-
Content Count
107 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
1
frostysrb last won the day on November 10 2024
frostysrb had the most liked content!
About frostysrb
-
Rank
Regolari
- Birthday 07/25/1990
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Beograd
Previous Fields
-
Garage
Fiat Punto 1.4 Turbo Multiair
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Stigli paketići Drugar je skoro radio za Alfu Mito creva za intercooler kod naših u Inđiji i pošto je sve ispalo super rešio sam i ja da uradim isto. Kad sam skinuo branik video sam da se svi hladnjaci polako raspadaju, tako da sam poručio i hladnjak klime i hladnjak vode Ostale su još neke sitnice da se poruče i pakovanje može da počne
-
-
-
-
-
-
-
Polako pristižu delovi, spremao se za vruće leto Bregasta od Mita QV, Giuliette MA 170 ks, ova konkretno skinuta sa Mita QV. Intercooler 550x180x65 TurboWorks, poklon od drugara Inače auto je ofarban, spakovan, ali nikako da ga ljucki operem i islikam. BTW jel neko imao problem sa šuštenjem vazduha negde oko prozora? Sa ovim vozačevim vratima imam taj bag, probaću da zamenim keder oko prozora pa da vidim da li će biti bolje.
-
Nisam ulazio dugo pa ti kasno pišem Ja imam Punta MA Turbo i već nekih godinu dana se interesujem oko mapiranja. Kod nas sam zvao baš dosta tjunera da pitam da li rade custom mape, tj stage 2 mapiranje, za multiair je mrka kapa, retko ko i zna šta je tačno Multiair. Generalno retko ko zna da radi sa tim motornim računarom Magneti Marelli 8GMF koji je specifičan baš zbog MA. Za stage 1 nije problem jer generalno kupuju mape od većih tuning kuća i samo flešuju. Tako da sam istraživanjem došao do Grčke tuning kuce MTD, ali mi se nije svideo njihov odnos i stav, tako da sam došao do ekipe od par momaka iz Italije koji rade samo Multiair motore. Konkretno radili su drugaru mapu na Puntu Evo MA Turbo, stage 2, dečko je zamenio turbo sa 1446 Garrett, Veći intercooler, dizne od 390 ccm protoka, izduv fi70, down pipe i već 4 meseca svakog dana dere auto bez i jednog problema. Radili smo logove i slali momku na proveru gde je radio neke korekcije, tako nekih 5-6 puta i to je to. Generalno kaže da nam je gorivo katastrofalno i da je jako teško doći do balansa ako neko hoće max snage i pouzdanost. Takoće možeš da biraš da imaš opciju sa 2 mape, da imaš jednu ekonomik varijantu u sport recimo. Ako ti treba neki kontakt piši slobodno na DM.
-
-
-
-
-
-
Punto Evo 1.4 Turbo MultiAir Sport
frostysrb replied to Nikola031's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Kod mene je eibach pro kit, trebaće ti privikavanje ja mislim, dosta je nizak auto napred -
Lancia Delta 1.4 MultiAir
frostysrb replied to BGDelta's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Heheheh bio sam te subote do Brane po neki deo i video Deltu, auto je BOMBONA -
Deluje kao solidan autić, mada felne ne ulivaju toliko poverenja da je neko mnogo pazio oko ivičnjaka, tako da bez nekog pregleda i probne vožnje teško da ćeš znati šta te čeka. Što se tiče multiair-a kao i što svi kažu, teba malo imati sreće. Ja bih uzeo ovaj auto za ove novce, stavio 500e da uvek budu u pripravnosti za MA ako dođe do neke havarije i to je to. Sve ostalo je kao i kod svakog drugog Punta. Dinamika vožnje kod ovog auta po meni prevazilazi brigu oko MA jedinice. Po gradu računaj 8-8,5 potrošnju, na otvorenom do 130 je oko 7. Manje od toga može, ali kod mene ne može Devojka kada vozi auto spusti za litar potrošnju, tako da je i do vozača. Ako kupuješ auto zbog ekonomije onda idi na opciju Metanca,
-
Koje kočione pločice, diskove?
frostysrb replied to Dragon's topic in Opšte teme o Fiat-Lancia modelima
Tako je, preko Slejera braće -
Koje kočione pločice, diskove?
frostysrb replied to Dragon's topic in Opšte teme o Fiat-Lancia modelima
Kod mene na poslu stavljamo više varijanti diskova i pločica, od originala do jeftinijih varijanti, sve zavisi ko koliko hoće da da para. Najviše idu TRW diskovi i pločice u kombinaciji, posle toga CAR diskovi i pločice, a od jeftinijih stavljamo Freemax i Kavo. Naravno ovo je vezano samo za Mazdu, tako da ne verujem da postoje Kavo u nabavci za Fiat/Alfa varijante. Prošle godine smo imali samo 3 reklamacije na preko 100 setova što smo ugradili, dva seta TRW diskova i pločica i jedan set Kavo diskova i pločica. Definitivno sve umeju da škripe osim CAR, sa njima nikada nismo imali problema. Što je najače škripe i ORIGINAL pločice na original diskovima i to baš često. Mi baš vodimo računa kada se rade kočnice da se sve očisti, podmaže, razradi, jer je Mazda poznata da ima đubre od kočnica koje svako malo moraju nešto da se sređuju i opet i pored toga se dešava da ima škripe. Kod mene na Puntu sam stavio prednje diskove Akebono i Galfer tj SDT High Performance pločice, nazad CAR diskove i pločice i imam samo reči hvale. Prednje pločice hoće ponekad da zaškripe na prvo kočenje i to je to. S obzirom da su carbon ceramic varijanta mislim da je to ok. Malo više praše felne i brže se troše, ali zato koče preozbiljno. Prednje pločice sam menjao na 35000 km iako su imale malo ispod pola mesa, ali se videlo po ferodi da je izgorela. -
Bilo je malo radova tokom zimskih praznika, sa drugarom sam poskidao sva 4 klešta i ispeskirao sve i plastificirao, takođe remontovao sva klešta i stavio nove sajle ručne ATE. Definitivno to više ne bi radio kao sada, da nosim na jedno mesto za peskiranje, na drugo za plastifikacija, pa pakovanje svega itd. Generalno plastifikacija je ispala osrednje, ali bolje je nego što je bilo Dva dana posle toga sam imao peh gde me je komšija ih firme u ulici lepo iscepao po levoj strani. Imao sam sreće da su samo vrata otišla i staklo kod vozača. Našao sam vrata u boji, postavio ih i auto ide na farbanje. Takođe sam poslao i farove na sređivanje pa uskoro kačim slike kako je sve ispalo.
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".