Jump to content

horvat

Members
  • Content count

    233
  • Joined

  • Last visited

About horvat

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 03/02/90

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad
  • Interests
    Software engineer, photography

Previous Fields

  • Garage
    Kia Cee'd ED 1.4 109 ks, 2009.

Recent Profile Visitors

2004 profile views
  1. Svaka cast za izbor, pogotovo sto je benzinac Da li moze malo utisaka iz voznje? Kako se ponasa u raznim situacijama, krivine, autoput itd... i takodje malo o potrosnji u raznim situacijama (recimo autoput 140 km/h konstantno i proseci neki), ako si merio naravno
  2. Hehe, pa to iskustvo je opisano u ovom putopisu: Mada, slazem se, utisci iz voznje nisu bas detaljno opisani, jer je ipak tema bila citavo putovanje, ne samo voznja Ferrarija
  3. Uskoro cu ici nekim drugim povodom u Kragujevac, pa mi je palo na pamet da bih voleo da vidim i to. Jasno, necu moci kroz pogon i to sve, ali zato sam pitao za muzej, pomislih da mozda to moze ovako samo
  4. https://www.pistonheads.com/features/ph-features/renault-sport-megane-280-vs-hyundai-i30-n/38299 Frisko
  5. Evo vest o tome da nece dobiti naslednika, a vest da ipak hoce, samo ne u EU, i dalje ne mogu da nadjem ... https://www.b92.net/automobili/vesti.php?yyyy=2018&mm=03&nav_id=1366258
  6. Hm, da, a zaboravio sam da napisem, da sam isto tako negde procitao (na vise mesta zapravo) i da ce se ugasiti, odnosno da nece dobiti naslednika.... malo kao da se raspravljam sam sa sobom, lol Bitno je da se nece ugasiti
  7. Kupite li autostopere?

