Jump to content

horvat

Members
  • Content count

    275
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

horvat last won the day on September 17

horvat had the most liked content!

About horvat

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 03/02/90

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad
  • Interests
    Software engineer, photography

Previous Fields

  • Garage
    Kia Cee'd ED 1.4 109 ks, 2009.

Recent Profile Visitors

2070 profile views
  1. F1: Japan 2018

    He he, da, video sam to za 'cetiri oka' Slazem se da ni Fetel nije bubica po tom pitanju
  2. F1: Japan 2018

    Sta mislite o 'kontaktu' Maxa i Vettel-a? Sto se tice Maxa i Kimija, to je cista situacija, odatle i penal... Ali ne mogu da procenim za ovu sa Vettelom. Gledao sam snimak vise puta, i video sam da je u istoj krivini bilo i drugih preticanja, i rekao bih da ga je Max namerno zatvorio, a opet, vidim da neki komentarisu da je Vettelov auto understeer-ovao u Maxov...
  3. Alfa Romeo Giulietta

    Ne znam sta bih rekao, ja sto sam istrazivao, mislim da je Giulietta jedan od boljih auta u svojoj cenovnoj klasi... ali to je subjektivno naravno
  4. Alfa Romeo Giulietta

    Ja gledam benzince i bukvalno razmisljam isplati li se uopste gledati polovne.... 1.4 tb 120 ks kod nas po akcijskom cenovniku, u srednjoj (tzv. "Super") opremi, bi trebalo da kosta 15.690e, a polovan 2014+ (gledam FL zbog Uconnect-a) - ne mogu da nadjem napolju primerak, a da me izadje ovde sa troskovima ispod 11.000e. Ali i to je bas totalni minimum, malo samo da odaberem neki sa manjom km i slicno - vec sam na oko 13.000e ovde... E sad, ko juri 2.0jtdm, tu je vec odnos 'novo-polovno' malo zgodniji za polovnjake...
  5. Prelep punto Manje zbog funkcionalnosti, vise zbog estetike, predlazem konverziju zadnjih dobosa na diskove Al' bi lepo cucnuli kroz te felne Ja sam na svom bivsem to prvo odradio, medjutim nazalost nisam istrajao dalje u projektu, pa su ostali diskovi nazad iza celicnih felni :|
  6. Da, 5v je bas onako kao neki 'kombika' namesten... Recimo moj dozivljaj ulaska i izlaska iz Stila 5v je kao sto je @spaad opisao Tipa... "Drugačiji je totalno način sedenja i vožnje uopšte. Iz stila ustajem, a iz tipa izlazim." <-- Recimo ja bih rekao isto da sam iz Stila 5v izlazio, a ne ustajao Iako svakako stoji da je upitno stanje amorta i opruga na ~15 god starom stilu, moram da kazem da sam pozitivno iznenadjen da je Tipo ostriji za voznju od 3v Stila
  7. Taman sam se pomirio sa tom izbocinom, sad me terate da je sredim, eh... Nezgodno je malo za kucnu radinost, sto bi trebalo skinuti soferku prvo da bi se pristupilo normalno, a onda to vec nije kucna radinost. Ali ajde, pogledacu da vidim mogu li zavuci nekako prstice tamo iza/ispod...
  8. Sigurno ima razlike, izmedju 3v i 5v, ali mi je interesantno kako je moje iskustvo sa 5v stilom na 16", totalno suprotno od ovog sto si napisao. Meni je lezanje na putu bila ubedljivo najveca zamerka Stilu. Ok i sedista, udobnost mi je bila super, performanse odlicne, al kad pozelim da udjem malo brze u krivinu, majko mila ono ko barza, nagne se napred sav, i samo oce da kliza preko prednjeg spoljnjeg tocka. Da napomenem, sve sto se tice vesanja je bilo u tip-top stanju, i amorti i opruge i gume... Volan mi je npr bio super, lagan pri niskim brzinama ali precizan, i veoma cvrst i tezak pri visim brzinama. I odnos mu je bio dobar, nije trebalo previse motati na parkingu, a opet nije bio ni zamoran na autoputu. @spaad Znam da je malo nezahvalno porediti nov i 15 god star auto, zato sam i napomenuo, samo subjektivno misljenje. Hvala ti !
  9. Mali update za ovaj problem. Raspitivao sam se kod raznih strucnjaka, kod ovih sto rade soferke, zatim kod raznih tapetara sto rade enterijere, i slicno, i uglavnom dosao sam do jednog coveka koji je bas radio taj problem na Kiama Ceed. On tvrdi da nikakvi lepkovi ne pomazu jer je plastika sama takva napregnuta, i tako postavljena, da ce se svaki lepak odlepiti, samo je pitanje vremena. On je dosao do nekog resenja, gde navodno izliva od tvrde plastike neki deo koji postavlja ispod toga (kao neki "temelj" sam ja zamislio), i onda sarafom (koji je od gore crn plastican da se vizuelno lepo uklopi) zasarafi citav taj gornji deo. Trazi za taj posao izmedju 60 i 100e u zavisnosti od valjda tih sarafa (?!). Majstor je malo bio neozbiljan vec pri dogovaranju, pa sam resio da odustanem od toga i ostavim tako kako je. Ne ometa odmagljivanje stakla, tako da, za sada ostaje odlepljena
  10. Alfa Romeo Giulia

    https://www.allpar.com/news/2018/09/making-fours-and-sixes-engine-plans-and-plants-42007 Hoce mozda ovo popuniti rupu izmedju veloce i qv, sa tipa ~350 ks ?
  11. Ja sam na puntu 1.2 8v 2001. godiste jedared sipao aditiv tako iz cista mira (nikakav problem nisam resavao), i upalila mi se check engine lampica, u pitanju je bila greska grejaca lambde. Mozda ima veze, mozda nema, ne znam, ali eto, 10 godina vozackog iskustva sa atmosferskim benzincima me naucilo da retko kad ti aditivi rade nesto. Kod mene nisu nikad, ali necu da budem bas tako iskljuciv ajde, mozda stvarno nekome pomognu...
  12. Ne verujem da ce bilo kakav aditiv, pa cak ni ciscenje dizni popraviti slabo primanje gasa i trzavice. Mozda ciscenje leptira gasa pre pomogne.
  13. Tipiša 1.6 JTDm

    Prijavio bih se i ja na taj kurs, eto taman imam auto za poredjenje
  14. @spaad Vec sam dosadan po forumu sa svojim pitanjem, ali ti si savrsen kandidat, s obzirom da posedujes ova dva automobila. Da li bi mogao da napises neko svoje subjektivno poredjenje volana i upravljanja, izmedju ova dva auta? Znaci neki osecaj preciznosti, povratnih informacija na volanu, na primer, kakva je servo asistencija pri vecim brzinama, koji od ta dva mislis da manje 'kliza' prednjicom pri jacim prolascima kroz krivine, i slicno... Inace, cestitam kupovinu, i zelim ti puno srecnih i zadovoljnih kilometara
  15. http://www.stojanov.rs/wp-content/uploads/2016/03/Tipo-HB-cenovnik_0.pdf Interesantna opcija kod nas, mogucnost doplate za 18' S-Design felne, u Lounge paketu
×