Jump to content
FAS Goran

Reacher Gilt

Members
  • Content Count

    1432
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Reacher Gilt last won the day on November 2 2023

Reacher Gilt had the most liked content!

About Reacher Gilt

  • Rank
    ex Rasta
  • Birthday 06/08/1972

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Sokobajna

Previous Fields

  • Garage
    Bravo 1.4 T-jet dynamic SP4 (Griggio undergound) / Focus 1.6 b Automatic - (Plava 'tica)

Recent Profile Visitors

3426 profile views
  1. Šok ! Akcija ! Atrakcija, senzacija ! Zimska cena 3400 ! (bez letnjeg seta, ako nekom tako više odgovara) Taze jelkica gratis !
  2. Lele, zadnja vuča ! Pa kako ćeš to da teraš po ovom snegu, jbt. ?! Boja je skoro pa savršena, ima da ušparaš na pranje abnormalno. Nek' te u zdravlju služi samohotka!
  3. E, to ! Dok sam terao puntašina od šezdeset konja, morao sam da ga pritiskam da bi lepo iš'o. Sad brava ne moram, al' jbg. Jednom sam ga baš šparao do BG i nazad (od 30ak puta za ove tri godine), i uštedeo ~5l tj. crvenu, i pred banjom me navataju podlicajci i fasujem kaznu od pet.
  4. Ma jesam, ja to zbog bata Sedlića, da mu razjasnim neke životne istine. Bolje neka uči na našim, nego na svojim greškama.
  5. @Mijailović P. Pozdrav od sirovinka sa istoka ! I ja sam se tako ložio da ću svoju da vaspitam, kad sam bio jošte zelen i mlad, al' sam naleteo na tvrd orah, i vrlo brzo splasnuo. Sedla, izvini za ovaj MEGA-OFF, i daj neke slike bato, da i mi malo uživamo u Breri.
  6. To se ne kaže tako, nego auto je 2016, ali ga je AMS vratio na 2014. 1.2 8v je skroz OK motor, za opisane potrebe više nego dovoljan. Ne puca od snage, istina, al' je žilav i pouzdan, i tih sto njutna isporučuje na relativno niskim obrtajima, pa ne mora da se forsira da bi auto lepo išao. A boja ? Crno pa se ne vidi ... ako, bar ćeš vazda imati zanimaciju sa pranjem i održavanjem, neće ti biti dosadno. U zdravlju da vas služi !
  7. Predbračno kolega, predbračno, dečko još nije zaplovio bračnim vodama. @Sedla Samo ti slušaj ovog sirovinka sa severa, kolega @Mijailović P.a ,pa nek' ti posle Brena kuva i rađa đecu ...
  8. A jbg, nemam na 130, je l' može 140? Pametni telefon je naravno fokusirao volan, al' vidi se i ovako. Sad malo ozbiljno, OK je i oko 130km/h, jedino se pri 90 km/h osećaju pomalo vibracije. Al' ni blizu onih koje su ostale pri 40, a i one su jedva primetne.
  9. Samo lagano i diplomatski, ništa na silu, jer se silom u braku ništa ne rešava. Kao i u životu, uostalom. Voli je i pazi kao što voliš i paziš Brenu, i sve će biti OK!
  10. Pročitao na više mesta, inače na to i ne bih obraćao pažnju, a sigurno mi nikad ne bi palo na pamet da ga opipavam.
  11. Ispalo je da je cupkao nazad jer je prenosio vibracije od napred. Kad je majstor skinuo prednji desni i postavio ga na balanserku, i golim okom se videlo u kom zecu je bio grm. Jedna guma se deformisala. GY Eagle F1 Asymmetric 6, montirane prošlog maja i prešle nešto manje od 10K. Od kad je zamenio mesta prednjim i zadnjim, cupkanje je mnogo manje izraženo. Nije potpuno nestalo, javlja se i dalje pri istoj brzini, ali se jedva primećuje. Dobra vest je da je trap napred OK, ne vidi se da su krenule da se troše neravnomerno. Prilikom zamene smo primetili da zadnja leva kočiona čeljust ne vraća do kraja i da se točak ne okreće slobodno, kao i da je felna topla. Međutim, sad posle ove rotacije se više ne greje? Pratiću situaciju, pa ako krene ponovo, sledi reparacija čeljusti.
  12. @werp690Ma jok, samo na 40-45, nadalje nema ni majmanjih vibracija. Makar ih ja nisam primetio. @IvanGume su DOT3823, a kako su skladištene, to stvarno ne bih mogao da kažem. Napred su iste takve, ali s početka prošle godine, kupljene na istom mestu, i kako već rekoh za ovih 10ak hiljada nikakvog problema s njima nije bilo. E, sad, kol'ko je pametna balanserka, ne bih znao ... al' majstor vulko jeste sigurno. Više od dve decenije je u poslu, vrlo temeljan i posvećen čovek, do sad nije imao gafova, a pri tom mi je i dobar prijatelj. Ne mogu naravno ovako napamet da tvrdim da nije on nešto pogrešio, al' male su šanse. Ništa onda, Bravo će čim se oslobodi dizalica prvo na pretres zadnjeg podvozja, a potom na reglažu trapa negde u Niš po preporuci pa javljam ovde šta je bio problem.
  13. Jok. Moguće da je pretpostavljao da zato što se to podrazumeva i ja to svakako znam. Nisam ga ni nakon zamene prednjih amorta terao na reglažu. Jbg, ja sam kont'o ako ide pravo, ne vuče ni u jednu stranu, lepo leži na putu, škk ima da ga čačkam ? Prednje su pregazile ~10 K, videćemo kako su prošle. Da sam stavljao zimski set, primeto bih verovatno, al' nisam, jer brava ove zime nisam ni vozio... A ni zime nije bilo, realno... Sreća pa sam stipsa, makar zadnje nisam ukenjao.
  14. Još nešto, nisam centrirao trap nakon zamene amorta, al' valjda bi se osećalo u vožnji da nešto nije kako treba? Evo kako gazi. Je l' valja ovo?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...