Jump to content

horvat

Members
  • Content count

    597
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

horvat last won the day on May 22

horvat had the most liked content!

About horvat

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 03/02/90

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Subotica
  • Interests
    Software engineer, photography

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb

Recent Profile Visitors

2300 profile views
  1. Kupovina automobila do xxxxx eura

    Mozes Kiu Ceed prve generacije, 1.4 cvvt benzinski motor. Pouzdan auto, prostran, jeftin za odrzavanje... malo dosadan, al zahvalan Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Kupovina automobila do xxxxx eura

    http://vrelegume.rs/renault-megane-1-3-tce-140-intense/ "Tim bolje, uz pomoć Stop&Start sistema, uspevam da potrošnju održim na nekih 8-8,5 litara, što je veoma dobar prosek za pariske uslove. Tek u “ljutim” špicevima penje se na 10-11 litara što je i dalje odličan podatak u poređenju sa trocilindarskim agregatima konkurenata." <--- Ovo je otprilike opis moje potrosnje (doduse ne po Parizu, i bez S&S)... Upitna je ta potrosnja malo...ali verujem da trosi malo manje, francuzi su uvek nekako bili ekonomicni izbor u klasi
  3. Kupovina automobila do xxxxx eura

    Mada Megane 4 sa 1.2 tce 130 ks ubrzava do 100 za citavih 1.2 sekunde sporije od npr moje Alfe sa T-Jet 120 ks: https://www.auto-data.net/en/renault-megane-iv-1.2-energy-tce-130hp-22554 https://www.auto-data.net/en/alfa-romeo-giulietta-type-940-1.4-tb-120hp-start-stop-16764 Ne smatram da podaci do 100 govore celu sliku, ali 1.2 sek je bas velika razlika Tek 1.3 tce 140 ks ima slicno ubrzanje do 100 (i malo vecu max brzinu) : https://www.auto-data.net/en/renault-megane-iv-1.3-tce-140hp-fap-35487 Tako da, ispod tog, ne bih mogao da razmatram Megana
  4. Kupovina automobila do xxxxx eura

