Jump to content

horvat

Members
  • Content count

    829
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

horvat last won the day on July 18

horvat had the most liked content!

About horvat

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 03/02/90

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Subotica
  • Interests
    Software engineer, photography

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb

Recent Profile Visitors

2375 profile views
  1. da se razumemo, dosta i kosta voziti 150+, kako god okrenes... a oni, racionalni ljudi
  2. Nisam mogao, bas sam gledao. Problem je sto nema tamo vise mesta, izolirka bi jos podebljala a i ovako je nategnuto maksimalno. Ono sto mogu, ali je malo glupo, da cviknem zice na kraju i zamenim ceo taj "rail" (posto sam ga kupio celog)... i tako lemovi ne bi uopste bili kod konektora, nego unutar one plasticne debele zice, i sve kul... A ovaj jedan konektor sto sam skinuo, bih onda vratio istom ovom metodom ali pametnije, tj gledao bi da mi lem bude iznad tog uskog dela... Nemam uskoro duzih puteva, tako da cu terati ovako jedno vreme, pa sto kazes, pogledacu bas da vidim da li se zuljalo, mozda se i ne bude zuljalo, onda sam kul... Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Svakako je 'nezvanicno' ogranicenje 150 km/h, mislim ovo bi prakticno bila samo formalnost
  4. Zalemio sam danas novi konektor za bobinu, sa sve osiguracem... Medjutim, nisam bas najsrecniji, jer kako mi je kalaj i termobuzir podebljao zice, sad je jako jako tesno u toj plastici koja ide oko njih, i sad se plasim da bi mogla da izulja termobuzir i da nastane nevolja...
  5. Sad neki dan sam i krv dao zbog Alfe Da bih imao dva dana free da je sredim pred put lol xD
  6. Mogu da potvrdim manje-vise to sto ovaj lik kaze za Falken FK510. Stvarno jesu udobne gume, imaju mekan bocni zid (to sam primetio bas pri montazi), a osetim to i u voznji ovako. Udobne ali uz jako velik nivo prijanjanja. Sto se tice tog osecaja za volanom, na nasim obicnim autima nije to bas tako kako on opisuje ovde, da je 'spongy feeling' i sta je vec sve rekao za subjektivan osecaj sa Falken gumama. Normalan je osecaj potpuno, ima dovoljno povratnih informacija i preciznost je sasvim dobra. E sad, nisam vozio svoj auto sa Michelin, Conti i GY, pa da mogu da uporedim, verovatno tamo jeste precizniji i direktniji osecaj. Meni na Alfi sa vec agresivnim volanom i jos Eibach Pro-Kit oprugama, stvarno ne fali preciznosti upravljanja, a dobro mi je doslo da malko kompenzujem nedostatak udobnosti ovako nekim 'meksim' gumama... Sve u svemu, mislim da komotnu mogu da preporucim Falken FK510
  7. Pa ako bas budes morao da ides sa njim takvim na more, obavezno uplati neku od onih pomoci na putu, ponesi ulja, prati i dolivaj ako bude trebalo, i nemoj mnogo da ga gasiras, pravi pauze za hladjenje mozda malo cesce nego sto bi inace (tipa svakih 200-300 km). A sto se tice samog problema, meni kad je Stilo dimio plavo na hladnom startu, rekli su mi da su gumice ventila otisle i da tuda prolazi, medjutim meni je bilo na svakom hladnom startu, a ne ovako nekad da, nekad ne. Sta se tacno desava, ako Goran nije uspeo da utvrdi, tesko da cemo mi ovde uspeti ...
  8. E video sam jednog Saab-a sa italijanskim tablicama na moru i imao je Tigar UHP gume
  9. Da, svakako da nije "sipaj i pali" ali htedoh da kazem da mali broj prijavljenih ne bi predstavljao prepreku. Teoretski mozemo ici nas 3 s jednim autom, a i nas 30 sa 10 auta... samo to sam hteo da kazem Bilo bi jako lepo stvarno. Meni je recimo bas zao sto nisam isao sa ekipom kad se islo u Kg u FAS...:/ Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. Rano je 2500 km za zakljucke. Izmedju 5-7 hiljada krene da "srkce" uglavnom Barem kod mene tako obicno biva Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. Da, pa tako bi sigurno bilo komotnije vremenski. I onda do nedelje uvece da smo kuci. Treba i Milano ubaciti, usput je svakako, grehota ne svratiti u Alfin muzej Ako bismo isli nasim kolima, gotovo da je svejedno koji broj ljudi se prijavi, zar ne? Nema nista organizacionog karaktera sto zavisi od broja. Smestaj se svakako rezervise svakom posebno, auti takodje (+\- koliko njih u auto)... Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. Kupovina automobila do xxxxx eura

    Ja bih do 2 soma uzeo Pug 106 Rallye, malo ulozio i cepao na TD Ili Saxo Vts... a mozda i mogu da se nadj u "sedi vozi" stanju, nisam gledao, pisem napamet malo... Bio sam sad na ovom poslednjem track day na Navaku, znaci te male francuze cepaju za sve pare, ne biste verovali sta im rade... to je konstantno pun gas, kocnice se usijaju, motori vriste, zadnji tockovi uvis, ma haos... Naravno tu je i Clio II RS, al za to treba ipak mozda malo vise od 2 soma... Sent from my iPhone using Tapatalk
  13. Pozitivno sam iznenadjen. Klima radila sve vreme. Za 7h se preslo 700 km, uz jednu granicu, jedno tocenje, jednu pis pauzu, tri naplatne rampe, i par radova na putu U prevodu - uglavnom se vozilo ~140 km/h Sent from my iPhone using Tapatalk
  14. Pozdrav iz Rovinja Sent from my iPhone using Tapatalk
  15. Vazi ovo i za 1.4 Tjet 120 ks Ima takvih klima i kod FCA, ali mozda na malo mladjim modelima. Opet kazem, menja se to i konstrukcijski, ne samo u smislu da li su ispravni svi delovi klime ili ne...
×