Jump to content
FAS Euroauto Goran

horvat

Moderator
  • Content Count

    3513
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

horvat last won the day on April 25

horvat had the most liked content!

3 Followers

About horvat

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 03/02/1990

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Subotica
  • Interests
    Cars & photography

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb, Fiat Panda 1.1

Recent Profile Visitors

3668 profile views
  1. Pa sto se remonta turbina tice, nisam upucen sad jel ima delova ili ne, generalno po netu pronalazim svasta, a mislim da cak i po otpadima bude. Njima je cesto problem izduvno kuciste, bude pukotina… Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Porucio si ga sa tog sajta autodoc? Cesto vrtim taj sajt, bas je koristan
  3. Ostavili smo sad ovako, nek skripi jos malo, pa cemo sledece nedelje opet pregledati... al neverovatno da je istovremeno proskripalo vise stvari To je moja 'aura', mene trap ne zaobilazi
  4. Malopre caskam sa majstorom, kaze mi da je uzeo neko "novo" ulje - Magneti Marelli, koji je u stvari prepakovan Shell. Made in Italy navodno... Uvoznik je bas Warner iz Subotice.
  5. Nakon nekog vremena, pozalila se mama da auto nenormalno skripi. Uzeo da provozam, kad ono stvarno, i to na svaki i najmanji pokret/okret tocka. Bilo u mestu, bilo na neravninama. Otisao sam danas kod majstora i odma je ustanovljeno da su solje gotove. Kad smo skinuli, na jednoj nisu ni postojali lezajevi a i druga je bila skroz raspadnuta. Uzete MM, made in Poland, cena 1650 din komad. Zamenili solje, zaljuljali malo auto u radionici onako, kad ono i dalje skripi. Znatno manje, ali cuje se. Ja ljuljam, majstor gleda, slusa, kaze kraj letve volana. Skinuo onu manzetnu, natakario masti/ulja, onako dobro. vratio, probamo opet da ljuljamo - nista, cuti. Sav happy krenem kuci, kad ono nakon ~500m, opet krene da skripi Ovom prilikom ispregledan auto, nakon nekih 3000 km, ulje i dalje zuto, ne fali ga ni najmanje, od dole sve suvo, amorti dobri, sve cool, osim sto skripi
  6. Stoji da svetla sa gasnim izvorom, koja ne prelaze 2000 lm, ne moraju imati prskalice (to je cak rekao i policajac u SAT-u)...
  7. Znaci onda tehnicki pregled bi trebao samo da se bavi time da li je rasveta na autu fabricka ili modifikovana? Ako je fabricka - nema sta da palamude oko prskalica, lumena, gasnih izvora, itd? A ako je modifikovano, onda moze da obara?
  8. Pa da, ali nije problem u homologaciji nego u tehnickom pregledu, odnosno pravilniku kojim je on (ne)uredjen. Mislim da je to Nesa hteo da kaze...
  9. Bilo bi fer kad bi imali uredjaje za merenje lumena, na tehnickim pregledima. Pa ako zaista predju tih 2000 lm, nek vracaju
  10. Guljenje koze na obrucu volana izuzetno zavisi od toga da li vozac maze ruke kremama, da li nosi prsten/burmu, da li mu se znoje dlanovi, i pre svega, dal ga vrti non stop po gradu, ili ga pridrzava sa dva prsta na AP dok prelazi masu kilometara... Ima situacija kada jedan te isti auto ima oguljen volan sa vec ~80 hiljada, a ima kad neki i sa ~300 izgleda ko nov... Cesto sam putnik u Giulietti iz 2011. sa 200.000 km (drugar vozi), volan je bukvalno identican kao u mojoj iz 2013. god sa 60.000 km
  11. Varira malo od auta do auta. Najnize sam video prosek u Mitu 7L, a moja Giulietta kad sam je uzeo je bila na 7.5L. Meni je sveukupni prosek (na tipa ~30.000 km) = 9L, a po gradu mi ne prelazi 10, sto sam takodje video na bordovima dva Mita koja se voze po BG. Na otvorenom sam najnize imao 7.5 a uglavnom bude oko 8. Ali ja ne vozim stedljivo. Moze i clan @Rasta da napise koliko je njemu, posto on bas vozi Bravo
  12. @OMP Razlika je u turbini (150 ks ima IHI VL36, a 120 ks ima IHI VL 37), bregastim osovinama i mapi. Sve drugo je identicno. 150 ks nije MultiAir, to su 135ks u Puntu Evo odnosno 140 ks u Bravo/Delti. Od problema sam cuo za pucanje izduvne grane, izduvnog kucista turbine, i raznih sitnih nepravilnosti u radu usled standarnih stvari na benzincima, poput klapne gasa, svecica i slicno. Motori ne trose ulje, jako su jednostavni, dosta lepo se voze. Mana je mozda malo jaca potrosnja od konkurencije sa slicno snage... Naravno, motor nije kliker, moz sve da se satere, ali definitivno je jedan od pouzdanijih turbo benzinaca te generacije edit: najvecu boljku sam zaboravio - jedu nosace motora
  13. Fiat Multipla 1.9 JTD 160 H.P NOVA | Polovni Automobili

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...