    De napisi koju o tom vozilu, specificno o motoru, kako ide novi 1.3 tce (ili si vozio 1.2 tce?) ? U poredjenju sa tvojim recimo? Kakav je upravljac na Meganu 4? Jel ima nesto zivota u njemu? Meni se vizuelno megan 4 ubedljivo najvise dopada estetski u toj klasi (prvi sledeci mi je focus 4, samo izes ta njihova tri cilindra), ali generalno resho nije moj fah bas Mekano, ljuljavo... Mada ako me umore opruge i auspuh, odo ja u penzionere kod sledeceg
  5. Aha, ok onda Pa nista, rucna praona, zalegnem i prscem. Svaki put ja to radim, i ne samo zadnji deo, nego i sa strane, oko prednjih tockova itd... Zapoceo sam tu praksu zimi, ali navukao sam se, i sad stalno tako perem. Malo je to i bolest, ne bih preporucio ovako
  6. Ovaj crven nije moj, to je Ivan negde sa neta okacio
  7. Nije tajna - 170e sve komplet, delovi, ruke. A sve sto je skinuto sa auta - eno u gepeku, ostaje meni. Na ovo treba dodati i tu crnu plastiku-difuzor. Ona ide po otpadima oko 60-70e, ja sam kupio novu u gbg-lucas za oko 9 'iljada rsd sa dostavom. Da, resenje je tako kako si opisao. Oklop oko racve je prakticno lonac (koji ne radi nista, nema gasova u njemu). Sto se zvuka tice, vozicu sad ovako kako jeste, pa cu vec nadoci na pravo resenje Izgled ne menjam, samo cu videti sa tim loncima i serpama, sta da uradim, da ne moram da se izvinjavam putnicima kad raspalim po gasu
  8. Pa moze i srednji, a u sustini, moze i prepravka ovog zadnjeg, tako da ne bude samo fejk oko racve, nego da se napravi da 'radi nesto', kontam da bi ga to instant utisalo?
  9. Da, da, ima svakako vise resenja kako da dodjem do zeljenog zvuka. Jedna je i mozda da izolujem gepek maksimalno koliko mogu Jel ima neko iskustva sa ovim: http://www.sinko-garage.rs/catalog/vibrofiltr-damping-materijali ? Radi li posao? Deluje kao 'easy fix' za ovakve probleme, pogotovo sto najvise neprijatnog zvuka dolazi bas od nazad (logicno) a zadnji deo auta i jeste najtanje izolovan, tako da mi deluje kao sasvim moguce resenje...
  10. Da napisem koju rec o citavom procesu. Stigao sam u radionicu malo posle 10h, i izasao sam oko 17h... Ceo proces trajao mnogo duze nego sto sam ocekivao, ali ne zato sto su blejali, nego je objektivno komplikovanije. Nisam bio sad u hiljadu auspuh servisa, pa da zna da uporedim, ali rekao bih da Pirke nije dzabe na doborm glasu. Stvarno se svakom detalju pristupi sa maksimalnom paznjom, sve se trude da odrade lepo, svaki nosac, svaku cevku, svaki prelaz, var, itd itd... Znaju znanje, prijatni su, precizni, nema sta, sve pohvale. Resenje koje je na mom autu je sledece: skinut je zadnji lonac (bila je kopca na tom spoju) i onda su na to stavili svoju cev, koja ide ravno pa se racva na dva zavrsetka, a citava ta racva se nalazi u loncu. Znaci lonac ne trpi nikakve gasove, tamo je samo vizuelno da zamaskira racvu. Prakticno sam izbacio zadnji lonac Srednji i katalizator nisu dirani nista. Cevi su od inoxa, a lonac je od aluminiziranog celika (valjda). Posebno je bilo interesantno gledati kako pravi "levak" sa cevi na zavrsetak fi 100... Ono sta je 'problem' oko cele ove price, je sto je jako tesko pricati o zvukovima. "Hteo bih malo glasnije, ali ne preglasno" <--- sta to znaci? Meni jedno, nekom sasvim nesto drugo... Moglo bi se to mozda metrifikovati u dB, ali mislim da to ne govori dovoljno, pa je suvisno trositi vreme. Licno mislim da sam malo preterao sa zvukom. Kad su skinuli lonac, radnik je upalio auto i zaturirao na oko 3-3.5 hiljade rpm, i pitali su me kako mi se svidja. Kako je auto bio u garazi, svi zvuci sto dolaze iz prednjice su odzvanjali, i meni se cinilo da jedva i da cujem izduv nesto glasnije.... I rekao sam da hocu tako otprilike, i otuda to resenje koje su mi napravili. Da sam rekao hocu tise - napravili bi drugacije. Posle kad sa izasao na AP, sam u kolima, ugasena muzika... druga prica skroz. Ubrzanja u 4. i 5. i 6. su, mogu slobodno reci - neprijatna. Jednostavno, nekad zvuci neprikladno, i pomalo mogu reci i nekulturno... Sad zvuci kao da fantaziram, hteo sam izduv, a sad mi 'neprijatno', ali postoji taj neki balans kojeg smatram dobrim, a ovo je ipak malo preko toga. Ali vozicu jos malo ovako, pa cu videti kako sta. Vizuelno, ne moram da komentarisem, izgled mi je apsolutno savrsen
  11. Kupovina automobila do xxxxx eura

    Curin ujak vozi to. Njemu je prosek oko 8.5 a ima i dosta otvorenog, ne mogu da kazem u kojem odnosu. Motor, po meni, malo slab i lenj za tu karoseriju, ali odradjuje posao... Jednostavan za odrzavanje, bez nekih mana. Tih, udoban, ja sam bio fasciniran udobnoscu tog auta (uzmi u obzir da sam neko ko je konstantno vozio tvrdje aute, glasnije aute)...
  12. Ocekuj oko 10, mooozda bi moglo da se spusti malo, tipa na 9-9.5, uz S&S, start iz garaze (brzo zagrevanje), leti bez klime i basss pazljivu voznju, ali racunaj 10
  13. https://www.polovniautomobili.com/auto-delovi/5015780/lajsne-za-pragove Evo ga oglas, sa vazecim brojem telefona [emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Naporno kvacilo je znak da je dotrajalo. Lako je kvacilo na Giulietti. Modovi menjaju rad servo volana, pedale gasa, kontrole stabilnosti, i kocnica... U D je tezak volan, pedala jako ostra, na 2.0 ima i malo vise nm, kontrola stabilnosti dopusta da se malo zaneses pre nego sto reaguje, i pedala kocnice ostrije reaguje... U normal modu je sve normalno U A modu je sve isto kao i u normal, osim podesavanja za kontrolu proklizavanja... @dekirs ima 2.0 ali malo noviju Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. Gornja slika nije finalno, islo je farbanje jos posle Zvuk... e sad, zaboravio sam da snimim sa fabrickim, ali okacicu snimak ovih dana sa ovim Svidja mi se, ali mozda je malo preglasan za putovanja. Ali videcemo jos Sent from my iPhone using Tapatalk
×