Jump to content
FAS Goran

KrCicko

Members
  • Content Count

    55
  • Joined

  • Last visited

About KrCicko

  • Rank
    Regolari

Profile Information

  • Location
    Nish

Previous Fields

  • Garage
    Astra 1.3 Dizlo

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bio porodicno, pa sam slabo fotkao ista sem nas, a i uglavnom bilo lose vreme... 156 1.9 M-jet vs Giu 1.4 MA Sportiva 2-2 Udobnost i komfor na strani 156. Prvenstveno jer je 156 veca spolja i unutra. Na zadnjoj klupi je bas velika razlika. U konkretnom slucaju matora 156 sa jos uvek fabrickim amortizerima i 205/55 16" i sa druge strane Giu sa fabricki sportskim vesanjem i 18" 225/40 i uprkos skriputanju i lupkanju licni utisak je da je 156 udobniji auto. Nije ova G neudobna ali je ipak 156 druga (visa) klasa. (poen za 156) Sto se tice materijala unutra 156 ima po meni fine materijale osim tvrde plastike na vratima. Giu ima carbon foliju preko iste tvrde plastike. Kontrole klime su na G robusnije, deluju kvalitetnije za razliku od 156 gde je plastika nekako bas slaba i lagana... Izolacija je definitivno bolja na 156. Recimo zatvaranje prozora na 156 je nekako elegantnije, lepse zvuci dok na Giu je to kao na nekom Cliu recimo... Ova G je u dobroj opremi unutra i spolja pa bih mozda ipak dao prednost G. E sad da li bi punoletna Giu izlgedala slicno unutra je vec tesko pitanje i zato po 1 poen za obe Sto se tice voznih karakteristika prednost dajem mladoj Norvezanki. Giu dizelku sam probao u normalnoj voznji i lepo lezi, a MA je jos laganija napred i ne oseca se tezina prednjice. 156 je teza napred i to se oseti pri ozbiljnijem manevru. Giu iako ima manje medjusovinsko rastojanje deluje ubedljivo na vecim brzinama a po krivinama pogotovo. Sigurno je da i godine i gume /vesanje uticu i u ovom slucaju ja prednost dajem mladjoj I dalje je 156 automobil koji bih voleo da ponovo posedujem jer ostavlja ubedljiv osecaj voznje, pa makar bio i dizel a ne Busso Ima onaj old school osecaj koji Giu sa elektro volanom nema...
  2. EU update Norvezanka protegla tockove do Istre i Trsta. Oko 900 km u jednom pravcu u konfiguraciji 2+2 putnika. Uz 1 pauzu od pola sata i par min za kupovinu vinjete u SLO put je prosao udobno. Auto me nije zamorio, nisam imao bolove u ledjima U Trstu cekirao hotel koji ima svoj parking (doplacuje se) jer je po gradu haos za parkiranje. Uglavnom se voze mali autici (i po neka MiTo i Giulietta). Tempomat na 120 km/h 90% vremena (osim guzvi na AP) + 200 km turistickog vozikanja po Istri, i SLO primorju Zbirno 2000 km. Potrosnjom sam zadovoljan (6.2 BC cep-cep 6.4). Benzin u CRO jeftiniji nego kod nas
  3. Svako trosi (svoj) novac kako zeli... Neko na poroke, neko na nekretnine, a ima i nekih koji trose na automobile naravno. Recimo neki od nas ovde Sto se tice G i cene i koliko bi ko platio-nazalost mozemo slobodno reci da su svi automobili poskupeli. Nekome je 10k za G bacen novac jer je mogao da uzme recimo 15 god star G6 2.0 TDI bajo moj, neko bi dodao jos "malo" para i kupio novog Sandera... Kao neko ko se skoro ponovio Giulietom, mogu slobodno reci da