Jump to content
FAS Euroauto Goran

dekirs

Moderator
  • Content Count

    3965
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    30

dekirs last won the day on June 16

dekirs had the most liked content!

2 Followers

About dekirs

  • Rank
    Prominente
  • Birthday July 21

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Mito 1.4 t-jet 155

Recent Profile Visitors

3885 profile views
  1. Zapravo to je jedino sto umem, priznajem da ne umem h&t i rev matching, mada nikada se nisam ni zanimao sa tim stvarima
  2. dekirs

    F1: Amerika 2021

    Ko radi sa Amerima zna da to nije nista cudno kod njih Slicna bagra kao i mi u nekim stvarima
  3. Meni je cilj za sledeci auto da bude sa automatskim menjacem. Jednostavno, nemam gde vise da teram manuelca jer su svuda guzve i to malo sto se ode negde nekada i potera po krivinama je zanemarljivo u odnosu na guzve u gradu i konstantno ubacivanje u prvu i akanja.. Jbt levi list mi je skoro duplo veci od desnog +1 za automatika
  4. Ja koristim na poslu Dell Precision 3551, taj gura sve sto pozelis. Mogu da ga pretvorim u server ako treba
  5. Mene zanima sta je parametar da neko bude "zadovoljan" gumom Je l' si zadovoljan u smislu, jeftina je i nije se pocepala do sada ili ima tu nesto vise ? Ipak je ovo malo vise "tehnicki" forum, valjalo bi podeliti neke sire utiske napisati u kojoj dimenziji je vozis, itd.. Posebno kada se prica o najnizem segmentu guma.
  6. Delti je 2.0 najoptimalniji motor. Svakako gledati auto u sto boljem stanju bilo da je 1.6 ili 2.0.
  7. Pa u tom slucaju 1.4 t-jet je najbolja opcija ako se gleda odrzavanje. Mana je jedino ta potrosnja, ali sve zavisi koliko se prelazi kilometara. Mislim da vredi istrpeti potrosnju, ima dosta drugih benefita Mito sa tim motorom
  8. Najjednostavniji je 1.4 t-jet i sto se tice odrzavanja i pouzdanosti, jedina mana mu je veca potrosnja. Da gledam Mita, iskljucivo bih gledao benzinske varijante 1.4 tjet, pa onda onaj 1.4 MA sa 135ks. Dizel samo ako je bas ocuvan. Mislim da je mnogo lakse naci ocuvanog benzinca nego dizela, sve dizele koje sam pogledao bili su sahranjeni cesto i sa preko 300k km. Ono sto je mana kod njih i sto je vrlo verovatno problem kada se uzme iz uvoza je menjac, potrebno je samo zameniti lezajeve sto izadje nekih 250-300e, tako da to treba uracunati pri kupovini Kod 1.4 MA 135ks treba obratiti paznju na MA jedinicu, eventualno pri kupovini oterati kod Brane na preventivni servis i to ce raditi kako treba. Dizela bih izbegao, jer Mito i onako ima lose uradjen enterijer, mogu misliti sta bi bilo sa dizelom posebno zimi Na sve to se benzinac mnooogo lepse vozi, ima okej zvuk, laksi je u nosu, mirno radi u leru, itd..
  9. Meni do sada nisu skidali ali sam i prestao da ih stavljam jer su mi na Djulijeti zapekle i morali su da seku ventile kad sam menjao gume Vaspitan sam tako, da su tudje stvari nesto sto ne sme da se dira i onda sama pomisao da mi neko nesto ukrade izaziva u meni Miroljuba Ako ti se krade/uzima tudje, idi brate opljackaj banku, bar znas sta krades, mani se prljavih kapica
  10. Seci ruke svima onima koji kradu tudje stvari pa makar bile i kapice. Jos gora je stvar sto su kapice 100 dinara kod Kineza, ali ne, ajde da ukradem coveku jer je to fora. Zato treba pod mac svakog degenerika kome to padne na pamet. Pritom nema veze da li ima neko 10, 15, 40 godina, tudje je tudje i tako mora ostati.
  11. Deluje lepo, samo pazi, kod Cedica sam znao da vidjam lupana kola koja su sredjivali kasnije i prodavali. Ako budes gledao, najvise na to obrati paznju

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...