Jump to content

horvat

Members
  • Content count

    381
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

horvat last won the day on December 15

horvat had the most liked content!

About horvat

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 03/02/90

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad
  • Interests
    Software engineer, photography

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb

Recent Profile Visitors

2136 profile views
  1. Cestitke na kupovini, puno srecnih kilometara zelim. I drago mi je da nas je sve vise sa T-jet motorima
  2. Subotica - Prag

    Haha, niste me bas ohrabrili mnogo. Mada nisam mnogo zacudjen, pokusao sam vec par puta po Srbiji da obilazim neka turisticka mesta, i ajd, moze da se vidi ponesto zanimljivo (Viminacijum npr) ali uglavnom bude razocarenje...
  3. Subotica - Prag

    A muzeji?
  4. Subotica - Prag

    Sad je to doba godine, turisticko posecivanje gradova, nije lose pogledati i pripremiti se malo Razmisljam ove zime da posetim Beograd. Bas sam se uhvatio nedavno kako sam obisao gomilu evropskih gradova, metropola, a Beograd nikad nisam onako lepo, turisticki, kao sto to radim u drugim gradovima.
  5. Ne bi me iznenadilo... Ali - sta me kosta da probam? Ne verujem sad da moze napraviti trajnu stetu. Jer osigurac moze i da izgori, jel, zato je i tamo. Vratim osigurac i nista Inace bas sam danas probao onako po golom ledu, okrenes volan, auto krene da kliza prednjicom, samo zadrzis volan i gas, i osecas kako elektronika zaokrece vozilo, izuzetno interesantan osecaj, samo je moram da kazem malko spora... ali mozda su to i neka fizicka ogranicenja, ne treba sad ocekivati cuda od u principu, kocenja na pojedinacne tockove
  6. Zaboravio sam da dodam. Vozio sam malo i drugarovu Vitaru AllGrip, i interesantan mi je taj auto poprilicno. Vesanje nije nesto posebno, ali taj pogon na sve tockove mi se cini da je dosta dobar, i moze u potpunosti da se iskljuci kontrolu stabilnosti i trakcije, tako da smo se sa njegovim basssss nasigrali Pod gasom moze onako da pravi piruete i drzi drift, koliko god ti je volja Ako ikad kupim sebi nesto 4x4, to ce biti ISKLJUCIVO zbog igranja po snegu
  7. Odradjeno dubinsko ciscenje, da ne kazem, vracanje u salonsko stanje Credits to: @cincilator, hvala jos jednom, odlicno odradjeno Tek sad vidim koliko su lepa sedista, i enterijer je generalno lepo ocuvan bas, nisam primetio ni jednu ogrebotinu po plastici. Odmah kad sam stigao kuci sam stavio zimske, odnosno gumene patosnice, original sa 'Giulietta' natpisom, samo ih nisam slikao. Nakon toga sam se malo provozao po snegu sa drugarom, da isprobam taj 'A' u 'DNA' Medjutim, moram da kazem da sam malo razocaran. Nisam primetio ama bas nikakvu razliku izmedju N i A. Kontrola proklizavanja je ukljucena, i auto ne dozvoljava da se tockovi vrte u prazno, tj dozvoljava malo, ali cim se potopi gas, odma krene blokada. Kontrolu stabilnosti takodje nije moguce iskljuciti, tako da je veoma tesko okrenuti auto pod rucnom, ali dopusta onako zanosenje do nekih ~90 stepeni, i onda se vec aktivira i ispravlja automobil. Moram da priznam da nisam mogao mnogo da se igram u D modu jer mi je volan bio pretezak za sneg Jbg, sedim za racunarom 8h Pokusao sam ovako samo da se zaletim i okrenem volan i auto je stvarno brutalno izbalansiran, uopste ne gura prednjicu tako kako sam mislio, malko u pocetku i onda krene zadnjicom da se zanosi (znaci pricam bez provokacija rucnom). Elektronska kontrola stabilnosti je, cini mi se, poprilicno suptilna, nije lako bas uvek skontati kad je na delu... Moracu da pronadjem osigurac za to, da iskljucim ABS/ESC pa da vidim od cega je zapravo satkan
  8. Centriranje trapa

    Ja sam prvi put osetio jaci torque steer u Ford Focusu mk2.5 1.8 dci chipovan na oko 140 ks... Nije to sad tako neka ogromna snaga, ali je priroda motora bila takva, da je imao turbo rupu, nakon koje je snaga dolazila onako bas u naglom naletu. I to se manifestovalo tako, da je uvek zavisilo da li ti je volan ispravljen ili u stranu, i jako je zavisilo od puta, nagiba itd... Npr ako uhvati 'boost' dok je volan zaokrenut - tesko ces ga vratit nazad Vrlo cudan osecaj. Da napomenem, auto je bio nov iz salona, kupljen kod nas, taj prvi vlasnik mi je dao da probam, tada je imao tipa ~15-20 hiljada km, znaci ispravnost nije u pitanju
  9. Centriranje trapa

    Pisao sam u svojoj temi, ali napisacu i ovde zbog drugih. Naime, montirao sam letnji set tockova (alu 17 sa letnjim gumama, jednako starim kao ove zimske na 16) i probao auto - ne vuce nigde ni pod punim gasom, ni ovako...
  10. Mozes da skines MES ovako samo free i poteras simulaciju za svoj auto, trebalo bi da pokaze ako ima tu opciju...
  11. Mislim da se secam da sam video opciju u MES-u da se iskljuci skroz, ali nemoj me drzati za rec, bas zbog takvog dugmeta se nisam obazirao na to, dok sam cackao MES... Koliko znam, Giuliette posle facelifta (EURO6) imaju S&S takav kakav je kod tebe...
  12. Da, pa nema sta, turbo tu odradjuje To sto sam rekao za final drive, znam jer sam bas direktno poredio Tipo sa 1.4 tjet 120 ks i Giuliettu 1.4 t 120 ks istog godista - i bukvalno je samo final drive bila razlika (sto se tice prenosno-pogonskog sklopa). Dodatni boost imam i ja u D modu, ali po MES-u vidim da jos uvek nije bilo korisceno (ili je bilo al je neko resetovao counter). Imam star&stop, ali imam dugme kojim ga gasim i ono sto je najbolje - dugme pamti ne moram svaki put da ga gasim
  13. Promenicu i ja kociono i menjacko ulje bas. Meni pri 140 km/h stoji na 3.500 rpm, ali pouzdano znam da Alfe imaju kraci 'final drive' spram Fiata (otuda i nesto malko bolja ubrzanja sa istim motorima)...
  14. Update za zvuk iz menjaca: Danas sam bio kod Gorana, vozio je, poslusao je, rekao je da je menjac odlican, utegnut, da je sve ispravno, neki primerci imaju taj zvuk prosto, ali da to nista nije za diranje Samo cu mu zameniti ulje na sledecem servisu, i to je to
  15. Na sestrinskom forumu su mi postavili ovaj klip, Mito je ovde imao 24.000 km i u pitanju je 1.4 155 ks motor. Zvuk o kojem sam pricao je POTPUNO IDENTICAN ovom sto se cuje na klipu, jedina razlika je sto je moj auspuh malo tisi, ali moguce da je to i do mikrofona, ali sve to o cemu sam pricao je apsolutno '1 u 1' kao na ovom klipu Pa eto, ako neko jos ima C635 menjac u svojem autu, bas bi me zanimalo da li moze da potvrdi ovako nesto @Ivan ?
×