sam i sam dosta sarao. Neki su me ovde prozivali kako uporedjujem razlicite klase (Giulia vs Giulietta)... Na kraju sam bio koliko toliko racionalan. Bolje Giulietta sportiva sa malo km nego Giulia sa mnogo vise km i sa nikakvom opremom (Giulia sa opremom je bila oko 50% skuplja)... Sustina je da svako pravi kompromis tj trazi sebi bestbuy. Kod mene je u toj jednacini vise uticaja imao izgled nego funkcionalnost (kakva god da je ) . Kao sto znamo ko trazi funkcionalan i praktican auto nece ni gledati AR nego nekog lubenicara i sl Ja takodje ne bih platio 10k wagen, alfu ili audi star 10+ godina sa ko zna koliko km. One price ima pravu km 330000 i odrzavan i redovnom servisu jednostavno ne prihvatam jer kako god da je odrzavan i dalje ima 330k Isto vazi i za Giuliettu. Iskljucivo mladju, sa malom km (realnim stanjem da je lako dokazivo)... Pomenuta iznad crvena izgleda odlicno, oprema dobra... Ali 210k za 10800 ne ide (pogotovo 1.6 dizlo) tj ja toliko ne bih platio pogotovo ako uzmemo u obzir da je to vec 6. godina proizvodnje sa blagim FL...
  4. Uh, moram da se pravdam definitivno 100 na AP jer je beba plakala pa je supruga drzala u rukama-realno nebezbedno pa posto nismo zurili onda lagano... U povratku sam pretekao cak 2 kamiona sa plugom i rizlom Prica o potrosnji jer MA nije bas mali potrosac kako se pise ovde, onde... A konkretan primerak ima i malu km pa sam smatrao da je potrebno izneti licno iskustvo, da neki buduci vlasnik zna sta da ocekuje Namenski sam ciljao na MA, nisam ni ocekivao neku potrosnju na nivou punta 1.2, ali eto red je da podelima cinjenice PS dopunjen rezervoar, BC 6,1 a cep-cep 6,5. Dakle BC je iskren kao VW Bitno je da auto lepo ide, sluzi, i uziva se dok se vozi. Prethodni vlasnik je menjao fabricki auspuh pa se cuje tise od fabrike i ni pri vecim brzinama nije bucna voznja. Hvala za pozitivne kritike Alfice
  5. Malo osvezavanje teme Pre neki dan G presla cifru od 88888 km Isao oko NG do Uzica pa opet uzimao meru: Relacija NI-UE voznja po ogranicenjima uz tempomat (jedino AP 100 km/h) sa suprugom i 2 deteta BC pokazao ravno 5. Onda resetovao trip B i na nekih 100+ prevaljenih km relacija UE-Zlatibor, vozikanje po Uzicu, magistrale... BC kaze 7.9 U povratku vec poceo sneg da pada pa se vozilo bez preticanja i lagano (AP 90 km/h) BC opet pokazao 5. Sve u svemu ukupna prosecna potrosnja 5.9 na 600+ km. Nisam dopunjavao da proverim tacnost ali skala rezervoara je bila na oko polovinu tako da definitivno auto nije potrosio mnogo vise- do sada je praksa da prikazuje manje za oko 0.2. Najzanimljivije je sto sam od UE do CA vozeci u koloni lagano (na vrh gasa) po BC ostvario 4 litra potrosnju Kratke voznje po ravnom Nisu sa hladnim motorom po BC 9+ Eto, toliko sto se tice potrosnje. Auto je na zimskim 18" i lepo se ponasao ovih dana dok je bilo malo snega po putu. Probao sam A mod po zaledjenom delu puta. Subjektivni osecaj je da limitira gas kad pocne da kliza-slajfuje i da nekako "ispravlja" auto tj koci tockove (eQ2) kad se malo zanese. G dobila i prve oziljke
