Jump to content
FAS Goran

vladal011

Members
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About vladal011

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Beograd

Previous Fields

  • Garage
    Fiat Stilo SW 1,9 JTD
  1. Bio sam kod majstora, definitivno kompresija nije dobra 15,20,20,25. Sad da li je problem samo u glavi ili treba da se čačka dalje... Auto i dalje radi dobro, mirno u leru, vuče bez problema, posle 1000 km ne primećujem da troši ulje... Jedino što ponekad prvo paljenje vergla par sekundi duže. Nisam pametan da li čačkati motor ili voziti ovako ako ne pravi problem? Check engine nije više palio, u memoriji je ostala greška prevelik pritisak turba
  2. I mene to merenje kompresije baš buni. Osim dužeg verglanja kad je skroz hladan, ne primećujem neki problem. Za ovih par stotina pređenih kilometara ne vidim da troši ulje.
  3. Diagnostika kaže senzor turba. Greška je obrisana, u vožnji se i dalje ponaša ok. Majstor kaže da samo ako se ponovo bude palila treba da se menja senzor. Ako neko ima preporuku za servis u Beogradu gde mogu softverski da poboljšam paljenje
  4. Idem sutra svakako na dijagnostiku da proverim taj check engine. Najviše me je zabrinulo to merenje kompresije. Prelistao sam već temu u vezi softverskog podešavanja, ali nisam shvatio gde to mogu dobro da odradim u Beogradu. Za ovu caku sa čekanjem već znam, tako I palim, ali pored toga malo duže vegla i izbaci malo dima kad je prvo paljenje posle nekih 12 sati od vožnje
  5. Od pre mesec dana sam vlasnik Brava 1,9 multijet 150. Muče me dva problema ... Kao prvo, auto je otežano palio, to se popravilo nakon remonta anlasera. Pre tog servisa, proverene su dizne i pumpa visokog pritiska, tu je sve ok. Izmerena je kompresija na hladno (12/15/15/18,5). Ne znam da li je to dobro izmereno i da li ima veze što je pri merenju anlaser bio loš. Sad se dešava samo kada stoji duže, oko 24 sata, da pri prvom palljenu duže vergla (oko 5 sekundi) i nakon toga izbaci belo sivi dim. Sledeća paljenja su normalna. Auto inače dobro vuče. Drugo, sinoć u toku vožnje, prilikom naglijeg dodavanja gasa u drugoj brzni, upalila mi se check engine lampica... Normalno je povukao u nisam osetio nikakvu razliku u vožnji do kuće. Jutros je upalio posle malo dužeg verglanja, opet uz belo sivi dim i lampica i dalje gori. Imam zakazan pregled kod Gorana u Zemunu tek za više od dve nedelje... Ne znam da li do tad smem da vozim auto. Ako neko ima neki savet unapred zahvalan
  6. Ne, nema veze sa radom motora. Zvuk se čuje kad ubacim ključ i stavim u MAR položaj, a ne prestaje ni kad se startuje motor, samo se zbog vožnje slabije čuje.
  7. Od skoro sam vlasnik Brava 2007.god 1,9 multijet 150 ks. Auto lepo ide, ne izbacuje nikakve greške, ali pri davanju kontakta, iz pravca instrument table čuje se čudan zvuk, koji najviše liči na vibraciju mobilnog telefona (kao da je neko ostavio telefon u kaseti)... Zvuk ne prestaje ni kada se upali motor. Automatska klima radi normalno
  8. vladal011

    P: Stilo volan

    Cena 1000 dinara.
  9. vladal011

    P: Stilo volan

    Evo slika konacno. Cena 1500 dinara.
  10. vladal011

    P: Stilo volan

    Prodajem obican volan za Stila. Cena 15 eur ili zamena za dobro ocuvanu koznu rucicu menjaca. Volan je u pristojnom stanju, stavio sam kozni pa mi ovaj ne treba :-) Kontakt na P.P.

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...