KrCicko
Members-
Content Count
60 -
Joined
-
Last visited
About KrCicko
-
Rank
Regolari
Profile Information
-
Location
Nish
Previous Fields
-
Garage
Astra 1.3 Dizlo
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
silenci reacted to a post in a topic: Giulietta 1.4 MA Norvezanka
-
horvat reacted to a post in a topic: Giulietta 1.4 MA Norvezanka
-
Giulietta 1.4 MA Norvezanka
KrCicko replied to KrCicko's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Update Prebacila Norvezanka stotku Mali servis se upravo radi, preslo se 15k . Ukupno 17k za 13 meseci... Nije benzin skup 2 Miselinke zamenjene Kleberkama (Dynaxer UHP). Spremamo se i za prvi veliki servis i zamenu MA filtera. -
Update Nekoliko klackalica, nekoliko ventila, zamenjeni svi hidro podizaci. Uradjen veliki servis (nov lanac itd), novo ulje... Zbirno sa zadnjim plocicama 750 EUR
-
Pozdrav Kao drugi auto imamo Astru H 1.3 CDTI i koristimo svakodnevno, dakle sluzbeni auto Odrzavanje je solidno... Redovni mali servisi itd... Pre par dana se auto samo ugasio bukvalno nakon prelaska preko lezeceg. Vergla ali ne pali... Ima 201000, lanac nije menjan. Nije se culo nista vezano za lanac i razvod, samo normalni "dizel" zvukovi... Greske: 010807 Boost Pressure 112008 Accelerator Pedal Position Sensor 119103 Rail Pressure Control Valve Stuck 034005 Camshaft Position Sensor Circuit Par majstora koje sam kontaktirao su odmah rekli lanac se rastegao, lancanici kaput... uglavnom prezubio (=spremaj zelembace ) Posto su dolazili praznici odlucio sam da ne otvaram motor odmah nego sam malo guglao. Ispravite me ako gresim: Neispravan senzor bregaste salje signal da je neispravan ECM-u (ili ECM registruje neispravan senzor) i ECM ne dozvoli "paljenje" auta tako sto ne pusta gorivo u dizne (preko pumpe)? S obzirom na iscitane greske moguce je da je tako? Znam, treba auto da pogleda majstor... Ali ako odslepam auto kod majstora onda sam ostavljen "njemu na volju". Imao sam vec situacije gde su majstori za neke kvarove hteli da menjaju turbinu i sl, a u stvari su bili banalni kvarovi... Ima li neko iskustva? I moze li neko da mi locira "camshaft sensor" poziciju na motoru? Ja sam ukapirao da je negde ispod ka kabini i da je nepristupacan. Planiram da kupim drugi senzor i ponesem wd40 i kontakt sprej. Da li taj senzor ide preko nekog osiguraca? Da li je mozda problem sa CR pumpom a P034005 greska je javila jer se naglo ugasio?
-
To da se desi drzava bi cenom kompenzovala manjak u budzetu Neki LEX dr mr PS malo je mala kilometraza da se na traktorcetu sa 120 HP menja kvacilo i plivajuci? Ili mozda prodavac povecava cenu vozila pa se malo zaneo u dodavanju "odradjeno" Inace lepo izgleda iako nije slikao difuzor - mozda iz nekog razloga ne istice taj atribut?
