

KrCicko
Members-
Content Count
46 -
Joined
-
Last visited
About KrCicko
-
Rank
Il Nuovo
Profile Information
-
Location
Nish
Previous Fields
-
Garage
Astra 1.3 Dizlo
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
-
-
-
-
-
Giulietta 1.4 MA Norvezanka
KrCicko replied to KrCicko's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Tesko da cu ikad moci cep-cep metodom da utvrdim potrosnju na odredjenoj brzini, ipak mi nemamo toliko auto puta Naravno da ne uzimam zdravo za gotovo BC, na prethodnoj alfi je lagao za 2 litra a na astri trenutno 1 i vise Na par rezervoara do sada lagao je za 0,2 - 0,3 litara pa zato uzimam da je 9,5-9,8 u stvari 10 litara. Mozda i laze tj pokazuje vecu od realnije pri vecim brzinama, ko ce ga znati... Mislim da tvoj prosek 5,x litara nikada necu dostici. Na relaciji KS-UE sam bio na 5.9 a vozio sam lagano, sa par preticanja mozda... Prosecna brzina mi se vrti oko 44-49 uglavnom. Po brdovitoj magistrali prosek se povecavao. Spirit monitor kaze za 1.4 MA 150 HP average 7,6 tako da mislim da se uklapam PS za vikend sam napokon odradio mali servis, i poterao sam malo auto u D modu. Osetio sam taj e-Q2 kako radi tako da ovaj rezervoar nije merodavan sto se tice potrosnje Neko je vec napisao iznad "Alfa je to..... " -
-
Giulietta 1.4 MA Norvezanka
KrCicko replied to KrCicko's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Potrosnja pomenuta je sa 3 osobe u autu, dakle oko 250 kg tereta Juce 4 osobe, klima, tempomat na 170 skoro ravan put, BC kaze 12.3-12.7, varira malo sa blagim usponima... "Plus obe brže stižu do stotke od Brava." Mislim da je ovde caka. Brze stizu ali su zato krace brzine Evo jutros uporedio Ceed benzinac, na 3000 rpm ~120 km/h -
-
-
-
-
Giulietta 1.4 MA Norvezanka
KrCicko replied to KrCicko's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Jeste malo cudan prenos. Ako sam nasao dobar podatak: 1.4MA 170 HP I 3.909 II 2.118 III 1.484 IV 1.116 V 0.897 VI 0.767 U praksi, iz V u VI kad se presalta jedva da ima razlike. Definitivno su auto pravili da bude elastican i da lepo povlaci sa nizih obrtaja, ali ovo bi trebalo da vazi samo za TB a za MA koji je elasticniji bi trebalo da brzine budu "duze". Definitivno je cilj bio samo usteda u proizvodnji jer svi znamo u koje doba proizvodjaca je pravljena Giulietta Ovako je dobijen autic koji je ekonomican za po magistrali ali ne ekonomican za AP. Kod mene je dupli Ragazzon (negde u oznaci stoji "silencer"?) i auto nije uopste bucan ni pri vecim brzinama... Samo da je bio duzi prenos pa da 130-140 km/h ne bude drasticno veca potrosnja. Eto, neka bude za sada 1 stvar kojom nisam 100% zadovoljan Sve ostalo je zadovoljavajuce Inace, kad se auto upotrebljava kako dolikuje u mesovitoj voznji grad/AP/magistrala mislim da je realniji prosek blize osmici. Voznju "baba style" magistralom ne uzimam kao merodavnu jer se prosek potrosnje popravi sa par lepih preticanja -
-
Giulietta 1.4 MA Norvezanka
KrCicko replied to KrCicko's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Bar je tako kod mene- po brzinomeru i BC. Kod mene je ~3000 rpm negde oko 125 km/h, i cini mi se oko 7.4 po BC. Isti menjac i "isti" motor a tolika razlika. Sta se tu razlikuje? Da li je moguce da su Giuliettu odradili prenos tako "losije"? GQV ima isti menjac i kod nje je jos veca zalost voziti 130 km/h na pola gasa -
Giulietta 1.4 MA Norvezanka
