-
Content Count
38 -
Joined
-
Last visited
About frostysrb
-
Rank
Il Nuovo
- Birthday 07/25/1990
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Beograd
Previous Fields
-
Garage
Fiat Punto 1.4 Turbo Multiair
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Posle 3 godine ispratili smo bratovljevog Fićka (500 1.4 sport oprema), izvozao 2 godine probne dozvole sa njim i sada bi da menja za neki praktičniji auto. Pošto sam ja skoro uzeo Punta 1.4 MA turba nekako naginje na tu stranu, ali takođe gleda i Guliettu. Neki budžet je oko 6000 € tako da ako neko ima neki proveren primerak neka piše ovde ili na PM. Ja ću zanimljive primerke okačiti ovde tako da je svaka konstatacija dobro došla
-
-
-
-
-
-
Pre kupovine auta sam isčitao sve vezano za MA na forumu, ponajviše tvoje pisanje i svaka čast na deljenju toliko korisnih informacija Ove dve teme su mi bile od velike pomoći, plus nekoliko klipova sa neta i za sada problem je rešen . Kad sam raskačio polugu probao sam klapnicu i nije delovala da ima nekog viška lufta, sve je delovalo kako treba. Videćemo kako će se ponašati auto ubuduće.
-
Već prošlo 5600 km, zamenjeno ulje, filter ulja, dihtung vakum pumpe Hteo sam da uradim mali servis na 2000-3000 km zbog toga što je na prvom servisu ulje bilo katastrofalno, ali vreme leti, kao i kilometri tako da sam tek sada stigao da odradim Ulje je bilo u znatno boljem stanju nego prošli put, što me je obradovalo. Odlučio sam se da sipam i Liqui Moly Motor protect, videćemo kako će se pokazati sa MultiAir-om, ali sam ubeđen da ne može da škodi Video sam da se pojavilo malo vlaženje ispod vakum pumpe pa sam iskoristio priliku da i to saniram, sve lepo oprano i stavljen Erling Primetio sam čim sam kupio auto da postoji neki zvuk kada se na autu otpusti gas posle turaže. Zvuk mogu opisati kao neko čangrljanje lima i bio sam ubeđen da je neki od limova na izduvu problem. Malo sam izguglao i video sam da se masa ljudi žali na zveckanje wastegate-a, tj da polugica koja pokreće klapnu nije lepo podešena. Našao sam par rešenja i sva se svode na to da se treba podesiti koliko je poluga nategnuta u početnom položaju. Saveti su se svodili da se od nultog položaja treba poluga nategnuti od 3 do 7 mm, tj od 3 do 7 punih krugova. Ja sam se odlučio za varijantu od 3 mm, kao najblaža varijanta koju sam našao. Posao je kod Punta dosta prost, nekih 15 minuta, ali vredi svaku paru jer zvuk je potpuno eleminisan Evo i nekog linka sa rešenjem Link . Nastavljamo sa vožnjom u istom tempu, čim se vreme još malo prolepša sledi i dubinsko pranje, poliranje, farbanje gepeka i novi zadnji štopovi
-
.:: Fiat Panda 100HP ::.
frostysrb replied to radomir.g's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Uf ovo se sve tako dobro uklopilo da to nije realno Svaka čast -
Sve to stoji, ali iz prakse kod nas znam da neće biti problema. U zakonu piše da naknadno ugrađeni uređaji za prigušenje zvuka moraju biti homologovani po zakonu, a znam iz iskustva da je dosta ljudi imalo markirane lonce sa EU homologacijama, ali nisu mogli nigde da ih atestiraju, jer kod nas niko ne radi atest za izduve. Tako da to je sve vrzino kolo, ko kako tumači, itd. Koliko sam puta imao kontrolu i sve bude uredu, a sledeći put drugi inspektor nešto osporava što je kod njegovog kolege bilo uredu. Živela Srbija ....
-
Radio sam na tehničkom 7-8 godina, imam dosta kolega A realno ne bi rekao da zna bilo ko od njih da li auto ovaj ima dva lonca ili jedan... Realno na tehničkom se ne meri glasnoća u DB, ne vidim kako bi drugačije mogli legalno da obore bilo koga. Dok sam radio jedino vezano za auspuh je moralo da se ispoštuje da ne prelazi gabarite vozila.
-
Ja sam iz Beograda, a što se tiče prenosa, vrlo fleksibilno rešenje, lako za održavanje. Vozio sam i 3 x 10, 2 x 11 i mogu reći da je za planinu ovo idealno rešenje, mislim na 1x prenos. Treba par dana da se uvoza čovek sa novim prenosima, ali posle je pesma
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".