  6. Posle nekih 3+ minuta se oseti toplota, a minut kasnije je vec full grejanje. Ima 2 nivoa grejanja, mislim da je razlika u intenzitetu tj jacini grejanja... PS lepa crvena G, i da, cena deluje primamljivo ovih dana
  7. Nisam bas merio, ali recimo da treba 5 minuta. npr na Volvou to cini mi se da radi mnogo brze... Nekako mi nema smisla grejanje sedista posle 5 minuta jer se vec sam auto zagreje i vec bude grajanja u kabini... Pretpostavljam da nema podesavanja da to bude brze? A takodje pretpostavljam da i tehnicki nema potrebe da je 5 min potrebno grejacima... Bio sam ubedjen da nije islo el sklapanje na G, mozda bas zato sto ih vecina nema. Hvala na informacijama...
  8. Fino izgleda. Samo, zar nije ovo 2015 godiste? Od 2016 valjda ide FL sa "sacem" umesto lajsni? Svoju sam platio fino vise od toga sa slabijom opremom-nemam Xenon,Bose, TCT... Imam zadnji difuzor sa dva Ragazon izduva i dosta manje KM Sve u svemu mislim da cena treba da ide malo nize jedino zbog kilometraze. Na G je islo fabricki el sklapanje retrovizora? PS kako vam rade grejaci sedista (ko ima)? Kod mene rade ali im treba dosta vremena da pocnu da greju pa me zanima da li je tako kod svih ili samo kod mene? Inace prekidaci stoje pored volana a ne na samim sedistima.
  9. I dosao do rezerve Zamena ulja je pala negde na pola rezervoara, i nakon zamene kazaljka goriva je brze "padala" zbog toga sto je Alfa vozena kako dolikuje, i po gradu i po AP. Sve u svemu BC 8,1 a cep-cep 8,5 litara. Eto, mislim da mozemo da stavimo tacku sto se tice potrosnje Alfe iz ove teme PS u Astru se sipa "poljoprivredna" nafta od skoro, tako da ce Alfa biti vozena povremeno, kako dolikuje A od 1 oktobra videcemo
  10. Tesko da cu ikad moci cep-cep metodom da utvrdim potrosnju na odredjenoj brzini, ipak mi nemamo toliko auto puta Naravno da ne uzimam zdravo za gotovo BC, na prethodnoj alfi je lagao za 2 litra a na astri trenutno 1 i vise Na par rezervoara do sada lagao je za 0,2 - 0,3 litara pa zato uzimam da je 9,5-9,8 u stvari 10 litara. Mozda i laze tj pokazuje vecu od realnije pri vecim brzinama, ko ce ga znati... Mislim da tvoj prosek 5,x litara nikada necu dostici. Na relaciji KS-UE sam bio na 5.9 a vozio sam lagano, sa par preticanja mozda... Prosecna brzina mi se vrti oko 44-49 uglavnom. Po brdovitoj magistrali prosek se povecavao. Spirit monitor kaze za 1.4 MA 150 HP average 7,6 tako da mislim da se uklapam PS za vikend sam napokon odradio mali servis, i poterao sam malo auto u D modu. Osetio sam taj e-Q2 kako radi tako da ovaj rezervoar nije merodavan sto se tice potrosnje Neko je vec napisao iznad "Alfa je to..... "
  11. Potrosnja pomenuta je sa 3 osobe u autu, dakle oko 250 kg tereta Juce 4 osobe, klima, tempomat na 170 skoro ravan put, BC kaze 12.3-12.7, varira malo sa blagim usponima... "Plus obe brže stižu do stotke od Brava." Mislim da je ovde caka. Brze stizu ali su zato krace brzine Evo jutros uporedio Ceed benzinac, na 3000 rpm ~120 km/h
