Jump to content
FAS Euroauto Goran

horvat

Moderator
  • Content Count

    4312
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

horvat last won the day on June 8

horvat had the most liked content!

3 Followers

About horvat

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 03/02/1990

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Subotica
  • Interests
    Cars & photography

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo 159 2.2 jts, Fiat Panda 1.1

Recent Profile Visitors

4898 profile views
  1. horvat

    Menjacko ulje

    Ja volim sipati Liqui Moly aditiv za menjace, u onim tubicama...
  2. Megan RS i Gia QV nisu rivali. Megan RS je rival sa tom gornjom kategorijom, poput Honde Civic type R, a Gia QV je jedna pod-kategorija ispod toga. A ni u obicnim verzijama nisu rivali, jer se totalno drugacije voze. Mercedes je 2010. godine pravio ovo : Golf GTi (obican) je bio rival po snazi, ali po ceni nikako. Klot GTI (ali potpuno klot) se tada kretao od 30k, pa na gore, dok se Gia QV u solidnoj opremi (ali ne i total full) mogla kupiti vec od 26.5k. Pandan opreme su bile najmanje 10.000e razlike. BMW i Audi su takodje bili znatno skuplji, iako ne znam konkretne cifre, kao sto se secam za Golfa i Giu. Od svega sto si nabrojao, jedino je Focus zaista bio pravi konkurent, i po ceni i po karakteristikama. Kome se on estetski svideo vise od Giuliette (?!), morao je da se pomiri sa famoznim "ecoboost" benzincima, koji su se potpuno raspadali tih godina, dok je Alfa gurala 1.4 blok, koji se pokazao neuporedivo bolje i pouzdanije. A sto se tice dizela, Focusa 2.0 je bilo bas dosta tesko nabaviti, dok je Giuliette 2.0 jtdm bilo u normalnim kolicinama (u odnosu na ostale motore iz ponude). Ovo pricam za nove, jer je blizak drugar pokusao da kupi Focusa 2.0 tdci 2011. godine, i bukvalno nisu mogli da mu nabave. A i sad ih je polovnih daleko manje (procentualno) nego Giulietta 2.0 jtdm. Giulietta je projektovana tako da bude predstavljena negde ~2008. godine, ali je zbog krize odlozeno za 2010. Ni ostali u tom segmentu nisu uradili bog zna sta u tom periodu, tako da kada je ona izasla, bila je poprilicno dobar izbor za entuzijasticnog kupca C segmenta. Uz naravno sve mane koje smo vec sto puta naveli...
  3. @nemanja84bg molba da ubuduce okacis i screenshot oglasa, uz link, kako bi diskusija imala smisla i kad oglas nestane sa sajta.
  4. Ne kazem da je za izbegavanje, ali primetio sam jednu stavku: https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20468572/alfa-romeo-giulietta-14-turbo I sad:
  5. Cestitke na Giulietti i da te u zdravlju sluzi. Verujem da ces uzivati, Giulietta je sjajan auto. Ako mogu da kazem rec, dve o planovima, posto sam imao licnog iskustva. Cipovanje bolje odmah odustani. Mape za taj motor postoje, ali su izuzetno neugladjene, tako da dobijas nagli nalet snage oko ~3000 rpm i posle izdahne. Veliki boost podize temperaturu u cilindrima, a ona je kod tebe ionako malo veca zbog LPG. Lep, mlad auto, grehota da se unisti na taj nacin. T-Jet solidno ide fabricki, ako ti se juri, ti ga nastiskaj ko sivonja, non stop pun gas, nece mu nista biti, T-Jet je izdrzljiva masina Sto se spustanja tice, postoji fabricko nize vesanje, moguce da je to sto ima tvoj sin (sport pack), i ono je oko 1-1.5 cm nize i to taman resava onu neprijatnu visinu. Ako sam dobro istrazio, razlika je u oprugama, a amorti su isti (proveriti ovo, nisam 100% sig). Ako budes uzimao Eibach, pripremi se da ce ti amortizeri udarati u krajeve non stop. Uopste nisu dobro optimizovani. Eibach trazi i nize amorte (npr. Bilstein B8), i to ce raditi lepo u paru, jedan kolega na forumu ima takav setup @DiscoVolante, ali je dosta tvrdo. Obrati paznju na nosace motora, prednje viljuske i zadnje amortizere, to je nesto sto poprilicno cesto crkava. Sto se motora tice, menjaj ulje, svecice, uvek cekaj da se zagreje pre gasiranja i nikad ne gasi odmah posle gasiranja, i mozes s njim na mesec
  6. Tako je, na mom se nista cudno nije videlo cak ni kad smo ga skinuli...
  7. Posle ukupno 6 nedelja cekanja, gotovi tapaciri… not great, not terrible
  8. Kocioni sistem koji moze da istrpi termicke izazove i kvalitetne gume koje mogu da prenesu tu silu na podlogu
  9. A kocnice su u kontaktu sa asfaltom, eto samo tako, lebdeci Inace su ranije letnje gume bile vise nalik na svesezonske (mada nisu bile svesezonske). U novije vreme se otislo na maximizaciju performansi, sto je za posledicu imalo uzi prozor temperatura i podloga u kojima 'rade'. Nikako. Gore je.
  10. Zamisli koji je to stadijum raspadanja. Moj stari koji je katastrofalno lupkao, jeeedva sam mogao rukom da ga mrdam tako, a novi nije bilo sanse bez alata da ga pomerim
  11. alal im vera, asu ih poslagali ja jednog kad fotkam, mucim se da poslozim u liniju (sa necim), a ne ovoliko njih...

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...