Jump to content
FAS Goran

mikisxy

Members
  • Content Count

    3634
  • Joined

  • Last visited

7 Followers

About mikisxy

  • Rank
    Prominente
  • Birthday 10/23/1970

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    beograd,cukarica
  • Interests
    automobili,F1,rely,elektronika

Previous Fields

  • Garage
    xsara 2.0hdi,punto 1.2

Recent Profile Visitors

44066 profile views
  1. vidjao sam da stavljaju I one gumene dodatke imedju prstenova opruga I tako dobije na cvrstini I automatski manje leze auto.kupovali su subotom na bubanj potoku za ne velike pare
  2. varijator sluzi da pod opterecenjem poveca pritisak I promeni ugao (vreme) otvaranja usisnih ventila I tako auto dobija na snazi a nije potrebno da stalno drzi veci zazor ventila a samim tim smanjuje I potrosnju.
  3. centrala I pumpa ABS za mareu JTD 55evra. Srdjan 063/8135-129
  4. postoji tema o iskustvima sa servisima sirom srbije pa ima I tvoj kraj http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=5125
  5. ne prija diznama samo da upali auto pa posle sve plin,treba malo potrositi I benzina.kao sto rece kolega dizne ili eventualno proveriti I pritisak goriva (2.5-3bara)
  6. po opisu bih rekao ili ti riknula bobina ili nesto oko dizni ali pre ono prvo.
  7. ba braco ako hoces da ti resim kao sto napisah ti dodji ako ne ....
  8. ako je radio na malom broju obrtaja ne moze da napravi nikakvu stetu.vadjenjem sipke I skidanjem cepa ulja mozes da se zamazes I ako postoji dim-isparenje da utvrdis da je ulje losijeg kvaliteta ili mu je vreme za zamenu.zasto postoje creva,odvodi I kondezatori uljnih para na motorima ako ne sme da ima isparenja?pa u servisnim informacijama za ulja postoji I stavka isparljivost ulja.inace kod JTD motora u velikoj vecini slucaja povecana potrosnja ulja je uzrokovana losim lezajevima turbine.sto se turbine jace cuje da zvizdi znaci da je blize kraju
  9. za pocetak dovoljno je da izvuces potapajucu pumpu ona je zajedno sa plovkom u rezervoaru I proveris stanje sita na pumpi.
  10. po tvom opisu tesko da je problem u silen blokovima.premeri raspone zadnjeg mosta I probaj da vidis gde je pomerena geometrija,inace zadnji trap se ne steluje kod stila
  11. znaci da organizujemo nekog veterinara prvu a I drugu brzinu pali komp.drugu pali kad je velika vrucina,opterecenje motora ili radi klima znaci ne zato sto rikne prva.dovoljno je prikljuciti na dijagnostiku I testirati obe .javi se I da ti to istestiram I ako ima kvar nadjem-besplatno inace ce ova prica potrajati ovde
  12. u slucaju da je "kazance" ili ti grejac kabine ili mali hladnjak osecao bi se smrad antifriza u kabini I postojao bi gubitak antifriza.pa to se primeti?
  13. negde gubi kontakt ili ti je mehanizam brave vrata u nevolji.trebalo bi ispitati ne postoji tipski kvar
  14. I vema bitna stvar je da je system za hladjenje zatvorenog tipa I da se mora ozracavati u slucaju zamene ili bilo kakvog veceg dolivanja antifriza

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...