KrCicko replied to KrCicko's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Pozdrav Nakon putesestvija vec mogu da podelim neko iskustvo... Potrosnja detaljnije: magistrala KS-UE 5.9 - BC (resetovan kad je cepovan u KS). Nakon toga 50-tak km napravljeno po UE po gradu (uzbrdo,nizbrdo,polazak uz HH) i prosek po BC skocio na 8.1. Sledece destinacija Visegrad pa Trebinje. U Trebinju prosek po BC smanjen na 6.9 a cep-cep metoda 7.11 L. Dakle 0.2 laze Zatim voznja po crnogorskoj magistrali (uz poznato kreni-stani po zalivu) do Lustice, pa nazad do UE-NI (kreni-stani po Budvi) + 150 km/h voznja nas AP oko 100 km i BC kaze 6.7 a cep-cep 6.86 PS na ravno 150 km/h BC kaze 9.5-9.8 dakle cista desetka Dakle moze da ide i ispod 6 uz laganu voznju i normalnom magistralom bez uspona. Strogi grad moja procena oko 10L. Sve u svemu kao sto kaze @Ivan oko 7 litara se moze uzeti kao prosecna potrosnja-dakle uz mesovitu voznju magistrala, grad... Bez najbrzih deonica Sto se tice same voznje to je vec uzivanje. Posle mjtd pravo je uzivanje voziti mirnog benzinca koji po potrebi ide u obrtaje i pruza dodatno zadovoljstvo, mada nema potrebe jer auto lepo poteze i iz nizih obrtaja. Jedino uz bas vece uspone mora malo preko 3k D mod nisam koristio jer sam putovao porodicno,pretrpan. Mada put Trebinje ka CG granici izaziva Uz CG auto put ka Kolasinu auto ne oseca uzbrdicu i bez problema drzi 100 u 6 brzini po tempomatu (ne dize temperaturu tecnosti ni ulja uopste ) Iako je auto na 18" voznja nije bila maltretiranje ni po losijem putu, pogotovo relacija Visegrad-Trebinje. Nije neka udobnost, ali je zadovoljavajuca -
Giulietta 1.4 MA Norvezanka
KrCicko replied to KrCicko's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Na 156 FL je bio xenon sa projektorom, i lik koji ih ugradjuje ih je tako dobro sakrio da sam prolazio tehnicki bez problema godinama. Posle mozda 4 ogd je crkao 1 balast (2000 sa zamenom) i to nije bilo strasno Kod G ne bih isao na tu varijantu "budzenja" sa balastima. Onda je npr Philips WhiteVision najbezbolnije resenje. S obzirom da G ima dnevna LED i da ce se PVV koristiti par sati nedeljno, mislim da se mozda isplati da njih uzmem iako pise life time max 350h-dakle 1 god max i gecrkt Koliko sam video ne svetle "jace" ali idu na belu nijansu i samim tim bice upotrebljivije. Cena oko 3500 za par + W5W koje mogu da ugradim u npr osvetljenje tablice ili gepeka. Znaci treba mi H7 za kratko npr ove iznad i onda mi dugacko i dalje ostaje halogeno, ili da idem na varijantu H1 PVV a da ostane oboreno svetlo halogeno. -
Giulietta 1.4 MA Norvezanka
KrCicko replied to KrCicko's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Cek polako Jeste mali, ali funkcionalan Po potrebi ici ce thule na krov, ali mislim da nema potrebe jer sam za more uspeo da upakujem sve- osim paradajza Xenon ne moze da se ugradi "Plug and Play" ili ipak moze? Na prethodnoj 156 FL sam stavljao xenon + projektor (bi) da to izgleda lepo i da ne smeta drugima... Ja sam prvenstveno mislio da se ubaci LED sijalica, dakle nesto kao klasicna sijalica samo da nije zarulja i da svetli "belo" tj oko 4300 K. Ali da ne treba neka dodatna elektronika da se budzi. Nightbreaker se secam da sam razmatrao za Astru, ali imaju mali vek cini mi se i dosta su skupe, a opet ne svetle belo nego nesto izmedju... Ove svetle fino (nema senki itd) ali je boja svetla takva da me umaraprilikom duze voznje. Da li je neko ugradjivao u svoj auto i da ima licno iskustvo? -
