Jump to content
FAS Euroauto Goran

schranzman

Members
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About schranzman

  • Rank
    Il Nuovo

Profile Information

  • Location
    Ljubljana

Previous Fields

  • Garage
    Mjet 1.9/120hp čiped 150hp, egr off
  1. Inače mi termostat radi, uvjek na sredini, ali dok je zima, posle 9km vožje po avtocesti i onda dok stojim na semaforju temparatura počne padati i ako pojačam grijanje još bolje pada. Šta kažete dali je zreo da ubacim nutra od r4 ?
  2. Dize se testira dok je avto zagrijan na 90, i najbolje je proveriti u toku vožnje, odstupanja +4 nisu ok. Dok si zamijenju maf senzor, si stavio istega Bosch u cijelem kučistom? Vložak se na mjet ne mijenja, obvazeno mora biti Bosch komplet za kušiščem. Znači za tvoj avto ide ovaj: 0281002980 Proveriti i sva čreva za vazduh i pritisak.
  3. Mjet javi igreško ako se fizički blokira egr, treba ga sw rješti. Maf se testira, tako, da ga izključiš i ako avto ide ok, onda je on v pitanju, čiščenje senzora u 90% NE riješi problema. Inače multijet ima maf sa komplet kutijo, ne znam kako si ga gore razstavio... Ako primetiš, da ti avto trese na leru/vožnji onda su za proveriti Dize, 90% sam, da ti imaš dize u lošem stanju. Karakteristike od +4 mg/i prave probleme. Map senzor mora imati karakteristike boost pressure od cca 970-1050 mbar, to se proveri u fazi ugašenog avta. Maf senzor sa otvorenim egr u leru mora imati cca 270-300mgi, ako je egr blindiran onda 470-500mgi. Sve to se da vidjeti u 5min sa diagnostiku i sa dobrim majstrom, koji se razumije u takve stvari.
  4. Kaže prijatelj da je možda nek mehanički kvar na motoru, i da ti je izleda potegnulo "loputo" iz usisnog kolektora v motor, tako da ti je to zjeb...ventile, bat ili cilindar... težko je to reči, vidješ češ šta če ti reči servis.
  5. Ako misliš na ovaj "metalni zvuk" to ti ima skorom svaki mulitjet! Kod mene je isto, dok se ne zagrije je to normalno, ponekad se bolje čuje, ponekad manje, ponekad ništa. Ne razumijem, šta ti ne radi dobro na avtu? pitat ču ja prijatelja koji pozna jtd mašine u nulo. pozz
  6. v.petrovič, ja mislim da bi ti morao iči kot dobrog tunera, da ti tekom vožnje proveri sve parametre i napravi mapu + zablokira egr, možda ti je več neko "prčkao" i nit neznaš, moje mišljenje. Pozz
  7. Evo, auspuh testiran na gornji način, ja sam držao obrate na točki koja vibrira/resonira, a prijatelj išo u kanal izpod avta i probao natezati auspuh na svakih 20cm i ništa posebnog se nije dogodilo.... ipak to nije baš lako, jer je težko držati obrate na isti točki... pogledao sam i sve zaščite izduvane grane i ništa čudnoga.., onda sam i još malo zategnu spudnje nosače motora, i na nekih mesta sam sa vezicu zategnu lajtunge goriva... Međuvremenu imao sam priključan fiatecuscan i dizne kažeju dobre rezultate, jedina stvar koja mi nije baš jasna je ovo: READING PARAMETERS: Engine speed: 850 rpm Inj. correction Cyl. 1: 0,22 mm³/i Inj. correction Cyl. 2: -0,39 mm³/i Inj. correction Cyl. 3: 0,01 mm³/i Inj. correction Cyl. 4: 0,11 mm³/i Intake air quantity: 448,0 mg/i Desired intake air quantity: 455,0 mg/i Intake air quantity signal period: 0,389 ms Air temperature (MAF): 26,06 °C Baro pressure: 987 mBar Boost pressure: 985 mBar Desired boost pressure: 980 mBar Prijatelj koji se bavi tuningom jedanput reko mi, da bi mogu imati sa zatvorenim EGR oko +- 500mg/i