-
Ja se jesam razmisljao za QV-a jer imam i dizelasa ispred kuce Primerci koji su se pojavljivali sa malo km su bili IMHO precenjeni, a ovi stariji sa vise km su... znate vec Ali ipak je i MA odlican Evo citat iz Juna 2018 (citaj bezuspesni protesti): Da podsetimo, u građanskoj inicijativi traži se da se cena goriva spusti na 120 dinara za bezolovni benzin (danas je 153,70), odnosno 110 dinara za dizel (danas je 163,40), da akciza na gorivo ne prelazi 40 odsto osnovne cene goriva (danas je i do 54 odsto), kao i da cena auto gasa ne bude veća od polovine cene bezolovnog benzina. A trenutne cene? Nadamo se da nece prebaci 2e kad povecaju akcize i usklade cene sa nabavnom cenom sirove nafte (ovo,ono)
-
Grafit reacted to a post in a topic: Alfa Romeo Giulietta - iskustva, saveti pre kupovine
-
TheWickerMan reacted to a post in a topic: Giulietta 1.4 MA Norvezanka
-
silenci reacted to a post in a topic: Giulietta 1.4 MA Norvezanka
-
Reacher Gilt reacted to a post in a topic: Giulietta 1.4 MA Norvezanka
-
horvat reacted to a post in a topic: Giulietta 1.4 MA Norvezanka
-
MiloshBg reacted to a post in a topic: Giulietta 1.4 MA Norvezanka
-
Giulietta 1.4 MA Norvezanka
KrCicko replied to KrCicko's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Bio porodicno, pa sam slabo fotkao ista sem nas, a i uglavnom bilo lose vreme... 156 1.9 M-jet vs Giu 1.4 MA Sportiva 2-2 Udobnost i komfor na strani 156. Prvenstveno jer je 156 veca spolja i unutra. Na zadnjoj klupi je bas velika razlika. U konkretnom slucaju matora 156 sa jos uvek fabrickim amortizerima i 205/55 16" i sa druge strane Giu sa fabricki sportskim vesanjem i 18" 225/40 i uprkos skriputanju i lupkanju licni utisak je da je 156 udobniji auto. Nije ova G neudobna ali je ipak 156 druga (visa) klasa. (poen za 156) Sto se tice materijala unutra 156 ima po meni fine materijale osim tvrde plastike na vratima. Giu ima carbon foliju preko iste tvrde plastike. Kontrole klime su na G robusnije, deluju kvalitetnije za razliku od 156 gde je plastika nekako bas slaba i lagana... Izolacija je definitivno bolja na 156. Recimo zatvaranje prozora na 156 je nekako elegantnije, lepse zvuci dok na Giu je to kao na nekom Cliu recimo... Ova G je u dobroj opremi unutra i spolja pa bih mozda ipak dao prednost G. E sad da li bi punoletna Giu izlgedala slicno unutra je vec tesko pitanje i zato po 1 poen za obe Sto se tice voznih karakteristika prednost dajem mladoj Norvezanki. Giu dizelku sam probao u normalnoj voznji i lepo lezi, a MA je jos laganija napred i ne oseca se tezina prednjice. 156 je teza napred i to se oseti pri ozbiljnijem manevru. Giu iako ima manje medjusovinsko rastojanje deluje ubedljivo na vecim brzinama a po krivinama pogotovo. Sigurno je da i godine i gume /vesanje uticu i u ovom slucaju ja prednost dajem mladjoj I dalje je 156 automobil koji bih voleo da ponovo posedujem jer ostavlja ubedljiv osecaj voznje, pa makar bio i dizel a ne Busso Ima onaj old school osecaj koji Giu sa elektro volanom nema... -
Reacher Gilt reacted to a post in a topic: Giulietta 1.4 MA Norvezanka
-
Lufti reacted to a post in a topic: Giulietta 1.4 MA Norvezanka
-
Giulietta 1.4 MA Norvezanka
KrCicko replied to KrCicko's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