Giulietta 1.4 MA Norvezanka
KrCicko replied to KrCicko's topic in Predstavljanje automobila članova foruma
Hvala svima PS tek sad vidim da nisam napisao kilometrazu.... 82900 u trenutku preuzimanja @Ivan Slazem se za USB. Na slici su trenutne slike sa prvim USB-om koji sam nasao u kuci. Cim nadjem negde u kuci SD karticu od 16GB ide u slot, a USB planiram da ostane slobodan Uglavnom USB od 8gb pun muzike i to fino radi... Sto se tice xenon-a citiracu sebe Bose i ne mora, i ova obicna fabrika se dosta lepo cuje, ali Xenon definitivno fali. Iako su farovi kao novi, ipak "ne svetle" dovoljno... Imate li neki predlog za LED sijalice koje idu uz ovaj projektor a ne mora da se cacka nista? Dakle plug and play ako postoji Sto se tice potrosnje, za sada NI-UE prosek po BC okruglo 6 litara. Bilo je guzve magistralom pa sam povremeno u D preticao, i auto je max napunjen sa 2+2 osobe, uz klimu na Auto... Verovatno moze nize, ali i ovo je ok @skile86 Supruga, ja, klinac 7 god i beba od 6 meseci. U gepeku 2u1 kolica i dosta stvari za more. Stvari su pakovane u male kese i uz "tetris" varijantu pakovanja gepek je iskoriscen max. A ona obicna mehanicka lezaljka za bebe je morala u kabinu. Hocu reci da iako nije bas Family Car, uz malo egzibicija zavrsava posao. Za par meseci kad predjemo na kisobran kolica eto jos slobodnijeg gepeka -
Pozdrav Nakon 5 god uspesnog druzenja sa 156 FL 1.9 16V i godinu dana neaktivne pretrage stavljena je tacka. Merkao, probao par prakticnijih modela ( 508, Insignia DS). 508 super limuzina-na volanu neubedljiv i nedovoljno ocekivanjima udoban, Insignia DS super auto ali sa opremom i manjom km ulazi u rang Giulie... Potraga se onda svela na Giuliettu. Probao 1.6 105 HP na ralaciji UE-Zlatibor i video sam da je auto izuzetno povozan, lepo se ponasa po krivinama itd Iako prelazim dosta km vise sam naginjao ka benzincu nego dizelasu... Jednom se zivi Onda je supruga presekla i rekla da vec godinu dana gledam aute i da ni sam ne znam sta hocu (istina ) Tada negde se pojavila Norvezanka da je ocarinjena, i na insistiranje supruge zvao, dobio broj od vlasnika u NOR i nakon duzeg razgovora zakljucio da je vlasnik Alfista, da je auto cuvan, odrzavan itd (Kupljen je Stelvio pa zato G odlazi) Sutradan smo dogovorili cenu. Mogu reci da je auto kupljen bez gledanja... Uglavnom otisli smo kod rodjaka u NS gde se nalazi auto, popili kafu i zavrsavali ugovor, probne tablice, tehnicki... Naravno svi papiri, servisna, gomila racuna, kod kartica... Uglavnom auto jedva da ima tragove koriscenja. Vide se sitni tragovi na volanu, i na sedistima... Giulietta 1.4 MA 150 HP 2017 - Grigio magnesio boja (318) - Paket sportiva (pragovi, prednji spojler, crvena kociona klesta, sport vesanje,volan zasecen sa crvenim koncem...) - Crna unutrasnjost i karbon folije na vratima, u farovima... - Kozni enterijer sa grejacima - pozadi difuzir sa 2 izduva - Alu pragovi i papucice - Uconnect NAV 6.5" - 18" classico letnji set Michelin - 18" classico zimski set Continental - radjen naknadno izduv Ragazzon - Brembo diskovi naknadno - Eibach krace opruge + Strut bar (koska) + fabricke opruge - Keramicka zastita Gyeon + 2 seta patosnica + azuriran software i mape Auto vozen na relaciji NS-BG (grad)-NI + malo gradske voznje... Na eibach-u izuzetno tvrd. Za AP je ok (osim sastava asfalta) a van AP na normalnim SRB putevima izuzetno krut. Mora se voditi racuna i voziti polako. Dr Fiat je to resio i sad na fabrickim oprugama auto je normalan za voznju (koliko je moguce sa 18" 225/40 ) Na 600 km prosecna brzina 46 km/h i board je pokazao 7.1 potrosnju. Cep-cep metoda kaze 7.2. Za koji dan ide relacija NI-UE-CG i nazad pa cu videti sta kaze MA na magistrali Slike pre spustanja na fabriku:
