-
Content Count
85 -
Joined
-
Last visited
About gavranpero
-
Rank
Regolari
Recent Profile Visitors
The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.
-
gavranpero reacted to a post in a topic: Fiat Punto mk.2 1.2 16v - čišćenje malog hladnjaka
-
Fiat Punto mk.2 1.2 16v - čišćenje malog hladnjaka
gavranpero replied to Pedja99's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
Hladnjak vadiš kroz kasetu ? Takodje, tvoj Punto ima ili nema klimu ? -
shuxx reacted to a post in a topic: Fiat Punto mk.2 - problem sa menjačem / ''ispada'' iz brzine / teško ide u brzine
-
Gornja duža sajla odredjuje položaj ručice mjenjača lijevo/desno i ona se šteluje. Donja pretpostavljam odredjuje položaj gore/dole, ali se ne podešava. Logički, ako sajlu povučeš prema mjenjaču, ručica bi trebala da ide unatrag, kao kod tebe, što implicira da je kratka, nešto nije dobro sa dužinom.
-
shuxx reacted to a post in a topic: Fiat Punto mk.2 - problem sa menjačem / ''ispada'' iz brzine / teško ide u brzine
-
Zamjenio sajle mjenjača (neke su no name), lakše ubacuje, ali sad ima mnogo kraći hod lijevo desno prilikom biranja, tako da mi se desi da ubacim u treću umjesto u prvu. Da li će vremenom to "sjesti" ili tako ostaje ? Da dodam da su jako krute, jedva se daju saviti prilikom kačenja na mjenjač.
-
gavranpero reacted to a post in a topic: Fiat Punto mk.2 1.2 8v - rešenje ECU problema
-
Fiat Punto mk.2 1.2 8v - rešenje ECU problema
gavranpero replied to NED's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
I, jel' problem riješen ? Kako se sad ponaša motor ? -
Fiat Nuova Tipo - zavesice za točkove, blatarice - ugradnja
gavranpero replied to Tipipo's topic in Nuova Tipo
Da li zna neko na koji način se montiraju blatarice sa slike ? -
Fiat Punto mk.2 1.2 8v - rešenje ECU problema
gavranpero replied to NED's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
Ako si u mogućnosti, obriši još greške sa računara, zatim prati dešavanja. -
Fiat Punto mk.2 1.2 8v - rešenje ECU problema
gavranpero replied to NED's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
Ne bi bilo loše da promijeniš, bobine nisu skupe. Mislim da sam ja svoje platio 20-30€, ERA, italijanske. Kod mene su bile inače fabričke Champion, stare 20 godina. Previše je to vremena eksploatacije da bi i dalje radile bez problema. Zapravo, bio je problem u jednoj, isto trokirao na prvom paljenju, zamijenio, da bi nakon nekog vremena otišao ECU. Mislim da su odigrale značajnu ulogu, jer sam negdje pročitao da ako stvaraju prevelik otpor ili nešto slično, može naštetiti baš ECU-u. -
Fiat Punto mk.2 1.2 8v - rešenje ECU problema
gavranpero replied to NED's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
Popravi ili kupi drugi ECU, alternator i kompresija neće riješiti problem. Ako imaš greške na dijagnostici koje su navedene u ranijim postovima 99% je to. Nove svjećice (ako su trenutne potrošene), kablovi i bobine bi bile čist OK nakon toga. Jeste da to sve košta, ali onda si miran, znaš šta si izmjenjao. -
Fiat Punto mk.2 1.2 8v - rešenje ECU problema
gavranpero replied to NED's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
Davač signala koji je na računaru Punta vremenom potpuno ode, tako da nije neobično što sjecka i gasi se. Svjećice ne dobijaju varnicu na vrijeme ili je slaba varnica, smjesa ne sagorijeva niti eksplodira u pravo vrijeme, pretpostavljam da slabo vuče ? Takodje, ECU ne popravlja automehaničar niti električar (osim ako nije neki svestrani), tako da njima ne odgovara da dijagnostikuju nešto što ćeš raditi kod nekog elektroničara, koji radi kodiranje ključeva, reprogramiranje računara i sl. Ne moraju se znati, svaki navija vodu na svoj mlin. -
Fiat Punto mk.2 1.2 8v - rešenje ECU problema
gavranpero replied to NED's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
Riješi ECU, alternator ti neće pomoći kod punjenja bobina, lošeg rada na samom startu, jer je tad napon dobar. Takodje, da je do njega, imao bi loš rad motora kad upališ sve potrošače ? Ne bi da ti kudim majstora, ali imam utisak da te samo zamajava. -
Fiat Punto mk.2 1.2 8v - rešenje ECU problema
gavranpero replied to NED's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
Sad nisam u prilici da izmjerim kod sebe, pa da ti napišem koji je napon. 14.3 kod tebe je više nego kod mene (13.9), ali je sve u granicama tolerancije. Sad ne znam koji dio je zadužen za ispravljanje struje (nekakav regler valjda), ali ako ti je aku stariji od 5 godina, to je za zamjenu. Znači, ja sam kod sebe išao sistemom eliminacije, novi kablovi, svjećice, bobine, akumulator, na kraju je ostao samo ECU. Za sve to ti ne treba majstor, osim za popravku samog ECU-a. Od zamjene/popravka nisam više imao problema. -
Fiat Punto mk.2 1.2 8v - rešenje ECU problema
gavranpero replied to NED's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
Simptomi kod tebe od samog početka upućuju na ECU, da možda ipak to prvo riješiš ? Alternator možeš i kasnije reparirati, a može biti da ti je i slab akumulator. Izmjeri struju punjenja bez potrošača. Ako je blizu 14V, a padne prilikom paljenja svjetala na napon koji si naveo, onda je do akumulatora, ne do alternatora. -
Fiat Punto mk.2 1.2 8v - rešenje ECU problema
gavranpero replied to NED's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
Ne znam šta biti rekao. Mišljenja sam da si trebao ECU da ili popraviš ili uzmeš ispravan (oko 50-60€) Kompresija ne bi trebala da ima veze sa elektronikom, već sa snagom, potrošnjom ulja i goriva. -
Fiat Punto mk.2 1.2 8v - rešenje ECU problema
gavranpero replied to NED's topic in Punto mk.1/Punto mk.2
Jesi ti ono mjenjao bobine ?
Info
FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".