna sugestija i pomoć od ljudi koji su imali isti problem. Auto i dalje ima jake vibracije pri jakim ubrzanjima, pogotovo treća, četvrta i peta brzina. Od drugara koji ima istog Punta sam prebacio poluosovine za probu i koliko sam uspeo da dijagnostikujem leva poluosovina je bila problem, tako da sam poručio novu GSP, jer polovnih nigde nema ni na mapi, ali problem i dalje nije rešen. Desnu poluosovinu nema šanse da nađem nigde, zvao sam na barem 10 mesta, niko nema te poluosovine. Koliko sam provalio to je ista poluosovina koju nosi i 1.3 mjet sa 5 brzina, tako da su te poluosovine velika mana. Takođe mi i drugar koji je ozbiljan majstor kaže da mi je najverovatnije problem u diferencijalu, jer po njemu ne trese kako tresu poluosovine. Pokušaću kada se vratim sa godišnjeg odmora da pronađem i tu desnu poluosovinu za probu, ali ako i to ne reši problem onda ostaje samo da je menjač u problemu. Ako bude tako onda ću da pokušam da spakujem C635 iz Brava Multiair-a, 6 brzina i poluosovine od 1.6 mjet koje ne bi smele da budu problematične na ovom autu

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...