Jump to content

Grafit

Members
  • Content count

    134
  • Joined

  • Last visited

About Grafit

  • Rank
    Regolari
  • Birthday 12/18/64

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Novi Sad

Previous Fields

  • Garage
    Alfa 159 1,9 JTD, tamnocrvena
  1. Servis za ugradnju muzike u automobil?

    @Aleksandar021 Hvala! Sutra sedam u kola i idem da vidim šta nude.
  2. Ne mogu sad da pronađem, neko je spominjao da u Petrovaradinu ima servis koji ugrađuje muziku. Ajd, ko zna neka napiše ime, adresu ili broj telefona firme. Hteo bih da vidim šta nude. Hvala!
  3. Alfa Romeo 159

    Hvala Bane! Trudićemo se...
  4. Alfa Romeo 159

    @Bogisha Hvala Bogi! Meni se više sviđa kombinacija sa onim ljubičastim plišem. Ali već sam se navikao na ovu kožu. A što se tiče karavana, ja više volim limuzine, a to sam zadnji put imao ”99. U međuvremenu vozio: Yuga, Floridu, Renault 19 trovratni, Punto trovratni, Stilo trovratni, BMW E46 karavan, Bravo II i najzad prava limuzina...
  5. To je dobra cena. Meni su samo za remont dizni na Alfi 159 1,9 MJ tražili 320 evra u N. Sadu. Srećom odrađen je samo remont dela za ler (tako nekako).
  6. Alfa Romeo 159

    Hvala Dach@ Trudiću se da uživam. Ja menjam auto na svake tri godine i ”tražim” auto koji bi vozio duže od te tri godine. DPF ostaje dok ne počne baš da pravi probleme, a onda, videćemo. Najbitnije da se ne opterećujem time i da uživam...
  7. Alfa Romeo 159

    Tu brzinu niže redovno radim, tj. oštrije vozim. Ne bih ga ubio/izbacivao, jer radi posao kako je fabrika zamislila. Kad počne da me sekira... razmislićemo. Hvala, skroz sam zadovoljan kolima, sledeće je da izaberem 2DIN+rikverc kameru.
  8. Alfa Romeo 159

    Uh, to je baš često. Ja sastavim po 1-2.000 km čisto gradske vožnje. Moraću pratiti stanje DPF-a i spram toga reagovati. Hvala na upozorenju.
  9. Alfa Romeo 159

    E, to je dobro za znati. Kažu da regeneracija ide na svakih otprilike 2.000 km. Ja prelazim 10.000 km godišnje i vozim uglavnom po gradu, a par puta godišnje odem do Bgd i par puta do Segedina. Taman će biti regeneracije u pravom ritmu.
  10. Alfa Romeo 159

    Hvala, hvala ljudi. Jutros, ranom zorom, oko 8 h, sam otišao do mog majstora da promenimo sve kočione pločice i posle toga priključili komp da vidimo stanje DPF-a posle produvavanja na auto putu. Zapušenost sa 107% smanjena na 22%. Odlično! U njemu nisu više ove gumene patosnice... Pozdrav!
  11. Alfa Romeo 159

    Hvala! Boja je super, da je bio srebrni, samo bi se okrenuo i otišao. Ne bi ni uzeo u razmatranje. E sad, boja ”ima problema” na haubi. Skinuo se lak na par mesta. Pokušaću to da rešim. DPF je na dijagnostici pokazao zapušenost od 107%, znači savršeno . Pre neki dan sam ga provozao po auto-putu da ga malo produvam, a sutra idem da promenim sve pločice na diskovima, pa ćemo proveriti stanje DPF-a. Gledaću da ga ne skidam. Od nedelje ću verovatno do Safe chip-a da vidim da li je dovoljno dobar za remap. Inače, veliki servis je urađen u Holandiji na 99.000 km. Mali servis sledi za 5-6.000 km. Turbo i zamajac su dobri. U vožnji se čuje neko škripanje kad se prelazi preko neravnina. Vešanje je utegnuto, kad se ide preko ležećeg oseti se da je sve na mestu, ništa ne klapara. To ćemo istražiti, pa da se reši. Koža na sedištima je prilično sačuvana, nigde pocepana (samo na jednom mestu, gde se i ne vidi, ima mala posekotina). Sviđa mi se kako je živahan, otprilike kao i Bravo II koji sam imao, sa istim motorom. Verovatno zahvaljujući 6-brzinskom menjaču i prenosnim odnosima u njemu.
  12. Posle punih 8 godina na ovom forumu, promenjenih par automobila za to vreme, došao je i taj trenutak da predstavim svoj trenutni prevoz: Alfa Romeo 159 1,9 JTDm. Automobil sam uzeo pre mesec dana po preporuci drugara. Godište 2007, 120 KS, kilometraža proverljive istorije, 156.000 km. Uvoz iz Holandije pre 18 meseci, ovde održavan u Stojanovu. Otkako sam ga uzeo skidane su dizne i nošene na proveru, nisu reparirane, jer nije bilo potrebe, već samo neki delovi koji su bitni za rad u leru. Kupio sam 2 nove zimske Continental TS860 i imam dve malo starije Michelin Alpine A4, 16”. Kupio sam Alfine 18” alu felne sa dobrim letnjim gumama. Sad treba dočekati proleće... Odneo sam da mi na vrata zalepe providnu foliju za zaštitu od nepažljivih komšija. Još želim da ugradim 2 DIN muziku i rikverc kameru. Kad se završi prevod vozila na mene, tj. dobijem saobraćajnu ide kasko u DDOR-u. Fotke su sa oglasa sa 16” felnama i zimskim setom. Fotografija felni je 18” set sa letnjim gumama.
  13. Meni kao korisniku bi bilo sasvim isplativo da mi takav solarni panel pokreće ventilator u kabini i leti smanjuje temperaturu na neku podnošljiviju meru. Pa kad sednem u automobil, klima lakše postigne željenu temperaturu.
  14. Auto mojih snova... Ali, preskupi za nas. Ovako nešto su pokušali neki entuzijasti da naprave kod nas i na kraju samo jedan ili dva primerka su uspela da budu registrovana. A sa ovim novim propisima o ”bezbednosti saobraćaja” su šanse za registraciju ovakvog automobila ravne 0. Kada tome dodate ”deceniju preduzetništva” i ”podsticanje inovatorstva” od strane naprednih sila sudbina posedovanja ovakvog vozila je zacementirana... A ja, budala, ostao u Srbiji...
×