Jump to content
FAS Euroauto Goran

horvat

Moderator
  • Content Count

    2550
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    14

horvat last won the day on June 1

horvat had the most liked content!

2 Followers

About horvat

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Subotica
  • Interests
    Cars & photography

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb

Recent Profile Visitors

3063 profile views
  1. Bas sam pogledao neko vece, primamljivo deluju all season za neku prosecnu voznju, jedino me zanimaju performanse nakon ~2 sezone, koliko opadaju. Jer kod dobrih letnjih to moze da bude vrlo malo (iako debljina same sare spadne), dok kod nekih bude drasticno, pogotovo ako postanu 'plasticne'...
  2. Kleber krisalp sam dobio sa autom, bile su ~5 godina stare na 16 celicarama, 205/55, mogu reci da su cak solidno i drzale za tako stare gume. Malo su bile izvitoperene, ko zna kako ih je gazda cuvao, pa je auto zbog toga vukao malo u stranu, ali overall mi se cinilo da je to veoma dobra guma...
  3. Hm, moguce je slikati aute u pokretu da se jasno vide tablice, ali nije lako bas. Ne uspe uvek. Nezavisno od toga cime se slika. Ne pitajte me kako znam
  4. Brat nedavno kupio Punto mk2b sa 1.3 dizelasem, izgleda da mu se pokvario plovak, uglavnom ne pokazuje dobro nivo goriva, sto utice i na prikaz na bordu. Prikazuje mu 2.8L a prava potrosnja je 4L proseka. Pri tom, covek ima idealan scenario za niske potrosnje, zivi van grada, gde se vozi 80 km/h, svako paljenje ga vozi tako da se auto lepo zagreje a autoputa i gradskog spica veoma malo ima...
  5. Slicnu sam pricu cuo za 1.8 tbi, ali to su sve auti sa DI, tako da je moguce da tamo to predstavlja problem. Imao sam Punta 1.2 8v sa 300.000 km i pouzdano znam da nikad nije menjan filter goriva (kod nas u porodici je bio od nekih ~100h)...
  6. Koliko ja znam, filter goriva je u sklopu sa pumpom koja se nalazi u rezervoaru, ispod zadnjih sedista. Mislim da to ima 'lifetimer' interval zamene, tj ne menja se, ali podrzavam ideju da se to ipak zameni nekako, ako uopste moze. Ne znam koliki je posao, da li uz to treba i ciscenje rezervoara ? U svakom slucaju, na MPI ubrizgavanjima su manje potencijalne posledice, dok kod DI bi ti moglo da napravi ozbiljan kurslus...
  7. Interesantno. No, konacno je jasno i transparentno sta je uslov, nadam se da ce se ljudi pripremiti na vreme. Jedino je ovo malo ludo, sto su razliciti uslovi u zavisnosti od toga kada je auto uvezen, a da pri tome to nije bilo nista receno pri uvozu. Tako ce ovi stariji (citaj losiji, neispravniji) a uvezeni posle 2014. cini mi se, imati najvise problema...
  8. https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/16907897/citroen-c5-exclusive
  9. https://www.autosport.com/f1/news/152302/racing-point-hires-exmichael-jordan-marketing-chief/amp/?__twitter_impression=true
  10. Mislim da je toliki i za pesackog kontrolora. Kada proveri registraciju u onom svom uredjaju, imas 5 min da platis... bilo nekad 15
  11. Nisu nista uradili dok ne napisu 'noviji od novog'
  12. Samo sam bio kod Pirketa od nabrojanih, zaista mogu reci samo reci hvale, pogotovo za takve stvari, veoma su pedantni momci, svidelo mi se sto na kraju prefarbaju nekom zastitom, sve lepo naprave, prelaze, krivine, nista nije budz. Ne znam kako drugi rade, mozda postoji negde i bolje, ali sto se mog iskustva tice, pohvale za Pirketa
  13. horvat

    Kuda ide ovaj svet?

    mislim, ne kazem da je ovaj nevinasce, al brate, lomit ruke onesvescenom coveku, pa kolika zivotinja moras bit?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...