    Inace dosta cesto stanem stoperima, pogotovo ako vidim da su mladji ili zene. Kada vidim starije pijance (ako uspem da prepoznam) onda ne stanem. Interesantna stvar mi se desila u banatu, vracao sam se iz Temisvara u Suboticu, i 3 puta sam stao stoperima u jednom potezu! Svi su isli tako od sela do sela, i zalili mi se kako su sela lose povezana javnim prevozom, i da redovno stopiraju i da ih redovno povezu ljudi (kontam najcesce mestani). Jednom sam samo imao blago neprijatno iskustvo, u principu nista strasno, ali je bio matori pijanac koji je smrdeo po autu, i smarao, gnjavio nekim glupostima, ali osim toga, uvek sve kul. I jos bih naveo jedan primer (malo i da se pohvalim humanoscu ), kisa je padala, isao sam do izlaza iz grada, gde je stanovao jedan drugar, i vidim na poslednjoj raskrsnici stopira decak, u smeru ka van grada. Ne zaustavljam se, jer ne idem dalje u tom smeru, a racunam, kisa pada, decak je u pitanju, sigurno ce ga neko povesti. Nakon nekih 15-ak minuta se vracam od drugara, prolazim istom raskrsnicom - decaka jos uvek nije niko pokupio (a bas je bilo prometa). Tada sam ga pokupio i odveo u susedno selo 20 km dalje (tamo je ziveo, a otisao mu je poslednji bus valjda, il je imao dugo da ceka do sledeceg).
  8. Vidim da je tema malo zastarela, zanima me kakva je sad situacija po pitanju obilaska fabrike? Da li ima u planu nekih poseta? Da li je muzej moguce posetiti u samostalnoj reziji?
  9. Postovani forumasi, zeleo bih da podelim sa vama jedno veoma zanimljivo iskustvo, i na neki nacin, da vam 'predstavim' automobil mog drugara/kolege... U pitanju je BMW M3 E93 (sto znaci kabriolet), iz 2010. Kupljen je 2013. godine. Menjac je manuelni. Fabricki V8 motor od 4.0L je dodatno 'pocascen' superchargerom nemacke tunerske kuce G-Power. Snaga je podignuta sa fabrickih 420 ks na oko 630 ks. Od ostalih modifikacija, tu je folija na autu (originalno je crne boje), zatim izvadjen je katalizator, hladni usis i jos poneke sitnice, poput posebnih svecica, i slicno... Automobil se vozi svakodnevno, i trenutno na satu ima 110.000 predjenih kilometara. Potrosnja benzina mu varira izmedju 15-33 litra na 100 km. Potrosnja ulja je oko 1L na 1500 km, nakon ugradnje superchargera (pre je bilo manje), ali je i dalje u fabricki propisanim tolerancijama. Ide 9L ulja u automobil, i sipa se 10w60 iskljucivo. Veoma je dobro opremljen, ima kozna sedista, navigaciju, tempomat, bluetooth hands free i mnogo toga. A sada malo o utisku iz voznje. Iznenadio sam se koliko je to sofisticiran auto u normalnim uslovima. Nije ga nista teze voziti po gradu od obicnog 320d. Brzo pali i pri radu u mestu nije uopste mnogo glasan, mada, ko obrati paznju, lako se primeti ono V8 grogotanje. Kada krene da se stiska, utiskom apsolutno dominira motor. Isporuka snage je izuzetno linearna, krivulja je potpuno identicnog 'nagiba' kao i fabricka, samo je pojacana. Do nekih ~ 3500 rpm zvuk i nije tako jako agresivan, mada je jasno o koliko cilindara se radi ovde, nakon cega pocinje da se cuje pravi 'nemacki muscle' zvuk, koji potom traje sve do nekih ~8000 rpm. Izuzetno lep zvuk. Jedini drugi V8 auto koji sam vozio je bio Ferrari F430 Spider, pa eto, samo sa njim mogu da ga poredim, i slobodno mogu reci da nemaju nista slicno Kod italijana zvuk je pravi 'kresendo', melodija malo visih tonova, koja prosto poziva na visoke obrtaje, dok je nemcu nekako ipak udobnije u srednjem opsegu, kada se oglasava izuzetno mocnim, misicavim, dubokim V8 zvukom. U tom opsegu je i znacajno jaci od pomenutog Ferrarija, naravno kao posledica ugradnje kompresora. Vesanje je potpuno fabricko, i mogu reci izuzetno udobno za tako sportski automobil. Apsolutno nema nikakvih poteskoca voziti ga po nasim putevima punih rupa. Sve veoma lepo upija. Naravno, pretpostavljam da je kupe verzija ipak malo tvrdje trimovana od kabrioleta. I tu mogu da uvedem paralelu sa Ferrarijem, koji ima dosta tvrdje i direktnije podvozje. Sto me nekako prirodno dovodi do volana - izuzetno debeo, 'masan', ali fin i udoban, ne toliko direktan kao Ferrarijev. U krivinama je dosta predvidiv, cini mi se cak da je namesten da blago proklizava preko nosa, sve dok se gasom ne 'naredi' suprotno. Ali ovo govorim sa dozom rezerve, jer nije bas moguce isprobati takve stvari tako lako Iako je u ovakvoj izbedbi jaci od Ferarrija, mislim da je F430 ipak mnogo ozbiljnija sportska masina, meni je licno pruzila veci uzitak u voznji, verovatno delimicno zbog centralno postavljenog motora i stabilnosti, direktnosti koje takvo resenje donosi. Osim toga, u Ferrariju jednostavno iz svega sto pipnete ili cujete, izbija neka varnica napetosti, sve vreme ste svakim delom tela u potpunosti povezani sa autom, dok je u BMW sve mnogo vise izolovano, sto ipak odnosi deo vozackog uzitka, ali donosi komfor koji je takodje vazan. Vlasnik je vozio i novi BMW M4, i tvrdi da nije ni blizu tako harizmatican kao njegov M3, pre svega zbog loseg zvuka motora i kilave snage na visokim obrtajima. Maksimalna brzina je navodno oko 330, a vlasnik ga je vozio najvise 315 po kilometar satu, u Nemackoj naravno I za kraj, malo fotografija i kratki video sa zvukom
  10. Meni se isto Tipo neobjasnjivo svidja. Jasno mi je sve, i da je 'low budget' C segment i da enterijer nije bas najkvalitetniji, i da je ponuda motora slaba, ali eksterijer, linije, proporcije, jednostavno prelep mi je. Naravno, subjektivno skroz
  11. Ne mogu da nadjem izvor, ali kada je bilo aktuelno izlaganje ovog plana (posto sam pratio to na brdo portala), negde sam procitao da nije tacno da ce se Tipo ugasiti, nego samo da nece dobiti 'elektrifikaciju' jer je platforma zastarela (?!), i zbog toga se nece prodavati u zemljama gde ce vladati stroze norme o emisiji izduvnih gasova (EU), ali da ce generalno nastaviti svoj zivot (da li facelift, naslednik, to vec ne znam...) i da ce se prodavati u Srbiji Oprostite na nedostatku izvora, ako nekad nadjem, dodacu
  12. Da li bi mogao da uporedis ponasanje u brzim krivinama sa Stilom 1.6? Ako si uopste probavao tako nesto. Pod brzim mislim na recimo, ne znam, tipa ~80 km/h ili vise, al da se auto 'napregne' odn. nagne, ako mogu tako se izrazim... Ili neko drugi ako moze, takodje, jos bolje...
  13. Nisam vozio nijedno vozilo na MQB, ali sam od par ljudi (za koje licno smatram da umeju da kazu objektivno na tu temu) cuo da su razocarani upravljivoscu, a takodje primecujem hvalospeve po medijima. Sto se PQ35 tice, meni licno Golf V ima dosta dobro vesanje, dok Skoda Octavia II (oba sa 2.0 tdi 140 ks) ima ocajno vesanje. Verovatno je do 'trimovanja'. Nisam radio test severnog jelena, ali sam ih provozao "entuzijazicno" po Iriskom vencu Od svih vozila u C segmentu, jos uvek nisam vozio vozilo koje mi je nadmasilo Ford Focus mk2.5 po pitanju upravljivosti (mk3 nisam imao prilike da probam)... Dok recimo ovaj snimak to (donekle) demantuje... Sad, sta je tu istina, sta novinarski mit... i ja bih voleo znati
  14. Hvala za ovo... zvuci dosta dobro po tvojoj prici...
×