  12. Jeste malo cudan prenos. Ako sam nasao dobar podatak: 1.4MA 170 HP I 3.909 II 2.118 III 1.484 IV 1.116 V 0.897 VI 0.767 U praksi, iz V u VI kad se presalta jedva da ima razlike. Definitivno su auto pravili da bude elastican i da lepo povlaci sa nizih obrtaja, ali ovo bi trebalo da vazi samo za TB a za MA koji je elasticniji bi trebalo da brzine budu "duze". Definitivno je cilj bio samo usteda u proizvodnji jer svi znamo u koje doba proizvodjaca je pravljena Giulietta Ovako je dobijen autic koji je ekonomican za po magistrali ali ne ekonomican za AP. Kod mene je dupli Ragazzon (negde u oznaci stoji "silencer"?) i auto nije uopste bucan ni pri vecim brzinama... Samo da je bio duzi prenos pa da 130-140 km/h ne bude drasticno veca potrosnja. Eto, neka bude za sada 1 stvar kojom nisam 100% zadovoljan Sve ostalo je zadovoljavajuce Inace, kad se auto upotrebljava kako dolikuje u mesovitoj voznji grad/AP/magistrala mislim da je realniji prosek blize osmici. Voznju "baba style" magistralom ne uzimam kao merodavnu jer se prosek potrosnje popravi sa par lepih preticanja
  13. Bar je tako kod mene- po brzinomeru i BC. Kod mene je ~3000 rpm negde oko 125 km/h, i cini mi se oko 7.4 po BC. Isti menjac i "isti" motor a tolika razlika. Sta se tu razlikuje? Da li je moguce da su Giuliettu odradili prenos tako "losije"? GQV ima isti menjac i kod nje je jos veca zalost voziti 130 km/h na pola gasa
  14. Pozdrav Nakon putesestvija vec mogu da podelim neko iskustvo... Potrosnja detaljnije: magistrala KS-UE 5.9 - BC (resetovan kad je cepovan u KS). Nakon toga 50-tak km napravljeno po UE po gradu (uzbrdo,nizbrdo,polazak uz HH) i prosek po BC skocio na 8.1. Sledece destinacija Visegrad pa Trebinje. U Trebinju prosek po BC smanjen na 6.9 a cep-cep metoda 7.11 L. Dakle 0.2 laze Zatim voznja po crnogorskoj magistrali (uz poznato kreni-stani po zalivu) do Lustice, pa nazad do UE-NI (kreni-stani po Budvi) + 150 km/h voznja nas AP oko 100 km i BC kaze 6.7 a cep-cep 6.86 PS na ravno 150 km/h BC kaze 9.5-9.8 dakle cista desetka Dakle moze da ide i ispod 6 uz laganu voznju i normalnom magistralom bez uspona. Strogi grad moja procena oko 10L. Sve u svemu kao sto kaze @Ivan oko 7 litara se moze uzeti kao prosecna potrosnja-dakle uz mesovitu voznju magistrala, grad... Bez najbrzih deonica Sto se tice same voznje to je vec uzivanje. Posle mjtd pravo je uzivanje voziti mirnog benzinca koji po potrebi ide u obrtaje i pruza dodatno zadovoljstvo, mada nema potrebe jer auto lepo poteze i iz nizih obrtaja. Jedino uz bas vece uspone mora malo preko 3k D mod nisam koristio jer sam putovao porodicno,pretrpan. Mada put Trebinje ka CG granici izaziva Uz CG auto put ka Kolasinu auto ne oseca uzbrdicu i bez problema drzi 100 u 6 brzini po tempomatu (ne dize temperaturu tecnosti ni ulja uopste ) Iako je auto na 18" voznja nije bila maltretiranje ni po losijem putu, pogotovo relacija Visegrad-Trebinje. Nije neka udobnost, ali je zadovoljavajuca
  15. Definitivno je to "Valjevcanka" sa sve pocepanom patosnicom I cena je manje vise ista... Inace crvena LPG izgleda pristojno i jos ima fabricki LPG Evo jedna za miljenike "bogate opreme" https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/22154062/alfa-romeo-giulietta-16-jtdm-2?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...