Jump to content
FAS Euroauto Goran

MS PK

Moderator
  • Content Count

    26101
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    47

MS PK last won the day on May 23

MS PK had the most liked content!

3 Followers

About MS PK

  • Rank
    Abarth
  • Birthday 09/17/1985

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Prokuplje
  • Interests
    Fiat grupa

Previous Fields

  • Garage
    White Scorpion :)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kad pre bre i dizne i dpf, preko jos prvi v.servis ne bi uradili? Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  2. Kako ti se cini ovo prvo? Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  3. Ako prestaje sa dodirom kocnice onda odpada i sofersajbna i crevo interkulera i razmak izmedju haube i branika U tom slucaju meni deluje kao da plocica po malo zakacinje o disk, mozda je ujeden disk malo pa ona kaci po ivici, mozda je prljavstina neka upala... Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  4. U sta li spada tvoja panorama? [emoji3] Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  5. Probaj par puta da vratis kontakt pa da palis Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  6. Ventilatore proveris dijagnostikom mada ti je verovatno sve to vec provereno u servisu Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  7. Da imas problem sa pregrevanjem primetio bi do sada svakako. Kada postoji neki problem on ce se pregrevati bez obzira na ventilatore ili nivo antifriza. Posto si bio kod Gorana racunam da je sve u redu, da nema curenja, vazduha u sistemu, rade ventilatori, radi pumpa za vodu.. Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  8. U koliko je sve u redu, apsolutno nemas potrebe da uporedjujes taj digitalni i analogni merac temperature tecnosti. Fabrika je sve namestila da ti ne brines o tome i nece se sigurno pregrejati niti "penjati temp.do ko zna gde" kao sto kazes. Analogni pokazivac namerno "slabije" reaguje da ne bi plasio vozace u toku voznje, inace temperatura rashladne tecnosti konstantno varira u voznji ali bas tako kao sto i ti opisujes. Otvara - zatvara termostat, na odredjenoj temperaturi se pali prva brzina ventilatora, na vecoj temperaturi se pali druga brzina ventilatora i to je za nas pojam bas "kasno", tipa 97-102c, tako nesto. Kada bi sve to prikazivala kazaljka temperature samo bi smo u nju gledali , ludovala bi svaki minut [emoji3]. Uz uspon samo brzina nize i drzis gas u nekim srednjim obrtajima, gde motor stalno ima snage i nemas brige. Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  9. 13 dana se cudili, proveravali,mislili da se neko zeza. Cetrnaesti dan im pokazao cevek temu na forumu, porucili. I dan danas se zezaju na pauzi za dorucak [emoji3] Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  10. Nikad ne reci nikad, rece moj imenjak@Milutinac Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  11. MS PK

    Kuda ide ovaj svet?

    Nista necemo reci i na tome ce ostati Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  12. Nije strasno, skoro toliko trosi i drugarev 3.2 fsi kvatro na letnjem 255/r19 kompletu
  13. Svajcarac, menjan most, zasticena...obecava Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  14. Dokle god ne skidas katalizator sonde ostaju na mestu i rade. Ako skines katalizator onda sonda No2 kako je ti zoves mora da se "izmesta". Pre se pravila posebna cev duzine lupam 5cm, varila pod tacno odredjenim uglom na cev od auspuha i na nju se srafila sonda. Tako bi dobijala dovoljan protok gasova da bi mogla da ocita te informacije. Ako bi se samo postavila na cev od auspuha ne bi mogla da radi . Za softversko iskljucivanje druge sonde ne znam Pisali smo u isto vreme vlasnice teme
  15. Otvori taxi firmu i dobijas 8000

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...