  8. Hehe, ja isto sve primetim, ja sam isto zbog toga zamjenio nosače, ali dalje nisam išao. Potpone iste simptome imaš ko ja, da lisi primjetil, dok je na polju bolje hladno (zima), so ove "vibracije" manje čuje. Možda je nešto unutra armature, ali nešto povezano sa vazduhom... imam ja doma inače kanal pa sem večputa tražio izpod avta šta bi zujali, ali to je jako težko pronači.
  9. Da malo probudim ovo temu, ali stvarno nitko nema sličan problem, ipak izgleda da je to normalnu, znači u kabini od 2200-2400 okretaja dobija motor čudan zvuk, kao neko vibriranje, ili neka resonanca, koja se prenaša na armaturo, i stvara čudne zvuke. pozz
  10. Mirko_Ns Nista se nije promenilo, kod fiat servisera nečeš dobiti ovaj fix (pa neka bude najbolji serviser), to se napravi sa remapom, i to kod nas u SLO radi samo jedan čovjek koji se za hooby bavi sa tuningom, samo on zna kako to uraditi. Mnogi koji so vozali avte u firme sa tuningom, je on zbok slabog remapa popravio tuning. On je i meni napravio novo mapu, prije sam imao mnogo više loših starta, a sada več 3 godine jako jako malo, zato sam i prije reko da samo tuning ne rešava 100%, treba je još popraviti drugo "pod mapu". pozdrav
  11. Hvala za dobrodošlicu, da, tako je, , ali samo "običan" tuning nije baš 100%, ima baš posebni custom mapa za startanje. Kolega koji se bavi time je pronašao kako to uraditi. Vrlo čudno je to da se to događa skorom svima mjet pogotovo 1.9 mašinama, i ti bi morali popraviti na ovlaštenem servisu i to u roku garancije ako imaš novi avto, i isto tako i ostale standardne greške koje jih Bravo ima, možeš jih nabrojiti na prste...
  12. Za lakše paljenje brez problema postoji ecu fix, to ti je jedina 100% varianta, sličnu grešku ima i fiat croma za koje so razvili sw fix, a sada postoje i za brava, ali pitanje je ko če vam ga uraditi jer, fiat servisi toga nemajo. A za bilokakvu lupanje/udar motora kod starta, mora se zameniti spudnja nosača motora.
  13. Ne, nisam još gledao toga, niti ne znam šta gledati, a sad stvarno mislim da bi moralo biti nekaj na tome.... hmm ljudi iz drugih foruma kažejo, da je krivo kvačilo, onda neki da je osovina ili ovaj, da nema dosti masti u njoj ... ali ja sam 99% da to nije krivo, jer se ovaj zvuk događa skroz isto, nema razlike, moguče malo manije dok je vani hladno, minus.
  14. Pozdrav svima, prvo da sem vam izvinjavam za netočan jezik jer dolazim iz Slovenije, ali imam pitanje koje me "nervira" več par godina i tražim odgovore kod svih mogučih fiat foruma a žao brez uspjeha. i možda ču nači odgovor kod vas Fiat Bravo 1.9 multijet 120hp, od samog početka, znači od 20000km pa do sada, predjenih 100000, nešto čudno vibrira točno oko 2400 obrati, i to u svakoj brzini, i nema veze da lidajem gas ili ga spuštam, i također isto u leru, dok avto stoji na mjestu. Uvjek dok dođe kazalica do 2400 obrati, čuje se nek čudan zvuk kao neko vibriranje, i malo se osjeti na volanu i na armaturi. Zamenio sam več tri nosače motora (onog izpod akumulatorjem, onda, onog, izpod hladionu tekućinu, i još onoga spodnjega koji je pravio bučne udare kod hladnog starta. Najbolji mehaničar u SLO kaže da je to "kao" normalno, jer dođe do nekve resonance i zato se to čuje... Pa kod vas, ima ko takva iskustva?

Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...