EU update Norvezanka protegla tockove do Istre i Trsta. Oko 900 km u jednom pravcu u konfiguraciji 2+2 putnika. Uz 1 pauzu od pola sata i par min za kupovinu vinjete u SLO put je prosao udobno. Auto me nije zamorio, nisam imao bolove u ledjima U Trstu cekirao hotel koji ima svoj parking (doplacuje se) jer je po gradu haos za parkiranje. Uglavnom se voze mali autici (i po neka MiTo i Giulietta). Tempomat na 120 km/h 90% vremena (osim guzvi na AP) + 200 km turistickog vozikanja po Istri, i SLO primorju Zbirno 2000 km. Potrosnjom sam zadovoljan (6.2 BC cep-cep 6.4). Benzin u CRO jeftiniji nego kod nas -
Svako trosi (svoj) novac kako zeli... Neko na poroke, neko na nekretnine, a ima i nekih koji trose na automobile naravno. Recimo neki od nas ovde Sto se tice G i cene i koliko bi ko platio-nazalost mozemo slobodno reci da su svi automobili poskupeli. Nekome je 10k za G bacen novac jer je mogao da uzme recimo 15 god star G6 2.0 TDI bajo moj, neko bi dodao jos "malo" para i kupio novog Sandera... Kao neko ko se skoro ponovio Giulietom, mogu slobodno reci da sam i sam dosta sarao. Neki su me ovde prozivali kako uporedjujem razlicite klase (Giulia vs Giulietta)... Na kraju sam bio koliko toliko racionalan. Bolje Giulietta sportiva sa malo km nego Giulia sa mnogo vise km i sa nikakvom opremom (Giulia sa opremom je bila oko 50% skuplja)... Sustina je da svako pravi kompromis tj trazi sebi bestbuy. Kod mene je u toj jednacini vise uticaja imao izgled nego funkcionalnost (kakva god da je ) . Kao sto znamo ko trazi funkcionalan i praktican auto nece ni gledati AR nego nekog lubenicara i sl Ja takodje ne bih platio 10k wagen, alfu ili audi star 10+ godina sa ko zna koliko km. One price ima pravu km 330000 i odrzavan i redovnom servisu jednostavno ne prihvatam jer kako god da je odrzavan i dalje ima 330k Isto vazi i za Giuliettu. Iskljucivo mladju, sa malom km (realnim stanjem da je lako dokazivo)... Pomenuta iznad crvena izgleda odlicno, oprema dobra... Ali 210k za 10800 ne ide (pogotovo 1.6 dizlo) tj ja toliko ne bih platio pogotovo ako uzmemo u obzir da je to vec 6. godina proizvodnje sa blagim FL...
-
KrCicko reacted to a post in a topic: Giulietta 1.4 MA Norvezanka
-
KrCicko reacted to a post in a topic: Giulietta 1.4 MA Norvezanka
-
KrCicko reacted to a post in a topic: Giulietta 1.4 MA Norvezanka
-
Giulietta 1.4 MA Norvezanka
KrCicko replied to KrCicko's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Uh, moram da se pravdam definitivno 100 na AP jer je beba plakala pa je supruga drzala u rukama-realno nebezbedno pa posto nismo zurili onda lagano... U povratku sam pretekao cak 2 kamiona sa plugom i rizlom Prica o potrosnji jer MA nije bas mali potrosac kako se pise ovde, onde... A konkretan primerak ima i malu km pa sam smatrao da je potrebno izneti licno iskustvo, da neki buduci vlasnik zna sta da ocekuje Namenski sam ciljao na MA, nisam ni ocekivao neku potrosnju na nivou punta 1.2, ali eto red je da podelima cinjenice PS dopunjen rezervoar, BC 6,1 a cep-cep 6,5. Dakle BC je iskren kao VW Bitno je da auto lepo ide, sluzi, i uziva se dok se vozi. Prethodni vlasnik je menjao fabricki auspuh pa se cuje tise od fabrike i ni pri vecim brzinama nije bucna voznja. Hvala za pozitivne kritike Alfice -
Giulietta 1.4 MA Norvezanka
