Jump to content
FAS Goran

frostysrb

Members
  • Content Count

    69
  • Joined

  • Last visited

About frostysrb

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 07/25/1990

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Punto 1.4 Turbo Multiair

Recent Profile Visitors

315 profile views
  1. Pre koliko je to bilo? Sada je litar oko 2500
  2. Koja godina? I jel manuel ili automatik? Kod Skyactiva samo smo jedan menjač otvarali, manuelac, ispadao iz treće brzine.
  3. Ovo su benzinci, na lanac, nijedan lanac do sada nije zamenjen kod nas, rade kolege 20 godina Mazdu, ja sam tu tek 3 godine. Na starim 2.2d su se istezali pogonski lanci bez nekog pravila, bilo je i na 30000 km i na 330000 km, dobro je što kada se istegne lanac preko određene granice na tabli izbaci lampicu (blinka DPF i check engine) tako da su dobre šanse da neće doći do pucanja. Sve ostalo je na tom motoru ok, nemaju nekih nepredviđenih problema, ali zahtevaju plansko održavanje, na 60000 km obavezno menjanje podloški dizni, da ne dođe do zapušenja mrežice u karteru. Ovi novi 2.2d Skyactive su ozbiljno smeće, nepouzdani, skupi za popravku i stalno neki problem. Prosto neverovatno da kuća koja napravi onakvog Benzinca napravi ovako smeće od dizel motora
  4. Za Mazdu mogu da kažem da 2.0 Skyactive i 2.5 Skyactive imamo u servisu sa 400000+ km bez i jednog kvara na motoru, samo je jedan ostao bez vode jer je pukla račva od plina, a čovek nije obratio pažnju, pa je otišla glava. Ponekad, ali vrlo retko ode bobina, pumpa za vodu... Kolega na svojoj 6-ici na 280000 km vozi sve fabrički, kao i većina mušterija. Za održavanje milina, na 100000 se menjaju svećice, 2 pk kaiša i antifriz, ulje u menjaču i gas Tako da od mene ide glas za Mazdu ako se nešto računa Da, i automatici su top, nemaju probleme, menja se ulje na 100000-120000 km kao i filter u karteru i gas
  5. Prednji Sachs amorti bili 7500 sa rastom, zadnji 3700. Mislim da su pune cene prednjih oko 9500, zadnji oko 5000. Ima gumeni deo u šolji, mislim da tako ržsprečavaju prenos vibracije sa amortizera na karoseriju. Možda je i amortizer pravio taj zvuk, ali mislim da je bilo do šolje.
  6. Posle 25000 km morao sam da častim Tobleronu Fabrički zadnji amortizeri pustili, i zadnja desna šolja počela da lupka tako da sam rešio da ga častim sa sva 4 amorta Sachs, prednje šolje OE Fiat, zadnje KYB i Eibach Pro-Kit. Pre menjanja sam merio visinu auta i posle montaže i probne vožnje razlika je 1.2 cm na sva 4 točka, tako da sam zadovoljan. Nisam mnogo izgubio na visini, a vožnja auta je nebo i zemlja. Inače na auto je bilo fabričko sport vešanje, tako da kapiram da zato nije velika razlika u visini. Evo i par fotkica
  7. Za Eva sam uzeo Fiat OE šolje za 3000 komad (puna cena) u InterCarsu. Nešto me baš iznenadila ovatvoja cena
  8. Imao viška vremena i rešio da operem dizne u UZ kadi. Sami vrhovi nisu bili mnogo prljavi, ali se tečnost u kadi poprilično zamutila. Tako da nije bila uzaludna operacija
  9. Neka je sa srećom, prelep auto trenutno pored 500 Abarth jedini Fiatov model koji sa zadovoljstvom gledam
  10. Razmišljao sam i da uzmem 205/50 R17, malo su više, 3% razlike u obimu, ne bi smelo da utiče na vešanje i potrošnju. Inače pogrešio sam u cenama, Sava je oko 10000 komad, a s1Evo3 14000, tako da nisu u istom rangu sa cenama Naleteo sam za drugi auto na Hankook Ventus 4, nove, sa početka 2023, 205/55 R16 za 240€, to je skroz dobra ponuda bila. Čekam još malo, ako nešto tako iskoči do početka aprila biće super.
  11. Svakako ću da se malo udubim u tematiku, nosim 205/45 R17, dimenzija baš nezahvalna, nemam neki preširok izbor polovnih guma, a ni novih. Meni su RS3 vrh, doduše na zimskim 185/65 R15.
  12. Pozdrav drugari, gledam lagano da uzmem letnje gume, pa me zanima da li je neko u skorije vreme uzimao Savu UHP2 ili Hankook S1evo3? Približne su mi sa cenom, za Savu sam čuo reči hvale, a posle zimskih Hankook sa kojim dan zadovoljan mogu samo da predpostavim da su i letnje odlične.
  13. U novembru sam pazario Denso prednje i SWF zadnji brisač i mogu reći da za sada vrede svaki dinar. Nema struganja niti preskakanja
  14. Danas sam gledao cene kod nas i preko, ima u nabavci kod nas za 180000 1500+ evra , katastrofa. Takođe sam našao u Grčkoj za 900, u Poljskoj za od 850 do 950. Tako da ima više opcija
  15. Ti novi principi menjanja ulja na 20000-30000 km će da sahrane svaki motor, ne samo MA jedinicu 10000 max, nema tu priče. Pa mislim da sada nema ništa da izgubi, ja bi probao sa ovim pa šta bude, možda očepi ako se nešto nataložilo u solenoidu, šta znam

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...