Jump to content

horvat

Members
  • Content count

    418
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

horvat last won the day on December 15 2018

horvat had the most liked content!

About horvat

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 03/02/90

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad
  • Interests
    Software engineer, photography

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb

Recent Profile Visitors

2192 profile views
  1. Koliko sam cuo, on nije euro6d-temp compliant i discount-ovan je... Njega bi trebalo da odmeni novi 1.3 GSE 180 ks, ali on jos nije adaptiran u Giuliettu... Ako pogledas recimo cenovnik za 500x, videces da ni tamo vise nema 1.4 MA 140 ks, nego je umesto njega 1.3 GSE 150 ks...
  2. Ako se stvarno bude prodavala do 2022. to je 12 godina zivotni vek Tacno dva modela mogu da se izguraju za taj period Izgleda da nece biti novih firefly motora, barem u ovom 'faceliftu'...
  3. Ovde se vise prica o Golfu neg o Tipu lol
  4. Ta prica oko toga koliko je snage dovoljno je jako 'nezgodna'. Vise puta sam navodio po raznim temama pricu o mojoj bivsoj Kii Ceed sa '109 ks' a stavljam pod navodnike, jer sam subjektivno imao osecaj da sam bio brzi sa Puntom 1.2 60 ks... Opet druga krajnost, sada u Alfi sa 120 ks, imam osecaj da sam puno brzi od mase nekih auta sa ~130 ks (a slicne tezine)... Opet su to sve osecaji, ima neceg i objektivnog naravno, ali je nekad tesko izreci brojkama... edit: pa makar to bile i krive motora.
  5. U pravu si, moja greska, nema direct injection...
  6. Fotografija

    Pa sve to zajedno. Sipka, vakum, ta glava...
  7. Ne znam da li je vec spominjano, kod benzinaca je u inostranstvu propisani servisni interval 30.000 km, sto mnogi smatraju za previse. Te savetujem, ako postoji izbor, da se (u slucaju benzinca) uzme model kupljen u Srbiji, jer je kod nas servisni interval 15.000 km. Takodje, kod MultiAir varijante postoji poseban filter MA jedinice, koji navodno retko koji servis menja pri zameni ulja (jer nije propisano) a trebalo bi (tako mi je rekao Brana majstor). Vise o tome na linku: https://www.mitoregister.com/fileadmin/MitoRegister/Docs/HowTo_Guides_Useful_Info/MiTo_MultiAir_Filter_howto.pdf Generalno su ti motori robustni, ne trose ulja, oce da crkne turbina ako nije pazljivo 'cuvana' - ne stiskati na hladno i ne gasiti odmah posle jace voznje, nego hladiti turbinu - s tim da je ovo utoliko potrebnije na benzincu usled vecih temperatura na izduvu. MA varijanta ima i direktno ubrizgavanje, ali nisam jos cuo da je neko imao problema sa tim diznama, dok TB varijanta nema direktno, nego klasicni 'port injection'. MA jedinica moze odnedavno i da se servisira, u zavisnosti u kojoj je fazi 'otkazivanja'. Cene se krecu od 18.000 rsd za samo rastavljanje i sastavljanje jedinice (sa zamenom dihtunga dekle, tog malog filtera i tamo jos nekih sitnica) pa do 600e koliko kosta zamena kompletnog dela, ukoliko potpuno crkne... TB 120 ks verzija deli plivajuci zamajac sa 1.6 jtdm od 105 ks, i Goran majstor mi je rekao da su vidjali slucajeve da ode zamajac, iako navodno ne bi trebao jer podnosi manji moment od dizela, ali ocigledno da je gradska voznja u stanju da uradi svasta... MA 170 ks verzija, ne znam tacno sa kojim motorom deli zamajac, ali to se moze videti u ePeru... Potrosnje se krecu od minimalnih 6.5L/100 km pri striktno laganoj voznji na otvorenom (ne autoput) pa do nekih 10L za gradsku ostriju voznju. TB 120 ks navodno dobro podnosi plin, postoji i varijanta sa fabricki ugradjenim... MA varijanta ne znam ni da li moze da se ugradi, ako i moze, enormno je skupo zbog direktnog ubrizgavanja. Nadam se da sam pomogao
  8. naravno da je photoshop, samo kazem da je kruzio internetima, i da se gorepomenuti model odnosi na 'taj'
  9. Ta Alfa je verovatno ovo: http://www.thedrive.com/news/24202/did-the-next-alfa-romeo-crossover-leak-early Slican skec sam vidjao jos negde
  10. Ja sam recimo taj aspekt auta (kakav mi je motor, da li mi odgovara snaga i karakter isporuke) uvek uspesno skontavao iz prve. Bukvalno, kakav mi je osecaj bio prvih 1000m, takav mi je bio i posle 30.000 km ... na svim autima do sada. Al sam zato masu drugih stvari prevideo, ali to je sad neka druga tema
  11. A jel onda planirano i za Giuliettu dok je jos u ovom 'obliku' ili ... ?
  12. Iznenadio sam se jako da je Hyundai brzi Megana RS...
  13. Danas sam se opet igrao malo po snegu, u zelji da vidim koji mod ima 'najlabavije' podesavanje za kontrolu stabilnosti. Posto sad vec malo bolje poznajem auto, ipak, ovo mi je vec drugi sneg sa alfom. I za neverovati, ispada da je N mod najopusteniji. Ubedljivo sam najvece uglove zanosenja uspeo da napravim u N. Sto mi je negde cudno da D mod nema najvece tresholde...
  14. Win 10 / Win 7

    Meni kod instalacije drivera za elm 327 zapne. Zapravo lepo i pise u uputstvu za driver (a i na sajtu) da ne podrzava win10. Koji ti interfejs imas? Mozda sam malo outdated, poslednji put sam radio to negde pre 2-3 meseca...
  15. Win 10 / Win 7

    Krekovani MES ne radi na Win10 To mu je najveca mana
×