-
Sem izrazene neudobnosti problem je i rizik prilikom parkiranja kod visljih ivicnjaka-mislim na prednji deo naravno. Da su nam putevi malo bolji i zadrzao bih ovo ali nazalost Nish je u katastrofalnom stanju (osim par novih bulevara) i mucenje je voziti. Meni licno ne smeta "skakutanje" ali se mora voziti sporo i pazljivo... Sto se tice izgleda mislim da to nece biti bas toliko primetno "podizanje", ipak ce 18" da zamazu oci nevinom posmatracu
-
Tako je bas ta . Hvala kolege na cestitkama Bice tema sigurno, samo ne postize se Tablice stigle pre 2 dana, do sada predjeno ukupno 600 km. Utisci su naravno pozitivni. Jedini "minus" je sto je pretvrda. Parkiranu je jedva zaljuljam tako da mislim da je to mozda razlog zasto "reaguje" preko zvizducih linija. Uglavnom nadam se da ce Dr Fiat u subotu da vrati fabricke opruge pa cu taman imati o cemu da pisem... Sto se tice potrosnje mislim da ce samo rasti dok ne zapucam za CG krajem avgusta. Za sada board pokazuje 7L na predjenih 600km i jos 1/4 tanka. Auto, kao celina, jednostavno vuce da se vozi (citaj gazi ). Kad se setim da sam razmisljao i o QV-u... UzMA mislim da nema potrebe Vozio sam godinama 156 1.9 sa 150HP ali mi se cini da ovaj bolje reaguje na gas i ima bolja ubrzanja. Sam osecaj voznje na benzin vredi svaki dinar Auto je parkiran ispred kuce, i dok sedimo na terasi povremeno cujem mladju populaciju kako pozitivno komentarisu i to mi je posebno drago Pisem detaljnije u temi kad nadjem vremena...
-
Pozdrav Iznenada ispala odluka i kupovina Siva Norvezanka stigla u Nis Vlasnik auta Alfista, vrlo korektan, lako dogovorili cenu... Auto sam bukvalno pogledao par min i to je bilo to. Mirise na nov auto jos uvek Uz auto i zimski set na 18 telefonkama. Trenutno na Eibach kracim oprugama i vizuelno je odlican, ali nije praktican za ivicnjake i srpske puteve, pa cu verovatno da vratim fabricke (naravno stigle uz auto). Uz letnje 18" i uz krace opruge kamenje u bubregu nece postojati 1.4 150 hp se ponasa odlicno, lepa medju ubrzanja, na 120-130 km/h board pokazuje oko 6,5 L (bice provereno cep-cep metodom kad stignu tablice ) Dupli Ragazzon se odlicno cuje- bas kako auto i izgleda. Nije bucan na 120-130 brzinama.... Sve u svemu zadovoljan sam autom. Gde god da sam se parkirao auto privlaci poglede Jedno pitanje za kolege koji voze 18": Da li vam auto igra kad prelazite autoputem preko belih linija koje "se cuju"? Ova alfica "zaplese" prilikom menjanja trake Nije nista strasno, ali se i na volanu oseti. PS slika sa tehnickog, prosla iz prve
-
Ali kad potencijalni kupac udje i izadje on prvo "oseti" rucice i uopste enterijer Ne oseti se kvalitet motora Ni multilink... PS Golf malo manje goriva trosi, pa jos bolje drzi cenu, i eto Moje iskustvo sa G7 1.2 sa tri cilindra i 1000+km je board potrosnja malo ispod 5, a cep-cep 5.5 litara BTW ne volim golfove uopste Kad sam prodavao svoju 156, potencijalni kupac mi je nasao kao veliku manu sto su patosnice stare i ostecene, tako da izgleda da su patosnice bitne
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".