Jump to content
FAS Euroauto Goran

MS PK

Moderator
  • Content Count

    24655
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    44

MS PK last won the day on April 7

MS PK had the most liked content!

3 Followers

About MS PK

  • Rank
    Abarth
  • Birthday 09/17/1985

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Prokuplje
  • Interests
    Fiat grupa

Previous Fields

  • Garage
    White Scorpion :)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Moguce je,lici na to da se sliva sa pumpe. Skini poklopac ako mozes pa pogledaj. Nema to toliko veze sa kilometrazom, desava se na nasu zalost Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  2. Isperi je, ako je antifriz isprace ga obicna voda pa proprati sta se desava. Meni izgleda kao antifriz Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  3. Pa ne mogu iste sekunde da prijave kao prekrsaj. Neko mozda treba da ode do znaka i da ukuca broj za sms poruku. Moraju neku toleranciju da imaju. Sta sad ja trebam sa Bubanj potoka vec da kucam poruku za parking pa onda da trazim odgovsrajuce mesto prema poruci
  4. Gde je zabranjeno, na polovnim automobilima? Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  5. Visi ti jedno od creva za vazduh koje ide u turbinu. To plasticno ti je kuciste filtera za vazduh, koje je iz nekog razloga masno, sad, mozda je od uljnih para koje su izlazile kroz tu zakrpu na crevu ( koje ķosta 10-ak eur ) a mozda je turbina vec pustala ulje pa je vlazilo tu na spoju interkulera i creva. Moj savet je da odes do tog ( ili nekog majstora po preporuci) , sipate ulja koliko fali i upalite auto da bi mogao odokativno da dijagnostifikuje kvar Ako bi isao na nacin da otvaras motor i trazite kvar, to bi mnogo skupo kostalo. Misljenja sam da je taj zvuk "petarde" bilo verovatno izletanje creva od turbine prilikom jakog pritiska u sistemu a i losih creva. U tom slucaju bi se svakako javio dim uz zvuk šištanja i bio bi crne boje, pracen gubitkom snage. Ne valja u celoj situaciji to sto nemas ulja a i zvuk zveckanja u motoru koji mene navodi na to da je turbina bila losa i "vukla" ulje iz motora a da je u tom momentu koji opisujes mozda puklo peraje od nje i uletelo u motor. Ne moze nista vise od ovoga preko tastature da se uradi. Javi bas kako se odvija situacija na dalje.
  6. Ja sam na mom odradio veliki servis, ugradio Skf set, stari delovi su bili iz originala i svi su bili kao novi, jos ih imam ali je zupcasti bio u katastrofalnom stanju. Ceo u pukotinama sa spoljne strane. Proslo je bilo nekih 6god i 80-ak hiljada km. Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  7. Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  8. Ako ima neki majstor tamo onda je on,nema ko drugi [emoji23] Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  9. Ma potrosnja ok nego sto radi na 1200rpm? Moraces opet do drugara majstora Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  10. [emoji23] Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  11. Ovih dana nisam sav svoj [emoji23] Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  12. Citajuci postove bio sam ubedjen da je covek prvi vlasnik, sad mi se nista ne uklapa kad videh da je iz uvoza, tj.sa auto placa nekog, no nebitno. Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
  13. Ovo slikano pored one kafane sto ne radi odavno? Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...