KrCicko replied to KrCicko's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Malo osvezavanje teme Pre neki dan G presla cifru od 88888 km Isao oko NG do Uzica pa opet uzimao meru: Relacija NI-UE voznja po ogranicenjima uz tempomat (jedino AP 100 km/h) sa suprugom i 2 deteta BC pokazao ravno 5. Onda resetovao trip B i na nekih 100+ prevaljenih km relacija UE-Zlatibor, vozikanje po Uzicu, magistrale... BC kaze 7.9 U povratku vec poceo sneg da pada pa se vozilo bez preticanja i lagano (AP 90 km/h) BC opet pokazao 5. Sve u svemu ukupna prosecna potrosnja 5.9 na 600+ km. Nisam dopunjavao da proverim tacnost ali skala rezervoara je bila na oko polovinu tako da definitivno auto nije potrosio mnogo vise- do sada je praksa da prikazuje manje za oko 0.2. Najzanimljivije je sto sam od UE do CA vozeci u koloni lagano (na vrh gasa) po BC ostvario 4 litra potrosnju Kratke voznje po ravnom Nisu sa hladnim motorom po BC 9+ Eto, toliko sto se tice potrosnje. Auto je na zimskim 18" i lepo se ponasao ovih dana dok je bilo malo snega po putu. Probao sam A mod po zaledjenom delu puta. Subjektivni osecaj je da limitira gas kad pocne da kliza-slajfuje i da nekako "ispravlja" auto tj koci tockove (eQ2) kad se malo zanese. G dobila i prve oziljke -
Nisam bas merio, ali recimo da treba 5 minuta. npr na Volvou to cini mi se da radi mnogo brze... Nekako mi nema smisla grejanje sedista posle 5 minuta jer se vec sam auto zagreje i vec bude grajanja u kabini... Pretpostavljam da nema podesavanja da to bude brze? A takodje pretpostavljam da i tehnicki nema potrebe da je 5 min potrebno grejacima... Bio sam ubedjen da nije islo el sklapanje na G, mozda bas zato sto ih vecina nema. Hvala na informacijama...
-
Fino izgleda. Samo, zar nije ovo 2015 godiste? Od 2016 valjda ide FL sa "sacem" umesto lajsni? Svoju sam platio fino vise od toga sa slabijom opremom-nemam Xenon,Bose, TCT... Imam zadnji difuzor sa dva Ragazon izduva i dosta manje KM Sve u svemu mislim da cena treba da ide malo nize jedino zbog kilometraze. Na G je islo fabricki el sklapanje retrovizora? PS kako vam rade grejaci sedista (ko ima)? Kod mene rade ali im treba dosta vremena da pocnu da greju pa me zanima da li je tako kod svih ili samo kod mene? Inace prekidaci stoje pored volana a ne na samim sedistima.
-
Giulietta 1.4 MA Norvezanka
KrCicko replied to KrCicko's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
I dosao do rezerve Zamena ulja je pala negde na pola rezervoara, i nakon zamene kazaljka goriva je brze "padala" zbog toga sto je Alfa vozena kako dolikuje, i po gradu i po AP. Sve u svemu BC 8,1 a cep-cep 8,5 litara. Eto, mislim da mozemo da stavimo tacku sto se tice potrosnje Alfe iz ove teme PS u Astru se sipa "poljoprivredna" nafta od skoro, tako da ce Alfa biti vozena povremeno, kako dolikuje A od 1 oktobra videcemo -
KrCicko reacted to a post in a topic: Giulietta 1.4 MA Norvezanka
-
Giulietta 1.4 MA Norvezanka
KrCicko replied to KrCicko's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Tesko da cu ikad moci cep-cep metodom da utvrdim potrosnju na odredjenoj brzini, ipak mi nemamo toliko auto puta Naravno da ne uzimam zdravo za gotovo BC, na prethodnoj alfi je lagao za 2 litra a na astri trenutno 1 i vise Na par rezervoara do sada lagao je za 0,2 - 0,3 litara pa zato uzimam da je 9,5-9,8 u stvari 10 litara. Mozda i laze tj pokazuje vecu od realnije pri vecim brzinama, ko ce ga znati... Mislim da tvoj prosek 5,x litara nikada necu dostici. Na relaciji KS-UE sam bio na 5.9 a vozio sam lagano, sa par preticanja mozda... Prosecna brzina mi se vrti oko 44-49 uglavnom. Po brdovitoj magistrali prosek se povecavao. Spirit monitor kaze za 1.4 MA 150 HP average 7,6 tako da mislim da se uklapam PS za vikend sam napokon odradio mali servis, i poterao sam malo auto u D modu. Osetio sam taj e-Q2 kako radi tako da ovaj rezervoar nije merodavan sto se tice potrosnje Neko je vec napisao iznad "Alfa je to..... "
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".