Jump to content
FAS Euroauto Goran

horvat

Moderator
  • Content Count

    3711
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

horvat last won the day on April 25

horvat had the most liked content!

3 Followers

About horvat

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 03/02/1990

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Subotica
  • Interests
    Cars & photography

Previous Fields

  • Garage
    Alfa Romeo Giulietta 1.4 tb, Fiat Panda 1.1

Recent Profile Visitors

3839 profile views
  1. Moze i most kao sto kaze Mica, ja sam tako probao, ali su mi bili jako zapeceni sarafi, pa sam na kraju samo diskove odradio. I jedno i drugo je na saraf
  2. Al se onaj u velikom belom Audiju dobro spasio... vrh reakcija.
  3. Mislim da sa dobosima na Puntu ovo nije moguce. Zbog toga sam ja odradio konverziju na diskove, dok sam ga imao. Slazem se tu sa Ivanom oko fobije, posto sam od pocetka karijere vozio Fiate, stalno sam imao problema sa zadnjim dobosima, i otuda fobija. Posle sam video da na drugim autima to i nije takav problem. Al sta ces, to je sto je...
  4. E da napisem interesantnu obzervaciju sa svog poslednjeg puta, koju sam spomenuo i u svojoj temi, ali vise je za ovu. Krenuo sam na put u Sloveniju preko Madjarske, sa skoro praznim rezervoarom i odmah u Madjarskoj sam tocio Mol 100 oktana, a potom sam i u Sloveniji isto 100 oktana, na Petrol pumpi. Presao sam ukupno oko 1800 km i prosek mi je bio oko 0.5-1L manji nego sto ga imam po Srbiji i BiH, u slicnim uslovima (autoput i magistrale). Tokom noci auto je bio parkiran na otvorenom, temperatura se spustala i do 0, i hladan start je bio meksi nego inace. Koliko god slusam zadnje vreme price o tome da nema vise razlike u gorivu (izmedju nasih pumpi i EU), eto po mom iskustvu - ima itekako. Bar sto se tice premium bezolovnih.
  5. Imam ih ja na Pandi. Ali to je totalno druga dimenzija pneumatika i tezina, velicina auta. Ne znam koliko je merodavno. I malo se preslo sa Pandom, pa je i zbog toga nezgodno donositi neke zakljucke. Ali ajd, da kazem, to sto se prevezlo do sada - sve je u redu. Vozio sam je 140 km/h po kisi, vozio sam je po snegu, po suvom, svugde se ponasala normalno, bez bilo kakvih naglih i neocekivanih desavanja...
  6. Amerika ima Elona, Hrvatska ima Rimca, a mi imamo...
  7. Zezanje bi bilo da se ne stisne kvacilo (sto bi i proslo ako je rev match zaista perfektno pogodjen), ali ja naravno uvek stisnem kvacilo do kraja. Razlika bude samo u 'tecnosti' promene brzine. Tako da kad omanem rev match - nista ne bude, kao i obicna promena prenosa svake druge osobe...
  8. Znam da je jurcanje prva asocijacija na pomenute tehnike, ali uopste ne mora da bude, pogotovo za obicno rev match-ovanje. To radim stalno kad vozim, u interesu tecnije voznje... To je to, ubo si poentu
  9. @moron rev matching je kad saltas brzine i 'rucno' (tacnije nozno) namestis tacne obrtaje za brzinu kojom se kreces i brzinu u koju saltas, tako da kad pustis kvacilo, nema nikakvog cima. heel & toe je slicna stvar, ali malo specificnija (i bar meni, dosta teza za sprovesti), kada kocis i istovremeno saltas nanize, pa prednjim delom stopala stiskas kocnicu a petom dajes medjugas da bi promena brzine nanize prosla sto tecnije Jedan od najlegendarnijih klipova o pomenutim tehnikama:
  10. Sto jednostavno ne priznas da je zato sto numes da kreces iz prve
  11. Vecina vozaca koji preferiraju automatike, ne umeju da voze manuelce kao ovi sto preferiraju manuelce (a vozili su automatike) [emoji3] Npr. heel & toe, rev matching... [emoji3]
  12. Ahaaa... A nista od ubacivanja xenon fara? Onaj mali xenon, bez prskalica sto ide?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...